Tech & Business

Η Netmechanics δίνει το παρών στην 86η ΔΕΘ

Το σύνθετο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί για τις επιχειρήσεις, δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα που ξεδιπλώνεται ήδη και θέτει νέα δεδομένα.

Οι προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά μας, απαιτούν στρατηγικές λύσεις και εργαλεία προκειμένου οι επιχειρήσεις να καταστούν βιώσιμες και ανταγωνιστικές.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός για μια επιχείρηση, αποτελεί σήμερα κάτι παραπάνω από αναγκαιότητα. Είναι μια σημαντική θωράκιση, προκειμένου να εξασφαλίσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ευελιξία στη λειτουργία της, σημαντική εξοικονόμηση πόρων, ενώ παράλληλα συμβάλλει σημαντικά στην πράσινη ανάπτυξη, μειώνοντας το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.

Η Netmechanics πρωταγωνιστεί στη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα, ψηφιακή πραγματικότητα και δίνει το παρών από τις 10 εώς τις 18 Σεπτεμβρίου 2022, στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, υπό την αιγίδα του Εμπορικού Επιμελητήριου Ηρακλείου, στο περίπτερο 2 (θέση Νο.18).

Η Netmechanics συμμετέχει ενεργά στον ψηφιακό μετασχηματισμό και διαμορφώνει το νέο περιβάλλον των επιχειρήσεων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πρώτη η Accenture στην κατάταξη των εταιρειών παροχής υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας

Η Accenture αναγνωρίστηκε ως ο Νο. 1 πάροχος υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας σε μια νέα έκθεση από την HFS Research.

Η έκθεση ‘The HFS Top 10: Cybersecurity Service Providers, 2022’ αξιολόγησε τις δυνατότητες 15 εταιρειών στη βάση μιας καθορισμένης σειράς κριτηρίων για να προσδιορίσει το βαθμό στον οποίο οι πάροχοι αυτοί βοηθούν τους πελάτες τους να βελτιώσουν αποτελεσματικά την κυβερνοασφάλειά τους.

Πέρα από την κατάκτηση της κορυφαίας θέσης στην κατάταξη συνολικά, η Accenture κατέλαβε την πρώτη θέση στα 8 από τα 11 κριτήρια αξιολόγησης, όπως: έκταση και ανάπτυξη υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, υλοποίηση, στρατηγική και όραμα, καινοτομία και συνεργασία, καθώς και ετοιμότητα σε αναδυόμενες τάσεις.

Ανάμεσα στα δυνατά σημεία της Accenture που αναφέρει η έκθεση είναι:

  • Ανάπτυξη: Η ομάδα της Accenture Security αυξάνεται με περίπου 3 φορές το ρυθμό της αγοράς και του ανταγωνισμού, ενώ έχει αυξηθεί περισσότερο από 70% τα τελευταία τρία χρόνια.
  • Go-to-market offerings: Η έκθεση υπογραμμίζει το ευρύ φάσμα λύσεων της Accenture που επικεντρώνονται στην κυβερνοασφάλεια, τις εφαρμοσμένες υπηρεσίες κυβερνοασφάλειας, τις managed security services, καθώς και μια επενδυτική στρατηγική που περιλαμβάνει εξαγορές, συνεργασία με οικοσυστήματα, στρατηγικές επενδύσεις σε καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις, R&D στην κυβερνοασφάλεια και αριστεία στην υλοποίηση λύσεων.
  • Διαχείριση ταλέντου: Η έκθεση αναφέρει τις βασικές στρατηγικές διατήρησης ταλέντου της Accenture μέσω επενδύσεων στη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη και σε προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων. Η έκθεση σημειώνει ότι «η Accenture δίνει ιδιαίτερη προσοχή στο να διασφαλίσει ότι τα στελέχη της διαθέτουν πολλαπλές δεξιότητες και γνώση του εκάστοτε κλάδου και αναπτύσσει ενεργά διάφορες πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της συμπερίληψης και της διαφορετικότητας στο χώρο της κυβερνοασφάλειας».
  • Αποτελέσματα: Σύμφωνα με την έκθεση, «η Accenture χρησιμοποιεί τα δικά της business capability maturity models για να βοηθήσει τους πελάτες της να ξεκλειδώσουν επιχειρηματική αξία, να αξιοποιήσουν ευκαιρίες για βελτιωμένη ασφάλεια, να επιτύχουν τα απαραίτητα αποτελέσματα βάσει των επενδύσεών τους και να αξιολογήσουν συνολικά την απόδοση αυτών».

