Οι αυξημένες επιθέσεις χάκερς και οι αλλαγές στους κανονισμούς ενισχύουν τη ζήτηση
Οι παγκόσμιες επενδύσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες ασφάλειας των πληροφοριών θα φτάσουν τα 86,4 δις δολάρια το 2017, σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη της εταιρίας ερευνών Gartner, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 7% έναντι του 2016, ενώ θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο, αγγίζοντας τα 93 δις το 2018.
Όσον αφορά στο χώρο της προστασίας υποδομών, η Gartner προβλέπει ταχεία ανάπτυξη με αιχμή του δόρατος τον τομέα ελέγχων ασφαλείας (ας όψεται και το χαμηλό επίπεδο εκκίνησης) λόγω των συνεχιζόμενων υποκλοπών δεδομένων και της αυξανόμενης ζήτησης (εκ μέρουςτων DevOps, προφανώς…)
για ελέγχους ασφαλείας των εφαρμογών και ιδιαίτερα των νεότερων εξ αυτών, που βασίζονται στη διαδραστικότητα με τον χρήστη (Interactive Application Security Testing- IAST), συνεισφέροντας στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου χώρου ως το 2021.
Οι υπηρεσίες ασφάλειας θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα της αγοράς, με «μπροστάρηδες» το IT outsourcing, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εγκατάστασης και ελέγχου λειτουργίας.
Ωστόσο, οι υπηρεσίες υποστήριξης hardware θα δουν την ανάπτυξή τους να επιβραδύνεται, λόγω της υιοθέτησης εικονικών εφαρμογών,λύσεων public cloud και Software-as-a-Service (SaaS) όσον αφορά στις λύσεις ασφαλείας, οι οποίες θα περιορίσουν την ανάγκη για πρόσθετη συνολική υποστήριξη του hardware.
Ερμηνεύοντας τις εξελίξεις αυτές, κύριος αναλυτής της Gartner τόνισε πως «η αυξημένη ευαισθητοποίηση των CEOs και των διοικητικών συμβουλίων με αφορμή τον ισχυρό επιχειρηματικό αντίκτυπο των κυβερνοεπιθέσεων και τις συνεχιζόμενες αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο,
οδηγεί σε συνεχιζόμενες επενδύσεις τόσο σε προϊόντα, όσο και σε υπηρεσίες ασφαλείας». Για να προσθέσει ότι «η βελτίωση της ασφάλειας δεν αφορά, πάντως, μόνο στις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες.
Όπως φάνηκε και με τον πρόσφατο καταιγισμό κυβερνοεπιθέσεων παγκοσμίως, το να κάνει κανείς τα βασικά με το σωστό τρόπο, δεν είχε ποτέ πριν μεγαλύτερη σημασία.
Οι οργανισμοί μπορούν να βελτιώσουν σε σημαντικό βαθμό τη θέση τους σε θέματα ασφαλείας, απλώς εφαρμόζοντας τους υφιστάμενους κανόνες και βέλτιστες πρακτικές, πχ. με κεντρική διαχείριση απειλών, κεντρικό έλεγχο πρόσβασης, δημιουργία «στεγανών» στο εσωτερικό δίκτυο, διατήρηση αντιγράφων ασφαλείας και γενικότερη ενίσχυση του συστήματος».
Το δεύτερο σκέλος των υποθέσεων, σχετικά με τις εξελίξεις στο χώρο της κυβερνοασφάλειας, δεν μπορεί παρά να αφορά στις πρόσφατες αλλαγές που φέρνει στην αγορά η υιοθέτηση εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης των κανονισμών GDPR (General Data Protection Regulation)
που αναμένεται να επηρεάσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό (εκτιμάται ότι θα φτάσει ως και το 65%) τις όποιες αποφάσεις για αγορές τεχνογνωσίας με στόχο την αποτροπή απώλειας δεδομένων, από σήμερα και ως το 2018.
Όπως είναι γνωστό, το GDPR έχει πανικοβάλει και ανησυχήσει τα μάλα (λόγω των σκληρών αντιμέτρων και ποινών που προβλέπει για τυχόν παραβάτες) εταιρίες και οργανισμούς στην Ευρώπη και όχι μόνο, καθώς πολλές πολυεθνικές θα χρειαστεί,επίσης, να εφαρμόσουν τη νέα νομοθεσία, εφόσον δραστηριοποιούνται στη «γηραιά ήπειρο».
Έτσι, ενώ όλοι οι ενδιαφερόμενοι προσπαθούν να εξοικειωθούν με τους νέους κανονισμούς, αυτοί που έχουν ήδη λάβει κάποια μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση (δηλ. της προστασίας από απώλεια δεδομένων)
πασχίζουν να εντοπίσουν τα σημεία στα οποία πρέπει να κάνουν πρόσθετες επενδύσεις (όπως πχ, στην ενσωμάτωση συστημάτων για ταξινόμηση, απόκρυψη και αποκάλυψη δεδομένων).
Οι ειδήμονες της αγοράς θεωρούν ότι ως το 2020, το 40% των συμβολαίων MSS (Managed Security Services) θα προσφέρονται σε μορφή «πακέτου» με άλλες υπηρεσίες ασφαλείας και γενικότερα Πληροφορικής, από μόλις 20% σήμερα.
