Tech & Business

Η NetSteps αναδείχθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ως Great Place to Work

Ως Great Place to Work στην Ελλάδα αναδείχθηκε η NetSteps για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά! Θέτοντας υποψηφιότητα στην επόμενη κατηγορία, εταιρειών 50-250 άτομα φέτος, η ακόμα μεγαλύτερη -από πέρσι- ομάδα της NetSteps, είναι και πάλι υπερήφανη για τη διάκρισή της.

Από το 2013 και μία μικρή ομάδα 5-6 ατόμων, η NetSteps εξελίχθηκε σε μία μεγάλη οικογένεια 60+ ατόμων, που αγαπά να εξελίσσεται και να προσέχει τους ανθρώπους της. Οι συνεργασίες της με τα μεγαλύτερα διεθνή & ελληνικά brands, αλλά και η εμπιστοσύνη στους εργαζομένους της, την οδηγούν σε επιτυχίες που ξεχωρίζουν στον κλάδο του Digital Commerce.

 

Με βασικούς άξονες της εταιρείας την εμπιστοσύνη, τη συναδελφικότητα, τον σεβασμό των ανθρώπων της και την αριστεία, οι πρακτικές της στοχεύουν στη διαμόρφωση ενός οικογενειακού κλίματος, ικανού να εμπνεύσει τα καλύτερα ταλέντα. Μερικές μόνο από τις παροχές της εταιρείας είναι το ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης, η εργασία από το σπίτι ή και από οπουδήποτε στον κόσμο, εταιρικές εκδρομές & έξοδοι, δωρεάν snacks & drinks καθημερινά και σπιτικό μεσημεριανό γεύμα κάθε Παρασκευή.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Καραλή, CEO της NetSteps, “η ελευθερία έκφρασης και η κουλτούρα μίας οικογενειακής ατμόσφαιρας, διάχυτη σε όλη την ομάδα μας είναι τα βασικά θεμέλια που οδηγούν στην κάθε μικρή ή μεγάλη μας επιτυχία, στην κάθε εποικοδομητική μας αποτυχία. Η αφοσίωση και η ζέση που δείχνουν τα μέλη της ομάδας μας είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που είναι πραγματικά συγκινητικά και γι’ αυτό προσπαθούμε να ανταποδίδουμε την προσπάθειά τους με κάθε τρόπο. Στόχος μας είναι να παραμένουμε κάθε μέρα a Great Place to Work, είτε με 5 είτε με 65 είτε με 105 άτομα”.

Η έρευνα διεξήχθη από το διεθνές Ινστιτούτο Great Place To Work®, το οποίο έχει παρουσία σε 45 χώρες και αξιολογεί τα εργασιακά περιβάλλοντα εκατομμυρίων εργαζομένων. Βασίζεται κυρίως σε κρυφά ανώνυμα ερωτηματολόγια που αποστέλλονται απευθείας από το Great Place to Work® στο προσωπικό των εταιρειών, αλλά και σε Culture Audit που συντάσσεται από εξειδικευμένους επιστήμονες του κλάδου διοίκησης προσωπικού.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στρατηγική συνεργασία μεταξύ Vendora.gr και BOX NOW

Η Vendora, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και κορυφαία πλατφόρμα αγγελιών στην Ελλάδα, διαλέγει την ‘πράσινη’ BOX NOW για την αποστολή δεμάτων μεταξύ αγοραστών και πωλητών σε όλη την Ελλάδα. Η Vendora προσφέρει σε ιδιώτες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων την ευκαιρία να πουλήσουν ή να αγοράσουν νέα και μεταχειρισμένα αντικείμενα ευκολότερα και ασφαλέστερα από τον ανταγωνισμό.

Με πάνω από 400.000 αγγελίες σε 20+ κατηγορίες, η Vendora είναι πλέον η Νο 1 επιλογή για αγορές για πολλούς Έλληνες και συμβάλλει αισθητά στην κυκλική οικονομία.

