Tech & Business

Oracle Impact Innovation στην Αθήνα

Το Impact Innovation της Oracle θα πραγματοποιηθεί την Πέμτπη 11 Οκτωβρίου 9.00-17.00 στο The HUB Events. Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστεί η πρακτική πλευρά της αξιοποίησης τεχνολογιών όπως οι AI, machine learning, Internet of Things και blockchain και πώς βοηθάνε ήδη τις επιχειρήσεις να περάσουν από το «όραμα» στην πράξη, ενσωματώνοντας την καινοτομία στην καθημερινότητά τους.

Τόσο οι κεντρικές ομιλίες όσο και οι παράλληλες συνεδρίες με τις πιο εξειδικευμένες παρουσιάσεις των ειδικών της Oracle θα εστιάσουν στις εξελίξεις γύρω από τις σχετικές τεχνολογίες, ενώ εκπρόσωποι των εταιρειών Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Εθνική Τράπεζα, Ομιλος ΟΤΕ, Space, UniSystems και Neurosoft, θα συζητήσουν για την πρακτική αξιοποίησή τους.

Η εκδήλωση απευθύνεται τόσο στα στελέχη του IT, που θέλουν να γνωρίζουν άμεσα πώς να αξιοποιήσουν πρακτικά αυτές τις τεχνολογίες προς όφελος του συνόλου του οργανισμού, όσο και στα στελέχη του HR, του marketing, της οικονομικής διεύθυνσης και της εφοδιαστικής αλυσίδας που θέλουν να μάθουν πώς αυτές οι τεχνολογίες θα τους βοηθήσουν τόσο στις καθημερινές τους εργασίες όσο και στους μακροπρόθεσμους στόχους τους.

Για εγγραφές και πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εκδήλωσης.

Η εκδήλωση διοργανώνεται με την αιγίδα του ΣΕΠΕ και με τη χορηγική υποστήριξη των:
Innovation Premium : Space
Innovation Gold: Neurosoft, UniSystems
Innovation Silver: Logicom

Η Metavallon VC καλωσορίζει την εταιρεία Purposeful στο επενδυτικό της χαρτοφυλάκιο.

Χρησιμοποιώντας προηγμένες υπολογιστικές ροές εργασιών και την τεχνογνωσία που διαθέτει στην χημείο/βιοπληροφορική, η Purposeful στοχεύει να ανακαλύψει εναλλακτικές χρήσεις φαρμάκων που ήδη υπάρχουν στην αγορά.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει μια έξυπνη στρατηγική φιλτραρίσματος αποτελεσμάτων, η οποία σε συνδυασμό με την στόχευσή της στις σπάνιες ασθένειες, διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό.

Αυτή τη στιγμή, το 95% των σπάνιων ασθενειών, παρόλο που επηρεάζουν 350 εκ. ανθρώπους, δεν έχει πιστοποιημένη θεραπεία. Προβλέπεται ότι οι πωλήσεις των “ορφανών” φαρμάκων θα διπλασιαστούν μεταξύ του 2016-2022, φτάνοντας τα $209 δις, με διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης από αυτό των συνταγογραφημένων φαρμάκων.

Σκοπός της Purposeful είναι να αντιμετωπίσει το τεράστιο κόστος ανάπτυξης των φαρμάκων χρησιμοποιώντας την έξυπνη υπολογιστική μεθοδολογία επανατοποθέτησης φαρμάκων, συμβάλλοντας έτσι στην ανακούφιση ενός μεγάλου ποσοστού ανθρώπων που ιστορικά έχει αγνοηθεί.

Η επένδυση των €200Κ θα χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη της εξειδικευμένης ομάδας της εταιρείας που προέρχεται τόσο από τον ακαδημαϊκό όσο και από τον επιχειρηματικό κόσμο, προκειμένου να παράξει υποψήφιες φαρμακευτικές προβλέψεις προτού η εταιρεία προχωρήσει σε in vitro and in vivo πειράματα.

