Tech & Business

Εντυπωσιακή… in fashion παρουσία της Generation Y στο 2ο Digital Fashion Forum

Απόλυτα επιτυχημένη κρίθηκε η παρουσία της GY – International e-Business Experts στο 2ο Digital Fashion Forum 2017 που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017 στο Maroussi Plaza και αποτέλεσε μια γιορτή για την αγορά της μόδας.

H Generation Y - International eBusiness Experts, στo πλαίσιo του φόρουμ είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με ανθρώπους από όλο το φάσμα του e-business του fashion industry.

Το δυναμικό παρόν της ομάδας της Generation Y’s στο Digital Fashion Forum 2017 συμπλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο η ομιλία της Εμπορικής Διευθύντριας της εταιρείας, Νανάς Ιωακειμίδου με τίτλο «Access Fashion – The Case Study»,

στην οποία ανέλυσε τους τρόπους με τους οποίους ένα επιτυχημένο digital transformation μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, βασισμένη στο πετυχημένο παράδειγμα της Access Fashion.

Η ομιλία απέσπασε το ενδιαφέρον του κοινού, συγκεντρώνοντας θετικά σχόλια, ενώ αποτέλεσε και σημείο αναφοράς για αρκετούς από τους υπόλοιπους ομιλητές.

Η Νανά Ιωακειμίδου απάντησε στις ερωτήσεις του κοινού δίνοντας τροφή για μια εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων και ανάπτυξη θεμάτων που αφορούν στα διάφορα πεδία δράσης του fashion industry και στο μέλλον του στα ψηφιακά μέσα.

 

Google – σημαντική αλλαγή στις ψηφιακές συνδρομές

Η δημοσιογραφία παρέχει απανταχού της Γης έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση (τουλάχιστον αυτός είναι θεσμικά ο ρόλος της), διαμορφώνοντας την εικόνα που έχουμε για σημαντικά θέματα και ωθώντας μας να μάθουμε περισσότερα, αναζητώντας την αλήθεια.

Στην εποχή μας, το μέσο πρόσβασης στην ενημέρωση (όπως και σε τόσα άλλα…) είναι όλο και περισσότερο το Διαδίκτυο. Από εκεί ξεκινάμε και –για να είμαστε ακριβέστεροι ως προς τη βασική πηγή- το πρώτο που ψάχνουμε, όταν θέλουμε να ενημερωθούμε για κάτι, είναι το Google.

Έτσι, οι αποφάσεις που λαμβάνονται στο Mountain View, σχετικά με τη στάση και τις επιλογές της εταιρίας σε ζητήματα αλλαγών πολιτικής, επηρεάζουν ουσιαστικά το σύνολο των χρηστών της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στον κόσμο – και μιλάμε, βεβαίως, για δισεκατομμύρια άτομα!

Η πιο πρόσφατη απόφαση αφορά σε αλλαγές στο Google News και την ως τώρα κρατούσα πολιτική του First Click Free, βάσει της οποίας οι πρώτες αναζητήσεις των χρηστών, ακόμα και σε αποδέκτες που χρεώνουν το περιεχόμενό τους, ήταν δωρεάν.

Αυτό, πλέον, αλλάζει και να τι λέει η σχετική ανακοίνωση εκ μέρους της Google:

Το κοινό έρχεται στη Google αναζητώντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και η αποστολή μας είναι να τους βοηθήσουμε να το βρουν.

Ωστόσο, κάποιες φορές αυτό το περιεχόμενο είναι προσβάσιμο μόνο με συνδρομή.

Παρότι έρευνες έχουν δείξει ότι το κοινό έχει εξοικειωθεί με την ιδέα να πληρώνει για τις ειδήσεις, η κάποιες φορές περίπλοκη διαδικασία να εγγραφούν ως συνδρομητές μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά.

Κι αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο ούτε για τους χρήστες ούτε για τους εκδότες, που αντιμετωπίζουν τις συνδρομές ως μία σημαντικά αυξανόμενη πηγή εσόδων.

Για να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα, η Google έχει ενημερώσει τους εκδότες για το πώς θα υποστηρίζει πλέον το συνδρομητικό περιεχόμενο που παράγουν, με επίκεντρο τα παρακάτω:

• Αρχικά, το First Click Free θα αντικατασταθεί από την υπηρεσία Flexible Sampling.Οι εκδότες είναι σε θέση να καθορίσουν οι ίδιοι ποιό επίπεδο ελεύθερης δειγματοληψίας λειτουργεί καλύτερα για τον καθένα.

Έτσι, από αυτή την εβδομάδα, καταργείται η πολιτική του First Click Free, η οποία απαιτούσε από τους εκδότες να παρέχουν τουλάχιστον τρία ελεύθερα άρθρα την ημέρα, μέσω της Αναζήτησης Google και των Ειδήσεων Google, πριν ζητηθεί από τους χρήστες να γίνουν συνδρομητές.

• Μακροπρόθεσμα, η Google δημιουργεί μία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τους εκδότες να προσεγγίσουν νέα κοινά, να κερδίσουν συνδρομές και να αυξήσουν τα κέρδη τους.

• Επιπλέον, η Google εργάζεται για την απλοποίηση της διαδικασίας αγοράς ώστε να είναι πιο εύκολο στους χρήστες της να απολαύσουν την πλήρη αξία των συνδρομών τους, σ’ όλες τις πλατφόρμες της Google.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την επίσημη ανακοίνωση της Google εδώ.

