Tech & Business

2ος μαραθώνιος i-bank #fintechcrowdhackathon από την ETE

Στις 20, 21 και 22 Οκτωβρίου διοργανώνεται από την Εθνική Τράπεζα ο 2ος μαραθώνιος ανάπτυξης εφαρμογών NBG i-bank #fintech 2 crowdhackathon με θέμα την ανάπτυξη εφαρμογών στον «καυτό» από πλευράς ενδιαφέροντος και εξελίξεων χώρο των τεχνολογιών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (fintech).

Ο διαγωνισμός θα είναι τριήμερος και στα ζητούμενα περιλαμβάνονται πραγματικές ανάγκες και πεδία ενδιαφέροντος των επιχειρηματικών μονάδων της Εθνικής Τράπεζας, χωρίς όμως να υπάρχει αυστηρός περιορισμός ως προς τις ιδέες που μπορούν να συμμετέχουν.

Όπως στον πρώτο διαγωνισμό, έτσι και στον δεύτερο, υποστηρικτής είναι η Crowdpolicy, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της ΕΤΕ για την ανάπτυξη συνεργασιών με νέες, καινοτόμες και δημιουργικές εταιρίες / ομάδες στο χώρο του fintech.

Ο μαραθώνιος θα γίνει στο χώρο του befinnovative, του επιχειρηματικού επιταχυντή σε θέματα fintech της ΕΤΕ www.befinnovative.com που εδρεύει στην Πειραιώς 74, στο Μοσχάτο.

Μέσα σε ένα εντατικό τριήμερο και με την υποστήριξη μεντόρων της Τράπεζας, αλλά και πολλών φορέων και εταιριών που θα συμμετέχουν στη διαδικασία, οι διαγωνιζόμενες ομάδες καλούνται να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν πρωτότυπες λύσεις στο τομέα του fintech.

Η Εθνική Τράπεζα προσφέρει στις τρεις πρώτες ομάδες χρηματικά βραβεία ως εξής:

1ο βραβείο: 5.000 €, 2ο βραβείο: 3.000 €, 3οβραβείο: 2.000 €.Ομάδες που θα παρουσιάσουν καλή επίδοση στο NBGi-bank #fintech 2 crowdhackathon θα προεπιλεγούν και, εφόσον το επιθυμούν, θα συμμετέχουν στην τελική διαδικασία επιλογής του νέου κύκλου του επιχειρηματικού επιταχυντή befinnovative.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν, όμως, υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός θέσεων και ισχύει το μοντέλο firstcome-firstserved.

Με το εργαστήριο καινοτομίας befinnovativeinnovationlabη Εθνική Τράπεζα θέλει να στηρίξει πρωτοβουλίες, ομάδες και εταιρίες στο χώρο του fintech και να τις βοηθήσει να αναπτυχθούν, ενισχύοντας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.

Παράλληλα, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για συστηματική συνεργασία της Τράπεζας με εταιρίες στο χώρο του fintech, με στόχο τη δημιουργία νέων σύγχρονων προϊόντων και υπηρεσιών,τις οποίεςμελλοντικά θα προσφέρει στους πελάτες της.

Αξίζει να σημειωθεί πως, στο πλαίσιο της καλύτερης προετοιμασίας για τον μαραθώνιο, στις 14 Σεπτεμβρίου (18:00 - 21:00)

και στο χώρο του befinnovative, (Πειραιώς 74, Μοσχάτο) θα πραγματοποιηθεί τοNBG i-bank API &Infoday,όπου θα παρουσιαστεί το NBG i-bank API sandbox, το οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αξιοποιήσουν για την υλοποίηση των λύσεών τους,

χρησιμοποιώντας - σε προσομοίωση - τα συστήματα της Τράπεζας. Θα συζητηθούν, επίσης, θέματα που αφορούν στη διαδικασία και τα ζητούμενα του NBG i-bank #fintech 2 crowdhackathon.

Αμέσως μετά το crowdhackathon, αναμένεται να ξεκινήσει-με καταληκτική ημερομηνία τις αρχές Νοεμβρίου-η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον 2ο κύκλο επιχειρηματικής επιτάχυνσης του befinnovative.

Η διαδικασία επιλογής θα ολοκληρωθείωςτο τέλος του ίδιου μήνα, οπότε θα ανακοινωθούν οι ομάδες που θα συμμετέχουν στον 2ο κύκλο, ο οποίοςθα ξεκινήσει στις αρχές Δεκεμβρίου 2017 και θα διαρκέσει ως τον Μάιο του 2018, κλείνοντας με το demoday των ομάδων στο επενδυτικό κοινό.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στους συνδέσμους http://www.befinnovative.com και https://www.facebook.com/befinnovative/(για το befinnovativeinnovationlab) και https://www.facebook.com/befinnovative/και http://crowdhackathon.com/fintech2 (για το NBGi-bank #fintech 2 crowdhackathon)

 

 

Aπαραίτητος ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων,

Πιο απαραίτητος από ποτέ ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων, σύμφωνα με έρευνα της SAP και του Πολυτεχνείου Μονάχου

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απαραίτητος και αναγκαίος, όπως πιστεύει η πλειοψηφία των επιχειρήσεων, όμως οι ίδιες δεν έχουν ακόμα προσδιορίσει την στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουν, προκειμένου να εφοδιάσουν τους εργαζομένους τους με τις κατάλληλες ψηφιακές δεξιότητες για να υποστηρίξουν την υλοποίησή του.

