Tech & Business

Η ιστοσελίδα του ΕΣΡ από την ΕΛΕΔ!

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου υλοποίησε και σας παρουσιάζει τη νέα ιστοσελίδα του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, www.esr.gr

Το Ε.Σ.Ρ. ιδρύθηκε το 1989 και αποτελεί μία από τις πρώτες Ανεξάρτητες Αρχές στην Ελλάδα.

Οι βασικές αρμοδιότητες του Ε.Σ.Ρ. αφορούν στη χορήγηση των αδειών λειτουργίας στους ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς και στον έλεγχο τήρησης της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας από το σύνολο των ιδιωτικών και δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών σταθμών.

Σε κάμψη η νέα επιχειρηματικότητα τον τελευταίο χρόνο.

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της ετήσιας σχετικής έρευνας του ΙΟΒΕ

Αν η αίσθησή σας, τους τελευταίους μήνες, είναι ότι κάτι δεν πάει καλά με τη νέα επιχειρηματικότητα, ότι υπάρχουν προβλήματα ιδιαίτερα στα αρχικά στάδια, κι ότι οι συνεχείς πιέσεις λόγω της χρονίζουσας κρίσης εξακολουθούν να έχουν άκρως αρνητικό αντίκτυπο και σ’ αυτόν τον τομέα, μην ανησυχείτε… δεν είστε απαισιόδοξοι – όντως υπάρχει πρόβλημα, το οποίο αποδεικνύεται από αριθμούς, στατιστικές και πλήθος στοιχείων, τα οποία συγκέντρωσε το Ίδρυμα Οικονομικών & Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ).

Η Ετήσια Έκθεση για την Επιχειρηματικότητα 2016-2017 παρουσιάσθηκε τη Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου, δημοσιεύεται ανελλιπώς κάθε χρόνο από το 2003 και εντάσσεται στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΙΟΒΕ στο παγκόσμιο ερευνητικό πρόγραμμα Global Entrepreneurship Monitor (GEM).

Η εκδήλωση άνοιξε με τους χαιρετισμούς του Προέδρου του Δ.Σ του ΙΟΒΕ, Τάκη Αθανασόπουλου, και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Eurobank (που φιλοξένησε την εκδήλωση στα κεντρικά γραφεία της, στο Σύνταγμα) Φωκίωνα Καραβία, ενώ τα βασικά ευρήματα της Έκθεσης παρουσίασε ο Άγγελος Τσακανίκας, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Παρατηρητηρίου Επιχειρηματικότητας του ΙΟΒΕ.

Κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο αναπληρωτής υπουργός Έρευνας & Καινοτομίας, Κώστας Φωτάκης, που παρουσίασε τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για τη «θεραπεία» των πολλών προβλημάτων της καθημερινότητας στο χώρο της επιχειρηματικότητας, ενώ ακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή των Αλέξανδρου Ελευθεριάδη, Chief Scientist & Co-founder της Vidyo, Γιώργου Δημόπουλου, Partner της VentureFriends, Γιάννη Καλογήρου, Καθηγητή στο ΕΜΠ και Ρούλας Μπαχταλιά, Programme Manager του προγράμματος EGG της Eurobank, με συντονιστή τον Γενικό Διευθυντή του ΙΟΒΕ,καθηγητή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Νίκο Βέττα.

Όπως προκύπτει από την Έκθεση, λοιπόν, παρά τη σταθεροποίηση της οικονομίας, οι έντονες αβεβαιότητες για την πορεία της οικονομικής πολιτικής, σε συνδυασμό με τη φορολογική πίεση στην αυτοαπασχόληση και τους ελεύθερους επαγγελματίες, φαίνεται πως επηρέασαν την επιχειρηματική δραστηριοποίηση στη διάρκεια του 2016, με αποτέλεσμα κάμψη της επιχειρηματικότητας αρχικών σταδίων και σημαντική υποχώρηση του ποσοστού των ατόμων που βρίσκονταν στα αρχικά στάδια έναρξης μιας νέας επιχείρησης.

Επίσης, τα ποιοτικά στοιχεία της νέας επιχειρηματικότητας μάλλον επιδεινώνονται, καθώς περιορίζεται η καινοτομικότητα, διατηρείται σε υψηλό επίπεδο η επιχειρηματικότητα ανάγκης, διευρύνονται τα εγχειρήματα στον τομέα της λιανικής, ενώ ακόμα δεν φαίνεται να κινητοποιούνται επαρκώς στην επιχειρηματικότητα άτομα από δεξαμενές υψηλότερου μορφωτικού επιπέδου.

Βεβαίως, υπάρχουν και θετικές εξελίξεις: επισημαίνεται εντονότερη αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, ενίσχυση της επιχειρηματικότητας ευκαιρίας, καθώς και ενίσχυση της εξωστρέφειας, αν και αυτή φαίνεται να σχετίζεται περισσότερο με τον σχετικά υψηλό αριθμό εγχειρημάτων υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού, που εκ φύσεως έχουν εξωστρεφή χαρακτήρα.

Η έκθεση περιλαμβάνει,επίσης, ανάλυση των χαρακτηριστικών των νέων εγχειρημάτων από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας(seniorentrepreneurship), καθώς και ποσοτική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εξωστρέφεια των εγχειρημάτων.


Τα βασικά ευρήματα της Έκθεσης για την Επιχειρηματικότητα είναι τα εξής:

 Το ποσοστό του πληθυσμού ηλικίας 18-64 ετών που βρισκόταν το 2016 σε αρχικά στάδια επιχειρηματικής ενεργοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της αυτοαπασχόλησης, υποχωρεί στο 5,7% (περίπου 380.000 άτομα) από 6,7% (περίπου 450.000) το 2015. Πρόκειται για μία από τις χαμηλότερες διαχρονικά επιδόσεις της χώρας (2003-2016: 6,9%).

 Το ποσοστό του πληθυσμού που δηλώνει πως διέκοψε ή ανέστειλε την επιχειρηματική του δραστηριότητα το 2016 ανέρχεται στο 3,8% του πληθυσμού (περίπου 260.000 άτομα), υψηλότερα από το αντίστοιχο ποσοστό του 2015 (3,0%). Επτά στους δέκα δηλώνουν ως βασικότερο λόγο διακοπής ή αναστολής λειτουργίας της επιχείρησης την έλλειψη κερδοφορίας.

