Tech & Business

Νέα εταιρική ταυτότητα για την ATC

Η Athens Technology Center (ATC), ελληνική εταιρεία ηγέτης στην ανάπτυξη κι υλοποίηση λύσεων λογισμικού, καλοσωρίζει τη νέα της εταιρική ταυτότητα. Για πάνω από 3 δεκαετίες η ΑTC αξιοποιεί τις πλέον καινοτόμες τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση των σύγχρονων επιχειρήσεων αλλά και οργανισμών του δημοσίου παγκοσμίως.



Τώρα, η ATC υποδέχεται ανανεωμένη τις προκλήσεις της 4ης βιομηχανικής επανάστασης σε κάθετες αγορές, όπως τα Media, η Βιομηχανία και οι Τράπεζες, αλλά και σε οριζόντιους τομείς όπως η Ανάπτυξη & Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, το Corporate Newsroom, τα Big Data Analytics και το Custom Software Development!



"Kληθήκαμε να δουλέψουμε μια εταιρεία τεχνολογίας με εκτενή τεχνογνωσία. Το νέο λογότυπο της ATC παραπέμπει στους δεσμούς των κρίκων μιας αλυσίδας για να αποτυπώσει την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών ψηφιακού μετασχηματισμού οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα μέσω διασυνδεδεμένων, σταθερών και ποικίλων λύσεων λογισμικού", δήλωσε ο κ. Αυγουστίνος Παριανός, Creative Director, Designature.

 

"Στο νέο site , στόχος μας ήταν να αποτυπώσουμε το σύνολο των δυνατοτήτων που μπορούμε να προσφέρουμε σε εταιρείες και φορείς του δημοσίου με τρόπο ευθύ, φιλικό και σύγχρονο. Δώσαμε έμφαση στη λιτότητα και την ευελιξία , ενώ ακολουθήσαμε μία σύγχρονη και διαχρονική τυπογραφική φόρμα, εμπνευσμένοι από τον πυρήνα της ATC – αντλεί δύναμη από το παρελθόν, διατηρώντας ένα νεανικό πνεύμα αναζήτησης. δήλωσε η κ. Μαργαριτα ΚορομηλάCMO, Athens Technology Center (ATC).

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ThinkDigital Group είναι "Great Place to Work"

Ο Όμιλος Εταιριών ThinkDigital Group (TDG) απέκτησε την πιστοποίηση του Great Place to Work  και συγκαταλέγεται ανάμεσα στις Ελληνικές εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον μετά από αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού των εταιριών του (ThinkDigital, ForestView, TailWind και Project Agora).  

Η Πιστοποίηση πραγματοποιήθηκε από τον οργανισμό Great Place to Work Hellas μετά από μια μεθοδική και διεξοδική αξιολόγηση, στην οποία συμμετείχε το ανθρώπινο δυναμικό των εταιριών του Ομίλου TDG, καταγράφοντας την εμπειρία τους από το εργασιακό τους περιβάλλον. 

Ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου TDG, κος Οδυσσέας Ντότσικας, με αφορμή την πιστοποίηση του Ομίλου δήλωσε «Η πιστοποίηση του Great Place to Work για τον Όμιλο Εταιριών TDG έρχεται να επιβραβεύσει τη συνεχή επένδυση στους - thinkers - τους ανθρώπους του οργανισμού μέσα από την εφαρμογή μιας σειράς ενεργειών που έχουν ως στόχο την ανάπτυξή τους και την αναγνώριση της συνεισφοράς τους σε κάθε επιτυχία. Ο Όμιλος TDG δεσμεύεται καθημερινά για να εξασφαλίζει τις συνθήκες που επιτρέπουν τη δημιουργία αξίας για τον οργανισμό, τους πελάτες και συνεργάτες, τις τοπικές κοινότητες στις οποίες ζούμε ευρύτερα». 

