Tech & Business

ForestView και Marketing Greece αποσπούν χρυσή διάκριση για τη SEO στρατηγική τους.

Με τo Χρυσό βραβείο για τη Στρατηγική «Search Engine Optimization» βραβεύτηκε στα φετινά e-volution Awards 2019, η εξειδικευμένη ομάδα Travel της ForestView για τη διαχείριση του διεθνούς project του www.discovergreece.com της Marketing Greece.

Χάρη σε μία πολυεπίπεδη στρατηγική προσέγγιση των SEO αναγκών της Marketing Greece, επιτεύχθηκε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, από τον Ιούνιο του 2017, εκτόξευση των οργανικών επισκέψεων από τη διεθνή αγορά στο website κατά 82% ΥοΥ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η θεασιμότητα των επιλεγμένων keywords αυξήθηκε κατά 405% στη μηχανή αναζήτησης Google.com, ενώ και σε στρατηγικής σημασίας αγορές για το Ελληνικό τουριστικό προϊόν η αύξηση ήταν εξίσου εντυπωσιακή, με 587% αύξηση στη Google.fr και 384% στη Google.de αντίστοιχα.

To www.discovergreece.com είναι η υψηλής ποιότητας διαδραστική πλατφόρμα της Marketing Greece που αποτελεί το στρατηγικό πυλώνα και το κύριο επικοινωνιακό όχημά της. Το discovergreece.com προβάλλει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο των ελληνικών τουριστικών προϊόντων και προσφέρει έναν εντυπωσιακό πλούτο περιεχομένου (ιστορίες, φωτογραφίες, βίντεο, κ.λπ.).

 

Διάκριση για το ΑCS Mobile App στα e-volution Awards 2019

 

Ακόμα μία διάκριση για την ACS στον τομέα της τεχνολογίας! Το  Bronze Βραβείο της κατηγορίας «Εξειδικευμένες Πρακτικές & Στρατηγική / Καινοτόμες Εφαρμογές» απέσπασε η εταιρεία στα φετινά e-volution Awards, τα βραβεία που αναδεικνύουν την καινοτομία στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, και τα οποία έλαβαν χώρο στις 12 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, με τη Χρυσή Χορηγία της εταιρείας.

 Συγκεκριμένα η ACS βραβεύτηκε για τη νέα εφαρμογή «ACS Mobile App», που διαθέτει για κινητές συσκευές Android και iOS, με στόχο την πιο άμεση πληροφόρηση που προσφέρει και στους παραλήπτες των ηλεκτρονικών αγορών, καθώς εξυπηρετεί γρήγορα τις 3 βασικές ανάγκες τους:

1) την αναζήτηση της παραγγελίας τους, πληκτρολογώντας τον αριθμό της αποστολής

2) την αναζήτηση του πλησιέστερου σημείου παραλαβής, με βάση το γεωγραφικό στίγμα της συσκευής τους εκείνη τη στιγμή

3) τον αυτόματο υπολογισμό κόστους και χρόνου παράδοσης μιας αποστολής που ενδιαφέρονται να κάνουν (εντός Ελλάδας).

 Παράλληλα, με το νέο ACS Mobile App, οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν άμεσα για την πορεία των παραγγελιών τους μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων (notifications) που έρχονται αυτόματα στην εφαρμογή, και οι οποίες τους κρατάνε ενήμερους για κάθε στάδιο της παραγγελίας τους, ενώ παράλληλα μπορούν να επιλέξουν νέα ημέρα παράδοσης ή νέο σημείο παραλαβής ACS (μέσω της online υπηρεσίας ανακατεύθυνσης "ACS ReDirect").

Σημειώνεται ότι το “ACS Mobile App” αποτελεί την πρώτη και μοναδική Ελληνική mobile εφαρμογή που δίνει όλες τις παραπάνω δυνατότητες στους χρήστες, συνεισφέροντας στην καλύτερη δυνατή ενημέρωση και ταχύτερη εξυπηρέτηση που παρέχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα στους πελάτες τους.

