Tech & Business

Ευρωκοινοβούλιο: Mεγαλύτερη ανθεκτικότητα σε προϊόντα και λογισμικό

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ζητάει μεγαλύτερη ανθεκτικότητα σε προϊόντα και λογισμικό

Εκφράζοντας (ως εκ του θεσμικού του ρόλου) το κοινό ευρωπαϊκό αίσθημα, το Ευρωκοινοβούλιο ζήτησε με χθεσινό ψήφισμά του να πάψει η διαρκής καταφυγή σε αγορές νέων προϊόντων και υπηρεσιών (με ειδική αναφορά στο λογισμικό) στην περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά και, αντίθετα, να καταβάλονται προσπάθειες για επισκευή και επαναχρησιμοποίηση.

Συγκεκριμένα, οι ευρωβουλευτές ζητούν μ’ αυτό το ψήφισμα ,ευκολότερη επιδιόρθωση και αναβάθμιση προϊόντων και λογισμικού, πανευρωπαϊκό ορισμό της «προγραμματισμένης απαξίωσης» και κατασκευή ανταλλακτικών σε προσιτές τιμές.

Μάλιστα, επικαλούμενοι τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας, τονίζουν ότι το 77% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα προτιμούσε να επισκευάζει τα προϊόντα αντί να αγοράζει καινούρια, επισημαίνοντας ότι τα ανθεκτικότερα και υψηλής ποιότητας προϊόντα, που μπορούν ευκολότερα να επισκευαστούν και να αναβαθμιστούν, θα επιφέρουν πολλά οφέλη στους καταναλωτές.

Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, οι ευρωβουλευτές προτείνουν με ψήφισμά τους μέτρα για την αντιμετώπιση της «προγραμματισμένης απαξίωσης» των υλικών αγαθών και του λογισμικού.

Σειρά συστάσεων και προτάσεων

Οι συστάσεις του ΕΚ είναι οι εξής:

• θέσπιση «ελάχιστων κριτηρίων αντοχής» που θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την αντοχή του προϊόντος, τη δυνατότητα επισκευής του και την ικανότητά του να εξελιχθεί, ήδη από το στάδιο του σχεδιασμού του
• σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης έλλειψης συμμόρφωσης ή περιόδου επισκευής που υπερβαίνει τον ένα μήνα, επέκταση της εγγύησης κατά μία περίοδο που να ισοδυναμεί με το χρόνο ο οποίος απαιτείται για την πραγματοποίηση της επισκευής

• παροχή κινήτρων από τα κράτη-μέλη για την προώθηση των βιώσιμων, υψηλής ποιότητας προϊόντων, καθώς και την προώθηση των επισκευών και πωλήσεων μεταχειρισμένων προϊόντων, γεγονός που θα συνέβαλε -μεταξύ άλλων- στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και τη μείωση των αποβλήτων

• αποφυγή της μόνιμης εγκατάστασης βασικών στοιχείων, όπως μπαταριών και λυχνιών LED στα προϊόντα, εκτός αν αυτό δικαιολογείται για λόγους ασφάλειας

• διάθεση των ανταλλακτικών που είναι ουσιώδη για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία των αγαθών «σε τιμή σύμμετρη προς τη φύση και τη διάρκεια ζωής του προϊόντος»

• υιοθέτηση πανευρωπαϊκού ορισμού της «προγραμματισμένης απαξίωσης» και θέσπιση ανεξάρτητου συστήματος, το οποίο να μπορεί να ελέγχει και να ανιχνεύει τα ενσωματωμένα ελαττώματα στα προϊόντα «Ευρωπαϊκό σήμα» για την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών

Το ΕΚ ζητά από την Επιτροπή να εξετάσει το ενδεχόμενο εφαρμογής ενός «προαιρετικού ευρωπαϊκού σήματος» που θα παρέχει πληροφορίες για τη βιωσιμότητα, τον οικολογικό σχεδιασμό, τις δυνατότητες διαμόρφωσης των εξαρτημάτων, την αναβάθμιση των προϊόντων και τη δυνατότητα επισκευής τους.

Προτείνει,επίσης, τη δημιουργία ενός «μετρητή χρήσης» για τα σημαντικότερα καταναλωτικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων ηλεκτρικών οικιακών συσκευών.
Το ψήφισμα, που δεν έχει ισχύ νόμου, εγκρίθηκε με 662 ψήφους υπέρ, μόλις 32 κατά και 2 αποχές.

