Tech & Business

Η ΑCS ανάμεσα στους «True Leaders» της Ελληνικής Οικονομίας

Τη διάκριση «True Leaders» της Ελληνικής Οικονομίας έλαβε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η ACS από την ICAP Group, σε τελετή βράβευσης που διοργανώθηκε στο Divani Caravel Hotel υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), στο πλαίσιο του θεσμού «True Leaders by ICAP Group» που εδώ και 8 χρόνια αξιολογεί και βραβεύει όσες εταιρείες και ομίλους πληρούν ταυτόχρονα συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματά τους.

Σημειώνεται ότι η ACS, παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια θετική εξέλιξη των βασικών οικονομικών μεγεθών της, αφού κατάφερε κατά το 2018 να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ έσοδα, έναντι περίπου 90 εκατ. το 2008-2009 και 70 εκατ. το 2012.

Βασικοί παράγοντες του συνεχόμενου ρυθμού ανάπτυξης της εταιρείας, που ανέρχεται σε 10% ετησίως, αποτελούν οι σταθερές επενδύσεις σε καινοτόμα συστήματα και πρωτοποριακές λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελάτων της, καθώς και οι σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό, το κόστος των οποίων θα ξεπεράσει τα 40.000.000€ την επόμενη τριετία.

Παράλληλα, αποτελεί την πλέον οικονομικά υγιή επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και απλού ταχυδρομείου, λόγω μηδενικού δανεισμού και σταθερά αυξανόμενης κερδοφορίας, γεγονότα που την καθιστούν ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για τις ταχυδρομικές ανάγκες των πελατών της και την ασφαλή απόδοση των αντικαταβολών τους.


Ο κος Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, παραλαμβάνει το βραβείο «True Leader 2017» από τον κο Κωνσταντίνο Μπίτσιο, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του ΣΕΒ.

Έρευνα της Accenture για τον ρόλο των CFO στις ψηφιακές επενδύσεις

Το 76% των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών συμφωνούν ότι η φύση των χρηματοοικονομικών θα συνεχίσει να κινείται από παραδοσιακές οικονομικές δεξιότητες σε ψηφιακές και στατιστικές, καθώς και σε ικανότητες συνεργασίας

Οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο να οδηγούν τις ψηφιακές εξελίξεις στους οργανισμούς τους (digital disruption), σύμφωνα με μια νέα έρευνα της Accenture.

Οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές στις μέρες μας επιβλέπουν πολλά περισσότερα από τη χρηματοοικονομική λειτουργία και αποτελούν κομβικό σημείο σε ότι αφορά την κατεύθυνση των ψηφιακών επενδύσεων σε όλο το εύρος του οργανισμού καθώς επίσης στη διαχείριση του οικονομικού αντίκτυπου και αποτελεσμάτων τους.

Η έρευνα The CFO Reimagined: From Driving Value to Building the Digital Enterprise διαπιστώνει ότι οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές έχουν επεκταθεί πέρα από τους παραδοσιακούς χρηματοοικονομικούς τους ρόλους σε πεδία που έχουν ευρύτερη επίδραση για την εταιρεία.

Συγκεκριμένα, 81% των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών θεωρούν τον εντοπισμό και τον προσανατολισμό προς νέα πεδία παραγωγής αξίας για την επιχείρησή τους ως μια από τις κυριότερες ευθύνες τους. Παράλληλα, το 77% θεωρούν ότι η κατεύθυνση του λειτουργικού μετασχηματισμού σε όλο το εύρος της επιχείρησης βρίσκεται εντός των αρμοδιοτήτων τους.

«Ο ρόλος των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών εξελίχθηκε τα τελευταία χρόνια από τη θέση του λογιστή στη θέση του επιχειρηματικού εταίρου και πλέον σε αυτή του στρατηγικού συμβούλου, αποτελώντας μάλιστα τον ακρογωνιαίο λίθο όσον αφορά τα αποτελέσματα των ψηφιακών επενδύσεων», είπε ο Steve Culp, Managing Director στην Accenture και παγκόσμιος επικεφαλής του τομέα Finance & Risk της εταιρείας.

«Πρόσθετα, οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές γίνονται γρήγορα οι «ψηφιακοί θεματοφύλακες» των οργανισμών τους, αξιοποιώντας τεχνικές αναλύσεις πρόβλεψης και την τεχνητή νοημοσύνη με στόχο να ερμηνεύσουν καλύτερα στοιχεία και δεδομένα που αφορούν σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις που παράγουν αξία, βελτιώνουν την αποδοτικότητα και καθιστούν εφικτή τη στρατηγική, ξεπερνώντας έτσι τα παραδοσιακά όρια της χρηματοοικονομικής λειτουργίας.»

