Η Athens Technology Center (ATC), για ακόμα μια φορά, απολαμβάνει την εμπιστοσύνη του Digital News Initiative (DNI) της Google με σκοπό την ανάπτυξη εργαλείων αναγνώρισης ψεύτικων video (audioforensics for verifying deepfakes).
Στο πλαίσιο του 6ου κύκλου του προγράμματος Digital News Initiative (DNI) της Google, η Athens Technology Center (ATC) θα χρηματοδοτηθεί για την ανάπτυξη εξειδικευμένων audioforensic εργαλείων που θα αξιοποιηθούν για την αναγνώριση τεχνητά δημιουργημένου οπτικοακουστικού υλικού (βίντεο), των γνωστών ως deepfakes.
Για το έργο αυτό, που έχει λάβει την κωδική ονομασία “digger”, η ATC θα δουλέψει με 2 από τους πλέον σταθερούς και μακροχρόνιους της συνεργάτες, την Deuthche Welle, τον ειδησεογραφικό κολοσσό της Γερμανίας αλλά και το διάσημο Fraunhofer Institute for Digital Media Technology (IDMT).
Στα πλαίσια του νέου αυτού επιτεύγματος, ο κος Νίκος Σαρρής, Διευθυντής της ομάδας ‘Ερευνας κι Ανάπτυξης της ATC , δήλωσε:
“Με γνώμονα το ζωτικό μας ρόλο στην πολύχρονη και βαθειά εξειδίκευση της εταιρείας στην αγορά των ΜΜΕ, τα τελευταία 7 χρόνια εστιάζουμε στην ανάπτυξη εργαλείων που βοηθούν τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση.
Ενδεικτικά, έχουμε αναπτύξει την πλατφόρμα Truly Media, που επιτρέπει την αξιολόγηση του βαθμού εγκυρότητας του περιεχομένου που «ανεβαίνει» στα social media, παρέχουμε το εργαλείο TruthNest για να καλύψουμε εξειδικευμένες ανάγκες ανάλυσης λογαριασμών του Twitter ενώ ηγούμαστε και της προσπάθειας διαμόρφωσης του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου για την Καταπολέμηση της Παραπληροφόρησης.
Η νέα αυτή χρηματοδότηση, θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να εξερευνούμε τις δυνατότητες της τεχνολογίας με στόχο να μετατρέπουμε καινοτόμες ιδέες σε πρακτικά εφαρμόσιμες επιχειρηματικές λύσεις.”
Λίγα λόγα για τα deepfakes
Με τον όρο deepfakes ονομάζουμε πλαστά αλλά "υπέρ-ρεαλιστικά" video στα οποία άνθρωποι εμφανίζονται να λένε ή να κάνουν πράγματα που όμως στην πραγματικότητα δεν έχουν ποτέ πεί ή κάνει. Η οπτική ποιότητα των deepfakes αυξάνεται με τέτοιο ρυθμό που ήδη είναι δύσκολη η επιβεβαίωση τους μέσω απλής οπτικής παρατήρησης.
Ο όμιλος TDG δίνει την ευκαιρία σε 15 φιλόδοξους νέους επαγγελματίες και πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να ενταχθούν στην ομάδα του, ως “Η 5η γενιά Digital Thinkers”.
Το “Digital Thinkers” είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα αμειβόμενης μαθητείας, που ξεκίνησε το 2012. Μέχρι σήμερα έχουν συμμετάσχει και αποφοιτήσει επιτυχώς 40 νέοι επαγγελματίες. Το πρόγραμμα θα λάβει χώρα στα γραφεία του ομίλου σε Αθήνα και Πάτρα, ξεκινώντας τον Ιούνιο και θα διαρκέσει 6 μήνες.
Οι υποψήφιοι που θα επιλεχθούν θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν από κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου σε μία από τις τέσσερις εταιρίες του oμίλου (ThinkDigital, ForestView, TailWind, Project Agora) και σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποκομίσουν πολύτιμη γνώση και hands on εμπειρία, να αναπτύξουν ικανότητες απαραίτητες για να διακριθούν στον τομέα του Digital Marketing, αλλά και να διεκδικήσουν μια μόνιμη θέση εργασίας στις εταιρίες του ομίλου TDG μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Οι συμμετέχοντες στην Αθήνα θα ενσωματωθούν στις ομάδες Growth, Product Management, Marketing και Creative. Οι συμμετέχοντες στην Πάτρα θα ενσωματωθούν στις ομάδες Performance Engineering, Technical Support, Publisher Success και Advertiser Success.
