Tech & Business

Το Black Box Audio Video Show συμβάλλει στο πολύτιμο έργο του Χαμόγελου του Παιδιού

Η πραγματοποίηση του πρώτου Black Box Audio Video Show 2020, μιας έκθεσης για όλα τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα στον ήχο και στην εικόνα, που θα πραγματοποιηθεί στις 21 και 22 Μαρτίου στο ξενοδοχείο InterContinental, αποτελεί συγχρόνως αφορμή για τη στήριξη του αξιόλογου έργου «Του Χαμόγελου του Παιδιού».

Ειδικότερα, το Black Box Audio Video Show στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αναλαμβάνοντας να προσφέρει 1€ στον Οργανισμό από κάθε εισιτήριο που θα πουληθεί είτε ηλεκτρονικά είτε απευθείας κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Στόχος της σημαντικής αυτής ενέργειας είναι το ποσό που θα συγκεντρωθεί να διατεθεί στην ενίσχυση των δράσεων «Του Χαμόγελου του Παιδιού» παρέχοντας παράλληλα την στήριξη και τη δύναμη που απαιτούνται για τις καθημερινές του δραστηριότητες.

Η δωρεά στην οποία θα προβεί το Black Box Audio Video Show αποτελεί αναγνώριση του πολύτιμου έργου που επιτελεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού», προασπίζοντας τα δικαιώματα των παιδιών, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Black Box Audio Video Show.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

H ΕΕ θέλει να απελευθερώσει και να αξιοποιήσει τα Big Data

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποκάλυψε τη στρατηγική της σχετικά με τη δημιουργία μιας ενιαίας αγοράς για όλα τα δεδομένα, ώστε να βοηθήσει ευρωπαϊκές νεοφυείς επιχειρήσεις να συναγωνιστούν τους αμερικανούς γίγαντες της Silicon Valley.

Το project “European data space”, θα επιτρέψει σε επιχειρήσεις, ερευνητές και οργανισμούς να "ξεκλειδώσουν" αχρησιμοποίητα δεδομένα, με στόχο να δημιουργηθεί μία ελεύθερη ροή σε όλη την ΕΕ και να είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο εντός τής Ένωσης.

Η ΕΕ θέλει πρώτα να θεσπίσει ένα ρυθμιστικό πλαίσιο για τη διαχείριση των δεδομένων, το οποίο θα προσφέρει κίνητρα για την ανταλλαγή δεδομένων και πρακτικούς κανόνες για την πρόσβαση και τη χρήση. Υποσχέθηκε επίσης να ανοίξει περισσότερα datasets του δημόσιου τομέα για χρήση σε νέες καινοτομίες.

Προς στήριξη του συγκεκριμένου project, η ΕΕ θα επενδύσει σε "Ευρωπαϊκά έργα υψηλού αντίκτυπου στους ευρωπαϊκούς χώρους δεδομένων και αξιόπιστες και ενεργειακά αποδοτικές υποδομές cloud", όπως αναφέρεται. Σχεδιάζεται, επίσης, η έναρξη μικρότερων αγορών δεδομένων για μεμονωμένους και εξειδικευμένους κλάδους, όπως η αγορά mobile και η υγεία.

Το όλο εγχείρημα, όπως υπογραμμίζεται, εκτός από ανταγωνιστικό, θα πρέπει να είναι και απολύτως σύμφωνο με τις Ευρωπαϊκές ηθικές αρχές και αξίες.

The plans were published in the new European Data Strategy released today.

Ο αρμόδιος Επίτροπος για την εσωτερική αγορά και τις υπηρεσίες, Thierry Breton, δήλωσε πως θέλει οι επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα και να δημιουργήσουν αξία για τους Ευρωπαίους πολίτες, συμπεριλαμβανομένων και εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρόσθεσε, επίσης, πως η Ευρώπη έχει τα εφόδια για να ηγηθεί της κούρσας των Big Data, να διατηρήσει την τεχνολογική της κυριαρχία, τη βιομηχανική της πρωτοπορία και την οικονομική ανταγωνιστικότητα, προς όφελος των ευρωπαίων καταναλωτών.

