Tech & Business

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο

H ACS έλαβε την ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis, που αποτελεί μια από τις πιο διεθνώς αναγνωρισμένες πλατφόρμες αξιολόγησης εταιρειών εφοδιαστικής αλυσίδας σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, έχοντας αξιολογήσει πάνω από 100.000 εταιρείες μέχρι σήμερα.

Η μεθοδολογία της πιστοποίησης καλύπτει επτά δείκτες διαχείρισης, με 21 κριτήρια βιωσιμότητας, σε τέσσερις θεματικές: Περιβάλλον, Εργασία και Ανθρώπινα Δικαιώματα, Δεοντολογία και Βιώσιμες Προμήθειες. Βασίζεται σε κορυφαία πρότυπα, όπως το Global Reporting Initiative (GRI), το United Nations Global Compact (UNGC) και το ISO 26000 και εποπτεύεται από διεθνή επιστημονική επιτροπή.

Η Ecovadis βαθμολογεί την απόδοση αξιολογώντας τις πολιτικές, τις ενέργειες και τα αποτελέσματα μιας εταιρείας, καθώς και στοιχεία από τρίτους επαγγελματίες και εξωτερικούς εμπλεκόμενους.

Με την παραπάνω βαθμολογία, η ACS κατατάσσεται ανάμεσα στις καλύτερες εταιρείες που αξιολογεί η EcoVadis στον κλάδο των ταχυδρομείων και των ταχυμεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο. Σημειώνεται ότι στη θεματική  Εργασία & Ανθρώπινα Δικαιώματα, η ACS περιλαμβάνεται στο 9% των καλύτερων εταιρειών του κλάδου και στη θεματική Δεοντολογία, η ACS περιλαμβάνεται  στο 26% των καλύτερων εταιρειών του κλάδου.

Η κ. Έλια Χάραρη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Εταιρικής Βιωσιμότητας της ACS, σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την πιστοποίηση που λάβαμε από την EcoVadis. Κι αυτό, διότι αποτελεί για εμάς μια αναγνώριση των προσπαθειών μας για την υλοποίηση της ESG στρατηγικής μας. Η εταιρεία μας, η ACS, υιοθετεί σαφείς και αποτελεσματικές πολιτικές για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, τη μείωση της αρνητικής επίπτωσης στο περιβάλλον και την ενίσχυση μιας βιώσιμης εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και την υιοθέτηση ενός σύγχρονου και υπεύθυνου συστήματος εταιρικής διακυβέρνησης, παρέχοντας στους εργαζόμενούς μας τα κατάλληλα εργαλεία για να συμβάλλουν στην υλοποίηση αυτών των πολιτικών. Παράλληλα, ως ACS μεριμνούμε για τη συνεχή εξέλιξη των εργαζομένων μας μέσω προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης. Ευχαριστούμε τους ανθρώπους μας, οι οποίοι προσπαθούν καθημερινά, ώστε η ACS, εκτός από ηγέτης στον κλάδο των ταχυμεταφορών, να αξιολογείται θετικά για τις ενέργειές της, με σκοπό την επίτευξη ενός πιο βιώσιμου κόσμου για εμάς και τα παιδιά μας

Η EcoVadis ένας από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους παρόχους αξιολογήσεων σε θέματα βιωσιμότητας των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Στόχος της είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κινηθούν προς ένα περισσότερο βιώσιμο κόσμο, μέσω της χρήσης δεδομένων, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν σε κάθε επιχειρηματική απόφαση.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η EY ανακοίνωσε παγκόσμια συμμαχία με την πλατφόρμα Shopify

Η EY ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας παγκόσμιας συμμαχίας με την Shopify Inc., έναν πάροχο βασικών διαδικτυακών υποδομών για το εμπόριο, με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτυακού εμπορίου και να υποστηρίξει την πώληση ρυθμιζόμενων προϊόντων.

Η συμμαχία EY–Shopify Alliance, που ιδρύθηκε στον Καναδά, στοχεύει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ενεργοποιήσουν και να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο με δύο τρόπους. Αφενός, μέσω των υπηρεσιών ενοποίησης συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της EY, που έχουν βελτιστοποιηθεί για την εφαρμογή του Shopify σε μεγάλες επιχειρήσεις. Αφετέρου, με τη δημιουργία νέων ασφαλών επιλογών για την πώληση ρυθμιζόμενων προϊόντων, όπως τα φαρμακευτικά προϊόντα και τα αλκοολούχα ποτά.