Η διαδικασία των αιτήσεων θα είναι ανοιχτή έως τις 19 Απριλίου. Περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις στη σελίδα του προγράμματος Digital Thinkers.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του ομίλου ΤDG.
Η Office Line A.E , o μοναδικός Microsoft Fast Track Ready Partner σε Ελλάδα & Κύπρο, ανακοίνωσε ότι ο Έλληνας Microsoft ΜVP, Solution Architect της εταιρείας, Παντελής Αποστολίδης, θα παρευρεθεί για ακόμα μια φορά στο Microsoft MVP Global Summit.
Το MVP Global Summit είναι ένα exclusive συνέδριο, που δικαίωμα έχουν να το παρακολουθήσουν μόνο όσοι φέρουν τον τίτλο Microsoft ΜVP. Διοργανώνεται στην έδρα της Microsoft στο Redmond της Ουάσινγκτον και θα διαρκέσει από τις 17 έως τις 22 Μαρτίου.
Όσοι συμμετάσχουν σε αυτό του παγκόσμιου βεληνεκούς συνέδριο θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν workshops που θα εισηγούνται Managers από το τμήμα Product Group της Microsoft, να δοκιμάσουν πρώτοι ένα μακροσκελή κατάλογο τεχνολογικών προϊόντων της και να συνεισφέρουν ενεργά στην βελτίωση τους.
Η Office Line είναι ηγέτιδα εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων λύσεων υποδομών ΙΤ και υλοποίησης εξειδικευμένων έργων πληροφορικής, με 22 έτη παρουσίας στο χώρο υψηλής τεχνολογίας.
Οι κύριοι τομείς που δραστηριοποιείται η εταιρεία είναι:
- Mobile security
- Business transformation
- Public, Private, Hybrid cloud solutions
- Business Continuity
- Cyber Security solutions
- GDPR & Risk matters
- Collaboration and SharePoint services
- Enterprise support services
- Value Added Reseller
Η SAS, εταιρεία που ηγείται του μέλλοντος των analytics ανακοίνωσε στις αρχές της εβδομάδας επενδύσεις ύψους ενός δισ. δολαρίων σε τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης τα επόμενα τρία χρόνια, μέσα από αναβαθμίσεις λογισμικών, εκπαίδευση και εξειδικευμένες υπηρεσίες. Η επένδυση αυτή ενισχύει την ήδη ισχυρή βάση που έχει χτίσει η SAS στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, η οποία περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα analytics, machine learning, deep learing, επεξεργασία φυσικής γλώσσας και ρομποτική όραση.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι εξειδικευμένες υπηρεσίες της εταιρείας θα προετοιμάσουν τους επικεφαλής επιχειρήσεων και τους επιστήμονες των δεδομένων για το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης, προσφέροντάς τους την τεχνολογία, τις δεξιότητες και την υποστήριξη που χρειάζονται για να μεταμορφώσουν το μέλλον των οργανισμών τους.
"Στη SAS, παραμένουμε αφοσιωμένοι στους πελάτες μας και την επιτυχία τους, και αυτή η νέα επένδυση αποτελεί ακόμα μια απόδειξη αυτής της δέσμευσης", δήλωσε ο CEO της SAS, Jim Goodnight. "Με τις καινοτόμες δυνατότητές που προφέρουμε στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αποφύγουν επιζήμιες απάτες, να καταπολεμήσουν θανατηφόρες ασθένειες, να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τον κίνδυνο, να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε πελάτες και πολίτες και πολλά άλλα."