Ενημέρωση των ηλεκτρονικών νόμων περί απορρήτου

Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στην αμερικανική αγορά ICT (αν και δεν αφορά μόνο σ’ αυτή, καθώς οι μεγάλες αμερικανικές εταιρίες του κλάδου έχουν παγκόσμια δραστηριότητα, άρα οι όποιες επιπτώσεις επεκτείνονται κι έξω από τα σύνορα των ΗΠΑ) είναι οι σχέσεις τους με την κυβέρνηση της Ουάσιγκτον και τις κρατικές υπηρεσίες,

όσον αφορά στην παροχή δεδομένων και στοιχείων για τους χρήστες του διαδικτύου – δηλ. τους πελάτες των εταιριών και πολίτες της χώρας, συμπεριλαμβανομένων συχνά και ξένων υπηκόων.

Οι εταιρίες θέλουν, όπως είναι φυσικό, να ικανοποιήσουν-κατά πρώτο και κύριο λόγο- τους πελάτες τους έτσι, σπανίως υποκύπτουν στα σχετικά αιτήματα «άνωθεν» και κάποιες δεν διστάζουν ακόμα και να καταφύγουν στα δικαστήρια,

υπερασπιζόμενες το δικαίωμά τους να τιμούν με τη συμπεριφορά τους την εμπιστοσύνη που τους δείχνουν οι καταναλωτές ότι «δεν θα βγάλουν τα δεδομένα τους στη φόρα» (θυμηθείτε την κόντρα, πριν από μερικά χρόνια, μεταξύ FBI και Apple σχετικά με τα δεδομένα του «κλειδωμένου» iPhone ενός ύποπτου για τρομοκρατία…)

Όμως, το καζάνι βράζει και οι πιέσεις εκατέρωθεν είναι μεγάλες – πότε κερδίζει η μια πλευρά και πότε η άλλη, σ’ αυτή την τεχνολογική (και πολιτική βεβαίως, καθώς, συχνά τα αιτήματα προέρχονται από ξένες κυβερνήσεις, μέσω Ουάσιγκτον) διελκυστίνδα, που ποτέ δεν έχει καθαρό νικητή.

Έτσι, αποκτά ιδιαίτερη σημασία και δεν πρόκειται για απλή τυπικότητα η παρουσίαση από τα μεγάλα ονόματα του χώρου της (συνήθως πολυσέλιδης) Έκθεσης Διαφάνειας (TransparencyReport) του καθενός.

Πριν από λίγες ημέρες, στις 28 Σεπτεμβρίου, δόθηκε στη δημοσιότητα αυτή της Google. Να, λοιπόν, τι λέει το συνοδευτικό σχόλιο του Richard Salgado, αρμόδιου διευθυντή της εταιρίας σε θέματα επιβολής του νόμου και ασφάλειας πληροφοριών (Director, Law Enforcement & Information Security)

Σήμερα, δώσαμε στη δημοσιότητα την πιο πρόσφατη έκδοση της Έκθεσης Διαφάνειας σχετικά με τα κυβερνητικά αιτήματα για παροχή δεδομένων που αφορούν σε χρήστες του διαδικτύου.

Τα κυβερνητικά αιτήματα αφορούν σε δεδομένα χρηστών που έχουν σχέση τόσο με ποινικές υποθέσεις, όσο και με θέματα εθνικής ασφάλειας, κατά το αμερικανικό δίκαιο.

Η Google υπεραμύνθηκε του δικαιώματος δημοσίευσης αυτών των πληροφοριών τόσο ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων όσο και ενώπιον του Κογκρέσου, πιστεύοντας ότι η διαφάνεια αυτής της μορφής μπορεί να συμβάλει στον ευρύτερο διάλογο σχετικά με τη φύση και το πεδίο εφαρμογής των νόμων και προγραμμάτων κρατικού ελέγχου.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017, λάβαμε 48.941 αιτήματα παροχής στοιχείων από κυβερνήσεις ανά τον κόσμο, που αφορούσαν σε 83.345 λογαριασμούς.

Στην Έκθεση υπάρχουν όλα αυτά τα στοιχεία, αναλυτικά. Επίσης, η Google δημοσιεύει και τα ενημερωμένα στοιχεία για τον αριθμό των λογαριασμών που αφορούνσε αιτήματα, στο πλαίσιο του FISA (Foreign Intelligence Surveillance Act), για άνοιγμα του περιεχομένου τους σε προηγούμενες περιόδους.

Ενώ ο συνολικός αριθμός των αιτημάτων της FISA αναφέρθηκε με ακρίβεια, υποεκτιμήθηκαν ακούσια τα στοιχεία χρηστών / λογαριασμών για ορισμένες περιόδους και υπερεκτιμήθηκαν εκείνα για το δεύτερο εξάμηνο του 2010. Στην πρόσφατη Έκθεση δίνονται πλέον τα σωστά στοιχεία.

Ενημέρωση των ηλεκτρονικών νόμων περί απορρήτου

Η πρόσφατη έκδοσητης Έκθεσης Διαφάνειας της Google συμπίπτει χρονικά με την έναρξηστο Κογκρέσο μιας σημαντικής συζήτησης σχετικά με τη φύση και τους σκοπούς των βασικών διατάξεων της FISA.

