Tech & Business

Νέα συνεργασία μεταξύ INTERAMERICAN και SAS

H INTERAMERICAN υιοθετεί τη λύση SAS Text Analytics για βελτίωση του Customer Experience

Έχοντας ως πάγιο στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών της, η INTERAMERICAN προχώρησε σε περαιτέρω διεύρυνση της συνεργασίας της με την SAS Analytics, υιοθετώντας και τη λύση SAS Text Analytics.

Η συγκεκριμένη λύση αξιοποιεί μηχανική μάθηση και προηγμένα analytics με «πρώτη ύλη» το feedback που δίνουν οι πελάτες στις διάφορες μορφές επικοινωνίας με την εταιρεία, για τον εντοπισμό των σημαντικών ζητημάτων και την πραγματοποίηση περισσότερο αποτελεσματικής ανάλυσης του συναισθήματός τους.

Η λύση SAS Text Analytics παρέχει πλέον στην INTERAMERICAN το συγκριτικό πλεονέκτημα για άμεση ανάκτηση, έλεγχο και βελτίωση του Customer Experience και ενίσχυση του Customer Εngagement Value.

Αποτελεί ένα ακόμη εργαλείο για τον εν εξελίξει ψηφιακό μετασχηματισμό της γνωστής ασφαλιστικής εταιρίας, με γνώμονα την καινοτομία, στο πλαίσιο της αποτελεσματικής διαχείρισης δεδομένων, ώστε να ακουστεί η «φωνή του πελάτη».

Βασικότερα πλεονεκτήματα της λύσης Text Analytics της SAS είναι:

• η υποστήριξη ελληνικών και ελληνικής μεταγραφής σε λατινικά (greeklish),

• η διαθεσιμότητα έτοιμων γλωσσικών κανόνων και ταξινομήσεων για τον αυτόματο εντοπισμό συναισθήματος (sentiment analysis taxonomy) και οντοτήτων (entities extraction) όπως ονοματεπώνυμα, επωνυμίες, τηλέφωνα, τοποθεσίες και προϊόντα,

• η διαθεσιμότητα πλήρους γκάμας προηγμένων αναλυτικών τεχνικών text mining και machine learning, καθώς και προηγμένων γλωσσικών κανόνων (natural language processing), που επιτρέπουν την πραγματική άντληση επιχειρηματικής γνώσης κι όχι μόνο keyword frequencies,

• η δυνατότητα συνδυασμού text analytics με data mining,

• η ευκολία στη χρήση.

Πρόκειται για ολοκληρωμένη πρόταση που έρχεται να καλύψει πλήρως τις ανάγκες της επιχείρησης, με δυνατότητα ανάλυσης οποιασδήποτε πηγής text δεδομένων, είτε από εσωτερικές (ερωτηματολόγια, παράπονα) είτε από εξωτερικές (social media, blogs) πηγές, ανεξαρτήτως όγκου.

Με την υιοθέτηση αυτής της λύσης, η INTERAMERICAN καινοτομεί σε βέλτιστες πρακτικές για την εμπειρία του πελάτη στον κλάδο της, αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη, όπως:

• σημαντική εξοικονόμηση χρόνου για την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων (1-2 ημέρες ανά κατηγορία),

• αύξηση των δεικτών σύστασης-προώθησής της από πελάτες κατά 3-5 μονάδες, συνεισφέροντας και στο επίπεδο διατήρησης και εμπιστοσύνης των πελατών,

• αυτοματοποίηση των διαδικασιών ανάλυσης ανατροφοδότησης πελατών,

• εξασφάλιση αντικειμενικότητας στην ανάλυση,

• αυτοματοποίηση του εντοπισμού σημαντικών θεμάτων σε πραγματικό χρόνο,

• συνδυασμό των αποτελεσμάτων ανάλυσης κειμένων με άλλα δομημένα δεδομένα και αξιοποίησή τους στη λήψη αποφάσεων,

• ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών, λόγω της μείωσης των εισερχομένων αιτημάτων.

