Tech & Business

Από το omni-channel και την εμπειρία πελάτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Δύο νέα εκπαιδευτικά προγράμματα σε θέματα αιχμής από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Πόσο πραγματικά καινούργιο και διαφορετικό είναι το θέμα της διαχείρισης της εμπειρίας πελάτη; Πώς οργανώνω το μίγμα καναλιών, φυσικών, ψηφιακών και υβριδικών; Πώς σχεδιάζω και βελτιστοποιώ την εμπειρία πελάτη μέσα από τα διάφορα σημεία επαφής; Πόσο buzzword είναι ο όρος Digital transformation; Ποιες προκλήσεις θέτει για την επιχείρησή μου; Είναι περισσότερο θέμα ΙΤ, Μάρκετινγκ, Στρατηγικής ή HR; Πώς δρομολογείται ένα project ψηφιακού μετασχηματισμού;

Όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα, είναι τα βασικά ερωτήματα στα οποία φιλοδοξούν να δώσουν απαντήσεις δύο νέα εκπαιδευτικά προγράμματα για στελέχη του Κέντρου Δια βίου μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τα οποία εστιάζουν στο Πολυ-καναλικό Μάρκετινγκ & Εμπειρία Πελάτη και τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό Αγορών & Επιχειρήσεων.

Το πρώτο πρόγραμμα είναι μια σε βάθος πρακτική εκπαίδευση 36 ωρών σε ένα θέμα που αποτελεί προτεραιότητα των marketing, customer service, channels, sales, retail αλλά και operations και HR managers. Η θεματολογία του ξεκινά από τις επιλογές των στόχων και τα KPIs της εμπειρίας του πελάτη, προχωρά στις μεθοδολογίες χαρτογράφησης (Customer Journey), στα θέματα ολοκληρωμένης διαχείρισης πολλαπλών καναλιών και ολοκληρώνεται με τις προϋποθέσεις επιτυχούς υλοποίησης: τις ανάγκες των ενοποιημένων συστημάτων συλλογής, ανάλυσης και αξιοποίησης δεδομένων και τη διαμόρφωση μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας.

Το δεύτερο είναι ένα πρόγραμμα εντατικής εκπαίδευσης (crash course) διάρκειας 15 ωρών και απευθύνεται στα στελέχη που εμπλέκονται σε τέτοια project.

Στοχεύει στην κατανόηση της έκτασης ενός ψηφιακού μετασχηματισμού, των επιμέρους διαστάσεών του, των απαιτούμενων πόρων και των βημάτων υλοποίησης και εστιάζεται στις πέντε βασικές προκλήσεις του μετασχηματισμού: τη στρατηγική αναθεώρησης του επιχειρηματικού μοντέλου και την καινοτομία, την απαιτούμενη πελατοκεντρικότητα, τα πολλαπλά και νέα κανάλια επαφής με τον πελάτη, τη λήψη αποφάσεων βασισμένη σε δεδομένα (data-driven decision making) και την ενδο-εταιρική διαχείριση της αλλαγής (change management).

Εισηγητές στο πρόγραμμα είναι τόσο καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όσο και επαγγελματίες της ελληνικής αγοράς και η εκπαίδευση στηρίζεται συστηματικά σε workshops, case studies, εφαρμογές και παραδείγματα από την ελληνική και τη διεθνή αγορά. Οι εκπαιδευόμενοι λαμβάνουν πιστοποιητικό από το Κέντρο δια βίου μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός υπεύθυνος των προγραμμάτων είναι ο Σέργιος Δημητριάδης, αναπλ. καθηγητής του ΟΠΑ.

Και τα δύο προγράμματα ξεκινούν τον ερχόμενο Οκτώβριο, αλλά η υποβολή αιτήσεων έχει αρχίσει και οι θέσεις πληρούνται με σειρά προτεραιότητας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκπαιδεύσεις αυτές μπορούν να προσφερθούν και ενδο-εταιρικά, προσαρμοσμένες στις εκπαιδευτικές ανάγκες της επιχείρησης.

Περισσότερες πληροφορίες στους συνδέσμους https://www.digima.gr/customer-experience/ και https://www.digima.gr/digital-transformation/

Όσοι καινοτόμοι προσέλθετε!

Ξεκινά ο 9ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας από την Εθνική Τράπεζα

Η Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε την έναρξη κατάθεσης προτάσεων στον 9o Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας, συνεχίζοντας για μια ακόμα χρονιά την ενθάρρυνση και την ενίσχυση της καινοτομίας και της νεανικής επιχειρηματικότητας.

Σκοπός του διαγωνισμού αυτού -που θεωρείται από τους πλέον επιτυχημένους στο ελληνικό οικοσύστημα καινοτομίας πολύ περισσότερο καθώς προσφέρει δυνατότητες προβολής και χρηματοδότησης στις συμμετέχουσες ομάδες- είναι να αναδείξει και να επιβραβεύσει πρωτότυπες ιδέες, οι οποίες θα συμβάλουν στην ανάπτυξη πρωτοπόρων συστημάτων και εφαρμογών βασισμένων σε νέες τεχνολογίες, στην ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής διάστασης στο σχεδιασμό των προϊόντων και υπηρεσιών, στην εξάπλωση της χρήσης των νέων ΤΠΕ και γενικότερα στην προώθηση της καινοτομίας στην Ελλάδα.

Στους οκτώ προηγούμενους διαγωνισμούς έχουν συμμετάσχει 5.120 άτομα καταθέτοντας συνολικά 3.060 προτάσεις, με μέσο όρο ετήσιας συμμετοχής 400 προτάσεις από 650 συμμετέχοντες.

Πέρα από τη διαγωνιστική φάση και τη βράβευση των προτάσεων, έμφαση δίνεται από την Εθνική Τράπεζα στην υποστήριξη της υλοποίησης επιλεγμένων προτάσεων, οι οποίες έχουν διακριθεί, μέσα από τις δράσεις του προγράμματος www.nbg.gr/nbgseeds.

Σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, εκπρόσωποι επιλεγμένων προτάσεων παρακολουθούν προγράμματα εκπαίδευσης σε θέματα επιχειρηματικότητας και λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες και προϊόντα της Amazon, του Facebook και της Microsoft.

