Tech & Business

Το BestPrice.gr ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με το WWF Ελλάς

Με σύνθημα "υιοθέτησε ένα καλύτερο μέλλον", το BestPrice.gr ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με το WWF Ελλάς, στο πλαίσιο του "BestPrice Give". Συγκεκριμένα, το BestPrice.gr δημιούργησε μία ειδική ενότητα, όπου οι χρήστες της Πλατφόρμας θα ενημερώνονται για τους τρόπους που μπορούν να στηρίζουν τη δράση του WWF Ελλάς μέσω της συμβολικής υιοθεσίας ενός απειλούμενου είδους (π.χ. χελώνα καρέτα, δελφίνι, τίγρης, πάντα, πολική αρκούδα, πιγκουίνος).

Το BestPrice Give λειτουργεί ως ξεχωριστός “χώρος” στο BestPrice.gr από το 2019, εξασφαλίζοντας σε Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς (ΜΚΟ) τη δωρεάν προβολή των προϊόντων τους στο καταναλωτικό κοινό της χώρας. Στόχος του BestPrice Give είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα που αφορούν τη φιλανθρωπία, την προστασία του περιβάλλοντος και των ζώων καθώς και η διάδοση του μηνύματος που πρεσβεύει κάθε ΜΚΟ σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Σήμερα, το BestPrice Give έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, ώστε οι καταναλωτές να ενημερώνονται όχι μόνο για το πώς μπορούν να παραγγείλουν ηλεκτρονικά για να στηρίξουν με την αγορά τους ένα κοινωφελή σκοπό, αλλά και για όλους τους διαθέσιμους τρόπους που μπορούν να προσφέρουν, όπως χρηματική δωρεά ή συμβολική υιοθεσία. Γιατί η προσφορά δεν έχει όρια. Και κάθε κίνηση, ακόμη και μικρή, μετράει για ένα καλύτερο μέλλον.

«Κάνοντας κάποιος μια συμβολική υιοθεσία, κάνει τη διαφορά μεταξύ εξαφάνισης και επιβίωσης για ένα πολύτιμο κομμάτι της άγριας ζωής, συμβάλλοντας παράλληλα, στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο για όλους μας! Ευχαριστούμε θερμά το BestPrice.gr για αυτή την ξεχωριστή πρωτοβουλία του και καλούμε όλους τους πολίτες να δείξουν την αγάπη τους στο περιβάλλον, στηρίζοντας το έργο και τις προσπάθειες του WWF Ελλάς», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Λιαρίκος, Επικεφαλής τμήματος ανάπτυξης, WWF Ελλάς.

Υιοθέτησε και εσύ ένα ζώο, η επιβίωση του οποίου απειλείται, στηρίζοντας τη δράση του WWF εδώ.

Μάθε περισσότερα για το BestPrice Give εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Generation Y Διαμάντι της ελληνικής οικονομίας για 3η συνεχόμενη χρονιά

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αναγνωρίζεται η συμβολή της Generation Y – International eBusiness Hub στην ελληνική οικονομία και κατ’ επέκταση κοινωνία, από το θεσμό των βραβείων Diamonds of the Greek Economy 2021.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2021, στο Κτήμα «Γαλάζιο», η ελληνική πολυεθνική βραβεύθηκε ως Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας, καθώς με τα έργα και τις καινοτομίες που έχει υλοποιήσει έχει συμβάλλει στην άμεση ή έμμεση δημιουργία 1.000 θέσεων εργασίας, στην εξαγωγική δραστηριότητα 17 ελληνικών επιχειρήσεων, στον κύκλο εργασιών άνω των €300 εκατομμυρίων, για το 2020.

Στόχος του σημαντικού και καταξιωμένου αυτού θεσμού, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, ανάμεσα σε άλλους κρατικούς  φορείς, είναι να αναδεικνύονται κάθε χρονιά οι δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις, η αξιολόγησή των οποίων συντελέστηκε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών, κριτηρίων και παραγόντων.