Η επένδυση ύψους ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων στην Τεχνητή Νοημοσύνη θα επικεντρωθεί σε τρεις βασικούς πυλώνες: Στην έρευνα και ανάπτυξη (R&D), όπου η SAS συνεχίζει να ενισχύει τις παγκόσμιες προσπάθειές της για την Τεχνητή Νοημοσύνη, στις εκπαιδευτικές δράσεις που απευθύνονται στις ανάγκες των χρηστών να κατανοήσουν καλύτερα και να επωφεληθούν από την Τεχνητή Νοημοσύνη και στις εξειδικευμένες υπηρεσίες για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης από προγράμματα Τεχνητής Νοημοσύνης.
Καινοτομία R&D
Η SAS επενδύει σε καινοτομίες Έρευνας και Ανάπτυξης σε όλους τους βασικούς τομείς της Τεχνητής Νοημοσύνης, με ιδιαίτερη έμφαση στη διευκόλυνση των χρηστών με διαφορετικά επίπεδα δεξιοτήτων να επωφελούνται από την εν λόγω τεχνολογία - από ειδήμονες μέχρι μηχανικούς και επιστήμονες δεδομένων. Η SAS ενσωματώνει τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης στην πλατφόρμα της, αλλά και στις λύσεις για τη διαχείριση δεδομένων, τo customer inteligence, το fraud & security intelligence και τη διαχείριση κινδύνων, καθώς και εφαρμογές για βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων και υπηρεσιών για χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, κυβερνήσεις, συστήματα περίθαλψης, κατασκευαστικές εταιρείες και λιανεμπόριο.
Η SAS συνεχίζει να συνεργάζεται με καινοτόμες εταιρείες και κορυφαίους προμηθευτές τεχνολογίας όπως οι Accenture, Cisco, Deloitte, Intel και NVIDIA, προσφέροντας τις τελευταίες εξελίξεις και πρακτικές του τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης και του machine learning στους πελάτες της εταιρίας και εξασφαλζοντας ότι οι τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης της SAS λειτουργούν άριστα στο cloud και hardware περιβάλλον τους.
Η SciSports, μία καινοτόμος Ολλανδική startup εταιρία ανάλυσης αθλητικών δεδομένων, εφαρμόζει την ρομποτική όραση της SAS στη ροή δεδομένων των αγώνων soccer ή ποδοσφαίρου. Η τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης της SAS που λειτουργεί με κάρτες γραφικών της NVIDIA παρέχει πληροφορίες για τον αγώνα στους προπονητές και τους επικεφαλής των ομάδων. Καταγράφοντας και αναλύοντας αυτά και άλλα δεδομένα, οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι μπορούν να βελτιώνουν πολλές πτυχές του "όμορφου παιχνιδιού", συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής του παιχνιδιού, της επιλογής των κατάλληλων παικτών και της οπαδικής εμπειρίας.
"Ο λόγος για τον οποίο η SAS βρίσκεται στην κορυφή της λίστας εταιρειών που προσφέρουν προηγμένα analytics τα τελευταία πέντε χρόνια είναι ότι οι λύσεις της στηρίζονται στα θεμέλια του machine learning και της βαθιάς γνώσης των analytics. Αυτά αποτελούν μέρος του DNA της SAS», δήλωσε ο Dave Schubmehl, Διευθυντής Έρευνας για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην IDC. «Ο συνδυασμός της γνώσης και της τεχνολογίας της SAS με τη συνεχή της προσπάθεια για καινοτομία στον τομέα της ρομποτικής όρασης, το NLP και το Deep Learning θα εξασφαλίσει την περαιτέρω εξάπλωση των τεχνολογιών της Τεχνητής Νοημοσύνης σε πολλές βιομηχανίες. Επιπλέον, θα βοηθήσει τις εταιρείες που ενδιαφέρονται για την Τεχνητή Νοημοσύνη - είτε βρίσκονται στα πρώτα τους βήματα στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τα analytics είτε είναι πιο ώριμες στον τομέα αυτό".
Πρωτοβουλίες για την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των πελατών
Οι δράσεις για την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των πελατών, όπως το νέο πρόγραμμα AI Accelerator, θα επικεντρωθούν στην στήριξη οργανισμών και επαγγελματιών όλων των βαθμίδων για την κατανόηση των συστημάτων της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η SAS θα προσφέρει:
- Εξατομικευμένα μαθήματα που θα βοηθήσουν τους οργανισμούς να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην Τεχνητή Νοημοσύνη, που θα περιλαμβάνουν προγράμματα e-learning, όπως το SAS Academy for Data Science και προσωπικά σεμινάρια για την Τεχνητή Νοημοσύνη, τις βέλτιστες πρακτικές και πολλά άλλα.