Επίσης, για την οικονομική στήριξη των εταιρειών, προβλέπονται στοχευμένες δράσεις σε συνεργασία με τον οργανισμό The People’s Trust, δράσεις δανεισμού και συμμετοχής στο μετοχικό τους κεφάλαιο καθώς και δράσεις καθοδήγησης και δικτύωσης σε συνεργασία με τις Amazon, Google, Grant Thornton, Watson, Farley & Williams, Israel Advanced Technology Industries (IATI), Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Census, ΜcKinsey, KEMEΛ, PWC, Higgs, Ίδρυμα Ωνάση και Endeavor Greece.

Έμφαση δίνεται, τέλος, στην καθοδήγηση (mentoring) των ομάδων και από πεπειραμένα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας, τα οποία, με επαγγελματική εμπειρία άνω των είκοσι ετών και σε διαφορετικούς κλάδους, προτείνουν στοχευμένες λύσεις για τη βελτίωση κάθε καινοτόμου προσπάθειας.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, τα βραβεία για τους τέσσερις πρώτους νικητές θα συνοδεύονται με χρηματικά έπαθλα €20.000, €10.000, €6.000 και €4.000, αντίστοιχα.

Τρεις οι θεματικές ενότητες φέτος

Οι πρωτότυπες προτάσεις που θα υποβληθούν στο πλαίσιο του 9ου Διαγωνισμού πρέπει να αφορούν σε μια από τις ακόλουθες τρεις θεματικές ενότητες:

1. Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα

2. Περιβάλλον και τεχνολογία3. Πολιτισμός και τεχνολογία

Αναλυτικές πληροφορίες για το περιεχόμενο κάθε θεματικής ενότητας, καθώς και όλες οι λεπτομέρειες για τον διαγωνισμό, περιλαμβάνονται στους Όρους Συμμετοχής που μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο www.nbg.gr/competition.

Η υποβολή των προτάσεων ξεκίνησε την Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018 και θα διαρκέσει ως τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018, στις 15:00.

 

Ακόμα καλύτερες επιδόσεις για την Ελλάδα που καινοτομεί

Βελτίωση των επιμέρους δεικτών για την καινοτομία και τις διασυνδέσεις των επιχειρήσεων αποτυπώνεται στον Ευρωπαϊκό Πίνακα Αποτελεσμάτων Καινοτομίας 2018

Διαρκώς βελτιούμενες επιδόσεις εμφανίζει η Ελλάδα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Πίνακα Αποτελεσμάτων Καινοτομίας 2018 (European Innovation Scoreboard, EIS) αναφορικά με τον συνθετικό δείκτη καινοτομίας από το 2014 ως σήμερα.

Αντίστοιχη βελτίωση καταγράφεται και σε επιμέρους διαστάσεις της καινοτομίας και της έρευνας & ανάπτυξης, με τη χώρα να συγκλίνει πλέον προς τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Όμως, σε αρκετές άλλες διαστάσεις έχει πολύ δρόμο ακόμα να καλύψει…

Το σχετική ανάλυση των στοιχείων του EIS που αφορούν την Ελλάδα πραγματοποίησε το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ), με σκοπό να διευκολύνει την κατανόηση των περίπλοκων πρωτογενών συνθετικών πινάκων που μας αφορούν (όπως αυτοί δημοσιεύονται στο αντίστοιχο country report για την Ελλάδα) και την επακόλουθη ενίσχυση του σχετικού δημόσιου διαλόγου.

Ο Ευρωπαϊκός Πίνακας Αποτελεσμάτων Καινοτομίας (ΕIS) του 2018, ο οποίος δόθηκε στη δημοσιότητα στις 22 Ιουνίου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παρουσιάζει τις σχετικές επιδόσεις των κρατών μελών για το έτος 2017, λαμβάνοντας υπόψη 27 διαφορετικούς δείκτες.

Μέσω της ετήσιας δημοσίευσης του EIS, από το 2000 ως σήμερα, παρέχεται η δυνατότητα συγκριτικής αποτίμησης των ερευνητικών και καινοτομικών επιδόσεων των ευρωπαϊκών κρατών-μελών (καθώς και κάποιων τρίτων χωρών), αναδεικνύοντας μ’ αυτό τον τρόπο τις ισχυρές και ασθενείς διαστάσεις του ερευνητικού και καινοτομικού τους συστήματος.

Επιπλέον, μέσω της δημοσίευσης των ευρημάτων, τα κράτη-μέλη παροτρύνονται να σταθμίσουν ή/και να ιεραρχήσουν τις περιοχές στις οποίες θα πρέπει να εστιάσουν τις προσπάθειές τους, ώστε να βελτιώσουν περαιτέρω τις επιδόσεις τους.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του 2018, η συνολική ευρωπαϊκή επίδοση στην καινοτομία συνεχίζει να αυξάνεται, με τον ρυθμό αυτής της βελτίωσης να επιταχύνεται ειδικά τα τελευταία έτη, εξέλιξη η οποία έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται η απόσταση που χωρίζει την ΕΕ από βασικούς ανταγωνιστές της, όπως ο Καναδάς, η Ιαπωνία και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Όμως, απαιτούνται περαιτέρω προσπάθειες για τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας σε παγκόσμια κλίμακα. Στο επίπεδο των κρατών-μελών, η Σουηδία βρίσκεται για μια ακόμη φορά στην πρώτη θέση, ακολουθούμενη από τη Δανία, τη Φινλανδία, τις Κάτω Χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο και το Λουξεμβούργο, που εντάσσεται από φέτος στην ομάδα των κορυφαίων χωρών σε καινοτομία.

Η θέση της Ελλάδας
Με δεδομένο ότι τα κράτη-μέλη κατηγοριοποιούνται σε τέσσερις κατηγορίες και κατατάσσονται σύμφωνα με έναν συνθετικό δείκτη καινοτομίας (Summary Innovation Index), η Ελλάδα περιλαμβάνεται -όπως και τα προηγούμενα χρόνια, άλλωστε- στην ομάδα των χωρών με "Μέτριες επιδόσεις στην καινοτομία", με κριτήριο τις επιδόσεις της σ’ ολόκληρο το φάσμα των δεικτών έρευνας, καινοτομίας, ανθρώπινου δυναμικού, δομής της οικονομίας και επιχειρηματικότητας του EIS, καταλαμβάνοντας την 22η θέση στη σχετική λίστα.

