Tech & Business

SAS: Το 23,3% των ελληνικών επιχειρήσεων έχουν πέσει θύματα απάτης

Έρευνα της SAS καταδεικνύει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις υπολείπονται στην υιοθέτηση των Advanced Analytics και της AI για την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες

Η απάτη στις διαδικασίες προμηθειών είναι ευρέως διαδεδομένη στην Ελλάδα, η οποία υστερεί σε σχέση με άλλες χώρες στην ανίχνευση και καταπολέμηση του συγκεκριμένου είδους απάτης, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της SAS.

Οι ελληνικές εταιρείες- χάνουν σημαντικά ποσά χρημάτων λόγω της απάτης στις προμήθειες, ενώ - γενικώς στη χώρα χρησιμοποιούνται κατά κόρον αναποτελεσματικές και μη αυτοματοποιημένες τεχνικές ανίχνευσης.

Προκειμένου να διαπιστωθεί το μέγεθος του προβλήματος, η SAS διεξήγαγε μια εκτενή έρευνα μεταξύ 850 στελεχών, με καίριες θέσεις σε τομείς Οικονομικής Διεύθυνσης, Προμηθειών, και Εσωτερικού Ελέγχου.

Επίσης, η έρευνα κάλυψε ένα πλήθος 16 χωρών στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA), ενώ οι συμμετέχοντες οργανισμοί ανήκουν σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριότητας, όπως Πληροφορική, Κατασκευές, Βιομηχανική Παραγωγή, Εκπαίδευση, και Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο.

Μια δημόσια απειλή

Η απάτη στις συμβάσεις προμηθειών συμβαίνει συνήθως όταν οι εργαζόμενοι και οι προμηθευτές συμπεριφέρονται με δόλο σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας προμηθειών, από την υποβολή προσφορών μέχρι και την υπογραφή της σύμβασης, την τιμολόγηση και την παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών - για παράδειγμα, στην περίπτωση που οι προμηθευτές εκδίδουν πολλαπλά τιμολόγια για ένα μόνο προϊόν ή παρεχόμενη υπηρεσία.

Θα πρέπει να σημειωθεί όμως ότι πολλά προβλήματα στις διαδικασίες προμηθειών δεν οφείλονται σε κακόβουλες ενέργειες, και εξίσου σημαντικός είναι ο κίνδυνος για προβλήματα που προκύπτουν λόγω ανθρώπινου λάθους.

Ενώ αυτές οι περιπτώσεις συνήθως δεν επιφέρουν νομικές συνέπειες, η ηθελημένη απάτη των συμβάσεων προμηθειών είναι ένα σοβαρό έγκλημα που φέρει ακόμα και ποινή φυλάκισης σε πολλές χώρες, ενώ οι “δράστες” είναι συχνά πρόθυμοι να αναλάβουν το ρίσκο για λόγους είτε προσωπικής εκδίκησης ή οικονομικού οφέλους.

Η Ελλάδα αντιμετωπίζει μία δύσκολη μάχη ενάντια στην καταπολέμηση της απάτης στις συμβάσεις προμηθειών. Σχεδόν το ένα τέταρτο των επιχειρήσεων (23,3%) έχουν πέσει θύματα αθέμιτων ενεργειών, τόσο των ίδιων των προμηθευτών (όπως για παράδειγμα εταιρείες χωρίς νομική ύπαρξη/παρουσία) όσο και μεταξύ των εργαζομένων και των προμηθευτών που έχουν κοινά οικονομικά -και όχι μόνο- συμφέροντα.

To 20% έχει εξαπατηθεί με νοθεία στην προσφορά συμβολαίου, ενώ το 6,7% έχει υποστεί απάτη μέσω διπλότυπων τιμολογήσεων.

Η επαγγελματική απάτη, όπου ένας υπάλληλος εκμεταλλεύεται τη θέση του για παράνομο κέρδος, είναι επίσης ενδημική. Το 20% (λίγο κάτω από το μέσο όρο της ΕΜΕΑ) των επιχειρήσεων υπέστησαν απάτη σε έξοδα επαγγελματικών ταξιδιών και γενικότερες δαπάνες, ενώ το 6,7% “συνέλαβε” εργαζόμενους να διαπράττουν απάτη χρησιμοποιώντας εταιρικές πιστωτικές κάρτες.

Το οικονομικό κόστος της απάτης στις συμβάσεις προμηθειών μπορεί να είναι ιδιαίτερα μεγάλο για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Το 30% εξ αυτών (12% περισσότερο από τις υπόλοιπες χώρες) έχουν υποστεί ζημιά μέχρι 10.000 ευρώ, ενώ το 16,7% από 10.000 μέχρι και 150.000 ευρώ ετησίως (λιγότερο πάντως από τον μέσο όρο της ΕΜΕΑ).

Αν και το 24,3% δηλώνει ότι οι απώλειες από την απάτη είναι αμελητέες, διαπιστώνεται μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σχετικά με τις ζημίες που προκλήθηκαν από την απάτη στον τομέα των προμηθειών και ενδεχομένως να οδηγήσει σε ακόμα πιο οργανωμένες προσπάθειες καταπολέμησής της στο μέλλον.

Ελλιπής ανίχνευση

Οι ελληνικές εταιρείες βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο των χωρών της ΕΜΕΑ αναφορικά με τους τακτικούς εσωτερικούς ελέγχους (auditing) που πραγματοποιούν (50%) αλλά έχουν αποτύχει σε μεγάλο βαθμό να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες -συμπεριλαμβανομένων των advanced analytics και της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)- στην καταπολέμηση της απάτης.