Σχολιάζοντας εκ μέρους της SAS Analytics αυτή την εξέλιξη, o Nίκος Πέππας, Regional Director Greece & Eastern Europe, δήλωσε σχετικά:

«Είναι ιδιαίτερη η ικανοποίησή μας όταν μεγάλοι οργανισμοί, όπως η INTERAMERICAN, αντιλαμβανόμενοι την αξία που περιέχουν τα αδόμητα δεδομένα, υιοθετούν τις πρωτοποριακές λύσεις Machine Learning της SAS στη περιοχή των Text Analytics για την ελληνική γλώσσα, με στόχο την πληρέστερη κατανόηση των αναγκών των πελατών τους και την ορθότερη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων».

Από την πλευρά του, ο Ξενοφών Λιαπάκης, Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού της INTERAMERICAN, υπογράμμισε:

«Με την εφαρμογή της λύσςη SAS Text Analytics έχουμε, πλέον, ευκρινή εικόνα όχι μόνο για τις ανάγκες του πελάτη, αλλά και για τη συναισθηματική κατάστασή του τη στιγμή της αλληλεπίδρασης με την εταιρεία. Μ’ αυτό τον τρόπο, προσδίδεται προστιθέμενη αξία στην αυθεντικότητα και πολύπλευρη διάσταση του Voice of the Customer και μπορούμε να βελτιώσουμε την ικανοποίηση και εμπειρία του πελάτη, γνωρίζοντας καλύτερα και ανταποκρινόμενοι στις προσδοκίες του».

O Γιώργος Πάνζαρης Αναλαμβάνει Engineering Director στην Convert Group

Ενισχύεται σημαντικά η ομάδα του eRetail Audit

Μία πολύ σημαντική αναβάθμιση στην ομάδα επιστημόνων του eRetail Audit ανακοίνωσε η Convert Group με την προσθήκη του Γιώργου Πάνζαρη ως Engineering Director.

Θα είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση της ομάδας των ταλαντούχων developers & data scientists και την προετοιμασία του καινοτόμου προϊόντος έρευνας αγοράς της Convert Group για τις διεθνείς αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο Γιώργος Πάνζαρης είναι συνιδρυτής του AthensBook ενώ στο παρελθόν έχει διατελέσει mentor στο Openfund. Έχει πτυχίο Electrical & Computer Engineering από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Μεταπτυχιακό από το Harvard και Διδακτορικό από το Stanford.

"Με μεγάλη χαρά αποδέχθηκα την πρόταση της Convert Group να αναλάβω την τεχνολογική ανάπτυξη του eRetail Audit και να γίνω μέλος της διοικητικής ομάδας της εταιρίας. Οι δυνατότητες όλης της ομάδας είναι εντυπωσιακές ενώ με την έμφαση που θα δώσουμε σε τεχνολογίες όπως machine learning, θεωρώ ότι το eRetail Audit θα διαγράψει εξαιρετική πορεία στις ανταγωνιστικές αγορές του εξωτερικού", δήλωσε ο Γιώργος Πάνζαρης.

H Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head του eMarket Intelligence BU δήλωσε σχετικά:

"Ο Γιώργος ήταν κοντά μας ως τεχνικός σύμβουλος από την αρχή της δημιουργίας του eRetail Audit. Πέρα από τις κορυφαίες γνώσεις του και την μεγάλη εμπειρία του πάνω στο αντικειμενό μας, μας εντυπωσίαζε ο ήρεμος, μεθοδικός και αποτελεσματικός τρόπος που αντιμετώπιζε κάθε τεχνική ή άλλη πρόκληση.

Νιώθουμε όλοι τυχεροί που έγινε αναπόσπαστο μέλος της ομάδας μας."

Πώς τα social media επηρεάζουν την ψυχολογία του χρήστη;

Αναμφισβήτητα, τα social media αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της συλλογικής ψυχολογίας, με δεδομένη τη βαθιά επίδρασή τους στον σύγχρονο χρήστη. H online ζώνη έχει εισχωρήσει σε τέτοιον βαθμό στην οffline, με αποτέλεσμα τα όρια μεταξύ της σύνδεσης στο διαδίκτυο και της πραγματικής ζωής να είναι πλέον αρκετά λεπτά.

Σε τι βαθμό, λοιπόν, τα social media επηρεάζουν την ψυχολογία του νέου τύπου χρήστη; Πού τελειώνει ο πραγματικός εαυτός και πού αρχίζει ο εικονικός; Ας προχωρήσουμε σε μία αναλυτικότερη προσέγγιση, δίνοντας έμφαση στην online συμπεριφορά του χρήστη και στο πώς αυτή επιδρά συνολικά στην ψυχολογία του.