Η έρευνα του Ευρωβαρόμετρου
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα του Ευρωβαρόμετρου (2014) το 77% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα προτιμούσε να επισκευάσει τα ελαττωματικά προϊόντα, αντί να αγοράσει καινούρια. Αναγκάζεται, όμως, να τα αντικαταστήσει ή να τα απορρίψει λόγω του υψηλού κόστους των επισκευών και του μη ικανοποιητικού επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ 

Πηγή: Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Πρόσκληση εκ μέρους της ΕΕΛ/ΛΑΚ

Πρόσκληση εκ μέρους της ΕΕΛ/ΛΑΚ

 Η ΕΕΛ/ΛΑΚ έχει ξεκινήσει τη δράση και, για την επέκτασή της, αναζητά επαγγελματική συνεργασία ώστε να αναπτυχθεί νέο εκπαιδευτικό υλικό διάρκειας 24 ωρών για μαθητές και 6 ωρών για εκπαιδευτές, που θα υλοποιηθεί στο moodle και θα είναι στα αγγλικά.

Τα μαθήματα είναι τέσσερα:
1. Introductory Python programming for robotics and IoT applications,

2. Python programming for robotics and IoT applications,

3. Learning the use of LibreOffice for an office automation environment

4. Content Production and Web Design

Αν ενδιαφέρεστε προσωπικά ή γνωρίζετε έμπειρους εκπαιδευτικούς που θα ήθελαν να αναλάβουν επαγγελματικά το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού υλικού, μπορείτε να στείλετε e-mail με τα στοιχεία τους στο  Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Συμφωνία Intel με Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή

Συμφωνία Intel με Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή

Η Intel υπέγραψε μια επταετή συμφωνία με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή για να εισάγει στους Ολυμπιακούς αγώνες τεχνολογίες αιχμής ,

στις όποιες συμπεριλαμβάνονται εκπομπές ζωντανής εικονικής πραγματικότητας (VR), βίντεο 3-D και 360 μοιρών, πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης (AI) και υπηρεσιών 5G, σύμφωνα με το TechCrunch.

Η αναδυόμενη τεχνολογία θα επιτρέψει στους θεατές να βιώσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες από ¨μέσα¨ και οι τηλεθεατές θα έχουν την καλύτερη θέση στο γήπεδο από το καναπέ τους, δήλωσε ο CEO της Intel, Brian Krzanich, στο TechCrunch.

Ο Πρόεδρος της ΔΟΕ Τόμας Μπαχ πρόσθεσε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες αφορούν την κορυφαία στιγμή τους αθλητισμού επειδή συνδέουν του ανθρώπους μέσα από το Ολυμπιακό πνεύμα.

Η συμφωνία ξεκινά από τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Pyeongchang το 2018 και θα διαρκέσει έως το 2024.

Στο πλαίσιο της επιχειρηματικής και τεχνολογικής στρατηγικής της Intel για τις παραπάνω ανάγκες προχώρησε στις εξαγορές των Voke VR και Replay Technologies,

Η συμφωνία της ΔΟΕ με την Intel με ένα πολυετές συμβόλαιο έρχεται καθώς η επιτροπή έχασε έναν από τους σημαντικότερους χορηγούς.

Μετά από 41 χρόνια συνεργασίας με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η McDonald's, κορυφαίος χορηγός των αγώνων , έδωσε πρόωρο τέλος στη συνεργασία τους, η οποία αναμενόταν να διαρκέσει μέχρι τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκιο.
Η Intel, κατά κάποιον τρόπο, έχει μεγαλύτερη σχέση ως εμπορικό σήμα με αθλητικά γεγονότα, απο μια αλυσίδα γρήγορου φαγητού, ειδικά καθώς οι τεχνολογίες διαδραματίζουν μεγαλύτερο ρόλο στις αθλητικές μεταδόσεις.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Intel ανακοίνωσε τριετή συνεργασία με τη Major League Baseball για να¨ζωντανέψει¨ ένα εβδομαδιαίο παιχνίδι με Virtual Reality με την εφαρμογή Intel True VR.

Για τον θεατή, η εμπειρία θα περιλαμβάνει έως και τέσσερις γωνίες κάμερας και πρόσβαση σε παίκτες και στατιστικά στοιχεία της ομάδας σε πραγματικό χρόνο.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες παραμένουν κορυφαίο τηλεοπτικό γεγονός ,αλλά η τηλεθέαση έχει μειωθεί στους τελευταίους αγώνες , πιθανώς επειδή δεν ακολούθησε την προχωρημένη τεχνολογικές εξελίξεις.