Η συμμαχία αυτή δημιουργεί συνέργειες μεταξύ της πλατφόρμας της Shopify, που εξασφαλίζει ταχύτητα και αξία, αναπτύσσεται γρήγορα και προσαρμόζεται στις ανάγκες του πελάτη, και των δυνατοτήτων ενσωμάτωσης της ΕΥ σε όλα τα σχετικά συστήματα back-end, όπως ο σχεδιασμός πόρων της επιχείρησης, η διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM), η διαχείριση αποθεμάτων, οι αναφορές απόδοσης και οι οικονομικές αναφορές, η υλοποίηση back-end, οι έμμεσοι φόροι, καθώς και η front-end εμπειρία πελάτη.

Οι αποδεδειγμένες δυνατότητες της ΕΥ στην κανονιστική συμμόρφωση, την ανάλυση δεδομένων (data analytics), την παγκόσμια φορολογία, το εμπόριο και τις διαχειριζόμενες υπηρεσίες (managed services), θα βοηθήσουν τους μεγάλους πελάτες της Shopify να εξακολουθήσουν να συμμορφώνονται όταν πωλούν ρυθμιζόμενα προϊόντα, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική περιοχή στην οποία δραστηριοποιούνται.

Αυτό θα επιτρέψει στις εμπορικές επιχειρήσεις να ενημερώνονται σχετικά με το ταχέως εξελισσόμενο κανονιστικό πλαίσιο, να λειτουργούν και να πωλούν προϊόντα με τρόπο που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς, με μειωμένο κίνδυνο, και να δημιουργούν ένα φορολογικά αποδοτικό μοντέλο διανομής, προσφέροντας κορυφαίου επιπέδου ψηφιακή εμπειρία για τους πελάτες τους.

Η EY και η Shopify θα εκπαιδεύσουν μια αρχική ομάδα 500 τεχνικών επαγγελματιών σε ολόκληρο τον κόσμο, οι οποίοι θα μπορούν να προσφέρουν τα μοναδικά πλεονεκτήματα της EY–Shopify Alliance σε εταιρικούς πελάτες σε μεγάλη κλίμακα, επιταχύνοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες τους. Οι επαγγελματίες αυτοί, θα λάβουν περαιτέρω υποστήριξη από έως και 10.000 συμβούλους μέσω της πλατφόρμας Shopify.

Η συμμαχία θα δημιουργήσει, επίσης, μια σειρά από πρωτοποριακά κέντρα EY wavespace x Shopify. Αξιοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο των κόμβων καινοτομίας EY wavespace™ (σε τοποθεσίες όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Τορόντο, το Σίδνεϊ και η Σιγκαπούρη), αυτά τα κέντρα θα συνενώσουν τις δυνάμεις του Shopify, των ομάδων της EY και των κοινών πελατών τους, για να δημιουργήσουν βελτιωμένες διαδικτυακές εμπειρίες και λύσεις για τους πελάτες, να επανασχεδιάσουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και να δημιουργήσουν νέες αγορές για ρυθμιζόμενα προϊόντα.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το ey.com/shopify

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Accenture: Αισιόδοξοι οι Ευρωπαίοι ηγέτες επιχειρήσεων - έλλειμμα στις τεχνολογικές επενδύσεις

Ενώ το 65% των ευρωπαίων ηγετών επιχειρήσεων συμφωνεί ότι αντιμετωπίζει το πιο απαιτητικό περιβάλλον διαχρονικά, ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό (77%) είναι πεπεισμένο για την ικανότητα των οργανισμών τους να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους εν μέσω οικονομικής ύφεσης, σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture.

Συγκεκριμένα, βάσει της μελέτης «Accelerating Europes path to reinvention», το αυξανόμενο ενεργειακό κόστος είναι η κορυφαία πρόκληση που επηρεάζει τα περιθώρια κέρδους για τις ευρωπαϊκές εταιρείες, όπως σημείωσε το 19% των ερωτηθέντων, με δεύτερη τις αναταράξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα (14%).