 


O CFO ως Ηγέτης Ψηφιακών Επενδύσεων

Οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές αποτελούν κινητήριους μοχλούς της ψηφιακής ατζέντας, με το 77% να ηγείται προσπαθειών για τη βελτίωση της απόδοσης μέσω της υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών και το 77% επίσης να αξιολογεί πώς καινοτόμες τεχνολογίες θα μπορούσαν να ωφελήσουν ολόκληρη την εταιρεία και το ευρύτερο επιχειρηματικό οικοσύστημα.

Οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές όχι μόνο διεξάγουν τα καθήκοντά τους καλύτερα και γρηγορότερα μέσω του αυτοματισμού, αλλά παράλληλα οδηγούν στην «ψηφιοποίηση» άλλων λειτουργιών/διευθύνσεων, ανακαλύπτοντας νέους τρόπους για τη χρήση της τεχνολογίας με στόχο να αλλάξουν τα επιχειρηματικά μοντέλα και να δημιουργήσουν νέες πηγές εισοδήματος.

CFOs: Οργάνωση Δεδομένων

Η καθημερινότητα των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών αφορά δραστηριότητες σχετικές με το στρατηγικό σχεδιασμό, τη συμβουλευτική και τις αναλύσεις, καθώς συνεχίζουν να αυτοματοποιούν τυπικά καθήκοντα λογιστικής διαχείρισης, ελέγχου και συμμόρφωσης.

Η αυτοματοποίηση αυτών των δραστηριοτήτων δίνει τη δυνατότητα στην Οικονομική Διεύθυνση να επικεντρώσει το ενδιαφέρον της σε νέα καθήκοντα με μεγαλύτερες προκλήσεις και να ενώσει τη διοικητική ομάδα για την αξιοποίηση πληροφοριών που προκύπτουν από την ανάλυση δεδομένων.

Σήμερα, το 34% των οικονομικών εργασιών πραγματοποιούνται μέσω τεχνολογίας, ενώ μέχρι το 2021, περίπου το 45% αυτών των καθηκόντων θα έχει πλήρως αυτοματοποιηθεί.

“Η χρήση δεδομένων από τους Ανώτατους Οικονομικούς Διευθυντές επεκτείνεται και σε άλλα τμήματα της επιχείρησης.

Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να εδραιώσουν καλύτερα τη θέση τους σε ότι αφορά τεχνολογίες μετασχηματισμού, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και η Ανάλυση Δεδομένων προκειμένου να συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση του συνόλου της εταιρείας, να δημιουργήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και να ανακαλύψουν νέους πηγές εισοδήματος», είπε ο Δρ. Christian Campagna, Managing Director της Accenture Strategy, CFO & Enterprise Value.

«Οι Ανώτεροι Οικονομικοί Διευθυντές που θα καταφέρουν να διαχειριστούν αυτές τις ευκαιρίες, θα είναι πραγματικοί φρουροί της επιχείρησής τους».

Το Μελλοντικό Ταλέντο στα Χρηματοοικονομικά

Καθώς ο ρόλος των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών συνεχίζει να εξελίσσεται, το ίδιο συμβαίνει και με τις δεξιότητες που απαιτούνται.

Η σημερινή Οικονομική Διεύθυνση πρέπει να αποτελείται από στελέχη που διαθέτουν μεγάλη γκάμα ικανοτήτων, από την απεικόνιση δεδομένων μέχρι την ευέλικτη και δημιουργική σκέψη.

Οι περισσότεροι CFOs αναγνωρίζουν πως οι παραδοσιακές δεξιότητες στα οικονομικά θα συνεχίζουν να αντικαθίστανται με προχωρημένες ψηφιακές, στατιστικές, λειτουργικές δεξιότητες και καθώς και ικανότητες συνεργασίας (76%).

Παράλληλα, 78% λένε ότι η αλλαγή πρέπει να γίνει γρήγορα και δραστικά, καθώς οι παραδοσιακοί ρόλοι στα οικονομικά μπορεί σύντομα να καταστούν ξεπερασμένοι.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους Ανώτατους Οικονομικούς Διευθυντές θα είναι η πρόσληψη ή η εκπαίδευση των ταλέντων για τη συλλογή δεδομένων και την άντληση αξιοποιήσιμων πληροφοριών μέσα από αυτά.

