Tech & Business

Accenture: Νέες ευκαιρίες για να δημιουργούν oι επιχειρήσεις εξατομικευμένες εμπειρίες

Η επιχείρηση εισέρχεται σε μια νέα «μετα-ψηφιακή» εποχή, όπου η επιτυχία θα στηρίζεται στην ικανότητα ενός οργανισμού να διαχειρίζεται ένα σύνολο νέων τεχνολογιών που μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες σε πελάτες, υπαλλήλους και επιχειρηματικούς εταίρους, σύμφωνα με  την ετήσια μελέτη Technology Vision της Accenture για το 2019, η οποία προβλέπει τις σημαντικότερες τεχνολογικές τάσεις που θα επαναπροσδιορίσουν το επιχειρείν τα επόμενα τρία χρόνια.

Σύμφωνα με τη φετινή μελέτη, με τίτλο «The Post-Digital Era is Upon Us — Are You Ready for What’s Next?», οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε ένα κρίσιμο σημείο. Οι ψηφιακές τεχνολογίες επιτρέπουν στις εταιρείες να κατανοούν τους πελάτες τους σε μεγαλύτερος βάθος, παρέχουν περισσότερα κανάλια με τα οποία μπορούν να τους προσεγγίζουν και παράλληλα δίνουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τα οικοσυστήματά τους με νέους εταίρους. Παρόλα αυτά, οι ψηφιακές τεχνολογίες δεν αποτελούν πλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα- αλλά εισιτήριο εισόδου.

Στην πραγματικότητα, 79% των 6.600 στελεχών από όλον τον κόσμο που συμμετείχαν στην έρευνα, πιστεύουν ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες - συγκεκριμένα κοινωνική δικτύωση, κινητές εφαρμογές, ανάλυση δεδομένων (analytics) και υπολογιστικό νέφος (cloud) – αποτελούν πλέον μέρος του κεντρικού τεχνολογικού κορμού των οργανισμών τους.

Η μελέτη Technology Vision εντοπίζει πέντε αναδυόμενες τεχνολογικές τάσεις τις οποίες θα πρέπει να λάβουν υπόψη οι εταιρείες, προκειμένου να επιτύχουν στο σημερινό -ραγδαία εξελισσόμενο- τοπίο:

  • DARQ Power: Κατανοώντας το DNA των DARQ. Οι τεχνολογίες κατανεμημένου καθολικού (Distributed Ledger), τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence), εκτεταμένης πραγματικότητας (Extended Reality) και κβαντικής πληροφορικής (Quantum Computing) αποτελούν καταλύτες αλλαγής, προσφέροντας εξαιρετικές νέες δυνατότητες και επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επαναπροσδιορίσουν ολόκληρους κλάδους. Στην ερώτηση σχετικά με το ποιες από αυτές τις τεχνολογίες θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τους τα επόμενα τρία χρόνια, το 41% των στελεχών κατατάσσει στην πρώτη θέση την Τεχνητή Νοημοσύνη με διπλάσιο μάλιστα ποσοστό σε σχέση με τις υπόλοιπες τεχνολογίες DARQ.

 

  • Get to Know Me: Ανακαλύπτοντας τη μοναδικότητα. Οι αλληλεπιδράσεις που βασίζονται στην τεχνολογία δημιουργούν μια διαρκώς διευρυνόμενη τεχνολογική ταυτότητα για κάθε καταναλωτή. Αυτό το στοιχείο θα είναι το κλειδί για την κατανόηση της επόμενης γενιάς καταναλωτών και για τη δημιουργία ουσιαστικών και εξατομικευμένων σχέσεων που βασίζονται στην εμπειρία. 83% των στελεχών δήλωσαν ότι τα ψηφιακά δημογραφικά στοιχεία προσφέρουν στους οργανισμούς τους έναν νέο τρόπο να εντοπίζουν εμπορικές ευκαιρίες.

 

  • Human+ Worker: Προσαρμόζοντας το εργασιακό περιβάλλον. Καθώς το εργατικό δυναμικό μεταβάλλεται σε «Human+» -όπου κάθε εργαζόμενος συνδυάζει τις δεξιότητες και τις γνώσεις του με ένα ολοένα αυξανόμενο σύνολο δυνατοτήτων, οι οποίες καθίστανται δυνατές μέσω της τεχνολογίας- οι εταιρείες πρέπει να υποστηρίξουν έναν νέο τρόπο εργασίας στη μετα-ψηφιακή εποχή. 71% των στελεχών πιστεύουν ότι οι υπάλληλοί τους είναι πιο ώριμοι ψηφιακά από την ίδια την επιχείρησή τους, με αποτέλεσμα να την περιμένουν να συμβαδίσει.

 

  • Secure Us to Secure Me: Ενισχύοντας την ασφάλεια στα οικοσυστήματα. Στην εποχή των οικοσυστημάτων, η επιχείρηση στηρίζεται στη διασύνδεση, γεγονός που αυξάνει την έκθεση της σε κινδύνους. Οι κορυφαίες επιχειρήσεις αναγνωρίζουν ότι η ασφάλεια πρέπει να διαδραματίζει βασικό ρόλο στις προσπάθειές τους, καθώς συνδέονται και συνεργάζονται με ολόκληρα οικοσυστήματα για την παροχή κορυφαίων προϊόντων, υπηρεσιών και εμπειριών. Ωστόσο, μόνο το 29% των στελεχών επιβεβαίωσε ότι οι συνεργάτες τους εργάζονται επιμελώς ώστε να συμβαδίζουν και να προσαρμόζονται αναφορικά με την ασφάλεια.

 

  • MyMarkets: Συναντώντας τους καταναλωτές με την «ταχύτητα του τώρα». Η τεχνολογία δημιουργεί έναν κόσμο έντονα εξατομικευμένων και κατ’ απαίτηση εμπειριών και οι εταιρείες πρέπει να αναδιαμορφώσουν την οργάνωσή τους, προκειμένου να ανακαλύπτουν και να αξιοποιούν αυτές τις ευκαιρίες. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ευκαιρία θα αντιμετωπίζεται ως μεμονωμένη αγορά - στιγμιαία αγορά. 85% των στελεχών δήλωσαν ότι οι ολοκληρωμένες λύσεις εξατομίκευσης και η παράδοση σε πραγματικό χρόνο θα αποτελέσει το επόμενο μεγάλο κύμα ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

 

Σύμφωνα με τη μελέτη, η καινοτομία για τους οργανισμούς στη μετα-ψηφιακή εποχή αφορά την εξεύρεση τρόπων για τη διαμόρφωση του κόσμου γύρω από τους ανθρώπους και την επιλογή της κατάλληλης χρονικής στιγμής για να προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Κάνουν τα πρώτα τους βήματα σε έναν κόσμο που εξατομικεύεται για να ταιριάζει σε κάθε στιγμή - όπου τα προϊόντα, οι υπηρεσίες, ακόμα και ο περιβάλλον χώρος των ανθρώπων προσαρμόζονται και όπου οι επιχειρήσεις εξυπηρετούν το άτομο σε κάθε πτυχή της ζωής και της εργασίας του, διαμορφώνοντας την πραγματικότητά του.