Παρά τις προκλήσεις αυτές, το 81% των ευρωπαίων ηγετών επιχειρήσεων πιστεύει ότι οι οργανισμοί τους είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για τα μελλοντικά αναπτυξιακά τους πλάνα, έχοντας μάλιστα ήδη ξεπεράσει την πανδημία.

Η μελέτη ανακοινώθηκε στην ετήσια σύνοδο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός και αναλύει τα πιεστικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στην Ευρώπη, τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους καθώς και τους τρόπους επανεφεύρεσής τους προκειμένου να προσαρμόζονται συνεχώς σε ένα ασταθές περιβάλλον, αυξάνοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητά τους, επιταχύνοντας την ανάπτυξη και βελτιώνοντας την κερδοφορία τους.

Η Ευρώπη υστερεί στην ανάπτυξη σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο, ενώ παρουσιάζει έλλειμμα στις τεχνολογικές επενδύσεις

Η μελέτη, η οποία αναλύει τις οικονομικές επιδόσεις ~3.000 εταιρειών παγκοσμίως, διαπίστωσε ότι ενώ οι ευρωπαϊκές εταιρείες σημειώνουν ισχυρή κερδοφορία, υστερούν στην αύξηση των εσόδων τους σε σύγκριση με τις αντίστοιχες στη Βόρεια Αμερική και την Ασία.

Για την καλύτερη κατανόηση της θέσης των ευρωπαϊκών εταιρειών, η μελέτη εξετάζει επίσης την απόδοσή τους σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εταιρείες στη Βόρεια Αμερική και την Ασία σε έξι τομείς: εφοδιαστική αλυσίδα και λειτουργίες, πωλήσεις και πελάτες, ρευστότητα και κόστος, ταλέντο, τεχνολογία και βιωσιμότητα.

Σύμφωνα με την ανάλυση, οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις έχουν καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τη βιωσιμότητα, το ταλέντο και τη ρευστότητα και τη διαχείριση κόστους. Ωστόσο, υστερούν σημαντικά όσον αφορά την αύξηση των πωλήσεών τους και την αξιοποίηση της τεχνολογίας για την ενίσχυση των εσόδων τους.

Οι ευρωπαϊκές εταιρείες είναι επίσης λιγότερο πιθανό να καινοτομήσουν αξιοποιώντας αναδυόμενες τεχνολογίες και να στραφούν σε επιχειρηματικά μοντέλα που βασίζονται στην τεχνολογία σε σύγκριση με εταιρείες της Βόρειας Αμερικής και της Ασίας.

Πρωτοφανείς καταστάσεις απαιτούν διαφορετική προσέγγιση

Σύμφωνα με τη μελέτη, ενώ οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις έχουν οικοδομήσει εξαιρετική ανθεκτικότητα τα τελευταία χρόνια, οφείλουν τώρα να επανεφευρεθούν προκειμένου να ανταποκριθούν στις μοναδικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.

Η μελέτη προτείνει επίσης συγκεκριμένα στρατηγικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες για να ξεκινήσουν την επανεφεύρεσή τους, εστιάζοντας στα δυνατά τους σημεία σε επίπεδο βιωσιμότητας και ταλέντου και αντιμετωπίζοντας παράλληλα το έλλειμμα σε επίπεδο τεχνολογίας και αναγκών των πελατών τους.

Αυτά τα βήματα περιλαμβάνουν:

 

  • Άμεση ανάπτυξη του ψηφιακού πυρήνα που θα επιτρέπει την επανεφεύρεση του επιχειρηματικού μοντέλου: Ακολουθήστε έναν συνεχή, χρονικά συμπιεσμένο και κλιμακούμενο μετασχηματισμό, που συμπεριλαμβάνει τη δημιουργία μιας ψηφιακής υποδομής αξιοποιώντας cloud, δεδομένα και τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη νέων διαδικασιών, καινοτομιών και λύσεων σε όλη την επιχείρηση. Αυτή είναι μια διαρκής προσπάθεια για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας επανεφεύρεσης, μέσω προγραμμάτων μετασχηματισμού που πρακτικά αυτοχρηματοδοτούνται μέσω της αξίας που δημιουργούν.

