Tech & Business

5 Βραβεία για την RDC Informatics στα Education Leaders Awards 2018

Με 5 σημαντικά βραβεία διακρίθηκε η RDC Informatics και οι συνεργάτες της στα Education Leaders Awards 2018, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Μαΐου στο συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Πιο συγκεκριμένα, η RDC Informatics και οι συνεργάτες της παρέλαβαν 3 Gold βραβεία, 1 Silver, και 1 Bronze στα Education Leaders Awards 2018, την πλέον σημαντική διοργάνωση ανάδειξης & προβολής βέλτιστων καινοτόμων πρακτικών στην αγορά της Εκπαίδευσης.

Διακρίσεις που επιβεβαιώνουν για ακόμη μια φορά την Εξιδείκευση της ομάδας της RDC Informatics στο τομέα των Λύσεων Τεχνολογίας & Εφαρμογών Πληροφορικής στην Αγορά της Εκπαίδευσης.

Ανάμεσα στους συνεργάτες της RDC Informatics που διακρίθηκαν ήταν η Unicert για τη Στρατηγική Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Frederick στην κατηγορία "Στρατηγική Μάρκετινγκ", το Safe Water Sports για το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ στην κατηγορία "Δεσμός με την Κοινωνία" , η Σχολή Γαστρονομίας Chef d’ Oeuvre για τη Στρατηγική Digital Marketing της Σχολής Γαστρονομίας Chef d’ Oeuvre στην κατηγορία "Στρατηγική Μάρκετινγκ", η RDC Informatics & η Schoolnet για το σύστημα Ψηφιακής Εκπαίδευσης β’-βάθμιας εκπαίδευσης LEARN DIGITAL στην κατηγορία "Ψηφιακή Εκπαίδευση".

Η πρωτοποριακή Εφαρμογή κινητών τηλεφώνων για Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, MySchoolApp της RDC Informatics απέσπασε το GOLD βραβείο στην κατηγορία "Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία"

Η RDC Informatics έχει συμπληρώσει 20 χρόνια παρουσίας στην διεθνή αγορά πληροφορικής & τηλεπικοινωνιών με έμφαση στην ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών λογισμικού.

Η εταιρεία επικεντρώνεται στην λειτουργική αυτοματοποίηση των εργασιών και των ρόλων που χρησιμοποιούν καθημερινά οι Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί κάθε κατηγορίας και επιπέδου, κατέχοντας ηγετική θέση στην ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών οικοσυστημάτων εκπαίδευσης (https://www.rdc.gr).

Περισσότερες πληροφορίες για τη διοργάνωση και τη βραδιά των βραβείων Education Leaders Awards 2018 είναι διαθέσιμες στην ηλ. διεύθυνση http://www.educationleadersawards.gr/.

Εφαρμογές για eHealth, design & προστασία περιβάλλοντος, νίκησαν στο 2ο COSMOTE HACKATHON

Τα κάθε λογής Hackathon, οι μαραθώνιοι καινοτομίας που δίνουν διέξοδο στις δημιουργικές ανησυχίες μικρών και μεγάλων «εραστών» της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας, αυξάνονται και πληθύνονται στη χώρα μας – άλλα είναι γενικά κι άλλα εξειδικευμένα, άλλα αποτελούν «παραγγελιά» ενός ολόκληρου κλάδου (ή ακόμα και μιας εταιρίας που ανήκει σ’ αυτόν) συνήθως με δοθέντα στόχο, άλλα παρουσιάζουν περισσότερο ενδιαφέρον κι άλλα όχι.

Στα ενδιαφέροντα σίγουρα πρέπει να καταταγεί και το πρόσφατο COSMOTE HACKATHON, που διοργανώθηκε για δεύτερη φορά από τον μεγάλο τηλεπικοινωνιακό όμιλο, καθώς αφενός τα πεδία-στόχοι ήταν καλά επιλεγμένα (θέματα προγραμματισμού, design, επικοινωνίας και επιχειρηματικότητας), αφετέρου οι ιδέες που υποβλήθηκαν, αλλά και υλοποιήθηκαν στη διάρκειά του, ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένες.

Κι όπως συμβαίνει πάντα, οι νικητές είναι πολλοί (αφού είναι το «ταξίδι» που μετράει κι αυτό το έκαναν όλες οι ομάδες) αλλά οι τελικοί βραβευθέντες λίγοι- στην περίπτωσή μας μονάχα τρεις, που μάλιστα προσφέρουν λύσεις σε προβλήματα από διαφορετικούς μεταξύ τους, χώρους. Να, λοιπόν, ποιες είναι οι τρεις νικήτριες ομάδες και το αντικείμενο της πρότασής τους:

Το 1ο βραβείο, που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο ύψους €10.000, απονεμήθηκε στην ομάδα «TremorFreeMe» για την ιδέα της «A Novel Approach in confronting hand tremor». Πρόκειται για μία φορετή συσκευή, η οποία βοηθά την κίνηση των ανθρώπων με ανεξέλεγκτο τρέμουλο στα χέρια.

Μέσω ηλεκτρικής διέγερσης, σε συνδυασμό με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, το σύστημα επιτυγχάνει την παρακολούθηση και καταστολή της έντασης και συχνότητας του τρέμουλου, με κάθε συσκευή να προσαρμόζεται επακριβώς στις ανάγκες του χρήστη. Η νικήτρια ομάδα αποτελείται από τους: Θωμά Μπίκια και Μπασιάν Λέσι.