Ενδεικτικά, το 13,3% επεξεργάζεται χειροκίνητα τις αιτήσεις προμηθειών προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τα λάθη, ενώ το 23,3% βασίζεται στο προσωπικό για αναφορές σε τυχόν παρατυπίες.

Οι πιο συνηθισμένες τεχνικές ανίχνευσης περιλαμβάνουν τον έλεγχο πρόσβασης των χρηστών (40%), τους χειρωνακτικούς ελέγχους (20%), την rules-based ανίχνευση λογισμικού (20%) και την ανίχνευση ανωμαλιών (20%).

Ωστόσο, αυτές οι μέθοδοι είναι πολύ περιορισμένες λόγω της μικρής ποσότητας των δεδομένων που μπορούν να επεξεργαστούν και του αριθμού εσφαλμένων περιπτώσεων έρευνας που παράγουν.

Στα σημεία του ελέγχου όπου οι εργαζόμενοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας, υπάρχει επίσης ο κίνδυνος δόλιας ενέργειας ή απόκρυψης της απάτης λόγω σφάλματος ή έλλειψης πόρων. Τα advanced analytics και οι λύσεις AI παρέχουν στις επιχειρήσεις την καλύτερη ευκαιρία τόσο ανίχνευσης της απάτης στις συμβάσεις προμηθειών όσο και πρόληψής της πριν συμβεί οποιαδήποτε ζημιά.

Ωστόσο, η υιοθέτησή τους από τις ελληνικές επιχειρήσεις είναι ακόμα πολύ μικρή. Μόλις το 6,7% των εταιρειών αξιοποιούν τις τεχνολογίες των advanced analytics -όπως το λογισμικό βασισμένο σε αλγόριθμους και τις δυνατότητες του Machine Learning- σε αντίθεση με τον μέσο όρο του 14,5%. Η υιοθέτηση του AI είναι, επίσης, μικρότερη από τις υπόλοιπες χώρες αγγίζοντας το 6,7%.

Αρκετές χώρες πιστεύουν ότι δεν διαθέτουν τις κατάλληλες δεξιότητες και τους απαραίτητους πόρους για την ορθή εφαρμογή των advanced analytics και του AI σε διαδικασίες ανίχνευσης της απάτης.

Στην Ελλάδα, η έλλειψη δεξιοτήτων αποτελεί μικρότερο πρόβλημα σε σχέση με τις άλλες χώρες αφού τόσο στα analytics (23,3%) όσο και στην Τεχνητή Νοημοσύνη (26,7%) τα ποσοστά είναι μικρότερα από τον μέσο όρο της ΕΜΕΑ. Επιπρόσθετα, οι ελληνικές επιχειρήσεις δείχνουν να εμπιστεύονται τις νέες τεχνολογίες αφού η προτίμησή τους στον χειροκίνητο έλεγχο έναντι της χρήσης των advanced analytics και της AI είναι μικρότερη κατά περίπου 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την ΕΜΕΑ.

Εκεί που τα ποσοστά είναι υψηλότερα του μέσου όρου, αφορούν στο κόστος υλοποίησης των συγκεκριμένων τεχνολογιών, αφού οι ελληνικές επιχειρήσεις θεωρούν πως είναι ακριβές λύσεις για να προχωρήσουν στην υιοθέτησή τους.

«Τα συγκεκριμένα ευρήματα της έρευνας είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου», δήλωσε ο Laurent Colombant, Continuous Compliance and Fraud Manager στην SAS. «Η απάτη στις συμβάσεις προμηθειών είναι δύσκολο να εντοπιστεί και να μετρηθεί. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη ετοιμότητας και ευαισθητοποίησης, καθώς και στην έλλειψη γνώσης, μεταξύ των επιχειρήσεων. Ως αποτέλεσμα, η πραγματική κλίμακα της πρόκλησης είναι σχεδόν σίγουρα υποτιμημένη. Ένα θετικό συμπέρασμα που απορρέει από τα στοιχεία της Ελλάδας είναι ότι οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τον κίνδυνο και γνωρίζουν τι συμβαίνει γύρω τους. Ωστόσο, η ειλικρίνεια είναι μόλις το πρώτο βήμα. Μέχρις ότου οι ελληνικές επιχειρήσεις αναθεωρήσουν τις δυνατότητες ανίχνευσης της απάτης και εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους, είναι βέβαιο πως θα συνεχίσουν να υπολείπονται σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες της ΕΜΕΑ

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε την έρευνα από εδώ: Unmasking the enemy within: how smart analytics can stop procurement fraud

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

Η ΜΟΔ ανέθεσε στην ATC έργο αναβάθμισης συστήματος τηλεκπαίδευσης

H Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (ΜΟΔ) ανανεώνει την εμπιστοσύνη της προς την Athens Technology Center (ATC), μετά και από διαγωνισμό σχετικά με το έργο «Δράσεις αναβάθμισης λειτουργιών συστήματος τηλεκπαίδευσης», με αντικείμενο την αναβάθμιση του Ολοκληρωμένου Συστήματος Ηλεκτρονικής Μάθησης (Ο.Σ.Η.Μ.).

Η Athens Technology Center (ATC) έχει την τιμή να συνεργάζεται με τη ΜΟΔ από το 2006, παρέχοντας, μεταξύ άλλων, πλατφόρμες σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, εκπαιδευτικό περιεχόμενο που ανέπτυξε η ίδια ή προμηθεύτηκε από εξειδικευμένους συνεργάτες της, καθώς και εργαλεία για την ανάπτυξή του από τα στελέχη της ΜΟΔ.