Το Great Place to Work σήμερα συνεργάζεται ετησίως με περί τις 8.000 εταιρίες σε 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, οι οποίες απασχολούν πάνω από 15 εκατομμύρια εργαζομένους. Αυτές οι συνεργασίες εμπλουτίζουν και διευρύνουν συνεχώς τη μοναδική τους εξειδίκευση για το εργασιακό περιβάλλον σε διάφορους κλάδους και διαθέτουν παράλληλα μια μεγάλη βάση δεδομένων με τις καλύτερες πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Accenture Technology Vision 2021: Οι "πρωτοπόροι της αλλαγής" θα καθορίσουν το μέλλον

Σύμφωνα με τη μελέτη Accenture Technology Vision 2021, η τεχνολογία αποτέλεσε σανίδα σωτηρίας κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας, επιτρέποντας νέους τρόπους εργασίας και επιχειρηματικής δραστηριότητας, δημιουργώντας νέες αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες και βελτιώνοντας την υγεία και την ασφάλεια. Η τεχνολογία άλλαξε ριζικά τις προσδοκίες και τις συμπεριφορές των ανθρώπων και δημιούργησε μια εντελώς νέα πραγματικότητα σε κάθε κλάδο.

Καθώς οι εταιρείες στρέφουν σταδιακά την προσοχή τους από το πώς θα αντιδράσουν στην κρίση, στο πώς θα επανεφεύρουν το μέλλον, οι πιο τολμηροί και οραματικοί ηγέτες - αυτοί που αξιοποιούν την τεχνολογία για να φέρουν την αλλαγή - θα καθορίσουν το μέλλον, σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της Accenture, η οποία προβλέπει τις σημαντικότερες τεχνολογικές τάσεις που θα διαμορφώσουν το επιχειρείν τα επόμενα τρία χρόνια.

 

Η μελέτη “Leaders Wanted: Masters of Change at a Moment of Truth” περιγράφει πώς οι κορυφαίες επιχειρήσεις συμπιέζουν τη διάρκεια του ψηφιακού μετασχηματισμού τους από μια δεκαετία σε ένα ή δύο χρόνια μόνο. Στηριζόμενες σε μια ισχυρή τεχνολογική βάση, προκειμένου να προσαρμόζονται και καινοτομούν ταχύτατα, οι ηγέτιδες εταιρείες αυξάνουν πλέον τα έσοδα τους 5 φορές γρηγορότερα σε σχέση με τις υπόλοιπες, έναντι μόνο 2 φορές μεταξύ 2015 και 2018. Απόρροια αυτού, πολλές εταιρείες αγωνίζονται για την επανεφεύρεσή τους, αξιοποιώντας τις τεχνολογικές καινοτομίες, με στόχο να διαμορφώσουν τη νέα πραγματικότητα.

«Η παγκόσμια πανδημία μας εκτόξευσε στο μέλλον. Πολλές εταιρείες χρησιμοποίησαν την τεχνολογία με εντυπωσιακούς τρόπους για να διασφαλίσουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων και των οικοσυστημάτων τους -με ρυθμό που θεωρούσαν αδύνατο στο παρελθόν- ενώ άλλοι αντιμετώπισαν την σκληρή πραγματικότητα των αδυναμιών τους, στερούμενοι τη βασική ψηφιακή υποδομή που απαιτείται για γρήγορη μετάβαση», δήλωσε ο Paul Daugherty, Επικεφαλής Τεχνολογίας της Accenture παγκοσμίως. «Τώρα είναι η στιγμή να εμπιστευθούμε την τεχνολογία, αγκαλιάζοντας τη δύναμη της εκθετικής αλλαγής που συνεπάγεται, για να αναθεωρήσουμε συνολικά και να ξαναχτίσουμε το μέλλον της επιχειρηματικής και ανθρώπινης εμπειρίας.»

Η διαμόρφωση της επόμενης μέρας απαιτεί από τις εταιρείες να γίνουν πρωτοπόροι της αλλαγής ακολουθώντας τρεις βασικές αρχές.

Πρώτον, η ηγεσία απαιτεί τεχνολογική ηγεσία. Οι αυριανοί ηγέτες θα είναι εκείνοι που θα θέτουν την τεχνολογία στο επίκεντρο της επιχειρηματικής τους στρατηγικής.

Δεύτερον, οι ηγέτες δεν θα περιμένουν τη νέα κανονικότητα, αλλά θα επανεφεύρουν τις επιχειρήσεις τους και θα δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα, μέσω μιας ριζικά διαφορετικής κουλτούρας και προσέγγισης.

