Tech & Business

Η Generation Y στη  Έκθεση«Επιχειρηματικότητα και επικοινωνία υγείας»

Μία απολύτως επιτυχημένη παρουσία και χορηγία είχε η Generation Y στη φετινή 9η Διημερίδα + Έκθεση: «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ», μία από τις μεγαλύτερες και αρτιότερες διοργανώσεις με σκοπό την επιμόρφωση των Επαγγελματιών Υγείας σε θέματα Επιχειρηματικότητας, Επικοινωνίας Υγείας και Φαρμακευτικής Φροντίδας.

Η φετινή διοργάνωση άνοιξε τις πύλες του στις 20 και 21 Ιανουαρίου 2018, στον εκθεσιακό χώρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Φαρμακευτικής Εταιρίας, αναζητώντας τους νέους δρόμους για τις υπηρεσίες Υγείας, αλλά και το ηλεκτρονικό φαρμακείο του μέλλοντος στην Ελλάδα.

Η Generation Y – International e-Business Experts, διαθέτωντας διευρυμένο πελατολόγιο και πετυχημένα έργα στο χώρο των online φαρμακείων και της Υγείας στα 18 χρόνια πορείας της, συμμετείχε στις εργασίες της έκθεσης με δικό της περίπτερο και ένα πλήθος εκπροσώπων της.

Φαρμακοποιοί, ιατροί και επαγγελματίες όλων των κλάδων της Υγείας από την Αθήνα και την επαρχία προσέγγισαν τους εκπροσώπους της Generation Y, στο περίπτερο της εταιρίας και συνομίλησαν μαζί τους για να ενημερωθούν για θέματα e-commerce και digital transformation στον τομέα του φαρμακείου, αλλά και για να γνωρίσουν τις υπηρεσίες της Generation Y.

Η παρουσία ολόκληρης της ομάδας της Generation Y κρίθηκε από τις πιο επιτυχημένες της διοργάνωσης και απέσπασε πλήθος θετικών σχολίων.

Η Generation Y συμμετείχε στην φετινή έκθεση από κοινού με την Innovo Constructions, συνεργάτη της εταιρίας και μια από τις κορυφαίες τεχνικές εταιρίες με πρωταγωνιστική παρουσία στο χώρο της κατασκευής – ανακαίνισης επαγγελματικών χώρων και στον εξοπλισμό καταστημάτων, ιατρείων και φαρμακείων.

Αναγνώριση της ΑCS στους «True Leaders» της Ελληνικής Οικονομίας

Τη διάκριση «True Leaders 2016» της Ελληνικής Οικονομίας έλαβε η ACS από την ICAP Group, σε τελετή βράβευσης που διοργανώθηκε στο Divani Caravel Hotel υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), στο πλαίσιο του θεσμού «True Leaders by ICAP Group» που εδώ και 7 χρόνια αξιολογεί και βραβεύει όσες εταιρείες και ομίλους πληρούν ταυτόχρονα συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματά τους.

Ο κος Απόστολος Γεωργαντζής, Διευθύνων Σύμβουλος της ACS και του Ομίλου Quest, παραλαμβάνει το βραβείο «True Leader 2016» από τον κο Κωνσταντίνο Μπίτσιο, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του ΣΕΒ.

Ειδικότερα για το 2016, και μέσα από ένα σύνολο 15.000 επιχειρήσεων που εξετάστηκαν από την ICAP Group, η ACS συμπεριλήφθηκε στην τελική λίστα των 68 εταιρειών και ομίλων που πέτυχαν να διακριθούν ανταποκρινόμενοι ταυτόχρονα στα εξής κριτήρια:

• Συγκαταλέγονται στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες ή στους 200 πιο κερδοφόρους ομίλους για το 2016.

• Βρίσκονται ανάμεσα στις 500 εταιρείες ή 150 ομίλους με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και έχουν αυξήσει το προσωπικό τους από το 2015 στο 2016.

• Βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου τους, με βάση τον κύκλο εργασιών.

• Έχουν υψηλό ICAP Credit Score (Διαβάθμιση Πιστοληπτικής Ικανότητας).

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση κατά 7% τον αριθμό των εργαζομένων το 2016 και 11,7 εκατομμύρια ευρώ Κέρδη EBITDA, στοιχεία που την κατατάσσουν στην 147η θέση των BUSINESS LEADERS και στην 200η θέση των LEADING ΕMPLOYERS της ICAP, με 441 υπαλλήλους.

Σημειώνεται ότι η ACS αποτελεί την πλέον οικονομικά υγιή επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφορών και ταχυδρομείου, με αυξανόμενη πορεία εσόδων και κερδοφορία, μηδενικό δανεισμό, ενώ σχεδιάζει νέες σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό (εκτιμώνται άνω των 20.000.000€ για την επόμενη διετία), γεγονότα που την καθιστούν ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για τις ταχυδρομικές ανάγκες των πελατών της και την ασφαλή απόδοση των αντικαταβολών τους.

