H SiEBEN γιορτάζοντας την επέκτασή της στην Βόρεια Ελλάδα, με τοπικό γραφείο, διοργανώνει την Πέμπτη 1 Μαρτίου εκδήλωση με τίτλο "Let’s Go Digital".
Η εκδήλωση θα διεξαχθεί στο Porto Palace Hotel της Θεσσαλονίκης, με ώρα προσέλευσης τις 3.30μμ και θα φιλοξενήσει σημαντικούς ομιλητές-στελέχη της αγοράς που θα μοιραστούν την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους.
Στόχος της εκδήλωσης είναι να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες για τις τεχνολογικές λύσεις και εφαρμογές που θα προετοιμάσουν τους ίδιους και τις εταιρίες τους ώστε να διακριθούν και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό προβάδισμα στα νέα δεδομένα της εποχής.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε IT και Marketing Managers, Technology και Business Decision Makers καθώς και σε στελέχη εμπορικών τμημάτων.
Την εκδήλωση στηρίζουν ως χορηγοί οι εταιρίες Cisco, Info Quest Technologies, ICAP, Softone και ως χορηγοί επικοινωνίας τα μέσα IT Security Professional, ΧΡΗΜΑ Week, banks.com.gr, neoecommerce.gr.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στους συμμετέχοντες θα προσφερθεί μετά από κλήρωση ένα τηλέφωνο Xiaomi Mi Mix 2 64GB, το πιο δυνατό μοντέλο της Xiaomi που μόλις κυκλοφόρησε στην Ελληνική αγορά.
Την εκδήλωση θα ακολουθήσει light lunch και networking.
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο event ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
«Τολμήστε να σκεφθείτε όπως οι game changers και κάντε τη διαφορά στο δικό σας περιβάλλον», η παρότρυνση του Ρόμπερτ Ντιλτς στους Έλληνες
Γεννιέσαι ή γίνεσαι επιτυχημένος; Ιδού η απορία, όπως θα έλεγε ένας δεόντως προβληματισμένος «Άμλετ» του επιχειρείν, στην εποχή μας.
Αν πιστέψουμε τον Ρόμπερτ Ντιλτς, γίνεσαι, καθώς «τα πάντα, τελικά, είναι θέμα… mindset!» - ρήση του που δανειστήκαμε και για τον τίτλο μας. Ποιος είναι, όμως, αυτός ο Ντιλτς και πώς το ξέρει; σαν να ακούω το ερώτημά σας…
Ο περί ου ο λόγος, λοιπόν, είναι ένας από τους πιο γνωστούς ειδικούς στη μελέτη του Genius Thinking και δημιουργός του διεθνώς αναγνωρισμένου Success Factor ModelingSFM™.
Αμερικανός αλλά πολίτης του κόσμου, 60+ στην ηλικία αλλά ‘very lively’ για τα χρόνια του, ήταν αρχικά μαθητής και στη συνέχεια συνεργάτης των Ρίτσαρντ Μπάντλερ και Τζον Γκράιντερ, που τη δεκαετία του ‘70 στην Καλιφόρνια έβαλαν ως άλλοι «πιονέροι» τις βάσεις του νευρογλωσσικού προγραμματισμού (Νeuro-Linguistic Programming- NLP) μιας καινοτόμου προσέγγισης επικοινωνίας, προσωπικής ανάπτυξης και θεραπείας, αναδεικνύοντας τη σχέση μεταξύ εγκεφάλου, γλώσσας και σώματος.
Πατώντας σ’ αυτές τις θεωρίες και μελετώντας τη δομή της σκέψης σημαντικών προσωπικοτήτων της ιστορίας και κορυφαίων επιχειρηματιών νέας γενιάς (βλέπε Στιβ Τζομπς, Έλον Μασκ, Τζεφ Μπέζος, Ρίτσαρντ Μπράνσον) ο Ντιλτς ανέλυσε τους καθοριστικούς παράγοντες που όχι μόνο τους οδήγησαν στην ικανοποίηση των προσωπικών τους φιλοδοξιών, αλλά επηρέασαν τον τρόπο που ζούμε και κινούμαστε, καθώς και τη διαμόρφωση της κοινωνικής και οικονομικής μας πραγματικότητας.
Έτσι, έστησε από χρόνια το δικό του μοντέλο, εστιασμένο κυρίως σε θέματα αλλαγής και ηγεσίας, το οποίο παρουσίασε σε μορφή σεμιναρίου για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 7 και 8 Φεβρουαρίου, στους φιλόξενους χώρους του Μεγάρου, υπό τον εντελώς δηλωτικό του περιεχομένου του τίτλο…Signature Class «Next Generation Entrepreneurs -The Difference that Makes the Difference».
Το πολυπληθές κοινό του ήταν επιχειρηματίες, υψηλόβαθμα στελέχη οργανισμών, πανεπιστημιακοί και νέοι επαγγελματίες, που γύρευαν απαντήσεις σε μια σειρά «κλασικών» ερωτημάτων: Ποιες είναι οι παράμετροι που καθορίζουν την επιτυχία κάποιων ανθρώπων; Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες, ώστε να δομήσουμε έναν τρόπο σκέψης παρόμοιο με εκείνον των game changers; Γεννιέσαι ή γίνεσαι επιτυχημένος;Πόσο ρόλο παίζει ο παράγων τύχη; Τι προσφέρει το μοντέλο σου;
Προφανώς, τα όσα συζητήθηκαν σε μια διημερίδα δεν μπορούν να συμπυκνωθούν στις λίγες αράδες αυτού του άρθρου, όμως, με λίγη καλή προσπάθεια, μπορούμε τουλάχιστον να καταλήξουμε σε μερικά κύρια συμπεράσματα – «τροφή για σκέψη», που είναι τα εξής:
• Tα πάντα ξεκινούν από τη δομή της σκέψης, το mechanics of mindset. Κοινό χαρακτηριστικό των ανθρώπων που ξεχωρίζουν στη ζωή τους, είναι ο διακριτός τρόπος σκέψης, στον οποίο βασικό ρόλο παίζει το πάθος.