- Προγράμματα πιστοποίησης που δίνουν τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του τομέα των αναλύσεων και στους επιστήμονες των δεδομένων να λάβουν την έγκριτη πιστοποίηση SAS Certified Professional in AI and Machine Learning. Η συγκεκριμένη πιστοποίηση καθιστά τους επαγγελματίες του κλάδου ακόμα πιο περιζήτητους στις εταιρίες που αναζητούν ταλέντα στην Τεχνητή Νοημοσύνη.
- Το SAS Analytics Center of Excellence, μια ομάδα εμπειρογνωμόνων στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, του machine learning, του NLP, της ρομποτικής όρασης, του optimization, της προσομοίωσης και των επιστημονικών δεδομένων. Αυτοί οι ειδικοί της SAS είναι αφιερωμένοι στο να υποστηρίζουν την υλοποίηση προγραμμάτων Τεχνητής Νοημοσύνης για πελάτες, είτε αφορούν εδραιωμένα είτε νέα και πρωτοποριακά προγράμματα.
Οι πόροι και το ταλέντο αποτελούν επίσης μέρος της επένδυσης. Η SAS θα ενισχύσει την εξειδίκευσή της στην Τεχνητή Νοημοσύνη μέσω πρόσθετων πόρων στον τομέα των Επαγγελματικών Υπηρεσιών, τα Κέντρα Αριστείας, την Εκπαίδευση και την Έρευνα και Ανάπτυξη.
Τεχνητή Νοημοσύνη και Analytics στην πράξη
Αποτελώντας την πιο πρόσφατη προσθήκη στο πρόγραμμα “smart campus” της SAS, τα νέα κεντρικά γραφεία της SAS, ένας πύργος 420.000 τετραγωνικών που φιλοξενεί το νέο Παγκόσμιο Κέντρο Εκπαίδευσης, αξιοποιεί τις τελευταίες καινοτομίες στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης και του machine learning για να συνδέσει την απόδοση με τα επιχειρησιακά αποτελέσματα. Το νέο κτίριο διαθέτει χιλιάδες αισθητήρες τεχνολογίας IoT, ενσωματωμένοι σε ψύκτες, λέβητες και συστήματα αέρα, που καταγράφουν την κατανάλωση νερού και ενέργειας. Μέσα από νευρωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν το πρόγραμμα SAS Event Stream Processing, η εταιρεία θα παρακολουθεί την απόδοση των αισθητήρων και των συστημάτων σε πραγματικό χρόνο, για να βελτιώνει την προληπτική συντήρηση (εντοπίζοντας προβλήματα εξοπλισμού πριν γίνουν σημαντικά) και να βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας και νερού. Υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της SAS για βιωσιμότητα, σχεδόν το μισό της ισχύος του νέου κτιρίου παρέχεται από το παρακείμενο σύστημα ηλιακής ενέργειας SAS Solar Farm.
Μεταξύ των πολλών πελατών της SAS που χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη και το machine learning είναι:
- Η Connexions Loyalty - συνεργάζεται με κορυφαία brands σε προγράμματα πιστότητας που εξυπηρετούν περισσότερους από 200 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Η εταιρία βασίζεται σε μια μηχανή εξατομίκευσης που λειτουργεί με την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης της SAS για την καλύτερη προώθηση και την αύξηση της εμπιστοσύνης των πελατών.
- Η Daiwa Securities - δημιούργησε ένα σύστημα συστάσεων που αξιοποιεί την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης της SAS για τους αντιπροσώπους πωλήσεών της. Το σύστημα αναλύει και προβλέπει αλλαγές για κάθε πελάτη, προτείνει το καταλληλότερο προϊόν ή τα κατάλληλα follow up μηνύματα για να προσελκύσει τους πελάτες και να μειώσει τα ποσοστά ακύρωσης.
