Tech & Business

GoGreek: Aνανεωμένο λανσάρισμα και responsive design από τη Generation Y

Η νέα έκδοση του online shop του https://www.gogreek.gr/ με απόλυτα responsive design ήρθε να επισφραγίσει την επι σειρά ετών συνεργασία της εταιρίας Evzon με την Generation Y – International eBusiness Experts στην υλοποίηση ενός concept που προβάλλει την προώθηση παραδοσιακών προϊόντων και την δημιουργική ανάδειξη της ελληνικότητας τους.

Το GoGreek:

- Δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων από το 2014

- Βρίσκεται ήδη σε καταστήματα, εστιατόρια και ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Πήλιο και άλλες περιοχές)

- Διανέμεται σε περισσότερα από 150 σημεία πώλησης

- Έχει εξαπλωθεί στην ελληνική αγορά και σε χώρες του εξωτερικού (Αμερική, Ασία κ.α.)

- Λανσάρει μινιατούρες ούζου, ελαιολάδου, ελιές και διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα

- Κατέχει δεκάδες διακρίσεις σε εγχώριες και διεθνείς βραβεύσεις

To ηλεκτρονικό κατάστημα δομήθηκε με γνώμονα τις αρχές του Business Thinking και της εξυπηρέτησης των εμπορικών αναγκών του πελάτη και υιοθετήθηκαν μια πληθώρα καινοτόμων σχεδιαστικών στοιχείων και εμπορικών εργαλείων. Το www.gogreek.gr στήθηκε πάνω στην βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου της εταιρείας, Generation NEXT.

Την ίδια στιγμή, η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων του responsive design συντέλεσε στη δημιουργία μίας μοναδικής mobile first εμπειρίας χρήσης.

Μέσω της ανανεωμένης responsive σχεδίασής του το GoGreek επιτυγχάνει:

- Αύξηση επισκεψιμότητας απρόσκοπτα από συσκευές διαφόρων διαστάσεων

- Αύξηση product awareness

- Αύξηση χρόνου παραμονής στο ηλεκτρονικό κατάστημα

- Αύξηση μέσου όρου καλαθιού

7ο Συνέδριο e-Business & Social Media World «It’s all about performance!»

Το 7ο Συνέδριο e-Business & Social Media World (www.e-businessworld.gr) θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 με γενικό τίτλο «It’s all about performance!».

Φέτος, μέσα από δύο ξεχωριστές Ολομέλειες, οι εργασίες των συνεδρίων θα εμβαθύνουν σε ζητήματα που απασχολούν τις επιμέρους αγορές, ενώ θα συγκλίνουν σε μια κοινή, καταληκτική ενότητα, προκειμένου να παρουσιαστούν παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών τόσο της χρήσης ψηφιακών εργαλείων για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και αντιστρόφως, e-shops με την αποδοτικότερη παρουσία στα Social -και όχι μόνο- κανάλια.

e-Business World
Μπορεί η ανάπτυξη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην χώρα μας, να είναι συνεχής τα τελευταία χρόνια, ωστόσο το ποσοστό των online πωλήσεων, απέχει ακόμα παρασάγγας από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Γνωστά «εμπόδια» που λειτουργούν ως τροχοπέδη για την περαιτέρω ανάπτυξη μιας αγοράς που -κατά τα λοιπά- φαίνεται να έχει λαμπρές προοπτικές, όπως ο εκσυγχρονισμός των logistics και τα υψηλά μεταφορικά κόστη που κάνουν σχεδόν αδύνατο το cross border, εξακολουθούν τα υφίστανται.

Παράλληλα, η ραγδαία εξάπλωση της χρήσης των smartphones και των tablets, οι ευκαιρίες για πωλήσεις που προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και οι πάμπολες επιλογές που παρέχονται από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα φαίνεται να δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την υιοθέτηση τόσο του mobility, όσο και ενός digital τρόπου αγορών.

Ωστόσο, ο μέσος Έλληνας καταναλωτής, συνεχίζει να προτιμά παραδοσιακές μεθόδους πληρωμών, κυρίως λόγω θεμάτων ασφάλειας και διαφύλαξης προσωπικών δεδομένων.

