To No1 ηλεκτρονικό φαρμακείο ανανέωσε την online παρουσία του με την υπογραφή της Generation Y – International e-Business Experts
Με σκοπό την ανανέωση της εικόνας του, προσθέτοντας ένα αίσθημα freshness και συγχρονισμού με τα trends της αγοράς και κατ’ επέκταση στοχεύοντας στην βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας και την ενίσχυση του loyalty του πελατολογίου του, το κορυφαίο brand στην αγορά των online φαρμακείων ανέθεσε στη GY το redesign της ψηφιακής του παρουσίας, συνεχίζοντας την πολυετή επιτυχημένη συνεργασία τους.
Βασισμένη στα δεδομένα της Πρωτογενούς Έρευνας Αγοράς του τμήματος Market Research που δημιούργησε συγκεκριμένες personas με τα ιδιαίτερα συμπεριφορικά και αγοραστικά χαρακτηριστικά του διευρυμένου πελατολογίου του Pharmacy295.gr, η Generation Y έχτισε την αρχιτεκτονική δομή της νέας ταυτότητας του ηλεκτρονικού φαρμακείου.
Σχεδίασε καινούριες λειτουργίες και εξέλιξε νέα εργαλεία της custom πλατφόρμας Generation NEXT ώστε ο χρήστης να απολαμβάνει μια ακόμη πιο ευχάριστη και πιο γρήγορη εμπειρία αγοράς.
Η καινοτομία “info button” περιέχει τις most used πληροφορίες και επιτρέπει την άμεση πρόσβαση του πελάτη στα στοιχεία επικοινωνίας, στο πρόγραμμα επιβράβευσης αγορών του Pharmacy295.gr, αλλά και στους τρόπους πληρωμών, επιστροφών κτλ. Έτσι η επιχείρηση ενισχύει το loyalty και παράλληλα στοχεύει στην αύξηση του πελατολογίου της.
Επανασχεδιάστηκε η επιλογή για γρήγορη αγορά. Ο χρήστης μπορεί τώρα να ολοκληρώσει την αγορά του χωρίς να χρειαστεί να μπει στην περιγραφή του προϊόντος. Έτσι η διαδικασία απλοποιείται, ο καταναλωτής οδηγείται άμεσα και γρήγορα στην τελική αγορά και η επιχείρηση απολαμβάνει μεγαλύτερο μέσο όρο καλαθιού.
Στη βελτιωμένη του έκδοση το ανανεωμένο Pharmacy295.gr διαθέτει πλέον νέες landing pages σε κάθε κατηγορία με καινοτόμα σχεδίαση.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί η δημιουργία εμπορικών sections, τα οποία προέκυψαν και αυτά μέσα από τα ευρήματα της έρευνας αγοράς, όπως το Mommy’s Corner, Beauty Corner ή Έξυπνο Αδυνάτισμα που δίνουν άμεση πρόσβαση σε συγκεκριμένα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν πετυχαίνοντας υψηλό ποσοστό ικανοποίησης του πελάτη και περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρηση.
«To redesign του Pharmacy295 συμβολίζει την δέσμευσή μας για συνεχή ανανέωση, ώστε οι χρήστες του ψηφιακού καναλιού μας να βιώνουν καθημερινά την απόλυτη εμπειρία στις ηλεκτρονικές τους αγορές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο e-Commerce Manager του Pharmacy295.gr, Ηλίας Μακρής.
Πρώτο Σεμινάριο Αποτελεσματικής Χρήσης Της Εφαρμογής «Τιπούκειτος»
Την Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018, η εταιρία Τιπούκειτος πραγματοποίησε το 1ο Σεμινάριο Αποτελεσματικής Χρήσης της ομώνυμης online εφαρμογής, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία.
Την εκπαίδευση που έλαβε χώρα στα γραφεία της εταιρίας επι της οδού Σεβαστουπόλεως στην Αθήνα, παρακολούθησαν συνολικά 27 δικηγόροι, οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο group.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι δικηγόροι έμαθαν:
• Πώς να εισάγουν αποτελεσματικά τα απαραίτητα στοιχεία στο αρχείο υποθέσεων, ώστε να εξοικονομείται χρόνος (και κατ’ επέκταση χρήματα)
• Πώς να βρίσκουν όλα τα στοιχεία του πελάτη από το κινητό τους. από οπουδήποτε βρίσκονται, ειδικά σε καταστάσεις πίεσης
• Πώς να αυτοματοποιήσουν τις λειτουργίες του Τιπούκειτου για να ελαχιστοποιηθούν τυχόν ανθρώπινα λάθη που κοστίζουν χρήματα, χρόνο και φήμη για το δικηγόρο
• Πώς να αφιερώνουν ελάχιστο χρόνο στον Τιπούκειτο και περισσότερο στους πελάτες τους
• Πώς να κάνουν το ημερολόγιό τους να "εργάζεται" για αυτούς, ώστε στη συνέχεια να αιτιολογούν απόλυτα το εκάστοτε κόστος στον πελάτη.
• Πως να οργανώνουν τα οικονομικά στοιχεία των πελατών τους, ώστε να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή πόσα χρήματα πρέπει να εισπραχθούν και πότε.
Για την εταιρία «Τιπούκειτος» η εκπαίδευση των δικηγόρων και δικηγορικών γραφείων έχει εξαιρετική σημασία ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στην νέα πελατοκεντρική και ψηφιακή εποχή.
Για τον λόγο αυτό η εταιρία ξεκίνησε μια σειρά από εκπαιδευτικά προγράμματα με τις πλέον επίκαιρες πληροφορίες για την αγορά των δικηγόρων, η οποία περιλαμβάνει:
• Προηγμένο marketing για δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία
• Παραγωγικότητα για δικηγόρους
• Αποτελεσματικοί τρόποι μείωσης εξόδων και διαχείρησης δικηγορικών γραφείων
• Επιτυχημένες διαπραγματεύσεις για δικηγόρους
Η MRB Hellas κατέγραψε για την Cosmote τις απόψεις των γονέων, όσον αφορά στην ασφάλειά τους
Η σημαντική -ως προς το αντικείμενο και τα αποτελέσματά της- ποσοτική τηλεφωνική έρευνα «Internet και Ασφαλής Χρήση από τα Παιδιά - Οι απόψεις των Γονέων», που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα από την Cosmote, σχεδιάστηκε με στόχο να καταγράψει τις απόψεις των γονέων ως προς τη χρήση του Internet από τα παιδιά τους, τις μεθόδους επίβλεψης που εφαρμόζουν και τον βαθμό γνώσης των μεθόδων και εργαλείων τα οποία διασφαλίζουν το ασφαλές σερφάρισμά στο Διαδίκτυο και τα Social Media.
Αναλυτικότερα, η έρευνα της MRB Hellas διερεύνησε:
• Τις βασικές συνήθειες χρήσης του Internet και της κινητής τηλεφωνίας γονέων και παιδιών.