Εικόνα: Marta Branco, Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πρόκληση ο ψηφιακός μετασχηματισμός για 8 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις

Στην κορυφή της λίστας με τις στρατηγικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τοποθετεί η πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Όταν καλούνται να απαριθμήσουν τις κορυφαίες στρατηγικές προκλήσεις, που καθορίζουν και την πολιτική ανάπτυξής τους, οι 8 στις 10 εταιρείες στην Ελλάδα τοποθετούν στην πρώτη θέση τις εσωτερικές διαδικασίες που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Τη δεύτερη θέση της ίδιας λίστας καταλαμβάνει η αποτελεσματικότητα των πωλήσεων, η επικέντρωση σε αγορές του εσωτερικού και η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς 7 στις 10 εταιρείες αξιολογούν αυτές τις προτεραιότητες ως στρατηγικές προκλήσεις.

Όσον αφορά στις προβλέψεις των ελληνικών επιχειρήσεων για την επενδυτική τους δραστηριότητα, το 60% προβλέπει αύξηση των επενδύσεων σε μηχανήματα και εξοπλισμό τους επόμενους 12 μήνες. Πρόκειται για μια επενδυτική προσδοκία που σαφέστατα συνδέεται με τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Την ίδια στιγμή, οι 3 στις 10 εταιρείες στην Ελλάδα αναμένουν αύξηση των επενδύσεων σε έρευνα και ανάπτυξη, πυλώνας που επίσης σχετίζεται με την ψηφιοποίηση των δραστηριοτήτων τους.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα της Grant Thornton για το ελληνικό επιχειρείν, η οποία παρουσιάστηκε κατά την τελετή απονομής των Βραβείων Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας Growth Awards 2020 από τη Eurobank και την Grant Thornton. Η μελέτη αξιολογεί 8.000 επιχειρήσεις από 92 κλάδους της οικονομίας, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στην ανάπτυξη, τις επενδύσεις και τη στρατηγική και πώς αυτές συνδέονται με τις προσδοκίες τους για τους επόμενους 12 μήνες.  

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Μία στις πέντε ελληνικές εταιρείες δυσκολεύεται να βρει ειδικούς στις ψηφιακές τεχνολογίες

Ισχυρό πλήγμα στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων επιφέρει η αδυναμία εύρεσης του κατάλληλου προσωπικού, ειδικά σε θέσεις που σχετίζονται με τις ψηφιακές τεχνολογίες και είναι κομβικές για την απαραίτητη μετεξέλιξη του εγχώριου επιχειρείν.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της ΕΥ, η εξεύρεση ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να αποτελέσει το μεγαλύτερο εμπόδιο στην ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων. Μάλιστα, το 70% των στελεχών δηλώνει ότι δυσκολεύεται να προσλάβει και να διατηρήσει προσωπικό. Από αυτούς, 46% αναφέρει ότι αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εξεύρεση ατόμων με συγκεκριμένες τεχνικές δεξιότητες, ενώ το 21% δυσκολεύεται να προσελκύσει ειδικούς στις ψηφιακές τεχνολογίες. 

Μπορεί να δυσκολεύονται να καλύψουν τα υφιστάμενα κενά σε εξειδικευμένη στελέχη στους τομείς της τεχνολογίας, ωστόσο, οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τον αντίκτυπο που έχει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, όχι μόνο στις ίδιες, αλλά και συνολικά σε κλάδους και αγορές της ελληνικής οικονομίας, που σε μεγάλο βαθμό στηρίζουν την ανάπτυξή τους στην ψηφιοποίηση.

Δεν είναι τυχαίο, ότι τρία στα τέσσερα στελέχη στην Ελλάδα (75%) βλέπουν αύξηση των διατομεακών συμφωνιών για συγχωνεύσεις και εξαγορές (Σ&Ε) στις αναδυόμενες τεχνολογίες και την ψηφιοποίηση.