Συνολικά και σε σχέση με τον ευρωπαϊκό Μέσο Όρο (2010: 100), η Ελλάδα εμφανίζει διαρκώς βελτιούμενη πορεία από το 2014 ως το 2017, με τον συνθετικό δείκτη καινοτομίας να αυξάνεται από τις 62 στις 69 μονάδες βάσης.

Αναλυτικότερα, οι διαστάσεις του συνθετικού δείκτη καινοτομίας στις οποίες η χώρα παρουσιάζεται ως πιο "δυνατή" είναι τα "ελκυστικά ερευνητικά συστήματα", οι "καινοτόμοι" και οι "διασυνδέσεις".

Στην περίπτωση των "καινοτόμων", μάλιστα, η χώρα ξεπερνά κατά 17,7 μονάδες βάσης τον ευρωπαϊκό ΜΟ (Ελλάδα: 117,7 - ΕΕ 2017: 100). Στην περίπτωση των "ελκυστικών ερευνητικών συστημάτων" και των "διασυνδέσεων", οι επιδόσεις της χώρας υπολείπονται του μέσου όρου της ΕΕ μόνο κατά 10 μονάδες βάσεις (Ελλάδα: 90,0 και 90,2 - ΕΕ 2017: 100).

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον δείκτη "πληθυσμός με τριτοβάθμια εκπαίδευση", ο οποίος συνυπολογίζεται στη διάσταση "ανθρώπινοι πόροι", η επίδοση της χώρας, επίσης, ξεπερνά τον ΜΟ της ΕΕ κατά 23 μονάδες βάσης…

Οι διαστάσεις στις οποίες η χώρα υπολείπεται σημαντικά ως προς τον ΜΟ της ΕΕ είναι η "χρηματοδότηση και υποστήριξη" και τα "περιουσιακά στοιχεία διανοητικής ιδιοκτησίας". Εδώ, η χώρα υπολείπεται κατά 61,3 και 64,9 μονάδες βάσης, αντίστοιχα (Ελλάδα: 38,7 και 35,1, με ΕΕ 2017: 100).

Επίσης, υστέρηση σε σχέση με τον ΜΟ της ΕΕ καταγράφεται στις διαστάσεις "περιβάλλον φιλικό προς την καινοτομία" (40,3), "αντίκτυπος στις πωλήσεις" (45,6) και "επιχειρηματικές επενδύσεις" (54,7).

Εστιάζοντας στην Καινοτομία

Η πολύ υψηλή επίδοση της χώρας στη διάσταση της καινοτομίας (διάσταση "καινοτόμοι") αντιστοιχεί σε εξίσου υψηλές επιδόσεις σ’ όλους τους επιμέρους δείκτες που την απαρτίζουν.

Αναλυτικότερα, στον δείκτη που αφορά στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ) οι οποίες καινοτομούν σε προϊόντα ή/και διαδικασίες, στον δείκτη που αφορά στις ΜμΕ που καινοτομούν στο μάρκετινγκ ή/και στην οργανωσιακή καινοτομία, καθώς και σε όσες ΜμΕ καινοτομούν εντός της επιχείρησης, οι επιδόσεις υπερβαίνουν τον ΜΟ της ΕΕ κατά 19,5, 21,5 και 12,8 μονάδες βάσης, αντίστοιχα.

Μάλιστα, στον δείκτη που αφορά στις καινοτόμες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που συνεργάζονται με τρίτους (και ο οποίος συνυπολογίζεται στη διαμόρφωση της διάστασης "διασυνδέσεις"), η επίδοση της χώρας ξεπερνά τον ΜΟ της ΕΕ κατά 35,3 μονάδες βάσης!

Η μόνη περίπτωση όπου οι εγχώριες καινοτομικές επιδόσεις υστερούν της ΕΕ, είναι οι "πωλήσεις καινοτομιών που είναι νέες ως προς την αγορά ή την επιχείρηση", δείκτης ο οποίος συνυπολογίζεται στη διάσταση "αντίκτυπος στις πωλήσεις". Ωστόσο, η υστέρηση είναι μόνο 6,1 μονάδες βάσης.

Εκτός από τη σύγκριση με τον ΜΟ της ΕΕ, αξία έχει να καταγραφεί η διαχρονική πορεία των σχετικών καινοτομικών επιδόσεων της χώρας. Ειδικότερα, η σύγκριση πρέπει να αφορά στις σημερινές επιδόσεις ως προς εκείνες που είχαν καταγραφεί κατά τον προηγούμενο κύκλο της πανευρωπαϊκής έρευνας για την Καινοτομία (Community Innovation Survey), έρευνα από την οποία αντλούνται οι σχετικοί δείκτες προκειμένου να ενταχθούν στην έκδοση του EIS.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι σημερινές καινοτομικές επιδόσεις των επιχειρήσεων έχουν βελτιωθεί και στους έξι επιμέρους δείκτες, συγκριτικά με τα αποτελέσματα του 2014. Ενδεικτικά, η αύξηση στον δείκτη "καινοτόμες επιχειρήσεις που συνεργάζονται με τρίτους" είναι της τάξης των 53 μονάδων βάσης, ενώ αντίστοιχα, στο δείκτη "ΜμΕ που καινοτομούν σε προϊόντα ή διαδικασίες" είναι της τάξης των 28 μονάδων βάσης.

Εστιάζοντας στη χρηματοδότηση της Έρευνας & Ανάπτυξης

Ενδιαφέρον, επίσης, παρουσιάζει η αποτύπωση των στοιχείων που αφορούν στη χρηματοδότηση δραστηριοτήτων Έρευνας & Ανάπτυξης από τον δημόσιο τομέα και τις επιχειρήσεις, όπως αποτυπώνεται στην πρόσφατη έκδοση του EIS.

Παραθέτοντας τα διαχρονικά στοιχεία (από το 2011 ως σήμερα) και στις δύο περιπτώσεις καταγράφεται συνεχής αύξηση προς την κατεύθυνση της σύγκλισης με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, με μία μικρή εξαίρεση στις δαπάνες του δημόσιου τομέα μεταξύ των ετών 2016-2017 σε σύγκριση με τον ΜΟ. της ΕΕ για το έτος 2017.

