Tech & Business

Πάνω από 1 τρισ. δολάρια οι δαπάνες στο ΙοΤ το 2022

Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζει να διευρύνεται το ψηφιακό μας σύμπαν. Σε ελάχιστα χρόνια από σήμερα, το 2025, το οικοσύστημα του Internet of Things (IoT) θα μετρά περισσότερα από 41,6 δισ. συνδεδεμένες συσκευές και αντικείμενα. Οι δε δαπάνες για το IoT αναμένεται να ξεπεράσουν το φράγμα του $1 τρισ. ήδη από το 2022, για να αυξηθούν στο 1,1 τρισ. δολάρια το 2023, καταγράφοντας μέση ετήσια αύξηση κατά 12,6%.

Σύμφωνα με την IDC (Worldwide Semiannual Spending Guide), για το τρέχον έτος οι συνολικές δαπάνες για το IoT θα κινηθούν στα επίπεδα των 726 δισ. δολ. Τρεις κλάδοι θα είναι αυτοί που κατά κύριο λόγο θα πραγματοποιήσουν τις μεγαλύτερες δαπάνες σε συστήματα Internet of Things: η διακριτή παραγωγή, η μεταποίηση και οι μεταφορές, αντιπροσωπεύοντας το ένα τρίτο των συνολικών δαπανών παγκοσμίως για το 2019.

Οι δαπάνες για την ανάπτυξη του IoT συνεχίζονται να επιδεικνύουν ικανοποιητική δυναμική. Ενώ εταιρείες και οργανισμοί επενδύουν σε hardware, software και υπηρεσίες, για να υποστηρίξουν τις πρωτοβουλίες IoT, η επόμενη πρόκληση που αντιμετωπίζουν είναι να εντοπίσουν τις λύσεις εκείνες που θα τους βοηθήσουν να διαχειρίζονται, να επεξεργάζονται και να αναλύουν τα δεδομένα, τα οποία παράγονται από όλες αυτές τις συνδεδεμένες συσκευές και τα αντικείμενα” σχολιάζουν οι αναλυτές της IDC.

Σε γεωγραφικό επίπεδο η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού είναι αυτή που αναμένεται να πραγματοποιήσει τις περισσότερες δαπάνες στο ΙοΤ, περίπου το 36,9% του συνόλου, με τις ΗΠΑ να ακολουθούν και τη Δυτική Ευρώπη να έπεται.[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

 
Τέλος τα προεγκατεστημένα Facebook Apps στα smartphones της Huawei

Στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου που έχει ξεσπάσει μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας και τη διένεξη που υπάρχει με τη Huawei, από τη Facebook ανακοινώθηκε ότι δε θα επιτρέπει στο εξής στην κινεζική εταιρεία να προεγκαθιστά τις εφαρμογές της στα κινητά της τηλέφωνα.

Αυτό σημαίνει ότι τα WhatsApp, Messenger και φυσικά, το Facebook App, δε θα βρίσκονται ήδη εγκατεστημένα στις συσκευές τής Huawei.

Η κίνηση αυτή κυρίως δημιουργεί εντυπώσεις, αφού οι χρήστες θα μπορούν να κατεβάσουν τις εφαρμογές από το Google Play, εφόσον θέλουν να τις χρησιμοποιήσουν στα smartphones τους.

Η "τιμωρία" από τη Facebook ήρθε λίγες εβδομάδες αφού η Google ακύρωσε την άδεια της Huawei που αφορούσε στο Android, γεγονός που δεν επιτρέπει πλέον στην κινέζικη εταιρεία να πραγματοποιεί μετατροπές και προσαρμογές στο λειτουργικό σύστημα.

Υπενθυμίζουμε πως η Huawei κατηγορείται από τις ΗΠΑ πως μέσω των συσκευών της διασπείρει κακόβουλο λογισμικό, με στόχο την καταγραφή και παρακολούθηση των χρηστών για λογαριασμό τής κυβέρνησης του Πεκίνου.

Μεταξύ των κυρώσεων που έχουν επιβάλλει οι ΗΠΑ στην εταιρεία, είναι και η απαγόρευση χρήσης εξοπλισμού της στις υποδομές τής χώρας.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Quest Group: Οικονομικά αποτελέσματα Α΄ τριμήνου 2019

Ο Όμιλος Quest το πρώτο τρίμηνο του 2019 πέτυχε:

 

  • Αύξηση στις Πωλήσεις (+7,9%) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
  • Αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας EBITDA (+10,8%), των προ φόρων κερδών ΕΒΤ (+5,8%) και των κερδών ανά μετοχή (+19,5%), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

 

* Δεν περιλαμβάνονται τα "Λοιπά κέρδη / (ζημίες)" της κατάστασης αποτελεσμάτων περιόδου, που σχετίζονται με την επενδυτική δραστηριότητα.