Το άρθρο 702 του νόμου περί τροποποιήσεων του FISA του 2008 λήγει στα τέλη του 2017.

Αυτό είναι το άρθρο που εξουσιοδοτεί την κυβέρνηση των ΗΠΑ να εξαναγκάζει παρόχους υπηρεσιών, όπως η Google, να αποκαλύπτουν δεδομένα χρηστών (συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου των επικοινωνιών τους) που είναι ξένοι υπήκοοι, με στόχο τη συγκέντρωση πληροφοριακών στοιχείων (ΣΣ. εννοεί σε επίπεδο αντικατασκοπείας ή έστω αντιτρομοκρατίας).

Νωρίτερα φέτος, εκφράσαμετην υποστήριξή μας σε συγκεκριμένες αλλαγές στο άρθρο 702 και εξακολουθούμε να πιστεύουμεπως το Κογκρέσο μπορεί να εγκρίνει αυτές τις μεταβολές κατά τρόπο που θα ενισχύει την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών του διαδικτύου, προστατεύοντας παράλληλα και την εθνική ασφάλεια.

Ανεξάρτητοι φορείς έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το άρθρο 702 είναι πολύτιμο και αποτελεσματικό για την προστασία της εθνικής ασφάλειας και την παροχή χρήσιμων πληροφοριακών στοιχείων.

Αυτές οι εκτιμήσεις, ωστόσο, δεν αποκλείουν αλλαγές που βελτιώνουν την προστασία της ιδιωτικής ζωής Αμερικανών και μη πολιτών, χωρίς να διαταράσσουν τους βασικούς σκοπούς του άρθρου 702.

Οι νόμοι που επιτρέπουν την πρόσβαση των κυβερνήσεων σε δεδομένα χρειάζονται ριζική επικαιροποίηση, υπό το πρίσμα της τεράστιας πλέον διάδοσης της τεχνολογίας, των πραγματικών απειλών για την ασφάλεια των χρηστών και των προσδοκιών των τελευταίων όσον αφορά στην προστασία της ιδιωτικότητας των επικοινωνιών τους.

Ο γενικός σύμβουλος της Google, Kent Walker, ζήτησε σε ομιλία του, νωρίτερα φέτος, την εφαρμογή νέου πλαισίου σχετικά με τα διεθνή αιτήματα παροχής δεδομένων.

Είναι απαραίτητες πλέον οι επικαιροποιήσεις του νόμου για την προστασία της ιδιωτικότητας στις επικοινωνίες με στόχο τη δημιουργία ενός νομικού πλαισίου που θα καλύπτει τόσο τις ανάγκες επιβολής του νόμου, όσο και τις απειλές κατά της ελευθερίας των πολιτών.

Η πρόσφατη εισαγωγή του Νόμου περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στις Διεθνείς Επικοινωνίες (International Communications Privacy Act - ICPA) στη Γερουσία και τη Βουλή των Αντιπροσώπων αποτελεί σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση – στηρίζουμε ένθερμα τους εισηγητές στα δυο Σώματα (ΣΣ. Αναφέρονται τα ονόματά τους).

Η ECPA πρέπει,επίσης, να επικαιροποιηθεί ώστε οι χώρες που σέβονται τις αρχές της ιδιωτικότητας, των ορθών διαδικασιών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων να έχουν το δικαίωμα απευθείας υποβολής τέτοιων αιτημάτων στους παρόχους των ΗΠΑ.

Η διευκόλυνση των χωρών αυτώννα αποκτούν ηλεκτρονικά αποδεικτικά στοιχεία απευθείας από τους παρόχους, θα εξαλείψει τα κίνητρα για μονομερή διεκδίκηση βάσει νομοθεσίας ξένων χωρών, για προτάσεις εντοπισμού δεδομένων, για επιθετικές κινήσεις εκ μέρους κυβερνητικών υπηρεσιών, αλλά και για επικίνδυνες ερευνητικές τεχνικές εκ μέρους τους.

Τα μέτρα αυτά, τελικά, πλήττουν την ιδιωτική ζωή, τις ορθές διαδικασίες και τοεπίπεδο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Στη Google, προσβλέπουμε στη συνέχιση του εποικοδομητικού διαλόγου γι’ αυτά τα θέματα.

'Eρευνα της  Adecco σκιαγραφεί το προφίλ των «Ηγετών του Αύριο»

Μείγμα τεχνικών γνώσεων και προσωπικών δεξιοτήτων, ομαδικότητα και στρατηγική σκέψη, τα απαραίτητα εφόδια

Το ομαδικό πνεύμα, η αποτελεσματική επικοινωνία και η προσαρμοστικότητα σε συνδυασμό με τη στρατηγική σκέψη, την ικανότητα διαχείρισης ομάδας και τη γνώση τεχνικών ανάπτυξης μιας επιχείρησης αποτελούν τα χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν έναν ηγέτη να ξεχωρίσει, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Ομίλου Adecco.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ερευνών OpiniumResearch για λογαριασμό του Ομίλου Adecco, τον Αύγουστο του 2017 σε δείγμα 4.095 ατόμων, 18-40 ετών,

από 48 χώρες σε Ευρώπη, Αμερική και Ασίατα οποία δήλωσαν συμμετοχή στο πρόγραμμα “CEOforOneMonth”- σκιαγράφησε το προφίλ των «Ηγετών του Αύριο», αναδεικνύοντας τις σημαντικότερες πτυχές της προσωπικότητάς τους.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι προσωπικές δεξιότητες και η συναισθηματική νοημοσύνη (softskills) φαίνεται να είναι πιο σημαντικές από τις τεχνικές γνώσεις (hardskills) για τους μελλοντικούς ηγέτες και σ’ αυτό συμφωνούν σχεδόν 9 στους 10 από τους ερωτηθέντες (ποσοστό 86%).