 

Πόσο ψηφιακά έτοιμη είναι η χώρα και οι επιχειρήσεις για το μέλλον;

Σημαντικά στοιχεία αναδεικνύονται σε εκτενή έρευνα του Found.ation και του EITDigital

Μια ακόμα έρευνα έρχεται να θέσει «τον δάκτυλο επί τον τύπο των ήλων» σ’ ό,τι αφορά στην ψηφιακή ετοιμότητα της χώρας και των ελληνικών επιχειρήσεων για το μέλλον, που δεν απέχει καθόλου πλέον από το σήμερα…

Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital (τμήμα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας & Τεχνολογίας) παρουσίασε εκτενές report με τίτλο Digital Transformation in Greece (στην αγγλική γλώσσα), με στόχο να διερευνήσει την έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού και να σκιαγραφήσει την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, τόσο στον δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα.

Σ’ αυτό το report αναλύονται θέματα όπως τι είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, πώς βοηθά τις επιχειρήσεις και ποιες οι συνηθέστερες πρακτικές που ακολουθούνται, πού βρίσκεται η Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης σε επίπεδο ψηφιακής ετοιμότητας και βασικών προαπαιτούμενων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και προς ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθεί η ψηφιακή στρατηγική.

Επίσης, παρουσιάζονται τρία παραδείγματα καλών πρακτικών, τα δύο από μεγάλες επιχειρήσεις (Eurobank, OTE/Cosmote) και ένα σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης (Δήμος Αθήνας).

Τα σημαντικότερα συμπεράσματα του report είναι:

Έχοντας σχεδιάσει σχετικά πρόσφατα την Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική της, η Ελλάδα βρίσκεται σημαντικά πίσω από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σε εθνικό επίπεδο. Ωστόσο, καθώς αναπτύσσονται δίκτυα νέας γενιάςκαι η χώρα διατηρεί καλό επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού σε θέματα τεχνολογίας, μπορούμε να κοιτάζουμε προς το μέλλον με αισιοδοξία.

Στο δημόσιο τομέα και την τοπική αυτοδιοίκηση δεν έχει σημειωθεί μεγάλη πρόοδος, τόσο λόγω έλλειψης πόρων, όσο και εξαιτίας της απουσίας μιας ολοκληρωμένης εθνικής ψηφιακής στρατηγικής.

Σημαντική πρόοδος αναμένεται να σημειωθεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια σε εθνικό επίπεδο, ενώ ολοένα περισσότεροι Δήμοι ανά τη χώρα αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες με ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες τους.

Στον ιδιωτικό τομέα, είναι αυξημένο το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ιδιαίτερα οι μεγάλοι οργανισμοί αναγνωρίζουν την ανάγκη του, εντάσσουν στην εταιρική στρατηγική τους πρακτικές digital transformation και δημιουργούν εξειδικευμένες θέσεις εργασίας.

Μερικές από τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μετασχηματισμού είναι η διοργάνωση διαγωνισμών καινοτομίας, η συνεργασία με εταιρείες startup, η επιμόρφωση στελεχών, καθώς και ο ανασχεδιασμός των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης, με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη.

"Σ’ αυτό το μεταβαλλόμενο παγκόσμιο τοπίο και υπό την τεράστια πίεση που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη αλλαγής είναι σχεδόν υποχρεωτική.

Οι startups γίνονται πλέον οι καλύτεροι σύμμαχοι για τον μετασχηματισμό των εταιρειών, τόσο ως παράδειγμα βέλτιστων πρακτικών και μεθοδολογιών, όσο και ως συνεργάτες.

Οι startups είναι τα νέα εργαστήρια έρευνας και ανάπτυξης. Τώρα είναι η κατάλληλη εποχή, καθώς οι ευκαιρίες και τα κατάλληλα συστατικά βρίσκονται ήδη εδώ: εμπειρία, υποδομή, ταλέντο." γράφει χαρακτηριστικά στον πρόλογο του report ο Φίλιππος Ζακόπουλος, partner του Found.ation.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το report (μόνο στα αγγλικά), κατεβάζοντάς το από τη διεύθυνση http://thefoundation.gr/digital_transformation_report/

Metaixmio.gr: Νέο ηλεκτρονικό πρόσωπο απο τη Generation Y

Στη Generation Y - International e-Business Experts ανέθεσαν οι Εκδόσεις Μεταίχμιο τη δημιουργία του ολοκαίνουργιου ψηφιακού προφίλ της εταιρίας, το οποίο αντιπροσωπεύει την ανανεωμένη online παρουσία των Εκδόσεων και ταυτόχρονα αποτελεί το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της.

Το online βιβλιοπωλείο απολαμβάνει όλες τις λειτουργικότητες και τους αυτοματισμούς που επιτρέπουν την εμπορική ανάπτυξη της επιχείρησης και θέτουν γερά θεμέλια προς αυτή την κατεύθυνση.

Οι Εκδόσεις Μεταίχμιο με ιστορία μεγαλύτερη των 25 χρόνων, κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις μεταξύ των εκδοτικών οίκων της ελληνικής αγοράς.

Εκδίδει ένα ευρύ φάσμα βιβλίων και φιλοξενεί περισσότερους από 3000 τίτλους και πάνω από 750 ψηφιακά βιβλία (e-books), τα οποία διανέμει σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας και της Κύπρου και πλέον στον διαδικτυακό τόπο www.metaixmio.gr.

Δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο κομμάτι της έρευνας αγοράς κα με βάση μία εξελιγμένη UI/UX ανάλυση η ομάδα της Generation Y σχεδίασε το νέο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο έτσι ώστε να προσφέρει μια απόλυτα seamless online εμπειρία στο χρήστη και να επιτρέπει την εύκολη αγορά με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού, τόσο των έντυπων, όσο και των ηλεκτρονικών βιβλίων, προσδίδοντας ιδιαίτερη εμπορική αξία στο brand “Εκδόσεις Μεταίχμιο”.

Στο λειτουργικό σκέλος, το www.metaixmio.gr υλοποιήθηκε με την βραβευμένη custom πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT, η οποία με τα εμπορικά εργαλεία και τους αυτοματισμούς που διαθέτει καλύπτει όλες τις ανάγκες του συνεργάτη χαμηλώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά του κόστη.

Ένα χαρακτηριστικό με υψηλό added value είναι η δυνατότητα δημιουργίας από τις ίδιες τις Εκδόσεις διαφορετικών δυναμικών landing pages για τις σελίδες του site. Oι landing pages δίνουν τη δυνατότητα στην επιχείρηση να επικοινωνήσει στους αναγνώστες το προωθητικό μήνυμα που επιθυμεί ανάλογα με τις εμπορικές στρατηγικές της ανά πάσα στιγμή.

Ακόμα, η διασύνδεση με τον DRM server μέσω του οποίου γίνεται το download των ηλεκτρονικών βιβλίων, όσο και η custom διασύνδεση με το ERP της Softone, στρατηγικού συνεργάτη της Generation Y, αποτελούν άκρως απαιτητικές διαδικασίες που υλοποιήθηκαν μέσω της Generation NEXT και παρέχουν βελτιστοποίηση στα daily operations και μείωση στα λειτουργικά κόστη της επιχείρησης.

Τέλος αυτόνομες λειτουργίες σε εργαλεία με συγκεκριμένες θεματικές ( Λέσχη Noir, Μεταίχμιο Πολυχώρος, Για τους Μικρούς μας Φίλους) και εξ ολοκλήρου δικό τους σχεδιασμό και παρουσίαση επιτρέπουν στην επιχείρηση ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές εμπορικές πολιτικές ανά περίσταση και για διαφορετικές ομάδες αναγνωστικού κοινού.

Με περισσότερα από 17 χρόνια εμπειρίας, η ομάδα της Generation Y παρέδωσε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με υψηλή εμπορική, αισθητική και λειτουργική αξία. Ένα σύγχρονο, καινοτόμο και με διευρυμένα περιθώρια κέρδους ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο.

 

Προσέχουμε, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο…

Οι συμβουλές της Europol, για το κατέβασμα εφαρμογών, με ασφάλεια και σιγουριά

Εμείς, εδώ στο WebWorldNews, είμαστε σαφώς -γιατί… «χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει», που λέει και η σοφή παροιμία- υπέρ της όσο γίνεται μεγαλύτερης διείσδυσης των κάθε λογής υπολογιστών στην καθημερινότητά μας και της ελεύθερης (σε λογικά, από οικονομικής άποψης, επίπεδα) πρόσβασης όλων των πολιτών στο Διαδίκτυο – μάλιστα, αυτό αποτελεί δικαίωμά μας, κατοχυρωμένο και στο ελληνικό Σύνταγμα…

Όμως, επειδή ζούμε σ’ έναν κόσμο που κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί -πολύ περισσότερο στην εποχή μας- ότι είναι «ηθικός, αγγελικά πλασμένος», όσο περισσότερο αυξάνει η διείσδυση και η δυνατότητα πρόσβασης, άλλο τόσο αυξάνουν και οι απειλές που θα αντιμετωπίσει -με το «καλημέρα», που λένε- όποιος ξεκινήσει να μπει σ’ αυτόν τον θαυμαστό κόσμο απροστάτευτος, σ’ ό,τι αφορά στην ψηφιακή ασφάλειά του, τόσο από πλευράς «θωράκισης» των συσκευών του, όσο κι από πλευράς συμπεριφοράς…

Η όποια απερισκεψία, τόσο στη μια όσο και στην άλλη περίπτωση, μπορεί να του στοιχίσει πολύ ακριβά, καθώς οι κακόβουλοι παραμονεύουν με ειδικά και ιδιαίτερα προηγμένα συστήματα, έτοιμοι να μολύνουν μηχανήματα, να «αιχμαλωτίσουν» υπολογιστές, να «κρατήσουν ομήρους» πολύτιμα αρχεία, ζητώντας στη συνέχεια λύτρα για να τα ελευθερώσουν – που, ακόμα κι αν δοθούν, η κατάληξη εξαρτάται από το αν είναι «έντιμοι» και κάνουν ό,τι υποσχεθούν…

