6 ακόμη βραβεία προστέθηκαν στην πλούσια συγκομιδή εγχώριων και διεθνών διακρίσεων της Generation Y - International eBusiness Experts, η οποία για ακόμα μία χρονιά εντυπωσίασε με την παρουσία της στην απονομή των e-volution awards 2019, την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου στο Athenaeum InterContinental Athens!
Στη μεγάλη γιορτή του ελληνικού e-commerce, η οποία κάθε χρόνο επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, η Generation Y επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά τον χαρακτηρισμό της ως leader στον κλάδο του e-commerce και των digital services, αποσπώντας συνολικά 6 βραβεία.
Συγκεκριμένα, οι βραβεύσεις αφορούσαν στις εξής κατηγορίες:
1. GOLD βραβείο στην κατηγορία Προσωποποιημένες Υπηρεσίες για το 2happy.gr
2. SILVER βραβείο στην κατηγορία Design- Aesthetics για το online fashion web store της ACCESS FASHION.
3. BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best in Pharmacy, Health & Beauty για το Pharmacy295.
4. BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best in Books, Music & Entertainment για τον Εκδοτικό Οίκο ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.
5. BRONZE βραβείο στην κατηγορία Operations & Back Office για τη ΦΑΡΜΑΣΕΡΒΙΣ Α.Ε.
6. DISTINCTION για το ηλεκτρονικό κατάστημα κοσμημάτων και ρολογιών OroeOra.
Το μεγάλο εύρος των industries που αντιπροσωπεύουν τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην Generation Y, καθώς και η ποικιλία των κατηγοριών στις οποίες ανήκει το καθένα από αυτά, αποδεικνύουν για ακόμα μία χρονιά ότι η εταιρεία μπορεί να καλύψει και να αντεπεξέλθει στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε επιχείρησης καθώς επίσης ότι η ανάπτυξη και η επιτυχία δεν έχουν ποτέ μόνο μία πλευρά!
Τα βραβεία διοργανώνονται για όγδοη συνεχή χρονιά από την εταιρεία Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).
Σημαντική διάκριση του BestPrice.gr για τις καινοτόμες υπηρεσίες του
Το BestPrice ανέβηκε σε όλα τα σκαλιά του βάθρου αποσπώντας 2 Gold, 1 Silver και 1 Bronze βραβείο στα E-volution Awards 2019 που διεξήχθησαν την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018 σε μία θεαματική τελετή απονομής στο Athenaeum InterContinental Athens.

Το BestPrice Assistant, η BestPrice Ταξινόμηση (αποτελεσμάτων αναζήτησης) και η Mobile έκδοση του BestPrice.gr, ξεχώρισαν για τις καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρουν στους καταναλωτές κατακτώντας 3 βραβεία στην κατηγορία “Καινοτομία και Σχεδίαση”.
Η BestPrice Ταξινόμηση παράλληλα απέσπασε και το Silver βραβείο στη κατηγορία Πελατοκεντρικότητα και Διαδικασίες - Εξυπηρέτηση Ικανοποίηση Πελατών.
Το νέο BestPrice Assistant” κέρδισε το Bronze Βραβείο στην κατηγορία "Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν". Ο BestPrice Assistant, ο έξυπνος βοηθός στις online αγορές, βοηθάει τους καταναλωτές να βρίσκουν τις καλύτερες τιμές για τα προϊόντα που ψάχνουν online.
Ο χρήστης κερδίζει χρόνο και χρήμα καθώς ο BestPrice Assistant πληροφορεί τον καταναλωτή για το προϊόν που εξετάζει (browsing), είτε βρίσκεται σε κάποιο μεγάλο Ελληνικό e-shop είτε σε δημοφιλείς δικτυακούς τόπους όπως Amazon, Apple.com, Youtube και Google.
Η “BestPrice Ταξινόμηση” είναι μια νέα λειτουργία του BestPrice.gr που βοηθάει τους χρήστες να βρίσκουν την καλύτερη τιμή σε συνάρτηση με ποιοτικά χαρακτηριστικά του καταστήματος όπως τις αξιολογήσεις χρηστών και το επίπεδο Πιστοποίησης του καταστήματος.