Η συνεργασία αυτή έχει σημαντικό αντίκτυπο στην επίτευξη της αποστολής της ΜΟΔ να στηρίζει τη Δημόσια Διοίκηση στη διαχείριση αναπτυξιακών προγραμμάτων και κυρίως αυτών που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καλύπτοντας ανάγκες σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, τεχνογνωσία, μεθόδους και διαδικασίες, πληροφοριακά συστήματα και σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή.

Στα πλαίσια του συγκεκριμένου έργου η ATC θα αναλάβει την αναβάθμιση εφαρμογών και λειτουργιών των συστημάτων σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που παρέχονται μέσω λογισμικών της εταιρείας SABA.

Επίσης θα αναβαθμίσει και προμηθεύσει τα λογισμικά ανάπτυξης ηλεκτρονικών μαθημάτων (authoring tools), Lectora Inspire, Adobe Captivate, Articulate Storyline και Articulate Studio, καθώς και δημιουργίας βιντεοεισηγήσεων Adobe Presenter και iSpring.

Η ATC θα είναι επίσης υπεύθυνη για την προμήθεια αναβαθμισμένου εξοπλισμού και την παροχή υπηρεσιών για τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας της αίθουσας τηλεκπαίδευσης της ΜΟΔ, αλλά και για τη διαμόρφωση εργαστηρίου ανάπτυξης ηλεκτρονικών μαθημάτων.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της εταιρείας ATC.

HealthIT Conference 2019: Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική για την Υγεία

Το 4ο Direct – HealthIT θα πραγματοποιηθεί στις 16 & 17 Απριλίου με θέμα Στελέχη Πληροφορικής των Νοσοκομείων & Φορείς υγείας της χώρας σε ένα στρατηγικό διάλογο με το Υπουργείο Υγείας και την αγορά.

Το συνέδριο τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Υγείας. Ενεργό συμμετοχή έχει επίσης η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας, αρμόδια σε θέματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ηλεκτρονικής Υγείας και το πλαισιώνουν περισσότεροι από 50 διακεκριμένοι ομιλητές, οι οποίοι θα συμμετέχουν σε ένα γόνιμο διάλογο για την διαμόρφωση Εθνικής Ψηφιακής Στρατηγικής για την Υγεία.

Με την παρουσία του Υπουργού Υγείας, Ανδρέα Ξανθού, του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Υγείας, Ιωάννη Μπασκόζου και του Αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα, το συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει κομβικό σημείο για το διάλογο, σε θέματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ενώ σημείο αναφοράς θα αποτελέσει η παρουσίαση της συνολικής στρατηγικής του Υπουργείου Υγείας στον άξονα της ηλεκτρονικής υγείας.

Στο συνέδριο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά μετά τη θεσμοθέτησή του ο «Ατομικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας».

Το HealthIT Conference 2019 είναι μία μεγάλη ευκαιρία για networking, καθώς όλοι οι stakeholders της υγείας θα βρίσκονται εκεί. Το πρόγραμμα του συνεδρίου είναι ιδιαίτερα πλούσιο με ενδιαφέρουσες ομιλίες και workshop. Παράλληλα, στελέχη πληροφορικής των υγειονομικών περιφερειών και των νοσοκομείων θα καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις για την αντιμετώπιση άμεσων ζητημάτων και μακροπρόθεσμων σχεδιασμών για την ενίσχυση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο εθνικό σύστημα υγείας.

Σημαντική επίσης θα είναι η συζήτηση για την επόμενη ημέρα της ηλεκτρονικής υγείας στη χώρα μας και τα οφέλη για το Εθνικό Σύστημα Υγείας, με τη συμμετοχή των εμπλεκομένων φορέων.

Χρυσοί χορηγοί του συνεδρίου είναι οι Cosmote και CISCO.

Μεγάλος Χορηγός είναι η Check Point Software Technologies Ltd., ενώ χορηγοί η COMPUTER SOLUTIONS, η Dataverse, η ESET, η Icon Dynamics, η εταιρεία iKnowHow, η IQVIA, η ORCO ORGANIZATION & COMPUTING AE, η Priority, η Performance Technologies, η Roche Diagnostics, η Siemens Healthineers και η Sigmasoft.

Υποστηρικτές του Συνεδρίου: Michalopoulou & Associates και η Philips
Media Partners: Action Global Communications | Χορηγός Επικοινωνίας: insinder.gr

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Action Global Communications.

Προβλήματα στο indexing της Google

Η Google αντιμετώπισε ένα τεχνικό ζήτημα μεγάλης έκτασης, που είχε σαν αποτέλεσμα να αφαιρεθούν ιστοσελίδες από το ευρετήριό της σε ποσοστό 4% του συνόλου. Το πρόβλημα προέκυψε στα τέλη της προηγούμενης εβδομαδας, όμως από την εταιρεία δεν παραδέχονταν την ύπαρξή του μέχρι και το Σάββατο, όταν και αρχικά ανέφεραν λανθασμένα ότι προέκυψε ένα πρόβλημα που διορθώθηκε.

Μια μέρα αργότερα, την Κυριακή, εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε σε ένα tweet ότι τα προβλήματα στο indexing ως επί το πλείστο λύθηκαν και βρίσκονται στο στάδιο της πλήρους επίλυσης. Επίσης, ανέφερε πως δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων για να επιλύσουν το πρόβλημα, το οποίο είναι όλο στην πλευρά τής Google.