Μετά από μια χρονιά που λειτούργησε ως πρόκληση για την εταιρεία, καθώς κλήθηκε να στηρίξει με τις υπηρεσίες της το λιανεμπόριο και γενικότερα την οικονομία, η βράβευση ως Diamond of the Greek Economy ήρθε ως επιστέγασμα στην ευρύτερη επενδυτική διάθεση της Generation Y, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξή της”, δήλωσε ο κος Σπανίδης Αναστάσιος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Generation Y, και συνέχισε: «Προχωράμε σε αποκλειστικές συνεργασίες με μεγάλους οίκους του εξωτερικού (όπως η γαλλική Algolia), με τους οποίους εισάγουμε καινοτόμες λύσεις που συνεισφέρουν στην ανάπτυξη των πωλήσεων και της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Παράλληλα, διευρύνουμε την εταιρεία μας κατά 100 νέες θέσεις εργασίας μέσα στο 2021, καθώς τόσο η ευθύνη, όσο και η ενσυναίσθηση έχουν αυξηθεί, στην αποστολή μας να υποστηρίζουμε τους πελάτες και συνεργάτες μας να πιάνουν τους στόχους τους».

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους επιχειρηματίες και στελέχη των μεγαλύτερων Ελληνικών επιχειρήσεων, μέλη της κυβέρνησης και του πολιτικού κόσμου καθώς και εκπρόσωποι των μεγαλύτερων επιχειρηματικών φορέων και μέσων μαζικής ενημέρωσης της χώρας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Με θετικό πρόσημο έκλεισε και το 2020 για την Oktabit

Τη σταθερά ανοδική πορεία της συνέχισε και το 2020,  η Oktabit, με τον κύκλο εργασιών της να ανέρχεται στα 84 εκατ. ευρώ, έναντι 74 εκατ. ευρώ το 2019 (+14%). Σε μία χρονιά με πολλές ιδιαιτερότητες και παρά τις συνθήκες που δημιούργησαν η πανδημία και τα μέτρα αντιμετώπισης της COVID-19, η Oktabit, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο της διανομής προϊόντων τεχνολογίας και ανάπτυξης εξειδικευμένων λύσεων, πέτυχε, να προστατέψει την υγεία των εργαζομένων, να αντιμετωπίσει τις ανάγκες των πελατών της, να υποστηρίξει τους Έλληνες καταναλωτές και να ενισχύσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Oktabit διαμορφώθηκαν το 2020 στα 5,4 εκατ. ευρώ, έναντι 2,8 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη οικονομική χρήση (+93,5%), με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται στα 4,3 εκατ., έναντι 1,8 εκατ. ευρώ το 2019.

Κατά τη διάρκεια του 2020, η πανδημία δημιούργησε νέα δεδομένα όσον αφορά τον τρόπο εργασίας, τόσο του ανθρωπίνου δυναμικού της Oktabit, όσο και συνολικά των πολιτών. Πρώτο μέλημα της διοίκησης της Oktabit ήταν η υγεία των εργαζομένων με τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας των χώρων και την εφαρμογή του μοντέλου της τηλεργασίας. Με ιδιαίτερη έμφαση στις ανάγκες των εργαζομένων με παιδιά, παρείχε τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εφαρμογή εκτεταμένης τηλεργασίας που συνεχίστηκε και μετά το πέρας του lockdown.

Την περίοδο της πανδημίας οι ανάγκες σε προϊόντα τεχνολογίας αυξήθηκαν σημαντικά και η Oktabit εξασφάλισε την απαραίτητη επάρκεια στα εμπορεύματα μεγάλης κινητικότητας. Στο πλαίσιο της ταχύτερης και ασφαλέστερης παράδοσης των παραγγελιών, χρησιμοποιήθηκαν τα ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα της εταιρείας, ενώ ενεργοποιήθηκαν και αποκλειστικές συνεργασίες με εταιρείες μεταφορών για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του 2020 η υπηρεσία software as a service (SaaS) «Reccodo», που δημιούργησε το τμήμα R&D της Oktabit, αξιοποιήθηκε από έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, ώστε να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα και στην αύξηση των online αγορών.

