Η Honest Partners συμμετείχε στο συνέδριο με θέμα «Πολιτισμός, Ψηφιακά Μέσα και Επιχειρηματικότητα: Από την Ψηφιοποίηση στην Παιχνιδοποίηση», που διοργάνωσαν από κοινού το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, η «Ξένιος Πόλις» και ο ερευνητικός οργανισμός CARDET.
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η δημιουργία ενός δικτύου συνεργασίας μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, ερευνητικών και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, για τη σχέση πολιτισμού, ψηφιακών μέσων και επιχειρηματικότητας.
Η Honest Partners συμμετείχε, διαμέσου του Γενικού Διευθυντή της εταιρίας Παναγιώτη Τσουγκριάνη, ο οποίος παρουσίασε τα ψηφιακά εργαλεία και τα projects που έχoυν αναπτυχθεί από την εταιρία, τα οποία βοηθούν τους φορείς πολιτισμού να προαχθούν στις εγχώριες και διεθνείς αγορές με σύγχρονο τρόπο.
Συγκεκριμένα παρουσιάστηκε το έργο Greecs.com, που αποτελεί τεράστια ευκαιρία για τα μουσεία, και τους δημιουργούς προϊόντων πολιτισμού να προβάλλουν τα προϊόντα τους μέσα από ένα online marketplace όπου ο τελικός χρήστης μπορεί να τα αγοράσει και να του αποσταλούν ταχυδρομικά οπουδήποτε στον κόσμο.
Επίσης παρουσιάστηκε η δυνατότητα και η αναγκαιότητα χάραξης και υλοποίησης της ψηφιακής πολιτικής από τους φορείς πολιτισμού που αναλαμβάνει η Honest Partners, η οποία περιλαμβάνει συμβουλευτικές υπηρεσίες, ανάπτυξη ιστοτόπων καθώς και διαχείριση του πολιτιστικού κεφάλαιου, όπως ο σχεδιασμός του brand, εκπαίδευση προσωπικού, και ανάπτυξη κοινού.
Τέλος, ο κ. Τσουγκριάνης παρουσίασε τα ερευνητικά έργα που συμμετέχει ενεργά η Honest Partners όπως:
Προσβασιμότητα εμποδιζόμενων ατόμων σε διαδικτυακούς τόπους πολιτισμικού ενδιαφέροντος
Πολιτιστικές διαστάσεις βαθιάς μάθησης (CULDILE) όπου συμμετέχει το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών Δημόκριτος και το Πολιτιστικό ίδρυμα του Ομίλου Πειραιώς
Στα ίχνη των Περιηγητών (TRACCE),μια καινοτόμο πλατφόρμα πολιτισμικών διαδρομών, που αξιοποιεί το πολιτισμικό απόθεμα της χώρας, με συμμετοχή του Πανεπιστημίου Αιγαίου, του ΤΕΙ Κρήτης, του ΕΚΠΑ και του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη.
Η Ελλάδα βρίσκεται στην προτελευταία θέση του δείκτη DESI, σε μια Ευρώπη που πασχίζει να αξιοποιήσει την Ψηφιακή Ενιαία Αγορά για να βελτιώσει τις ψηφιακές της επιδόσεις
Ένας από τους δείκτες – βαρόμετρα για την πορεία της Ευρώπης, σε σχέση και σε σύγκριση με τις άλλες «μεγάλες» δυνάμεις-ανταγωνιστές της στον διεθνή στίβο, είναι ο γνωστός σε όλους τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ DESI (αρχικά του Digital Economy & Society Index – Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας & Κοινωνίας), ο οποίος θεωρείται αφενός αξιόπιστος «καθρέφτης» για την ψηφιακή πορεία κάθε χώρας, αφετέρου χρησιμότατο εργαλείο για την εξαγωγή συμπερασμάτων και -ενδεχομένως- τη χάραξη διορθωτικών μέτρων και νέων στρατηγικών, τόσο σε εθνικό, όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Ο DESI για το 2018 ανακοινώθηκε επισήμως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή την Παρασκευή, 18 Μαΐου στις Βρυξέλλες και -ναι, σωστά το μαντέψατε!- τα μαντάτα δεν είναι ευχάριστα για την Ελλάδα, καθώς βρίσκεται μόλις στην προτελευταία, 27η θέση μεταξύ των 28 κρατών-μελών της ΕΕ, ξεπερνώντας σε ψηφιακή ετοιμότητα και επιδόσεις μονάχα τη Ρουμανία (που πρέπει να θυμίσουμε ότι αφενός είναι late-comer, αφετέρου έχει βάλει overdrive για να ξεπεράσει το handicap -ήδη, η «σύντροφός» της στην ένταξη, Βουλγαρία, το κατάφερε και βρίσκεται πάνω από εμάς…)
Για να τα πάρουμε από την αρχή, το DESI παρακολουθεί τις επιδόσεις των 28 κρατών - μελών όσον αφορά στην ψηφιακή συνδεσιμότητα, τις ψηφιακές δεξιότητες, τη διαδικτυακή δραστηριότητα, την ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και τις ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες.
Το γενικό συμπέρασμα για φέτος, είναι ότι η ΕΕ γίνεται μεν περισσότερο ψηφιακή αλλά η πρόοδος δεν είναι ακόμα τόση, ώστε η Ευρώπη να φθάσει τους παγκόσμιους πρωτοπόρους και να μειώσει τις διαφορές μεταξύ των κρατών - μελών. Άρα, παραμένει επιτακτική η ανάγκη για ταχεία ολοκλήρωση της Ψηφιακής Ενιαίας Αγοράς και αύξηση των επενδύσεων στην ψηφιακή οικονομία και κοινωνία.
Στροφή προς τη σωστή κατεύθυνση
Στα πρώτα σχόλια μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επίτροπος αρμόδιος για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά, Άντρους Άνσιπ, δήλωσε ότι «πρόκειται για μια στροφή, αν και μικρή, προς τη σωστή ψηφιακή κατεύθυνση.