Η BOX NOW, η νέα πρωτοπόρος startup στις ταχυμεταφορές, προσφέρει σύγχρονες και αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παράδοσης δεμάτων μέσω των 1.200 lockers της σε όλα τα αγαπημένα σημεία της πόλης, με 130.000+ πελάτες και συνεργασία με 350+ Ε-shops. Ο καταναλωτής έχει πρόσβαση 24/7 στο Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής και στο δέμα του, εύκολα και απλά.

Οι κοινές αξίες των δυο εταιρειών κάνουν την συνεργασία ιδιαίτερη και δείχνουν τον δρόμο μιας πιο βιώσιμης πραγματικότητας στο μέλλον.

Βιωσιμότητα και οικολογική συνείδηση
Με Lockers που λειτουργούν αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια & ένα μοντέλο λειτουργίας που μειώνει τις εκπομπές ρύπων, η BOX NOW θεωρείται η πιο πράσινη επιλογή στο Last Mile Delivery στην Ελλάδα. Παράλληλα, η Vendora θεωρείται από τις πράσινες εταιρείες στην Ελλάδα μιας και δίνει μια 2η ζωή σε χιλιάδες αντικείμενα και πατάει στο μοντέλο της κυκλικής οικονομίας.

Πανελλαδική κάλυψη
Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δυο καινοτόμων εταιρειών, κάνει δυνατή την αποστολή μεταχειρισμένων αντικειμένων από τη μια γωνιά της Ελλάδας στην άλλη. Το δίκτυο της BOX NOW καλύπτει το 85% της περιφέρειας, δίνοντας την δυνατότητα στους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της Vendora να ανταλλάξουν δέματα σε όλη την Ελλάδα. Αυτό είναι κάτι καινούργιο για τα ελληνικά δεδομένα και συμβάλλει στην άνοδο που παρατηρείται στα μεταχειρισμένα αντικείμενα στην χώρα μας. Η BOX NOW έχει στα πλάνα της να συνεχίσει να ενισχύει το δίκτυο της μέχρι να φτάσει η κάλυψη του δικτύου της στο 100%.

Ευελιξία & Ασφάλεια
Με τα BOX NOW Lockers, μπορείς να παραλάβεις όποια μέρα & ώρα επιθυμείς, εύκολα και ανεξάρτητα. Η ευελιξία και η ταχύτερη εξυπηρέτηση που προσφέρουν οι καινοτόμες υπηρεσίες της BOX NOW, ταιριάζουν απόλυτα με την υπηρεσία ‘Αγορά μέσω Vendora’. Πρόκειται για υπηρεσία αγοράς με λίγα κλικ όπου η Vendora ενεργεί ως αξιόπιστος διαμεσολαβητής που κρατά και εκπληρώνει την πληρωμή μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, προστατεύοντας τόσο τους αγοραστές όσο και τους πωλητές. Όταν ο αγοραστής κάνει μια αγορά, πληρώνει τη Vendora, η οποία στην συνέχεια ενημερώνει τον πωλητή πως ολοκληρώθηκε η πληρωμή και τον καθοδηγεί κατά την αποστολή του δέματος. Αφού ο αγοραστής λάβει και εγκρίνει το δέμα, η Vendora ελευθερώνει την πληρωμή στον πωλητή.

Για να γιορτάσουν την νέα τους στρατηγική συνεργασία, οι δυο εταιρείες παρέχουν δωρεάν μεταφορικά με BOX NOW (αποστολή σε θυρίδα) σε όλα τα μέλη της Vendora για όλο τον Δεκέμβριο!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μια ακόμη σημαντική βράβευση για την Softweb στα Mobile Excellence Awards 2023

Η Softweb απέσπασε μία ακόμη διάκριση για την πρωτοπορία και καινοτομία που την χαρακτηρίζει. Βραβεύτηκε με το BRONZE βραβείο στα Mobile Excellence Awards 2023 για τη λύση Softweb Business Suite Services και συγκεκριμένα για το case BOUSSIAS στην κατηγορία «New Business Services through Mobile».

