Tech & Business

Θετικό πρόσημο στα οικονομικά μεγέθη των εισηγμένων ΤΠΕ το 2018

Βελτιωμένη εικόνα εμφάνισαν τη χρήση του 2018 τα οικονομικά μεγέθη των εισηγμένων εταιρειών του κλάδου των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), με το θετικό πρόσημο να κυριαρχεί στους βασικούς οικονομικούς δείκτες. Τόσο σε επίπεδο κύκλου εργασιών, όσο και στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), αλλά και σε επίπεδο καθαρών κερδών (μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας), οι εισηγμένες επιχειρήσεις του κλάδου κατάφεραν να αποκομίσουν οφέλη στη διάρκεια της περασμένης χρήσης, βελτιώνοντας - έστω και με χαμηλά μονοψήφια ποσοστά - την οικονομική τους εικόνα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η BΕΤΑ Χρηματιστηριακή και επεξεργάστηκε ο ΣΕΠΕ, αν και η εικόνα είναι σε ένα βαθμό ανομοιογενής, το σύνολο των εισηγμένων εταιρειών του κλάδου ΤΠΕ εμφάνισε κύκλο εργασιών €6,561 δισ. το 2018, αυξημένο οριακά κατά 0,7% σε σχέση με τα €6,514 δισ. του 2017. Στο πεδίο με τα θετικά πρόσημα βρέθηκαν και τα EBITDA, με τις εισηγμένες επιχειρήσεις να ενισχύουν τα αποτελέσματά τους κατά 2,6% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Σε απόλυτα μεγέθη, τα EBITDA ανήλθαν σε €1,581 δισ. το 2018, από €1,541 δισ. ένα χρόνο νωρίτερα. Τέλος, σε επίπεδο καθαρής κερδοφορίας μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, το αποτέλεσμα ήταν θετικό το 2018 κατά €221 εκατ. έναντι €85,879 εκατ. το 2017, που μεταφράζεται σε ποσοστιαία βελτίωση 157,4%.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Από τους επιμέρους κλάδους της ελληνικής βιομηχανίας ΤΠΕ, οι επιχειρήσεις του τομέα της Πληροφορικής είδαν τον κύκλο εργασιών τους να περιορίζεται το 2018 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα και να διαμορφώνεται σε €1,071 δισ. από €1,115 δισ. το 2017, που συνιστά μείωση κατά 4%. Στο μεταξύ, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ήταν επίσης μειωμένα το περασμένο έτος, καθώς κινήθηκαν στα επίπεδα των €140,6 εκατ. έναντι €173,9 εκατ., ήτοι υπέστησαν μείωση κατά 19,1%.

Πάντως, οι εισηγμένες εταιρείες του τομέα της Πληροφορικής κατάφεραν να περιορίσουν τις ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, οι οποίες κατήλθαν σε €27,2 εκατ. από €50,2 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα. Από τις εννέα επιχειρήσεις του κλάδου της Πληροφορικής, που είναι εισηγμένες στο ελληνικό Χρηματιστήριο, οι έξι κατάφεραν να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών τους το 2018 και οι πέντε βελτίωσαν τα EBITDA τους το εξεταζόμενο διάστημα.

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Μικτή ήταν η εικόνα των βασικών οικονομικών δεικτών του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών, τον οποίο εκπροσωπούν, πλέον, δύο εισηγμένες επιχειρήσεις. Οι δύο εταιρείες (OTE και Forthnet) είδαν - συνδυαστικά - μειωμένο κύκλο εργασιών κατά 1,7% το 2018 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, με το συνολικό τζίρο να μειώνεται στα €4,080 δισ. από €4,151 δισ. ένα χρόνο νωρίτερα.

Αντίθετα, θετική ήταν η εικόνα της κερδοφορίας EBITDA, όπου το πρόσημο ήταν βελτιωμένο κατά 6%, με τα συνολικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων να ανέρχονται σε €1,359 δισ. έναντι €1,283 δισ. το σύνολο της χρήσης του 2017, ενώ και τα καθαρά κέρδη ήταν βελτιωμένα, κυρίως λόγω της καλής επίδοσης του ΟΤΕ.

ΕΙΔΗ - ΛΥΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Μικτή ήταν η εικόνα των οικονομικών μεγεθών και για τις εισηγμένες επιχειρήσεις που διαπραγματεύονται στην κατηγορία “Είδη - Λύσεις Πληροφορικής”. Οι επιχειρήσεις του τομέα βελτίωσαν μεν το 2018 τον κύκλο εργασιών τους, ωστόσο και η πορεία των EBITDA και των κερδών μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, ήταν αρνητική. Συγκεκριμένα, οι εισηγμένες πέτυχαν συνολικό τζίρο €336,558 εκατ. από €321,799 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα, αυξημένο κατά 4,6%. Ωστόσο, η κερδοφορία EBITDA μειώθηκε κατά 10,7% στα €9,499 εκατ. το 2018 από €10,636 εκατ. τη χρήση του 2017.

Όσον αφορά τις εταιρείες Συμμετοχών και Παροχής Συμβουλών, το πρόσημο ήταν επίσης θετικό σε επίπεδο κύκλου εργασιών, με τα EBITDA να ακολουθούν αρνητική πορεία. Συγκεκριμένα, ο τζίρος αυξήθηκε κατά 15,4% το 2018, διαμορφούμενος στα €989,392 εκατ. έναντι €857,565 εκατ. το 2017, ενώ, στον αντίποδα, η κερδοφορία EBITDA μειώθηκε κατά 5,3% από το 2017 στο 2018, κλείνοντας στα €65,751 εκατ.