Η Oktabit βραβεύτηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά από την Dell ως Διανομέας της Χρονιάς 2020, με τη διάκριση «Infrastructure Solutions Distributor of the Year», στο πλαίσιο του θεσμού «Dell Partners Awards».

«Το 2020 ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά με πολλές προκλήσεις για όλους μας. Πρώτο μέλημά μας ήταν να  διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων μας. Παράλληλα, έπρεπε να είμαστε σε θέση να καλύψουμε τις αυξημένες ανάγκες των πελατών μας, καθώς καταναλωτές και επιχειρήσεις βασίστηκαν σε προϊόντα τεχνολογίας, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες και ανελαστικές απαιτήσεις που δημιούργησε η πανδημία. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Oktabit για την προσπάθεια που κατέβαλλε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020 και συνεχίζει και στην χρονιά που διανύουμε», σημείωσε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Oktabit.

«Η φετινή χρονιά μας προκαλεί με τις δικές της ιδιαιτερότητες, οι οποίες θα συνεχιστούν όσο συνεχίζεται και η μάχη για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις και να συνεχίσουμε να καλύπτουμε στο ακέραιο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς πληροφορικής», ανέφερε ο Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της Oktabit.

Η Oktabit θα συνεχίσει να ενισχύει τον πελατοκεντρικό της προσανατολισμό, και να εστιάζει στην υγιή οικονομική της βάση και στο άρτια καταρτισμένο δυναμικό της. Στους βασικούς στόχους της εταιρείας είναι η διεύρυνση της γκάμας των λύσεων και των προϊόντων που διαθέτει σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, αξιοποιώντας τις συνεργασίες με τους περισσότερους από 50 κορυφαίους κατασκευαστές που εκπροσωπεί και υποστηρίζει στην ελληνική αγορά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ιστορική συμφωνία των 130 του ΟΟΣΑ για εταιρικό φόρο στις πολυεθνικές

Η ιστορική συμφωνία για τον παγκόσμιο ελάχιστο εταιρικό φόρο υπεγράφη, στο βασικό της πλαίσιο, από 130 χώρες του ΟΟΣΑ, σε μια εξέλιξη που σηματοδοτεί και την πρώτη μεγάλη νίκη του Τζο Μπάιντεν και του σχεδίου του για ενιαία φορολόγηση των πολυεθνικών κολοσσών.



Την υπογραφή της συμφωνίας, η οποία ανοίγει τον δρόμο για να μπει φρένο στη φοροαποφυγή των «γιγάντων» της τεχνολογίας, όπως η Google, η Apple, η Facebook και η Amazon, ανακοίνωσε επισήμως ο ΟΟΣΑ στο Παρίσι, ενώ η Αμερικανίδα υπουργός Οικονομικών Τζάνετ Γέλεν έκανε λόγο για «ιστορική μέρα για την οικονομική διπλωματία». Όπως είπε, ο παγκόσμιος ελάχιστος εταιρικός φόρος αποτελεί έναν από τους βασικότερους στόχους της εξωτερικής πολιτικής της κυβέρνησης των ΗΠΑ.

«Εδώ και δεκαετίες οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν υπάρξει μέρος ενός αυτοκαταστροφικού διεθνούς φορολογικού ανταγωνισμού, μειώνοντας τους εταιρικούς μας φόρους και βλέποντας απλά τις άλλες χώρες να απαντούν κάνοντας το ίδιο. Το αποτέλεσμα ήταν ένας διεθνής αγώνας με κατεύθυνση προς τα κάτω», έγραψε η Γέλεν στο Twitter, προσθέτοντας: «Η σημερινή συμφωνία 130 χωρών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 90% του παγκόσμιου ΑΕΠ, είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι: Αυτή η καθοδική πορεία βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στο να τελειώσει».

