Tech & Business

Η ATC στο 1ο Ελληνικό Forum Ενιαίας Υγείας

Η Athens Technology Center (ATC) με ιδιαίτερη χαρά αποδέχθηκε την πρόσκληση του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου να συμμετάσχει στο 1ο Ελληνικό Forum Ενιαίας Υγείας (1st Hellenic One Health Forum), που διοργανώνεται το Σάββατο 15/12/2018 στο χώρο του Πολεμικού Μουσείου.

Η πρόσκληση προέκυψε στα πλαίσια της ιδιαίτερης και εκτενούς τεχνογνωσίας που η ATC έχει αναπτύξει στο πεδίο εφαρμογής Big Data αναλύσεων στο χώρο της Υγείας μέσα από την ενεργή δράση της σε σχετικά ευρωπαϊκά έργα (όπως ενδεικτικά το IASIS, το EVOTION και το BDB2Decide).

Η διοργάνωση πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με σκοπό την εξάπλωση της διεπιστημονικής συνεργασίας και επικοινωνίας, σε όλους τους τομείς της υγείας των ανθρώπων των ζώων και του περιβάλλοντος (One Health Initiative).

Κατά τις εργασίες του Forum, η ATC πρόκειται να παρουσιάσει την εξειδικευμένη γνώση της πάνω στις ευκαιρίες και τα οφέλη που προσφέρουν διαδικασίες Big Data analysis στο χώρο της δημόσιας υγείας.

Πιο συγκεκριμένα, θα εστιάσει στις δυνατότητες εφαρμογής τέτοιου είδους αναλύσεων στο πλαίσιο της έρευνας, πρόληψης κι αντιμετώπισης σοβαρών λοιμωδών νοσημάτων, όπου το μεγαλύτερο μέρος τους είναι ζωοανθρωπονόσοι.

Παράλληλα, η εταιρεία έχει αναλάβει τον ιδιαίτερα τιμητικό ρόλο του συντονιστή στη ενότητα του Forum που είναι αφιερωμένη στην καινοτομία και την τεχνολογία σε σχέση με τη στρατηγική της Ενιαίας Υγείας.

6 στους 10 Έλληνες δεν γνωρίζει τι είναι το GDPR σύμφωνα με την Pollfish

Στοιχεία έρευνας της Pollfish που θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο IMC18

Μια αποκλειστική έρευνα έρχεται να διαφωτίσει τη σχέση σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και ψηφιακής διαφήμισης στο IMC18, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου.

Με ακτινοβολία διεθνούς φήμης – και ελληνικές ρίζες - η πλατφόρμα ερευνών Pollfish και ο συνιδρυτής της Ζήσης Μπέλλας θα αποκρυπτογραφήσει τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα πάντα γύρω από την ψηφιακή επικοινωνία και διαφήμιση.

Η έρευνα που έγινε αποκλειστικά για το IMC18, αναμένεται να αναδείξει την τάση για καυτά θέματα της αγοράς όπως το ad-blocking, την άποψη των Ελλήνων για τη ψηφιακή διαφήμιση, τον επιθυμητό τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου και τη στάση τους απέναντι στη συλλογή δεδομένων.

Για την πλήρη agenda, τα special events του #IMC18 που διεξάγεται την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου, και για να κλείσετε θέση σας στο μέλλον, επισκεφθείτε το www.imc18.gr.

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις συμμετοχής στον 6ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Καινοτόμων Γυναικών 2019

Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στον 6ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Καινοτόμων Γυναικών 2019 που διοργανώνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με σκοπό να αναδείξει την εξαιρετική δουλειά γυναικών επιχειρηματιών που καινοτομούν και έχουν φέρει τις ιδέες τους στην αγορά, αλλά και να εμπνεύσει τις επόμενες γενιές.

Την έναρξη του Διαγωνισμού κήρυξαν στις 6 Νοεμβρίου 2018 ο Carlos Moedas, Επίτροπος αρμόδιος για την έρευνα, της επιστήμη και τη καινοτομία, και η Věra Jourová, Επίτροπος αρμόδια για τη δικαιοσύνη, τους καταναλωτές και την ισότητα φύλων, κατά τη διάρκεια του Web Summit στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας.