 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό video ή στο τηλέφωνο 210-8190000, αλλά και να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή από τους παρακάτω συνδέσμους.

Συσκευές Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.acscourier.app

Συσκευές iPhone / iPad / iPod touch: https://itunes.apple.com/app/id1178891339

 

Στους μεγάλους νικητές των e-volution awards 2019 η Generation Y

6 ακόμη βραβεία προστέθηκαν στην πλούσια συγκομιδή εγχώριων και διεθνών διακρίσεων της Generation Y - International eBusiness Experts, η οποία για ακόμα μία χρονιά εντυπωσίασε με την παρουσία της στην απονομή των e-volution awards 2019, την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου στο Athenaeum InterContinental Athens!

Στη μεγάλη γιορτή του ελληνικού e-commerce, η οποία κάθε χρόνο επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, η Generation Y επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά τον χαρακτηρισμό της ως leader στον κλάδο του e-commerce και των digital services, αποσπώντας συνολικά 6 βραβεία.

Συγκεκριμένα, οι βραβεύσεις αφορούσαν στις εξής κατηγορίες:

1. GOLD βραβείο στην κατηγορία Προσωποποιημένες Υπηρεσίες για το 2happy.gr

2. SILVER βραβείο στην κατηγορία Design- Aesthetics για το online fashion web store της ACCESS FASHION.

3. BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best in Pharmacy, Health & Beauty για το Pharmacy295.

4. BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best in Books, Music & Entertainment για τον Εκδοτικό Οίκο ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.

5. BRONZE βραβείο στην κατηγορία Operations & Back Office για τη ΦΑΡΜΑΣΕΡΒΙΣ Α.Ε.

6. DISTINCTION για το ηλεκτρονικό κατάστημα κοσμημάτων και ρολογιών OroeOra.

Το μεγάλο εύρος των industries που αντιπροσωπεύουν τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην Generation Y, καθώς και η ποικιλία των κατηγοριών στις οποίες ανήκει το καθένα από αυτά, αποδεικνύουν για ακόμα μία χρονιά ότι η εταιρεία μπορεί να καλύψει και να αντεπεξέλθει στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε επιχείρησης καθώς επίσης ότι η ανάπτυξη και η επιτυχία δεν έχουν ποτέ μόνο μία πλευρά!

Τα βραβεία διοργανώνονται για όγδοη συνεχή χρονιά από την εταιρεία Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

BestPrice.gr: 4 βραβεία στα E-volutions Awards 2019

Σημαντική διάκριση του BestPrice.gr για τις καινοτόμες υπηρεσίες του

Το BestPrice ανέβηκε σε όλα τα σκαλιά του βάθρου αποσπώντας 2 Gold, 1 Silver και 1 Bronze βραβείο στα E-volution Awards 2019 που διεξήχθησαν την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018 σε μία θεαματική τελετή απονομής στο Athenaeum InterContinental Athens.



Το BestPrice Assistant, η BestPrice Ταξινόμηση (αποτελεσμάτων αναζήτησης) και η Mobile έκδοση του BestPrice.gr, ξεχώρισαν για τις καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρουν στους καταναλωτές κατακτώντας 3 βραβεία στην κατηγορία “Καινοτομία και Σχεδίαση”.

Η BestPrice Ταξινόμηση παράλληλα απέσπασε και το Silver βραβείο στη κατηγορία Πελατοκεντρικότητα και Διαδικασίες - Εξυπηρέτηση Ικανοποίηση Πελατών.

Το νέο BestPrice Assistant” κέρδισε το Bronze Βραβείο στην κατηγορία "Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν". Ο BestPrice Assistant, ο έξυπνος βοηθός στις online αγορές, βοηθάει τους καταναλωτές να βρίσκουν τις καλύτερες τιμές για τα προϊόντα που ψάχνουν online.

