Tech & Business

Accenture: Ψηφιακός μετασχηματισμός και βιωσιμότητα τα "κλειδιά" για ταχύτερη ανάκαμψη

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που θα ενισχύσουν ταυτόχρονα το επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας και βιωσιμότητάς τους θα ανακάμψουν πιθανότατα γρηγορότερα και θα αναδυθούν ισχυρότερες από την κρίση.

Η μελέτη της Accenture «The European Double Up: A twin strategy that will strengthen competitiveness», που δημοσιεύθηκε κατά την διάρκεια της εβδομάδας The Davos Agenda, σημειώνει ότι οι επικεφαλής των εταιρειών στην Ευρώπη αναμένουν να επιστρέψουν στα επίπεδα κερδοφορίας προ-πανδημίας μέσα σε 18 μήνες κατά μέσο όρο.

 

Σύμφωνα με την μελέτη, η πανδημία δημιούργησε διαφοροποιήσεις στην ανθεκτικότητα των ευρωπαϊκών εταιρειών και τις προοπτικές τους για ανάπτυξη:

  • Το 49% των ευρωπαϊκών εταιρειών έχουν σημειώσει μείωση εσόδων ή κερδών τους τελευταίους 12 μήνες και δεν αναμένουν βελτίωσή τους επόμενους 12 μήνες.
  • Το 19% των ευρωπαϊκών εταιρειών παρουσίαζε ισχυρή οικονομική επίδοση πριν από την πανδημία, αλλά αναμένει μειωμένα έσοδα και χαμηλότερη κερδοφορία τους επόμενους 12 μήνες. Η μελέτη αναφέρεται σε αυτές τις εταιρείες ως «οι έκπτωτοι άγγελοι» (falling angels).
  • Το 32% των ευρωπαϊκών εταιρειών αναμένει να σημειώσει αύξηση κερδοφορίας τους επόμενους 12 μήνες. Η μελέτη αναφέρεται σε αυτές τις εταιρείες ως «οι ηγέτες του αύριο» (tomorrow’s leaders).

Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης ότι οι εταιρείες που ηγούνται τόσο σε επίπεδο υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών  όσο και σε επίπεδο βιώσιμων πρακτικών έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να συγκαταλέγονται μεταξύ των «ηγετών του αύριο», και συνεπώς να ανακάμψουν ταχύτερα, αναδυόμενες ισχυρότερες από την κρίση.

Σύμφωνα με την μελέτη, το 45% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την βιωσιμότητα. Συγκεκριμένα, το 40% των ερωτηθέντων σκοπεύει να πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), το 37% στο cloud και το 31% εξισορροπεί τις επενδύσεις του, εστιάζοντας περισσότερο σε βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα.

 

Αβεβαιότητα στις ευρωπαϊκές εταιρείες για την ανάπτυξή τους το 2021

Η μελέτη φανερώνει ότι το 45% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων πιστεύει πως θα επιτύχει τους αναπτυξιακούς στόχους που έχουν θέσει το 2021. Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία είναι από τις πλέον αισιόδοξες, με το 59%, 52% και 51% των ερωτηθέντων αντίστοιχα, να αναμένουν να επιτύχουν τους στόχους τους το 2021. Ωστόσο, οι ερωτηθέντες της Ιταλίας και Ισπανίας παρουσιάζονται από τους πιο απαισιόδοξους, με μόνο το 34% και το 31% αυτών αντίστοιχα, να θεωρούν ότι θα μπορέσουν να επιτύχουν τους αναπτυξιακούς τους στόχους το 2021.

«Ακόμη και οι εταιρείες που αναγνωρίζουν την επιχειρηματική ευκαιρία να επιταχύνουν την μετάβασή τους στον ψηφιακό κόσμο και την βιωσιμότητα, αντιμετωπίζουν εμπόδια σε διαφορετικά στάδια αυτού του διπλού μετασχηματισμού», δήλωσε ο Μάριος Λημνιός, επικεφαλής Strategy and Consulting της Accenture στην Ελλάδα. «Αυτές οι προκλήσεις αφορούν κυρίως τον καθορισμό ενός εφικτού επιχειρηματικού μοντέλου γύρω από βιώσιμες πρακτικές και προϊόντα, την απελευθέρωση πόρων για την κινητοποίηση της εταιρείας, και την γρήγορη μετάβαση από τα πιλοτικά και μεμονωμένα έργα σε πρωτοβουλίες μεγάλης κλίμακας σε ολόκληρο το εύρος της επιχείρησης