«Ο Jobs, όταν ρωτήθηκε τι κάνει μπροστά στο computer του, απάντησε: Aλλάζω τον κόσμο», ήταν το μετά λόγου γνώσεως παράδειγμα του Ντιλτς, που έχει συνεργαστεί και με την Apple σε θέματα ηγεσίας -μεταξύ πολλών άλλων μεγάλων ονομάτων, όπως οι World Bank, Hewlett-Packard, FIAT Group, Xerox, World Health Organization, IBM, Ernst & Young, Telecom Italia, Microsoft κλπ.
«Το πάθος είναι η κινητήρια δύναμη που προσφέρει την απαιτούμενη ενέργεια στο άτομο» υποστήριξε με εμφατικό τρόπο ο Αμερικανός coach και συγγραφέας.
• Το όραμα και η αποστολή περικλείουν στοιχεία του πάθους, όμως αυτά πρέπει να συνδεθούν με κάτι πιο απτό. Ο Ντιλτς διαβεβαιώνει πως με το SFM™, για πρώτη φορά συνδέονται το όραμα και η αποστολή με τη φιλοδοξία.
• Η φιλοδοξία - τομέας όπου συνήθως τα διάφορα εγχειρήματα χάνουν την επαφή με την πραγματικότητα- αποτυπώνεται σε συγκεκριμένες ενέργειες και αποτελέσματα, η δε ικανοποίησή της (πρέπει να) αφορά όχι μόνο στο εγώ, αλλά και στην ανάγκη συνεισφοράς προς το ευρύτερο σύνολο.
• Προϋπόθεση για την υιοθέτηση αυτής της δομής σκέψης, στο πλαίσιο του SFM™, θεωρεί ο Ντιλτς πως είναι η ανάληψη, εμβάθυνση και εξέλιξη των ρόλων που απαιτούνται στο πλαίσιο ενός εγχειρήματος, αλλά και η αξιοποίηση της συλλογικής νοημοσύνης (collective intelligence) ως παράγοντα επιτυχίας.
Κατά τον Αμερικανό ειδικό, μπορούμε να αντλήσουμε στοιχεία των game changers και να δημιουργήσουμε τον δικό μας κύκλο επιτυχίας, αρκεί να λάβουμε υπόψη ότι:
• Η υλοποίηση των παραπάνω οφείλει να συνεκτιμάται με άλλα συστατικά στοιχεία του οικοσυστήματος – δεν είμαστε μόνοι μας σ’ αυτόν τον κόσμο…
• Οποιαδήποτε υπερβολή, όπως πχ. η υπέρμετρη φιλοδοξία χωρίς όραμα, εις βάρος άλλων παραγόντων, μπορεί να προκαλέσει τεράστιες ανισορροπίες στο οικοσύστημα ενός ατόμου ή μιας επιχείρησης, με αρνητικές -προφανώς- συνέπειες.
• Τυχόν δυσμενές περιβάλλον μπορεί δυνητικά να εγκλωβίσει τη σκέψη κάποιου, αποτρέποντάς τον να προχωρήσει. Η αποτυχία των περισσότερων εγχειρημάτων συνήθως δεν οφείλεται στο περιβάλλον, αλλά σε εσωτερική αμφισβήτηση ή σε έλλειψη ευελιξίας και αδυναμία προσαρμογής στα συνεχώς μεταβαλλόμενα δεδομένα.
• Η δικτύωση και η καλλιέργεια σχέσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη συμβάλλουν στην επιτυχία –αυτονόητο μεν, αλλά...
• Το elevator pitch, που μπορεί να πείσει και να προσελκύσει χρηματοδότες, δεν πρέπει να επικεντρώνεται στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, αλλά στο όραμα και την αποστολή – θέλω να φτιάξω αυτό, που θα καλύψει εκείνη την ανάγκη…
• Όσο για την τύχη και το ρόλο της,τόνισε πως είναι -απλώς-«το σημείο συνάντησης προετοιμασίας και ευκαιρίας».
Στα παραλειπόμενα της διημερίδας, ο Ρόμπερτ Ντιλτς έδειξε εντυπωσιασμένος από το κοινό της Αθήνας και την ενεργό συμμετοχή του, όσο και για τη θέληση και δέσμευσή του να δοκιμάσει αυτή την πρωτοπόρο προσέγγιση και δεσμεύτηκε ότι θα επανέλθει, με στόχο να συνεχίσει την ανάλυση της δομής σκέψης των Ελλήνων επαγγελματιών στο δύσκολο περιβάλλον που λειτουργούν.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τη Synolic™ Development Systems, υπό την αιγίδα του ΕλληνοΑμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν μπορείτε να βρείτε στο http://www.synolic.com/sfm-signatureclass
Βραβεύτηκαν οι καλύτερες ψηφιακές ιδέες και εφαρμογέςμε δυνατότητα υλοποίησης στην αεροδρομιακή κοινότητα
Μια «Πύλη» διαφορετική (αλλά συνάμα και σχετική μ’ αυτές) των αεροδρομίων γνωρίσαμε το βράδυ της Δευτέρας, 12 Φεβρουαρίου, καθώς ο Διεθνής Αερολιμένας της Αθήνας γιόρτασε (ταιριαστά, και λόγω εποχής, με εκρήξεις χαράς και κομφετί) για δεύτερη συνεχή χρονιά τη «δική του» Digital Gate.
Ο διαγωνισμός καινοτομίας “THE DIGITAL GATE ΙΙ: Airport Innovation Challenge” μόλις ολοκληρώθηκε και ο ΔΑΑ βράβευσε τις καλύτερες προτάσεις και εφαρμογές για νέες ψηφιακές υπηρεσίες και επιχειρηματικές δραστηριότητες με δυνατότητα, μάλιστα,άμεσης υλοποίησης!