Ο χρήστης κερδίζει χρόνο και χρήμα καθώς ο BestPrice Assistant πληροφορεί τον καταναλωτή για το προϊόν που εξετάζει (browsing), είτε βρίσκεται σε κάποιο μεγάλο Ελληνικό e-shop είτε σε δημοφιλείς δικτυακούς τόπους όπως Amazon, Apple.com, Youtube και Google.

Η “BestPrice Ταξινόμηση” είναι μια νέα λειτουργία του BestPrice.gr που βοηθάει τους χρήστες να βρίσκουν την καλύτερη τιμή σε συνάρτηση με ποιοτικά χαρακτηριστικά του καταστήματος όπως τις αξιολογήσεις χρηστών και το επίπεδο Πιστοποίησης του καταστήματος.

Ο σύγχρονος καταναλωτής αναζητάει όχι μόνο την χαμηλότερη τιμή αλλά ασφάλεια και εμπιστοσύνη στις ηλεκτρονικές του αγορές. Αυτή την ανάγκη εξυπηρετεί η “BestPrice Ταξινόμηση” που απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία "Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν" και Silver βραβείο στην κατηγορία "Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση Πελατών".

Ο Γιώργος Παπαδάκης, CEO του BestPrice.gr, δήλωσε: «Ευχαριστώ θερμά την ομάδα του BestPrice.gr για την σκληρή δουλειά, την αφοσίωση και την πίστη τους. Ευχαριστώ, επίσης, τους συνεργάτες μας και τους επισκέπτες/χρήστες του BestPrice.gr για την εμπιστοσύνη.

Σκοπός μας είναι σύντομα να προσφέρουμε περισσότερες καινοτόμες και χρήσιμες υπηρεσίες, συνεισφέροντας παράλληλα στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην χώρα μας.»

Τα Evolution Awards 2019 πραγματοποιήθηκαν για 8η συνεχόμενη χρονιά υπό την αιγίδα του ELTRUN, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και του GRECA, του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, με σκοπό την επιβράβευση των βέλτιστων και καινοτόμων πρακτικών στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Η ΕΛΕΔ σχεδίασε τη σελίδα του «Γαλακτικού Χωριού» της ΚΡΙ ΚΡΙ!

Η πολυετής συνεργασία της ΕΛΕΔ με τη γνωστή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ συνεχίζεται και αυτή τη φορά σας παρουσιάζει το μέρος όπου προέρχεται το αγνό γάλα της. Το «Γαλακτικό Χωριό»!
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία τη νέα σελίδα, https://www.krikri.gr/galaktikochorio, η οποία έχει σκοπό να ενημερώσει το κοινό για την προέλευση των αγαπημένων μας γιαουρτιών της ΚΡΙ ΚΡΙ.

Η σελίδα είναι Responsive Design και προσφέρει στον χρήστη, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί, εύκολη περιήγηση στο «Γαλακτικό Χωριό», αναλυτική περιγραφή του εκάστοτε «ήρωα» αλλά διαθέτει και χάρτη με διάφορες πληροφορίες για την πανίδα και τη χλωρίδα της περιοχής.

Να αναφέρουμε ότι το χωριό βρίσκεται στην εύφορη κοιλάδα του Στρυμόνα. Στο ειδικά διαμορφωμένο website οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον χώρο όπου μεγαλώνουν και συνυπάρχουν πολλά είδη θηλαστικών, αμφίβιων, ερπετών και ψαριών, αλλά και τους φυσικούς ήχους της λίμνης Κερκίνης.
Η ενέργεια υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ogilvy.

To IMC18 κατέφτασε στο Μέλλον

Επιβάτες του, πάνω από 500 επαγγελματίες και φοιτητές του κλάδου

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το φιλόδοξο ταξίδι του IMC18, του ετήσιου συνεδρίου του IAB Hellas, στο μέλλον της διαφήμισης και της επικοινωνίας.

Το έναυσμα και το σκοπό της αποστολής έδωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, πρόεδρος του IMC18 και ο Σπύρος Παπαγεωργίου, πρόεδρος του IAB Hellas με τους εισαγωγικούς τους χαιρετισμούς.