Η μελέτη προτείνει επίσης τρεις στρατηγικές κατευθύνσεις προκειμένου οι εταιρείες να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια και να υλοποιήσουν επιτυχώς τον διπλό μετασχηματισμό τους. Πιο συγκεκριμένα, απαιτείται:

  • Η υιοθέτηση επιχειρηματικών μοντέλων που βασίζονται σε οικοσυστήματα, τα οποία έχουν στο επίκεντρό τους τη βιωσιμότητα και την τεχνολογία: Ποσοστό μεγαλύτερο από 10% των εσόδων των ηγετών αυτού του διπλού μετασχηματισμού προέρχεται από τον τρόπο αυτό.
  • Ο συνδυασμός πόρων για την αύξηση τεχνολογικών εφαρμογών προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης: Οι ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού επενδύουν περισσότερο στην καινοτομία σε όλους τους τομείς, διαθέτοντας περισσότερο από το 10% των ετήσιων εσόδων τους στην έρευνα και την ανάπτυξη. Αναγνωρίζουν επίσης ότι η βιωσιμότητα και η τεχνολογία δεν αποτελούν ξεχωριστές προτεραιότητες.
  • Η καθοδήγηση, η ενθάρρυνση και η αξιοποίηση των εργαζόμενων: Οι ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού αναλαμβάνουν την ευθύνη για την διατήρηση της απασχολησιμότητας των ανθρώπων τους, καθώς θεωρούν ότι η οικοδόμηση και η ανάπτυξη του ταλέντου είναι απαραίτητη για να μεταφραστεί σε απτή επιχειρηματική αξία.

 

«Υπάρχει λόγος που το DNA είναι μια διπλή έλικα», δήλωσε ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture. «Η σπειροειδής δομή του μορίου, που είναι η βάση της ζωής, είναι απαραίτητη για την αναπαραγωγή, την προσαρμογή και την ανάπτυξη. Αυτό αποτελεί μια ισχυρή παρομοίωση για τις επιχειρήσεις που προχωράνε σε δύο παράλληλες μεταβάσεις με έναν δυναμικό, διαρκή και εξελικτικό τρόπο: ψηφιακός μετασχηματισμός και βιωσιμότητα. Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που συνεχίζουν να βαδίζουν στην πεπατημένη, θα παρατηρούν σταδιακά τις ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού να ενισχύουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, αξιοποιώντας τις δυναμικές αλληλεπιδράσεις στην καρδιά του DNA τους. Ως εκ τούτου, αποτελεί μονόδρομο να ακολουθήσουν τα βήματα αυτών των εταιρειών, ξεκλειδώνοντας την αξία που βρίσκεται στην καινοτόμο τεχνολογία με τα παραδοσιακά πλεονεκτήματα της βιωσιμότητας, της αλληλεγγύης και του εταιρικού σκοπού

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ATCOM Χρυσός Χορηγός στο CX Summit 2021

Με τη Χρυσή Χορηγία της ATCOM, το CX Summit 2021: From Customer Xperience to Company Xcellence, το κορυφαίο ετήσιο συνέδριο αφιερωμένο στο Customer Experience, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021.

Στην agenda του συνεδρίου, την οποία συνιστούσαν διεθνώς καταξιωμένοι ειδήμονες του CX, συμμετείχε η CX Director της ATCOM Αλίσια Κωνσταντούρου, με τοποθέτηση που είχε ως θέμα το B2B Customer Experience και τίτλο “B2B CX: Tales from the crypt & the narrative of success”.

Στην ομιλία της, η κυρία Κωνσταντούρου αναφέρθηκε στην εγγενή διαφοροποίηση που διέπει τις ανάγκες των B2B πελατών έναντι των B2C και υπογράμμισε τη σημασία της ένταξης του Customer Empathy στον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Customer Experience.

Αναλύοντας τη δυναμική φύση της αγοραστικής συμπεριφοράς σε επίπεδο B2B και την ιδιαίτερη πολυπλοκότητα που διακρίνει το B2B Customer Journey, ανέδειξε ως κρίσιμους παράγοντες για την αποτελεσματική διαχείριση αυτής, μεταξύ άλλων, την ενσωμάτωση μεθοδολογιών Customer Research και Experience Mapping, με στόχο τη δημιουργία metrics απόδοσης σε κάθε στάδιο του αγοραστικού ταξιδιού.