Ο δεύτερος κύκλος του “TheDigital Gate”, μιας συνεργασίας του ΔΑΑ με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με την επιστημονική υποστήριξη του εκεί Κέντρου Επιχειρηματικότητας (ACEin), ήταν για άλλη μια φορά εξαιρετικά επιτυχημένος:στην πρόσκλησή του ανταποκρίθηκαν 162 συμμετέχοντες που κατέθεσαν 58 διαφορετικές προτάσεις καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών για το αεροδρόμιο και την ευρύτερη αεροδρομιακή κοινότητα.
Έπειτα από τρία στάδια διαγωνιστικής διαδικασίας, προκρίθηκαν οκτώ ομάδες https://thedigitalgate.gr/dgiipilots/ με επιχειρηματικές ιδέες που αφορούν στη λειτουργική υποστήριξη του αεροδρομίου, τη διευκόλυνση των επιβατών/επισκεπτών, καθώς και την προσφορά καινοτόμων υπηρεσιώνστους τουρίστες.
Με την ουσιαστική καθοδήγηση έμπειρων στελεχών του αεροδρομίου,στο τελικό στάδιο της διαδικασίας, οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και να αξιολογήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους σε πραγματικό περιβάλλον.
Οι ομάδες που ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν κατά τη διάρκεια της ειδικής τελετής είναι οι ακόλουθες:
• Η ομάδα HUBA (Human BehaviorAnalysisSystem), από το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής του ΕΚΕΤΑ, έλαβε το ειδικό βραβείοστην κατηγορίαΑξιοποίησης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων,συνοδευόμενο από χρηματικό έπαθλο 3.000 €. Το HUBA επιτυγχάνει διακριτική ανάλυση της κίνησης και της ανθρώπινης δραστηριότητας μέσω αισθητήρων και καμερών βάθους.
• Η ομάδα bespot., έλαβε το 1ο βραβείο στην κατηγορία Retai lInnovation. Η εφαρμογή επιβραβεύει τους χρήστες κάθε φορά που επισκέπτονται ένα κατάστημα.
• Η ομάδα My Lay over έλαβε το 1ο βραβείο στην κατηγορία Travellers’ Experience. Πρόκειται για μια εφαρμογή που στοχεύει στους transit επιβάτες με χρόνο παραμονής άνω των 6 ωρών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γνωρίσουν την Αθήνα μέσα από ολιγόωρες συναρπαστικές εμπειρίες.
• Τέλος, η ομάδα Recytrust έλαβε το 1ο βραβείο στην κατηγορία Environmental Sustainability. H εφαρμογή της επιβραβεύει το προσωπικό του αεροδρομίου που ανακυκλώνει προϊόντα μέσα από τους έξυπνους κάδους της.
Οι ομάδες που βραβεύτηκαν θα λάβουν, επίσης, χρηματικό ποσό 3.000€ εκάστη, μαζί με τη δυνατότητα επέκτασης της διάρκειας του πιλοτικού τους για ένα ακόμη χρόνο στο περιβάλλον του αεροδρομίου, συμβουλευτική καθοδήγηση και υποστήριξη στην προετοιμασία τους για χρηματοδότηση από νέα funds.
Περισσότερες πληροφορίες, στο σύνδεσμο… http://thedigitalgate.gr
Η SiEBENκαι η Cisco συμμετέχουν στο 2o Hotel Tech conference ως Grand Sponsors. Η εκδήλωση με τίτλο “Smart Hotel. Meet the future of Tourism!” λαμβάνει χώρα στις 8 Φεβρουαρίου, στο Wyndham Grand Hotel,στηνΑθήνα.
Μην χάσετε την ομιλία του Μενέλαου Μακρυγιάννη, Sales Director της SiEBEN, με τίτλο “Engage your customer experience with Cisco Meraki!” στις 10:00 – 10:15, στην 1ηΕνότητα.
Εκπρόσωποι επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ξενοδοχειακό κλάδο, πάροχοι υποστηρικτικών υπηρεσιών και σύμβουλοι θα προβάλουν την αναγκαιότητα υιοθέτησης σύγχρονων τεχνολογικών τάσεων στα ξενοδοχεία, με βλέμμα προς το μέλλον του τουρισμού και κεντρικό πυρήνα το “Smart Hotel”.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας μας και να πληροφορηθούν για τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές λύσεις και εφαρμογές, στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Αποστολή στο Βίλνιους - Γιάννης Ριζόπουλος
Στην αρχή ήρθε το mail, από φίλη που εργάζεται σε φορέα στήριξης της καινοτομίας – στη Λιθουανία στήνουν ένα διεθνές hub σχετικά με blockchain κι έχουν εγκαίνια το Σάββατο, 27 Ιανουαρίου.
Θέλετε να το καλύψετε; Μετά ήρθε το τηλεφώνημα με τον πρέσβη – Θα χαρούμε να σας έχουμε κοντά μας, εκείνη την ημέρα στο Βίλνιους. Θα έλθετε; Ενδιαφέρουσα η πρόσκληση και μεγάλη η πρόκληση. Βαθιά ανάσα - Θα έλθουμε!
Μέγα και «καυτό» θέμα το blockchain, αν και παρεξηγημένο (περισσότερα γι’ αυτό στη συνέχεια) – οι εξελίξεις καταιγιστικές και τα πεδία εφαρμογής αυτής της τεχνολογίας πάμπολλα.
Κατανοητή και δικαιολογημένη, λοιπόν, η δημιουργία ενός ευρωπαϊκού hub.