 

  • Επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης: Ενεργοποιήστε όλα τα οικοσυστήματα για την επικέντρωση της Ευρώπης γύρω από τα θέματα μηδενικών εκπομπών ρύπων και τις αρχές της κυκλικής οικονομίας για ανταγωνιστικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Βελτιώστε την ενεργειακή απόδοση, όχι μόνο για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης αλλά ως μακροπρόθεσμη λύση για τη μείωση των εκπομπών και του κόστους.

 

  • Ευθυγράμμιση με τις νέες ανάγκες των πελατών: Αξιοποιείστε ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσετε τους πελάτες και τα κίνητρά τους με ολιστικό και δυναμικό τρόπο. Δώστε απάντηση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους αντικαθιστώντας τις ‘one-size-fits-all’ προσεγγίσεις με πιο εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, εκτεταμένες συνεργασίες και αναθεωρήστε το ταλέντο, την τεχνολογία και τις διαδικασίες για να ενισχύσετε την αξία και την αφοσίωσή τους.

 

  • Η στρατηγική ταλέντου στον πυρήνα της επιχειρηματικής στρατηγικής: Τοποθετήστε τους εργαζομένους στο επίκεντρο της επανεφεύρεσης της επιχείρησης και ορίστε τους επικεφαλής ανθρωπίνων πόρων ως καταλύτες αλλαγής. Αναπτύξτε ισχυρές συνδέσεις και συνεργασία σε ολόκληρη τη διοικητική ομάδα και ενώστε όλους τους εργαζομένους στο ταξίδι της επανεφεύρεσης, δημιουργώντας νέους τρόπους εργασίας. Αποκτήστε πρόσβαση και αναπτύξτε ταλέντα με καινοτόμους τρόπους, αξιοποιώντας τεχνολογία και δεδομένα που προσφέρουν μια βαθιά, λεπτομερή κατανόηση των αναγκών σε δεξιότητες τρέχουσας και επόμενης γενιάς. Αναπτύξτε μια κουλτούρα συμπερίληψης σε ολόκληρο τον οργανισμό, έτσι ώστε όλα τα άτομα ανεξαρτήτως επιπέδου να συνεισφέρουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, έχοντας ισχυρή αίσθηση του ανήκειν και του σκοπού.

 

Η μελέτη «Accelerating Europes path to reinvention» είναι διαθέσιμη και στο Accenture Foresight, μια νέα εφαρμογή thought leadership, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε στη διεύθυνση http://www.accenture.com/foresight

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο Όμιλος Olympia επενδύει στη BOX NOW

Μια νέα επένδυση στην αγορά του logistics & last mile ανακοίνωσε ο Όμιλος Olympia, μέσω του επενδυτικού βραχίονα PCP, στηρίζοντας το πλάνο της BOX NOW Group για τη δημιουργία του μεγαλύτερου δικτύου Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων (lockers) στην ΝΑ Ευρώπη, μέσω της επέκτασης της εταιρείας σε αγορές επιπλέον της Ελλάδας, της Κροατίας και της Βουλγαρίας, όπου ήδη διατηρεί παρουσία. Έτσι, η PCP αποκτά μειοψηφικό ποσοστό στο BOX NOW Group, ενώ η EMMA Capital παραμένει ισχυρός πλειοψηφικός μέτοχος.

Στόχος της Olympia είναι, σε συνεργασία με την EMMA Capital Group και μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει η BOX NOW, να συμβάλλει στην προώθηση ενός νέου μοντέλου στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου που αξιοποιεί σύγχρονες πλατφόρμες logistics, ώστε να ενδυναμώσει τον τελικό χρήστη με νέες επιλογές για καλύτερες και ταχύτερες παραδόσεις, σε χρόνο και τόπο που διευκολύνει και ταιριάζει με τον τρόπο ζωής του.

Η BOX NOW είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία που αναβαθμίζει την εμπειρία του καταναλωτή στο last mile, προσφέροντας σύγχρονες και αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παράδοσης και αποστολής δεμάτων.

Διαθέτοντας αυτή τη στιγμή ένα πανελλαδικό δίκτυο από 1.200 Lockers, έχοντας εξυπηρετήσει ήδη 200.000 πελάτες στη χώρα μας, με ένα ευρύ δίκτυο 400 συνεργαζόμενων e-shops, η BOX NOW είναι μια καινοτόμος και φιλική προς το περιβάλλον εταιρεία, που εξασφαλίζει εύκολη και γρήγορη πρόσβαση 24/7 σε Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων, σε συνδυασμό με δυνατότητες αντικαταβολής με χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας και με 99% δυνατότητα παράδοσης δεμάτων την ίδια ή την επόμενη ημέρα.