Φυσικά, οι προτροπές των αρμοδίων προς όλους μας και ειδικά τους «πρωτάρηδες» για προσοχή, αυτοσυγκράτηση, λήψη μέτρων κλπ. στη σχέση μας μας το Διαδίκτυο περισσεύουν, όμως, οι «βλαβερές συνέπειες της απροσεξίας» είναι ακόμα ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς ο άνθρωπος-χρήστης παραμένει πάντα ο πιο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας ασφάλειας – κάπου-κάπου, κάνουν την εμφάνισή τους στα ΜΜΕ τρελές ιστορίες, που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι έγιναν από εχέφρονες (ή πολύ σίγουρους για τον εαυτό τους, το ίδιο είναι) χρήστες - του στιλ… «τι προστασία μου λες τώρα, τα καταλαβαίνω εγώ αυτά, τα μυρίζομαι… σιγά που θα συμβεί σε μένα…» και συμβαίνει, βεβαίως, πριν το πάρουν χαμπάρι, και μετά τρέχουν και δεν φτάνουν / πράγματα απίστευτα κι όμως αληθινά…

Οι φορείς και οι ειδικοί λένε, γράφουν, νουθετούν, χτυπάνε συνεχώς καμπανάκια, όπως -για παράδειγμα- η Europol, το ευρωπαϊκό αστυνομικό συντονιστικό όργανο που, προφανώς, κάνει κι αυτό ό,τι μπορεί σε κεντρικό επίπεδο, σε στενή συνεργασία με τις τοπικές Διευθύνσεις Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο Αστυνομικό Σώμα κάθε χώρας, της ιδιαίτερα δραστήριας δικής μας, μη εξαιρουμένης.

Η Europol έχει εκδώσει μια σειρά από «Οδηγίες προς Δικτυωμένους» για πολλές και διάφορες περιπτώσεις – μια από αυτές, με αντικείμενο το κατέβασμα εφαρμογών (σχεδόν καθημερινή πρακτική για τόσους και τόσους χρήστες) έφτασε στα χέρια μας, ελέω της δικής μας Δίωξης, την οποία και ευχαριστούμε.

Δείτε, λοιπόν, ποιες προφυλάξεις πρέπει να παίρνετε κάθε φορά, γιατί ακόμα κι αν βρίσκετε τη συγκεκριμένη εφαρμογή σε επίσημο store, πρακτικά δεν μπορείτε να ξέρετε -αυτό το τονίζει η Europol- αν είναι πραγματική ή «δόλωμα», που άμα την εγκαταστήσετε θα κάνει «τα δικά της»… τα οποία, βεβαίως, παρά την όποια «επικάλυψη», εξυπηρετούν όχι τους δικούς σας, αλλά αλλότριους και συχνότατα επώδυνους για εσάς, σκοπούς…

Πριν κατεβάσετε, λοιπόν, μια εφαρμογή, θα πρέπει να ελέγξετε τα ακόλουθα:

• Να είστε διπλά επιφυλακτικοί με όσες εφαρμογές υπόσχονται πολύ υψηλές εκπτώσεις για αγορές

• Ψάξτε να δείτε ποιος είναι ο εκδότης της εφαρμογής – κάντε το προσεκτικά, γιατί οι κακόβουλοι συχνά χρησιμοποιούν παρόμοια με τα αληθινά, ονόματα…

• Ψάξτε για σχόλια και αξιολογήσεις άλλων χρηστών της ίδιας εφαρμογής. Σκεφτείτε ότι μια «μαϊμού» εφαρμογή λογικά θα έχει μηδενικές κριτικές, ενώ η αληθινή χιλιάδες…

• Ψάξτε να βρείτε την ημερομηνία δημοσίευσης της εφαρμογής. Η ψεύτικη εφαρμογή θα έχει κάποια πρόσφατη ημερομηνία – η αυθεντική θα αναφέρει εκείνες των ενημερώσεών της

• Δείτε πόσες φορές έχει γίνει λήψη της εφαρμογής – τυχόν μικρός αριθμός πρέπει να σας βάλει σε υποψίες

• Ψάξτε για τυχόν ορθογραφικά λάθη στον τίτλο ή στο συνοδευτικό κείμενο της εφαρμογής – αν φαίνεται πως η γλώσσα δεν είναι η μητρική των δημιουργών, κρατάτε μικρό καλάθι…

• Διαβάστε προσεκτικά όσα αναφέρονται σχετικά με τα δικαιώματα της εφαρμογής. Δείτε σε ποιους τύπους δεδομένων ζητάει να έχει πρόσβαση και αν τυχόν μοιράζεται κάποια από αυτά με τρίτα μέρη. Αν θεωρήσετε ότι δεν χρειάζονται όλα αυτά τα δικαιώματα, μην κατεβάσετε την εφαρμογή!

Χορηγία της Sleed προς τον Αθλητικό Σύλλογο Κινητικά Αναπήρων “Μαρούσι”

Φέτος τα Χριστούγεννα η Sleed αποφάσισε να μην προχωρήσει σε εταιρικά δώρα, αλλά να πραγματοποιήσει αντ’ αυτού μία χορηγία υπέρ του Αθλητικού Συλλόγου Κινητικά Αναπήρων “Μαρούσι” ως μία πράξη αγάπης και υποστήριξης στον αγώνα των αθλητών και των φίλων του συλλόγου.

Η χορηγία της Sleed αφορά την ομάδα ράγκμπι με αμαξίδιο, ενός αθλήματος που ξεκίνησε στον Καναδά το 1977 αλλά αναπτύσσεται με πολύ γοργούς ρυθμούς σε όλο τον κόσμο.

