Τα “Greeklish” έρχονται στο πληκτρολόγιο για Android με το G board
Την αξία και τη σημασία της ελληνικής γλώσσας για τις υπόλοιπες, τουλάχιστον τις ευρωπαϊκές, ουδείς αμφισβήτησε στα σοβαρά (ή, πιο σωστά, πολλοί, αλλά χωρίς αποτέλεσμα)
… Όμως, όντας κάτι «ζωντανό» και για να παραμείνει τέτοιο, η γλώσσα μας (και κάθε γλώσσα) πρέπει να συμβαδίζει με την εποχή της – δηλαδή, την ψηφιακή, για να το φέρουμε στις μέρες μας.
Να, λοιπόν, μια σημαντική τεχνολογική εξέλιξη προς αυτή την κατεύθυνση, όπως την περιγράφει η Μαρίλη Νίκα, ProgramManager (Speech) της Google:
Γνωρίζατε ότι οι περισσότερες λέξεις στο λεξιλόγιο ενός μορφωμένου αγγλόφωνου, είναι αντιδάνειο από τα ελληνικά; Εκατοντάδες επιστημονικοί, ιατρικοί και μηχανικοί όροι έχουν ρίζα από τα ελληνικά.
Παραδείγματα είναι: Physics, photography, microscope, telephone, biology, zoology - κι αυτές οι λέξεις αποτελούν κομμάτι σχεδόν όλων των ευρωπαϊκών γλωσσών.
Σήμερα, παρουσιάζουμε σ’ όλους τους Έλληνες χρήστες που χρησιμοποιούν το ελληνικό πληκτρολόγιο στα κινητά τους αλλά και στους ενθουσιώδεις με την ελληνική γλώσσα, την υποστήριξη των Greeklish στο G board, ένα πληκτρολόγιο της Google για τη συσκευή σας.
Το G boardπαρέχει όλα όσα περιμένατε από ένα εξαιρετικό πληκτρολόγιο - GIFs, emojis και GlideTyping (σχεδίαση της λέξης χωρίς να σηκώσετε το δάχτυλό σας) - με ενσωματωμένο το GoogleSearch.
Το ελληνικό αλφάβητο, που αποτελείται από 24 γράμματα, είναι από τα πιο συναρπαστικά αλφάβητα, τουλάχιστον για εμένα :)
Θυμάμαι πως πριν από περίπου15 χρόνια, η μόνη επιλογή που είχα στη σύνταξη γραπτών μηνυμάτων, ήταν να χρησιμοποιήσω το πληκτρολόγιο λατινικών χαρακτήρων (a-b-c-...), καθώς ήταν δύσκολο να εισάγω χαρακτήρες στα ελληνικά(α-β-γ-...).
Σαν αποτέλεσμα, οι χρήστες του ελληνικού πληκτρολογίου, όπως εγώ, συνήθισαν να πληκτρολογούν ελληνικές λέξεις σε πληκτρολόγιο λατινικών χαρακτήρων- ένας τρόπος γραφής γνωστός ως “Greeklish”.
Μπορείτε να δοκιμάσετε το G boardακολουθώντας αυτά τα βήματα:
1. Αρχικά, επιλέξτε το πληκτρολόγιο “Greek (abc -> Ελληνικά)” από το μενού του G board στην Android συσκευή σας.
2. Ανοίξτε μια εφαρμογή που σας επιτρέπει να πληκτρολογήσετε κι έπειτα πατήστε μια φορά ή παρατεταμένα το εικονίδιο για να επιλέξετε το πληκτρολόγιο “Greek (abc -> Ελληνικά)”.
3. Μόλις το μοντέλο κατέβει, θα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το νέο πληκτρολόγιο! Μπορείτε να πληκτρολογείτε είτε κανονικά είτε με Glide (σχεδιάζοντας τη λέξη, χωρίς να σηκώσετε το δάχτυλό σας)…
tap
glide
Πιστεύουμε ότι το νέο πληκτρολόγιο θα βοηθήσει τους χρήστες να συνεχίσουν να γράφουν στην ελληνική γλώσσα, διατηρώντας τον πολιτισμό και τη γλώσσα μας στον ψηφιακό κόσμο.