Ειδικότερα, οι νέοι «ηγέτες» φαίνεται να διαθέτουν σε υψηλό βαθμό δεξιότητες όπως η ομαδικότητα, η ικανότητα δηλαδή να εμπνέουν και να συνεργάζονται ομαλά με τα μέλη μίας ομάδας (81%), και η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας,

δηλαδή η δυνατότητα του ηγέτη να εκφραστεί με ακρίβεια και σαφήνεια, να είναι χαρισματικός ομιλητής και προσιτός στα μέλη της ομάδας του, ανεξαρτήτως θέσης (62%).

Αμέσως μετά ακολουθούν ευελιξία και προσαρμοστικότητα, η ικανότητα δηλαδή ο ηγέτης να αγκαλιάζει την αλλαγή και να μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί σε αυτή (62%).

Με χαμηλότερα ποσοστό, αναφέρονται και άλλα χαρακτηριστικά, όπως η καινοτομία, η κριτική σκέψη, ο προσανατολισμός στην επίτευξη του στόχου, η ικανότητα συνεχούς ανάπτυξης γνώσεων, η υπευθυνότητα και η διάθεση για διαρκή πρόοδο.

Οι τεχνικές και ειδικές δεξιότητες χαρακτηρίζονται ως δευτερεύουσας σημασίας, ενώ υπογραμμίζεται ότι η καλή γνώση πολλών αντικειμένων είναι καλύτερη από την υψηλή εξειδίκευση σε ένα μόνο πεδίο (82% έναντι 18%).

Αναφορικά με τις τεχνικές δεξιότητες και γνώσεις, η στρατηγική (ποσοστό 81%), η ικανότητα αποτελεσματικής διοίκησης (79%) και η γνώση τεχνικών επιχειρηματικής ανάπτυξης (58%) αναδεικνύονται ως σημαντικότερες.

Ακολουθούν οι γνώσεις IT(44%), τεχνικών πωλήσεων (36%) και ξένων γλωσσών (34%).

Αξίζει να τονιστεί ότι οι νεότεροι από τους ερωτηθέντες (ηλικίες 18-24 ετών) αναγνωρίζουν τον αντίκτυπο της ψηφιακής τεχνολογίας στον μετασχηματισμό του εργασιακού περιβάλλοντος, όπως είναι σήμερα και όπως προβλέπεται να διαμορφωθεί στο μέλλον.

Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη νέων προϊόντων με όχημα την καινοτομία καθώς και η στενή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων αποτελούν, σύμφωνα με αυτούς, προτεραιότητα για τους «ηγέτες του αύριο».

Επίσης, η έρευνα δείχνει πως οι «Millennials» και η γενιά Ζ (GenZ) είναι κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι και επιθυμούν οι επιχειρήσεις να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (76%) θεωρεί ότι επιτυχία σημαίνει να μπορείς να προσφέρεις όφελος στην κοινωνία, ενώ η επίτευξη των προσωπικών στόχων και φιλοδοξιών τοποθετείται σε χαμηλότερη θέση στη σχετική λίστα.

Τέλος, το 39% των συμμετεχόντων στην έρευνα ανέδειξε ως βασική προτεραιότητα των «ηγετών του μέλλοντος» την κοινωνική ευθύνη και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Για την πλειοψηφία των ερωτηθέντων (71%), η ηγετική ικανότητα δεν είναι έμφυτη αλλά αποκτάται σταδιακά, ενώ ο χρόνος που οι συμμετέχοντες θεωρούν ότι απαιτείται για να αποκτήσει κάποιος ηγετική θέση σ’ έναν οργανισμό είναι περίπου πέντε έτη από την έναρξη της καριέρας του.


Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Adecco Ελλάδας,υπογράμμισε ότι "Η σκιαγράφηση των χαρακτηριστικών του ‘μελλοντικού ηγέτη’επιβεβαιώνει τη σπουδαιότητα που έχουν τα “softskills” για την επιτυχία, στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.

Οι νέοι εμπνέονται σήμερααπό ανθρώπους με ισχυρές προσωπικότητες, ομαδικό πνεύμα και αυξημένες ικανότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας.

Επίσης, προκαλεί αισιοδοξία το γεγονός ότι ορίζουν την επιτυχία ως τον θετικό αντίκτυπο και το όφελος που επιστρέφει ένας οργανισμός στην κοινωνία.

Οι νέες γενιές δίνουν προτεραιότητα στην κοινωνία και το περιβάλλον, στη δύναμη της ομάδας και στην καινοτομία, χαρακτηριστικά τα οποία προμηνύουν την εδραίωση σωστών θεμελίων για το επιχειρηματικό και εργασιακό περιβάλλον του μέλλοντος.»

