Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, οι ηγέτιδες εταιρείες που ενίσχυσαν τις τεχνολογικές τους επενδύσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας ισχυροποίησαν τη θέση τους έναντι των ανταγωνιστών τους. Η μελέτη αποκαλύπτει ότι η τεχνολογία έχει αναμφισβήτητα καταστεί απαραίτητη για την επιτυχία των επιχειρήσεων καθώς επιτρέπει άμεσα στις εταιρείες όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά ακόμη και να ευδοκιμήσουν σε μια από τις πιο ανατρεπτικές στιγμές της ιστορίας.
Η νέα μελέτη “Make the Leap, Take the Lead” υπογραμμίζει ότι αυξάνοντας τις επενδύσεις τους σε cloud, τεχνητή νοημοσύνη (AI) και άλλες τεχνολογίες, οι ‘Ηγέτες’ (Leaders) αυξάνουν τα έσοδά τους με ρυθμό πέντε φορές γρηγορότερο σε σχέση με τις εταιρίες ‘Ουραγούς’ (Laggards), ρυθμός εξαιρετικά υψηλότερος σε σχέση ακόμα και με το διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης που οι ‘Ηγέτες’ ανέφεραν πριν από λίγα χρόνια. Στον αντίποδα, πολλές εταιρείες στην κατηγορία των ‘Ουραγών’ επένδυσαν σε νέες τεχνολογίες για πρώτη φορά, σε μεγάλο βαθμό για να διατηρήσουν τις επιχειρησιακές και τεχνολογικές τους λειτουργίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, γεγονός που τις τοποθετεί σε ακόμη δυσμενέστερη θέση.
Μια νέα κατηγορία εταιρειών αναδύθηκε, οι ‘Άλτες’ (Leapfroggers). Αυτή η κατηγορία ξεχωρίζει για την ικανότητά της να επιτυγχάνει γρήγορα την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της δυναμικής των συστημάτων τους και της ενίσχυσης της καινοτομίας τους. Οι ‘Άλτες’ συμπίεσαν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους σε μικρό χρονικό διάστημα μέσω μιας επιθετικής και προοδευτικής τεχνολογικής στρατηγικής που μετέτρεψε τις προκλήσεις του περασμένου έτους σε επιχειρηματικές ευκαιρίες και πλεονεκτήματα.
Στην έρευνα συμμετείχαν 4.300 ερωτηθέντες και η βαθμολογία στηρίχτηκε στους παράγοντες «Δύναμη Συστημάτων» και «Βαθμός Αναστροφής». Η μελέτη ανέδειξε τις εταιρείες ‘Ηγέτες’ (το 10% του δείγματος με την υψηλότερη βαθμολογία), τις εταιρείες ‘Άλτες’ (18% του συνολικού δείγματος) και τις εταιρίες ‘Ουραγούς’ (το 25% του δείγματος με τη χαμηλότερη βαθμολογία) και αξιολόγησε την οικονομική απόδοση της κάθε κατηγορίας.
Η Annette Rippert, Επικεφαλής Strategy & Consulting, Accenture, πρόσθεσε «Αυτή η μελέτη δείχνει ότι οι ‘Ηγέτες’ υιοθετούν καινοτόμο τεχνολογία νωρίτερα και επενδύουν συχνότερα από τους ανταγωνιστές τους. Επικεντρώνονται όχι μόνο στην εφαρμογή της νέας τεχνολογίας, αλλά και στα κρίσιμα βήματα που απαιτούνται για την επιτυχή επέκτασή της σε ολόκληρη την επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένου ενός ευέλικτου τρόπου εργασίας, ενώ υλοποιούν σημαντικές αλλαγές για την ενίσχυση μιας κουλτούρας που έχει στο επίκεντρο την καινοτομία και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων τους.»