Η ΕΕ, συνολικά, σημειώνει πρόοδο αλλά αυτή δεν είναι ακόμη αρκετή. Εν τω μεταξύ, άλλες χώρες και περιφέρειες σε όλον τον κόσμο βελτιώνονται ταχύτερα.
Γι΄ αυτό, θα πρέπει να επενδύσουμε περισσότερο στον ψηφιακό τομέα όπως και να ολοκληρώσουμε την Ψηφιακή Ενιαία Αγορά το συντομότερο δυνατό: για να τονώσουμε τις ψηφιακές επιδόσεις της Ευρώπης, να προσφέρουμε πρώτης τάξης συνδεσιμότητα, διαδικτυακές δημόσιες υπηρεσίες και έναν ευημερούντα τομέα ηλεκτρονικού εμπορίου.»
Από την πλευρά της, η Μαρίγια Γκάμπριελ, επίτροπος αρμόδια για θέματα Ψηφιακής Οικονομίας & Κοινωνίας, εξέφρασε την ελπίδα για «ταχεία πρόοδο, όσον αφορά στις μεγάλες μεταρρυθμίσεις όπως ο Ευρωπαϊκός Ηλεκτρονικός Κώδικας που στοχεύει στην τόνωση των επενδύσεων για ενίσχυση της συνδεσιμότητας.
Ο Δείκτης Ψηφιακής Οικονομίας & Κοινωνίας για εφέτος αποδεικνύει ότι πρέπει να καταβάλουμε ακόμα περισσότερες προσπάθειες προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων στους πολίτες μας.
Με τη μεγαλύτερη ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών και την απόκτηση συναφών δεξιοτήτων, θα ενισχύσουμε τη θέση των πολιτών, των επιχειρήσεων και της δημόσιας διοίκησης. Μ’ αυτό τον τρόπο θα επιτύχουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των κοινωνιών μας.»
Μικρή μείωση του ψηφιακού χάσματος
Η ΕΕ συνέχισε και την περίοδο 2017-18 να βελτιώνει τις ψηφιακές της επιδόσεις, με αποτέλεσμα το χάσμα μεταξύ των περισσότερο και λιγότερο ψηφιακών χωρών να μειωθεί ελαφρά, από τις 36 στις 34 μονάδες. Η Δανία, η Σουηδία, η Φινλανδία και οι Κάτω Χώρες πέτυχαν την υψηλότερη βαθμολογία στο DESI 2018 και κατατάσσονται μεταξύ των πρωτοπόρων, σε παγκόσμιο επίπεδο, σε θέματα ψηφιοποίησης.
Ακολουθούν το Λουξεμβούργο, η Ιρλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και η Εσθονία. Η Ιρλανδία, η Κύπρος και η Ισπανία σημείωσαν τη μεγαλύτερη πρόοδο (πάνω από 15%) την τελευταία τετραετία.
Ωστόσο, ορισμένες άλλες χώρες της ΕΕ (ανάμεσά τους και η Ελλάδα) έχουν ακόμη μεγάλη απόσταση να καλύψουν, ενώ και η ΕΕ στο σύνολό της πρέπει να βελτιωθεί, προκειμένου να είναι ανταγωνιστική στην παγκόσμια σκηνή.
Αναλύοντας τα επιμέρους στοιχεία του DESI 2018, που ανακοίνωσε η Επιτροπή, προκύπτει ότι η συνδεσιμότητα έχει μεν βελτιωθεί, αλλά δεν επαρκεί για να καλύψει τις ταχύτατα αυξανόμενες ανάγκες.
Συγκεκριμένα:
• Συνδεσιμότητα υπερυψηλής ταχύτητας (άνω των 100 Mbps) διατίθεται στο 58% των νοικοκυριών και ο αριθμός των συνδρομών αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς. Το 15% των νοικοκυριών χρησιμοποιεί ευρυζωνικές συνδέσεις υπερυψηλής ταχύτητας - πρόκειται για ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με δύο χρόνια πριν και πενταπλάσιο απ΄ ό,τι το 2013.
• Το 80% των ευρωπαϊκών νοικοκυριών καλύπτεται από ευρυζωνικές συνδέσεις υψηλής ταχύτητας τουλάχιστον 30 Mbps (76% πέρυσι) κι ένα τρίτο (33%) των ευρωπαϊκών νοικοκυριών έχουν πλέον συνδρομή (23% αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι, και 166% σε σύγκριση με το 2013).
Οι συνδρομές για κινητά δεδομένα αυξήθηκαν κατά 57% από το 2013, φτάνοντας τις 90 συνδρομές ανά 100 κατοίκους της ΕΕ, ενώ τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 4G καλύπτουν κατά μέσο όρο το 91% του πληθυσμού της (έναντι 84% πέρυσι).
Με βάση τις προβλέψεις των ειδικών, η ζήτηση για ευρυζωνικές συνδέσεις υψηλής και υπερυψηλής ταχύτητας αυξάνεται με γοργό ρυθμό και αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο στο μέλλον. Η Επιτροπή πρότεινε ήδη μεταρρύθμιση των κανόνων της ΕΕ για τις τηλεπικοινωνίες, ώστε να καλυφθούν οι συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες συνδεσιμότητας των Ευρωπαίων και να τονωθούν οι επενδύσεις.
Όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την επικοινωνία τους
Η υψηλότερη αύξηση στη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών σημειώθηκε στις τηλεφωνικές κλήσεις και τις βιντεοκλήσεις: περίπου ένας στους δυο Ευρωπαίους(46%) χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να κάνουν τηλεφωνικές κλήσεις, που σημαίνει αύξηση κατά 20% σχεδόν σε σύγκριση με πέρυσι και πάνω από 40% σε σύγκριση με το 2013.