Η συμφωνία ορίζει επιβολή ελάχιστου φόρου εταιρικών κερδών «τουλάχιστον 15%», ο οποίος αναμένεται να αποδώσει 150 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ.

Ωστόσο, η εφαρμογή της απέχει ακόμη αρκετά, καθώς αφενός εκκρεμεί να συμφωνηθούν και οι -κρίσιμες- λεπτομέρειες του νέου καθεστώτος και αφετέρου κάθε μία από τις 130 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, θα πρέπει να προχωρήσει σε νομοθέτηση της συμφωνίας με παράλληλη αναδιαμόρφωση του φορολογικού κώδικα.

Ο ΟΟΣΑ στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι η συμφωνία θα οδηγήσει σε ανακατανομή του δικαιώματος φορολόγησης ύψος 100 δισ. δολαρίων στα κέρδη των ψηφιακών εταιρειών από τις χώρες προέλευσής τους, σε χώρες στις οποίες αντλούν κέρδη χωρίς όμως να διαθέτουν και φυσική παρουσία εκεί. «Το ιστορικό αυτό πακέτο θα διασφαλίσει ότι οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες θα πληρώνουν τους φόρους τους παντού», τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ Ματίας Κόρμαν.

Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr

Εικόνα: Pawel Czerwinski, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Η Gmedia κλείνει τα 6 χρόνια λειτουργίας και ανανεώνεται

Gmedia, creative studio και digital agency, γιορτάζει τα 6 χρόνια λειτουργίας της και ανανεώνει την ιστοσελίδα της.


Η Gmedia, που εδρεύει στην Καστοριά, τα τελευταία 6 χρόνια έχει αναπτύξει συνεργασίες με εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, διευρύνοντας τα πελατολόγιό της και παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών.

Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αναλάβει εξ αρχής ένα Project, με τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας και την κατασκευή ιστοσελίδας, καθώς και να προχωρήσει στην digital επικοινωνία της επιχείρησης.

Με τη νέα της ιστοσελίδα ξεκινάει και μια νέα εποχή για τη Gmedia, με καινούριες συνεργασίες και περισσότερες υπηρεσίες.

Η δύσκολη χρονιά που περάσαμε έφερε στο φως ανάγκες των επιχειρήσεων που αφορούν την ηλεκτρονική παρουσία τους, γι’ αυτό και η Gmedia, εμπλουτίζοντας τις υπηρεσίες της, έχει τη δυνατότητα να δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους πελάτες της που το χρειάζονται.

 

Φρέσκιες ιδέες, τεχνική κατάρτιση και άψογη επικοινωνία, είναι οι τρεις άξονες-στόχοι του γραφείου!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Το Papaki αναβαθμίζει την εταιρική του εικόνα

Το Papaki παρουσίασε τη νέα του εταιρική εικόνα. Ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα έχει πλέον νέο λογότυπο, νέα αισθητική και εμφάνιση που ανταποκρίνονται στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή. Αποτελώντας πια κομμάτι του ηγετικού ομίλου team.blue, το Papaki με νέα εταιρική ταυτότητα, έρχεται να ενισχύσει τη δέσμευση στη αποστολή του: να προσφέρει στους πελάτες του ό,τι χρειάζονται κατά τη μετάβασή τους στο ψηφιακό περιβάλλον. 

Με την ανανεωμένη του εικόνα, το Papaki σηματοδοτεί την εξέλιξη του από πρωτοπόρο καταχωρητή domain της χώρας σε έναν κορυφαίο και ολοκληρωμένο digital enabler. Προσφέρει δηλαδή ολοκληρωμένες λύσεις για όλο το φάσμα των ζητημάτων που άπτονται της ψηφιακής παρουσίας επιχειρήσεων και απλών χρηστών. Το νέο λογότυπο συνθέτουν 3 σύμβολα του πληκτρολογίου και κυρίαρχα χαρακτηριστικά είναι εκείνα της απλότητας και της αμεσότητας. 