Όσον αφορά τις συγκεκριμένες τεχνολογίες, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του Global Capital Confidence Barometer της ΕΥ, οι ερωτηθέντες παγκοσμίως θεωρούν ότι τις σημαντικότερες επιπτώσεις στις επιχειρήσεις θα έχουν η Τεχνητή Νοημοσύνη και η Μηχανική Μάθηση (26%), καθώς και η αυτοματοποίηση και η ρομποτική (20%). Τα στελέχη στην Ελλάδα, από την άλλη, εστιάζουν περισσότερο στις επιπτώσεις που φέρνουν τα analytics (28%) και το 5G (20%). 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Анастасия Гепп, Pixabay

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Νέες tailor made monitoring υπηρεσίες από τη Metric Global Network

Μία νέα και ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών που αφορούν στο Monitoring των ΙΤ συστημάτων εμπλουτίζει η Metric Global Network, το portfolio της, καλύπτοντας έτσι από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη ανάγκη για tailor made monitoring των συστημάτων κάθε επιχείρησης.

Οι υπηρεσίες αυτές φέρουν ως προαπαιτούμενο κοινό παρονομαστή την αδιάληπτη παρακολούθηση των συστημάτων των πελατών της εταιρείας 24/7/365 με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία τους, χωρίζονται όμως σε 4 επιμέρους tailor made κατηγορίες, ανάλογα με το «επεμβατικό πλάνο» που επιλέγει κάθε επιχείρηση.

Έτσι, ανάλογα τις υποδομές, το προσωπικό, αλλά και τις ανάγκες που αφορούν σε παρακολούθηση των συστημάτων της, κάθε επιχείρηση μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα που ταιριάζει στις δικές της ανάγκες.

Για δωρεάν εκπόνηση μελέτης επισκεφθείτε τη σελίδα www.metricglobalnetwork.com ή καλέστε 2103002050 προκειμένου να σας επισκεφθεί ένας εξειδικευμένος σύμβουλος της εταιρείας.

To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Metric Global Network.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Accenture αποκτά φυσική παρουσία και στη Θεσσαλονίκη

Η Accenture επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα, αποκτώντας φυσική παρουσία στην Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη με στόχο την επίτευξη των αναπτυξιακών της πλάνων στη χώρα.

Με μεγάλη χαρά επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας στην Θεσσαλονίκη, την οποία θεωρούμε έναν σημαντικό κόμβο καινοτομίας με ισχυρή δυναμική, υποστηριζόμενη από το μεγαλύτερο ελληνικό πανεπιστήμιο (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης) αλλά και περιφερειακά πανεπιστήμια μεγάλης εμβέλειας, όπως αυτά της Αλεξανδρούπολης, της Ξάνθης, της Κομοτηνής, των Ιωαννίνων κ.ά.” δήλωσε ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία. “Ως Accenture, αντιλαμβανόμαστε το ρόλο μας στην Ελλάδα ως τον δίαυλο μέσω του οποίου η παγκόσμια καινοτομία, η διεθνής εμπειρία και τεχνογνωσία από όλους τους πρωταγωνιστές του ψηφιακού οικοσυστήματος διοχετεύεται στη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρουσία μας στην Θεσσαλονίκη θα συμβάλλει καθοριστικά στην επίτευξη των αναπτυξιακών μας πλάνων, υποστηρίζοντας τους πελάτες μας, ανεξαρτήτως κλάδου, να καινοτομούν σε όλο το εύρος της αλυσίδας αξίας τους”.

Ο Νικόλας Μοσχάτος, Διευθυντής Ανθρωπίνων Πόρων της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, δήλωσε: «Λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό αριθμό φοιτητών και αποφοίτων σε θετικές και τεχνολογικές επιστήμες (STEM) και το υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο στην ευρύτερη περιοχή, η κίνησή μας να επεκταθούμε στη Βόρεια Ελλάδα είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τους εταιρικούς μας στόχους, συμβάλλοντας παράλληλα στην αντιμετώπιση του brain drain. Για το λόγο αυτό και με βάση την προσέγγισή μας "Global Reach, Local Vibes" προσφέρουμε ιδανικές ευκαιρίες σε άτομα με γνώσεις και θέληση να εξελιχθούν επαγγελματικά σε έναν παγκόσμιο, δυναμικό και κοινωνικά υπεύθυνο οργανισμό, παραμένοντας στην Ελλάδα».