Οι ιδρυτές της εταιρείας, Γιώργος Δρακάκης (CEO), Χαράλαμπος Χωμενίδης (CTO), Γεωργία Τσιλίκη, Παντελής Καρατζάς και Αριστείδης Δοκουμετζίδης, συνδυάζουν εμπειρία σε χημειοπληροφορική, βιοπληροφορική, αρχιτεκτονική λογισμικού, μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη από τη βιομηχανία και την ακαδημία, με προϋπηρεσία στην βιοστατιστική ανάλυση, στις προβλέψεις των βιολογικών δραστηριοτήτων, την εξόρυξη μηχανισμών δράσης φαρμάκων και τη μοντελοποίηση πολύπλοκων βιολογικών και χημικών δεδομένων.

Η ομάδα συμπληρώνεται από τους επιστημονικούς συμβούλους Φίλιππο Δογάνη και τον καθηγητή Χαράλαμπο Σαρίμβεη με εκτενή εμπειρία στην μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση μαθηματικών μοντέλων.

Ο Γιώργος Καραντώνης, Partner στη Metavallon VC δηλώνει:

«Η φαρμακευτική έρευνα είναι μια διαδικασία χρονοβόρα και κοστοβόρα. Ο χώρος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και κυριαρχείται από φαρμακευτικές εταιρείες κολοσσούς. Η διαδικασία για την ανακάλυψη νέου φαρμάκου και μέχρι την είσοδό του στην αγορά εκτιμάται ότι κατά μέσο όρο παίρνει δέκα χρόνια και κοστίζει περί τα $2,6 δισ.

Η είσοδος νέων παικτών, ιδιαίτερα εάν προέρχονται από μικρές χώρες σαν την Ελλάδα είναι σχεδόν απαγορευτική. Πιστεύουμε όμως ότι η έξυπνη τοποθέτηση της Purposeful που δίνει έμφαση στα υπολογιστικά μοντέλα και τις σπάνιες ασθένειες της προσφέρει τον απαιτούμενο χώρο επιχειρηματικής ανάπτυξης με ξεκάθαρες προοπτικές δημιουργίας εναλλακτικών επιχειρηματικών μοντέλων συνεργασίας με τις φαρμακευτικές και δημιουργίας αντίστοιχων ροών εσόδων.

Όλοι μας στη Metavallon VC είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο συναρπαστικό ταξίδι αυτής της εταιρείας».

«Η πρωτοποριακή μας πλατφόρμα υπολογιστικής επανατοποθέτησης φαρμάκων, συνδυάζει την τρέχουσα γνώση πάνω σε επαναστατικά φάρμακα με την εξαγωγή πληροφοριών και τις ανεπτυγμένες υπολογιστικές μεθοδολογίες.

H Purposeful έχει την δυνατότητα να ανατρέψει την διαδικασία της ανάπτυξης των φαρμάκων, βρίσκοντας νέες εφαρμογές για τα φάρμακα που βρίσκονται ήδη στην αγορά, μειώνοντας ταυτόχρονα τον απαιτούμενο χρόνο και τα κόστη.

Μέσω αυτής της επένδυσης από την Metavallon VC, σκοπεύουμε να στοχεύσουμε στην τεχνολογία της ομάδας και να καταλήξουμε στα πιο υποσχόμενα υποψήφια φάρμακα προς επανατοποθέτηση, ούτως ώστε να είμαστε έτοιμοι για συνεργασίες με φαρμακευτικές εταιρείες για επόμενα πειράματα και κλινικές επαληθεύσεις», εξήγησε ο CEO Γιώργος Δρακάκης.

 

Σχετικά με την Purposeful

Η Purposeful είναι μια εταιρεία που χρησιμοποιεί την εξειδίκευσή της στην χημείο/βιοπληροφορική για να αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα που επηρεάζουν την ανθρώπινη υγεία. Ο πρωταρχικός σκοπός της είναι η υπολογιστική επανατοποθέτηση φαρμάκων με επίκεντρο τις σπάνιες ασθένειες.

Η πλατφόρμα επιλύει το πρόβλημα του κόστους σε σχέση με την ανάπτυξη φαρμάκων προβλέποντας τις επιπρόσθετες δράσεις που μπορεί να έχει ένα αδειοδοτημένο προϊόν, ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των πειραμάτων που χρειάζονται ώστε να βρεθεί ένα φάρμακο κατάλληλο για επανατοποθέτηση.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε http://www.purposeful.eu/

Η ΕΛΕΔ στηρίζει για 9η συνεχή χρονιά το Greece Race for the Cure!