«Με Πάθος και Ακεραιότητα, στοχεύουμε στην Αριστεία με στόχο την Ενδυνάμωση απλών χρηστών, επαγγελματιών και εταιρειών, ως προς την ψηφιακή τους παρουσία», σχολίασε ο Φρανκ Μαούνης, Συνιδρυτής και CEO του Papaki. «Στο Papaki κάθε μέρα προσπαθούμε να εξελισσόμαστε, θέτοντας νέους στόχους και βελτιστοποιώντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Η νέα μας εταιρική εικόνα πλέον ταυτίζεται με αυτή την προσπάθεια και είμαστε ενθουσιασμένοι που την μοιραζόμαστε με το κοινό σήμερα».  

Μπορείτε να δείτε τη νέα εταιρική εικόνα του Papaki στο papaki.com/el 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: "Εργασία από οπουδήποτε" επιθυμούν οι εργαζόμενοι σήμερα

Καθώς οι εταιρείες σε όλον τον κόσμο σχεδιάζουν την επιστροφή των εργαζομένων τους στο χώρο εργασίας, η πρόσφατη μελέτη της Accenture σημειώνει ότι 83% των ερωτηθέντων προτιμά ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας ─ όπου οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται εξ αποστάσεως μεταξύ 25% και 75% του χρόνου τους.

Η μελέτη “The Future of Work: Productive Anywhere”, η οποία βασίζεται σε έρευνα 9.326 εργαζομένων από 11 χώρες, αποκάλυψε ότι 40% των εργαζομένων αισθάνεται ότι μπορεί να είναι παραγωγικό και υγιές δουλεύοντας από οπουδήποτε - είτε εξ αποστάσεως, είτε από το γραφείο ή συνδυάζοντας και τα δύο – καθώς το υβριδικό μοντέλο εργασίας εξελίσσεται.

 

Επιπλέον, 85% εξ αυτών, υποστηρίζει ότι σκοπεύει να παραμείνει στην ίδια εταιρεία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, πρόκληση αποτελεί η εύρεση ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας κατάλληλου για όλες τις γενιές, καθώς το 74% των Gen Zers επιθυμεί να δουλεύει περισσότερο με συναδέλφους δια ζώσης, ποσοστό υψηλότερο σε σχέση με τους Gen Xers (66%) και τους Baby Boomers (68%).

Η μελέτη αποκάλυψε ότι αυτό που διαχωρίζει τους εργαζόμενους εκείνους που είναι παραγωγικοί δουλεύοντας από οπουδήποτε (40%) από εκείνους που αισθάνονται απομονωμένοι και απογοητευμένοι (8%), δεν είναι το άγχος, αλλά το εάν έχουν τους κατάλληλους πόρους σε ατομικό και οργανωτικό επίπεδο που τους βοηθούν να είναι παραγωγικοί από οπουδήποτε. Αυτοί οι πόροι καλύπτουν μια ευρεία γκάμα, από την αυτονομία εργασίας και τη θετική ψυχική υγεία έως μια υποστηρικτική ηγεσία και μια ψηφιακά ώριμη εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι προσπάθειες των εταιρειών για την οικοδόμηση ενός ανθεκτικού ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο είναι παραγωγικό και υγιές δουλεύοντας από οπουδήποτε, μεταφράζονται και σε σημαντικά οικονομικά οφέλη: Το 63% των εταιρειών με υψηλή αύξηση εσόδων έχει ήδη ενεργοποιήσει μοντέλα παραγωγικότητας και εργασίας από οπουδήποτε για τους ανθρώπους τους, οι οποίοι έχουν την επιλογή να εργάζονται εξ αποστάσεως ή από το γραφείο. Στον αντίποδα, το 69% των εταιρειών με αρνητική ή μηδενική ανάπτυξη εξακολουθεί να επικεντρώνεται στην τοποθεσία που οι άνθρωποι θα εργαστούν, προωθώντας αποκλειστικά είτε την εργασία από το σπίτι είτε από το γραφείο.

