Tech & Business

Μια ακόμη σημαντική βράβευση για την Softweb στα Sports Marketing Awards 2022

Η Softweb απέσπασε μία ακόμη διάκριση για την πρωτοπορία και καινοτομία που την χαρακτηρίζει.

Βραβεύτηκε με το BRONZE βραβείο στα Sports Marketing Awards 2022 για τη λύση Softweb Custom App και συγκεκριμένα για το case ΠΑΕ ΑΡΗΣ στην ενότητα «Miscellaneous», στην κατηγορία «Best Sports Mobile App».

Οι δράσεις και η συνεχής εξέλιξη της εταιρίας αναγνωρίστηκαν από την κριτική επιτροπή της ως άξιες επιβράβευσης και επιβεβαίωσης της υπεροχής της Softweb στην κατασκευή mobile εφαρμογών.

Η mobile εφαρμογή “ARIS FC Official App” είναι διαθέσιμη σε λειτουργικά Android και iOS. Οι φίλαθλοι της ΠΑΕ ΑΡΗΣ έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν την εφαρμογή στο smartphone ή στο tablet τους από το Google Play κι από το App Store αντίστοιχα και να περιηγηθούν 24/7 σε ένα διαδραστικό περιβάλλον.

Μερικά από τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι πως οι φίλαθλοι της ΠΑΕ ΑΡΗΣ μπορούν να ενημερωθούν πρώτοι για τα τελευταία νέα της ομάδας, το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα των αγώνων. Επιπλέον, μπορούν να περιηγηθούν virtually στο αγαπημένο τους γήπεδο “Κλεάνθης Βικελίδης”, να απολαύσουν πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο αλλά και να ψηφίσουν τον MVP της αγωνιστικής.

Τέλος, μπορούν να επισκεφτούν online την ARIS FC Boutique και να αγοράσουν αναμνηστικά δώρα με το σήμα του “Θεού του Πολέμου”. Η καινοτομία της λύσης σε συνδυασμό με τα προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά της, επιβεβαιώνει την τεχνολογική υπεροχή των mobile εφαρμογών που αναπτύσσει η εταιρεία.

Η mobile εφαρμογή της ΠΑΕ ΑΡΗΣ φέρει την υπογραφή της Softweb και υπόσχεται στους φιλάθλους μία αξέχαστη εμπειρία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

Στρατηγική επένδυση της Generation Y στη The Jones

Μία ακόμα σημαντική στρατηγική ενέργεια για την Generation Y - International eBusiness Hub, ηγέτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό εδώ και 22 χρόνια, αποτελεί η επένδυση στη The Jones, ένα από τα πιο έμπειρα στελεχωμένα Creative Advertising Agencies της χώρας.

Διαθέτοντας ως στρατηγικό βραχίονα στο creative advertising τη The Jones, η Generation Y ενισχύει καταλυτικά και ενδυναμώνει περαιτέρω τη δημιουργική δυνατότητά της στην επικοινωνιακή στρατηγική του παγκοσμίου βεληνεκούς πελατολογίου της.



«Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την πολύτιμη εμπειρία που φέρει η ομάδα της Ευτυχίας Μισαηλίδου μέσω της The Jones στον όμιλό μας, καθώς η παρουσία της προσφέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας σε αυτή τη νέα εποχή ανάπτυξης που διέπεται σε κάθε έκφανσή της από data driven creativity», τόνισε ο Αναστάσιος Σπανίδης, CEO της Generation Y.

"Creative, data & tech for experiential, αυτή είναι η στρατηγική προσέγγιση της Generation Y και της The Jones, με σκοπό τη δημιουργία ανθρωποκεντρικών επικοινωνιών που θα ενισχύσουν το brand value των υφιστάμενων, αλλά και μελλοντικών πελατών μας" δήλωσε για αυτήν την επένδυση η Managing Partner της The Jones, κ. Ευτυχία Μισαηλίδου.
 
Για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά πραγματοποιείται στρατηγική συμμαχία μέσα στον ίδιο όμιλο εταιρειών, ανάμεσα στο digital transformation και το creative advertising, ανάγοντας την εμπειρία που προσφέρουν τα brands σε μία νέα υπέρ-προσωποποιημένη πραγματικότητα που έρχεται για να ταράξει τα νερά της επιχειρηματικής αρένας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ATCOM Χρυσός Χορηγός στο e-Commerce Conference 2022

Η ATCOM είναι Χρυσός Χορηγός στο e-Commerce Conference 2022, το κορυφαίο συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 6 Απριλίου 2022.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο κ. Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM, θα συμμετέχει στην agenda των ομιλητών, με μία keynote ομιλία με τίτλο “A game changer for a changing game”.

Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. Καταρόπουλος θα παρουσιάσει το A-commerce, τη νέα Omnichannel Commerce πλατφόρμα που λάνσαρε πρόσφατα η ATCOM ως μετεξέλιξη του λογισμικού Netvolution, για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών commerce που δίνουν τη λύση στις προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο κ. Καταρόπουλος δήλωσε σχετικά: “Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα συμμετέχω και φέτος στο e-Commerce Conference, ένα συνέδριο που έχει τη διαχρονική στήριξη της ATCOM, για δύο λόγους: αφενός, γιατί είναι τιμή μου να μοιραστώ για ακόμη μία χρονιά τη σκηνή με διεθνείς ειδήμονες σε θέματα e-commerce και e-business. Αφετέρου, διότι θα έχω την ευκαιρία να παρουσιάσω στο κοινό – και στην ελληνική αγορά - τη νέα εποχή που, εμείς στην ATCOM, προσδοκούμε να φέρουμε για το Commerce Business στην Ελλάδα”. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Επενδύσεις TDG σε Convert Group & First Party Capital

Ο όμιλος εταιρειών TDG, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση επενδύσεων στην εταιρεία Convert Group και στο επενδυτικό fund τεχνολογίας First Party Capital.

Οι επενδύσεις αυτές αποτελούν μέρος του προγράμματος εταιρικής ανάπτυξης του ομίλου ενώ αποβλέπουν και σε συνέργειες μεταξύ των εταιρειών του χαρτοφυλακίου του.

Η Convert Group, εταιρεία Digital Market Intelligence, δίνει σε επιχειρήσεις FMCG, Consumer Healthcare και e-retailers πρόσβαση σε αξιοποιήσιμα εμπορικά, μάρκετινγκ και eCommerce δεδομένα με ενοποιημένο τρόπο. To TDG συμμετείχε στον πρόσφατο γύρο χρηματοδότησης της εταιρείας, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για να επιταχύνει την προϊοντική και γεωγραφική ανάπτυξή της.

Το First Party Capital είναι ένα επενδυτικό fund εξειδικευμένο στη χρηματοδότηση εταιρειών στο χώρο της τεχνολογίας μάρκετινγκ και διαφήμισης, με έδρα το Λονδίνο. Ιδρύθηκε από μια ομάδα αποτελούμενη από βετεράνους του κλάδου που έχουν δημιουργήσει, χρηματοδοτήσει και πουλήσει περισσότερες από 50 νεοσύστατες εταιρείες τεχνολογίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Το "Metaverse Continuum" αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί και αλληλεπιδρά ο κόσμος

Μια νέα μελέτη από την Accenture αποκαλύπτει ότι το «Metaverse Continuum» -ένα φάσμα ψηφιακών κόσμων, πραγματικοτήτων και επιχειρηματικών μοντέλων- επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος λειτουργεί και αλληλεπιδρά.

Σύμφωνα με τη μελέτη Accenture Technology Vision 2022 με τίτλο Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business, οι επιχειρήσεις κινούνται προς ένα μέλλον που είναι κατά πολύ διαφορετικότερο από αυτό για το οποίο σχεδιάστηκαν να λειτουργούν -καθώς οι τεχνολογίες, όπως ενδεικτικά η επαυξημένη πραγματικότητα, το blockchain, τα ψηφιακά δίδυμα και το edge computing, συγκλίνουν για να αναδιαμορφώσουν τις ανθρώπινες εμπειρίες.

Για να υποστηρίξει τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία, η Accenture αναπτύσσει το Accenture Metaverse Continuum Business Group, με επικεφαλής τον Paul Daugherty, Group Chief Executive – Technology και Chief Technology Officer της Accenture και τον David Droga, CEO και Creative Director της Accenture Interactive.