Το G board για Android ανανεώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα με την υποστήριξη νέων γλωσσών και εργαλείων, καθώς εργαζόμαστε για να πετύχουμε το όραμά μας, να δημιουργήσουμε έξυπνους μηχανισμούς για ταχύτερη εισαγωγή κειμένου, αυτόματη συμπλήρωση και πρόβλεψη λέξεων σε συσκευές κινητών τηλεφώνων- όποια γλώσσα κι αν επιλέξετε.
Τον τελευταίο χρόνο, το Facebook έλαβε αρκετά μέτρα προκειμένου να μειώσει τις φάρσες και τις ψευδείς ειδήσεις (fakenews) που εμφανίζονται στα περιεχόμενά του.
Έτσι, σήμερα, δεν επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν διαφημίσεις οι οποίες συνδέονται με ιστορίες που έχουν επισημανθεί ως ψευδείς από τρίτους οργανισμούς ελέγχου.
Τώρα κάνει ένα ακόμα βήμα: Αν κάποιες σελίδες έχουν επανειλημμένα μοιραστεί ιστορίες που έχουν επισημανθεί ως ψευδείς, οι κατ’ εξακολούθησιν παραβάτες δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να τρέχουν διαφημίσεις τους στο Facebook.
Αυτή η δράση θα συμβάλει στη μείωση της διασποράς ψευδών ειδήσεων και δεν θα επιτρέψει σε ιστότοπους που διαδίδουν fakenews να κερδίζουν χρήματα από αυτό.
Εντοπίσαμε περιπτώσεις σελίδων που χρησιμοποιούν διαφημίσεις στοFacebook για να δημιουργήσουν κοινό, προκειμένου να διανέμουν ευρύτερα τις ψευδείς ειδήσεις τους.
Στο εξής, αν κάποιες σελίδες μοιράζεται επανειλημμένα ιστορίες που έχουν επισημανθεί ως ψευδείς,στο πλαίσιο ελέγχου από τρίτα μέρη, δεν θα είναι πλέον σε θέση να προβάλουν διαφημίσεις στο Facebook.
Αν οι ίδιες σελίδες σταματήσουν να μοιράζονται ψευδείς ειδήσεις, ενδέχεται να τους επιτραπεί εκ νέου η προβολή διαφημίσεων.
Οι ψευδείς ειδήσεις είναι επιβλαβείς για την κοινότητά μας. Ελαττώνουν το επίπεδο ενημέρωσης του κοινού και διαβρώνουν την εμπιστοσύνη του.
Στο Facebookπροσπαθούμε να μειώσουμε τη διάδοση ψευδών ειδήσεων παρεμβαίνοντας σε τρεις βασικούς τομείς:
• Με την ανατροπή των οικονομικών κινήτρων για τη δημιουργία ψευδών ειδήσεων.
• Με τη δημιουργία νέων προϊόντων για τη μείωση της διάδοσης ψευδών ειδήσεων.
• Με την παροχή βοήθειας στους χρήστες ώστε να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις ακόμα κι όταν ενημερώνονται με ψευδείς ειδήσεις.
Η πρόσφατη επικαιροποίηση συμβάλλει στην ανατροπή των οικονομικών κινήτρων και στην παρεμπόδιση της διάδοσης ψευδών ειδήσεων, γεγονός που αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την οικοδόμηση μιας περισσότερο ενημερωμένης κοινότητας στο Facebook.
Από τους Satwik Shukla καιTessa Lyons, υπεύθυνους προϊόντων του Facebook
Πηγή: newsroom.fb
Η δεύτερη αποθήκη της e-fresh.gr βρίσκεται πλέον σε πλήρη λειτουργία, υποστηρίζοντας την ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας.
Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο logistics center που, ακολουθώντας την φιλοσοφία της εταιρείας για την αξιοποίηση καινοτομιών, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αυτοματισμού μειώνοντας σημαντικά το χρόνο διεκπεραίωσης των εισερχόμενων παραγγελιών και βελτιώνοντας τη συνολική παραγωγικότητα της αποθήκης.
Ο νέος αποθηκευτικός χώρος,με έκταση 1500 τετρ. μέτρα, βρίσκεται στα βόρεια προάστια και έχει ως στόχο την εξυπηρέτηση της βόρειας και ανατολικής Αττική.