Από την εταιρεία σημείωσαν, πάντως, ότι ακόμα και όταν το πρόβλημα επιλυθεί πλήρως, κάτι που συνέβει την Τετάρτη 10/4, δεν θα γίνει index σε όλες τις διευθύνσεις URL σε κάθε web site, οπότε, ούτως ή άλλως θα χρειαστεί ένας έλεγχος στο site σας.

Βεβαίως, για να είστε σίγουροι πως το web site σας βρίσκεται κανονικά στο ευρετήριο, μπορείτε να τρέξετε το URL Inspection tool.

Χρησιμοποιώντας το εργαλείο, μπορείτε να καλέσετε τα ρομπότ της Google για ανασκόπηση και επανεπεξεργασία συγκεκριμένων σελίδων, οι οποίες είναι ιδιαίτερα σημαντικές για εσάς. Δυστυχώς, θα πρέπει να συμβιβαστείτε με το γεγονός ότι θα μπορείτε να επεξεργαστείτε μόνο μία διεύθυνση URL τη φορά, οπότε και δεν αποτελεί ιδανική λύση για την ανάκτηση μεγάλου αριθμού σελίδων.


Τέλος, σημειώνεται πως δεν θα επηρεαστούν οι κατατάξεις των web sites, οπότε και δε θα χρειαστούν επιπλέον ενέργειες στο SEO ή σε τεχνικά θέματα.

Η Google δεν έχει δώσει πληροφορίες σχετικά με την αιτία που προκάλεσε το πρόβλημα.

 

 

Όμιλος Quest: Αύξηση πωλήσεων και κερδών για το 2018

Ο Όμιλος Quest κατά το οικονομικό έτος 2018:

  • Πέτυχε 14% αύξηση στις πωλήσεις, φτάνοντας τα €497,6 εκατ., και σημαντική αύξηση της κερδοφορίας ΕΒΤ και ΕΑΤ κατά 59% και 238% αντίστοιχα.
  • Επέστρεψε στους μετόχους του €4,5 εκατ. σε μετρητά (€0,38 /μετοχή), 12% υψηλότερα από το 2017.

 

Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα είναι τα ακόλουθα:

Τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα (ταμειακά διαθέσιμα μείον δάνεια και υποχρεώσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε €25,7 εκατ., έναντι -€4,5 εκατ. της προηγούμενης χρήσης. Η θετική μεταβολή (+ €30 εκατ.) οφείλεται στις θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές καθώς και στη σημαντική βελτίωση της διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης.

*Η Μείωση στη λειτουργική κερδοφορία EBITDA του ομίλου οφείλεται κυρίως στην ανανέωση της συμφωνίας του κλάδου Ηλεκτρονικών Συναλλαγών (Cardlink) με τις τράπεζες Eurobank & Alpha Bank που αποτελούν τους δύο μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας, για 5 επιπλέον χρόνια (2020 – 2024). Η νέα αυτή συμφωνία προβλέπει τόσο εκπτώσεις τζίρου για τα έτη 2018 – 2020, όσο και μειωμένες τιμές στη νέα διάρκεια της.
Αυτές, αθροιστικά για το 2018, είχαν επίδραση στα έσοδα του εν λόγω κλάδου, αλλά και του ομίλου, κατά περίπου -€7,5 εκατ. και στο EBITDA κατά -€13,4 εκατ. αντίστοιχα, χωρίς ουσιαστική επίδραση στο EBT, καθώς προβλέπεται η μη καταβολή αναβαλλόμενου τιμήματος, για το οποίο είχε διενεργηθεί πρόβλεψη από την εταιρεία, ύψους 13,5 εκατ.. Η συνολική αρνητική επίδραση στο ΕΒΙΤDA του ομίλου κατά το 2018 από έκτακτες αιτίες ανέρχεται σε περίπου €9εκατ.

** Οι συνολικές επενδύσεις του ομίλου κατά το 2018 ξεπερνούν τα €20 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου του δανεισμού που αναλήφθηκε ύψους περί τα €12 εκατ.).

Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών

Τα έσοδα της μητρικής εταιρείας κατά το 2018 ανήλθαν σε €5 εκατ. αυξημένα κατά περίπου €0,5 εκατ.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε €3,5 εκατ. έναντι €3,3 εκατ. το 2017, τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) ανήλθαν σε €0,5 εκατ. έναντι €2,2 εκατ. και τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε €0,4 εκατ. έναντι €2 εκατ. στο 2017.
Τα έσοδα από μερίσματα ανήλθαν σε €3,4 εκατ. έναντι €3,3 εκατ. στο 2017.

 

Αποτελέσματα 2018 & Προοπτικές για το 2019 ανά δραστηριότητα


Προϊόντα Πληροφορικής (Info Quest Technologies, Quest on Line (you.gr), iSquare, iStorm).

  • Κατά το 2018 υπήρξε αύξηση 25,6% στις πωλήσεις. Τα κέρδη προ φόρων επηρεάστηκαν αρνητικά κατά €1,4 εκατ. λόγω έκτακτων προβλέψεων για την ενδεχόμενη αναδρομική καταβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας που θεσπίσθηκε στα τέλη Μαΐου 2018 με διάταξη του Ν. 4540/2018.
  • Η νέα νομοθετική ρύθμιση κατήργησε την ανωτέρω παράλογη διάταξη, βάσει του άρ.104 του ν. 4605/2019 και οι εν λόγω προβλέψεις θα αντιστραφούν στην χρήση του 2019 με ισόποση θετική επίδραση.
  • Κατά το 2019 εκτιμάται μικρή αύξηση εσόδων που θα προέλθει κυρίως από νέες κατηγορίες προϊόντων και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) καθώς και βελτίωση της κερδοφορίας.