Η μελέτη δείχνει ότι οι εξελισσόμενες στρατηγικές τεχνολογίας αποδίδουν περισσότερο όταν οι εταιρίες εστιάζουν σε τρεις πυλώνες:
- Replatform - Μετάβαση στο cloud για την ενίσχυση της «Δύναμης Συστημάτων», περιορίζοντας τις περιττές τεχνολογίες και τα αποσυνδεδεμένα δεδομένα σε ολόκληρη την αρχιτεκτονική του IT, γεγονός που μεταφράζεται σε όφελος σε επίπεδο υπολογιστικής ισχύος και ευελιξίας. Για παράδειγμα, το 80% των εταιρειών στην κατηγορία ‘Άλτες’ είχε υιοθετήσει κάποια μορφή τεχνολογίας cloud έως το 2017, αλλά το ποσοστό αυτό εκτινάχθηκε στο 98% έως το 2020.
- Reframe – Εστίαση σε μια στρατηγική τεχνολογίας με αρχικό στόχο την καινοτομία. Οι ‘Άλτες’ μπορούν εύκολα να αλλάζουν την προσέγγισή τους και να αντιμετωπίζουν πιθανά εμπόδια ως ευκαιρίες καινοτομίας με νέες τεχνολογίες. Η κλιμάκωση νέων καινοτομιών έγινε η βασική προτεραιότητα για τις εταιρείες ‘Άλτες’ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με το 67% να επιδιώκει επιθετική αύξηση εσόδων από μη βασικούς επιχειρηματικούς τομείς.
- Reach – Επέκταση της πρόσβασης στην τεχνολογία σε όλα τα εσωτερικά τμήματα της επιχείρησης και ανάπτυξη ευρύτερων πρωτοβουλιών για την αναβάθμιση δεξιοτήτων των εργαζομένων, την ευημερία και την ψυχική τους υγεία. Το 65% των ‘Ηγετών’ δίνει προτεραιότητα στην ευτυχία των εργαζομένων τους παρέχοντας ευέλικτες εργασιακές ρυθμίσεις σε ψηφιακή βάση, σε σύγκριση με μόλις 43% των ‘Ουραγών’.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ποσοστό μεγαλύτερο του 70% των ‘Ηγετών’ αύξησε τις επενδύσεις σε cloud security και 68% σε υβριδικό cloud. Πρόσθετα, οι ‘Ηγέτες’ εμβάθυναν σε τεχνολογίες Internet of Things (70%) και AI και Machine Learning (59%). Η ανάπτυξη μιας θεμελιώδους πλατφόρμας cloud συνεπάγεται εξοικονόμηση και απελευθέρωση πόρων, επιτρέποντας την κατεύθυνση του προϋπολογισμού IT από την απλή συντήρηση στην καινοτομία, συμβάλλοντας στην ευθυγράμμιση της στρατηγικής τεχνολογίας και των επιχειρηματικών στόχων.
Οι ‘Άλτες’ μετέτρεψαν τις στρατηγικές τεχνολογίας και τις προτεραιότητές τους σε σύντομο χρονικό διάστημα, αξιοποιώντας την κρίση της πανδημίας για να αυξήσουν τη χρήση προηγμένων και αναδυόμενων τεχνολογιών κατά 17%, κλιμακώνοντας την τεχνολογία σε όλες τις επιχειρησιακές τους λειτουργίες. Οι ‘Άλτες’ προχώρησαν επίσης σε προσεκτικές οργανωτικές αλλαγές για να επεκτείνουν αυτές τις τεχνολογίες και συμπίεσαν το χρόνο μετασχηματισμού τους από χρόνια σε μερικούς μόλις μήνες.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οι διοργανωτές τής IFA Berlin, της κορυφαίας εκδήλωσης για καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές στην Ευρώπη, ανακοίνωσαν πως ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για μια πλήρη και πραγματική επιστροφή στις αίθουσες εκθέσεων μετά τη μικρής κλίμακας «ειδική έκδοση» που πραγματοποιήθηκε πέρσι, λόγω της πανδημίας.
Οι διοργανωτές βλέπουν τώρα τεράστιο ενδιαφέρον από στελέχη εταιρειών από όλους τους κλάδους της βιομηχανίας, που θέλουν να παραβρεθούν στο Βερολίνο και να δουν τα προϊόντα και την καινοτομία σε δράση.