 

Τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα (ταμειακά διαθέσιμα μείον δάνεια και υποχρεώσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε €6,2 εκ., έναντι €25,7 εκ. στις 31/12/2018 και €442 χιλ.στις 31/3/2018.  Η μεταβολή  από τις 31/12/2018, οφείλεται κυρίως στο κεφάλαιο κίνησης. Οι επενδύσεις του Ομίλου στο 3μηνο 2019 αυξήθηκαν κατά €1 εκ. σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά λόγω εξαγοράς Φ/Β πάρκου στο Α τρίμηνο του 2019. Σημειώνεται ότι η επίδραση του ΔΠΧΑ 16 (μισθώσεις) από την πρώτη εφαρμογή τους στο Α’ τρίμηνο του 2019 ήταν θετική για το EBITDA κατά €1,17 εκ. και μη ουσιαστική για το EBT.

 

Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών

Τα έσοδα της μητρικής Εταιρείας κατά το Α’ 3μηνο 2019 ανήλθαν σε €361 χιλ. σε σχέση με €308 χιλ. την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα προ φόρων αποτελέσματα (ΕΒΤ) ανήλθαν σε ζημιές €77 χιλ. έναντι ζημιών €70 χιλ. και τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν σε ζημιές €56 χιλ. έναντι ζημιών €83 χιλ. στο 3μηνο 2018.

Πορεία 3Μ & Προοπτικές για το 2019 ανά δραστηριότητα

Αναλυτικότερα, σχετικά με την πορεία του πρώτου τριμήνου και τις προοπτικές για το υπόλοιπο διάστημα του 2019, αναφέρονται τα ακόλουθα ανά δραστηριότητα:

Προϊόντα Πληροφορικής (Info Quest Technologies, iSquare, Quest on Line (you.gr), iStorm)

  • Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 συνεχίστηκε η αύξηση στις πωλήσεις (+9,3%). Τα κέρδη προ φόρων εμφανίζονται ιδιαίτερα αυξημένα διότι επηρεάστηκαν θετικά κατά €1,4 εκ., λόγω αντιστροφής παλαιότερων έκτακτων προβλέψεων για αναδρομική καταβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Νομοθετική ρύθμιση που ψηφίστηκε κατήργησε την  αναδρομικότητα, οπότε  και οι εν λόγω προβλέψεις αντιστράφηκαν με ισόποση θετική επίδραση στα αποτελέσματα του Ομίλου .
  • Για το υπόλοιπο του έτους εκτιμάται ότι θα υπάρχει ήπια ανάπτυξη σε πωλήσεις και κέρδη προ φόρων, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

 

 Υπηρεσίες Πληροφορικής (όμιλος Unisystems)

  • Κατά το Α’ τρίμηνο του 2019 υπήρξε διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+17,9%) και πολύ υψηλότερη αύξηση (x4) στην προ φόρων κερδοφορία. Η σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας σε σχέση με την περασμένη περίοδο οφείλεται στην ολοκλήρωση κάποιων έργων τα οποία κατά το παρελθόν παρήγαγαν ζημιές, με αποτέλεσμα η εταιρεία σταδιακά να επανέρχεται στα φυσιολογικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους που είχε και παλιότερα.
  • Για το υπόλοιπο 2019 εκτιμάται συνέχιση της καλής πορείας του πρώτου τριμήνου, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο κερδών πρό φόρων.

 

 Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ACS - Courier)

  • Στο Α’ τρίμηνο του 2019 υπήρξε σταθερότητα στις πωλήσεις (+1,2%), ενώ η προ φόρων κερδοφορία κινήθηκε διψήφια θετικά (+10%), λόγω βελτίωσης της παραγωγικότητας.
  • Στο υπόλοιπο 2019 εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί μεγαλύτερη ανάπτυξη των πωλήσεων και ήπια ανάπτυξη κερδών πρό φόρων. Παράλληλα σχεδιάζεται και η έναρξη υλοποίησης σημαντικών επενδύσεων για το νέο κτήριο διαλογής της εταιρείας.