Αλλά… στη Λιθουανία; Φαίνεται πως την ίδια απορία είχαν κι άλλοι, γιατί την απάντηση τη δίνουν οι ίδιοι οι Λιθουανοί στα -συνοδευτικά της εκδήλωσης- κείμενα, που έλαβα την ίδια ημέρα: «η επιλογή της χώρας έγινε (Σ.Σ. από τα αντίστοιχα Blockchain Centers της Μελβούρνης και της Σαγκάης, των οποίων αποτελεί πλέον τον Ευρωπαίο εταίρο) με γνώμονα την πολιτική και οικονομική της σταθερότητα, την ιδιότητα του μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ευροζώνης, αλλά και το ευνοϊκό επιχειρηματικό και ρυθμιστικό περιβάλλον»…
Έτσι, με την πρώτη απορία μου κιόλας λυμένη, βρέθηκα το Σάββατο το μεσημέρι στο -1ο και τα χιόνια του Βίλνιους για να συμμετάσχω στα πανηγυρικά εγκαίνια του Blockchain Centre Vilnius, που είχαν κόσμο, ενθουσιασμό, εκπροσώπους από το διεθνές οικοσύστημα του fintech, (ντόπιους) επισήμους και -όπως όλα δείχνουν- ισχυρή πολιτική βούληση από πίσω, προκειμένου να μπει η Λιθουανία στον χάρτη της καινοτομίας και της πρωτοπορίας σ’ αυτόν τον πολλά υποσχόμενο τομέα.
Εγκαίνια του Blockchain Centre Vilnius απο τον υπουργό Οικονομικών κο Virginijus Sinkevicius
Βούληση που εξέφρασε και ο (27χρονος!!!) υπουργός Οικονομικών Virginijus Sinkevicius, τονίζοντας ότι το Κέντρο «θα βοηθήσει τη Λιθουανία να ενισχύσει τη νέα, παγκόσμια ανταγωνιστικότητά της και να αναπτύξει καινοτόμα προϊόντα που θα γίνουν όχι μόνο επιτυχημένες εξαγωγές, αλλά θα αντιπροσωπεύσουν επάξια και τη χώρα, καθώς η Ευρώπη αναγνωρίζει όλο και περισσότερο πως η Λιθουανία αποκτά προβάδισμα στην καινοτομία στους χώρους της οικονομίας και της ψηφιακής τεχνολογίας».
Όμως, το «χαλί» γι’ αυτή την εξέλιξη στρώθηκε κυρίως από την Κεντρική Τράπεζα της χώρας, που αγκάλιασε το οικοσύστημα του fintech, δημιούργησε εξαρχής ρυθμιστικό πλαίσιο και εξασφάλισε την αναγκαία τεχνολογική υποδομή, στο πλαίσιο της νέας πλατφόρμας LBChain, η οποία επιτρέπει στις εγχώριες και ξένες εταιρίες να αναπτύξουν και να δοκιμάσουν στην πράξη (τουλάχιστον για ένα χρόνο και μετά βλέπουμε…) λύσεις βασισμένες στην τεχνολογία blockchain.\
Η κυβέρνηση, από την πλευρά της, εισήγαγε τη «start-up visa», με στόχο την προσέλκυση (και τη συγκράτηση – όχι από το gain στο drain…) ταλαντούχων νέων μηχανικών και επιχειρηματιών από χώρες εκτός ΕΕ.
Υπερηφανεύεται δε, για την ευρύτατη διάδοση της ηλεκτρονικής υπογραφής σ’ όλον το δημόσιο τομέα (εμείς με το σταγονόμετρο), τις διευκολύνσεις για τηλε-εργασία (χα!), την πρώτη θέση στην ΕΕ σ’ ό,τι αφορά στη διείσδυση των οπτικών ινών (που σημαίνει ότι από ταχύτητες και χωρητικότητα σκίζουν), αλλά και το γεγονός ότι μπορεί κανείς να στήσει (τρέμε, γειτονική Εσθονία!) μια νέα επιχείρηση μέσα σε μονάχα τρεις μέρες!
Μ’ αυτά τα «καλούδια» διαθέσιμα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι στα εγκαίνια (που μεταδίδονταν παγκοσμίως με livestreaming) έδωσαν το παρόν εκπρόσωποι της Κομισιόν (έχουμε αποκλειστική συνέντευξη με τον εκπρόσωπό της, που ετοιμάζεται – μείνετε συντονισμένοι!), της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζαςκαι του NASDAQ, αλλά και δεκάδες μέλη του οικοσυστήματος του Blockchain από την Αυστραλία, την Κίνα, τον Καναδά, τη Βρετανία, το Βέλγιο, τη Δανία, τη Γεωργία, την Ουκρανία, το Ισραήλ και τη Λετονία, με στόχο να συζητήσουν για το παρόν και το μέλλον αυτής της τεχνολογίας, να συσφίξουν σχέσεις και να αναζητήσουν συνέργειες.
Κι όπως σωστά επεσήμανε ο ιδρυτής του Κέντρου, ψηφιακός επιχειρηματίας (και μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου…) Antanas Guoga (γνωστός στο κύκλωμα ως Tony G), «η ψηφιακή τεχνολογία είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία για τις μικρές χώρες, καθώς η τεχνολογία και η καινοτομία μπορούν να αναδείξουν τα ταλέντα που υπάρχουν σ’ αυτές».
Λίγες ώρες νωρίτερα, παρουσία του υπουργού Οικονομικών, είχαν «πέσει οι υπογραφές» μεταξύ της διοίκησης και των εταίρων του Κέντρου, στους οποίους περιλαμβάνονται ο ΣΕΒ της Λιθουανίας, το Πολυτεχνείο του Κάουνας (δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της χώρας), η PriceWaterhouseCooperκαι πολλές εταιρίες και ινστιτούτα.
Το Κέντρο και η λειτουργία του
Όσον αφορά στο ίδιο το BlockchainCentre (www.bcgateway.eu),ο βασικός του ρόλος είναι να αποτελέσει το σημείο επαφής(βλέπε, one-stop shop) όλων των εμπλεκομένων μ’ αυτή την τεχνολογία.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, φιλοξενεί (στα 800 τμ και τις 55 θέσεις εργασίας που διαθέτει) ως θερμοκοιτίδα, αλλά και ως επιταχυντής αρκετές start-up που εστιάζουν στο χώρο του blockchain, παρέχοντάς τους καθοδήγηση και κάθε λογής υποστήριξη, ενώ παράλληλα μοιράζεται και διακινεί πληροφορίες σχετικά με εφαρμογές, δράσεις και επενδυτικές / χρηματοδοτικές ευκαιρίες.