Επιπρόσθετα, παρουσίασε κάποιες από τις τρέχουσες προκλήσεις στο B2B CX και επεσήμανε πρακτικές και στρατηγικές λύσεις που συντελούν καθοριστικά στη δημιουργία αξίας για τον πελάτη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Cardlink λανσάρει το νέο της website

Το ανανεωμένο website της Cardlink αντικατοπτρίζει πλήρως την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και παρουσιάζει πολύ παραστατικά όλες τις σύγχρονες λύσεις για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Ο επισκέπτης ενημερώνεται εύκολα για το πώς η κάθε υπηρεσία τον βοηθά να αναπτύξει την επιχείρησή του, να ζητήσει πληροφορίες ή να εγγραφεί σε αυτήν.

Η νέα διαδικτυακή εικόνα αποτυπώνει την εταιρική ταυτότητα της Cardlink και βασίζεται σε τρεις σημαντικούς πυλώνες: την αρχιτεκτονική της πληροφορίας, το σχεδιασμό με βάση την εμπειρία του χρήστη και την mobile first προσέγγιση. Ο σχεδιασμός και η τεχνική υλοποίηση ακολουθεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ανάπτυξης ιστοσελίδων, ενώ παράλληλα τηρούνται τα απαιτούμενα πρωτόκολλα για ασφαλή πλοήγηση του χρήστη σε όλους τους browsers και συσκευές.

Χαρακτηριστικά στοιχεία του website είναι η ασύγχρονη φόρτωση- lazy loading- των στοιχείων κάθε σελίδας, αλλά και η συγκεντρωτική απεικόνιση του περιεχομένου που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη και διευκολύνουν την περιήγησή του.

Το νέο cardlink.gr:

  • Συστήνει στις επιχειρήσεις την επιβλητική γκάμα των Android POS δίνοντας τη δυνατότητα online αγοράς,
  • Προτείνει λύσεις για online πωλήσεις ακόμα και αν κάποιος δεν έχει e-shop,
  • Παρουσιάζει εφαρμογές reporting και data analytics με δυνατότητα δωρεάν online εγγραφής.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Papaki ενώνει τις δυνάμεις του με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας

Το Papaki, κορυφαίος καταχωρητής και digital enabler στην Ελλάδα, ενδυναμώνει περαιτέρω τη σχέση του με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) στην Κρήτη

Με στόχο την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εξέλιξη του ερευνητικού του έργου, το Papaki εγκαθιστά μέρος των λειτουργικών τμημάτων του στο Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης (ΕΤΕΠ-Κ) στο ΙΤΕ, μπαίνοντας έτσι δυναμικά στο hub αυτό.  

Το ΙΤΕ αποτελεί ένα πρωτοπόρο τεχνολογικό κέντρο, κορυφαίο στη χώρα μας και διεθνώς αναγνωρισμένο. Το Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης (ΕΠΕΤ-Κ) είναι μια πρωτοβουλία του ΙΤΕ όπου η έρευνα και η τεχνογνωσία της ακαδημαϊκής κοινότητας  διαχέονται και βρίσκουν εμπορικές εφαρμογές από τις startup και τις εταιρείες που στεγάζονται εντός του campus. Οι συνέργειες αυτές βοηθούν στη ραγδαία ανάπτυξη της εφαρμοσμένης έρευνας, καθώς η διαρκής ανταλλαγή ιδεών και τεχνολογιών είναι πιο εύκολη από ποτέ. Έτσι, διευκολύνεται και η εφαρμογή αποτελεσμάτων ερευνάς σε πραγματικές συνθήκες. Το Papaki, ως κορυφαίος digital enabler της χώρας, δε θα μπορούσε να λείπει από αυτόν το χώρο.

 

Η εξέλιξη και η διεύρυνση της εταιρείας, διευκολύνουν επίσης και το ερευνητικό έργο MIRAGE, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Papaki, το Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ, τη Cytech και το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ. Στο MIRAGE, γίνεται ουσιαστικά μια προσπάθεια να γίνει κατανοητή η δρομολόγηση του ίντερνετ και πώς ουσιαστικά ένα site καταφέρνει να φτάσει στο σωστό server και όχι σε ένα ψεύτικο.