Social Media & Επικοινωνία

Η αρχή του 21ου αιώνα σηματοδότησε την άνθιση των social media και άλλαξε καθοριστικά τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων. Η έννοια του online available και unavailable, οι followers, τα status updates και τα likes έγιναν κομβικοί όροι της σύγχρονης επικοινωνίας.

Παράλληλα, οι συζητήσεις μεταφέρθηκαν στα διάφορα online chats, με τα emoticons πλέον να εκφράζουν κάθε μορφή συναισθηματικής εμπλοκής του χρήστη.

Για ποιον λόγο, όμως, ένας χρήστης επιλέγει να κάνει log out από την πραγματική ζωή, για να συνδεθεί στα social media και να μοιραστεί προσωπικό υλικό με τους online φίλους του;

Η ανάγκη για sharing

Σύγχρονοι αναλυτές και ανθρωπολόγοι υποστηρίζουν πως η ανάγκη για «social share» προέρχεται από το συναίσθημα του ανικανοποίητου. Μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που κάνει κατάχρηση των social media δηλώνει πως θα προτιμούσε να έχει μία διαφορετική ζωή – γι’ αυτό, αναζητά διέξοδο στον ψηφιακό κόσμο.

Από την άλλη, άλλοι κάνουν λόγο για μία ιδιαίτερη τάση των Millennials: να καταργείται εντελώς η ιδιωτικότητα και να δημοσιοποιείται κάθε μέρος της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής σε Instagram και LinkedIn αντίστοιχα.

Σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από την ψυχολογική εξήγηση με την οποία θα συμφωνήσετε, οφείλετε να λάβετε σοβαρά υπόψη την online συμπεριφορά του χρήστη, καθώς αυτή θα σας υποδείξει τον δρόμο προς τις επιλογές και τις προτιμήσεις του, ώστε να υιοθετήσετε τις πιο στοχευμένες behavioral τακτικές.

Και μετά, ήρθε το following

Έχετε ακούσει τον όρο FoMO (Fear of Missing Out); Πρόκειται για τον φόβο μήπως «χάσεις καθετί που συμβαίνει», ο οποίος προέκυψε από τα social media και, κυρίως, από το Facebook.

Συγκεκριμένα, τα άτομα που διαγιγνώσκονται με FoMO διακατέχονται από ένα διαρκές άγχος ότι κάποιος άλλος ζει μία συναρπαστική εμπειρία, από την οποία αυτά είναι απόντες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παραμένουν διαρκώς online, ώστε να μαθαίνουν ανά πάσα στιγμή τι κάνουν οι άλλοι.

Δυστυχώς, το FoMO αποτελεί ουσιαστικά έναν φαύλο κύκλο, καθώς η έλλειψη κοινωνικοποίησης επιφορτίζει το άτομο με επιπρόσθετο άγχος, δημιουργώντας του μία τραυματική εμμονή – ότι «τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά».

Μοιραζόμαστε τα πάντα;

Η απάντηση είναι «όχι». Οι φανταχτερές ζωές των κοινωνικών δικτύων δεν αντικατοπτρίζουν, σε καμία περίπτωση, τον πραγματικό εαυτό μας. Αντίθετα, τα posts στα social media προβάλλουν την εικόνα του ιδανικού εαυτού μας – παρουσιάζουν, δηλαδή, πτυχές που εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε να δείξουμε δημόσια.

Αυτό σημαίνει πως, προτού πατήσουμε το κουμπί του share, φιλτράρουμε και ωραιοποιούμε την καθημερινότητά μας, την οποία στη συνέχεια κοινοποιούμε στο profile μας. Στην πραγματικότητα, δεν μοιραζόμαστε κάθε λεπτομέρεια της ζωής μας παρά μόνο αυτές που θα θέλαμε οι άλλοι να γνωρίζουν για εμάς – και, μάλιστα, κατόπιν ειδικών φίλτρων!

Τραυματίζουν ή διασκεδάζουν;

Σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να ενοχοποιούμε το μέσο. Τα social media δημιουργήθηκαν, ακριβώς, για να μας διασκεδάζουν και να καλύπτουν τη βαθύτερη ανάγκη μας για επικοινωνία.