Μια εταιρεία που εφαρμόζει εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες λύσεις σε νέο επίπεδο είναι η Zozotown, η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Ιαπωνίας. Η εφαρμοστή ολόσωμη φόρμα Zozosuits «συνεργάζεται» με την εφαρμογή Zozotown, μέσω της της οποίας αντλεί τις ακριβείς διαστάσεις των πελατών. Παράγεται «κομμένη και ραμμένη» στα μέτρα κάθε πελάτη, ενώ παραδίδεται από την παραγωγική μονάδα της εταιρείας σε μόλις 10 ημέρες. Το γεγονός ότι η τεχνολογία επιτρέπει πλέον την εξατομίκευση -η οποία προηγουμένως δεν ήταν εφικτή- δε συναντάται μόνο στη βιομηχανία της μόδας. Το αμερικανικό κατάστημα λιανικής πώλησης Sam's Club ανέπτυξε μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση και δεδομένα σχετικά με τις προηγούμενες αγορές των πελατών του, προκειμένου να συμπληρώνει αυτόματα τις λίστες αγορών τους. Η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει μια λειτουργία πλοήγησης που θα δείχνει βελτιστοποιημένες διαδρομές στο κατάστημα προς κάθε προϊόν της εν λόγω λίστας.

Η μελέτη αναδεικνύει ότι οι εταιρείες που ακόμα προσπαθούν να ολοκληρώσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους αναζητούν ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα, είτε πρόκειται για καινοτόμες υπηρεσίες, είτε για μεγαλύτερη αποδοτικότητα είτε για περισσότερη εξατομίκευση. Την ίδια στιγμή, οι μετα-ψηφιακές εταιρείες ξεπερνούν τον ανταγωνισμό συνδυάζοντας αυτές τις δυνάμεις για να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ίδια η αγορά - από μία αγορά σε πολλές εξατομικευμένες αγορές - κατά παραγγελία και στιγμιαία, ακριβώς όπως κάνει η κινεζική ηλεκτρονική πλατφόρμα λιανικού εμπορίου JD.com μέσω της πλατφόρμας «Toplife». Η πλατφόρμα αυτή επιτρέπει σε τρίτους να πωλούν μέσω της JD, δημιουργώντας ειδικά καταστήματα, παρέχοντας πρόσβαση στην αλυσίδα εφοδιασμού της με ρομποτική τεχνολογία τελευταίας αιχμής και παράδοση με drones. Σε συνεργασία με τη Walmart, ένα φυσικό κατάστημα στη Σεντζέν θα προσφέρει περισσότερα από 8.000 προϊόντα που θα παραδίδονται απευθείας ή από το κατάστημα σε λιγότερο από 30 λεπτά. Προσφέροντας άνευ προηγουμένου εξατομίκευση και ταχύτητα, η JD ενδυναμώνει άλλες εταιρείες δημιουργώντας ταυτόχρονα μια νέα αγορά για τον εαυτό της.

Εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες, η Accenture ερευνά συστηματικά το επιχειρηματικό τοπίο, με σκοπό να εντοπίσει αναδυόμενες τεχνολογικές τάσεις με τη μεγαλύτερη δυναμική να αλλάζουν πλήρως τα δεδομένα σε επιχειρήσεις και κλάδους. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φετινή έκθεση, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.accenture.com/technologyvision ή ακολουθήστε τη συζήτηση στο Twitter με hashtag #TechVision2019.

Μελέτη της Oracle για την συνεργασία HR και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Διεθνής μελέτη εξετάζει το πώς τα δεδομένα και τα εργαλεία ανάλυσης μπορούν να βοηθήσουν τις ομάδες χρηματοοικονομικών και HR να συνεργαστούν

Η λογική του βραχυπρόθεσμου και οι περιχαρακωμένες συνήθειες που απορρέουν από την κουλτούρα αποτελούν τα σημαντικότερα εμπόδια που αντιμετωπίζει η συνεργασία μεταξύ των ομάδων HR και χρηματοοικονομικών, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την Oracle.

Η μελέτη σε 1.510 επαγγελματίες του HR, των χρηματοοικονομικών και άλλων επιχειρησιακών λειτουργιών κατέδειξε ότι για να αποκομίσουν αξία από τα δεδομένα και να βοηθήσουν τους οργανισμούς να προσαρμοστούν στην ταχέως μεταβαλλόμενη παγκόσμια αγορά ταλέντων, οι ομάδες HR πρέπει να αναθεωρήσουν τις τεχνολογίες των εργαλείων ανάλυσης, τις δεξιότητες και τις διαδικασίες, ώστε να βελτιώσουν τη συνεργασία με το τμήμα χρηματοοικονομικών και να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

«Τα τμήματα HR και χρηματοοικονομικών διαθέτουν διαφορετικές, αλλά συμπληρωματικές δεξιότητες. Το γεγονός ότι, παραδοσιακά, τα δύο αυτά τμήματα δε συνεργαζόντουσαν στενά μεταξύ τους, είναι αυτό που πρέπει να αλλάξει ώστε οι οργανισμοί να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη σύγχρονη, εξελισσόμενη αγορά», δήλωσε ο Donald Anderson, Director, Organization & Talent Development της Oracle.

«Το πρώτο βήμα για να ξεπεραστούν τα παραδοσιακά εμπόδια και να συνεργαστούν οι ομάδες του HR και των χρηματοοικονομικών, είναι να διαθέτουν πνεύμα συνεργασίας σε συνδυασμό με τα κατάλληλα σύνολα δεξιοτήτων, τόσο για τη συγκέντρωση όσο και για την ανάλυση δεδομένων, ώστε να μπορούν να αξιοποιηθούν στη λήψη καίριων επιχειρηματικών αποφάσεων.