Η IFA Berlin 2021 θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 7 Σεπτεμβρίου, ενώ ορισμένα τμήματα της έκθεσης βλέπουν πρωτοφανή επίπεδα ενδιαφέροντος και έχουν ήδη δεσμευτεί σε ποσοστό περισσότερο από 80%.
Ακριβώς όπως και κατά τη διάρκεια της «ειδικής έκδοσης» του περασμένου έτους, η δημόσια υγεία και ασφάλεια είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τους διοργανωτές της IFA Berlin 2021. Για το λόγο αυτό, έχουν συνεχή επαφή με τις αρχές δημόσιας υγείας για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των επισκεπτών και των εκθετών.
Κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης κανονικής εκδήλωσης, το 2019, η IFA Berlin υποδέχθηκε 238.700 επισκέπτες, 1.930 συνεργάτες του κλάδου και 5.360 δημοσιογράφους, από περισσότερες από 130 χώρες.
Δείτε περισσότερα στο www.exposgreece.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το e-Commerce Conference 2021, το κορυφαίο συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις 14 και 15 Απριλίου 2021, με Χρυσή Χορηγία από την ATCOM.
Στο πρόγραμμα ομιλητών του συνεδρίου συμμετείχε ο κ. Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM, με τοποθέτηση που είχε τίτλο “Real life, real results: applied AI for conversion optimisation”.
Στην ομιλία του, ο κ. Καταρόπουλος παρουσίασε τις δυνατότητες που προσφέρει η εφαρμογή τεχνολογιών Machine Learning και Τεχνητής Νοημοσύνης στο e-commerce, παραθέτοντας απτές εφαρμογές αυτών μέσα από πραγματικά σενάρια, τα οποία είναι υλοποιήσιμα στο σήμερα.
Αναφερόμενος αρχικά στις εφαρμογές σε επίπεδο εξατομίκευσης (personalisation) και προτεινόμενων προϊόντων (product recommendation), στη συνέχεια εστίασε στη χρήση του AI για τη διασφάλιση της αποδοτικότητας του ηλεκτρονικού καταστήματος. Στο πλαίσιο αυτό, επεσήμανε μηχανισμούς που επιτρέπουν την ανίχνευση αποκλίσεων από την ομαλότητα σε όλα τα στάδια της λειτουργίας του (anomaly detection), καθώς και τη βελτιστοποίηση της τιμολογιακής στρατηγικής του (price optimisation).
Ολοκληρώνοντας, ο κ. Καταρόπουλος υπογράμμισε τρόπους με τους οποίους οι retailers θα μπορούσαν να εισάγουν τέτοιες τεχνολογίες στην ευρύτερη λογική τους, ώστε να καρπωθούν σημαντικά αναδυόμενα οφέλη.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Sunlight.io, εταιρία τεχνολογίας με κεντρικό σημείο έρευνας και ανάπτυξης στο Ηράκλειο Κρήτης και έδρα το Cambridge του Ηνωμένου Βασιλείου, εξασφάλισε για τις δραστηριότητές της σε πρώτο γύρο, (series A funding round) χρηματοδότηση ύψους 6 εκατομμυρίων δολαρίων με επικεφαλής την OpenOcean και τη συμμετοχή της Robert Bosch Venture Capital.
Η virtualisation τεχνολογία της Sunlight.io είναι η λύση σε πολλαπλά προβλήματα σύγχρονων εφαρμογών όπως AI, analytics και big data που προκαλούνται από τη τεράστια ανοδική τάση στη δημιουργία, αποθήκευση και επεξεργασία δεδομένων.
Ο ιδρυτής και CEO της Sunlight.io, Julian Chesterfield, ήταν ένας από τους αρχιτέκτονες της τεχνολογίας Xen hypervisor - το θεμελιώδες component του (Amazon) AWS cloud, δηλώνει ότι η πλήρης hyperconverged λύση (HCI) της Sunlight.io έχει σχεδιαστεί για υψηλή απόδοση, μικρό αποτύπωμα και απλότητα. Επικεντρώνεται γύρω από το Sunlight NexVisor, έναν ελαφρύ hypervisor βελτιστοποιημένο για την ταχύτερη flash αποθήκευση (NVMe) και δικτυακή επικοινωνία αφαιρώντας ενδιάμεσα virtualization επίπεδα, καταφέρνοντας επιδόσεις bare-metal. Η λύση περιλαμβάνει πλήρες software-defined storage και networking μέρη, ενώ επιτρέπει την πλήρη διαχείριση υβριδικών υποδομών από ένα κεντρικό σημείο.