Τέλος, οι ηγέτες θα αναλάβουν μια ευρύτερη ευθύνη ως παγκόσμιοι πολίτες, σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας την τεχνολογία κατάλληλα ώστε να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο πέραν της επιχείρησης τους, συμβάλλοντας ενεργά σε έναν πιο βιώσιμο και συμπεριληπτικό κόσμο.

Η μελέτη Technology Vision εντοπίζει πέντε αναδυόμενες τάσεις τις οποίες θα πρέπει να λάβουν υπόψη οι εταιρείες τα επόμενα τρία χρόνια, προκειμένου να επιταχύνουν και να επιτύχουν την αλλαγή σε όλους τους τομείς της επιχείρησης τους:

 

  • Στρατηγική Αρχιτεκτονική: Οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος (Stack Strategically: Architecting a Better Future) Μια νέα εποχή ανταγωνισμού ξεκινάει, όπου οι εταιρείες θα ανταγωνίζονται πλέον στην αρχιτεκτονική των συστημάτων πληροφορικής. Όμως, η οικοδόμηση και η αξιοποίηση του πιο ανταγωνιστικού technology stack σημαίνει ότι αντιμετωπίζουμε την τεχνολογία με διαφορετικό τρόπο, όπου η διάκριση ανάμεσα σε επιχειρηματική και τεχνολογική στρατηγική γίνεται δυσδιάκριτη. Το 89% των στελεχών πιστεύει ότι η ικανότητα της επιχείρησής τους να δημιουργεί επιχειρηματική αξία θα βασίζεται όλο και περισσότερο στους περιορισμούς και τις ευκαιρίες που προσφέρει η τεχνολογική αρχιτεκτονική της. 
  • Αντανακλώμενος κόσμος: Η δύναμη των έξυπνων ψηφιακών διδύμων (Mirrored World: The Power of Massive, Intelligent, Digital Twins): Οι ηγέτες δημιουργούν έξυπνα ψηφιακά δίδυμα για να αναπαραστήσουν μοντέλα εργοστασίων, αλυσίδων εφοδιασμού, κύκλου ζωής προϊόντων και πολλά άλλα. Ο συνδυασμός δεδομένων και ευφυίας για την αναπαράσταση του φυσικού κόσμου στον ψηφιακό θα ξεκλειδώσει νέες ευκαιρίες για συνεργασία και καινοτομία. Το 65% των στελεχών αναμένει ότι η επένδυση της επιχείρησής τους σε έξυπνα ψηφιακά δίδυμα θα αυξηθεί τα επόμενα τρία χρόνια.
  • Εγώ, ο Τεχνολόγος: Ο εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας (I, Technologist: The Democratization of Technology) Ισχυρές δυνατότητες είναι πλέον διαθέσιμες στους υπαλλήλους όλων των επιχειρησιακών λειτουργιών, δημιουργώντας μια ισχυρή βάση στις στρατηγικές καινοτομίας των επιχειρήσεων. Τώρα, κάθε υπάλληλος έχει τη δυνατότητα να καινοτομεί, βελτιστοποιώντας τη δουλειά του, διορθώνοντας τρωτά σημεία και συγχρονίζοντας το «βηματισμό» της επιχείρησης με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες. Το 88% των στελεχών πιστεύει ότι ο εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας παίζει καθοριστικό ρόλο στη διεύρυνση και εδραίωση της καινοτομίας σε όλο το εύρος της επιχείρησής τους.
  • Οπουδήποτε και παντού: Φέρτε το δικό σας περιβάλλον (Anywhere, Everywhere: Bring Your Own Environment) Η μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία του εργατικού δυναμικού, έχει δώσει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να επεκτείνουν τα όρια της επιχείρησής τους. Όταν οι άνθρωποι μπορούν να «φέρουν το δικό τους περιβάλλον», έχουν την ελευθερία να εργάζονται απρόσκοπτα από οπουδήποτε - είτε από το σπίτι, το γραφείο, το αεροδρόμιο, τα γραφεία των συνεργατών ή οπουδήποτε αλλού. Βάσει αυτού του μοντέλου, οι ηγέτες μπορούν να ξανασκεφτούν το σκοπό εργασίας σε διαφορετικές τοποθεσίες και να επαναπροσδιορίσουν την επιχείρησή τους σε αυτόν τον νέο κόσμο. Το 81% των στελεχών συμφωνεί ότι οι κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο τους θα αρχίσουν να αλλάζουν την εργασιακή τους προσέγγιση από το «Φέρτε τη δική σας συσκευή» στο «Φέρτε το δικό σας περιβάλλον».
  • Από το εγώ στο εμείς: Η πορεία των πολυμερών συστημάτων μέσα στο χάος (From Me to We: A Multiparty System’s Path Through Chaos) Τα Multiparty Systems ή αλλιώς MPS (όπως είναι το Blockchain) μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα, να ξεκλειδώσουν νέους τρόπους προσέγγισης της αγοράς και να θέσουν νέα πρότυπα οικοσυστημάτων στους κλάδους τους. Το 90% των στελεχών που ερωτήθηκαν δηλώνει ότι τα MPS θα επιτρέψουν στα οικοσυστήματά τους να διαμορφώσουν μια πιο ανθεκτική, προσαρμόσιμη βάση και να δημιουργήσουν νέα αξία με τους συνεργάτες των εταιρειών τους.