 Το 41% των επιχειρηματιών αρχικών σταδίων (περίπου 160.000 άτομα) ξεκίνησαν ένα επιχειρηματικό εγχείρημα από ανάγκη, ενώ το 36,1% (περίπου 140.000 άτομα) διέκριναν κάποια επιχειρηματική ευκαιρία. Σε σχέση με τον μέσο όρο άλλων ευρωπαϊκών χωρών που ανήκουν στην ομάδα της καινοτομίας (δηλ. των πιο αναπτυγμένων χωρών, στις οποίες ανήκει και η Ελλάδα), η επιχειρηματικότητα ευκαιρίας κινείται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα (55,8%), ενώ η επιχειρηματικότητα ανάγκης βρίσκεται σε υψηλότερα (22,8%).

 Η γυναικεία επιχειρηματικότητα αρχικών σταδίων μειώθηκε σε 4,8% (περίπου 168.000 γυναίκες) από 6% το 2015, ενώ στους άνδρες μειώθηκε σε 6,6% (περίπου 200.000 άνδρες) από 7,5% το 2015.

 Σχεδόν ένας στους τρεις επιχειρηματίες (ποσοστό 35%) έχει τουλάχιστον ένα πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με το 7,8% μάλιστα να διαθέτει κάποιου είδους μεταπτυχιακή ειδίκευση. Όμως, σχεδόν το 42,7% είναι απλώς απόφοιτοι Λυκείου, ποσοστό μάλιστα που παρουσιάζει το 2016 ενίσχυση σε σχέση με το 2015.

 To 2,9% των ατόμων ηλικίας 18-64 ετών, (περίπου 212.000 άτομα) δήλωσαν πως διαδραμάτισαν ρόλο άτυπου επενδυτή για τη χρηματοδοτική υποστήριξη επιχειρηματικής πρωτοβουλίας άλλων, ποσοστό ελαφρώς χαμηλότερο από το 2015 αλλά κι από το μέσο όρο των χωρών καινοτομίας (3,4%). Ποσοστό της τάξης του 84% των άτυπων επενδυτών,όμως,είναι μέλη του στενότερου ή ευρύτερου οικογενειακού κύκλου του νέου επιχειρηματία (ΣΣ. για να επιβεβαιωθεί η γνωστή ρήση πως, οι πρώτοι στους οποίους απευθύνονται οι startupersγια οικονομική ενίσχυση, είναι το «τρίπολο» friends–fools–family...)

 Σε κλαδικό επίπεδο, διατηρείται υψηλό το ποσοστό των εγχειρημάτων στον πρωτογενή τομέα (7,7%, το 2016) που είναι μια από τις υψηλότερες σχετικές επιδόσεις διαχρονικά. Tα νέα εγχειρήματα στον κλάδο της μεταποίησης μάλλον μειώνονται, ενώ σημαντική άνοδος σημειώνεται στο ποσοστό όσων εντάσσονται στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.

Συνεπώς, η σταθεροποίηση της οικονομίας το 2016 και η μικρή ενίσχυση της ιδιωτικής κατανάλωσης φαίνεται πως ενισχύουν και πάλι το ενδιαφέρον για εγχειρήματα λιανικής, εξέλιξη που επαναφέρει χαρακτηριστικά ενός προτύπου ανάπτυξης το οποίο χαρακτήρισε την προς κρίσηςεποχή.

 Τρεις στους πέντε επιχειρηματίες δηλώνουν ότι κανένας δυνητικός πελάτης δεν πρόκειται να θεωρήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους νέα και πρωτοποριακά, ενώ ποσοστό 15,6% δηλώνει αντίθετα πως όλοι θα θεωρήσουν τα προϊόντα τους καινοτομικά... Το εύρημα αυτό πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός ότι τα νέα εγχειρήματα αφορούν κυρίως στους τομείς υπηρεσιών προς τον καταναλωτή.

 Σχεδόν ένας στους τρεις επιχειρηματίες αρχικών σταδίων το 2016 φαίνεται να μην απασχολεί κανέναν άλλον στο νέο του εγχείρημα, ενώ τρεις στους πέντε απασχολούν ως 5 άτομα στο ξεκίνημα. Τα νέα εγχειρήματα φαίνεται πως, τελικά, είναι πολύ μικρές επιχειρήσεις, κάτι που συμβαίνει και σε αρκετές άλλες χώρες. Μ’ άλλαλόγια, τα νέα εγχειρήματα προσφέρουν απασχόληση κυρίως στους ιδρυτές τους.

 Ένας στους τρεις επιχειρηματίες δηλώνει ότι απευθύνεται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά, ενώ ίδιο και το ποσοστό των επιχειρήσεων που δηλώνει ότι πάνω από το ¼ του τζίρου τους προέρχεται από πελάτες εξωτερικού, επίδοση ελαφρώς χαμηλότερη από τον μέσο όρο των χωρών καινοτομίας (35%). Πάντως, για πρώτη φορά φαίνεται να ενισχύεται -εκτός από την έκταση των εξαγωγών- και η έντασή τους, καθώς το ποσοστό όσων εξάγουν πάνω από το 25% του κύκλου εργασιών τους ξεπέρασε για πρώτη φορά το 70%.

 Παρότι το 64% των πολιτών της χώρας δηλώνουν ότι η επιχειρηματικότητα αποτελεί μια καλή επαγγελματική σταδιοδρομία και 66% δηλώνουν ότι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες αντιμετωπίζονται με σεβασμό και καταξίωση, το ποσοστό του πληθυσμού που διαβλέπει επιχειρηματικές ευκαιρίες το επόμενο εξάμηνο στη χώρα είναι το χαμηλότερο παγκοσμίως: μόλις 13%. Από την άλλη, αν και το 71% των νέων επιχειρηματιών δηλώνει ότι διαθέτει τις ικανότητες και τις γνώσεις για την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας, η Ελλάδα διατηρεί διαχρονικά μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στον κόσμο (περίπου 70%) στο φόβο της αποτυχίας.

Τα εμπόδια στην επιχειρηματικότητα

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας του 2016, το επιχειρηματικό περιβάλλον στη χώρα παραμένει δυσμενέστερο σε σύγκριση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες καινοτομίας.