Αυτό είναι το πόρισμα που προκύπτει από το δεύτερο μέρος της έρευνας του Πολυτεχνείου Μονάχου και της SAP,με τίτλο «Δεξιότητες που οδηγούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό» στο πλαίσιο της οποίας συγκεντρώθηκαν δεδομένα από 116 διαφορετικές επιχειρήσεις ΙΤ σε 18 χώρες.

Η αρχική έρευνα, που διεξήχθη το 2015, έδειξε πως το 53% των συμμετεχόντων ένιωθε πως το προσωπικό της εταιρείας στην οποία εργάζονταν δεν κατείχε τις απαραίτητες δεξιότητες για έναν επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό.

Το 2017 ο αριθμός αυτός είχε αυξηθεί σε ποσοστό 64%... Πιθανές αιτίες μπορεί να είναι η μεγάλη ταχύτητα με την οποία αναπτύσσεται η καινοτομία στο χώρο της τεχνολογίας και η συνεχώς αυξανόμενη γνώση σχετικά με τον θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Με την πάροδο του χρόνου, τα στελέχη των επιχειρήσεων προφανώς ανέπτυξαν καλύτερη αίσθηση για τις δεξιότητες που χρειάζονται στην εταιρεία τους, αλλά και για το ποιες από αυτές είναι διαθέσιμες.

Παρότι το 90% των ερωτηθέντων αντιλαμβάνονται ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα της εν γένει εταιρικής στρατηγικής, οι εταιρίες σπανίως προχωρούν σε στοχευμένη ανάπτυξη των δεξιοτήτων των υπαλλήλων τους.

Μόλις το 16% των ερωτηθέντων είχε συμμετάσχει σε κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή είχε αντιληφθεί πως πραγματοποιήθηκε πρόσληψη με στόχο την ενδυνάμωση των απαραίτητων δεξιοτήτων για να μπορέσει να διευκολυνθεί η μετάβαση στο ψηφιακό μέλλον της εταιρείας.

Υπάρχει, πάντως, ομοφωνία ανάμεσα στους εργαζομένους για τις ψηφιακές δεξιότητες που χρειάζονται, όπως και για το ότι οι εταιρείες πρέπει να δουλέψουν μαζί με τους εργαζομένους τους,

ώστε να τους μεταφέρουν την κατάλληλη γνώση και τις απαραίτητες δεξιότητες που χρειάζονται για γίνει η μετάβαση με ομαλό τρόπο και να επιτευχθεί μεγιστοποίηση της απόδοσης ως συνέπεια της εταιρικής ψηφιοποίησης.

«Οι ψηφιακές δεξιότητες ενδέχεται να αναδειχθούν στο σημαντικότερο πρόβλημα στην ψηφιοποίηση των εταιρειών, καθώς η έλλειψή τους παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό» τόνισε οΜπερντΒελτζ, executive vice president & chief knowledgeofficer, Products & Innovation της SAP,

ενώ ο καθηγητής Κρτσμαρ, κοσμήτορας του Τμήματος Πληροφορικής στο Πολυτεχνείο Μονάχου, υπογράμμισε από την πλευρά του ότι «η συγκεκριμένη έρευνα καταδεικνύει πως πολλοί οργανισμοί βρίσκονται ακόμα σε μεταβατικό στάδιο σε ό,τι αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Όσο συνεχίζουν να εμφανίζονταινέες τεχνολογίες, τόσο οι εταιρείες πρέπει να είναι προετοιμασμένες, δημιουργώντας τον κατάλληλο χώρο, για να μπορούν να τις εφαρμόζουν σ’ όλα τα εταιρικά πλαίσια και επίπεδα».

Η SAP διεξάγει σε συνεργασία με το European Research Center for Information Systems (ERCIS) έρευνα προκειμένου να αναδείξει τις καλύτερες δυνατές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουν οι εταιρείες,για να αναπτύξουν τις απαραίτητες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό δεξιότητες.

Ένα πλάνο βασισμένο στις γνωστικές ανάγκες των εργαζομένων, το οποίο θα περιλαμβάνει συστηματικές νέες προσλήψεις και θα δίνει έμφαση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των υφισταμένων, καταγράφηκε πλέον ως πολύ σημαντικός παράγοντας για την αναβάθμιση των ρόλων και των αρμοδιοτήτων τους.

Το πλάνο αυτό, με την υποστήριξη μιας διοίκησης προσανατολισμένης στην επιμόρφωση, περιλαμβάνει δραστηριότητες ικανές να διαμορφώσουν μια κουλτούρα εκπαίδευσης μέσα στην εταιρεία,

η οποία θα ενεργοποιήσει τους εργαζόμενους προς την κατεύθυνση της μεταξύ τους συνεργασίας και θα τους δημιουργήσει την ανάγκη για συνεχόμενη μάθηση.