• Τη γενική στάση των γονέων ως προς το Internet και τον προβληματισμό τους ως προς τους ενδεχόμενους κινδύνους που μπορεί να ελλοχεύουν, από τη χρήση που κάνουν τα παιδιά τους.
• Το πλαίσιο στο οποίο τα παιδιά ζητούν τη συμβουλή και τη συμβολή των γονιών τους ως προς τα προβλήματα που ανακύπτουν κατά τη χρήση του Internet.
• Την επιτήρηση που εφαρμόζουν οι γονείς στα παιδιά τους, ώστε να διασφαλίσουν το ασφαλές σερφάρισμα των τελευταίων στο Διαδίκτυο.
Η ταυτότητα της έρευνας
Η έρευνα διεξήχθη με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων και τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και είχε πανελλαδική κάλυψη, στοχεύοντας τους γονείς με παιδιά ηλικίας 5 - 18 ετών. Η συλλογή των συνεντεύξεων ξεκίνησε στις 14/3/2018 και ολοκληρώθηκε στις 21/3/2018. Το συνολικό δείγμα της έρευνας ήταν 600 ολοκληρωμένες συνεντεύξεις.
Το στατιστικό σφάλμα για ποσοστά της τάξεως του 50% με διάστημα εμπιστοσύνης 95%, διαμορφώνεται στο +_4%
1. Χρήση και Συνήθειες Χρήσης Internet & Κινητής Τηλεφωνίας Γονέων και Παιδιών
Ο βαθμός χρήσης του Internet από τα παιδιά διαμορφώνεται σε εξαιρετικά υψηλά ποσοστά (93%) σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ενώ φαίνεται ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της ηλικίας και της χρήσης Internet.
Στις ηλικίες 12 - 18 ετών, η διείσδυση του Διαδικτύου είναι καθολική, ενώ ακόμη και στην ηλικιακή ομάδα 5 - 11 ετών, η διείσδυση διαμορφώνεται στο 87%.
Σχεδόν καθολική είναι και η χρήση του Internet από τους γονείς (98%), γεγονός που αναδεικνύει τη σχέση στη χρήση του Internet μεταξύ παιδιών και γονιών. Το Smartphone και το Tablet είναι οι συσκευές που χρησιμοποιούνται περισσότερο για την πρόσβαση και το σερφάρισμα στο Διαδίκτυο, τόσο από τους γονείς όσο κι από τα παιδιά.
Tο 51% των παιδιών διαθέτουν δικό τους Smartphone, με το ποσοστό αυτό να διαμορφώνεται στο 80% στις ηλικίες 12 - 14 ετών και το 92% στις ηλικίες 15 - 18 ετών.
Βάσει των απαντήσεων των γονέων, το 75% των ιδίων και το 36% των παιδιών διαθέτει σύνδεση κινητής τηλεφωνίας με δυνατότητες πρόσβασης στο Internet. Η χρήση του Internet, τόσο για τους γονείς όσο και για τα παιδιά τους, είναι καθημερινή για τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών.
Κατά μέσο όρο, οι γονείς δηλώνουν ότι σερφάρουν στο ίντερνετ 2,5 ώρες/ημέρα και τα παιδιά τους σχεδόν 2 ώρες/ημέρα. Ο μέσος όρος των ωρών -ανά ημέρα- που αφιερώνουν τα παιδιά σερφάροντας στο Internet, αυξάνεται με την ηλικία.
Τα παιδιά χρησιμοποιούν το Internet τόσο για ψυχαγωγικούς, όσο και για εκπαιδευτικούς λόγους. Η χρήση του Internet από τα κορίτσια είναι πολυδιάστατη (βλέπουν ταινίες, ακούνε μουσική και βλέπουν video, υποστηρίζουν την εκπαίδευση τους, επισκέπτονται sites μόδας, ομορφιάς και υγείας) ενώ αυτή των αγοριών είναι περισσότερο μονοθεματική (παίζουν κυρίως παιχνίδια).
2. Γενική Στάση των Γονέων ως προς το Internet
H συντριπτική πλειοψηφία των γονέων (74%) θεωρεί ότι το Internet έχει περισσότερα οφέλη παρά κινδύνους. Όσο υψηλότερη είναι η μόρφωση του γονέα, τόσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός εμπιστοσύνης απέναντι στο διαδίκτυο.
Αναλυτικότερα, οι γονείς πιστεύουν ότι το Internet:
• Είναι πολύτιμο εργαλείο στην εκπαίδευση των παιδιών.
• Το Internet είναι τόσο απαραίτητο σήμερα, όσο η γνώση γραφής, ανάγνωσης και αριθμητικής στις αρχές του 20ου αιώνα.
• Το Internet μειώνει την κοινωνική ανισότητα, γιατί κάνει προσιτή την πληροφορία σε όλο τον πληθυσμό.
• Η ορθή χρήση του Internet μειώνει πιθανούς κινδύνους που μπορεί να προέλθουν από τη χρήση του.
3. Ο προβληματισμός των γονέων ως προς τους ενδεχόμενους κινδύνους από τη χρήση Internet που κάνουν τα παιδιά τους
Παρά τα αναμφισβήτητα οφέλη, οι ερωτώμενοι αναγνωρίζουν και πιθανούς κινδύνους από τη χρήση του Internet για τα παιδιά τους, καθώς διακατέχονται από υψηλά επίπεδα ανησυχίας (55%). O βαθμός ανησυχίας των γονιών συνδέεται άμεσα με την ηλικία των παιδιών: όσο μικρότερα τα παιδιά, τόσο μεγαλύτεροι κι οι φόβοι των γονιών.
Τα θέματα που απασχολούν κατά κύριο λόγο τους γονείς είναι:
• Η υπερβολική ενασχόληση με το Internet σε βάρος άλλων δραστηριοτήτων.
• Η έκθεση σε ακατάλληλο / επιβλαβές υλικό/περιεχόμενο στο Internet.
• Η κλοπή προσωπικών δεδομένων ή πληροφοριών μέσω Internet.
• Η σεξουαλική παρενόχληση μέσω Internet
• Η επικοινωνία μέσω Internet με άγνωστους, με στόχο την αποπλάνηση των παιδιών.
• Η παρενόχληση/ bullying μέσω Internet.
Βάσει της συνολικής στάσης των γονιών απέναντι στο Internet και τους ενδεχόμενους κινδύνους που ελλοχεύουν για τα παιδιά τους, σχηματοποιούνται τρεις βασικές «φυλές» (clusters) γονιών, οι «Ανήσυχοι» (50% του δείγματος), οι «Σκεπτικιστές» (32% του δείγματος) και οι «Ήρεμοι» (18% του δείγματος).