Σύμφωνα με τον πρόεδρό του, Paulius Kuncinas (που είναι κι ο ίδιος διεθνής επενδυτής) το Κέντρο «θα δώσει μια μοναδική ευκαιρία σε επενδυτές, start-ups και ρυθμιστές να ανταλλάξουν ιδέες, τεχνογνωσία και βέλτιστες πρακτικές σε παγκόσμιο επίπεδο, στο πλαίσιο της συνεργασίας με τα ανάλογα κέντρα στη Μελβούρνη και τη Σαγκάη».
Μάλιστα, υπάρχει ειδική Επιτροπή Επενδύσεων, που θα βοηθήσει να βρεθούν κεφάλαια για τις start-up–μέλη του Κέντρου, με γνωστά ονόματα της διεθνούς σκηνής στη σύνθεσή της.
Στο ίδιο πλαίσιο αναζήτησης συνεργειών θα πρέπει να ενταχθεί και η υπογραφή, πριν από μερικές εβδομάδες, σημαντικής συμφωνίας οικονομικής συνεργασίας μεταξύ του κρατικού φορέα Invest Lithuania και του FinTech Association της Σιγκαπούρης, με στόχο την ανάληψη κοινών δράσεων και προγραμμάτων…
• Για αποκλειστικές δηλώσεις και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το Κέντρο, από την CEO του, Egle Nemeikstyte (δύσκολα τα ονόματά τους, δύσκολα!), επίσης μείνετε συντονισμένοι – ετοιμάζονται…
Οι προοπτικές του Blockchain…
…είναι απλά, τεράστιες! Πέρα απ’ όσα συζητήθηκαν στο Βίλνιους, σε πάνελ και διαδοχικές ομιλίες, η τεχνολογία αυτή (που δεν είναι καινούρια, αφού παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1991, όμως γνώρισε μεγάλη δημοσιότητα ως βάση πάνω στην οποία στηρίχτηκε, το 2008, η δημιουργία του κρυπτονομίσματοςbitcoin, με όχι πάντα καλά λόγια να ακούγονται γι’ αυτή τη σχέση) μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ασφαλές, αποκεντρωμένο, διαφανές και τυπικά «αναλλοίωτο» ψηφιακό «τεφτέρι», για την καταγραφή κάθε λογής ψηφιακών και όχι μόνο αξιών.
Οι μελετητές της διαβεβαιώνουν πως έχεις όλες τις δυνατότητες για να αλλάξει δραστικά και να μεταμορφώσει εκ θεμελίων (εξ ου και ο χαρακτηρισμός της ως foundation al technology) τον τρόπο λειτουργίας επιχειρήσεων και οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων φορέων, εν ολίγοις του παγκόσμιου οικονομικού και κοινωνικού συστήματος.
Εξ ου και οι συνεχιζόμενες μελέτες, δοκιμές, πιλοτικά έργα και έρευνες από τους πάντες – κυβερνήσεις, παγκόσμιους οργανισμούς, τράπεζες με όλους τους συναφείς φορείς, γιγάντιες αλλά και μικρές επιχειρήσεις, διεθνείς και τοπικές ΜΚΟ κλπ.
Για παράδειγμα, στο Βίλνιους συζητήθηκαν -μεταξύ πολλών άλλων- οι προκλήσεις για τη χρήση Blockchain στη δημόσια διοίκηση, η έλλειψη (ή, έστω, η αναπροσαρμογή) του κατάλληλου ρυθμιστικού πλαισίου, η εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας σε πλήθος διαφορετικούς τομείς και χώρους με στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, η επίλυση με τη βοήθειά της θεμάτων εμπιστοσύνης και ασφάλειας, αλλά και τα βήματα που πρέπει να γίνουν προκειμένου το Blockchain να γίνει προσιτό στους χρήστες και -σταδιακά- αποδεκτό ως mainstream τεχνολογία.
Έπεται συνέχεια, λοιπόν, μαζί με δυο συνεντεύξεις…
Ο Δήμος έδωσε στη δημοσιότητα τον οδικό χάρτη με τις επόμενες δράσεις του, φέτος
Τα επόμενα βήματα, εν είδει «οδικού χάρτη»για το 2018,προκειμένου η Αθήνα να γίνει ακόμα περισσότερο «ψηφιακή πόλη» παρουσίασε τη Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, θέτοντας στο επίκεντρο τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών και έχοντας ως στόχο την παροχή καλύτερων υπηρεσιών, αποτελεσματικότερων λύσεων και περισσότερης διαφάνειας τόσο στους κατοίκους,όσο και στους επισκέπτες της πρωτεύουσας.
Η παρουσίαση έγινε στους εντυπωσιακούς και κατακαίνουργους χώρους του Σεράφειου (όπου στεγάζεται πλέον και το DigitalLabτου Δήμου) και ξεκίνησε με εκτενή αναφορά στις ψηφιακές υπηρεσίες, που ήδη βρίσκονται στη διάθεση του δημότη, βελτιώνοντας την καθημερινότητά του.
Ανάμεσά τους η ηλεκτρονική υπογραφή που εφαρμόζεται σ’ όλη την αλυσίδα της δημοτικής αρχής και επιτρέπει στον δήμο να διακινεί ηλεκτρονικά το 80% των εγγράφων, οι ηλεκτρονικές πληρωμές που επιτρέπουν στους δημότες να πληρώνουν με ένα κλικ όλες τις υποχρεώσεις τους.