 

Σύμφωνα με την HFS, ένας από τους βασικούς παράγοντες διαφοροποίησης της Accenture είναι τα «επόμενης γενιάς IT και OT επιχειρησιακά κέντρα κυβερνοασφάλειας». Πρόσφατα, μάλιστα η Accenture εντάχθηκε στο Joint Cyber ​​Defense Collaborative (JCDC) του Cybersecurity and Infrastructure Security Agency (CISA).

Εκτός από την κατάταξη ως ο Νο. 1 πάροχος υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας από την HFS Research, η Accenture έχει διακριθεί πρόσφατα σε σειρά άλλων εκθέσεων όπως:  IDC MarketScape analysis of managed security services (MSS) providers in Europe,  The Forrester Wave™: Global Cybersecurity Consulting Providers, Q4 2021 και The Forrester Wave™: European Cybersecurity Consulting Providers, Q3 2021.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Papaki: Νέα πακέτα hosting με επιλογή φιλοξενίας στο ελληνικό data center της Lamda Hellix

To Papaki φροντίζει για τον συνεχή εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του και λανσάρει νέα, ανανεωμένα πακέτα φιλοξενίας με ασυναγώνιστα χαρακτηριστικά, ιδανικά για κάθε ιδιοκτήτη website που αναζητά περισσότερους πόρους και μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Τα νέα πακέτα, Standard - Large - Professional, διαθέτουν μεγαλύτερο χώρο δίσκου και RAM, υποστηρίζουν απεριόριστο traffic, προσφέρουν μεγαλύτερο Input/Output δεδομένων στο δίσκο, και περιλαμβάνουν από 5 έως 200 email λογαριασμούς.

 

Επίσης, έρχονται για πρώτη φορά με τη δυνατότητα επιλογής hosting σε ελληνικούς servers του βραβευμένου data center της Lamda Hellix, που υποστηρίζει GR-IX δίκτυο για μοναδικές ταχύτητες.

Η φιλοξενία σε ελληνικούς servers, είναι ιδανική για τους χρήστες που δίνουν έμφαση στο SEO και στα καλύτερα αποτελέσματα της Google, καθώς η εγγύτητα και η υψηλών προδιαγραφών διασυνδεσιμότητα αξιολογούνται θετικά από τις μηχανές αναζήτησης.

Τέλος, η φιλοξενία είναι σημαντικό να συνοδεύεται από ασφάλεια, και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά το Papaki. Έτσι, τα νέα πακέτα περιλαμβάνουν καθημερινό backup από την εταιρεία κυβερνοασφάλειας Acronis, που εγγυάται κορυφαία απόδοση, έγκαιρη επαναφορά και δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας.

Χρειάστηκε πολύς χρόνος και έρευνα για να προχωρήσουμε στη δημιουργία και το λανσάρισμα των νέων πακέτων φιλοξενίας. Είμαστε περήφανοι και ενθουσιασμένοι με το αποτέλεσμα και ανυπομονούμε οι πελάτες του Papaki, παλαιοί και νέοι, να απολαύσουν τα ανανεωμένα features. Συνεχίζουμε να εστιάζουμε στην παροχή των καλύτερων δυνατών προϊόντων και υπηρεσιών, έχοντας στο επίκεντρό μας τον τελικό χρήστη που επιθυμεί να έχει ποιοτική ψηφιακή παρουσία”, ανέφερε η Commercial Director της Enartia, Séverine Assadourian.

 

Μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα τα χαρακτηριστικά των νέων πακέτων φιλοξενίας του Papaki εδώ: www.papaki.com/el/web-hosting.htm

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Softweb είναι Εγκεκριμένος Προμηθευτής στα "Ψηφιακά Εργαλεία MME"

Η Softweb επίσημα, πλέον, πιστοποιημένη ως «Εγκεκριμένος Προμηθευτής» στο πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία MME» της δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων» του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0

Η Softweb, με εμπειρία 14 χρόνων στις νέες τεχνολογίες, προσφέρει μία ολοκληρωμένη σειρά web & mobile προϊόντων προς τις επιχειρήσεις, συμβάλλοντας στο βέλτιστο στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό τους.