Η συμβολή του ΕΚΤ στον Ευρωπαϊκό Πίνακα Αποτελεσμάτων Καινοτομίας

Από το 2012, όταν και ανέλαβε την ευθύνη συλλογής και έκδοσης των εθνικών στατιστικών Έρευνας, Τεχνολογίας, Ανάπτυξης, Καινοτομίας (ΕΤΑΚ), το ΕΚΤ συμβάλλει στη διαμόρφωση των δεικτών καινοτομίας που παρουσιάζονται στον Ευρωπαϊκό Πίνακα Αποτελεσμάτων Καινοτομίας (EIS).

Από το ΕΚΤ αποστέλλονται στο EIS τα στοιχεία που αντλούνται από τη διεξαγωγή της έρευνας για την Καινοτομία (Community Innovation Survey), και αφορούν σε έξι δείκτες ("Non R&D innovation expenditures", "SMEs innovating in-house", "Innovative SMEs collaborating with others", "SMEs product /process innovations", "SMEs marketing /organizational innovations" και "Sales of new-to-market/firm innovations"), κι από τη διεξαγωγή της έρευνας για τις δραστηριότητες Έρευνας & Ανάπτυξης σ’ όλους τους τομείς της οικονομίας και για τα στοιχεία που αφορούν σε δυο δείκτες ("Public R&D Expenditures" και "Business R&D Expenditures").

Σημειώνεται ότι στην παρούσα ανάλυση δεν παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν στη σχετική θέση της χώρας ως προς τον ΜΟ της ΕΕ για το 2010, δεδομένου ότι τα στοιχεία εκείνης της περιόδου για τη χώρα μας δεν αποτελούν επίσημες μετρήσεις αλλά υπολογισμούς και αναγωγές στη βάση των τελευταίων καταμετρημένων στοιχείων, της περιόδου 2004-2006 για την καινοτομία και του 2005 για την Έρευνα & Ανάπτυξη.

Τα στατιστικά στοιχεία και οι δείκτες για την Έρευνα, Ανάπτυξη και Καινοτομία στην Ελλάδα, τα οποία παράγονται και εκδίδονται από το ΕΚΤ, αποστέλλονται σε τακτική βάση στη Eurostat και τον ΟΟΣΑ. Η ανάλυση των στοιχείων και οι σχετικοί δείκτες δημοσιεύονται σε έντυπες και ηλεκτρονικές εκδόσεις του ΕΚΤ οι οποίες διατίθενται στον δικτυακό τόπο http://metrics.ekt.gr.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σύνολο της έρευνας European Innovation Scoreboard 2018 θα βρείτε στον σύνδεσμο http://ec.europa.eu/growth/industry/innovation/facts-figures/scoreboards_en

Ανάδειξη της ACS στους "Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας"

H ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, μαζί με επιχειρήσεις που ηγούνται της προσπάθειας για επιστροφή στο δρόμο της ανάπτυξης προετοιμάζοντας την επόμενη ημέρα στη χώρα, τιμήθηκε στην Τελετή Απονομής των βραβείων «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας», που διοργάνωσε για τέταρτη χρονιά η Direction Business Network.

Στην Τελετή Βράβευσης, που έλαβε χώρο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία περίπου 600 υψηλόβαθμων στελεχών, επιβραβεύθηκαν επιχειρήσεις που πρωταγωνιστούν στο πεδίο της πραγματικής οικονομίας, κατορθώνοντας συνεχώς να αναπτύσσονται και να ξεπερνούν τις προκλήσεις του δύσκολου γενικού περιβάλλοντος.

Τα βραβεία που απονεμήθηκαν βασίζονται στα επίσημα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών, όπως αποτυπώνονται στους ισολογισμούς που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Βusiness Reports.

Τη βραδιά άνοιξε ο εκδότης - διευθυντής της Direction Business Network, Ευάγγελος Παπαλιός, ο οποίος τόνισε πως «όσοι βραβεύονται εκπροσωπούν τη νησίδα της ανάπτυξης και της αισιοδοξίας, πάνω στην οποία θα πρέπει να στηριχθεί η ανάκαμψη της χώρας».

Αναλυτικότερα, η ACS τιμήθηκε στον τομέα «Οι Πρωταγωνιστές των Κλάδων», καθώς αποτελεί την κορυφαία επιχείρηση του κλάδου «Υπηρεσίες Ταχυμεταφοράς», με βάση τον κύκλο εργασιών, τα κέρδη προ φόρων και τα ταμειακά της διαθέσιμα.

Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACS κ. Κώστας Μενεγάκης, που παρέλαβε το βραβείο: «Η βράβευση και η αναγνώριση της ACS, ανάμεσα στις δυναμικότερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της χώρας, τιμά ιδιαίτερα την εταιρεία και αναδεικνύει για άλλη μια φορά την ηγετική της θέση στην αγορά, βάσει και αντικειμενικών οικονομικών δεικτών και κριτηρίων.

Δεν είναι τυχαίο ότι η ACS αποτελεί την πλέον οικονομικά υγιή και τεχνολογικά εξελιγμένη επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και απλού ταχυδρομείου, λόγω της σταθερά αυξανόμενης κερδοφορίας, των επενδύσεων και του μηδενικού δανεισμού, γεγονός που την καθιστά ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για τις ταχυδρομικές ανάγκες των συνεργατών της, καθώς και για την έγκαιρη και ασφαλή απόδοση των αντικαταβολών τους.»

 

ΚΡΙ ΚΡΙ made in UK από την ΕΛΕΔ!

Η πολυετής συνεργασία της ΕΛΕΔ με τη γνωστή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ συνεχίζεται, πραγματοποιεί “απόβαση” στη Μεγάλη Βρετανία και η νέα international ιστοσελίδα είναι γεγονός.

Η μελέτη, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της νέας ιστοσελίδας, http://www.mykrikri.co.uk/, πραγματοποιήθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου με σκοπό το κοινό της Μεγάλης Βρετανίας να γνωρίσει το στραγγιστό και αγαπημένο γιαούρτι 0% και 10%.

Η νέα ιστοσελίδα έχει Responsive Design και προσφέρει στο χρήστη, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί (smartphone, tablet κ.α.), άνετη και γρήγορη περιήγηση στα προϊόντα και στις συμβουλές για μία ισορροπημένη διατροφή.

Το “My Authentic Greek Yogurt” θα αγαπηθεί από τους Βρετανούς και αυτό γιατί συνδυάζει ισορροπημένα την τέλεια γεύση με τα πιο αγνά υλικά και με 100% ελληνικό γάλα ημέρας.