Μέσα σε όλα, η εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR), έρχεται να προσθέσει ακόμα έναν «πονοκέφαλο» στο e-Επιχειρηματία. Όλα τα παραπάνω δημιουργούν το τοπίο του ηλεκτρονικού επιχειρείν στη χώρα μας και αρκετά ερωτήματα που ζητούν πιεστικά λύσεις, για τις οποίες θα μιλήσουν οι experts της αγοράς στο φετινό συνέδριο.

Social Media World

Οι ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης αναφορικά με την online παρουσία της, έχουν ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων από τα συνεργαζόμενα με αυτές διαφημιστικά agencies κι εν γένει των υπεύθυνων για την online παρουσία τους.

Τα metrics αποτελούν τον πλέον καταλυτικό παράγοντα, έχοντας μετατρέψει το «ό,τι πληρώνεις, παίρνεις» σε «ό,τι αποδόσεις, παίρνεις».

Νέα εργαλεία έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ υφιστάμενα κανάλια διευρύνουν το portfolio των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, δίνοντας σε κάθε marketer επιπλέον επιλογές. Ιδιαίτερα σημαίνοντα ρόλο διαδραματίζουν στις μέρες μας και οι influencers, καθώς ολοένα και περισσότερα brands επιθυμούν να αναδειχθούν μέσω προσωπικοτήτων με ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.

Στόχος όλων των παραπάνω, δεν είναι άλλος από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας των brands και της εδραίωσή τους στην «ψηφιακή» συνείδηση των καταναλωτών, με απώτερο σκοπό την αύξηση του engagement, του loyalty και, ασφαλώς, το conversion σε πωλήσεις.

Τα συνέδρια e-Business World και Social Media World, έχουν καθιερωθεί ως το ετήσιο ραντεβού των στελεχών των εν λόγω κλάδων, όσο και των εταιρειών που χρησιμοποιούν τις εξειδικευμένες υπηρεσίες και τα σύγχρονα εργαλεία του Ψηφιακού Marketing για την ανάπτυξη, προώθηση και εξέλιξη του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Τέλος, κατά την διάρκεια του 7ου e-Business & Social Media World θα πραγματοποιηθεί μια σειρά θεματικών workshops που καλύπτουν εξειδικευμένα πτυχές του Digital Marketing και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες.

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες και για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου στο www.ebusinessworld.gr

Ολοκληρώθηκε ο 4ος κύκλος του προγράμματος «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη»

Με νικήτρια την οινολόγο Ευαγγελία Σωτηροπούλου και το επιχειρηματικό πλάνο της "Oinosporos’’ ολοκληρώθηκε στις 12 Ιουνίου ο 4ος κύκλος του εκπαιδευτικού προγράμματος «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη» από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών και το Κέντρο Καινοτομίας & Έρευνας του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας.

Το πρόγραμμα -στο οποίο συμμετέχουν υποψήφιοι επιχειρηματίες, αλλά και ήδη ενεργοί, οι οποίοι μέσω της τεχνογνωσίας που λαμβάνουν θέλουν να δώσουν νέα ώθηση στην επιχείρησή τους- ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2017 και τα μαθήματα ολοκληρώθηκαν τον Φεβρουάριο 2018.

Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες είχαν τρεις μήνες στη διάθεσή τους για να ετοιμάσουν το επιχειρηματικό πλάνο τους και να το υποβάλουν στην επιτροπή ειδικών προς αξιολόγηση. Σε αναγνώριση της προσπάθειας όλων, η καλύτερη πρόταση τιμήθηκε με χρηματικό βραβείο 3.000 € που, μάλιστα, φέτος προσέφερε ο ιδρυτής της εταιρίας Stickito, Γ. Ζερβός, περσινός νικητής του Προγράμματος.