 

 Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Cardlink)

  • Κατά το Α’ τρίμηνο του 2019 σημειώθηκε μείωση στις πωλήσεις (-9,7%) και στην προ φόρων κερδοφορία (-54,9%), που οφείλεται κυρίως στην ωρίμανση της αγοράς των POS και δευτερευόντως στην ανανέωση της συμφωνίας με τις τράπεζες. Η νέα συμφωνία προβλέπει τόσο εκπτώσεις τζίρου για τα έτη 2018 – 2020, όσο και μειωμένες τιμές στη νέα διάρκειά της (2020 – 2024).
  • Στο σύνολο του έτους εκτιμάται ότι θα σταθεροποιηθούν οι πωλήσεις στα επίπεδα του 2018, ενώ η προ φόρων κέρδοφορία εκτιμάται να ανέλθει σε 10-15% επί των πωλήσεων. Η μελλοντική ανάπτυξη θα βασισθεί στην αύξηση των συναλλαγών, οι οποίες και στο Α’ τρίμηνο αυξάνονται με διψήφιο ποσοστό, καθώς και στη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

 

 Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (όμιλος Quest Energy)

  • Κατά το Α’ τρίμηνο του 2019 επιτεύχθηκε υπερδιπλασιασμός των μεγεθών της εταιρείας, λόγω της απόκτησης νέων φωτοβολταϊκών πάρκων στη διάρκεια του 2018. Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς είναι σήμερα 13,2 ΜW.
  • Στο σύνολο του 2019 εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί η τάση του Α’ τριμήνου σε έσοδα και κέρδη, ενώ πιθανολογείται η περαιτέρω ενίσχυσή τους με την υλοποίηση νέων αναπτυξιακών επενδύσεων.

 

Ο Όμιλος Quest εξακολουθεί να υλοποιεί τα επιχειρηματικά του σχέδια προσβλέποντας στην αύξηση των εσόδων, της κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών, στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται και σε περιοχές με προοπτικές ανάπτυξης, καθώς και στη σταδιακή από-επένδυση από περιουσιακά στοιχεία χαμηλής απόδοσης.

Η πορεία του πρώτου τριμήνου επιβεβαιώνει προηγούμενη εκτίμηση της Διοίκησης, ότι δηλαδή ο Όμιλος Quest στο σύνολό του κατά το 2019 θα παρουσιάσει ήπια ανάπτυξη των βασικών οικονομικών μεγεθών του στις συνεχιζόμενες δραστηριότητες. Με προϋπόθεση τη σταθερότητα της Ελληνικής οικονομίας, στο σύνολο του 2019 εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί η ήπια ανάπτυξη των μεγεθών του Ομίλου σε σχέση με το 2018.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Quest Group.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέος Mac Pro και οθόνη Pro Display XDR 6Κ από την Apple

Η iSquare, o επίσημος διανομέας των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών (WWDC) που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια, η Apple ανακοίνωσε την κυκλοφορία του πανίσχυρου Mac Pro και της εντυπωσιακής, επαγγελματικής οθόνης 6Κ, Pro Display XDR. Παράλληλα, παρουσίασε τις αναβαθμίσεις όλων των λειτουργικών της συστημάτων καθώς και το νέο iPadOS, το εξειδικευμένο λειτουργικό για τα iPad, που θα γίνουν διαθέσιμα στο κοινό το φθινόπωρο.

Ο ολοκαίνουριος Mac Pro, αποτελεί ένα πλήρως επανασχεδιασμένο, επαναστατικό workstation που απευθύνεται σε επαγγελματίες και ωθεί στα άκρα τις δυνατότητες ενός Mac. Σχεδιασμένος για μέγιστη απόδοση και με μοναδικές δυνατότητες επέκτασης και προσαρμογής, o νέος Mac Pro διαθέτει επεξεργαστές Xeon έως 28 πυρήνων, σύστημα μνήμης υψηλής απόδοσης με τεράστια χωρητικότητα 1,5 TB, οκτώ υποδοχές επέκτασης PCIe και αρχιτεκτονική γραφικών, που ενσωματώνει την πιο ισχυρή κάρτα γραφικών της αγοράς. Επίσης, εισάγει την Apple Afterburner, μια κάρτα επιταχυντή, η οποία επιτρέπει ταυτόχρονα την αναπαραγωγή τριών ροών RAW 8K ProRes video.

H Pro Display XDR είναι η καλύτερη επαγγελματική οθόνη στον κόσμο, 6K, 32 ιντσών με Retina display, εκθαμβωτικό P3 πλάτος και 10-bit χρώματος, εξαιρετική φωτεινότητα στα 1.600 nits, απίστευτη αναλογία αντίθεσης 1.000.000: 1 και εξαιρετικό εύρος προβολής, όλα σε ένα ασυναγώνιστο design με την υπογραφή της Apple. Συνδυάζοντας το νέο Mac Pro και την Pro Display XDR, κάθε χρήστης αποκτά τα πιο ισχυρά εργαλεία, που έχει προσφέρει ποτέ η Apple σε επαγγελματικό επίπεδο.