Ο σύγχρονος καταναλωτής αναζητάει όχι μόνο την χαμηλότερη τιμή αλλά ασφάλεια και εμπιστοσύνη στις ηλεκτρονικές του αγορές. Αυτή την ανάγκη εξυπηρετεί η “BestPrice Ταξινόμηση” που απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία "Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν" και Silver βραβείο στην κατηγορία "Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση Πελατών".
Ο Γιώργος Παπαδάκης, CEO του BestPrice.gr, δήλωσε: «Ευχαριστώ θερμά την ομάδα του BestPrice.gr για την σκληρή δουλειά, την αφοσίωση και την πίστη τους. Ευχαριστώ, επίσης, τους συνεργάτες μας και τους επισκέπτες/χρήστες του BestPrice.gr για την εμπιστοσύνη.
Σκοπός μας είναι σύντομα να προσφέρουμε περισσότερες καινοτόμες και χρήσιμες υπηρεσίες, συνεισφέροντας παράλληλα στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην χώρα μας.»
Τα Evolution Awards 2019 πραγματοποιήθηκαν για 8η συνεχόμενη χρονιά υπό την αιγίδα του ELTRUN, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και του GRECA, του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, με σκοπό την επιβράβευση των βέλτιστων και καινοτόμων πρακτικών στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.
Η πολυετής συνεργασία της ΕΛΕΔ με τη γνωστή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ συνεχίζεται και αυτή τη φορά σας παρουσιάζει το μέρος όπου προέρχεται το αγνό γάλα της. Το «Γαλακτικό Χωριό»!
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία τη νέα σελίδα, https://www.krikri.gr/galaktikochorio, η οποία έχει σκοπό να ενημερώσει το κοινό για την προέλευση των αγαπημένων μας γιαουρτιών της ΚΡΙ ΚΡΙ.
Η σελίδα είναι Responsive Design και προσφέρει στον χρήστη, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί, εύκολη περιήγηση στο «Γαλακτικό Χωριό», αναλυτική περιγραφή του εκάστοτε «ήρωα» αλλά διαθέτει και χάρτη με διάφορες πληροφορίες για την πανίδα και τη χλωρίδα της περιοχής.
Να αναφέρουμε ότι το χωριό βρίσκεται στην εύφορη κοιλάδα του Στρυμόνα. Στο ειδικά διαμορφωμένο website οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον χώρο όπου μεγαλώνουν και συνυπάρχουν πολλά είδη θηλαστικών, αμφίβιων, ερπετών και ψαριών, αλλά και τους φυσικούς ήχους της λίμνης Κερκίνης.
Η ενέργεια υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ogilvy.
Επιβάτες του, πάνω από 500 επαγγελματίες και φοιτητές του κλάδου
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το φιλόδοξο ταξίδι του IMC18, του ετήσιου συνεδρίου του IAB Hellas, στο μέλλον της διαφήμισης και της επικοινωνίας.
Το έναυσμα και το σκοπό της αποστολής έδωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, πρόεδρος του IMC18 και ο Σπύρος Παπαγεωργίου, πρόεδρος του IAB Hellas με τους εισαγωγικούς τους χαιρετισμούς.
Οι τέσσερις keynote ομιλητές του συνεδρίου, Στέφανος Κλημαθιανός, WPP, Frank Mugomba, NewsUK, Πάνος Μπάσσιος, ΟΠΑΠ και Fabio Sergio, fjord/Accenture Interactive, άνοιξαν τα χαρτιά τους στο ψυχοθεραπευτικό πρώτο session, εκφράζοντας τους φόβους, τις επιθυμίες και τις ελπίδες τους για το μέλλον.