Οι νέοι επιχειρηματίες και οι ιδέες που παρουσιάστηκαν ενώπιον κοινού και επιτροπής, ήταν:

Αθηνά Μαλαπάνη: Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής

Δημήτρης Μηλιώτης: AquaWeather (Πρωτότυπο φωτιστικό ενυδρείου)

Κωνσταντίνα Σοφικίτη: Eco-College."Το Σχολείο του Μέλλοντος (To 1ο Πράσινο Σχολείο στην Ελλάδα) 

Βίκυ Περπερίδου & Παναγιώτης Μαστρογιάννης: Get Noticed - Never Settle (1ο Employer Branding agency στην Ελλάδα)

Σωτηροπούλου Ευαγγελία: Oinosporos (οικολογικά καλλυντικά από το κουκούτσι των σταφυλιών)

Νικόλαος Πουλίδης: Λογισμικό για ισορροπίες NASH

Γεωργία Ρουμελιώτη & Λουκάς Τσαπρούνης: Lessugar Ζάχαρη & Στέβια (Γλυκαντικό καινοτομικής σύνθεσης με συνδυασμό απλής κρυσταλλικής ζάχαρης και στέβιας)

Κυριάκος Τσοντσίδης: experiencescanner (1η μηχανή metasearch στα xperience tours)

Γιάννης & Ελένη Αναστασοπούλου: Προώθηση ελαιολάδου Π.Ο.Π. Καλαμάτα με Ισχυρισμό Υγείας

Ευθύμιος Βιογατζής: Pharmabeat (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα στο χώρο του φαρμάκου).

Η τετραμελής επιτροπή που αξιολόγησε και βαθμολόγησε τις επιχειρηματικές ιδέες με κριτήρια την καινοτομικότητα και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάθε μιας, την ποιότητα της ομάδας, τη γνώση της αγοράς-στόχου, την πληρότητα/σαφήνεια του επιχειρηματικού σχεδίου αλλά και εκείνη της παρουσίασης, απαρτίστηκε από τους Παναγιώτη Αλεξάκη, Καθηγητή Οικονομικής των Επιχειρήσεων & Αγορών ΕΚΠΑ (πρόεδρο), Σπύρο Αρσένη PhD, Συντονιστή προγράμματος NBG Business Seeds, Εθνική Τράπεζα, Λίτσα Παναγιωτοπούλου, Γενική Γραμματέα, Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, και Νίκο Παρασκευόπουλο, CFO & Αντιπρόεδρο ΔΣ Vodafone Ελλάδας.

«Η "Επιχειρηματικότητα στην Πράξη" είναι ένα εκπαιδευτικό όχημα που οδηγεί νέους και δημιουργικούς ανθρώπους με επιχειρηματικές ιδέες στην αφετηρία της υλοποίησης.

Η διαδρομή είναι γνωστή, δημιουργική και καταλήγει στην επιτυχία», τόνισε χαρακτηριστικά ο επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος, καθηγητής Χρηματοοικονομικής, Νικόλαος Μυλωνάς.

Από την πλευρά των υποστηρικτών του προγράμματος, ο Οικονομικός Διευθυντής & Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Νίκος Παρασκευόπουλος, δήλωσε ότι «στη Vodafone εστιάζουμε στην καλλιέργεια των κατάλληλων δεξιοτήτων και στη στήριξη της επιχειρηματικότητας των νέων…

Στην προσπάθεια αυτή η σύνδεση του πανεπιστημίου με την επιχειρηματική κοινότητα και την οικονομία αποτελεί ένα από τα πιο βασικά βήματα».

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα του ΕΚΠΑ λειτουργεί υπό την αιγίδα της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, με την ευγενική υποστήριξη του ΕλληνοΑμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και την υποστήριξη των εταιριών VODAFONE, Pfizer ΕΛΛΑΣ Α.Ε., Όμιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια και Ευρωπαϊκή Πίστη.

Η Oracle και η PwC ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η Oracle Financial Services Analytical Applications (OFSAA) και η PwC, μέλος επιπέδου Platinum και Cloud Elite του Oracle PartnerNetwork (OPN), ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους σε διεθνές επίπεδο για την προσφορά στις ασφαλιστικές εταιρείες ξεκάθαρης οπτικής αναφορικά με τρέχοντα και επερχόμενα ζητήματα συμμόρφωσης με το νέο πρότυπο IFRS 17 του Οργανισμού Διεθνών Λογιστικών Προτύπων (ΟΔΛΠ), στα οποία καλούνται να ανταποκριθούν μέχρι το 2021, καθώς και με το πρότυπο περί συμβάσεων μεγάλης διάρκειας (Long Duration Contract Standard) κατά GAAP, το οποίο εκκρεμεί.