Σύμφωνα με τον VP of Engineering της Sunlight.io, Αθανάσιο Ζωγράφο, μέσα στο τρέχον έτος το δυναμικό της εταιρίας προβλέπεται να αυξηθεί αισθητά, εφόσον η επένδυση από τους δύο κορυφαίους Ευρωπαίους επενδυτές σε data infrastructure, την OpenOcean και τη Robert Bosch Venture Capital, προετοιμάζει την επιχείρηση πραγματικά και δίνει το εισιτήριο για άμεση και ταχεία ανάπτυξη.
Μάθετε περισσότερα για την εταιρεία στο www.Sunlight.io
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μια νέα εποχή ξεκινάει για το Papaki καθώς 17 χρόνια μετά την ίδρυσή του, εντάσσεται στην team.blue, ηγετικό digital enabler για εταιρείες και επιχειρηματίες, που με ομάδα πάνω από 1.500 ανθρώπους, εξυπηρετεί στην Ευρώπη περισσότερους από 2 εκατομμύρια πελάτες.
“Στην Εnartia (σ.σ. Όμιλος εταιρειών στον οποίο εντάσσονται Papaki & Top.Host), στόχος μας είναι να βοηθάμε τους οργανισμούς και τους απλούς χρήστες να επιτύχουν τους ψηφιακούς τους στόχους. Τους προσφέρουμε ψηφιακή ενδυνάμωση. Με την ένταξή μας σε έναν ηγετικό όμιλο όπως αυτόν της team.blue, θα μπορέσουμε να πάμε το όραμά μας ένα βήμα πιο πέρα. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι γι’ αυτή την ευκαιρία που δίνεται στους πελάτες και τους εργαζόμενούς μας”, δήλωσαν οι συνιδρυτές της Enartia, Φραγκούλης Μαούνης, Δημήτρης Ανθουλάκης και Αγγέλα Ανθουλάκη.
“Είμαι ενθουσιασμένος που ξεκινάμε το success story μας στην Ελλάδα μαζί με την Enartia. Κατά τη διαδικασία της συμφωνίας, ήταν ξεκάθαρο ότι η Enartia μοιράζεται το ίδιο πάθος για customer success και τοπική εξυπηρέτηση. Είναι πράγματι οι digital enablers της Ελλάδας και γι’ αυτό ταίριαζαν απόλυτα στο όραμα της team.blue” δήλωσε ο CEO της team.blue Jonas Dhaenens.
Η εξαγορά, δε θα φέρει καμία αλλαγή στη διοίκηση και το προσωπικό της Enartia. Σχετική δήλωση ανακοινώθηκε επίσημα και από την team.blue.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ATCOM ανακοινώνει την ανάληψη Χρυσής Χορηγίας στο e-Commerce Conference 2021, το κορυφαίο συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 και 15 Απριλίου 2021.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η ATCOM θα είναι παρούσα στην agenda των ομιλητών, με τοποθέτηση του κ. Ιάσονα Καταρόπουλου, Chief Commercial Officer της ATCOM. Στην ομιλία του, ο κ. Καταρόπουλος θα αναφερθεί στην ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης εντός της στρατηγικής e-commerce, παρουσιάζοντας τη δυναμική των τεχνολογιών AI στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Ο κ. Καταρόπουλος δήλωσε σχετικά: “Η ATCOM διαχρονικά στηρίζει το e-Commerce Conference, ως έναν σημαντικό θεσμό για τον χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Είναι τιμή μου να συμμετέχω στη φετινή διοργάνωση και να συνδράμω σε μία αξιόλογη ανταλλαγή απόψεων, τεχνογνωσιών και οραμάτων. Είμαι σίγουρος πως η συζήτηση αυτή θα αποδειχθεί καρποφόρα, με στόχο την χάραξη νέων κατευθύνσεων για μία επιτυχημένη e-Commerce στρατηγική που θα είναι χρήσιμη, αξιοποιήσιμη και αποτελεσματική – και την οποία οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη σήμερα, πιο πολύ από ποτέ”.
Μοιραστέιτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε έναν απολογισμό για τη μέχρι τώρα πορεία του προχώρησαν οι άνθρωποι του YouBeHero, οι οποίοι βλέπουν με αισιοδοξία και ελπίδα το 2021. Το YouBeHero αποτελεί μια «φρέσκια» ελληνική online πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε καταναλωτή να κάνει τις καθημερινές online αγορές του και ταυτόχρονα να γίνει ο «ήρωας» των κοινωφελών οργανώσεων της προτίμησής του.
Μόλις με ένα κλικ καθένας μπορεί να προσφέρει σημαντική βοήθεια σε συνανθρώπους ή στο περιβάλλον. Κι όλα αυτά χωρίς κάποια έξτρα χρέωση ή οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση. Απλά κάνοντας αγορές στο διαδίκτυο.
Από τον Απρίλιο του 2019, η ολοένα και αυξανόμενη ομάδα του YouBeHero έχει κάνει άλματα. Μόνο το 2020 μέσα από τις αγορές στην πλατφόρμα συγκεντρώθηκαν 4.075,26€ από 2.647 αγορές ,έναντι των 914,93€ που συγκεντρώθηκαν το 2019 από 1.076 αγορές. Ταυτόχρονα, το 2020 αυξήθηκαν κατά 291% οι μοναδικοί επισκέπτες της «ηρωικής» πλατφόρμας, φτάνοντας τους 2.027, έναντι των 518 του 2019.
Ο αριθμός των εγγραφών νέων οργανώσεων στην πλατφόρμα, αυξήθηκε επίσης σημαντικά και πλέον ο αριθμός αυτός είναι πάνω από 70, με συμμετοχές από ολόκληρη τη χώρα.
Πολύ σημαντική ήταν η συμβολή της Νάντιας Κοντογεώργη, την οποία και καλωσόρισε με χαρά η ομάδα του YouBeHero, για να αποτελέσει την πρέσβειρα της οργάνωσης.
Η διαδικασία για να γίνει κάποιος «ήρωας» είναι απλή. Το YouBeHero συνεργάζεται ήδη με περισσότερα από 470 online καταστήματα, ενώ αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί σημαντικά το 2021 με τις συνεχόμενες προσθήκες νέων e-shop.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=YsFopfgIrOQ"]
Το μόνο που έχει να κάνει κάποιος, είναι να μπει στο website και να ενεργοποιήσει την υπηρεσία της δωρεάς. Κάθε φορά που πραγματοποιεί τις αγορές του σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα, η δωρεά μεταφέρεται στην οργάνωση της επιλογής του, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
Τέλος, για να μην πηγαίνει καμία δωρεά χαμένη, το YouBeHero έχει δημιουργήσει τον «ηρωικό ενθυμητή». Έτσι, αν ο χρήστης τον εγκαταστήσει στο browser του (Chrome, Firefox ή Edge) ο «ενθυμητής» θα κάνει μια μικρή ειδοποίηση κάθε φορά που βρίσκεται σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα.
Η εγγραφή στην πλατφόρμα είναι δωρεάν και διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα στο www.youbehero.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Καθώς η πανδημία αλλάζει τον τρόπο σχετικά με το πώς και πού ασκούμε τα επαγγέλματά μας, πολλοί από εμάς θα χρειαστεί να αναβαθμίσουμε τις δεξιότητές μας ή και να αλλάξουμε καριέρα. Σύμφωνα με έρευνα της Google και της McKinsey, η οποία πραγματοποιήθηκε πριν ακόμα ξεσπάσει η πανδημία, πάνω από 90 εκ. Ευρωπαίοι εργαζόμενοι ενδέχεται να χρειαστεί να αναπτύξουν σημαντικές νέες δεξιότητες στο πλαίσιο της εργασίας τους, ενώ, έως και 21 εκ. άνθρωποι θα χρειαζόταν ίσως και να φύγουν από τη δουλειά τους, κυρίως σε τομείς όπου παρατηρείται μείωση της ζήτησης εργατικών χεριών, όπως η γεωργία και το λιανεμπόριο σε φυσικά καταστήματα.