Σχεδιάστηκαν με σκοπό να προσφέρουν ψυχαγωγία, όχι να τραυματίζουν τον χρήστη. Ωστόσο, η χρήση (ένταση, συχνότητα, διάρκεια) είναι αυτή που μπορεί να επιφέρει τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Είναι φανερό ότι αν ο χρήστης καταναλώνει σημαντικό χρόνο της ημέρας στα κοινωνικά δίκτυα, παραμελώντας άλλες ανάγκες του, όπως την ανάγκη για κοινωνικοποίηση, σίγουρα η επίδραση των social media στην ψυχολογία του θα είναι άκρως αρνητική. Σε σπάνιες περιπτώσεις, έως και καταστροφική.

Συμπέρασμα

Το φαινόμενο των social media είναι σχετικά πρόσφατο. Παρ’ όλα αυτά, μπορούμε ήδη να σχηματίσουμε με ασφάλεια μία αρχική εικόνα για την επίδραση αυτών στην ψυχολογία του χρήστη.

Από τη μία, διασκεδάζουν, καταργούν την απόσταση και προσφέρουν ελευθερία στη διακίνηση της πληροφορίας και αμεσότητα στην ενημέρωση.

Από την άλλη, όμως, ασκούν έντονη κοινωνική πίεση, λόγω των προτύπων συμπεριφοράς που προωθούν. Για αυτόν τον λόγο, κρίνεται αναγκαίο να επικεντρωνόμαστε στην πρώτη και θετική διάσταση των κοινωνικών δικτύων, αντιμετωπίζοντας με κριτικό πνεύμα καθετί που προβάλλεται μέσα από αυτά.

Πηγή: Developgreece.com

Πάμε με Ψηφιακά «Βήματα» και «Άλματα»…

Ως τα μέσα Σεπτεμβρίου η υποβολή επενδυτικών σχεδίων και η διεκδίκηση χρηματοδότησης

Κάποιες φορές νιώθουμε την ανάγκη να κάνουμε κι εμείς, εδώ, αυτό που οι εξ Εσπερίας συνάδελφοι εισάγουν με την έκφραση… «kind reminder»

Σε απλά ελληνικά, θέλουμε να σας υπενθυμίσουμε πως στα μέσα Σεπτεμβρίου (στις 17, συγκεκριμένα) λήγει η προθεσμία για την υποβολή επενδυτικών σχεδίων και τη διεκδίκηση σημαντικής οικονομικής ενίσχυσης, στο πλαίσιο των δυο νέων χρηματοδοτικών δράσεων συνολικού προϋπολογισμού 100 εκατ. € που «τρέχει» το υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης.

Μιλάμε, βεβαίως, για τις δράσεις "Ψηφιακό Βήμα" και "Ψηφιακό Άλμα" που αφορούν στην υποστήριξη επιχειρήσεων όλων των κλάδων για στοχευμένες επενδύσεις σε Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ).

Στο πλαίσιο της πρώτης δράσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν επενδυτικά σχέδια από 5.000 € έως 50.000 €, ενώ στο πλαίσιο της δεύτερης από 55.000 € έως 400.000 €.

Το πληροφοριακό δελτίο του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης, απ’ όπου και τα στοιχεία μας, τονίζει πως η υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών (που ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου και, όπως είπαμε, θα διαρκέσει ως τις 17 Σεπτεμβρίου) γίνεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://www.ependyseis.gr.

Και οι δύο Δράσεις συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης κι από εθνικούς πόρους και απευθύνονται σε πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες πριν από την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης: (α) έχουν κλείσει τουλάχιστον δυο (2) πλήρεις διαχειριστικές χρήσεις και τηρούν βιβλία Β' και Γ' κατηγορίας ως τις 31.12.2017, (β) διαθέτουν έναν τουλάχιστον επιλέξιμο Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) που δεν συμπεριλαμβάνεται στο Παράρτημα ΙV ΜΗ EΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΔ.

Η -προφανώς, δημοφιλέστερη- δράση "Ψηφιακό Βήμα" στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και ο προϋπολογισμός της αγγίζει τα 50 εκατ. € για το σύνολο των περιφερειών της χώρας.

Οι βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής και οι επιδοτούμενες δαπάνες είναι διαθέσιμες με κάθε λεπτομέρεια στο πλήρες κείμενο της Πρόσκλησης υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης επενδυτικών σχεδίων.

