Tech & Business

Project Agora: Στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης για δεύτερη χρονιά

To Project Agora ανακηρύχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης από τους Financial Times. Η λίστα FT1000 κατατάσσει τις 1.000 κορυφαίες ευρωπαϊκές εταιρείες με τον υψηλότερο ετήσιο ρυθμό αύξησης των εσόδων τους. 

Η διάκριση αυτή αποτελεί επιβράβευση της δέσμευσης της εταιρείας να δημιουργεί εξειδικευμένη τεχνολογία για παραγωγούς ψηφιακού περιεχομένου και υπηρεσιών (Digital Media Owners και e-retailers).

Η Amazon ανακοίνωσε επιπλέον 9.000 περικοπές θέσεων εργασίας

Η Amazon ανακοίνωσε ότι ακόμη 9.000 θέσεις εργασίας πρόκειται να περικοπούν από το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό της, ανεβάζοντας τις απολύσεις που έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής φέτος σε συνολικά 27.000.

Η εταιρεία σημείωσε ότι οι περικοπές θα γίνουν κυρίως από την Amazon Web Services (aws), το τμήμα εμπειρίας και τεχνολογίας (PTX), το τμήμα διαφήμισης και το τμήμα του Twitch.

Η Google άρχισε να δίνει πρόσβαση στο Bard σε περιορισμένο αριθμό χρηστών

Η Google έχει αρχίσει να δίνει πρόσβαση στο κοινό, στη νέα της υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης Google Bard, η οποία είναι και "απάντησή της" στο ChatGPT. Για την ώρα, οι χρήστες που μπορούν να εγγραφούν στη σχετική διεύθυνση bard.google.com και να μπουν σε λίστα αναμονής για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, θα πρέπει να βρίσκονται στις ΗΠΑ ή στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν έναν προσωπικό λογαριασμό Google και όχι κάποιον από το Google Workspace.

Η Softweb σε εκδήλωση για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στο Επιμελητήριο Έβρου

Η Softweb, ένας από τους κορυφαίους παρόχους Web και Mobile τεχνολογικών λύσεων με εξειδίκευση στην ανάπτυξη επιχειρηματικών λογισμικών χονδρικής πώλησης, την Δευτέρα 20 Μαρτίου πραγματοποίησε εκδήλωση υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Έβρου, με θέμα “Γιατί ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός αφορά άμεσα την Μικρομεσαία εταιρεία της Περιφέρειας.

Στο τέλος της εκδήλωσης ακολούθησε δεξίωση και οι παρευρισκόμενοι, ενθουσιασμένοι και πλήρως ενημερωμένοι, αντάλλαξαν απόψεις για τον ρόλο της τεχνολογίας στην ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους, ενώ παράλληλα τους δόθηκαν συγκεκριμένες συμβουλές και πρακτικά εργαλεία για να ξεκινήσουν τη δική τους ψηφιακή μετάβαση.

Premier partner της Google η Globe One Digital για το 2023

Στη λίστα με τους κορυφαίους συνεργάτες (premier partners) της Google στην Ελλάδα βρίσκεται και για το 2023 η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, η Google ανακήρυξε την Globe One Digital ως Google Premier Partner 2023, αναγνωρίζοντας την ταχεία ανάπτυξη που έχει πετύχει η εταιρεία όσον αφορά στην προώθηση των υπηρεσιών της Google σε υφιστάμενους, αλλά και νέους πελάτες.

H Globe One Digital γιορτάζει 25 χρόνια καινοτομίας στην ψηφιακή επικοινωνία

Τα 25 χρόνια λειτουργίας της γιορτάζει φέτος η Globe One Digital, ένα από τα κορυφαία digital agencies στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η οποία συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία της, διευρύνοντας διαρκώς το πελατολόγιο και τη διεθνή παρουσία της.

Η Globe One Digital προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, που εκτείνονται από την υλοποίηση έργων ψηφιακού μετασχηματισμού, performance marketing, web design, μέχρι development, SΕΟ, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ καλύπτει και τομείς όπως είναι η διαχείριση περιεχομένου, τα data analytics και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Η Globe One Digital είναι Premier Google Partner και έχει συμπεριληφθεί στις 100 ταχύτερα αναπτυσσόμενες ευρωπαϊκές εταιρείες του Index Inc.5000 Europe.