«Η επόμενη γενιά του διαδικτύου ξεδιπλώνεται μπροστά μας, προκαλώντας ένα νέο κύμα ψηφιακού μετασχηματισμού πολύ μεγαλύτερο από αυτό που έχουμε βιώσει μέχρι σήμερα, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και εργαζόμαστε», δήλωσε ο Paul Daugherty. «Το όραμά μας για το metaverse -ως ένα συνεχές- υπογραμμίζει ότι οι οργανισμοί πρέπει να δράσουν άμεσα, καθώς διαφορετικά κινδυνεύουν να βρεθούν σε ‘κόσμους’ σχεδιασμένους από και για άλλους».

Στο πλαίσιο της μελέτης, η Accenture απευθύνθηκε σε 4.600+ ηγετικά στελέχη επιχειρήσεων από 23 κλάδους και 35 χώρες. Σε αυτό το πρώιμο στάδιο, το 71% των στελεχών πιστεύει ότι το metaverse θα έχει θετικό αντίκτυπο στον οργανισμό τους, ενώ το 42% θεωρεί ότι θα προκαλέσει μια ριζική αλλαγή ή μεταμόρφωση.

Η Accenture λειτουργεί επίσης το δικό της metaverse, γνωστό και ως the Nth floor, όπου οι άνθρωποί της συμμετέχουν για την ένταξη και τον προσανατολισμό νέων συναδέλφων, για εκπαίδευση προηγμένης εμπειρίας ή απλά συναντιούνται και κοινωνικοποιούνται ως ομάδες. Το τρέχον οικονομικό έτος, η εταιρεία αναμένει ότι 150.000 ή περισσότεροι από τους νέους συναδέλφους θα εργαστούν στο metaverse από την πρώτη τους μέρα.

O Paul Daugherty πρόσθεσε «Καθώς η διαχωριστική γραμμή μεταξύ της πραγματικής και της ψηφιακής ζωής των ανθρώπων θολώνει ολοένα και περισσότερο, οι οργανισμοί έχουν τώρα την ευκαιρία αλλά και την υποχρέωση να οικοδομήσουν ένα υπεύθυνο metaverse— αντιμετωπίζοντας ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, η βιωσιμότητα, η προσωπική ασφάλεια, η ιδιωτικότητα, η υπεύθυνη πρόσβαση και χρήση, η διαφορετικότητα κά. Οι ενέργειες και οι επιλογές που κάνουν σήμερα θα δημιουργήσουν το σκηνικό του μέλλοντος».

 

Η έκθεση Accenture Technology Vision 2022 προσδιορίζει τέσσερις βασικές τάσεις που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι οργανισμοί:

 

  • WebMe: Putting the Me in Metaverse – Οι επιχειρηματικές στρατηγικές έχουν αναπτυχθεί για το διαδίκτυο του σήμερα, έναν ψηφιακό κόσμο όπου οι πλατφόρμες συχνά στερούνται διαλειτουργικότητας και φορητότητας δεδομένων. Το Metaverse και το Web3 είναι σε θέση να αναδιαμορφώσουν το διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, αντί να αποτελεί μια συλλογή ετερόκλητων sites και εφαρμογών, το metaverse θα μας οδηγήσει σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον, στο οποίο η μετακίνηση από το ένα «μέρος» στο άλλο θα είναι τόσο απλή όσο το περπάτημα από το ένα δωμάτιο στο άλλο. Το 95% των στελεχών πιστεύει ότι οι μελλοντικές ψηφιακές πλατφόρμες πρέπει να προσφέρουν ολοκληρωμένες εμπειρίες, επιτρέποντας τη διαλειτουργικότητα των δεδομένων των πελατών σε διαφορετικές πλατφόρμες και χώρους.

 

  • Programmable World: Our Planet, Personalized – Καθώς εξελίσσονται οι τεχνολογίες όπως το 5G, το ambient computing, η επαυξημένη πραγματικότητα και τα έξυπνα υλικά, τα ψηφιακά περιβάλλοντα θα υφαίνονται όλο και περισσότερο στον ιστό του φυσικού μας κόσμου. Αυτά τα περιβάλλοντα θα αναδιαμορφώσουν όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προσεγγίζουν τους διάφορους κόσμους, αλλά και θα επαναπροσδιορίσουν οτιδήποτε είναι οικοδομημένο σε αυτούς, το πώς οι άνθρωποι αισθάνονται και αλληλεπιδρούν και τον έλεγχο που έχουν επάνω σε αυτούς. Μάλιστα, το 92% των στελεχών συμφωνεί ότι οι κορυφαίοι οργανισμοί θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό, αυξάνοντας την ανάγκη για διαρκή και απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ των ψηφιακών και φυσικών κόσμων.

