Tech & Business

Τέσσερα χρυσά βραβεία για τη Linakis.digital στα e-volution Awards 2022

Τη Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum InterContinental Athens, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των e-volution Awards 2022, που διοργάνωσε για 11η χρονιά η BOUSSIAS.

Στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν 51 καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα, με πρόεδρο τον καθηγητή Γεώργιο Δουκίδη. Στην εκδήλωση έλαβαν μέρος συνολικά 500 εξέχοντα στελέχη της αγοράς και τιμήθηκαν τα κορυφαία e-Shops, e-Businesses και e-Commerce Agencies της χρονιάς.

Η Linakis.digital έλαβε συνολικά 6 βραβεία:

GOLD – στην κατηγορία User Interface για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης.

GOLD – στην κατηγορία Information Architecture για τη συμβολή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Attica Group.  

GOLD – στην κατηγορία Redesign – Relaunch (Website | e-shop | app) για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης.

GOLD – στην κατηγορία Digital Transformation για τη συμβολή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Attica Group.  

BRONZE – στην κατηγορία Best in Banking & Insurance για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης.

BRONZE – στην κατηγορία Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης.

 

Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Attica Group, η Linakis.digital δημιούργησε μια συνεκτική οπτική ταυτότητα για τις Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways, και βελτιστοποίησε την εμπειρία του χρήστη με ένα σύστημα κρατήσεων που προσφέρει ευκολία στη χρήση και προηγμένες δυνατότητες. Η Attica Group είδε ως αποτέλεσμα αυξημένες πωλήσεις και πιο αποτελεσματική διαχείριση με έναν booking wizard υψηλής απόδοσης, καθώς και κορυφαία κατάταξη από τις μηχανές αναζήτησης.

Για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης η Linakis.digital δημιούργησε μια νέα ψηφιακή ταυτότητα με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Το νέο οικοσύστημα αντιπροσωπεύει πλήρως το όραμα της Ευρωπαϊκής Πίστης για μια κοινωνία που προσανατολίζεται στο μέλλον, προστατεύοντας τα σημαντικά αγαθά -εισόδημα, οικογένεια, περιουσία, ποιότητα ζωής- και εξελίσσεται με ασφάλεια. Το νέο portal προσφέρει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία, και την ασφαλιστική γνώση που χρειάζονται ενώ ενισχύει τη σχέση της ασφαλιστικής εταιρίας με τους συνεργάτες της.

Ο Βασίλης Λινάκης, CEO της Linakis.digital, ευχαρίστησε τη BOUSSIAS και τα διακεκριμένα μέλη της κριτικής επιτροπής για τα πολύ σημαντικά βραβεία. Ευχαρίστησε ακόμα την Attica Group και την Ευρωπαϊκή Πίστη για την εμπιστοσύνη και τη δημιουργική συνεργασία που οδήγησε  στη δημιουργία πρωτοποριακών ψηφιακών έργων που κερδίζουν διακρίσεις.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέος πρόεδρος της Sitecore για την περιοχή ΕΜΕΑ ο Jose Valles

Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, ανακοίνωσε τον διορισμό του Jose Valles ως Προέδρου της εταιρείας για τις περιοχές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA).

Ο Valles εντάσσεται στο δυναμικό στη Sitecore σε μία χρονιά όπου η εταιρεία έχει ανακοινώσει επενδυτικό πλάνο ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων με σκοπό την ενίσχυση της ανάπτυξής της και τέσσερις εξαγορές, των Four51Boxever, Moosend, και Reflektion, πυροδοτώντας έτσι ανάπτυξη-ρεκόρ για την εταιρεία.

Ο Valles θα είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση της συνολικής στρατηγικής πωλήσεων και ανάπτυξης για την περιοχή EMEA για τη Sitecore. Νωρίτερα φέτος, η εταιρία ανακοίνωσε την ενδυνάμωση της παρουσίας της σε ορισμένες βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Ελλάδας – περιοχές που θα υπάγονται στην αρμοδιότητα του Valles.

«Η παρουσία της Sitecore στην περιοχή EMEA επεκτείνεται με γοργούς ρυθμούς και χρειαζόμαστε ισχυρή ηγεσία για να καθοδηγήσουμε την αναπτυσσόμενη ομάδα,» δήλωσε ο Monte Wilson, Chief Revenue Officer της εταιρείας. «Ο Valles έχει πάθος και βαθιά γνώση της περιοχής και είμαστε πολύ χαρούμενοι που προστίθεται στην ομάδα μας.»