Παράλληλα, η Apple παρουσίασε χθες και τα αναβαθμισμένα λειτουργικά της συστήματα iOS 13, macOS Catalina, tvOS 13, watchOS 6 και το νέο iPadOS. Το τελευταίο αποτελεί ένα ισχυρό λειτουργικό σύστημα, το οποίο βασίζεται στο ίδιο προγραμματιστικό υπόβαθρο με το iOS, προσφέροντας πρωτοποριακές, νέες δυνατότητες και διαισθητικά χαρακτηριστικά, ειδικά σχεδιασμένα για την οθόνη και την ευελιξία ενός iPad. Προσφέρει στο χρήστη νέους τρόπους για να δουλεύει με εφαρμογές σε πολλά παράθυρα, να λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες με μια ματιά, μέσω της επανασχεδιασμένης Αρχικής Οθόνης, καθώς και πιο φυσικούς τρόπους χρήσης του Apple Pencil. Το iPadOS επωφελείται ταυτόχρονα και από τις ενημερώσεις του iOS 13, καθιστώντας το iPad την ιδανική συσκευή, τόσο για τον μέσο καταναλωτή, όσο και για τον δημιουργικό επαγγελματία.

Το iOS 13 φέρνει μια καινούρια εμφάνιση στο iPhone με τη λειτουργία Dark Mode, καθώς και νέους τρόπους περιήγησης και επεξεργασίας φωτογραφιών, σύνδεσης σε εφαρμογές και site, καθώς και πλοήγησης στην εφαρμογή «Χάρτες». Το iOS 13 είναι ταχύτερο και πιο ευέλικτο με βελτιστοποιήσεις σε όλο το σύστημα, οι οποίες μειώνουν τα μεγέθη λήψεων των εφαρμογών και κάνουν ακόμα πιο γρήγορη την εκκίνησή τους, όπως και το Face ID. Επιπρόσθετα, η Apple με το iOS 13 καινοτομεί ακόμα μία φορά στον τομέα της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων, προστατεύοντας απόλυτα ό,τι είναι σημαντικό για τον χρήστη.

Το macOS Catalina αποτελεί την τελευταία έκδοση του πιο εξελιγμένου λειτουργικού συστήματος υπολογιστών παγκοσμίως, γεμάτη με φρέσκα, νέα χαρακτηριστικά, εφαρμογές και ισχυρές τεχνολογίες για προγραμματιστές. Με το MacOS Catalina, η Apple αντικαθιστά το iTunes με τις δημοφιλείς εφαρμογές ψυχαγωγίας της, το Apple Music, τα Apple Podcasts και το Apple TV app. Η ολοκαίνουρια λειτουργία του Sidecar επιτρέπει στους χρήστες να επεκτείνουν την επιφάνεια εργασίας του Mac, χρησιμοποιώντας το iPad τους ως δεύτερη οθόνη ή ως συσκευή εισαγωγής υψηλής ακρίβειας σε όλες τις δημιουργικές εφαρμογές που προσφέρουν οι υπολογιστές Mac. Τα νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας, διασφαλίζουν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, ενώ το Voice Control επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν πλήρως το Mac μόνο με τη φωνή τους.

Τέλος, η Apple παρουσίασε τις αναβαθμίσεις των λειτουργικών συστημάτων για τα αγαπημένα Apple Watch και Apple TV. Το watchOS 6 δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Apple Watch να διαχειρίζονται καλύτερα την υγεία και την φυσική τους κατάσταση, ενώ προσφέρει νέα, δυναμικά faces ρολογιών και το App Store απευθείας στoν καρπό τους. Το tvOS 13 προσφέρει multi-user support, νέα, εκπληκτική Home Screen, υποστήριξη του Apple Arcade και νέων χειριστηρίων για μοναδική gaming εμπειρία.

Το άρθρο περιλεμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της iSquare.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Η Ένωση Ελληνικών Εταιρειών Αναδυόμενων Τεχνολογιών στην έκθεση ChipEx2019

Η Ένωση Ελληνικών Εταιρειών Αναδυόμενων Τεχνολογιών (Hellenic Emerging Technologies Industry Association - HETiA) με την υποστήριξη του Enterprise Greece, διοργάνωσε τη συμμετοχή ελληνικών εταιρειών σε Εθνικό Περίπτερο στη διεθνή έκθεση ChipEx2019, στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ, στις 12 και 13 Μαΐου 2019.
 
Η έκθεση Chipex είναι το μεγαλύτερο ετήσιο γεγονός της Ισραηλινής Βιομηχανίας Μικροηλεκτρονικής και στόχος της είναι να ενημερώσει όλους τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη μικροηλεκτρονική, με τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες και τη μελλοντική κατεύθυνση της βιομηχανίας.