Το 2ο βραβείο, μαζί με χρηματικό έπαθλο ύψους €5.000, κέρδισε η ομάδα «MaGOS» για την ιδέα «Unleash your Creativity». Πρόκειται για ένα set από ειδικά εξοπλισμένα γάντια που επιτρέπουν στο χρήστη να αλληλεπιδρά με το τρισδιάστατο περιβάλλον, ώστε να δημιουργήσει – για παράδειγμα – εικονικά γλυπτά από ηλεκτρονικό πηλό. Η ομάδα αποτελείται από τους: Γρηγόρη Αγριόπουλο, Κωνσταντίνο Αναστασάκη, Έλενα Βέλη, Βασιλαπόστολο Ουρανή και Γιώργο Προφητηλιώτη.

Τέλος, το 3ο βραβείο, που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο €2.500, απονεμήθηκε στην ομάδα «COSMOKE» για την ιδέα της «Smart forest survives», που έχει ως αντικείμενο τον εντοπισμό δασικών πυρκαγιών. Χρησιμοποιώντας αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει διαφορετικά πρότυπα πυρκαγιάς μέσω εικόνας και βίντεο σε πραγματικό χρόνο, συνυπολογίζοντας και ενδείξεις από αισθητήρες καπνού και θερμοκρασίας. Η ομάδα αποτελείται από τους: Νίκο Κόβα, Φωτεινή Κοντοπριά, Ευθύμιο Κουφογιάννη, Αβέρκιο Σιγάλα και Γιάννη Μαΐστρο.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του μαραθωνίου, ο οποίος διήρκεσε συνολικά 28 ώρες και συμμετείχαν σ’ αυτόν 12 ομάδες, ο Chief Officer Λειτουργιών & Συστημάτων Πληροφορικής του Ομίλου ΟΤΕ, Γιώργος Αθανασόπουλος, δήλωσε ότι είναι «διπλά χαρούμενος που ο θεσμός του COSMOTE HACKATHON ανέδειξε και φέτος νέους ανθρώπους με πάθος, ταλέντο, αγάπη για την τεχνολογία και την καινοτομία, και βέβαια, σπουδαίες ιδέες.

Ακούσαμε προτάσεις που μπορούν να βελτιώσουν την καθημερινότητά μας και να αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής των συνανθρώπων μας, αξιοποιώντας τις κορυφαίες τεχνολογικές τάσεις της νέας ψηφιακής εποχής. Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους νέους και τα όνειρά τους γιατί πιστεύουμε σε έναν κόσμο καλύτερο για όλους».

Πολλαπλά τα οφέλη…

Οι 12 ομάδες της τελικής φάσης εργάστηκαν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην ΟΤΕ Academy, προκειμένου να «τρέξουν κώδικα» και να ολοκληρώσουν την πρότασή τους.

Περισσότεροι από 20 εξειδικευμένοι μέντορες από την επιχειρηματική και ακαδημαϊκή κοινότητα στήριξαν τις ομάδες, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση σ’ όλη τη διάρκεια του τελικού.

Επιπλέον, πριν από αυτόν, οι 12 ομάδες είχαν την ευκαιρία να πάρουν γνώσεις και έμπνευση για τις απεριόριστες δυνατότητες που ανοίγει η νέα ψηφιακή εποχή, μέσα από την επαφή τους με προσωπικότητες του χώρου, όπως ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, αναπλ. καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρ. Μηχανικών & Επιστήμης Υπολογιστών του Μ.Ι.Τ. (μέσω teleconference), ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market & YouTube της Google Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, ο Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE του Facebook και η Κατερίνα Πραματάρη, αναπλ. καθηγήτρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας & επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Στήριξης Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας (ACEin) του ΟΠΑ.

Τις τρεις νικήτριες ομάδες ανέδειξαν μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και εξειδικευμένα στελέχη του Ομίλου ΟΤΕ, μεταξύ των οποίων και ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Μιχάλης Τσαμάζ.

Αξίζει να σημειωθεί πως τρεις από τις 12 ομάδες προκρίθηκαν για να απολαύσουν δωρεάν φιλοξενία, συστηματική καθοδήγηση (coaching) και εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες (mentoring) διάρκειας έξι μηνών από το ACEin του ΟΠΑ, που είναι και ο βασικός συνεργάτης του COSMOTE HACKATHON. Πρόκειται για τις ομάδες «Octably» για την ιδέα «Micro-Influencer marketing», «MaGOS» για την ιδέα «Unleash your Creativity» και «COSMOKE» για την ιδέα «Smart forest survives».

 

Από Zelitron, Innovus πλέον η θυγατρική της Vodafone στο IoT

Νέα εποχή, με διεύρυνση των δραστηριοτήτων και ενίσχυση του προσωπικού της

Μία νέα εποχή στις υπηρεσίες Internet of Things (IoT) εγκαινιάζει η μετονομασία της Zelitron, θυγατρικής εταιρίας της Vodafone Ελλάδας, σε Vodafone Innovus, η οποία συνοδεύεται από την ενίσχυση του προσωπικού της, τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της και γενικά τον μετασχηματισμό της, προκειμένου να υπηρετήσει καλύτερα τις ανάγκες των πελατών, σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται.

Απασχολώντας ανθρώπινο δυναμικό κορυφαίου επιπέδου, η Vodafone Innovus σχεδιάζει, αναπτύσσει στην Ελλάδα και υλοποιεί προηγμένες λύσεις IoT και NB-IoT, απαντώντας στις πλέον απαιτητικές ανάγκες όλων των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η Vodafone Innovus ενισχύεται εφεξής με ακόμη περισσότερους πόρους κι ένα νέο brand name, που σηματοδοτεί την περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό και εκφράζει την εμπιστοσύνη του ομίλου Vodafone για νέες επενδύσεις και καινοτόμα προϊόντα στον ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο του ΙοΤ.