Ο Jose Valles μετακινείται στη Sitecore από τη SAP, στην οποία είχε αναλάβει πολλούς ρόλους στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων CX και Cloud ERP για την περιοχή EMEA South. Στο παρελθόν κατείχε διοικητικές θέσεις σε εταιρίες τηλεπικοινωνιών όπως η du, η STC και η Telefonica, ξεκινώντας και εξελίσσοντας νέες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

«Η Sitecore μου κίνησε το ενδιαφέρον, καθώς βρίσκεται σε μια πολύ συναρπαστική τροχιά ανάπτυξης. Πρόκειται για μία ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία, που πρωτοστατεί με νέες καινοτομίες και καινούργια προϊόντα και λύσεις στον χώρο της ψηφιακής εμπειρίας για πελάτες στην περιοχή EMEA, καθώς και σε όλο τον κόσμο,» δήλωσε ο Valles. «Η Sitecore κατέχει μια εξαιρετική θέση στην περιοχή EMEA και μια ασυναγώνιστη ομάδα και όπως είναι φυσικό είμαι ενθουσιασμένος που γίνομαι μέρος της

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη Sitecore εδώ Sitecore.com.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Generation Y και η Global Sustain σε στρατηγική συνεργασία

Η στρατηγική συνεργασία ανάμεσα στην Generation Y και στην Global Sustain, με στόχο την ανάδειξη της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού και της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων, βρέθηκε στο επίκεντρο της εκδήλωσης με θέμα: «Digitalising Sustainability» που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου.

Η Generation Y και η Global Sustain, θέλοντας να προωθήσουν το διπλό μήνυμα ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απαραίτητος, όσο και ότι ο μετασχηματισμός σε επίπεδο βιώσιμης ανάπτυξης προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία.

Οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να ενισχύσουν σημαντικά τις υπηρεσίες μελών του δικτύου εταιρειών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών της Global Sustain, ειδικά με την ενσωμάτωση κριτηρίων ESG (E-Environment, S-Social, G-Governance), στοχεύοντας στη βελτίωση των επιδόσεών τους όσον αφορά στη βιωσιμότητα.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο κ. Σωτήρης Συρμακέζης, Digital Transformation Advisor, αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, τονίζοντας ότι εταιρείες οι οποίες δεν θα προχωρήσουν σε ψηφιακό μετασχηματισμό, ουσιαστικά θα μείνουν εκτός αγοράς.

Ο κ. Μιχάλης Σπανός, Διευθύνων Σύμβουλος της Global Sustain, τόνισε: «Μέσα από αυτή τη συμμαχία σκοπεύουμε να προσφέρουμε μια αναβαθμισμένη σειρά υπηρεσιών και προϊόντων στα μέλη μας, με άξονα αφενός τα κριτήρια και δεδομένα ESG αφετέρου δε την ψηφιακή τους ενσωμάτωση, διαχείριση και επικοινωνία. Στόχος μας είναι να απευθυνθούμε σε ένα ευρύτερο μέρος της αγοράς, ειδικά αυτό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων οι οποίες αναμένεται να επηρεαστούν σημαντικά τόσο από τις εξελίξεις σε ρυθμιστικό επίπεδο, αλλά και λόγω των βέλτιστων πλέον πρακτικών της αγοράς και των τάσεων που διαμορφώνονται».

Ο κ. Αναστάσιος Σπανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Generation Y, επισήμανε πως «Η Generation Y ως στρατηγικός εταίρος της Global Sustain αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στη διαμόρφωση μιας νέας εμπειρίας των μελών του δικτύου με σκοπό τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού και κοινωνικού οικοσυστήματος όπου οι συνέργειες, η δικτύωση, η ενημέρωση και η γνώση θα αποτελούν βασικούς άξονες. Η επιχειρηματική μας αυτή κίνηση αποδεικνύει έμπρακτα πως η βιώσιμη ανάπτυξη μπορεί να επιτευχθεί μέσω ωφέλιμων συνεργασιών, οι οποίες μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Project Agora στηρίζει το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα για δεύτερη χρονιά

Το Project Agora, με αφορμή την επικείμενη εορταστική περίοδο, αξιοποιεί και φέτος τη δύναμη του δικτύου του και των online media για να υποστηρίξει το Ελληνικό Τμήμα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα.

Το Project Agora διαθέτει pro bono την τεχνολογία, τους ανθρώπους και μέρος του inventory που διαχειρίζεται, προκειμένου να ενισχύσει τις σταθερές μηνιαίες δωρεές προς τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα.