Από κοινού, η Oracle και η PwC διευκολύνουν το μετασχηματισμό των χρηματοοικονομικών διαδικασιών και της διαχείρισης κινδύνου καθώς και την υιοθέτηση του IFRS 17 από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Η Oracle παρέχει την πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων που θα επιτρέψει την υλοποίηση διαδικασιών μετασχηματισμού των χρηματοοικονομικών και εφαρμογών ανάλυσης για το πρότυπο IFRS 17 με προδιαμορφωμένες λειτουργίες για επιχειρησιακούς κανόνες, αποτιμήσεις, υπολογισμούς περιθωρίων υπηρεσιών σύμβασης και κοινοποιήσεις στοιχείων.

Η πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων και τα σχετιζόμενα με αυτήν εργαλεία εξασφαλίζουν προδιαμορφωμένες δυνατότητες ενοποίησης με τις διαδικασίες λογιστικής παρακολούθησης και κλεισίματος οικονομικών περιόδων, διευκολύνουν την ενοποίηση με αναλογιστικά συστήματα και δημιουργούν ενοποιημένα, ελέγξιμα αποτελέσματα για τις ανάγκες εσωτερικών και εξωτερικών αναφορών, με δυνατότητα ελέγχου-επαλήθευσης και διαχρονικής καταγραφής.

Η PwC λειτουργεί ως στρατηγικός σύμβουλος της Oracle παρέχοντας εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες υλοποίησης και εργαλεία επιτάχυνσης (accelerator).

Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα επωφεληθούν από τη βελτιωμένη λήψη αποφάσεων, την εκσυγχρονισμένη αναλογιστική ανάλυση, καθώς και από τις πιο έγκαιρες, αξιοποιήσιμες αναφορές σχετικά με τις ανάγκες συμμόρφωσης.

Ο Sonny Singh, Senior Vice President και General Manager του Financial Services Global Business Unit της Oracle, δήλωσε: «Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να ανταποκριθούν σε μια μεγάλη γκάμα απαιτήσεων σχετικά με τους κανονισμούς και τη συμμόρφωση, συμπεριλαμβανομένων των νέων χρηματοοικονομικών προτύπων όπως το IFRS 17.

Για να το πετύχουν αυτό, χρειάζονται μια ολοκληρωμένη τεχνολογική λύση που θα τους επιτρέψει να συμμορφωθούν κατάλληλα με αυτές τις ολοένα πιο σύνθετες απαιτήσεις και να μειώσουν τις δυσμενείς επιπτώσεις στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.

Η βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης κινδύνων και συμμόρφωσης της Oracle, ειδικά σχεδιασμένη για οργανισμούς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, συνδυάζεται με την εξειδίκευση της PwC στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και παρέχει στις ασφαλιστικές εταιρείες τις αναγκαίες δυνατότητες για να ανταποκριθούν σε αυτές τις αυστηρές απαιτήσεις».

Ο Alex Bertolotti, κύριος εταίρος της PwC και αρμόδιος για τα θέματα του IFRS 17, δήλωσε: «Η PwC αποτελεί κορυφαίο σύμβουλο στον κλάδο των ασφαλιστικών εταιρειών με ουσιαστικό ρόλο στο μετασχηματισμό και εκσυγχρονισμό των δραστηριοτήτων τους, ταυτόχρονα με τη συμμόρφωσή τους βάσει των απαιτήσεων του νέου προτύπου IFRS 17.

H ηγετική τεχνολογική θέση της Oracle, στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε συνδυασμό με την ισχυρή εμπειρία της PwC στην αγορά, επιτρέπει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και λύσεων λογισμικού για τον κλάδο των ασφαλιστικών εταιρειών, και την αξιοποίηση της μεγάλης εξειδίκευσής μας στον κλάδο, ώστε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά τους πελάτες μας στην προσπάθεια ανταπόκρισής τους σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές προκλήσεις».