Αυτό το στοιχείο από μόνο του θα ωφελήσει σημαντικά την απόδοση ενός οργανισμού».

Η κατοχή δεδομένων δε σημαίνει αυτόματα και αποτελεσματική χρήση τους

Η εμφάνιση νέων τεχνολογιών, η αύξηση του κόστους στελέχωσης και η αυξανόμενη ζήτηση νέων δεξιοτήτων έχουν σαν αποτέλεσμα η παγκόσμια αγορά ταλέντων να είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ.

Για να είναι επιτυχημένες σε αυτή την ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά, οι ομάδες HR πρέπει να αναθεωρήσουν την προσέγγισή τους όσον αφορά στα εργαλεία ανάλυσης, στις δεξιότητες και στη συνεργασία, ώστε να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

• 95% των επαγγελματιών HR και χρηματοοικονομικών σχεδιάζουν να θέσουν τη συνεργασία με βάση τα δεδομένα ως προτεραιότητα για το 2019.

• Για την ουσιαστική αξιοποίηση των δεδομένων, οι ομάδες HR και χρηματοοικονομικών πρέπει να αποκτήσουν νέες δεξιότητες. Η έρευνα εντόπισε ότι το 49% δεν μπορεί, επί του παρόντος, να χρησιμοποιήσει εργαλεία ανάλυσης για την πρόβλεψη αποτελεσμάτων και το 81% δεν μπορεί να καθορίσει μελλοντικές ενέργειες με βάση τα δεδομένα προβλέψεων.

Το ζητούμενο είστε εσείς, όχι η αύξηση της τεχνολογίας

Ενώ τα δεδομένα και τα εργαλεία ανάλυσης έχουν οδηγήσει το HR και τα χρηματοοικονομικά σε ανάπτυξη, τα οφέλη είναι περιορισμένα όπου δεν υπάρχει αποτελεσματική συνεργασία και ικανότητα παραγωγής αξίας.

Για να επωφεληθούν, τα δύο τμήματα πρέπει να ξεπεράσουν την εμμονή στον βραχυπρόθεσμο ορίζοντα, να ελιχθούν ανάμεσα στις αντικρουόμενες κουλτούρες και να μειώσουν το κενό δεξιοτήτων.

• Το σημαντικότερο εμπόδιο για τη συνεργασία μεταξύ HR και χρηματοοικονομικών είναι η λογική του βραχυπρόθεσμου, με το 71% να δηλώνει ότι οι ομάδες εστιάζουν στα τρίμηνα και όχι στη μελλοντική στρατηγική κατεύθυνση.

• Οι αντικρουόμενες κουλτούρες των τμημάτων είναι μια ακόμα σημαντική πρόκληση, με σχεδόν το ένα τρίτο (29%) να κατατάσσει τις, παραδοσιακά ξεχωριστές, συνήθειες ως το μεγαλύτερο εμπόδιο. Άλλα εμπόδια που αναφέρθηκαν ήταν η ασυμφωνία των συνόλων δεξιοτήτων (27%) και οι απομονωμένοι, αυτόνομοι τομείς του οργανισμού (17%).

• Οι ομάδες HR, επιπλέον, δε διαθέτουν τις δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να προχωρήσουν σε ενέργειες βάσει των δεδομένων και να επιλύσουν προβλήματα (70%), να εξελίξουν την ποσοτική ανάλυση και αιτιολόγηση (67%) και να προβλέψουν τις ανάγκες του προσωπικού αξιοποιώντας εργαλεία ανάλυσης (55%).

Οι υπεύθυνοι HR και χρηματοοικονομικών χρειάζονται μία ενιαία εικόνα της πραγματικότητας

Στην πλειοψηφία τους (80%) οι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι οι ομάδες HR και χρηματοοικονομικών ήδη βοηθούν τους οργανισμούς να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις βάσει των δεδομένων. Οι ομάδες τους θα χρειαστεί να αποκτήσουν νέες δεξιότητες, ωστόσο η έμφαση στη συνεργασία πρέπει να είναι πιο έντονη ώστε οι οργανισμοί να καταφέρουν να αποκομίσουν ακόμα μεγαλύτερα επιχειρηματικά οφέλη:

• Σε ποσοστό 88% οι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι η συνεργασία μεταξύ HR και χρηματοοικονομικών θα βελτιώσει τις επιχειρηματικές επιδόσεις, ενώ σε ποσοστό 76% πιστεύουν ότι θα βελτιώσει την ευελιξία του οργανισμού.

• Περισσότεροι από τους μισούς οργανισμούς (57%) σχεδιάζουν την επίτευξη συνολικότερης αξιοποιήσιμης πληροφόρησης για κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων τους μέσα από τη συνεργασία, και σε ποσοστό 52% οι επαγγελματίες του HR και των χρηματοοικονομικών πιστεύουν ότι αυτό θα τους βοηθήσει να βελτιώσουν τη στρατηγική συνεργασία τους.

Η AI θα προετοιμάσει το δρόμο για ευρύτερη συνεργασία και καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα

Οι επαγγελματίες του HR και των χρηματοοικονομικών προσβλέπουν στις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), για να βελτιώσουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα:

• Ενώ το ένα τέταρτο (25%) των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί την AI κυρίως για να εντοπίσει ταλέντα υψηλού ρίσκου και για να μοντελοποιήσει τους διαύλους τροφοδότησης με ταλέντα (22%), σπάνια χρησιμοποιεί την AI για να προβλέψει επιδόσεις (18%) ή για να βρει κορυφαία ταλέντα (15%).

• Κατά το επόμενο έτος, σε ποσοστό 71% οι συμμετέχοντες στην έρευνα σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν την AI για να εντοπίσουν, ήδη κατά τη στελέχωση, υποψηφίους με κορυφαία απόδοση και ιδανικούς υποψηφίους με ανάλυση βιογραφικών (70%).

• Άλλες προτεραιότητες των ερωτηθέντων, όσον αφορά στην AI, είναι η μοντελοποίηση του διαύλου τροφοδότησης με ταλέντα (58%), η επισήμανση εργαζόμενων υψηλού ρίσκου μέσω μοντελοποίησης της σταδιακής απώλειας εργαζόμενων (52%) και η υποστήριξη των επαφών των εργαζόμενων με τη χρήση chatbots (38%).