Οι τέσσερις keynote ομιλητές του συνεδρίου, Στέφανος Κλημαθιανός, WPP, Frank Mugomba, NewsUK, Πάνος Μπάσσιος, ΟΠΑΠ και Fabio Sergio, fjord/Accenture Interactive, άνοιξαν τα χαρτιά τους στο ψυχοθεραπευτικό πρώτο session, εκφράζοντας τους φόβους, τις επιθυμίες και τις ελπίδες τους για το μέλλον.

Τη σκυτάλη πήρε ο Ζήσης Μπέλλας, της Pollfish, που παρουσίασε την έρευνα του IMC18 για την στάση των καταναλωτών απέναντι στη ψηφιακή διαφήμιση με πιο ενδιαφέροντα στοιχεία, την προτίμησή τους για πρόσβαση σε περιεχόμενο μέσω του ad-funded μοντέλου (83%) και την ενόχληση τους από διαφημίσεις που επηρεάζουν την ταχύτητα και την αίσθηση ελέγχου που έχουν στα μέσα που παρακολουθούν.

Η αναζήτηση του μελλοντικού καταναλωτή συνεχίστηκε με ένα άκρως αποκαλυπτικό panel με 5 παιδιά ηλικίας 14-17 ετών που μετέδωσαν στο κοινό τη βαθιά σχέση τους με τη τεχνολογία, τα μέσα με τα οποία κοινωνικοποιούνται, ενημερώνονται, διασκεδάζουν και διερευνούν τον ρόλο των κινητών συσκευών στη ζωή τους.

Το τελευταίο session ξεκίνησε με τις εύστοχες και διασκεδαστικές παρατηρήσεις του Γιώργου Χατζηπαύλου, stand-up comedian και κεντρικού συντονιστή του συνεδρίου, για την αλλαγή στις σχέσεις των ανθρώπων της γενιάς του που έχει επιφέρει το internet.

Ακολούθησε ένα εξίσου διαφωτιστικό πάνελ με 5 από τους κορυφαίους Έλληνες influencers που μίλησαν για τον επαγγελματισμό, τους κανόνες δεοντολογίας και την αποτελεσματικότητα του influencer marketing.

Σε μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, το IAB Hellas τίμησε με το βραβείο ΙΑΒ Person of the Year τον Περικλή Βανικιώτη για το ήθος, τη δημιουργικότητα και τη συνεισφορά του, που σχημάτισαν ένα ανυπέρβλητο πρότυπο για τους επαγγελματίες του χώρου.

Η κορύφωση της ημέρας ήρθε με τις ενθουσιώδεις παρουσιάσεις των 5 πανεπιστημιακών ομάδων που συμμετείχαν στο IMC University Challenge με θέμα “Back to the Future”. Νικήτρια ομάδα ήταν αυτή του Πανεπιστημίου Πειραιώς, για την επιτυχή ψηφιακή ανανέωση της καμπάνιας του 1993 για τον Παπαγάλο Λουμίδη.

Παράλληλα με το IMC18 λειτούργησε και το πρώτο IAB Career Fair με σκοπό να ενημερωθούν οι μελλοντικοί εργαζόμενοι στο χώρο της επικοινωνίας για νέες ευκαιρίες καριέρας.
Μεγάλοι χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Cosmote και το ThinkDigital Group (TDG), χορηγοί οι DPG και Elpedison και την υποστήριξή τους προσέφεραν οι AdWeb, Deree, Mindshare, Publicis Group, Steficon και Tempo OMD.

Χορηγός επικοινωνίας του IMC18 ήταν ο Pepper 96.6.

Η ATC στο 1ο Ελληνικό Forum Ενιαίας Υγείας

Η Athens Technology Center (ATC) με ιδιαίτερη χαρά αποδέχθηκε την πρόσκληση του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου να συμμετάσχει στο 1ο Ελληνικό Forum Ενιαίας Υγείας (1st Hellenic One Health Forum), που διοργανώνεται το Σάββατο 15/12/2018 στο χώρο του Πολεμικού Μουσείου.