Ο Διαγωνισμός χρηματοδοτείται από τον Ορίζοντα 2020, το Πρόγραμμα Πλαίσιο της ΕΕ για την έρευνα και τη καινοτομία. Τρία χρηματικά βραβεία αξίας €100.000 θα δοθούν στην βασική κατηγορία «Καινοτόμες Γυναίκες» (Women Innovators), ενώ ένα ειδικό βραβείο αξίας €50.000 θα δοθεί στην «Ανερχόμενη Καινοτόμο Γυναίκα» (Rising Innovators), μια επιχειρηματία που ξεχωρίζει και βρίσκεται στο ξεκίνημα της καριέρας της (ηλικίας ως 35 ετών).

Ο Διαγωνισμός αυτός προκύπτει από την ανάγκη που υπάρχει στην Ευρώπη για περισσότερους καινοτόμους επιχειρηματίες, ώστε να παραμείνει μια ένωση ανταγωνιστική τις επόμενες δεκαετίες αλλά να δοθεί ώθηση στην οικονομική πρόοδο.

Είναι γεγονός ότι οι γυναίκες δεν εκπροσωπούνται επάξια στην καινοτομική επιχειρηματικότητα. Αποτελούν λοιπόν, μια ανεκμετάλλευτη πηγή για την Ευρώπη, που οφείλει να αξιοποιήσει όλους τους διαθέσιμους πόρους για να παραμείνει ανταγωνιστική και να παρέχει λύσεις στις κοινωνικές προκλήσεις.

Με αυτό το σκεπτικό, η ΕΕ δημιούργησε το πρώτο βραβείο για τις Καινοτόμες Γυναίκες το 2011, ώστε να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές και εμπορικές τους ικανότητες.

Ο επίτροπος Carlos Moedas δήλωσε: «Ολοένα και περισσότερες γυναίκες ασχολούνται με την έρευνα, την τεχνολογία και την επιχειρηματικότητα, όμως θέλουμε ακόμα περισσότερες γυναίκες να δημιουργούν καινοτομικές επιχειρήσεις.

Οι προηγούμενοι διαγωνισμοί για τις Γυναίκες Καινοτόμους έφεραν στην επιφάνεια μοναδικές ιδέες και ανέδειξαν τη σκληρή δουλειά εξαιρετικών γυναικών επιχειρηματιών. Ανυπομονώ να δω περισσότερες εμπνευσμένες υποψήφιες στον φετινό διαγωνισμό»!

Από τη μεριά της, η επίτροπος Vera Jourová επισήμανε πως οι νικήτριες του Διαγωνισμού αποτελούν έμπνευση για άλλες γυναίκες, αλλά και πρότυπα ζωής που βρίσκουν τη δύναμη να κυνηγήσουν τα όνειρα και τις ιδέες τους.

Ο Διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλες τις γυναίκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (και χώρες που συνδέονται με τον Ορίζοντα 2020) που είναι ιδρύτριες ή συνιδρύτριες εταιρείας, ενεργής πριν την 1η Ιανουαρίου 2017, και έχουν εισάγει κάποια καινοτομία στην αγορά.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 16 Ιανουαρίου 2019. Μια ανεξάρτητη επιτροπή εμπειρογνωμόνων θα αξιολογήσει και θα επιλέξει τις 4 νικήτριες, ενώ τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την άνοιξη του 2019.

Μάθετε Περισσότερα:
EU Prize for Women InnovatorsEU Prize for Women Innovators
Ανακοίνωση Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Υποβολή αίτησης στο διαγωνισμόΥποβολή αίτησης στον διαγωνισμό

Πηγή: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης 

Η Vodafone και η Sony Pictures ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η Sony Pictures συνεργάζεται με την Vodafone με στόχο να υποστηρίξουν 10 εκατομμύρια νέους ώστε να ανακαλύψουν νέες ψηφιακές δεξιότητες, ευκαιρίες κατάρτισης και απασχόλησης έως το 2022

Η Vodafone και η Sony Pictures ανακοινώνουν τη διεθνή τους συνεργασία και ενώνουν τις δυνάμεις τους, προκειμένου να βοηθήσουν εκατομμύρια νέους σε 20 διαφορετικές χώρες να ανακαλύψουν τις δεξιότητες που τους ξεχωρίζουν και να τις αξιοποιήσουν προκειμένου να βρουν απασχόληση στην ψηφιακή οικονομία.