 

Οι λύσεις που προσφέρει η εταιρεία, έχουν στόχο τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως πεδίου δραστηριότητας και κλάδου αγοράς, με αποτέλεσμα την πλήρη ένταξη τους στον ψηφιακό κόσμο.

Μερικοί από τους κλάδους που έχει δώσει λύση είναι:

Εμπόριο (λιανικό & χονδρικό), Συνεργεία (αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών κτλ.), Υπηρεσίες (π.χ. μασάζ, κομμωτήρια, δικηγόροι κτλ.), Λογιστήρια, MME, Fashion, Ναυτιλιακές εταιρείες, Merchandising, FMCG, Υγεία, HO.RE.CA., Εκδόσεις, Δημόσιο, Τουρισμός, Εκπαίδευση, Βιομηχανία.

           

Στη γκάμα των προϊόντων της, η Softweb έχει προσθέσει εξειδικευμένα προϊοντικά εργαλεία, με μερικά από αυτά να είναι:

  • Ανάπτυξη eShop/mShop - πλήρως λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα σε Web & Mobile πλατφόρμα, διασυνδεδεμένο με το μηχανογραφικό σύστημα της εταιρείας
  • Ψηφιακό λογιστήριο - άμεσης και ψηφιακής επικοινωνίας μεταξύ του λογιστηρίου και των πελατών του
  • Ψηφιακό συνεργείο - ολοκληρωμένη πλατφόρμα για τη διαχείριση και τον προγραμματισμό των καθημερινών τους διαδικασιών
  • Customer Services Management (CSM) - Το Softweb CSM απλοποιεί το έργο των επαγγελματιών και διευκολύνει την επικοινωνία με τον πελάτη σε μια εποχή που η ψηφιακή επικοινωνία είναι αναγκαία.
  • Exchibition Explorer Suite - δυνατότητα δομημένης συλλογής και αποδελτίωσης δεδομένων σε επίπεδο ειδών/προϊόντων από διάφορους προμηθευτές με απλοποιημένο και αυτοματοποιημένο τρόπο
  • Request For Approval - web & mobile εφαρμογή η οποία στοχεύει στην οργάνωση κάθε είδους αιτημάτων στελεχών ή συνεργατών μιας επιχείρησης με δυνατότητα απομακρυσμένης έγκρισης χωρίς γεωγραφικό ή τεχνικό περιορισμό
  • Audits - mobile λύση με στόχο τον άμεσο έλεγχο διαφόρων διαδικασιών με εύκολη και γρήγορη διεκπεραίωση παντός τύπου επιθεωρήσεων από κινητές συσκευές
  • HO.RE.CA. Suite - δυνατότητα ψηφιακής παραγγελιοληψίας και κρατήσεων

 

Μέρος της δαπάνης μπορεί να αποτελέσει η ναυαρχίδα της Softweb, η λύση Softweb Business Suite, το ιδανικό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ της εταιρείας και των πελατών/συνεργατών της με λογική Omnichannel. Χαρακτηριστικό της Σουίτας αποτελεί η δυνατότητα διασύνδεσης της με τρίτα συστήματα (πχ. ERP, CRM) καθώς και η ενίσχυση ολόκληρου του δικτύου πώλησης. Ως αποτέλεσμα μιας ολοκληρωμένης επιχειρηματικής λύσης, βελτιστοποιείται ο χρόνος διαχείρισης των πωλήσεων, εξαλείφονται τα λάθη στη διαδικασία παραγγελίας, και καλύπτεται η ανάγκη για στοχευμένες προσφορές (campaigns).

Τελευταίο και σημαντικότερο πλεονέκτημα της εταιρείας είναι η δυνατότητα ανάπτυξης web & mobile Bespoke εφαρμογών, σύμφωνα με τις ειδικές ανάγκες κάθε οργανισμού.

Η Softweb, ηγέτης στον κλάδο των νέων τεχνολογιών, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη Web και Mobile λογισμικών με σημαντικές απαιτήσεις σε επίπεδο λειτουργιών και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα (ERP, CRM, WMS, CSM κ.ά.). Συμβουλευθείτε την εταιρεία για τη βέλτιστη αξιοποίηση του Επιδοτούμενου Προγράμματος, καλύπτοντας 90% του κόστους μέσω voucher.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


FCC: Το TikTok είναι "απαράδεκτος κίνδυνος ασφάλειας" - να αφαιρεθεί από τα app stores

Ο Brendan Carr, ο Επίτροπος της FCC, της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών των ΗΠΑ, κάλεσε τους Διευθύνοντες Συμβούλους της Apple και της Google να αφαιρέσουν το TikTok από τα καταστήματα εφαρμογών τους.

