Η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου χρησιμοποιείται σε όλη την Κίνα σε πολλές διαφορετικές εφαρμογές. Από τον εντοπισμό εγκληματιών, μέχρι τη μέτρηση της προσοχής των μαθητών στις σχολικές αίθουσες. Τώρα, έκανε ντεμπούτο στο μετρό, σε ένα σύστημα που επιτρέπει στους επιβάτες να χρησιμοποιούν το πρόσωπό τους ως… εισιτήριο.
Ρεπορτάζ τής South China Morning Post αναφέρει ότι στο μετρό τής πόλης της Σεντσέν χρησιμοποιείται τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να επιτρέπει σε όσους είναι άνω των 60 ετών να μπορούν να κάνουν δωρεάν διαδρομές. Αρκετές ακόμη πόλεις στην Κίνα, μεταξύ των οποίων και η Σαγκάη, πειραματίζονται αυτήν την περίοδο με το ίδιο σύστημα.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται σε 18 σταθμούς τής Σεντσέν, με 28 αυτόματες πύλες και 60 μηχανές εισιτηρίων. Αναπτύχθηκε από τον κινέζικο όμιλο Tencent και η εταιρεία τού μετρό σχεδιάζει να επεκτείνει το δωρεάν εισιτήριο μέσω αναγνώρισης προσώπου, συμπεριλαμβάνοντας τους βετεράνους του στρατού.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, πάνω από 500 επιβάτες πληρώνουν ναύλους σαρώνοντας τα πρόσωπά τους κάθε μέρα στην πόλη Τζινάν. Η πληρωμή για αγαθά και υπηρεσίες με σάρωση προσώπου δεν είναι νέο φαινόμενο στην Κίνα.
Παρά το γεγονός ότι η μαζική επιτήρηση είναι θέμα που ανησυχεί την παγκόσμια κοινότητα, οι Κινέζοι αποδέχονται την αναγνώριση προσώπου ως τρόπο πληρωμής. Μάλιστα, σε έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2018, το 85% των καταναλωτών ήταν σύμφωνο με την πληρωμή μέσω κάποιας βιομετρικής μεθόδου, όπως η σάρωση των δακτυλικών αποτυπωμάτων και του προσώπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οι εταιρείες του Ομίλου Quest, Info Quest Technologies και Uni Systems, για άλλη μια χρονιά στήριξαν την Εθνική Ομάδας Πληροφορικής Νέων στη συμμετοχή της στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Πληροφορικής Νέων στο Μάριμπορ και την Ελληνική αποστολή στο European Cyber Security Challenge 2019 στο Βουκουρέστι.
H διασύνδεση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών με την εκπαίδευση και τους νέους, αποτελεί διαχρονική, στρατηγική προτεραιότητα των εταιρειών του Ομίλου Quest, οι οποίες υλοποιούν συστηματικά δράσεις με στόχο την παρότρυνση των νεών παιδιών να αναπτύξουν γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες, τη βελτίωση των μεθόδων διδασκαλίας, την υγιή άμιλλα και την αριστεία. Μεταξύ των δράσεων αυτών συγκαταλέγονται η συστηματική υποστήριξη των Εθνικών μας ομάδων, τα προγράμματα «Καινοτομία στην Εκπαίδευση», «iPad 1 for 1», «Συναρμολογώντας τον Υπολογιστή Quest» και άλλα.
H Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Πληροφορικής Νέων, τηρώντας τις προδιαγραφές της Διεθνούς Ολυμπιάδας Πληροφορικής, είναι μια πρόσφατη πρωτοβουλία για την ανάπτυξη της Πληροφορικής στα μέλη των χωρών του Συμβουλίου της Ευρώπης και η συμμετοχή σε αυτή διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής (ΕΠΥ). Αντίστοιχα, η διοργάνωση European Cyber Security Challenge γίνεται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την ασφάλεια δικτύων και πληροφοριών ENISA (European Union Agency for Network and Information Security) και η συμμετοχή σε αυτή συντονίζεται από το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μέσα στο 2018 η αγορά τεχνητής νοημοσύνης (AI) παγκοσμίως παρουσίασε σταθερή ανάπτυξη. Σύμφωνα με την έκθεση της IDC, "Worldwide Artificial Intelligence Software Platforms Market Shares, 2018: Steady Growth — Moving Toward Production", η SAS σημείωσε ανάπτυξη 104,6%, ρυθμό τέσσερις φορές ταχύτερο από την συνολική αγορά. Η SAS κατέλαβε τη δεύτερη θέση συνολικά για το έτος στην κατηγορία των πλατφορμών λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης.
Για να συνεχίσει να ενθαρρύνει την καινοτομία και την πρόοδο σε μια αναπτυσσόμενη αγορά, η SAS ξεκίνησε νωρίτερα στο έτος ένα πρόγραμμα επένδυσης 1 δισ. Δολαρίων στην τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο θα ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Η μεγάλη αυτή επένδυση επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς τομείς:
- Την καινοτομία στην έρευνα και την ανάπτυξη (R&D), ώστε να συνεχιστεί η επιτυχία των προσπαθειών της SAS στον κλάδο
- Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών για την καλύτερη κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης
- Υπηρεσίες εμπειρογνωμόνων για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης για πελάτες σε έργα τεχνητής νοημοσύνης
Αφιερώνοντας το 26% των συνολικών εσόδων της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, η SAS επανεπενδύει περισσότερο από το διπλάσιο του μέσου όρου που επενδύουν άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.
«Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του λογισμικού της SAS εδώ και χρόνια,» δήλωσε ο Jim Goodnight, Διευθύνων Σύμβουλος της SAS. «Σήμερα συνεχίζουμε να κοιτάζουμε πέρα από τον «θόρυβο» που έχει δημιουργηθεί στην αγορά και επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στο να κάνουμε την τεχνητή νοημοσύνη πραγματικότητα για τους πελάτες μας, βασιζόμενοι στα ισχυρά μας θεμέλια στα advanced analytics. Από τo machine learning, το deep learning, το computer vision και την επεξεργασία της φυσικής γλώσσας έως την πρόβλεψη και τη βελτιστοποίηση, η SAS βοηθά τους πελάτες σε πολλές βιομηχανίες να επωφελούνται από την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και την πληροφόρηση που δημιουργούν.»
Μερικοί από τους πελάτες της SAS που ήδη αξιοποιούν τεχνητή νοημοσύνη, είναι οι Lockheed Martin, Royal Bank of Scotland και Honda και μια από τις τεχνολογίες κλειδιά για αυτό το σκοπό είναι η SAS Viya, μια διαφανής και ερμηνεύσιμη τεχνολογία, που βοηθά τους χρήστες σε όλα τα επίπεδα δεξιοτήτων να αυτοματοποιούν πολύπλοκες εργασίες για την κατασκευή αναλυτικών μοντέλων παγκόσμιας κλάσης.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η SAS παρέχει τεχνητή νοημοσύνη, ενθαρρύνοντας τους οργανισμούς να παίρνουν πιο έξυπνες και αυτοματοποιημένες επιχειρηματικές αποφάσεις εδώ.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το εξειδικευμένο Akamai Business Unit της ATCOM και μοναδικός NetAlliance Partner στην Ελλάδα θα είναι Χρυσός Χορηγός στο 5ο ShipIT Conference που θα πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου 2019.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο Richard Meeus, Head of Security Strategy της Akamai, θα είναι εισηγητής με θέμα “Securing Industry 4.0 in Shipping”. Στην ομιλία του, ο κ. Meeus θα αναφερθεί στην ανάγκη προάσπισης της ψηφιακής ασφάλειας χωρίς να παρεμποδίζονται οι λειτουργικές δυνατότητες και η απόδοση των επιχειρήσεων ναυτιλίας, αναλύοντας σχετικούς τρόπους απρόσκοπτης ενσωμάτωσης εφαρμογών IoT, application access και endpoint security.