- Η Volvo και η Mack Trucks - χρησιμοποιούν λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης της SAS για να αναλύσουν τα δεδομένα IoT που ρέουν από μεγάλες εξέδρες και στη συνέχεια να προσφέρουν προληπτικές πληροφορίες συντήρησης που βοηθούν το στόλο να συνεχίσει τις μεταφορές
Με μεγάλη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε και φέτος το SAS Analytics Roadshow 2019, με θέμα "Building a smarter organization with Analytics & AI", που έλαβε χώρα στις 6 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Hilton.
Η εκδήλωση της SAS, που έχει γίνει πλέον θεσμός στην αγορά και πραγματοποιείται κάθε χρόνο, ασχολήθηκε φέτος με το θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence, AI), ζήτημα το οποίο έχει γίνει mainstream και τροφοδοτεί όλο και περισσότερες πτυχές των επιχειρήσεων και της καθημερινής ζωής.
Οι συμμετέχοντες στο SAS Analytics Roadshow είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να ενεργοποιούν τους ειδικούς στο Business IT προς όφελος των επιχειρήσεών τους, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τα δεδομένα συνεργάζονται ενεργά για την μετατροπή τους σε πληροφόρηση η οποία έπειτα μεταφράζεται σε αποτελεσματικές και αξιόπιστες λύσεις και επιχειρηματική αξία, διατηρώντας τη σωστή ισορροπία ανάμεσα στην επιλογή και τον έλεγχο.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους διακεκριμένοι ομιλητές από κορυφαίες εταιρείες της διεθνούς & ελληνικής αγοράς, όπως οι Φώτης Καρώνης, Executive Advisor 5G British Telecom, Νίκος Χριστοδούλου, Consulting Lead Partne- Deloitte, Ξενοφών Λιαπάκης, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Πληροφορικής της INTERAMERICAN και Πρόεδρος της Ο.Ε. του Hellenic CIO Forum, Ζηνα Μαυροειδή, Managing Director-Efresh, Θάνος Μαρκούσης, VP Workable και πολλοί άλλοι.
Ιδιαίτερη εντύπωση και ενδιαφέρον προκάλεσε επίσης η συμμετοχή του Anders Indset, Business Philosopher παγκοσμίου φήμης, ως βασικού ομιλητή, ο οποίος μίλησε σχετικά με το ρόλο του ηγέτη στην σύγχρονη ψηφιακή οικονομία. Ο Anders Indset τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον απαιτεί έναν εντελώς νέο τρόπο σκέψης για την οικονομία και ότι οι επιχειρήσεις και οι επικεφαλής τους θα πρέπει να στραφούν προς το χτίσιμο κυκλικών οικονομιών, οι οποίες προσφέρουν συνολικά οφέλη για τις κοινωνίες αλλά και εξασφαλίζουν βιωσιμότητα για τις επιχειρήσεις, η οποία με τη σειρά της θα τους επιτρέψει να επικρατήσουν και να αναπτυχθούν μακροπρόθεσμα. Σχολίασε επίσης ότι οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί πρέπει να βρουν νέους τρόπους κεφαλαιοποίησης των προϊόντων τους και εξασφάλισης εσόδων, οι οποίοι κοιτούν στο απώτερο μέλλον και όχι μόνο στην βραχυπρόθεσμη πορεία και ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
Με τις προσδοκίες από την AI να είναι τεράστιες, προκύπτει το ερώτημα της εφαρμογής της data-driven καινοτομίας στην καθημερινότητα, για την επίλυση πραγματικών επιχειρηματικών προκλήσεων και προβλημάτων. Κατ’ουσίαν ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται προκειμένου να βγάλουμε την AI έξω από τα ερευνητικά εργαστήρια και να την ενσωματώσουμε στις επιχειρηματικές λειτουργίες ώστε να οδηγηθούμε στα επιθυμητά αποτελέσματα;
Η πρόκληση εντοπίζεται στις σύνθετες πληροφοριακές υποδομές, στις αποθήκες δεδομένων των τμημάτων, καθώς και στην ικανότητα ανάπτυξης των Analytics όπου χρειάζεται. Μια πλατφόρμα Analytics υποστηρίζει και επιταχύνει ολόκληρο τον κύκλο ζωής των Analytics, από τα Δεδομένα στην Ανακάλυψη και την ευρεία εφαρμογή. Για να υπάρξει επιτυχία στην αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, οι οργανισμοί πρέπει να είναι σε θέση να ενορχηστρώσουν και να ελέγχουν αποτελεσματικά το οικοσύστημα των Analytics μέσω ολόκληρου του κύκλου ζωής τους.