 

Εδώ και 21 χρόνια, η Accenture ερευνά συστηματικά το επιχειρηματικό τοπίο, με σκοπό να εντοπίσει αναδυόμενες τεχνολογικές τάσεις με τη μεγαλύτερη δυναμική να αλλάξουν πλήρως τα δεδομένα σε επιχειρήσεις και κλάδους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φετινή μελέτη, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.accenture.com/technologyvision ή ακολουθήστε τη συζήτηση στο Twitter με hashtag #TechVision2021.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Expert Webinar on AI-powered CRM από τη Linakis.digital και τη Synerise

H Linakis.digital και η Synerise πραγματοποιούν την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021 στις 11:00 π.μ. live webinar με θέμα: AI-powered Customer Relationship Management in the Post-pandemic Era.

Στόχος του webinar είναι η ενίσχυση της δυνατότητας των ελληνικών επιχειρήσεων να ανταποκριθούν στις εξελίξεις που έφερε η πανδημία και να προσαρμοστούν έγκαιρα στα νέα δεδομένα κάνοντας χρήση της πιο σύγχρονης τεχνολογίας. Στο webinar θα συζητηθεί η ισχυροποίηση των συστημάτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με τη χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (AI). Το πάνελ των ομιλητών αποτελείται από ειδήμονες του τεχνολογικού χώρου με ειδικούς προσκεκλημένους από τη Microsoft και την ΙΚΕΑ.

Oι ομιλητές θα απαντήσουν σε ερωτήσεις όπως:  

  • Ποιες είναι οι προκλήσεις αλλά και οι ευκαιρίες που δημιούργησε η πανδημία για τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων;
  • Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες;
  • Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και μηχανικής μάθησης (Machine Learning) στις δραστηριότητές τους;

 

Στο τελευταίο μέρος του webinar οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις στους ομιλητές. To webinar θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα και η συμμετοχή είναι δωρεάν

Στο πάνελ των ομιλητών στο Expert Webinar συμμετέχουν:

  • Άντα Γιαννεσκή, Communications Director, IKEA σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία.
  • Δρ. Βικτώρια Κιμωνίδου, Enterprise Co-sell Director, One Commercial Partner, Microsoft
  • Βασίλης Λινάκης, CEO,digital
  • Janusz Naklicki, Chief Strategy Officer, Synerise
  • Αργυρώ Κοτσίκου - Business Analytics & Strategy Senior Consultant, digital
  • Γιάννης Κωστούλας - Head of Business Analytics Team, digital

 

Μπορείτε να δηλώσετε τώρα συμμετοχή μέσω της σελίδας Expert webinar - AI-powered Customer Relationship Management in the Post-pandemic Era | Synerise.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Accenture: Ψηφιακός μετασχηματισμός και βιωσιμότητα τα "κλειδιά" για ταχύτερη ανάκαμψη

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που θα ενισχύσουν ταυτόχρονα το επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας και βιωσιμότητάς τους θα ανακάμψουν πιθανότατα γρηγορότερα και θα αναδυθούν ισχυρότερες από την κρίση.

Η μελέτη της Accenture «The European Double Up: A twin strategy that will strengthen competitiveness», που δημοσιεύθηκε κατά την διάρκεια της εβδομάδας The Davos Agenda, σημειώνει ότι οι επικεφαλής των εταιρειών στην Ευρώπη αναμένουν να επιστρέψουν στα επίπεδα κερδοφορίας προ-πανδημίας μέσα σε 18 μήνες κατά μέσο όρο.