Η πρόσκληση προέκυψε στα πλαίσια της ιδιαίτερης και εκτενούς τεχνογνωσίας που η ATC έχει αναπτύξει στο πεδίο εφαρμογής Big Data αναλύσεων στο χώρο της Υγείας μέσα από την ενεργή δράση της σε σχετικά ευρωπαϊκά έργα (όπως ενδεικτικά το IASIS, το EVOTION και το BDB2Decide).

Η διοργάνωση πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με σκοπό την εξάπλωση της διεπιστημονικής συνεργασίας και επικοινωνίας, σε όλους τους τομείς της υγείας των ανθρώπων των ζώων και του περιβάλλοντος (One Health Initiative).

Κατά τις εργασίες του Forum, η ATC πρόκειται να παρουσιάσει την εξειδικευμένη γνώση της πάνω στις ευκαιρίες και τα οφέλη που προσφέρουν διαδικασίες Big Data analysis στο χώρο της δημόσιας υγείας.

Πιο συγκεκριμένα, θα εστιάσει στις δυνατότητες εφαρμογής τέτοιου είδους αναλύσεων στο πλαίσιο της έρευνας, πρόληψης κι αντιμετώπισης σοβαρών λοιμωδών νοσημάτων, όπου το μεγαλύτερο μέρος τους είναι ζωοανθρωπονόσοι.

Παράλληλα, η εταιρεία έχει αναλάβει τον ιδιαίτερα τιμητικό ρόλο του συντονιστή στη ενότητα του Forum που είναι αφιερωμένη στην καινοτομία και την τεχνολογία σε σχέση με τη στρατηγική της Ενιαίας Υγείας.

6 στους 10 Έλληνες δεν γνωρίζει τι είναι το GDPR σύμφωνα με την Pollfish

Στοιχεία έρευνας της Pollfish που θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο IMC18

Μια αποκλειστική έρευνα έρχεται να διαφωτίσει τη σχέση σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και ψηφιακής διαφήμισης στο IMC18, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου.

Με ακτινοβολία διεθνούς φήμης – και ελληνικές ρίζες - η πλατφόρμα ερευνών Pollfish και ο συνιδρυτής της Ζήσης Μπέλλας θα αποκρυπτογραφήσει τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα πάντα γύρω από την ψηφιακή επικοινωνία και διαφήμιση.

Η έρευνα που έγινε αποκλειστικά για το IMC18, αναμένεται να αναδείξει την τάση για καυτά θέματα της αγοράς όπως το ad-blocking, την άποψη των Ελλήνων για τη ψηφιακή διαφήμιση, τον επιθυμητό τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου και τη στάση τους απέναντι στη συλλογή δεδομένων.

Για την πλήρη agenda, τα special events του #IMC18 που διεξάγεται την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου, και για να κλείσετε θέση σας στο μέλλον, επισκεφθείτε το www.imc18.gr.

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις συμμετοχής στον 6ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Καινοτόμων Γυναικών 2019

Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στον 6ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Καινοτόμων Γυναικών 2019 που διοργανώνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με σκοπό να αναδείξει την εξαιρετική δουλειά γυναικών επιχειρηματιών που καινοτομούν και έχουν φέρει τις ιδέες τους στην αγορά, αλλά και να εμπνεύσει τις επόμενες γενιές.

Την έναρξη του Διαγωνισμού κήρυξαν στις 6 Νοεμβρίου 2018 ο Carlos Moedas, Επίτροπος αρμόδιος για την έρευνα, της επιστήμη και τη καινοτομία, και η Věra Jourová, Επίτροπος αρμόδια για τη δικαιοσύνη, τους καταναλωτές και την ισότητα φύλων, κατά τη διάρκεια του Web Summit στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας.