 

Ο Nicholas Negrοponte βασικός ομιλητής του Digital Transformation Gala

 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Ελλάδας αποτελεί μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης για τη χώρα. To ThinkDigital Group (TDG) έχοντας ενεργό ρόλο στον ψηφιακό εκδημοκρατισμό της χώρας από το 2006 συνδράμει προς αυτή την κατεύθυνση σε συνεργασία με την πρωτοβουλία “Repositioning Greece” του Ecali Club.

Tο Digital Transformation event θα είναι το πρώτο σε μία σειρά από αντίστοιχες ετήσιες συναντήσεις κορυφαίων προσωπικοτήτων του χώρου. Πρόκειται για τους ανθρώπους που διαμορφώνουν με την δραστηριότητά τους, τους στόχους και τον σχεδιασμό του ψηφιακού μετασχηματισμού με σκοπό το ευρύτερο όφελος της κοινωνίας μας.

Εξέχων καλεσμένος στην εναρκτήρια εκδήλωση θα είναι ο Nicholas Negroponte, ένας από τους πρώτους «ψηφιακούς προφήτες» της εποχής μας, ιδρυτής του MIT Media Lab και του φιλανθρωπικού οργανισμού One Laptop per Child, καθώς και συγγραφέας του εμβληματικού και προφητικού βιβλίου “Being Digital” (1995).

Το Repositioning Greece: Digital Transformation business gala θα λάβει χώρα την Πέμπτη 28 Ιουνίου στο Ecali Club. Την εκδήλωση θα προλογίσει ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του TDG.

Η εκδήλωση γίνεται με την υποστήριξη του ThinkDigital Group.

«Βραβείο Εξωστρέφειας» για την Generation Y στα e-Bizz AWARDS 2018

18 χρόνια εμπειρίας, 24 εξαγωγικής δραστηριότητας, 7 γραφεία σ’ όλον τον κόσμο!

We do speak…global e-Bizz!

Με το βραβείο Εξωστρέφειας τιμήθηκε η Generation Y International e-Business Experts στα e-BIZZ AWARDS 2018, που απονεμήθηκαν στο πλαίσιο του 7ου e-Business and Social Media World Conference, την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 στο Wydham Grand Athens!

Κατά τη διάρκεια της μεγάλης γιορτής του ψηφιακού επιχειρείν και της digital επικοινωνίας, η Generation Y διακρίθηκε για ακόμα μία φορά για τις υψηλές της επιδόσεις, αυτή τη φορά στον τομέα της εξαγωγικής δραστηριότητας και της διεθνούς ανάπτυξης.

Με δυναμική παρουσία σε 24 χώρες διεθνώς και αξιοποιώντας τη 18ετή εμπειρία και την ηγετική της θέση στον χώρο του eBusiness και Digital Transformation στην ελληνική και διεθνή αγορά, η Generation Y συνεχίζει σταθερά να ενισχύει τον εξαγωγικό της προσανατολισμό.

H επιτυχημένη υλοποίηση σημαντικών διεθνών projects την έχουν εφοδιάσει με το απαραίτητο multicultural mindset, για να μπορεί να εντοπίζει, να καταγράφει και να αναλύει τη διαφορετική παλέτα αναγκών της κάθε αγοράς, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και λύσεις .

Η εταιρεία, ήδη από το 2004, με την πρώτη εξαγωγή της στη Μεγάλη Βρετανία, συνεχίζει να παρουσιάζει μερικά πραγματικά απαιτητικά και την ίδια στιγμή απόλυτα επιτυχημένα case studies παγκοσμίως, αποδεικνύοντας την αναπτυξιακή δυναμική του ελληνικού κλάδου παροχής υπηρεσιών e-business.

Αναφερόμενη στη σημαντική αυτή διάκριση της Generation Y, στα e-BIZZ AWARDS 2018, η Εμπορική Διευθύντρια της Generation Y, κ. Νανά Ιωακειμίδου, εξέφρασε τη μεγάλη της ικανοποίηση, τονίζοντας: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η εντεινόμενη εξωστρέφειά μας και η επαγγελματική προσέγγιση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών κάθε νέας αγοράς στην οποία επεκτεινόμαστε, έχει αποφέρει ‘’καρπούς’’.

Θεωρώ πως η σημαντική αυτή βράβευση είναι το ιδανικό επισφράγισμα της αποτελεσματικής μας εξαγωγικής δραστηριότητας και ότι θα αποτελέσει ακόμα ένα εφαλτήριο για να συνεχίσουμε να καινοτομούμε, να εξάγουμε τεχνογνωσία και να προβάλλουμε εκτός συνόρων τον εγχώριο κλάδο υπηρεσιών ηλεκτρονικού επιχειρείν».

7ο Συνέδριο e-Business & Social Media World «It’s all about performance!»


Το 7ο Συνέδριο e-Business & Social Media World (www.e-businessworld.gr), πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Στη νέα, ώριμη εποχή των Social Media και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, τα πάντα είναι θέμα επίδοσης - it's all about performance. Αυτό ήταν το κεντρικό συμπέρασμα του Συνεδρίου, οι εργασίες του οποίου, μέσα από δύο ξεχωριστές Ολομέλειες, εμβάθυναν σε ζητήματα που απασχολούν τις επιμέρους αγορές.

Social Media World

Το συνέδριο άνοιξε η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Σόνια Χαϊμαντά, για να δώσει τον λόγο στον διευθύνοντα σύμβουλο της Smart Press, Κώστα Νόστη που στην ομιλία του περιέγραψε εύστοχα το πέρασμα από την ερασιτεχνική αρένα των social media προ δεκαετίας, στο σημερινό επαγγελματικό και άκρως μετρήσιμο σε επιδόσεις, γήπεδο της αγοράς του digital.

Στη συνέχεια, ο γενικός διευθυντής του IAB Hellas, Νεόφυτος Οικονόμου, σημείωσε τη σημασία των μετρήσεων και του κοινού νομίσματος στην αγορά του digital, ενώ ο Σέργιος Δημητριάδης, αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος marketing και Επικοινωνίας του ΟΠΑ, συμπύκνωσε στην ομιλία του όλη τη διαδρομή και τη δυναμική των social media, από τη γέννησή τους έως τη σημερινή τους επαγγελματική και ώριμη φάση.