Σημειώνεται ότι οι ανοιχτές θέσεις εργασίας της εταιρείας στην περιοχή, απευθύνονται τόσο σε νέα όσο και σε έμπειρα στελέχη, με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο και δεξιότητες σε ένα ευρύ φάσμα προηγμένων τεχνολογιών και ψηφιακών αντικειμένων.

Αναγνωρισμένη ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής τεχνολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η Accenture απασχολεί σήμερα ~850 άτομα στην Ελλάδα.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Θεσσαλονίκη, επισκεφτείτε τον ιστότοπο της Accenture ή επικοινωνήστε με την Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Παράλληλα, μπορείτε να ακολουθήσετε την εταιρεία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο LinkedIn, το Facebook και το Twitter.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληφορορίες από δελτίο Τύπου της Accenture.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Περισσότερες από 2.500 συναντήσεις εργασίας στο JobDay DEV

Με βασικό σκοπό τη φυσική συνάντηση όσων επιθυμούν να κάνουν το επόμενο βήμα στην καριέρα τους σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς οργανισμούς του κλάδου της πληροφορικής διεξήχθη το #JobDay DEV, που διοργάνωσε επιτυχώς για πρώτη χρονιά το Skywalker.gr.

Πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων, του GRECA (Greek eCommerce Association), του ΣΕΠΒΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος) και του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) την Κυριακή 19 Ιανουαρίου στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων με ελεύθερη είσοδο.

H συνάντηση υποψηφίων για εργασία με κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες από τον κλάδο της πληροφορικής και της τεχνολογίας, η διενέργεια συνεντεύξεων με εταιρίες που αναζητούν προσωπικό, η απόκτηση σημαντικών επαγγελματικών δεξιοτήτων, συνυφασμένων με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, η δικτύωση μεταξύ όλων των συμμετεχόντων κέντρισαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότεροι από 300 επισκέπτες που παρευρέθηκαν στο #JobDay DEV είχαν τη δυνατότητα:

  • Να επισκεφθούν τα περίπτερα των 21 επιχειρήσεων που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις για περισσότερες από 107 θέσεις εργασίας.
  • Να παρακολουθήσουν δωρεάν 3 worshop με επίκαιρη θεματολογία από την τεχνολογία και συγκεκριμένα: «Intralot: The journey of a game» με εισηγητή τον κ. Νίκο Φουρνογεράκη, Lotteries and Statistics Specialist, Intralot, «Cloud-rule based management: Prospects and benefits for businesses» με εισηγητή τον κ. Νίκο Μπέλια, Senior Consultant, Cognity S.A., και «Καθαρός κώδικας με παραδείγματα» με εισηγητές τους κ.κ. Θάνο Νόκα, προγραμματιστή, HumanFactor, mentor, trainer και youtuber, SocialNerds, και Θάνο Κόρακα, προγραμματιστή, HumanFactor, και youtuber, SocialNerds.
  • Να βελτιώσουν το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της CVexperts.
  • Να δεχθούν συμβουλές για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα από τον κ. Πέτρο Ραπανάκη, οικονομολόγο, πτυχιούχο ΑΒΣΠ, σύμβουλο επιχειρήσεων σε θέματα εργατικής νομοθεσίας και ανθρώπινου δυναμικού, εισηγητή, συγγραφέα.
  • Να συμμετάσχουν αυτόματα σε κλήρωση με δώρο ένα tablet από την εταιρία MLS Ιnnovation Inc.
  • Να συνομιλήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να γνωρίσουν από κοντά τους SocialNerds, Έλληνες youtubers, experts του προγραμματισμού.

 

Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό στα #JobDays και #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2019 δημοσίευσαν 9.800 εταιρίες στο www.skywalker.gr 93.100 αγγελίες για 158.300 θέσεις εργασίας όλων των ειδικοτήτων, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.300.000.

Το Webworldnews.gr είναι χορηγός επικοινωνίας του #JobDay DEV.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Viber: Η κλοπή προσωπικών στοιχείων και συνομιλιών απασχολεί ιδιαίτερα τους Έλληνες

Με την ευκαιρία της Ευρωπαϊκής Ημέρας Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων στις 28 Ιανουαρίου και την ευρύτερη συζήτηση για τη σημασία της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, η κορυφαία πλατφόρμα επικοινωνίας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Rakuten Viber, ρώτησε περισσότερους από 4 εκατομμύρια ανθρώπους σε 9 χώρες πώς αισθάνονται σχετικά με την ψηφιακή τους προστασία.