Οι δύο εταιρίες θα αξιοποιήσουν την πολυαναμενόμενη ταινία Spider-Man: Μέσα στο Αραχνο-Σύμπαν που έρχεται στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Δεκέμβριο προκειμένου να παρουσιάσουν στους νέους το Future Jobs Finder της Vodafone, μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα υπό τη μορφή ηλεκτρονικού παιχνιδιού που τους βοηθά να κατανοήσουν ποιες είναι οι δεξιότητες που διαθέτουν, ποιες μπορούν να αναπτύξουν καθώς και να εντοπίσουν ευκαιρίες απασχόλησης στην αγορά.

Το εργαλείο αυτό αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας της Vodafone που έχει ως στόχο, έως το 2022, να στηρίξει 10 εκατομμύρια νέους, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε ψηφιακές δεξιότητες, καθώς και σε ευκαιρίες κατάρτισης και απασχόλησης.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Vodafone και η Sony Pictures υλοποιούν μια διεθνή ψηφιακή εκστρατεία που θα κατευθύνει τους νέους να ανακαλύψουν το Future Jobs Finder, έχοντας ως κεντρικό θέμα το μήνυμα που αναδεικνύει η νέα ταινία - ότι ο καθένας μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του με τις σωστές δεξιότητες και την κατάλληλη στήριξη.

Η ταινία, κυκλοφορεί στους κινηματογράφους από τη Feelgood Entertainment, και παρουσιάζει ένα διαφορετικό σύμπαν του Spider-Man - γνωστό ως Αραχνο-Σύμπαν – όπου περισσότεροι από έναν μπορούν να φοράνε τη μάσκα.

Μέσα σε αυτό το σύμπαν θα γνωρίσουμε τον έφηβο Miles Morales από το Μπρούκλιν, ο οποίος, όπως και πολλοί νέοι που ετοιμάζονται να κάνουν το μεγάλο άλμα στο επόμενο στάδιο της ζωής τους, πασχίζει να μάθει ποιος είναι και τι του επιφυλάσσει η μοίρα.

Σε μία από τις καλύτερες σκηνές της ταινίας, ο Πίτερ Πάρκερ λέει στον Μάιλς Μοράλες «Μην το κάνεις όπως εγώ, αλλά όπως θα το έκανες εσύ», ένα σημαντικό μήνυμα που περνάει αυτή η ταινία στους θεατές.

Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 300.000 νέοι και νέες έχουν ολοκληρώσει το τεστ που διατίθεται μέσω του εργαλείου Future Jobs Finder της Vodafone, και έχουν έρθει σε επαφή με περισσότερες από ένα εκατομμύριο διαφορετικά είδη απασχόλησης που αξιοποιούν ψηφιακές δεξιότητες.

Μέσω της διαδικτυακής αυτής πλατφόρμας, οι χρήστες ολοκληρώνουν μια σειρά από σύντομες δοκιμασίες, που αναπτύχθηκαν από ψυχολόγους, ειδικούς σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού και φορείς παροχής κατάρτισης, με στόχο να εντοπίσουν τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντα που θα τους οδηγήσουν στο επόμενο επαγγελματικό τους βήμα.

Απαντώντας στις ερωτήσεις αυτές, οι νέοι και οι νέες μπορούν να κατανοήσουν ποιές είναι οι δυνατότητές τους και να βρουν πραγματικές ευκαιρίες απασχόλησης στην αγορά, σε διαφόρους τομείς της ψηφιακής οικονομίας, θέσεις οι οποίες αντιστοιχούν στις δεξιότητές τους.

Παράλληλα, μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε προγράμματα δωρεάν κατάρτισης  σε ψηφιακές δεξιότητες.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο https://youtu.be/nN0M6Pm1MOQ

Gold Βραβείο για τη PARKGURU στα Best City Awards 2018

Στο πλαίσιο της τελετής απονομής των βραβείων “Best City Awards 2018, η PARKGURU απέσπασε το πρώτο βραβείο (Gold Award) στην κατηγορία Κινητικότητα & Μεταφορές (Mobility & Transportation), η οποία είχε ως αντικείμενο τις IoT Εφαρμογές για την υποστήριξη της μετακίνησης των πολιτών καθώς και των εμπορευματικών μεταφορών.