Το Akamai Business Unit της ATCOM, υπό τη διεύθυνση του Αντώνη Μαυρομιχάλη με πολυετή εμπειρία στις υπηρεσίες Akamai, είναι ο μοναδικός Akamai Reseller Partner στην Ελλάδα. Βραβευμένο ως “Partner of the Year” της Akamai για το έτος 2018 και με πλούσιο πελατολόγιο που περιλαμβάνει κορυφαίες εταιρείες και οργανισμούς από πληθώρα επιχειρηματικών κλάδων, το BU προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών security, content delivery και web performance της Akamai.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATCOM.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σταθερή αρωγός στο πολύτιμο έργο που προσφέρουν τα Παιδικά Χωριά SOS, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες παρέχει και φέτος τη δωρεάν μεταφορά σχολικών ειδών προς τα παιδιά που ζουν και μεγαλώνουν στα Παιδικά Χωριά SOS, καθώς και στα παιδιά που υποστηρίζει το Σωματείο στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας, για τις ανάγκες της νέας σχολικής χρονιάς.
Συγκεκριμένα η ACS ανέλαβε την παραλαβή των κιβωτίων με τα σχολικά είδη από 36 διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας και την παράδοσή τους στις δομές του Σωματείου, με σκοπό όλα τα παιδιά που στηρίζονται από τα Παιδικά Χωριά SOS, από την Αθήνα μέχρι την Αλεξανδρούπολη και το Ηράκλειο Κρήτης, να μπορέσουν να ξεκινήσουν τη σχολική χρονιά με χαμόγελο και όλα τα απαραίτητα υλικά.
Σημειώνεται ότι σκοπός των Παιδικών Χωριών SOS είναι να βοηθούν παιδιά που έχουν βρεθεί μακριά από το φυσικό οικογενειακό τους περιβάλλον και έχουν ανάγκη φροντίδας και προστασίας. Στα Παιδικά Χωριά SOS τους δίνεται η δυνατότητα να ξαναβρούν ένα μόνιμο σπίτι και να ζήσουν σε ένα περιβάλλον το οποίο πλησιάζει το πλαίσιο της βιολογικής οικογένειας, με τη φροντίδα και την αγάπη μιας Μητέρας SOS καθώς και τη συντροφιά των αδελφών και των φίλων τους.
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Σωματείου www.sos-villages.gr
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Από τον Όμιλο Quest ανακοινώθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα σχετικά με την πορεία του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς.
Ο Όμιλος Quest το πρώτο εξάμηνο του 2019 πέτυχε:
- Διψήφια ανάπτυξη στις Πωλήσεις (+12,3%) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
- Διψήφια αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας EBITDA (+27%), των προ φόρων κερδών ΕΒΤ (+29%) και των κερδών ανά μετοχή (+41%), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
- Το σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων επενδύσεων, με σημαντικότερη εξ αυτών την εξαγορά φωτοβολταϊκού πάρκου 12ΜW, που ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2019.
Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Μεγέθη παρουσιάζονται ακολούθως:
*Δεν περιλαμβάνονται τα "Λοιπά κέρδη / (ζημίες)" της κατάστασης αποτελεσμάτων περιόδου, που σχετίζονται με την επενδυτική δραστηριότητα.
Η καθαρή δανειακή θέση (δάνεια και υποχρεώσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης μείον ταμειακά διαθέσιμα) του Ομίλου διαμορφώθηκε σε €2,4 εκατ., έναντι -€25,7 εκατ. στις 31/12/2018. Η μεταβολή από τις 31/12/2018, οφείλεται κυρίως σε αυξημένες ανάγκες σε κεφάλαιο κίνησης.