 

Ένα ακόμη πλεονέκτημα που προσφέρουν οι υποδομές του Επιστημονικού και Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης (ΕΤΕΠ-Κ) στα τμήματα του Papaki που θα λειτουργήσουν εκεί, είναι η ικανότητα της αδιάλειπτης λειτουργίας. Το Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης είναι κέντρο “disaster recovery”, που πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για αδιάλειπτη παροχή ρεύματος και ίντερνετ, ανεξάρτητα με τις συνθήκες έξω από αυτό. Έτσι, η ομάδα του Papaki μπορεί να παρέχει εγγυημένα στους πελάτες της, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες χωρίς αυτές να επηρεάζονται από εξωγενείς παράγοντες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η EY Ελλάδος απoκτά το συμβουλευτικό τμήμα της Convert Group

Η EY Ελλάδος, μέλος του διεθνούς δικτύου εταιρειών EY, παγκόσμιου ηγέτη στην παροχή ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών εταιρικής στρατηγικής και συναλλαγών, και η Convert Group, ελληνική εταιρεία με διεθνή πρωτοπορία σε τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού, με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, ανακοινώνουν τη συμφωνία για την απόκτηση από την ΕΥ Ελλάδος του Συμβουλευτικού Τμήματος της Convert Group.

Με την ένταξη στο δυναμικό της, μίας εξαιρετικά ταλαντούχου ομάδας συμβούλων με αποδεδειγμένες δεξιότητες και εκτεταμένη εμπειρία από τη συνεργασία της με μεγάλους πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η EY Ελλάδος αποκτά επιπλέον εξειδίκευση και τεχνογνωσία σε λύσεις και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, επεκτείνοντας τις ήδη προσφερόμενες συμβουλευτικές της υπηρεσίες, μεταξύ άλλων σε τομείς, όπως:

  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce consulting) και omni-channel consulting
  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη στρατηγική e-commerce, καθώς και τον μετασχηματισμό που προκύπτει
  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Οι υπηρεσίες επαγγελματικής εκπαίδευσης σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου

 


Με τον τρόπο αυτό, η EY θεμελιώνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Με τη σειρά της, η συμφωνία αυτή προσφέρει στην Convert Group τη δυνατότητα και τους πόρους να αφοσιωθεί στο όραμά της και να ηγηθεί με την καινοτόμο πλατφόρμα της “eRetail Suite” στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, η Convert Group συνεχίζει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών Data & Analytics καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, μέσα από τις πλατφόρμες της.

Σημειώνεται ότι, από την πλευρά της Convert Group σύμβουλοι στη διαδικασία ήταν η Αλεξίου-Κοσμόπουλος Εταιρεία Δικηγόρων και η TaxStore Consulting, ενώ η ΕΥ αξιοποίησε τις εσωτερικές νομικές και φορολογικές της υπηρεσίες για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της διαδικασίας

Στη φωτογραφία, ο κ. Π. Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group και η κυρία Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Partner, Chief Product Officer και Deputy CEO της εταιρείας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Project Agora και οι συνεργάτες του στηρίζουν το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα

Αυτές τις γιορτές, το Project Agora αξιοποιεί τη δύναμη του δικτύου του και των online media για να υποστηρίξει το Ελληνικό Τμήμα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα.

Σκοπός της δράσης είναι να ενημερώσει τους χρήστες του Διαδικτύου για το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα και να τους προτρέψει να βοηθήσουν ενεργά μέσω της δωρεάς τους. Η δωρεά όλων μας αποτελεί τον μοναδικό τρόπο χρηματοδότησης του Ελληνικού Τμήματος  των Γιατρών Χωρίς Σύνορα για να μπορεί να παρέχει ιατρική φροντίδα σε ανθρώπους αποκλεισμένους από την υγειονομική περίθαλψη, σε θύματα βίας, φυσικών καταστροφών ή ενόπλων συγκρούσεων.

H δράση ξεκίνησε στις 17 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει έως το τέλος Ιανουαρίου. Ειδικά διαμορφωμένα ad-experiences εμφανίζονται στο περιβάλλον των μεγαλύτερων publishers και health retailers και οδηγούν τους επισκέπτες στη σελίδα δωρεάς. Η ανταπόκριση των συνεργατών του Project Agora ήταν από την πρώτη στιγμή εντυπωσιακή, μέσω διάθεσης διαφημιστικού χώρου, αλλά και απευθείας χρηματικής δωρεάς.