Εκμεταλλευόμενο τις δυνατότητες των innovative ad-experiences που προσφέρει, όπως τα Social Cards, το Magic Story και η Taboola, το Project Agora βοηθά στη διάδοση της καμπάνιας «Γίνε Υποστηρικτής Πρώτης Γραμμής» ενισχύοντας το message impact, reach και engagement της ενέργειας.

Η ανταπόκριση των συνεργατών του Project Agora ήταν από την πρώτη στιγμή εντυπωσιακή.

Από 17/12 και για ένα μήνα οι σχετικές διαφημίσεις εμφανίζονται στο περιβάλλον των μεγαλύτερων publishers και health retailers και οδηγούν τους επισκέπτες στη σελίδα δωρεάς.

Στην ενέργεια συμμετέχει και η Taboola, αποκλειστικός συνεργάτης του Project Agora, διαθέτοντας pro bono μέρος του inventory της.

Για τη δωρεά του, το κοινό μπορεί να επισκέπτεται το msf.gr/stathera-projectagora καθώς και να κοινοποιεί τη δράση για να αυξήσει ακόμα περισσότερο την προβολή της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα εύσημα στην Plushost από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κ. Πιερρακάκη

Λίγες ημέρες μετά την πολλαπλή βράβευση της εταιρείας στα e-volution awards και τη δημοσίευση της Πανελλαδικής Έρευνας για το Λιανεμπόριο, μια τιμητική επίσκεψη έγινε στους χώρους της Plushost από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη.

Ο υπουργός βρισκόταν σε προγραμματισμένο ταξίδι για επαφές με την τοπική ηγεσία του πλέον ψηφιακού δήμου της χώρας, τα Τρίκαλα, και καθώς ενημερώθηκε για τις πρωτοβουλίες και την πορεία της εταιρείας, έσπευσε να την επισκεφθεί, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα το αμέριστο ενδιαφέρον της πολιτικής ηγεσίας για τον αποκεντρωμένο χαρακτήρα της ψηφιακής μετάβασης.

Τον υπουργό συνόδευσαν ο Δήμαρχος Τρικκαίων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, ο υφυπουργός Αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, κ. Γεωργαντάς, ο υφυπουργός Αρμόδιος για τις Τηλεπικοινωνίες, κ. Λιβάνιος και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου, κ. Χριστόπουλος.

Στην προσφώνησή του ο κ. Παπαστέργιου τόνισε τις επιτυχίες της εταιρείας σε πανελλαδικό επίπεδο επιβεβαιώνοντας τον υψηλό ψηφιακό χαρακτήρα της πόλης. Ο CEO και ιδρυτής της Plushost κ. Θανάσης Καμέας, ενημέρωσε τον Υπουργό κ. Πιερρακάκη αναφορικά με τη δραστηριότητα της εταιρείας και τις τάσεις της αγοράς του e-commerce, παρουσιάζοντάς του συνοπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας που δημοσιεύθηκε πρόσφατα σε συνεργασία με την FocusBari, δηλώνοντας μάλιστα, με περηφάνεια, ότι «η πιο πολυβραβευμένη εταιρεία στο χώρο του hard core e-commerce δεν θα μπορούσε να βρίσκεται παρά στην πόλη με τις πιο προηγμένες εφαρμογές και καινοτομίες σε θέματα Τεχνολογίας».

Στην εικόνα, από αριστερά: O CEO της Plushost, Θ. Καμέας, ο δήμαρχος Τρικκαίων και Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δ. Παπαστεργίου και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κ. Πιερρακάκης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

To Papaki ανάμεσα στα Superbrands 2021-2022

Το Papaki, ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα, είναι μία από τις 254 εταιρικές επωνυμίες που έλαβαν τον τίτλο Superbrands Greece 2021-2022, και βρέθηκε ανάμεσα στα 7 Superbrands που ξεχώρισαν στην κατηγορία “Ψηφιακές υπηρεσίες”.

Τα Superbrands είναι ένας διεθνής οργανισμός που ιδρύθηκε στην Αγγλία το 1995, και σήμερα εκπροσωπείται σε 90 χώρες ανά τον κόσμο. Έχει αναγνωρίσει περισσότερες από 22.000 εταιρείες ως ηγέτιδες στον τομέα τους, ενώ στην Ελλάδα έχει καθιερωθεί από το 2005 και φέτος πραγματοποιήθηκε για έβδομη φορά.