Κάθε φυλή έχει και διαφορετικούς προβληματισμούς: Οι «Ήρεμοι» φοβούνται κυρίως τον εθισμό, ενώ όλοι οι υπόλοιποι πιθανοί κίνδυνοι δεν αγγίζουν ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη ομάδα.
Η φυλή των «Σκεπτικών» φοβάται περισσότερο «Την έκθεση σε ακατάλληλο / επιβλαβές / επικίνδυνο υλικό / περιεχόμενο», «Την κλοπή προσωπικών δεδομένων ή πληροφοριών», «Την επικοινωνία μέσω Internet με αγνώστους, με σκοπό την αποπλάνηση» και «Τη σεξουαλική παρενόχληση».
Τέλος, η φυλή των «Ανήσυχων» φοβάται περισσότερο «την παρενόχληση / bullying μέσω του Internet», «Τη συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο με ανθρώπους που γνωρίστηκε μέσα στο Internet», «Την κλοπή χρημάτων, την οικονομική / απάτη μέσω Internet»
Το 15% των ερωτώμενων δήλωσε ότι το παιδί τους είχε κάποια δυσάρεστη εμπειρία από τη χρήση του Internet και των Social Media. H εμπειρία αφορούσε σε σκηνές και εικόνες βίας σε παιχνίδια και οπτικοακουστικό υλικό γενικά και εικόνες / σκηνές σεξουαλικού περιεχομένου.
Σχετικά σημαντικό είναι το ποσοστό των γονέων που δήλωσαν ότι παιδί τους δέχθηκε bullying μέσω Διαδικτύου.
4. Η επιτήρηση που εφαρμόζουν οι γονείς στα παιδιά τους, ώστε να διασφαλίσουν το ασφαλές σερφάρισμά τους στο Διαδίκτυο
Το 58% των γονιών δηλώνει ότι δεν χρησιμοποιεί κάποια μέθοδο ελέγχου του Internet ως προς τη χρήση που κάνουν τα παιδιά τους. Ένας από τους βασικούς λόγους, είναι η άγνοια για τα εργαλεία που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν. Το 64% των γονιών που δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν γονικό έλεγχο (27% του συνολικού δείγματος), απλά παρακολουθούν το ιστορικό κίνησης του παιδιού.
Γενικά, οι μέθοδοι γονικού ελέγχου που χρησιμοποιούν οι γονείς χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
• Η πρώτη και πιο διαδεδομένη, βασίζεται στο φυσικό έλεγχο του ίδιου του γονέα στη χρήση του Internet και των Social Media που κάνει το παιδί, μέσω της παρακολούθησης του ιστορικού των κινήσεων, αλλά και τη φυσική παρουσία του γονιού όσην ώρα το παιδί βρίσκεται στο διαδίκτυο.
• Η δεύτερη κατηγορία αφορά στη χρήση διάφορων εφαρμογών που διασφαλίζουν την παρακολούθηση και την ορθή χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά.
Τέλος, το 50% των γονιών δήλωσε ότι χρειάζεται βοήθεια ώστε να μπορεί να επιβλέπει και να συμβουλεύει αποτελεσματικά τα παιδιά για την ασφαλή χρήση του Internet.
Άμεση και έμπρακτη η «αντίδραση» της Cosmote
«Πατώντας» πάνω στα αποτελέσματα αυτής της έρευνας, που αναδεικνύουν συγκεκριμένα προβλήματα στο οικογενειακό περιβάλλον, όσον αφορά στη χρήση του Διαδικτύου από τα παιδιά, η Cosmote παρουσίασε μια νέα σειρά προγραμμάτων, με τίτλο COSMOTE Mobile Family τα οποία προσφέρουν πλούσιο χρόνο ομιλίας και MB για πλοήγηση στο διαδίκτυο, για όλη την οικογένεια.
Μάλιστα, με τη νέα δυνατότητα Family Data Limits, οι γονείς μπορούν να ορίζουν οι ίδιοι τα MB που θα καταναλώσουν τα παιδιά τους στη διάρκεια του μήνα, εκπαιδεύοντάς τα στην ορθολογική χρήση του Internet.
Λύση προσφέρεται, όμως, και με τη νέα προηγμένη εφαρμογή γονικού ελέγχου COSMOTE Family Safety, που δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να ενημερώνονται για τα sites και τις εφαρμογές τις οποίες χρησιμοποιούν τα παιδιά τους, αποκλείοντας εκείνα που θεωρούν ακατάλληλα, να θέτουν όρια στον χρόνο που αφιερώνουν τα παιδιά στο Internet και να τα προστατεύουν κατά την πλοήγηση στα κοινωνικά δίκτυα (cyberbullying, predators).
Η εφαρμογή παρέχει κάλυψη σ’ όλες τις συσκευές (κινητό, tablet, υπολογιστή), σε όποιο δίκτυο κι αν είναι συνδεδεμένες (Wifi, 3G/4G).
Η εφαρμογή COSMOTE Family Safety είναι διαθέσιμη (App Store, Google Play) για όλους τους συνδρομητές COSMOTE κινητής και παρέχεται εντελώς δωρεάν για τους συνδρομητές των προγραμμάτων COSMOTE Mobile Family. Μπορεί να εγκατασταθεί σε έως και πέντε συσκευές, με λειτουργικό σύστημα Android, iOS και Windows (για laptops/desktops).
Τέλος, για την (απαραίτητη, όπως δείχνει κι η έρευνα) εκπαίδευση του κοινού, η COSMOTE δημιούργησε το νέο portal e-parenting, όπου οι γονείς μπορούν να αναζητούν άρθρα για το θέμα της ασφαλούς πλοήγησης από εξειδικευμένους φορείς, να ενημερώνονται για τις νέες τάσεις και εφαρμογές, αλλά και τα νέα σημεία επαφής των παιδιών στο digital περιβάλλον.
Σημείο αναφοράς για το περιεχόμενο του portal, αποτελούν οι εξειδικευμένες και επίκαιρες πληροφορίες των έγκριτων φορέων με τους οποίους συνεργάζεται η COSMOTE: το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) & την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο.
Περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα COSMOTE Mobile Family και τη νέα εφαρμογή COSMOTE Family Safety μπορείτε να βρείτε στο www.cosmote.gr/family.
Πρωτότυπα και καινοτόμα έργα μαθητών της περιφέρειας δίνουν λύσεις σε τοπικά προβλήματα
Σε νέες απομακρυσμένες περιοχές σ’ όλη την Ελλάδα επεκτείνονται τα εργαστήρια STEM του Ιδρύματος Vodafone σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό ΜΚΟ SciCo - Επιστήμη Επικοινωνία και την ακαδημαϊκή συμβολή της Ελληνογερμανικής Αγωγής.