Σε επιστολή του, με ημερομηνία 24 Ιουνίου 2022, ο Carr είπε στους Tim Cook και Sundar Pichai ότι «το TikTok θέτει έναν απαράδεκτο κίνδυνο εθνικής ασφάλειας λόγω της εκτεταμένης συλλογής δεδομένων του, που συνδυάζεται με την προφανώς ανεξέλεγκτη πρόσβαση του Πεκίνου σε αυτά τα ευαίσθητα δεδομένα».

Το TikTok αναφέρεται ότι συλλέγει «τα πάντα», από ιστορικά αναζήτησης και περιήγησης, μοτίβα πληκτρολόγησης, βιομετρικά αναγνωριστικά (συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών προσώπων και φωνητικών αποτυπωμάτων), δεδομένα τοποθεσίας, μεταδεδομένα, μέχρι και δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο πρόχειρο, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, εικόνων και βίντεο.

Η ByteDance είναι μια εταιρεία με έδρα το Πεκίνο που ανέπτυξε το TikTok και είναι γνωστή στην Κίνα ως Douyin. Ο Carr στην επιστολή του προς την Apple και τη Google ανέφερε ότι η ByteDance «οφείλει στο Κομμουνιστικό Κόμμα της Κίνας και υποχρεώνεται από την κινεζική νομοθεσία να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις επιτήρησης της χώρας».

Τα μέλη της επιτροπής της Γερουσίας και της Βουλής, ερευνητές κυβερνοασφάλειας, όπως επίσης και ομάδες προστασίας της ιδιωτικότητας και των πολιτικών δικαιωμάτων, έχουν επισημάνει αυτό το γεγονός ως ανησυχητικό. Το 2019, δύο γερουσιαστές χαρακτήρισαν το TikTok ως «πιθανή απειλή αντικατασκοπείας που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε». Επίσης, το 2020 οι ΗΠΑ εξέταζαν το ενδεχόμενο απαγόρευσης του TikTok και ακόμα 58 εφαρμογών από την Κίνα, για λόγους εθνικής ασφάλειας.

Στο TikTok δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια μετά τη γνωστοποίηση τους αιτήματος της FCC. Ο Michael Beckerman, Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής Δημόσιας Πολιτικής του TikTok Αμερικής, διέψευσε ένα μεγάλο μέρος των ισχυρισμών της FCC κατά της εταιρείας του, βασιζόμενος στην ιδέα ότι ο Carr δεν είναι ειδικός σε τέτοια ζητήματα και ότι η FCC δεν έχει δικαιοδοσία για την εθνική ασφάλεια.

«Επισημαίνει μια σειρά από τομείς που είναι απλώς ψευδείς, όσον αφορά τις πληροφορίες που συλλέγουμε και θα χαρούμε να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους», ανέφερε ο Beckerman και διέψευσε μία προς μία τις περιπτώσεις συλλογής στοιχείων που αναφέρθηκαν.

Όταν ερωτήθηκε για το εάν το Κομουνιστικό Κόμμα της Κίνας έχει αποκτήσει πρόσβαση σε μη δημόσια δεδομένα χρηστών, είπε: «Δεν έχουμε μοιραστεί ποτέ πληροφορίες με την κινεζική κυβέρνηση και ούτε πρόκειται […]. Έχουμε ομάδες ασφαλείας με έδρα τις ΗΠΑ που διαχειρίζονται την πρόσβαση, διαχειρίζονται την ίδια την εφαρμογή και όπως τόνισαν οι υπηρεσίες εθνικής ασφάλειας, όπως η CIA, κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης Τραμπ, τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα στο TikTok - επειδή πρόκειται για μια εφαρμογή ψυχαγωγίας- δεν έχουν ενδιαφέρον για την εθνική ασφάλεια».