Τέλος, η συνολική εικόνα των πέντε επιχειρήσεων, που είναι εισηγμένες στην εναλλακτική αγορά, ήταν θετική το 2018, με τον κύκλο εργασιών να αυξάνεται κατά 29,8% έναντι του 2017 και να φτάνει τα €59,347 εκατ. και τα EBITDA να βελτιώνονται κατά 56,4% φθάνοντας στα €8,030 εκατ.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέες επενδύσεις και αναβάθμιση του δικτύου της Connecticore

Συνεχίζοντας μια ανοδική πορεία που οδηγεί ένα πλήθος μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και της παραγωγικότητάς τους, η εταιρία Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής Connecticore προχωράει σε αναβάθμιση του ασύρματου δικτύου της στην Αττική.

Καθώς η αναβάθμιση των κόμβων που καλύπτουν τις περιοχές των Βορείων Προαστίων έχει ήδη ολοκληρωθεί, η Connecticore πρωτοπορεί με ένα νέο κύκλο επενδύσεων (για να ακολουθήσουν στο άμεσο μέλλον και άλλες περιοχές της Αττικής), συγχρονίζοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις με αξιόπιστες συνδέσεις ασύρματου δικτύου και ταχύτητες που αγγίζουν και ξεπερνούν το 5G. Επιπλέον των υπερύψηλών ταχυτήτων, το ακόμα μεγαλύτερο SLA (Service-level agreement) που είναι σε θέση να εξασφαλίσει στους συνεργάτες της, ανεβάζει με δυναμικό τρόπο το επίπεδο αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών της.

Έχοντας ξεκινήσει την εμπορική της δραστηριότητα το 2012, η Connecticore αψήφησε την οικονομική κρίση και τον έντονο ανταγωνισμό, υιοθετώντας νέες τεχνολογίες σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα. Μέσα από μια πορεία διαρκούς ανόδου και απευθυνόμενη αποκλειστικά σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, κατάφερε να εξελιχθεί σε έναν επιτυχημένο τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Ταυτόχρονα, με τις υπηρεσίες της στο Cloud, ουσιαστικά καταργεί την ανάγκη επενδύσεων σε πάγιο εξοπλισμό, εξυπηρετώντας τις προσωποποιημένες ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Η δυνατότητα κάλυψης περιοχών στις οποίες δεν υπάρχουν οπτικές ίνες, η ταχύτητα υλοποίησης έργου (σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος αυτής) και η ασφάλεια των δεδομένων (με 24/7 παρακολούθηση και support από μια εξειδικευμένη ομάδα τεχνικών) συγκροτούν το κύριο όραμα της Connecticore: Tην ουσιαστική συμβολή στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης και στην εξυπηρέτηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών της.

Οι ταχύτητες που ξεπερνούν το 1Gbps, το υψηλότερο SLA και η αναβάθμιση των κόμβων στα Βόρεια Προάστια μέσα από νέες επενδύσεις, είναι οι πιο πρόσφατες ενδείξεις εξέλιξης και ευημερίας μιας εταιρίας που βρίσκεται ήδη στο μέλλον, οδηγώντας στη νέα εποχή.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Connecticore.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" viber="no"]

 
Διπλή βράβευση στα Corporate Affairs Excellence Awards για την Info Quest

Το μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα, πρόγραμμα φιλοξενίας μαθητών δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων «Συναρμολογώντας τον Υπολογιστή Quest» βραβεύτηκε στις κατηγορίες «Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ» και «Καλύτερη Χρήση Δεικτών Επίδοσης»  από την ΕΕΔΕ, στο πλαίσιο των  Corporate Affairs Excellence Awards 2019.

Υλοποιώντας το όραμα για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη του Ομίλου Quest, το οποίο συνοψίζεται στο τρίπτυχο «Τεχνολογία, Καινοτομία,  Επιχειρηματικότητα», αλλά και διαχρονικά κοντά στην εκπαιδευτική κοινότητα, προάγοντας και ενισχύοντας την αξιοποίηση της τεχνολογίας της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία, η Info Quest Technologies έχει σχεδιάσει και υλοποιεί συστηματικά τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια το πρόγραμμα φιλοξενίας μαθητών στις εγκαταστάσεις παραγωγής και διακίνησης του ηλεκτρονικού υπολογιστή Quest.

Στόχος του προγράμματος «Συναρμολογώντας τον Υπολογιστή Quest» είναι να προσφερθεί στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών επισκέψεων που επιλέγει κάθε σχολείο, μια ουσιαστική εμπειρία εξοικείωσης με την κατασκευή των ηλεκτρονικών υπολογιστών, μία παρουσίαση των σύγχρονων τάσεων στον χώρο της τεχνολογίας, αλλά και μια πρώτη γνωριμία με ένα δομημένο εταιρικό περιβάλλον και στελέχη με εμπειρία και ικανότητα να μεταδώσουν τη γνώση τους και να ενθαρρύνουν την καινοτομία. 

Κατά τη διάρκεια του 2018, στο πρόγραμμα συμμετείχαν 19 σχολικές ομάδες με συνολικά 403 μαθητές, ενώ τα τελευταία 15 χρόνια, έχουν συνολικά συμμετέχει 4.400 μαθητές.

Ο θεσμός των «Corporate Affairs Excellence Awards»  είναι μία πρωτοβουλία του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ που έχει στόχο να αναδείξει καινοτόμες δράσεις και πρωτοβουλίες Εταιρικής Επικοινωνίας που υλοποιούνται με επιτυχία και έχουν θετική επίδραση και όφελος προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Info Quest Technologies.