Η ATC υλοποίησε έργο για το Ινστιντούτo Επικοινωνίας

Το έργο αφορά στη δημιουργία πλατφόρμας φιλοξενίας και διαχείρισης του ψηφιακού αρχείου του ΙΕπ

Η Athens Technology Center (ATC) πρόσφατα ολοκλήρωσε τη δημιουργία συστήματος διαχείρισης ψηφιακού αρχείου για λογαριασμό του Ινστιντούτου Επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα, με όχημα την πλατφόρμα infoasset, που αποτελεί την ολοκληρωμένη πρόταση της ATC για διαχείριση πολυμεσικού περιεχομένου και content marketing, το Ινστιντούτο απολαμβάνει πλέον την αποτελεσματική κατηγοριοποίηση, αρχειοθέτηση και διαχείριση ενός τεράστιου πλούτου περιοδικών, εκδόσεων, καταχωρίσεων, ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σποτ, από τη δεκαετία του 1940 έως σήμερα.

Πυρήνα του έργου αποτέλεσαν οι λειτουργικότητες αποθήκευσης, ταξινόμησης, αναζήτησης και διαχείρισης της πλατφόρμας infoassset της ATC.

Μέσω αυτών, οι χρήστες του συστήματος μπορούν να πλοηγούνται στο σύνολο του αρχείου, μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον λειτουργίας (UI), συνδυάζοντας ποικιλία κριτηρίων αναζήτησης, όπως, τον τίτλο και τους συντελεστές μιας διαφημιστικής καμπάνιας ή μιας έκδοσης, τη χρονολογία δημιουργίας συγκεκριμένου υλικού, τον τύπο του αρχείου, keywords , τη χρήση λογικών τελεστών κλπ.

Επίσης, στα πλαίσια του έργου, η ATC διαμόρφωσε ειδικό μηχανισμό «μαζικής εισαγωγής» (import) αρχείων εικόνας, ήχου και video, συμπεριλαμβανομένων των μεταδεδομένων τους.

Τελικός στόχος αυτής της πρωτοβουλίας του ΙΕπ είναι να αποκτήσουν σταδιακά πρόσβαση στο αρχείο φορείς και πρόσωπα της διαφήμισης.

Μέχρι στιγμής το αρχειοθετημένο περιεχόμενο αγγίζει τον αριθμό των 12.000 εγγραφών. Υπολογίζεται ότι το φθινόπωρο του 2018 ένα μεγάλο μέρος του αρχείου θα είναι έτοιμο, ώστε να διευκολύνεται η αναζήτηση του ζητούμενου περιεχομένου.

Grandair LTD: Νέα πλατφόρμα διαχείρισης από τη Generation Y

Με ένα έργο αξιώσεων και υψηλών τεχνικών προδιαγραφών επισφραγίστηκε η συνέχιση της συνεργασίας μεταξύ της Generation Y και τις κορυφαίας μεταφορικής εταιρίας στον τομέα της διακίνησης γενικού φορτίου και ανταλλακτικών πλοίων.

H Grandair LTD Cargo Services:

• Διαθέτει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας

• Λειτουργεί γραφεία σε κομβικά σημεία σε όλο τον κόσμο

• Συνεργάζεται με περισσότερες από 2.000 διεθνείς εταιρίες

• Καλύπτει περισσότερες από 95 χώρες με πάνω από 380 λιμάνια και αεροδρόμια

• Παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευμάτων και εκτελωνισμού παγκοσμίως

Για τη διαχείριση του διεθνούς πελατολογίου και των εμπορευμάτων της, η εταιρία εμπιστέφθηκε τη Generation Y, η οποία βάση των αναγκών και των στόχων του πελάτη αποφάσισε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του απαιτητικού έργου της σύνδεσης του διαχειριστικού συστήματος καταγραφής φορτίων με το σύστημα εκτελωνισμού και αποθήκης.

Συγκεκριμένα, βασικός στόχος ήταν η δημιουργία ενός κοινού interface μεταξύ των δύο συστημάτων που στηρίχθηκε σε μια απολύτως custom εκτέλεση με σαφή UI σχεδίαση.

Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία συστήματος πολλαπλών ρόλων χρηστών (agents, διαχειριστές, εκτελωνιστές) με δυνατότητα διαφορετικών επιπέδων διαχείρισης και ένα πλήθος φίλτρων, λειτουργικοτήτων και εφαρμογών που επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση της πληροφορίας και των παρραγελιών.