Οι επενδύσεις του Ομίλου στο Α’ εξάμηνο 2019 αυξήθηκαν κατά €0,8 εκατ. σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά λόγω εξαγοράς Φ/Β πάρκου, ισχύος 0,5 MW στο Α’ τρίμηνο του 2019.
Σημειώνεται ότι η επίδραση του ΔΠΧΑ 16 (μισθώσεις) από την πρώτη εφαρμογή τους στο Α’ εξάμηνο του 2019 ήταν θετική για το EBITDA κατά περίπου €2,1 εκατ. ενώ η αντίστοιχη επίδραση στο EBT ήταν ελαφρώς αρνητική κατά €0,36 εκατ.
Πορεία Α’ Εξαμήνου 2019 & Προοπτικές για το 2019 ανά δραστηριότητα
Αναλυτικότερα, σχετικά με την πορεία του πρώτου εξαμήνου και τις προοπτικές για το υπόλοιπο διάστημα του 2019, αναφέρονται τα ακόλουθα ανά δραστηριότητα:
Προϊόντα Πληροφορικής (Info Quest Technologies, iSquare, Quest on Line (you.gr), iStorm)
- Κατά το Α’ εξάμηνο του 2019 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, και ειδικότερα η εικόνα του B’ τριμήνου είναι βελτιωμένη σε σχέση με το A’. Τα κέρδη προ φόρων εμφανίζονται ιδιαίτερα αυξημένα καθώς επηρεάστηκαν θετικά κατά €1,4 εκατ., λόγω αντιστροφής παλαιότερων αρνητικών έκτακτων προβλέψεων που είχαν γίνει στο εξάμηνο 2018, για αναδρομική καταβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Εξαιρουμένων αυτών, τα συνολικά οργανικά κέρδη ΕΒΤ του κλάδου στο Α’ εξάμηνο του 2019 κινήθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το 2018.
- Για το σύνολο του έτους εκτιμάται ότι θα υπάρχει αύξηση σε πωλήσεις και κέρδη προ φόρων, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο αλλά με ηπιότερο ρυθμό.
Υπηρεσίες Πληροφορικής (όμιλος Unisystems)
- Κατά το Α’ εξάμηνο του 2019 επετεύχθη διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+27,2%) και πολύ υψηλότερη αύξηση (x 6) στην προ φόρων κερδοφορία. Η αύξηση των εσόδων προέρχεται τόσο από το εξωτερικό όσο και από την εγχώρια αγορά. Η σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας οφείλεται στην ολοκλήρωση δύο μεγάλων ζημιογόνων έργων με αποτέλεσμα η εταιρεία να επανέλθει στα συνήθη επίπεδα.
- Για το υπόλοιπο του 2019 αναμένεται να συνέχιστεί η καλή πορεία του πρώτου εξαμήνου, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο κερδών πρό φόρων.
Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ACS Courier)
- Κατά το Α’ εξάμηνο του 2019 υπήρξε μικρή αύξηση στις πωλήσεις (+5,8%), ενώ η προ φόρων κερδοφορία κινήθηκε διψήφια θετικά (+24,9%), λόγω βελτίωσης της παραγωγικότητας και συγκράτησης του κόστους.
- Στο σύνολο του έτους εκτιμάται ότι θα υπάρξει ανάπτυξη των πωλήσεων και των κερδών πρό φόρων.
Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Cardlink)
- Κατά το Α’ εξάμηνο του 2019 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων (-22,6%) και της προ φόρων κερδοφορίας (-46,5%). Οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το Α’ Εξάμηνο υποχώρησαν επηρεαζόμενες από εκπτώσεις τζίρου κατά €3 εκατ., (στο 2018 αντίστοιχες εκπτώσεις τζίρου πραγματοποιήθηκαν στο Q4) τον περιορισμό των πωλήσεων εξοπλισμού και την ωρίμανση της αγοράς όπου είχαμε σταθεροποίηση της βάσης των ενεργών POS της εταιρείας. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας μειώθηκαν κατά €2,4 εκατ., επηρεαζόμενα κυρίως από αυξημένα λειτουργικά έξοδα (opex) για την ανάπτυξη νέων προιόντων και αυξημένα έξοδα συντήρησης των στόλου των POS.