Άλλοι δείκτες δείχνουν ότι το 81% των Ευρωπαίων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (έναντι 79% πέρυσι).
Επίσης, προκειμένου να αυξηθεί η εμπιστοσύνη στο διαδικτυακό περιβάλλον σε πρώτο επίπεδο, άρα και σε κάθε τι “e-” σε δεύτερο, σε λίγες ημέρες -στις 25 Μαΐου, όπως είναι ευρύτατα γνωστό, πλέον- θα ισχύσουν οι νέοι κανόνες της ΕΕ σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων (λέγε με, GDPR).
Παραμένουν οι ελλείψεις στις δεξιότητες
Σ’ ό,τι αφορά στις ψηφιακές δεξιότητες, η ΕΕ διαθέτει σήμερα περισσότερους ειδικούς σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας, αλλά το ψηφιακό χάσμα παραμένει
• Σημειώθηκε ελάχιστη αύξηση των πτυχιούχων θετικών επιστημών, τεχνολογίας, μηχανικής και μαθηματικών (STEM) (19,1 πτυχιούχοι ανά 1.000 άτομα ηλικίας 20 έως 29 ετών το 2015, σε σύγκριση με 18,4 το 2013)
• Το 43% των Ευρωπαίων εξακολουθεί να μη διαθέτει βασικές ψηφιακές δεξιότητες (από 44% πέρυσι).
Για την κάλυψη του χάσματος ψηφιακών δεξιοτήτων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε το πρόγραμμα πρακτικής άσκησης «Ψηφιακή ευκαιρία» παράλληλα με τον Συνασπισμό για τις Ψηφιακές Δεξιότητες & Θέσεις Εργασίας.
Στο πλαίσιο αυτής της πιλοτικής πρωτοβουλίας, θα προσφερθούν ως το 2020 θέσεις πρακτικής άσκησης στον ψηφιακό τομέα σε ως και 6.000 φοιτητές και νέους πτυχιούχους, σε άλλη χώρα της ΕΕ.
Οι επιχειρήσεις μπορεί να γίνονται πιο ψηφιακές, όμως το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται με αργό ρυθμό.
Παρότι περισσότερες επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια (18% σε σύγκριση με 10% το 2013) και χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επικοινωνία με πελάτες και εταίρους (21%, σε σύγκριση με 15% το 2013), ο αριθμός των ΜΜΕ που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει στάσιμος τα τελευταία χρόνια στο 17%.
Για να τονωθεί το ηλεκτρονικό εμπόριο στην ΕΕ, η Επιτροπή έχει προτείνει σειρά μέτρων, από τη διαφάνεια στις τιμές παράδοσης δεμάτων ως την απλούστευση των κανόνων για τον ΦΠΑ και τις ψηφιακές συμβάσεις.
Επίσης, από τις 3 Δεκεμβρίου 2018, καταναλωτές και επιχειρήσεις θα μπορούν να βρίσκουν στο διαδίκτυο τις καλύτερες προσφορές σ’ ολόκληρη την ΕΕ, χωρίς να υφίστανται διακριτική μεταχείριση λόγω της εθνικότητας ή του τόπου κατοικίας τους.
Αύξηση χρηστών σε eGov και eHealth
Μεγαλύτερη είναι και η χρήση των διαδικτυακών δημόσιων υπηρεσιών από τους Ευρωπαίους. Το 58% των χρηστών του διαδικτύου, που χρειάστηκε να υποβάλουν έντυπα σε δημόσιες υπηρεσίες, προτίμησαν να το κάνουν διαδικτυακά (έναντι 52%, το 2013).
Τέλος, το 18% των πολιτών χρησιμοποιεί τις διαδικτυακές υπηρεσίες υγείας. Τον Απρίλιο του 2018, η Επιτροπή ενέκρινε πρωτοβουλίες για την περαιτέρω χρήση πληροφοριών του δημόσιου τομέα και στην ηλεκτρονική Υγεία, οι οποίες πιστεύεται ότι θα βελτιώσουν σημαντικά τις διαδικτυακές διασυνοριακές δημόσιες υπηρεσίες στην ΕΕ.
{youtube}v=aKbhp8lWpY0{/youtube}
To Digital Analytics Summit είναι ένα διήμερο εκπαιδευτικό συνέδριο όπου θα παρουσιαστούν επιτυχείς πρακτικές πάνω στις τελευταίες Αnalytics τεχνολογίες. Με εισηγητές 12 διακεκριμένα στελέχη από Ελλάδα & εξωτερικό θα συζητηθούν θέματα από Predictive Analytics & Machine learning μέχρι Advanced Analytics for mobile Apps και Data Visualization.
Tο συνέδριο απευθύνεται σε digital marketers, e-commerce managers, data analysts, web επιχειρηματίες, στελέχη start-ups και γενικά όλους όσους θέλουν να μάθουν τις τελευταίες εξελίξεις πάνω στα Analytics καθώς και τον τρόπο να τις αξιοποιούν.
Το Summit θα διεξαχθεί στην Αθήνα στις 27 & 28/06. Την πρώτη ημέρα θα πραγματοποιηθεί ένα workshop όπου στο τέλος όλοι όσοι συμμετέχουν θα μπορέσουν να πάρουν την πιστοποίηση της Google στο Analytics.
Την επόμενη μέρα θα λάβει μέρος το συνέδριο σε έναν υπέροχο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, το Athinais Cultural Center. Μέσα σε δύο μέρες οι συμμετέχοντες θα κερδίσουν μια πλήρη εκπαιδευτική & διαδραστική εμπειρία που θα τους δώσει εξειδικευμένη γνώση πάνω στον ολοένα αυξανόμενο data-driven κόσμο.