Για τη δωρεά του το κοινό μπορεί να επισκέπτεται το Γιατροί Χωρίς Σύνορα | Project Agora | msf.gr καθώς και να κοινοποιεί τη δράση για να αυξήσει ακόμα περισσότερο την προβολή της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η RDC Informatics στηρίζει το έργο του φιλανθρωπικού συλλόγου "Η Αγκαλιά"

RDC Informatics, στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζει το Σύλλογο Προστασίας Αγέννητου Παιδιού – «Η Αγκαλιά», μέσα από τη χορηγία κατασκευής, μιας σύγχρονης πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών, που βασίστηκε στο πολυβραβευμένο οικοσύστημα ψηφιακής μάθησης MELO – Digital Learning Ecosystem.

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα δημιουργήθηκε με στόχο να καλύψει λειτουργικές ανάγκες του Συλλόγου. Συγκεκριμένα, μέσω της πλατφόρμας διενεργούνται εξ’ αποστάσεως σεμινάρια επιμόρφωσης στους ωφελούμενους-γονείς (προετοιμασίας γονεϊκότητας, προγεννητικής αγωγής, περιγεννητικής αγωγής, θηλασμού κ.ά.), καθώς επίσης και εκπαιδευτικά προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας στα ωφελούμενα παιδιά, που λειτουργούν στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μεγαλώνουμε Αγκαλιά» του Συλλόγου.

Η RDC Informatics, με στόχο να συνδράμει στο πολύτιμο έργο της Αγκαλιάς, ανέλαβε το δωρεάν σχεδιασμό και την ανάπτυξη της σύγχρονης πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών, που λειτουργεί στην ηλ. διεύθυνση eplatform.agalia.org.gr, καθώς επίσης και την εκπαίδευση των στελεχών του Συλλόγου, προκειμένου να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν παραγωγικά την πλατφόρμα.

Δείτε περισσότερα για το έργο της Αγκαλιάς στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.agalia.org.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

ATCOM και Akamai στήριξαν το ελληνικό Black Friday

H ATCOM υποστήριξε τον θεσμό του Black Friday στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Akamai, παγκόσμιου leader σε υπηρεσίες cyber security και web performance που αναδείχθηκε για 3η χρονιά Gartner Magic Quadrant Leader και Forrester Wave Leader.

Οι υπηρεσίες Akamai εξασφάλισαν την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία των e-commerce sites για τους μεγαλύτερους retailers της χώρας, θωρακίζοντας την ιδιαίτερα επιβαρυμένη φετινή περίοδο του Black Friday εν μέσω lockdown, και υποστηρίζοντας αποτελεσματικά τον κλάδο της λιανικής πώλησης.

Οι πωλήσεις των κυρίαρχων εκπροσώπων του e-commerce φέτος ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, με αξιοσημείωτη αύξηση έως 300% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μέσω των υπηρεσιών Akamai επιτεύχθηκε 100% uptime των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ενώ οι υποδομές φιλοξενίας τους αποφορτίστηκαν σε ποσοστό άνω του 86,5%. Ταυτόχρονα, τα Akamai Security Services ανίχνευσαν και απέτρεψαν περισσότερες από 14 εκατομμύρια επιθέσεις DDoS (Distributed Denial-of-Service), προερχόμενες από χώρες όπως οι ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Γερμανία, Καναδάς και Τουρκία.

Η μέγιστη απόδοση των e-shops ήταν ανά πάσα στιγμή εξασφαλισμένη ανεξαρτήτως επισκεψιμότητας, η οποία αξίζει να σημειωθεί ότι σε ώρες αιχμής ξεπέρασε τους 3,5 εκατομμύρια ταυτόχρονους μοναδικούς χρήστες. Τα ανωτέρω στοιχεία προέκυψαν από τις Πλαίσιο, Κωτσόβολος, Media Markt, Public, Γερμανός, You.gr, Σκλαβενίτης, πολυκαταστήματα attica, Hondos Center, notos, KALOGIROU, Ζ-Mall και άλλες ηγέτιδες εταιρείες λιανικής που εντάσσονται στο πελατολόγιο της ATCOM.