Η παγκόσμια κρίση προκάλεσε την επιτάχυνση πολλών από αυτές τις προδιαγεγραμμένες αλλαγές, με αποτέλεσμα η McKinsey να εκτιμά πλέον ότι, στην Ευρώπη, ένα επιπλέον 25% των εργαζομένων θα χρειαστεί ίσως να αλλάξει δουλειά μετά την πανδημία. Πολλοί άνθρωποι θα πρέπει να αποκτήσουν νέες δεξιότητες, καθώς η ανάπτυξη στην αγορά εργασίας θα αφορά σε θέσεις πιο απαιτητικών δεξιοτήτων με υψηλότερους μισθούς.
Γι’ αυτό, η Google παρουσιάζει τρία νέα Πιστοποιητικά Επαγγελματικής Κατάρτισης (Google Career Certificates) τα οποία είναι διαθέσιμα online στο Coursera και δίνουν τη δυνατότητα στους κατόχους τους να αποκτήσουν την κατάλληλη κατάρτιση και προετοιμασία για να ακολουθήσουν καριέρα σε τομείς αυξανόμενης ζήτησης, όπως IT Support, Project Management, UX Design και Data Analytics. Αυτά τα χαμηλού κόστους προγράμματα βοηθούν ανθρώπους που επιθυμούν να εκπαιδευτούν online, στους ρυθμούς που επιθυμούν οι ίδιοι ή και που σκοπεύουν να αλλάξουν καριέρα, αλλά δεν έχουν το χρόνο ή τη δυνατότητα να ακολουθήσουν την παραδοσιακή εκπαίδευση. Τα προγράμματα των Πιστοποιητικών Επαγγελματικής Κατάρτισης μπορούν να ολοκληρωθούν σε ένα εξάμηνο, δεν προϋποθέτουν προηγούμενη εμπειρία ή πτυχίο και αναγνωρίζονται από εργοδότες και ειδικούς των παραπάνω κλάδων.
Τα πιστοποιητικά της Google καλύπτουν την αυξανόμενη ζήτηση από πολλούς εργαζόμενους που θέλουν να αποκτήσουν δεξιότητες οι οποίες θα τους επιτρέψουν να εξασφαλίσουν καλές δουλειές. Πέρυσι παρατηρήσαμε αυξημένο ενδιαφέρον για την online εκμάθηση από ανθρώπους που έχασαν τη δουλειά τους ή που απλά αναζητούσαν κατάρτιση για τομείς που έχουν σήμερα μεγαλύτερη ζήτηση – και θα έχουν και στο μέλλον.
Η αντιμετώπιση μελλοντικών προκλήσεων στον εργασιακό χώρο, απαιτεί συμπράξεις μεταξύ κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και κοινοτικών οργανισμών. Η Google υποστηρίζει το Σύμφωνο Δεξιοτήτων (Pact for Skills) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως μέρος της δέσμευσής της να βοηθά τους ανθρώπους να ξεπερνούν ανισότητες και εμπόδια στον τομέα της μόρφωσης. Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να προσφέρει υποτροφίες για τα πιστοποιητικά της σε 100.000 ανθρώπους στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, οι οποίες θα διανεμηθούν μέσω τοπικών οργανισμών. Ανάμεσά τους τα Fundae και SEPE στην Ισπανία, APDC και IEFP στην Πορτογαλία, London Borough of Camden στο Ηνωμένο Βασίλειο, ΟΑΕΔ στην Ελλάδα, Czechitas στη Δημοκρατία της Τσεχίας και της Σλοβακίας, Agency for Digital Development (ADD) στο Μαρόκο και RootHub στη Νιγηρία. Σύντομα θα ανακοινωθούν και άλλες τοπικές συνεργασίες.