 

  • The Unreal: Making Synthetic, Authentic – Οι επιχειρήσεις και τα περιβάλλοντα υποστηρίζονται όλο και περισσότερο από δεδομένα που δημιουργούνται μέσω τεχνητής νοημοσύνης και αντικατοπτρίζουν πειστικά τον φυσικό κόσμο. Πλέον, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις, καθώς οι εταιρείες και οι καταναλωτές κατευθύνονται από το να εξετάζουν τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο στο τι είναι αυθεντικό—όχι μόνο όσον αφορά το περιεχόμενο και τους αλγόριθμους μιας εταιρείας αλλά ολόκληρου του brand της. Με τον εικονικό κόσμο να γίνεται πραγματικότητα, τώρα είναι η στιγμή για τις ηγετικές ομάδες να προετοιμάσουν τις επιχειρήσεις τους. Ήδη, το 96% των στελεχών αναφέρει ότι οι οργανισμοί τους έχουν δεσμευτεί για τον έλεγχο της προέλευσης των δεδομένων τους και την ουσιαστική αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης.

 

  • Computing the Impossible: New Machines, New Possibilities – Η εμφάνιση μιας νέας κατηγορίας μηχανών δίνει τη δυνατότητα σε οργανισμούς σε όλους τους κλάδους να διευρύνουν τα όρια του εφικτού. Μηχανές όπως οι κβαντικοί υπολογιστές επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επιλύουν προβλήματα που μπορεί έως τώρα να ήταν πολύ δαπανηρά, αναποτελεσματικά ή εντελώς αδύνατα για τους παραδοσιακούς υπολογιστές. Συνεπώς, καθώς οι «μεγάλες προκλήσεις» μετατρέπονται σε συμβατικά προβλήματα, ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται, παρέχουν αξία και συνεργάζονται θα αλλάξει ριζικά. Σχεδόν όλα τα στελέχη (94%) συμφώνησαν ότι η μακροπρόθεσμη επιτυχία των οργανισμών τους θα εξαρτηθεί από την αξιοποίηση της επόμενης γενιάς υπολογιστών για την επίλυση φαινομενικά δυσεπίλυτων προκλήσεων.

 

Οι πρωτοπόρες εταιρείες κινούνται ταυτόχρονα στην αβεβαιότητα των σημερινών αγορών, ενώ αρχίζουν να ανταγωνίζονται στο Metaverse Continuum. Για παράδειγμα, σε συνεργασία με τη Microsoft και την Accenture, η Mars αγκαλιάζει τα ψηφιακά δίδυμα (digital twins) -ένα από τα δομικά στοιχεία του metaverse- προκειμένου να μειώσει τη σπατάλη πόρων, να αυξήσει την ταχύτητα και να δώσει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να λαμβάνουν αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού της. Η Mars επεκτείνει τώρα αυτήν την ιδέα στην ανάπτυξη προϊόντων με ψηφιακές προσομοιώσεις που συνυπολογίζουν τη μεταβλητότητα, όπως το κλίμα και έκτακτα γεγονότα, και επιτρέπουν μεγαλύτερη ορατότητα από το σημείο παραγωγής έως τον τόπο κατανάλωσης.

 

Για 22 χρόνια, η Accenture παρακολουθεί συστηματικά το επιχειρηματικό τοπίο για να εντοπίσει τις εξελισσόμενες τάσεις της τεχνολογίας με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις και τους κλάδους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φετινή μελέτη, επισκεφθείτε τη διεύθυνση Accenture Technology Vision ή στο Twitter με #TechVision.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Χρυσή διάκριση για την Generation Y στα Greek Exports Awards 2021

Με το GOLD βραβείο στις κατηγορίες Top Services Export Company (για τέταρτη χρονιά) και Top Export Consultant στα Greek Exports Awards τιμήθηκε η Generation Y - International eBusiness Hub.

Η εν λόγω βράβευση – θεσμός για τον εξαγωγικό τομέα διοργανώθηκε για 10η συναπτή χρονιά υπό την αιγίδα της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) του Υπουργείου Εξωτερικών, σε συνεργασία με την ethosEVENTS.