- Στο σύνολο του έτους εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα σταθεροποιηθούν στα επίπεδα του 2018 και η προ φόρων κέρδοφορία θα διαμορφωθεί σε 15% επί των πωλήσεων.
Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (όμιλος Quest Energy)
- Κατά το Α’ εξάμηνο του 2019 επιτεύχθηκε υπερδιπλασιασμός των μεγεθών της εταιρείας, λόγω της απόκτησης νέων φωτοβολταϊκών πάρκων στο τέλος του 2018. Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς στις 30/6/2019 ήταν 13,3ΜW.
- Στο σύνολο του 2019 εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν σημαντικά τόσο τα έσοδα όσο και τα κέρδη του κλάδου, δεδομένης της νέας επένδυσης που πραγματοποιήθηκε κατά το Γ’ τρίμηνο (Ιούλιος 2019) με την εξαγορά του σε λειτουργία Φ/Β σταθμού ισχύος 11,9 MW («ΚΥΝΗΓΟΣ Α.Ε») αυξάνοντας την εγκατεστημένη βάση σε 25ΜW. H επένδυση για την εξαγορά ανήλθε σε €24,6 εκατ. (€3,3 εκατ. κεφάλαιο και €21,3 εκατ. καθαρός δανεισμός).
Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών
- Τα έσοδα της μητρικής Εταιρείας κατά το Α’ εξάμηνο 2019 ανήλθαν σε €6,1 εκατ. σε σχέση με €4 εκατ. την αντίστοιχη περισυνή περίοδο. Τα προ φόρων αποτελέσματα (ΕΒΤ) ανήλθαν σε €5,4 εκατ. έναντι €3,2 εκατ. και τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν σε €5,4 εκατ. έναντι €3,2 εκατ. στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2018. Τα έσοδα της Μητρικής κατά το Α’ εξάμηνο του 2019 περιλαμβάνουν μερίσματα ύψους €5,5 εκατ. έναντι €3,4 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Ο Όμιλος Quest εξακολουθεί να υλοποιεί τα επιχειρηματικά του σχέδια, προσβλέποντας μακροπρόθεσμα στην αύξηση των εσόδων, της κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών, στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται και σε περιοχές με προοπτικές ανάπτυξης, καθώς και στη σταδιακή από-επένδυση από δραστηριότητες χαμηλής οικονομικής απόδοσης.
Η πορεία του πρώτου εξαμήνου επιβεβαιώνει προηγούμενη εκτίμηση της Διοίκησης, ότι ο Όμιλος Quest στο σύνολό του κατά το 2019 θα παρουσιάσει ανάπτυξη των βασικών οικονομικών του μεγεθών.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Αρνητική ήταν κατά το 2ο τρίμηνο του 2019, για πρώτη φορά από το 2016, η πορεία της παγκόσμιας αγοράς Servers, η οποία υπέστη απώλειες τόσο σε επίπεδο όγκου πωλήσεων, όσο και σε αξία. Τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς μειώθηκαν κατά 11,6% σε ετήσια βάση κατά το εξεταζόμενο διάστημα και διαμορφώθηκαν σε επίπεδα ελαφρά υψηλότερα από $20 δισ. Σε επίπεδο όγκου πωλήσεων, η αγορά υποχώρησε την ίδια περίοδο κατά 9,3% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, μετρώντας 2,7 εκατ. μονάδες στη διάρκεια του τριμήνου.