Το φετινό γεγονός παρακολούθησαν κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο, όπως: Samsung, Intel, Mentor, Ansys, Cadence, TSMC, XFab, κ.ά. 

Τα μέλη της HETiA που συμμετείχαν στη διεθνή έκθεση ήταν: ADVEOS, ES Systems, HDL Design House Greece, NOESIS TECHNOLOGIES, THINK SILICON, WEASIC και παρουσίασαν τις καινοτόμες λύσεις και τα προϊόντα τους. Οι Έλληνες επιχειρηματίες ήρθαν σε επαφή με ισχυρές εταιρείες του κλάδου και διερεύνησαν πιθανές συνεργασίες στον τομέα της μικροηλεκτρονικής.

Κατά τη διάρκεια της Συνόδου Ολομέλειας του Συνεδρίου, ο Πρόεδρος της HETiA, Δρ. Εμμανουήλ Ζερβάκης, παρουσίασε τις δραστηριότητες της HETiA, ενώ στη συνέχεια, οι ελληνικές εταιρείες που συμμετείχαν στο Συνέδριο, παρουσίασαν εν συντομία τις δραστηριότητες και τα προϊόντα της εταιρείας τους.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Σύμβουλος του Γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Α΄, ΟΕΥ, στην Πρεσβεία της Ελλάδας στο Ισραήλ κ. Παρασκευή Καμπούρογλου και ο πρώτος Γραμματέας του Γραφείου Οικονομικών Εμπορικών Υποθέσεων Α’,ΟΕΥ, στην Πρεσβεία της Ελλάδας στο Ισραήλ  κ. Κωνσταντίνος Σ. Κουρουμάλος, επισκέφθηκαν το Ελληνικό Περίπτερο και συναντήθηκαν με εκπροσώπους των συμμετεχόντων εταιρειών και ενημερώθηκαν για τα προϊόντα και τα μελλοντικά τους σχέδια στο Ισραήλ.

Η HETiA (πρώην HSIA - Hellenic Semiconductor Industry Association) ιδρύθηκε το 2005 και εκπροσωπεί τις εταιρείες και τα ακαδημαϊκά ιδρύματα που αναπτύσσουν υψηλή τεχνολογία στην Ελλάδα, στο χώρο των Ημιαγωγών, της Μικροηλεκτρονικής, των Ενσωματωμένων Συστημάτων και του Διαδικτύου των Πραγμάτων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ένωσης, www.hetia.org


Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της HETiA.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για ελεύθερη ροή δεδομένων μη προσωπικού χαρακτήρα

Αλλαγές στην καθημερινότητα των ευρωπαϊκών εταιρειών, αλλά και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται επί ευρωπαϊκού εδάφους, φέρνει ο κανονισμός για την ελεύθερη ροή των δεδομένων μη προσωπικού χαρακτήρα, ο πρώτος αντίστοιχος σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κανονισμός, ο οποίος άρχισε να εφαρμόζεται στα κράτη-μέλη από τις 28 Μαΐου, θα επιτρέψει την αποθήκευση και επεξεργασία δεδομένων σε ολόκληρη την Ε.Ε. χωρίς αδικαιολόγητους περιορισμούς.

Με το νέο κανονισμό, οι χώρες της Ε.Ε. αποτρέπονται από το να θεσπίζουν νόμους, οι οποίοι επιβάλλουν την αδικαιολόγητη διατήρηση των δεδομένων αποκλειστικά εντός της εθνικής επικράτειας.

Μέχρι το 2025, η οικονομία των δεδομένων της ΕΕ-27 είναι πιθανό να της παράσχει το 5,4 % του ΑΕΠ της, που ισοδυναμεί με €544 δισ. Ωστόσο, το τεράστιο αυτό δυναμικό περιορίζεται, εάν τα δεδομένα δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν ελεύθερα.

Με την άρση των αναγκαστικών περιορισμών τοπικοποίησης των δεδομένων, χρήστες και επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τα δεδομένα και τις ευκαιρίες που παρέχουν. Με στόχο να βοηθήσει τους χρήστες, ιδίως τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να κατανοήσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των νέων αυτών κανόνων και του γενικού κανονισμού για την προστασία δεδομένων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε, χθες, σχετικές κατευθυντήριες γραμμές.

Ο νέος Κανονισμός ενθαρρύνει την κατάρτιση κώδικα δεοντολογίας για τις υπηρεσίες cloud μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου 2019. Οι κώδικες δεοντολογίας θα διευκολύνουν την αλλαγή παρόχου υπηρεσιών cloud, γεγονός που θα καταστήσει την αγορά αυτών των υπηρεσιών πιο ευέλικτη και τις υπηρεσίες δεδομένων στην Ε.Ε. πιο προσιτές οικονομικά.