Η καινοτόμος εφαρμογή PARKGENE του Ομίλου PARKGURU, είναι μια λύση που αποδεικνύεται ενδεδειγμένη επιλογή για τους Δήμους στην Ελλάδα αλλά και σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις στο πλαίσιο υλοποίησης τους δράσεων Smart Cities, καθώς και Internet of Things αρχιτεκτονικών.

Η εφαρμογή PARKGENE, σήμερα, είναι διασυνδεδεμένη με IoT πλατφόρμες όπως η CISCO KINETIC, που είναι εγκατεστημένη σε περισσότερες από 120 μεγάλες πόλεις, προκειμένου να “αντλεί” στοιχεία και να τα παρουσιάζει με έξυπνους τρόπους τόσο στους πολίτες όσο και σε αρμόδιες υπηρεσίες του εκάστοτε Δήμου.

Ο Μάνος Μακρομάλλης, COO της PARKGURU, δήλωσε:

“Στον Όμιλο PARKGURU είμαστε εστιασμένοι να αναπτύσσουμε τεχνολογίες οι οποίες βοηθούν τη καθημερινή ζωή ενός οδηγού αυτοκινήτου.

Η διαρκής έρευνα και ανάπτυξη μας καταξιώνουν σήμερα ως τους πρωτοπόρους στην αγορά του Parking με χρήση τεχνολογίας blockchain και ηλεκτρονικών πληρωμών συμπεριλαμβανομένων πληρωμών με κρυπτονομίσματα. Το βραβείο Best City Awards 2018 επιβεβαιώνει το όραμα και τον προσανατολισμό του Ομίλου προς την καινοτομία.”

Σήμερα το οικοσύστημα PARKGENE αριθμεί περίπου 58.000 χρήστες, με έντονη αυξητική τάση κατά τους τελευταίους μήνες τόσο σε IOS όσο και σε Android συσκευές, και ήδη υπάρχει εμπορική συνεργασία και συναλλαγές με περισσότερες από 18.000 θέσεις στάθμευσης σε επαγγελματικά parking στην περιοχή της Αττικής, της Θεσσαλονίκης και πιλοτικά πλέον αρχίζει να αναπτύσσεται και στη Κύπρο.

Επιπρόσθετα της Ελλάδας και της Κύπρου, στην εφαρμογή μας είναι καταγεγραμμένες περισσότερες από 6 εκατομμύρια θέσεις επαγγελματικών parking σε 8 χιλιάδες πόλεις παγκοσμίως.

Η ATC συμμετέχει την MoodleMoot 2018

Η Athens Technology Center (ATC) υποστηρίζει τον ΕΕΛΛΑΚ - Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών και συμμετέχει στο 2o Πανελλήνιο Συνέδριο MoodleMoot που πραγματοποιείται 29 & 30 Νοεμβρίου στο χώρο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ).

Σκοπός του Συνεδρίου είναι να προωθήσει το γόνιμο και δημιουργικό διάλογο στην εκπαιδευτική κοινότητα για τη χρήση του Moodle, να αναδείξει καλές πρακτικές χρήσης του στην Ελλάδα, καθώς και να παρουσιαστούν καινοτόμες χρήσεις λειτουργιών του Moodle στην Ελλάδα και διεθνώς.

Στο πλαίσιο αυτό η ATC πρόκειται να παρουσιάσει την ολοκλήρωση της της πλατφόρμας Moodle με το Saba Meeting και την αξιοποίησή της σε έργo εθνικής εμβέλειας, για λογαριασμό του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ).

Στο έργο αυτό το Moodle χρησιμοποιείται ως μέρος ολοκληρωμένης λύσης για την παροχή ασύγχρονης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης με τη συμμετοχή 40.000 φοιτητών και 2.000 καθηγητών.