Το ποσοστό επιδότησης και των δύο δράσεων ανέρχεται στο 50% και καλύπτονται δαπάνες εξοπλισμού, λογισμικού και υπηρεσιών παρεχόμενες από τρίτους (όπως hosting, σύνδεση στο Διαδίκτυο, υπηρεσίες ανάπτυξης ψηφιακού υλικού διαφήμισης, μετάφρασης του περιεχομένου ηλεκτρονικού καταστήματος κ.ά.).

Όσοι επιχειρούντες, λοιπόν, προσέλθετε εγκαίρως

H ACS δίπλα στους πληγέντες των πυρκαγιών της Ανατολικής Αττικής

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες ανάγκες των κατοίκων της Ανατολικής Αττικής, που προέκυψαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, αποφάσισε να προσφέρει έμπρακτη στήριξη στους πληγέντες και αναλαμβάνει τη δωρεάν αποστολή συγκεκριμένων ειδών ανάγκης από τα καταστήματα ΑCS όλης της χώρας.

Συγκεκριμένα από την Τετάρτη 25/07/18 καλούμε τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα να συγκεντρώσουν συγκεκριμένα τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης και να τα παραδίδουν στα καταστήματα της ACS πανελλαδικά.

Η ACS αναλαμβάνει την ασφαλή και δωρεάν μεταφορά των ειδών και την παράδοση αυτών στο Κέντρο Logistics (διαχείρισης) της Περιφέρειας Αττικής, με σκοπό τη διανομή τους στους πληγέντες από τις καταστροφικές πυρκαγιές.

Βάσει των αναγκών που έχει ανακοινώσει η Περιφέρεια Αττικής για τα θύματα των πυρκαγιών, παρακάτω θα βρείτε τα απαιτούμενα είδη προς συγκέντρωση:

1. Εμφιαλωμένα νερά

2. Χυμούς

3. Τρόφιμα που διατηρούνται εκτός ψυγείου και κατά προτίμηση να είναι άμεσης ανάλωσης (κονσέρβες, συσκευασμένα κρουασάν, μπισκότα, φρυγανιές, κ.λ.π.)

4. Γάλατα μακράς διάρκειας, τα οποία διατηρούνται εκτός ψυγείου, π.χ. εβαπορέ.

Προσοχή - Δεν χρειάζονται είδη ρουχισμού.

Τη συνεργασία του με τη ForestView εγκαινιάζει ο Όμιλος Ευρωκλινικής.

Μία σημαντική συνεργασία ανακοίνωσε το Performance Marketing Agency του Ομίλου Think Digital Group, ForestView, με τον Όμιλο της Ευρωκλινικής. Η ανάθεση αφορά κατά βάση την ψηφιακή επικοινωνία της Ευρωκλινικής Αθηνών και της Ευρωκλινικής Παίδων.

Η ForestView αναλαμβάνει τη συνολική digital επικοινωνία του Ομίλου, παρέχοντας υπηρεσίες δημιουργικού, online media και performance marketing στα διάφορα ψηφιακά κανάλια.

Επίσημη ημερομηνία της έναρξης της συνεργασίας μεταξύ της ForestView και τoυ Ομίλου της Ευρωκλινικής, είναι η 1η Αυγούστου

Εκπαιδευτικό Συνέδριο για το Online Φαρμακείο, για τρίτη συνεχή χρονιά από την Convert Group

Πλούτος γνώσεων, εφαρμόσιμες πρακτικές και αποτελεσματική δικτύωση τα κύρια χαρακτηριστικά του


Περισσότεροι από 180 επαγγελματίες από τον χώρο του φαρμάκου -ιδιοκτήτες φαρμακείων, φαρμακοποιοί, ανώτερα στελέχη ηλεκτρονικών φαρμακείων και ελληνικών / πολυεθνικών brands- παρακολούθησαν το μοναδικό συνέδριο για Online Pharmacy στην Ευρώπη, με διοργανωτή το eSkills Center της Convert Group, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιουνίου και 1η Ιουλίου 2018, στο Αμφιθέατρο της OTE Academy.