Ο Διαγωνισμός χρηματοδοτείται από τον Ορίζοντα 2020, το Πρόγραμμα Πλαίσιο της ΕΕ για την έρευνα και τη καινοτομία. Τρία χρηματικά βραβεία αξίας €100.000 θα δοθούν στην βασική κατηγορία «Καινοτόμες Γυναίκες» (Women Innovators), ενώ ένα ειδικό βραβείο αξίας €50.000 θα δοθεί στην «Ανερχόμενη Καινοτόμο Γυναίκα» (Rising Innovators), μια επιχειρηματία που ξεχωρίζει και βρίσκεται στο ξεκίνημα της καριέρας της (ηλικίας ως 35 ετών).

Ο Διαγωνισμός αυτός προκύπτει από την ανάγκη που υπάρχει στην Ευρώπη για περισσότερους καινοτόμους επιχειρηματίες, ώστε να παραμείνει μια ένωση ανταγωνιστική τις επόμενες δεκαετίες αλλά να δοθεί ώθηση στην οικονομική πρόοδο.

Είναι γεγονός ότι οι γυναίκες δεν εκπροσωπούνται επάξια στην καινοτομική επιχειρηματικότητα. Αποτελούν λοιπόν, μια ανεκμετάλλευτη πηγή για την Ευρώπη, που οφείλει να αξιοποιήσει όλους τους διαθέσιμους πόρους για να παραμείνει ανταγωνιστική και να παρέχει λύσεις στις κοινωνικές προκλήσεις.

Με αυτό το σκεπτικό, η ΕΕ δημιούργησε το πρώτο βραβείο για τις Καινοτόμες Γυναίκες το 2011, ώστε να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές και εμπορικές τους ικανότητες.

Ο επίτροπος Carlos Moedas δήλωσε: «Ολοένα και περισσότερες γυναίκες ασχολούνται με την έρευνα, την τεχνολογία και την επιχειρηματικότητα, όμως θέλουμε ακόμα περισσότερες γυναίκες να δημιουργούν καινοτομικές επιχειρήσεις.

Οι προηγούμενοι διαγωνισμοί για τις Γυναίκες Καινοτόμους έφεραν στην επιφάνεια μοναδικές ιδέες και ανέδειξαν τη σκληρή δουλειά εξαιρετικών γυναικών επιχειρηματιών. Ανυπομονώ να δω περισσότερες εμπνευσμένες υποψήφιες στον φετινό διαγωνισμό»!

Από τη μεριά της, η επίτροπος Vera Jourová επισήμανε πως οι νικήτριες του Διαγωνισμού αποτελούν έμπνευση για άλλες γυναίκες, αλλά και πρότυπα ζωής που βρίσκουν τη δύναμη να κυνηγήσουν τα όνειρα και τις ιδέες τους.

Ο Διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλες τις γυναίκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (και χώρες που συνδέονται με τον Ορίζοντα 2020) που είναι ιδρύτριες ή συνιδρύτριες εταιρείας, ενεργής πριν την 1η Ιανουαρίου 2017, και έχουν εισάγει κάποια καινοτομία στην αγορά.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 16 Ιανουαρίου 2019. Μια ανεξάρτητη επιτροπή εμπειρογνωμόνων θα αξιολογήσει και θα επιλέξει τις 4 νικήτριες, ενώ τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την άνοιξη του 2019.

Μάθετε Περισσότερα:
EU Prize for Women InnovatorsEU Prize for Women Innovators
Ανακοίνωση Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Υποβολή αίτησης στο διαγωνισμόΥποβολή αίτησης στον διαγωνισμό

Πηγή: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης 

Η Vodafone και η Sony Pictures ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η Sony Pictures συνεργάζεται με την Vodafone με στόχο να υποστηρίξουν 10 εκατομμύρια νέους ώστε να ανακαλύψουν νέες ψηφιακές δεξιότητες, ευκαιρίες κατάρτισης και απασχόλησης έως το 2022

Η Vodafone και η Sony Pictures ανακοινώνουν τη διεθνή τους συνεργασία και ενώνουν τις δυνάμεις τους, προκειμένου να βοηθήσουν εκατομμύρια νέους σε 20 διαφορετικές χώρες να ανακαλύψουν τις δεξιότητες που τους ξεχωρίζουν και να τις αξιοποιήσουν προκειμένου να βρουν απασχόληση στην ψηφιακή οικονομία.