Τη σκυτάλη πήρε ο Ζήσης Μπέλλας, της Pollfish, που παρουσίασε την έρευνα του IMC18 για την στάση των καταναλωτών απέναντι στη ψηφιακή διαφήμιση με πιο ενδιαφέροντα στοιχεία, την προτίμησή τους για πρόσβαση σε περιεχόμενο μέσω του ad-funded μοντέλου (83%) και την ενόχληση τους από διαφημίσεις που επηρεάζουν την ταχύτητα και την αίσθηση ελέγχου που έχουν στα μέσα που παρακολουθούν.
Η αναζήτηση του μελλοντικού καταναλωτή συνεχίστηκε με ένα άκρως αποκαλυπτικό panel με 5 παιδιά ηλικίας 14-17 ετών που μετέδωσαν στο κοινό τη βαθιά σχέση τους με τη τεχνολογία, τα μέσα με τα οποία κοινωνικοποιούνται, ενημερώνονται, διασκεδάζουν και διερευνούν τον ρόλο των κινητών συσκευών στη ζωή τους.
Το τελευταίο session ξεκίνησε με τις εύστοχες και διασκεδαστικές παρατηρήσεις του Γιώργου Χατζηπαύλου, stand-up comedian και κεντρικού συντονιστή του συνεδρίου, για την αλλαγή στις σχέσεις των ανθρώπων της γενιάς του που έχει επιφέρει το internet.

Ακολούθησε ένα εξίσου διαφωτιστικό πάνελ με 5 από τους κορυφαίους Έλληνες influencers που μίλησαν για τον επαγγελματισμό, τους κανόνες δεοντολογίας και την αποτελεσματικότητα του influencer marketing.
Σε μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, το IAB Hellas τίμησε με το βραβείο ΙΑΒ Person of the Year τον Περικλή Βανικιώτη για το ήθος, τη δημιουργικότητα και τη συνεισφορά του, που σχημάτισαν ένα ανυπέρβλητο πρότυπο για τους επαγγελματίες του χώρου.
Η κορύφωση της ημέρας ήρθε με τις ενθουσιώδεις παρουσιάσεις των 5 πανεπιστημιακών ομάδων που συμμετείχαν στο IMC University Challenge με θέμα “Back to the Future”. Νικήτρια ομάδα ήταν αυτή του Πανεπιστημίου Πειραιώς, για την επιτυχή ψηφιακή ανανέωση της καμπάνιας του 1993 για τον Παπαγάλο Λουμίδη.

Παράλληλα με το IMC18 λειτούργησε και το πρώτο IAB Career Fair με σκοπό να ενημερωθούν οι μελλοντικοί εργαζόμενοι στο χώρο της επικοινωνίας για νέες ευκαιρίες καριέρας.
Μεγάλοι χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Cosmote και το ThinkDigital Group (TDG), χορηγοί οι DPG και Elpedison και την υποστήριξή τους προσέφεραν οι AdWeb, Deree, Mindshare, Publicis Group, Steficon και Tempo OMD.
Χορηγός επικοινωνίας του IMC18 ήταν ο Pepper 96.6.
Η Athens Technology Center (ATC) με ιδιαίτερη χαρά αποδέχθηκε την πρόσκληση του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου να συμμετάσχει στο 1ο Ελληνικό Forum Ενιαίας Υγείας (1st Hellenic One Health Forum), που διοργανώνεται το Σάββατο 15/12/2018 στο χώρο του Πολεμικού Μουσείου.
Η πρόσκληση προέκυψε στα πλαίσια της ιδιαίτερης και εκτενούς τεχνογνωσίας που η ATC έχει αναπτύξει στο πεδίο εφαρμογής Big Data αναλύσεων στο χώρο της Υγείας μέσα από την ενεργή δράση της σε σχετικά ευρωπαϊκά έργα (όπως ενδεικτικά το IASIS, το EVOTION και το BDB2Decide).
Η διοργάνωση πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με σκοπό την εξάπλωση της διεπιστημονικής συνεργασίας και επικοινωνίας, σε όλους τους τομείς της υγείας των ανθρώπων των ζώων και του περιβάλλοντος (One Health Initiative).
Κατά τις εργασίες του Forum, η ATC πρόκειται να παρουσιάσει την εξειδικευμένη γνώση της πάνω στις ευκαιρίες και τα οφέλη που προσφέρουν διαδικασίες Big Data analysis στο χώρο της δημόσιας υγείας.