 

Πηγή: malwarebytes.com

 

Εικόνα: Solen Feyissa Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Softweb διοργάνωσε Business Party για τα στελέχη και τους συνεργάτες της

Την Πέμπτη 7 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε το πιο σημαντικό event της Softweb, το Rooftop Business Party στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Μια φαντασμαγορική εκδήλωση που πλαισιώθηκε από δροσερά cocktails, γευστικά εδέσματα και εξαιρετική μουσική, ενώ η ώρα της διοργάνωσης επέτρεψε στους παρευρισκομένους να απολαύσουν ένα απίθανο ηλιοβασίλεμα και τη θέα της πόλης.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενίσχυση των σχέσεων του τεχνολογικού και του επιχειρηματικού οικοσυστήματος της εταιρείας. Δυναμικό παρόν στο event της Softweb, έδωσαν επιχειρηματίες και στελέχη επιτυχημένων εταιρειών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία για networking και εποικοδομητικές συζητήσεις.


Η ομάδα της Softweb πιστή στον καινοτόμο τεχνολογικό χαρακτήρα της, συζήτησε με τους καλεσμένους για τις προκλήσεις της παρούσας ψηφιακής εποχής και πρότεινε λύσεις που θα βελτιώσουν την αλληλεπίδραση και επικοινωνία κάθε εταιρείας με το οικοσύστημά της.

Τέλος, ο κος Δημητρακόπουλος Χαράλαμπος, Διευθύνων Σύμβουλος της Softweb, ευχαρίστησε τους παρευρισκομένους για την παρουσία τους στο event και δήλωσε: “Η εταιρεία διανύει το 14ο έτος από την ίδρυση της, αλλά εμείς νιώθουμε ότι τώρα ξεκινάμε. Κάθε χρόνο θα ανεβάζουμε τον πήχη όλο και πιο ψηλά. Έχουμε το πάθος, την όρεξη αλλά και την κατάλληλη τεχνογνωσία και εμπειρία να καταστήσουμε την Softweb μια εταιρεία που μπορεί να ταυτιστεί άνετα με την εξέλιξη του οικοσυστήματος της επιχειρηματικότητας και καινοτομίας στην Ελλάδα. Σε αυτό το ταξίδι έχουμε τους καλύτερους συνοδοιπόρους που δεν είναι άλλοι από τους πελάτες και τους συνεργάτες μας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Accenture

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και η Accenture υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας με στόχο τη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την αγορά και την ανάπτυξη κοινών πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση του χάσματος δεξιοτήτων.

Κοινός στόχος των δύο πλευρών είναι η ενίσχυση της σύνδεσης των φοιτητών και αποφοίτων του Πανεπιστημίου με την Accenture και την ευρύτερη αγορά εργασίας, καθώς και τις τελευταίες επιχειρηματικές τάσεις, η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και η ενδυνάμωση των ερευνητικών δραστηριοτήτων.

 

Βάσει του Μνημονίου, τα δύο μέρη συμφώνησαν να αναλάβουν μια σειρά πρωτοβουλιών σε ένα ευρύ φάσμα τομέων που ενδεικτικά περιλαμβάνουν:

  • Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
  • Διαδικτυακές εκπομπές και αρθρογραφία στο AUEB News για ποικίλα θέματα (π.χ. τεχνολογικές τάσεις, συμπερίληψη και διαφορετικότητα)
  • Εκδηλώσεις που σχετίζονται με την καριέρα και τη δικτύωση
  • Διαλέξεις
  • Προγράμματα Επανεκπαίδευσης / Αναβάθμισης δεξιοτήτων
  • Κοινές μελέτες και ερευνητικές πρωτοβουλίες
  • Πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

 

Μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας, ο Πρύτανης του ΟΠΑ, καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης, δήλωσε: «Με πολύ προσεκτικά βήματα και υψηλά κριτήρια επιλογής, συνάπτουμε συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και το εξωτερικό, παρέχοντας σε φοιτητές και αποφοίτους του ΟΠΑ ένα ευρύ πλαίσιο ευκαιριών εξέλιξης και σταδιοδρομίας. Η νέα καινοτόμος συνεργασία με την Accenture υποστηρίζει τις πρωτοβουλίες του Ιδρύματος για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, ενισχύει την απασχόληση και αναδεικνύει νέους ερευνητικούς δρόμους».