«Η Vodafone Innovus αποδεικνύει ότι η Ελλάδα καινοτομεί, δημιουργώντας σύγχρονες υπηρεσίες και προϊόντα για τη διεθνή αγορά.

Η πορεία της τεκμηριώνει την επιτυχημένη επιλογή της Vodafone να επενδύσει στην εταιρία και τους ανθρώπους της» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης.

Από την πλευρά της, η διευθύντρια εταιρικών πελατών της Vodafone Ελλάδας, Κάτια Σταθάκη, τόνισε ότι «Η Vodafone επενδύει στρατηγικά στο IoT, στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αναγκών των εταιρικών πελατών, μέσα από σύγχρονες λύσεις που αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων».

Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες Vodafone ΙοΤ full control, που προσφέρονται από τη Vodafone Innovus υιοθετούνται από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, οι οποίες επιζητούν σημαντικά οφέλη από τη χρήση τους, όπως αυξημένη ανταγωνιστικότητα, εξοικονόμηση και αποτελεσματικό έλεγχο των πόρων τους και επιπρόσθετη αξία στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουν στους πελάτες τους.

 

Η Honest Partners στο συνέδριο  " πολιτισμός, ψηφιακά μέσα & επιχειρηματικότητα "

Η Honest Partners συμμετείχε στο συνέδριο με θέμα «Πολιτισμός, Ψηφιακά Μέσα και Επιχειρηματικότητα: Από την Ψηφιοποίηση στην Παιχνιδοποίηση», που διοργάνωσαν από κοινού το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, η «Ξένιος Πόλις» και ο ερευνητικός οργανισμός CARDET.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η δημιουργία ενός δικτύου συνεργασίας μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, ερευνητικών και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, για τη σχέση πολιτισμού, ψηφιακών μέσων και επιχειρηματικότητας.

Η Honest Partners συμμετείχε, διαμέσου του Γενικού Διευθυντή της εταιρίας Παναγιώτη Τσουγκριάνη, ο οποίος παρουσίασε τα ψηφιακά εργαλεία και τα projects που έχoυν αναπτυχθεί από την εταιρία, τα οποία βοηθούν τους φορείς πολιτισμού να προαχθούν στις εγχώριες και διεθνείς αγορές με σύγχρονο τρόπο.

Συγκεκριμένα παρουσιάστηκε το έργο Greecs.com, που αποτελεί τεράστια ευκαιρία για τα μουσεία, και τους δημιουργούς προϊόντων πολιτισμού να προβάλλουν τα προϊόντα τους μέσα από ένα online marketplace όπου ο τελικός χρήστης μπορεί να τα αγοράσει και να του αποσταλούν ταχυδρομικά οπουδήποτε στον κόσμο.

Επίσης παρουσιάστηκε η δυνατότητα και η αναγκαιότητα χάραξης και υλοποίησης της ψηφιακής πολιτικής από τους φορείς πολιτισμού που αναλαμβάνει η Honest Partners, η οποία περιλαμβάνει συμβουλευτικές υπηρεσίες, ανάπτυξη ιστοτόπων καθώς και διαχείριση του πολιτιστικού κεφάλαιου, όπως ο σχεδιασμός του brand, εκπαίδευση προσωπικού, και ανάπτυξη κοινού.

Τέλος, ο κ. Τσουγκριάνης παρουσίασε τα ερευνητικά έργα που συμμετέχει ενεργά η Honest Partners όπως:

Προσβασιμότητα εμποδιζόμενων ατόμων σε διαδικτυακούς τόπους πολιτισμικού ενδιαφέροντος

Πολιτιστικές διαστάσεις βαθιάς μάθησης (CULDILE) όπου συμμετέχει το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών Δημόκριτος και το Πολιτιστικό ίδρυμα του Ομίλου Πειραιώς

Στα ίχνη των Περιηγητών (TRACCE),μια καινοτόμο πλατφόρμα πολιτισμικών διαδρομών, που αξιοποιεί το πολιτισμικό απόθεμα της χώρας, με συμμετοχή του Πανεπιστημίου Αιγαίου, του ΤΕΙ Κρήτης, του ΕΚΠΑ και του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη.

Ευτυχώς που υπάρχει (ακόμα) η Ρουμανία…

Η Ελλάδα βρίσκεται στην προτελευταία θέση του δείκτη DESI, σε μια Ευρώπη που πασχίζει να αξιοποιήσει την Ψηφιακή Ενιαία Αγορά για να βελτιώσει τις ψηφιακές της επιδόσεις

Ένας από τους δείκτες – βαρόμετρα για την πορεία της Ευρώπης, σε σχέση και σε σύγκριση με τις άλλες «μεγάλες» δυνάμεις-ανταγωνιστές της στον διεθνή στίβο, είναι ο γνωστός σε όλους τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ DESI (αρχικά του Digital Economy & Society Index – Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας & Κοινωνίας), ο οποίος θεωρείται αφενός αξιόπιστος «καθρέφτης» για την ψηφιακή πορεία κάθε χώρας, αφετέρου χρησιμότατο εργαλείο για την εξαγωγή συμπερασμάτων και -ενδεχομένως- τη χάραξη διορθωτικών μέτρων και νέων στρατηγικών, τόσο σε εθνικό, όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Ο DESI για το 2018 ανακοινώθηκε επισήμως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή την Παρασκευή, 18 Μαΐου στις Βρυξέλλες και -ναι, σωστά το μαντέψατε!- τα μαντάτα δεν είναι ευχάριστα για την Ελλάδα, καθώς βρίσκεται μόλις στην προτελευταία, 27η θέση μεταξύ των 28 κρατών-μελών της ΕΕ, ξεπερνώντας σε ψηφιακή ετοιμότητα και επιδόσεις μονάχα τη Ρουμανία (που πρέπει να θυμίσουμε ότι αφενός είναι late-comer, αφετέρου έχει βάλει overdrive για να ξεπεράσει το handicap -ήδη, η «σύντροφός» της στην ένταξη, Βουλγαρία, το κατάφερε και βρίσκεται πάνω από εμάς…)

Για να τα πάρουμε από την αρχή, το DESI παρακολουθεί τις επιδόσεις των 28 κρατών - μελών όσον αφορά στην ψηφιακή συνδεσιμότητα, τις ψηφιακές δεξιότητες, τη διαδικτυακή δραστηριότητα, την ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και τις ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες.