Τα εργαστήρια, που συνεχίζονται για δεύτερη κατά σειρά χρονιά, υλοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος “STEMpowering Youth, που έχει ως στόχο φέτος να δώσει τη δυνατότητα σε 600 νέους μαθητές από τη Θράκη, τα Δωδεκάνησα, τα νησιά του Β.Α. Αιγαίου και την Κρήτη να καλλιεργήσουν, μέσα από εξωσχολικά εργαστήρια και τη διαδραστική μελέτη των Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών, κριτική σκέψη και να αναπτύξουν τεχνολογικές εφαρμογές, για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων στις τοπικές κοινωνίες.
Το Ίδρυμα Vodafone δίνει από την αρχή του έτους μια νέα διάσταση στο πρόγραμμα “STEMpowering Youth”, καθώς υποστηρίζει το καθημερινό έργο των εκπαιδευτικών μέσα στις σχολικές τάξεις των περιοχών όπου υλοποιείται, παρέχοντας πιλοτικά σε 22 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικά σχεδιασμένα εκπαιδευτικά πακέτα με εξοπλισμό STEM για τα μαθήματα Φυσικής, Πληροφορικής και Τεχνολογίας.
Στόχος είναι ο εμπλουτισμός των μαθημάτων και η υιοθέτηση της ομαδικής και βιωματικής εκπαίδευσης στην τάξη. Με τον τρόπο αυτό, το Ίδρυμα Vodafone φροντίζει για την ενδυνάμωση επιπλέον 3.200 μαθητών ετησίως, μένοντας πιστό στην πεποίθηση του πως «η καινοτομία ξεκινάει από τα θρανία». Τα αποτελέσματα, όπως θα δείτε στη συνέχεια, μάλλον τους δικαιώνουν…
Ο απολογισμός του β’ Κύκλου εξωσχολικών Εργαστηριών STEM του πρώτου χρόνου του προγράμματος ανέδειξε συνολικά 24 καινοτόμα έργα μαθητών, από τα οποία ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν τα εξής:
• Φωτεινή Πινακίδα για προβληματική διάβαση, η οποία δημιουργήθηκε από ομάδα τριών μαθητών στην Κομοτηνή για να απεικονίζει τη στάθμη του νερού του ποταμού στη διάβαση Ιάσμου – Κομοτηνής, διευκολύνοντας την ασφαλή διέλευση των οδηγών, σε σημείο που πλημμυρίζει συχνά.
• Νοσοκομειακό drone που κατασκευάστηκε από τρεις Καλύμνιους μαθητές για την ταχεία μεταφορά ιατρικών υλικών (γάζες, ενέσεις κλπ.) σε άτομα που τα χρειάζονται και ζουν ή βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές
• Σύστημα αισθητήρων που δημιούργησαν τέσσερις μαθητές στο Διδυμότειχο, προκειμένου να βοηθήσουν αγρότες και κτηνοτρόφους της περιοχής ώστε να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει στις απομακρυσμένες αποθήκες, φάρμες και θερμοκήπιά τους, προειδοποιώντας τους σε περιπτώσεις φωτιάς ή πλημμύρας.
Επίσης, τιμητική διάκριση έλαβε ομάδα δυο μαθητών από τη Ρόδο για την κατασκευή ρολογιού Senior S.O.S, για ασθενείς που πάσχουν από καρδιακά προβλήματα και Αλτσχάιμερ, το οποίο ελέγχει την καρδιακή λειτουργία, τη θερμοκρασία του σώματος και την τοποθεσία όπου βρίσκεται ο χρήστης, με δυνατότητα αποστολής αυτών των στοιχείων μέσω SMS.
Σχολιάζοντας τη θετική εξέλιξη του προγράμματος, η υπεύθυνη του τμήματος Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κοινωνικής Συνεισφοράς της Vodafone, Ρούλη Χριστοπούλου, δήλωσε ότι «στόχος του Προγράμματος “STEMpowering Youth”, όταν ξεκινήσαμε πριν από ένα χρόνο, ήταν να φέρουμε την καινοτομία στις τοπικές κοινωνίες.
Η ανταπόκριση μαθητών και καθηγητών και οι καινοτόμες κατασκευές που προέκυψαν από τα μαθήματα επιβεβαιώνουν την επιλογή μας για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που στηρίζει το παρόν των τοπικών κοινωνιών, αλλά και το επαγγελματικό μέλλον των παιδιών.
Μέσα στο 2018, το πρόγραμμα επεκτείνεται και φιλοδοξούμε να εντάξουμε περισσότερους από 8.000 μαθητές ως το 2019, κάνοντας τη διδασκαλία ακόμη πιο συναρπαστική, με τη δύναμη των τεχνολογιών».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της SciCo, Θοδωρής Αναγνωστόπουλος, σημείωσε ότι «το πρόγραμμα μεγαλώνει κι αυτό, για εμάς, αποτελεί τη μεγαλύτερη επιβράβευση. Στόχος του “STEMpowering Youth” είναι οι θετικές επιστήμες να γίνουν πιο ελκυστικές στους μαθητές και να τους ανοίξουν νέους δρόμους στα επαγγέλματα του μέλλοντος».
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στο www.vodafone.gr/portal/stem και στο video http://bit.ly/EmpoweringYouth_video
Η digital καμπάνια με τον τίτλο “Away with the Mullers” που σχεδίασε και επιμελήθηκε η Forest View για την Minoan Lines απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Video Content των φετινών Tourism Awards.
Παράλληλα, η Forest view συμμετείχε στην καμπάνια που σχεδίασε και υλοποίησε η Marketing Greece, στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία», “Thessaly Handcrafted by Time”, η οποία και απέσπασε χρυσή διάκριση στην κατηγορία Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια.
Για την καμπάνια “Away with the Mullers” δημιούργησε και προώθησε branded περιεχόμενο όπου το κοινό παρακολουθεί το ταξίδι μίας οικογένειας Γερμανών που ταξιδεύει από την Γερμανία στην Κρήτη με έμφαση στην εμπειρία του ταξιδιού εν πλω και τις δραστηριότητες που απολαμβάνουν στον κάθε τους προορισμό.
Στόχος της επικοινωνίας ήταν να αναδείξει τον καθοριστικό ρόλο που μπορεί να παίξει η σωστή ακτοπλοϊκή εμπειρία στην ευρύτερη απόλαυση και εκτίμηση ενός καλοκαιρινού ταξιδιού στην Ελλάδα.
«Πριν από ένα χρόνο περίπου αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε σε συνεργασία με την ForestView μία εξειδικευμένη ολοκληρωμένη ενέργεια digital διαφημιστικής επικοινωνίας. Ευχαριστούμε τη διοίκηση της εταιρείας μας που πίστεψε σε αυτό το project, αλλά και τον κόσμο που το υποδέχθηκε με τόσο θετικά σχόλια.
Αυτό το βραβείο αποτελεί επιβράβευσή της Online παρουσίας μας και θα συνεχίσουμε έτσι δυναμικά!», δήλωσε ο Γιάννης Ανδρουλάκης, Διευθυντής Web Sales των Μινωικών Γραμμών.