Με σημαντικά βελτιωμένες διαδικασίες, δίνει την απαραίτητη ώθηση στην e-fresh.gr να συνεχίσει να παραδίδει τον ολοένα και αυξανόμενο όγκο των παραγγελιών της αυθημερόν, διατηρώντας τα ίδια υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης.
Η e-fresh.gr είναι ένα πλήρες ηλεκτρονικό supermarket, με περισσότερες από 60.000 παραγγελίες στο ενεργητικό της, πάνω από 14.000 προϊόντα και προσφορές που παραδίδονται στην πόρτα των καταναλωτών, μέσα σε λίγες ώρες.
Ο διάσημος Έλληνας τενόρος, Μάριος Φραγκούλης υποδέχεται το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου τη μεγαλύτερη ντίβα του κλασικού ρεπερτορίου, την υψίφωνο Angela Gheorghiu σε μια μοναδική μουσική βραδιά που θα διεξαχθεί στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού με τη χορηγία της Generation Y – International e-Business Experts.
Οι δυο τους θα ταξιδέψουν το κοινό σε έναν κόσμο μαγικό, φτιαγμένο από αγαπημένες άριες και ξακουστά ντουέτα, χαρίζοντάς του μία μοναδική μουσική εμπειρία με τον τίτλο «My world…».
Η Generation Y, έχοντας στο ενεργητικό της εκατοντάδες έργα που χαρακτηρίζονται από υψηλή αισθητική, συνδράμει και υποστηρίζει αυτό το μοναδικό μουσικό γεγονός μέσω της χορηγίας της.
Η ομάδα της Generation Y ανέλαβε εξ ολοκλήρου το concept, το σχεδιασμό και τη δημιουργία του προωθητικού mini site της συναυλίας, το http://myworldconcert.gr/. Επίσης στο πλαίσιο της συνεργασίας της εταιρίας με τον κύριο Μάριο Φραγκούλη και την ομάδα του, η Generation Y ανέλαβε την εκπόνηση ολόκληρου του σχετικού marketing plan με στόχο την αρτιότερη, αποδοτικότερη και επιτυχημένη προώθηση του concert.
To συγκεκριμένο project εντάσσεται στο πλαίσιο των ευρύτερων υποστηρικτικών ενεργειών της εταιρίας σε διαφόρους τομείς της εγχώριας δημόσιας ζωής και κάνει σύσσωμη την ομάδα της Generation Y να αξιοποιήσει με ενθουσιασμό τις γνώσεις και τον επαγγελματισμό της για να στηρίξει μέσω αυτής της χορηγίας τη μοναδική μουσική βραδιά που θα μας χαρίσουν οι δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες.
Εντυπωσιάζει το πρώτο βίντεο για το Catholic University “Our Lady of Good Counsel” της Αλβανίας από τη Generation Y
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε και είναι live από τις 21/8 στο αλβανικό ψηφιακό τοπίο, το προωθητικό βίντεο ενός από τα ιστορικότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα της Αλβανίας, του Catholic University “Our Lady of Good Counsel” με την υπογραφή της Generation Y – International e-Business Experts.
Με ηγετική θέση στο χώρο του digital business στην ελληνική και διεθνή αγορά, η Generation Y στο πλαίσιο της συνολικότερης digital marketing στρατηγικής του Πανεπιστημίου δημιούργησε το βίντεο με τίτλο: «Catholic University “Our Lady of Good Counsel” – Εδώ το μέλλον σου είναι προτεραιότητά μας».
Το ολιγόλεπτο βίντεο, του οποίου το concept, το σχεδιασμό και την εκτέλεση παραγωγής ανέλαβε η Generation Y, αποτελεί μέρος μιας σειράς δημιουργικών ενεργειών με σκοπό την ψηφιακή προβολή και την ισχυροποίηση της εταιρικής ταυτότητας ενός από τους μεγαλύτερους και εγκυρότερους εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην γειτονική χώρα.
Με ισχυρά πλεονεκτήματα το εμπνευσμένο storytelling του video που εστιάζει στην δημιουργική φοιτητική πορεία και μετέπειτα επαγγελματική αποκατάσταση που προσφέρει η φοίτηση στο Catholic University “Our Lady of Good Counsel”, τη χρήση σύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων και την αξιοποίηση της εμπειρίας της Generation Y στην παραγωγή αντίστοιχων δημιουργικών activations,
το βίντεο αποτελεί ακόμα ένα φιλόδοξο βήμα μιας διεθνούς συνεργασίας μεγάλων διαστάσεων που στοχεύει στην επιτυχημένη πορεία του εκπαιδευτικού οργανισμού σε επίπεδο brand awareness και lead generation.