«Επενδύσαμε στην BOX NOW γιατί προσφέρει μια μοναδική στην αγορά υπηρεσία που αλλάζει δραστικά την eCommerce εμπειρία, εξασφαλίζοντας την αξιοπιστία και ευελιξία στις παραδόσεις που αναζητά ο σύγχρονος καταναλωτής. Με ισχυρό DNA στην αγορά της λιανικής και του ηλεκτρονικού εμπορίου, στον Όμιλο Olympia αναζητούμε συνεργασίες με καινοτόμες πλατφόρμες, όπως η BOX NOW, που θέτουν στο επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία πελάτη και αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά. Πιστεύουμε στο μοντέλο και στην ταλαντούχα ομάδα της BOX NOW και στηρίζουμε το όραμά τους για ένα νέο μοντέλο υπηρεσιών last mile φτιαγμένο για την νέα εποχή του retail & eCommerce», δήλωσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, εκ μέρους της PCP και της Olympia Group.

Από την πλευρά του, ο Tomas Kocka, (Partner της EMMA Capital) ανέφερε: «Καλωσορίζουμε τον Όμιλο Olympia στον Όμιλο BOX NOW, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την Emma Capital για να αναπτύξουμε περισσότερο την υπηρεσία μας και στις τρεις χώρες. Στόχος μας είναι να χτίσουμε το μεγαλύτερο δίκτυο θυρίδων, διαθέσιμο στην αγορά του retail και ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και στις εταιρείες ταχυμεταφορών. Ανυπομονούμε να χρησιμοποιήσουμε την εκτενή εμπειρία των νέων μας μετόχων στο χώρο της λιανικής, στην περαιτέρω στρατηγική κατεύθυνση του ομίλου».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Softweb στους TOP40 κατασκευαστές M-Commerce παγκοσμίως

Η Softweb μετά από 15 έτη εμπειρίας & εφαρμογής νέων τεχνολογιών σε λογισμικά για Mobile συσκευές (smartphones & tablets), κατάφερε να συμπεριληφθεί στους TOP40 Players παγκοσμίως σε επίπεδο ανάπτυξης M-Commerce.



Η Verified Market Reports, με έδρα τις Η.Π.Α., αποτελεί την κορυφαία εταιρεία διεξαγωγής παγκόσμιων ερευνών για διάφορες αγορές.



Βλέποντας την πορεία της Softweb όλα αυτά τα χρόνια, και μετά από ενδελεχή ανάλυση, αποφάσισε να την κατατάξει στους 40 πιο δυνατούς "παίκτες" για την κατασκευή ολοκληρωμένων συστημάτων παραγγελιοληψίας & ενημέρωσης πελατών μέσα από κινητές συσκευές.



Το Softweb Business Suite της Softweb επιτρέπει την καθημερινή αλληλεπίδραση κάθε εταιρείας με το οικοσύστημά της με έναν ψηφιακό και απλουστευμένο τρόπο, εξασφαλίζοντας αύξηση πωλήσεων και πιστότητας.



Στόχος της εταιρείας, είναι να ισχυροποιήσει περαιτέρω την θέση της στην παγκόσμια αγορά ως κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης επιχειρηματικού λογισμικού νέων τεχνολογιών (Web & Mobile).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ATCOM ανακηρύχθηκε e-volution Agency of the Year

Η ATCOM ανακηρύχθηκε e-volution Agency of the Year στα e-volution Awards 2023, τον κορυφαίο θεσμό επιβράβευσης των βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, κερδίζοντας επιπλέον 35 βραβεία για ψηφιακές εφαρμογές πελατών, αλλά και για την Omnichannel Commerce πλατφόρμα της εταιρείας,  A-commerce.

Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου στο Teatro Athens, η ATCOM ήταν πρωταγωνίστρια της βραδιάς, κερδίζοντας την ύψιστη διάκριση της διοργάνωσης, καθώς και 2 Platinum, 10 Gold, 10 Silver και 13 Bronze βραβεία.