Όπως αναφέρει το “Worldwide Quarterly Server Tracker” της International Data Corporation (IDC), μετά από μια παρατεταμένη μεγέθυνση της συγκεκριμένης προϊοντικής αγοράς, που οδήγησε τις πωλήσεις Servers σε ιστορικά ύψη, η παγκόσμια αγορά μειώθηκε για πρώτη φορά μετά από το 4ο τρίμηνο του 2016.
Η ανάλυση της IDC αποδίδει την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς Servers στην Dell Technologies και στη -συνένωση των δυνάμεων - HPE/New H3C Group με μερίδια εσόδων 19% και 18% αντίστοιχα. Πάντως, οι πωλήσεις της Dell μειώθηκαν κατά 13,0% σε ετήσια βάση, ενώ ο όμιλος HPE/New H3C “είδε” μείωση κατά 3,6% σε ετήσια βάση σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Την τρίτη θέση κατέκτησε η Inspur/Inspur Power Systems, η οποία αύξησε τα έσοδα της κατά 32,3% σε ετήσια βάση. Lenovo και IBM βρέθηκαν στην τέταρτη θέση με μερίδια εσόδων 6,1% και 5,9% αντίστοιχα, με την πρώτη να χάνει έδαφος κατά 21,8% σε το εξεταζόμενο διάστημα και τη δεύτερη να ενισχύει τις δυνάμεις της κατά 27,4% σε ετήσια βάση.
Στο μεταξύ, η Dell βρέθηκε στην πρώτη θέση παγκοσμίως και όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων Servers, πετυχαίνοντας ρυθμό ανάπτυξης 17,8%.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η θερμοκοιτίδα εκκίνησης επιχειρήσεων INVENT ICT, βρίσκεται για 2η συνεχόμενη χρονιά στη σκηνή του περιπτέρου Digital Greece στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, στο περίπτερο 12.
Επτά από τις ομάδες του INVENT ICT, οι Nable Solutions, Nous4Health, Evotropia, Founderfood, Coffeco, Accesslab και Trimisignal, θα έχουν παρουσία με δικά τους αυτόνομα booths, για το διάστημα 7-15 Σεπτεμβρίου 2019, όπου θα μπορούν να παρουσιάσουν τις δράσεις και τις καινοτόμες ιδέες τους σε κοινό και εκθέτες.
Την Κυριακή 8/9/2019 στις 12.00, ο Project Manager του Invent ICT Δρ. Ευάγγελος Σιώκας θα συμμετέχει σε πάνελ όπου θα ενημερώσει το κοινό για τις δράσεις της θερμοκοιτίδας, καθώς και την εξατομικευμένη μεθοδολογία υποστήριξης των νεοφυών επιχειρήσεων που έχει οδηγήσει σε σημαντικά αποτελέσματα την τελευταία διετία.
Στο πάνελ θα συμμετέχουν και επιχειρηματικές ομάδες του προγράμματος, οι οποίες θα μιλήσουν για τις καινοτόμες λύσεις που προσφέρουν, την υποστήριξη που έλαβαν από τη θερμοκοιτίδα και την εμπειρία που αποκόμισαν, με σκοπό να γνωρίσει το κοινό τα βασικά στοιχεία ενός τέτοιου εγχειρήματος.
Το πρόγραμμα Invent ICT υλοποιείται από τη θερμοκοιτίδα ΕΠΙ.νοώ του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΠΙΣΕΥ ΕΜΠ) και τους Industry Disruptors - Game Changers (ID-GC), με τη στήριξη της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του INVENT ICT.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η εταιρεία Blockachain, το joint venture της Athens Technology Center (ATC) και της Vidavo, δύο ελληνικών εταιρειών-ηγετών στο χώρο της ανάπτυξης λογισμικού και της τηλεϊατρικής αντίστοιχα, ανακοίνωσε πως συμμετέχει για 2η συνεχόμενη χρονιά στο θεματικό περίπτερο «Digital Greece» (νο 12) της 84ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), από 12 έως και 15 Σεπτεμβρίου.