Επίσης οι ηλεκτρονικές εγγραφές στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου, το “Νοιάζομαι”,μια πλατφόρμα (αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος με τον συντονισμό του «AthensPartnership») που διασυνδέει όλες τις ιατρικές και κοινωνικές δομές του Δήμου Αθηναίων και παρέχει ενοποιημένες υπηρεσίες στους ωφελούμενους, η ηλεκτρονική πλατφόρμα διαχείρισης αθλουμένων, αλλά και το ηλεκτρονικό parking, που επιτρέπει στους χρήστες του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης να εντοπίζουν την θέση του αυτοκινήτου τους και να αγοράζουν χρόνο στάθμευσης ηλεκτρονικά.
Ο κ. Καμίνης αναφέρθηκε στις προτεραιότητες της Ψηφιακής Αθήνας 2018, δίνοντας έμφαση στη εκπαίδευση των κατοίκων μέσα από τα προγράμματα του Innovathens, των Ανοικτών Σχολείων και του προγράμματος που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Microsoft στη νέα δημοτική δομή «Λέλα Καραγιάννη», στην Κυψέλη.
Ο δήμαρχος μίλησε,επίσης, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών του Δήμου, οι οποίες θα αποκτήσουν επαρκές εύρος ζώνης (το 50% των εργαζομένων θα έχει πρόσβαση σε ταχύτητες Gigabit) για την κάλυψη των σημερινών και μελλοντικών αναγκών τους, μειώνοντας παράλληλα το τηλεπικοινωνιακό κόστος, ενώ ανάλογες θα είναι οι δυνατότητες για τους πολίτες σε δημόσια κτίρια (πχ σχολεία) ή ανοιχτούς δημόσιους χώρους.
Παράλληλα, η δημοτική αρχή ενθαρρύνει τις επενδύσειςστην Αθήνα για περαιτέρω ενίσχυση της ενσύρματης και ασύρματης ευρυζωνικότητας,με στόχο τουλάχιστον το 30% των κατοίκων της να έχει πρόσβαση σε ταχύτητες ως 50Mbps μέσα στοχρόνο.
Ξεχωριστή αναφορά έγινε σε δύο σημαντικές πρωτοβουλίες που οδηγούν ακόμα πιο συντονισμένα στην προσπάθεια του διοικητικού εκσυγχρονισμούτης πόλης.
Αυτές είναι ο ορισμός, για πρώτη φορά σε ελληνικό ΟΤΑ, του Κωνσταντίνου Χαμπίδη ως Chief Digital Officer του Δήμου,με αρμοδιότητα την ανάπτυξη του δυναμικού της Αθήνας στην ψηφιακή τεχνολογία, καθώς και η συγκρότηση Ψηφιακού Συμβουλίου, στο οποίο μετέχουν οι μεγαλύτερες εταιρείες Πληροφορικής της χώρας και ΑΕΙ, με στόχο την παροχή τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών.
Στην παρουσίαση του οδικού χάρτη για την Ψηφιακή Αθήνα 2018 συμμετείχε και η Catherine Oliver επικεφαλής της ομάδας Μέσων & Ψηφιακής Στρατηγικής του οργανισμού Bloomberg Associates, η οποία αναφέρθηκεστην τεχνογνωσία που μοιράστηκε με το δήμο Αθηναίων κατά τη δημιουργία του χάρτη, καθώς και τις παγκόσμιες καλές πρακτικές που υιοθετήθηκαν από τη δημοτική αρχή.
«Η πόλη που ανακάλυψε τη δημοκρατία θα την επανεφεύρει για τον 21ο αιώνα και θα αποτελέσει παράδειγμα για άλλες χώρες», τόνισε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι αυτή η εξέλιξη «θα συμβάλει στη μετατροπή της Αθήνας σε μια πιο βιώσιμη πόλη για τους κατοίκους της και πιο φιλική για τις επιχειρήσεις».
Ενδιαφέρον είχαν και οι απαντήσεις του Δημάρχου και των συνεργατών του, στη συζήτηση με την οποία ολοκληρώθηκε η παρουσίαση, καθώς δόθηκαν διευκρινήσεις σχετικά με τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους για την Ψηφιακή Αθήνα(πολλοί κι από διαφορετικές πηγές), το Ψηφιακό Συμβούλιο (σύντομα η νέα σύνοδός του, για την ενσωμάτωση προτάσεων στη Στρατηγική).
Επίσης παρουσιάστηκαν τα επόμενα βήματα (τρεις κύκλοι προς υλοποίηση – ψηφιοποίηση / συναλλαγές / λειτουργικότητα πόλης), τις συνέργειες (Δήμος / επιχειρήσεις / ΑΕΙ), το ρόλο του Σεράφειου (ζωτικό σημείο για τους νέους), την ελεγχόμενη στάθμευση (ολοκλήρωση του πιλοτικού από τη ΔΑΕΜ με 150 αισθητήρες στη Σκουφά) και την ιδιαίτερη σημασία που δίνει η δημοτική αρχή σε θέματα ανοικτότητας (σύντομα, διαθέσιμος σε όλους ο «ευρυζωνικός χάρτης» της Αθήνας και, στη συνέχεια, σταδιακά όσα δεδομένα δημιουργεί ο Δήμος και έχει αξία η διάθεσή τους σε developers, για τη δημιουργία νέων εφαρμογών).
Περισσότερα, στον σύνδεσμο
https://www.cityofathens.gr/sites/default/files/athens_digital_roadmap_2018(1).pdf
Μία απολύτως επιτυχημένη παρουσία και χορηγία είχε η Generation Y στη φετινή 9η Διημερίδα + Έκθεση: «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΓΕΙΑΣ», μία από τις μεγαλύτερες και αρτιότερες διοργανώσεις με σκοπό την επιμόρφωση των Επαγγελματιών Υγείας σε θέματα Επιχειρηματικότητας, Επικοινωνίας Υγείας και Φαρμακευτικής Φροντίδας.
Η φετινή διοργάνωση άνοιξε τις πύλες του στις 20 και 21 Ιανουαρίου 2018, στον εκθεσιακό χώρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Φαρμακευτικής Εταιρίας, αναζητώντας τους νέους δρόμους για τις υπηρεσίες Υγείας, αλλά και το ηλεκτρονικό φαρμακείο του μέλλοντος στην Ελλάδα.