Οι δράσεις και η συνεχής εξέλιξη της εταιρίας, αναγνωρίστηκαν από την κριτική επιτροπή ως άξιες επιβράβευσης και επιβεβαίωσης της υπεροχής τής Softweb στην κατασκευή mobile εφαρμογών.

Η mobile εφαρμογή "BOUSSIAS App" επιτρέπει την καθημερινή αλληλεπίδραση της εταιρείας με το οικοσύστημά της με έναν ψηφιακό απλουστευμένο και απολύτως δομημένο τρόπο, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες τις εταιρείας σε επίπεδο μάρκετινγκ και ενημέρωσης.

Ως αποτέλεσμα, εξασφαλίζεται η άμεση επικοινωνία και ενημέρωση όλων των χρηστών (συνδρομητών ή μη) και αντικατοπτρίζεται η δυναμική της BOUSSIAS, προβάλλοντας, παράλληλα, τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, μέσα από ένα πλήρως λειτουργικό σύστημα, ενός mobile app, συμβατό με λογισμικά Android & iOS.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Softweb, κ. Δημητρακόπουλος Χαράλαμπος, ανέφερε σε δήλωσή του, μεταξύ άλλων: "Χαιρόμαστε να βοηθάμε επιχειρήσεις να εξελίσσουν νέα business units μέσα από τις λύσεις μας."

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πρόστιμο 227 εκ. δολαρίων στη Meta για παραβίαση προσωπικών δεδομένων

Νέο πρόστιμο ύψους 277 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο σχετίζεται με παραβίαση δεδομένων που επηρέασε τουλάχιστον 500 εκατομμύρια χρήστες, επιβλήθηκε στη Meta από την Ιρλανδική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων.

Το πρόστιμο, είναι αποτέλεσμα της κλοπής δεδομένων, τα οποία είδαν το φως της δημοσιότητας σε φόρουμ χάκερ το 2019. Αυτό το πρόστιμο ανεβάζει το συνολικό ποσό των προστίμων που έχουν επιβληθεί στη Meta από την ΕΕ τους τελευταίους 15 μήνες, κοντά στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Η κλοπή των δεδομένων προέκυψε από ένα εργαλείο Εισαγωγής Επαφών, που σχεδιάστηκε για να συνδέει τηλεφωνικούς αριθμούς με αναγνωριστικά προφίλ στο Facebook. Οι χάκερ βρήκαν τον τρόπο να αποσπάσουν αυτές τις πληροφορίες χρηστών και στη συνέχεια τις χρησιμοποίησαν για να δημιουργήσουν νέα προφίλ των χρηστών που είχαν πληγεί.

Αυτά τα δεδομένα που κλάπηκαν, δημοσιεύτηκαν τελικά στο φόρουμ και περιλάμβαναν λεπτομερή στοιχεία, όπως όνομα, φύλο, αριθμό κινητού τηλεφώνου, email και πολλά άλλα.

Το data scraping παραμένει ένα σημαντικό αγκάθι για τα κοινωνικά δίκτυα και άλλους ιστότοπους που είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών τους. Μόλις πρόσφατα, το Twitter αντιμετώπισε ένα ανάλογο πρόβλημα κλοπής δεδομένων χρηστών που περιλαμβάνουν αριθμούς τηλεφώνου και διευθύνσεις email, ενώ νωρίτερα, μέσα στη χρονιά, του επιβλήθηκε πρόστιμο 150 εκ. δολαρίων από τις Ρυθμιστικές Αρχές στις ΗΠΑ, για πώληση δεδομένων χρηστών.

 

Εικόνα: Dima Solomin, Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon έχασε 1 τρισ. δολάρια από την αξία της

H Amazon έγινε η πρώτη εισηγμένη εταιρεία παγκοσμίως που είδε τη χρηματιστηριακή αξία της να συρρικνώνεται κατά 1 τρισεκατομμύριο δολάρια.

Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου, που κατά την πανδημία είδε την κεφαλαιοποίησή του να εκτινάσσεται σε άνευ προηγουμένου ύψη, εμφανίζεται σήμερα πληγωμένος από τον καλπάζοντα πληθωρισμό, τις επιθετικές αυξήσεις επιτοκίων που ακριβαίνουν το χρήμα και τις κατώτερες των προσδοκιών εκτιμήσεις για την κερδοφορία του.

Οι μετοχές της Amazon έκλεισαν με πτώση 4,3% την Τετάρτη στη Wall Street. Έτσι, η κεφαλαιοποίησή της περιορίστηκε στα 879 δισ. δολάρια από το ιστορικό υψηλό των 1,88 τρισ. δολαρίων που είχε καταγραφεί τον Ιούλιο του 2021.

Πολύ κοντά στο να πετύχει το αρνητικό αυτό ρεκόρ της συρρίκνωσης κατά 1 τρισ. έχει βρεθέι και η Microsoft, η οποία έχει χάσει 889 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίησή της σε σχέση με την κορύφωση, που ήρθε τον Νοέμβριο του 2021.

Οι τεχνολογικές μετοχές, όπως και εκείνες των κλάδων που εξαρτώνται από την ανάπτυξη, έχουν δεχθεί σφυροκόπημα φέτος, καθώς το φάντασμα της ύφεσης κινείται απειλητικά πάνω από όλο τον κόσμο. Το επενδυτικό κλίμα έχει επιδεινωθεί ραγδαία και οι πρωταγωνιστές των προηγούμενων ετών στις αγορές γίνονται ουραγοί. Οι πέντε κορυφαίες τεχνολογικές των ΗΠΑ (βάσει εσόδων) έχουν δει αθροιστικά την αξία τους να συρρικνώνεται κατά 4 τρισ. δολάρια από τις αρχές του έτους.

Η Amazon έχει περάσει το μεγαλύτερο διάστημα του 2022 προσπαθώντας να προσαρμοστεί στη ραγδαία επιβράδυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι καταναλωτές επέστρεψαν στις προ πανδημίας συνήθειες, ενώ αντιμέτωποι με το κύμα ακρίβειας άρχισαν να γίνονται και πιο φειδωλοί στις αγορές τους.

Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr

 

Εικόνα: Wance Paleri, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 



 

 

H Plushost βρέθηκε στην κορυφή των διακρίσεων στα UX | CX Awards 2022

Την ανώτατη διάκριση στο φετινό διαγωνισμό UX|CX Awards της Boussias έλαβε η Plushost, αφού η Nobaccο, ανακηρύχθηκε ως το UX|CX Brand of the Year.

Αυτή η διάκριση συνοδεύτηκε από την απόλυτη κυριαρχία της Plushost στην ενότητα που αφορά στο ψηφιακό consumer experience, αφού απέσπασε 10 βραβεία συνολικά: Ένα Platinum, πέντε χρυσά, ένα αργυρό και τρία χάλκινα. Κορυφαίες βραβεύσεις σε διάφορες κατηγορίες, απέσπασε επίσης για την αλυσίδα κοσμημάτων Pandora και για το e-shop μόδας Centraleshop.gr.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι υποψηφιότητες της εταιρείας επιβραβεύθηκαν από την επιτροπή των ειδικών.

Τα βραβεία ήρθαν να επιβεβαιώσουν ότι στην Plushost ανήκει δικαιωματικά ο τίτλος του Agency of The Best E-commerce Experience, μιας και στην υποκατηγορία Best Use of Digital CX Solutions & UX implementation απέσπασε τα πέντε(5) από τα δώδεκα(12) βραβεία που απονεμήθηκαν, μεταξύ των οποίων ένα Platinum και τα δύο από τα πέντε χρυσά. Οι επιτυχίες αυτές καθίστανται σημαντικότερες, δεδομένου ότι οι άλλοι βραβευθέντες ήταν ο ΟΠΑΠ, η Eurobank, η Cosmote και η Bic-Biolex.

