Tech & Business

Η ATCOM αναδείχτηκε UX/CX Agency of the Year

Η ATCOM ανακηρύχθηκε UX/CX Agency of the Year στα UX | CX Awards 2022, τον νέο θεσμό που επιβραβεύει τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές στη δημιουργία εξαιρετικών ψηφιακών εμπειριών, κερδίζοντας συνολικά 17 βραβεία για έργα πελατών της που αποτελούν σημαντικούς εκπροσώπους της αγοράς.

Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στο Sofitel Athens Airport, στην ATCOM απονεμήθηκε η κορυφαία διάκριση της διοργάνωσης, ενώ η εταιρεία κέρδισε επίσης 1 Platinum, 8 Gold, 5 Silver και 3 Bronze Awards.

Οι βραβευμένες συμμετοχές αφορούν έργα για τους Άγονη Γραμμή Γόνιμη, Athens Voice, Εθνική Λυρική Σκηνή, ΕΟΤ, EUROBANK, IKEA, Istorima, Star Channel και Vivartia, ενώ καλύπτουν και τους τρεις πυλώνες της διοργάνωσης, “UX/CX Transformation & Strategy per Industry”, “CX Initiatives & Practices in Customer Lifecycle ” και “Best Use of Digital CX Solutions & UX Implementations”.

Η αναγνώριση της ATCOM, αλλά και όλων των βραβευμένων έργων μας, ως παράδειγμα βέλτιστων UX/CX πρακτικών είναι ιδιαίτερα τιμητική, καθώς η δημιουργία εμπειριών αποτελεί διαχρονική στρατηγική κατεύθυνση για εμάς. Ως πρωτοπόρα στην εδραίωση του UX στην Ελλάδα μία 10ετία πριν, η ATCOM συνεχίζει να επενδύει στην ενσωμάτωση του CX στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, θεωρούμε τον θεσμό μία ιδιαίτερα αξιόλογη πρωτοβουλία και είμαστε βέβαιοι ότι θα λάβει τη θέση που του αξίζει. Θα θέλαμε να συγχαρούμε και να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας για τη διαρκή εμπιστοσύνη τους, καθώς και τους ανθρώπους της ATCOM που βρίσκονται πίσω από κάθε επιτυχία”, δήλωσε ο Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο όμιλος SOFTONE και η Skroutz διευρύνουν τη συνεργασία τους

Με διαρκή προσήλωση στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, ο Όμιλος Εταιρειών SOFTONE και η Skroutz διευρύνουν την πολυετή κι επιτυχημένη συνεργασία τους, παρέχοντας στους πελάτες τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν περαιτέρω τη δυναμική των πωλήσεών τους μέσα από την πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών ηλεκτρονικής διάθεσης των προϊόντων τους.

Μετά το Prosvasis GO, που αποτέλεσε το πρώτο integration μίας λύσης λογισμικού της αγοράς με το skroutz marketplace, οι δύο οργανισμοί επεκτείνουν τη real-time διασύνδεση της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου με το σύνολο των εμπορικών εφαρμογών του Ομίλου SOFTONE, καθώς και τη νέα πρωτοποριακή λύση λιανικής GO Retail On Cloud.

Αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες επικοινωνίας και ταχύτατης, ασφαλούς μεταφοράς δεδομένων, η διασύνδεση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται το σύνολο των συναλλαγών -και των σχετικών εργασιών τους- με το skroutz marketplace, μέσα από το περιβάλλον των εφαρμογών SOFTONE! Αυτοματοποιημένα, χωρίς λάθη ή καθυστερήσεις στη λήψη, δρομολόγηση και εκτέλεση των παραγγελιών, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των τελικών πελατών τους.

Με τη διεύρυνση του integration των λύσεων των δύο κορυφαίων οργανισμών, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν τα προϊόντα τους στο skroutz marketplace μέσα από το περιβάλλον της εμπορικής τους εφαρμογής, ανεξάρτητα από το εάν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή όχι. Την ίδια στιγμή, αυτή ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο με τα στοιχεία των παραγγελιών που καταχωρούνται στο skroutz, δημιουργώντας αυτόματα όλες τις απαραίτητες εγγραφές, χωρίς χειροκίνητες καταχωρήσεις.