Για τη καμπάνια “Thessaly Handcrafted by Time” της Marketing Greece, η ForestView διαχειρίστηκε ένα φιλόδοξο πλάνο επικοινωνίας σε ΗΠΑ, Ρωσία κι επιλεγμένες Ευρωπαϊκές χώρες, προωθώντας video, social media engagement και traffic προς το site της ενέργειας από πολλαπλά κανάλια διαφήμισης, με συνολικό reach που για το 2017 ξεπέρασε τα 30 εκατομμύρια impressions.
«Η πρωτοπόρος για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα συνεργασίας «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» έθεσε ως βασικό της στόχο την προώθηση του τοπικού τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.
Όντας ο στόχος μια ξεχωριστή πρόκληση, η καμπάνια “Thessaly Handcrafted by Time” στέφθηκε με επιτυχία, γεγονός που οφείλεται στη δυναμική των συμμετεχόντων και στην αξία της συνεργασίας. Είναι χαρά μας που η ForestView αποτέλεσε έναν άξιο συνεργάτη μας» δήλωσε σχετικά η CEO της Marketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα.
Γυναίκες και προγραμματισμός σε ένα διήμερο ενάντια στα στερεότυπα, που πρέπει πια να αλλάξουν…
Στην Πληροφορική και την Τεχνολογία γενικότερα το ποσοστό των γυναικών που απασχολούνται -ιδιαίτερα σε θέσεις ευθύνης- είναι κατά κανόνα και ανάλογα με τη χώρα από αρκετά έως πολύ μικρότερο του αντίστοιχου των ανδρών – όσο για την αναλογία αμοιβών, καλύτερα να μη μιλήσουμε...
Αδίκως, βεβαίως, καθώς οι γυναίκες δεν υστερούν σε τίποτα – το αντίθετο, μάλιστα, σε πολλούς τομείς έχουν καλύτερες επιδόσεις από τους άνδρες! Όμως, τα στερεότυπα παραμένουν και, συχνά, οι φήμες (ή και η πραγματικότητα, που κάποτε διογκώνεται ή υπερτονίζεται) αποθαρρύνουν τις νέες κοπέλες να ακολουθήσουν αυτούς τους κλάδους.
Αυτή την πραγματικότητα προσπαθεί να αντιστρέψει το Rails Girls, μια μη-κερδοσκοπική εκδήλωση με στόχο την εξοικείωση των γυναικών κάθε ηλικίας με τον προγραμματισμό. Δημιουργήθηκε το 2010 στη Φινλανδία και αναπτύχθηκε γρήγορα σε πάνω από 90 πόλεις, παγκοσμίως. Στην Αθήνα ξεκίνησε το 2015 και οργανώνεται φέτος για τρίτη κατά σειρά χρονιά.
Το 3ο Rails Girls Athens θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 4 και το Σάββατο 5 Μαΐου 2018 στο χώρο του The Hub Events, στην Αθήνα, και φιλοδοξία των οργανωτών είναι να προσελκύσουν γυναίκες με δημιουργικότητα και ενδιαφέρον για την τεχνολογία, ανεξάρτητα από την εμπειρία τους στον προγραμματισμό.
Το Rails Girls παρέχει, λοιπόν, ένα περιβάλλον όπου οι γυναίκες μπορούν να νιώσουν πρωταγωνίστριες και όχι μειονότητα, όπως συνηθίζεται σε αρκετά tech events.
Στη διάρκεια του διήμερου workshop οι συμμετέχουσες θα αναπτύξουν ένα web application με τη βοήθεια του Ruby-on-Rails framework και την καθοδήγηση των coaches, ενώ παράλληλα θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες σχετικές με τον προγραμματισμό και τις εμπειρίες άλλων γυναικών από το χώρο της Πληροφορικής.
Το Ruby-on-Rails είναι ένα framework για την εύκολη και γρήγορη ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών. Το βασικό συστατικό της φιλοσοφίας του είναι το developer happiness, δηλαδή η «χαρά του προγραμματιστή» και γι’ αυτό αποτελεί ιδανικό εργαλείο, ώστε να αρχίσει κανείς την εξερεύνηση του στον υπέροχο κόσμο του web development.
Το 3ο Rails Girls Athens διοργανώνεται από μία ενθουσιώδη ομάδα εθελοντών, με την υποστήριξη των εταιρειών Visa, Skroutz.gr, PwC Greece και Accenture, ως platinum χορηγών, καθώς και των Workable, eProductions, SlashData, Agile Actors, e-food.gr και Funkmartini, ως gold χορηγών.
Οι συμμετοχές είναι προφανώς δωρεάν και όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το Rails Girls Athens μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής εδώ.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη φιλοσοφία και το πρόγραμμα του RailsGirls, μπορείτε να επισκεφθείτε το site της διεθνούς κοινότητας http://railsgirls.com/. Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση της Αθήνας μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της, στη διεύθυνση http://railsgirls.com/athens ενώ, για να επικοινωνήσετε μαζί τους, μπορείτε να απευθυνθείτε στο mail…
Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), ανακοινώνει τη διοργάνωση του σημαντικότερου Συνεδρίου για τη Ψηφιακή Οικονομία, digital economy forum 2018: σχεδιάζουμε, δημιουργούμε, καινοτομούμε, τη Δευτέρα 7 Μαΐου 2018, στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental.
Κεντρικός Ομιλητής στο επίσημο δείπνο του Συνεδρίου, που θα παρατεθεί το βράδυ της ίδιας ημέρας, είναι ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, κύριος Αλέξης Τσίπρας, ενώ την Έναρξη των Εργασιών θα πραγματοποιήσει ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης.
Παράλληλα, στο Συνέδριο συμμετέχουν υψηλόβαθμοι εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Κυβέρνησης, της Ακαδημαϊκής κοινότητας, αλλά και επιχειρηματίες τόσο του κλάδου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, όσο και παραγωγικών κλάδων της οικονομίας.
Οι βασικές θεματικές ενότητες του Συνεδρίου αφορούν στην ανάγκη για Εξωστρέφεια του κλάδου της ψηφιακής οικονομίας, τα Εργαλεία για την Χρηματοδότηση Καινοτόμων Προσπαθειών, την αξιοποίηση του υψηλού επιπέδου Ανθρώπινου Δυναμικού που διαθέτει η χώρα, τη δημιουργία νέων ψηφιακών υποδομών, κυρίως στον τομέα των Ψηφιακών Επικοινωνιών, τα πλεονεκτήματα από την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους της οικονομίας και τέλος, τις δυνατότητες για Βελτίωση της Λειτουργίας και των Παρεχόμενων Υπηρεσιών του Δημοσίου προς Πολίτες και Επιχειρήσεις από τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Πολιτείας.