 

Σύμφωνα με την μελέτη, η πανδημία δημιούργησε διαφοροποιήσεις στην ανθεκτικότητα των ευρωπαϊκών εταιρειών και τις προοπτικές τους για ανάπτυξη:

  • Το 49% των ευρωπαϊκών εταιρειών έχουν σημειώσει μείωση εσόδων ή κερδών τους τελευταίους 12 μήνες και δεν αναμένουν βελτίωσή τους επόμενους 12 μήνες.
  • Το 19% των ευρωπαϊκών εταιρειών παρουσίαζε ισχυρή οικονομική επίδοση πριν από την πανδημία, αλλά αναμένει μειωμένα έσοδα και χαμηλότερη κερδοφορία τους επόμενους 12 μήνες. Η μελέτη αναφέρεται σε αυτές τις εταιρείες ως «οι έκπτωτοι άγγελοι» (falling angels).
  • Το 32% των ευρωπαϊκών εταιρειών αναμένει να σημειώσει αύξηση κερδοφορίας τους επόμενους 12 μήνες. Η μελέτη αναφέρεται σε αυτές τις εταιρείες ως «οι ηγέτες του αύριο» (tomorrow’s leaders).

Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης ότι οι εταιρείες που ηγούνται τόσο σε επίπεδο υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών  όσο και σε επίπεδο βιώσιμων πρακτικών έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να συγκαταλέγονται μεταξύ των «ηγετών του αύριο», και συνεπώς να ανακάμψουν ταχύτερα, αναδυόμενες ισχυρότερες από την κρίση.

Σύμφωνα με την μελέτη, το 45% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την βιωσιμότητα. Συγκεκριμένα, το 40% των ερωτηθέντων σκοπεύει να πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), το 37% στο cloud και το 31% εξισορροπεί τις επενδύσεις του, εστιάζοντας περισσότερο σε βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα.

 

Αβεβαιότητα στις ευρωπαϊκές εταιρείες για την ανάπτυξή τους το 2021

Η μελέτη φανερώνει ότι το 45% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων πιστεύει πως θα επιτύχει τους αναπτυξιακούς στόχους που έχουν θέσει το 2021. Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία είναι από τις πλέον αισιόδοξες, με το 59%, 52% και 51% των ερωτηθέντων αντίστοιχα, να αναμένουν να επιτύχουν τους στόχους τους το 2021. Ωστόσο, οι ερωτηθέντες της Ιταλίας και Ισπανίας παρουσιάζονται από τους πιο απαισιόδοξους, με μόνο το 34% και το 31% αυτών αντίστοιχα, να θεωρούν ότι θα μπορέσουν να επιτύχουν τους αναπτυξιακούς τους στόχους το 2021.

«Ακόμη και οι εταιρείες που αναγνωρίζουν την επιχειρηματική ευκαιρία να επιταχύνουν την μετάβασή τους στον ψηφιακό κόσμο και την βιωσιμότητα, αντιμετωπίζουν εμπόδια σε διαφορετικά στάδια αυτού του διπλού μετασχηματισμού», δήλωσε ο Μάριος Λημνιός, επικεφαλής Strategy and Consulting της Accenture στην Ελλάδα. «Αυτές οι προκλήσεις αφορούν κυρίως τον καθορισμό ενός εφικτού επιχειρηματικού μοντέλου γύρω από βιώσιμες πρακτικές και προϊόντα, την απελευθέρωση πόρων για την κινητοποίηση της εταιρείας, και την γρήγορη μετάβαση από τα πιλοτικά και μεμονωμένα έργα σε πρωτοβουλίες μεγάλης κλίμακας σε ολόκληρο το εύρος της επιχείρησης

Η μελέτη προτείνει επίσης τρεις στρατηγικές κατευθύνσεις προκειμένου οι εταιρείες να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια και να υλοποιήσουν επιτυχώς τον διπλό μετασχηματισμό τους. Πιο συγκεκριμένα, απαιτείται:

  • Η υιοθέτηση επιχειρηματικών μοντέλων που βασίζονται σε οικοσυστήματα, τα οποία έχουν στο επίκεντρό τους τη βιωσιμότητα και την τεχνολογία: Ποσοστό μεγαλύτερο από 10% των εσόδων των ηγετών αυτού του διπλού μετασχηματισμού προέρχεται από τον τρόπο αυτό.
  • Ο συνδυασμός πόρων για την αύξηση τεχνολογικών εφαρμογών προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης: Οι ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού επενδύουν περισσότερο στην καινοτομία σε όλους τους τομείς, διαθέτοντας περισσότερο από το 10% των ετήσιων εσόδων τους στην έρευνα και την ανάπτυξη. Αναγνωρίζουν επίσης ότι η βιωσιμότητα και η τεχνολογία δεν αποτελούν ξεχωριστές προτεραιότητες.
  • Η καθοδήγηση, η ενθάρρυνση και η αξιοποίηση των εργαζόμενων: Οι ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού αναλαμβάνουν την ευθύνη για την διατήρηση της απασχολησιμότητας των ανθρώπων τους, καθώς θεωρούν ότι η οικοδόμηση και η ανάπτυξη του ταλέντου είναι απαραίτητη για να μεταφραστεί σε απτή επιχειρηματική αξία.

 

«Υπάρχει λόγος που το DNA είναι μια διπλή έλικα», δήλωσε ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture. «Η σπειροειδής δομή του μορίου, που είναι η βάση της ζωής, είναι απαραίτητη για την αναπαραγωγή, την προσαρμογή και την ανάπτυξη. Αυτό αποτελεί μια ισχυρή παρομοίωση για τις επιχειρήσεις που προχωράνε σε δύο παράλληλες μεταβάσεις με έναν δυναμικό, διαρκή και εξελικτικό τρόπο: ψηφιακός μετασχηματισμός και βιωσιμότητα. Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που συνεχίζουν να βαδίζουν στην πεπατημένη, θα παρατηρούν σταδιακά τις ηγέτιδες εταιρείες του διπλού μετασχηματισμού να ενισχύουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, αξιοποιώντας τις δυναμικές αλληλεπιδράσεις στην καρδιά του DNA τους. Ως εκ τούτου, αποτελεί μονόδρομο να ακολουθήσουν τα βήματα αυτών των εταιρειών, ξεκλειδώνοντας την αξία που βρίσκεται στην καινοτόμο τεχνολογία με τα παραδοσιακά πλεονεκτήματα της βιωσιμότητας, της αλληλεγγύης και του εταιρικού σκοπού

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η ATCOM Χρυσός Χορηγός στο CX Summit 2021

Με τη Χρυσή Χορηγία της ATCOM, το CX Summit 2021: From Customer Xperience to Company Xcellence, το κορυφαίο ετήσιο συνέδριο αφιερωμένο στο Customer Experience, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021.

Στην agenda του συνεδρίου, την οποία συνιστούσαν διεθνώς καταξιωμένοι ειδήμονες του CX, συμμετείχε η CX Director της ATCOM Αλίσια Κωνσταντούρου, με τοποθέτηση που είχε ως θέμα το B2B Customer Experience και τίτλο “B2B CX: Tales from the crypt & the narrative of success”.

Στην ομιλία της, η κυρία Κωνσταντούρου αναφέρθηκε στην εγγενή διαφοροποίηση που διέπει τις ανάγκες των B2B πελατών έναντι των B2C και υπογράμμισε τη σημασία της ένταξης του Customer Empathy στον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Customer Experience.

Αναλύοντας τη δυναμική φύση της αγοραστικής συμπεριφοράς σε επίπεδο B2B και την ιδιαίτερη πολυπλοκότητα που διακρίνει το B2B Customer Journey, ανέδειξε ως κρίσιμους παράγοντες για την αποτελεσματική διαχείριση αυτής, μεταξύ άλλων, την ενσωμάτωση μεθοδολογιών Customer Research και Experience Mapping, με στόχο τη δημιουργία metrics απόδοσης σε κάθε στάδιο του αγοραστικού ταξιδιού.