Το περιεχόμενο VR, μαζί με το βίντεο 360 και 3-D, μπορεί να είναι ένας τρόπος για να απολαύσουν οι θεατές τα παιχνίδια με περισσότερα ¨μάτια¨ με τη βοήθεια της Intel.

Πηγή: mobile marketer

Μια βραδιά γεμάτη βραβεία για την Generation Y στα IAB MIXX Awards 2017

Μια βραδιά γεμάτη βραβεία για την Generation Y στα IAB MIXX Awards 2017

Τρία (3) ακόμα βραβεία ήρθαν να προστεθούν στο ήδη πλούσιο παλμαρέ της Generation Y – International e-Business Experts μέσα από τη συμμετοχή της στα διεθνούς κύρους IAB MiXX Awards 2017, που διοργανώθηκαν για τρίτη χρονιά με στόχο την ανάδειξη των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα,

όπως και των πιο αποτελεσματικών πρακτικών που ενέπνευσαν το ηλεκτρονικό επιχειρείν μέσα από την προβολή νέων ιδεών και μελλοντικών τάσεων.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της λαμπερής βραδιάς, τη Δευτέρα 26/06 στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος, η Generation Y κατάφερε να αποσπάσει βραβείο στην κατηγορία Brand Awareness & Positioning για την 9μηνη digital καμπάνια «8 λόγοι για να επιλέξεις Glinavos», που σχεδίασε και υλοποίησε για το brand «Κτήμα Γκλίναβος». Το συγκεκριμένο βραβείο, αποτελεί μία ακόμα σημαντική προσθήκη στο ήδη πολυβραβευμενο project.

Η βραδιά συνεχίστηκε με το βραβείο Experimental & Innovative Campaign, για το Tree of Beauty, ένα καινοτόμο Interactive microsite που καλούσε το κοινό να πάρει μέρος, σε μια ψηφιακή δενδροφύτευση.

Ακόμη ένα βραβείο που επιβεβαιώνει την τεχνογνωσία, την custom ‎προσέγγιση και την επιτυχημένη πορεία της Generation Y δεν άργησε να έρθει και ήταν αυτό στην κατηγορία Social για την καμπάνια προώθησης του brand L’ Erbolario μέσω της διαχείρισης όλων των digital assets του brand και με key channel το facebook.

Από την Generation Υ το «παρών» στην τελετή έδωσαν η Νανά Ιωακειμίδου – Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας, ο Τάσος Αυγεραντώνης - Head of Digital Marketing, Branding Department και ο Φραγκίσκος Καβρουδάκης - Digital Marketing Director, Branding Department.

Ήταν μεγάλη μας χαρά που στην πρώτη συμμετοχή μας στα IAB MiXX Awards 2017 βραβευτήκαμε σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες conceptual digital marketing. Ακόμα μια απόδειξη πως το branding department μας είναι εξίσου δημιουργικό και εμπορικά αποδοτικό για τους συνεργάτες μας.

Συνεργασία Bluestream Solutions και Seven Cells για υπηρεσίες GDPR

Συνεργασία Bluestream Solutions και Seven Cells για υπηρεσίες GDPR

  
Στρατηγική αποκλειστική συνεργασία για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σχετικά με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσαν οι εταιρείες Bluestream Solutions και η Seven Cells.

Η Bluestream Solutions είναι μία από τις πλέον καταξιωμένες εταιρίες υπηρεσιών Πληροφορικής με πάνω από 150 συμβόλαια συντήρησης υλικού-λογισμικού και αυστηρό SLA ως 6 ώρες για την αποκατάσταση προβλημάτων,

ενώ η Seven Cells συγκαταλέγεται στις πλέον έμπειρες και αποτελεσματικές εταιρίες συμβουλευτικών υπηρεσιών ΙΤ (ΙΤ Strategy, IT Procurement, ISO 20000, ISO 27001, PCI DSS, GDPR) και υπηρεσιών IT Security, έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία έργα σε Ελλάδα, Κύπρο και Μέση Ανατολή.