«Όταν ξεκινήσαμε την Globe One Digital, το Διαδίκτυο έκανε τα πρώτα του βήματα στην Ελλάδα. Πρακτικά, είμαστε το πρώτο digital agency που δημιουργήθηκε και βρίσκεται εν ενεργεία μέχρι σήμερα. Πετύχαμε, όμως, να εντοπίσουμε τις εταιρείες εκείνες που είχαν κατανοήσει τη σημασία που θα έχει το κανάλι και, καθ’ όλη τη διάρκεια αυτών των 25 ετών, έχουμε πετύχει το χτίσιμο της ψηφιακής επικοινωνίας και των ψηφιακών assets πολλών εταιρειών και επιχειρήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης», ανέφερε ο Δημήτρης Παπουτσής, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Globe One Digital.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Σερβία και τη Ρουμανία, διατηρώντας γραφεία και στις 4 χώρες, ενώ από την Αθήνα καλύπτει και τις ανάγκες των πελατών της στην Κύπρο. Η εταιρεία απασχολεί 60 άτομα, έχοντας πενταπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της την τελευταία δεκαετία.

«Στόχος μας για την επόμενη τριετία είναι να εξελιχθούμε σε κορυφαίο digital agency στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, διατηρώντας, παράλληλα, υψηλές επιδόσεις στους ρυθμούς ανάπτυξης και στην ικανοποίηση πελατών και στελεχών», επεσήμανε ο κ. Παπουτσής. «Παράλληλα, επενδύουμε στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων, συμμετέχοντας και σε startups όπως η Oggit (Augmented Reality), η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) & Consolytics (Google  Analytics Add On), οι οποίες έχουν συμπληρωματικές προς τις δικές μας δραστηριότητες, επιδιώκοντας να ενισχύσουμε την γκάμα των τεχνολογικών λύσεων που προσφέρουμε στους πελάτες μας».

Κατά τη διάρκεια της 25ετούς πορείας της και μέσω των κατάλληλων εργαλείων που έχει αναπτύξει, η Globe One Digital έχει δώσει την ευκαιρία σε περισσότερα από 100 διεθνή brands και πάνω από 2.000 επιχειρήσεις να ενισχύσουν την ψηφιακή παρουσία τους, να χτίσουν τις υποδομές τους και να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους μέσω όλων των ψηφιακών καναλιών. Το ποσοστό των «πιστών» πελατών ξεπερνάει το 90%, ενώ σε αντίστοιχα εξαιρετικά υψηλά επίπεδα κινείται και το επίπεδο της ικανοποίησής τους.

Οι πελάτες προέρχονται από διάφορους κλάδους, όπως είναι αυτός του τουρισμού, του online gaming & entertainment, ο χρηματοπιστωτικός και ασφαλιστικός τομέας, αλλά και του e-commerce. Στους σημαντικότερους πελάτες της Globe One Digital περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Kaizen (stoiximan.betano), η Grecotel, η Swot, η Zeus International,  η Allianz, η Coca-Cola HBC,  η Εθνική Λυρική Σκηνή, η Suzuki, η Dominos, κ.ά.

Η εταιρεία πιστοποιήθηκε πρόσφατα κατά ISO 22301:2019 για το σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας (Business Continuity Management System), κατά ISO 27001:2013 για το σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων (Information Security Management System) και κατά ISO 9001:2015 για το σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Quality Management System).

Στις πρωταρχικές αξίες της Globe One Digital είναι η κοινωνική ευθύνη και γι’ αυτόν τον λόγο ενισχύει την τελευταία δεκαετία δράσεις ανάπτυξης του αθλητικού ιδεώδους, της υποστήριξης ασθενέστερων οικονομικά ή κοινωνικά ομάδων και της προώθησης της τέχνης και του πολιτισμού.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Οι τάσεις που θα διαμορφώσουν τις επιχειρήσεις, την κουλτούρα και την κοινωνία

Έπειτα από πολλά συναπτά έτη παγκόσμιας αστάθειας, οι άνθρωποι αποκτούν μεγαλύτερη πρόσβαση σε αναδυόμενες τεχνολογίες -όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το web3 και το tokenization- οι οποίες δημιουργούν ένα νέο τοπίο σε επίπεδο δημιουργικότητας, κοινωνίας και ιδιωτικότητας δεδομένων.