Οι λεπτομέρειες για την ωριμότητα αυτού του μοντέλου και τις καλύτερες πρακτικές υλοποίησης του θα δοθούν σύντομα στη δημοσιότητα.

 

Google: νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες προστασίας δεδομένων

Τον επόμενο Μάιο θα τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός γενικής προστασίας δεδομένων (GDPR), ο οποίος θα αντικαταστήσει την οδηγία της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων του 1995.

Με τον νέο κανονισμό ξεκινά μια νέα εποχή, στην οποία ενοποιούνται οι κανόνες προστασίας δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη, ενισχύοντας τα δικαιώματα των πολιτών της ΕΕ και θέτοντας νέες υποχρεώσεις σε όλους τους οργανισμούς που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες online.

Η Google ανακοίνωσε ότι δεσμεύεται να συμμορφώνεται με το GDPR σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει στην Ευρώπη.

Αυτό περιλαμβάνει τα πιο δημοφιλή καταναλωτικά προϊόντα όπως το Search και το Gmail, όλες τις υπηρεσίες διαφήμισης και μέτρησης όπως το AdWords, το AdSense, το DoubleClick και το Analytics, τις υπηρεσίες Cloud, καθώς και τις υπηρεσίες που θα παρουσιάσει στο μέλλον.

Η Google προσφέρει διαφάνεια στους χρήστες μέσω σαφών εξηγήσεων για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα ,ενώ παράλληλα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα μέσω ‘του λογαριασμού μου’ και της ‘δραστηριότητας μου’ (My Account και My Activity).

Ο νέος κανονισμός δημιουργεί υποχρεώσεις για πελάτες και οι συνεργάτες και επομένως υποχρεώνει την Google σε τακτικούς ελέγχους, διατήρηση πιστοποιήσεων, παροχή συμβατικής προστασίας και χρήση εργαλείων και πληροφοριών για να τους βοηθήσει στην πληροφόρηση τους.

Πρόσφατα η Google ξεκίνησε ένα νέο site για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας που εξηγεί:

• τον έλεγχο που έχουν οι επιχειρήσεις σε σχέση με τα δεδομένα που μοιράζονται μαζί της.

• την ασφάλεια των υποδομών της.

• τη δέσμευσή της να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες νόμους περί προστασίας δεδομένων

• τους ελεύθερους πόρους και την κατάρτιση που παρέχει για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αντλήσουν τα μέγιστα από τα δεδομένα τους.

Τους επόμενους μήνες η Google θα διαθέσει ενημερωμένες συμβατικές δεσμεύσεις που πληρούν τις απαιτήσεις GDPR για τους πελάτες και τους συνεργάτες της και θα συνεχίσει να εξελίσσει τις πρακτικές της για την προστασία της ιδιωτικής ζωής ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της GDPR.

Στόχος της είναι πάντα να διατηρεί τα δεδομένα ιδιωτικά και ασφαλή

Πηγή: blog.google

Gartner: σημαντική αύξηση στις παγκόσμιες δαπάνες για κυβερνοασφάλεια το 2017

Οι αυξημένες επιθέσεις χάκερς και οι αλλαγές στους κανονισμούς ενισχύουν τη ζήτηση

Οι παγκόσμιες επενδύσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες ασφάλειας των πληροφοριών θα φτάσουν τα 86,4 δις δολάρια το 2017, σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη της εταιρίας ερευνών Gartner, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 7% έναντι του 2016, ενώ θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο, αγγίζοντας τα 93 δις το 2018.

Όσον αφορά στο χώρο της προστασίας υποδομών, η Gartner προβλέπει ταχεία ανάπτυξη με αιχμή του δόρατος τον τομέα ελέγχων ασφαλείας (ας όψεται και το χαμηλό επίπεδο εκκίνησης) λόγω των συνεχιζόμενων υποκλοπών δεδομένων και της αυξανόμενης ζήτησης (εκ μέρουςτων DevOps, προφανώς…)

για ελέγχους ασφαλείας των εφαρμογών και ιδιαίτερα των νεότερων εξ αυτών, που βασίζονται στη διαδραστικότητα με τον χρήστη (Interactive Application Security Testing- IAST), συνεισφέροντας στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου χώρου ως το 2021.

Οι υπηρεσίες ασφάλειας θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα της αγοράς, με «μπροστάρηδες» το IT outsourcing, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εγκατάστασης και ελέγχου λειτουργίας.

Ωστόσο, οι υπηρεσίες υποστήριξης hardware θα δουν την ανάπτυξή τους να επιβραδύνεται, λόγω της υιοθέτησης εικονικών εφαρμογών,λύσεων public cloud και Software-as-a-Service (SaaS) όσον αφορά στις λύσεις ασφαλείας, οι οποίες θα περιορίσουν την ανάγκη για πρόσθετη συνολική υποστήριξη του hardware.