 

Υπηρεσίες Πληροφορικής (όμιλος Unisystems)

  • Κατά το 2018 υπήρξε μικρή αύξηση των πωλήσεων, που προήλθε κυρίως από το εξωτερικό (έργα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που πλέον αποτελούν περίπου το 40% των συνολικών εσόδων), ενώ υπήρξε επιδείνωση των κερδών που προήλθε κυρίως από την καθυστέρηση δύο σημαντικών έργων software.. Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) του 2018 επηρεάστηκαν επίσης αρνητικά κατά €0,75 εκατ. λόγω απομείωσης αξίας ακινήτων.
  • Για το 2019 εκτιμάται μικρή αύξηση των εσόδων προερχόμενη κυρίως από το εξωτερικό και βελτίωση της κερδοφορίας της εταιρείας, λόγω της επίλυσης των προβλημάτων στα έργα software που έχουν καθυστερήσει.

 

Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ACS Courier)

  • Στο 2018 υπήρξε αύξηση περίπου 4% στα έσοδα, προερχομένη από τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών, αλλά και μείωση στις υπηρεσίες απλού ταχυδρομείου. Παράλληλα επιτεύχθηκε αύξηση της κερδοφορίας .
  • Στο 2019 εκτιμάται ότι θα υπάρχει μικρή ανάπτυξη προερχόμενη κυρίως από τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών (λόγω του e-commerce).

 

Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Cardlink)

  • Κατά το 2018 η εν λόγω δραστηριότητα (μετά την σημαντική ανάπτυξη του 2017) παρουσίασε ωρίμανση στα μέσα του έτους και κάμψη κατά το δεύτερο εξάμηνο. Παράλληλα η νέα συμφωνία με τις τράπεζες είχε αρνητική επίδραση τόσο στα έσοδα κατά €7,5 εκατ., όσο και στο EBITDA κατά περίπου €13,4 εκατ. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) δεν επηρεάστηκα καθώς περιλαμβάνουν θετικές προβλέψεις συνολικού ύψους €13,5 εκατ. που αφορούν στην αντιστροφή παλαιότερης πρόβλεψης για το μεταβλητό τίμημα εξαγοράς της εταιρείας, που καταργήθηκε.
  • Η εν λόγω συμφωνία παρότι οδηγεί σε χαμηλότερα μεγέθη εσόδων και κερδών, ήταν απολύτως απαραίτητη, αφού διασφαλίζει προοπτική πρόσθετης 6ετούς συνεργασίας της εταιρείας με τους βασικούς της πελάτες και της επιτρέπει την περαιτέρω ανάπτυξή της. Επιπρόσθετα κατά το 2018 περιορίστηκαν σημαντικά οι επενδύσεις, ενώ η εγκατεστημένη βάση POS διαμορφώθηκε στα 230 χιλ. POS, λόγω κλεισιμάτων που προέκυψαν κατά τη διάρκεια του έτους.
  • Στο 2019 εκτιμάται ότι θα υπάρξει σταθερότητα ή/και μικρή μείωση στις πωλήσεις σε σχέση με το 2018, προερχόμενη κυρίως από τη νέα συμφωνία με τις τράπεζες, ενώ παράλληλα αναμένεται διψήφια αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών καθώς η πλειονότητα των POS έχει ήδη εγκατασταθεί. . Το περιθώριο κέρδους ΕΒΤ αναμένεται να μειωθεί σε 10-12% επί των πωλήσεων.

 

Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (όμιλος Quest Energy)

  • Κατά το 2018 υπήρξε ανάπτυξη της δραστηριότητας που οφείλεται στην απόκτηση 2 φωτοβολταϊκών πάρκων στα μέσα του 2017. Προς τα τέλη του 2018, αποκτήθηκαν 7 νέα πάρκα έναντι περίπου €16 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου του δανεισμού) και η συνολική εγκατεστημένη βάση έφτασε στα 12,7ΜW.
  • Στο 2019 εκτιμάται ανάπτυξη προερχόμενη από τις επενδύσεις του 2018, όσο κι από σταδιακή υλοποίηση νέων επενδύσεων για την αύξηση της εγκατεστημένης βάσης φωτοβολταϊκών.

 

Οι λοιπές μη κατανεμηθείσες δραστηριότητες περιλαμβάνουν τη μητρική εταιρεία, η οποία, εξαιρουμένων των μερισμάτων, παρουσιάζει ετήσια έσοδα περίπου €1 εκατ., ενώ περιλαμβάνουν και έκτακτα θετικά αποτελέσματα σε επίπεδο ΕΒΙΤDA ως αποτέλεσμα διαγράφων αρνητικών προβλέψεων ύψους €4,6 εκατ.
Τέλος στα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) περιλαμβάνεται διαγραφή άυλου περιουσιακού στοιχείου (good will), σε επίπεδο Ομίλου, σχετιζόμενου με την εξαγορά της θυγατρικής εταιρείας Unisystems Α.Ε. ύψους 5,2 εκατ.

Ο Όμιλος Quest υλοποιεί τα επιχειρηματικά του σχέδια με βασική προτεραιότητα την αύξηση των εσόδων, τη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, τον περιορισμό των κινδύνων και τη σταδιακή βελτίωση των λειτουργικών ταμειακών ροών.