Η χαμηλή δυναμική της ελληνικής επιχειρηματικότητας ερμηνεύεται σε ένα βαθμό από τις επιπτώσεις της κρίσης, κυρίως όμως οφείλεται σε δομικές και διαρθρωτικές αδυναμίες της χώρας που σχετίζονται με τη γραφειοκρατία, το ασταθές φορολογικό πλαίσιο, αλλά και τη μη διαθεσιμότητα ή μη αποτελεσματική λειτουργία μηχανισμών προώθησης και υποστήριξης της επιχειρηματικότητας.

Τα βασικά εμπόδια επιχειρηματικής δραστηριοποίησης στην Ελλάδα σε σημαντικό βαθμό εκπορεύονται από την έλλειψη ενός γενικότερου πλαισίου εθνικών πολιτικών για την επιχειρηματικότητα, αλλά και την αναποτελεσματικότητα των πολιτικών σε ότι αφορά στη φορολογία των νέων επιχειρήσεων, στη γραφειοκρατία, αλλά και σε άλλους παράγοντες όπως π.χ. στη μη αποτελεσματική λειτουργία των δημόσιων φορέων που εποπτεύουν την ίδρυση των νέων επιχειρήσεων.

Σημαντικά προσκόμματα στην επιχειρηματικότητα τίθενται ακόμα από τη δυσκολία πρόσβασης σε χρηματοδότηση, τα υψηλά εμπόδια εισόδου στην αγορά, αλλά και τη λειτουργία του ευρύτερου πολιτικού και κοινωνικού περιβάλλοντος.

Από την άλλη, βασικά κίνητρα προώθησης της επιχειρηματικότητας σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες μπορούν να αποτελέσουν η αναβάθμιση του επιπέδου εκπαίδευσης, εστιάζοντας κυρίως στην ανάπτυξη του επιχειρείν, και η υλοποίηση δράσεων που ενθαρρύνουν την επιχειρηματικότητα, παρέχοντας κίνητρα για την έναρξη νέων εγχειρημάτων.

Για περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με το Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας τουΙΟΒΕ, καθώς και για το πλήρες κείμενο της έκθεσης μπορείτε να επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπό του στη διεύθυνση http://iobe.gr/

 

Το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων επιλέγει τo newsasset της ATC

Το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΚΥΠΕ) εμπιστεύθηκε την πλατφόρμα newsasset Agency της Athens Technology Center (ATC) για να καλύψει τις καθημερινές δραστηριότητές του σε επίπεδο διαχείρισης και σύνταξης ειδήσεων, αλλά και της εμπορικής αξιοποίησής τους μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών.

Η πλατφόρμα newsasset πρόκειται να καλύψει τη διαδικασία διαχείρισης και διανομής ειδήσεων του Πρακτορείου συνολικά, ενώ ταυτόχρονα θα υποστηρίξει τον εξορθολογισμό των εσωτερικών ροών εργασίας.

Παράλληλα, μέσω αυτής της συνεργασίας, το ΚΥΠΕ ενσωματώνει τη μακροχρόνια εμπειρία, εξειδίκευση και ερευνητική δραστηριότητα της ATC στο χώρο των media, αποκτώντας πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, τεχνολογία αιχμής και εμπορικές συμμαχίες.

Η πλατφόρμα newsasset έχει επίσης επιλεγεί από τα Πρακτορεία Ειδήσεων της Πορτογαλίας, της Πολωνίας, της Ρωσίας, της Τυνησίας και άλλους μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς, ενώ αποτέλεσε το βασικό σύστημα που χρησιμοποίησε το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων για να αντιμετωπίσει την πρόκληση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Σύμφωνα με τον κο Γιώργο Πενηνταέξ, Διευθυντή του ΚΥΠΕ, “στο newsasset βρήκαμε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα, ικανή να υποστηρίξει όλες τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας, απλοποιώντας τις διαδικασίες παραγωγής, ενώ ταυτόχρονα μας εξασφαλίζει δυνατότητες επέκτασης και νέας εμπορικής δραστηριότητας.

Θεωρούμε πως η συνεργασία αυτή θα καλύψει όχι μόνο τις σημερινές ανάγκες του ΚΥΠΕ, αλλά κυρίως θα ενισχύει το δεσπόζοντα ρόλο του Κυπριακού Πρακτορείου, στον τομέα των ΜΜΕ στην Κύπρο”.

Από την πλευρά του ο κος ΓιάννηςΚλιάφας, Γενικός Διευθυντής της ATC, εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του, δηλώνοντας πως “η νέα συνεργασία έρχεται να επιβεβαιώσει την εκτενή εμπειρία της ATC στον τομέα των ΜΜΕ, με ειδικά σχεδιασμένες λύσεις διαχείρισης και διανομής περιεχομένου, τις οποίες εμπιστεύονται πρακτορεία ειδήσεων και εκδοτικοί οργανισμοί διεθνούς κύρους. ”

€20,4 εκατ. για την καινοτομία στη δημ/φία από την Google

Το ΙΤΕ η ελληνική συμμετοχή στον 4ο κύκλο του Ταμείου Καινοτομίας DigitalNewsInitiative

Ανακοινώθηκαν χθες οι αποδέκτες του 4ου γύρου χρηματοδότησης από το Ταμείο Καινοτομίας Digital News Initiative, με 120 projects από 26 ευρωπαϊκές χώρες να λαμβάνουν χρηματοδότηση €20.428.091 ως ενίσχυση για έργα δημοσιογραφικής καινοτομίας.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη ανεβάζει το μέχρι σήμερα συνολικό ποσό χρηματοδότησης στα €94 εκατ.

Το Ταμείο πρωτοπαρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2015 ως μέρος του Digital News Initiative (DNI), μιας συνεργασίας μεταξύ της Google και εκδοτών Τύπου στην Ευρώπη, για την υποστήριξη της υψηλού επιπέδου δημοσιογραφίας μέσα από την τεχνολογία και την καινοτομία, που δεσμεύτηκε να μοιράσει χρηματοδοτήσεις συνολικού ύψους €150 εκατ.