Αθλητές και αθλήτριες με αναπηρία (κυρίως με τετραπληγία) αγωνίζονται σε μεικτές ομάδες συνδυάζοντας τον ρυθμό, την ταχύτητα και τη δεξιοτεχνία.

“Η ιδέα του να υποστηρίξουμε μία αθλητική ομάδα μας φάνηκε εξαιρετική, μιας και εμείς εδώ στην Sleed βιώνουμε (με τον δικό μας τρόπο) την σημασία και την χαρά που λαμβάνει κανείς όντας μέλος μίας ομάδας.

Η έννοια της ομαδικότητας έχει τόσο εξέχουσα θέση στην κουλτούρα μας, που το motto μας είναι “Together we Win”.

Επομένως θα θέλαμε να ευχηθούμε στους αθλητές της ομάδας ράγμπι με αμαξίδιο πάντα επιτυχίες και θα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι αν με την κίνησή μας αυτή καταφέρουμε να βοηθήσουμε έστω και λίγο την προσπάθεια τους!” σχολίασε ο κύριος Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.

Πώς να προστατεύσετε τα παιδιά και τις συσκευές σας, αυτά τα Χριστούγεννα

Τέσσερις απλές και χρήσιμες συμβουλές από την εταιρία κυβερνοασφάλειας ESET, για λιγότερους κινδύνους


Η αναπόφευκτη παρουσία της τεχνολογίας και του διαδικτύου στη ζωή ενός παιδιού είναι κάτι που δεν μπορεί να αγνοηθεί. Τα παιδιά ανατρέφονται και διαμορφώνουν τη ζωή τους γύρω από την τεχνολογία.

Το γεγονός αυτό αντανακλάται εντονότερα τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, όπου μεγάλος αριθμός δώρων προς τα παιδιά είναι laptop, smartphone, tablet ή online παιχνίδια.

Καθώς όλες αυτές οι συσκευές συνδέονται στο internet, με αποτέλεσμα να εκθέτουν τους μικρούς τους χρήστες σε κινδύνους, η ESET δίνει τέσσερις συμβουλές που θα βοηθήσουν τους γονείς να κρατήσουν τα παιδιά τους προστατευμένα, ώστε να απολαμβάνουν την τεχνολογία κι όχι να εκτίθενται σε κινδύνους λόγω της χρήσης της.

1. Φιλτράρετε ύποπτο και ακατάλληλο περιεχόμενο.

Με τη χρήση φίλτρων εμποδίζουμε την πρόσβαση σε επιβλαβές περιεχόμενο και μειώνουμε τον κίνδυνο τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με ακατάλληλο περιεχόμενο.

Αυτό περιλαμβάνει προσβλητικό, βίαιο και πορνογραφικό υλικό, καθώς και ιστότοπους που προσφέρουν επικίνδυνες «συμβουλές» για πράγματα όπως εγκληματική δραστηριότητα ή πώς να βλάψουν τον εαυτό τους.

Βεβαίως, τα φίλτρα δεν είναι αλάθητα - μπορούν να παραβλέψουν ορισμένους τύπους ακατάλληλου περιεχομένου, ωστόσο μπορεί να αποκλείσουν κατά λάθος και ιστοσελίδες που δεν είναι πραγματικά προσβλητικές. Σε τέτοιες περιπτώσεις, χρησιμοποιήστε την κρίση σας και ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να έρχονται σε εσάς για να συζητάτε από κοινού.

2. Κατανοήστε ότι οι εφαρμογές αποτελούν περιουσιακά στοιχεία.

Η διαδικασία λήψης εφαρμογών είναι τόσο εύκολη, που μερικές φορές ξεχνάμε ότι είναι κάτι περισσότερο από απλά χρήσιμα ή διασκεδαστικά προγράμματα.

Είναι πραγματικά περιουσιακά στοιχεία, πολλά από τα οποία κοστίζουν χρήματα για να αποκτηθούν, επομένως, η πρόσβαση σ’ αυτά και η χρήση τους θα πρέπει να παρακολουθούνται.

Τα φίλτρα και τα δικαιώματα πρόσβασης μπορούν να ρυθμιστούν έτσι ώστε ο γονέας να είναι ο μόνος με δικαιώματα διαχειριστή, όταν πρόκειται να γίνει λήψη εφαρμογών και παιχνιδιών. Αυτό το προληπτικό μέτρο, επίσης, μειώνει τις πιθανότητες εγκατάστασης πιθανώς κακόβουλων ή επιβλαβών εφαρμογών.


3. Ελέγχετε την ώρα.

Ανάλογα με την ηλικία του παιδιού σας και το αν διαθέτουν ή όχι τη δική τους συσκευή, ο καθορισμός του χρόνου που μπορούν να ξοδέψουν στα smartphones τους, τα tablet ή τους φορητούς υπολογιστές είναι σημαντικό.

Οι εφαρμογές γονικού ελέγχου μπορούν να σας βοηθήσουν να το πετύχετε, με λειτουργίες όπως το «timebudget», που επιτρέπει στο το παιδί, αφού έχει φτάσει στο όριο, να ζητήσει περισσότερο χρόνο. Η υπόλοιπη συζήτηση εξαρτάται από εσάς κι από το αν νομίζετε ότι σ’ αυτή την περίπτωση μπορείτε να κάνετε τη σχετική υποχώρηση ή όχι.