Οι βασικοί στόχοι και προτεραιότητες του Ομίλου Quest για το 2019 είναι:

  • Η διατήρηση και βελτίωση των μεγεθών και της κερδοφορίας από όλες τις δραστηριότητες.
  • Η επίτευξη μεγαλύτερης ανάπτυξης σε συγκεκριμένες δραστηριότητες τόσο με οργανική ανάπτυξη όσο και με εξαγορές εταιριών στην Ελλάδα & στο εξωτερικό.
  • Η υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων ύψους άνω των €25 εκατ. σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται και σε περιοχές με μεγαλύτερη ανάπτυξη.
  • Η σταδιακή από-επένδυση από περιουσιακά στοιχεία χαμηλής απόδοσης.


Με την προϋπόθεση της σταθερότητας στην Ελληνική οικονομία, εκτιμάται ότι ο όμιλος Quest θα παρουσιάσει μικρή ανάπτυξη στις πωλήσεις καθώς και βελτίωση της κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών.

Αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018 ανά κλάδο δραστηριότητας του Ομίλου:

 Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

H Accenture θα προσλάβει περισσότερα από 200 στελέχη στην Ελλάδα

H Accenture ανακοίνωσε πως θα προσλάβει περισσότερα από 200 στελέχη στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση της επιχειρηματικής και τεχνολογικής επαγγελματικής κοινότητας της χώρας. Οι προσλήψεις αφορούν στους τομείς τεχνολογίας, συμβουλευτικής και ψηφιακών λύσεων - συμπεριλαμβανομένων της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης

Οι προσλήψεις θα γίνουν μέσα στους επόμενους 12 μήνες, με κριτήριο το ισχυρό ακαδημαϊκό τους υπόβαθρο, την εξειδίκευση και την εμπειρία τους σε:

  • Κορυφαίες πλατφόρμες τεχνολογίας όπως Microsoft, Oracle, SAP.
  • Τεχνητή νοημοσύνη, ανάλυση δεδομένων, αυτοματισμοί και μηχανική μάθηση.
  • Γλώσσες προγραμματισμού όπως Java, .Net, R, Python και Spark.
  • Διεπαφές προγραμματιστικών εφαρμογών και microservices.
  • Προηγμένες μεθοδολογίες ανάπτυξης λογισμικού όπως Agile και DevOps.
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ και δημιουργικός σχεδιασμός, και
  • Τεχνογνωσία στους τομείς των τηλεπικοινωνιών, των τραπεζών, της ασφάλισης, του λιανικού εμπορίου και της ενέργειας.

 

"Έχοντας ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα για περισσότερα από 25 χρόνια, η Accenture εστιάζει στην καινοτομία και την παραγωγή αξίας για τους πελάτες της, λειτουργώντας πάντοτε στο σημείο τομής της τεχνολογίας και του επιχειρείν" δήλωσε ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία. "Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε κορυφαίες εταιρείες στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, να μετασχηματίζονται ψηφιακά και να ξεκλειδώνουν αυτό που ονομάζουμε “παγιδευμένη αξία”. Η επένδυση που κάνουμε για την ανάπτυξη της ομάδας μας στην Ελλάδα θα διασφαλίσει τους απαιτούμενους πόρους και δεξιότητες για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να δημιουργήσουν, να εφαρμόσουν και να κλιμακώσουν καινοτόμες λύσεις σε όλες τις επιχειρηματικές τους λειτουργίες και δράσεις".

Ο Νικόλας Μοσχάτος, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, δήλωσε: "Δημιουργούμε ομάδες οι οποίες στηρίζονται στη διαφορετικότητα και στην ισότητα, έχοντας ως στόχο να εξισώσουμε τον αριθμό ανδρών και γυναικών στην Accenture έως το 2025. Παρέχουμε σαφείς και ευέλικτες ευκαιρίες σταδιοδρομίας σε συνδυασμό με εκπαιδευτικές δράσεις παγκοσμίου βεληνεκούς - συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων όπως το MIT- καθώς και δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης στο πλαίσιο ενός διεθνούς και ηθικού οργανισμού. Προσφέρουμε στους ανθρώπους μας ανταγωνιστικές αποδοχές, εκτεταμένη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και άλλα οφέλη, καθώς και τη δυνατότητα αγοράς μετοχών της εταιρείας. Αναζητούμε άτομα με εμπειρία, πάθος και εσωτερική παρόρμηση να εξελιχθούν σε ένα δυναμικό και ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον".

Αναγνωρισμένη ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής τεχνολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η Accenture απασχολεί σήμερα περισσότερα από 750 άτομα στην Ελλάδα.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, επισκεφτείτε τον ιστότοπο της Accenture ή επικοινωνήστε με την Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Παράλληλα μπορείτε να ακολουθήσετε την εταιρεία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο LinkedIn, το Facebook και το Twitter.

Σημειώνεται, επίσης, ότι η Accenture αναδείχθηκε πρόσφατα στη λίστα Best Workplaces 2019, όπου και βρέθηκε 7η στην κατάταξη των επιχειρήσεων στην κατηγορία >250 εργαζομένων.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Accenture.

Το European Science-Media Hub θα χρησιμοποιήσει το Truly Media

Ο Ευρωπαϊκός Κόμβος Επιστήμης και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (European Science-Media Hub - ESMH) που λειτουργεί υπό την ευθύνη της Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το Μέλλον της Επιστήμης και Τεχνολογίας (STOA) και ο οποίος διοικείται από ομάδα της Scientific Foresight Unit ( STOA) της Υπηρεσίας Ευρωπαϊκών Κοινοβουλευτικών Ερευνών (EPRS), χρησιμοποιεί πλέον την πλατφόρμα Truly Media της Athens Technology Center (ATC), προκειμένου να παρέχει πληροφορίες βάσει τεκμηριωμένων στοιχείων και καλύτερη επιστημονική επικοινωνία σε όλους.