Η Εθνική Τράπεζα, διοργανώνει τον 8ο Διαγωνισμό "Καινοτομίας & Τεχνολογίας", με στόχο να αναδείξει και να επιβραβεύσει πρωτότυπες ιδέες βασισμένες στις νέες τεχνολογίες και να προωθήσει την καινοτομία στην Ελλάδα.
Ο Διαγωνισμός αποτελεί δράση του προγράμματος NBG Business Seeds για τη στήριξη της καινοτόμου επιχειρηματικότητας.
Αποσκοπεί στην ενίσχυση και τη στήριξη της δημιουργικότητας, ειδικά των νέων, και στην καλλιέργεια κουλτούρας καινοτομίας. Η αξιολόγηση των προτάσεων θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα:
Πανεπιστήμιο Αθηνών
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πανεπιστήμιο Πειραιά
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Η συμμετοχή στον Διαγωνισμό μπορεί να είναι ατομική ή ομαδική με αντικείμενο που εντάσσεται σε μία από τις παρακάτω Θεματικές Ενότητες :
Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα
Περιβάλλον και Τεχνολογία
Πολιτισμός και Τεχνολογία
Πέρα από τη διαγωνιστική φάση και τη βράβευση των προτάσεων μέσα από τον ετήσιο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας, έμφαση δίνεται στην υποστήριξη της υλοποίησης επιλεγμένων προτάσεων που έχουν διακριθεί
Σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών οι συμμετέχοντες που υπέβαλλαν τις επιλεγμένες προτάσεις παρακολουθούν προγράμματα εκπαίδευσης σε θέματα επιχειρηματικότητας.
Επιπλέον λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες και προϊόντα της Amazon και της Microsoft, ενώ τους παρέχονται υπηρεσίες incubation σε συνεργασία με τον ΣΕΒ και τον incubator 1776 με έδρα τις Η.Π.Α.
Για την οικονομική στήριξη εταιρειών, προβλέπονται στοχευμένα προγράμματα δανεισμού τους και συμμετοχής στο εταιρικό τους κεφάλαιο.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται σε δράσεις καθοδήγησης τους σε συνεργασία με τη Google, τη Grant Thornton, τη Watson Farley and Williams, το Israel Advanced Technology Industries (IATI) καθώς και σε πρωτοβουλίες δημιουργίας και ανάπτυξης επαγγελματικής δικτύωσης σε συνεργασία με την Endeavor Greece και το Ελληνο-Αμερικάνικο Επιμελητήριο.
Έμφαση δίνεται στην καθοδήγηση (mentoring) των ομάδων και από έμπειρα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας, τα οποία, με επαγγελματική εμπειρία άνω των είκοσι ετών και σε διαφορετικούς κλάδους προτείνουν στοχευμένες λύσεις για τη βελτίωση κάθε καινοτόμου προσπάθειας.
Στις 20, 21 και 22 Οκτωβρίου διοργανώνεται από την Εθνική Τράπεζα ο 2ος μαραθώνιος ανάπτυξης εφαρμογών NBG i-bank #fintech 2 crowdhackathon με θέμα την ανάπτυξη εφαρμογών στον «καυτό» από πλευράς ενδιαφέροντος και εξελίξεων χώρο των τεχνολογιών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (fintech).
Ο διαγωνισμός θα είναι τριήμερος και στα ζητούμενα περιλαμβάνονται πραγματικές ανάγκες και πεδία ενδιαφέροντος των επιχειρηματικών μονάδων της Εθνικής Τράπεζας, χωρίς όμως να υπάρχει αυστηρός περιορισμός ως προς τις ιδέες που μπορούν να συμμετέχουν.
Όπως στον πρώτο διαγωνισμό, έτσι και στον δεύτερο, υποστηρικτής είναι η Crowdpolicy, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της ΕΤΕ για την ανάπτυξη συνεργασιών με νέες, καινοτόμες και δημιουργικές εταιρίες / ομάδες στο χώρο του fintech.