4. Ενθαρρύνετε διαρκώς τη συνομιλία σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Είναι σημαντικό, από την πρώτη ημέρα που δωρίζετε στο παιδί σας μια συσκευή η οποία συνδέεται στο διαδίκτυο, να συζητήσετε (ακόμα κι από την ηλικία των τριών ετών), τη σημασία της ηλεκτρονικής ασφάλειας και γιατίείναι απαραίτητος ο γονικός έλεγχος.

Καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν και αποκτούν μεγαλύτερη ευθύνη, είναι πιο πιθανό να καταλάβουν πώς θα συνεχίσουν να προστατεύονται από προσβλητικό περιεχόμενο και απειλές (πχ. με τον καθορισμό ισχυρών κωδικών πρόσβασης και τακτική ενημέρωση του λογισμικού τους).

Είναι σίγουρο ότι ο ποιοτικός γονικός ρόλος θα σας ανταμείψει, στο μέλλον.

Η ιστοσελίδα του ΕΣΡ από την ΕΛΕΔ!

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου υλοποίησε και σας παρουσιάζει τη νέα ιστοσελίδα του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, www.esr.gr

Το Ε.Σ.Ρ. ιδρύθηκε το 1989 και αποτελεί μία από τις πρώτες Ανεξάρτητες Αρχές στην Ελλάδα.

Οι βασικές αρμοδιότητες του Ε.Σ.Ρ. αφορούν στη χορήγηση των αδειών λειτουργίας στους ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς και στον έλεγχο τήρησης της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας από το σύνολο των ιδιωτικών και δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών σταθμών.

Σε κάμψη η νέα επιχειρηματικότητα τον τελευταίο χρόνο.

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της ετήσιας σχετικής έρευνας του ΙΟΒΕ

Αν η αίσθησή σας, τους τελευταίους μήνες, είναι ότι κάτι δεν πάει καλά με τη νέα επιχειρηματικότητα, ότι υπάρχουν προβλήματα ιδιαίτερα στα αρχικά στάδια, κι ότι οι συνεχείς πιέσεις λόγω της χρονίζουσας κρίσης εξακολουθούν να έχουν άκρως αρνητικό αντίκτυπο και σ’ αυτόν τον τομέα, μην ανησυχείτε… δεν είστε απαισιόδοξοι – όντως υπάρχει πρόβλημα, το οποίο αποδεικνύεται από αριθμούς, στατιστικές και πλήθος στοιχείων, τα οποία συγκέντρωσε το Ίδρυμα Οικονομικών & Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ).

Η Ετήσια Έκθεση για την Επιχειρηματικότητα 2016-2017 παρουσιάσθηκε τη Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου, δημοσιεύεται ανελλιπώς κάθε χρόνο από το 2003 και εντάσσεται στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΙΟΒΕ στο παγκόσμιο ερευνητικό πρόγραμμα Global Entrepreneurship Monitor (GEM).

Η εκδήλωση άνοιξε με τους χαιρετισμούς του Προέδρου του Δ.Σ του ΙΟΒΕ, Τάκη Αθανασόπουλου, και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Eurobank (που φιλοξένησε την εκδήλωση στα κεντρικά γραφεία της, στο Σύνταγμα) Φωκίωνα Καραβία, ενώ τα βασικά ευρήματα της Έκθεσης παρουσίασε ο Άγγελος Τσακανίκας, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Παρατηρητηρίου Επιχειρηματικότητας του ΙΟΒΕ.

Κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο αναπληρωτής υπουργός Έρευνας & Καινοτομίας, Κώστας Φωτάκης, που παρουσίασε τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για τη «θεραπεία» των πολλών προβλημάτων της καθημερινότητας στο χώρο της επιχειρηματικότητας, ενώ ακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή των Αλέξανδρου Ελευθεριάδη, Chief Scientist & Co-founder της Vidyo, Γιώργου Δημόπουλου, Partner της VentureFriends, Γιάννη Καλογήρου, Καθηγητή στο ΕΜΠ και Ρούλας Μπαχταλιά, Programme Manager του προγράμματος EGG της Eurobank, με συντονιστή τον Γενικό Διευθυντή του ΙΟΒΕ,καθηγητή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Νίκο Βέττα.

Όπως προκύπτει από την Έκθεση, λοιπόν, παρά τη σταθεροποίηση της οικονομίας, οι έντονες αβεβαιότητες για την πορεία της οικονομικής πολιτικής, σε συνδυασμό με τη φορολογική πίεση στην αυτοαπασχόληση και τους ελεύθερους επαγγελματίες, φαίνεται πως επηρέασαν την επιχειρηματική δραστηριοποίηση στη διάρκεια του 2016, με αποτέλεσμα κάμψη της επιχειρηματικότητας αρχικών σταδίων και σημαντική υποχώρηση του ποσοστού των ατόμων που βρίσκονταν στα αρχικά στάδια έναρξης μιας νέας επιχείρησης.

Επίσης, τα ποιοτικά στοιχεία της νέας επιχειρηματικότητας μάλλον επιδεινώνονται, καθώς περιορίζεται η καινοτομικότητα, διατηρείται σε υψηλό επίπεδο η επιχειρηματικότητα ανάγκης, διευρύνονται τα εγχειρήματα στον τομέα της λιανικής, ενώ ακόμα δεν φαίνεται να κινητοποιούνται επαρκώς στην επιχειρηματικότητα άτομα από δεξαμενές υψηλότερου μορφωτικού επιπέδου.

