Ένα GOLD award στην κατηγορία Effective Use of Data ήρθε να προστεθεί στο ήδη πλούσιο παλμαρέ της Generation Y – International e-Business Experts μέσα από τη συμμετοχή της στα διεθνούς κύρους IAB MiXX Awards που διοργανώθηκαν για τέταρτη χρονιά με στόχο την ανάδειξη των καλύτερων έργων στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα, όπως και των πιο αποτελεσματικών πρακτικών που ενέπνευσαν το ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της λαμπερής βραδιάς, την Πέμπτη 12/07 στον θερινό κινηματογράφο Μπομπονιέρα στην Κηφισιά, η Generation Y κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία διάκριση για τις καινοτόμες πρακτικές έρευνας αγοράς που εφάρμοσε στην υλοποίηση της marketing καμπάνιας «Όποιος κι αν είναι ο λόγος» για λογαριασμό του γνωστού ηλεκτρονικού καταστήματος αθλητικών ειδών Delikaris Sport.
Το συγκεκριμένο βραβείο, αποτελεί μία σημαντική διάκριση που ήρθε να επισφραγίσει την συνεχώς αυξανόμενη εξάπλωση του brand στο χώρο του online εμπορίου αθλητικών ρούχων και υποδημάτων.
Από την Generation Υ το «παρών» στην τελετή έδωσε η Νανά Ιωακειμίδου – Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας, η οποία συνοδευόταν από τον ίδιο τον κύριο Δελικάρη και τη σύζυγό του.
«Ως μία εταιρία που στοχεύει στην συνολική επιχειρηματική ανάπτυξη των πελατών μας, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η κορυφαία «χρυσή» διάκριση για την εταιρία μας, ήρθε για το τμήμα Έρευνας Αγοράς, το οποίο αποτελεί ανάποσταστο κομμάτι των υπολοίπων business units της Generation Y και στοχεύει στην παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας , όπως επίσης διακρίνει την εταιρία σε σχέση με τις συνήθεις πρακτικές της υπόλοιπης αγοράς στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού επιχειρείν», τόνισε κατά τη διάρκεια της βραδιάς η κα Ιωακειμίδου.