Η φωνή των εφήβων ακούγεται στο teens4greece.com

Η ΕΛΕΔ σχεδίασε και κατασκεύασε την ιστοσελίδα για το teens4greece (https://teens4greece.com), του πρώτου thing tank εφήβων στην Ελλάδα.

Πρόκειται για ένα forum στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν έφηβοι που ζουν στην Ελλάδα ή Έλληνες έφηβοι του εξωτερικού, 13-18 ετών.

Στην αρχική σελίδα βλέπουμε ένα slider με φωτογραφίες, βίντεο αλλά και link για συμμετοχή σε έρευνες που αφορούν την νέα γενιά. Μέσω του site, ο χρήστης μπορεί να συζητήσει και να ανταλλάξει απόψεις με άλλους έφηβους για τα θέματα που απασχολούν την νέα γενιά και όχι μόνο.

Μερικά παραδείγματα είναι το μεταναστευτικό, τα προβλήματα στην παιδεία, θέματα απασχόλησης και επαγγελματικής αποκατάστασης και κοινωνικά ζητήματα.

Επίσης, μπορεί να ανακαλύψει τους ambassadors αλλά και τους mentors που στηρίζουν την προσπάθεια αυτή.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Ελεδ.

SAS: Το 23,3% των ελληνικών επιχειρήσεων έχουν πέσει θύματα απάτης

Έρευνα της SAS καταδεικνύει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις υπολείπονται στην υιοθέτηση των Advanced Analytics και της AI για την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες

Η απάτη στις διαδικασίες προμηθειών είναι ευρέως διαδεδομένη στην Ελλάδα, η οποία υστερεί σε σχέση με άλλες χώρες στην ανίχνευση και καταπολέμηση του συγκεκριμένου είδους απάτης, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της SAS.

Οι ελληνικές εταιρείες- χάνουν σημαντικά ποσά χρημάτων λόγω της απάτης στις προμήθειες, ενώ - γενικώς στη χώρα χρησιμοποιούνται κατά κόρον αναποτελεσματικές και μη αυτοματοποιημένες τεχνικές ανίχνευσης.

Προκειμένου να διαπιστωθεί το μέγεθος του προβλήματος, η SAS διεξήγαγε μια εκτενή έρευνα μεταξύ 850 στελεχών, με καίριες θέσεις σε τομείς Οικονομικής Διεύθυνσης, Προμηθειών, και Εσωτερικού Ελέγχου.

Επίσης, η έρευνα κάλυψε ένα πλήθος 16 χωρών στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA), ενώ οι συμμετέχοντες οργανισμοί ανήκουν σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριότητας, όπως Πληροφορική, Κατασκευές, Βιομηχανική Παραγωγή, Εκπαίδευση, και Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο.

Μια δημόσια απειλή

Η απάτη στις συμβάσεις προμηθειών συμβαίνει συνήθως όταν οι εργαζόμενοι και οι προμηθευτές συμπεριφέρονται με δόλο σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας προμηθειών, από την υποβολή προσφορών μέχρι και την υπογραφή της σύμβασης, την τιμολόγηση και την παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών - για παράδειγμα, στην περίπτωση που οι προμηθευτές εκδίδουν πολλαπλά τιμολόγια για ένα μόνο προϊόν ή παρεχόμενη υπηρεσία.

Θα πρέπει να σημειωθεί όμως ότι πολλά προβλήματα στις διαδικασίες προμηθειών δεν οφείλονται σε κακόβουλες ενέργειες, και εξίσου σημαντικός είναι ο κίνδυνος για προβλήματα που προκύπτουν λόγω ανθρώπινου λάθους.

Ενώ αυτές οι περιπτώσεις συνήθως δεν επιφέρουν νομικές συνέπειες, η ηθελημένη απάτη των συμβάσεων προμηθειών είναι ένα σοβαρό έγκλημα που φέρει ακόμα και ποινή φυλάκισης σε πολλές χώρες, ενώ οι “δράστες” είναι συχνά πρόθυμοι να αναλάβουν το ρίσκο για λόγους είτε προσωπικής εκδίκησης ή οικονομικού οφέλους.

Η Ελλάδα αντιμετωπίζει μία δύσκολη μάχη ενάντια στην καταπολέμηση της απάτης στις συμβάσεις προμηθειών. Σχεδόν το ένα τέταρτο των επιχειρήσεων (23,3%) έχουν πέσει θύματα αθέμιτων ενεργειών, τόσο των ίδιων των προμηθευτών (όπως για παράδειγμα εταιρείες χωρίς νομική ύπαρξη/παρουσία) όσο και μεταξύ των εργαζομένων και των προμηθευτών που έχουν κοινά οικονομικά -και όχι μόνο- συμφέροντα.

To 20% έχει εξαπατηθεί με νοθεία στην προσφορά συμβολαίου, ενώ το 6,7% έχει υποστεί απάτη μέσω διπλότυπων τιμολογήσεων.

Η επαγγελματική απάτη, όπου ένας υπάλληλος εκμεταλλεύεται τη θέση του για παράνομο κέρδος, είναι επίσης ενδημική. Το 20% (λίγο κάτω από το μέσο όρο της ΕΜΕΑ) των επιχειρήσεων υπέστησαν απάτη σε έξοδα επαγγελματικών ταξιδιών και γενικότερες δαπάνες, ενώ το 6,7% “συνέλαβε” εργαζόμενους να διαπράττουν απάτη χρησιμοποιώντας εταιρικές πιστωτικές κάρτες.