Αναλυτικότερα, για τις ανάγκες του συγκεκριμένου έργου, η ATC υλοποίησε εφαρμογή διασύνδεσης του Moodle με Cloud Based εφαρμογή Enterprise επιπέδου (Saba Meeting), εξασφαλίζοντας υπηρεσίες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης υψηλού επιπέδου, απλές στη χρήση και με μειωμένο κόστος διαχείρισης και υποδομής.

H Athens Technology Center (ATC) σχεδιάζει, αναπτύσσει και διαθέτει καινοτόμες λύσεις Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού τόσο με τη μορφή τοπικών εγκαταστάσεων (on premise) αλλά και στο cloud.

Στο πλαίσιο αυτό έχει επιτυχώς καλύψει τις ανάγκες ποικίλων οργανισμών του Δημοσίου Τομέα, όπως ενδεικτικά η Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (ΜΟΔ), η Σχολή Δημόσιας Υγείας αλλά και η Κυπριακή Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης (ΚΑΔΔ), καθώς και σε εταιρείες- ηγέτες του ιδιωτικού τομέα, όπως η Zerto (Ισραήλ), η Εθνική Τράπεζα, η Wind Hellas, η Demo Φαρμακευτική και άλλες.

Η Generation Y στην eCommerce Expo 2018 24 - 25 Νοεμβρίου 2018, Ζάππειο Μέγαρο.

Στην eCommerce Expo 2018, το μοναδικό γεγονός στην Ελλάδα που προσφέρει άμεση επαφή και δικτύωση εκθετών ηλεκτρονικών υπηρεσιών και προϊόντων, με εξειδικευμένο κοινό από όλη τη χώρα, θα συμμετάσχει για 4η χρονιά, ως χορηγός και εκθέτης, η Generation Y - International eBusiness Experts.

Σε μία εποχή που το ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν βρίσκονται σε διαρκή ανάπτυξη και σταδιακή αναμόρφωση, η Generation Y, ως ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο, θα δώσει το παρών, προκειμένου να ενημερώσει το κοινό για τις καινοτόμες πρακτικές που εφαρμόζει και τα πρωτοποριακά εμπορικά εργαλεία που έχει αναπτύξει.

Έχοντας πλέον εξελιχθεί σε θεσμό, η eCommerce Expo 2018 θα ανοίξει τις πύλες της στις 24 και 25 Νοεμβρίου, στον εκθεσιακό χώρο του Ζαππείου, με παράλληλα συνέδρια, workshops και το CEO forum, όπου διακεκριμένοι ομιλητές από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την ελληνική κυβέρνηση και από επώνυμες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελλάδας και του εξωτερικού θα κληθούν να δώσουν απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα που αφορούν στο μέλλον του σχετικού κλάδου.

Επισκέπτες και συμμετέχοντες στην έκθεση, θα έχουν την δυνατότητα να συνομιλήσουν με τους εκπροσώπους της Generation Y για να ενημερωθούν και να βρουν λύσεις για όλο το φάσμα των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού εμπορίου και του Digital Transformation, μέσα από τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες της εταιρίας. (Digital Marketing Research, Β2C & B2B εφαρμογές, business consultancy κ.ο.κ).

Κύριο μέλημα της Generation Y είναι να μεγιστοποιούνται πάντοτε τα επιχειρηματικά αποτελέσματα του πελατολογίου της, με στόχο αυτό να επιτυγχάνει την πιο πετυχημένη δυνατή παρουσία στην καθόλα ανταγωνιστική οικονομία του διαδικτύου, συμβάλλοντας με τη σειρά της στην περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Η Cyta αναθέτει στην Oracle τον ψηφιακό μετασχηματισμό της

Η κορυφαία τηλεπικοινωνιακή εταιρεία της Κύπρου θα υλοποιήσει τη λύση που βασίζεται στην προσέγγιση cash to care της Oracle για την επιτάχυνση της παρουσίασης νέων προϊόντων και την υιοθέτηση μιας πιο ευέλικτης και αποτελεσματικής υπηρεσίας τιμολόγησης

Η Cyta, ο κορυφαίος πάροχος ολοκληρωμένης ηλεκτρονικής επικοινωνίας στην Κύπρο, επέλεξε τη λύση Oracle Rapid Offer Design and Order Delivery (RODOD) για την παροχή μιας σύγχρονης, ψηφιακής εμπειρίας στους πελάτες, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες της.