Η Generation Y – International e-Business Experts, διαθέτωντας διευρυμένο πελατολόγιο και πετυχημένα έργα στο χώρο των online φαρμακείων και της Υγείας στα 18 χρόνια πορείας της, συμμετείχε στις εργασίες της έκθεσης με δικό της περίπτερο και ένα πλήθος εκπροσώπων της.
Φαρμακοποιοί, ιατροί και επαγγελματίες όλων των κλάδων της Υγείας από την Αθήνα και την επαρχία προσέγγισαν τους εκπροσώπους της Generation Y, στο περίπτερο της εταιρίας και συνομίλησαν μαζί τους για να ενημερωθούν για θέματα e-commerce και digital transformation στον τομέα του φαρμακείου, αλλά και για να γνωρίσουν τις υπηρεσίες της Generation Y.
Η παρουσία ολόκληρης της ομάδας της Generation Y κρίθηκε από τις πιο επιτυχημένες της διοργάνωσης και απέσπασε πλήθος θετικών σχολίων.
Η Generation Y συμμετείχε στην φετινή έκθεση από κοινού με την Innovo Constructions, συνεργάτη της εταιρίας και μια από τις κορυφαίες τεχνικές εταιρίες με πρωταγωνιστική παρουσία στο χώρο της κατασκευής – ανακαίνισης επαγγελματικών χώρων και στον εξοπλισμό καταστημάτων, ιατρείων και φαρμακείων.
Τη διάκριση «True Leaders 2016» της Ελληνικής Οικονομίας έλαβε η ACS από την ICAP Group, σε τελετή βράβευσης που διοργανώθηκε στο Divani Caravel Hotel υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), στο πλαίσιο του θεσμού «True Leaders by ICAP Group» που εδώ και 7 χρόνια αξιολογεί και βραβεύει όσες εταιρείες και ομίλους πληρούν ταυτόχρονα συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματά τους.
Ο κος Απόστολος Γεωργαντζής, Διευθύνων Σύμβουλος της ACS και του Ομίλου Quest, παραλαμβάνει το βραβείο «True Leader 2016» από τον κο Κωνσταντίνο Μπίτσιο, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του ΣΕΒ.
Ειδικότερα για το 2016, και μέσα από ένα σύνολο 15.000 επιχειρήσεων που εξετάστηκαν από την ICAP Group, η ACS συμπεριλήφθηκε στην τελική λίστα των 68 εταιρειών και ομίλων που πέτυχαν να διακριθούν ανταποκρινόμενοι ταυτόχρονα στα εξής κριτήρια:
• Συγκαταλέγονται στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες ή στους 200 πιο κερδοφόρους ομίλους για το 2016.
• Βρίσκονται ανάμεσα στις 500 εταιρείες ή 150 ομίλους με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και έχουν αυξήσει το προσωπικό τους από το 2015 στο 2016.
• Βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου τους, με βάση τον κύκλο εργασιών.
• Έχουν υψηλό ICAP Credit Score (Διαβάθμιση Πιστοληπτικής Ικανότητας).
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση κατά 7% τον αριθμό των εργαζομένων το 2016 και 11,7 εκατομμύρια ευρώ Κέρδη EBITDA, στοιχεία που την κατατάσσουν στην 147η θέση των BUSINESS LEADERS και στην 200η θέση των LEADING ΕMPLOYERS της ICAP, με 441 υπαλλήλους.
Σημειώνεται ότι η ACS αποτελεί την πλέον οικονομικά υγιή επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφορών και ταχυδρομείου, με αυξανόμενη πορεία εσόδων και κερδοφορία, μηδενικό δανεισμό, ενώ σχεδιάζει νέες σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό (εκτιμώνται άνω των 20.000.000€ για την επόμενη διετία), γεγονότα που την καθιστούν ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για τις ταχυδρομικές ανάγκες των πελατών της και την ασφαλή απόδοση των αντικαταβολών τους.
Σημαντικά στοιχεία αναδεικνύονται σε εκτενή έρευνα του Found.ation και του EITDigital
Μια ακόμα έρευνα έρχεται να θέσει «τον δάκτυλο επί τον τύπο των ήλων» σ’ ό,τι αφορά στην ψηφιακή ετοιμότητα της χώρας και των ελληνικών επιχειρήσεων για το μέλλον, που δεν απέχει καθόλου πλέον από το σήμερα…
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital (τμήμα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας & Τεχνολογίας) παρουσίασε εκτενές report με τίτλο Digital Transformation in Greece (στην αγγλική γλώσσα), με στόχο να διερευνήσει την έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού και να σκιαγραφήσει την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, τόσο στον δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα.
Σ’ αυτό το report αναλύονται θέματα όπως τι είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, πώς βοηθά τις επιχειρήσεις και ποιες οι συνηθέστερες πρακτικές που ακολουθούνται, πού βρίσκεται η Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης σε επίπεδο ψηφιακής ετοιμότητας και βασικών προαπαιτούμενων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και προς ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθεί η ψηφιακή στρατηγική.
Επίσης, παρουσιάζονται τρία παραδείγματα καλών πρακτικών, τα δύο από μεγάλες επιχειρήσεις (Eurobank, OTE/Cosmote) και ένα σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης (Δήμος Αθήνας).
Τα σημαντικότερα συμπεράσματα του report είναι:
Έχοντας σχεδιάσει σχετικά πρόσφατα την Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική της, η Ελλάδα βρίσκεται σημαντικά πίσω από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σε εθνικό επίπεδο. Ωστόσο, καθώς αναπτύσσονται δίκτυα νέας γενιάςκαι η χώρα διατηρεί καλό επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού σε θέματα τεχνολογίας, μπορούμε να κοιτάζουμε προς το μέλλον με αισιοδοξία.