Σύμφωνα με τη μελέτη Accenture Life Trends 2023, οι επιχειρήσεις και οι ηγέτες τους θα πρέπει να προετοιμαστούν για αλλαγές στα επιχειρηματικά τους μοντέλα λόγω της μεταβαλλόμενης συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι οποίοι βρίσκουν μεγαλύτερη αξία σε νέες, αναδυόμενες τεχνολογίες.

Με βάση την 15ετή παρακαταθήκη των Fjord Trends, η φετινή μελέτη -με τίτλο πλέον Accenture Life Trends 2023- εντοπίζει πέντε παγκόσμιες τάσεις στην ανθρώπινη συμπεριφορά που θα διαμορφώσουν τις επιχειρήσεις, την κουλτούρα και την κοινωνία τον επόμενο χρόνο.

Από το να μαθαίνουμε να ζούμε σε μια κατάσταση μόνιμης κρίσης (permacrisis), την ολοένα και μεγαλύτερη προσπάθεια να ανήκουμε σε διαδικτυακές κοινότητες, την απώλεια της αίσθησης των άυλων αγαθών της εργασίας έως τη χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η καθημερινότητά μας έχει αλλάξει σημαντικά. Η μελέτη υπογραμμίζει ότι αυτή η στροφή θα ωθήσει τις επιχειρήσεις και τους ηγέτες τους να λειτουργήσουν σε ένα ριζικά διαφορετικό περιβάλλον.

Η μελέτη, στηριζόμενη σε πληροφορίες και ευρήματα από το παγκόσμιο δίκτυο σχεδιαστών, δημιουργών, τεχνολόγων, κοινωνιολόγων και ανθρωπολόγων της Accenture Song -η οποία αξιοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη για την εικονογράφησή της- παρουσιάζει τις ακόλουθες τάσεις που πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι επιχειρήσεις το 2023:

1. Βρισκόμαστε σε μια μόνιμη «κρίση», αλλά θα προσαρμοστούμε (We are in a permacrisis but will adapt) – Ο κόσμος βιώνει τη μια παγκόσμια καταστροφή μετά την άλλη. Όμως, όπως έχει κάνει η ανθρωπότητα εδώ και χιλιετίες, οι άνθρωποι προσαρμόζονται στην αστάθεια με τους εξής 4 τρόπους: πάλη, φυγή, εστίαση και αδράνεια, γεγονός που θα επηρεάσει το τι αγοράζουν και το πώς βλέπουν τα brands και τους εργοδότες τους, γεγονός που απαιτεί από τις εταιρείες να βρίσκονται σε εγρήγορση.

2. Η επόμενη μέρα της πιστότητας (What’s next for loyalty) – Σε έναν ασταθή κόσμο, οι άνθρωποι αναζητούν μέρη όπου αισθάνονται ότι ανήκουν. Ως αποτέλεσμα, τα σύγχρονα brands θα οικοδομηθούν πρώτα ως κοινότητες, επαναπροσδιορίζοντας την πιστότητα και τη συμμετοχή των brands.

Για παράδειγμα, η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στη μελέτη έχει δοκιμάσει νέα χόμπι ή έχει ενταχθεί σε νέες κοινότητες τους τελευταίους έξι έως εννέα μήνες. Οι αναδυόμενες τεχνολογίες οδηγούν σε μεγάλο βαθμό τις τρεις τάσεις για να ενεργοποιηθεί αυτό το μοντέλο.

   Κοινότητες του ανήκειν: σε πλατφόρμες όπως το Reddit, το Discord και το Twitch.

   Token-gating: αποκλειστική πρόσβαση σε κατόχους token.

   Συλλεκτικά αντικείμενα: ψηφιακές τέχνες, αυτόγραφα, κάρτες συναλλαγών και πολλά άλλα.

3. Η σημασία των άυλων αγαθών της εργασίας (The importance of work intangibles) – Παρόλο που η συζήτηση αναφορικά με την επιστροφή στο γραφείο συνεχίζεται, ένα πράγμα είναι σαφές: δεν έχει ακόμα στεφθεί με επιτυχία για πολλούς ανθρώπους.