Ερμηνεύοντας τις εξελίξεις αυτές, κύριος αναλυτής της Gartner τόνισε πως «η αυξημένη ευαισθητοποίηση των CEOs και των διοικητικών συμβουλίων με αφορμή τον ισχυρό επιχειρηματικό αντίκτυπο των κυβερνοεπιθέσεων και τις συνεχιζόμενες αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο,

οδηγεί σε συνεχιζόμενες επενδύσεις τόσο σε προϊόντα, όσο και σε υπηρεσίες ασφαλείας». Για να προσθέσει ότι «η βελτίωση της ασφάλειας δεν αφορά, πάντως, μόνο στις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες.

Όπως φάνηκε και με τον πρόσφατο καταιγισμό κυβερνοεπιθέσεων παγκοσμίως, το να κάνει κανείς τα βασικά με το σωστό τρόπο, δεν είχε ποτέ πριν μεγαλύτερη σημασία.

Οι οργανισμοί μπορούν να βελτιώσουν σε σημαντικό βαθμό τη θέση τους σε θέματα ασφαλείας, απλώς εφαρμόζοντας τους υφιστάμενους κανόνες και βέλτιστες πρακτικές, πχ. με κεντρική διαχείριση απειλών, κεντρικό έλεγχο πρόσβασης, δημιουργία «στεγανών» στο εσωτερικό δίκτυο, διατήρηση αντιγράφων ασφαλείας και γενικότερη ενίσχυση του συστήματος».

Το δεύτερο σκέλος των υποθέσεων, σχετικά με τις εξελίξεις στο χώρο της κυβερνοασφάλειας, δεν μπορεί παρά να αφορά στις πρόσφατες αλλαγές που φέρνει στην αγορά η υιοθέτηση εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης των κανονισμών GDPR (General Data Protection Regulation)

που αναμένεται να επηρεάσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό (εκτιμάται ότι θα φτάσει ως και το 65%) τις όποιες αποφάσεις για αγορές τεχνογνωσίας με στόχο την αποτροπή απώλειας δεδομένων, από σήμερα και ως το 2018.

Όπως είναι γνωστό, το GDPR έχει πανικοβάλει και ανησυχήσει τα μάλα (λόγω των σκληρών αντιμέτρων και ποινών που προβλέπει για τυχόν παραβάτες) εταιρίες και οργανισμούς στην Ευρώπη και όχι μόνο, καθώς πολλές πολυεθνικές θα χρειαστεί,επίσης, να εφαρμόσουν τη νέα νομοθεσία, εφόσον δραστηριοποιούνται στη «γηραιά ήπειρο».

Έτσι, ενώ όλοι οι ενδιαφερόμενοι προσπαθούν να εξοικειωθούν με τους νέους κανονισμούς, αυτοί που έχουν ήδη λάβει κάποια μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση (δηλ. της προστασίας από απώλεια δεδομένων)

πασχίζουν να εντοπίσουν τα σημεία στα οποία πρέπει να κάνουν πρόσθετες επενδύσεις (όπως πχ, στην ενσωμάτωση συστημάτων για ταξινόμηση, απόκρυψη και αποκάλυψη δεδομένων).

Οι ειδήμονες της αγοράς θεωρούν ότι ως το 2020, το 40% των συμβολαίων MSS (Managed Security Services) θα προσφέρονται σε μορφή «πακέτου» με άλλες υπηρεσίες ασφαλείας και γενικότερα Πληροφορικής, από μόλις 20% σήμερα.

 

Διπλασιασμό της αγοράς AR/VR σε ετήσια βάση ως το 2021 βλέπει η IDC

Είναι κοινό μυστικό πια, πως ο χώρος της Επαυξημένης και της Εικονικής Πραγματικότητας (AR/VR) αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο, σε παγκόσμιο επίπεδο, και οι σχετικές εφαρμογές αυξάνουν και πληθαίνουν.

Αυτή τη διάχυτη εντύπωση έρχεται πλέον να επιβεβαιώσει και η γνωστή εταιρία ερευνών αγοράς IDC, η οποία προβλέπει πως η ετήσια αύξηση της σχετικής αγοράς θα ξεπεράσει το 100% για κάθε ένα από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ως το 2021.

Σε απόλυτα νούμερα, αυτό σημαίνει πως από το ύψος των 11,4 δις δολαρίων, που προβλέπεται για φέτος, θα φτάσει στα 215 δις στο τέλος της τετραετίας, επιτυγχάνοντας ετήσιο μέσο όρο αύξησης της τάξης του 113,2%...

Κι όπως θα ανέμενε κανείς, η «μερίδα του λέοντος» σ’ αυτή την ανάπτυξη πηγαίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες, των οποίων η αγορά στο συγκεκριμένο τομέα προβλέπεται –πάντα κατά την IDC- να φτάσει ως το τέλος του χρόνου στα 3,2 δις δολάρια.

Ακολουθούν η αγορά Ασίας/Ειρηνικού (πλην Ιαπωνίας) με 3 δις, και εκείνη της Δυτικής Ευρώπης με 2 δις.

Όμως, η δεύτερη στην κατάταξη φαίνεται πως θέλει να γίνει «λέων, στη θέση του λέοντος», καθώς η αγορά Ασίας/Ειρηνικού διεκδικεί την πρώτη θέση και προσωρινά τα καταφέρνει, όμως, τελικά, η αμερικανική αγορά θα επανέλθει για το σύνολο της τετραετίας,

ενώ καλύτερα θα τα πάει στο μέλλον και η Δυτική Ευρώπη, που θα ξεπεράσει και τους Ασιάτες, φθάνοντας στη δεύτερη θέση το 2021!