80% των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών συμφωνούν πως το λεγόμενο “data storytelling” είναι μια σημαντική δεξιότητα για το σύγχρονο επαγγελματία οικονομικών. Θα πρέπει να έχουν διευρυμένους ορίζοντες και να είναι πιο ανοικτοί στη συνεργασία και την επικοινωνία, προκειμένου να δουλέψουν πιο αποδοτικά με τους επικεφαλής άλλων επιχειρηματικών λειτουργιών, έχοντας ρόλο στρατηγικού συμβούλου.

«Φαίνεται να υπάρχουν δύο στρατόπεδα σχετικά με αυτό που αναζητούν οι άνθρωποι σε έναν Ανώτατο Οικονομικό Διευθυντή:

Από τη μια πλευρά αναζητούν ένα «λογιστικό» υπόβαθρο και από την άλλη ένα πιο στρατηγικό οικονομικό ρόλο που συνεργάζεται με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, εξηγεί ο Chris Weber, Ανώτατος Οικονομικός Διευθυντής και αντιπρόεδρος της εταιρείας Halliburton.

“Στην πορεία του χρόνου, νομίζω ότι υπάρχει τάση προς τον δεύτερο ρόλο, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος δεν έχει καν εκπαιδευτεί ως λογιστής.”

Για να μάθετε περισσότερα για την έκθεση, επισκεφθείτε τη σελίδα https://www.accenture.com/gr-en/insights/consulting/cfo-research-overview

Σχετικά με την έρευνα:

Η έρευνα αυτή βασίζεται σε δημοσκοπήσεις μέσω διαδικτύου στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 700 CFOs από όλο τον κόσμο καθώς και περισσότεροι από 200 αναγνωρισμένους και ανερχόμενους επαγγελματίες οικονομικών (τα «ταλέντα του μέλλοντος»).

Έγιναν περίπου 50 ποιοτικές συνεντεύξεις με Ανώτατους Οικονομικούς Διευθυντές, ανώτερα στελέχη οικονομικών, CEOs και CDOs. Η επιλογή των ατόμων έγινε με κριτήριο ότι τα εν στελέχη εργάζονταν σε παγκόσμιες εταιρείες, με κύκλο εργασιών δισεκατομμυρίων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν ένα ικανοποιητικό μίγμα κλάδων και γεωγραφιών σε όλο τον κόσμο.

Η έρευνα διεξήχθη από το Δεκέμβριο του 2017 μέχρι τον Απρίλιο του 2018.

 

Η ATCOM Μεγάλος Χορηγός στο 6ο Information Security Conference

Μέσω του Akamai Business Unit της και με εισηγητή τον Richard Meeus, Head of Security Strategy της Akamai

Το εξειδικευμένο Akamai Business Unit της ATCOM και μοναδικός Akamai NetAlliance Partner στην Ελλάδα θα είναι Μεγάλος Χορηγός στο 6ο Information Security Conference που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Φεβρουαρίου 2019.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο Richard Meeus, Head of Security Strategy της Akamai θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα “Digital Transformation and the Αssociated Risks”, όπου θα αναφερθεί στους κινδύνους με τους οποίους έρχονται αντιμέτωπες οι εταιρείες κατά την μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, αναλύοντας τη σημασία της ενσωμάτωσης μίας ενδελεχούς πολιτικής ασφαλείας στον πυρήνα της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού κάθε επιχείρησης.

Richard Meeus

Το Akamai Business Unit της ATCOM, υπό τη διεύθυνση του Αντώνη Μαυρομιχάλη με 18-ετή εμπειρία στις υπηρεσίες Akamai, είναι ο μοναδικός Akamai Reseller Partner στην Ελλάδα. Πρόσφατα βραβευμένο ως “Partner of the Year” της Akamai και με πλούσιο πελατολόγιο που περιλαμβάνει κορυφαίες εταιρείες και οργανισμούς από πληθώρα επιχειρηματικών κλάδων, προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών security, content delivery και web performance της Akamai.

Μελέτη: Το 89% των ομάδων χρηματοοικονομικών δεν έχει ακόμα υιοθετήσει την ΑΙ

Έκθεση του AICPA και της Oracle δείχνει ότι το 90% των ομάδων χρηματοοικονομικών δε διαθέτουν τις ψηφιακές δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να υιοθετήσουν τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη, πράγμα που έχει αρνητική επίπτωση στο ρυθμό ανάπτυξης των εσόδων, σύμφωνα με νέα μελέτη του Διεθνούς Συνδέσμου Πιστοποιημένων Επαγγελματιών Λογιστών (Association of International Certified Professional Accountants - AICPA και της Oracle (NYSE: ORCL).