 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture, Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης δήλωσε: «Η συνεργασία μας με το ΟΠΑ είναι απόδειξη της έντονης επιθυμίας μας να ισχυροποιήσουμε τις σχέσεις μας με τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ελλάδα. Η σύγκλιση της ακαδημαϊκής κοινότητας και της αγοράς για την αντιμετώπιση του κενού δεξιοτήτων της χώρας αποτελεί αναγκαιότητα και ευκαιρία και στην κατεύθυνση αυτή ο ρόλος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών είναι εξαιρετικά σημαντικός. Είμαι πεπεισμένος ότι η συνεργασία μας θα παράξει ισχυρά αποτελέσματα για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και θα συμβάλλει θετικά στον περιορισμό του brain drain».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Πάνω από το 60% των εταιρειών πειραματίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη

Παρόλο που η πλειοψηφία των οργανισμών βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο όσον αφορά την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), μόλις 12% των επιχειρήσεων έχει το απαιτούμενο επίπεδο ωριμότητας που οδηγεί σε ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, σύμφωνα με νέα παγκόσμια μελέτη της Accenture.

Η μελέτη «The Art of AI Maturity: Advancing from Practice to Performance» παρουσιάζει στρατηγικές για την επιτυχή αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης μέσω ενός ολιστικού πλαισίου, το οποίο περιλαμβάνει έναν νέο δείκτη, ο οποίος εκφράζει την ωριμότητα μιας επιχείρησης σε επίπεδο AI σε μία κλίμακα 0-100.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η ωριμότητα ΑΙ μιας εταιρείας είναι ο βαθμός στον οποίο υπερτερεί έναντι των ανταγωνιστών της όσον αφορά ένα μεγάλο εύρος ικανοτήτων που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτές αναφέρονται στην τεχνολογία, όπως ψηφιακά δεδομένα, τεχνητή νοημοσύνη και υπολογιστικό νέφος, καθώς και στην οργανωτική στρατηγική, όπως υποστήριξη από την ανώτατη διοίκηση, ανθρώπινο δυναμικό και κουλτούρα.

Η μελέτη διαπιστώνει ότι η μέση ωριμότητα AI των οργανισμών αγγίζει το 36, γεγονός που μεταφράζεται σε σημαντικές ευκαιρίες για τη δημιουργία μεγαλύτερης αξίας μέσω της τεχνητής νοημοσύνης. Η μελέτη ξεχωρίζει μια μικρή ομάδα οργανισμών (12%) που αξιοποιούν ήδη την τεχνητή νοημοσύνη ως βάση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αυτή η ομάδα ονομάζεται AI Achievers και έχει βαθμολογία 64 στην κλίμακα ωριμότητας, η οποία είναι διπλάσια σε σχέση με των άλλων εταιρειών και οδηγεί σε 50% υψηλότερη αύξηση εσόδων.

Επιπρόσθετα, η ανάλυση δείχνει ότι οι περισσότερες εταιρείες (63%) βρίσκονται σε στάδιο πειραματισμού (ΑΙ Experimenters), το οποίο σημαίνει ότι οριακά αγγίζουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης σημειώνοντας βαθμολογία 29. Οι εταιρείες AI Innovators (13%) με βαθμολογία 50 και οι AI Builders (12%) με 44 είναι ελαφρώς πιο προχωρημένες σε επίπεδο ωριμότητας, ωστόσο εξακολουθούν να μην αξιοποιούν την πλήρη δυναμική του ΑΙ.

«Πιστεύουμε ότι κάθε πτυχή κάθε επιχείρησης πρέπει να μετασχηματιστεί με τη δύναμη της τεχνολογίας, των δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης, που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε συνολική επανεφεύρεσή της», δήλωσε ο Sanjeev Vohra, Global Lead for Applied Intelligence στην Accenture.

Ενδεικτικά παραδείγματα για την τρέχουσα και την προβλεπόμενη κατάσταση ωριμότητας AI ανά κλάδο είναι τα παρακάτω:

 

  • Οι εταιρείες τεχνολογίας έχουν ήδη υψηλή βαθμολογία ωριμότητας ΑΙ (54), η οποία αναμένεται να αυξηθεί σε 60 το 2024, διατηρώντας την κυρίαρχη θέση τους στην κατάταξη των κλάδων.
  • Αντίθετα, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να εκτιναχθεί από 39 σήμερα σε 57 σε δύο χρόνια, απόρροια των προβλέψεων για σημαντική αύξηση των πωλήσεων αυτό-οδηγούμενων οχημάτων.
  • Ομοίως, οι εταιρείες λιανικού εμπορίου αναμένεται να κινηθούν από 38 σήμερα σε 54 το 2024. Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλές εταιρείες λιανικού εμπορίου δείχνουν βαθύτερη δέσμευση στον μετασχηματισμό μέσω της τεχνητής νοημοσύνης σε σχέση άλλους κλάδους.