Οι χώρες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (σε ετήσιο μέσο όρο) της αγοράς θα είναι –κατά την εταιρία ερευνών- ο Καναδάς, με 145,2%), η Κεντροανατολική Ευρώπη (με 133,5%), η Δυτική Ευρώπη (με 121,2%) και οι Ηνωμένες Πολιτείες (120,5%).

Κι ενώ βασικός πυλώνας της ανάπτυξης της αγοράς, τουλάχιστον στην αρχή, είναι οι απλοί καταναλωτές, με την πάροδο του χρόνου οι συσχετισμοί αλλάζουν και σταδιακά αναπτύσσονται, επίσης, εφαρμογές AR/VRστη λιανική, αλλά και τη βιομηχανία,

με διάφορους άλλους τομείς (όπως, κατά περιοχές, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, οι κατασκευές, οι μεταφορές, οι υπηρεσίες, η εκπαίδευση και η υγεία) να ακολουθούν.

Μάλιστα, εκπρόσωπος της εταιρίας ερευνών τόνισε πως «με τη σταδιακή εμφάνιση συσκευών νέας γενιάς, συγκεκριμένες βιομηχανίες είναι βέβαιο ότι θα τις αγκαλιάσουν αμέσως,

καθώς θα αξιοποιήσουν λογισμικό και υπηρεσίες στην αιχμή της τεχνολογίας, προκειμένου να επιτύχουν αύξηση της παραγωγικότητας και της ασφάλειας, προσφέροντας στους πελάτες τους προσωποποιημένες και εκπληκτικές εμπειρίες»…

Περισσότερα για την πρόσφατη έρευνα της IDCστο χώρο του AR/VRμπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο Worldwide Semi annual Augmented and Virtual Reality Spending Guide.

 

COSMOTE: Ρεκόρ στην κίνηση data αυτό το καλοκαίρι

Ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων κατέγραψε φέτος το καλοκαίρι το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE, όπως ανακοίνωσε η εταιρία, με τη συνολική κίνηση το τετραήμερο του Δεκαπενταύγουστου να φτάνει τα 1,5 petabytes, να είναι δηλαδή υπερδιπλάσια (+125%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Εντυπωσιακή είναι η αύξηση στην κίνηση μέσω των δικτύων 4G και 4G+ της COSMOTE, που φτάνει το 330% σε σχέση με το 2016.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, από τις 12 ως και τις 15 Αυγούστου, η κίνηση mobile data μέσω 4G και 4G+ έφτασε τα 900 terabytes, που αντιστοιχεί στο 60% της συνολικής κίνησης δικτύου.

Συνολικά, από το τέλος Ιουλίου ως σήμερα, η κίνηση δεδομένων ξεπέρασε τα 6,5 petabytes, όντας υπερδιπλάσια σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Πρώτες στην κίνηση data οι Κυκλάδες

Πρώτες σε κίνηση data αναδείχθηκαν φέτος οι Κυκλάδες, όπου καταναλώθηκε το 7% της συνολικής κίνησης του δικτύου από τις 25/7 έως τις 15/8, ενώ ακολουθεί η Χαλκιδική με ποσοστό 5%.

Και στους δύο προορισμούς, η αύξηση στην κίνηση δεδομένων κινήθηκε στο 130%, σε σχέση με το περσινό καλοκαίρι. Τη μεγαλύτερη αύξηση στην κίνηση data σημείωσαν η Κως (+270%), το Ρέθυμνο (+250%), η Ρόδος (+250%), τα Χανιά (+220%), το Ηράκλειο (+210%) και η Κέρκυρα (+190%).

Πρωταθλητής το Instagram, ακολουθούν Youtube και Facebook

Την πρώτη θέση φέτος, σε επίπεδο κίνησης data, στην Ελλάδα κατέλαβε για πρώτη φορά το Instagram. Το τελευταίο 20ήμερο, το Instagram «απορρόφησε» το 22% της συνολικής κίνησης data, με το Youtube με 21% και το Facebook με 17% να έπονται.

Πτώση σημειώθηκε στο webbrowsing, που από 21% πέρυσι, φέτος έφτασε στο 5%.

Αντίθετα, εντυπωσιακή αύξηση, που ξεπέρασε το 400%, σημείωσε φέτος και η κίνηση dataroaming, μέσω του δικτύου της COSMOTE, γεγονός που αποδίδεται στη διάθεση αυτών των υπηρεσιών χωρίς επιπλέον χρέωση στις χώρες εντός του Ενιαίου Οικονομικού Χώρου της Ε.Ε.

Βάσει των στοιχείων της εταιρίας –που έχει συνεργασία για LTE roaming με περισσότερα από 130 δίκτυα, παγκοσμίως- για την περίοδο 25/7-15/8, οι περισσότεροι ξένοι επισκέπτες προέρχονται από την Ιταλία, την Γερμανία, την Αγγλία και την Γαλλία.