Μέσω δημοσκοπήσεων που δημοσιεύτηκαν στις κοινότητες του Viber στις 9 χώρες (Ελλάδα, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Σλοβακία, Τσεχία, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία και Πολωνία), η δημοφιλής εφαρμογή κατάλαβε καλύτερα τι είναι αυτό που απασχολεί περισσότερο τους χρήστες της όταν κυκλοφορούν στο ψηφιακό σύμπαν.

Οι δημοσκοπήσεις αναδείχθηκαν ανάμεσα στις πιο ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις που έχουν ανεβεί ποτέ στις κοινότητες του Viber, αφού χιλιάδες άνθρωποι ενεργοποιήθηκαν άμεσα για να πουν την άποψή τους. Τέσσερις βασικές ερωτήσεις τράβηξαν την προσοχή 170.000 ανθρώπων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Όσον αφορά στο πόσο ενδιαφέρονται για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων στον ψηφιακό κόσμο, το 87% των Ελλήνων απάντησε ότι το θεωρεί ένα εξαιρετικά σημαντικό θέμα. Παρόμοια ήταν τα ευρήματα και στην υπόλοιπη περιοχή, καθώς 34.000 χρήστες (το 82% όσων συμμετείχαν στην έρευνα) συμφώνησαν ότι νοιάζονται σε υψηλό βαθμό για το ιδιωτικό απόρρητο στο Internet. Οι πιο «ευαίσθητες» χώρες στον τομέα αυτό είναι η Πολωνία, η Σλοβενία, η Ελλάδα, η Κροατία, η Σερβία και η Βουλγαρία, ενώ για την Τσεχία και τη Σλοβακία προκύπτει ότι ναι μεν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον, χωρίς όμως να αποτελεί σημαντική προτεραιότητα.

Η δεύτερη ερώτηση είχε σκοπό να ανακαλύψει πόσο ασφαλείς αισθάνονται οι χρήστες με το υπάρχον επίπεδο ασφάλειας. Περίπου το ίδιο ποσοστό (47%) απάντησε ότι θεωρεί πως χρειάζονται νέες ρυθμίσεις, με όσους (41%) νιώθουν ασφάλεια με το υπάρχον πλαίσιο, ενώ το 12% όσων απάντησαν θεωρεί ότι το Internet θα αυτορυθμιστεί σύντομα. Στην Ελλάδα, ωστόσο, το 76% θεωρεί ότι χρειάζονται άμεσα αλλαγές, με μόνο 10% να δηλώνει ότι νιώθει ασφάλεια.

Το να μην χακάρονται και να μην υποκλέπτονται δεδομένα και συνομιλίες από τις διάφορες εφαρμογές, φαίνεται ότι είναι αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο τους Έλληνες χρήστες, σύμφωνα με τις απαντήσεις τους στο τρίτο ερώτημα της δημοσκόπησης. Το ίδιο απάντησαν και οι Βούλγαροι και Σλοβάκοι χρήστες, ενώ στην Ουγγαρία και την Κροατία θεωρούν ότι το πιο σημαντικό για μια εφαρμογή είναι να προσφέρει end-to-end κρυπτογράφηση. Για την Τσεχία, την Πολωνία και τη Σλοβενία, προέχει να μην αποθηκεύουν οι διάφορες εφαρμογές περισσότερα δεδομένα από όσα τους είναι χρήσιμα.

