Content Marketing: Η Καλύτερη Διαφήμιση δεν είναι Διαφήμιση
Το content marketing είναι μια προσέγγιση στρατηγικής marketing που επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή ποιοτικού και σχετικού περιεχομένου, ώστε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε ένα καθορισμένο κοινό, με στόχο φυσικά την μετατροπή του σε πιστούς πελάτες μας.
Διαφοροποιείται από τη διαφήμιση καθώς δεν χρησιμοποιείται για την άμεση προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά για την δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου που αφορά και ενδιαφέρει το κοινό. Δημιουργεί αξιοπιστία σε ένα brand, αναπτύσσει εμπιστοσύνη με το κοινό του και δημιουργεί το πολυπόθητο customer loyalty.
Δεν είναι μια ξεχωριστή στρατηγική, αντίθετα λειτουργεί συμπληρωματικά και είναι μέρος των υπόλοιπων στρατηγικών marketing που ήδη χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα:
Social Media: Το καλό περιεχόμενο είναι αυτό που θα χρησιμοποιήσετε εξ’ ορισμού για την σωστή προώθηση σας μέσα από τα social media.
SEO: είναι γνωστό ότι ο αλγόριθμος της Google αλλά και των άλλων μηχανών αναζήτησης, με το πέρασμα του χρόνου ευνοούν όλο και περισσότερο το ποιοτικό περιεχόμενο.
Inbound Marketing: ο ιδανικότερος να ακολουθήσετε τα 4 στάδια του (attract, convert, close και delight), είναι μέσα από το σωστό περιεχόμενο που θα προβάλλετε.
Think outside the box
Πως γίνεται όμως το περιεχόμενο να μας οδηγεί σε πωλήσεις; Το κοινό που απευθύνεστε δεν ενδιαφέρεται για το προϊόν σας, ενδιαφέρεται να βρει λύση σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Μέσα από το content marketing μοιράζεστε περιεχόμενο που εμπνέει και δίνει λύσεις στο κοινό σας, το οποίο στη συνέχεια θα σας φέρει και τις επιθυμητές πωλήσεις.
Η επιτυχία του content marketing έγκειται στη δημιουργία περιεχομένου που ξεφεύγει από τα τετριμμένα. Το πιο γνωστό case study και ένα από τα πιο επιτυχημένα στην ιστορία του content marketing, είναι ο εικονικός πλέον Michelin Guide που δημιουργήθηκε το 1900 από τα αδέρφια Édouard και André Michelin της γνωστής εταιρείας ελαστικών.
Η εταιρεία δημιούργησε έναν οδηγό με χάρτες, συνεργεία, εστιατόρια, βενζινάδικα και ξενοδοχεία για τη Γαλλία, έχοντας ως στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και τη συχνότητα των ταξιδιών των αυτοκινητιστών, με φυσικό επακόλουθο την αύξηση πωλήσεων των ελαστικών τους. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό σε όλους μας!
Η σημασία του content marketing γίνεται πραγματικά εμφανής μέσα από τα λόγια του Michael Brenner, διεθνώς αναγνωρισμένου συγγραφέα και ομιλητή, “Content marketing is the gap between what brands produce and what consumers actually want”.
Πηγή: Digitalup