Ο Tom Davenport, καθηγητής στο Babson College και ειδικός στα εργαλεία ανάλυσης, δήλωσε:

«Ο κόσμος των εργαλείων ανάλυσης και της AI φέρνει για το HR τεράστιες ευκαιρίες ώστε να μπορέσει να αποκτήσει αξιοποιήσιμες πληροφορίες, να λαμβάνει πιο έξυπνες αποφάσεις και να δημιουργήσει ένα πλεονέκτημα όσον αφορά στα ταλέντα.

Η διαφαινόμενη τάση τόσο πολλών επαγγελματικών του HR να σχεδιάζουν σημαντικές επενδύσεις στην AI, κατά το επόμενο έτος, είναι πολλά υποσχόμενη και δείχνει ότι θα αρχίσουμε να βλέπουμε πιο στρατηγικά αποτελέσματα και επιχειρήσεις να ανταγωνίζονται σε ένα εντελώς νέο επίπεδο για να βρουν τα κατάλληλα ταλέντα».

Μεθοδολογία
Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με 1.510 επαγγελματίες του HR, των χρηματοοικονομικών και άλλων επιχειρημασιακών λειτουργιών στα τέλη του 2018. Οι συμμετέχοντες προέρχονται από μεγάλη ποικιλία κλάδων και χωρών, όλοι από εταιρείες με έσοδα άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.

Η ΑCS ανάμεσα στους «True Leaders» της Ελληνικής Οικονομίας

Τη διάκριση «True Leaders» της Ελληνικής Οικονομίας έλαβε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η ACS από την ICAP Group, σε τελετή βράβευσης που διοργανώθηκε στο Divani Caravel Hotel υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), στο πλαίσιο του θεσμού «True Leaders by ICAP Group» που εδώ και 8 χρόνια αξιολογεί και βραβεύει όσες εταιρείες και ομίλους πληρούν ταυτόχρονα συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματά τους.

Σημειώνεται ότι η ACS, παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια θετική εξέλιξη των βασικών οικονομικών μεγεθών της, αφού κατάφερε κατά το 2018 να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ έσοδα, έναντι περίπου 90 εκατ. το 2008-2009 και 70 εκατ. το 2012.

Βασικοί παράγοντες του συνεχόμενου ρυθμού ανάπτυξης της εταιρείας, που ανέρχεται σε 10% ετησίως, αποτελούν οι σταθερές επενδύσεις σε καινοτόμα συστήματα και πρωτοποριακές λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελάτων της, καθώς και οι σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό, το κόστος των οποίων θα ξεπεράσει τα 40.000.000€ την επόμενη τριετία.

Παράλληλα, αποτελεί την πλέον οικονομικά υγιή επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και απλού ταχυδρομείου, λόγω μηδενικού δανεισμού και σταθερά αυξανόμενης κερδοφορίας, γεγονότα που την καθιστούν ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για τις ταχυδρομικές ανάγκες των πελατών της και την ασφαλή απόδοση των αντικαταβολών τους.


Ο κος Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, παραλαμβάνει το βραβείο «True Leader 2017» από τον κο Κωνσταντίνο Μπίτσιο, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του ΣΕΒ.

Έρευνα της Accenture για τον ρόλο των CFO στις ψηφιακές επενδύσεις

Το 76% των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών συμφωνούν ότι η φύση των χρηματοοικονομικών θα συνεχίσει να κινείται από παραδοσιακές οικονομικές δεξιότητες σε ψηφιακές και στατιστικές, καθώς και σε ικανότητες συνεργασίας

Οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο να οδηγούν τις ψηφιακές εξελίξεις στους οργανισμούς τους (digital disruption), σύμφωνα με μια νέα έρευνα της Accenture.

Οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές στις μέρες μας επιβλέπουν πολλά περισσότερα από τη χρηματοοικονομική λειτουργία και αποτελούν κομβικό σημείο σε ότι αφορά την κατεύθυνση των ψηφιακών επενδύσεων σε όλο το εύρος του οργανισμού καθώς επίσης στη διαχείριση του οικονομικού αντίκτυπου και αποτελεσμάτων τους.

Η έρευνα The CFO Reimagined: From Driving Value to Building the Digital Enterprise διαπιστώνει ότι οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές έχουν επεκταθεί πέρα από τους παραδοσιακούς χρηματοοικονομικούς τους ρόλους σε πεδία που έχουν ευρύτερη επίδραση για την εταιρεία.

Συγκεκριμένα, 81% των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών θεωρούν τον εντοπισμό και τον προσανατολισμό προς νέα πεδία παραγωγής αξίας για την επιχείρησή τους ως μια από τις κυριότερες ευθύνες τους. Παράλληλα, το 77% θεωρούν ότι η κατεύθυνση του λειτουργικού μετασχηματισμού σε όλο το εύρος της επιχείρησης βρίσκεται εντός των αρμοδιοτήτων τους.

«Ο ρόλος των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών εξελίχθηκε τα τελευταία χρόνια από τη θέση του λογιστή στη θέση του επιχειρηματικού εταίρου και πλέον σε αυτή του στρατηγικού συμβούλου, αποτελώντας μάλιστα τον ακρογωνιαίο λίθο όσον αφορά τα αποτελέσματα των ψηφιακών επενδύσεων», είπε ο Steve Culp, Managing Director στην Accenture και παγκόσμιος επικεφαλής του τομέα Finance & Risk της εταιρείας.

«Πρόσθετα, οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές γίνονται γρήγορα οι «ψηφιακοί θεματοφύλακες» των οργανισμών τους, αξιοποιώντας τεχνικές αναλύσεις πρόβλεψης και την τεχνητή νοημοσύνη με στόχο να ερμηνεύσουν καλύτερα στοιχεία και δεδομένα που αφορούν σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις που παράγουν αξία, βελτιώνουν την αποδοτικότητα και καθιστούν εφικτή τη στρατηγική, ξεπερνώντας έτσι τα παραδοσιακά όρια της χρηματοοικονομικής λειτουργίας.»

 


O CFO ως Ηγέτης Ψηφιακών Επενδύσεων

Οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές αποτελούν κινητήριους μοχλούς της ψηφιακής ατζέντας, με το 77% να ηγείται προσπαθειών για τη βελτίωση της απόδοσης μέσω της υιοθέτησης ψηφιακών τεχνολογιών και το 77% επίσης να αξιολογεί πώς καινοτόμες τεχνολογίες θα μπορούσαν να ωφελήσουν ολόκληρη την εταιρεία και το ευρύτερο επιχειρηματικό οικοσύστημα.