Τα δίκτυα της COSMOTE έχουν την μεγαλύτερη πληθυσμιακή κάλυψη στη χώρα, με το 4G δίκτυο να καλύπτει το 97% του πληθυσμού και το 4G+, για ταχύτητες ως 500 Mbps, το 86%.

Παγκόσμιο Φόρουμ για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας

 

Το Παγκόσμιο Φόρουμ Διαδικτύου για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας πραγματοποιήθηκε την 1η Αυγούστου 2017 στο Σαν Φρανσίσκο, όπου συναντήθηκαν εκπρόσωποι της βιομηχανίας τεχνολογίας,

της Αμερικανικής κυβέρνησης και των μη κυβερνητικών οργανώσεων για να μοιραστούν πληροφορίες και βέλτιστες πρακτικές σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της απειλής του online τρομοκρατικού περιεχομένου.

Το Παγκόσμιο Φόρουμ Διαδικτύου για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας δημιουργήθηκε τον περασμένο μήνα από το Facebook, τη Microsoft, το Twitter και το YouTube,

και επισημοποιεί και διαρθρώνει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες συνεργάζονται για να περιορίσουν την εξάπλωση της τρομοκρατίας και του βίαιου εξτρεμισμού στις φιλοξενούμενες υπηρεσίες.

Βασιζόμενη στις εργασίες που άρχισαν στο πλαίσιο του Φόρουμ Διαδικτύου της ΕΕ, το GIFCT ενθαρρύνει τη συνεργασία με τις υπόλοιπες εταιρείες τεχνολογίας, τις ομάδες της κοινωνίας των πολιτών, τους ακαδημαϊκούς και τις κυβερνήσεις.

Εκτός από τις ιδρυτικές εταιρείες του GIFCT, περισσότερες από είκοσι άλλες εταιρείες τεχνολογίας και ΜΚΟ συμμετείχαν στη συνεδρίαση.


Στο φόρουμ συμμετείχαν επίσης ο Υπουργός Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου κ. Rt Hon Amber Rudd ο Αμερικανός Υφυπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Elaine Duke - καθώς και εκπρόσωποι από την Αυστραλία, τον Καναδά, την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα Ηνωμένα Έθνη - για να συζητήσουν τους τομείς αμοιβαίας συνεργασίας.

Κατά τη συνάντηση, επισημοποιήθηκαν οι στόχοι για συνεργασία και προσδιορίστηκαν, παράλληλα με τις μικρότερες εταιρείες, οι συγκεκριμένοι τομείς υποστήριξης που απαιτούνται στο πλαίσιο του βασικού σχεδίου εργασίας του GIFCT.


Η αποστολή του φόρουμ είναι να εμποδίσει ουσιαστικά την ικανότητα των τρομοκρατών να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για την προώθηση των αιτιών τους, σεβόμενοι ταυτόχρονα τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Αυτή η προσπάθεια περιλαμβάνει την αντιμετώπιση της προώθησης της τρομοκρατίας, της διάδοσης της προπαγάνδας και την εκμετάλλευση πραγματικών γεγονότων μέσω διαδικτυακών πλατφορμών.

Για να επιτευχθεί αυτό, οι εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους γύρω από τρεις στρατηγικές:

• Απασχόληση και αξιοποίηση τεχνολογίας

• Ανταλλαγή γνώσεων, πληροφοριών και βέλτιστων πρακτικών, και

• Διεξαγωγή και χρηματοδότηση έρευνας

Στους επόμενους μήνες, οι εμπλεκόμενοι επιδιώκουν επίσης να επιτύχουν τα εξής:

• Διασφάλιση της συμμετοχής πέντε επιπλέον εταιρειών της βιομηχανίας. Δύο από τα οποίες έχουν ήδη ενταχθεί: Snap Inc. και Justpaste.it

• Προσέλκυση 50 εταιρειών για να μοιραστούν τις βέλτιστες πρακτικές για τον τρόπο καταπολέμησης της τρομοκρατίας μέσω του προγράμματος Tech against terrorism σε συνεργασία με την ICT4Peace και την Εκτελεστική Διεύθυνση Εκστρατείας του ΟΗΕ για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας

• Διεξαγωγή τεσσάρων εργαστηρίων ανταλλαγής γνώσεων - ξεκινώντας από το Σαν Φρανσίσκο, με σχέδια για περαιτέρω συναντήσεις αργότερα σε άλλες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο

Οι εταιρείες πιστεύουν ότι η καλύτερη προσέγγιση για την αντιμετώπιση τρομοκρατίας είναι η συνεργασία μεταξύ τους και με εξωτερικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνίας των πολιτών και των κυβερνήσεων.

Πηγή: blog.twitter.com

Ζήστε την εμπειρία «Mi» στο νέο Mi Store


Την Πέμπτη 27 Ιουλίου, κάνει τα εγκαίνια του στο Golden Hall το πρώτο Authorized Mi Store στην Ελλάδα και ένα από τα πρώτα καταστήματα Mi Official Reseller της Xiaomi σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Το κατάστημα θα λειτουργήσει πιλοτικά τον Αύγουστο, με στόχο να είναι σε πλήρη ετοιμότητα το Φθινόπωρο, που θα γίνει και το επίσημο opening.