Την Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018 με αφετηρία το Ζάππειο, θα πραγματοποιηθεί το 10ο Greece Race for the Cure ®, αγώνας δρόμου 5km και συμβολικός περίπατος 2 km ενάντια στον καρκίνο του μαστού που διοργανώνει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου για 9η συνεχή χρονιά, στηρίζει το Greece Race For the Cure ® ως Χορηγός Ιστοσελίδας.

Το Greece Race For the Cure ® αποτελεί πλέον έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες με στόχο την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού στην Ευρώπη, ενώ είναι το μεγαλύτερο αθλητικό event με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 150.000 συμμετοχές σε όλη την ιστορία της διοργάνωσης.

Το Greece Race For the Cure ® είναι ένας αγώνας- θεσμός, ο 2ος μεγαλύτερος αγώνας Race for the Cure® παγκοσμίως.

Το Greece Race For the Cure ® αποτελεί όχημα για την υλοποίηση προγραμμάτων του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» για την ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καρκίνο του μαστού, την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης και την ψυχοκοινωνική στήριξη γυναικών που έχουν βιώσει τη νόσο.

Διάκριση για τη νέα εφαρμογή ΑCS Mobile App στα Mobile Excellence Awards 2018

Το Silver Βραβείο της κατηγορίας «GPS-Enabled (Location-based) Mobile Applications for Transport / Navigation» απέσπασε η ACS στα φετινά Mobile Excellence Awards για τη νέα εφαρμογή “ACS Mobile App”.

Η ACS έχει λανσάρει πρόσφατα τη νέα σύγχρονη εφαρμογή για κινητά android και iOS "ACS Mobile App", η οποία εξυπηρετεί γρήγορα τις 3 βασικές ανάγκες του πελάτη ACS:

-1 την αναζήτηση της αποστολής του (μέσω του συστήματος εντοπισμού και παρακολούθησης track-and-trace της ACS), είτε πληκτρολογώντας τον αριθμό της αποστολής, είτε σκανάροντας το barcode του voucher / απόδειξης

-2 την αναζήτηση του πλησιέστερου σημείου εξυπηρέτησης (είτε είναι κατάστημα ACS, είτε Smart Point σε πρατήριο Shell, είτε Kiosk Xpress σε συνεργαζόμενα περίπτερα, είτε σε Xpress Point εντός άλλου καταστήματος), με βάση το γεωγραφικό στίγμα της συσκευής του εκείνη τη στιγμή

-3 τον αυτόματο υπολογισμό κόστους και χρόνου παράδοσης μιας αποστολής που ενδιαφέρεται να κάνει (εντός Ελλάδας).

Παράλληλα, με το νέο ACS Mobile App, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα για τις αποστολές του μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων (notifications) που έρχονται αυτόματα στην εφαρμογή, και οι οποίες τον κρατάνε ενήμερο για κάθε στάδιο της παραγγελίας του / αποστολής του.

Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιήσει την online υπηρεσία ανακατεύθυνσης "ACS ReDirect", μέσα από τα παραπάνω notifications που έρχονται για κάθε αποστολή, έτσι ώστε να επιλέξει από το κινητό του νέα ημέρα παράδοσης της αποστολής ή νέο σημείο ACS (είτε το πλησιέστερο κατάστημα ή είτε το κοντινότερο Smart Point) από όπου θα μπορεί να την παραλάβει.

Το όφελος της νέας εφαρμογής είναι φυσικά η διευκόλυνση του πελάτη και η ταχύτερη εξυπηρέτηση, με την πιο άμεση πληροφόρηση στο κινητό του και τις διάφορες επιλογές που του δίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζει online πλατφόρμες (website, Viber κλπ), καθώς όλες οι online υπηρεσίες της ACS γίνονται πλέον πολύ γρήγορα μέσα από μια κινητή συσκευή, η οποία αξιοποιεί το γεωγραφικό της στίγμα.