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Τα έξυπνα προϊόντα MI της Xiaomi στο TEDxATHENS 2019

Η Info Quest Technologies, εξουσιοδοτημένος διανομέας της Xiaomi στην Ελλάδα και την Κύπρο, συμμετέχει ως PARTNER στο φετινό TEDxAthens που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 1 Ιουνίου στο Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, παρουσιάζοντας μερικές από τις έξυπνες - ΙοΤ λύσεις της Xiaomi για το σπίτι και τη μετακίνηση, που υπόσχονται να κάνουν την καθημερινότητα όλων, πιο λειτουργική και πιο διασκεδαστική.

Τα έξυπνα προϊόντα της Xiaomi  για το σπίτι περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα οικιακών συσκευών, με πολλές δυνατότητες, επιτρέποντας για πρώτη φορά την απομακρυσμένη επικοινωνία και διαχείριση λειτουργιών όπως η θέρμανση, ο φωτισμός, η καθαριότητα, η ασφάλεια κ.α.

Τα προϊόντα έξυπνης μετακίνησης, αντίστοιχα, ενσωματώνουν τεχνολογίες που διευκολύνουν τον χρήστη, προσφέροντας απόλυτη ελευθερία κινήσεων. Το αναδιπλούμενο ηλεκτρικό πατίνι Mi Electric Scooter, που φορτίζει κατά το φρενάρισμα, το αναδιπλούμενο ποδήλατο QiCYCLE, με σύστημα υποβοήθησης στα πετάλια και το ηλεκτρικό αυτόματο σκούτερ εξισορρόπησης Ninebot S, διαθέτουν κορυφαία σχεδίαση και έχουν κατασκευαστεί από υψηλής ποιότητας υλικά που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον, ενώ παράλληλα διατηρούν σε χαμηλό επίπεδο το ανθρακικό αποτύπωμα, καθώς όλα είναι ηλεκτροκίνητα.

Η Xiaomi έχει δεσμευτεί να κάνει την καινοτομία προσιτή σε όλους - «Innovation for everyone» - και αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της αυτή με το πλούσιο οικοσύστημα έξυπνων συσκευών που διαθέτει, με προηγμένη λειτουργικότητα, σε εξαιρετικά προσιτές τιμές και με μοναδική ευκολία χρήσης, ακόμη και από μη εξοικειωμένους χρήστες. 

Τα έξυπνα προϊόντα της Xiaomi είναι διαθέσιμα στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης, το κατάστημα Mi Store στο Golden Hall και το www.mistore-greece.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα www.you.gr και υποστηρίζονται με δύο (2) χρόνια εγγύηση από την Info Quest Technologies.

To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Info Quest Technologies.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Πάνω από 2 δισ. ψεύτικους λογαριασμούς διέγραψε το Facebook

Μεγάλη έξαρση παρουσιάζει, από τις αρχές του τρέχοντος έτους, το φαινόμενο των ψεύτικων λογαριασμών στο Facebook. Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης έκανε γνωστό ότι μόνο το 1ο τρίμηνο του 2019 απέσυρε 2,2 δισεκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμούς, σημειώνοντας ότι τόσο τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, όσο και το τελευταίο τρίμηνο του 2018, υπήρξε έξαρση των ψεύτικων λογαριασμών. Μάλιστα, όπως προκύπτει από τη σύγκριση των στοιχείων του 2018, ο αριθμός αυτός είναι διπλάσιος από τον αντίστοιχο του τελευταίου τριμήνου του 2018, που κινήθηκε στα επίπεδα του 1 δισ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ίδιου του Facebook, περίπου το 5% των μηνιαίων ενεργών λογαριασμών ήταν ψεύτικοι.

Να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι ψεύτικοι λογαριασμοί είχαν ως κίνητρο την οικονομική κερδοσκοπία και λιγότερο την παραπληροφόρηση. Τα στοιχεία προκύπτουν από την τελευταία έκθεση εφαρμογής κοινοτικών προτύπων, που δημοσιοποιεί η δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως εξηγεί η εταιρεία στην ίδια έκθεση, πλέον τα συστήματά της είναι σε θέση να εντοπίζουν τους ψευδείς λογαριασμούς μέσα σε ελάχιστα λεπτά από την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα.

Σύμφωνα με τον Alex Schultz, αντιπρόεδρο του τμήματος Analytics στο Facebook, η εταιρεία είναι “πεπεισμένη ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων και η δραστηριότητα στο Facebook είναι γνήσια". Ωστόσο, σε μια δημοσίευση στο blog σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία μετράει ψεύτικους λογαριασμούς, ο ίδιος σχολίασε ότι η ιστοσελίδα εξετάζει το κατά πόσον υπάρχει καλύτερος τρόπος για να εντοπίζει και να αποσύρει τους ψεύτικους λογαριασμούς, επεκτείνοντας την αυτόματη ανίχνευση παραβάσεων.

Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Έως το 2025 θα είναι συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο 39 δισ. συσκευές

Την ύπαρξη ενός πλήρως συνδεδεμένου σύμπαντος επιβεβαιώνουν τα στοιχεία για τις συσκευές που βρίσκονται online παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, στα τέλη του 2018, 22 δισ. συσκευές, σε διεθνές επίπεδο, ήταν συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο, δημιουργώντας -αυτό που ονομάζεται- οικοσύστημα του Internet of Things - ΙοΤ.

Οι προβλέψεις της Strategy Analytics ανεβάζουν τον αριθμό των συνδεδεμένων συσκευών στο Διαδίκτυο στα 38,6 δισ. μέχρι το 2025 και στα 50 δισ. μέχρι το 2030. Πάντως, η έκθεση της Strategy Analytics καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ευκαιρία για την παραγωγή εσόδων από το οικοσύστημα του Internet of Things παραμένει αβέβαιη, ιδίως για τους παρόχους των σχετικών υπηρεσιών.

Υπό αυτό το σκεπτικό, οι εταιρείες που επιθυμούν να επωφεληθούν από το Internet of Things, θα πρέπει -σύμφωνα με τους αναλυτές- να χαράξουν μια πολύ προσεκτική στρατηγική αν θέλουν να κεφαλαιοποιήσουν τη δυναμική του συνδεδεμένου μας κόσμου. "Οι πάροχοι υπηρεσιών ΙοΤ μπορεί να βλέπουν την τεράστια δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς και να υποθέτουν ότι τα έσοδα θα ρέουν αυτόματα. Ωστόσο, μένει να δούμε στην πράξη ποιες εφαρμογές και υπηρεσίες θα οδηγήσουν στην αύξηση των εσόδων και σε ποιον βαθμό. Επιπλέον, χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να κατανοήσουμε πώς θα εξελιχθεί αυτό το οικοσύστημα για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών του αύριο", αναφέρουν οι αναλυτές τής Strategy Analytics στο report “Global Connected and IoT Device Forecast”.

Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι το εταιρικό IoT παραμένει ο βασικός τροφοδότης της παγκόσμιας αγοράς του Internet of Things. Για την ακρίβεια οι συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο συσκευές για επαγγελματική χρήση αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς ΙοΤ, με το Mobile / Computing να ξεπερνά σχεδόν το ένα τέταρτο του συνόλου.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Sundar Pichai: Κόμβος για την προστασία τής ιδιωτικής ζωής στην Ευρώπη

Λίγες ημέρες μετά το Google I/O, ο CEO της εταιρείας, Sundar Pichai, προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση, σχετικά με την επένδυση που πραγματοποιείται σε ευρωπαϊκό έδαφος με στόχο την ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών. Ακολουθεί η ανακοίνωση.

Την περασμένη εβδομάδα στο I/O, το ετήσιο συνέδριο των προγραμματιστών μας στην Καλιφόρνια, μοιράστηκα με το κοινό τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε για να κάνουμε τη Google πιο βοηθητική για όλους. Ένα μεγάλο μέρος της προσπάθειας αυτής, αφορά στο να εξασφαλίζουμε την ασφάλεια των ανθρώπων όσο βρίσκονται online, καθώς και να διατηρούμε τις πληροφορίες τους ιδιωτικές και ασφαλείς. Πιστεύουμε ότι η ιδιωτικότητα και η ασφάλεια πρέπει να είναι εξίσου διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο – πράγμα που πετυχαίνουμε δημιουργώντας προϊόντα τα οποία παρέχουν σε όλους ξεκάθαρες και ουσιαστικές επιλογές σχετικά με τα δεδομένα τους.