Επιπρόσθετα, παρουσίασε κάποιες από τις τρέχουσες προκλήσεις στο B2B CX και επεσήμανε πρακτικές και στρατηγικές λύσεις που συντελούν καθοριστικά στη δημιουργία αξίας για τον πελάτη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Cardlink λανσάρει το νέο της website

Το ανανεωμένο website της Cardlink αντικατοπτρίζει πλήρως την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και παρουσιάζει πολύ παραστατικά όλες τις σύγχρονες λύσεις για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Ο επισκέπτης ενημερώνεται εύκολα για το πώς η κάθε υπηρεσία τον βοηθά να αναπτύξει την επιχείρησή του, να ζητήσει πληροφορίες ή να εγγραφεί σε αυτήν.

Η νέα διαδικτυακή εικόνα αποτυπώνει την εταιρική ταυτότητα της Cardlink και βασίζεται σε τρεις σημαντικούς πυλώνες: την αρχιτεκτονική της πληροφορίας, το σχεδιασμό με βάση την εμπειρία του χρήστη και την mobile first προσέγγιση. Ο σχεδιασμός και η τεχνική υλοποίηση ακολουθεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ανάπτυξης ιστοσελίδων, ενώ παράλληλα τηρούνται τα απαιτούμενα πρωτόκολλα για ασφαλή πλοήγηση του χρήστη σε όλους τους browsers και συσκευές.

Χαρακτηριστικά στοιχεία του website είναι η ασύγχρονη φόρτωση- lazy loading- των στοιχείων κάθε σελίδας, αλλά και η συγκεντρωτική απεικόνιση του περιεχομένου που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη και διευκολύνουν την περιήγησή του.

Το νέο cardlink.gr:

  • Συστήνει στις επιχειρήσεις την επιβλητική γκάμα των Android POS δίνοντας τη δυνατότητα online αγοράς,
  • Προτείνει λύσεις για online πωλήσεις ακόμα και αν κάποιος δεν έχει e-shop,
  • Παρουσιάζει εφαρμογές reporting και data analytics με δυνατότητα δωρεάν online εγγραφής.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Papaki ενώνει τις δυνάμεις του με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας

Το Papaki, κορυφαίος καταχωρητής και digital enabler στην Ελλάδα, ενδυναμώνει περαιτέρω τη σχέση του με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) στην Κρήτη

Με στόχο την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εξέλιξη του ερευνητικού του έργου, το Papaki εγκαθιστά μέρος των λειτουργικών τμημάτων του στο Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης (ΕΤΕΠ-Κ) στο ΙΤΕ, μπαίνοντας έτσι δυναμικά στο hub αυτό.  

Το ΙΤΕ αποτελεί ένα πρωτοπόρο τεχνολογικό κέντρο, κορυφαίο στη χώρα μας και διεθνώς αναγνωρισμένο. Το Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης (ΕΠΕΤ-Κ) είναι μια πρωτοβουλία του ΙΤΕ όπου η έρευνα και η τεχνογνωσία της ακαδημαϊκής κοινότητας  διαχέονται και βρίσκουν εμπορικές εφαρμογές από τις startup και τις εταιρείες που στεγάζονται εντός του campus. Οι συνέργειες αυτές βοηθούν στη ραγδαία ανάπτυξη της εφαρμοσμένης έρευνας, καθώς η διαρκής ανταλλαγή ιδεών και τεχνολογιών είναι πιο εύκολη από ποτέ. Έτσι, διευκολύνεται και η εφαρμογή αποτελεσμάτων ερευνάς σε πραγματικές συνθήκες. Το Papaki, ως κορυφαίος digital enabler της χώρας, δε θα μπορούσε να λείπει από αυτόν το χώρο.

 

Η εξέλιξη και η διεύρυνση της εταιρείας, διευκολύνουν επίσης και το ερευνητικό έργο MIRAGE, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Papaki, το Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ, τη Cytech και το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ. Στο MIRAGE, γίνεται ουσιαστικά μια προσπάθεια να γίνει κατανοητή η δρομολόγηση του ίντερνετ και πώς ουσιαστικά ένα site καταφέρνει να φτάσει στο σωστό server και όχι σε ένα ψεύτικο.