Σημειώνεται ότι το “ACS Mobile App” αποτελεί την πρώτη και μοναδική Ελληνική mobile εφαρμογή που δίνει όλες τις παραπάνω δυνατότητες στους χρήστες, αναβαθμίζοντας και εκσυγχρονίζοντας παράλληλα τον κλάδο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό video της εφαρμογής  ή στο τηλέφωνο 210-8190000, αλλά και να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή από το Google Play (αν έχουν συσκευή Android) κάνοντας κλικ εδώ: ή από το App Store (αν έχουν iPhone / iPad / iPod touch) κάνοντας κλικ εδώ:

Content Marketing: Η Καλύτερη Διαφήμιση δεν είναι Διαφήμιση

Content Marketing: Η Καλύτερη Διαφήμιση δεν είναι Διαφήμιση

Το content marketing είναι μια προσέγγιση στρατηγικής marketing που επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή ποιοτικού και σχετικού περιεχομένου, ώστε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε ένα καθορισμένο κοινό, με στόχο φυσικά την μετατροπή του σε πιστούς πελάτες μας.

Διαφοροποιείται από τη διαφήμιση καθώς δεν χρησιμοποιείται για την άμεση προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά για την δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου που αφορά και ενδιαφέρει το κοινό. Δημιουργεί αξιοπιστία σε ένα brand, αναπτύσσει εμπιστοσύνη με το κοινό του και δημιουργεί το πολυπόθητο customer loyalty.

Δεν είναι μια ξεχωριστή στρατηγική, αντίθετα λειτουργεί συμπληρωματικά και είναι μέρος των υπόλοιπων στρατηγικών marketing που ήδη χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα:

Social Media: Το καλό περιεχόμενο είναι αυτό που θα χρησιμοποιήσετε εξ’ ορισμού για την σωστή προώθηση σας μέσα από τα social media.
SEO: είναι γνωστό ότι ο αλγόριθμος της Google αλλά και των άλλων μηχανών αναζήτησης, με το πέρασμα του χρόνου ευνοούν όλο και περισσότερο το ποιοτικό περιεχόμενο.
Inbound Marketing: ο ιδανικότερος να ακολουθήσετε τα 4 στάδια του (attract, convert, close και delight), είναι μέσα από το σωστό περιεχόμενο που θα προβάλλετε.

Think outside the box

Πως γίνεται όμως το περιεχόμενο να μας οδηγεί σε πωλήσεις; Το κοινό που απευθύνεστε δεν ενδιαφέρεται για το προϊόν σας, ενδιαφέρεται να βρει λύση σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Μέσα από το content marketing μοιράζεστε περιεχόμενο που εμπνέει και δίνει λύσεις στο κοινό σας, το οποίο στη συνέχεια θα σας φέρει και τις επιθυμητές πωλήσεις.

Η επιτυχία του content marketing έγκειται στη δημιουργία περιεχομένου που ξεφεύγει από τα τετριμμένα. Το πιο γνωστό case study και ένα από τα πιο επιτυχημένα στην ιστορία του content marketing, είναι ο εικονικός πλέον Michelin Guide που δημιουργήθηκε το 1900 από τα αδέρφια Édouard και André Michelin της γνωστής εταιρείας ελαστικών.

Η εταιρεία δημιούργησε έναν οδηγό με χάρτες, συνεργεία, εστιατόρια, βενζινάδικα και ξενοδοχεία για τη Γαλλία, έχοντας ως στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και τη συχνότητα των ταξιδιών των αυτοκινητιστών, με φυσικό επακόλουθο την αύξηση πωλήσεων των ελαστικών τους. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό σε όλους μας!

Η σημασία του content marketing γίνεται πραγματικά εμφανής μέσα από τα λόγια του Michael Brenner, διεθνώς αναγνωρισμένου συγγραφέα και ομιλητή, “Content marketing is the gap between what brands produce and what consumers actually want”.

Πηγή: Digitalup

Συνεχίζεται η ανάπτυξη της παγκόσμιας βιομηχανίας ΤΠΕ

Οριακή υποχώρηση αναμένεται στην Ελλάδα

Με γοργό ρυθμό συνεχίζει να μεγεθύνεται η παγκόσμια βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), η οποία τόσο το 2018, όσο και το 2019, αναμένεται να καταγράψει θετικό πρόσημο, λειτουργώντας ως καταλύτης για την παγκόσμια ανάπτυξη.