Από τη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 700 στελέχη χρηματοοικονομικών από όλο τον κόσμο, προέκυψε ότι παρά τη σαφή συσχέτιση μεταξύ των υλοποιήσεων AI και της αύξησης των εσόδων, σε ποσοστό 89% οι οργανισμοί δεν έχουν υλοποιήσει λύσεις AI στον τομέα των χρηματοοικονομικών, ενώ μόνο το 10% των ομάδων χρηματοοικονομικών πιστεύουν ότι διαθέτουν τις δεξιότητες για να υποστηρίξουν τις ψηφιακές φιλοδοξίες του οργανισμού.

Η έκθεση με τίτλο "Agile Finance Unleashed: The Key Traits of Digital Finance Leaders" επισημαίνει ότι, σε ποσοστό 46%, οι υπεύθυνοι χρηματοοικονομικών που είναι εξοικειωμένοι με τις τεχνολογίες αναφέρουν θετική εξέλιξη των εσόδων, σε αντίθεση με μόνο 29% εκείνων που αντιμετωπίζουν προκλήσεις όσον αφορά στην τεχνολογία.

Επιπλέον, οι οργανισμοί που έχουν δει τα έσοδά τους να αυξάνονται είναι πιο πιθανό να υλοποιήσουν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης σε σχέση με εκείνους που σημειώνουν σταθερά ή μειούμενα έσοδα.

Ωστόσο, μόνο το 11%, των υπευθύνων χρηματοοικονομικών που ερωτήθηκαν έχουν υλοποιήσει λύσεις τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα τους, με το 90% να δηλώνει ότι η ομάδα τους δεν έχει δεξιότητες για να υποστηρίξει τον εταιρικό ψηφιακό μετασχηματισμό.

Ο John Merino, Chief Accounting Officer της FedEx, δήλωσε: «Για εμένα, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών με χρήση ρομποτικής, τα εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης και η μηχανική εκμάθηση αποτελούν τρεις πλευρές του ίδιου πρίσματος.

Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογιών και η ικανότητα αξιοποίησής τους με ευέλικτο τρόπο, χωρίς μεγάλους χρόνους προετοιμασίας και εκτεταμένη πολυπλοκότητα στα interfaces, μας παρέχει μια τεράστια ευκαιρία να αξιοποιήσουμε τα οφέλη της βελτιωμένης αποτελεσματικότητας σχεδόν σε κάθε λειτουργία του προσωπικού.

Το μεγάλο κέρδος για εμάς βρίσκεται στην απελευθέρωση χρόνου και την αναβάθμιση του τομέα των χρηματοοικονομικών στην αλυσίδα αξίας όσον αφορά στο τι προσφέρει στον οργανισμό.»

Ο Andrew Harding, FCMA, CGMA, Chief Executive Διοικητικής Λογιστικής, AICPA, δήλωσε: «Οι επιχειρήσεις χάνουν μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης στερώντας από τις ομάδες χρηματοοικονομικών τα εργαλεία και την εκπαίδευση που χρειάζονται για να μπορούν να λαμβάνουν καλύτερες επιχειρησιακές αποφάσεις.

Το cloud και οι αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η AI και το blockchain ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και βελτιώνουν τη διορατικότητα και την ακρίβεια, επιτρέποντας στους υπεύθυνους χρηματοοικονομικών να αναλάβουν έναν πιο στρατηγικό ρόλο στην επιχείρηση και να βελτιώσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων του οργανισμού με βάση τα δεδομένα.

Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις νέες τεχνολογίες, οι ομάδες χρηματοοικονομικών πρέπει να εξελίξουν ταυτόχρονα τις ικανότητες του προσωπικού τους σε τομείς όπως η αναλυτική σκέψη, η λήψη αποφάσεων και οι επιχειρηματικές συνεργασίες.»

Κύρια χαρακτηριστικά των στελεχών χρηματοοικονομικών που έχουν περάσει στην ψηφιακή εποχή: Η έκθεση εντοπίζει τρία κοινά χαρακτηριστικά των ομάδων χρηματοοικονομικών που είναι τεχνολογικά καταρτισμένες:

• Σύγχρονες επιχειρηματικές διαδικασίες: Σύμφωνα με την έκθεση, οι υπεύθυνοι χρηματοοικονομικών που είναι καταρτισμένοι τεχνολογικά χρησιμοποιούν εξελιγμένες τεχνολογίες και πετυχαίνουν «λειτουργική αριστεία».