Όλοι έχουν αισθανθεί την απώλεια των άυλων αγαθών και πλεονεκτημάτων του γραφείου, όπως οι τυχαίες συναντήσεις και η συνεχής, στενή καθοδήγηση των νέων ταλέντων. Σταδιακά όμως οι συνέπειες της απώλειας αυτής γίνονται ορατές.

Χωρίς διαπροσωπική διάδραση, οι εταιρείες κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν ισχυρές προκλήσεις σε επίπεδο καθοδήγησης, καινοτομίας, κουλτούρας και συμπερίληψης. Είναι επομένως η κατάλληλη στιγμή οι ηγέτες να δημιουργήσουν ένα εμπεριστατωμένο και αμοιβαία επωφελές σχέδιο.

4. Η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται συνοδοιπόρος στη δημιουργικότητα (AI is becoming people’s co-pilot for creativity) – Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται πλέον στα χέρια του καθημερινού χρήστη και αποτελεί ένα νέο εργαλείο στη δημιουργική διαδικασία. Ξαφνικά, τα νευρωνικά δίκτυα έγιναν ευρέως διαθέσιμα για τη δημιουργία κειμένου, εικόνων και μουσικής απαιτώντας ελάχιστη προσπάθεια ή δεξιότητα. Οι εξελίξεις στο AI επηρεάζουν επίσης την αγορά με εκπληκτική ταχύτητα.

Οι εταιρείες πρέπει να εξετάσουν το πώς θα ξεχωρίσουν σε έναν τεράστιο όγκο περιεχομένου που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη και πώς χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσουν την ταχύτητα και την πρωτοτυπία των καινοτομιών που αναπτύσσουν.

5. Τα ψηφιακά πορτοφόλια θα μπορούσαν να δώσουν απάντηση στην κρίση της ψηφιακής ταυτότητας (Digital wallets could end the digital identity crisis) – Η χρήση των προσωπικών δεδομένων έχει απασχολήσει διαχρονικά ανθρώπους και επιχειρήσεις, ενώ η διαφάνεια και η εμπιστοσύνη στις διαδικτυακές εμπειρίες των brands βαίνουν μειούμενες.

Ωστόσο, ο έλεγχος των δεδομένων θα μπορούσε σύντομα να επιστρέψει στον χρήστη. Τα ψηφιακά πορτοφόλια που περιέχουν tokens (αντιπροσωπεύοντας τρόπους πληρωμής, ταυτότητα, σχήματα πιστότητας και άλλα) θα επιτρέψουν στους χρήστες να αποφασίσουν πόσα δεδομένα μοιράζονται ή και πωλούν στις εταιρείες.

Αυτά είναι εξαιρετικά νέα για τα brands: τα δεδομένα που θα διαθέτουν οι άνθρωποι θα είναι πολυτιμότερα από τις πληροφορίες τρίτων, που άλλωστε πλέον έχουν πάψει να συλλέγονται σε έναν κόσμο χωρίς cookies.

Για να διαβάσετε τη μελέτη Accenture Life Trends 2023, επισκεφτείτε τον σύνδεσμο εδώ.

Η μελέτη είναι επίσης διαθέσιμη και στο Accenture Foresight, μια νέα εφαρμογή thought leadership.

Softweb: Σημαντική αύξηση τζίρου και διεύρυνση προϊοντικών επιχειρηματικών λύσεων το 2022

Η Softweb υλοποιώντας με συνέπεια τον επιχειρηματικό της σχεδιασμό, σημείωσε σημαντική αύξηση στο σύνολο των οικονομικών μεγεθών της τάξης του 17%, αποδεικνύοντας τη θέση της ως μια από τις ηγέτιδες δυνάμεις στον κλάδο παροχής τεχνολογικών λύσεων σε επίπεδο νέων τεχνολογιών (Web και Mobile).

Παρά τις ιδιαίτερα δύσκολες διεθνείς γεωπολιτικές συνθήκες που επικράτησαν το 2022, η Softweb κινήθηκε με σταθερά βήματα, εφάρμοσε πλήρως το επενδυτικό της πλάνο και διεκδίκησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

 

Το επίκεντρο για το προηγούμενο έτος ήταν η εκπόνηση του πλάνου που είχε τεθεί σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής δομής, καθώς επίσης διεκδίκησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίστηκε η επένδυση στον τομέα «Έρευνας και Ανάπτυξης» των υφιστάμενων λύσεων της, προκειμένου να διευρυνθεί το φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών & λειτουργιών των προϊόντων, ώστε να καλυφθούν περισσότερες οι επιχειρηματικές ανάγκες με τον πληρέστερο τρόπο.