Ο μαραθώνιος θα γίνει στο χώρο του befinnovative, του επιχειρηματικού επιταχυντή σε θέματα fintech της ΕΤΕ www.befinnovative.com που εδρεύει στην Πειραιώς 74, στο Μοσχάτο.
Μέσα σε ένα εντατικό τριήμερο και με την υποστήριξη μεντόρων της Τράπεζας, αλλά και πολλών φορέων και εταιριών που θα συμμετέχουν στη διαδικασία, οι διαγωνιζόμενες ομάδες καλούνται να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν πρωτότυπες λύσεις στο τομέα του fintech.
Η Εθνική Τράπεζα προσφέρει στις τρεις πρώτες ομάδες χρηματικά βραβεία ως εξής:
1ο βραβείο: 5.000 €, 2ο βραβείο: 3.000 €, 3οβραβείο: 2.000 €.Ομάδες που θα παρουσιάσουν καλή επίδοση στο NBGi-bank #fintech 2 crowdhackathon θα προεπιλεγούν και, εφόσον το επιθυμούν, θα συμμετέχουν στην τελική διαδικασία επιλογής του νέου κύκλου του επιχειρηματικού επιταχυντή befinnovative.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν, όμως, υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός θέσεων και ισχύει το μοντέλο firstcome-firstserved.
Με το εργαστήριο καινοτομίας befinnovativeinnovationlabη Εθνική Τράπεζα θέλει να στηρίξει πρωτοβουλίες, ομάδες και εταιρίες στο χώρο του fintech και να τις βοηθήσει να αναπτυχθούν, ενισχύοντας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Παράλληλα, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για συστηματική συνεργασία της Τράπεζας με εταιρίες στο χώρο του fintech, με στόχο τη δημιουργία νέων σύγχρονων προϊόντων και υπηρεσιών,τις οποίεςμελλοντικά θα προσφέρει στους πελάτες της.
Αξίζει να σημειωθεί πως, στο πλαίσιο της καλύτερης προετοιμασίας για τον μαραθώνιο, στις 14 Σεπτεμβρίου (18:00 - 21:00)
και στο χώρο του befinnovative, (Πειραιώς 74, Μοσχάτο) θα πραγματοποιηθεί τοNBG i-bank API &Infoday,όπου θα παρουσιαστεί το NBG i-bank API sandbox, το οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αξιοποιήσουν για την υλοποίηση των λύσεών τους,
χρησιμοποιώντας - σε προσομοίωση - τα συστήματα της Τράπεζας. Θα συζητηθούν, επίσης, θέματα που αφορούν στη διαδικασία και τα ζητούμενα του NBG i-bank #fintech 2 crowdhackathon.
Αμέσως μετά το crowdhackathon, αναμένεται να ξεκινήσει-με καταληκτική ημερομηνία τις αρχές Νοεμβρίου-η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον 2ο κύκλο επιχειρηματικής επιτάχυνσης του befinnovative.
Η διαδικασία επιλογής θα ολοκληρωθείωςτο τέλος του ίδιου μήνα, οπότε θα ανακοινωθούν οι ομάδες που θα συμμετέχουν στον 2ο κύκλο, ο οποίοςθα ξεκινήσει στις αρχές Δεκεμβρίου 2017 και θα διαρκέσει ως τον Μάιο του 2018, κλείνοντας με το demoday των ομάδων στο επενδυτικό κοινό.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στους συνδέσμους http://www.befinnovative.com και https://www.facebook.com/befinnovative/(για το befinnovativeinnovationlab) και https://www.facebook.com/befinnovative/και http://crowdhackathon.com/fintech2 (για το NBGi-bank #fintech 2 crowdhackathon)
Πιο απαραίτητος από ποτέ ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων, σύμφωνα με έρευνα της SAP και του Πολυτεχνείου Μονάχου
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απαραίτητος και αναγκαίος, όπως πιστεύει η πλειοψηφία των επιχειρήσεων, όμως οι ίδιες δεν έχουν ακόμα προσδιορίσει την στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουν, προκειμένου να εφοδιάσουν τους εργαζομένους τους με τις κατάλληλες ψηφιακές δεξιότητες για να υποστηρίξουν την υλοποίησή του.