Αυτό ανακοίνωσε ο ΣΕΠΕ, μέλος του EITO (European IT Observatory - Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο για την Τεχνολογία) και επίσημος συνεργάτης του για την Ελλάδα, φέροντας τον τίτλο “SEPE - The official EITO Partner for Greece”.

Αξιοποιώντας τη συνεργασία αυτή, ο ΣΕΠΕ εκδίδει ενημερωτικά ηλεκτρονικά newsletters με θέμα “Έρευνα για την Αγορά Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών”, με στόχο να παρουσιάζει τις εξελίξεις στον κλάδο μας και που αφορούν την παγκόσμια, ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά ΤΠΕ.

Φέτος επιβεβαιώθηκε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι νέες τεχνολογικές τάσεις, που φέρνει στο προσκήνιο, υπαγορεύουν νέες επενδύσεις εκ μέρους εταιρειών και οργανισμών, ενώ και οι καταναλωτικές δαπάνες βαίνουν αυξανόμενες, καθώς κάθε πτυχή της καθημερινότητας εντάσσεται σταδιακά στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Το 2018, η αξία της αγοράς θα διευρυνθεί 3,1% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ανερχόμενη στα €3,247 τρις. Το 2019, το πρόσημο θα είναι θετικό δίνοντας αύξηση 2,2% με την αξία της αγοράς να φτάνει τα €3,318 τρις.

Nα σημειωθεί ότι το 2017 η αγορά πέτυχε ρυθμό ανάπτυξης 4,2%, φτάνοντας στα €3,150 τρις, ενώ το 2016 είχε αναπτυχθεί κατά 2,6%, στα €3,023 τρις.

Σ’ ό,τι αφορά στην Ελλάδα, η βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών αναμένεται να καταγράψει οριακή υποχώρηση, η οποία ποσοστιαία μεταφράζεται σε μείωση κατά 0,1% το 2018 και κατά 0,2% το 2019. Σε απόλυτα μεγέθη, η αξία της αγοράς κατά το τρέχον έτος θα κινηθεί στα επίπεδα των €5,518 δις, ενώ το 2019 θα διαμορφωθεί σε περίπου €5,504 δις.

Κώστας Καμπάκης, νέος Managing Director της ForestView

Νέο, αναβαθμισμένο ρόλο στη ForestView ανέλαβε πρόσφατα ο Κώστας Καμπάκης, μετακινούμενος στη θέση του Managing Director της εταιρείας.

Κώστας Καμπάκης

Ο κ. Καμπάκης προέρχεται από το χώρο του marketing, έχοντας διατελέσει brand και marketing manager σε διάφορες Ελληνικές εταιρίες, ενώ προηγούμενα ασκούσε καθήκοντα Performance Marketing Director, επικεφαλής της ομάδας account management της ForestView, συντονίζοντας τον σχεδιασμό και υλοποίηση digital performance επικοινωνίας για πελάτες όπως Frezyderm, Ευρωκλινική, Coffee Island, AS Company, Leroy Merlin, Minoan Lines, Discover Greece, Ψυχογιός, BodyTalk, Toi&moi κ.α.

«Η Generation Y  e-Business Provider των Εvents του Economist!

Διατηρώντας ρόλο πρωταγωνιστή στις εξελίξεις που καθορίζουν τη διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα, η Generation Y – International eBusiness Experts είναι o e-Business Provider του The Economist Events of Greece, Cyprus, Malta & southeast Europe!

Σε μια στρατηγική συνεργασία, o Economist Events εμπιστεύτηκε την Generation Y ως contributor μιας σειράς από κορυφαία events που θα λάβουν χώρα σε Αθήνα, Κύπρο, Μάλτα και νοτιοανατολική Ευρώπη μέσα στους επόμενους 12 μήνες, κάνοντας εκκίνηση από το “THE ARTIFICIALLY INTELLIGENT HEALTHCARE SECTOR”, το οποίο πραγματοποιείται αυτή τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου στο Ξενοδοχείο Grand Hyatt της Αθήνας.

Ο Economist Events λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μιας λίστας ομιλητών με παγκόσμια εμβέλεια, που έρχονται κοντά για να θέσουν ερωτήματα και απαντήσεις πάνω στους τρόπους με τους οποίους οι τεχνολογικές εξελίξεις επηρεάζουν τον κλάδο της Υγείας.