Για παράδειγμα, σε ποσοστό 86% οι υπεύθυνοι χρηματοοικονομικών που έχουν περάσει στην ψηφιακή εποχή δίνουν πρωτίστως έμφαση στις ψηφιακές διαδικασίες και στο cloud, πράγμα που τους δίνει καλύτερη πρόσβαση στην έξυπνη αυτοματοποίηση των διαδικασιών και σε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το Blockchain, οι οποίες είθισται να παρέχονται μέσω του cloud.

Επιπλέον, σε ποσοστό 73% συγκεντρώνουν την εξειδίκευση σε επιμέρους θέματα των χρηματοοικονομικών σε ένα διεθνές «κέντρο αριστείας».

• Διορατικότητα με βάση τα δεδομένα:

Οι κορυφαίες ομάδες χρηματοοικονομικών μπορούν να διασυνδέουν δεδομένα που προηγουμένως υπήρχαν σε διαφορετικές εφαρμογές, ώστε να αποκτήσουν νέα διορατικότητα και αξιοποιήσιμη πληροφόρηση.

Βασίζονται όλο και περισσότερο στην AI για την ανακάλυψη κρυφών μοτίβων, για προτάσεις και για διαρκή μάθηση από την ασταμάτητη ροή των επιχειρηματικών δεδομένων. Η έκθεση καταδεικνύει ότι οι οργανισμοί που έχουν δει αύξηση εσόδων είναι πιο πιθανό να υλοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης σε σχέση με εκείνους που σημειώνουν σταθερά ή μειούμενα έσοδα.

• Επιχειρηματική επιρροή: Οι κορυφαίες ομάδες χρηματοοικονομικών έχουν καταφέρει να περάσουν από τη δημιουργία αναφορών στην αξιοποιήσιμη πληροφόρηση, που βασίζεται στα δεδομένα, επιδρώντας στην κατεύθυνση της επιχείρησης.

Μειώνοντας το χρόνο που δαπανάται για χειροκίνητες διαδικασίες αναφορών και οπλισμένοι με ακριβή και έγκαιρα δεδομένα, οι υπεύθυνοι χρηματοοικονομικών έχουν νέες δυνατότητες για να συνεργαστούν με την επιχείρηση, να προτείνουν νέους τρόπους δράσης και να επηρεάσουν την επιχειρηματική στρατηγική.

Η Kimberly Ellison-Taylor CPA, CGMA, Global Strategy Leader, Cloud Business Group, Oracle και πρώην πρόεδρος του Συνδέσμου και του Αμερικανικού Ινστιτούτου Ορκωτών Ελεγκτών (American Institute of CPAs, AICPA), δήλωσε:

«Το cloud έχει μειώσει σημαντικά το εμπόδιο για τις αναδυόμενες τεχνολογίες και επιτρέπει στους οργανισμούς να εισάγουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και να πετύχουν εξειδικευμένες εμπειρίες πελατών που φέρνουν πρόσθετες ροές εσόδων.

Στα οφέλη που απολαμβάνουν όλοι οι πελάτες μας όταν περάσουν στο cloud περιλαμβάνονται τα μειωμένα κόστη και η βελτιωμένη αποτελεσματικότητα, η αυξημένη ασφάλεια, οι ακριβείς αναφορές σε πραγματικό χρόνο, η αναλυτικότερη επιχειρηματική διορατικότητα και η λήψη καλύτερων αποφάσεων.

Με αυτό το συνδυασμό πλεονεκτημάτων, οι οργανισμοί μπορούν να δαπανούν λιγότερο χρόνο για χρονοβόρες αναφορές χαμηλής αξίας και να καινοτομούν πιο γρήγορα από τους ανταγωνιστές τους.»

Ο Σύνδεσμος πραγματοποίησε αναλυτικές συνεντεύξεις με Οικονομικούς Διευθυντές (CFO) και άλλα κορυφαία στελέχη χρηματοοικονομικών σε εταιρείες από όλο τον κόσμο.

Σε αυτήν την εκτενή και ποικιλόμορφη ομάδα συμμετεχόντων υπήρχαν οι παρακάτω πελάτες της Oracle:Addiko Bank, Blue Cross Blue Shield of Michigan, Highmark Health, Hungry Jacks, Instacart, RedMart, Rolls Royce, Royal Bank of Scotland, Stitch Fix, USEN Corporation, Western Digital.