Βεβαίως, υπάρχουν και θετικές εξελίξεις: επισημαίνεται εντονότερη αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, ενίσχυση της επιχειρηματικότητας ευκαιρίας, καθώς και ενίσχυση της εξωστρέφειας, αν και αυτή φαίνεται να σχετίζεται περισσότερο με τον σχετικά υψηλό αριθμό εγχειρημάτων υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού, που εκ φύσεως έχουν εξωστρεφή χαρακτήρα.

Η έκθεση περιλαμβάνει,επίσης, ανάλυση των χαρακτηριστικών των νέων εγχειρημάτων από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας(seniorentrepreneurship), καθώς και ποσοτική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εξωστρέφεια των εγχειρημάτων.


Τα βασικά ευρήματα της Έκθεσης για την Επιχειρηματικότητα είναι τα εξής:

 Το ποσοστό του πληθυσμού ηλικίας 18-64 ετών που βρισκόταν το 2016 σε αρχικά στάδια επιχειρηματικής ενεργοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της αυτοαπασχόλησης, υποχωρεί στο 5,7% (περίπου 380.000 άτομα) από 6,7% (περίπου 450.000) το 2015. Πρόκειται για μία από τις χαμηλότερες διαχρονικά επιδόσεις της χώρας (2003-2016: 6,9%).

 Το ποσοστό του πληθυσμού που δηλώνει πως διέκοψε ή ανέστειλε την επιχειρηματική του δραστηριότητα το 2016 ανέρχεται στο 3,8% του πληθυσμού (περίπου 260.000 άτομα), υψηλότερα από το αντίστοιχο ποσοστό του 2015 (3,0%). Επτά στους δέκα δηλώνουν ως βασικότερο λόγο διακοπής ή αναστολής λειτουργίας της επιχείρησης την έλλειψη κερδοφορίας.

 Το 41% των επιχειρηματιών αρχικών σταδίων (περίπου 160.000 άτομα) ξεκίνησαν ένα επιχειρηματικό εγχείρημα από ανάγκη, ενώ το 36,1% (περίπου 140.000 άτομα) διέκριναν κάποια επιχειρηματική ευκαιρία. Σε σχέση με τον μέσο όρο άλλων ευρωπαϊκών χωρών που ανήκουν στην ομάδα της καινοτομίας (δηλ. των πιο αναπτυγμένων χωρών, στις οποίες ανήκει και η Ελλάδα), η επιχειρηματικότητα ευκαιρίας κινείται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα (55,8%), ενώ η επιχειρηματικότητα ανάγκης βρίσκεται σε υψηλότερα (22,8%).

 Η γυναικεία επιχειρηματικότητα αρχικών σταδίων μειώθηκε σε 4,8% (περίπου 168.000 γυναίκες) από 6% το 2015, ενώ στους άνδρες μειώθηκε σε 6,6% (περίπου 200.000 άνδρες) από 7,5% το 2015.

 Σχεδόν ένας στους τρεις επιχειρηματίες (ποσοστό 35%) έχει τουλάχιστον ένα πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με το 7,8% μάλιστα να διαθέτει κάποιου είδους μεταπτυχιακή ειδίκευση. Όμως, σχεδόν το 42,7% είναι απλώς απόφοιτοι Λυκείου, ποσοστό μάλιστα που παρουσιάζει το 2016 ενίσχυση σε σχέση με το 2015.

 To 2,9% των ατόμων ηλικίας 18-64 ετών, (περίπου 212.000 άτομα) δήλωσαν πως διαδραμάτισαν ρόλο άτυπου επενδυτή για τη χρηματοδοτική υποστήριξη επιχειρηματικής πρωτοβουλίας άλλων, ποσοστό ελαφρώς χαμηλότερο από το 2015 αλλά κι από το μέσο όρο των χωρών καινοτομίας (3,4%). Ποσοστό της τάξης του 84% των άτυπων επενδυτών,όμως,είναι μέλη του στενότερου ή ευρύτερου οικογενειακού κύκλου του νέου επιχειρηματία (ΣΣ. για να επιβεβαιωθεί η γνωστή ρήση πως, οι πρώτοι στους οποίους απευθύνονται οι startupersγια οικονομική ενίσχυση, είναι το «τρίπολο» friends–fools–family...)

 Σε κλαδικό επίπεδο, διατηρείται υψηλό το ποσοστό των εγχειρημάτων στον πρωτογενή τομέα (7,7%, το 2016) που είναι μια από τις υψηλότερες σχετικές επιδόσεις διαχρονικά. Tα νέα εγχειρήματα στον κλάδο της μεταποίησης μάλλον μειώνονται, ενώ σημαντική άνοδος σημειώνεται στο ποσοστό όσων εντάσσονται στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.

Συνεπώς, η σταθεροποίηση της οικονομίας το 2016 και η μικρή ενίσχυση της ιδιωτικής κατανάλωσης φαίνεται πως ενισχύουν και πάλι το ενδιαφέρον για εγχειρήματα λιανικής, εξέλιξη που επαναφέρει χαρακτηριστικά ενός προτύπου ανάπτυξης το οποίο χαρακτήρισε την προς κρίσηςεποχή.