Η Cyta, ένας ημικρατικός οργανισμός, παρέχει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών και εφαρμογών φωνής και δεδομένων τόσο για τη σταθερή όσο και για την κινητή τηλεφωνία. Η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί για να ανταποκριθεί στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της για νέες, προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες περιεχομένου και πολυμέσων.

Για παράδειγμα, η Cyta πρόσφατα εξασφάλισε, για την Κύπρο, τα δικαιώματα της οπτικοακουστικής μετάδοσης του FA Premier League, για την ποδοσφαιρική περίοδο 2019-2022.

Εχοντας διαπιστώσει τις ελλείψεις των legacy συστημάτων επιχειρηματικής υποστήριξης (BSS) σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου του αργού ρυθμού παρουσίασης νέων προϊόντων στην αγορά, της αποσπασματικής διαδικασίας σχεδιασμού προσφορών και της έλλειψης δυνατότητας ψηφιακής συνδιαλλαγής με τους πελάτες της, η Cyta ήξερε ότι χρειαζόταν μια σύγχρονη προσέγγιση.

Μέρος των προσπαθειών ψηφιακού μετασχηματισμού θα είναι και η υλοποίηση από τη Cyta των Oracle λύσων RODOD σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη για τις τηλεπικοινωνίες λύση Customer Experiance (CX).

Με αυτές τις λύσεις, η εταιρεία θα μπορεί να παρουσιάσει ταχύτερα νέες υπηρεσίες, να υλοποιήσει πιο ευέλικτες καμπάνιες marketing και πωλήσεων, να προσελκύσει πελάτες και να τους προσφέρει έγκαιρα υπηρεσίες που τους ταιριάζουν, να παρέχει αποτελεσματικά και να αποτιμήσει με ευελιξία αυτές τις υπηρεσίες, καθώς και να ενδυναμώσει τους πελάτες της με πληροφορίες και καινοτομίες.

“Επιλέξαμε την Oracle για το εύρος, την ωριμότητα και την πληρότητα της λύσης της, την αποδεδειγμένη ικανότητά της να βοηθάει τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να επιτύχουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους και τη συνεχή καινοτομία που παρέχει μέσω του Oracle Cloud”, δήλωσε ο κ. Χρύσης Φοινιώτης, CTIO της Cyta.

“Θα είμαστε πλέον σε θέση να επιτύχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα στους τομείς που αποτελούν την υψηλότερη προτεραιότητα για εμάς, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτερης παρουσίασης νέων υπηρεσιών στην αγορά, της χρονικής συντόμευσης των κύκλων, της βελτίωσης της λειτουργικής αποδοτικότητας και των βελτιωμένων Net Promoter Scores.”

“Οι πάροχοι αναγνωρίζουν την ταχεία και ισχυρή επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον εκσυγχρονισμό των front office λειτουργιών”, σχολίασε ο Doug Suriano, Senior Vice President & General Manager of Oracle Communications.

“Οι εργαζόμενοι της Cyta θα μπορούν να παρέχουν στους πελάτες τους μια πιο αποτελεσματική και σύγχρονη συναλλαγή για την προμήθεια και παράδοση της παραγγελίας, τη χρηματική αποτίμηση της συνδρομής και την προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης.”

 

Σε 10 χρόνια οι χρηματιστηριακές συναλλαγές θα βασίζονται σε τεχνολογία blockchain

Ψηφιακές συναλλαγές που θα βασίζονται στην τεχνολογία blockchain θα αντικαταστήσουν εντελώς τις παραδοσιακές σε δέκα χρόνια, δήλωσε στο Reuters ο Thomas Zeeb από τον κορυφαίο ελβετικό χρηματιστηριακό οργανισμό SIX.

"Το υπάρχον σύστημα θα μπορούσε να αντικατασταθεί εντελώς σε περίπου 10 χρόνια. Όταν οι μεσίτες, οι τράπεζες, οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι μεγάλοι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων διαπιστώσουν τα πλεονεκτήματα κόστους της τεχνολογίας blockchain, θα την υιοθετήσουν αρκετά σύντομα", δήλωσε ο Zeeb.

