Η Rakuten Viber, η κορυφαία εφαρμογή για ασφαλή και ιδιωτική επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, παρουσίασε ένα δωρεάν λογαριασμό για τους ιδιοκτήτες μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Πρόκειται για το πρώτο βήμα της νέας στρατηγικής επέκτασης του Viber προς τον κόσμο των επιχειρήσεων. Με την προσθήκη περισσότερων εργαλείων, η υπερεφαρμογή ενισχύει περαιτέρω το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο και ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ώστε να χτίσουν την ψηφιακή τους παρουσία, να ενισχύσουν το engagement των πελατών τους και να προωθήσουν τις πωλήσεις τους στην πλατφόρμα.
Η ελληνική αγορά είναι μία από τις δύο πρώτες παγκοσμίως, μαζί με τις Φιλιππίνες, όπου προσφέρεται η νέα λύση, με τη διάθεση του νέου προϊόντος να ακολουθεί σταδιακά και στον υπόλοιπο κόσμο.
Το Viber κατέχει μερίδιο διείσδυσης 91% στα smartphones στην Ελλάδα. Η πολυσυλλεκτική και αφοσιωμένη κοινότητα των χρηστών του το καθιστά ελκυστική επιλογή για επιχειρήσεις που επιθυμούν να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στην πελατεία τους.
Το περασμένο έτος, το Viber κατέγραψε μια εντυπωσιακή αύξηση μεγέθους 176% στη δημιουργία επιχειρηματικών λογαριασμών αλλά και μια εντυπωσιακή άνοδο 38% στα εισερχόμενα επαγγελματικά μηνύματα. Βασιζόμενο σε αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση για την αλληλεπίδραση επιχείρησης και χρήστη μέσω της εφαρμογής, το Viber ανακοινώνει ένα πακέτο εργαλείων που έχει σκοπό να βοηθήσει τις εταιρείες μικρού και μεσαίου μεγέθους να φτάσουν σε νέους πελάτες, αλλά και να χτίσουν και να διατηρήσουν την αφοσίωση των υπαρχόντων.
Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να ανοίξουν και να διαχειριστούν ένα νέο επαγγελματικό λογαριασμό χωρίς κόστος, για να αλληλοεπιδρούν εύκολα με πελάτες, να διαχειρίζονται τις απορίες τους, να βελτιώσουν την ευκολία ανακάλυψης της επιχείρησής τους από νέο κοινό και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
Οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν:
- Δημόσιο επαγγελματικό προφίλ: Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ένα δημόσιο επαγγελματικό προφίλ το οποίο θα μπορεί κανείς να βρει εύκολα μέσω του πεδίου αναζήτησης και που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το προφίλ μπορεί να κοινοποιηθεί στους πελάτες μέσα στην εφαρμογή ή ακόμη και σε κοινό που δεν χρησιμοποιεί ακόμη το Viber.
- Επικοινωνία 1-προς-1 με τον πελάτη: Οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν αμέσως στα αιτήματα των πελατών μέσω άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων.
- Εύκολη αναζήτηση μέσω Viber: Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να συναντούν και να διατηρούν πιστούς πελάτες στην εφαρμογή που εκείνοι προτιμούν για τις καθημερινές τους συνομιλίες: οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να ανακαλύπτουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες αναζητώντας το όνομα μιας επιχείρησης ή την κατηγορία δραστηριοποίησής της.
- Ειδικοί φάκελοι συνομιλίας: Οι επιχειρηματίες μπορούν να αποθηκεύουν τα μηνύματα των πελατών τους με βολικό τρόπο, ξεχωριστά από τα προσωπικά μηνύματα που ανταλλάζουν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Οι χρήστες θα έχουν επίσης εύκολη πρόσβαση σε έναν ξεχωριστό φάκελο εισερχομένων για την αποθήκευση των συνομιλιών τους με τις επιχειρήσεις.
- Κατάλογος προϊόντων: Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν εύκολα νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στον κατάλογό τους. Οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν και να κάνουν κάποια ερώτηση για τα προϊόντα, στέλνοντας απευθείας στη συνομιλία το σύνδεσμο σε κάποιο προϊόν.
Η εταιρεία προγραμματίζει επίσης να εισάγει χαρακτηριστικά όπως προωθητικά μηνύματα, φωνητικές κλήσεις και γρήγορες, αυτόματες απαντήσεις που θα βοηθήσουν την επικοινωνία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να αλλάξει επίπεδο.
Σύντομα θα παρουσιαστούν στην αγορά πακέτα υπηρεσιών επί πληρωμή, βασισμένα στα σχόλια των χρηστών, ως επέκταση του αρχικού πακέτου δωρεάν επιχειρηματικών εργαλείων self-service.
Μάθετε περισσότερα στο https://lp.viber.com/smbgr