Στον τέταρτο γύρο υποβλήθηκαν 685 συμμετοχές από 29 χώρες, με τις 102 από αυτές να προκρίνονται για να λάβουν χρηματοδότηση. Από τα 102 έργα, τα 47 χαρακτηρίζονται πρωτότυπα (σε πρώιμο στάδιο, που δικαιούνται χρηματοδότηση έως €50.000) και τα 33 μεσαίου βεληνεκούς (ως και €300.000 χρηματοδότησης), ενώ τα 22 θεωρούνται μεγάλα έργα και δικαιούνται χρηματοδότηση ως και €1 εκατ.

Στον τρίτο γύρο, τον περασμένο Ιούλιο, είχε παρατηρηθεί σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος για έργα που σχετίζονται με την επαλήθευση γεγονότων, σε μια εποχή που τα fake news βρίσκονται σε άνθιση.

Η συγκεκριμένη τάση συνεχίζεται και στον τρέχοντα γύρο, ειδικά για την κατηγορία των πρωτότυπων έργων.

Επίσης, όσον αφορά στην κατηγορία των μεσαίων και μεγάλων έργων, ζητήθηκε από τους υποψήφιους να επικεντρωθούν στο monetization, απαίτηση που οδήγησε σε αύξηση των μεσαίων και μεγάλων έργων τα οποία, μέσω μηχανικής μάθησης, επιδιώκουν τη βελτίωση της επικοινωνίας σχετικά με το περιεχόμενο,με στόχο τη μετατροπή όλο και περισσότερων αναγνωστών σε συνδρομητές.

Στο σύνολο των επιλεγμένων έργων στον τελευταίο γύρο, ποσοστό 21% εστιάζει στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων και το 13% στη βελτίωση της αναζήτησης περιεχομένου, με προσωποποίηση σε κλίμακα.

Επιπλέον, σχεδόν το 37% των επιλεγμένων έργων αποτελούν συνεργασίες μεταξύ οργανισμών με παρόμοιους σκοπούς. Άλλα έργα περιλαμβάνουν στατιστικές μετρήσεις, ανάπτυξη του κοινού-στόχος καθώς και νέες διαφημιστικές ευκαιρίες.

Μια και μοναδική η ελληνική παρουσία
Η ελληνική υποψηφιότητα που διακρίθηκε σ’ αυτόν τον γύρο ως πρωτότυπο έργο, λαμβάνοντας χρηματοδότηση €50.000 από το DNI, είναι εκείνη του 'Ιδρύματος Τεχνολογίας & 'Ερευνας.

Το έργο «Check-it:ClearlyVisualizingfakenewssocialMedia» (ήτοι, «Έλεγξέ το: Απεικονίζοντας με σαφήνεια τις ψεύτικες ειδήσεις στα socialmedia»)που υπέβαλαν οι Ηρακλειώτες προτείνει τρόπους φιλτραρίσματος της ειδησεογραφίας και παρέχει στους χρήστες των socialmedia τα εργαλεία που απαιτούνται για τη διάκριση της αληθινής από την ψεύτικη είδηση. Το σύστημα που ανέπτυξε το ΙΤΕ αντιπαραβάλλει ένα άρθρο με βάσεις δεδομένων τόσο αληθινών όσο και ψευδών ειδήσεων, καταλήγοντας σε μια βαθμολογία η οποία αποτυπώνει το βαθμό αλήθειας και ακρίβειας της εκάστοτε είδησης…

ΥΓ. Διαβάζοντας, πάντως, τον πίνακα με τους χρηματοδοτούμενους του 4ου γύρου φορείς και οργανισμούς, δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι ως Ελλάδα βρισκόμαστε στις τελευταίες θέσεις, από πλευράς συμμετοχής, με μόλις έναν φορέα και με μικρό ποσό (μόνο €50.000, ως πρωτότυπη εργασία). Θα το ψάξουμε λιγάκι, αλλά –σε πρώτη ανάγνωση- καλό δεν θα το έλεγες…

 

Bραβεία για την e-fresh.gr στις κατηγορίες “Logistics” και “Food & Grocery”

Το 5ο και 6ο κατά σειρά βραβείο της απέσπασε η e-fresh.gr στο πλαίσιο της διοργάνωσης e-volutionawards 2018 υπό την αιγίδα του GRECA.

Ο θεσμός αναδεικνύει και βραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν με την κριτική επιτροπή να απαρτίζεται από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές πανεπιστημίων και εκπροσώπους φορέων.

Η e-fresh.gr διακρίθηκε στις κατηγορίες “Best in Food and Grocery” και “Υπηρεσίες Logistics” υπογραμμίζοντας την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει τόσο σε επίπεδο προσφοράς προϊόντων όσο και στην ασφαλή και ταχύτατη μεταφορά τους στο χώρο παράδοσης.

Η Ζήνα Μαυροειδή, MD της e-fresh.gr δήλωσε σχετικά: «Είναι σημαντικό πως κάθε νέα διάκριση της e-fresh.gr επιβραβεύει και ένα διαφορετικό κομμάτι της λειτουργίας μας.

Η βράβευση των logistics της e-fresh.gr ξεχωρίζει, αφού οι υπηρεσίες Logistics βρίσκονται στην καρδιά κάθε εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Είμαστε περήφανοι για την αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών που επιτρέπουν την παράδοση μιας ηλεκτρονικής παραγγελίας όχι απλά αυθημερόν αλλά και σε λίγες ώρες από την υποβολή της.

Πρόκειται για μια τεράστια καινοτομία που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην χώρα μας, αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε από έλληνες μηχανικούς και κοιτάει στα μάτια αντίστοιχα παραδείγματα εταιριών του εξωτερικού σε εδραιωμένες αγορές».

Εκπρόσωποι θεσμικών φορέων χαιρέτισαν την εκδήλωση η οποία επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του κλάδου, επιβράβευσε την καινοτομία και προσέφερε έμπνευση και κίνητρο για ακόμη πιο δημιουργική προσπάθεια στο πεδίο του e-commerce.