Η Vitalba Crivello, Γενική Διευθύντρια Κοινοβουλευτικών Ερευνητικών Υπηρεσιών, επεσήμανε τη σημασία που έχει για το ESMH η πρόσβαση σε εξελιγμένα εργαλεία media monitoring και intelligence, ώστε τα στελέχη του να μπορούν να παρακολουθούν τα πιο δημοφιλή θέματα στον τομέα της επιστήμης και της τεχνολογίας σε διάφορες πλατφόρμες: περιοδικά, εφημερίδες και κοινωνικά μέσα. 

Επιπλέον, ο Theo Karapiperis, Eπικεφαλής της Scientific Foresight Unit (STOA), υπογράμμισε το γεγονός ότι το Truly Media θα αποτελέσει ένα ιδανικό συμπλήρωμα στην εργαλειοθήκη του ESMH, ώστε αυτό να εκπληρώσει την αποστολή του, δηλ. να παρέχει τεκμηριωμένη πληροφόρηση σε δημοσιογράφους, στα μέσα ενημέρωσης και στους πολίτες, σχετικά με νέες επιστημονικές εξελίξεις και επιστημονικά θέματα και βοηθώντας τους να εντοπίσουν και να αντιμετωπίσουν την παραπληροφόρηση.

Υπό το πρίσμα αυτής της νέας συμφωνίας, ο Πρόεδρος της ATC, Γιάννης Κλιάφας, δήλωσε: "Το Truly Media ενσωματώνει την εμπειρία 15 και πλέον χρόνων της ATC στον ειδησεογραφικό χώρο. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτή τη νέα συνεργασία, κυρίως επειδή έρχεται σαν επιστέγασμα του ενεργού ρόλου της εταιρείας στη στρατηγική προσπάθεια της ΕΕ για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης. Συγκεκρκιμένα, η συνεργασία αυτή έρχεται ως φυσική συνέχεια παρόμοιων πρωτοβουλιών στις οποίες συμμετέχουμε, όπως το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο για την Καταπολέμηση της Παραπληροφόρησης και το έργο WeVerify ".

Η πλατφόρμα Truly Media, την οποία χρησιμοποιεί ήδη η Διεθνής Αμνηστία για την επιβεβαίωση αναφορών σχετικών με περιστατικά παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αποτελεί μία συνεργατική εφαρμογή συλλογής, οργάνωσης και εκτίμησης της αξιοπιστίας πληροφοριών που βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATC.

Αύξηση των γυναικών που ασχολούνται με την κυβερνοασφάλεια

Η τεχνολογική βιομηχανία παραδοσιακά ήταν ανδροκρατούμενη σε όλες τις βαθμίδες των χώρων εργασίας. Όμως, μία νέα έρευνα δείχνει ότι αυτό αλλάζει διεθνώς και με μάλλον γρήγορο ρυθμό.

Οι γυναίκες, όχι μόνο αντιπροσωπεύουν πλέον ένα σημαντικό τμήμα του εργατικού δυναμικού στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, αλλά έχουν και σημαντικά επιτεύγματα σε ηγετικούς ρόλους.


Η σχετική έρευνα, Women in Cybersecurity δείχνει ότι οι γυναίκες αποτελούν το 24% του εργατικού δυναμικού στην κυβερνοασφάλεια, δείχνοντας μια ανοδική τάση για την ένταξη περισσότερων στον χώρο. Συγκριτικά, το 2017 οι γυναίκες αποτελούσαν μόλις το 11% του εργατικού δυναμικού στον κλάδο.


Αξίζει να σημειωθεί, ότι σε αυτή τη μελέτη, έχουν αλλάξει σημαντικά οι παράμετροι όσον αφορά στο ποιοι συμπεριλαμβάνεται στο δείγμα, διευρύνοντας έτσι τις ειδικότητες που τελικά είναι επιλέξιμες. Στην προηγούμενη μελέτη, συμπεριλαμβάνονταν αποκλειστικά όσοι εργάζονταν σε επαγγέλματα στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Στο πιο πρόσφατο δείγμα της έρευνας, το οποίο σχολιάζουμε, περιλαμβάνονται και άλλοι εργαζόμενους στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίοι ασχολούνται τουλάχιστον το ένα τέταρτο του χρόνου εργασίας τους με θέματα ασφάλειας, δηλαδή, ακόμη κι αν δεν είναι η κύρια ασχολία τους. Επομένως, το δείγμα έχει διευρυνθεί αισθητά.


Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η μεθοδολογία της πρόσφατης έρευνας δημιούργησε και κάποια σχόλια σχετικά με τη δυσκολία του να αποτυπωθεί ο πραγματικός αριθμός των γυναικών στο χώρο. Πάντως, το σίγουρο είναι πως οι γυναίκες επαγγελματίες πληροφορικής ασχολούνται πολύ περισσότερο και πολύ πιο συχνά με θέματα ηλεκτρονικής ασφάλειας, από ότι στο παρελθόν, είτε είναι η κύρια ενασχόλησή τους, είτε όχι.

Η SAS συνεργάζεται με την NVIDIA για deep learning και ρομποτική όραση

Η SAS ανακοίνωσε μία νέα συνεργασία με την NVIDIA, για να προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να εισάγουν την Tεχνητή Nοημοσύνη (AI) στις λειτουργίες τους. Η συνεργασία των δύο πλευρών περιλαμβάνει το machine learming, τη ρομποτική όραση και τη φυσική επεξεργασία της γλώσσας, με τις GPU και CUDA-X AI acceleration βιβλιοθήκες να υποστηρίζουν τα βασικά στοιχεία των λύσεων τεχνητής νοημοσύνης της SAS, οδηγώντας έτσι σε ταχύτερη και πιο ακριβή πληροφόρηση.

"Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους", δήλωσε ο κ. Gavin Day, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Τεχνολογίας στην SAS. "Στην καρδιά αυτής της αλλαγής βρίσκονται τα προηγμένα analytics. Οι ισχυρές μονάδες GPU συμβάλλουν στην αύξηση της ταχύτητας της ανάλυσης και της επίδρασης της Τεχνητής Νοημοσύνης, μέσα από την ταχύτατη επεξεργασία εκατομμυρίων μαθηματικών πράξεων. Με την NVIDIA ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να ενισχύσουμε την ανθρώπινη νοημοσύνη και να συνειδητοποιήσουμε τις πραγματικές δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης".

Επιπλέον, ο Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας και ο Διευθύνων Σύμβουλος της SAS, κ. Oliver Schabenberger, παρουσίασε ομιλία με τίτλο "Τεχνητή Νοημοσύνη: η αναπόφευκτη συνέχεια της τεχνολογίας" στο συνέδριο της NVIDIA GTC.

Υπάρχουν κλάδοι, όπως η υγεία, οι βιοεπιστήμες, η βιομηχανία και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες στους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσδώσει μεγάλη αξία.

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για το πώς η SAS και η NVIDIA μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να εντάξουν την τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητά τους:

  • Χρήση αναγνώρισης εικόνων για τον εντοπισμό κακοήθων και καλοηθών καρκινικών κυττάρων για τον τομέα της υγείας
  • Ρομποτική όραση για την εύρεση ελαττωμάτων στην γραμμή παραγωγής για τη βιομηχανία
  • Εξοικονόμηση τρισεκατομμυρίων δολαρίων για τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μέσω της ανίχνευση απάτης.

 

"Η συνεργασία μας με τη SAS θα δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να αξιοποιήσουν την πραγματική αξία της Τεχνητής Νοημοσύνης για τις επιχειρήσεις τους", δήλωσε ο κ. Ian Buck, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του τμήματος Accelerated Computing της NVIDIA. "Με την τεχνολογία της NVIDIA, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να επιταχύνουν τη ροή δεδομένων που χρειάζονται για καινοτομήσουν, να προσθέσουν νέες υπηρεσίες και να αυξήσουν την κερδοφορία τους".

Με την ενισχυμένη υποστήριξη των NVIDIA GPU σε ολόκληρη την πλατφόρμα SAS Viya - που περιλαμβάνει προϊόντα όπως το SAS Visual Data Mining and Machine Learning και το SAS Event Stream Processing - οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από τις υψηλής απόδοσης δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως είναι η ταξινόμηση εικόνων, η ανίχνευση αντικειμένων, η μετατροπή ομιλίας σε κείμενο, η αναγνώριση εικόνων και η ανίχνευση συναισθημάτων.

Οι εταιρείες προωθούν επίσης τις δυνατότητες deep learning και λήψης αποφάσεων σε edge συσκευές, οι οποίες με τη σειρά τους θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερες ευκαιρίες στον τομέα του IoT. Για παράδειγμα, η προσθήκη τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης σε μια edge συσκευή όπως ένα drone μπορεί να του δώσει τη δυνατότητα να χειρίζεται τα πάντα, από την παρακολούθηση ενός έργου υποδομής, έως το να προβλέπει τη συντήρηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων.

Η συνεργασία με την NVIDIA αποτελεί ένα στρατηγικό βήμα προς τη δέσμευση της SAS για την Τεχνητή Νοημοσύνη και το machine learning. Η SAS ανακοίνωσε επίσης πρόσφατα επένδυση ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων τα επόμενα τρία χρόνια, για την ανάπτυξη λογισμικού Τεχνητής Νοημοσύνης, εκπαιδευτικών προγραμμάτων και άλλων πόρων.

 

Executive Seminar για τη μετάβαση στο Azure από την Οffice Line

Η Office Line A.E, σε συνεργασία με την Info Quest Technologies, διοργάνωσαν ημερίδα με θέμα "Migration στο Azure: Ευελιξία, Οικονομία, Παραγωγικότητα" την Τετάρτη 20/03/2019, στα κεντρικά γραφεία της Microsoft στο Μαρούσι.

Στο πλαίσιο της ημερίδας, CIO’s και υψηλόβαθμα στελέχη πληροφορικής, από μεγάλες ελληνικές εταιρίες του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ενημερώθηκαν για καίρια θέματα όπως: το End of Support των Windows 2008 & του SQL 2008, την εφαρμογή λύσεων Microsoft Security και κυρίως για τις δυνατότητες που παρέχονται από την μετάβαση των υποδομών σε Microsoft Azure.

Στα συμπεράσματα της ημερίδας οι παρευρισκόμενοι αναγνώρισαν ως επιτακτική ανάγκη την ένταξη των Cloud υπηρεσιών στις λειτουργίες των οργανισμών που εκπροσωπούν, με στόχο περισσότερη ευελιξία, παραγωγικότητα και οικονομία.

Η Office Line & η Info Quest Technolοgies, συνεργάζονται στενά και επενδύουν σημαντικά σε τεχνογνωσία, υπηρεσίες και πλατφόρμες αυτοματοποιημένης διάθεσης, με στόχο οι Ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί να επωφεληθούν στο μέγιστο από τις νέες τεχνολογίες Cloud της Microsoft, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητά τους και αυξάνοντας τις δυνατότητές τους.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Office Line.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search