Το 3ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο για τον κλάδο του Ηλεκτρονικού Φαρμακείου είχε ως θέμα "Η Επόμενη Μέρα του Online Φαρμακείου: Στρατηγική, Κερδοφορία, Εξωστρέφεια, Βέλτιστες Πρακτικές" και στόχο τη δημιουργία ενός action plan που θα επιτρέπει στα online φαρμακεία να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά και πρακτικά τις προκλήσεις, αλλά κυρίως να αξιοποιήσουν τις αξιόλογες επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούνται.

Δεκαεννιά εισηγητές από την Ελλάδα και την Ευρώπη μοιράστηκαν με το κοινό την πλούσια εγχώρια και διεθνή επαγγελματική γνώση τους, ανάμεσά τους ο Κωνσταντίνος Πρίμπας, φαρμακοποιός, ιδρυτής & CEO του Aponeo.de (που περιέγραψε πώς κατάφερε να κατακτήσει την γερμανική αγορά, φέρνοντας το ηλεκτρονικό φαρμακείο του στα κορυφαία της Γερμανίας και ανάμεσα στα καλύτερα της Ευρώπης), ο Ivan Imhoff, CRO Expert & Founder της Optimization Academy (που έδωσε μία νέα διάσταση στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να προσεγγίζουμε το Conversion Rate Optimization στο eShop του ηλεκτρονικού φαρμακείου), και ο Ανδρέας Αποστολίδης, Senior Manager & Vendor Success της Amazon (ο οποίος ανέλυσε τη στρατηγική που πρέπει να εφαρμόζει ο φαρμακοποιός για να πουλά καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής κι άλλα προϊόντα στο marketplace της Amazon).

Τέλος, φαρμακοποιοί από τα μεγαλύτερα online φαρμακεία στην Ελλάδα κατέθεσαν τις εμπειρίες τους αναφορικά με τη στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθούν εντός και εκτός συνόρων.

Το Εκπαιδευτικό Συνέδριο για το Online Φαρμακείο πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα του ΠΣΒΑΚ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων) και του GR.EC.A (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου).

Χορηγός ήταν η εταιρεία Logika και υποστηρικτές οι εταιρείες ACS, Courier Center, DHL, Mageguide, Netsteps, Netstudio, Skroutz και Speedex.

“Brandformance” χρυσή διάκριση για την ForestView στα φετινά Peak Awards

Χρυσό βραβείο στη κατηγορία Best Programmatic Campaign απέσπασε η Forestview, το Performance Marketing Agency του ομίλου TDG, στα φετινά Peak Performance Marketing Awards.

H ForestView υλοποίησε μία branding καμπάνια επικοινωνίας για το μεγάλο εύρος προϊόντων της Frezyderm, πετυχαίνοντας εξαιρετική απόδοση σε δύο επίπεδα.

Αξιοποιώντας πολλαπλά data points μέσω AppNexus και custom υλοποίησης στην πλατφόρμα HasOffers κατάφερε να βελτιώσει το CTR των καμπανιών μέχρι και 175%, μέσω της δυναμικής διαχείρισης των placements και του target audience.

Παράλληλα, μετρώντας στοιχεία πωλήσεων από 22 μεγάλα online φαρμακεία κατέγραφε σε πραγματικό χρόνο τον αντίκτυπο της brand επικοινωνίας σε πραγματικό purchase intent, μετατρέποντας έτσι μία Brand Awareness καμπάνια σε «brandformance».

Στην ίδια εκδήλωση βραβεύτηκαν και δύο ακόμα δουλειές της ForestView με χάλκινο βραβείο, στη κατηγορία Best Performance in Travel & Leisure για καμπάνια της True Greece και την κατηγορία Best Performance in Food & Grocery, αποσπώντας μία ακόμα διάκριση για το online activation #MonadikosKafes της Coffee Island.

 

Iab Mixx Awards 2018: Στην κορυφή του διεθνούς θεσμού βραβείων η Generation Y

Ένα GOLD award στην κατηγορία Effective Use of Data ήρθε να προστεθεί στο ήδη πλούσιο παλμαρέ της Generation Y – International e-Business Experts μέσα από τη συμμετοχή της στα διεθνούς κύρους IAB MiXX Awards που διοργανώθηκαν για τέταρτη χρονιά με στόχο την ανάδειξη των καλύτερων έργων στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα, όπως και των πιο αποτελεσματικών πρακτικών που ενέπνευσαν το ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της λαμπερής βραδιάς, την Πέμπτη 12/07 στον θερινό κινηματογράφο Μπομπονιέρα στην Κηφισιά, η Generation Y κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία διάκριση για τις καινοτόμες πρακτικές έρευνας αγοράς που εφάρμοσε στην υλοποίηση της marketing καμπάνιας «Όποιος κι αν είναι ο λόγος» για λογαριασμό του γνωστού ηλεκτρονικού καταστήματος αθλητικών ειδών Delikaris Sport.