Αυτό είναι το πόρισμα που προκύπτει από το δεύτερο μέρος της έρευνας του Πολυτεχνείου Μονάχου και της SAP,με τίτλο «Δεξιότητες που οδηγούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό» στο πλαίσιο της οποίας συγκεντρώθηκαν δεδομένα από 116 διαφορετικές επιχειρήσεις ΙΤ σε 18 χώρες.
Η αρχική έρευνα, που διεξήχθη το 2015, έδειξε πως το 53% των συμμετεχόντων ένιωθε πως το προσωπικό της εταιρείας στην οποία εργάζονταν δεν κατείχε τις απαραίτητες δεξιότητες για έναν επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό.
Το 2017 ο αριθμός αυτός είχε αυξηθεί σε ποσοστό 64%... Πιθανές αιτίες μπορεί να είναι η μεγάλη ταχύτητα με την οποία αναπτύσσεται η καινοτομία στο χώρο της τεχνολογίας και η συνεχώς αυξανόμενη γνώση σχετικά με τον θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Με την πάροδο του χρόνου, τα στελέχη των επιχειρήσεων προφανώς ανέπτυξαν καλύτερη αίσθηση για τις δεξιότητες που χρειάζονται στην εταιρεία τους, αλλά και για το ποιες από αυτές είναι διαθέσιμες.
Παρότι το 90% των ερωτηθέντων αντιλαμβάνονται ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα της εν γένει εταιρικής στρατηγικής, οι εταιρίες σπανίως προχωρούν σε στοχευμένη ανάπτυξη των δεξιοτήτων των υπαλλήλων τους.
Μόλις το 16% των ερωτηθέντων είχε συμμετάσχει σε κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή είχε αντιληφθεί πως πραγματοποιήθηκε πρόσληψη με στόχο την ενδυνάμωση των απαραίτητων δεξιοτήτων για να μπορέσει να διευκολυνθεί η μετάβαση στο ψηφιακό μέλλον της εταιρείας.
Υπάρχει, πάντως, ομοφωνία ανάμεσα στους εργαζομένους για τις ψηφιακές δεξιότητες που χρειάζονται, όπως και για το ότι οι εταιρείες πρέπει να δουλέψουν μαζί με τους εργαζομένους τους,
ώστε να τους μεταφέρουν την κατάλληλη γνώση και τις απαραίτητες δεξιότητες που χρειάζονται για γίνει η μετάβαση με ομαλό τρόπο και να επιτευχθεί μεγιστοποίηση της απόδοσης ως συνέπεια της εταιρικής ψηφιοποίησης.
«Οι ψηφιακές δεξιότητες ενδέχεται να αναδειχθούν στο σημαντικότερο πρόβλημα στην ψηφιοποίηση των εταιρειών, καθώς η έλλειψή τους παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό» τόνισε οΜπερντΒελτζ, executive vice president & chief knowledgeofficer, Products & Innovation της SAP,
ενώ ο καθηγητής Κρτσμαρ, κοσμήτορας του Τμήματος Πληροφορικής στο Πολυτεχνείο Μονάχου, υπογράμμισε από την πλευρά του ότι «η συγκεκριμένη έρευνα καταδεικνύει πως πολλοί οργανισμοί βρίσκονται ακόμα σε μεταβατικό στάδιο σε ό,τι αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Όσο συνεχίζουν να εμφανίζονταινέες τεχνολογίες, τόσο οι εταιρείες πρέπει να είναι προετοιμασμένες, δημιουργώντας τον κατάλληλο χώρο, για να μπορούν να τις εφαρμόζουν σ’ όλα τα εταιρικά πλαίσια και επίπεδα».
Η SAP διεξάγει σε συνεργασία με το European Research Center for Information Systems (ERCIS) έρευνα προκειμένου να αναδείξει τις καλύτερες δυνατές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουν οι εταιρείες,για να αναπτύξουν τις απαραίτητες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό δεξιότητες.
Ένα πλάνο βασισμένο στις γνωστικές ανάγκες των εργαζομένων, το οποίο θα περιλαμβάνει συστηματικές νέες προσλήψεις και θα δίνει έμφαση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των υφισταμένων, καταγράφηκε πλέον ως πολύ σημαντικός παράγοντας για την αναβάθμιση των ρόλων και των αρμοδιοτήτων τους.