 

Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως κλάδου, ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις αυξάνεται και επιταχύνεται διαρκώς. Οι μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου που αναφέρθηκαν στην τεχνητή νοημοσύνη στη διάρκεια των earning calls τους το 2021 είχαν 40% μεγαλύτερες πιθανότητες για αύξηση των μετοχών τους, σε σχέση με 23% το 2018. Επιπλέον, οι επενδύσεις σε τεχνητή νοημοσύνη αυξάνονται. Το 2021, το 19% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα επένδυσαν >30% των προϋπολογισμών τεχνολογίας σε πρωτοβουλίες τεχνητής νοημοσύνης. Μέχρι το 2024, το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο 49%.

Πρόσθετα, τα μοντέλα μηχανικής μάθησης που χρησιμοποιήθηκαν για την έρευνα υποδηλώνουν ότι το ποσοστό των AI Achievers θα αυξηθεί γρήγορα από το σημερινό 12% σε 27% έως το 2024. Στο ίδιο χρονικό διάστημα, η μέση βαθμολογία ωριμότητας AI θα αυξηθεί από 36 σήμερα σε 50.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι λύσεις επιχειρησιακού λογισμικού της Freshworks στην Ελλάδα, από την RDC Informatics

Η RDC Informatics ανακοίνωσε τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Freshworks, ως επίσημος συνεργάτης για την Ελλάδα.

Η στρατηγική συνεργασία με τη Freshworks διευρύνει το portfolio προϊόντων & υπηρεσιών πληροφορικής της RDC Informatics, παρέχοντας ολιστικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού επιχειρήσεων & οργανισμών, ανεξαρτήτως μεγέθους & αντικειμένου δραστηριοποίησης.

Οι πλατφόρμες Freshdesk, Freshmarketer, Freshcha και Freshsales, της Freshworks, καλύπτουν ευρεία γκάμα λειτουργιών και λύσεων για κάθε επιχείρηση, που θέλει να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία πελάτη, αλλά και εργαζόμενου. Δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις, να εξυπηρετούν, να υποστηρίζουν και να ενημερώνουν τους πελάτες τους από οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, συμβάλλοντας στην άμεση και αποτελεσματική επίλυση των ζητημάτων.

Παράλληλα, οι επιχειρήσεις δύνανται να διαχειρίζονται τη ροή των εργασιών με ευκολία και να αυτοματοποιούν επαναλαμβανόμενες διαδικασίες. Καθώς επίσης, να βελτιστοποιούν τις ενέργειες marketing, με στόχο ποιοτικότερα leads, τόνωση του engagement και ενίσχυση της σχέσης πελάτη – επιχείρησης.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα: https://bit.ly/3OrjWZk

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δύο χρυσά βραβεία για την ATCOM στα DIME Awards 2022

Η ATCOM κέρδισε 2 χρυσά βραβεία στα Digital Media Awards 2022, τον κορυφαίο θεσμό που επιβραβεύει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο των Digital Media, για έργο της εταιρείας που αφορούσε το Star TV portal.

Συγκεκριμένα, στην τελετή που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Ιουνίου στο Μεταλλουργείο, απονεμήθηκαν στην ATCOM δύο Gold βραβεία στις κατηγορίες “Best Responsive or Mobile Edition” και “Best Personalized Service”, για συμμετοχές σχετικά με το Star TV, που είχε υποβάλλει από κοινού με το Star Channel.

 

Οι βραβεύσεις μας στα DIME Awards επιβεβαιώνουν τη συνεισφορά της ATCOM στον μετασχηματισμό του τομέα των ψηφιακών μέσων. Αποδεικνύεται ότι, μέσω της εξειδίκευσής μας σε θέματα Digital Video, Streaming και Web TV, μπορούμε να προσφέρουμε λύσεις τεχνολογικής καινοτομίας που κάνουν τη διαφορά και υποστηρίζουν αποτελεσματικά τις ψηφιακές ανάγκες ενός τηλεοπτικού σταθμού του μεγέθους του Star Channel. Θερμές ευχαριστίες και συγχαρητήρια στους συνεργάτες μας και στους ανθρώπους μας”, δήλωσε σχετικά ο Ιάσων Καταρόπουλος, CCO της ATCOM.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search