Πιο συγκεκριμένα, θα εστιάσει στις δυνατότητες εφαρμογής τέτοιου είδους αναλύσεων στο πλαίσιο της έρευνας, πρόληψης κι αντιμετώπισης σοβαρών λοιμωδών νοσημάτων, όπου το μεγαλύτερο μέρος τους είναι ζωοανθρωπονόσοι.
Παράλληλα, η εταιρεία έχει αναλάβει τον ιδιαίτερα τιμητικό ρόλο του συντονιστή στη ενότητα του Forum που είναι αφιερωμένη στην καινοτομία και την τεχνολογία σε σχέση με τη στρατηγική της Ενιαίας Υγείας.
Στοιχεία έρευνας της Pollfish που θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο IMC18
Μια αποκλειστική έρευνα έρχεται να διαφωτίσει τη σχέση σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και ψηφιακής διαφήμισης στο IMC18, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου.
Με ακτινοβολία διεθνούς φήμης – και ελληνικές ρίζες - η πλατφόρμα ερευνών Pollfish και ο συνιδρυτής της Ζήσης Μπέλλας θα αποκρυπτογραφήσει τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα πάντα γύρω από την ψηφιακή επικοινωνία και διαφήμιση.
Η έρευνα που έγινε αποκλειστικά για το IMC18, αναμένεται να αναδείξει την τάση για καυτά θέματα της αγοράς όπως το ad-blocking, την άποψη των Ελλήνων για τη ψηφιακή διαφήμιση, τον επιθυμητό τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου και τη στάση τους απέναντι στη συλλογή δεδομένων.
Για την πλήρη agenda, τα special events του #IMC18 που διεξάγεται την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου, και για να κλείσετε θέση σας στο μέλλον, επισκεφθείτε το www.imc18.gr.
Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στον 6ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Καινοτόμων Γυναικών 2019 που διοργανώνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με σκοπό να αναδείξει την εξαιρετική δουλειά γυναικών επιχειρηματιών που καινοτομούν και έχουν φέρει τις ιδέες τους στην αγορά, αλλά και να εμπνεύσει τις επόμενες γενιές.
Την έναρξη του Διαγωνισμού κήρυξαν στις 6 Νοεμβρίου 2018 ο Carlos Moedas, Επίτροπος αρμόδιος για την έρευνα, της επιστήμη και τη καινοτομία, και η Věra Jourová, Επίτροπος αρμόδια για τη δικαιοσύνη, τους καταναλωτές και την ισότητα φύλων, κατά τη διάρκεια του Web Summit στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας.
Ο Διαγωνισμός χρηματοδοτείται από τον Ορίζοντα 2020, το Πρόγραμμα Πλαίσιο της ΕΕ για την έρευνα και τη καινοτομία. Τρία χρηματικά βραβεία αξίας €100.000 θα δοθούν στην βασική κατηγορία «Καινοτόμες Γυναίκες» (Women Innovators), ενώ ένα ειδικό βραβείο αξίας €50.000 θα δοθεί στην «Ανερχόμενη Καινοτόμο Γυναίκα» (Rising Innovators), μια επιχειρηματία που ξεχωρίζει και βρίσκεται στο ξεκίνημα της καριέρας της (ηλικίας ως 35 ετών).
Ο Διαγωνισμός αυτός προκύπτει από την ανάγκη που υπάρχει στην Ευρώπη για περισσότερους καινοτόμους επιχειρηματίες, ώστε να παραμείνει μια ένωση ανταγωνιστική τις επόμενες δεκαετίες αλλά να δοθεί ώθηση στην οικονομική πρόοδο.
Είναι γεγονός ότι οι γυναίκες δεν εκπροσωπούνται επάξια στην καινοτομική επιχειρηματικότητα. Αποτελούν λοιπόν, μια ανεκμετάλλευτη πηγή για την Ευρώπη, που οφείλει να αξιοποιήσει όλους τους διαθέσιμους πόρους για να παραμείνει ανταγωνιστική και να παρέχει λύσεις στις κοινωνικές προκλήσεις.