Η φετινή ΔΕΘ εστιάζει στην ανάπτυξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και του πολιτισμού, προσελκύοντας κορυφαίες εταιρείες της εγχώριας και διεθνούς κοινότητας. Στο πλαίσιο αυτό, η Blockachain θα παρουσιάσει προτάσεις καινοτόμων λύσεων στο πεδίο της υγείας, της ειδησεογραφίας, αλλά και της διαχείρισης μεγάλων όγκων δεδομένων.
Αναλυτικότερα, οι επισκέπτες του booth της Blockachain θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν:
- για τη δυνατότητα «έξυπνου» εντοπισμού της έξαρσης της αλλεργικής ρινίτιδας, την τακτική ηλεκτρονική παρακολούθηση της αλλεργίας, καθώς και την ενημέρωση του επιβλέποντος ιατρού μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής υγείας που αναπτύσσεται σε συνεργασία με τη Vidavo.
- για προηγμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες υποστήριξης ασθενών με ψυχωτικές διαταραχές, που διευκολύνουν την αποτελεσματική παρακολούθηση της θεραπείας και την πρόληψη πιθανής υποτροπής.
- για τις δυνατότητες προβολής και διανομής εξατομικευμένων «πακέτων» ειδησεογραφικού περιεχομένου, με γνώμονα τα ενδιαφέροντα του εκάστοτε αναγνώστη.
- για την ανάπτυξη νέων και την εξέλιξη υφιστάμενων εργαλείων και τεχνολογιών ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων, καθώς και την τελική ομαδοποίησή τους σε μια ενιαίο σύστημα. Το σύστημα αυτό θα καθιστά εφικτή την ανάλυση και αξιοποίηση μεγάλου όγκου δεδομένων και από business analysts καθώς θα συνοδεύεται από κατάλληλα εργαλεία «επικοινωνίας» με εξειδικευμένους data scientists.
Μπορείτε να ακολουθήσετε τη Blockachain στο LinkedIn και στο Twitter για να είστε online με κάθε τί που θα συμβαίνει στο Περίπτερο 12 της ΔΕΘ.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Blockachain.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Android 10 κυκλοφορεί επίσημα, αλλά μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμο σε έναν πολύ μικρό αριθμό κινητών. Τα Google Pixel και μερικά άλλα. Η νέα έκδοση του λειτουργικού είναι καλή, κάνει καλύτερη δουλειά για την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών, αλλά τίποτα από άυτά δεν έχει σημασία, εάν δε μπορείτε να το έχετε στη συσκευή σας...
Η κακή παράδοση των ετήσιων ανανεώσεων του Android συνεχίζεται! Είμαστε ήδη στη δέκατη έκδοση και η ιστορία με τις αναβαθμίσεις είναι σχεδόν ίδια σήμερα, όπως ήταν πριν από μια δεκαετία. Οι συσκευές τής Google ενημερώνονται γρήγορα και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται μήνες, ή δεν ενημερώνεται καθόλου.
Από την άλλη, δεν είναι απολύτως δίκαιο να πούμε ότι τίποτα δεν άλλαξε. Ξεκινώντας με το Android 10, μια νέα πρωτοβουλία που ονομάζεται "Project Mainline" υπόσχεται ότι μερικά από τα επιμέρους στοιχεία του λειτουργικού θα μπορούν να ενημερώνονται απευθείας μέσω του Play Store.
Σημαντικό νέο, αλλά αυτές δεν είναι οι ενημερώσεις που θέλει ο κόσμος. Οι χρήστες θέλουν τις μεγάλες ενημερώσεις, τις ολοκληρωμένες. Ωστόσο, το οικοσύστημα Android φαίνεται ότι έχει σχεδιαστεί για να... καθυστερεί τις σημαντικές ενημερώσεις του λειτουργικού και να μην διανέμονται έγκαιρα στους χρήστες. Και δεδομένου ότι αυτή η κατάσταση δεν έχει αλλάξει σε μια δεκαετία, συμπεραίνουμε πως η Google είτε δε θέλει, είτε δεν μπορεί να το διορθώσει, όπως αναφέρει ο Dieter Bohn στο σχετικό του άρθρο στο Verge. Επομένως, κανείς δεν μπορεί...