Αναπτύσσοντας τη δέσμευσή μας αυτή, αυτήν την εβδομάδα εγκαινιάζουμε και επίσημα το Google Safety Engineering Center (GSEC) –Κέντρο Τεχνικής Ασφάλειας της Google- στο Μόναχο της Γερμανίας. Διευρύνουμε τις λειτουργίες μας και διπλασιάζουμε τον αριθμό των μηχανικών μας στο Μόναχο, σε περισσότερα από 200 άτομα μέχρι το τέλος του 2019, μετατρέποντας τη Γερμανία σε έναν παγκόσμιο κόμβο για τις προσπάθειες που καταβάλλει η Google να διασφαλίζει το απόρρητο σε όλα τα προϊόντα της. Η ομάδα αυτή θα συνεργαστεί στενά με ειδικούς για την προστασία του απορρήτου από όλα τα γραφεία της Google στην Ευρώπη και παγκοσμίως, ενώ τα προϊόντα που θα κατασκευάζονται στο GSEC θα χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι δημιουργούμε αυτόν τον κόμβο για την ασφάλεια του απορρήτου στην καρδιά της Ευρώπης και, μάλιστα, σε μια χώρα που αντανακλά με πολλούς τρόπους το πώς σκέφτονται οι Ευρωπαίοι για την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα στο διαδίκτυο. Πολλά από τα προϊόντα μας που προστατεύουν το απόρρητο έχουν δημιουργηθεί στο Μόναχο – όπως το Google Account, ένα κεντρικό σημείο από το οποίο μπορείτε να ελέγχετε την προστασία του απορρήτου σας στα προϊόντα της Google που χρησιμοποιείτε. Σήμερα, περισσότεροι από 20 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται το Google Account καθημερινά για να ελέγξουν τις ρυθμίσεις τους, με τη χρήση εργαλείων όπως το Privacy Checkup, το οποίο παρέχει ένα γρήγορο και εύκολο τρόπο περιήγησης στις ρυθμίσεις ασφαλείας που έχετε θέσει.

Χάρη στους μηχανικούς μας που έχουν έδρα στο Μόναχο έχει γίνει πιο εύκολο για σας να λαμβάνετε αποφάσεις σχετικά με τα δεδομένα σας, διευκολύνοντας την πρόσβαση στον έλεγχο του απορρήτου σας, χωρίς καν να βγαίνετε από την εφαρμογή. Η δυνατότητα αυτή ισχύει ήδη στο Search, ενώ την επεκτείνουμε στα Maps, στον Assistant και το YouTube. 

Το να ενσωματώνουμε ρυθμίσεις ασφάλειας και απορρήτου στον πυρήνα των προϊόντων μας, δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι παραμένουν ασφαλείς μόνο όταν χρησιμοποιούν τα προϊόντα της Google— αλλά και όταν πλοηγούνται στο διαδίκτυο. Στο Μόναχο έχουν επίσης την έδρα τους ομάδες μηχανικών που έχουν ενσωματώσει τα χαρακτηριστικά μας για το απόρρητο και την ασφάλεια στον Chrome—όπως την ενισχυμένη διαχείριση κωδικών, καθώς και εργαλεία και βελτιώσεις για τον έλεγχο των cookies.

Η συγκεκριμένη επένδυση αποτελεί κορυφαίο ορόσημο στις ευρωπαϊκές επενδύσεις μας. Από το 2007, το ανθρώπινο δυναμικό μας στο Μόναχο έχει ανέλθει σε περισσότερα από 750 άτομα, που προέρχονται από περισσότερες από 60 χώρες. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε όλους τους τομείς της λειτουργίας μας, συμπεριλαμβανομένης και της ομάδας του GSEC. Η φετινή επέκτασή μας θα σημάνει για μας, για πρώτη φορά, πάνω από 1.000 εργαζόμενους, καθιστώντας έτσι τα γραφεία μας έναν πραγματικά παγκόσμιο κόμβο, όχι μόνο για την ανάπτυξη τεχνικών προστασίας απορρήτου, αλλά και για την έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Παράλληλα, με το νέο Google Impact Challenge on Safety εργαζόμαστε προκειμένου να ενισχύσουμε περισσότερους οργανισμούς να κάνουν αυτό το σημαντικό βήμα. Πρόκειται για ένα ταμείο χρηματοδότησης 10 εκατομμυρίων ευρώ, που προορίζεται για την υποστήριξη μη κερδοσκοπικών οργανισμών, πανεπιστημίων, ακαδημαϊκών ερευνητικών ιδρυμάτων, κοινωνικών επιχειρήσεων με κερδοσκοπικό σκοπό και άλλων εξειδικευμένων οργανισμών, που εργάζονται ήδη σε ολόκληρη την Ευρώπη πάνω σε ένα εύρος θεμάτων ασφάλειας, από το πώς θα είναι οι νέοι άνθρωποι ασφαλείς στο διαδίκτυο έως το πώς θα αντιμετωπίζονται εγκλήματα μίσους στις τοπικές κοινότητες.

Οι ανακοινώσεις αυτές σηματοδοτούν ένα σημαντικό βήμα στο να γίνουν η προστασία του απορρήτου και η ασφάλεια, απτή πραγματικότητα για όλους και είμαστε πολύ χαρούμενοι για το γεγονός ότι οι ομάδες μας στο Μόναχο ανοίγουν αυτόν τον δρόμο.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Google.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search