Όπως υπογράμμισαν εκπρόσωποι των δύο πλευρών, η στρατηγική συνεργασία του Ομίλου SOFTONE και της Skroutz εναρμονίζεται πλήρως με τη γενικότερη φιλοσοφία των δύο οργανισμών αναφορικά με την αξιοποίηση της καινοτομίας, αντανακλώντας παράλληλα την κοινή δέσμευσή τους για τη συστηματική εισαγωγή ψηφιακών λύσεων που αναβαθμίζουν έμπρακτα την καθημερινή λειτουργία των ελληνικών επιχειρήσεων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η OKTABIT συμπληρώνει 30 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά

Τριάντα χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά συμπληρώνει φέτος η OKTABIT, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες εταιρείες στον κλάδο των ψηφιακών τεχνολογιών.

Η ΟΚΤΑΒΙΤ ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Οκτώβριο του 1992 από την Αθήνα, με αρχική δραστηριότητα τη διανομή σκληρών δίσκων και σήμερα εκπροσωπεί ολοκληρωμένα περισσότερους από 50 κορυφαίους παγκοσμίως κατασκευαστές προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

«Το 2022 είναι για εμάς μια χρονιά ορόσημο. Ο ένας λόγος είναι προφανώς η συμπλήρωση 30 χρόνων λειτουργίας, που αποτελεί σημαντικό επίτευγμα σε μία ιδιαίτερη αγορά, όπως αυτή των ψηφιακών τεχνολογιών, όπου οι εξελίξεις και οι ανακατατάξεις είναι αδιάκοπες. Ο άλλος λόγος είναι πως μοιάζει να βρισκόμαστε σε ιστορικό μεταίχμιο και το μέλλον μπροστά μας ανοίγεται με ποικίλες και ελκυστικές δυνατότητες. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που όλα αυτά τα χρόνια ξεδιπλώσαμε με επιτυχία το αρχικό μας όραμα και ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις οδηγώντας την ΟΚΤΑΒΙΤ στις πρώτες θέσεις της αγοράς και της επιλογής των συνεργατών μας», σημείωσε ο κ. Δημήτρης Παπαϊωάννου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΚΤΑΒΙΤ και των εκ ιδρυτών της εταιρείας.

Από αριστερά, οι κ.κ. Δημήτρης Παπαϊωάννου, Αλέξανδρος Παπαϊωάννου και Αντώνης Παπαϊωάννου.

«Από την ίδρυση της εταιρείας μέχρι και σήμερα επιδιώκουμε να προσφέρουμε στους συνεργάτες και στους πελάτες μας αξιοπιστία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Θέλουμε να είμαστε ο σταθερός και διαχρονικός συνεργάτης για τον κατασκευαστή και ταυτόχρονα σημείο αναφοράς για τον καταναλωτή σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση, την τεχνική υποστήριξη, την συνέπεια και βεβαίως την ποικιλία, την ποιότητα και τις τιμές.», τόνισε ο κ. Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της ΟΚΤΑΒΙΤ και συνιδρυτής της εταιρείας.

Η ΟΚΤΑΒΙΤ απασχολεί σήμερα περί τους 110 εργαζόμενους. Το 2021 η εταιρεία ξεπέρασε το όριο των €100 εκατ. στον κύκλο εργασιών της, ο οποίος διαμορφώθηκε στα €106,3 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 26,6% σε σχέση με το 2020, που ο τζίρος είχε φθάσει στα €84 εκατ. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Oktabit διαμορφώθηκαν το 2021 στα €7,14 εκατ., έναντι €5,4 εκατ. στην αμέσως προηγούμενη οικονομική χρήση (+32,5%). Η εκτίμηση της διοίκησης είναι πως στο τέλος του 2022 η εταιρεία θα παρουσιάσει αντίστοιχους δείκτες ανάπτυξης.

Η OKTABIT τα τελευταία χρόνια έχει επεκτείνει το εύρος των συνεργασιών της και τους εμπορικούς άξονες στους οποίους δραστηριοποιείται. Η εταιρία δραστηριοποιείται και στην ανάπτυξη εξειδικευμένου λογισμικού για επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω της δημιουργίας ενός νέου brand, με την εμπορική ονομασία Reccodo.

Η εταιρεία διατηρεί από το 1997 υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, απ’ όπου καλύπτει τις ανάγκες των συνεργατών της στη Βόρεια Ελλάδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Kabal ανακοίνωσε την ένταξη του κ. Δημήτρη Γκόγκου στο δυναμικό της

Η Kabal ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον κ. Δημήτρη Γκόγκο, ο οποίος ανέλαβε τη θεση του e-business strategist.