 

Νέα διαδραστική πλατφόρμα «Χτίζουμε Μαζί» από τον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ

Με κεντρικό μέλημα να χτίζει γερές σχέσεις βασισμένες στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και τον ανοιχτό διάλογο, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος του Ομίλου Lafarge Holcim,δημιούργησε και εγκαινίασε πρόσφατα έναν νέο ψηφιακό διαδραστικό χώρο στη διεύθυνση http://www.xtizoumemazi.gr

όπου η ιστορία και τεχνογνωσία 100 και πλέον ετών συναντά τις σύγχρονες τάσεις και νέες τεχνολογίες.

Μέσα από την πρωτοποριακή πλατφόρμα αμφίδρομης επικοινωνίας, ενημέρωσης και εκπαίδευσης «Χτίζουμε Μαζί», ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ μοιράζεται πλέον με τους καταναλωτές γνώση και τεχνογνωσία για το τσιμέντο, τις δυνατότητες και εφαρμογές του, ενώ παράλληλα ενημερώνει για τα καινοτόμα προϊόντα και τις λύσεις προστιθέμενης αξίας που προσφέρει.

Τέλος, έχοντας την καινοτομία στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητάς του σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία που αναπτύσσεται στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της LafargeHolcim, ο Όμιλος ενημερώνει από την ίδια πλατφόρμα για τις νέες τάσεις και τεχνοτροπίες της αγοράς.

Ο νέος ψηφιακός χώρος δεν απευθύνεται μόνο στους επαγγελματίες της οικοδομής, αλλά και στους «ψαγμένους» ερασιτέχνες, καθώς εκεί μπορεί κανείς να βρει εύκολες, γρήγορες και πρακτικές λύσεις για την κατοικία του, καθώς και έξυπνες ιδέες για πρωτότυπες DIY κατασκευές από τσιμέντο, με εφαρμογές στην καθημερινότητά μας.

Όσον αφορά στους επαγγελματίες, πάντως, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ υλοποιεί κύκλο εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τεχνίτες-μάστορες, όπου έχουν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με πρακτικές συμβουλές, νέες τεχνικές και πρακτική εξάσκηση, καθώς και να λάβουν σχετική πιστοποίηση.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για το πρόγραμμα σεμιναρίων από το www.xtizoumemazi.gr και να δηλώσουν συμμετοχή.

Το πρώτο σεμινάριο, με θέμα «Χτίσιμο Τοιχοποιίας – Σοβάτισμα», ήδη ολοκηρώθηκε και εντός του έτους αναμένεται να ανακοινωθούν τα επόμενα.

Τέλος, στο xtizoumemazi.gr περιλαμβάνονται κι όλες οι λεπτομέρειες για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης που υλοποιεί για τρίτη συνεχή χρονιά ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα προνομίων, δώρων και εκπαίδευσης που σχεδιάστηκε ειδικά για τους αφοσιωμένους του πελάτες, επαγγελματίες τεχνίτες και ιδιώτες.

Ταυτόχρονα, τα ενδιαφερόμενα σημεία λιανικής πώλησης έχουν τη δυνατότητα μέσα από αυτό το ψηφιακό χώρο να δηλώσουν συμμετοχή εύκολα και γρήγορα και να επωφεληθούν από τα μοναδικά προνόμια του Προγράμματος Επιβράβευσης.

Σχολιάζοντας τη νέα ψηφιακή προσφορά της εταιρίας του, ο Γιώργος Μελάτος, Γενικός Διευθυντής Logistics, Εξαγωγών &Marketing του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, δήλωσε σχετικά:

«Στον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ αναπτύσσουμε κανάλια αμφίδρομης επικοινωνίας με στόχο να ευθυγραμμίζουμε τη στρατηγική μας με τις προσδοκίες των πελατών και συνεργατών μας.

Η καινοτόμα πλατφόρμα xtizoumemazi.gr αποτυπώνει την καθημερινή μας δέσμευση να αναζητούμε διαρκώς τρόπους να βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες, πελάτες και καταναλωτές.

Nα «Δουλεύουμε Μαζί», να «Δημιουργούμε Μαζί», να «Χτίζουμε Μαζί» προς όφελος όλων».

 

6ος κύκλος Επιχειρηματικού Επιταχυντή INNOVATHENS

Για δεύτερη φορά εστιάζει στις Δημιουργικές & Πολιτιστικές Βιομηχανίες, σε συνεργασία με το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς


Μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη περσινή τους συνεργασία, αλλά και τη μεγάλη ανταπόκριση του κοινού, ο Κόμβος Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων - INNOVATHENS

και το Πολιτιστικό 'Ιδρυμα Ομίλου Πειραιώς, διοργανώνουν τον δεύτερο θεματικό κύκλο Επιχειρηματικού Επιταχυντή με τίτλο “Creative Industries Vol. 2”, αφιερωμένο στις Δημιουργικές & Πολιτιστικές Βιομηχανίες (Creative & Cultural industries), δηλαδή στο βιβλίο, τη μουσική,

τις (ανα)παραστατικές τέχνες (performing arts), την τηλεόραση, τον κινηματογράφο και το ραδιόφωνο, τα e-games και τις ψηφιακές εφαρμογές, τις εικαστικές τέχνες (visualarts), την αρχιτεκτονική και τη διαφήμιση.