Επιμένοντας στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών τoυς και ακολουθώντας το πλάνο για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων GPDR που ξεκινάει από το Data Identification, το DPIA, την δημιουργία GDPR Management System και φτάνει ως το Audit ολοκληρωμένων συστημάτων, οι δύο εταιρίες συνεργάστηκαν επιτυχώς στη σύσταση μιας ομάδας από IT consultants, Legalconsultants, IT SecurityEngineers και IT SystemEngineers,

ώστε να καλύψουν πλήρως ολόκληρο το εύρος του GDPR, σε ηλεκτρονικό και φυσικό επίπεδο. Επιπρόσθετα, προχώρησαν στην παροχή υπηρεσιών External DPO και GDPR Training, ώστε να προετοιμάσουν κατάλληλα τις εταιρίες και το προσωπικό τους σ’ ό,τι αφορά στην αποτελεσματική συμμόρφωσή τους ως προς το GDPR.

Η απάντηση της Google σχετικά με το πρόστιμο  της  Ε.Ε

Η απάντηση της Google σχετικά με το πρόστιμο που της επιβλήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Kent Walker


Σε μία ανάρτηση στο blog.google ο αντιπρόεδρος Kent Walker της Google άσκησε κριτική στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να της επιβληθεί πρόστιμο 2,4 δισεκατομμυρίων ευρω.

Όπως ανέφερε , οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν online, θέλουν να βρίσκουν τα προϊόντα που αναζητούν γρήγορα και εύκολα. Και οι διαφημιστές θέλουν να προωθήσουν τα ίδια προϊόντα. Αυτός είναι ο λόγος συνέχισε για τον οποίο η Google εμφανίζει διαφημίσεις για αγορές, συνδέοντας τους χρήστες μας με χιλιάδες διαφημιζόμενους, μεγάλους και μικρούς, με τρόπους που είναι χρήσιμοι και για τους δύο.

Ανέφερε ότι η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις online αγορές υποτιμά την αξία αυτών των γρήγορων και εύκολων συνδέσεων. Ενώ κάποιες ιστοσελίδες συγκρίσεων αγορών θέλουν η Google να τους δίνει το πρωτεύοντα ρόλο, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι χρήστες συνήθως προτιμούν συνδέσμους που τους μεταφέρουν απευθείας στα προϊόντα που θέλουν, και όχι σε ιστότοπους όπου πρέπει να επαναλάβουν τις αναζητήσεις τους.

Υπερασπιζόμενος τη θέση της Google θεωρεί ότι τα σημερινά αποτελέσματα αγορών είναι χρήσιμα και αποτελούν μια πολύ βελτιωμένη έκδοση των διαφημίσεων μόνο για κείμενο που παρουσιάστηκε προ δεκαετίας. Η εμφάνιση διαφημίσεων που περιλαμβάνουν εικόνες, αξιολογήσεις και τιμές ωφελεί, τους διαφημιστές και κυρίως τους χρήστες .

Και είναι εμφανή μόνο όταν τα σχόλιά είναι σχετικά. Χιλιάδες ευρωπαίοι έμποροι χρησιμοποιούν αυτές τις διαφημίσεις για να ανταγωνίζονται με μεγαλύτερες εταιρείες όπως το Amazon και το eBay.

Αναφερόμενος στη θέση της Επιτροπής περί αναποτελεσματικότητας κάποιων ιστότοπων σύγκρισης σε σχέση με κάποιους άλλους , πιστεύει ότι πρέπει να εξεταστούν και πόσοι άλλοι ιστότοποι έχουν αναπτυχθεί σε αυτήν την περίοδο - συμπεριλαμβανομένων πλατφορμών όπως το Amazon και το eBay.

Με τα εργαλεία σύγκρισης της η Amazon,  π.χ όπως με τα σχόλιά της, φέρνει κοντά τα εκατομμύρια των λιανοπωλητών με τους καταναλωτές και προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων από αθλητικά παπούτσια μέχρι τα είδη παντοπωλείου, έχει γίνει ένας φοβερός ανταγωνιστής και η πρώτη επιλογή για αναζήτηση προϊόντων.

Και καθώς το Amazon έχει κυριαρχήσει, είναι φυσικό ότι ορισμένες υπηρεσίες σύγκρισης έχουν αποδειχθεί λιγότερο δημοφιλείς από άλλες. Συνέχισε λέγοντας ότι ανταγωνίζεται με την Amazon και άλλους ιστότοπους για αναζητήσεις που σχετίζονται με τις αγορές, προβάλλοντας όλο και πιο χρήσιμες πληροφορίες για το προϊόν.