Μέσω των στατιστικών, επιβεβαιώθηκε για ακόμη μία φορά ότι η επιτάχυνση της απόδοσης των e-shops ήταν ευθέως ανάλογη με την αύξηση του conversion rate και τη μεγιστοποίηση του επιχειρηματικού αντίκτυπου (business impact).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ο Όμιλος Quest στηρίζει πολλαπλά "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

Για ακόμα μία χρονιά, και ιδιαίτερα λόγω των ειδικών συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία, οι διοικήσεις των εταιρειών του Ομίλου Quest στηρίζουν πολλαπλά τον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αναγνωρίζοντας το σημαντικό έργο που επιτελεί για την ευημερία των παιδιών και την επίλυση προβλημάτων που απειλούν τη διαβίωσή τους.

 

  • Οι εταιρείες Info Quest Technologies, Uni Systems, iSquare, Quest Online/you.gr και Cardlink, υποστηρίζουν ως Platinum Χορηγοί τον 24ωρο fundraising μαραθώνιο Gaming του οργανισμού που διοργανώνεται για 8η συνεχόμενη χρονιά στις 12-13 Δεκεμβρίου με τη συμμετοχή γνωστών YouTubers, stand up κωμικών και της μεγάλης κοινότητας των gamers και στόχο την κάλυψη των εξόδων των 7 ασθενοφόρων του οργανισμού. Επιπλέον, το www.you.gr διαθέτει δώρα για τον διαγωνισμό και παρακινεί μέσω της μεγάλης κοινότητας των κοινωνικών του δικτύων τους πελάτες του να συμμετέχουν.
  • Το you.gr προτρέπει τους πελάτες του να συμβάλλουν στο έργο του οργανισμού, με σχετική παρότρυνση σε κάθε επικοινωνία που πραγματοποιείται κατά την ολοκλήρωση μίας παραγγελίας
  • Οι εταιρείες Info Quest Technologies και iSquare διαθέτουν προϊόντα για τη Χριστουγεννιάτικη λαχειοφόρο αγορά “25 Smiles” του οργανισμού, τα έσοδα από την οποία θα ενισχύσουν το έργο 11 δομών του
  • Η ACS συστηματικά παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς, σε ειδική τιμή για τις αποστολές του οργανισμού.

 

Λαμβάνοντας υπόψη ότι μία επιχείρηση ευημερεί, όταν η κοινωνία όπου δραστηριοποιείται ευημερεί, ο Όμιλος Quest και οι εταιρείες του υλοποιούν εστιασμένες κοινωνικές δράσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, σε συνεργασία με έγκυρους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, με όραμα έναν καλύτερο  και πιο προηγμένο κόσμο για όλους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Google Year In Search 2020: Οι αναζητήσεις της χρονιάς

Ένα βήμα πριν από το τέλος της χρονιάς ήρθε και πάλι η ώρα για το Year In Search 2020 της Google, που αποκαλύπτει τι ψάξαμε, τι παρακολουθήσαμε, ποιους θαυμάσαμε, τι θελήσαμε να μαγειρέψουμε και, γενικά, όλα όσα βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής των Ελλήνων μέσα στους 12 αυτούς μήνες που ήταν διαφορετικοί από όλους τους προηγούμενους της ζωής μας.

Στις φετινές αναζητήσεις μας, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν φυσικά ο κορωνοϊός. Ψάξαμε για την τηλεκπαίδευση, για τα κρούσματα, για το 13033 και πολλά άλλα. Στη λίστα με τις Διασημότητες φέραμε τον Σωτήρη Τσιόδρα και τον Νίκο Χαρδαλιά πάνω από τον Ντόναλντ Τραμπ ενώ αναρωτηθήκαμε αρκετές φορές, πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, οι επιχειρήσεις αλλά και οι καφετέριες. Φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ψάξαμε να βρούμε τι έχουμε κοντά μας - από φαρμακεία, φωτογραφεία, χρωματοπωλεία μέχρι φυσικά... φαγητό!

 

Μερικές ενδεικτικές κατηγορίες δημοφιλέστερων αναζητήσεων

 

 

Δείτε όλα τα trends στην Ελλάδα εδώ: trends.google.com/trends/yis/2020/GR

Δείτε τα παγκόσμια Trends για το 2020 εδώ: trends.google.com/trends/yis/2020/GLOBAL

 
Εικόνα: Brett Jordan, Pexels

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search