Μέσω του νέου, ενιαίου διαχειριστικού συστήματος, η Grandair LTD απολαμβάνει:

• Απλοποίηση διαχείρισης των καρτελών του πελατολογίου

• Καθετοποίηση των διαδικασιών καταγραφής νέων αποστολών

• Ταχύτερη εξυπηρέτηση και επικοινωνία των συμμετεχόντων

• Εκμηδένιση του χρόνου εργασιών

• Διευκόλυνση ολοκλήρωσης διαδικασιών σε όλα τα γραφεία σε κάθε χώρα παρουσίας της εταιρίας

• Μείωση λειτουργικών εξόδων

Οι Mundial Fans έρχονται στο Project Agora

Το Project Agora, το κορυφαίο Native Advertising δίκτυο στην Ελλάδα προετοιμάζεται για το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελο ποδοσφαίρου και καλωσορίζει τους Mundial Fans. Πρόκειται για τη νέα δυνατότητα στόχευσης, η οποία δημιουργήθηκε για να ικανοποιήσει τις ανάγκες επικοινωνίας των διαφημιζομένων ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλου.

Οι Mundial Fans είναι στην πλειονότητα τους άνδρες, οι οποίοι ενδιαφέρονται για τα αθλητικά νέα και ειδικότερα για το Παγκόσμιο Κύπελο, πολύ περισσότερο από το μέσο Έλληνα.
Οι διαφημιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τους Mundial fans μέσω των καινοτόμων native ad-formats του Project Agora, αυξάνοντας περαιτέρω την αποδοτικότητα τους διαφημιστικού τους μηνύματος.

Η νέα δυνατότητα στόχευσης, είναι πλήρως εναρμονισμένη με τον κανονισμό για τα προσωπικά δεδομένα και θα είναι διαθέσιμη στην Ελληνική αγορά από την Τέταρτη 13 Ιουνίου έως και την ολοκλήρωση του Παγκοσμίου Κυπέλου, στις 15 Ιουλίου.

Cutting Edge Courses:  21 & 22 Ιουνίου & 16 & 17 Ιουλίου

Τα Cutting Edge Courses επιστρέφουν με δύο σεμινάρια για το Digital Marketing Strategy και το Mobile Marketing! Ο Rob Thurner, κορυφαίος εισηγητής του κλάδου, μοιράζεται τα μυστικά του σε 2 διήμερα και μέσα από 32 ώρες θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης.

Στις 21 & 22 Ιουνίου ο Rob θα επεκταθεί στο Digital Marketing Strategy: Ανάμεσα σε άλλα, θα μιλήσει για το πώς θα ορίσεις τους στόχους σου, πώς θα κατανοείς και θα αξιοποιείς τα διαφορετικά ψηφιακά κανάλια και πώς θα σχεδιάσεις και θα υλοποιείς ολοκληρωμένες ψηφιακές καμπάνιες.

Σε ποιους απευθύνεται:

Στελέχη τμημάτων marketing και e-Commerce εταιριών B2C και B2B

Ιδιοκτήτες και στελέχη ηλεκτρονικών καταστημάτων

Στελέχη advertising και media agencies

Στις 16 & 17 Ιουλίου θα μπει στο μικροσκόπιο το Mobile Marketing. Μάθε ό,τι χρειάζεσαι για την επανασχεδίαση της mobile στρατηγικής σου, ποιες νέες τεχνολογίες θα λατρέψουν οι χρήστες σου και πώς θα μετρήσεις και θα βελτιστοποιήσεις την απόδοση mobile marketing καμπανιών.

Σε ποιους απευθύνεται:

Στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το Mobile Strategy και Mobile Planning

Στελέχη επιχειρήσεων στο χώρο του Marketing, e-Commerce και CRM

Επιχειρήσεις που ήδη διαθέτουν κάποιο mobile platform, το οποίο δεν τους αποδίδει τα απαραίτητα πωλησιακά και οικονομικά οφέλη

Επιχειρήσεις με responsive web sites, από τους κλάδους: Ένδυση / Fashion, Ηλεκτρικά είδη, Super Market, κ.ο.κ.

Εταιρείες e-επιχειρείν, όπως: On-line φαρμακεία, ελληνικά mobile apps, ειδησεογραφικά web sites, αεροπορικές εταιρίες, μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, κ.ο.κ.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Cutting Edge Courses θα βρείτε εδώ 

Συνεργασία ACS και Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης

 Σε προσφορά διασωστικού εξοπλισμού και ειδών πρώτης ανάγκης στα Λιμεναρχεία Πάτμου και Σάμου προχώρησε η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης σε συνεργασία με την ACS, με στόχο την υποστήριξη των επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης προσφύγων που διεξάγουν τα δύο λιμεναρχεία στην περιοχή της ευθύνης τους.