Για να είναι κάποια εταιρική επωνυμία υποψήφια στα Superbrands το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να έχει ένα δυνατό προφίλ και εταιρική φήμη και να εκφράζει αξιοπιστία προς τους καταναλωτές. Δε χρειάζεται να υποβάλλει η ίδια υποψηφιότητα. Η κριτική επιτροπή εμπειρογνωμόνων είναι αρμόδια για τον κατάλογο των συμμετεχόντων και μαζί με το κοινό αναδεικνύουν τους νικητές.

Τα Superbrands Greece 2021-22

Φέτος από έναν αρχικό κατάλογο 1.500 εταιρικών επωνυμιών, αναδείχθηκαν 254 ως κορυφαίες στην Ελλάδα και αναγνωρίστηκαν με τον τίτλο του Superbrand Greece 2021-22. Μεταξύ τους και το Papaki που συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τα 7 Superbrands 2021-2022 στις «Ψηφιακές Υπηρεσίες».

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από μία επιτροπή δεκατριών μελών και από το καταναλωτικό κοινό, σε Έρευνα Κοινής Γνώμης που διεξήχθη από την εταιρεία Marc. Η τελετή απονομής των Superbrands 2021-22 πραγματοποιήθηκε την 1η  Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.

Για το Papaki το μεγαλύτερο βραβείο είναι η εμπιστοσύνη και η αγάπη του κόσμου. Χιλιάδες άνθρωποι πραγματοποιούν το ψηφιακό τους ταξίδι καθημερινά μαζί με το Papaki και αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να κάνει την ομάδα χαρούμενη και να της δώσει ώθηση στο να προσπαθεί κάθε μέρα να γίνεται καλύτερη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Papaki: Τηλεργασία και Εξυπηρέτηση Πελατών

Η τηλεργασία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και ολοένα περισσότερες εταιρείες υιοθετούν το μέτρο αυτό, καθώς διαπιστώνουν πως η δουλειά συνεχίζει να κυλάει με φυσιολογικούς ρυθμούς και τείνει να είναι και αποδοτικότερη.

Στην Ελλάδα, πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις λόγω της πανδημίας του COVID-19, ωστόσο, κάποιες - λίγες- εταιρείες το εφάρμοζαν εδώ και χρόνια. Μια από αυτές, είναι και το Papaki, κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα, που πρόσφερε την προοπτική εργασίας από το σπίτι σε όλους τους υπαλλήλους του από το 2016. 

Πώς είναι όμως η καθημερινότητα ενός ανθρώπου που εργάζεται εξ αποστάσεως και ποια είναι τα συναισθήματά του; Το Papaki και οι άνθρωποί του που εργάζονται στο νευραλγικής σημασίας Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, έχουν μερικές πολύ καλές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα.

Καθημερινότητα και σύγχρονα εργαλεία

Ανεξαρτήτως θέσης, ένας εργαζόμενος στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Papaki χρησιμοποιεί πολλά online εργαλεία για να μπορέσει να οργανώσει τη δουλειά του και να ανταποκριθεί στα αιτήματα των πελατών. Στην περίπτωση του Papaki, κάποια από τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής.

Για οργάνωση και καθημερινά tasks, τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται συνήθως είναι το Google Drive που επιτρέπει διαμοιρασμό και επεξεργασία αρχείων σε cloud, οι browsers Mozilla και Chrome, το 1password για αποθήκευση κωδικών σε ένα σημείο με ασφάλεια, καθώς και το Jira που βοηθάει στη διατμηματική οργάνωση projects.

Για τη διαχείριση αιτημάτων χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο το Deskpro που αποτελεί σύστημα καταγραφής αιτημάτων πελατών, παρέχοντας και δυνατότητα live chat. Για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση χρησιμοποιούνται συσκευές Cisco ή  το πρόγραμμα linphone που αποτελεί ένα εικονικό τηλέφωνο. Επίσης, στο Confluence καταγράφονται διαδικασίες ώστε να μπορεί να ανατρέξει ο agent όταν προκύψει κάποιο ζήτημα.  

Για ενδοεταιρική επικοινωνία χρησιμοποιούνται συνήθως Slack για μηνύματα ή γρήγορες κλήσεις, Google Meet και Zoom για συναντήσεις μεγάλης διάρκειας (με κάμερα ή χωρίς). 

Κάθε νέος εργαζόμενος στο Τμήμα, ακολουθεί εκπαίδευση για να μπορέσει να εξοικειωθεί με όλα αυτά τα εργαλεία. Ακόμα και η εκπαίδευση, πραγματοποιείται τις περισσότερες φορές απομακρυσμένα. 