Οι Ανώτατοι Οικονομικοί Διευθυντές όχι μόνο διεξάγουν τα καθήκοντά τους καλύτερα και γρηγορότερα μέσω του αυτοματισμού, αλλά παράλληλα οδηγούν στην «ψηφιοποίηση» άλλων λειτουργιών/διευθύνσεων, ανακαλύπτοντας νέους τρόπους για τη χρήση της τεχνολογίας με στόχο να αλλάξουν τα επιχειρηματικά μοντέλα και να δημιουργήσουν νέες πηγές εισοδήματος.

CFOs: Οργάνωση Δεδομένων

Η καθημερινότητα των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών αφορά δραστηριότητες σχετικές με το στρατηγικό σχεδιασμό, τη συμβουλευτική και τις αναλύσεις, καθώς συνεχίζουν να αυτοματοποιούν τυπικά καθήκοντα λογιστικής διαχείρισης, ελέγχου και συμμόρφωσης.

Η αυτοματοποίηση αυτών των δραστηριοτήτων δίνει τη δυνατότητα στην Οικονομική Διεύθυνση να επικεντρώσει το ενδιαφέρον της σε νέα καθήκοντα με μεγαλύτερες προκλήσεις και να ενώσει τη διοικητική ομάδα για την αξιοποίηση πληροφοριών που προκύπτουν από την ανάλυση δεδομένων.

Σήμερα, το 34% των οικονομικών εργασιών πραγματοποιούνται μέσω τεχνολογίας, ενώ μέχρι το 2021, περίπου το 45% αυτών των καθηκόντων θα έχει πλήρως αυτοματοποιηθεί.

“Η χρήση δεδομένων από τους Ανώτατους Οικονομικούς Διευθυντές επεκτείνεται και σε άλλα τμήματα της επιχείρησης.

Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να εδραιώσουν καλύτερα τη θέση τους σε ότι αφορά τεχνολογίες μετασχηματισμού, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και η Ανάλυση Δεδομένων προκειμένου να συμβάλλουν στην ψηφιοποίηση του συνόλου της εταιρείας, να δημιουργήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και να ανακαλύψουν νέους πηγές εισοδήματος», είπε ο Δρ. Christian Campagna, Managing Director της Accenture Strategy, CFO & Enterprise Value.

«Οι Ανώτεροι Οικονομικοί Διευθυντές που θα καταφέρουν να διαχειριστούν αυτές τις ευκαιρίες, θα είναι πραγματικοί φρουροί της επιχείρησής τους».

Το Μελλοντικό Ταλέντο στα Χρηματοοικονομικά

Καθώς ο ρόλος των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών συνεχίζει να εξελίσσεται, το ίδιο συμβαίνει και με τις δεξιότητες που απαιτούνται.

Η σημερινή Οικονομική Διεύθυνση πρέπει να αποτελείται από στελέχη που διαθέτουν μεγάλη γκάμα ικανοτήτων, από την απεικόνιση δεδομένων μέχρι την ευέλικτη και δημιουργική σκέψη.

Οι περισσότεροι CFOs αναγνωρίζουν πως οι παραδοσιακές δεξιότητες στα οικονομικά θα συνεχίζουν να αντικαθίστανται με προχωρημένες ψηφιακές, στατιστικές, λειτουργικές δεξιότητες και καθώς και ικανότητες συνεργασίας (76%).

Παράλληλα, 78% λένε ότι η αλλαγή πρέπει να γίνει γρήγορα και δραστικά, καθώς οι παραδοσιακοί ρόλοι στα οικονομικά μπορεί σύντομα να καταστούν ξεπερασμένοι.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους Ανώτατους Οικονομικούς Διευθυντές θα είναι η πρόσληψη ή η εκπαίδευση των ταλέντων για τη συλλογή δεδομένων και την άντληση αξιοποιήσιμων πληροφοριών μέσα από αυτά.

80% των Ανώτατων Οικονομικών Διευθυντών συμφωνούν πως το λεγόμενο “data storytelling” είναι μια σημαντική δεξιότητα για το σύγχρονο επαγγελματία οικονομικών. Θα πρέπει να έχουν διευρυμένους ορίζοντες και να είναι πιο ανοικτοί στη συνεργασία και την επικοινωνία, προκειμένου να δουλέψουν πιο αποδοτικά με τους επικεφαλής άλλων επιχειρηματικών λειτουργιών, έχοντας ρόλο στρατηγικού συμβούλου.

«Φαίνεται να υπάρχουν δύο στρατόπεδα σχετικά με αυτό που αναζητούν οι άνθρωποι σε έναν Ανώτατο Οικονομικό Διευθυντή:

Από τη μια πλευρά αναζητούν ένα «λογιστικό» υπόβαθρο και από την άλλη ένα πιο στρατηγικό οικονομικό ρόλο που συνεργάζεται με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, εξηγεί ο Chris Weber, Ανώτατος Οικονομικός Διευθυντής και αντιπρόεδρος της εταιρείας Halliburton.

“Στην πορεία του χρόνου, νομίζω ότι υπάρχει τάση προς τον δεύτερο ρόλο, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος δεν έχει καν εκπαιδευτεί ως λογιστής.”

Για να μάθετε περισσότερα για την έκθεση, επισκεφθείτε τη σελίδα https://www.accenture.com/gr-en/insights/consulting/cfo-research-overview

Σχετικά με την έρευνα:

Η έρευνα αυτή βασίζεται σε δημοσκοπήσεις μέσω διαδικτύου στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 700 CFOs από όλο τον κόσμο καθώς και περισσότεροι από 200 αναγνωρισμένους και ανερχόμενους επαγγελματίες οικονομικών (τα «ταλέντα του μέλλοντος»).

Έγιναν περίπου 50 ποιοτικές συνεντεύξεις με Ανώτατους Οικονομικούς Διευθυντές, ανώτερα στελέχη οικονομικών, CEOs και CDOs. Η επιλογή των ατόμων έγινε με κριτήριο ότι τα εν στελέχη εργάζονταν σε παγκόσμιες εταιρείες, με κύκλο εργασιών δισεκατομμυρίων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν ένα ικανοποιητικό μίγμα κλάδων και γεωγραφιών σε όλο τον κόσμο.

Η έρευνα διεξήχθη από το Δεκέμβριο του 2017 μέχρι τον Απρίλιο του 2018.