Ολόκληρη η έκθεση είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://www.oracle.com/goto/agilefinance

Διακεκριμένος ιατρός δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην Generation Y.

 

Με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της εταιρικής ιστοσελίδας του εμπιστεύτηκε την Generation Y - International eBusiness Experts, ο γνωστός πλαστικός χειρουργός, Δρ. Χρήστος Ασημομύτης.

Με περισσότερα από 19 χρόνια εμπειρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, η Generation Y αξιοποίησε για ακόμα μία φορά τις γνώσεις της εξειδικευμένης ομάδας της και σε συνδυασμό με το σπουδαίο επιστημονικό έργο και την ευρεία γκάμα υπηρεσιών που προσφέρει ο ιατρός, δημιούργησε ένα εντυπωσιακό εταιρικό website που ενισχύει το brand awareness του συνεργάτη της και επιτρέπει την είσοδό του στον ψηφιακό κόσμο με τον πλέον αποδοτικό τρόπο.

Χαρακτηριστικό του www.asimomitis.com που αναδεικνύει άριστα όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αποτελεί το εξελιγμένο UI/UX analysis πάνω στο οποίο βασίστηκε ο σχεδιασμός, αναδεικνύοντας μέσα από την εύκολη περιήγηση και τις σωστά τοποθετημένες κατηγορίες, το πλούσιο περιεχόμενο του ιστότοπου καθώς και τις καθόλα εξειδικευμένες πρακτικές που χρησιμοποιούνται στο ιατρείο.

Στο λειτουργικό σκέλος, το νέο corporate site διαθέτει όλα τα εμπορικά εργαλεία και τους αυτοματισμούς που καλύπτουν τις ανάγκες και τις απορίες των επισκεπτών της σελίδας.

Το απόλυτα responsive design, σε συνδυασμό με την εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία, τη φόρμα επικοινωνίας για συμβουλευτική ενημέρωση πάνω σε θέματα αισθητικής που απασχολούν τις γυναίκες, αλλά και την παρουσία αρθρογραφίας του γιατρού, αποτελούν μερικά μόνο από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του www.asimomitis.com, τα οποία διευκολύνουν το πελατολόγιό του και εξασφαλίζουν για εκείνον μία πραγματικά ισχυρή ψηφιακή του παρουσία.

H RDC Informatics συμμετέχει στο Ερευνητικό Έργο LightMe

H RDC Informatics ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο ερευνητικό έργο LightMe της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως μέλος κοινοπραξίας 25 εταίρων – ερευνητικών κέντρων, ακαδημαϊκών ιδρυμάτων & καινοτόμων επιχειρήσεων από όλη την Ευρώπη.

Το έργο LightMe υπογράφηκε από την Ευρωπαϊκή επιτροπή τον Δεκέμβριο του 2018 και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα του προγράμματος HORIZON 2020 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Πρόκειται για Δράση Καινοτομίας (Innovation Action) στο πλαίσιο του Call “Open Innovation Test Beds for Lightweight, nano-enabled multifunctional composite materials and components” με τίτλο «LightMe – An Open Innovation Ecosystem for upscaling production processes of lightweight metal alloys composites”.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 13.073.423,75€ και η διάρκειά του είναι 4 έτη, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2022.

H RDC Informatics ως εταιρεία τεχνολογιών Πληροφορικής θα συμμετάσχει στην ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων που θα υποστηρίξουν τη λειτουργία της Κοινοπραξίας αλλά και την επεξεργασία των ερευνητικών αποτελεσμάτων του έργου μέσω τεχνολογιών Big Data Analytics σε Οpen Innovation Environments (ΟΙΕ).

Η Δράση ξεκινά άμεσα, με την πρώτη συνάντηση εργασίας (kick-off meeting) να οργανώνεται στο Πολυτεχνείο του Μιλάνο (Ιταλία), που είναι και ο Coordinator της Δράσης, από την 28η μέχρι και την 31η Ιανουαρίου 2019.

Η RDC Informatics έχει συμπληρώσει 20 χρόνια παρουσίας στη διεθνή αγορά πληροφορικής & τηλεπικοινωνιών με έμφαση στην ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών λογισμικού.

Αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων & οργανισμών. Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.rdc.gr.