Τα συναισθήματα και τα πλεονεκτήματα των remote workers

Ίσως ήδη όλα αυτά να ακούγονται περίπλοκα, όμως απ’ ότι φαίνεται στην πράξη, δεν είναι. Αντίθετα, αυτή η καθημερινότητα φαίνεται ότι είναι ευχάριστη για τους εργαζόμενους ενώ η καθαυτή επιλογή της remote εργασίας αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για υποψήφιους εργαζόμενους.

Είναι γεγονός ότι η τηλεργασία δίνει την ελευθερία της τοποθεσίας, αρκεί να έχει κανείς ένα laptop και σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο. Τα φυσικά γραφεία του εργοδότη λίγη σημασία έχουν, καθώς δεν υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί. Το Papaki έχει γραφεία στο Ηράκλειο Κρήτης, αλλά πολλοί εργαζόμενοί του ζουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Ο Κοσμάς Γουριώτης, Customer Experience Assistant, δουλεύει για το Papaki από τα Φάρσαλα εδώ και μερικούς μήνες και αναφέρει χαρακτηριστικά "Το Papaki είναι η πρώτη εμπειρία remote εργασίας που βιώνω. Η αλήθεια είναι πως όταν έκανα την αίτηση δεν είχα προσέξει πως αφορούσε remote εργασία και όταν το έμαθα ήθελα ακόμη περισσότερο τη θέση".

Πολλά είναι τα οφέλη που προσφέρει η τηλεργασία με κυριότερα την άνεση χώρου, την ευελιξία του ωραρίου και ασφαλώς την εξοικονόμηση χρόνου από τις μετακινήσεις, κάτι το οποίο έχει θετικό αντίκτυπο τόσο σε οικονομικό όσο και σε περιβαλλοντικό επίπεδο. Ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, Customer Experience Manager, αναφέρει μεταξύ άλλων: “Σαν άνθρωπος που μεγάλωσε και δούλεψε στην Αθήνα, αρχικά γλιτώνω τις 2-3 ώρες στο δρόμο που ξόδευα. Ο χρόνος αυτός δεν μπορεί να πληρωθεί ή να αντικατασταθεί σε χρήματα. Έχω δουλέψει 6ωρο στην Αθήνα και έκανα 9 ώρες σύνολο. Τώρα είναι 8 ακριβώς και είμαστε όλοι κερδισμένοι. Προσωπικά είμαι fan του remote. Δουλεύω από τον προσωπικό μου χώρο, χωρίς να σκέφτομαι τι πρέπει να φορέσω, με τον καφέ μου, το γάτο, το σκυλί μου για τη ψυχοθεραπεία. Γλιτώνω την κίνηση, το κρύο του χειμώνα, την υπερβολική ζέστη του καλοκαιριού. Οικονομικά κάνω αποταμίευση σε βενζίνη. Τρώω στο σαλόνι μου. Η λίστα μπορεί να είναι τεράστια.”

Αλλά και για όσους αγαπούν τα ταξίδια και τις αλλαγές παραστάσεων, το remote working αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή. “Έχω εργαστεί από παραλία, από καφετέρια στη Μύκονο, από διακοπές καλοκαιρινές, από σκάφος κοντά στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά - ενώ έχω ανοίξει τον υπολογιστή ακόμα και στο Queen of Tarts στην Ιρλανδία” αναφέρει η Ιωάννα Κοντάκη, Senior Account Management Associate που εργάζεται στο Papaki από το 2017.

Μύθοι και αλήθειες

Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την τηλεργασία, όπως για παράδειγμα, ότι οι εργαζόμενοι διαρκώς «χαζεύουν» ή κάνουν άλλες δουλειές μέσα στο σπίτι. Ο Βαγγέλης Κοκκινάκης, Customer Experience Associate του Papaki, σχολιάζει σχετικά: “Προσωπικά θεωρώ ότι αυτό δεν ισχύει σε κανέναν βαθμό. Πρώτον δεν έχεις αντιπερισπασμούς ούτε κάποιο άγχος να αργήσεις στην δουλειά σου οπότε προσαρμόζεις το πρόγραμμα σου. Δεύτερον είσαι πιο αφοσιωμένος στην εργασία σου και είναι στο χέρι του κάθε υπαλλήλου να είναι παραγωγικός είτε αφορά remote εργασία είτε φυσική παρουσία και να εξελιχθεί στον χώρο του.” Στην πραγματικότητα, πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι οι εργαζόμενοι εξ αποστάσεως  μπορούν να είναι πιο παραγωγικοί, να έχουν λιγότερο άγχος και να ωφελούν περισσότερο την εκάστοτε επιχείρηση. (Μελέτες Joint Research Centre της Ε.Ε., 2020)