Ο Zeeb μίλησε στο Reuters με αφορμή το λανσάρισμα του ψηφιακού δικτύου τής SIX (SDX), το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στα μέσα του 2019. Μόλις αποσαφηνιστούν τα νομικά ζητήματα με την ελβετική κυβέρνηση και τον ρυθμιστή χρηματοπιστωτικών αγορών της χώρας, η εταιρεία πρόκειται να προσφέρει συναλλαγές αρχικά για επιλεγμένες μετοχές και κατόπιν και για άλλα χρηματιστηριακά προϊόντα, ομόλογα κ.λπ. που διαπραγματεύονται σε «παραδοσιακά» χρηματιστήρια.

Σύμφωνα με τον Zeeb, η απόφαση για τη δημιουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας ήρθε ως αποτέλεσμα «πίεσης» από τα μεγάλα διεθνή ανταλλακτήρια κρυπτονομισμάτων, όπως το Coinbase και το Binance.

Ο Zeeb θεωρεί πως αποτελούν απειλή για τα παραδοσιακά, σημειώνονται πως θα μπορούσαν να παρακάμψουν εντελώς τις τράπεζες ή τα χρηματιστήρια.

Η Ελβετία υποστηρίζει ενεργά πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τα κρυπτονομίσματα και τις τεχνολογίες πίσω από αυτά, προσαρμόζοντας το νομικό της πλαίσιο στις ανάγκες της σχετικής βιομηχανίας σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των τραπεζών.

Πριν μερικές εβδομάδες, στη χώρα εκδόθηκε η πρώτη άδεια διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων κρυπτονομισμάτων σε ένα επενδυτικό ταμείο. Ως αποτέλεσμα, το fund θα μπορεί να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων συλλογικών επενδύσεων σε Bitcoin και άλλα κρυπτονομίσματα

 

9 ναυτιλιακοί κολοσσοί λανσάρουν παγκόσμιο εμπορικό δίκτυο σε τεχνολογία blockchain

Εννέα μεγάλες επιχειρήσεις εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών και ναυτιλιακές εταιρείες υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης (MoU) για το λανσάρισμα μιας ανοικτής ψηφιακής πλατφόρμας βασισμένης στην «Τεχνολογία Κατανεμημένων Λογιστικών Βιβλίων» (Distributed Ledger Technology).

Το Μνημόνιο στοχεύει στη σύσταση κοινοπραξίας για την ανάπτυξη μίας ναυτιλιακής εμπορικής συμμαχίας που θα βασίζεται σε τεχνολογία blockchain, την Global Shipping Business Network (GSBN).

Η συμφωνία υπογράφηκε στις 6 Νοεμβρίου από κορυφαίους ναυτιλιακούς φορείς σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά τη διάρκεια της έκθεσης International Import Expo στη Σαγκάη.

Η συγκεκριμένη λύση λογισμικού για το παγκόσμιο επιχειρηματικό δίκτυο ναυτικών εργασιών θα προσφέρεται από τη CargoSmart, μια εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ που ειδικεύεται στην ναυτιλία και τα logistics.

Η CargoSmart ξεκίνησε τη λειτουργία της πλατφόρμας της ναυτιλιακής συμμαχίας blockchain και η πρώτη εφαρμογή του νεοσύστατου δικτύου προγραμματίζεται για τον Δεκέμβριο του 2018.

Η νέα συμμαχία blockchain περιλαμβάνει ναυτιλιακούς γίγαντες όπως η PSA International από τη Σιγκαπούρη και η Shanghai International Port Group, ηγετική εταιρεία λιμένων στην Κίνα. Μεταξύ των συμμετεχόντων είναι επίσης το κορυφαίο γαλλικό γκρουπ CMA CGM S.A και η Yang Ming Marine από την Ταϊβάν.

Στο τέλος του καλοκαιριού ο δανικός γίγαντας Maersk σε συνεργασία με την IBM, είχε δρομολογήσει τη «χαρτογράφηση» των υφιστάμενων εγγράφων μεταφοράς εμπορευμάτων με χρήση τεχνολογίας blockchain, στην οποία ενεπλάκησαν 94 οργανισμοί ναυτιλίας και logistics

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search