Για εγγραφές επισκεφθείτε τη σελίδα http://analytics-summit.growth.gr/
Το νέο corporate site της ISOPLUS A.E. από τη Generation Y αποτελεί το απόλυτο εργαλείο για κάθε επαγγελματία Υγείας
Στην ομάδα της Generation Y ανέθεσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου εταιρικού της προφίλ μία από τις ηγετικές εταιρίες στον κλάδο των συμπληρωμάτων διατροφής στην ελληνική αγορά, η ISOPLUS A.E.
Η ISOPLUS A.E. διαθέτοντας:
• 5.000 συνεργαζόμενα φαρμακεία και καταστήματα υγιεινής διατροφής σε όλη την Ελλάδα
• συνεργασία με 6 από τους κορυφαίους οίκους συμπληρωμάτων διατροφής παγκοσμίως (Solgar, Nature’s Bounty, Mustela κ.α)
• 30 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά
• περισσότερα από 95 εξειδικευμένα στελέχη να απαρτίζουν την ομάδα της,
απέκτησε, χάρη στη συνεργασία με τη GY, ένα corporate site που όχι μόνο ενισχύει το brand και product awareness της, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και ένα χρήσιμο εργαλείο πληροφόρησης για το κοινό και τους επαγγελματίες Υγείας για θέματα ευ ζην και συμπληρωμάτων διατροφής.
Το www.isoplus.gr με έξυπνη κατηγοριοποίηση και μοντέρνο design παρέχει ενημέρωση για την εταιρία, την ιστορία, το όραμα και τη φιλοσοφία της και παράλληλα παρουσιάζει τα διαθέσιμα προϊόντα της, στρατηγικά ταξινομημένα ανά κατηγορία, ανάγκη και brand επιτρέποντας άνετη και στοχευμένη πλοήγηση για το χρήστη και αποδοτικό engagement του κοινού με την εταιρία.
Στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του νέου εταιρικού προφίλ της ISOPLUS A.E. ξεχωρίζει η δημιουργία ειδικών section αποκλειστικά για τους επαγγελματίες Υγείας.
Το νέο site της εταιρίας δίνει τη δυνατότητα για περαιτέρω εξειδικευμένη πληροφόρηση σε όλη την γκάμα των προϊόντων του για κάθε εγγεγραμμένο μέλος του.
Η ειδικά διαμορφωμένη members area με το «Αλφαβητάρι» ουσιών, τα πρωτόκολλα υγείας και την ειδική φόρμα συμμετοχής και παρακολούθησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων παρέχει αναλυτική περιγραφή προϊόντων, αλλά και ενημέρωση στους συνεργάτες του δικτύου για θέματα Υγείας, ευζωίας και well-being.
Επίσης , μέσω ειδικής φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος που έχει προβλεφθεί στο νέο ψηφιακό περιβάλλον δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής στο ISOPLUS EXCLUSIVE CLUB, το δίκτυο εξιδεικευμένων συνεργατών της ISOPLUS, μέσω του οποίου το κάθε μέλος απολαμβάνει μια σειρά ενεργειών με στόχο την ενίσχυση της επιτυχημένης και ενημερωμένης πώλησης των προϊόντων του.
Η Uni Systems υλοποίησε το μετασχηματισμό του contact center της Orange Ρουμανίας, ενός από τα μεγαλύτερα στη χώρα.
Η Orange Ρουμανίας, μέλος του Ομίλου Orange και ηγέτιδα εταιρεία της ρουμανικής αγοράς κινητής τηλεφωνίας για 14 συναπτά έτη, χρησιμοποιείται από τον έναν στους δύο τοπικούς χρήστες.
Βάσει στοιχείων που προέκυψαν από τη διαδικασία αξιολόγησης του υφιστάμενου συστήματος και από την ανάλυση των υπαρχουσών και μελλοντικών αναγκών της εταιρείας, η Uni Systems προσέφερε συμβουλευτικές υπηρεσίες καθώς και υπηρεσίες υλοποίησης με σκοπό το στρατηγικό μετασχηματισμό του contact center της Orange.
Στόχος ήταν η μετεξέλιξη του υφιστάμενου συστήματος σε μια πλατφόρμα επικοινωνίας νέας γενιάς που επιτρέπει απρόσκοπτη επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας και παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, με αποτέλεσμα αυξημένη ικανοποίηση των πελατών της και εξατομικευμένη εμπειρία του χρήστη.
Για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του contact center της Orange, αξιοποιήθηκε η τεχνολογία της Genesys, της παγκόσμιας ηγέτιδας εταιρείας στην omnichannel εμπειρία πελατών και στις λύσεις contact center.
Συγκεκριμένα, υλοποιήθηκε το Genesys PureEngage, η omnichannel σουίτα για πολυεθνικές επιχειρήσεις που προσφέρει απαράμιλλη εμπειρία χρήσης και ψηφιακό μετασχηματισμό σε οποιαδήποτε κλίμακα.
Το έργο κάλυψε συγκεκριμένες επιχειρησιακές και τεχνικές απαιτήσεις, όπως υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων λογισμικού για τις εισερχόμενες - εξερχόμενες κλήσεις και αυτοεξυπηρέτηση των πελατών, virtualization, αυξημένη λειτουργική απόδοση και άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών, απ’ όλα τα διαθέσιμα σημεία εξυπηρέτησης.
Ο Stefan Lungu, Customer Service Projects Delivery της Orange δήλωσε:
«Προκειμένου να προσφέρουμε απαράμιλλη εμπειρία χρήστη στους πελάτες μας επενδύουμε συνεχώς σε νέες τεχνολογίες που επιτρέπουν απλοποιημένες αλληλεπιδράσεις. Η υλοποίηση του νέου και ευέλικτου IVR μας βοήθησε να βελτιώσουμε τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών μας και συνεισέφερε σημαντικά στην προσπάθεια απλοποίησης των υπηρεσιών μας μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Επιπλέον, η μετάπτωση των τηλεφωνικών κέντρων σε περιβάλλον SIP μας επιτρέπει να προσαρμοζόμαστε καλύτερα και πιο άμεσα στο απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, να βρισκόμαστε κοντά στους πελάτες μας και να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες τους, ενώ, παράλληλα, μας προσφέρει νέες δυνατότητες ως προς την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών προς όφελος τους.»