Αποτέλεσμα, ήταν η αναβάθμιση και εξέλιξη των προϊόντων Softweb Business Suite (SBS) & Request For Approval (RFA) που είναι διαθέσιμα σε omni-channel λογική (Web και Mobile), και WMS Mobile Client. Επιπλέον, σημαντική ήταν και η ενίσχυση της πελατειακής βάσης της εταιρείας στη διεθνή επικράτεια και η εδραίωση της στην ελληνική αγορά ως κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης επιχειρηματικού λογισμικού νέων τεχνολογιών.

Συγκεκριμένα, το 2022 επετεύχθη αξιοσημείωτη ποσοτική & ποιοτική διεύρυνση του πελατολογίου της Softweb, το οποίο αντανακλάται στην υιοθέτηση των λύσεων της από μία σειρά απαιτητικών πελατών όπως: ISOMAT Α.Β.Ε.Ε., ΑΡΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ Α.Ε., PHARMIS Α.Ε., ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΖΥΜΗΣ ΡΟΔΟΥΛΑ Α.Ε., ΔΡΟΜΕΑΣ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Α.Β.Ε.Ε.Α., ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε., GLOBAL FOODS Ε.Π.Ε., ΚΑΓΙΑΦΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Ε.Ε., ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΛΙΑ ΑΛΕΞΑΚΗΣ Ε.Π.Ε., ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ A.E.B.E., ON OF ΙΚΕ, ΑΦΟΙ ΧΑΛΚΙΔΗ Α.Ε.Β.Ε.,  ΙΑΚΩΒΟΣ ΔΑΒΟΥΤΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε., AUTO GS Α.Ε., , ΠΙΤΕΣ ΚΟΛΙΟΣ Α.Ε., ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ A.E., LINK ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Α.Ε., Α. ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ Α.Ε.Β.Ε., MONOSETO Α.Ε.,  Ι. & Β. ΑΓΚΙΣΤΡΙΩΤΗΣ Α.E., TRINITY Α.E., CAPTAIN ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ι.Κ.Ε., ΠΑΣΣΙΑΣ FACTORY Α.Ε.,  ΝΗΣΟΓΚΑΖ Α.Ε., Α. ΖΩΝΙΟΥ - Κ. ΜΠΕΚΡΗΣ Ο.Ε.

“Το 2022 επιβεβαίωσε την ηγετική μας θέση στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού. Σημαντικά στοιχεία για την εταιρεία το προηγούμενο έτος ήταν η αύξηση του τζίρου μας κατά 17% και ενδυνάμωση του τμήματος R&D, στοχεύοντας πάντα στην εξέλιξη και αναβάθμιση των προϊόντων που προσφέρουμε. Έτσι, αφού έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες τόσο διοικητικά όσο και σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το 2023 και επιφυλάσσουμε ανακοινώσεις στο προσεχές μέλλον για νέα δεδομένα και εξελίξεις.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H PayPal είναι υπό διερεύνηση από τη γερμανική αντιμονοπωλιακή Aρχή

Η PayPal βρίσκεται υπό έρευνα από το Ομοσπονδιακό Γραφείο Καρτέλ (FCO) στη Γερμανία. Η εταιρεία φέρεται να παρεμπόδισε τον ανταγωνισμό της αγοράς και των τιμών στους όρους και τις προϋποθέσεις της, λέει η γερμανική εποπτική Αρχή.

H PayPal είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μέθοδος ηλεκτρονικής πληρωμής στη Γερμανία, αφού χρησιμοποιείται από πάνω από το 50% των Γερμανών καναναλωτών που αγοράζουν online.

Σύμφωνα με τη γερμανική Αρχή FCO, η PayPal φαίνεται πως έχει περιορίσει τους ανταγωνιστές της στη συμφωνία χρήσης της υπηρεσίας της.

Οι συνεργαζόμενοι έμποροι, δεν επιτρέπεται να προσφέρουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες τους σε χαμηλότερη τιμή στους πελάτες που επιλέγουν φθηνότερο τρόπο πληρωμής, από αυτόν της PayPal.