Στρατηγική συνεργασία Connecticore – Generation Y

Εκμεταλλευόμενη τον κεντρικό ρόλο που πλέον κατέχει στις εξελίξεις του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών και της Πληροφορικής, η Connecticore εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την Generation Y – International eBusiness Experts, εταιρία ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μια συμπόρευση με κοινό όραμα, κοινή στόχευση και αμοιβαία εμπιστοσύνη, που θέτει υψηλότερα όχι μόνο τον πήχη ανάπτυξης αμφότερων των εταιριών, αλλά και της εξοικείωσης των εγχώριων επιχειρήσεων με τις ταχύτητες των δικτύων νέας γενιάς, τις υπηρεσίες Cloud και τις υπηρεσίες ΙΤ.

Με δραστηριοποίηση σε 24 χώρες του κόσμου και γραφεία σε 6 από αυτές (ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Ντουμπάι, Κύπρο, Ρουμανία, Αλβανία), στον τομέα του digital marketing και του e-commerce η Generation Y – International eBusiness Experts κατέχει θέση industry leader.

Τα τελευταία 18 χρόνια, προσφέρει ολοκληρωμένες και αποδοτικές λύσεις, λειτουργώντας ως trusted advisor για τις στρατηγικές, τις επιχειρηματικές αποφάσεις και τη γενικότερη ψηφιακή παρουσία των συνεργατών της.

Η Connecticore, από το 2009, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη ενός σημαντικού αριθμού μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών προσφέροντας επικοινωνιακές λύσεις νέας γενιάς μέσα από το ιδιόκτητό δίκτυό της.

Σε αυτό το επίπεδο συνεργασίας, η Connecticore είναι έτοιμη να λανσάρει στο άμεσο μέλλον ένα καινούργιο εταιρικό site, με λειτουργικότητες που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες του μεγάλου όγκου πελατών της, εύχρηστο μενού, φιλικό περιβάλλον πλοήγησης και υψηλή αισθητική.

Πολύ περισσότερο, μέσα από διαύλους επικοινωνίας και σωστή πληροφόρηση, κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να βρίσκει ολοκληρωμένες απαντήσεις και αποδοτικές λύσεις με βάση τις ανάγκες του.

Ταυτόχρονα, η Connecticore θα ακολουθήσει μια συγκεκριμένη στρατηγική Social Media Management, προωθώντας τους τρεις βασικούς πυλώνες της: Connectivity Services, IT Services & Cloud Services.

Καταργώντας την ανάγκη επενδύσεων σε πάγιο εξοπλισμό και εξυπηρετώντας τις προσωποποιημένες ανάγκες κάθε επιχείρησης, η Connecticore δείχνει το δρόμο για το μέλλον.

Στο περιβάλλον που διαμορφώνουν τα δίκτυα νέας γενιάς, με ταχύτητες που ξεπερνούν το 1Gbps, «αναπτύσσει ταχύτητα» για να συμβάλλει σε μια άμεση, άρτια και γρήγορη επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων, αλλά και να τους επιτρέψει να διαχειριστούν τα δεδομένα τους στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο αποδοτικότητας και ασφάλειας.

 

Συνεργασία της ForestView με τη MINETTA Ασφαλιστική.

DeFacto Φροντίδα Υγείας: Ένα νέο προϊόν υγείας από τη ForestView για τον Όμιλο Ευρωκλινική και τη MINETTA Ασφαλιστική.


Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας που έχει ξεκινήσει από τον Αύγουστο του 2018 με την Ευρωκλινική, η ForestView ανέλαβε το συνολικό σχεδιασμό της επικοινωνίας ενός νέου ασφαλιστικού προϊόντος που παρέχεται από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική σε συνεργασία με τον όμιλο Ευρωκλινική. Το προϊόν ονομάζεται de Facto Φροντίδα Υγείας και η διάθεσή του γίνεται ηλεκτρονικά.

H ForestView ανέλαβε την πλήρη επικοινωνιακή ανάπτυξη και προώθηση του deFacto Φροντίδα Υγείας, από την ονοματοδοσία και το branding του προϊόντος και των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην προώθησή του, έως τον σχεδιασμό και την κατασκευή του e-shop, τη στρατηγική επικοινωνίας και τη media προώθησή του.

Με κεντρικό μήνυμα το «H υγεία όλων μας χρειάζεται deFacto Φροντίδα», η καμπάνια προβάλλει το νέο ασφαλιστικό προϊόν με την παραγωγή διαφημιστικής ταινίας, που προβάλλεται και αξιοποιείται μέσω online Media.

