Το TikTok ανακοίνωσε ότι δημιούργησε για τους χρήστες "Κέντρο Ελληνικών Εκλογών", για τις Εθνικές Εκλογές 2023, εντός της εφαρμογής του.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της πλατφόρμας, το Kέντρο θα παρέχει πληροφορίες και θεσμικές πηγές, σχετικές με τις τις εκλογές και θα παραπέμπει στους επίσημους ιστότοπους του Υπουργείου Εσωτερικών.
Περισσότερα: Το TikTok δημιούργησε Κέντρο Ελληνικών Εκλογών μέσα στην εφαρμογή
Ο θεσμός που για πρώτη χρονιά διοργανώθηκε και στην Ελλάδα, έρχεται να επιβραβεύσει και να αναγνωρίσει τις καλύτερες και πιο καινοτόμες τεχνικές και στρατηγικές growth hacking που εφαρμόστηκαν πρόσφατα στη Ελληνική αγορά.
Στον διαγωνισμό The Growth Hacking Awards 2023 συμμετείχαν ελεύθεροι επαγγελματίες, τμήματα marketing μεγάλων πολυεθνικών εταιριών και digital agencies που εμπνευσθήκαν, σχεδίασαν και υλοποίησαν πρωτοπόρες τακτικές growth hacking.
Περισσότερα: Η Τρικαλινή Plushost είναι το πιο πολυβραβευμένο Growth Hacking Agency για το 2023
Ως Best Place to Work στην Ελλάδα αναδείχθηκε η NetSteps για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά! H ομάδα της NetSteps μεγάλωσε και είναι υπερήφανη για τη διάκρισή της.
Η 9η θέση στα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ελλάδα, πλάι σε τεράστιες εταιρείες και brands, έρχεται μετά τη βράβευσή της ως το 2ο Best Place to Work for Women.
Περισσότερα: Η NetSteps για 2η συνεχόμενη χρονιά αναδείχθηκε ως Best Place to Work
Το BestPrice.gr, η πρώτη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, ανακοίνωσε τη νέα του συνεργασία με το Clever Point, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας BestPrice ΣΥΝergies με στοχο τα 3.700+ συνεργαζόμενα e-shops να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκατοντάδες σημεία παραλαβής και επιστροφής παραγγελιών με διευρυμένο ωράριο, σε προνομιακούς όρους και χρεώσεις.
Περισσότερα: Νέα συνεργασία του BestPrice.gr με το Clever Point
H Amazon σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του Amazon Business, του Β2Β τομέα της στην Ευρώπη, ξεκινώντας ήδη να επενδύει στα logistics της, για να προμηθεύει τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις με είδη γραφείου.
Όσον αφορά στη λιανική, η Amazon αντιμετωπίζει το αυξανόμενο λειτουργικό κόστος λόγω του πληθωρισμού, έχοντας αυξήσει τα κόστη παράδοσης στην Ευρώπη. Επίσης, σχεδιάζει να κλείσει και τα 68 φυσικά της καταστήματα, τα pop up καταστήματα και τα καταστήματα «4-start» στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Περισσότερα: H Amazon επεκτείνει τις Β2Β δραστηριότητές της στην Ευρώπη
Yπό ακόμη πιο στενό ρυθμιστικό “μαρκάρισμα” θέτει η Ευρώπη τους τεχνολογικούς κολοσσούς. Εφαρμόζοντας την Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες, που τέθηκε σε ισχύ προ 5μηνου, η Ε.Ε. δημοσιοποίησε λίστα με 19 πλατφόρμες εταιρειών τεχνολογίας που βρίσκονται αντιμέτωπες με αυστηρότερους ελέγχους από τις ρυθμιστικές Αρχές και δυνητικά υψηλότερα πρόστιμα σε περίπτωση παραβίασης των σχετικών κανόνων.
Πρόκειται για την "αφρόκρεμα" της παγκόσμιας τεχνολογίας και συγκεκριμένα τις πλατφόρμες: Alibaba’s AliExpress, Amazon Marketplace, Apple AppStore, Booking.com, Facebook, Google Play, Google Maps, Google Shopping, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, TikTok, Twitter, Wikipedia, YouTube, Zalando, Bing και Google Search.
Περισσότερα: Σε στενή παρακολούθηση 19 πλατφόρμες τεχνολογικών κολοσσών στην Ευρώπη
To Skroutz, πιστό στη στρατηγική του να διευρύνει συνεχώς τις δυνατότητες επιχειρηματικής ανάπτυξης των εμπόρων που ανήκουν στο Skroutz Marketplace, παρουσιάζει τη νέα πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy και τη νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών.
Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy δημιουργήθηκε για να μάθουν οι έμποροι να αξιοποιούν αποτελεσματικότερα όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία που τους προσφέρει το Skroutz.
Μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), στην οποία κάποιος, εισάγοντας μια φωτογραφία του, το ύψος του και τα κιλά του, μπορεί να επιλέξει ρούχα από διάφορες εταιρείες που διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα και να δει στην οθόνη πώς αυτά τα ρούχα εφαρμόζουν στο σώμα του, σχεδίασαν μαθητές των Εκπαιδευτηρίων «Ο Απόστολος Παύλος», στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα-διαγωνισμό Μαθητική Εικονική Επιχείρηση του «Junior Achievement Greece».
Η εφαρμογή ονομάζεται «Fashion Lab» και «η αρχική ιδέα ήταν να βοηθήσουμε άτομα, τα οποία έχουν κινητικά προβλήματα και δεν μπορούν να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα για να δοκιμάσουν ρούχα», όπως εξήγησε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ματθαίος Δαμουλάκης, ο οποίος μαζί με τη Μακρίνα Κουμενίδου είναι οι υπεύθυνοι καθηγητές του πρότζεκτ.
Περισσότερα: Εφαρμογή AI για εικονική δοκιμή ρούχων σχεδίασαν μαθητές από τη Θεσσαλονίκη
Η Softweb συμμετείχε στην εκδήλωση 47th Career Days του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, Deree, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 28 Μαρτίου.
Ήταν μια συναρπαστική εμπειρία για την εταιρεία, καθώς συνδέθηκε με πολλούς νέους ταλαντούχους επαγγελματίες που μοιράζονται το ίδιο πάθος για την καινοτομία και την ανάπτυξη λογισμικού.
Περισσότερα: Η Softweb συμμετείχε στις Ημέρες Καριέρας του Deree
Οι άνθρωποι αισθάνονται κατακλυσμένοι από δεδομένα και ανεπαρκώς καταρτισμένοι για να τα χρησιμοποιούν στη λήψη αποφάσεων και αυτό πλήττει την ποιότητα της ζωής τους και τις επιχειρηματικές τους επιδόσεις, σύμφωνα με μια νέα μελέτη - The Decision Dilemma - της Oracle και του Seth Stephens-Davidowitz, συγγραφέα best seller των New York Times.
Η μελέτη διεξήχθη σε περισσότερους από 14.000 εργαζόμενους και διευθυντές επιχειρήσεων σε 17 χώρες και διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι δυσκολεύονται να λάβουν αποφάσεις στην προσωπική και επαγγελματική τους ζωή, σε μια εποχή που αναγκάζονται να λάβουν περισσότερες αποφάσεις από ποτέ άλλοτε.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77