Οι βραβεύσεις αφορούσαν σε έργα για τους AEGEAN, attica, Coral, EUROBANΚ, -η οποία κέρδισε επιπλέον το κορυφαίο βραβείο e-Business of the Year- IKEA, Μουστάκας και Σκλαβενίτης, ενώ κάλυψαν όλο το φάσμα των κατηγοριών υποψηφιότητας.

Παράλληλα, Platinum βραβείο κέρδισε η νέα Omnichannel Commerce πλατφόρμα που λάνσαρε πρόσφατα η ATCOM, A-commerce, η οποία πλέον αποτελεί τη ναυαρχίδα των προϊόντων της και παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στο Unified Commerce.

Η διάκρισή μας ως e-volution Agency of the Year έρχεται να συμπληρώσει τη “χρυσή τριάδα” των κορυφαίων βραβεύσεων της ATCOM φέτος. Είμαστε πολύ περήφανοι για τις διακρίσεις μας στα e-volution awards, καθώς αυτές αποδεικνύουν ακόμη μία φορά την πρωτιά μας στον κλάδο του e-επιχειρείν. Παράλληλα, η βράβευση με Platinum βραβείο του A-commerce, της νέας Omnichannel Commerce πλατφόρμας μας, σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής για το e-business οικοσύστημα, της οποίας θα ηγηθεί, ακόμη μία φορά, η ATCOM. Ανυπομονούμε να εξερευνήσουμε, μαζί με τους συνεργάτες μας, τους νέους δρόμους που ανοίγονται μπροστά μας. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσους συνετέλεσαν στις επιτυχίες αυτές, στους συνεργάτες και στους ανθρώπους της ATCOM”, δήλωσε ο Ιάσων Καταρόπουλος, CCO της ATCOM.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Η Plushost αναδείχτηκε eCommerce Agency of the Year 2023

Με 35 συνολικά βραβεία, στα E-volution Awards, η Plushost κατέκτησε τον βαρύτιμο τίτλο και την αναγνώρισή της ως της κορυφαίας ομάδας στο e-commerce για το 2023 στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, στην Plushost απονεμήθηκαν εκτός του Rising Star, δύο(2) Platinum, 4 Golden, 9 Silver και 19 Bronze βραβεία.

Είναι η πρώτη φορά που μια εταιρία εκτός του οικονομικού κέντρου της Αθήνας επιτυγχάνει τον ύψιστο αυτό στόχο. Τα Τρίκαλα δεν είναι πια μόνο ο Δήμος με τις πολλές ψηφιακές πρωτοβουλίες. Είναι και η έδρα της No1 εταιρίας στον κλάδο του e-commerce.

Στελέχη της εταιρίας, σε δηλώσεις τους στη λαμπερή βραδιά των βραβείων Ε-Volution Awards 2023, τόνιζαν πως όλες οι βραβεύσεις έχουν την αξία τους, διότι κυρίως επιβραβεύουν τους συνεργάτες που τους εμπιστεύθηκαν τα δικά τους ηλεκτρονικά καταστήματα. Ωστόσο, περίοπτη θέση στην τροπαιοθήκη της εταιρίας κατέχουν:

- Τα δύο (2) Platinum για τις κατηγορίες Στρατηγική & Ανάπτυξη και Καινοτομία & Experience. Κυρίως, επειδή στις βραβεύσεις αυτές συμπυκνώνεται ΟΛΟ το e-commerce. Από το μηδέν -τη στιγμή που ο επιχειρηματίας αποφασίζει να αναπτύξει την e-business επιχείρησή του- μέχρι την εμπειρία του χρήστη.

- Τα δύο (2) από τα τρία βραβεία (Gold, Bronze) της κατηγορίας Best Omnichannel Experience, διότι έτσι επιβραβεύεται η ικανότητα της ομάδας της Plushost να ανταποκριθεί και σε περίπλοκα omnichannel έργα και μάλιστα με πολλές ιδιαιτερότητες κι απαιτήσεις, που έλκουν την καταγωγή τους από το complexity των αγορών στις οποίες εμπλέκονται οι βραβευμένες επιχειρήσεις (άτμισμα, κοσμήματα).