Η Blockachain μέλος επιχειρηματικής αποστολής στο CERN

H Blockachain, το πρόσφατο joint venture joint venture της Athens Technology Center (ATC) και της Vidavo, δύο ελληνικών εταιρειών-ηγετών στο χώρο της ανάπτυξης λογισμικού και της τηλεϊατρικής αντίστοιχα, συμμετέχει στην επιχειρηματική αποστολή που θα επισκεφθεί το CERN στη Γενεύη.

Την αποστολή διοργανώνουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τη Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης και την υποστήριξη του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, (ΣΒΒΕ) και του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ).

Η αποστολή πραγματοποιείται με κύριο σκοπό την ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων ελληνικών επιχειρήσεων με το CERN, και τελικό στόχο οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις να εγγραφούν στον κατάλογο των πιστοποιημένων προμηθευτών του Οργανισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, εκπρόσωποι της Blockachain πρόκειται να συναντηθούν με στελέχη του CERN προκειμένου να παρουσιάσουν την έως τώρα εμπειρία της εταιρείας σε ανάπτυξη custom software λύσεων, εστιάζοντας στα πεδία του big data analytics και των τεχνολογιών blockchain, αλλά και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών κι εκπαίδευσης για έργα πληροφορικής μεταξύ άλλων.

Πιστοποίηση για την Office Line με Microsoft Gold Windows και Devices ειδίκευση

Με 7 Gold και 10 συνολικά Microsoft πιστοποιήσεις

Η Office Line, ηγέτιδα εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων υποδομών ΙΤ και υλοποίησης απαιτητικών έργων Πληροφορικής, ανακοινώνει την απόκτηση της έβδομης Gold και δέκατης συνολικά πιστοποίησής της από την Microsoft, αυτή τη φορά στη «Windows and Devices» δεξιότητα.

Με αυτή την επιπλέον πιστοποίηση, η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι αποτελεί τον κορυφαίο συνεργάτη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, κατέχοντας επτά Gold και δέκα συνολικά Microsoft πιστοποιήσεις, καλύπτοντας πλέον όλο το φάσμα των σύγχρονων τεχνολογιών της Microsoft.

Ειδικότερα, οι στρατηγικοί συνεργάτες της Microsoft με τη δεξιότητα των «Windows and Devices» λειτουργούν ως εξειδικευμένοι σύμβουλοι, βοηθώντας τους πελάτες να επωφεληθούν από τις προχωρημένες επιλογές ασφαλείας που είναι διαθέσιμες μόνο στα Windows 10 λειτουργικά συστήματα.

Τα Windows 10, ως το πιο ασφαλές λειτουργικό σύστημα της Microsoft, σημειώνουν ήδη μεγάλη δυναμική στην αγορά, με πελάτες από μικρομεσαίες (SMB), έως μεγάλες επιχειρήσεις και κινούνται ήδη εντός του στόχου που έχει τοποθετήσει η Microsoft για πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες.

Τα Windows 10, ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους για Secure Product Enterprise, διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο, βοηθώντας τους πελάτες να ανταποκριθούν στις αυξημένες προκλήσεις ασφάλειας και συμμόρφωσης που αντιμετωπίζουν σήμερα.

Η Office Line, με την απόκτηση της νέας Gold δεξιότητάς της, υποστηρίζει ακόμα πιο έμπρακτα πλέον τους πελάτες και συνεργάτες της να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επενδύσεις τους σε software και hardware εξοπλισμό Windows 10, αποδεικνύοντας έτσι την πλήρη ικανότητα και δέσμευσή της να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες ανάγκες που επικρατούν στο σημερινό απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Παράλληλα, ενισχύει τον διακριτό ρόλο της εντός του οικοσυστήματος συνεργατών της Microsoft, απαριθμώντας πλέον 10 σημαντικές πιστοποιήσεις:

• Gold Cloud Platform

• Gold Cloud Productivity

• Gold Datacenter

• Gold Hosting

• Gold Small and Midmarket Cloud Solutions

• Gold Midmarket Solution Provider

• Gold Windows and Devices

• Silver Application Development

• Silver Collaboration and Content

• Silver Enterprise Mobility Management

Πρόκειται για μία ακόμα σημαντική διάκριση για την εταιρεία, καθώς την καθιστά έναν από τους πλέον εξειδικευμένους και προτιμητέους συνεργάτες της Microsoft στο περιβάλλον Windows 10, κατέχοντας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο πληθώρα πιστοποιήσεων και δεξιοτήτων.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search