Ο κ. Γκόγκος έχει μια 12ετη επαγγελματική εμπειρία στο χώρο του Digital Marketing, αποτελώντας ένα από τα πιο διακεκριμένα στελέχη της αγοράς. Συγκεκριμένα, τα τελευταία χρόνια διετέλεσε Digital Marketing manager σε μεγάλες εταιρίες όπως η Admine, η Inart, η Dust & Cream και μέχρι πρόσφατα ως General Manager στην Forebelle.

 

Έχοντας αφήσει το επαγγελματικό του στίγμα σε well - established brands, δίνει τη δυνατότητα στην Kabal να έχει μια ολιστική προσέγγιση σε κάθε brand που την εμπιστεύεται, μελετώντας και κατανοώντας εις βάθος τις ανάγκες του.

Όπως δήλωσε ο κ. Δημήτρης Γκόγκος: "Βρίσκω συναρπαστική την προοπτική της Kabal στη φάση που συναντιόμαστε. Η ανάγκη της επιστροφής μου στον πολυδιάστατο χώρο της διαφημιστικής, σε συνδυασμό με την σημαντική ανάπτυξη που έχει παρουσιάσει η Kabal, αποτέλεσαν ένα εκρηκτικό μείγμα που αποτελεί προσωπική πρόκληση. Πιστεύω ότι θα συμβάλλω ουσιαστικά στη μακρόχρονη και βιώσιμη επιτυχία της εταιρίας αλλά και των συνεργατών της."

Ο κ. Ευθύμης Αγάπης, Founder & Head του Performance team της Kabal, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τον Δημήτρη στην οικογένεια της Kabal. Η προσθήκη του Δημήτρη στην ομάδα μας είναι κάτι που επιθυμούσαμε για πολύ καιρό. Εκτός από άριστος επαγγελματίας του χώρου είναι πολύ περισσότερο και ένα πνεύμα που συνυπάρχει σε απόλυτη αρμονία με το όραμα και την κουλτούρα της Kabal. Η εμπειρία που διαθέτει τόσο στην online όσο και στην offline αγορά δίνει την ευελιξία στην Kabal να παρέχει στους συνεργάτες της την απόλυτη στρατηγική σε κάθε στάδιο της επικοινωνίας τους. Η συνεργασία μας αυτή είμαστε σίγουροι πως θα συμβάλλει στην ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη της Kabal.”

Η Kabal είναι μια νεοσύστατη διαφημιστική εταιρεία από την Θεσσαλονίκη που ιδρύθηκε το 2019 από μια ομάδα επαγγελματιών με πολυετή εμπειρία στον χώρο του Digital Marketing. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει αναπτύξει σημαντικό πελατολόγιο ανάμεσα τους τη Zini, anel, ΠΑΟΚ, τo ηλ. Φαρμακείο Dpharmacy, κ.ά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Συνεργασία Regate και AfterSalesPro με στόχο τη βέλτιστη διεκπεραίωση παραγγελιών

Η Regate Α.Ε, εταιρεία του Ομίλου SOFTONE, ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με την AfterSalesPro, την κορυφαία πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών και παραγγελιών μέσω courier, δίνοντας τη βέλτιστη λύση για το Last Mile στη διεκπεραίωση παραγγελιών.

Τα Regate Effective SFA και B2B διασυνδέονται πλέον με 20+ εταιρείες courier, δίνοντας πληθώρα επιλογών για όλα τα e-shops που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Χάρη στην αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher παραγγελιών, δίνεται η δυνατότητα αποτελεσματικής διαχείρισης επιστροφών και pick-up από το κατάστημα, τηλεφωνικών παραγγελιών και αξιολόγησης πελατών.

Η κάθε αποστολή παρακολουθείται σε real time χρόνο, ενώ εντοπίζονται εύκολα και μαζικά όλες οι αποστολές που ενδέχεται να παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα κατά την παράδοση, με αυτόματη σήμανση των πιθανών για επιστροφή ή των καθυστερημένων αποστολών.

Επιπλέον, προσφέρονται και μία σειρά υπηρεσιών για τη βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου e-shop ή εταιρείας logistics.