 

Αυτά έψαξαν οι Έλληνες χρήστες, φέτος, στο παγκόσμιο «ψαχτήρι»…

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, είθισται να «κλείνουμε» τους λογαριασμούς του δωδεκάμηνου που φεύγει αναπολώντας γεγονότα και στιγμές, καταγράφοντας νίκες και απώλειες, σημειώνοντας τάσεις και προφητείες που επαληθεύτηκαν ή όχι.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα «βαρόμετρα» είναι τα στατιστικά του Google Search, που ετοιμάζει για κάθε χώρα και δημοσιοποιεί στο τέλος κάθε χρόνου, το παγκόσμιο «ψαχτήρι. Κάθε χρόνο, το Year in Search αναδεικνύει τα πρόσωπα, τα θέματα, τα γεγονότα και τα μέρη που κέντρισαν φέτος την προσοχή του πλανήτη μέσα από τη μηχανή αναζήτησης της Google.

Τιμώντας το 2017 και τα νέα πράγματα που έφερε στο πέρασμά του, η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις των Ελλήνων ανεξαρτήτως θέματος, αλλά και ακόμα τέσσερις λίστες που αφορούν σε γεγονότα, διασημότητες, ταινίες και σειρές που τράβηξαν την προσοχή μας.

Από το Survivorως το Nomads κι από τις διασημότητες που έφυγαν από τη ζωή ως το Despacito, αυτός ο χρόνος μας επηρέασε με διαφορετικούς τρόπους. Για όλα τα καλά και τα κακά που συνέβησαν φέτος, οι Έλληνες απευθύνθηκαν στην Αναζήτηση Google για να μάθουν και να καταλάβουν περισσότερα για καθετί που τους ενδιέφερε.

Συγκεκριμένα, με τις αναζητήσεις μας, ξεχωρίσαμε τα reality shows που δοκίμασαν τους συμμετέχοντες ως προς την δυνατότητά τους να επιβιώνουν, αλλά και να συνδυάζουν σωστά τα ρούχα τους.

Ακούσαμε ξανά και ξανά το Despacito αλλά και τα τραγούδια της Eurovision. Mνημονεύσαμε τη Zωή Λάσκαρη και τον Στάθη Ψάλτη που χάρισαν μεγάλες στιγμές στον ελληνικό κινηματογράφο, ενώ μας απασχόλησαν αρκετά θέματα της πολιτικής, κοινωνικής και πολιτικής επικαιρότητας.

Διαβάστε και… θυμηθείτε, λοιπόν!

Ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις 2017

1.Survivor
2.Κοινωνικό Μέρισμα
3.Eurovision 2017
4.Nomads
5.ZωήΛάσκαρη
6.Eurobasket 2017
7.ΣτάθηςΨάλτης
8.Despacito
9.My style rocks
10.iPhone 8


Επικαιρότητα

1. Κοινωνικό μέρισμα
2. ΕΦΚΑ
3. Ηριάννα
4. Καταλονία
5. Εκλογές Κεντροαριστεράς
6. Δασικοί Χάρτες
7. Σώρρας
8. Μάνδρα Αττικής
9. Ηλεκτρονικό εισιτήριο
10.Βόμβα Κορδελιό


Διασημότητες

1. Zωή Λάσκαρη
2. Στάθης Ψάλτης
3. Νανά Καραγιάννη
4. Ειρήνη Παπαδοπούλου
5. Νατάσα Καλογρίδη
6. Μαίρη Τσώνη
7. Λάουρα Νάργες
8. Ντάνος
9. ΣόφιΠασχάλη
10.Chester Bennington


Ταινίες

1. La la land
2. Fast and Furious 8
3. It
4. WonderWoman
5. Το τελευταίο σημείωμα
6. Justice League
7. Moonlight
8. Logan
9. Fifty Shades Darker
10.BladeRunner

 

Σειρές και Τηλεοπτικά

1. Survivor
2. Nomads
3. My style rocks
4. ΠαρθέναΖωή
5. Έλα στη θέση μου
6. SurvivalSecret
7. Τατουάζ
8. Συμμαθητές
9. Rising Star
10.Shopping Star


Περισσότερα για τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις στην Ελλάδα, μπορείτε να βρείτεστην επίσημη ιστοσελίδα της Google,εδώ .

 

Αυξάνεται το έλλειμμα δεξιοτήτων στο εργατικό δυναμικό

Έρευνα της ADECCO καταγράφει σημαντική αναντιστοιχία με τις ανάγκες των επιχειρήσεων


Το έχουμε πει, το έχουμε γράψει και το έχουμε διατυπώσει σε όλους τους τόνους, πως οι δεξιότητες του εργατικού δυναμικού στην Ελλάδα απέχουν σε μεγάλο βαθμό από τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων, καθώς η χώρα μας συνεχίζει να υστερεί «παραδοσιακά» σ’ ό,τι σχετίζεται με το (αναγκαίο, πλέον, λόγω των συνεχών ανατροπών που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις, αλλά και των ραγδαίων εξελίξεων στις εργασιακές προδιαγραφές) μοντέλο της δια βίου μάθησης.

Τη γενικότερη εντύπωση της υστέρησης ενισχύουν πια και τα αποτελέσματα ερευνών – συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα του δεύτερου μέρους της έρευνας «Η απασχολησιμότητα στην Ελλάδα-2017» που παρουσίασε η Adecco Ελλάδας, μέλους του Ομίλου Adecco, παγκόσμιου ηγέτη στην παροχή λύσεων Ανθρωπίνου Δυναμικού.

Σ’ αυτά, αποτυπώνεται η γνώμη των εργοδοτών για την αγορά εργασίας,με κύριο ερώτημα αν οι σημερινοί υποψήφιοι και οι εργαζόμενοι διαθέτουν τις δεξιότητες και τα χαρακτηριστικά που αναζητούν οι εταιρείες τους.

Παράλληλα, σκιαγραφείται η εικόνα που έχουν οι εργοδότες για το πόσο «ελκυστική» στους υποψηφίους είναι η εταιρεία τους, ενώ διατυπώνονται και προτάσεις για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των δεξιοτήτων που διαθέτουν οι υποψήφιοι και εκείνων που έχουν ανάγκη οι εταιρείες.