Το οικονομικό κόστος της απάτης στις συμβάσεις προμηθειών μπορεί να είναι ιδιαίτερα μεγάλο για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Το 30% εξ αυτών (12% περισσότερο από τις υπόλοιπες χώρες) έχουν υποστεί ζημιά μέχρι 10.000 ευρώ, ενώ το 16,7% από 10.000 μέχρι και 150.000 ευρώ ετησίως (λιγότερο πάντως από τον μέσο όρο της ΕΜΕΑ).

Αν και το 24,3% δηλώνει ότι οι απώλειες από την απάτη είναι αμελητέες, διαπιστώνεται μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σχετικά με τις ζημίες που προκλήθηκαν από την απάτη στον τομέα των προμηθειών και ενδεχομένως να οδηγήσει σε ακόμα πιο οργανωμένες προσπάθειες καταπολέμησής της στο μέλλον.

Ελλιπής ανίχνευση

Οι ελληνικές εταιρείες βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο των χωρών της ΕΜΕΑ αναφορικά με τους τακτικούς εσωτερικούς ελέγχους (auditing) που πραγματοποιούν (50%) αλλά έχουν αποτύχει σε μεγάλο βαθμό να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες -συμπεριλαμβανομένων των advanced analytics και της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)- στην καταπολέμηση της απάτης.

Ενδεικτικά, το 13,3% επεξεργάζεται χειροκίνητα τις αιτήσεις προμηθειών προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τα λάθη, ενώ το 23,3% βασίζεται στο προσωπικό για αναφορές σε τυχόν παρατυπίες.

Οι πιο συνηθισμένες τεχνικές ανίχνευσης περιλαμβάνουν τον έλεγχο πρόσβασης των χρηστών (40%), τους χειρωνακτικούς ελέγχους (20%), την rules-based ανίχνευση λογισμικού (20%) και την ανίχνευση ανωμαλιών (20%).

Ωστόσο, αυτές οι μέθοδοι είναι πολύ περιορισμένες λόγω της μικρής ποσότητας των δεδομένων που μπορούν να επεξεργαστούν και του αριθμού εσφαλμένων περιπτώσεων έρευνας που παράγουν.

Στα σημεία του ελέγχου όπου οι εργαζόμενοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας, υπάρχει επίσης ο κίνδυνος δόλιας ενέργειας ή απόκρυψης της απάτης λόγω σφάλματος ή έλλειψης πόρων. Τα advanced analytics και οι λύσεις AI παρέχουν στις επιχειρήσεις την καλύτερη ευκαιρία τόσο ανίχνευσης της απάτης στις συμβάσεις προμηθειών όσο και πρόληψής της πριν συμβεί οποιαδήποτε ζημιά.

Ωστόσο, η υιοθέτησή τους από τις ελληνικές επιχειρήσεις είναι ακόμα πολύ μικρή. Μόλις το 6,7% των εταιρειών αξιοποιούν τις τεχνολογίες των advanced analytics -όπως το λογισμικό βασισμένο σε αλγόριθμους και τις δυνατότητες του Machine Learning- σε αντίθεση με τον μέσο όρο του 14,5%. Η υιοθέτηση του AI είναι, επίσης, μικρότερη από τις υπόλοιπες χώρες αγγίζοντας το 6,7%.

Αρκετές χώρες πιστεύουν ότι δεν διαθέτουν τις κατάλληλες δεξιότητες και τους απαραίτητους πόρους για την ορθή εφαρμογή των advanced analytics και του AI σε διαδικασίες ανίχνευσης της απάτης.

Στην Ελλάδα, η έλλειψη δεξιοτήτων αποτελεί μικρότερο πρόβλημα σε σχέση με τις άλλες χώρες αφού τόσο στα analytics (23,3%) όσο και στην Τεχνητή Νοημοσύνη (26,7%) τα ποσοστά είναι μικρότερα από τον μέσο όρο της ΕΜΕΑ. Επιπρόσθετα, οι ελληνικές επιχειρήσεις δείχνουν να εμπιστεύονται τις νέες τεχνολογίες αφού η προτίμησή τους στον χειροκίνητο έλεγχο έναντι της χρήσης των advanced analytics και της AI είναι μικρότερη κατά περίπου 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την ΕΜΕΑ.

Εκεί που τα ποσοστά είναι υψηλότερα του μέσου όρου, αφορούν στο κόστος υλοποίησης των συγκεκριμένων τεχνολογιών, αφού οι ελληνικές επιχειρήσεις θεωρούν πως είναι ακριβές λύσεις για να προχωρήσουν στην υιοθέτησή τους.

«Τα συγκεκριμένα ευρήματα της έρευνας είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου», δήλωσε ο Laurent Colombant, Continuous Compliance and Fraud Manager στην SAS. «Η απάτη στις συμβάσεις προμηθειών είναι δύσκολο να εντοπιστεί και να μετρηθεί. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη ετοιμότητας και ευαισθητοποίησης, καθώς και στην έλλειψη γνώσης, μεταξύ των επιχειρήσεων. Ως αποτέλεσμα, η πραγματική κλίμακα της πρόκλησης είναι σχεδόν σίγουρα υποτιμημένη. Ένα θετικό συμπέρασμα που απορρέει από τα στοιχεία της Ελλάδας είναι ότι οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τον κίνδυνο και γνωρίζουν τι συμβαίνει γύρω τους. Ωστόσο, η ειλικρίνεια είναι μόλις το πρώτο βήμα. Μέχρις ότου οι ελληνικές επιχειρήσεις αναθεωρήσουν τις δυνατότητες ανίχνευσης της απάτης και εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους, είναι βέβαιο πως θα συνεχίσουν να υπολείπονται σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες της ΕΜΕΑ

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε την έρευνα από εδώ: Unmasking the enemy within: how smart analytics can stop procurement fraud

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

Η ΜΟΔ ανέθεσε στην ATC έργο αναβάθμισης συστήματος τηλεκπαίδευσης

H Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (ΜΟΔ) ανανεώνει την εμπιστοσύνη της προς την Athens Technology Center (ATC), μετά και από διαγωνισμό σχετικά με το έργο «Δράσεις αναβάθμισης λειτουργιών συστήματος τηλεκπαίδευσης», με αντικείμενο την αναβάθμιση του Ολοκληρωμένου Συστήματος Ηλεκτρονικής Μάθησης (Ο.Σ.Η.Μ.).