To Mi Store θα λειτουργεί τόσο ως κατάστημα λιανικής, όσο και ως εκθεσιακός χώρος για προϊόντα Xiaomi, τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς πώληση το άμεσο προσεχές διάστημα

έτσι εκτός από Smartphones, ακουστικά, θήκες, fitness trackers & ζυγαριές, Bluetooth ηχεία, Power Banks & Rooters, που ο πελάτης θα μπορεί να αγοράσει, θα γνωρίσει και πολλά έξυπνα, εντυπωσιακά προϊόντα XIaomi, όπως τηλεοράσεις, πατίνια, ποδήλατα και drones, αλλά και φίλτρα νερού, ατμομάγειρες ρυζιού και Air Purifiers.

Το κατάστημα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής της Info Quest Technologies για δυναμική ανάπτυξη στον τομέα του Mobility / Internet of Things.

Αποτελεί συνέχεια της επένδυσή της Info Quest Technologies στη συνεργασία με τη Xiaomi και θα αποτελέσει  την απαρχή ενός νέου δυναμικού και επιτυχημένου καναλιού λιανικής πώλησης για τον Όμιλο Quest.

Mi Store web page: www.mistore-greece.gr
Mi Store Facebook: @mistoregreece 

Τεχνογνωσία της ΙΒΜ απο τη Τράπεζα Κύπρου

Την Τεχνογνωσία της ΙΒΜ αξιοποιεί η Τράπεζα Κύπρου για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της

Την ΙΒΜ επέλεξε ως στρατηγικό εταίρο η Τράπεζα Κύπρου, το μεγαλύτερο συγκρότημα παροχής τραπεζικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στην Κύπρο, για την υλοποίηση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της στο πλαίσιο ευρύτατου προγράμματος εκσυγχρονισμού, με στόχο το μετασχηματισμό του επιχειρηματικού της μοντέλου, τη βελτίωση την ανταγωνιστικότητάς της και την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της.

Η επιτάχυνση της υλοποίησης του πολυετούς προγράμματος Ψηφιακού Μετασχηματισμού της τράπεζας, με στρατηγικό εταίρο την IBM, αποσκοπεί στη δημιουργία μιας περισσότερο σύγχρονης και αποτελεσματικής πλατφόρμας Πληροφορικής με εξορθολογισμένες διαδικασίες και κύριο στόχοτην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη.

Το πρόγραμμα αναδιοργάνωσης θα επεκταθεί σε όλο το φάσμα των διαδικασιών της Τράπεζας Κύπρου, προκειμένου μέσω της ψηφιοποίηση και αυτοματοποίησής τους να επιτευχθεί σημαντική βελτίωση στις λειτουργικές αποδόσεις και οι συναλλαγές ρουτίνας να κατευθυνθούν πλέον στα ψηφιακά κανάλια.

Επιπλέον, η Τράπεζα θα ενισχυθεί από τις δεξιότητες του τομέα IBM iX για να λανσάρει μεγάλης κλίμακας επανασχεδιασμό των ψηφιακών της καναλιών, με αρχική εστίαση στο Mobile Banking, εμπλουτίζοντας τις τεχνολογικές δεξιότητες του οργανισμού ώστε να υποστηριχθεί ο εκσυγχρονισμός του δικτύου καταστημάτων και η δημιουργία προσωποποιημένης εμπειρίας για τους πελάτες, σε κάθε επίπεδο συναλλαγής, με ενιαία μορφή για όλα τα κανάλια επαφής.

Επιπλέον, η Τράπεζα θα βελτιστοποιήσει την υφιστάμενη υποδομή της από πλευράς Πληροφορικής, ενισχύοντας την τυποποίηση και αυτοματοποίηση με εξορθολογισμό των εσωτερικών της συστημάτων και των διαδικασιών διαχείρισής τους εισάγοντας, παράλληλα, δυνατότητες ανάλυσης και αξιοποίησης μεγάλου όγκου δεδομένων (big data).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Κύπρου, JohnHourican, τόνισε σχετικά μ’ αυτή τη συνεργασία ότι «η υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων και ο εκσυγχρονισμός του περιβάλλοντος Πληροφορικής είναι για εμάς απαραίτητη προϋπόθεση.

Είμαστε ενθουσιασμένοι με το πρόγραμμα αυτό και προσβλέπουμε στη συνεργασία μας με την IBM, που σκοπό έχει την ουσιαστική διαμόρφωση του υπό εξέλιξη μετασχηματισμού μας».

Από τη δική του πλευρά,ο Γενικός Διευθυντής Τραπεζικών & Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών της IBM, Likhit Wagle, τόνισε ότι «με τη βοήθεια της IBM, η Τράπεζα Κύπρου θα αξιοποιήσει ψηφιακή καινοτομία αιχμής, με στόχο να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και την ευελιξία σε όλο το φάσμα του οργανισμού, ώστε να παρέχει ανώτερης ποιότητας εμπειρίες στους πελάτες της».