Το συγκεκριμένο βραβείο, αποτελεί μία σημαντική διάκριση που ήρθε να επισφραγίσει την συνεχώς αυξανόμενη εξάπλωση του brand στο χώρο του online εμπορίου αθλητικών ρούχων και υποδημάτων.

Από την Generation Υ το «παρών» στην τελετή έδωσε η Νανά Ιωακειμίδου – Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας, η οποία συνοδευόταν από τον ίδιο τον κύριο Δελικάρη και τη σύζυγό του.

«Ως μία εταιρία που στοχεύει στην συνολική επιχειρηματική ανάπτυξη των πελατών μας, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η κορυφαία «χρυσή» διάκριση για την εταιρία μας, ήρθε για το τμήμα Έρευνας Αγοράς, το οποίο αποτελεί ανάποσταστο κομμάτι των υπολοίπων business units της Generation Y και στοχεύει στην παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας , όπως επίσης διακρίνει την εταιρία σε σχέση με τις συνήθεις πρακτικές της υπόλοιπης αγοράς στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού επιχειρείν», τόνισε κατά τη διάρκεια της βραδιάς η κα Ιωακειμίδου.

 

Μιλώντας για τον «Κόσμο των Δεδομένων»

Δεύτερη διοργάνωση του συνεδρίου «Data Driven World» από τους μεταπτυχιακούς αποφοίτους του Πανεπιστημίου Κρήτης

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το τριήμερο επιστημονικό και επιχειρηματικό Συνέδριο «2nd Data Driven World», που διοργάνωσε από τις 29 Ιουνίου ως την 1 Ιουλίου ο Σύλλογος Αποφοίτων Μεταπτυχιακών Σπουδών Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου υπό την αιγίδα της Περιφέρειας και του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Βασικό πυλώνα των συζητήσεων του φετινού συνεδρίου αποτέλεσαν τα δεδομένα και η συμβολή τους στην επιχειρηματική ανάπτυξη, στον κλάδο του τουρισμού και των μεταφορών, στην ανάπτυξη της καινοτομίας, στην πολιτική και την έρευνα.

Μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν θέματα ασφάλειας, δικαιωμάτων, στρατηγικής, Business Intelligence, βιοηθικής, συλλογής και αξιοποίησης των δεδομένων.

Στο συνέδριο συμμετείχαν 30 ομιλητές από 25 επιχειρήσεις διεθνούς εμβέλειας, από τα ακαδημαϊκά ιδρύματα και την Περιφέρεια Κρήτης, τα Επιμελητήρια και τους επιστημονικούς φορείς.

Τις εργασίες παρακολούθησαν περισσότεροι από 250 διαπιστευμένοι σύνεδροι (ποσοστό 86% όσων είχαν εγγραφεί ηλεκτρονικά), επιχειρηματίες, στελέχη των μεγαλύτερων εταιριών της Κρήτης, ερευνητές, νέοι επιστήμονες, startuppers, νομικοί, οικονομολόγοι και δημόσιοι λειτουργοί.

Κατά την έναρξη του Συνεδρίου, τόσο ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης, Οδυσσέας Ζώρας, όσο και ο αντιπεριφερειάρχης, Νίκος Καλογερής, ο οποίος εκπροσώπησε τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη, αναφέρθηκαν στη σημασία της διοργάνωσης για την ανάπτυξη της Κρήτης και την προοπτική που αναπτύσσεται μέσα από τη λειτουργία του Συλλόγου.

Στην εναρκτήρια συνεδρία συμμετείχαν, επίσης, εκπρόσωποι των φορέων που συμμετείχαν στη διοργάνωση, όπως ο Δήμος Ηρακλείου, το Εμπορικό Επιμελητήριο, ο Δικηγορικός Σύλλογος και το Οικονομικό Επιμελητήριο.