Μέσω της νέας συνεργασίας Regate και AfterSalesPro, επιτυγχάνεται μια υψηλού επιπέδου αγοραστική εμπειρία του τελικού πελάτη, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα και τη βέλτιστη after sales εμπειρία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Papaki γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Το Papaki, μέλος του ευρωπαϊκού ηγετικού ομίλου της team.blue και κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα, συμμετείχε για 6η συνεχόμενη χρονιά την Εθνική Εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών με δραστηριότητες, εκπλήξεις, δώρα και προσφορές.

Η γιορτή αυτή, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), είναι ένας θεσμός που έχει καθιερωθεί, αλλά και μια ευκαιρία για την ανάδειξη της αξίας του ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών για την επιτυχία των επιχειρήσεων.

Το φετινό μήνυμα είναι “Μαζί, πιο δυνατοί” και το Papaki δεν θα μπορούσε παρά να οργανώσει δραστηριότητες για να ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την ομάδα της εξυπηρέτησης, που καθημερινά δίνει τον καλύτερό της εαυτό παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Έτσι, όλη η εβδομάδα κύλισε ευχάριστα και τόνωσε την ομάδα με παιχνίδια, quiz, σεμινάρια, εκπλήξεις, ενδιαφέρουσες συζητήσεις και πολλά χαμόγελα.

Φυσικά, στο επίκεντρο αυτής της εβδομάδας ήταν και οι πελάτες, που εμπιστεύονται το Papaki όλα αυτά τα χρόνια, και είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μοναδικές προσφορές σε domain, web hosting, αλλά και το κορυφαίο marketing εργαλείο, την Pixida.

“Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί πλέον θεσμό για την εταιρεία μας. Κάθε χρόνο συμμετέχουμε ενεργά με δράσεις για την ομάδα μας αλλά και για τους πελάτες μας. Είναι μια γιορτή και μια ευκαιρία να πούμε “ευχαριστώ” στους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, καθημερινά. Είναι, επίσης, μια εβδομάδα που το ηθικό και η ψυχολογία της ομάδας ανεβαίνει, καθώς η προβολή του ρόλου και της συμβολής του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, εκτός και εντός εταιρείας, βοηθάει σε αυτό.
Φυσικά, χαρούμενοι εργαζόμενοι σημαίνει χαρούμενοι πελάτες, και για εμάς αυτό είναι ένα βασικό ζητούμενο δεδομένου ότι μια από τις αξίες μας είναι το “
Customer First”! Ευχαριστούμε το ΕΙΕΠ για την αφορμή που μας δίνει να έρθουμε ακόμα πιο κοντά με τους ανθρώπους μας. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε το παρόν σε τέτοιες δράσεις, δείχνοντας στην πράξη πόσο πολύτιμη θεωρούμε την καλή εξυπηρέτηση πελατών στην επιτυχία μιας εταιρείας.” δήλωσε η Νικολέτα Γωνιανάκη, Head of Customer Experience
.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δύο βραβεία για τη SOFTLY στα Peak Awards 2022

Η τελετή απονομής των Peak Awards 2022 πραγματοποιήθηκε σε πολύ όμορφο κλίμα, χωρίς μάσκες και με αληθινά χαμόγελα, μετά από χρόνια.

SOFTLY και Automarin απέσπασαν δύο (x2) Bronze βραβεία στα Peak Awards 2022 στις κατηγορίες Best Performance in Auto, Moto & Parts και Best Small Budget Campaign, ανάμεσα σε μεγάλα brands του χώρου, όπως Toyota, ΙΚΕΑ, Eurobank και ZeniΘ και έκλεισαν με χαμόγελο τη σεζόν.

Οι δύο εταιρίες συνεχίζουν την πολυετή συνεργασία τους, υλοποιώντας συνεχώς πρωτοποριακές πρακτικές, προσπαθώντας πάντα να είναι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Sitecore: 160 προσλήψεις στο τεχνολογικό hub της Αθήνας μέσα σε ένα χρόνο

Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας (DXP), ανακοινώνει ότι έφτασε το ορόσημο των 160 προσλήψεων- με την προοπτική επέκτασης του εργατικού δυναμικού της σε 200 υπαλλήλους-  στο τεχνολογικό hub της Αθήνας μέσα σε ένα χρόνο λειτουργίας της στην ελληνική αγορά.