- Τα δώδεκα (12) βραβεία που συνέλεξαν οι υποψηφιότητες του CentraleShop.gr. Αυτή η μοναδική συνθήκη αναδεικνύει τη βαθιά τεχνογνωσία που εφαρμόστηκε σε όλες τις πτυχές του έργου καθώς και την καθολική του αναγνώριση από την κριτική επιτροπή. Το να πλασάρεται ένα e-shop μόδας στην κορυφαία 3άδα των e-shops στην Ελλάδα αποδεικνύει την δέσμευση της Plushost να αντιμετωπίζει με τον ίδιο σεβασμό κι επιμέλεια, τόσο μεγάλες πολυεθνικές ή εθνικές επιχειρήσεις όσο και τις μικρότερες ελληνικές οικονομικές μονάδες, που αποτελούν και τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας της χώρας.

«Η διαρκής αμφισβήτησή του ίδιου μας του εαυτού». Αυτή ήταν η απάντηση του CEO της εταιρίας στην ερώτηση «τί έφερε στην κορυφή της αγοράς του e-commerce την Plushost κ. Καμέα;». Και συνέχισε... «Κάθε μέρα ψάχνουμε τρόπους να ικανοποιήσουμε τους πελάτες μας σε χρόνο πριν την διατύπωση της ανάγκης, με τρόπο τεχνικά άρτιο, με θετικό αποτύπωμα στην καθημερινότητα της επιχείρησης και αισθητικά άρτιο για τον τελικό χρήστη του e-shop. Αυτό προϋποθέτει αέναη αμφισβήτηση των κατορθωμάτων του χθες κι επιδίωξη για νέα κατορθώματα, αύριο. Επιδιώκουμε, σχεδιάζουμε και δρούμε με τρόπο ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας κορυφαία εξυπηρέτηση που να φέρνει αποτελέσματα, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

Λένε πως το δύσκολο δεν είναι να κατακτήσεις την κορυφή. Το δύσκολο είναι να διατηρηθείς σε αυτή. Με βεβαιότητα μπορώ να σας πω ότι αν οι καλοί συνάδελφοι της Αθήνας προσπαθούν 50, εμείς από την περιφέρεια πρέπει να προσπαθήσουμε 120, για να έρθει η ίδια αναγνώριση. Η φετινή μας επιτυχία, μας γεμίζει αυτοπεποίθηση ότι η διατήρησή μας στην κορυφή δεν είναι ακατόρθωτη και ότι θα παλέψουμε με ίδια ζέση να επαναλάβουμε το «τρικαλινό θαύμα» και στη βράβευση του 2024».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ACS ανάμεσα στα "Διαμάντια" των Ελληνικών επιχειρήσεων για το 2022

Ο Όμιλος Quest και η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες βραβεύτηκαν στην Τελετή Απονομής των Βραβείων Diamonds της Ναυτεμπορικής, λαμβάνοντας τη διάκριση «Diamonds of the Greek Economy 2022», βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων.

Ο Όμιλος Quest διανύει την πέμπτη δεκαετία δραστηριότητάς του στην ελληνική αγορά, αποτελώντας έναν από τους μεγαλύτερους ελληνικούς ομίλους εταιρειών, με δραστηριότητα σε 4 νευραλγικούς κλάδους της οικονομίας – το εμπόριο προϊόντων πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και κλιματιστικών, τις υπηρεσίες πληροφορικής, τις ταχυμεταφορές καθώς και την παραγωγή πράσινης ενέργειας.

 

Η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξή της, αλλά και στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. Μέσα στο 2022, ολοκλήρωσε την επένδυση στο υπερσύγχρονο  νέο κέντρο διαλογής (sorting hub) και τις κεντρικές εγκαταστάσεις της στο Αιγάλεω Αττικής, η οποία ξεπέρασε τα 40 εκατομμύρια ευρώ και υπετριπλασίασε τη δυναμικότητα διαλογής σε περισσότερες  από 50.000 αποστολές ανά ώρα.

Ταυτόχρονα, αντιλαμβανόμενη τις εξελίξεις στον κλάδο των ταχυμεταφορών, και με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίκεντρο της στρατηγικής της, επεκτείνει το δικό της δίκτυο «έξυπνων» θυρίδων ACS SmartPoint Lockers, ενώ αναβαθμίζει διαρκώς τις δυνατότητες ψηφιακής επικοινωνίας με τους πελάτες της.