 

Η ATCOM Μεγάλος Χορηγός στο 6ο Information Security Conference

Μέσω του Akamai Business Unit της και με εισηγητή τον Richard Meeus, Head of Security Strategy της Akamai

Το εξειδικευμένο Akamai Business Unit της ATCOM και μοναδικός Akamai NetAlliance Partner στην Ελλάδα θα είναι Μεγάλος Χορηγός στο 6ο Information Security Conference που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Φεβρουαρίου 2019.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο Richard Meeus, Head of Security Strategy της Akamai θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα “Digital Transformation and the Αssociated Risks”, όπου θα αναφερθεί στους κινδύνους με τους οποίους έρχονται αντιμέτωπες οι εταιρείες κατά την μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, αναλύοντας τη σημασία της ενσωμάτωσης μίας ενδελεχούς πολιτικής ασφαλείας στον πυρήνα της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού κάθε επιχείρησης.

Richard Meeus

Το Akamai Business Unit της ATCOM, υπό τη διεύθυνση του Αντώνη Μαυρομιχάλη με 18-ετή εμπειρία στις υπηρεσίες Akamai, είναι ο μοναδικός Akamai Reseller Partner στην Ελλάδα. Πρόσφατα βραβευμένο ως “Partner of the Year” της Akamai και με πλούσιο πελατολόγιο που περιλαμβάνει κορυφαίες εταιρείες και οργανισμούς από πληθώρα επιχειρηματικών κλάδων, προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών security, content delivery και web performance της Akamai.

Μελέτη: Το 89% των ομάδων χρηματοοικονομικών δεν έχει ακόμα υιοθετήσει την ΑΙ

Έκθεση του AICPA και της Oracle δείχνει ότι το 90% των ομάδων χρηματοοικονομικών δε διαθέτουν τις ψηφιακές δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να υιοθετήσουν τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη, πράγμα που έχει αρνητική επίπτωση στο ρυθμό ανάπτυξης των εσόδων, σύμφωνα με νέα μελέτη του Διεθνούς Συνδέσμου Πιστοποιημένων Επαγγελματιών Λογιστών (Association of International Certified Professional Accountants - AICPA και της Oracle (NYSE: ORCL).

Από τη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 700 στελέχη χρηματοοικονομικών από όλο τον κόσμο, προέκυψε ότι παρά τη σαφή συσχέτιση μεταξύ των υλοποιήσεων AI και της αύξησης των εσόδων, σε ποσοστό 89% οι οργανισμοί δεν έχουν υλοποιήσει λύσεις AI στον τομέα των χρηματοοικονομικών, ενώ μόνο το 10% των ομάδων χρηματοοικονομικών πιστεύουν ότι διαθέτουν τις δεξιότητες για να υποστηρίξουν τις ψηφιακές φιλοδοξίες του οργανισμού.

Η έκθεση με τίτλο "Agile Finance Unleashed: The Key Traits of Digital Finance Leaders" επισημαίνει ότι, σε ποσοστό 46%, οι υπεύθυνοι χρηματοοικονομικών που είναι εξοικειωμένοι με τις τεχνολογίες αναφέρουν θετική εξέλιξη των εσόδων, σε αντίθεση με μόνο 29% εκείνων που αντιμετωπίζουν προκλήσεις όσον αφορά στην τεχνολογία.

Επιπλέον, οι οργανισμοί που έχουν δει τα έσοδά τους να αυξάνονται είναι πιο πιθανό να υλοποιήσουν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης σε σχέση με εκείνους που σημειώνουν σταθερά ή μειούμενα έσοδα.

Ωστόσο, μόνο το 11%, των υπευθύνων χρηματοοικονομικών που ερωτήθηκαν έχουν υλοποιήσει λύσεις τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα τους, με το 90% να δηλώνει ότι η ομάδα τους δεν έχει δεξιότητες για να υποστηρίξει τον εταιρικό ψηφιακό μετασχηματισμό.

Ο John Merino, Chief Accounting Officer της FedEx, δήλωσε: «Για εμένα, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών με χρήση ρομποτικής, τα εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης και η μηχανική εκμάθηση αποτελούν τρεις πλευρές του ίδιου πρίσματος.

Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογιών και η ικανότητα αξιοποίησής τους με ευέλικτο τρόπο, χωρίς μεγάλους χρόνους προετοιμασίας και εκτεταμένη πολυπλοκότητα στα interfaces, μας παρέχει μια τεράστια ευκαιρία να αξιοποιήσουμε τα οφέλη της βελτιωμένης αποτελεσματικότητας σχεδόν σε κάθε λειτουργία του προσωπικού.

Το μεγάλο κέρδος για εμάς βρίσκεται στην απελευθέρωση χρόνου και την αναβάθμιση του τομέα των χρηματοοικονομικών στην αλυσίδα αξίας όσον αφορά στο τι προσφέρει στον οργανισμό.»

Ο Andrew Harding, FCMA, CGMA, Chief Executive Διοικητικής Λογιστικής, AICPA, δήλωσε: «Οι επιχειρήσεις χάνουν μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης στερώντας από τις ομάδες χρηματοοικονομικών τα εργαλεία και την εκπαίδευση που χρειάζονται για να μπορούν να λαμβάνουν καλύτερες επιχειρησιακές αποφάσεις.

Το cloud και οι αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η AI και το blockchain ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και βελτιώνουν τη διορατικότητα και την ακρίβεια, επιτρέποντας στους υπεύθυνους χρηματοοικονομικών να αναλάβουν έναν πιο στρατηγικό ρόλο στην επιχείρηση και να βελτιώσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων του οργανισμού με βάση τα δεδομένα.

Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις νέες τεχνολογίες, οι ομάδες χρηματοοικονομικών πρέπει να εξελίξουν ταυτόχρονα τις ικανότητες του προσωπικού τους σε τομείς όπως η αναλυτική σκέψη, η λήψη αποφάσεων και οι επιχειρηματικές συνεργασίες.»

Κύρια χαρακτηριστικά των στελεχών χρηματοοικονομικών που έχουν περάσει στην ψηφιακή εποχή: Η έκθεση εντοπίζει τρία κοινά χαρακτηριστικά των ομάδων χρηματοοικονομικών που είναι τεχνολογικά καταρτισμένες:

• Σύγχρονες επιχειρηματικές διαδικασίες: Σύμφωνα με την έκθεση, οι υπεύθυνοι χρηματοοικονομικών που είναι καταρτισμένοι τεχνολογικά χρησιμοποιούν εξελιγμένες τεχνολογίες και πετυχαίνουν «λειτουργική αριστεία».