Τελειώνοντας ανέφερε ότι η χρήση της Google για αναζήτηση προϊόντων, έχει κίνητρο την αποτελεσματική ικανότητα έρευνας κάτι το οποίο δεν έχει χαριστεί αλλά είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς. Eπεσήμανε την διαφωνία της Google στα συμπεράσματα που ανακοινώθηκαν και θα εξετάσει  λεπτομερώς την απόφαση της Επιτροπής καθώς και θα προσφύγει στα αρμόδια όργανα της.

Πηγή: blog.google

Σύσταση Ψηφιακού Μητρώου απο το υπ. Ψηφιακής Πολιτικής

Σύσταση Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών από το υπ. Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης

Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης ολοκλήρωσε, όπως ενημέρωσε με σχετικό Δελτίο Τύπου (16 Ιουνίου, 2017), τη σύσταση του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών της Ελλάδας, στο οποίο αποτυπώνεται γεωγραφικά (σύστημα GeographicInformation System - GIS) το σύνολο των εγκαταστημένων τηλεπικοινωνιακών δικτυακών υποδομών της χώρας.

Το μητρώο βασίζεται σε ολοκληρωμένη και συνεχώς εξελισσόμενη διαδικτυακή, διαδραστική εφαρμογή (ηλεκτρονικό κόμβο) καταγραφής, πληροφόρησης και σχεδιασμού, μέσα από την οποία οι χρήστες (δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις, πολίτες) θα έχουν διαβαθμισμένη πρόσβαση σ’ ένα σύνολο ψηφιακών υπηρεσιών, σχετικών με τη γεωγραφική αποτύπωση των τηλεπικοινωνιακών δικτυακών υποδομών της χώρας.

Προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τα εγκαταστημένα δίκτυα, στόχος του έργου είναι να συμβάλει καθοριστικά στη βέλτιστη αξιοποίηση των ιδιωτικών επενδύσεων στον τομέα (οικονομίες κλίμακας) και, κατ’ επέκταση, στη μείωση του κόστους ανάπτυξης νέων δικτύων.

Παράλληλα, θα διευκολύνει την αποτελεσματική παρέμβαση του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, όπου κρίνεται σκόπιμο, μέσα από κατάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις-μεταρρυθμίσεις.

Χρησιμοποιώντας το νέο εργαλείο (που ανέπτυξε η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων), οι υπηρεσίες του υπουργείου ήδη επεξεργάζονται και αναλύουν τις διαθέσιμες πληροφορίες, εξάγουν στατιστικά αποτελέσματα και χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία αξιοποιούνται για τη διαμόρφωση και υλοποίηση της πολιτικής στον τομέα της ευρυζωνικότητας, όπως αυτή περιγράφεται στο Εθνικό Σχέδιο Ευρυζωνικής Πρόσβασης Επόμενης Γενιάς (NGA Plan 2014-2020).

Η πρώτη εφαρμογή του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών θα αφορά στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), που -μέσω του ηλεκτρονικού κόμβου- αποκτούν πλέον πρόσβαση στις οδεύσεις και τις εγκαταστάσεις των τηλεπικοινωνιακών δικτύων όλων των εταιρειών-παρόχων σε κάθε Δήμο (επί του γεωγραφικού χάρτη, με τεχνολογίες GIS).

Με βάση τα στοιχεία αυτά, οι ΟΤΑ θα προβαίνουν στον υπολογισμό των τελών χρήσης δικαιωμάτων διέλευσης για όλα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα.

Σε επόμενη φάση, το Ψηφιακό Μητρώο Υποδομών θα επεκταθεί με την αποτύπωση και άλλων δικτύων υποδομών, όπως είναι τα δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, φυσικού αερίου κ.λπ.

Επιπλέον, θα αποτελέσει τη βάση ενός Πληροφοριακού Συστήματος, μέσω του οποίου θα υλοποιείται η υποβολή αιτήσεων έγκρισης/χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης σ’ όλη τη χώρα (onestopshop), στο πλαίσιο υλοποίησης των μέτρων μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, σύμφωνα με τον ν. 4463/2017.

Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης ολοκλήρωσε, όπως ενημέρωσε με σχετικό Δελτίο Τύπου (16 Ιουνίου, 2017), τη σύσταση του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών της Ελλάδας, στο οποίο αποτυπώνεται γεωγραφικά (σύστημα GeographicInformation System - GIS) το σύνολο των εγκαταστημένων τηλεπικοινωνιακών δικτυακών υποδομών της χώρας.