Η Athens Technology Center (ATC) έχει την τιμή να συνεργάζεται με τη ΜΟΔ από το 2006, παρέχοντας, μεταξύ άλλων, πλατφόρμες σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, εκπαιδευτικό περιεχόμενο που ανέπτυξε η ίδια ή προμηθεύτηκε από εξειδικευμένους συνεργάτες της, καθώς και εργαλεία για την ανάπτυξή του από τα στελέχη της ΜΟΔ.

Η συνεργασία αυτή έχει σημαντικό αντίκτυπο στην επίτευξη της αποστολής της ΜΟΔ να στηρίζει τη Δημόσια Διοίκηση στη διαχείριση αναπτυξιακών προγραμμάτων και κυρίως αυτών που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καλύπτοντας ανάγκες σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, τεχνογνωσία, μεθόδους και διαδικασίες, πληροφοριακά συστήματα και σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή.

Στα πλαίσια του συγκεκριμένου έργου η ATC θα αναλάβει την αναβάθμιση εφαρμογών και λειτουργιών των συστημάτων σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που παρέχονται μέσω λογισμικών της εταιρείας SABA.

Επίσης θα αναβαθμίσει και προμηθεύσει τα λογισμικά ανάπτυξης ηλεκτρονικών μαθημάτων (authoring tools), Lectora Inspire, Adobe Captivate, Articulate Storyline και Articulate Studio, καθώς και δημιουργίας βιντεοεισηγήσεων Adobe Presenter και iSpring.

Η ATC θα είναι επίσης υπεύθυνη για την προμήθεια αναβαθμισμένου εξοπλισμού και την παροχή υπηρεσιών για τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας της αίθουσας τηλεκπαίδευσης της ΜΟΔ, αλλά και για τη διαμόρφωση εργαστηρίου ανάπτυξης ηλεκτρονικών μαθημάτων.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της εταιρείας ATC.

HealthIT Conference 2019: Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική για την Υγεία

Το 4ο Direct – HealthIT θα πραγματοποιηθεί στις 16 & 17 Απριλίου με θέμα Στελέχη Πληροφορικής των Νοσοκομείων & Φορείς υγείας της χώρας σε ένα στρατηγικό διάλογο με το Υπουργείο Υγείας και την αγορά.

Το συνέδριο τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Υγείας. Ενεργό συμμετοχή έχει επίσης η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας, αρμόδια σε θέματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ηλεκτρονικής Υγείας και το πλαισιώνουν περισσότεροι από 50 διακεκριμένοι ομιλητές, οι οποίοι θα συμμετέχουν σε ένα γόνιμο διάλογο για την διαμόρφωση Εθνικής Ψηφιακής Στρατηγικής για την Υγεία.

Με την παρουσία του Υπουργού Υγείας, Ανδρέα Ξανθού, του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Υγείας, Ιωάννη Μπασκόζου και του Αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα, το συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει κομβικό σημείο για το διάλογο, σε θέματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ενώ σημείο αναφοράς θα αποτελέσει η παρουσίαση της συνολικής στρατηγικής του Υπουργείου Υγείας στον άξονα της ηλεκτρονικής υγείας.

Στο συνέδριο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά μετά τη θεσμοθέτησή του ο «Ατομικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας».

Το HealthIT Conference 2019 είναι μία μεγάλη ευκαιρία για networking, καθώς όλοι οι stakeholders της υγείας θα βρίσκονται εκεί. Το πρόγραμμα του συνεδρίου είναι ιδιαίτερα πλούσιο με ενδιαφέρουσες ομιλίες και workshop. Παράλληλα, στελέχη πληροφορικής των υγειονομικών περιφερειών και των νοσοκομείων θα καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις για την αντιμετώπιση άμεσων ζητημάτων και μακροπρόθεσμων σχεδιασμών για την ενίσχυση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο εθνικό σύστημα υγείας.

Σημαντική επίσης θα είναι η συζήτηση για την επόμενη ημέρα της ηλεκτρονικής υγείας στη χώρα μας και τα οφέλη για το Εθνικό Σύστημα Υγείας, με τη συμμετοχή των εμπλεκομένων φορέων.

Χρυσοί χορηγοί του συνεδρίου είναι οι Cosmote και CISCO.

Μεγάλος Χορηγός είναι η Check Point Software Technologies Ltd., ενώ χορηγοί η COMPUTER SOLUTIONS, η Dataverse, η ESET, η Icon Dynamics, η εταιρεία iKnowHow, η IQVIA, η ORCO ORGANIZATION & COMPUTING AE, η Priority, η Performance Technologies, η Roche Diagnostics, η Siemens Healthineers και η Sigmasoft.

Υποστηρικτές του Συνεδρίου: Michalopoulou & Associates και η Philips
Media Partners: Action Global Communications | Χορηγός Επικοινωνίας: insinder.gr

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Action Global Communications.