Σημαντικά τα προβλήματα

Από την έρευνα προκύπτει ότι οι εργοδότες θεωρούν πως οι δεξιότητες και οι ικανότητες του υφιστάμενου προσωπικού στην εταιρεία τους δεν ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

Το 44% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι οι εργαζόμενοί τους ανταποκρίνονται επαρκώς στις ανάγκες της εταιρείας, όταν το αντίστοιχο ποσοστό για το 2016 ήταν 64%, ενώ ποσοστό 52% απάντησαν ότι οι εργαζόμενοι ανταποκρίνονται μόνο εν μέρει στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων, ποσοστό που παρουσιάζει αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό του 2016, που ήταν 34%.

Άρα, έχει μειωθεί ο αριθμός των εργοδοτών που θεωρούν ότι το υφιστάμενο προσωπικό τους πληροί τις ανάγκες της θέσης του και της εταιρείας, όπως αυτές διαμορφώνονται στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.

Αξίζει,μάλιστα, να σημειωθεί ότι η αναντιστοιχία δεξιοτήτων που αναγνωρίζουν οι εργοδότες στην εν λόγω έρευνα, δεν αποτυπώνεται στην άποψη των υποψηφίων και των εργαζομένων που καταγράφηκε από την αντίστοιχη έρευνα, που είχε πραγματοποιηθεί νωρίτερα φέτος και είχε παρουσιαστεί τον Ιούλιο του 2017 (δείτε τη σχετική έρευνα εδώ) καταγράφοντας τη γνώμη του κοινού σχετικά με τις δεξιότητές του.

Αξιολογώντας τα δικά τους προσόντα, η συντριπτική πλειοψηφία εργαζομένων και υποψηφίων θεωρεί ότι διαθέτει σε πολύ ή αρκετά ικανοποιητικό βαθμό το σύνολο των ικανοτήτων και δεξιοτήτων που χρειάζονται σήμερα οι επιχειρήσεις…

Υπαρκτή η αναντιστοιχία

Ταυτόχρονα, αυξητική τάση παρουσιάζει το ποσοστό των εργοδοτών που θεωρούν ότι υπάρχει αναντιστοιχία ανάμεσα στις δεξιότητες που αναπτύσσει το σύστημα εκπαίδευσης και σε αυτές που ζητούν οι εταιρείες από τον σύγχρονο υποψήφιο.

Σύμφωνοι με την παραπάνω άποψη δηλώνουν οι συμμετέχοντες σε ποσοστό 80%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό για το 2016 ήταν 75%. Αντίθετοι με την παραπάνω άποψη είναι το 20%.

Για τον περιορισμό αυτής της αναντιστοιχίας συστήνεται η ενίσχυση της πρακτικής άσκησης/ μαθητείας στις επιχειρήσεις (ποσοστό 68%), ενώ ακολουθεί ως πρόταση η περαιτέρω εξοικείωση των σπουδαστών/ φοιτητών μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος με πρακτικές αντίστοιχες εκείνων του επιχειρηματικού κόσμου, όπως ενδεικτικά οι παρουσιάσεις, η ομιλία σε κοινό, οι ομαδικές εργασίες κτλ (ποσοστό 57%).

Τέλος, προτείνεται η ενδυνάμωση της συνεργασίας των φορέων εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας (ποσοστό 50%).

Με στόχο να γεφυρώσουν το κενό δεξιοτήτων που διαπιστώνεται, οι εταιρείες δηλώνουν ότι σχεδιάζουν για το προσωπικό εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες λειτουργίας τους ή παρέχουν στους εργαζομένους τους τη δυνατότητα συμμετοχής σε προγράμματα ενίσχυσης της γνώσης και αύξησης της απόδοσης.

Όσον αφορά στις ευκαιρίες εκπαίδευσης, ποσοστό 88% των εργοδοτών δήλωσαν πως προσφέρονται από την εταιρεία τους.

Ποσοστό 82% απάντησε ότι υλοποιούνται εκπαιδευτικά σεμινάρια, από τις ίδιες τις εταιρείες ή από εξωτερικούς συνεργάτες, ενώ άλλες μορφές εκπαίδευσης και ανάπτυξης που αναφέρονται είναι η δυνατότητα παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων (onlinecourses) (56%), καθώς και η συμμετοχή σε ημερίδες/ συνέδρια (55%).

Τι κάνει ελκυστική μια εταιρία

Η έρευνα εξέτασε, επίσης, τον βαθμό κατά τον οποίο οι συμμετέχοντες στη διαδικασία επιλογής προσωπικού αξιολογούν ως «ελκυστικές» τις εταιρείες τους, με φανερή την απόκλιση απόψεων μεταξύ ανώτερων και μεσαίων στελεχών στο θέμα αυτό.

Χαρακτηριστικά όπως η «παροχή εκπαίδευσης», η «τήρηση ωραρίου», η «δίκαιη αμοιβή» και η «αποτελεσματική οργάνωση» είναι τα σημεία στα οποία εμφανίζεται μεγαλύτερη απόκλιση μεταξύ ανώτερων και μεσαίων στελεχών.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι θεωρούν ελκυστική την εταιρεία τους σε ποσοστό 61%, εν μέρει ελκυστική σε ποσοστό 2% και μη ελκυστική σε ποσοστό 37%.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι μη ελκυστική θεωρούν την εταιρεία τους κυρίως τα νεότερης ηλικίας άτομα.

Τα χαρακτηριστικά που συγκεντρώνουν τα μεγαλύτερα ποσοστά αναφορικά με την ικανότητά τους να δημιουργήσουν ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον είναι η «ηθική και δίκαιη συμπεριφορά προς τους εργαζομένους και τους συνεργάτες», η «καλή φήμη», η «ικανή διοίκηση», το «ήρεμο και ευχάριστο κλίμα εργασίας», η «τήρηση του ωραρίου εργασίας» και οι «παρεχόμενες δυνατότητες εκπαίδευσης».

Σχετική κινητικότητα στην αγορά εργασίας

Επιπλέον, είναι ενδιαφέρον και αισιόδοξο ως μήνυμα το γεγονός ότι η έρευνα καταγράφει σχετική κινητικότητα στην αγορά, δεδομένου ότι οι μισές εταιρείες από αυτές που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν πως ενδιαφέρονται να στελεχώσουν κάποιο τμήμα τους.

Όσα εμφανίζονται να έχουν ανάγκη επιπλέον ενδυνάμωσης από στελέχη είναι κυρίως τμήματα Πωλήσεων, Marketing και Παραγωγής.