Παράλληλα, η Γαβριέλλα Απέργη, Sales Manager της Uni Systems SRL ανέφερε:
«Η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στη Ρουμανία επέλεξε να συνεργαστεί με τη Uni Systems σε ένα έργο στρατηγικού μετασχηματισμού, το οποίο ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Με γνώμονα τη δέσμευσή μας να υποστηρίζουμε σταθερά τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πελατών μας, είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα των προσπαθειών μας σε μια τόσο αναγνωρισμένη εταιρεία όπως είναι η Orange.
Σήμερα, δεδομένης της αποτελεσματικής αξιοποίησης της τεχνολογίας Genesys και της παροχής υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας από την πλευρά μας, ο πελάτης μας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ακόμη υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης σε ένα ευρέως ανταγωνιστικό περιβάλλον.»
Η Uni Systems διατηρεί επίπεδο συνεργασίας Silver με τη Genesys και είναι Value Added Reseller και Integrator για τις γεωγραφικές περιοχές Ελλάδας, Ρουμανίας, Κύπρου, Μάλτας, Αλβανίας, Βουλγαρίας, Σερβίας, Τουρκίας και FYROM.
Η Athens Technology Center (ATC) ολοκλήρωσε πρόσφατα με ιδιαίτερη επιτυχία την πλήρη ανανέωση της online παρουσίας του Πορτογαλικού Πρακτορείου Ειδήσεων (LUSA), παραδίδοντας όχι μόνο ένα νέο, custom και responsive σχεδιασμένο website, αλλά και 3 επιπλέον microsites για την εξυπηρέτηση επιμέρους συνδρομητικών υπηρεσιών του Πρακτορείου.
Στα πλαίσια του έργου, η ATC εργάστηκε με κύριους στόχους την ανανέωση της online εικόνας του πρακτορείου αλλά και τη δυναμική υποστήριξη νέων πηγών εσόδων, ώστε να ενισχυθούν οι σχετικές εμπορικές του στρατηγικές.
Συγκεκριμένα, η ATC έδωσε έμφαση στην εύκολη, αλλά και αποτελεσματική παρουσίαση τόσο της ροής πληροφορίας αλλά και των συνδρομητικών υπηρεσιών του Πρακτορείου, μέσα από μια απλή διαδικασία πλοήγησης.
Σε τεχνικό επίπεδο, το έργο βασίστηκε στη διασύνδεση των ολοκληρωμένων πλατφορμών newsasset και webasset της ATC.
Με τον τρόπο αυτό, το Πρακτορείο παρέχει στους επισκέπτες των sites την καλύτερη δυνατή εμπειρία πληροφόρησης, αφού οι χρήστες μπορούν να αναζητούν περιεχόμενο στο σύνολο του αρχειακού του υλικού, που ξεπερνά τα 12 εκατομμύρια αρχείων κειμένου, εικόνας, video και ήχου.
Η κα Teresa Marques, Πρόεδρος και CEO του πρακτορείου LUSA κατά την υλοποίηση του έργου, εστίασε στην ιδιαίτερα εύχρηστη λειτουργία αναζήτησης περιεχομένου, αναφέροντας πως «με το νέο σχεδιασμό, τόσο το ευρύ κοινό όσο και οι συνδρομητές μας θα είναι σε θέση να απολαμβάνουν και να βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά, εύκολα και γρήγορα».
Ταυτόχρονα, το Πρακτορείο είναι σε θέση να συλλέγει, να επεξεργάζεται και να δημιουργεί αποτελεσματικά το απαιτούμενο πολυμεσικό ειδησεογραφικό περιεχόμενο, ενώ παράλληλα τροφοδοτεί «με ένα click» τόσο το σύνολο των online outlets του, τους συνδρομητές του και τους social media λογαριασμούς που διαχειρίζεται, με την κατάλληλη εκδοχή υλικού κάθε φορά
Το Facebook ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τις δυνατότητες του εργαλείου παρακολούθησης διαφάνειας ώστε να διευκολύνει τους προγραμματιστές να αντιλαμβάνονται απάτες ηλεκτρονικού "ψαρέματος".
Οι απάτες ηλεκτρονικού "ψαρέματος" είναι ένα ενοχλητικό κομμάτι της ζωής στο Διαδίκτυο και γίνονται όλο και πιο εξελιγμένες, με αποτέλεσμα να πέφτουν καθημερινά περισσότεροι άνθρωποι. Οι απατεώνες βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους να εξαπατήσουν. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα, χρησιμοποιώντας το domain Facebook.com.
1. Οι απατεώνες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικούς χαρακτήρες για να κατασκευάσουν κακόβουλο domain που να μοιάζει με έναν νόμιμο . Αυτή είναι η λεγόμενη "επίθεση ομογραφίας".
Για παράδειγμα, faceb00k [.] com: το γράμμα "o" στο "facebook" αντικαθίσταται από τον αριθμό "μηδέν"
facebook [.] com: το γράμμα "о" είναι στην πραγματικότητα το κυριλλικό μικρό γράμμα "o" , όχι το λατινικό "o"
2. Θα μπορούσαν να "συνδυάσουν αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα με άλλες λέξεις-κλειδιά για να δημιουργήσουν domain. Αυτό είναι που ονομάζεται "combo squatting". Για παράδειγμα:
helpdesk-facebook [.] com
facebook [.] com-legit.com
3. Θα μπορούσαν να "εκμεταλλευτούν τις μικρές οθόνες σε κινητές συσκευές που δεν μπορούν να εμφανίσουν τον πλήρη τομέα". Για παράδειγμα:
facebook [.] com.long.subdomain.that.will.not.be.fully.shown.on.mobile.devices.com
4. Θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν κοινά ορθογραφικά λάθη ή τυπογραφικά λάθη, για παράδειγμα:
faecbook [.] com
faceboook [.] com
Για να κάνουν τα domain πιο αληθοφανή, οι απατεώνες θα παρουσιάσουν ακόμη και έγκυρα πιστοποιητικά ασφαλείας, για να εξαπατήσουν τα προγράμματα περιήγησης να εμφανίζουν το ¨λουκέτο¨ ένδειξης "ασφαλές".