Πρόκειται για ένα 3μηνο ταχύρρυθμο πρόγραμμα που παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες συμβουλευτικής, εκπαίδευσης και εξατομικευμένο mentoring/coaching σε επιχειρηματικά σχήματα, ομάδες και startups, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η ανάπτυξη και εξέλιξη των επιχειρηματικών σχημάτων που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, ώστε να διεκδικήσουν επάξια μια θέση στην ελληνική και, κυρίως, στη διεθνή αγορά.

Γιατί, όμως, τόση έμφαση στις Creative Industries;

Οι Δημιουργικές & Πολιτιστικές Βιομηχανίες (CCIs) αποτελούν ένα δυναμικό και ταχέως μεταβαλλόμενο –λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων- τομέα ανάπτυξης,

στον οποίο υπάρχει αφενός πρόσφορο έδαφος, αφετέρου οι κατάλληλες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη υγιούς και καινοτόμου επιχειρηματικότητας, με μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας.

Στη βιομηχανία του κινηματογράφου παράγονται περισσότερες από 4.000 ταινίες το χρόνο, τα βιντεοπαιχνίδια καλύπτουν πλέον ως και το 70% της χρήσης tablet και πάνω από 100 ώρες βίντεο αναρτώνται στο YouTube κάθε λεπτό.

Με κύκλο εργασιών που υπολογίζεται στα 540 δις € στην Ευρώπη και περισσότερους από 7 εκατομμύρια απασχολούμενους, οι CCIs βρίσκονται στην 3η θέση της παγκόσμιας οικονομίας.

Το πρόγραμμα και οι παροχές του

Το τρίμηνο πρόγραμμα “CreativeIndustriesVol. 2”, το οποίο θα διαρκέσει από τον Νοέμβριο του 2017 ως τον Ιανουάριο του 2018, περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:

• Διάγνωση επιχειρηματικών αναγκών

• Σεμινάρια ενίσχυσης όλων των επιχειρησιακών λειτουργιών: διοίκηση (management), διαχείριση προσωπικού (HRmanagement), marketing, δημόσιες σχέσεις, οικονομική διαχείριση κ.ά. από το ΠΙΟΠ, την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), την PlanetS.A. και την Αέλια

• Εξατομικευμένο mentoring και coaching από επιτυχημένους επιχειρηματίες και αναγνωρισμένους ακαδημαϊκούς που συνεργάζονται με την PlanetS.A. και το Κέντρο Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος (ΚΕΜΕΛ)

• Networking: σειρά σεμιναρίων, παρουσιάσεων, εκδηλώσεων ενημέρωσης, φεστιβάλ που αφορούν σε ψηφιακές εφαρμογές και στην πολιτιστική κληρονομιά, computer και videoanimation, design κ.ά. και φιλοξενία σε ένα φιλικό και νεανικό συνεργατικό χώρο με υπερσύγχρονες υποδομές για συναντήσεις και εργασίες περιορισμένου χρόνου.

Δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να υποβληθούν ως και την Κυριακή, 15 Οκτωβρίου εδώ, ενώ περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στους συνδέσμους www.innovathens.gr και www.piop.gr

Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν;

Το πρόγραμμα του νέου Επιχειρηματικού Επιταχυντή θα παρακολουθήσουν 15 επιχειρηματικά σχήματα έπειτα από αξιολόγηση των προτάσεών τους.Οι θεματικές που θα καλυφθούν είναι ενδεικτικά:

- Ψηφιακές εφαρμογές για την ανάδειξη πολιτιστικών και μουσειακών χώρων

- Ανάπτυξη e-games, είτε στον ψυχαγωγικό είτε στον εκπαιδευτικό τομέα

- Film/video animation και φωτογραφία

- Διαφήμιση

- Αρχιτεκτονική στο δημόσιο χώρο και στην εσωτερική διακόσμηση

- Διαφορετικές μορφές ελληνικής παραδοσιακής τέχνης

- Εφαρμογές που σχετίζονται με τις πολιτιστικές δραστηριότητες του Δήμου Αθηναίων

- Design

Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα σε μόλις τρία χρόνια, το INNOVATHENS–που εδρεύει στον πιο ζωντανό πολυχώρο πολιτισμού στην καρδιά της πόλης, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων-έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο δυναμικά κέντρα δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσης και εμπειρίας στο δημιουργικό και επιχειρηματικό οικοσύστημα της Αθήνας.

Πλέον διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία κι έχει χτίσει ένα σημαντικό δίκτυο συνεργατών με πανεπιστημιακούς δασκάλους, εκπαιδευτικούς φορείς και εταιρείες, προσπαθώντας διαρκώς για το καλύτερο.

Ως σήμερα, έχει διοργανώσει πέντε κύκλους Επιχειρηματικού Επιταχυντή, από τους οποίους ο πιο πρόσφατος, σε συνεργασία πάλι με το ΠΙΟΠ, είχε ως θεματική τις Δημιουργικές & Πολιτιστικές Βιομηχανίες.

Στο πρόγραμμα εντάχθηκαν συνολικά 17 επιχειρηματικά σχήματα που αφορούσαν σε υπηρεσίες, πλατφόρμες και ψηφιακές εφαρμογές για την ψυχαγωγία, την εκπαίδευση, την εξοικείωση ειδικών ομάδων με τέχνες, artconsulting, audio και e-books,

το... ηχητικό branding, αλλά και τη δημιουργία ενός πειραματικού χώρου τέχνης και εκθέσεων στο κέντρο της πόλης.