Επίσης, η Google έχει επικεντρωθεί σε τρόπους αντιμετώπισης φυλετικών και οικονομικών ανισοτήτων, οι οποίες έχουν επιδεινωθεί εξαιτίας της πανδημίας. Υπό-αντιπροσωπευόμενες ομάδες, εργαζόμενοι με χαμηλά εισοδήματα και γυναίκες είναι τα πλέον εκτεθειμένα μέλη στους τομείς που έχουν πληγεί περισσότερο, όπως η εστίαση και η φιλοξενία. Ως εκ τούτου έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να χάσουν τη δουλειά τους. Μεγάλες προκλήσεις αντιμετωπίζουν και εργαζόμενοι μεγαλύτερης ηλικίας χωρίς εμπειρία στη χρήση Η/Υ, που δυσκολεύονται ιδιαίτερα να επιστρέψουν στον επαγγελματικό χώρο. Το Google.org θα δώσει 50.000 από τις υποτροφίες αυτές σε μέλη υποβαθμισμένων κοινοτήτων, ώστε να υπάρχει πρόσβαση στη γνώση για ανθρώπους όλων των προελεύσεων.
Πέρυσι, το Google.org έδωσε ένα αρχικό ποσό 5 εκ. ευρώ στην INCO, μια παγκόσμια μη κερδοσκοπική οργάνωση, με σκοπό να συνεργαστεί με πάνω από 50 τοπικές ΜΚΟ για να παρέχουν υπηρεσίες όπως συμβουλές για καριέρα, προετοιμασία επαγγελματικών συνεντεύξεων, κουπόνια παιδικής φροντίδας και υποστήριξη εκμάθησης ξένων γλωσσών. Στις οργανώσεις αυτές περιλαμβάνεται και η Riga Tech Girls, μια διοικούμενη από γυναίκες ΜΚΟ στη Λεττονία, που θα μοιράσει υποτροφίες σε λιγότερο προνομιούχες γυναίκες για να βοηθήσει την είσοδό τους σε τεχνολογικά επαγγέλματα.
Κι ενώ πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να βρουν δουλειά επειδή δεν διαθέτουν τις απαραίτητες δεξιότητες, υπάρχει και ένα ποσοστό 40% εργοδοτών στην Ευρώπη, (40% of employers in Europe) που δυσκολεύονται να βρουν κατάλληλα καταρτισμένους ανθρώπους. Η Google στηρίζει προσπάθειες όπως αυτές που οργανώνουν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και άλλοι φορείς για να βοηθήσει να γεφυρωθεί το χάσμα δεξιοτήτων μεταξύ εργοδοτών και εργατικού προσωπικού και έχει δεσμευτεί να συγκεντρώσει επιχειρήσεις και οργανισμούς που, όπως και η Google, αναγνωρίζουν τα Πιστοποιητικά Επαγγελματικής Κατάρτισης της Google και εκφράζουν ανοιχτά το ενδιαφέρον τους για να δεχτούν αιτήσεις από τους αποφοίτους της. Παράλληλα, οι κάτοχοι των πιστοποιητικών της Google μπορούν να κάνουν αιτήσεις για προγράμματα πρακτικής άσκησης.
Η τεχνολογία πρέπει να βοηθά όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από τον τόπο καταγωγής τους, το φύλο, τη φυλή την ηλικία ή το μορφωτικό επίπεδο. Οι κυβερνήσεις και οι επιχειρήσεις πρέπει να ξανασκεφτούν το πώς μπορούμε να καταργήσουμε τα εμπόδια προς τη μάθηση και να επενδύσουμε σε καινοτόμες συνεργασίες όταν εξοπλίζουμε τους ανθρώπους με νέες δεξιότητες— διαφορετικά οι ανισότητες θα μεγαλώνουν. Ελπίζουμε ότι με αυτές τις νέες προσπάθειες και την υποστήριξη των συνεργατών μας στον δημόσιο τομέα, ακόμη περισσότεροι άνθρωποι θα μπορέσουν να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να ευημερήσουν και να βλέπουν τις καριέρες τους να εξελίσσονται μέσω της τεχνολογίας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Διευρυμένα καθήκοντα Chief Operating Officer για τη Forestview, μέλους του Think Digital Group, αναλαμβάνει ο Γιάννης Γκέκας. Ο Γ. Γκέκας με 15ετή εμπειρία στο χώρο της τεχνολογίας και καινοτομίας, έχει εργαστεί ως management consultant σε μεγάλα project που αφορούν σε υπουργεία και φορείς του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και σε μεγάλα επενδυτικά funds στον χώρο της τεχνολογίας.