Το μητρώο βασίζεται σε ολοκληρωμένη και συνεχώς εξελισσόμενη διαδικτυακή, διαδραστική εφαρμογή (ηλεκτρονικό κόμβο) καταγραφής, πληροφόρησης και σχεδιασμού, μέσα από την οποία οι χρήστες (δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις, πολίτες) θα έχουν διαβαθμισμένη πρόσβαση σ’ ένα σύνολο ψηφιακών υπηρεσιών, σχετικών με τη γεωγραφική αποτύπωση των τηλεπικοινωνιακών δικτυακών υποδομών της χώρας.

Προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τα εγκαταστημένα δίκτυα, στόχος του έργου είναι να συμβάλει καθοριστικά στη βέλτιστη αξιοποίηση των ιδιωτικών επενδύσεων στον τομέα (οικονομίες κλίμακας) και, κατ’ επέκταση, στη μείωση του κόστους ανάπτυξης νέων δικτύων.

Παράλληλα, θα διευκολύνει την αποτελεσματική παρέμβαση του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, όπου κρίνεται σκόπιμο, μέσα από κατάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις-μεταρρυθμίσεις.

Χρησιμοποιώντας το νέο εργαλείο (που ανέπτυξε η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων), οι υπηρεσίες του υπουργείου ήδη επεξεργάζονται και αναλύουν τις διαθέσιμες πληροφορίες, εξάγουν στατιστικά αποτελέσματα και χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία αξιοποιούνται για τη διαμόρφωση και υλοποίηση της πολιτικής στον τομέα της ευρυζωνικότητας, όπως αυτή περιγράφεται στο Εθνικό Σχέδιο Ευρυζωνικής Πρόσβασης Επόμενης Γενιάς (NGA Plan 2014-2020).

Η πρώτη εφαρμογή του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών θα αφορά στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), που -μέσω του ηλεκτρονικού κόμβου- αποκτούν πλέον πρόσβαση στις οδεύσεις και τις εγκαταστάσεις των τηλεπικοινωνιακών δικτύων όλων των εταιρειών-παρόχων σε κάθε Δήμο (επί του γεωγραφικού χάρτη, με τεχνολογίες GIS).

Με βάση τα στοιχεία αυτά, οι ΟΤΑ θα προβαίνουν στον υπολογισμό των τελών χρήσης δικαιωμάτων διέλευσης για όλα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα.

Σε επόμενη φάση, το Ψηφιακό Μητρώο Υποδομών θα επεκταθεί με την αποτύπωση και άλλων δικτύων υποδομών, όπως είναι τα δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, φυσικού αερίου κ.λπ.

Επιπλέον, θα αποτελέσει τη βάση ενός Πληροφοριακού Συστήματος, μέσω του οποίου θα υλοποιείται η υποβολή αιτήσεων έγκρισης/χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης σ’ όλη τη χώρα (onestopshop), στο πλαίσιο υλοποίησης των μέτρων μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, σύμφωνα με τον ν. 4463/2017.

Πηγή: Υπουργείο ψηφιακής πολιτικής τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης

FOSSCOMM 2017  στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

FOSSCOMM 2017 στις 4-5 Νοεμβρίου 2017 στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

 

Στις 4-5 Νοεμβρίου 2017 στις εγκαταστάσεις του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου θα διοργανωθεί η FOSSCOMM 2017, το μεγαλύτερο ετήσιο συνέδριο ανοιχτού λογισμικού και τεχνολογιών στη Ελλάδα.

H Fosscomm οργανώνεται από τις Ελληνικές κοινότητες του Ελεύθερου και Ανοιχτού Λογισμικού σε διαφορετική πόλη κάθε χρόνο, και συμμετέχουν σε αυτή κοινότητες, προγραμματιστές και εταιρείες που ασχολούνται με τις Ανοιχτές Τεχνολογίες.

Στη Fosscomm συμμετέχουν κάθε χρόνο περισσότεροι από 500 σύνεδροι. Μέχρι τώρα έχουν διοργανωθεί συνολικά 9 συνέδρια Fosscomm ξεκινώντας από το 2008 σε Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Σέρρες, Αθήνα, Λαμία, Αθήνα, και Πειραιά αντίστοιχα.

Οι προετοιμασίες για την FOSSCOMM 2017 έχουν ήδη ξεκινήσει. Όλοι στην ομάδα του FOSSCOMM 2017 σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο εργάζονται πυρετωδώς για την πραγματοποίηση του συνεδρίου στις 4 και 5 Νοεμβρίου στο χώρο του Πανεπιστημίου.