Η εξαιρετικά σημαίνουσα αναγνώριση της Generation Y υπογραμμίζει το προηγμένο επίπεδο συμβουλευτικής που προσφέρει στο παγκοσμίου βεληνεκούς πελατολόγιό της μέσω της ευρείας τεχνογνωσίας της, στην οποία οφείλεται επίσης η τεράστια συμβολή της, όχι μόνο στην αύξηση του κύκλου εργασιών των πελατών της, αλλά και στην ελληνική οικονομία.

Η απονομή των Greek Exports Forum & Awards 2021 έλαβε χώρα υβριδικά την Πέμπτη 3/3, με στόχο να επιβραβεύσει τις επιχειρήσεις που διακρίθηκαν στον εξαγωγικό τομέα δεδομένης της τροχοπέδης που παρουσιάστηκε λόγω της επέλασης της πανδημίας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Project Agora: Στη λίστα των FT με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη

Ως μία από τις 1.000 πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη αναγνωρίστηκε το Project Agora, σύμφωνα με την ετήσια λίστα των Financial Times.

Το Project Agora εξασφάλισε την 325η θέση στην πανευρωπαϊκή κατάταξη και την 11η θέση στον τομέα της Διαφήμισης. Στη λίστα εμφανίζονται πέντε εταιρείες με έδρα την Ελλάδα και τρεις με έδρα την Κύπρο.

Η λίστα FT1000, η οποία δημοσιεύεται για έκτη συνεχόμενη χρονιά σε συνεργασία με την εταιρία ερευνών Statista, αξιολογεί τα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών την τελευταία τετραετία (2017-2020).

Το Project Agora ιδρύθηκε το 2016 και αποτελεί μια εταιρία του ThinkDigital Group (TDG), ενός από τους κορυφαίους ομίλους Marketing & Commerce τεχνολογίας στην περιοχή ΕΜΕΑ.

Με έδρα την Κύπρο και φυσική παρουσία σε Αθήνα, Πάτρα, Βουκουρέστι, Βουδαπέστη, Πράγα, Ντουμπάι, Ριάντ, Κάιρο, Μπογκοτά και Σάο Πάολο, το Project Agora απασχολεί 120 εξειδικευμένους επαγγελματίες. Αποτελεί τον έμπιστο τεχνολογικό συνεργάτη για περισσότερους από 9.000 διαφημιζομενους και 2.600 ψηφιακούς εκδότες και e-retailers που επιθυμούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές των περιοχών ΕΜΕΑ και LATAM.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Και φέτος στο Get Hired Live η Netmechanics

Το project του Get Hired Live που διοργανώνεται από τη Bizrupt σε συνεργασία με την 100mentors και την υποστήριξη του Prince’s Trust International είναι ξανά εδώ, για να δώσει την ευκαιρία στους νέους από 18-35 ετών να έρθουν σε επαφή με τοπικές & παγκόσμιες επιχειρήσεις.

Η Netmechanics, έρχεται και φέτος να συμβάλλει σ’ αυτό το εγχείρημα και να υποστηρίξει τις φιλοδοξίες και τους στόχους των νέων που είναι στη διαδικασία ανεύρεσης εργασίας.


Η Netmechanics με εξειδίκευση στο Digital Transformation επιχειρήσεων, το eCommerce με σχεδίαση και κατασκευή eShop (NM STORE eCommerce platform), στο Digital Performance Marketing στην ανάπτυξη enterprise εργαλείων και λογισμικού, στα Car Rental Systems (NM CAR Rental – Booking platform) και στη σχεδίαση και κατασκευή Website (NM CORPORATE Website), δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψεις την digital αγορά και να μας συστηθείς από κοντά!

Οι πόρτες του Get Hired Live ανοίγουν στις 25-26 Φεβρουαρίου και μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή, εντελώς δωρεάν. Το πιο σημαντικό απ’ όλα; Δεν θα χρειαστείς βιογραφικό! Τα βήματα είναι απλά, δηλώνοντας συμμετοχή απαντάς σε μερικές ερωτήσεις και είσαι έτοιμος/η για το Live Event!

Εκεί, θα σε περιμένουν οι εκπρόσωποι της Ομάδας μας κ.κ. Γιώργος Μαραβέλιας, CTO της εταιρείας, ο Ηλίας Σεφέρογλου, Head of Commercial Operations & Digital Marketing και η κα Αργυρώ Καλλιτσουνάκη, HR Manager της Netmechanics.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέες ενισχύσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό 100.000 ελληνικών ΜμΕ

Με τεχνολογίες και υπηρεσίες που προωθούν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την ψηφιακή διαφήμιση, την τηλεργασία, την επιχειρηματική αναλυτική, την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, την τεχνητή νοημοσύνη, το ΙοΤ, την κυβερνοασφάλεια, το υπολογιστικό νέφος κ.ά αναμένεται να εμπλουτιστούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας, στο πλαίσιο της δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων».