Με αφορμή τη διάκριση, ο CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας, αφού ευχαρίστησε τα μέλη της επιτροπής σχολίασε: «Η μεγαλύτερη επιτυχία μας δεν είναι ότι είμαστε μεταξύ των κορυφαίων. Το σημαντικότερο είναι ότι φέρνουμε τεχνογνωσία και επαγγελματισμό αιχμής στην τυπική ελληνική επιχείρηση και την αναδεικνύουμε σε κορυφαία, μεταξύ των γιγάντων της ελληνικής οικονομίας».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ATCOM αναδείχτηκε UX/CX Agency of the Year

Η ATCOM ανακηρύχθηκε UX/CX Agency of the Year στα UX | CX Awards 2022, τον νέο θεσμό που επιβραβεύει τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές στη δημιουργία εξαιρετικών ψηφιακών εμπειριών, κερδίζοντας συνολικά 17 βραβεία για έργα πελατών της που αποτελούν σημαντικούς εκπροσώπους της αγοράς.

Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στο Sofitel Athens Airport, στην ATCOM απονεμήθηκε η κορυφαία διάκριση της διοργάνωσης, ενώ η εταιρεία κέρδισε επίσης 1 Platinum, 8 Gold, 5 Silver και 3 Bronze Awards.

Οι βραβευμένες συμμετοχές αφορούν έργα για τους Άγονη Γραμμή Γόνιμη, Athens Voice, Εθνική Λυρική Σκηνή, ΕΟΤ, EUROBANK, IKEA, Istorima, Star Channel και Vivartia, ενώ καλύπτουν και τους τρεις πυλώνες της διοργάνωσης, “UX/CX Transformation & Strategy per Industry”, “CX Initiatives & Practices in Customer Lifecycle ” και “Best Use of Digital CX Solutions & UX Implementations”.

Η αναγνώριση της ATCOM, αλλά και όλων των βραβευμένων έργων μας, ως παράδειγμα βέλτιστων UX/CX πρακτικών είναι ιδιαίτερα τιμητική, καθώς η δημιουργία εμπειριών αποτελεί διαχρονική στρατηγική κατεύθυνση για εμάς. Ως πρωτοπόρα στην εδραίωση του UX στην Ελλάδα μία 10ετία πριν, η ATCOM συνεχίζει να επενδύει στην ενσωμάτωση του CX στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, θεωρούμε τον θεσμό μία ιδιαίτερα αξιόλογη πρωτοβουλία και είμαστε βέβαιοι ότι θα λάβει τη θέση που του αξίζει. Θα θέλαμε να συγχαρούμε και να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας για τη διαρκή εμπιστοσύνη τους, καθώς και τους ανθρώπους της ATCOM που βρίσκονται πίσω από κάθε επιτυχία”, δήλωσε ο Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο όμιλος SOFTONE και η Skroutz διευρύνουν τη συνεργασία τους

Με διαρκή προσήλωση στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, ο Όμιλος Εταιρειών SOFTONE και η Skroutz διευρύνουν την πολυετή κι επιτυχημένη συνεργασία τους, παρέχοντας στους πελάτες τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν περαιτέρω τη δυναμική των πωλήσεών τους μέσα από την πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών ηλεκτρονικής διάθεσης των προϊόντων τους.

Μετά το Prosvasis GO, που αποτέλεσε το πρώτο integration μίας λύσης λογισμικού της αγοράς με το skroutz marketplace, οι δύο οργανισμοί επεκτείνουν τη real-time διασύνδεση της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου με το σύνολο των εμπορικών εφαρμογών του Ομίλου SOFTONE, καθώς και τη νέα πρωτοποριακή λύση λιανικής GO Retail On Cloud.

Αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες επικοινωνίας και ταχύτατης, ασφαλούς μεταφοράς δεδομένων, η διασύνδεση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται το σύνολο των συναλλαγών -και των σχετικών εργασιών τους- με το skroutz marketplace, μέσα από το περιβάλλον των εφαρμογών SOFTONE! Αυτοματοποιημένα, χωρίς λάθη ή καθυστερήσεις στη λήψη, δρομολόγηση και εκτέλεση των παραγγελιών, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των τελικών πελατών τους.