Προβλήματα στο indexing της Google

Η Google αντιμετώπισε ένα τεχνικό ζήτημα μεγάλης έκτασης, που είχε σαν αποτέλεσμα να αφαιρεθούν ιστοσελίδες από το ευρετήριό της σε ποσοστό 4% του συνόλου. Το πρόβλημα προέκυψε στα τέλη της προηγούμενης εβδομαδας, όμως από την εταιρεία δεν παραδέχονταν την ύπαρξή του μέχρι και το Σάββατο, όταν και αρχικά ανέφεραν λανθασμένα ότι προέκυψε ένα πρόβλημα που διορθώθηκε.

Μια μέρα αργότερα, την Κυριακή, εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε σε ένα tweet ότι τα προβλήματα στο indexing ως επί το πλείστο λύθηκαν και βρίσκονται στο στάδιο της πλήρους επίλυσης. Επίσης, ανέφερε πως δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων για να επιλύσουν το πρόβλημα, το οποίο είναι όλο στην πλευρά τής Google.

Από την εταιρεία σημείωσαν, πάντως, ότι ακόμα και όταν το πρόβλημα επιλυθεί πλήρως, κάτι που συνέβει την Τετάρτη 10/4, δεν θα γίνει index σε όλες τις διευθύνσεις URL σε κάθε web site, οπότε, ούτως ή άλλως θα χρειαστεί ένας έλεγχος στο site σας.

Βεβαίως, για να είστε σίγουροι πως το web site σας βρίσκεται κανονικά στο ευρετήριο, μπορείτε να τρέξετε το URL Inspection tool.

Χρησιμοποιώντας το εργαλείο, μπορείτε να καλέσετε τα ρομπότ της Google για ανασκόπηση και επανεπεξεργασία συγκεκριμένων σελίδων, οι οποίες είναι ιδιαίτερα σημαντικές για εσάς. Δυστυχώς, θα πρέπει να συμβιβαστείτε με το γεγονός ότι θα μπορείτε να επεξεργαστείτε μόνο μία διεύθυνση URL τη φορά, οπότε και δεν αποτελεί ιδανική λύση για την ανάκτηση μεγάλου αριθμού σελίδων.


Τέλος, σημειώνεται πως δεν θα επηρεαστούν οι κατατάξεις των web sites, οπότε και δε θα χρειαστούν επιπλέον ενέργειες στο SEO ή σε τεχνικά θέματα.

Η Google δεν έχει δώσει πληροφορίες σχετικά με την αιτία που προκάλεσε το πρόβλημα.

 

 

Όμιλος Quest: Αύξηση πωλήσεων και κερδών για το 2018

Ο Όμιλος Quest κατά το οικονομικό έτος 2018:

  • Πέτυχε 14% αύξηση στις πωλήσεις, φτάνοντας τα €497,6 εκατ., και σημαντική αύξηση της κερδοφορίας ΕΒΤ και ΕΑΤ κατά 59% και 238% αντίστοιχα.
  • Επέστρεψε στους μετόχους του €4,5 εκατ. σε μετρητά (€0,38 /μετοχή), 12% υψηλότερα από το 2017.

 

Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα είναι τα ακόλουθα:

Τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα (ταμειακά διαθέσιμα μείον δάνεια και υποχρεώσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε €25,7 εκατ., έναντι -€4,5 εκατ. της προηγούμενης χρήσης. Η θετική μεταβολή (+ €30 εκατ.) οφείλεται στις θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές καθώς και στη σημαντική βελτίωση της διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης.

*Η Μείωση στη λειτουργική κερδοφορία EBITDA του ομίλου οφείλεται κυρίως στην ανανέωση της συμφωνίας του κλάδου Ηλεκτρονικών Συναλλαγών (Cardlink) με τις τράπεζες Eurobank & Alpha Bank που αποτελούν τους δύο μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας, για 5 επιπλέον χρόνια (2020 – 2024). Η νέα αυτή συμφωνία προβλέπει τόσο εκπτώσεις τζίρου για τα έτη 2018 – 2020, όσο και μειωμένες τιμές στη νέα διάρκεια της.
Αυτές, αθροιστικά για το 2018, είχαν επίδραση στα έσοδα του εν λόγω κλάδου, αλλά και του ομίλου, κατά περίπου -€7,5 εκατ. και στο EBITDA κατά -€13,4 εκατ. αντίστοιχα, χωρίς ουσιαστική επίδραση στο EBT, καθώς προβλέπεται η μη καταβολή αναβαλλόμενου τιμήματος, για το οποίο είχε διενεργηθεί πρόβλεψη από την εταιρεία, ύψους 13,5 εκατ.. Η συνολική αρνητική επίδραση στο ΕΒΙΤDA του ομίλου κατά το 2018 από έκτακτες αιτίες ανέρχεται σε περίπου €9εκατ.

** Οι συνολικές επενδύσεις του ομίλου κατά το 2018 ξεπερνούν τα €20 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου του δανεισμού που αναλήφθηκε ύψους περί τα €12 εκατ.).

Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών

Τα έσοδα της μητρικής εταιρείας κατά το 2018 ανήλθαν σε €5 εκατ. αυξημένα κατά περίπου €0,5 εκατ.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε €3,5 εκατ. έναντι €3,3 εκατ. το 2017, τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) ανήλθαν σε €0,5 εκατ. έναντι €2,2 εκατ. και τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε €0,4 εκατ. έναντι €2 εκατ. στο 2017.
Τα έσοδα από μερίσματα ανήλθαν σε €3,4 εκατ. έναντι €3,3 εκατ. στο 2017.

 

Αποτελέσματα 2018 & Προοπτικές για το 2019 ανά δραστηριότητα


Προϊόντα Πληροφορικής (Info Quest Technologies, Quest on Line (you.gr), iSquare, iStorm).