Το πλάνο αυτό, με την υποστήριξη μιας διοίκησης προσανατολισμένης στην επιμόρφωση, περιλαμβάνει δραστηριότητες ικανές να διαμορφώσουν μια κουλτούρα εκπαίδευσης μέσα στην εταιρεία,
η οποία θα ενεργοποιήσει τους εργαζόμενους προς την κατεύθυνση της μεταξύ τους συνεργασίας και θα τους δημιουργήσει την ανάγκη για συνεχόμενη μάθηση.
Οι λεπτομέρειες για την ωριμότητα αυτού του μοντέλου και τις καλύτερες πρακτικές υλοποίησης του θα δοθούν σύντομα στη δημοσιότητα.
Τον επόμενο Μάιο θα τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός γενικής προστασίας δεδομένων (GDPR), ο οποίος θα αντικαταστήσει την οδηγία της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων του 1995.
Με τον νέο κανονισμό ξεκινά μια νέα εποχή, στην οποία ενοποιούνται οι κανόνες προστασίας δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη, ενισχύοντας τα δικαιώματα των πολιτών της ΕΕ και θέτοντας νέες υποχρεώσεις σε όλους τους οργανισμούς που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες online.
Η Google ανακοίνωσε ότι δεσμεύεται να συμμορφώνεται με το GDPR σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει στην Ευρώπη.
Αυτό περιλαμβάνει τα πιο δημοφιλή καταναλωτικά προϊόντα όπως το Search και το Gmail, όλες τις υπηρεσίες διαφήμισης και μέτρησης όπως το AdWords, το AdSense, το DoubleClick και το Analytics, τις υπηρεσίες Cloud, καθώς και τις υπηρεσίες που θα παρουσιάσει στο μέλλον.
Η Google προσφέρει διαφάνεια στους χρήστες μέσω σαφών εξηγήσεων για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα ,ενώ παράλληλα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα μέσω ‘του λογαριασμού μου’ και της ‘δραστηριότητας μου’ (My Account και My Activity).
Ο νέος κανονισμός δημιουργεί υποχρεώσεις για πελάτες και οι συνεργάτες και επομένως υποχρεώνει την Google σε τακτικούς ελέγχους, διατήρηση πιστοποιήσεων, παροχή συμβατικής προστασίας και χρήση εργαλείων και πληροφοριών για να τους βοηθήσει στην πληροφόρηση τους.
Πρόσφατα η Google ξεκίνησε ένα νέο site για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας που εξηγεί:
• τον έλεγχο που έχουν οι επιχειρήσεις σε σχέση με τα δεδομένα που μοιράζονται μαζί της.
• την ασφάλεια των υποδομών της.
• τη δέσμευσή της να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες νόμους περί προστασίας δεδομένων
• τους ελεύθερους πόρους και την κατάρτιση που παρέχει για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αντλήσουν τα μέγιστα από τα δεδομένα τους.
Τους επόμενους μήνες η Google θα διαθέσει ενημερωμένες συμβατικές δεσμεύσεις που πληρούν τις απαιτήσεις GDPR για τους πελάτες και τους συνεργάτες της και θα συνεχίσει να εξελίσσει τις πρακτικές της για την προστασία της ιδιωτικής ζωής ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της GDPR.
Στόχος της είναι πάντα να διατηρεί τα δεδομένα ιδιωτικά και ασφαλή
Πηγή: blog.google
Οι αυξημένες επιθέσεις χάκερς και οι αλλαγές στους κανονισμούς ενισχύουν τη ζήτηση
Οι παγκόσμιες επενδύσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες ασφάλειας των πληροφοριών θα φτάσουν τα 86,4 δις δολάρια το 2017, σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη της εταιρίας ερευνών Gartner, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 7% έναντι του 2016, ενώ θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο, αγγίζοντας τα 93 δις το 2018.
Όσον αφορά στο χώρο της προστασίας υποδομών, η Gartner προβλέπει ταχεία ανάπτυξη με αιχμή του δόρατος τον τομέα ελέγχων ασφαλείας (ας όψεται και το χαμηλό επίπεδο εκκίνησης) λόγω των συνεχιζόμενων υποκλοπών δεδομένων και της αυξανόμενης ζήτησης (εκ μέρουςτων DevOps, προφανώς…)
για ελέγχους ασφαλείας των εφαρμογών και ιδιαίτερα των νεότερων εξ αυτών, που βασίζονται στη διαδραστικότητα με τον χρήστη (Interactive Application Security Testing- IAST), συνεισφέροντας στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου χώρου ως το 2021.