Με τη διεύρυνση του integration των λύσεων των δύο κορυφαίων οργανισμών, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν τα προϊόντα τους στο skroutz marketplace μέσα από το περιβάλλον της εμπορικής τους εφαρμογής, ανεξάρτητα από το εάν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή όχι. Την ίδια στιγμή, αυτή ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο με τα στοιχεία των παραγγελιών που καταχωρούνται στο skroutz, δημιουργώντας αυτόματα όλες τις απαραίτητες εγγραφές, χωρίς χειροκίνητες καταχωρήσεις.

Όπως υπογράμμισαν εκπρόσωποι των δύο πλευρών, η στρατηγική συνεργασία του Ομίλου SOFTONE και της Skroutz εναρμονίζεται πλήρως με τη γενικότερη φιλοσοφία των δύο οργανισμών αναφορικά με την αξιοποίηση της καινοτομίας, αντανακλώντας παράλληλα την κοινή δέσμευσή τους για τη συστηματική εισαγωγή ψηφιακών λύσεων που αναβαθμίζουν έμπρακτα την καθημερινή λειτουργία των ελληνικών επιχειρήσεων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η OKTABIT συμπληρώνει 30 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά

Τριάντα χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά συμπληρώνει φέτος η OKTABIT, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες εταιρείες στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών.

Η ΟΚΤΑΒΙΤ ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Οκτώβριο του 1992 από την Αθήνα, με αρχική δραστηριότητα τη διανομή σκληρών δίσκων και σήμερα εκπροσωπεί ολοκληρωμένα περισσότερους από 50 κορυφαίους παγκοσμίως κατασκευαστές προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

«Το 2022 είναι για εμάς μια χρονιά ορόσημο. Ο ένας λόγος είναι προφανώς η συμπλήρωση 30 χρόνων λειτουργίας, που αποτελεί σημαντικό επίτευγμα σε μία ιδιαίτερη αγορά, όπως αυτή των ψηφιακών τεχνολογιών, όπου οι εξελίξεις και οι ανακατατάξεις είναι αδιάκοπες. Ο άλλος λόγος είναι πως μοιάζει να βρισκόμαστε σε ιστορικό μεταίχμιο και το μέλλον μπροστά μας ανοίγεται με ποικίλες και ελκυστικές δυνατότητες. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που όλα αυτά τα χρόνια ξεδιπλώσαμε με επιτυχία το αρχικό μας όραμα και ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις οδηγώντας την ΟΚΤΑΒΙΤ στις πρώτες θέσεις της αγοράς και της επιλογής των συνεργατών μας», σημείωσε ο κ. Δημήτρης Παπαϊωάννου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΚΤΑΒΙΤ και των εκ ιδρυτών της εταιρείας.

Από αριστερά, οι κ.κ. Δημήτρης Παπαϊωάννου, Αλέξανδρος Παπαϊωάννου και Αντώνης Παπαϊωάννου.

«Από την ίδρυση της εταιρείας μέχρι και σήμερα επιδιώκουμε να προσφέρουμε στους συνεργάτες και στους πελάτες μας αξιοπιστία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Θέλουμε να είμαστε ο σταθερός και διαχρονικός συνεργάτης για τον κατασκευαστή και ταυτόχρονα σημείο αναφοράς για τον καταναλωτή σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση, την τεχνική υποστήριξη, την συνέπεια και βεβαίως την ποικιλία, την ποιότητα και τις τιμές.», τόνισε ο κ. Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της ΟΚΤΑΒΙΤ και συνιδρυτής της εταιρείας.

Η ΟΚΤΑΒΙΤ απασχολεί σήμερα περί τους 110 εργαζόμενους. Το 2021 η εταιρεία ξεπέρασε το όριο των €100 εκατ. στον κύκλο εργασιών της, ο οποίος διαμορφώθηκε στα €106,3 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 26,6% σε σχέση με το 2020, που ο τζίρος είχε φθάσει στα €84 εκατ. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Oktabit διαμορφώθηκαν το 2021 στα €7,14 εκατ., έναντι €5,4 εκατ. στην αμέσως προηγούμενη οικονομική χρήση (+32,5%). Η εκτίμηση της διοίκησης είναι πως στο τέλος του 2022 η εταιρεία θα παρουσιάσει αντίστοιχους δείκτες ανάπτυξης.