 Τρεις στους πέντε επιχειρηματίες δηλώνουν ότι κανένας δυνητικός πελάτης δεν πρόκειται να θεωρήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους νέα και πρωτοποριακά, ενώ ποσοστό 15,6% δηλώνει αντίθετα πως όλοι θα θεωρήσουν τα προϊόντα τους καινοτομικά... Το εύρημα αυτό πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός ότι τα νέα εγχειρήματα αφορούν κυρίως στους τομείς υπηρεσιών προς τον καταναλωτή.

 Σχεδόν ένας στους τρεις επιχειρηματίες αρχικών σταδίων το 2016 φαίνεται να μην απασχολεί κανέναν άλλον στο νέο του εγχείρημα, ενώ τρεις στους πέντε απασχολούν ως 5 άτομα στο ξεκίνημα. Τα νέα εγχειρήματα φαίνεται πως, τελικά, είναι πολύ μικρές επιχειρήσεις, κάτι που συμβαίνει και σε αρκετές άλλες χώρες. Μ’ άλλαλόγια, τα νέα εγχειρήματα προσφέρουν απασχόληση κυρίως στους ιδρυτές τους.

 Ένας στους τρεις επιχειρηματίες δηλώνει ότι απευθύνεται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά, ενώ ίδιο και το ποσοστό των επιχειρήσεων που δηλώνει ότι πάνω από το ¼ του τζίρου τους προέρχεται από πελάτες εξωτερικού, επίδοση ελαφρώς χαμηλότερη από τον μέσο όρο των χωρών καινοτομίας (35%). Πάντως, για πρώτη φορά φαίνεται να ενισχύεται -εκτός από την έκταση των εξαγωγών- και η έντασή τους, καθώς το ποσοστό όσων εξάγουν πάνω από το 25% του κύκλου εργασιών τους ξεπέρασε για πρώτη φορά το 70%.

 Παρότι το 64% των πολιτών της χώρας δηλώνουν ότι η επιχειρηματικότητα αποτελεί μια καλή επαγγελματική σταδιοδρομία και 66% δηλώνουν ότι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες αντιμετωπίζονται με σεβασμό και καταξίωση, το ποσοστό του πληθυσμού που διαβλέπει επιχειρηματικές ευκαιρίες το επόμενο εξάμηνο στη χώρα είναι το χαμηλότερο παγκοσμίως: μόλις 13%. Από την άλλη, αν και το 71% των νέων επιχειρηματιών δηλώνει ότι διαθέτει τις ικανότητες και τις γνώσεις για την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας, η Ελλάδα διατηρεί διαχρονικά μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στον κόσμο (περίπου 70%) στο φόβο της αποτυχίας.

Τα εμπόδια στην επιχειρηματικότητα

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας του 2016, το επιχειρηματικό περιβάλλον στη χώρα παραμένει δυσμενέστερο σε σύγκριση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες καινοτομίας.

Η χαμηλή δυναμική της ελληνικής επιχειρηματικότητας ερμηνεύεται σε ένα βαθμό από τις επιπτώσεις της κρίσης, κυρίως όμως οφείλεται σε δομικές και διαρθρωτικές αδυναμίες της χώρας που σχετίζονται με τη γραφειοκρατία, το ασταθές φορολογικό πλαίσιο, αλλά και τη μη διαθεσιμότητα ή μη αποτελεσματική λειτουργία μηχανισμών προώθησης και υποστήριξης της επιχειρηματικότητας.

Τα βασικά εμπόδια επιχειρηματικής δραστηριοποίησης στην Ελλάδα σε σημαντικό βαθμό εκπορεύονται από την έλλειψη ενός γενικότερου πλαισίου εθνικών πολιτικών για την επιχειρηματικότητα, αλλά και την αναποτελεσματικότητα των πολιτικών σε ότι αφορά στη φορολογία των νέων επιχειρήσεων, στη γραφειοκρατία, αλλά και σε άλλους παράγοντες όπως π.χ. στη μη αποτελεσματική λειτουργία των δημόσιων φορέων που εποπτεύουν την ίδρυση των νέων επιχειρήσεων.

Σημαντικά προσκόμματα στην επιχειρηματικότητα τίθενται ακόμα από τη δυσκολία πρόσβασης σε χρηματοδότηση, τα υψηλά εμπόδια εισόδου στην αγορά, αλλά και τη λειτουργία του ευρύτερου πολιτικού και κοινωνικού περιβάλλοντος.

Από την άλλη, βασικά κίνητρα προώθησης της επιχειρηματικότητας σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες μπορούν να αποτελέσουν η αναβάθμιση του επιπέδου εκπαίδευσης, εστιάζοντας κυρίως στην ανάπτυξη του επιχειρείν, και η υλοποίηση δράσεων που ενθαρρύνουν την επιχειρηματικότητα, παρέχοντας κίνητρα για την έναρξη νέων εγχειρημάτων.

Για περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με το Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας τουΙΟΒΕ, καθώς και για το πλήρες κείμενο της έκθεσης μπορείτε να επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπό του στη διεύθυνση http://iobe.gr/

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search