Επίσης, ως senior executive σε IT & Telecommunication projects για τη Huawei Global HQ, για εταιρείες του ομίλου Deutsche Telekom σε Ευρώπη και Αμερική και του ομίλου France Telekom σε Ευρώπη και Αφρική. Είναι κάτοχος MBA από το Imperial College Business School του Λονδίνου.
Ο Κώστας Καμπάκης, Managing Director της Forestview, δήλωσε: «Ο Γιάννης έχει ήδη αφήσει το αποτύπωμά του ως Chief Innovation Officer μέσω της δημιουργίας νέων τεχνολογικών λύσεων προς τους πελάτες μας τον τελευταίο χρόνο. Ο νέος του ρόλος είναι κομβικός για την αποτελεσματικότητα του συνόλου των υπηρεσιών μας, έχοντας πλέον ολοκληρώσει τον μετασχηματισμό της εταιρίας από digital Media σε full service marketing agency, που ξεκίνησε πριν τρία χρόνια».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η φετινή συνάντηση του TDG (Ομίλου Εταιριών ThinkDigital) πραγματοποιήθηκε με κεντρικό θέμα “Discovery” το διάστημα 22 με 25 Φεβρουαρίου 2021 με τη συμμετοχή περισσότερων από 185 στελεχών από 10 χώρες.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, οι Thinkers είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες και να πάρουν μέρος σε εργαστήρια, συζητήσεις, δημιουργικά παιχνίδια και stand-up comedy, χαρτογραφώντας τα βήματα που θα βοηθήσουν τις εταιρίες του Ομίλου να συνεχίσουν τη δημιουργική ανακάλυψη νέων ευκαιριών στον χώρο του Marketing & Commerce προς όφελος των τοπικών συνεργατών τους.
Σύμφωνα με τον Οδυσσέα Ντότσικα, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο του TDG, “ο ιός λειτούργησε ως καταλύτης για την ανάπτυξη μέσα σε ελάχιστους μήνες αντί για χρόνια τάσεων που υπήρχαν εδώ και καιρό. Η αρχή αυτής της νέας δεκαετίας μας βρίσκει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για να ανακαλύψουμε τις απαντήσεις σε κρίσιμα επιχειρηματικά ερωτήματα. Οι Εταιρίες του Ομίλου TDG επενδύουν στη ανάπτυξη των ομάδων τους - αναμένεται να φτάσουν τα 250 στελέχη ψηφιακών δεξιοτήτων αυτή χρονιά - για να παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες σε 3.000 πελάτες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική. Παράλληλα, επιταχύνεται η επένδυση στην ιδιόκτητη τεχνολογία και στη σημαντική ενίσχυση των δυνατοτήτων υποστήριξης πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου. Όλα αυτά, ενώ ανακαλύπτουμε νέους τρόπους για να επιτρέψουμε τη δημιουργικότητα και την ουσιαστική ανταλλαγή ιδεών σε ένα νέο υβριδικό περιβάλλον εργασίας. Το 2021 βρίσκει τον όμιλο TDG έτοιμο και σε Discovery Mode”.
Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι των εταιριών του TDG παρουσίασαν τις επιμέρους στρατηγικές πρωτοβουλίες των εταιριών τους με στόχο την προσφορά μετρήσιμης επιχειρηματικής αξίας στους πελάτες τους ακολουθώντας πιστά την αποστολή του Ομίλου για διαρκή καινοτομία στον χώρο μεταξύ Marketing και Commerce.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://thinkdigitalgroup.net
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77