Ο κ. Νίκος Πέππας, Regional Director Greece & Eastern Europe της SAS δήλωσε σχετικά: "Πλέον η Ελληνική αγορά είναι αρκετά ώριμη στην χρήση των analytics και πολύ πιο ώριμη από το παρελθόν όσον αφορά στην αντίληψη που έχει για την αξία αξιοποίησης του Artificial Intlligence, Machine learning και advantage analytics. Ήδη υπάρχουν πολλά παραδείγματα εταιρειών που υιοθέτησαν AI λύσεις και αναμένεται ο αριθμός αυτών των εταιρειών να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.
Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες εταιρείες ωστόσο σχετίζεται με το πώς να εντάξουν την ΑΙ/Machine Learning στην παραγωγική τους διαδικασία της λήψης αποφάσεων του οργανισμού. Εδώ έρχεται η SAS αφενός με το knowledge pool που έχει αλληλοεπιδρώντας με πολλές εταιρείες διαφόρων μεγεθών και κλάδων ανά τον κόσμο να βοηθήσει εταιρείες να τρέξουν συγκεκριμένες analytics πρωτοβουλίες προκειμένου να προσδώσουν σημαντική αξία στον οργανισμό τους, αφετέρου να οργανώσει και να «ενορχηστρώσει» και να ενοποιήσει τις analytics πρωτοβουλίες του οργανισμού αξιοποιώντας την κορυφαία Analytics Platform “Viya” ανεξαρτήτως υποδομής (on premise ή cloud) και analytics τεχνολογιών (sas ή open source)."
Η Google ανακοίνωσε την είσοδό της στην αγορά του game streaming, μέσω της νέας της υπηρεσίας Stadia. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μέσα στη χρονιά, στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Στόχος της εταιρείας είναι να μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να παίξει οποιοδήποτε παιχνίδι σε οποιαδήποτε συσκευή, αρκεί, βέβαια, να είναι online. H Stadia θα μπορεί να στριμάρει games σε ανάλυση 4K στα 60FPS και εικόνα HDR, ενώ στο μέλλον θα μπορεί να στριμάρει ανάλυση έως και 8K.
Η νέα υπηρεσία θα δώσει νέες δυνατότητες και στους developers, αφού θα μπορούν να πωλούν τα games τους με νέες μεθόδους, όπως μέσα από streams στο YouTube και το Twitch. Για παράδειγμα, όπως αναφέρει η Google, κάποιος θα μπορεί πατώντας απλά ένα κουμπί "Play" στο τέλος ενός trailer που θα παρακολουθήσει στο YouTube, να φορτώσει στον Chrome το παιχνίδι και να παίξει, μέσα σε μόλις 5 δευτερόλεπτα.
Επιπλέον, η Stadia διαθέτει δύο επιπλέον σημαντικά και ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Το "Crowd Play" επιτρέπει σε όποιον παρακολουθεί ένα live stream στο YouTube να μπει και να συμμετέχει στο παιχνίδι. Το "State Share", επιτρέπει σε έναν παίκτη να στέλνει σε φίλους links από συγκεκριμένα σημεία ενός game, ώστε οι φίλοι να μπορούν να συνεχίσουν τη δράση από αυτά τα σημεία, παίζοντας στον Chrome.
Η Google προετοιμαζόταν εδώ και καιρό για το λανσάρισμα της υπηρεσίας, αφού είχε προσλάβει αρκετούς εξειδικευμένους επαγγελματίες του χώρου, από τη Sony, τη Microsoft και από εταιρείες δημιουργίας video games, αφού θα αναπτύξει και δικούς της τίτλους. Επίσης, έχουν συναφθεί ήδη συνεργασίες με σημαντικές εταιρείες του χώρου, όπως τις δημιουργούς των μηχανών παιχνιδιών Unreal και Unity, καθώς και game studios όπως το id Software.