Στο πλαίσιο του προγράμματος Ψηφιακού Μετασχηματισμού, η ΙΒΜ και η Τράπεζα Κύπρου θα δημιουργήσουν από κοινού Μονάδα Ανάπτυξης Ψηφιακών Εφαρμογών (DigitalFactory), που θα λειτουργεί ως κάθετος και ευέλικτος μηχανισμός παραγωγής, φιλοξενώντας αναδυόμενες τεχνολογικές δεξιότητες και αξιοποιώντας εργαλεία και μεθοδολογίες Dev Ops.

Επίσης, θα δημιουργήσουν κοινό μηχανισμό ενίσχυσης των Δεξιοτήτων για Καινοτομία (Joint Innovation  Capability) αφιερωμένο στην καινοτομία, τον οραματισμό, τη σύλληψη και ανάπτυξη πρωτοτύπων,ο οποίος θα τροφοδοτεί αδιάκοπα το Πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Τράπεζας, με νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες.

 

Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου


Είναι φανερό πλέον ότι η τεχνολογία έχει κατακλύσει την καθημερινότητά μας από τον πιο σημαντικό και πολύπλοκο τομέα έως το πιο ασήμαντο και απλό πράγμα.

Η έξαρση των τεχνολογικών συσκευών που επιτρέπουν στον καθένα μας εύκολα και γρήγορα να χειρίζεται όλα τα προσωπικά του ζητήματα με το πάτημα ενός κουμπιού, έχει αλλάξει για τα καλά τον τρόπο ζωής μας.

Ταχύτητα, εξυπηρέτηση και άπειρες δυνατότητες προσφέρονται στο διαδίκτυο αυτήν τη στιγμή: τραπεζικές συναλλαγές, εμπορικές αγορές, επικοινωνία, αναζήτηση πληροφοριών, ψυχαγωγία, προγραμματισμός υποχρεώσεων, είναι όλα στο χέρι μας με τη χρήση του κινητού, του tablet, του υπολογιστή και κάθε άλλης αντίστοιχης συσκευής.

Στο κλίμα αυτό, λοιπόν, έχει προσαρμοστεί αναπόφευκτα και η αγορά, τα καταστήματα, οι επιχειρήσεις, ακόμα και οι υπηρεσίες.

Το κοινό έχει αποκτήσει εμπειρία και άνεση στη χρήση των διαδικτυακών λειτουργιών και σπάνιες είναι οι φορές που θα προβεί σε κάποια ενέργεια πριν ρίξει έστω και μια γρήγορη ματιά σε μια πρόχειρη έρευνα στο διαδίκτυο.

Κατά συνέπεια, μια που οι φυσικές επισκέψεις στις επιχειρήσεις διαρκώς μειώνονται ενώ οι ιντερνετικές επαφές αυξάνονται δραματικά, η απόκτηση μιας ιστοσελίδας είναι το σημαντικότερο ίσως εργαλείο μιας επιχείρησης.

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας για την προβολή, τη διαφήμιση, αλλά και τη συναλλαγή με τους υποψήφιους πελάτες είναι πλέον αναγκαία.

Αν και υπάρχει δυνατότητα να κατασκευάσει ο καθένας τη δική του ιστοσελίδα μόνος του, σίγουρα δεν είναι το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που θα λάβει από έναν επαγγελματία και οπωσδήποτε οι τεχνικές γνώσεις και οι ειδικές λεπτομέρειες – tips που μπορεί να δώσει ένας ειδικός εκτοξεύουν στα ύψη τις δυνατότητες του website και εξασφαλίζει την ποιότητα και ασφάλεια των υπηρεσιών που προσφέρετε διαδικτυακά.

Δεν είναι τυχαίο που πολλές επιχειρήσεις, ανάλογα με το αντικείμενο της δραστηριότητας, επιλέγουν να καταργήσουν εντελώς τη διατήρηση φυσικού καταστήματος ή γραφείου και ασκούν τη δραστηριότητά τους μόνο μέσω Internet, δημιουργώντας τα γνωστά λίγο πολύ σε όλους «e-shops».

Με τον τρόπο αυτό, περιορίζουν στο ελάχιστο τα λειτουργικά έξοδα διατήρησης ενός καταστήματος ή γραφείου, ίσως ακόμα και το κόστος απασχόλησης υπαλληλικού προσωπικού, ενώ γίνεται πιο ευέλικτο το ωράριο και οι συνθήκες λειτουργίας του καταστήματος.

Μάλιστα, πολύ συχνά στις περιπτώσεις αυτές, οι παρεχόμενες υπηρεσίες από το e-shop περιλαμβάνουν και υπηρεσίες αποστολής του προϊόντος στον τόπο επιλογής του πελάτη, σε συνεργασία με εταιρίες άμεσης αποστολής (courier) για μεγαλύτερη ευκολία.

Σε κάθε περίπτωση, η τεχνολογία προοδεύει, ο κόσμος της τεχνολογίας εδραιώνεται και κάθε επαγγελματίας που επιθυμεί να συμβαδίζει με τη εποχή του θα ήταν καλό να προσχωρήσει στο επόμενο βήμα της κατασκευής ιστοσελίδας ή ίδρυσης ενός e-shop.

Πηγή: qualityweb

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search