Η εταιρεία συνεχίζει ακάθεκτη να ενσωματώνει στο δυναμικό της στελέχη προγραμματιστών και μηχανικών λογισμικού με σημαντική εμπειρία σε τεχνολογίες αιχμής δημιουργώντας ακόμη περισσότερες ποιοτικές και υψηλού επιπέδου θέσεις εργασίας στην Ελλάδα.

 

Σε συνέχεια του πλάνου επενδύσεων, άνω των 1,2 δισ. ευρώ που είχε ανακοινώσει πέρυσι η Sitecore προχωράει σταθερά στην ανάπτυξη και εδραίωση των δραστηριοτήτων του hub στην Αθήνα με στόχο την διαρκή εξασφάλιση προηγμένων τεχνολογικών λύσεων για τους πελάτες της, εστιάζοντας στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, το cloud (Azure και AWS) και το cloud automation.

O Γιάννης Ψαρράς, VP of Engineering στην Sitecore, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το ορόσημο των 160 προσλήψεων μέσα σε έναν χρόνο λειτουργίας του τεχνολογικού hub της Αθήνας. Πρόκειται για μια δυνατή και δεμένη ομάδα που αποτελείται από στελέχη με υψηλή κατάρτιση, η οποία ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο το product offering και την εξειδίκευση της Sitecore και παράγει ακόμη περισσότερη καινοτομία και τεχνολογία. Παράλληλα, η επίτευξη του οροσήμου αυτού αποτελεί και απόδειξη της σημαντικότητας της ελληνικής αγοράς για την Sitecore και της δυναμικής επένδυσης που έχει υλοποιήσει από την άνοιξη του 2021, οπότε και εισήλθε για πρώτη φορά στην αγορά

H Sitecore σκοπεύει να συνεχίσει τα φιλόδοξα πλάνα και να αναπτύξει περαιτέρω την επένδυσή της στην Ελλάδα τα επόμενα τουλάχιστον δυο χρόνια, θέλοντας να προσφέρει μια ακόμη πιο ευρεία γκάμα λύσεων ψηφιακής εμπειρίας και να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την ποιότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το SAS Viya είναι τώρα διαθέσιμο στο Microsoft Azure Marketplace

Η πλατφόρμα analytics SAS Viya είναι πλέον διαθέσιμη στο Marketplace του Microsoft Azure με το πάτημα ενός κουμπιού και ευκολία πληρωμής. Το ολοκληρωμένο SAS Viya on Microsoft Azure παρέχει στους πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο πρόσβαση σε βασικά analytics εξερεύνησης δεδομένων, μηχανικής μάθησης και ανάπτυξης μοντέλων.

Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη σε πολλές γλώσσες και περιλαμβάνει ένα κέντρο διευρυμένης εκμάθησης εντός της εφαρμογής για να εξασφαλίσει την  άμεση υιοθέτηση και τη μακροπρόθεσμη επιτυχία.

H  IDC προβλέπει ότι η εφαρμογή software analytics σε δημόσια clouds αυξάνεται, και μέχρι το 2024 θα φτάσει το επίπεδο των εφαρμογών analytics στις εγκαταστάσεις των ίδιων των εταιρειών. «Με αυτή τη στρατηγική κίνηση, η SAS καθιστά τα analytics πιο εύκολα προσβάσιμα σε όλους» δήλωσε ο Dan Vesset, Group Vice President, Analytics and Information Management της IDC. «Το SAS Viya είναι μία από τις πιο ολοκληρωμένες πλατφόρμες analytics στην αγορά σήμερα. Είναι καθοριστικό να προσφέρουμε τον πλήρη κύκλο ζωής των analytics στους χρήστες - από τα δεδομένα μέχρι ένα αναπτυγμένο και διαχειριζόμενο μοντέλο, διαθέσιμο για άμεση χρήση και ανάπτυξη μέσω του Microsoft Azure Marketplace. Μάλιστα, η ενσωματωμένη υποστήριξη και η εκπαίδευση που προσφέρει αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την παραγωγικότητα σε ομάδες που ασχολούνται με τα analytics, την τεχνολογία και τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο

Ολοκληρωμένη πρόσβαση, ευρεία γλωσσική υποστήριξη

Το SAS Viya έχει σχεδιαστεί για να διευρύνει την πρόσβαση σε analytics σε έναν ολόκληρο οργανισμό, με δυνατότητες μηχανικής μάθησης που επιτρέπουν σε όλους τους χρήστες να αυξήσουν την παραγωγικότητα και να συνεργάζονται απρόσκοπτα. Με τη διαθεσιμότητα του SAS Viya on Microsoft Azure, οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση στο πλήρες πακέτο Viya που περιλαμβάνει τα SAS Visual Analytics, SAS Visual Statistics, SAS Visual Data Mining and Machine Learning και SAS Model Manager.