Με αυτό το σκεπτικό, η ΕΕ δημιούργησε το πρώτο βραβείο για τις Καινοτόμες Γυναίκες το 2011, ώστε να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές και εμπορικές τους ικανότητες.
Ο επίτροπος Carlos Moedas δήλωσε: «Ολοένα και περισσότερες γυναίκες ασχολούνται με την έρευνα, την τεχνολογία και την επιχειρηματικότητα, όμως θέλουμε ακόμα περισσότερες γυναίκες να δημιουργούν καινοτομικές επιχειρήσεις.
Οι προηγούμενοι διαγωνισμοί για τις Γυναίκες Καινοτόμους έφεραν στην επιφάνεια μοναδικές ιδέες και ανέδειξαν τη σκληρή δουλειά εξαιρετικών γυναικών επιχειρηματιών. Ανυπομονώ να δω περισσότερες εμπνευσμένες υποψήφιες στον φετινό διαγωνισμό»!
Από τη μεριά της, η επίτροπος Vera Jourová επισήμανε πως οι νικήτριες του Διαγωνισμού αποτελούν έμπνευση για άλλες γυναίκες, αλλά και πρότυπα ζωής που βρίσκουν τη δύναμη να κυνηγήσουν τα όνειρα και τις ιδέες τους.
Ο Διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλες τις γυναίκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (και χώρες που συνδέονται με τον Ορίζοντα 2020) που είναι ιδρύτριες ή συνιδρύτριες εταιρείας, ενεργής πριν την 1η Ιανουαρίου 2017, και έχουν εισάγει κάποια καινοτομία στην αγορά.
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 16 Ιανουαρίου 2019. Μια ανεξάρτητη επιτροπή εμπειρογνωμόνων θα αξιολογήσει και θα επιλέξει τις 4 νικήτριες, ενώ τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την άνοιξη του 2019.
Μάθετε Περισσότερα:
EU Prize for Women InnovatorsEU Prize for Women Innovators
Ανακοίνωση Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Υποβολή αίτησης στο διαγωνισμόΥποβολή αίτησης στον διαγωνισμό
Πηγή: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Η Sony Pictures συνεργάζεται με την Vodafone με στόχο να υποστηρίξουν 10 εκατομμύρια νέους ώστε να ανακαλύψουν νέες ψηφιακές δεξιότητες, ευκαιρίες κατάρτισης και απασχόλησης έως το 2022
Η Vodafone και η Sony Pictures ανακοινώνουν τη διεθνή τους συνεργασία και ενώνουν τις δυνάμεις τους, προκειμένου να βοηθήσουν εκατομμύρια νέους σε 20 διαφορετικές χώρες να ανακαλύψουν τις δεξιότητες που τους ξεχωρίζουν και να τις αξιοποιήσουν προκειμένου να βρουν απασχόληση στην ψηφιακή οικονομία.
Οι δύο εταιρίες θα αξιοποιήσουν την πολυαναμενόμενη ταινία Spider-Man: Μέσα στο Αραχνο-Σύμπαν που έρχεται στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Δεκέμβριο προκειμένου να παρουσιάσουν στους νέους το Future Jobs Finder της Vodafone, μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα υπό τη μορφή ηλεκτρονικού παιχνιδιού που τους βοηθά να κατανοήσουν ποιες είναι οι δεξιότητες που διαθέτουν, ποιες μπορούν να αναπτύξουν καθώς και να εντοπίσουν ευκαιρίες απασχόλησης στην αγορά.
Το εργαλείο αυτό αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας της Vodafone που έχει ως στόχο, έως το 2022, να στηρίξει 10 εκατομμύρια νέους, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε ψηφιακές δεξιότητες, καθώς και σε ευκαιρίες κατάρτισης και απασχόλησης.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Vodafone και η Sony Pictures υλοποιούν μια διεθνή ψηφιακή εκστρατεία που θα κατευθύνει τους νέους να ανακαλύψουν το Future Jobs Finder, έχοντας ως κεντρικό θέμα το μήνυμα που αναδεικνύει η νέα ταινία - ότι ο καθένας μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του με τις σωστές δεξιότητες και την κατάλληλη στήριξη.