Στο δημόσιο τομέα και την τοπική αυτοδιοίκηση δεν έχει σημειωθεί μεγάλη πρόοδος, τόσο λόγω έλλειψης πόρων, όσο και εξαιτίας της απουσίας μιας ολοκληρωμένης εθνικής ψηφιακής στρατηγικής.
Σημαντική πρόοδος αναμένεται να σημειωθεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια σε εθνικό επίπεδο, ενώ ολοένα περισσότεροι Δήμοι ανά τη χώρα αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες με ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες τους.
Στον ιδιωτικό τομέα, είναι αυξημένο το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ιδιαίτερα οι μεγάλοι οργανισμοί αναγνωρίζουν την ανάγκη του, εντάσσουν στην εταιρική στρατηγική τους πρακτικές digital transformation και δημιουργούν εξειδικευμένες θέσεις εργασίας.
Μερικές από τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μετασχηματισμού είναι η διοργάνωση διαγωνισμών καινοτομίας, η συνεργασία με εταιρείες startup, η επιμόρφωση στελεχών, καθώς και ο ανασχεδιασμός των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης, με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη.
"Σ’ αυτό το μεταβαλλόμενο παγκόσμιο τοπίο και υπό την τεράστια πίεση που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη αλλαγής είναι σχεδόν υποχρεωτική.
Οι startups γίνονται πλέον οι καλύτεροι σύμμαχοι για τον μετασχηματισμό των εταιρειών, τόσο ως παράδειγμα βέλτιστων πρακτικών και μεθοδολογιών, όσο και ως συνεργάτες.
Οι startups είναι τα νέα εργαστήρια έρευνας και ανάπτυξης. Τώρα είναι η κατάλληλη εποχή, καθώς οι ευκαιρίες και τα κατάλληλα συστατικά βρίσκονται ήδη εδώ: εμπειρία, υποδομή, ταλέντο." γράφει χαρακτηριστικά στον πρόλογο του report ο Φίλιππος Ζακόπουλος, partner του Found.ation.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το report (μόνο στα αγγλικά), κατεβάζοντάς το από τη διεύθυνση http://thefoundation.gr/digital_transformation_report/
Στη Generation Y - International e-Business Experts ανέθεσαν οι Εκδόσεις Μεταίχμιο τη δημιουργία του ολοκαίνουργιου ψηφιακού προφίλ της εταιρίας, το οποίο αντιπροσωπεύει την ανανεωμένη online παρουσία των Εκδόσεων και ταυτόχρονα αποτελεί το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της.
Το online βιβλιοπωλείο απολαμβάνει όλες τις λειτουργικότητες και τους αυτοματισμούς που επιτρέπουν την εμπορική ανάπτυξη της επιχείρησης και θέτουν γερά θεμέλια προς αυτή την κατεύθυνση.
Οι Εκδόσεις Μεταίχμιο με ιστορία μεγαλύτερη των 25 χρόνων, κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις μεταξύ των εκδοτικών οίκων της ελληνικής αγοράς.
Εκδίδει ένα ευρύ φάσμα βιβλίων και φιλοξενεί περισσότερους από 3000 τίτλους και πάνω από 750 ψηφιακά βιβλία (e-books), τα οποία διανέμει σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας και της Κύπρου και πλέον στον διαδικτυακό τόπο www.metaixmio.gr.
Δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο κομμάτι της έρευνας αγοράς κα με βάση μία εξελιγμένη UI/UX ανάλυση η ομάδα της Generation Y σχεδίασε το νέο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο έτσι ώστε να προσφέρει μια απόλυτα seamless online εμπειρία στο χρήστη και να επιτρέπει την εύκολη αγορά με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού, τόσο των έντυπων, όσο και των ηλεκτρονικών βιβλίων, προσδίδοντας ιδιαίτερη εμπορική αξία στο brand “Εκδόσεις Μεταίχμιο”.
Στο λειτουργικό σκέλος, το www.metaixmio.gr υλοποιήθηκε με την βραβευμένη custom πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT, η οποία με τα εμπορικά εργαλεία και τους αυτοματισμούς που διαθέτει καλύπτει όλες τις ανάγκες του συνεργάτη χαμηλώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά του κόστη.
Ένα χαρακτηριστικό με υψηλό added value είναι η δυνατότητα δημιουργίας από τις ίδιες τις Εκδόσεις διαφορετικών δυναμικών landing pages για τις σελίδες του site. Oι landing pages δίνουν τη δυνατότητα στην επιχείρηση να επικοινωνήσει στους αναγνώστες το προωθητικό μήνυμα που επιθυμεί ανάλογα με τις εμπορικές στρατηγικές της ανά πάσα στιγμή.
Ακόμα, η διασύνδεση με τον DRM server μέσω του οποίου γίνεται το download των ηλεκτρονικών βιβλίων, όσο και η custom διασύνδεση με το ERP της Softone, στρατηγικού συνεργάτη της Generation Y, αποτελούν άκρως απαιτητικές διαδικασίες που υλοποιήθηκαν μέσω της Generation NEXT και παρέχουν βελτιστοποίηση στα daily operations και μείωση στα λειτουργικά κόστη της επιχείρησης.
Τέλος αυτόνομες λειτουργίες σε εργαλεία με συγκεκριμένες θεματικές ( Λέσχη Noir, Μεταίχμιο Πολυχώρος, Για τους Μικρούς μας Φίλους) και εξ ολοκλήρου δικό τους σχεδιασμό και παρουσίαση επιτρέπουν στην επιχείρηση ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές εμπορικές πολιτικές ανά περίσταση και για διαφορετικές ομάδες αναγνωστικού κοινού.
Με περισσότερα από 17 χρόνια εμπειρίας, η ομάδα της Generation Y παρέδωσε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με υψηλή εμπορική, αισθητική και λειτουργική αξία. Ένα σύγχρονο, καινοτόμο και με διευρυμένα περιθώρια κέρδους ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77