Επομένως, δεν αρκεί να ελέγξετε αν ένας ιστότοπος έχει https σήμερα, πριν εισαγάγετε προσωπικά στοιχεία, όπως διεύθυνση, αριθμούς πιστωτικών καρτών κ.λπ.
Αυτή την εβδομάδα, οι μηχανικοί του Facebook David Huang, Bartosz Niemczura και Amy Xu ανακοίνωσαν ότι η εταιρεία επεκτείνει τις δυνατότητες του εργαλείου παρακολούθησης της διαφάνειας του πιστοποιητικού ώστε οι ιδιοκτήτες ιστότοπων να μπορούν να ενημερώνονται έγκαιρα όταν για κακόβουλες ενέργειες.
Το εργαλείο θα παρακολουθεί την έκδοση πιστοποιητικών για ένα domain και θα ενημερώνει τους ιδιοκτήτες του domain για μια πιθανή απάτη, ώστε να μπορούν να αναλάβουν δράση γρήγορα και να προστατεύσουν τους χρήστες τους.
Με τις επιθέσεις phishing όλο και πιο εξελιγμένες κάθε μέρα, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων πρέπει να γίνουν έξυπνοι.
Όπως εξηγούν οι μηχανικοί, "κάθε φορά που εμφανίζεται ένα νέο πιστοποιητικό σε οποιοδήποτε δημόσιο μητρώο έκδοσης πιστοποιητικών, το εργαλείο μας αναλύει τα domain που καθορίζονται από το πιστοποιητικό για απόπειρες ηλεκτρονικού" ψαρέματος ", λαμβάνοντας υπόψη τις πιο κοινές τεχνικές πλαστογράφησης.
Το μόνο που έχετε να κάνετε για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία παρακολούθησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου https://developers.facebook.com/tools/ct/subscriptions
Τέλος, το Facebook επεκτείνει επίσης το API του Webhook ώστε να επιτρέψει στους προγραμματιστές να ενσωματώσουν τη δυνατότητα ανίχνευσης ηλεκτρονικού "ψαρέματος" στα δικά τους συστήματα. Απλώς ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται στην τεκμηρίωση για να τα ρυθμίσετε.
Πηγή: wersm.com
Η «μεγάλη μπλε» συνεχίζει να αναπτύσσει διαχρονικά κορυφαίες τεχνολογίες και λύσεις, βοηθώντας επιχειρήσεις και οργανισμούς να δραστηριοποιούνται δυναμικά και ανταγωνιστικά σε κάθε εποχή.
Η IBM -που φέτος συμπληρώνει 80 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην Ελλάδα και 107 παγκοσμίως- διαθέτει ένα μοναδικό προσόν που δεν το συναντάμε συχνά όχι μόνο στον ευρύτερο χώρο της τεχνολογίας, αλλά και γενικότερα στις δέλτους της επιχειρηματικότητας: έχει αποδείξει έμπρακτα όχι μια και δυο, αλλά πολλές φορές ότι μπορεί να «ακούει» τα κελεύσματα των καιρών (αν όχι να συμμετέχει στη διαμόρφωσή τους), να επανεφευρίσκει τον εαυτό της, να επανατοποθετείται κατάλληλα και να ανοίγει νέους δρόμους για την ίδια και τους πελάτες της.
Από τους ηλεκτρομηχανικούς tabulators του 1911 [άλλωστε, ως Computing-Tabulating-Recording Company (CTR) ξεκίνησε, για να μετονομαστεί σε International Business Machines το 1924] ως τον πρωτοποριακό σούπερ-υπολογιστή Watson και τις άλλες υπερσύγχρονες σημερινές υποδομές της, η αιωνόβια «μεγάλη μπλε» (Big Blue είναι το χαϊδευτικό της…) έχει συνεισφέρει με συνέπεια και αποτελεσματικότητα στην τεχνολογική και επιχειρηματική πορεία μας, όντας διαχρονικά μία από τις πιο σημαντικές και καινοτόμες εταιρείες στον τομέα της Πληροφορικής και της παροχής υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Τα γενέθλια στάθηκαν η αφορμή για μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης, την Τετάρτη 2 Μαΐου, με τον CEO της ΙΒΜ για την Ελλάδα και την Κύπρο, Σπύρο Πουλίδα, ο οποίος μίλησε για το παρόν και το μέλλον της εταιρίας, παρουσίασε τις αναδυόμενες νέες τεχνολογίες που θα μεταβάλλουν ριζικά το επιχειρηματικό τοπίο το επόμενο διάστημα και ανέλυσε τη στρατηγική που σχεδίασαν και υλοποιούν, δίνοντας έμφαση φυσικά στην ελληνική αγορά.
Οι βασικοί άξονές της είναι πέντε: Υβριδικό cloud, γνωσιακές (cognitive) λύσεις, ΙοΤ, Business Analytics και Υπηρεσίες στο χώρο της Ασφάλειας (Managed Security Services) και για όλα αυτά προσφέρονται ολοκληρωμένες λύσεις με στόχο την αύξηση της ανταγωνιστικότητας επιχειρήσεων και οργανισμών.