Περισσότερα από 45 κιβώτια με αλουμινοκουβέρτες, παιδικές κουβέρτες και αδιάβροχα παραδόθηκαν στα δύο Λιμεναρχεία, τα οποία συνεργάζονται με το Παράρτημα Σάμου της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης σε επιχειρήσεις στη θάλασσα.

Για την αποστολή της βοήθειας ενεργοποιήθηκε από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης το Τμήμα Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Δράσεων της Κεντρικής της Διοίκησης και το αντίστοιχο της Σάμου, ενώ η ACS, χορηγός της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, ανέλαβε δωρεάν τη μεταφορά του εξοπλισμού από την Θεσσαλονίκη.

Η ACS στέκεται από το 2016 αρωγός της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, με σκοπό την ενίσχυση του επιχειρησιακού της έργου στη θάλασσα, καθώς με την αύξηση των προσφυγικών ροών και πάλι στα νησιά, οι λιμενικές αρχές καλούνται να φέρουν εις πέρας για άλλη μια φορά δεκάδες επιχειρήσεις σε καθημερινή πλέον βάση.

Προγράμματα αξίας 100 εκατομμύριων δολαρίων απο την Google

Mέσω του προγράμματος Grow with Google που ξεκίνησε τον Μάρτιο η Google θα δώσει την ευκαιρία σε ένα εκατομμύριο Ευρωπαίους να βρουν δουλειά ή να αναπτύξουν νέες επιχειρηματικές δραστηριότητές.

Δεδομένου του ταχύτατου ψηφιακού μετασχηματισμού που συμβαίνει σήμερα στον κόσμο, η εταιρεία θέλει να  διασφαλίσει  ότι όλοι θα αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ευκαιρίες και να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που παρουσιάζει το πρόγραμμα αυτό.

Από τότε που ξεκίνησε το “Grow with Google” το 2015, περισσότεροι από 214.000 άνθρωποι βρήκαν νέα δουλειά ή ξεκίνησαν μια επιχείρηση επωφελούμενοι την προσφερόμενη εκπαίδευση.

Η εξασφάλιση ότι οι προσπάθειές της Google  θα προσεγγίσουν τις πιο ευαίσθητες και μειονεκτούσες κοινωνικές ομάδες, απαιτεί την συνεργασία  με οργανισμούς όπως η OpenClassrooms και η Inco, οι οποίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή υποστήριξης εκείνων που βρίσκονται εκτός ψηφιακής αγοράς.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο  στη συνάντηση Tech for Good στο Παρίσι η εταιρεία δεσμεύθηκε ότι θα προσφέρει 100 εκατομμύρια δολάρια για τα επόμενα πέντε χρόνια μέσω του Google.org σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής που επικεντρώνονται σε ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων και  παροχή οικονομικών ευκαιριών.

Στόχος της Google είναι  να βοηθήσει  οργανισμούς που επικεντρώνονται στη χρήση τεχνολογίας και καινοτομίας να εφοδιάσουν άτομα με νέες δεξιότητες  και να υποστηρίξουν ανέργους ή αυτούς που αναζητούν καλύτερες θέσεις εργασίας όπως και εργαζομένους με  χαμηλές απολαβές.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το 44% των ευρωπαίων ενηλίκων σε παραγωγική ηλικία δεν έχουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες. Στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, μόνο το 38% των νέων πιστεύει ότι η εκπαίδευσή τους  παρέχει τις δεξιότητες που χρειάζονται για να εισέλθουν στο εργατικό δυναμικό.

Υπάρχει σαφώς πολλή δουλειά για να καταστούν οι ευκαιρίες της ψηφιακής οικονομίας διαθέσιμες σε όλους και ο τομέας κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας μαζί με τους εμπλεκόμενους σε κυβερνητικές θέσεις, στα τοπικά  συμβούλια, στα πανεπιστήμια και στις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα  θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο .

Πηγή: Βlog.google

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search