Το γενικό συμπέρασμα για φέτος, είναι ότι η ΕΕ γίνεται μεν περισσότερο ψηφιακή αλλά η πρόοδος δεν είναι ακόμα τόση, ώστε η Ευρώπη να φθάσει τους παγκόσμιους πρωτοπόρους και να μειώσει τις διαφορές μεταξύ των κρατών - μελών. Άρα, παραμένει επιτακτική η ανάγκη για ταχεία ολοκλήρωση της Ψηφιακής Ενιαίας Αγοράς και αύξηση των επενδύσεων στην ψηφιακή οικονομία και κοινωνία.

Στροφή προς τη σωστή κατεύθυνση

Στα πρώτα σχόλια μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επίτροπος αρμόδιος για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά, Άντρους Άνσιπ, δήλωσε ότι «πρόκειται για μια στροφή, αν και μικρή, προς τη σωστή ψηφιακή κατεύθυνση.

Η ΕΕ, συνολικά, σημειώνει πρόοδο αλλά αυτή δεν είναι ακόμη αρκετή. Εν τω μεταξύ, άλλες χώρες και περιφέρειες σε όλον τον κόσμο βελτιώνονται ταχύτερα.

Γι΄ αυτό, θα πρέπει να επενδύσουμε περισσότερο στον ψηφιακό τομέα όπως και να ολοκληρώσουμε την Ψηφιακή Ενιαία Αγορά το συντομότερο δυνατό: για να τονώσουμε τις ψηφιακές επιδόσεις της Ευρώπης, να προσφέρουμε πρώτης τάξης συνδεσιμότητα, διαδικτυακές δημόσιες υπηρεσίες και έναν ευημερούντα τομέα ηλεκτρονικού εμπορίου.»

Από την πλευρά της, η Μαρίγια Γκάμπριελ, επίτροπος αρμόδια για θέματα Ψηφιακής Οικονομίας & Κοινωνίας, εξέφρασε την ελπίδα για «ταχεία πρόοδο, όσον αφορά στις μεγάλες μεταρρυθμίσεις όπως ο Ευρωπαϊκός Ηλεκτρονικός Κώδικας που στοχεύει στην τόνωση των επενδύσεων για ενίσχυση της συνδεσιμότητας.

Ο Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας & Κοινωνίας για εφέτος αποδεικνύει ότι πρέπει να καταβάλουμε ακόμα περισσότερες προσπάθειες προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων στους πολίτες μας.

Με τη μεγαλύτερη ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών και την απόκτηση συναφών δεξιοτήτων, θα ενισχύσουμε τη θέση των πολιτών, των επιχειρήσεων και της δημόσιας διοίκησης. Μ’ αυτό τον τρόπο θα επιτύχουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των κοινωνιών μας.»

Μικρή μείωση του ψηφιακού χάσματος


Η ΕΕ συνέχισε και την περίοδο 2017-18 να βελτιώνει τις ψηφιακές της επιδόσεις, με αποτέλεσμα το χάσμα μεταξύ των περισσότερο και λιγότερο ψηφιακών χωρών να μειωθεί ελαφρά, από τις 36 στις 34 μονάδες. Η Δανία, η Σουηδία, η Φινλανδία και οι Κάτω Χώρες πέτυχαν την υψηλότερη βαθμολογία στο DESI 2018 και κατατάσσονται μεταξύ των πρωτοπόρων, σε παγκόσμιο επίπεδο, σε θέματα ψηφιοποίησης.

Ακολουθούν το Λουξεμβούργο, η Ιρλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και η Εσθονία. Η Ιρλανδία, η Κύπρος και η Ισπανία σημείωσαν τη μεγαλύτερη πρόοδο (πάνω από 15%) την τελευταία τετραετία.

Ωστόσο, ορισμένες άλλες χώρες της ΕΕ (ανάμεσά τους και η Ελλάδα) έχουν ακόμη μεγάλη απόσταση να καλύψουν, ενώ και η ΕΕ στο σύνολό της πρέπει να βελτιωθεί, προκειμένου να είναι ανταγωνιστική στην παγκόσμια σκηνή.

Αναλύοντας τα επιμέρους στοιχεία του DESI 2018, που ανακοίνωσε η Επιτροπή, προκύπτει ότι η συνδεσιμότητα έχει μεν βελτιωθεί, αλλά δεν επαρκεί για να καλύψει τις ταχύτατα αυξανόμενες ανάγκες.

Συγκεκριμένα:

• Συνδεσιμότητα υπερυψηλής ταχύτητας (άνω των 100 Mbps) διατίθεται στο 58% των νοικοκυριών και ο αριθμός των συνδρομών αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς. Το 15% των νοικοκυριών χρησιμοποιεί ευρυζωνικές συνδέσεις υπερυψηλής ταχύτητας - πρόκειται για ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με δύο χρόνια πριν και πενταπλάσιο απ΄ ό,τι το 2013.