Εντούτοις, αναφέρονται δυσκολίες κατά την προσπάθεια στελέχωσης θέσεων καθώς, όπως δήλωσαν οι συμμετέχοντες – εργοδότες, διαπιστώθηκε έλλειμμα δεξιοτήτων στους υποψήφιους που ανταποκρίθηκαν, σε σχέση με τις ικανότητες και τις δεξιότητες που απαιτούσε η θέση.

Οι μεγαλύτερες αποκλίσεις εντοπίζονται στην «ανάληψη πρωτοβουλιών», στην «ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων» και την «ευελιξία/ προσαρμοστικότητα» των υποψηφίων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εργοδότες ανέδειξαν ως τις σημαντικότερες δεξιότητες για την κάλυψη των κενών θέσεων εντός των εταιρειών τους, το «εργασιακό ήθος» (ποσοστό 84%), την «ικανότητα εργασίας σε ομάδα» (ποσοστό 65%) και την «ευελιξία/ προσαρμοστικότητα» (ποσοστό 56%), με τις «τεχνικές και πρακτικές γνώσεις για τη συγκεκριμένη εργασία» να έπονται στη σχετική λίστα (ποσοστό 42%).

Ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Adecco Ελλάδας, δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα:

«Το 2ο μέρος της έρευνας για την “Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα” που πραγματοποίησε για τρίτη κατά σειρά χρονιά η Adecco Ελλάδας παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Το έλλειμμα δεξιοτήτων που εντοπίζουν τα στελέχη αναφορικά με τους υποψηφίους αναδεικνύει την ύπαρξη ενός κενού, του οποίου η γεφύρωση είναι πολύ σημαντική προκειμένου να καλυφθούν οι ανοιχτές θέσεις εργασίας που εξακολουθούν να υπάρχουν παρά τα υψηλά ποσοστά ανεργίας.

Η δυνατότητα πρακτικής άσκησης και εκπαίδευσης εντός των επιχειρήσεων, αλλά και η καλλιέργεια δεξιοτήτων, που θεωρούνται καίριες στους οργανισμούς, είναι το κλειδί.

Είναι αισιόδοξο το γεγονός ότι έχουν γίνει αρκετά βήματα από την πλευρά του επιχειρηματικού κόσμου τουλάχιστον προς αυτή την κατεύθυνση τα τελευταία χρόνια, ωστόσο το χάσμα παραμένει και με την καταγραφή του στοχεύουμε στο να ενισχύσουμε περαιτέρω τη συζήτηση για την ανεύρεση λύσεων».

Το τεχνικό σκέλος της έρευνας
Η έρευνα «Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα | 2017 – Αποτύπωση της γνώμης των εταιρειών» αποτελεί το 2ο μέρος της έρευνας σε συνέχεια του 1ου που παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2017, καταγράφοντας τη γνώμη του κοινού.

Η Adecco διερευνά, για τρίτη συνεχή χρονιά, το συγκεκριμένο πεδίο συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αποτύπωση των τάσεων της ελληνικής αγοράς εργασίας στο θέμα των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας.

Η μεθοδολογία, βάσει της οποία πραγματοποιήθηκε η έρευνα, είναι η CAWI (Computer Aided Web Interviewing), ενώ το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 113 άτομα – στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που συμμετέχουν ενεργά στην επιλογή προσωπικού.

Η έρευνα διενεργήθηκε από την εταιρεία ερευνών LMG σε συνεργασία με την H+KStrategies, για λογαριασμό της Adecco και στόχο έχει να καταγράψει τη γνώμη των εργοδοτών στην Ελλάδα αναφορικά με τον βαθμό στον οποίο οι σημερινοί υποψήφιοι και εργαζόμενοι διαθέτουν το σύνολο των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων που αναζητούν οι εταιρείες.

 

Agency της χρονιάς η Sleed στα Ε-volution Awards 2018

Η Sleed αναδείχθηκε agency της χρονιάς στα E-volution Awards 2018, έναν θεσμό που βραβεύει τις εταιρείες που διακρίνονται για τις δραστηριότητές τους στον χώρο του eBusiness.
Ο τίτλος agency της χρονιάς, απονέμεται στο agency που καταφέρνει να αποσπάσει τα περισσότερα βραβεία και η Sleed βραβεύθηκε 16 φορές για τις επιδόσεις των project που διαχειρίζεται για λογαριασμό πελατών της, όσο και για project και καινοτομίες που αναπτύσσει η ίδια.

 

Σάρωσε τα E-volution Awards 2018 η Generation Y.

Ούτε έναν, ούτε δύο, αλλά… οκτώ ακόμη λόγους απέκτησε η ομάδα της Generation Y για να είναι περήφανη, η οποία έφυγε με οκτώ συνολικά βραβεία στη βαλίτσα της από τα φετινά Evolution Awards στην απολαυστική τελετή απονομής των e-Volution Awards 2018, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, επιβραβεύοντας για μία ακόμη χρονιά τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Η παρουσία της Generation Y ήταν και φέτος πληθωρική, καθώς βραβεύτηκε με 8 βραβεία, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μία φορά ότι αντεπεξέρχεται σε όλες τις προκλήσεις που προσφέρει το ευρύ φάσμα των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχει, καθώς και ότι τελικά η επιτυχία είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη, όταν προέρχεται από τη σκληρή δουλειά και την επαγγελματική προσέγγιση των αναγκών των πελατών της.

Συγκεκριμένα, τα βραβεία αφορούν τις εξής κατηγορίες:

1. GOLD βραβείο στην κατηγορία Operations & Back Office για την Β2Β πλατφόρμα της Allumil SA

2. GOLD βραβείο στην κατηγορια Best in Pharmacy, Health & Beauty για το Pharmacy295.gr

3. Βραβείο στην κατηγορία Consulting, Education & Legal Services για τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της Generation Y - International e-Business Experts

4. Βραβείο στην κατηγορία E-Commerce Platforms για την καινοτόμο πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, τη Generation Next eCommerce Platform

5. Βραβείο στην κατηγορία Digital Transformation για το online fashion web store της ACCESS FASHION

6. Βραβείο στην κατηγορία Best in B2B για την online B2B πλατφόρμα της Allumil SA

7. Βραβείο στην κατηγορία Operations & Back Office για το Pharmacy295.gr

8. Βραβειο στην κατηγορία Προσωποποιημένες Υπηρεσίες για το Loyalty System του Pharmacy295.gr

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης υπήρχε περίσσευμα ενθουσιασμού ενώ η Generation Y έκλεψε τις εντυπώσεις με την πολυάριθμη ομάδα που την εκπροσωπούσε στον χώρο και η οποία μετέδιδε ασταμάτητα την θετική ενέργειά της σε ένα γιορτινό κλίμα.