Όσον αφορά στις δυνατότητες streaming, η Google έχει σημαντικό προβάδισμα έναντι πολλών ανταγωνιστών, αφού διαθέτει ένα πυκνό δίκτυο με περισσότερους από 7.500 κόμβους παγκοσμίως.
Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ) στο πλαίσιο των στόχων για αύξηση της παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας του ανθρώπινου δυναμικού στην Ελλάδα, που έχουν τεθεί προς επίτευξη από το Εταιρικό Σύμφωνο για το Πλαίσιο Ανάπτυξης 2014-2020, υλοποιεί την Πράξη με τίτλο “Κατάρτιση και Πιστοποίηση Εργαζομένων σε Ειδικότητες του Κλάδου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών”, στο πλαίσιο του ΕΠ “Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020”, στον Άξονα Προτεραιότητας 02 “Προσαρμογή εργαζομένων, επιχειρήσεων και επιχειρηματικού περιβάλλοντος στις νέες αναπτυξιακές απαιτήσεις”.
Η Πράξη στοχεύει στην υλοποίηση Προγραμμάτων Θεωρητικής Κατάρτισης σε επιλεγμένες ειδικότητες και την Πιστοποίηση των αποκτηθέντων δεξιοτήτων από διαπιστευμένους φορείς πιστοποίησης για την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων και απόκτηση γνώσεων σε 1.250 εργαζόμενους ανεξαρτήτως κλάδου και επιχείρησης που απασχολούνται.
Η Πράξη υλοποιείται και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας:
- Ανατολική Μακεδονία - Θράκη
- Κεντρική Μακεδονία
- Δυτική Μακεδονία
- Ήπειρος
- Ιόνια Νησιά
- Θεσσαλία
- Στερεά Ελλάδα
- Αττική
- Δυτική Ελλάδα
- Πελοπόννησος
- Νότιο Αιγαίο
- Βόρειο Αιγαίο
- Κρήτη
Οι επιλεγμένες ειδικότητες αφορούν τον κλάδο “Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών - ΤΠΕ”, ο οποίος αποτελεί έναν από τους 9 στρατηγικούς τομείς προτεραιότητας της χώρας. Η υλοποίηση της προτεινόμενης Πράξης περιλαμβάνει:
- Πρόγραμμα Θεωρητικής Κατάρτισης διάρκειας 70 ωρών (αναλόγως του επιλεγέντος προγράμματος κατάρτισης)
- Πιστοποίηση επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων.
Θα υλοποιηθούν προγράμματα, με τα παρακάτω αντικείμενα κατάρτισης:
- Ειδικός Σχεδιασμού Ιστοσελίδων & Εφαρμογών Κινητών Συσκευών (Web & Mobile apps Specialist)
- Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού (Software Specialist)
- Προγραμματιστής Βάσεων Δεδομένων (Database Developer)
- Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Δικτύων (Computer & Network Technician)
- Τεχνικός Ασφάλειας Συστημάτων Πληροφορικής (IT Security Specialist)
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
H Google, σε μία κίνηση που πραγματοποιεί σπάνια, επιβεβαίωσε την προηγούμενη εβδομάδα πως προχώρησε σε αλλαγές όσον αφορά στον αλγόριθμο αναζήτησης που χρησιμοποιεί στη μηχανή αναζήτησής της για την κατάταξη των websites. Επίσης, επανέλαβε προηγούμενη δήλωσή της ότι δεν υπάρχει καμία λύση για να βελτιωθεί η κατάταξη κάποιου ιστότοπου που επηρεάστηκε αρνητικά από αυτές τις αλλαγές. Η εφαρμογή των αλλαγών ξεκίνησε στις 12 Μαρτίου.
Η Google κάνει αρκετές ενημερώσεις που επηρεάζουν τη βασική κατάταξη στη μηχανή αναζήτησης μέσα στη χρονιά, ενώ επιβεβαιώνει ελάχιστες από αυτές στη διάρκεια του έτους. Για αντίστοιχες ενημερώσεις ευρείας κλίμακας, η εταιρεία έχει αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι συγκεκριμένο για να "διορθωθούν" οι βαθμολογίες και η κατάταξη ενός website.