• Το 80% των ευρωπαϊκών νοικοκυριών καλύπτεται από ευρυζωνικές συνδέσεις υψηλής ταχύτητας τουλάχιστον 30 Mbps (76% πέρυσι) κι ένα τρίτο (33%) των ευρωπαϊκών νοικοκυριών έχουν πλέον συνδρομή (23% αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι, και 166% σε σύγκριση με το 2013).

Οι συνδρομές για κινητά δεδομένα αυξήθηκαν κατά 57% από το 2013, φτάνοντας τις 90 συνδρομές ανά 100 κατοίκους της ΕΕ, ενώ τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 4G καλύπτουν κατά μέσο όρο το 91% του πληθυσμού της (έναντι 84% πέρυσι).

Με βάση τις προβλέψεις των ειδικών, η ζήτηση για ευρυζωνικές συνδέσεις υψηλής και υπερυψηλής ταχύτητας αυξάνεται με γοργό ρυθμό και αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο στο μέλλον. Η Επιτροπή πρότεινε ήδη μεταρρύθμιση των κανόνων της ΕΕ για τις τηλεπικοινωνίες, ώστε να καλυφθούν οι συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες συνδεσιμότητας των Ευρωπαίων και να τονωθούν οι επενδύσεις.

Όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την επικοινωνία τους
Η υψηλότερη αύξηση στη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών σημειώθηκε στις τηλεφωνικές κλήσεις και τις βιντεοκλήσεις: περίπου ένας στους δυο Ευρωπαίους(46%) χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να κάνουν τηλεφωνικές κλήσεις, που σημαίνει αύξηση κατά 20% σχεδόν σε σύγκριση με πέρυσι και πάνω από 40% σε σύγκριση με το 2013.

Άλλοι δείκτες δείχνουν ότι το 81% των Ευρωπαίων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (έναντι 79% πέρυσι).

Επίσης, προκειμένου να αυξηθεί η εμπιστοσύνη στο διαδικτυακό περιβάλλον σε πρώτο επίπεδο, άρα και σε κάθε τι “e-” σε δεύτερο, σε λίγες ημέρες -στις 25 Μαΐου, όπως είναι ευρύτατα γνωστό, πλέον- θα ισχύσουν οι νέοι κανόνες της ΕΕ σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων (λέγε με, GDPR).

Παραμένουν οι ελλείψεις στις δεξιότητες

Σ’ ό,τι αφορά στις ψηφιακές δεξιότητες, η ΕΕ διαθέτει σήμερα περισσότερους ειδικούς σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας, αλλά το ψηφιακό χάσμα παραμένει
• Σημειώθηκε ελάχιστη αύξηση των πτυχιούχων θετικών επιστημών, τεχνολογίας, μηχανικής και μαθηματικών (STEM) (19,1 πτυχιούχοι ανά 1.000 άτομα ηλικίας 20 έως 29 ετών το 2015, σε σύγκριση με 18,4 το 2013)

• Το 43% των Ευρωπαίων εξακολουθεί να μη διαθέτει βασικές ψηφιακές δεξιότητες (από 44% πέρυσι).

Για την κάλυψη του χάσματος ψηφιακών δεξιοτήτων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε το πρόγραμμα πρακτικής άσκησης «Ψηφιακή ευκαιρία» παράλληλα με τον Συνασπισμό για τις Ψηφιακές Δεξιότητες & Θέσεις Εργασίας.

Στο πλαίσιο αυτής της πιλοτικής πρωτοβουλίας, θα προσφερθούν ως το 2020 θέσεις πρακτικής άσκησης στον ψηφιακό τομέα σε ως και 6.000 φοιτητές και νέους πτυχιούχους, σε άλλη χώρα της ΕΕ.
Οι επιχειρήσεις μπορεί να γίνονται πιο ψηφιακές, όμως το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται με αργό ρυθμό.

Παρότι περισσότερες επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια (18% σε σύγκριση με 10% το 2013) και χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επικοινωνία με πελάτες και εταίρους (21%, σε σύγκριση με 15% το 2013), ο αριθμός των ΜΜΕ που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει στάσιμος τα τελευταία χρόνια στο 17%.

Για να τονωθεί το ηλεκτρονικό εμπόριο στην ΕΕ, η Επιτροπή έχει προτείνει σειρά μέτρων, από τη διαφάνεια στις τιμές παράδοσης δεμάτων ως την απλούστευση των κανόνων για τον ΦΠΑ και τις ψηφιακές συμβάσεις.

Επίσης, από τις 3 Δεκεμβρίου 2018, καταναλωτές και επιχειρήσεις θα μπορούν να βρίσκουν στο διαδίκτυο τις καλύτερες προσφορές σ’ ολόκληρη την ΕΕ, χωρίς να υφίστανται διακριτική μεταχείριση λόγω της εθνικότητας ή του τόπου κατοικίας τους.

Αύξηση χρηστών σε eGov και eHealth

Μεγαλύτερη είναι και η χρήση των διαδικτυακών δημόσιων υπηρεσιών από τους Ευρωπαίους. Το 58% των χρηστών του διαδικτύου, που χρειάστηκε να υποβάλουν έντυπα σε δημόσιες υπηρεσίες, προτίμησαν να το κάνουν διαδικτυακά (έναντι 52%, το 2013).

Τέλος, το 18% των πολιτών χρησιμοποιεί τις διαδικτυακές υπηρεσίες υγείας. Τον Απρίλιο του 2018, η Επιτροπή ενέκρινε πρωτοβουλίες για την περαιτέρω χρήση πληροφοριών του δημόσιου τομέα και στην ηλεκτρονική Υγεία, οι οποίες πιστεύεται ότι θα βελτιώσουν σημαντικά τις διαδικτυακές διασυνοριακές δημόσιες υπηρεσίες στην ΕΕ.