Κοινή παραδοχή των ομιλητών είναι ότι μέσα από τις πρωτοποριακές λύσεις και τεχνικές ανάπτυξης που προσφέρουν η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η ρομποτική και η ανάλυση δεδομένων, οι τομείς της πρόληψης, της διάγνωσης, της θεραπείας και της μακροπρόθεσμης περίθαλψης υφίστανται ριζική βελτίωση, με δείγματα και προοπτικές αλματώδους εξέλιξης.

Εκπρόσωποι της Generation Y, η οποία διακρίνεται για το διευρυμένο πελατολόγιο και εμπειρία στον κλάδο της Υγείας, θα δώσουν το παρών, συμμετέχοντας στον παγκόσμιο διάλογο γύρω από τις εξελίξεις που διαμορφώνουν το ψηφιακό μέλλον στο συγκεκριμένο κλάδο.

H ΕΑΝΑ υποδέχεται την πλατφόρμα Truly Media

Η Ευρωπαϊκή Συμμαχία Πρακτορείων Ειδήσεων (EANA, European Alliance of News Agencies) υποδέχεται την ATC στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της με στόχο την υποστήριξη των μελών της στην προσπάθεια καταπολέμησης της παραπληροφόρησης.

H Athens Technology Center (ATC), πρωτοπόρος πάροχος λύσεων λογισμικού που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τα πρακτορεία ειδήσεων, συμμετέχει με ιδιαίτερη χαρά Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας Πρακτορείων Ειδήσεων (EANA), που φιλοξενείται στη Βαρσοβία, από τις 19 έως τις 21 Σεπτεμβρίου 2018.

Η ATC διατηρεί πολυετή και στενή συνεργασία με μέλη της EANA, όπως το Αθηναϊκό/Μακεδονικό, το Κυπριακό (CAN), το Πολωνικό (PAP) αλλά και το Πορτογαλικό (LUSA) πρακτορείο ειδήσεων, παρέχοντας τους την ολοκληρωμένη πλατφόρμα newsasset Agency.

Η πλατφόρμα καλύπτει τις ανάγκες του πρακτορείου συνολικά: από τη φάση του ειδησεογραφικού σχεδιασμού, ως την επιλογή, την επεξεργασία, την παραγωγή, τη διανομή και την αρχειοθέτηση του ειδήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό, η EANA κάλεσε την ATC να παρουσιάσει τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις στην πλατφόρμα Truly Media, καθώς μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό εργαλείο στη «μάχη» των μελών της για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.

Αναλυτικότερα, η πλατφόρμα Truly Media, την οποία χρησιμοποιεί ήδη η Διεθνής Αμνηστία για την επιβεβαίωση αναφορών σχετικών με περιστατικά παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αποτελεί μία εφαρμογή συλλογής, οργάνωσης και εκτίμησης της αξιοπιστίας πληροφοριών που βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αντίστοιχα, στην εκδήλωση θα γίνουν αναφορές και στο εργαλείο TruthNest, μία εφαρμογή ανάλυσης περιεχομένου που προέρχεται από το Twitter με στόχο την εκτίμηση της αξιοπιστίας πληροφοριών και πηγών.

Και η Ελλάδα στόχος εκστρατειών cryptomining, με τη βοήθεια του media player Kodi

Πολλά πρόσθετα και στην Ελλάδα ανακάλυψαν οι ερευνητές της ESET για το δημοφιλές media player ανοιχτού κώδικα Kodi, τα οποία ευθύνονται για τη διανομή κακόβουλων προγραμμάτων εξόρυξης κρυπτονομισμάτων σε Linux και Windows.

Οι άλλες τέσσερις χώρες που έχουν πληγεί περισσότερο παγκοσμίως, σύμφωνα με την τηλεμετρία της ESET, είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Κάτω Χώρες.


Γεωγραφική διανομή των ανιχνεύσεων του cryptominer από την ESET

Ο εντοπισμός των κρουσμάτων στις συγκεκριμένες χώρες δεν προκαλεί έκπληξη στους ερευνητές της ESET, καθώς πρόκειται για τις πέντε κορυφαίες χώρες στη λίστα με την υψηλότερη κυκλοφορία του Kodi, σύμφωνα με τα πρόσφατα Unofficial Kodi Addon Community Stats.