H έλλειψη διαπροσωπικών σχέσεων και επικοινωνίας, είναι μία από τις βασικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι εργάζονται με τηλεργασία. Δεν είναι λίγοι οι εργαζόμενοι που αναζητούν την face to face επαφή για να «αποφορτιστούν» σε έναν βαθμό από την πίεση και κούραση της δουλειάς, ανταλλάσσοντας λίγες κουβέντες. Ειδικότερα νέοι εργαζόμενοι οι οποίοι δεν έχουν προλάβει να ζήσουν την εμπειρία του γραφείου, καθώς εργάζονταν εξ αρχής αποκλειστικά με τηλεργασία. Ωστόσο, συγκρίνοντας τα πλεονεκτήματα της δουλειάς στο γραφείο με την τηλεργασία, η τελευταία φαίνεται να υπερτερεί, σύμφωνα με τους εργαζομένους Εξυπηρέτησης Πελατών του Papaki. 

Η τηλεργασία επιτρέπει την ποιοτική εργασία από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη. Επιτρέπει σε εργαζόμενες μητέρες να περνούν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά τους στο σπίτι. Εξοικονομούν έως και 3 ώρες καθημερινά από τις μετακινήσεις και γενικότερα εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο από την ζωή. “Το μεγαλύτερο δώρο που έχουμε είναι ο χρόνος μας σε αυτή τη ζωή και αυτός δεν μπορεί να μας ξεπληρωθεί, να προστεθεί ούτε να γυρίσει πίσω. Οπότε προσωπικά οι 1-3 ώρες που γλιτώνουμε καθημερινά από τη ζωή μας είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα”, τονίζει ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, Customer Experience Manager.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν αμύνονται αποτελεσματικά στις κυβερνοεπιθέσεις

Περισσότερες από τις μισές μεγάλες εταιρείες (55%) αδυνατούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις κυβερνοεπιθέσεις, καθώς δεν εντοπίζουν και δεν αντιμετωπίζουν γρήγορα τις παραβιάσεις ή δεν περιορίζουν τον αντίκτυπό τους, σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture.

Με βάση παγκόσμια έρευνα σε περισσότερα από 4.700 στελέχη, η μελέτη State of Cybersecurity Resilience 2021 της Accenture διερευνά το βαθμό στον οποίο οι οργανισμοί δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα των δράσεών τους καθώς και την απόδοση των επενδύσεών τους στον τομέα αυτό.

Συγκεκριμένα, 81% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι «το να βρίσκεσαι ένα βήμα μπροστά από τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου αποτελεί μια διαρκή μάχη και το κόστος είναι μη βιώσιμο», σε σχέση με 69% στην περσινή μελέτη. Ταυτόχρονα, ενώ 82% των ερωτηθέντων αύξησε τις δαπάνες στην κυβερνοασφάλεια τον περασμένο χρόνο, ο αριθμός των παραβιάσεων -που περιλαμβάνουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε δεδομένα, εφαρμογές, υπηρεσίες, δίκτυα ή συσκευές- αυξήθηκε κατά 31% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ανήλθε κατά μέσο όρο σε 270 ανά εταιρεία.

«Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου γίνονται διαρκώς καλύτεροι στην εξεύρεση νέων τρόπων επιθέσεων», δήλωσε ο Κώστας Καμποσιώρας, επικεφαλής του Τομέα Τεχνολογίας της Accenture στην Ελλάδα. «Η ανάλυσή μας αποκαλύπτει ότι οι οργανισμοί πολύ συχνά επικεντρώνονται αποκλειστικά στα επιχειρηματικά αποτελέσματα θέτοντας σε δεύτερη μοίρα την κυβερνοασφάλεια, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο. Αν και το να βρεθεί η σωστή ισορροπία δεν είναι εύκολη υπόθεση, όσοι έχουν καθαρή εικόνα των πιθανών απειλών και ισχυρή ευθυγράμμιση με τις επιχειρηματικές προτεραιότητες επιτυγχάνουν μεγαλύτερα επίπεδα ανθεκτικότητας στον κυβερνοχώρο».

Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης την ανάγκη να επεκταθούν οι πρωτοβουλίες κυβερνοασφάλειας πέρα ​​από τα στενά τείχη ενός οργανισμού σε ολόκληρο το οικοσύστημά του, καθώς οι έμμεσες επιθέσεις -δηλαδή οι παραβιάσεις σε έναν οργανισμό μέσω της αλυσίδας αξίας του- συνεχίζουν να αυξάνονται. Για παράδειγμα, παρά το γεγονός ότι 67% των οργανισμών θεωρεί ότι το οικοσύστημά τους είναι ασφαλές, οι έμμεσες επιθέσεις αντιπροσώπευαν 61% όλων των κυβερνοεπιθέσεων το περασμένο έτος σε σχέση με 44% ένα χρόνο πριν.

Επιπλέον, η έρευνα εντόπισε μια μικρή ομάδα εταιρειών που διαπρέπουν σε θέματα κυβερνοασφάλειας και ευθυγραμμίζουν παράλληλα την επιχειρηματική στρατηγική τους για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων και μεγαλύτερης απόδοσης των επενδύσεών τους στην ασφάλεια.

Σε σύγκριση με άλλους οργανισμούς, οι εταιρείες αυτές, οι «Πρωταθλητές του Κυβερνοχώρου (Cyber Champions)» όπως τους αποκαλεί η Accenture, είναι πολύ πιθανότερο να:

  • επιτύχουν ισορροπία μεταξύ της κυβερνοασφάλειας και των επιχειρηματικών στόχων.
  • έχουν CISOs, που αναφέρονται απευθείας στον/ην CEO και στο Διοικητικό Συμβούλιο και διατηρούν μια πολύ στενότερη σχέση με τις επιχειρησιακές διευθύνσεις και τον/ην CFO.
  • συμβουλεύονται συχνά τον/την CEO και τον/την CFO καθώς αναπτύσσουν τη στρατηγική κυβερνοασφάλειας του οργανισμού τους.
  • προστατεύουν τον οργανισμό τους από απώλεια δεδομένων.
  • ενσωματώνουν την ασφάλεια στις cloud πρωτοβουλίες τους.
  • αξιολογούν την ωριμότητα του προγράμματος κυβερνοασφάλειας τουλάχιστον σε ετήσια βάση.

 

«Οι μεγαλύτερες δαπάνες στην κυβερνοασφάλεια χωρίς την απαραίτητη ευθυγράμμιση με τους επιχειρηματικούς στόχους και τμήματα δεν συνεπάγονται μεγαλύτερη ασφάλεια», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Βουζοπλής, επικεφαλής του Τομέα Κυβερνοασφάλειας της Accenture στην Ελλάδα. «Οι CISOs πρέπει να απομακρυνθούν από τα σιλό που εστιάζουν στην ασφάλεια, ώστε να μπορούν να συνεργαστούν με τα κατάλληλα στελέχη στον οργανισμό τους για να αποκτήσουν μια ολιστική εικόνα των επιχειρηματικών κινδύνων και προτεραιοτήτων».

Αναλυτικές πληροφορίες για τη μελέτη είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση State of Cybersecurity Resilience 2021.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Δυναμικό παρών της Generation Y στην Beyond 4.0

Στην Beyond 4.0, τη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας και καινοτομίας στη ΝΑ Ευρώπη που διεξάγεται από τις 14 έως τις 16 Οκτωβρίου στo Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, δίνει το δυναμικό παρών η Generation Y – International eBusiness Hub ως ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των ψηφιακών τεχνολογιών.

Με 77% του κοινού να χρησιμοποιεί πλέον κάποια συσκευή ή υπηρεσία που η λειτουργία της βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη (ενώ μόλις το 33% το αντιλαμβάνεται!), η 4η Βιομηχανική Επανάσταση δείχνει να βρίσκεται σε υψηλά ποσοστά εφαρμογής στην καθημερινότητά μας.

Η Beyond 4.0, η διαδραστική έκθεση – σημείο αναφοράς για την τεχνολογική πρωτοπορία και την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, πρόκειται να φιλοξενήσει όλους τους leaders της πληροφορικής και του Industry 4.0 (ανάμεσά τους IBM, Intracom, Cisco, Oktabit, InfoQuest), παρέχοντας τη δυνατότητα συμμετοχής σε διεθνή φόρα (Technology Forum & Industry Forum), έχοντας ως σκοπό να λειτουργήσει ως καταλύτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, καθώς και την καθιέρωση της Θεσσαλονίκης ως technology hub της ΝΑ Ευρώπης.