  • Κατά το 2018 υπήρξε αύξηση 25,6% στις πωλήσεις. Τα κέρδη προ φόρων επηρεάστηκαν αρνητικά κατά €1,4 εκατ. λόγω έκτακτων προβλέψεων για την ενδεχόμενη αναδρομική καταβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας που θεσπίσθηκε στα τέλη Μαΐου 2018 με διάταξη του Ν. 4540/2018.
  • Η νέα νομοθετική ρύθμιση κατήργησε την ανωτέρω παράλογη διάταξη, βάσει του άρ.104 του ν. 4605/2019 και οι εν λόγω προβλέψεις θα αντιστραφούν στην χρήση του 2019 με ισόποση θετική επίδραση.
  • Κατά το 2019 εκτιμάται μικρή αύξηση εσόδων που θα προέλθει κυρίως από νέες κατηγορίες προϊόντων και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) καθώς και βελτίωση της κερδοφορίας.

 

Υπηρεσίες Πληροφορικής (όμιλος Unisystems)

  • Κατά το 2018 υπήρξε μικρή αύξηση των πωλήσεων, που προήλθε κυρίως από το εξωτερικό (έργα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που πλέον αποτελούν περίπου το 40% των συνολικών εσόδων), ενώ υπήρξε επιδείνωση των κερδών που προήλθε κυρίως από την καθυστέρηση δύο σημαντικών έργων software.. Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) του 2018 επηρεάστηκαν επίσης αρνητικά κατά €0,75 εκατ. λόγω απομείωσης αξίας ακινήτων.
  • Για το 2019 εκτιμάται μικρή αύξηση των εσόδων προερχόμενη κυρίως από το εξωτερικό και βελτίωση της κερδοφορίας της εταιρείας, λόγω της επίλυσης των προβλημάτων στα έργα software που έχουν καθυστερήσει.

 

Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ACS Courier)

  • Στο 2018 υπήρξε αύξηση περίπου 4% στα έσοδα, προερχομένη από τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών, αλλά και μείωση στις υπηρεσίες απλού ταχυδρομείου. Παράλληλα επιτεύχθηκε αύξηση της κερδοφορίας .
  • Στο 2019 εκτιμάται ότι θα υπάρχει μικρή ανάπτυξη προερχόμενη κυρίως από τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών (λόγω του e-commerce).

 

Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Cardlink)

  • Κατά το 2018 η εν λόγω δραστηριότητα (μετά την σημαντική ανάπτυξη του 2017) παρουσίασε ωρίμανση στα μέσα του έτους και κάμψη κατά το δεύτερο εξάμηνο. Παράλληλα η νέα συμφωνία με τις τράπεζες είχε αρνητική επίδραση τόσο στα έσοδα κατά €7,5 εκατ., όσο και στο EBITDA κατά περίπου €13,4 εκατ. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) δεν επηρεάστηκα καθώς περιλαμβάνουν θετικές προβλέψεις συνολικού ύψους €13,5 εκατ. που αφορούν στην αντιστροφή παλαιότερης πρόβλεψης για το μεταβλητό τίμημα εξαγοράς της εταιρείας, που καταργήθηκε.
  • Η εν λόγω συμφωνία παρότι οδηγεί σε χαμηλότερα μεγέθη εσόδων και κερδών, ήταν απολύτως απαραίτητη, αφού διασφαλίζει προοπτική πρόσθετης 6ετούς συνεργασίας της εταιρείας με τους βασικούς της πελάτες και της επιτρέπει την περαιτέρω ανάπτυξή της. Επιπρόσθετα κατά το 2018 περιορίστηκαν σημαντικά οι επενδύσεις, ενώ η εγκατεστημένη βάση POS διαμορφώθηκε στα 230 χιλ. POS, λόγω κλεισιμάτων που προέκυψαν κατά τη διάρκεια του έτους.
  • Στο 2019 εκτιμάται ότι θα υπάρξει σταθερότητα ή/και μικρή μείωση στις πωλήσεις σε σχέση με το 2018, προερχόμενη κυρίως από τη νέα συμφωνία με τις τράπεζες, ενώ παράλληλα αναμένεται διψήφια αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών καθώς η πλειονότητα των POS έχει ήδη εγκατασταθεί. . Το περιθώριο κέρδους ΕΒΤ αναμένεται να μειωθεί σε 10-12% επί των πωλήσεων.

 

Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (όμιλος Quest Energy)

  • Κατά το 2018 υπήρξε ανάπτυξη της δραστηριότητας που οφείλεται στην απόκτηση 2 φωτοβολταϊκών πάρκων στα μέσα του 2017. Προς τα τέλη του 2018, αποκτήθηκαν 7 νέα πάρκα έναντι περίπου €16 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου του δανεισμού) και η συνολική εγκατεστημένη βάση έφτασε στα 12,7ΜW.
  • Στο 2019 εκτιμάται ανάπτυξη προερχόμενη από τις επενδύσεις του 2018, όσο κι από σταδιακή υλοποίηση νέων επενδύσεων για την αύξηση της εγκατεστημένης βάσης φωτοβολταϊκών.

 

Οι λοιπές μη κατανεμηθείσες δραστηριότητες περιλαμβάνουν τη μητρική εταιρεία, η οποία, εξαιρουμένων των μερισμάτων, παρουσιάζει ετήσια έσοδα περίπου €1 εκατ., ενώ περιλαμβάνουν και έκτακτα θετικά αποτελέσματα σε επίπεδο ΕΒΙΤDA ως αποτέλεσμα διαγράφων αρνητικών προβλέψεων ύψους €4,6 εκατ.
Τέλος στα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) περιλαμβάνεται διαγραφή άυλου περιουσιακού στοιχείου (good will), σε επίπεδο Ομίλου, σχετιζόμενου με την εξαγορά της θυγατρικής εταιρείας Unisystems Α.Ε. ύψους 5,2 εκατ.