Καινοτόμα και σύνθετα έργα
Έχοντας υλοποιήσει πρώτα εκείνη με θετικότατα αποτελέσματα τον ψηφιακό μετασχηματισμό της την τελευταία πενταετία, η IBM υλοποιεί σε Ελλάδα και Κύπρο καινοτόμα και σύνθετα έργα, προωθώντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, που θα συμβάλει στην ανάπτυξη της Οικονομίας στο σύνολό της.
Συνέπεια αυτής της πολυεπίπεδης στρατηγικής είναι η σημαντική αύξηση του μεριδίου της εταιρίας στην τοπική αγορά, την περίοδο 2014-18, η οποία συνοδεύτηκε από αύξηση κύκλου εργασιών κατά 28-30%.
Η ΙΒΜ υλοποιεί σήμερα έργα σε κορυφαίους οργανισμούς και επιχειρήσεις στη χώρα (πρακτικά, την ενδιαφέρει κάθε εταιρία άνω των 100 εργαζομένων) αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τις υψηλές δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού της σε τομείς όπως:
• στo Cloud και τις Υπηρεσίες Διαχείρισης & Λειτουργίας Τεχνολογικών Υποδομών (Μanaged Services) (σημαντικές ενδεικτικές υλοποιήσεις σε Eurobank, ICAP, Όμιλο Σκλαβενίτη, Κωτσόβολο, Interamerican, Τράπεζα Κύπρου κ.ά)
• στην Υιοθέτηση Καινοτόμων Τεχνολογιών από τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα (G-Cloud της Κοινωνίας της Πληροφορίας ΑΕ και της Γεν. Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων)
• στην ασφάλεια των υποδομών Πληροφορικής οργανισμών (Ελληνικό Κτηματολόγιο κ.ά)
• στον τομέα του Customer Experience, των Big data και των Business Analytics (Cosmote, Interamerican, Alpha Bank κ.ά.)
• στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των επιχειρήσεων με στρατηγικές συνεργασίες (Τράπεζα Κύπρου στην Κύπρο, Κωτσόβολος στην Ελλάδα κ.ά,) όπου η IBM έχει επιλεγεί ως στρατηγικός εταίρος, καθώς και στην ανάπτυξη του API Economy (παροχή σχετικών τεχνολογικών λύσεων σε Τράπεζα Πειραιώς, Τράπεζα Κύπρου κ.ἀ.)
• στον εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των κεντρικών υποδομών οργανισμών με υιοθέτηση των συστημάτων IBM Mainframe z14 και κορυφαίων αποθηκευτικών λύσεων με εγκαταστάσεις σε μεγάλα Data Centers (Εθνική Τράπεζα και Eurobank
• στην υλοποίηση σε περισσότερες από 100 μεγάλες επιχειρήσεις εφαρμογών SAP και υποδομών SAP HANA, που βασίζονται στις πλέον προηγμένες τεχνολογικές πλατφόρμες συστημάτων ΙΒΜ Power Linux
• στο σχεδιασμό, ανάπτυξη και υποστήριξη επιχειρηματικών λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας με εξειδίκευση ανά τομέα αγοράς και έμφαση στον χρηματο-οικονομικό τομέα (Τράπεζες, Ασφαλιστικές Εταιρείες), την Ενέργεια, τη Βιομηχανία, τις Τηλεπικοινωνίες, την Υγεία, το Λιανικό Εμπόριο και τις Ψηφιακές Υπηρεσίες & Λύσεις.
Κίνητρα για brain gain…
Ιδιαίτερη αναφορά (καθώς αγγίζει το πάντα ευαίσθητο θέμα του brain drain) έγινε στη δημιουργία του Κέντρου Εξειδίκευσης Big Data & Business Analytics, το οποίο δημιούργησε η IBM στην Ελλάδα το 2014, καθώς και του Κέντρου Παροχής Υπηρεσιών υποστήριξης των τεχνολογικών υποδομών της DOW Chemical διεθνώς, που έχουν ενταχθεί στο διεθνές δίκτυο κέντρων εξειδίκευσης της ΙΒΜ και εξασφαλίζουν τη δημιουργία ποιοτικών θέσεων εργασίας στην Ελλάδα.
Στα δύο κέντρα απασχολούνται σήμερα πολλές δεκάδες Έλληνες επιστήμονες και μηχανικοί (περίπου 65, σε σύνολο 300 εργαζομένων που απασχολεί άμεσα η εταιρεία στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα, απασχολεί άλλους 300 στις σταθερά συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, με τις προσλήψεις να συνεχίζονται), οι οποίοι παρέχουν υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Μ’ αυτό τον τρόπο, η εταιρία τους δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε σύνθετα έργα, στο πλαίσιο των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της IBM, και σημαντικός αριθμός Ελλήνων επιστημόνων κατέχουν πλέον καίριες θέσεις σε Κέντρα Έρευνας & Τεχνολογίας της εταιρείας, παγκοσμίως.
Επίσης, η IBM συνεργάζεται στενά με ελληνικά ΑΕΙ παρέχοντας μέσα από το διεθνές Ακαδημαϊκό της Πρόγραμμα, τη δυνατότητα δωρεάν χρήσης επιλεγμένων προϊόντων λογισμικού για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της προσπάθειας να εξοπλισθούν οι νέοι επιστήμονες με δεξιότητες σε αναδυόμενους τομείς υψηλής ζήτησης στην αγορά - όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και τα Big Data - η ΙΒΜ συνεργάζεται σε μεταπτυχιακό επίπεδο με κορυφαία Πανεπιστήμια της χώρας, όπως με τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (υπηρεσίες ΙΒΜ Watson στο ΙΒΜ Cloud), το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (τομέας Business Analytics), το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών σε εξειδικευμένα ερευνητικά προγράμματα κ.α.