Δείτε συνολικά τη μελέτη εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Project Αθηνά: Microsoft και ATCOM υλοποιούν ένα πρωτοποριακό έργο για την Αθήνα

Η μετεξέλιξη των πόλεων σε «έξυπνες» μέσω της τεχνολογίας αποτελεί το μεγάλο στοίχημα των τελευταίων ετών, σε παγκόσμιο, αλλά και πανευρωπαϊκό επίπεδο. Σήμερα, περισσότερες από 240 ευρωπαϊκές πόλεις έχουν υιοθετήσει αντίστοιχες πρωτοβουλίες, με στόχο την αντιμετώπιση των σύγχρονων αστικών προκλήσεων. Ανάμεσα σε αυτές, δυναμική είσοδο έρχεται να κάνει και η Αθήνα, με το “Project Αθηνά”.  

Μέσα από νέες, δυναμικές συνέργειες η Αθήνα γίνεται σταδιακά ένα εργαστήριο καινοτομίας, που υλοποιεί πρωτότυπες ιδέες στις υποδομές της θέτοντας στέρεες βάσεις για ένα βιώσιμο μέλλον.  Το Project Αθηνά πήρε το όνομά του από τη θεά της Σοφίας αλλά και την πόλη της Αθήνας. Ένα όνομα ιδανικό για να περιγράψει το πρωτοποριακό πιλοτικό πρόγραμμα που θα κάνει την πρωτεύουσα «έξυπνη» πόλη, φέρνοντας σημαντικές βελτιώσεις στη ζωή των Αθηναίων πολιτών, μέσα από την ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογικών εφαρμογών. 

  

Με πρώτο στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση δύο «καυτών» και χρόνιων προβλημάτων  που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες της Αθήνας, της καθαριότητας και της προσβασιμότητας, το Project Αθηνά είναι από σήμερα σε λειτουργία.

Το Project Αθηνά συνίσταται στη στρατηγική τοποθέτηση αισθητήρων στον αστικό ιστό, οι οποίοι συλλέγουν δεδομένα σχετικά με την καθαριότητα στους δρόμους και στην ατμόσφαιρα, την προσβασιμότητα σε διαβάσεις πεζών και ατόμων με αναπηρία, την ηχορύπανση, τη θερμοκρασία και την υγρασία του αέρα. Η πιλοτική του λειτουργία ξεκίνησε στην πλατεία Κοτζιά, όπου βρίσκεται και το Δημαρχιακό Μέγαρο του Δήμου Αθηναίων, και στην περιοχή του Κολωνακίου. Συγκεκριμένα, τοποθετήθηκαν 10 συνολικά αισθητήρες σε κάδους απορριμμάτων για τη μέτρηση της στάθμης τους, σε διαβάσεις πεζών και ΑμεΑ για την ανίχνευση παρεμπόδισής τους, στο Δημαρχείο της Αθήνας, καθώς και σε επιμέρους σημεία των περιοχών αυτών.   

Τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες, στη συνέχεια τροφοδοτούνται σε ειδικά σχεδιασμένη διαχειριστική πλατφόρμα, στην οποία έχει απρόσκοπτη πρόσβαση ο Δήμος Αθηναίων για τον έλεγχο και την ανάλυσή τους. Η μελλοντική διασύνδεση της πλατφόρμας με τις αρμόδιες αρχές, θα είναι η κινητήριος δύναμη για τη μετατροπή της γνώσης σε πράξη και την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Την επόμενη μέρα του Project Αθηνά, οι φορείς καθαριότητας θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις και να σχεδιάζουν τις διαδρομές συλλογής απορριμμάτων έγκαιρα και αποτελεσματικά. Επίσης, η χρήση αισθητήρων στις διαβάσεις με ράμπα θα εξασφαλίζει ότι αυτές θα μένουν ελεύθερες και θα ενημερώνει για τυχόν παρκαρισμένα οχήματα που εμποδίζουν τη διέλευση. 