Οι δύο εταιρίες θα αξιοποιήσουν την πολυαναμενόμενη ταινία Spider-Man: Μέσα στο Αραχνο-Σύμπαν που έρχεται στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Δεκέμβριο προκειμένου να παρουσιάσουν στους νέους το Future Jobs Finder της Vodafone, μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα υπό τη μορφή ηλεκτρονικού παιχνιδιού που τους βοηθά να κατανοήσουν ποιες είναι οι δεξιότητες που διαθέτουν, ποιες μπορούν να αναπτύξουν καθώς και να εντοπίσουν ευκαιρίες απασχόλησης στην αγορά.

Το εργαλείο αυτό αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας της Vodafone που έχει ως στόχο, έως το 2022, να στηρίξει 10 εκατομμύρια νέους, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε ψηφιακές δεξιότητες, καθώς και σε ευκαιρίες κατάρτισης και απασχόλησης.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Vodafone και η Sony Pictures υλοποιούν μια διεθνή ψηφιακή εκστρατεία που θα κατευθύνει τους νέους να ανακαλύψουν το Future Jobs Finder, έχοντας ως κεντρικό θέμα το μήνυμα που αναδεικνύει η νέα ταινία - ότι ο καθένας μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του με τις σωστές δεξιότητες και την κατάλληλη στήριξη.

Η ταινία, κυκλοφορεί στους κινηματογράφους από τη Feelgood Entertainment, και παρουσιάζει ένα διαφορετικό σύμπαν του Spider-Man - γνωστό ως Αραχνο-Σύμπαν – όπου περισσότεροι από έναν μπορούν να φοράνε τη μάσκα.

Μέσα σε αυτό το σύμπαν θα γνωρίσουμε τον έφηβο Miles Morales από το Μπρούκλιν, ο οποίος, όπως και πολλοί νέοι που ετοιμάζονται να κάνουν το μεγάλο άλμα στο επόμενο στάδιο της ζωής τους, πασχίζει να μάθει ποιος είναι και τι του επιφυλάσσει η μοίρα.

Σε μία από τις καλύτερες σκηνές της ταινίας, ο Πίτερ Πάρκερ λέει στον Μάιλς Μοράλες «Μην το κάνεις όπως εγώ, αλλά όπως θα το έκανες εσύ», ένα σημαντικό μήνυμα που περνάει αυτή η ταινία στους θεατές.

Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 300.000 νέοι και νέες έχουν ολοκληρώσει το τεστ που διατίθεται μέσω του εργαλείου Future Jobs Finder της Vodafone, και έχουν έρθει σε επαφή με περισσότερες από ένα εκατομμύριο διαφορετικά είδη απασχόλησης που αξιοποιούν ψηφιακές δεξιότητες.

Μέσω της διαδικτυακής αυτής πλατφόρμας, οι χρήστες ολοκληρώνουν μια σειρά από σύντομες δοκιμασίες, που αναπτύχθηκαν από ψυχολόγους, ειδικούς σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού και φορείς παροχής κατάρτισης, με στόχο να εντοπίσουν τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντα που θα τους οδηγήσουν στο επόμενο επαγγελματικό τους βήμα.

Απαντώντας στις ερωτήσεις αυτές, οι νέοι και οι νέες μπορούν να κατανοήσουν ποιές είναι οι δυνατότητές τους και να βρουν πραγματικές ευκαιρίες απασχόλησης στην αγορά, σε διαφόρους τομείς της ψηφιακής οικονομίας, θέσεις οι οποίες αντιστοιχούν στις δεξιότητές τους.

Παράλληλα, μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε προγράμματα δωρεάν κατάρτισης  σε ψηφιακές δεξιότητες.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο https://youtu.be/nN0M6Pm1MOQ

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search