Η OKTABIT τα τελευταία χρόνια έχει επεκτείνει το εύρος των συνεργασιών της και τους εμπορικούς άξονες στους οποίους δραστηριοποιείται. Η εταιρία δραστηριοποιείται και στην ανάπτυξη εξειδικευμένου λογισμικού για επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω της δημιουργίας ενός νέου brand, με την εμπορική ονομασία Reccodo.

Η εταιρεία διατηρεί από το 1997 υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, απ’ όπου καλύπτει τις ανάγκες των συνεργατών της στη Βόρεια Ελλάδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Kabal ανακοίνωσε την ένταξη του κ. Δημήτρη Γκόγκου στο δυναμικό της

Η Kabal ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον κ. Δημήτρη Γκόγκο, ο οποίος ανέλαβε τη θεση του e-business strategist.

Ο κ. Γκόγκος έχει μια 12ετη επαγγελματική εμπειρία στο χώρο του Digital Marketing, αποτελώντας ένα από τα πιο διακεκριμένα στελέχη της αγοράς. Συγκεκριμένα, τα τελευταία χρόνια διετέλεσε Digital Marketing manager σε μεγάλες εταιρίες όπως η Admine, η Inart, η Dust & Cream και μέχρι πρόσφατα ως General Manager στην Forebelle.

 

Έχοντας αφήσει το επαγγελματικό του στίγμα σε well - established brands, δίνει τη δυνατότητα στην Kabal να έχει μια ολιστική προσέγγιση σε κάθε brand που την εμπιστεύεται, μελετώντας και κατανοώντας εις βάθος τις ανάγκες του.

Όπως δήλωσε ο κ. Δημήτρης Γκόγκος: "Βρίσκω συναρπαστική την προοπτική της Kabal στη φάση που συναντιόμαστε. Η ανάγκη της επιστροφής μου στον πολυδιάστατο χώρο της διαφημιστικής, σε συνδυασμό με την σημαντική ανάπτυξη που έχει παρουσιάσει η Kabal, αποτέλεσαν ένα εκρηκτικό μείγμα που αποτελεί προσωπική πρόκληση. Πιστεύω ότι θα συμβάλλω ουσιαστικά στη μακρόχρονη και βιώσιμη επιτυχία της εταιρίας αλλά και των συνεργατών της."

Ο κ. Ευθύμης Αγάπης, Founder & Head του Performance team της Kabal, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τον Δημήτρη στην οικογένεια της Kabal. Η προσθήκη του Δημήτρη στην ομάδα μας είναι κάτι που επιθυμούσαμε για πολύ καιρό. Εκτός από άριστος επαγγελματίας του χώρου είναι πολύ περισσότερο και ένα πνεύμα που συνυπάρχει σε απόλυτη αρμονία με το όραμα και την κουλτούρα της Kabal. Η εμπειρία που διαθέτει τόσο στην online όσο και στην offline αγορά δίνει την ευελιξία στην Kabal να παρέχει στους συνεργάτες της την απόλυτη στρατηγική σε κάθε στάδιο της επικοινωνίας τους. Η συνεργασία μας αυτή είμαστε σίγουροι πως θα συμβάλλει στην ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη της Kabal.”

Η Kabal είναι μια νεοσύστατη διαφημιστική εταιρεία από την Θεσσαλονίκη που ιδρύθηκε το 2019 από μια ομάδα επαγγελματιών με πολυετή εμπειρία στον χώρο του Digital Marketing. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει αναπτύξει σημαντικό πελατολόγιο ανάμεσα τους τη Zini, anel, ΠΑΟΚ, τo ηλ. Φαρμακείο Dpharmacy, κ.ά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search