Το Project Αθηνά αποτελεί προσαρμογή της λύσης “Urban Intelligence” της ATCOM και χρησιμοποιεί τεχνολογίες Microsoft

Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε σχετικά: “Η Αθήνα καλωσορίζει τον 21ο αιώνα στην πράξη. Προσπαθούμε να εξαντλήσουμε τις εφαρμογές της τεχνολογίας, ξεκινώντας από τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Οι αισθητήρες, δεν κάνουν τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από το να "μετράνε" την ποιότητα ζωής στην πόλη. Ακολουθούν δηλαδή τις καθημερινές συνήθειες του κατοίκου και του επισκέπτη και μας δίνουν δεδομένα, άμεσα και αξιόπιστα. Είναι δεδομένα που όχι μόνο μας δίνουν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουμε γρήγορα και να δίνουμε λύσεις αλλά και που μας επιτρέπουν να σχεδιάζουμε έχοντας συγκεκριμένα στοιχεία. Άρα, μπορούμε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και πιο ακριβείς σε όποια αλλαγή γίνεται στην πόλη". 

Ο Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, CEO της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, δήλωσε για τη συνεργασία: “Έξυπνη είναι πρώτα και κύρια η πόλη που εξυπηρετεί τους πολίτες της και τους προσφέρει υψηλή ποιότητα ζωής. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί με τη συνεργασία μας με την ATCOM προφέρουμε στον Δήμο της Αθήνας τα τεχνολογικά εργαλεία εκείνα που θα υποστηρίξουν σημαντικές πτυχές τις λειτουργίας του, όπως είναι η καθαριότητα ή η πρόσβαση στην πόλη. Το project Αθηνά, μας δείχνει ότι συνεργασίες όπως αυτή με το Δήμο της Αθήνας, γεννούν καινοτομία  που έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του”. 

Ο κ. Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και τη Microsoft, ενσαρκώσαμε το αστικό όραμα για μια Ευφυή Αθήνα, και θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο Αθηναίων κ. Κώστα Μπακογιάννη για αυτήν τη μοναδική ευκαιρία. Με το έργο αυτό, αποδείξαμε ότι η έξυπνη βιώσιμη ανάπτυξη με όχημα την τεχνολογία είναι κάτι εφικτό στο σήμερα. Αποστολή της  ATCOM  είναι η επιτάχυνση του μετασχηματισμού σε κάθε έκφανση της ζωής, και αυτό ακριβώς φιλοδοξούμε να επιτύχουμε για τους κατοίκους της Αθήνας, με αφετηρία το πιλοτικό πρόγραμμα Project Αθηνά”. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ATCOM ανακηρύχθηκε Best Agency of the Decade

Η ATCOM ανακηρύχθηκε Best Agency of the Decade, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στις βραβεύσεις “The 10 Best Agencies of the Decade” των e-volution awards, στο πλαίσιο του εορτασμού της 10ης επετείου για τον κορυφαίο θεσμό επιβράβευσης των βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Συγκεκριμένα, η ATCOM αναδείχθηκε ως το πιο πολυβραβευμένο agency της δεκαετίας, συγκεντρώνοντας συνολικά 104 e-volution awards, 2 Platinum, 37 Gold, 41 Silver και 22 Bronze, συμπεριλαμβανομένης επιπλέον της ανώτατης διάκρισης “e-Commerce Agency of the Year” που είχε κερδίσει για δύο συνεχόμενες χρονιές.

Εκ των συνεργατών της ATCOM, διακρίσεις απέσπασαν επίσης οι εταιρείες everest και IKEA, οι οποίες συγκαταλέγονται στους μεγάλους νικητές της κατηγορίας “10 Best e-shops of the Decade”, καθώς και οι εταιρείες AEGEAN και EUROBANK, στην κατηγορία “10 Best e-Businesses of the Decade”.