Άλλες πιθανές εξηγήσεις για τη γεωγραφική κατανομή των κρουσμάτων, είναι τα ειδικά builds του Kodi για κάθε χώρα που περιέχουν τα κακόβουλα repositories, καθώς και τα κακόβουλα αποθετήρια με βάσεις χρηστών στις εν λόγω χώρες, όπως συμβαίνει στην περίπτωση του ολλανδικού repository XvBMC.

Όσοι χρησιμοποιούν το Kodi, πιθανά παρατήρησαν ότι το XvBMC έκλεισε πρόσφατα, έπειτα από προειδοποιήσεις για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Τότε ανακαλύφθηκε ότι αυτό το αποθετήριο ήταν - πιθανώς εν αγνοία των ίδιων - μέρος μιας κακόβουλης εκστρατείας cryptomining, η οποία χρονολογείται ήδη από τον Δεκέμβριο του 2017.

Σύμφωνα με τους ερευνητές της ESET, το κακόβουλο λογισμικό έχει αρχιτεκτονική πολλών επιπέδων και χρησιμοποιεί τεχνάσματα για να εξασφαλίσει ότι το τελικό ωφέλιμο φορτίο του - το cryptominer - δεν μπορεί εύκολα να εντοπιστεί από όποιο κακόβουλο add-on κι αν προέρχεται.

Το cryptominer τρέχει σε Windows και Linux και εξορύσσει το κρυπτονόμισμα Monero (XMR). Οι ερευνητές της ESET δεν έχουν εντοπίσει «αδέσποτη» (in-the-wild) έκδοση, η οποία να επιτίθεται σε συσκευές Android ή macOS.

Στην παρούσα φάση, τα repositories απ’ όπου ξεκίνησε αρχικά η διάδοση του κακόβουλου λογισμικού είτε δεν λειτουργούν (όπως το Bubbles) είτε δεν εξυπηρετούν πλέον τον κακόβουλο κώδικα (περίπτωση Gaia).

Ωστόσο, τα θύματα που έχουν εγκατεστημένο στις συσκευές τους το cryptominer εξακολουθούν να επηρεάζονται. Εκτός αυτού, το κακόβουλο λογισμικό εξακολουθεί να υπάρχει σε άλλα αποθετήρια και μερικά έτοιμα προς χρήση builds του Kodi, πιθανότατα χωρίς τη γνώση των δημιουργών τους.

Εξ ου και η έκκληση: αν χρησιμοποιείτε το Kodi σε μια συσκευή Windows ή Linux και έχετε εγκαταστήσει πρόσθετα από repositories τρίτων ή έτοιμα προς χρήση builds του Kodi, υπάρχει πιθανότητα να έχετε επηρεαστεί από αυτή την εκστρατεία cryptomining.

Για να ελέγξετε αν έχει παραβιαστεί η συσκευή σας, σαρώστε το με μια αξιόπιστη λύση anti-malware. Οι λύσεις της ESET ανιχνεύουν και αφαιρούν αυτές τις απειλές ως Win64/CoinMiner.II και Win64/CoinMiner.MK σε Windows και ως Linux/CoinMiner.BC, Linux/CoinMiner.BJ, Linux/CoinMiner.BK και Linux/CoinMiner.CU σε Linux.

Οι χρήστες Windows μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ESET Free Online Scanner, ενώ οι χρήστες Linux τη λύση ESET NOD32 Antivirus για Linux Desktop, που διατίθεται σε δωρεάν δοκιμαστική έκδοση, προκειμένου να ελέγξουν αν ο υπολογιστής τους έχει μολυνθεί από αυτές τις απειλές και να αφαιρέσουν οτιδήποτε εντοπιστεί.

Οι χρήστες των λύσεων ESET προστατεύονται αυτόματα.

Εκτενέστερη περιγραφή της εκστρατείας cryptomining από τα πρόσθετα του media player Kodi βρίσκονται στη σχετική τεχνική ανάλυση του ερευνητή της ESET Kaspars Osis, στο blog https://www.welivesecurity.com.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search