Ο θεσμός διοργανώθηκε για έβδομη συνεχή χρονιά από την εταιρεία Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

 

HackInnow 2017:  10 νέες καινοτόμες ιδέες για τον κλάδο της Ασφάλισης

Δεύτερος δημιουργικός μαραθώνιος καινοτομίας από την Groupama Ασφαλιστική και το Corallia

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά το HackInnow, ο δημιουργικός μαραθώνιος καινοτομίας στον τομέα της Ιδιωτικής Ασφάλισης που διοργάνωσαν από κοινού η Groupama Ασφαλιστική και το Corallia του ΕΚ Αθηνά, στις 1 και 2 Δεκεμβρίου, στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδας.

Δέκα ομάδες, των 2-5 ατόμων, εστίασαν για δυο ημέρες τις προσπάθειές τους σε μία από τις τέσσερις θεματικές προκλήσεις του διαγωνισμού:

State-of-the-art technologies, SocialCRM, DigitalClient και EmergingRisks.

Όλες οι ομάδες έλαβαν καθοδήγηση από καταρτισμένους μέντορες-στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή,

η οποία αποτελούταν από τους Χρήστο Κάτσιο CEO Groupama Ασφαλιστική, Βασίλη Αντωνιάδη Managing Director Boston Consulting Group,Γιώργο Τζήρο, Οικονομολόγο, American College of  Greece, Αλέξανδρο Κωστόπουλο CEO Reportbrain, και Γιωργή Κριτσοτάκι Senior ManagerAccenture.

Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των προτάσεων ήταν η καινοτομία τους, η δυνατότητα εμπορικής αξιοποίησης, ο βαθμός ωριμότητας και τέλος, η αρτιότητα και η συμπληρωματικότητα των μελών της ομάδας.

Οι ομάδες που κατάφεραν να ξεχωρίσουν και κατέκτησαν τα βραβεία του HackInnow2017 ήταν:

• η ομάδα Chainproof.ai, με συντονιστή τον Αλέξη Πολύζο, που κατέκτησε το πρώτο βραβείο των €3.000, παρουσιάζοντας μια πλατφόρμα με τη χρήση blockchain για την ασφάλιση ψηφιακών έργων τέχνης

• η ομάδα eHOSP, με συντονιστή τον Αλέξη Καραδήμο, που έλαβε το δεύτερο βραβείο των €2.000 και μία συμμετοχή σε ένα τεχνολογικό eventστην Ευρώπη, παρουσιάζοντας μια «έξυπνη» κάρτα υγείας με τη χρήση blockchain

• η ομάδα FDI, με συντονιστή τον Θόδωρο Καπέλιο, που έλαβε το τρίτο βραβείο των €1.000, παρουσιάζοντας μια κινητή εφαρμογή για την προστασία των πελατών από καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων.

Όλα τα μέλη των νικητριών ομάδων έλαβαν δωρεάν ασφαλιστικά προϊόντα πρωτοβάθμιας υγείας Santé από την Groupama Ασφαλιστική καθώς και ατομική συμμετοχή παρακολούθησης τουDigital Marketing & Social Media Diploma, στο ACG.

Παράλληλα, η Groupama Ασφαλιστική θα διερευνήσει τις πιθανότητες συνεργασίας με όλες τις ομάδες που έλαβαν μέρος στο HackInnow 2017.

To HackΙnnow 2017 χαιρέτησαν ο Γεν. Διευθυντής του Corallia, καθ. Βασίλειος Μακιός, ο Πρέσβης της Γαλλίας στην Ελλάδα, Christophe Chantepy, ο CEO της Groupama Ασφαλιστικής, Χρήστος Κάτσιος, και o COO της Intale, Νίκος Κομνηνός, με μία οραματική ομιλία για την αξιοποίηση των ευκαιριών που μας παρέχονται στη σύγχρονη εποχή.

Ο Χρήστος Κάτσιος δήλωσε σχετικά μετά τη λήξη του διαγωνισμού:«Για εμάς τους ανθρώπους της Groupama Ασφαλιστικής αποτελεί μεγάλη χαρά και ταυτόχρονα ιδιαίτερη τιμή το γεγονός ότι για άλλη μια χρονιά διοργανώσαμε ένα διαγωνισμό Ανοικτής Καινοτομίας σε συνεργασία με το Corallia.

Τέτοιες ενέργειες όχι μόνο συνδράμουν στην παραγωγή καινοτόμων ιδεών από νέους ανθρώπους, αλλά και εκπέμπουν αισιοδοξία για το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου, όσον αφορά στην ορθή χρήση των νέων τεχνολογιών, προς όφελος πάντα των ασφαλισμένων.

Παραμένουμε, άλλωστε, πιστοί στη διαχρονική μας δέσμευση να απλοποιούμε τις διαδικασίες ασφάλισης μέσω της παραγωγής καινοτόμων προϊόντων και εφαρμογών, ενσωματώνοντας αποτελεσματικά τα πλεονεκτήματα των νέων τεχνολογιών».

Από την πλευρά του, ο καθηγητής Μακιός εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του που και η δεύτερη διοργάνωση του HackInnow στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, με την ανάπτυξη 10 καινοτόμων ιδεών οι οποίες μπορούν να ανατρέψουν τον κλάδο της Ασφάλισης, προσθέτοντας:

«Ευελπιστούμε το HackInnow να συνεχίζει να αποτελεί την πρωτοπόρα διοργάνωση καινοτομίας στον τομέα της Ασφάλισης. Το Corallia, θα συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα και συστηματικά τους νέους της χώρας, μέσα από δράσεις που προάγουν τις επιστήμες, την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα».

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search