Οι βραβεύσεις της δεκαετίας που έφεραν την ATCOM στην πρώτη θέση αφορούσαν έργα για τους AEGEAN, Γρηγόρης, Coral, EUROBANK, everest, IKEA, Κωτσόβολος, LEROY MERLIN, Τράπεζα Πειραιώς και πολλούς άλλους σημαντικούς εκπροσώπους του e-business.

Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM, δήλωσε σχετικά: “Ευχαριστούμε θερμά τον θεσμό των e-volution awards. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτήν την κορυφαία διάκριση, η οποία έρχεται να επιβεβαιώσει με τον πιο τιμητικό τρόπο το όραμα και τη δουλειά μας στο e-commerce, από τη γέννησή του έως και σήμερα. Το βραβείο αυτό ανήκει στους ανθρώπους της ATCOM, που εδώ και δύο δεκαετίες χτίζουν το αύριο του e-business με όχημα τη στρατηγική, την τεχνολογία και την καινοτομία. Ανήκει εξίσου και στους συνεργάτες μας, οι οποίοι μας πίστεψαν και μας εμπιστεύθηκαν να χαράξουμε μαζί τη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τα συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους”.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ο Guy Krief Αναλαμβάνει Θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο της Convert Group

Ο Guy Krief προστέθηκε στην Convert Group ως νέο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας. O Guy είναι συνιδρυτής της Persado, εταιρείας τεχνολογίας που έχει συμπεριληφθεί στη λίστα του CNBC με τις 50 πλέον καινοτόμες εταιρείες που διαμορφώνουν το μέλλον των επιχειρήσεων, καθώς και της Bryq, μιας tech start-up στον τομέα αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού.

Είναι επιπλέον, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Upstream στην οποία έχει διατελέσει και CEO. O Guy έχει επενδύσει σε μια σειρά άλλων εταιρειών τεχνολογίας, καθώς και στο πολυβραβευμένο εστιατόριο, Nolan. Έχει, ακόμη, γράψει και πρωταγωνιστήσει στη δική του κωμική σειρά, ενώ έχει υπάρξει παρουσιαστής τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Κοινωνική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο της Σορβόννης στο Παρίσι.



Ο Guy Krief δήλωσε: "Εντυπωσιάστηκα από την πρώτη στιγμή από το όραμα της Έλενας και του Παναγιώτη. Η απόφαση μου να ενταχθώ στην Convert Group ως μέλος του Δ.Σ ήρθε γιατί διέκρινα τις καινοτόμες τεχνολογίες τoυς, τα εξαιρετικά προϊόντα και την φοβερή ομάδα πίσω από αυτά. Αναδύεται μπροστά τους μια μοναδική ευκαιρία να κυριαρχήσουν στο eCommerce καθώς συνεχίζεται η ραγδαία του ανάπτυξη παγκοσμίως".



Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group συμπλήρωσε: "Ο Guy είναι μια ισχυρή προσθήκη στην ομάδα μας και μας βοηθά ήδη σημαντικά. Η εμπειρία του στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, καθώς και οι γνώσεις του στη τεχνολογική επιχειρηματικότητα και σε διοικητικά συμβούλια μεγάλων θεσμικών επενδυτών, μας ανοίγει νέους ορίζοντες. Ο Guy θα συμβάλλει σημαντικά στη διαμόρφωση της νέας φάσης της Convert Group καθώς προσπαθούμε να ενδυναμώσουμε τη σχέση μεταξύ online λιανεμπόρων και εταιρειών μέσω του διαμοιρασμού των δεδομένων από το eRetail Audit Marketplace."



Η Convert Group δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics με καινοτομικά έργα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή. Έχει διακριθεί ως μία από τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη από τους Financial Times και βραβεύεται για 4 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search