Το έργο, ύψους 465 εκατ ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης, έχει ως στόχο να καλυφθεί το τεχνολογικό χάσμα το οποίο χωρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές, γι αυτό και θα περιλαμβάνει ένα ευρύ πεδίο ενεργειών ενώ αναμένεται να συμπληρωθεί με φοροκίνητρα και δανειοδοτήσεις.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται να στηριχθούν έως και το 2025 περί τις 100.000 ΜμΕ με κουπόνια ψηφιοποίησης, η αξία των οποίων θα φτάσει τα 180 εκατ. ευρώ και επιπλέον 1.000 ΜμΕ με το σύστημα κουπονιών κατά τη μετάβασή τους αποκλειστικά στο υπολογιστικό νέφος (100 εκατ.).

Παράλληλα προβλέπεται η δημιουργία 4 εμβληματικών βιομηχανικών πλατφορμών δεδομένων και του κόμβου Gaia X για τις ΜμΕ, καθώς και η αναβάθμιση 500.000 ταμειακών μηχανών με λύσεις που βασίζονται στον υπολογιστή και την αντικατάσταση 100.000 παλαιών συστημάτων POS (165 εκατ. ευρώ).

H επιχορήγηση των επιχειρήσεων θα γίνεται με τη μορφή κουπονιού το οποίο θα μπορεί να εξαργυρώνεται σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών (Digital Marketplace) όπου θα υπάρχουν διαθέσιμες υπηρεσίες και προϊόντα για να τις προμηθευτούν οι ΜΜΕ.

Δικαιούχοι της δράσης θα είναι όλες οι ΜΜΕ στην Ελλάδα, με στόχο να διασφαλιστεί ότι τουλάχιστον το 30% αυτών θα πωλούν ηλεκτρονικά και το 40% αυτών θα πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές.

Όσον αφορά στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, προβλέπονται χρηματοδοτήσεις:

  • για την προμήθεια και λειτουργία εξοπλισμού ηλεκτρονικών πληρωμών (π.χ τερματικά, κινητές συσκευές) που προσφέρουν άμεση διαλειτουργικότητα με παρόχους ηλεκτρονικών πληρωμών και τις φορολογικές αρχές
  • για την εκτέλεση των συναλλαγών η προμήθεια και λειτουργία υπηρεσιών ψηφιακών πληρωμών που διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο KYC/KYB.
  • για το eInvoicing η προμήθεια και λειτουργία ψηφιακών υπηρεσιών κατάλληλων για όλο το φάσμα της τιμολόγησης αγαθών και υπηρεσιών.
  • για τα eShops η προμήθεια και λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων για ΜΜΕ, κατάλληλων για εμπορία αγαθών και υπηρεσιών
  • για την κατάρτιση, η παροχή εστιασμένων ηλεκτρονικών μαθημάτων κατάρτισης για ΜΜΕ σχετικά με την αποτελεσματική και ασφαλή χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

 

Δείτε περισσότερα στο insider.gr

 

Εικόνα: John Schnobrich, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ορόσημο το 2021 για τη Softweb: Αύξηση τζίρου, θέσεων εργασίας και 2 νέα προϊόντα

Η Softweb διανύοντας ακόμη μια χρονιά επιτυχίας και ανάπτυξης, είναι έτοιμη για το 2022. Παρά το ιδιαίτερα δυσχερές οικονομικό και υγειονομικό περιβάλλον στο οποίο κλήθηκε να λειτουργήσει το 2021, με σταθερά βήματα εφάρμοσε στο ακέραιο το επενδυτικό της πλάνο και διεκδίκησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Mε βάση τα δεδομένα του προηγούμενου έτους, επιβεβαιώνεται πλήρως η αρχική εκτίμηση της Διοίκησης ότι το 2021 θα αποτελέσει ορόσημο στην επιχειρηματική διαδρομή της εταιρείας.