Η τελευταία ερώτηση αφορά στο πόσο ασφαλείς νιώθουν οι χρήστες του Viber με την συγκεκριμένη εφαρμογή, και εδώ ένα ποσοστό 90% απάντησε ότι αισθάνεται αρκετά ή απόλυτα ασφαλές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Rakuten Viber.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

BLACK BOX Audio Video Show με τα νέα επιτεύγματα στον ήχο και την εικόνα

Το BLACK BOX Audio Video Show, είναι μια πρωτοπόρα έκθεση για όλα τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα στον ήχο και στην εικόνα και θα λάβει χώρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο ξενοδοχείο InterContinental, στις 21 και 22 Μαρτίου 2020.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο του BLACK BOX Audio Video Show οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να επισκεφθούν αίθουσες από 24 έως 135 τετραγωνικά μέτρα για να ακούσουν, να δουν και να γνωρίσουν σημαντικές Hi-End εταιρείες ήχου, Hi Fi ηχοσυστήματα, Τηλεοράσεις 8Κ, βιντεοπροβολείς τελευταίας τεχνολογίας, ακουστικά, βινύλια και gadgets με πολλές παράλληλες δράσεις, happenings και μουσικά δρώμενα.

Το brand name "ΒLACK BOX"περιγράφει έναν χώρο έντασης, πρωτοπορίας και συγκινήσεων και μέσω του BLACK BOX Audio Video Show υπόσχεται μια πρωτόγνωρη εμπειρία, καθώς ο ήχος κατακλύζει το κοινό και οι εικόνες το μαγνητίζουν. Η καινοτόμα αυτή έκθεση καλεί τους εκθέτες και τους επισκέπτες να δημιουργήσουν από κοινού μια pop-up wonderland ήχου και εικόνας.

Αναγνωρίζοντας τις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς στο χώρο της τεχνολογίας το BLACK BOX Audio Video Show, ανοίγει τις πόρτες του στις 21 και 22 Μαρτίου στο InterContinental και φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως μια διοργάνωση θεσμός, συστήνοντας εκ νέου τα συστήματα ήχου και εικόνας υψηλών επιδόσεων σε ένα ευρύτερο κοινό.

Υπάρχει γενική είσοδος 5 ευρώ και για τις δύο ημέρες τις διοργάνωσης, εκ των οποίων το 1 ευρώ θα παραχωρηθεί για τις ανάγκες του Χαμόγελου του Παιδιού.

Περισσότερα, στο www.blackboxshow.com

Στην εικόνα, αριστερά ο κ. Ιωάννης Μήτσος, Διευθυντής Πωλήσεων και δεξιά ο κ. Θεόδωρος Μπαφαλούκας, CEO της Black Box, κατά την επίσημη παρουσίαση της διοργάνωσης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Black Box.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τα βραβεία του προγράμματος "emphasis" από την Cardlink και το Κέντρο ACEin

Tην Τετάρτη 22 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, ο τελικός του προγράμματος Ανοιχτής Καινοτομίας “emphasis”, μία πρωτοβουλία της Cardlink, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στόχος  του προγράμματος είναι να αναδείξει νέες επιχειρηματικές ιδέες, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν σε πραγματικό περιβάλλον.

Για έναν ολόκληρο χρόνο κοινή ομάδα στελεχών της Cardlink και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών εργάστηκε συστηματικά για τις ανάγκες του διαγωνισμού ο οποίος συγκέντρωσε συνολικά τριάντα δύο υποψηφιότητες. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να υποβάλλουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις σε μία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες Business Analytics, Customer Experience, Payments/Added Value Services και Retail Modernization, για τον κλάδο του Retail.

Από αυτές, ξεχώρισαν και έφτασαν στον τελικό οι πέντε καλύτερες ιδέες, από alert για το λεωφορείο, σε  virtual retail stores, σε βιτρίνες που παρακολουθούν το βλέμμα του πελάτη, σε e-shops μικρών επιχειρήσεων και σε cloud pos λύση.

Μετά από  συνδυασμένη ψηφοφορία της επιτροπής και του κοινού που παρευρέθηκε στην εκδήλωση, το πρώτο βραβείο κέρδισε το Vitrina Box, μια online πλατφόρμα εικονικής περιήγησης επιχειρήσεων, το δεύτερο η ομάδα Enneas με πλατφόρμα δημιουργίας chatbot ως εναλλακτικό κανάλι πωλήσεων για οποιαδήποτε επιχείρηση και το τρίτο το Πάμε Στάση, μια alert εφαρμογή για να μην χάνει κανείς το λεωφορείο του σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Cardlink.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search