Δείτε την ιστοσελίδα της Fosscomm 2017

Ακολουθήστε την FOSSCOMM 2017 στο facebook,  

Καταχωρίστε Προτάσεις στο Fosscomm 2017 ή/και στο email επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Μεταπτυχιακό  στον Ψηφιακό Πολιτισμό από το Πα.Πει

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στον Ψηφιακό Πολιτισμό από το Πανεπιστήμιο Πειραιά

Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης με αντικείμενο τον Ψηφιακό Πολιτισμό δημιούργησε το Πανεπιστήμιο Πειραιά, με προοπτική να λειτουργήσει από το επερχόμενο σχολικό έτος.

Στόχος της κατεύθυνσης «Ψηφιακός Πολιτισμός» είναι η εκπαίδευση και κατάρτιση επιστημόνων για την ανάδειξη, προστασία, προβολή και διαχείριση του πολιτιστικού αποθέματος, με τη συμβολή προηγμένων τεχνολογιών Πληροφορικής, με δεδομένο ότι η χώρα μας διαθέτει πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα σε μια ήπειρο (Ευρώπη) που αποτελεί και η ίδια πολιτιστική υπερδύναμη.

Όπως προκύπτει, άλλωστε, από τον σχεδιασμό και την κατάρτιση του Αναπτυξιακού Προγραμματισμού σε εθνικό &ευρωπαϊκό επίπεδο, η αναπτυξιακή στρατηγική περιλαμβάνει τη σύγκλιση Ψηφιακών Τεχνολογιών και Πολιτισμού, δημιουργώντας παρεμβάσεις που στοχεύουν στην ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς,

στη στήριξη της δημιουργικής βιομηχανίας και του σύγχρονου πολιτισμού, στην ενίσχυση της «εμπειρίας του χρήστη» μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας αλλά και την προώθηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στα πεδία του Πολιτισμού και του Τουρισμού.

Η κατεύθυνση του ΠΜΣ «Ψηφιακός Πολιτισμός» εφοδιάζει τους φοιτητές με τις κατάλληλες γνώσεις επί των τελευταίων τάσεων που επικρατούν παγκοσμίως στο αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο του «Ψηφιακού Πολιτισμού», το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μοντέλα 3D γραφικών, μικτή πραγματικότητα, κινητές τεχνολογίες διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επεξεργασία σημάτων και πολυμέσων με τελικό σκοπό τη βέλτιστη ψηφιακή διαχείριση, καταγραφή και επιμέλεια της πολιτισμικής κληρονομιάς αλλά και των πτυχών του σύγχρονου πολιτισμού.

Στο Π.Μ.Σ. (M.Sc.) γίνονται δεκτοί, έπειτα από επιλογή, πτυχιούχοι Τμημάτων Πληροφορικής, Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών, Πολυτεχνείων ή Πολυτεχνικών Σχολών, Θετικών Επιστημών Πανεπιστημίων, Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., Μηχανικών Τ.Ε., Σχολών Θετικών ή Τεχνολογικών Επιστημών, Τμημάτων Ψηφιακών Μέσων, Επικοινωνίας & Πολιτισμικής Διαχείρισης ή/

και άλλων συναφών με την κατεύθυνση ειδικοτήτων, καθώς και πτυχιούχοι Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων ή Πολυτεχνικών Σχολών και ΤΕΙ ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. της ημεδαπής, αλλά και ομοταγών Ιδρυμάτων ΑΕΙ της αλλοδαπής.

Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων λήγει τη Δευτέρα, 24 Ιουλίου και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη δομή των μαθημάτων στo link:

Πηγή :Τμ.Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πειραιως

Ο κόσμος μέσα από τα μάτια του VR180 της Google

Ο κόσμος μέσα απο τα μάτια το VR

Η εικονική πραγματικότητα βοηθά τους δημιουργούς να φέρουν το κοινό τους σε νέους, καταπληκτικούς και ακόμη και αδύνατους για επίσκεψη χώρους. Ως θεατές, θα βλέπετε μια εντελώς νέα γωνία σε εκπομπές, σπορ και συναυλίες που σας ενδιαφέρουν.