Οι υπηρεσίες ασφάλειας θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα της αγοράς, με «μπροστάρηδες» το IT outsourcing, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εγκατάστασης και ελέγχου λειτουργίας.
Ωστόσο, οι υπηρεσίες υποστήριξης hardware θα δουν την ανάπτυξή τους να επιβραδύνεται, λόγω της υιοθέτησης εικονικών εφαρμογών,λύσεων public cloud και Software-as-a-Service (SaaS) όσον αφορά στις λύσεις ασφαλείας, οι οποίες θα περιορίσουν την ανάγκη για πρόσθετη συνολική υποστήριξη του hardware.
Ερμηνεύοντας τις εξελίξεις αυτές, κύριος αναλυτής της Gartner τόνισε πως «η αυξημένη ευαισθητοποίηση των CEOs και των διοικητικών συμβουλίων με αφορμή τον ισχυρό επιχειρηματικό αντίκτυπο των κυβερνοεπιθέσεων και τις συνεχιζόμενες αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο,
οδηγεί σε συνεχιζόμενες επενδύσεις τόσο σε προϊόντα, όσο και σε υπηρεσίες ασφαλείας». Για να προσθέσει ότι «η βελτίωση της ασφάλειας δεν αφορά, πάντως, μόνο στις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες.
Όπως φάνηκε και με τον πρόσφατο καταιγισμό κυβερνοεπιθέσεων παγκοσμίως, το να κάνει κανείς τα βασικά με το σωστό τρόπο, δεν είχε ποτέ πριν μεγαλύτερη σημασία.
Οι οργανισμοί μπορούν να βελτιώσουν σε σημαντικό βαθμό τη θέση τους σε θέματα ασφαλείας, απλώς εφαρμόζοντας τους υφιστάμενους κανόνες και βέλτιστες πρακτικές, πχ. με κεντρική διαχείριση απειλών, κεντρικό έλεγχο πρόσβασης, δημιουργία «στεγανών» στο εσωτερικό δίκτυο, διατήρηση αντιγράφων ασφαλείας και γενικότερη ενίσχυση του συστήματος».
Το δεύτερο σκέλος των υποθέσεων, σχετικά με τις εξελίξεις στο χώρο της κυβερνοασφάλειας, δεν μπορεί παρά να αφορά στις πρόσφατες αλλαγές που φέρνει στην αγορά η υιοθέτηση εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης των κανονισμών GDPR (General Data Protection Regulation)
που αναμένεται να επηρεάσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό (εκτιμάται ότι θα φτάσει ως και το 65%) τις όποιες αποφάσεις για αγορές τεχνογνωσίας με στόχο την αποτροπή απώλειας δεδομένων, από σήμερα και ως το 2018.
Όπως είναι γνωστό, το GDPR έχει πανικοβάλει και ανησυχήσει τα μάλα (λόγω των σκληρών αντιμέτρων και ποινών που προβλέπει για τυχόν παραβάτες) εταιρίες και οργανισμούς στην Ευρώπη και όχι μόνο, καθώς πολλές πολυεθνικές θα χρειαστεί,επίσης, να εφαρμόσουν τη νέα νομοθεσία, εφόσον δραστηριοποιούνται στη «γηραιά ήπειρο».
Έτσι, ενώ όλοι οι ενδιαφερόμενοι προσπαθούν να εξοικειωθούν με τους νέους κανονισμούς, αυτοί που έχουν ήδη λάβει κάποια μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση (δηλ. της προστασίας από απώλεια δεδομένων)
πασχίζουν να εντοπίσουν τα σημεία στα οποία πρέπει να κάνουν πρόσθετες επενδύσεις (όπως πχ, στην ενσωμάτωση συστημάτων για ταξινόμηση, απόκρυψη και αποκάλυψη δεδομένων).
Οι ειδήμονες της αγοράς θεωρούν ότι ως το 2020, το 40% των συμβολαίων MSS (Managed Security Services) θα προσφέρονται σε μορφή «πακέτου» με άλλες υπηρεσίες ασφαλείας και γενικότερα Πληροφορικής, από μόλις 20% σήμερα.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77