Για παράδειγμα, σε ποσοστό 86% οι υπεύθυνοι χρηματοοικονομικών που έχουν περάσει στην ψηφιακή εποχή δίνουν πρωτίστως έμφαση στις ψηφιακές διαδικασίες και στο cloud, πράγμα που τους δίνει καλύτερη πρόσβαση στην έξυπνη αυτοματοποίηση των διαδικασιών και σε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το Blockchain, οι οποίες είθισται να παρέχονται μέσω του cloud.

Επιπλέον, σε ποσοστό 73% συγκεντρώνουν την εξειδίκευση σε επιμέρους θέματα των χρηματοοικονομικών σε ένα διεθνές «κέντρο αριστείας».

• Διορατικότητα με βάση τα δεδομένα:

Οι κορυφαίες ομάδες χρηματοοικονομικών μπορούν να διασυνδέουν δεδομένα που προηγουμένως υπήρχαν σε διαφορετικές εφαρμογές, ώστε να αποκτήσουν νέα διορατικότητα και αξιοποιήσιμη πληροφόρηση.

Βασίζονται όλο και περισσότερο στην AI για την ανακάλυψη κρυφών μοτίβων, για προτάσεις και για διαρκή μάθηση από την ασταμάτητη ροή των επιχειρηματικών δεδομένων. Η έκθεση καταδεικνύει ότι οι οργανισμοί που έχουν δει αύξηση εσόδων είναι πιο πιθανό να υλοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης σε σχέση με εκείνους που σημειώνουν σταθερά ή μειούμενα έσοδα.

• Επιχειρηματική επιρροή: Οι κορυφαίες ομάδες χρηματοοικονομικών έχουν καταφέρει να περάσουν από τη δημιουργία αναφορών στην αξιοποιήσιμη πληροφόρηση, που βασίζεται στα δεδομένα, επιδρώντας στην κατεύθυνση της επιχείρησης.

Μειώνοντας το χρόνο που δαπανάται για χειροκίνητες διαδικασίες αναφορών και οπλισμένοι με ακριβή και έγκαιρα δεδομένα, οι υπεύθυνοι χρηματοοικονομικών έχουν νέες δυνατότητες για να συνεργαστούν με την επιχείρηση, να προτείνουν νέους τρόπους δράσης και να επηρεάσουν την επιχειρηματική στρατηγική.

Η Kimberly Ellison-Taylor CPA, CGMA, Global Strategy Leader, Cloud Business Group, Oracle και πρώην πρόεδρος του Συνδέσμου και του Αμερικανικού Ινστιτούτου Ορκωτών Ελεγκτών (American Institute of CPAs, AICPA), δήλωσε:

«Το cloud έχει μειώσει σημαντικά το εμπόδιο για τις αναδυόμενες τεχνολογίες και επιτρέπει στους οργανισμούς να εισάγουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και να πετύχουν εξειδικευμένες εμπειρίες πελατών που φέρνουν πρόσθετες ροές εσόδων.

Στα οφέλη που απολαμβάνουν όλοι οι πελάτες μας όταν περάσουν στο cloud περιλαμβάνονται τα μειωμένα κόστη και η βελτιωμένη αποτελεσματικότητα, η αυξημένη ασφάλεια, οι ακριβείς αναφορές σε πραγματικό χρόνο, η αναλυτικότερη επιχειρηματική διορατικότητα και η λήψη καλύτερων αποφάσεων.

Με αυτό το συνδυασμό πλεονεκτημάτων, οι οργανισμοί μπορούν να δαπανούν λιγότερο χρόνο για χρονοβόρες αναφορές χαμηλής αξίας και να καινοτομούν πιο γρήγορα από τους ανταγωνιστές τους.»

Ο Σύνδεσμος πραγματοποίησε αναλυτικές συνεντεύξεις με Οικονομικούς Διευθυντές (CFO) και άλλα κορυφαία στελέχη χρηματοοικονομικών σε εταιρείες από όλο τον κόσμο.

Σε αυτήν την εκτενή και ποικιλόμορφη ομάδα συμμετεχόντων υπήρχαν οι παρακάτω πελάτες της Oracle:Addiko Bank, Blue Cross Blue Shield of Michigan, Highmark Health, Hungry Jacks, Instacart, RedMart, Rolls Royce, Royal Bank of Scotland, Stitch Fix, USEN Corporation, Western Digital.

Ολόκληρη η έκθεση είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://www.oracle.com/goto/agilefinance

Διακεκριμένος ιατρός δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην Generation Y.

 

Με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της εταιρικής ιστοσελίδας του εμπιστεύτηκε την Generation Y - International eBusiness Experts, ο γνωστός πλαστικός χειρουργός, Δρ. Χρήστος Ασημομύτης.

Με περισσότερα από 19 χρόνια εμπειρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, η Generation Y αξιοποίησε για ακόμα μία φορά τις γνώσεις της εξειδικευμένης ομάδας της και σε συνδυασμό με το σπουδαίο επιστημονικό έργο και την ευρεία γκάμα υπηρεσιών που προσφέρει ο ιατρός, δημιούργησε ένα εντυπωσιακό εταιρικό website που ενισχύει το brand awareness του συνεργάτη της και επιτρέπει την είσοδό του στον ψηφιακό κόσμο με τον πλέον αποδοτικό τρόπο.

Χαρακτηριστικό του www.asimomitis.com που αναδεικνύει άριστα όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αποτελεί το εξελιγμένο UI/UX analysis πάνω στο οποίο βασίστηκε ο σχεδιασμός, αναδεικνύοντας μέσα από την εύκολη περιήγηση και τις σωστά τοποθετημένες κατηγορίες, το πλούσιο περιεχόμενο του ιστότοπου καθώς και τις καθόλα εξειδικευμένες πρακτικές που χρησιμοποιούνται στο ιατρείο.

Στο λειτουργικό σκέλος, το νέο corporate site διαθέτει όλα τα εμπορικά εργαλεία και τους αυτοματισμούς που καλύπτουν τις ανάγκες και τις απορίες των επισκεπτών της σελίδας.

Το απόλυτα responsive design, σε συνδυασμό με την εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία, τη φόρμα επικοινωνίας για συμβουλευτική ενημέρωση πάνω σε θέματα αισθητικής που απασχολούν τις γυναίκες, αλλά και την παρουσία αρθρογραφίας του γιατρού, αποτελούν μερικά μόνο από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του www.asimomitis.com, τα οποία διευκολύνουν το πελατολόγιό του και εξασφαλίζουν για εκείνον μία πραγματικά ισχυρή ψηφιακή του παρουσία.