Το συντονισμό της 1ης ημέρας ανέλαβε ο Φραγκίσκος Παρασύρης, μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Αποφοίτων, τονίζοντας πως «το 2nd Workshop Data Driven World, σηματοδοτεί την ανάπτυξη ενός δυναμικού δικτύου αλληλοτροφοδότησης και συνεργασιών, ανάμεσα σε αποφοίτους υψηλών προσόντων με τον κόσμο της επιχειρηματικότητας στην Κρήτη».

Από τα «Fake News, μύθοι και αλήθειες», στα οποία αναφέρθηκε ο Θοδωρής Γεωργακόπουλος, Δημοσιογράφος, Διευθυντής Περιεχομένου στη διαΝΕΟσις, ως τα ζητήματα της βιοηθικής γύρω από τα δεδομένα, για τα οποία μίλησε η καθηγήτρια Φιλοσοφίας Σταυρούλα Τσινόρεμα και από τη θεματική: «Data-Driven Company Leading Practices & Trends» που παρουσίασε η Νιόβη Καλαντζή, Analytics Senior Consultant στην Accenture, ως το «Reinventing the Insurance Business - Big Data & Business Processes» για το οποίο μίλησε ο Διονύσης Πουλής, Business Development Director της Diastasys – Microsoft Gold Partner και το «Using machine learning to achieve operational excellence» στο οποίο αναφέρθηκε ο Rui Miguel Forte, Lead Data Scientist της PricewaterhouseCoopers, οι σύνεδροι παρακολούθησαν, ενημερώθηκαν και συζήτησαν γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο των δεδομένων.

Κατά την 1η ημέρα του Συνεδρίου παρουσιάστηκαν, επίσης, οι προκλήσεις της ψηφιακής εποχής, από το Δημήτρη Πλεξουσάκη Αντιπρόεδρο του ΙΤΕ, τα ζητήματα γύρω από τα προσωπικά δεδομένα από τον Κώστα Πανάγο Head of Corporate Security, Risk & Compliance, της Vodafone, τα νομικά ζητήματα του Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων από τον Ειρηνικό Πλατή, Νομικό στην ΕΥ (Ernst & Young), τη «Διαχείριση της πληροφορίας στις Τράπεζες» από τη Μαίρη Αλεξάκη, Προϊσταμένη Διαχείρισης Ποιότητας στην Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα και τους κβαντικούς υπολογιστές («Δυνατότητες και Προκλήσεις στην Επεξεργασία Δεδομένων στην Κβαντική Εποχή»), από τον καθηγητή Δημήτρη Αγγελάκη του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Τη στρατηγική με στόχο την ολιστική, μακροχρόνια και σταθερή διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την κοινωνία και την αγορά παρουσίασε ο Πρόεδρος του Δ.Σ., Μάνθος Λυδάκης, περιγράφοντας το σχεδιασμό και τα επόμενα βήματα του Συλλόγου.

Για να υπογραμμίσει ότι «η μαζική συμμετοχή εκατοντάδων συνέδρων, το κύρος και το υψηλό επίπεδο των ομιλητών της διοργάνωσης, η άριστη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο, την Περιφέρεια, τους φορείς της Αυτοδιοίκησης, τα Επιμελητήρια και τις Επαγγελματικές Ενώσεις, αλλά προπάντων το ενδιαφέρον από τις κορυφαίες επιχειρήσεις της Κρήτης και της Ελλάδας, μας ανοίγουν το δρόμο, για την καθιέρωση του Data Driven World, ως της κορυφαίας επιστημονικής και επιχειρηματικής συνάντησης της πόλης».

Το συνέδριο συνεχίστηκε το Σάββατο, με εισηγήσεις και παρουσιάσεις από στελέχη εταιριών, και ολοκληρώθηκε την Κυριακή με σεμινάριο για τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR), με τη συμμετοχή νομικών και μεγάλων κρητικών εταιριών, υπό τον συντονισμό του Σταύρου Καουκάκη, Software Analyst - ICT Consultant και υπευθύνου προγράμματος του συνεδρίου.

Τα μέλη του Συλλόγου των Αποφοίτων, σύνεδροι και ομιλητές ανανέωσαν το ραντεβού τους για το 3rd Data Driven World, που θα διοργανωθεί το 2019.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search