Από τα 17 ενταγμένα σχήματα, τα περισσότερα έχουν μεγάλες προοπτικές εξέλιξης, ενώ συνεχίζεται η υποστήριξή τους από τους ανθρώπους του INNOVATHENS και τους συνεργάτες του.

Κύριος εταίρος του INNOVATHENS στον Επιχειρηματικό Επιταχυντή είναι το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς,

το οποίο έχει δημιουργήσει και λειτουργεί ένα πανελλαδικό δίκτυο εννέα θεματικών Μουσείων στην περιφέρεια, διατηρεί Ιστορικό Αρχείο και Βιβλιοθήκη στην Αθήνα, έχει να επιδείξει πλούσιο ερευνητικό έργο και σχεδόν καθημερινά διοργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα, πολιτιστικές και επιστημονικές εκδηλώσεις.

 

"Gold" διάκριση για τη NovelTech στα Mobile Excellence Awards

Gold βραβείο και διάκριση στα κορυφαία βραβεία για τηNovelTech και το CityZenApp.gr στα MobileExcellenceAwards

Η Novel Tech με το City Zen App.gr ( www.cityzenapp.gr ) έλαβε το Gold βραβείο στην κατηγορία "MobileGovernment" των φετινών Mobile Excellence Awards.

Επίσης, ήταν μέσα στις τέσσερις εταιρείες που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία απ’ όλες τις κατηγορίες και τιμήθηκαν με τον τίτλο των κορυφαίων βραβείων. 

Το City Zen App είναι μια εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας για ΟΤΑ, αλλά δεν εστιάζει απλά στην υποβολή παραπόνων και αναφορών (που αποτελούν, βεβαίως, μια από τις δυνατότητές της).

Αρχικό σημείο αναφοράς αποτελεί το κινητό τηλέφωνο, όμως, αξιοποιούνται παράλληλα κι άλλα κανάλια επικοινωνίας (web, email, sms). Δημιουργήθηκε για να αποτελέσει βασικό συστατικό στην υλοποίηση της ψηφιακής στρατηγικής «Έξυπνης Πόλης» ενός Δήμου.

Στόχος της είναι να αποτελέσει το σημείο καθημερινής και άμεσης επαφής με τον Δήμο, ενεργοποιώντας τους πολίτες όσον αφορά στη συμμετοχή τους στην καθημερινή λειτουργία του, με ό,τι αυτό σημαίνει για τη βελτίωση των υπηρεσιών του, την ενημέρωση των δημοτών, την παροχή χρήσιμων υπηρεσιών, την υποδοχή απόψεων κλπ. με εύκολο και άμεσο τρόπο.

Παράλληλα, αποτελεί ένα εργαλείο οργάνωσης και λήψης αποφάσεων για τις υπηρεσίες και τη Διοίκηση του Δήμου.

Σήμερα χρησιμοποιείται από Δήμους σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων μεταξύ των οποίων οι Δήμοι Αμαρουσίου, Ηρακλείου, Ρεθύμνης, Χανίων.

Το επόμενο διάστημα θα προστεθούν και άλλοι Δήμοι στην Ελλάδα ενώ παράλληλα προγραμματίζεται η επέκταση στο εξωτερικό.

Ο διευθύνων σύμβουλος της NovelTech, Γιάννης Χαραλαμπάκης δήλωσε, με αφορμή τη βράβευση:

Είναι ιδιαίτερη τιμή για την Novel Tech η απονομή του Gold βραβείου στην κατηγορία Mobile Government και η διάκριση στα κορυφαία βραβεία των Mobile Excellence Awards για το City Zen App.

Το βραβείο αυτό ανήκει σε όλους τους συνεργάτες μου για την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει, αλλά και στους Δήμους που μας έχουν εμπιστευτεί.

Από την πλευρά μας, δεσμευόμαστε ότι θα προσπαθήσουμε να το εξελίσσουμε προσθέτοντας νέες υπηρεσίες συμβάλλοντας στην υλοποίηση της στρατηγικής "έξυπνης πόλης".

 

Eλληνικό λογισμικό για ανίχνευση fake news στις γερμανικές εκλογές

Γερμανικά ΜΜΕ αξιοποιούν ελληνικό λογισμικό για την ανίχνευση ψευδών ειδήσεων εν όψει των εθνικών εκλογών

Το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων dpa και ο ειδησεογραφικός οργανισμός BR (BayerischerRundfunk, μέλος του τηλεοπτικού δικτύου εθνικής εμβέλειας ARD)

αξιοποιούν την πλατφόρμα Truly Media που ανέπτυξαν από κοινού η AthensTechnologyCenter (ATC) και η DeutscheWelle (DW), για τη συλλογή και την επιβεβαίωση του

περιεχομένου που δημοσιεύεται κι αναπαράγεται στα socialmedia κατά την περίοδο των γερμανικών εκλογών.

  Η πλατφόρμα αξιοποιείται ήδη επιτυχώς για μια περίοδο τουλάχιστον 6 μηνών κι από τις δημοσιογραφικές ομάδες της DeutscheWelle (DW).

“Χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα TrulyMedia για να επιβεβαιώσουμε περιεχόμενο από «αυτόπτες μάρτυρες», ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας.