{youtube}v=aKbhp8lWpY0{/youtube}

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα υλοποιείται το Digital Analytics Summit!

To Digital Analytics Summit είναι ένα διήμερο εκπαιδευτικό συνέδριο όπου θα παρουσιαστούν επιτυχείς πρακτικές πάνω στις τελευταίες Αnalytics τεχνολογίες. Με εισηγητές 12 διακεκριμένα στελέχη από Ελλάδα & εξωτερικό θα συζητηθούν θέματα από Predictive Analytics & Machine learning μέχρι Advanced Analytics for mobile Apps και Data Visualization.

Tο συνέδριο απευθύνεται σε digital marketers, e-commerce managers, data analysts, web επιχειρηματίες, στελέχη start-ups και γενικά όλους όσους θέλουν να μάθουν τις τελευταίες εξελίξεις πάνω στα Analytics καθώς και τον τρόπο να τις αξιοποιούν.

Το Summit θα διεξαχθεί στην Αθήνα στις 27 & 28/06. Την πρώτη ημέρα θα πραγματοποιηθεί ένα workshop όπου στο τέλος όλοι όσοι συμμετέχουν θα μπορέσουν να πάρουν την πιστοποίηση της Google στο Analytics.

Την επόμενη μέρα θα λάβει μέρος το συνέδριο σε έναν υπέροχο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, το Athinais Cultural Center. Μέσα σε δύο μέρες οι συμμετέχοντες θα κερδίσουν μια πλήρη εκπαιδευτική & διαδραστική εμπειρία που θα τους δώσει εξειδικευμένη γνώση πάνω στον ολοένα αυξανόμενο data-driven κόσμο.

Για εγγραφές επισκεφθείτε τη σελίδα http://analytics-summit.growth.gr/

Το νέο corporate site της ISOPLUS A.E. από τη Generation Y

Το νέο corporate site της ISOPLUS A.E. από τη Generation Y αποτελεί το απόλυτο εργαλείο για κάθε επαγγελματία Υγείας

Στην ομάδα της Generation Y ανέθεσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου εταιρικού της προφίλ μία από τις ηγετικές εταιρίες στον κλάδο των συμπληρωμάτων διατροφής στην ελληνική αγορά, η ISOPLUS A.E.

Η ISOPLUS A.E. διαθέτοντας:
• 5.000 συνεργαζόμενα φαρμακεία και καταστήματα υγιεινής διατροφής σε όλη την Ελλάδα


• συνεργασία με 6 από τους κορυφαίους οίκους συμπληρωμάτων διατροφής παγκοσμίως (Solgar, Nature’s Bounty, Mustela κ.α)

• 30 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά

• περισσότερα από 95 εξειδικευμένα στελέχη να απαρτίζουν την ομάδα της,

απέκτησε, χάρη στη συνεργασία με τη GY, ένα corporate site που όχι μόνο ενισχύει το brand και product awareness της, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και ένα χρήσιμο εργαλείο πληροφόρησης για το κοινό και τους επαγγελματίες Υγείας για θέματα ευ ζην και συμπληρωμάτων διατροφής.

Το www.isoplus.gr με έξυπνη κατηγοριοποίηση και μοντέρνο design παρέχει ενημέρωση για την εταιρία, την ιστορία, το όραμα και τη φιλοσοφία της και παράλληλα παρουσιάζει τα διαθέσιμα προϊόντα της, στρατηγικά ταξινομημένα ανά κατηγορία, ανάγκη και brand επιτρέποντας άνετη και στοχευμένη πλοήγηση για το χρήστη και αποδοτικό engagement του κοινού με την εταιρία.

Στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του νέου εταιρικού προφίλ της ISOPLUS A.E. ξεχωρίζει η δημιουργία ειδικών section αποκλειστικά για τους επαγγελματίες Υγείας.

Το νέο site της εταιρίας δίνει τη δυνατότητα για περαιτέρω εξειδικευμένη πληροφόρηση σε όλη την γκάμα των προϊόντων του για κάθε εγγεγραμμένο μέλος του.

Η ειδικά διαμορφωμένη members area με το «Αλφαβητάρι» ουσιών, τα πρωτόκολλα υγείας και την ειδική φόρμα συμμετοχής και παρακολούθησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων παρέχει αναλυτική περιγραφή προϊόντων, αλλά και ενημέρωση στους συνεργάτες του δικτύου για θέματα Υγείας, ευζωίας και well-being.

Επίσης , μέσω ειδικής φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος που έχει προβλεφθεί στο νέο ψηφιακό περιβάλλον δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής στο ISOPLUS EXCLUSIVE CLUB, το δίκτυο εξιδεικευμένων συνεργατών της ISOPLUS, μέσω του οποίου το κάθε μέλος απολαμβάνει μια σειρά ενεργειών με στόχο την ενίσχυση της επιτυχημένης και ενημερωμένης πώλησης των προϊόντων του.

 

Από τη Uni Systems ο μετασχηματισμός του Contact Center της Orange Ρουμανίας

Η Uni Systems υλοποίησε το μετασχηματισμό του contact center της Orange Ρουμανίας, ενός από τα μεγαλύτερα στη χώρα.

Η Orange Ρουμανίας, μέλος του Ομίλου Orange και ηγέτιδα εταιρεία της ρουμανικής αγοράς κινητής τηλεφωνίας για 14 συναπτά έτη, χρησιμοποιείται από τον έναν στους δύο τοπικούς χρήστες.