Η ταινία, κυκλοφορεί στους κινηματογράφους από τη Feelgood Entertainment, και παρουσιάζει ένα διαφορετικό σύμπαν του Spider-Man - γνωστό ως Αραχνο-Σύμπαν – όπου περισσότεροι από έναν μπορούν να φοράνε τη μάσκα.
Μέσα σε αυτό το σύμπαν θα γνωρίσουμε τον έφηβο Miles Morales από το Μπρούκλιν, ο οποίος, όπως και πολλοί νέοι που ετοιμάζονται να κάνουν το μεγάλο άλμα στο επόμενο στάδιο της ζωής τους, πασχίζει να μάθει ποιος είναι και τι του επιφυλάσσει η μοίρα.
Σε μία από τις καλύτερες σκηνές της ταινίας, ο Πίτερ Πάρκερ λέει στον Μάιλς Μοράλες «Μην το κάνεις όπως εγώ, αλλά όπως θα το έκανες εσύ», ένα σημαντικό μήνυμα που περνάει αυτή η ταινία στους θεατές.
Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 300.000 νέοι και νέες έχουν ολοκληρώσει το τεστ που διατίθεται μέσω του εργαλείου Future Jobs Finder της Vodafone, και έχουν έρθει σε επαφή με περισσότερες από ένα εκατομμύριο διαφορετικά είδη απασχόλησης που αξιοποιούν ψηφιακές δεξιότητες.
Μέσω της διαδικτυακής αυτής πλατφόρμας, οι χρήστες ολοκληρώνουν μια σειρά από σύντομες δοκιμασίες, που αναπτύχθηκαν από ψυχολόγους, ειδικούς σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού και φορείς παροχής κατάρτισης, με στόχο να εντοπίσουν τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντα που θα τους οδηγήσουν στο επόμενο επαγγελματικό τους βήμα.
Απαντώντας στις ερωτήσεις αυτές, οι νέοι και οι νέες μπορούν να κατανοήσουν ποιές είναι οι δυνατότητές τους και να βρουν πραγματικές ευκαιρίες απασχόλησης στην αγορά, σε διαφόρους τομείς της ψηφιακής οικονομίας, θέσεις οι οποίες αντιστοιχούν στις δεξιότητές τους.
Παράλληλα, μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε προγράμματα δωρεάν κατάρτισης σε ψηφιακές δεξιότητες.
Περισσότερες λεπτομέρειες στο https://youtu.be/nN0M6Pm1MOQ
Στο πλαίσιο της τελετής απονομής των βραβείων “Best City Awards 2018, η PARKGURU απέσπασε το πρώτο βραβείο (Gold Award) στην κατηγορία Κινητικότητα & Μεταφορές (Mobility & Transportation), η οποία είχε ως αντικείμενο τις IoT Εφαρμογές για την υποστήριξη της μετακίνησης των πολιτών καθώς και των εμπορευματικών μεταφορών.
Η καινοτόμος εφαρμογή PARKGENE του Ομίλου PARKGURU, είναι μια λύση που αποδεικνύεται ενδεδειγμένη επιλογή για τους Δήμους στην Ελλάδα αλλά και σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις στο πλαίσιο υλοποίησης τους δράσεων Smart Cities, καθώς και Internet of Things αρχιτεκτονικών.
Η εφαρμογή PARKGENE, σήμερα, είναι διασυνδεδεμένη με IoT πλατφόρμες όπως η CISCO KINETIC, που είναι εγκατεστημένη σε περισσότερες από 120 μεγάλες πόλεις, προκειμένου να “αντλεί” στοιχεία και να τα παρουσιάζει με έξυπνους τρόπους τόσο στους πολίτες όσο και σε αρμόδιες υπηρεσίες του εκάστοτε Δήμου.