Μπορείτε να περπατήσετε στον Πύργο του Άιφελ, να βουτήξετε στο βυθό του Μεγάλου κοραλλιογενούς υφάλου ή να πάρετε μια νέα προοπτική συναντώντας ανθρώπους πρόσωπο με πρόσωπο με τρόπο που δεν είναι εφικτός με μια επίπεδη θέα του κόσμου.

{youtube}rttK4mK_kuc{/youtube}

Γνωρίζουμε ότι τα βίντεο εικονικής πραγματικότητας μπορούν να είναι πραγματικά πιστά, γι 'αυτό βλέπουμε τις επενδύσεις στην υποστήριξη μορφών 360 και VR να αυξάνονται για περισσότερα από δύο χρόνια. Και σήμερα, το βίντεο εικονικής πραγματικότητας είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να ζήσετε ¨εικονικά.¨

Ωστόσο, υπάρχει η ανάγκη από δημιουργούς και θεατές να ανεβάσουν και να δουν ακόμα πιο συναρπαστικά βίντεο στο YouTube. Έτσι, αναπτύσσεται με την ομάδα του Daydream της Google σε μια ολοκαίνουργια μορφή βίντεο, που ονομάζεται VR180, που θα κάνει ακόμα πιο εύκολο τη δημιουργία περιεχομένου VR.

Τα βίντεο VR180 εστιάζουν σε αυτά που είναι μπροστά σας, έχουν υψηλή ανάλυση και φαίνονται εξαιρετικά στην επιφάνεια εργασίας και στο κινητό. Μεταβαίνουν απρόσκοπτα σε μια εμπειρία VR όταν βλέπουν με Cardboard, Daydream και PSVR, που σας επιτρέπουν να βλέπετε τις εικόνες στερεοσκοπικά σε 3-D, όπου τα κοντινά πράγματα φαίνονται κοντά και τα πράγματα φαίνονται πολύ μακριά.

Το VR180 υποστηρίζει επίσης τα βίντεο livestreaming , ώστε οι δημιουργοί και οι οπαδοί να μπορούν να συναντιούνται σε πραγματικό χρόνο.

Οι δημιουργοί , θα μπορούν να ρυθμίζουν και να προβάλλουν τα βίντεό τους όπως θα έκαναν κανονικά με οποιαδήποτε άλλη φωτογραφική μηχανή. Και, σύντομα, θα μπορούν να επεξεργαστούν χρησιμοποιώντας γνωστά εργαλεία όπως το Adobe Premiere Pro. Από vlogs, μαθήματα μακιγιάζ σε μουσικά βίντεο - τα βίντεό σας θα δουλεύουν τέλεια σε VR.

Αλλά η υποστήριξη του format είναι μόνο η αρχή. Είναι σημαντικό και η δημιουργία καμερών που να μπορούν να υποστηρίζουν την εικονικη πραγματικότητα . Η ομάδα Daydream συνεργάζεται με διάφορους κατασκευαστές για να κατασκευάσει κάμερες που να υποστηρίζουν το VR180.

Αυτές οι κάμερες δεν είναι μόνο καλές για τους δημιουργούς που θέλουν να κάνουν εύκολα το περιεχόμενο VR, αλλά και για όποιους θέλουν να κινηματογραφήσουν πραγματικά ¨ζωντανές¨ στιγμές της ζωής τους. Θα είναι τόσο εύκολο στη χρήση όσο και οι κάμερες point-and-shoot, για περίπου την ίδια τιμή.

Τα βίντεο και livestreaming θα είναι εύκολο να μεταφορτωθούν στο YouTube. Οι μεγάλοι κατασκευαστές YI, Lenovo και LG ετοιμάζουν τα προϊόντα του να βρεθούν στα ράφια αυτό το χειμώνα. Για άλλους κατασκευαστές, υπάρχει ένα πρόγραμμα πιστοποίησης VR180 και ο Z CAM θα είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές.

H Google δίνει την δυνατότητα να μάθετε περισσότερα και εγγραφείτε για ενημερώσεις στη διεύθυνση vr.google.com/vr180. Επίσης επιλέξιμοι δημιουργοί μπορούν να δανειστούν κάμερας δυνατότητα VR180 από έναν από τους χώρους μας YouTube σε όλο τον κόσμο.

Το VR180 θα ξεκλειδώσει ευκαιρίες για όποιον θέλει να κάνει εύκολα τις μνήμες VR. Μόλις αρχίζει να είναι κατανοητό την τι είναι δυνατό και ανυπομονούμε να δούμε τα νέα VR video!

Πηγή: blog.google

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search