H 1η ενότητα με τίτλο «Performance Marketing: Ads and metrics!», εστίασε ιδιαίτερα στο σύνθετο και δυναμικό πεδίο των μετρήσεων στο digital με τον Σπύρο Ζαβιτσάνο, διευθύνοντα σύμβουλο της The Nielsen Company Greece να παρουσιάζει τις πιο hot τάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τον Τάσο Παγκάκη, co-founder της Borrow my Brain να συνδέει αριστοτεχνικά στην εισήγησή του ανθρώπους, μετρήσεις και brands και τον Παναγιώτη Καζάνη, managing director & desing Thinker της BaaS να μεταγγίζει συνοπτικά την εμπειρία του στο θέμα των μετρήσεων και της μεγιστοποίησης του αντίκτυπου των brands.

Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν, διευθύνων σύμβουλος της Greek Internet Marketing έδωσε με εύληπτο τρόπο τα 10 tips για το Search Engine Marketing και ο Κώστας Καναβίδης, information security consultant της Devoq Technology ανέλυσε τους τρόπους προστασίας των δεδομένων στην εποχή του GDPR.


Τις νέες τάσεις στο digital marketing στην εποχή των social media ανέλυσε στη συνέχεια ο Μιχάλης Σαραντινός, managing director της Steficon, ανατρέποντας δεδομένα και παγιωμένες αντιλήψεις των περασμένων ετών, μιλώντας στο πλαίσιο της 2ης ενότητας με τίτλο «Let's talk about tools & metrics».

Τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο mobile commerce εξέθεσε στο κοινό στη συνέχεια ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, εμπορικός διευθυντής της Yuboto, δίνοντας αμέσως μετά τον λόγο στις Βανέσα Παρασκευοπούλου, digital marketing manager της Wind και Λουκία Μπάμπαλη, e-commerce manager της Wind, που μαζί με τηn Κατερίνα Χαχολάκη, senior account executive της Reprise, περιέγραψαν το λανσάρισμα της καμπάνιας της Wind Vision και τους τρόπους που αναζητήθηκε η βελτιστοποίηση των πρακτικών marketing.

Ο Ηλίας Τσαλδάρης, data analyst / SEM - SEO consultant της Innovation Group αναφέρθηκε στο monitoring SEM και SMM και ο Θοδωρής Μουλός, group SEO της GrowthRocks, παρουσίασε τη θέση του για ποιους λόγους η ανάπτυξη δεν είναι μια δύσκολη υπόθεση.

Στην τρίτη ενότητα του Συνεδρίου με τίτλο «It's all about people», αναλύθηκε αφενός η σχέση των χρηστών με τα social media, αφετέρου ο ρόλος των προσώπων στo digital marketing.

Aνοίγοντας την ενότητα, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, ανέφερε ότι μεγάλος αριθμός χρηστών έχει σχέση σχεδόν εθισμού με το κινητό και τα social media, «με αποτέλεσμα ακόμα και σε κοινωνικές ή επαγγελματικές περιστάσεις να παρατηρείται το γνωστό φαινόμενο να υπάρχουν σκυμμένα κεφάλια πάνω από συσκευές για να ελέγχουν είτε τις ενημερώσεις, είτε να ποστάρουν».

Για τη δυναμική γενιά Ζ, που διαδέχτηκε ηλικιακά τους Millenials, μίλησε ο Άρης Παρασκευόπουλος, Διευθυντής Κινητής Τηλεφωνίας Ελλάδας και Κύπρου της Samsung Electronics.

Όπως τόνισε, «η εξοικείωση με το Internet αρχίζει από την ηλικία των 8 ετών πλέον, ενώ ήδη στα 11 έτη τους τα παιδιά αποκτούν λογαριασμούς στα social media.

Συντριπτική δε είναι η χρήση του YouTube σε αυτές τις ηλικίες (91%)». Ο ρόλος αναγνωρίσιμων προσώπων και δημοφιλών λογαριασμών στο digital marketing ήταν το θέμα του στρογγυλού τραπεζιού που ακολούθησε, στο οποίο συμμετείχαν ο Σάββας Πούμπουρας, παραγωγός και παρουσιαστής, η Έφη Ανέστη, Δημοσιογράφος, Head of beauty content 24Media και ιδρύτρια του beautydiaries.gr και η Σουζάνα Κεγγίτση, Beauty Editor, Beauty Blogger και Beauty TV columnist.

e-Business World

Αντίστοιχα, την Ολομέλεια με κεντρική θεματολογία τον κλάδο του e-Business, άνοιξε ο αντιπρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Ανδρέας Καραντώνης, για να δώσει τον λόγο στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Δημήτρη Αυλωνίτη, ο οποίος ανέλυσε ενδελεχώς το υφιστάμενο τοπίο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, κάνοντας παράλληλα λόγο για συνέργειες στον κλάδο κι ανοίγοντας δρόμο για σύμπλευση μεταξύ υπουργείου και φορέων.

Κατόπιν, ο Γενικός Διευθυντής του GR.EC.A., Στέλιος Πετρίδης, αναφέρθηκε στις δράσεις του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.

Κατά την έναρξη της 1ης ενότητας με τίτλο: «Payments, Logistics, Cross Border & GDPR: Friends or Foe?», η Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator στο ELTRUN και μέλος Δ.Σ. του GR.EC.A., παρουσίασε μια σειρά σημαντικών στοιχείων για το χώρο του eCommerce που προέκυψαν από σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε, με την αρωγή του επικεφαλής του ELTRUN, καθηγητή Γιώργου Δουκίδη.

Για τον εκσυγχρονισμό των logistics, τα υψηλά μεταφορικά κόστη που κάνουν σχεδόν αδύνατο το cross border και συνολικότερα για τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αναφέρθηκε στην ομιλία του ο Αλέξανδρος Αλεξίου, Αντιπρόεδρος Οικονομικών της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, ενώ για την έννοια και τη χρησιμότητα του Logistics Outsourcing, τοποθετήθηκε ο Γιάννης Κουρνιώτης, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της ΤΗΛΕΡΗΣΠΟΝΣ.