Παράλληλα, ομιλητές, συμμετέχοντες και καλεσμένοι του συνεδρίου τοποθετούνται σε ένα γόνιμο διάλογο για τη Ψηφιακή Στρατηγική και την υλοποίηση της, που θα επιτρέψει στην Ελληνική οικονομία να απαντήσει -επιτέλους- θετικά στην ψηφιακή πρόκληση της εποχής, χωρίς να χαθεί άλλος χρόνος.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται το CEO Panel, όπου επικεφαλής κορυφαίων εταιρειών αναμένεται να δώσουν τη δική τους διάσταση όσον αφορά το ψηφιακό στοίχημα που έχει να κερδίσει η Ελλάδα.
Οι επικεφαλής των εταιρειών από κοινού με υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη συζητούν για το παρόν και κυρίως για το μέλλον, το σχεδιασμό και τα επόμενα βήματα του ψηφιακού επιχειρείν στην Ελλάδα, αναλύοντας τη διεθνή εμπειρία.
Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση ορισμένων από τα πλέον ενδιαφέροντα καινοτόμα projects νεοφυών επιχειρήσεων (startups), οι οποίες στην Ελλάδα αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς.
Με αυτόν τον τρόπο, οι επικεφαλής των επιχειρήσεων θα έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν το δίκτυό τους, μέσα από την επαφή με επιλεγμένους επενδυτές και funds αλλά και το δυναμικό κλάδο ψηφιακής τεχνολογίας.
Σκοπός του digital economy forum 2018 είναι να αναδείξει τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και τα τεράστια οφέλη για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.
“Τη στιγμή που, όπως επιβεβαιώνεται και διεθνώς, οι οικονομίες και οι εταιρείες που έχουν μετασχηματιστεί ψηφιακά εμφανίζουν τη μεγαλύτερη πρόοδο ως προς την αξιοποίηση των πόρων, την επιτάχυνση της καινοτομίας σε υπηρεσίες και προϊόντα και τη βέλτιστη τοποθέτηση τους στην αγορά, η αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας αποτελεί επιτακτική ανάγκη, αλλά και συγκριτικό πλεονέκτημα για τη χώρα μας.
Μπορούμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των αγορών και των επενδυτών οδηγώντας σε ταχύτερη ανάπτυξη, παραγωγικότητα και εξωστρέφεια και το digital economy forum 2018 αυτό ακριβώς έρχεται να καταδείξει”, σημειώνει ο Πρόεδρος του ΣΕΠΕ, κύριος Τάσος Τζήκας.
Σε «Top Sustainable Company 2017» αναδείχθηκε η Quest Συμμετοχών, μητρική εταιρεία του Ομίλου Quest, για την ολιστική προσέγγιση και στρατηγική που αναπτύσσει ο Όμιλος στα θέματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης.
H εταιρεία εντάχθηκε στο Sustainability Performance Directory, τον Επιχειρηματικό Δείκτης Βιώσιμης Ανάπτυξης, που έχει αναπτύξει το QualityNet Foundation, ως μέρος της Πρωτοβουλίας SUSTAINABLE GREECE 2020, διαμορφώνοντας μαζί με 20 ακόμα πρωτοπόρες εταιρείες, 7 εκ των οποίων έλαβαν τον ίδιο τίτλο, την ηγετική ομάδα των ελίτ της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, που μπορούν να λειτουργήσουν ως Πρεσβευτές ανάδειξης της αξίας της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην ελληνική αγορά.
Η εξέλιξη με βάση τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και το Τρίπτυχο «Τεχνολογία, Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα», αποτελούν στρατηγικό προσανατολισμό και δέσμευση του Ομίλου Quest και αποτυπώνονται στο όραμα, την αποστολή, καθώς και στο μοντέλο λειτουργίας του.
Ο Όμιλος και οι Eταιρείες του αναπτύσσονται με διαρκή επιδίωξη του «καλώς επιχειρείν», ένα ισχυρό πλαίσιο εταιρικής διακυβέρνησης, απόλυτη δέσμευση τη συμμόρφωση στο κανονιστικό πλαίσιο, κινητήριο δύναμη τους ανθρώπους τους και συνεχή μέριμνα για το κοινωνία και το περιβάλλον, αναγνωρίζοντας τις αξίες της Βιώσιμης Ανάπτυξης ως κύριους παράγοντες ανταγωνιστικότητας και προόδου.
Το Sustainability Performance Directory είναι ένας Επιχειρηματικός Δείκτης Βιώσιμης Ανάπτυξης που αποτελεί ένα εργαλείο υποστήριξης των επιχειρήσεων στην απάντηση των κανονιστικών πλαισίων δημοσιοποίησης μη χρηματοοικονομικών πληροφοριών και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας τους και έχει διαμορφωθεί με βάση τις προδιαγραφές του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.
Περισσότερες πληροφορίες http://www.sustainablegreece2020.com/
Το επιβεβαιώνει η νέα έκδοση της ετήσιας έρευνας της PayPal και της Super Dataγια τα ηλεκτρονικά αθλήματα
Μια από τις πιο προσοδοφόρες τεχνολογικές αγορές στην Ευρώπη και τον κόσμο, είναι αυτή των ηλεκτρονικών αθλημάτων (eSports) που, μάλιστα, έχει πολύ περισσότερες προεκτάσεις, καθώς (σε αντιστοιχία και με όσα συμβαίνουν στο χώρο της αυτοκίνησης), όσα δοκιμάζονται στους αγώνες βρίσκουν σταδιακά το δρόμο προς την καθημερινότητά μας.
Όπου υπάρχει χρήμα, όμως, υπάρχει και ανάγκη διαχείρισής του. Η γνωστή και μη εξαιρεταία PayPal, λοιπόν, έχει κάθε λόγο να πραγματοποιεί κάθε χρόνο έρευνες, για την αγορά αυτή, ώστε να γνωρίζει τι γίνεται σ’ αυτό το «οικοσύστημα» πελατών της.
Και βέβαια, έχει κάθε λόγο να χαίρεται, καθώς η πιο πρόσφατη έρευνα -την οποία πραγματοποίησε με τη συνδρομή της Super Data- έδειξε πως τα έσοδα στην ευρωπαϊκή αγορά των eSports θα αγγίξουν φέτος τα 325 εκατομμύρια δολάρια.
Η ρωσική αγορά των eSports είναι η πιο κερδοφόρα
Η Ρωσία είναι πρώτη σε κερδοφορία, σύμφωνα με την έρευνα, με έσοδα της τάξης των 38 εκατομ. δολαρίων το 2017, ενώ τα συνολικά κέρδη από τα ηλεκτρονικά αθλήματα την ίδια χρονιά στην Ευρώπη άγγιξαν τα 253 εκατομ. δολάρια.
Η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση από το τέλος, ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες, με έσοδα 850.000 δολαρίων, πάνω μόνο από την Ουγγαρία (570.000 δολάρια).