Μια πρόσφατη μελέτη της Counterpoint Research, αποκαλύπτει ότι η Nokia είναι ο καλύτερος μαζικός κατασκευαστής, όταν πρόκειται να εκδώσει σημαντικές ενημερώσεις του λειτουργικού, καλύτερος και από τη Samsung και από τη Huawei και από τη Xiaomi. Το παρακάτω γράφημα είναι αποκαλυπτικό σχετικά με τις αναβαθμίσεις στο Android 9 Pie.
Από τη μία στο γράφημα φαίνεται η υπεροχή τής Nokia, από την άλλη η αποτυχία των ενημερώσεων του Android στις πιο πρόσφατες εκδόσεις.
Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω γράφημα, έξι μήνες μετά την κυκλοφορία του λειτουργικού, μόνο ένας κατασκευαστής κατάφερε να αναβαθμίσει το ήμισυ των μοντέλων του, η Νokia και μόνο δύο διαχειρίστηκαν πάνω από το ένα τέταρτο των συσκευών τους. Έναν ολόκληρο χρόνο μετά την κυκλοφορία, μόνο τρεις κατάφεραν να ξεπεράσουν το 50%! Και οι δύο σημαντικότεροι και μεγαλύτεροι κατασκευαστές, η Samsung και η Huawei, κατέληξαν σε περίπου 30 και 40%, αντίστοιχα...
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό το... μπάχαλο; Υπάρχει μια ομάδα ανοιχτού κώδικα, το Android, που είναι ξεχωριστή από την Google και έχει όλους τους σημαντικούς παίκτες που συμμετέχουν σε αυτήν. Είναι όλοι ελεύθεροι να παίρνουν τον πυρήνα του Android και να κάνουν σε αυτόν "ό,τι θέλουν". Ορισμένοι εφαρμόζουν μικρές αλλαγές και προσαρμογές στο λειτουργικό, που είναι εύκολο να μεταφερθούν από έκδοση σε έκδοση, ενώ κάποιοι κάνουν σημαντικές επεμβάσεις. Συχνά οι κατασκευαστές δε βρίσκουν αξία στο να επενδύσουν για να αναβαθμίσουν παλαιότερες συσκευές. Επιπλέον, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι συνήθως θέλουν να εξασφαλίσουν ότι όλες αυτές οι ενημερώσεις δε θα επιβαρύνουν τα δίκτυά τους και συχνά τις αποτρέπουν, επιβραδύνοντας τη διαδικασία περαιτέρω.
Αυτή είναι η... μισή απάντηση στην ερώτηση γιατί οι ενημερώσεις Android δεν ολοκληρώνονται ποτέ! Η άλλη μισή, έχει να κάνει με τον έλεγχο της Google, η οποία αφιερώνει πολλούς πόρους για την ανάπτυξη του λειτουργικού και επιλέγει ποια χαρακτηριστικά θα συμπεριληφθούν σε κάθε έκδοση. Ελέγχει επίσης (ή τουλάχιστον, ασκεί σοβαρή πίεση σε) ολόκληρο το οικοσύστημα Android, επειδή, φυσικά, είναι η κάτοχος του Play Store.
Με άλλα λόγια, η Google έχει δύο μοχλούς που μπορεί να κινήσει για να προσπαθήσει να επιταχύνει τις ενημερώσεις του Android σε αυτό το εξαιρετικά κατακερματισμένο οικοσύστημα. Έναν τεχνικό μοχλό και ένα μοχλό πολιτικής. Αρκεί να έχει τη βούληση.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77