 

Ένα ακόμη πλεονέκτημα που προσφέρουν οι υποδομές του Επιστημονικού και Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης (ΕΤΕΠ-Κ) στα τμήματα του Papaki που θα λειτουργήσουν εκεί, είναι η ικανότητα της αδιάλειπτης λειτουργίας. Το Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης είναι κέντρο “disaster recovery”, που πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για αδιάλειπτη παροχή ρεύματος και ίντερνετ, ανεξάρτητα με τις συνθήκες έξω από αυτό. Έτσι, η ομάδα του Papaki μπορεί να παρέχει εγγυημένα στους πελάτες της, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες χωρίς αυτές να επηρεάζονται από εξωγενείς παράγοντες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η EY Ελλάδος απoκτά το συμβουλευτικό τμήμα της Convert Group

Η EY Ελλάδος, μέλος του διεθνούς δικτύου εταιρειών EY, παγκόσμιου ηγέτη στην παροχή ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών εταιρικής στρατηγικής και συναλλαγών, και η Convert Group, ελληνική εταιρεία με διεθνή πρωτοπορία σε τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού, με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, ανακοινώνουν τη συμφωνία για την απόκτηση από την ΕΥ Ελλάδος του Συμβουλευτικού Τμήματος της Convert Group.

Με την ένταξη στο δυναμικό της, μίας εξαιρετικά ταλαντούχου ομάδας συμβούλων με αποδεδειγμένες δεξιότητες και εκτεταμένη εμπειρία από τη συνεργασία της με μεγάλους πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η EY Ελλάδος αποκτά επιπλέον εξειδίκευση και τεχνογνωσία σε λύσεις και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, επεκτείνοντας τις ήδη προσφερόμενες συμβουλευτικές της υπηρεσίες, μεταξύ άλλων σε τομείς, όπως:

  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce consulting) και omni-channel consulting
  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη στρατηγική e-commerce, καθώς και τον μετασχηματισμό που προκύπτει
  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Οι υπηρεσίες επαγγελματικής εκπαίδευσης σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου

 


Με τον τρόπο αυτό, η EY θεμελιώνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Με τη σειρά της, η συμφωνία αυτή προσφέρει στην Convert Group τη δυνατότητα και τους πόρους να αφοσιωθεί στο όραμά της και να ηγηθεί με την καινοτόμο πλατφόρμα της “eRetail Suite” στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, η Convert Group συνεχίζει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών Data & Analytics καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, μέσα από τις πλατφόρμες της.

Σημειώνεται ότι, από την πλευρά της Convert Group σύμβουλοι στη διαδικασία ήταν η Αλεξίου-Κοσμόπουλος Εταιρεία Δικηγόρων και η TaxStore Consulting, ενώ η ΕΥ αξιοποίησε τις εσωτερικές νομικές και φορολογικές της υπηρεσίες για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της διαδικασίας

Στη φωτογραφία, ο κ. Π. Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group και η κυρία Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Partner, Chief Product Officer και Deputy CEO της εταιρείας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το Project Agora και οι συνεργάτες του στηρίζουν το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα

Αυτές τις γιορτές, το Project Agora αξιοποιεί τη δύναμη του δικτύου του και των online media για να υποστηρίξει το Ελληνικό Τμήμα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα.

Σκοπός της δράσης είναι να ενημερώσει τους χρήστες του Διαδικτύου για το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα και να τους προτρέψει να βοηθήσουν ενεργά μέσω της δωρεάς τους. Η δωρεά όλων μας αποτελεί τον μοναδικό τρόπο χρηματοδότησης του Ελληνικού Τμήματος  των Γιατρών Χωρίς Σύνορα για να μπορεί να παρέχει ιατρική φροντίδα σε ανθρώπους αποκλεισμένους από την υγειονομική περίθαλψη, σε θύματα βίας, φυσικών καταστροφών ή ενόπλων συγκρούσεων.

H δράση ξεκίνησε στις 17 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει έως το τέλος Ιανουαρίου. Ειδικά διαμορφωμένα ad-experiences εμφανίζονται στο περιβάλλον των μεγαλύτερων publishers και health retailers και οδηγούν τους επισκέπτες στη σελίδα δωρεάς. Η ανταπόκριση των συνεργατών του Project Agora ήταν από την πρώτη στιγμή εντυπωσιακή, μέσω διάθεσης διαφημιστικού χώρου, αλλά και απευθείας χρηματικής δωρεάς.

Για τη δωρεά του το κοινό μπορεί να επισκέπτεται το Γιατροί Χωρίς Σύνορα | Project Agora | msf.gr καθώς και να κοινοποιεί τη δράση για να αυξήσει ακόμα περισσότερο την προβολή της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search