Η Generation Y, αποδεικνύοντας σταθερά την ηγετική της παρουσία μέσω της συμμετοχής της σε διοργανώσεις που σκοπό έχουν να μεταδώσουν τις πιο καινοτόμες τάσεις και τα digital οικοσυστήματα, κρατάει τη σκυτάλη του ψηφιακού μετασχηματισμού για ακόμα μία φορά, όχι μόνο συμμετέχοντας με δικό της περίπτερο (stand A5 στο περίπτερο 13), αλλά έχοντας επίσης αναλάβει σειρά υπηρεσιών για τη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας:

  • Ψηφιακή προώθηση της Beyond 4.0 με high-end & insight-based performance marketing
  • Έρευνα αγοράς για αλίευση χρήσιμων πληροφοριών για τους διοργανωτές
  • Live προβολή στα social media της έκθεσης όλων των δρώμενων και του παλμού της
  • Έρευνα ικανοποίησης χορηγών, επισκεπτών, συμμετεχόντων.

 

Επίσης, ο Αναστάσιος Σπανίδης, Founder & CEO της Generation Y θα βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες και διεθνώς αναγνωρισμένες προσωπικότητες που συμμετέχουν στην έκθεση, εκπροσωπώντας την ελληνική πολυεθνική με την ομιλία του στη θεματική ενότητα “Technology Trends in the AI Era” την Παρασκευή 15/10, στις 12:00, απαντώντας σε όλα τα καίρια ερωτήματα αναφορικά με τα πρότυπα που διαμορφώνουν το μέλλον του e-business και πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις προκλήσεις που επιτάσσει η νέα digital εποχή. 

Tη διοργάνωση της Beyond 4.0 έχουν αναλάβει η ΔΕΘ-Helexpo, η Be-Best και οι Industry Disruptors Game Changers (IDGC).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Papaki: Για 5η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, συμμετέχει για 5η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με μία σειρά από δράσεις, παιχνίδια και εκπλήξεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους του στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζεται κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου (4 – 9 Οκτωβρίου 2021), υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Το Papaki δεν θα μπορούσε να λείπει από την «γιορτή» της εξυπηρέτησης πελατών, η οποία κατάφερε να γίνει θεσμός για ολόκληρη την επιχειρηματική κοινότητα.

Βασισμένο στο σύνθημα της φετινής διοργάνωσης «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», το Papaki θέλησε και φέτος να φέρει τους ανθρώπους του κοντά, όχι μόνο για να αναδείξει την ποιότητα της εργασίας τους αλλά και να προβάλλει τον ανθρωποκεντρικό του χαρακτήρα. Καθημερινά οι εργαζόμενοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και γι’ αυτόν τον λόγο η εταιρεία θέλει να τους πει έμπρακτα ένα “ευχαριστώ”.

Στο πλαίσιο των εορτασμών της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, το Papaki ετοιμάζει ορισμένες εξ αποστάσεως δράσεις για τους εργαζομένους του, με παιχνίδια όπως Pictureka, Ναυμαχία κ.α., αλλά και μία σειρά από εκπλήξεις και δώρα.

Επίσης, θα πραγματοποιηθούν ομιλίες, τις οποίες θα μπορούν να παρακολουθήσουν, όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας:

  • Ομιλία τηςClarisse Ndjel-Porchet, Chief Human Resources Officer Team.Blue με θέμα ”Inclusion and Diversity”.
  • Ομιλία από τον εκπαιδευτή/σύμβουλο σε θέματα HR Μάνο Παυλάκη, με θέμα “I listen, I think, I ask”​​.

 

Το Papaki, όμως, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών έχει ετοιμάσει και ειδικές προσφορές για τους πελάτες του, ως ένα "ευχαριστώ" για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη που του δείχνουν τόσα χρόνια.

Συγκεκριμένα: .eu domains στα €2.50/έτος από €6.99/έτος και έκπτωση 10% στα νέα, ετήσια πακέτα Web Hosting.

Η Στέλλα Πάνου, Head of Customer Experience, δήλωσε σχετικά: «Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί πλέον έναν θεσμό και είναι μία εξαιρετική ευκαιρία για να τονώσουμε το ηθικό των εργαζομένων και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πρώτη γραμμή της εταιρείας που εργάζεται αδιάκοπα για την εξυπηρέτηση όλων των ανθρώπων που προτιμούν το Papaki. Καθημερινά όλη η ομάδα, είτε σαν σύνολο είτε σε ατομικό επίπεδο, εργάζεται με στόχο να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία και υπηρεσίες για τους πελάτες μας».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search