Εκπροσωπώντας μια από τις πλέον καινοτόμες επιχειρήσεις στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών στη χώρα μας, η Έλια Χάραρη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της ACS, παρουσίασε τη νέα mobile εφαρμογή της εταιρείας «Τ-APP», ενώ ο Δημήτρης Ράντος, InDirect Sales Manager της Viva Wallet, παρουσίασε τα trends στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Ο Γιώργος Φραγκάκης, Chief Operations - Revenue Officer της BestPrice.gr μίλησε για τη εξέλιξη του «ηλεκτρονικού καταναλωτή» και τους τρόπους με τους οποίους αναζητά την καλύτερη τιμή στο e-commerce, ενώ κλείνοντας την 1η ενότητα του συνεδρίου, η Μίνα Ζούλοβιτς, Digital Transformation & Privacy Law Expert και Partner Lawyer στην Zoulovits - Kontogeorgou Law, αναφέρθηκε στην ευκαιρία που προκύπτει για τα e-shops από την εφαρμογή του GDPR, προκειμένου να συστηθούν εκ νέου στους καταναλωτές, μέσω νέας πελατοκεντρικής προσέγγισης.

Στη 2η θεματική ενότητα με τίτλο: «How to Grow your e-Business!», εξίσου έμπειροι εισηγητές από τον τομέα του eCommerce, αναφέρθηκαν στις μεθόδους ανάπτυξης των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Συγκεκριμένα, ο Φώτης Αντωνόπουλος, eCommerce & CRM Director της Tsakiris Mallas, εμβάθυνε στην αξία της εξαγωγής συμπερασμάτων από τα Google Analytics, ενώ η Νανά Ιωακειμίδου, εμπορική διευθύντρια της Generation Y - International eBusiness Experts, χαρτογράφησε τα στάδια ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, από το «μηδέν», μέχρι την πλήρη «άνθηση» και κερδοφορία.

Ο επικεφαλής της KoolMetrix, Νίκος Κωστρόγλου ανέλυσε τα πάντα γύρω από το retargeting και η Σοφία Αναδιώτου, eBusiness Consultant & Business Development Manager της Convert Group, παρουσίασε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον case study για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας καλλυντικών «Sephora».

Ένα εξίσου ενδιαφέρον case study για την αύξηση πωλήσεων μέσω email marketing, παρουσίασε η Christiana Fass Giannakoudakis, Head of eCommerce του Dr. Pharmacy, ενώ στο κλείσιμο της 2ης ενότητας, η Γεωργία Καλύβα, Development Department Manager της Candi παρουσίασε μια ενδιαφέρουσα eCommerce λύση, αυτήν του Azure Active Directory B2C της Microsoft.

Την 3η ενότητα με τίτλο: «Engagement: Gaining your Customer’s Loyalty!», άνοιξε ο διευθύνων σύμβουλος της QIVOS, Βαγγέλης Καραλής, μιλώντας για τους τρόπους ανεύρεσης των καλύτερων πελατών της e-Επιχείρησης, ενώ η Ευαγγελία Μενδρινού από την Oriflame, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της εταιρείας που εκπροσωπεί, ανέδειξε το πως η προηγμένη ηλεκτρονική υποστήριξη λειτουργεί αποτελεσματικά στην ανάπτυξη της επιχείρησης.

Ο Σάββας Ζορτίκης, συνιδρυτής και επικεφαλής της Viral Loops ανέλυσε το πως οι loyal πελατες βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων μέσω viral marketing, ενώ για στον τρόπο αξιολόγησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων μέσω του GR.EC.A. Trustmark, παρουσίασε ο Στέλιος Πετρίδης, Γενικός Διευθυντής του GR.EC.A.

Κοινή ενότητα – Case Studies

Οι εργασίες του συνεδρίου συνέκλιναν σε μια κοινή, καταληκτική ενότητα, όπου παρουσιάστηκαν παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών, τόσο της χρήσης ψηφιακών εργαλείων για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και αντιστρόφως, e-shops με την αποδοτικότερη παρουσία στα Social -και όχι μόνο- κανάλια.

Συγκεκριμένα, ο Φίλιππος Μελισσουργός, Ecommerce Manager και η Ρενάτα Φωτεινού, Marketplace Manager των Public, παρουσίασαν την υλοποίηση του πρώτου ελληνικού marketplace, ο Κωνσταντίνος Τσίπρας, e-Business manager και η Μαρία Λειβαδίτη, e-Business Specialist της Γρηγόρης Μικρογεύματα, αναφέρθηκαν στην ως τώρα «ψηφιακή πορεία» της εταιρείας, ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer της Cosmos Sport κατέδειξε το χτίσιμο της Omnichannel εμπειρίας με επίκεντρο το content, ενώ η Ζήνα Μαυροειδή, Managing Director του e-Fresh.gr μίλησε για τον τρόπο προσαρμογής των logistics στο online grocery.

Παράλληλες δράσεις - Awards

Παράλληλα, μια σειρά θεματικών workshops που παρουσιάστηκαν από εξειδικευμένους εισηγητές και επαγγελματίες του χώρου, κάλυψαν εξειδικευμένες πτυχές του Digital Marketing και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες, ενώ όπως κάθε χρόνο, έτσι και στη φετινή διοργάνωση, απονεμήθηκαν τα e-Bizz & Social Media Awards, που έχουν στόχο την ανάδειξη κι επιβράβευση πρωτοπόρων εταιρειών, υπηρεσιών, προϊόντων και προσόπων σε αυτές τις αγορές, που διακρίθηκαν τη χρονιά που πέρασε.

Στο Συνέδριο e-Business & Social Media World, συμμετείχαν και φέτος στελέχη από τις αγορές: Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Διαφήμισης, Marketing, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, PR & Επικοινωνίας, Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, ICT κ.α.

Το Συνέδριο έθεσαν υπό την αιγίδα τους οι GR.EC.A., IAB Helas, ΕΝΕΔ, Ελληνική Εταιρείας Logistics και HePIS.

Πλούσιο φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο μπορείτε να βρείτε εδώ.

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών είναι διαθέσιμες στο www.ebusinessworld.gr, ενώ τα βίντεο από τις ομιλίες των εισηγητών, θα είναι σύντομα διαθέσιμα στο κανάλι του InfoCom Conferences, στο You Tube.

Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας τις πιο σημαντικές στιγμές του συνεδρίου όπως εσείς τις ζήσατε, μπείτε στο www.bit.ly/ebsmw18

GoGreek: Aνανεωμένο λανσάρισμα και responsive design από τη Generation Y

Η νέα έκδοση του online shop του https://www.gogreek.gr/ με απόλυτα responsive design ήρθε να επισφραγίσει την επι σειρά ετών συνεργασία της εταιρίας Evzon με την Generation Y – International eBusiness Experts στην υλοποίηση ενός concept που προβάλλει την προώθηση παραδοσιακών προϊόντων και την δημιουργική ανάδειξη της ελληνικότητας τους.

Το GoGreek:

- Δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων από το 2014

- Βρίσκεται ήδη σε καταστήματα, εστιατόρια και ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Πήλιο και άλλες περιοχές)

- Διανέμεται σε περισσότερα από 150 σημεία πώλησης

- Έχει εξαπλωθεί στην ελληνική αγορά και σε χώρες του εξωτερικού (Αμερική, Ασία κ.α.)

- Λανσάρει μινιατούρες ούζου, ελαιολάδου, ελιές και διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα

- Κατέχει δεκάδες διακρίσεις σε εγχώριες και διεθνείς βραβεύσεις

To ηλεκτρονικό κατάστημα δομήθηκε με γνώμονα τις αρχές του Business Thinking και της εξυπηρέτησης των εμπορικών αναγκών του πελάτη και υιοθετήθηκαν μια πληθώρα καινοτόμων σχεδιαστικών στοιχείων και εμπορικών εργαλείων. Το www.gogreek.gr στήθηκε πάνω στην βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου της εταιρείας, Generation NEXT.

Την ίδια στιγμή, η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων του responsive design συντέλεσε στη δημιουργία μίας μοναδικής mobile first εμπειρίας χρήσης.

Μέσω της ανανεωμένης responsive σχεδίασής του το GoGreek επιτυγχάνει:

- Αύξηση επισκεψιμότητας απρόσκοπτα από συσκευές διαφόρων διαστάσεων

- Αύξηση product awareness

- Αύξηση χρόνου παραμονής στο ηλεκτρονικό κατάστημα

- Αύξηση μέσου όρου καλαθιού

7ο Συνέδριο e-Business & Social Media World «It’s all about performance!»

Το 7ο Συνέδριο e-Business & Social Media World (www.e-businessworld.gr) θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 με γενικό τίτλο «It’s all about performance!».

Φέτος, μέσα από δύο ξεχωριστές Ολομέλειες, οι εργασίες των συνεδρίων θα εμβαθύνουν σε ζητήματα που απασχολούν τις επιμέρους αγορές, ενώ θα συγκλίνουν σε μια κοινή, καταληκτική ενότητα, προκειμένου να παρουσιαστούν παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών τόσο της χρήσης ψηφιακών εργαλείων για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και αντιστρόφως, e-shops με την αποδοτικότερη παρουσία στα Social -και όχι μόνο- κανάλια.

e-Business World
Μπορεί η ανάπτυξη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην χώρα μας, να είναι συνεχής τα τελευταία χρόνια, ωστόσο το ποσοστό των online πωλήσεων, απέχει ακόμα παρασάγγας από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Γνωστά «εμπόδια» που λειτουργούν ως τροχοπέδη για την περαιτέρω ανάπτυξη μιας αγοράς που -κατά τα λοιπά- φαίνεται να έχει λαμπρές προοπτικές, όπως ο εκσυγχρονισμός των logistics και τα υψηλά μεταφορικά κόστη που κάνουν σχεδόν αδύνατο το cross border, εξακολουθούν τα υφίστανται.

Παράλληλα, η ραγδαία εξάπλωση της χρήσης των smartphones και των tablets, οι ευκαιρίες για πωλήσεις που προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και οι πάμπολες επιλογές που παρέχονται από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα φαίνεται να δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την υιοθέτηση τόσο του mobility, όσο και ενός digital τρόπου αγορών.

Ωστόσο, ο μέσος Έλληνας καταναλωτής, συνεχίζει να προτιμά παραδοσιακές μεθόδους πληρωμών, κυρίως λόγω θεμάτων ασφάλειας και διαφύλαξης προσωπικών δεδομένων.

Μέσα σε όλα, η εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR), έρχεται να προσθέσει ακόμα έναν «πονοκέφαλο» στο e-Επιχειρηματία. Όλα τα παραπάνω δημιουργούν το τοπίο του ηλεκτρονικού επιχειρείν στη χώρα μας και αρκετά ερωτήματα που ζητούν πιεστικά λύσεις, για τις οποίες θα μιλήσουν οι experts της αγοράς στο φετινό συνέδριο.

Social Media World

Οι ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης αναφορικά με την online παρουσία της, έχουν ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων από τα συνεργαζόμενα με αυτές διαφημιστικά agencies κι εν γένει των υπεύθυνων για την online παρουσία τους.

Τα metrics αποτελούν τον πλέον καταλυτικό παράγοντα, έχοντας μετατρέψει το «ό,τι πληρώνεις, παίρνεις» σε «ό,τι αποδόσεις, παίρνεις».

Νέα εργαλεία έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ υφιστάμενα κανάλια διευρύνουν το portfolio των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, δίνοντας σε κάθε marketer επιπλέον επιλογές. Ιδιαίτερα σημαίνοντα ρόλο διαδραματίζουν στις μέρες μας και οι influencers, καθώς ολοένα και περισσότερα brands επιθυμούν να αναδειχθούν μέσω προσωπικοτήτων με ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.

Στόχος όλων των παραπάνω, δεν είναι άλλος από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας των brands και της εδραίωσή τους στην «ψηφιακή» συνείδηση των καταναλωτών, με απώτερο σκοπό την αύξηση του engagement, του loyalty και, ασφαλώς, το conversion σε πωλήσεις.

Τα συνέδρια e-Business World και Social Media World, έχουν καθιερωθεί ως το ετήσιο ραντεβού των στελεχών των εν λόγω κλάδων, όσο και των εταιρειών που χρησιμοποιούν τις εξειδικευμένες υπηρεσίες και τα σύγχρονα εργαλεία του Ψηφιακού Marketing για την ανάπτυξη, προώθηση και εξέλιξη του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Τέλος, κατά την διάρκεια του 7ου e-Business & Social Media World θα πραγματοποιηθεί μια σειρά θεματικών workshops που καλύπτουν εξειδικευμένα πτυχές του Digital Marketing και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες.

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες και για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου στο www.ebusinessworld.gr

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search