Βάσει στοιχείων που προέκυψαν από τη διαδικασία αξιολόγησης του υφιστάμενου συστήματος και από την ανάλυση των υπαρχουσών και μελλοντικών αναγκών της εταιρείας, η Uni Systems προσέφερε συμβουλευτικές υπηρεσίες καθώς και υπηρεσίες υλοποίησης με σκοπό το στρατηγικό μετασχηματισμό του contact center της Orange.

Στόχος ήταν η μετεξέλιξη του υφιστάμενου συστήματος σε μια πλατφόρμα επικοινωνίας νέας γενιάς που επιτρέπει απρόσκοπτη επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας και παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, με αποτέλεσμα αυξημένη ικανοποίηση των πελατών της και εξατομικευμένη εμπειρία του χρήστη.

Για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του contact center της Orange, αξιοποιήθηκε η τεχνολογία της Genesys, της παγκόσμιας ηγέτιδας εταιρείας στην omnichannel εμπειρία πελατών και στις λύσεις contact center.

Συγκεκριμένα, υλοποιήθηκε το Genesys PureEngage, η omnichannel σουίτα για πολυεθνικές επιχειρήσεις που προσφέρει απαράμιλλη εμπειρία χρήσης και ψηφιακό μετασχηματισμό σε οποιαδήποτε κλίμακα.

Το έργο κάλυψε συγκεκριμένες επιχειρησιακές και τεχνικές απαιτήσεις, όπως υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων λογισμικού για τις εισερχόμενες - εξερχόμενες κλήσεις και αυτοεξυπηρέτηση των πελατών, virtualization, αυξημένη λειτουργική απόδοση και άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών, απ’ όλα τα διαθέσιμα σημεία εξυπηρέτησης.

Ο Stefan Lungu, Customer Service Projects Delivery της Orange δήλωσε:

«Προκειμένου να προσφέρουμε απαράμιλλη εμπειρία χρήστη στους πελάτες μας επενδύουμε συνεχώς σε νέες τεχνολογίες που επιτρέπουν απλοποιημένες αλληλεπιδράσεις. Η υλοποίηση του νέου και ευέλικτου IVR μας βοήθησε να βελτιώσουμε τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών μας και συνεισέφερε σημαντικά στην προσπάθεια απλοποίησης των υπηρεσιών μας μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Επιπλέον, η μετάπτωση των τηλεφωνικών κέντρων σε περιβάλλον SIP μας επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε καλύτερα και πιο άμεσα στο απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, να βρισκόμαστε κοντά στους πελάτες μας και να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες τους, ενώ, παράλληλα, μας προσφέρει νέες δυνατότητες ως προς την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών προς όφελος τους.»

Παράλληλα, η Γαβριέλλα Απέργη, Sales Manager της Uni Systems SRL ανέφερε:

«Η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στη Ρουμανία επέλεξε να συνεργαστεί με τη Uni Systems σε ένα έργο στρατηγικού μετασχηματισμού, το οποίο ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία.

Με γνώμονα τη δέσμευσή μας να υποστηρίζουμε σταθερά τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πελατών μας, είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα των προσπαθειών μας σε μια τόσο αναγνωρισμένη εταιρεία όπως είναι η Orange.

Σήμερα, δεδομένης της αποτελεσματικής αξιοποίησης της τεχνολογίας Genesys και της παροχής υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας από την πλευρά μας, ο πελάτης μας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ακόμη υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης σε ένα ευρέως ανταγωνιστικό περιβάλλον.»

Η Uni Systems διατηρεί επίπεδο συνεργασίας Silver με τη Genesys και είναι Value Added Reseller και Integrator για τις γεωγραφικές περιοχές Ελλάδας, Ρουμανίας, Κύπρου, Μάλτας, Αλβανίας, Βουλγαρίας, Σερβίας, Τουρκίας και FYROM.

Η ATC ανανεώνει την online παρουσία του Πορτογαλικού Πρακτορείου Ειδήσεων

Η Athens Technology Center (ATC) ολοκλήρωσε πρόσφατα με ιδιαίτερη επιτυχία την πλήρη ανανέωση της online παρουσίας του Πορτογαλικού Πρακτορείου Ειδήσεων (LUSA), παραδίδοντας όχι μόνο ένα νέο, custom και responsive σχεδιασμένο website, αλλά και 3 επιπλέον microsites για την εξυπηρέτηση επιμέρους συνδρομητικών υπηρεσιών του Πρακτορείου.

Στα πλαίσια του έργου, η ATC εργάστηκε με κύριους στόχους την ανανέωση της online εικόνας του πρακτορείου αλλά και τη δυναμική υποστήριξη νέων πηγών εσόδων, ώστε να ενισχυθούν οι σχετικές εμπορικές του στρατηγικές.

Συγκεκριμένα, η ATC έδωσε έμφαση στην εύκολη, αλλά και αποτελεσματική παρουσίαση τόσο της ροής πληροφορίας αλλά και των συνδρομητικών υπηρεσιών του Πρακτορείου, μέσα από μια απλή διαδικασία πλοήγησης.

Σε τεχνικό επίπεδο, το έργο βασίστηκε στη διασύνδεση των ολοκληρωμένων πλατφορμών newsasset και webasset της ATC.

Με τον τρόπο αυτό, το Πρακτορείο παρέχει στους επισκέπτες των sites την καλύτερη δυνατή εμπειρία πληροφόρησης, αφού οι χρήστες μπορούν να αναζητούν περιεχόμενο στο σύνολο του αρχειακού του υλικού, που ξεπερνά τα 12 εκατομμύρια αρχείων κειμένου, εικόνας, video και ήχου.