Επιπλέον, οι λιανοπωλητές απαγορεύεται να εκφράσουν προτίμηση για άλλους τρόπους πληρωμής, ή να κάνουν τη χρήση τους πιο βολική για τους πελάτες τους.

Η PayPal δεν είναι μόνο ένας πολύ σημαντικός παίκτης στην αγορά των ηλεκτρονικών πληρωμών στη Γερμανία, σημειώνει η FCO, αλλά και ένας από τους πιο ακριβούς. Οι χρεώσεις της PayPal στη γερμανική αγορά είναι αυτή τη στιγμή από 2,49% έως 2,99% του ποσού πληρωμής και επιπλέον, έως και 0,39 ευρώ ανά πληρωμή.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: Marques Thomas, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Οι CEOs θεωρούν το συνδυασμό δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων μοχλό ανάπτυξης

Μια νέα μελέτη από την Accenture αποκαλύπτει ότι ενώ οι διευθύνοντες σύμβουλοι θεωρούν το συνδυασμό δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων ως βασικό παράγοντα ανάπτυξης, μόνο 5% των μεγάλων, παγκόσμιων οργανισμών τον αξιοποιούν αποτελεσματικά.

Μάλιστα, οι εταιρείες που αντιλαμβάνονται αυτήν την ευκαιρία μπορούν να αποκομίσουν ένα premium 11% σε επίπεδο παραγωγικότητας.

 

Επιπλέον, η μελέτη «The CHRO as a growth executive» υπογραμμίζει τη δύναμη του ανθρώπινου στοιχείου. Αυτό διότι, το premium παραγωγικότητας της τάξεως του 11% μειώνεται σε μόλις 4% όταν οι εταιρείες εφαρμόζουν λύσεις δεδομένων και τεχνολογίας που αποτυγχάνουν να θέσουν τον άνθρωπο στο επίκεντρο, τονίζοντας με τον τρόπο αυτό τη σημαντική επίδραση που έχουν οι εργαζόμενοι σε επίπεδο ανταγωνιστικής διαφοροποίησης και ανάπτυξης.

Συνολικά, οι κορυφαίοι παράγοντες ανάπτυξης που εντοπίστηκαν από τους CEOs περιλαμβάνουν τη βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας μέσω δεδομένων, τεχνολογίας και τεχνητής νοημοσύνης (38%), την πρόσβαση σε ταλέντο και την ανάπτυξη νέου (38%), την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των επιχειρηματικών μονάδων (35%) καθώς και την ενίσχυση του ψηφιακού πυρήνα της επιχείρησης (34%).

Η μελέτη ορίζει το ρόλο του CHRO ως βασικού καταλύτη για την αξιοποίηση του συνδυασμού δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων, θέτοντας τον ανθρώπινο παράγοντα και ταλέντο στον πυρήνα της επανεφεύρεσης των επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, 89% των CEOs που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρει ότι οι CHROs θα πρέπει να διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στην επίτευξη μακροπρόθεσμης ανάπτυξης. Ωστόσο, λιγότεροι από τους μισούς CEOs (45%) δηλώνουν ότι δημιουργούν το κατάλληλο πλαίσιο για τους CHROs.

Η μελέτη παρέχει επίσης έναν οδικό χάρτη για το πώς οι κορυφαίοι CHROs μπορούν να λειτουργήσουν διαφορετικά, προκειμένου να αποτελέσουν καταλύτες αλλαγής και περιγράφει το πλαίσιο που πρέπει να διαμορφώσουν οι CEOs ούτως ώστε οι επιχειρήσεις τους να ανήκουν στο 5% αυτών που αξιοποιούν αποτελεσματικά το συνδυασμό δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων.

Σχετικά με τη μελέτη

Η Accenture Research διεξήγαγε μια παγκόσμια έρευνα με 1.140 CEOs και CHROs σε 12 χώρες (Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες) από 12 κλάδους (όπως τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, καταναλωτικά αγαθά, ενέργεια, υγεία, ασφάλειες, δημόσιο, λιανικό εμπόριο, υπηρεσίες κοινής ωφέλειας κά). Τα ευρήματα της έρευνας επικυρώθηκαν μέσω 17 συνεντεύξεων με CEOs και CHROs μεγάλων οργανισμών σε όλον τον κόσμο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search