Όμως, οι ειδικοί προβλέπουν ότι η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς στη χώρα μας θα φτάσει το 17-18% φέτος, ξεπερνώντας τις περσινές εκτιμήσεις.
Βρίσκεται μεν σαφώς κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 29%, αλλά ήδη πιο ψηλά από την Ιταλία (15%) και την Ιρλανδία (5%), ενώ παρουσιάζει αντίστοιχο ρυθμό με τη Δανία (18%) και τη Γαλλία (19%).
Τα συνολικά έσοδα από τα ηλεκτρονικά αθλήματα στην Ευρώπη το 2018 εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 325 εκατομ. δολάρια. Υπάρχουν περίπου 27 εκατομ. άνθρωποι που ασχολούνται ενεργά με τα eSports, εκ των οποίων οι 437.000 είναι Έλληνες.
Οι αναλυτές προβλέπουν σταθερή ανοδική τάση και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση – το αντίστοιχο κοινό εκτιμάται ότι θα ανέβει κατά 17% ως το τέλος του 2019 (σε σύγκριση με το 2017).
1 στους 5 Έλληνες θεατές ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι έφηβος
Καθώς τα eSports με τις συναφείς δραστηριότητες είναι ευρέως συνυφασμένα με τους νεαρότερους σε ηλικία ανθρώπους, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το 71% του ελληνικού κοινού των ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι ηλικίας 13 - 34 ετών.
Ενώ η μεγαλύτερη ηλικιακή κατηγορία είναι εκείνη των 25-34 ετών (28%), η ομάδα των εφήβων ηλικίας 13-17 ετών αντιστοιχείστο 19%, καταδεικνύοντας πόσο δημοφιλή είναι τα eSports στους teenagers αλλά και στην απόλυτα εξοικειωμένη με την τεχνολογία GenerationZ, η οποία διαμορφώνει άλλωστε τις τάσεις της βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών.
Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη, το οποίο η χώρα μας μοιράζεται με τη Γαλλία, τη Βουλγαρία(19%), ελάχιστα πάνω από τη Νορβηγία (18%). Εκτός «γηραιάς ηπείρου», την πρώτη θέση κατέχουν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με 24%.
Οι Έλληνες παίκτες άνω των 45 ετών σημειώνουν πολύ χαμηλά ποσοστά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.
Αυξάνει το γυναικείο κοινό στην Ελλάδα
Τα eSports και το gaming θεωρούνται γενικά «ανδρική υπόθεση» αλλά, όσο μεγαλώνει η αγορά, τόσο περισσότερο επηρεάζει και την ισότητα των δυο φύλων.
Το 2017, η πλέον «γυναικοκρατούμενη» αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων ήταν η σουηδική, με ποσοστό 25% των γυναικών να ασχολούνται με τα eSports, ενώ ακολουθούν η Πολωνία (24%) και η Γαλλία (23%).
Στην Ελλάδα, το 19% του κοινού απαρτίζεται από γυναίκες (15% το 2016), ενώ ο συνολικός μέσος όρος στην Ευρώπη πέρυσι ήταν μόλις 18%. Οι μεγαλύτερες διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα σημειώθηκαν στην Βουλγαρία, την Ισπανία και την Ιταλία, όπου μόλις το 11-13% του αντίστοιχου κοινού ήταν γυναικείο.
Η κοινότητα των ηλεκτρονικών αθλημάτων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα διαθέτει ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, με ποσοστό 14%.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, για λογαριασμό της PayPal, ο Managing Director στη Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη, Ματ Κομορόφσκι, τόνισε πως «η συγκεκριμένη αγορά διευρύνεται με σταθερό ρυθμό, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να κατανοούν τι σημαίνουν εν τέλει τα ηλεκτρονικά αθλήματα και παρακολουθούν πλέον τακτικά αγώνες eSport».
Εξέφρασε τη βεβαιότητα πως «η τοπική αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων θα έχει σταθερή άνοδο και υπογράμμισε πως « ΗPayPal χαίρεται να συνδράμει τους online gamers στην αναζήτηση των πιο καινούργιων skins ή άλλων ειδών, παρέχοντας την ασφαλέστερη πλατφόρμα πληρωμών, η οποία επιτρέπει στους χρήστες γρήγορες και εύκολες πληρωμές σε πάνω από 200 χώρες ανά τον κόσμο».
Την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018 στο Ξενοδοχείο (5*) WYNDHAM GRAND (Μεγ. Αλεξάνδρου 2, Αθήνα) διοργανώνεται το 8ο Συνέδριο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης "e-Government Forum 2018" με κύριο θεματικό άξονα:
«Cloud, Digital Security, GDPR, Διαλειτουργικότητα, Ψηφιακές Υπογραφές, Εργα ICT και ΕΣΠΑ, Υπηρεσίες προς τον πολίτη: Είναι προετοιμασμένος ο Δημόσιος Τομέας
μπροστά στις νέες Τεχνολογικές Προκλήσεις;»
Η κύρια θεματολογία του 8oυ e-Government Forum 2018 αφορά στις εξής επί μέρους κατευθύνσεις, που παράλληλα αποτελούν και θεματικούς άξονες στις ενότητες Συνεδρίου:
Οι εξελίξεις των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και η υποστήριξη των αλλαγών και των αναγκών του Δημόσιου Τομέα. Οι απαραίτητες αλλαγές για να γίνουν αποτελεσματικές οι Τεχνολογίες και τα έργα Πληροφορικής.
H Ψηφιακή Ασφάλεια, οι νέοι τομείς εφαρμογών ΙοΤ, mobile, Cloud και η προετοιμασία των Συστημάτων Πληροφορικής και Ψηφιακών Επικοινωνιών του Δημόσιου τομέα μπροστά στις ψηφιακές απειλές. Είναι «ψηφιακά ασφαλείς» οι υποδομές του Δημοσίου;
Η εφαρμογή του Γενικού Κανόνα Προστασίας Δεδομένων (GDPR) στον Δημόσιο τομέα. Ουτοπία και «σχέδιο επί χάρτου» ή πιεστική υποχρέωση που δεν αποφεύγεται και θα έχει και σοβαρές συνέπειες;
Επιτυχημένες υλοποιήσεις ( Case Studies ) και χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχών λύσεων σε ανάγκες των Δημοσίων Υπηρεσιών.
Θεσμικά και νομικά θέματα που απασχολούν τον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης του Δημόσιου τομέα.
Δράσεις, Υλοποιήσεις και Έργα σε «κάθετους» τομείς της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Υγεία, Κοινωνική Ασφάλιση, Φορολογία, Δικαιοσύνη, Ανάπτυξη κ.α) με την αξιοποίηση ψηφιακών υπογραφών και εγγράφων, απλοποίηση διαδικασιών.