Ο Μάνος Μακρομάλλης, COO της PARKGURU, δήλωσε:
“Στον Όμιλο PARKGURU είμαστε εστιασμένοι να αναπτύσσουμε τεχνολογίες οι οποίες βοηθούν τη καθημερινή ζωή ενός οδηγού αυτοκινήτου.
Η διαρκής έρευνα και ανάπτυξη μας καταξιώνουν σήμερα ως τους πρωτοπόρους στην αγορά του Parking με χρήση τεχνολογίας blockchain και ηλεκτρονικών πληρωμών συμπεριλαμβανομένων πληρωμών με κρυπτονομίσματα. Το βραβείο Best City Awards 2018 επιβεβαιώνει το όραμα και τον προσανατολισμό του Ομίλου προς την καινοτομία.”
Σήμερα το οικοσύστημα PARKGENE αριθμεί περίπου 58.000 χρήστες, με έντονη αυξητική τάση κατά τους τελευταίους μήνες τόσο σε IOS όσο και σε Android συσκευές, και ήδη υπάρχει εμπορική συνεργασία και συναλλαγές με περισσότερες από 18.000 θέσεις στάθμευσης σε επαγγελματικά parking στην περιοχή της Αττικής, της Θεσσαλονίκης και πιλοτικά πλέον αρχίζει να αναπτύσσεται και στη Κύπρο.
Επιπρόσθετα της Ελλάδας και της Κύπρου, στην εφαρμογή μας είναι καταγεγραμμένες περισσότερες από 6 εκατομμύρια θέσεις επαγγελματικών parking σε 8 χιλιάδες πόλεις παγκοσμίως.
Η Athens Technology Center (ATC) υποστηρίζει τον ΕΕΛΛΑΚ - Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών και συμμετέχει στο 2o Πανελλήνιο Συνέδριο MoodleMoot που πραγματοποιείται 29 & 30 Νοεμβρίου στο χώρο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ).
Σκοπός του Συνεδρίου είναι να προωθήσει το γόνιμο και δημιουργικό διάλογο στην εκπαιδευτική κοινότητα για τη χρήση του Moodle, να αναδείξει καλές πρακτικές χρήσης του στην Ελλάδα, καθώς και να παρουσιαστούν καινοτόμες χρήσεις λειτουργιών του Moodle στην Ελλάδα και διεθνώς.
Στο πλαίσιο αυτό η ATC πρόκειται να παρουσιάσει την ολοκλήρωση της της πλατφόρμας Moodle με το Saba Meeting και την αξιοποίησή της σε έργo εθνικής εμβέλειας, για λογαριασμό του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ).
Στο έργο αυτό το Moodle χρησιμοποιείται ως μέρος ολοκληρωμένης λύσης για την παροχή ασύγχρονης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης με τη συμμετοχή 40.000 φοιτητών και 2.000 καθηγητών.
Αναλυτικότερα, για τις ανάγκες του συγκεκριμένου έργου, η ATC υλοποίησε εφαρμογή διασύνδεσης του Moodle με Cloud Based εφαρμογή Enterprise επιπέδου (Saba Meeting), εξασφαλίζοντας υπηρεσίες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης υψηλού επιπέδου, απλές στη χρήση και με μειωμένο κόστος διαχείρισης και υποδομής.
H Athens Technology Center (ATC) σχεδιάζει, αναπτύσσει και διαθέτει καινοτόμες λύσεις Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού τόσο με τη μορφή τοπικών εγκαταστάσεων (on premise) αλλά και στο cloud.
Στο πλαίσιο αυτό έχει επιτυχώς καλύψει τις ανάγκες ποικίλων οργανισμών του Δημοσίου Τομέα, όπως ενδεικτικά η Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (ΜΟΔ), η Σχολή Δημόσιας Υγείας αλλά και η Κυπριακή Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης (ΚΑΔΔ), καθώς και σε εταιρείες- ηγέτες του ιδιωτικού τομέα, όπως η Zerto (Ισραήλ), η Εθνική Τράπεζα, η Wind Hellas, η Demo Φαρμακευτική και άλλες.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