Αυτό βοηθά στο να θέσουμε πρότυπα και να τεκμηριώσουμε όλες τις προσπάθειες επιβεβαίωσης με ένα κοινό τρόπο για όλες τις ομάδες σύνταξης.”, σημειώνει ο Stefan Primbs, Head of Socia lListening and Verification στο BR.

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τον Stefan Voss, Head of the verification team του dpa, "η πλατφόρμα TrulyMedia μπορεί να μας βοηθήσει να συντονίσουμε καλυτερα της ομαδικές μας προσπάθειες γύρω από την επιβεβαίωση".

Έτσι αυξάνεται η διαφάνεια καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, για το σύνολο των εμπλεκομενων ομάδων.”

Η πλατφόρμα TrulyMedia επιτρέπει στους δημοσιογράφους να επιβεβαιώσουν το βαθμό εγκυρότητας φωτογραφιών, videos, ή socialmedia λογαριασμών σε πραγματικό χρόνο.

Μπορούν να επιλέξουν τα πιο σημαντικά υλικά και να επικυρώσουν κάθε ένα ξεχωριστά, χρησιμοποιώντας μια λίστα κριτηρίων αλλά και ενσωματωμένα ψηφιακά εργαλεία όπως το Google Maps ή το Tin Eye.

Η διαδικασία αυτή μπορεί να υλοποιηθεί συνεργατικά, είτε εντός ενός newsroom, είτε μεταξύ διαφορετικών οργανισμών, ακόμα και μεταξύ «αυτόνομων» δημοσιογράφων ανά τον κόσμο.

Ενημερώσεις για τη στόχευση των διαφημίσεών στο Facebook

Το Facebook δίνει στις επιχειρήσεις τα σωστά διαφημιστικά εργαλεία ώστε να προσεγγίσουν τους σωστούς ανθρώπους με το σωστό μήνυμα.

Υπάρχουν όμως περιορισμοί σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί η στόχευση κοινού στο Facebook.

Η χρήση κακόβουλων και διχαστικών μηνυμάτων δεν έχουν θέση στην πλατφόρμα μας.Τα  πρότυπα μας ως πλατφόρμα κοινωνικών μέσων απαγορεύουν αυστηρά την επίθεση σε ατόμα με βάση τα κοινωνικά χαρακτηριστικά τους, συμπεριλαμβανομένης της θρησκείας καταγωγής της φυλής και άλλων, και απαγορεύουμε στους διαφημιζόμενους να κάνουν διακρίσεις εναντίον ανθρώπων που βασίζονται στη θρησκεία και άλλα χαρακτηριστικά.

Καθώς οι άνθρωποι συμπληρώνουν την εκπαίδευση ή τον εργοδότη τους στο προφίλ τους, βρήκαμε ένα μικρό ποσοστό ατόμων που έχουν προχωρήσει σε προσβλητικά  σχόλια, κατά παράβαση των πολιτικών μας.

Η μη κερδοσκοπική οργάνωση δημοσιογραφίας ProPublica ανέφερε ότι στα πεδία εκπαίδευσης και εργοδότη εμφανίζονταν στη διεπαφή ως στόχοι για επιθετικές καμπάνιες. Προχωρήσαμε αμέσως στην αφαίρεση τους.Η διατήρηση της κοινής μας ασφάλειας είναι κρίσιμη για την αποστολή μας.

Και για να διασφαλίσουμε ότι η στόχευση δεν χρησιμοποιείται για σκοπούς που εισάγουν διακρίσεις, καταργούμε αυτά τα πεδία στόχευσης μέχρι να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες διαδικασίες για να αποτρέψουμε αυτό το ζήτημα.Θέλουμε το Facebook να είναι ένας ασφαλής χώρος για τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις και θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να κρατήσουμε το μίσος μακριά από το Facebook.

Πηγή: newsroom.fb.

Ο GR.EC.A.μέλος του multi stake holder expert group της Ε.Ε.για το GDPR

Μεγάλη τιμητική διάκριση τόσο για τον GR.E.C.A. όσο και για τη νομική του σύμβουλο,Μίνα Ζούλοβιτς, ήταν η επιλογή της από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εκπροσωπήσει τον GR.EC.A.και τον Ecommerce Europe στην ομάδα εργασίαςγια την εφαρμογή του νέου κανονισμού προστασίας των προσωπικών δεδομένων (GDPR).

Σκοπός της ομάδας εργασίας που συνέστησε η Γενική Διεύθυνση Δικαιοσύνηςτης Ε.Ε. είναι να υποστηρίξει την Ε.Ε. στην παρακολούθηση της υλοποίησηςτου Κανονισμού καθώς και στην υιοθέτηση κατευθυντήριων γραμμών προς τις επιχειρήσεις και τους πολίτες.

Στην ομάδα συμμετέχουν πρόσωπα (πανεπιστημιακοί, σύμβουλοι κλπ) και οργανισμοί από διάφορες χώρες της Ε.Ε., οι οποίοι επελέγησαν κατόπιν δημόσιας πρόσκλησης υποβολής βιογραφικών.

Στην ομάδα του Ecommerce Europe θα συμμετέχουνδύο Associations (ένας εκ των οποίων είναι ο GR.EC.A. με την κ.Ζούλοβιτς) και αντίστοιχα δύο άτομα.

Η ομάδα θα συνέρχεται τακτικά στις Βρυξέλλες και η πρώτη συνάντηση έχει οριστεί για τις 19 Οκτωβρίου.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search