Για 7η συνεχόμενη χρονιά το Papaki, κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα και μέλος του ευρωπαϊκού ηγετικού ομίλου της team.blue, γιόρτασε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης πελατών, 2-8 Οκτωβρίου, που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Το φετινό μήνυμα ήταν «Γίνε και ΕΣΥ μέρος αυτής της μεγάλης γιορτής!» και το Papaki έδωσε το δυναμικό παρών οργανώνοντας ποικίλες δράσεις με επίκεντρο τους ανθρώπους που βρίσκονται στην “πρώτη γραμμή” της εξυπηρέτησης.
Το πρόγραμμα της εβδομάδας περιλάμβανε παιχνίδια, εκπλήξεις, δώρα και συζητήσεις, ενώ επίσης δεν έλειψαν και οι προσφορές σε domains, Web hosting και Website builder για τους πελάτες του Papaki.
“Η Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια ευκαιρία να προβάλλουμε τον ζωτικό ρόλο της ποιοτικής εξυπηρέτησης” δήλωσε η Νικολέτα Γωνιανάκη, Head of Customer Experience και συμπλήρωσε: “Στόχος μας είναι να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι. Θέτουμε τον πήχη όλο και πιο ψηλά γιατί για εμάς αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες και η βέλτιστη εμπειρία τους, παρέχοντας ιδανικές λύσεις τεχνολογίας σε κάθε έναν ξεχωριστά. Ευχαριστούμε τον ΕΙΕΠ για την αφορμή να τονώσουμε την ομάδα μας και τη σχέση με τους πελάτες μας. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά στηρίζοντας κάθε πρωτοβουλία για την ενδυνάμωση της εξυπηρέτησης.”