Η κα Teresa Marques, Πρόεδρος και CEO του πρακτορείου LUSA κατά την υλοποίηση του έργου, εστίασε στην ιδιαίτερα εύχρηστη λειτουργία αναζήτησης περιεχομένου, αναφέροντας πως «με το νέο σχεδιασμό, τόσο το ευρύ κοινό όσο και οι συνδρομητές μας θα είναι σε θέση να απολαμβάνουν και να βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά, εύκολα και γρήγορα».

Ταυτόχρονα, το Πρακτορείο είναι σε θέση να συλλέγει, να επεξεργάζεται και να δημιουργεί αποτελεσματικά το απαιτούμενο πολυμεσικό ειδησεογραφικό περιεχόμενο, ενώ παράλληλα τροφοδοτεί «με ένα click» τόσο το σύνολο των online outlets του, τους συνδρομητές του και τους social media λογαριασμούς που διαχειρίζεται, με την κατάλληλη εκδοχή υλικού κάθε φορά

Το Facebook στη μάχη κατά του Phishing

Το Facebook ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τις δυνατότητες του εργαλείου παρακολούθησης διαφάνειας ώστε να διευκολύνει τους προγραμματιστές να αντιλαμβάνονται απάτες ηλεκτρονικού "ψαρέματος".

Οι απάτες ηλεκτρονικού "ψαρέματος" είναι ένα ενοχλητικό κομμάτι της ζωής στο Διαδίκτυο και γίνονται όλο και πιο εξελιγμένες, με αποτέλεσμα να πέφτουν καθημερινά περισσότεροι άνθρωποι. Οι απατεώνες βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους να εξαπατήσουν. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα, χρησιμοποιώντας το domain Facebook.com.

1. Οι απατεώνες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικούς χαρακτήρες για να κατασκευάσουν κακόβουλο domain που να μοιάζει με έναν νόμιμο . Αυτή είναι η λεγόμενη "επίθεση ομογραφίας".

Για παράδειγμα, faceb00k [.] com: το γράμμα "o" στο "facebook" αντικαθίσταται από τον αριθμό "μηδέν"

facebook [.] com: το γράμμα "о" είναι στην πραγματικότητα το κυριλλικό μικρό γράμμα "o" , όχι το λατινικό "o"

2. Θα μπορούσαν να "συνδυάσουν αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα με άλλες λέξεις-κλειδιά για να δημιουργήσουν domain. Αυτό είναι που ονομάζεται "combo squatting". Για παράδειγμα:

helpdesk-facebook [.] com
facebook [.] com-legit.com

3. Θα μπορούσαν να "εκμεταλλευτούν τις μικρές οθόνες σε κινητές συσκευές που δεν μπορούν να εμφανίσουν τον πλήρη τομέα". Για παράδειγμα:

facebook [.] com.long.subdomain.that.will.not.be.fully.shown.on.mobile.devices.com

4. Θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν κοινά ορθογραφικά λάθη ή τυπογραφικά λάθη, για παράδειγμα:

faecbook [.] com
faceboook [.] com

Για να κάνουν τα domain πιο αληθοφανή, οι απατεώνες θα παρουσιάσουν ακόμη και έγκυρα πιστοποιητικά ασφαλείας, για να εξαπατήσουν τα προγράμματα περιήγησης να εμφανίζουν το ¨λουκέτο¨ ένδειξης "ασφαλές".

Επομένως, δεν αρκεί να ελέγξετε αν ένας ιστότοπος έχει https σήμερα, πριν εισαγάγετε προσωπικά στοιχεία, όπως διεύθυνση, αριθμούς πιστωτικών καρτών κ.λπ.

Αυτή την εβδομάδα, οι μηχανικοί του Facebook David Huang, Bartosz Niemczura και Amy Xu ανακοίνωσαν ότι η εταιρεία επεκτείνει τις δυνατότητες του εργαλείου παρακολούθησης της διαφάνειας του πιστοποιητικού ώστε οι ιδιοκτήτες ιστότοπων να μπορούν να ενημερώνονται έγκαιρα όταν για κακόβουλες ενέργειες.


Το εργαλείο θα παρακολουθεί την έκδοση πιστοποιητικών για ένα domain και θα ενημερώνει τους ιδιοκτήτες του domain για μια πιθανή απάτη, ώστε να μπορούν να αναλάβουν δράση γρήγορα και να προστατεύσουν τους χρήστες τους.

Με τις επιθέσεις phishing όλο και πιο εξελιγμένες κάθε μέρα, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων πρέπει να γίνουν έξυπνοι.

Όπως εξηγούν οι μηχανικοί, "κάθε φορά που εμφανίζεται ένα νέο πιστοποιητικό σε οποιοδήποτε δημόσιο μητρώο έκδοσης πιστοποιητικών, το εργαλείο μας αναλύει τα domain που καθορίζονται από το πιστοποιητικό για απόπειρες ηλεκτρονικού" ψαρέματος ", λαμβάνοντας υπόψη τις πιο κοινές τεχνικές πλαστογράφησης.

Το μόνο που έχετε να κάνετε για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία παρακολούθησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου https://developers.facebook.com/tools/ct/subscriptions

Τέλος, το Facebook επεκτείνει επίσης το API του Webhook ώστε να επιτρέψει στους προγραμματιστές να ενσωματώσουν τη δυνατότητα ανίχνευσης ηλεκτρονικού "ψαρέματος" στα δικά τους συστήματα. Απλώς ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται στην τεκμηρίωση για να τα ρυθμίσετε.

Πηγή: wersm.com

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search