Η προηγούμενη συμβουλή της εταιρείας σε ανάλογη περίπτωση, ήταν ότι… "δεν υπάρχει λύση" για όσες σελίδες μπορεί να λειτουργούν λιγότερο καλά, εκτός από το να παραμείνουν επικεντρωμένες στην οικοδόμηση εξαιρετικού περιεχομένου. Είναι η μόνη "εγγυημένη" λύση, ώστε με την πάροδο του χρόνου το περιεχόμενο να μπορέσει να βελτιώσει την κατάταξη ενός website, σε σχέση με ανταγωνιστικά.
Από τη Google σημείωσαν χαρακτηριστικά: "Αν οι βαθμολογίες σας άλλαξαν πρόσφατα, αυτό ίσως σχετίζεται με την ευρεία ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε και όχι απαραίτητα με την τεχνική αλλαγή που κάνατε στον ιστότοπό σας."
Βεβαίως, είναι πολύ νωρίς ακόμη και είναι αδύνατο να διαπιστώσει κανείς τί ακριβώς άλλαξε και ποιοί τύποι ιστοτόπων επηρεάστηκαν περισσότερο.
Μία νέα υπηρεσία μεταφοράς αρχείων λανσάρισε η Mozilla, η οποία διατίθεται δωρεάν και προσφέρει και κρυπτογράφηση των δεδομένων.
Το όνομά της είναι Firefox Send και προσφέρει αυξημένες δυνατότητες ελέγχου των αρχείων που στέλνει ο χρήστης. Πιο συγκεκριμένα, ο αποστολέας μπορεί να ορίσει πότε λήγει η διαθεσιμότητα του link, ποιος έχει δικαιώματα να το δει και πόσες φορές μπορεί να γίνει download το αρχείο, ενώ δίνεται και η δυνατότητα κλειδώματος με password.
Όσον αφορά στους παραλήπτες, μπορούν να λάβουν τα αρχεία που τους στέλνουν χωρίς να έχουν λογαριασμό Firefox, όπως συμβαίνει, για παράδειγμα και στο sendspace ή το WeTransfer.
Όσοι δεν είναι εγγεγραμμένοι χρήστες, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία για να στείλουν αρχεία με όριο το 1GB, ενώ όσοι έχουν λογαριασμό Firefox μπορούν να κάνουν χρήση 2,5GB.
Μπορείτε να βρείτε και να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία στο send.firefox.com, ενώ από τη Mozilla ανέφεραν πως σύντομα θα υπάρχει διαθέσιμο και Android app.
Μεταξύ των πρόσφατων ανανεώσεων που πραγματοποίησε η Microsoft στα προϊόντα της, περιλαμβάνεται και ένα νέο, ιδιαίτερα χρήσιμο χαρακτηριστικό για την Android έκδοση του Excel στο Office 365. Οι χρήστες του Excel App έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφίζουν έναν πίνακα τυπωμένο σε χαρτί και αυτός να μετατρέπεται αυτόματα σε φύλλο εργασίας, έτοιμο για επεξεργασία.
Όπως γίνεται αντιληπτό, χρησιμοποιείται τεχνολογία αναγνώρισης εικόνων και χαρακτήρων, για την συνταύτιση των πληροφοριών που βρίσκονται τυπωμένες και τη μετατροπή τους σε ψηφιακή μορφή σε spreadsheet. Η ευκολία που παρέχεται είναι προφανής, αφού δε χρειάζεται η χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων από εκτυπώσεις στο Excel.
Το νέο χαρακτηριστικό, που αξιοποιεί τεχνολογίες μηχανικής μάθησης, διατίθεται ήδη στους συνδρομητές του Microsoft Office 365 που έχουν συσκευές με λειτουργικό Android. Δεν είναι ακόμη διαθέσιμο για τους χρήστες iOS, αλλά σύμφωνα με την εταιρεία αυτό θα γίνει σύντομα.
Στη Microsoft εργάζονται για την αξιοποίηση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης, με σκοπό να κάνουν πιο "έξυπνα" και εύχρηστα τα προϊόντα τους.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77