Προτεραιότητα για το 2021 ήταν η εφαρμογή του επενδυτικού πλάνου σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής δομής, με το αποτέλεσμα να είναι η αύξηση κατά 54% των θέσεων εργασίας και η ενδυνάμωση του στελεχιακού της δυναμικού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ειδικά όσον αφορά στην Αθήνα, η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της και ισχυροποιεί περαιτέρω την θέση της στην ελληνική αγορά ως κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης επιχειρηματικού λογισμικού νέων τεχνολογιών (Web & Mobile).

Το 2021 επετεύχθη αξιοσημείωτη ποσοτική & ποιοτική διεύρυνση της πελατειακής βάσης, τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό. Παράλληλα, αποτέλεσε και έτος νέων προϊόντων, γεγονός που τοποθετεί τη Softweb ανάμεσα στους ηγέτες παρόχους επιχειρηματικών λύσεων σε επίπεδο νέων τεχνολογιών, κάτι το οποίο αντανακλάται στην υιοθέτηση των λύσεων της από μία σειρά απαιτητικών πελατών όπως: COCA-COLA HBC CYPRUS, UNIVERSITY COLLEGE LONDON, ΒΙΑΝ Α.Ε., ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε., ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (ΑΑΔΕ), ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε.Β.Ε., Σ.Β.Ε. - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ κ.ά.

Ο κ. Χαράλαμπος Δημητρακόπουλος, CEO της Softweb δήλωσε σχετικά: "Το 2021 αποτέλεσε έτος ορόσημο για την εταιρεία μας. Καταφέραμε να πετύχουμε στο ακέραιο και σε κάποια επίπεδα ξεπεράσαμε τους στόχους που είχαμε θέσει. Νιώθουμε ότι θωρακίζουμε απόλυτα το momentum που έχει η Softweb να εδραιωθεί στην συνείδηση του Έλληνα επιχειρηματία ως στρατηγικός συνεργάτης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας του. Η αύξηση του τζίρου μας κατά 31% και κυρίως η αύξηση των θέσεων εργασίας κατά 54% εξυπηρετούν το στόχο να παράγουμε προϊόντα τα οποία θα εξασφαλίσουν την ψηφιοποίηση των απαραίτητων ροών εργασιών των επιχειρήσεων, με σκοπό την ελαχιστοποίηση των λαθών, τη μείωση στους χρόνους και στα κόστη διαχείρισης, την αύξηση στο μέγιστο της πιστότητάς των πελατών και την ενίσχυση των πωλήσεών.”

Η προϊοντική φαρέτρα της Softweb ενισχύθηκε με δύο νέες λύσεις αλλά και με την επέκταση μίας ήδη υπάρχουσας . Πιο συγκεκριμένα, το εξελιγμένο και αισθητά ανανεωμένο “Softweb Mobile Business Suite”, συνεχίζει την πορεία του, με αντίστοιχα αυξητικό ρυθμό. Αποτελεί το ιδανικό εργαλείο για κάθε εταιρεία που θέλει να επενδύσει στη νέα ψηφιακή εποχή και έχει στόχο να εξατομικεύσει και να επιταχύνει τη διαδικασία πώλησης και επικοινωνίας με τον πελάτη μειώνοντας δραστικά τα κόστη διαχείρισης. Έχουν προστεθεί επιπλέον λειτουργικότητες που ενισχύουν ακόμα περισσότερο το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

Αξιοσημείωτο προνόμιο αποτελεί το ότι πλέον δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να διαχειρίζεται τα δεδομένα και από web browser, καθώς υπάρχει επεκτασιμότητα της λύσης με το web version.

Ένα από τα νέα προϊόντα της εταιρείας είναι το “Request For Approval”, γνωστό και ως RFA. Το RFA είναι μια web & mobile εφαρμογή η οποία στοχεύει στην οργάνωση κάθε είδους αιτημάτων στελεχών ή συνεργατών μιας επιχείρισης με δυνατότητα απομακρυσμένης έγκρισης χωρίς γεωγραφικό ή τεχνικό περιορισμό.

Στη γκάμα προϊόντων της Softweb έχει ενταχθεί και το “Audits”. Πρόκειται για mobile λύση με στόχο τον άμεσο έλεγχο διαφόρων διαδικασιών με εύκολη και γρήγορη διεκπεραίωση παντός τύπου επιθεωρήσεων από κινητές συσκευές.

 

Στη φωτογραφία, ο κ. Χαράλαμπος Δημητρακόπουλος, CEO της Softweb.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search