H RDC Informatics συμμετέχει στο Ερευνητικό Έργο LightMe

H RDC Informatics ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο ερευνητικό έργο LightMe της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως μέλος κοινοπραξίας 25 εταίρων – ερευνητικών κέντρων, ακαδημαϊκών ιδρυμάτων & καινοτόμων επιχειρήσεων από όλη την Ευρώπη.

Το έργο LightMe υπογράφηκε από την Ευρωπαϊκή επιτροπή τον Δεκέμβριο του 2018 και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα του προγράμματος HORIZON 2020 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Πρόκειται για Δράση Καινοτομίας (Innovation Action) στο πλαίσιο του Call “Open Innovation Test Beds for Lightweight, nano-enabled multifunctional composite materials and components” με τίτλο «LightMe – An Open Innovation Ecosystem for upscaling production processes of lightweight metal alloys composites”.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 13.073.423,75€ και η διάρκειά του είναι 4 έτη, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2022.

H RDC Informatics ως εταιρεία τεχνολογιών Πληροφορικής θα συμμετάσχει στην ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων που θα υποστηρίξουν τη λειτουργία της Κοινοπραξίας αλλά και την επεξεργασία των ερευνητικών αποτελεσμάτων του έργου μέσω τεχνολογιών Big Data Analytics σε Οpen Innovation Environments (ΟΙΕ).

Η Δράση ξεκινά άμεσα, με την πρώτη συνάντηση εργασίας (kick-off meeting) να οργανώνεται στο Πολυτεχνείο του Μιλάνο (Ιταλία), που είναι και ο Coordinator της Δράσης, από την 28η μέχρι και την 31η Ιανουαρίου 2019.

Η RDC Informatics έχει συμπληρώσει 20 χρόνια παρουσίας στη διεθνή αγορά πληροφορικής & τηλεπικοινωνιών με έμφαση στην ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών λογισμικού.

Αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων & οργανισμών. Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.rdc.gr.

Στρατηγική συνεργασία Connecticore – Generation Y

Εκμεταλλευόμενη τον κεντρικό ρόλο που πλέον κατέχει στις εξελίξεις του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών και της Πληροφορικής, η Connecticore εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την Generation Y – International eBusiness Experts, εταιρία ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μια συμπόρευση με κοινό όραμα, κοινή στόχευση και αμοιβαία εμπιστοσύνη, που θέτει υψηλότερα όχι μόνο τον πήχη ανάπτυξης αμφότερων των εταιριών, αλλά και της εξοικείωσης των εγχώριων επιχειρήσεων με τις ταχύτητες των δικτύων νέας γενιάς, τις υπηρεσίες Cloud και τις υπηρεσίες ΙΤ.

Με δραστηριοποίηση σε 24 χώρες του κόσμου και γραφεία σε 6 από αυτές (ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Ντουμπάι, Κύπρο, Ρουμανία, Αλβανία), στον τομέα του digital marketing και του e-commerce η Generation Y – International eBusiness Experts κατέχει θέση industry leader.

Τα τελευταία 18 χρόνια, προσφέρει ολοκληρωμένες και αποδοτικές λύσεις, λειτουργώντας ως trusted advisor για τις στρατηγικές, τις επιχειρηματικές αποφάσεις και τη γενικότερη ψηφιακή παρουσία των συνεργατών της.

Η Connecticore, από το 2009, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη ενός σημαντικού αριθμού μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών προσφέροντας επικοινωνιακές λύσεις νέας γενιάς μέσα από το ιδιόκτητό δίκτυό της.

Σε αυτό το επίπεδο συνεργασίας, η Connecticore είναι έτοιμη να λανσάρει στο άμεσο μέλλον ένα καινούργιο εταιρικό site, με λειτουργικότητες που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες του μεγάλου όγκου πελατών της, εύχρηστο μενού, φιλικό περιβάλλον πλοήγησης και υψηλή αισθητική.

Πολύ περισσότερο, μέσα από διαύλους επικοινωνίας και σωστή πληροφόρηση, κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να βρίσκει ολοκληρωμένες απαντήσεις και αποδοτικές λύσεις με βάση τις ανάγκες του.

Ταυτόχρονα, η Connecticore θα ακολουθήσει μια συγκεκριμένη στρατηγική Social Media Management, προωθώντας τους τρεις βασικούς πυλώνες της: Connectivity Services, IT Services & Cloud Services.

Καταργώντας την ανάγκη επενδύσεων σε πάγιο εξοπλισμό και εξυπηρετώντας τις προσωποποιημένες ανάγκες κάθε επιχείρησης, η Connecticore δείχνει το δρόμο για το μέλλον.

Στο περιβάλλον που διαμορφώνουν τα δίκτυα νέας γενιάς, με ταχύτητες που ξεπερνούν το 1Gbps, «αναπτύσσει ταχύτητα» για να συμβάλλει σε μια άμεση, άρτια και γρήγορη επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων, αλλά και να τους επιτρέψει να διαχειριστούν τα δεδομένα τους στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο αποδοτικότητας και ασφάλειας.

 

Συνεργασία της ForestView με τη MINETTA Ασφαλιστική.

DeFacto Φροντίδα Υγείας: Ένα νέο προϊόν υγείας από τη ForestView για τον Όμιλο Ευρωκλινική και τη MINETTA Ασφαλιστική.


Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας που έχει ξεκινήσει από τον Αύγουστο του 2018 με την Ευρωκλινική, η ForestView ανέλαβε το συνολικό σχεδιασμό της επικοινωνίας ενός νέου ασφαλιστικού προϊόντος που παρέχεται από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική σε συνεργασία με τον όμιλο Ευρωκλινική. Το προϊόν ονομάζεται de Facto Φροντίδα Υγείας και η διάθεσή του γίνεται ηλεκτρονικά.

H ForestView ανέλαβε την πλήρη επικοινωνιακή ανάπτυξη και προώθηση του deFacto Φροντίδα Υγείας, από την ονοματοδοσία και το branding του προϊόντος και των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην προώθησή του, έως τον σχεδιασμό και την κατασκευή του e-shop, τη στρατηγική επικοινωνίας και τη media προώθησή του.

Με κεντρικό μήνυμα το «H υγεία όλων μας χρειάζεται deFacto Φροντίδα», η καμπάνια προβάλλει το νέο ασφαλιστικό προϊόν με την παραγωγή διαφημιστικής ταινίας, που προβάλλεται και αξιοποιείται μέσω online Media.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search