Ο Όμιλος Quest υλοποιεί τα επιχειρηματικά του σχέδια με βασική προτεραιότητα την αύξηση των εσόδων, τη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, τον περιορισμό των κινδύνων και τη σταδιακή βελτίωση των λειτουργικών ταμειακών ροών.

Οι βασικοί στόχοι και προτεραιότητες του Ομίλου Quest για το 2019 είναι:

  • Η διατήρηση και βελτίωση των μεγεθών και της κερδοφορίας από όλες τις δραστηριότητες.
  • Η επίτευξη μεγαλύτερης ανάπτυξης σε συγκεκριμένες δραστηριότητες τόσο με οργανική ανάπτυξη όσο και με εξαγορές εταιριών στην Ελλάδα & στο εξωτερικό.
  • Η υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων ύψους άνω των €25 εκατ. σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται και σε περιοχές με μεγαλύτερη ανάπτυξη.
  • Η σταδιακή από-επένδυση από περιουσιακά στοιχεία χαμηλής απόδοσης.


Με την προϋπόθεση της σταθερότητας στην Ελληνική οικονομία, εκτιμάται ότι ο όμιλος Quest θα παρουσιάσει μικρή ανάπτυξη στις πωλήσεις καθώς και βελτίωση της κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών.

Αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018 ανά κλάδο δραστηριότητας του Ομίλου:

 Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

H Accenture θα προσλάβει περισσότερα από 200 στελέχη στην Ελλάδα

H Accenture ανακοίνωσε πως θα προσλάβει περισσότερα από 200 στελέχη στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση της επιχειρηματικής και τεχνολογικής επαγγελματικής κοινότητας της χώρας. Οι προσλήψεις αφορούν στους τομείς τεχνολογίας, συμβουλευτικής και ψηφιακών λύσεων - συμπεριλαμβανομένων της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης

Οι προσλήψεις θα γίνουν μέσα στους επόμενους 12 μήνες, με κριτήριο το ισχυρό ακαδημαϊκό τους υπόβαθρο, την εξειδίκευση και την εμπειρία τους σε:

  • Κορυφαίες πλατφόρμες τεχνολογίας όπως Microsoft, Oracle, SAP.
  • Τεχνητή νοημοσύνη, ανάλυση δεδομένων, αυτοματισμοί και μηχανική μάθηση.
  • Γλώσσες προγραμματισμού όπως Java, .Net, R, Python και Spark.
  • Διεπαφές προγραμματιστικών εφαρμογών και microservices.
  • Προηγμένες μεθοδολογίες ανάπτυξης λογισμικού όπως Agile και DevOps.
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ και δημιουργικός σχεδιασμός, και
  • Τεχνογνωσία στους τομείς των τηλεπικοινωνιών, των τραπεζών, της ασφάλισης, του λιανικού εμπορίου και της ενέργειας.

 

"Έχοντας ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα για περισσότερα από 25 χρόνια, η Accenture εστιάζει στην καινοτομία και την παραγωγή αξίας για τους πελάτες της, λειτουργώντας πάντοτε στο σημείο τομής της τεχνολογίας και του επιχειρείν" δήλωσε ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία. "Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε κορυφαίες εταιρείες στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, να μετασχηματίζονται ψηφιακά και να ξεκλειδώνουν αυτό που ονομάζουμε “παγιδευμένη αξία”. Η επένδυση που κάνουμε για την ανάπτυξη της ομάδας μας στην Ελλάδα θα διασφαλίσει τους απαιτούμενους πόρους και δεξιότητες για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να δημιουργήσουν, να εφαρμόσουν και να κλιμακώσουν καινοτόμες λύσεις σε όλες τις επιχειρηματικές τους λειτουργίες και δράσεις".

Ο Νικόλας Μοσχάτος, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της Accenture για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, δήλωσε: "Δημιουργούμε ομάδες οι οποίες στηρίζονται στη διαφορετικότητα και στην ισότητα, έχοντας ως στόχο να εξισώσουμε τον αριθμό ανδρών και γυναικών στην Accenture έως το 2025. Παρέχουμε σαφείς και ευέλικτες ευκαιρίες σταδιοδρομίας σε συνδυασμό με εκπαιδευτικές δράσεις παγκοσμίου βεληνεκούς - συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων όπως το MIT- καθώς και δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης στο πλαίσιο ενός διεθνούς και ηθικού οργανισμού. Προσφέρουμε στους ανθρώπους μας ανταγωνιστικές αποδοχές, εκτεταμένη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και άλλα οφέλη, καθώς και τη δυνατότητα αγοράς μετοχών της εταιρείας. Αναζητούμε άτομα με εμπειρία, πάθος και εσωτερική παρόρμηση να εξελιχθούν σε ένα δυναμικό και ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον".

Αναγνωρισμένη ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής τεχνολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η Accenture απασχολεί σήμερα περισσότερα από 750 άτομα στην Ελλάδα.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, επισκεφτείτε τον ιστότοπο της Accenture ή επικοινωνήστε με την Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Παράλληλα μπορείτε να ακολουθήσετε την εταιρεία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο LinkedIn, το Facebook και το Twitter.

Σημειώνεται, επίσης, ότι η Accenture αναδείχθηκε πρόσφατα στη λίστα Best Workplaces 2019, όπου και βρέθηκε 7η στην κατάταξη των επιχειρήσεων στην κατηγορία >250 εργαζομένων.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Accenture.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search