Η πλατφόρμα προσφέρει επιλογές προγραμματισμού, αλλά και επιλογές χαμηλού ή μηδενικού κώδικα σε ένα ενιαίο οπτικό περιβάλλον εργασίας, ώστε χρήστες όλων των δεξιοτήτων να μπορούν να επωφεληθούν από την κορυφαία τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης.

Με υποστήριξη τόσο των γλωσσών που χρησιμοποιεί η SAS, όσο και γλωσσών ανοικτού κώδικα, συμπεριλαμβανομένων των Python και R, οι επιστήμονες δεδομένων μπορούν να γράφουν κώδικα χρησιμοποιώντας τις γλώσσες και τις τεχνικές της επιλογής τους.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το SAS Viya on Microsoft Azure

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ACS είναι χρυσός χορηγός στο 11o e-Business world & Digital Marketing 2022

Η ACS είναι χρυσός χορηγός στο 11O e-Business world & Digital Marketing 2022 το οποίο θα πραγματοποιηθεί στον εκθεσιακό χώρο του Σεράφειου συγκροτήματος του Δήμου Αθηναίων στις 5 και 6 Οκτωβρίου.

Η εταιρεία θα έχει τόσο φυσική παρουσία, με live demos παραλαβής αποστολών από το ACS Smartpoint Locker στον εκθεσιακό χώρο του συνεδρίου, όσο και virtual booth: https://e-businessworld.gr/11o-synedrio-e-business-world-and-digital-marketing-2022/acs/

Υπενθυμίζεται, ότι με τα ACS Smartpoint Lockers («έξυπνες» θυρίδες), το συνεργαζόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα, στο οποίο παρέχεται δωρεάν το plugin από την ACS, προσφέρει στον πελάτη του τη δυνατότητα να παραλάβει την παραγγελία του οποιαδήποτε ώρα ή ημέρα επιθυμεί (24/7), εύκολα και γρήγορα, από το κοντινότερο ACS Smart Point, με τη χρήση ενός μοναδικού κωδικού (PIN) που έχει λάβει στο κινητό του.

Παράλληλα, ο πελάτης-παραλήπτης έχει τη μοναδική δυνατότητα για τα Ελληνικά δεδομένα πληρωμής της ηλεκτρονικής παραγγελίας του και με αντικαταβολή στο POS του locker, χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα (Visa, Mastercard). Επίσης, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην ασφάλεια των θυρίδων, καθώς τα ACS Smartpoint Lockers διαθέτουν σύστημα συναγερμού και φωτισμό LED, ενώ η παραλαβή  της παραγγελίας γίνεται χωρίς ανθρώπινη επαφή, που επιτρέπει στον παραλήπτη να είναι ασφαλής, ακόμα και σε δύσκολες υγειονομικές συνθήκες, όπως αυτές της πανδημίας του COVID 19.

Το λογισμικό λειτουργίας των «έξυπνων» θυρίδων, αλλά και της δυνατότητας πληρωμής της αντικαταβολής μέσω του ενσωματωμένου POS, έχει υλοποιηθεί εξ’ ολοκλήρου από την ACS, ενώ παρέχεται διασύνδεση των ACS Smartpoint lockers με τις ευρέως διαδεδομένες πλατφόρμες e-shop (π.χ. WordPress, OpenCart, Magento, Shopify) σε συνεργασία με την εταιρεία AfterSalesPro. Οι αναλυτικές οδηγίες για κάθε ACS Smartpoint Locker είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της ACS.

Σημειώνεται ότι ήδη λειτουργούν πάνω από 50 ACS Smartpoint Lockers, σε Αττική και Θεσσαλονίκη, σε σταθμούς πάρκινγκ PolisPark και Cityzen, σε σούπερ μάρκετ My Market και σε πρατήρια Shell, ενώ έως το τέλος του 2022 τα εγκατεστημένα ACS Smartpoint Lockers θα ανέλθουν σε 100.

Η εταιρεία θα συνεχίσει να στηρίζει πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις, οι οποίες βοηθούν την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, ως στρατηγικός εταίρος του κλάδου. Παράλληλα, η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search