Τέλος, στο πλαίσιο διαγωνιστικού προγράμματος παροχής δωρεάν (pro-bono) συμβουλευτικών υπηρεσιών, η εταιρεία υλοποίησε τα τελευταία χρόνια την πρωτοβουλία ΙΒΜ Smarter Cities Challenge (@CitiesChallenge) στους Δήμους της; Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, προσφέροντας τεχνογνωσία σε σημαντικά θέματά τους.
Αισιοδοξία για το μέλλον
Στις περίπου δυο ώρες της συζήτησης ειπώθηκαν και ακούστηκαν πολλά, όλα χρήσιμα και σημαντικά -με ιδιαιτέρως αισιόδοξη την πρόβλεψη του Σπύρου Πουλίδα ότι, φέτος, για πρώτη φορά έπειτα από αρκετά χρόνια κρίσης, η αγορά λύσεων Πληροφορικής στην Ελλάδα θα έχει θετικό πρόσημο…
Σπύρος Πουλίδας
Το resume, όμως, διατυπώθηκε με τον καλύτερο τρόπο στη δήλωση/σχόλιο του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΙΒΜ για την Ελλάδα και την Κύπρο:
«Είμαστε υπερήφανοι που, ύστερα από 80 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η εταιρεία απασχολεί εδώ σημαντικότατο ανθρώπινο δυναμικό υψηλών προδιαγραφών –σε μεγάλο ποσοστό μηχανικοί & επιστήμονες πληροφορικής- που σχεδιάζουν, υλοποιούν και υποστηρίζουν πολυσύνθετα και καινοτόμα έργα σε μεγάλους οργανισμούς του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα της χώρας, τα οποία δεν απαιτούν μόνο τεχνολογίες αιχμής, αλλά και κορυφαία τεχνογνωσία και δεξιότητες.
Κεντρικός άξονας της στρατηγικής της ΙΒΜ στην Ελλάδα και την Κύπρο παραμένει η δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας μέσω των προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών που διαθέτει στις δύο αγορές, καθώς και η υποστήριξη και ο εκσυγχρονισμός των ψηφιακών υποδομών των μεγαλύτερων επιχειρήσεων και οργανισμών, συνεισφέροντας στην ανάπτυξη και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής και κυπριακής οικονομίας».
Η Athens Technology Center (ATC) , με εκτενή εμπειρία στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για την αγορά των Μέσων Ενημέρωσης, παρουσιάζει σε εκδήλωση του Eυρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας (ECI) τις πλατφόρμες Truly Media και TruthNest που έχει αναπτύξει στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του φαινομένου των ψευδών ειδήσεων.
Αναλυτικότερα, στην ημερίδα που συνδιοργανώνουν τo ECI, το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση και το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) την Πέμπτη 3 Μαΐου, θα εξεταστούν μεταξύ άλλων ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης στην αντιμετώπιση των ψευδών ειδήσεων καθώς και τα ελληνικά «όπλα» που έχουν διαμορφωθεί για το σκοπό αυτό.
Κυρίαρχο ρόλο στη σκηνή αυτή έχει η πλατφόρμα Truly Media της ATC, την οποία χρησιμοποιεί ήδη η Διεθνής Αμνηστία για την επιβεβαίωση αναφορών σχετικών με περιστατικά παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και η οποία αποτελεί μία εφαρμογή συλλογής, οργάνωσης και εκτίμησης της αξιοπιστίας πληροφοριών που βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αντίστοιχα, το TruthNest είναι μία εφαρμογή ανάλυσης περιεχομένου που προέρχεται από το Twitter και προσφέρει στους χρήστες χρήσιμα στοιχεία που μπορούν να τους βοηθήσουν στην εκτίμηση της αξιοπιστίας πληροφοριών και πηγών.
Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα https://www.sostar.gr της γνωστής εταιρείας Sostar Α.Ε. η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των δερμοκαλλυντικών προϊόντων είναι στον αέρα από την ΕΛΕΔ.
Η μελέτη, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του νέου eshop πραγματοποιήθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου, η οποία έχει αναλάβει το σύνολο των ενεργειών Digital Performance Marketing της Sostar (ενδεικτικά: στρατηγική, διαχείριση Social Media (Facebook, Instagram), προώθησή της στη Google (Adwords).
Το νέο eshop είναι Responsive Design και προσφέρει στον χρήστη, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί, εύκολη περιήγηση στα προϊόντα, αναλυτική περιγραφή του εκάστοτε προϊόντος αλλά διαθέτει και χάρτη με όλα τα συνεργαζόμενα φαρμακεία εντός συνόρων, ενώ στο blog θα βρει χρήσιμες πληροφορίες τόσο για τα προϊόντα, όσο και για τις πρώτες ύλες καθώς και τα νέα της εταιρείας.
Η Sostar έχει καταφέρει να πρωτοστατήσει αξιοποιώντας τους ελληνικούς πόρους, παράγοντας υψηλής ποιότητας προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος, τα οποία είναι εμπλουτισμένα με φυσικά εκχυλίσματα, βότανα και αιθέρια έλαια.
Οι χαμηλές τιμές που θα παρατηρήσετε δεν θα πρέπει να σας ξαφνιάσουν ούτε να σας προβληματίσουν. Έχουν καταφέρει να συνδυάσουν την άριστη ποιότητα με εξαιρετικές τιμές!
Να σας ενημερώσουμε ότι τα προϊόντα Sostar θα τα βρείτε αποκλειστικά στα φαρμακεία, ενώ είναι Χρυσό Μέλος στην “ΠΥΛΗ” των ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ και το δίκτυό της επεκτείνεται τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας.
Στην ΕΛΕΔ είμαστε περήφανοι που μαΗ Sostar απέκτησε νέα ηλεκτρονική «στέγη»!ς εμπιστεύτηκαν τόσο για την κατασκευή του νέου eshop όσο και για την εκπροσώπησή τους στον κόσμο του Digital, μέσα από τις ενέργειες του Digital Performance Marketing που αναφέραμε.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77