Διαδικασίες σχεδιασμού, υλοποίησης, λειτουργίας και εξέλιξης των Πληροφορικών Συστημάτων στον Δημόσιο τομέα, της αξιολόγησης και βελτίωσης ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Αξιοποίηση του στελεχιακού δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης και η προσαρμογή των δεξιοτήτων τους στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και στην Διαχείριση των Διοικητικών μεταβολών.
Η Ψηφιακή Στρατηγική στην Δημόσια Διοίκηση. Πολιτικές και Διοικητικές προτεραιότητες εν μέσω συνεχώς αλλαγών και μεταρρυθμίσεων.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
To 8o e-Government Forum 2018 χωρίζεται στις εξής διακριτές συνεδριάσεις με ενδεικτικές ώρες διεξαγωγής:
Αρχική Συνεδρίαση [09:30 – 10:00]
Σε Ολομέλεια θα πραγματοποιηθεί η Εναρκτήρια Συνεδρίαση και η κεντρική ομιλία. Στην συνέχεια θα διεξαχθούν διακριτές συνεδρίες σε δύο αίθουσες, που θα έχουν ως κατευθύνσεις τον Σχεδιασμό, την Υλοποίηση και Ανάπτυξη Εφαρμογών και Υποδομών Ψηφιακών Τεχνολογιών και Επικοινωνιών στον Δημόσιο τομέα:
ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΡΩΤΗ
1η Συνεδρίαση [10:00-11:30]
Ψηφιακά Συστήματα Πληροφορικής και Ψηφιακών Επικοινωνιών στον Δημόσιο τομέα. Τεχνολογικές εξελίξεις και Εφαρμογές σε Υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα:
Στην θεματική ενότητα υψηλόβαθμα στελέχη Υπουργείων, Φορέων, Οργανισμών, Δημοσίων Υπηρεσιών αλλά και εταιρειών Πληροφορικής και Ψηφιακών Επικοινωνιών θα αναπτύξουν και θα παρουσιάσουν επιτυχημένες υλοποιήσεις έργων και νέες προτάσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών για τις ανάγκες του Δημόσιου Τομέα, αλλά και χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχών λύσεων σε ανάγκες των Δημοσίων Υπηρεσιών και Φορέων, Διαδικασίες Σχεδιασμού, υλοποίησης, λειτουργίας και εξέλιξης των Πληροφορικών Συστημάτων στον Δημόσιο τομέα.
2η Συνεδρίαση [12:00-14:30 ]
Βασικές Πολιτικές για τον Σχεδιασμό, Υλοποίηση και Ανάπτυξη Ολοκληρωμένων Συστημάτων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης προς τον πολίτη.
Εξετάζονται και παρουσιάζονται χαρακτηριστικά παραδείγματα τεχνολογιών ΤΠΕ και επιτυχημένες εγκαταστάσεις σε τομείς όπως: Μεθοδολογίες Αξιοποίησης Προσωπικού [ΗR], , Data Centers και Cloud, επιχειρησιακές εφαρμογές ΕRP, Ανοιχτά Δεδομένα και Portals, Τεχνολογίες ΤΠΕ/ICT και μεθοδολογίες για την βελτίωση των υπηρεσιών και της αποτελεσματικότητας της Δημόσιας Διοίκησης.
Oι παρουσιάσεις αφορούν σε εν λειτουργία υποδομές ΤΠΕ, αλλά και έργα τα οποία βρίσκονται στο τελικό στάδιο υλοποίησης.
Παρουσιάζονται επίσης Case Studies Δημοσίων Συστημάτων Πληροφορικής σε σημαντικούς τομείς της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όπως Δημοτολόγιο, Κάρτα πολίτη, Ψηφιακές Υπογραφές, Υγεία, Κοινωνική Ασφάλιση, Φορολογία, Δικαιοσύνη, Ασφάλεια δεδομένων.
ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΕΥΤΕΡΗ
1η Συνεδρίαση [10:00-11:30]
GDPR και Ψηφιακή Ασφάλεια: Είναι απλά «κενό γράμμα» για τον Δημόσιο τομέα ή τομείς κρίσιμης σημασίας για την λειτουργία του; Τον Μάιο 2018 ξεκινά η εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων.
O Κανονισμός επηρεάζει και τις Δημόσιες Υπηρεσίες, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ακολουθήσουν τις διαδικασίες και τις υποχρεώσεις του. Ο Κανονισμός GDPR επηρεάζει κάθε Δημόσιο Οργανισμό και Φορέα που διαχειρίζονται με οποιονδήποτε τρόπο κάθε μορφής προσωπικά δεδομένα κάθε μορφής.
2η Συνεδρίαση [12:00-14:30]
GDPR και Ψηφιακή Ασφάλεια [συνέχεια]: Έγγραφα, Πιστοποιητικά, Ψηφιακές Υπογραφές, Κρατικά Έγγραφα διαβαθμισμένης Ασφάλειας, Κρατικά Portals και άλλες δεκάδες κρίσιμες εφαρμογές πρέπει να είναι «θωρακισμένες» απέναντι από ψηφιακές απειλές.
Πόσο ασφαλή είναι δημόσια δεδομένα σε υποδομές Cloud, αλλά και στις συμβατικές που συνεχίσουν την λειτουργία τους;
3η Συνεδρίαση σε Ολομέλεια [15:00-16:00]
Στρατηγικές, Πολιτικές και Υλοποίηση Έργων ΤΠΕ/ICT Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Έχουμε καθυστερήσει και πόσο? Η συνεδρίαση θα γίνει σε Ολομέλεια κατά την οποία κυβερνητικοί και πολιτικοί παράγοντες, ανώτατα στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης, εκπρόσωποι Φορέων και εταιρειών, Πανεπιστημιακοί Καθηγητές θα αναφερθούν στην πορεία υλοποίησης υφιστάμενων και νέων έργων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην Δημόσια Διοίκηση.
Η πορεία των έργων βρίσκεται, σύμφωνα με πλήθος απόψεων, σε κρίσιμο σημείο καμπής και είναι επιτακτική η αναγκαιότητα άμεσης ανάληψης πρωτοβουλιών για την ταχύτερη υλοποίηση των έργων ψηφιακής τεχνολογίας.
Σε όλες τις Συνεδρίες έχουν προσκληθεί και θα συμμετάσχουν κυβερνητικοί παράγοντες, Στελέχη Δημοσίων Υπηρεσιών με ευθύνη στους τομείς Διοίκησης, Πληροφορικής, καθώς και στελέχη Επιχειρήσεων Τηλεπικοινωνιών, Πληροφορικής, Ψηφιακής Ασφάλειας, Νομικοί και Εμπειρογνώμονες.
Για να δηλώσετε την συμμετοχή* σας στο συνέδριο πατήστε ΕΔΩ
*Η συμμετοχή ειναι ΔΩΡΕΑΝ
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77