 

Ο Απόστολος Γεωργαντζής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Quest και της ACS, σχολίασε σχετικά με τη βράβευση: «Η ανάδειξή μας μεταξύ των οργανισμών που πρωταγωνιστούν στην Ελληνική Οικονομία, μας τιμά ιδιαίτερα και μας κάνει πολύ υπερήφανους. Όραμα μας είναι να συνεχίσουμε να συμβάλλουμε ουσιαστικά στην ανάπτυξη της χώρας, καθώς και να δημιουργούμε μακροπρόθεσμη αξία για όλους τους stakeholders, στους τομείς δραστηριότητάς μας. Σε αυτό το πλαίσιο ο Όμιλος έχει σχεδιάσει και έχει θέσει σε εφαρμογή ένα επιχειρηματικό πλάνο 5ετίας (2022-2026), στο οποίο περιλαμβάνονται σημαντικές επενδύσεις, που  ενδέχεται να ξεπεράσουν τα €300 εκατ., καθώς και εκτιμήσεις για διπλασιασμό των πωλήσεων και της κερδοφορίας  σε σχέση με το 2021. Το επιχειρηματικό μας πλάνο, που ήδη έχει τεθεί σε εφαρμογή, περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις σε νέες υποδομές, στις υπάρχουσες δραστηριότητες των εταιρειών του Ομίλου, στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και την ανάπτυξη στο εξωτερικό, και φυσικά στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


5 βραβεύσεις για το BestPrice.gr στα ετήσια βραβεία ηλεκτρονικού επιχειρείν

Το BestPrice.gr, η πρώτη και μεγαλύτερη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, απέσπασε συνολικά 5 βραβεία στα e-volution Awards 2023, τον ετήσιο θεσμό που επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Χάρη στο τεχνολογικό DNA και την εμπειρία 2 και πλέον δεκαετιών στην αγορά, το BestPrice.gr κατάφερε, για 7η συνεχή χρονιά, να διακριθεί για την καινοτομία, την προηγμένη τεχνολογία, τη στρατηγική που ακολουθεί σε κρίσιμους τομείς καθώς και το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει σε brands, εμπόρους και τελικούς καταναλωτές.

Πιο συγκεκριμένα, το BestPrice.gr κέρδισε 3 GOLD και 2 BRONZE βραβεία για τις ακόλουθες κατηγορίες και projects:

  • GOLD βραβείο στην κατηγορία “Τεχνολογική Καινοτομία” για την Εφαρμογή Artificial Intelligence & τεχνολογίας Machine Learning
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία “Best SEO for an e-Business” για την στρατηγική SEO 
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία “Best Responsive / Progressive Web Apps” για το BestPrice Mobile 
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία “Best Customer Experience” για τον έξυπνο βοηθό στις ηλεκτρονικές αγορές, BestPrice Assistant 
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία “Marketing / Tools Services” για την πλατφόρμα “BestPrice for Brands” που σχεδιάστηκε ειδικά για τις εταιρίες που εκπροσωπούν brands, ενσωματώνοντας καινοτόμες λειτουργίες.


Περισσότερες πληροφορίες για τις διακρίσεις της αγαπημένης πλατφόρμας αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, την οποία εμπιστεύονται περισσότεροι από 4 εκατ. καταναλωτές για την έρευνα αγοράς τους, είναι διαθέσιμες εδώ: www.bestprice.gr/awards

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
SOFTLY και Automarin στην κορυφή με Gold βραβείο στα E-volution Awards 2023

Softly και Automarin απέσπασαν συνολικά τέσσερα βραβεία (1 Gold, 2 Silver και 1 Bronze) στα E-volution awards 2023, στις κατηγορίες Best in Auto, Moto & Parts, Υπηρεσίες Συμβουλευτικής στο e-Commerce | ανά case study, The Most Effective Investment και Best in Consumer Retail και έκλεισαν με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά.

Η Βράβευση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, αφού οι διακρίσεις ήρθαν ανάμεσα σε άλλα μεγάλα brands του χώρου, όπως Πλαίσιο, Eurobank, AB Βασιλόπουλος και Germanos.

Οι δύο εταιρείες, Softly και Automarin, συνεχίζουν επιτυχημένα τη συνεργασία τους για 6ο έτος, υλοποιώντας συνεχώς πρωτοποριακές πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, προσπαθώντας πάντα να είναι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search