Είναι κοινό μυστικό πια, πως ο χώρος της Επαυξημένης και της Εικονικής Πραγματικότητας (AR/VR) αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο, σε παγκόσμιο επίπεδο, και οι σχετικές εφαρμογές αυξάνουν και πληθαίνουν.
Αυτή τη διάχυτη εντύπωση έρχεται πλέον να επιβεβαιώσει και η γνωστή εταιρία ερευνών αγοράς IDC, η οποία προβλέπει πως η ετήσια αύξηση της σχετικής αγοράς θα ξεπεράσει το 100% για κάθε ένα από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ως το 2021.
Σε απόλυτα νούμερα, αυτό σημαίνει πως από το ύψος των 11,4 δις δολαρίων, που προβλέπεται για φέτος, θα φτάσει στα 215 δις στο τέλος της τετραετίας, επιτυγχάνοντας ετήσιο μέσο όρο αύξησης της τάξης του 113,2%...
Κι όπως θα ανέμενε κανείς, η «μερίδα του λέοντος» σ’ αυτή την ανάπτυξη πηγαίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες, των οποίων η αγορά στο συγκεκριμένο τομέα προβλέπεται –πάντα κατά την IDC- να φτάσει ως το τέλος του χρόνου στα 3,2 δις δολάρια.
Ακολουθούν η αγορά Ασίας/Ειρηνικού (πλην Ιαπωνίας) με 3 δις, και εκείνη της Δυτικής Ευρώπης με 2 δις.
Όμως, η δεύτερη στην κατάταξη φαίνεται πως θέλει να γίνει «λέων, στη θέση του λέοντος», καθώς η αγορά Ασίας/Ειρηνικού διεκδικεί την πρώτη θέση και προσωρινά τα καταφέρνει, όμως, τελικά, η αμερικανική αγορά θα επανέλθει για το σύνολο της τετραετίας,
ενώ καλύτερα θα τα πάει στο μέλλον και η Δυτική Ευρώπη, που θα ξεπεράσει και τους Ασιάτες, φθάνοντας στη δεύτερη θέση το 2021!
Οι χώρες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (σε ετήσιο μέσο όρο) της αγοράς θα είναι –κατά την εταιρία ερευνών- ο Καναδάς, με 145,2%), η Κεντροανατολική Ευρώπη (με 133,5%), η Δυτική Ευρώπη (με 121,2%) και οι Ηνωμένες Πολιτείες (120,5%).
Κι ενώ βασικός πυλώνας της ανάπτυξης της αγοράς, τουλάχιστον στην αρχή, είναι οι απλοί καταναλωτές, με την πάροδο του χρόνου οι συσχετισμοί αλλάζουν και σταδιακά αναπτύσσονται, επίσης, εφαρμογές AR/VRστη λιανική, αλλά και τη βιομηχανία,
με διάφορους άλλους τομείς (όπως, κατά περιοχές, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, οι κατασκευές, οι μεταφορές, οι υπηρεσίες, η εκπαίδευση και η υγεία) να ακολουθούν.
Μάλιστα, εκπρόσωπος της εταιρίας ερευνών τόνισε πως «με τη σταδιακή εμφάνιση συσκευών νέας γενιάς, συγκεκριμένες βιομηχανίες είναι βέβαιο ότι θα τις αγκαλιάσουν αμέσως,
καθώς θα αξιοποιήσουν λογισμικό και υπηρεσίες στην αιχμή της τεχνολογίας, προκειμένου να επιτύχουν αύξηση της παραγωγικότητας και της ασφάλειας, προσφέροντας στους πελάτες τους προσωποποιημένες και εκπληκτικές εμπειρίες»…
Περισσότερα για την πρόσφατη έρευνα της IDCστο χώρο του AR/VRμπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο Worldwide Semi annual Augmented and Virtual Reality Spending Guide.
Ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων κατέγραψε φέτος το καλοκαίρι το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE, όπως ανακοίνωσε η εταιρία, με τη συνολική κίνηση το τετραήμερο του Δεκαπενταύγουστου να φτάνει τα 1,5 petabytes, να είναι δηλαδή υπερδιπλάσια (+125%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Εντυπωσιακή είναι η αύξηση στην κίνηση μέσω των δικτύων 4G και 4G+ της COSMOTE, που φτάνει το 330% σε σχέση με το 2016.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, από τις 12 ως και τις 15 Αυγούστου, η κίνηση mobile data μέσω 4G και 4G+ έφτασε τα 900 terabytes, που αντιστοιχεί στο 60% της συνολικής κίνησης δικτύου.
Συνολικά, από το τέλος Ιουλίου ως σήμερα, η κίνηση δεδομένων ξεπέρασε τα 6,5 petabytes, όντας υπερδιπλάσια σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Πρώτες στην κίνηση data οι Κυκλάδες
Πρώτες σε κίνηση data αναδείχθηκαν φέτος οι Κυκλάδες, όπου καταναλώθηκε το 7% της συνολικής κίνησης του δικτύου από τις 25/7 έως τις 15/8, ενώ ακολουθεί η Χαλκιδική με ποσοστό 5%.
Και στους δύο προορισμούς, η αύξηση στην κίνηση δεδομένων κινήθηκε στο 130%, σε σχέση με το περσινό καλοκαίρι. Τη μεγαλύτερη αύξηση στην κίνηση data σημείωσαν η Κως (+270%), το Ρέθυμνο (+250%), η Ρόδος (+250%), τα Χανιά (+220%), το Ηράκλειο (+210%) και η Κέρκυρα (+190%).
Πρωταθλητής το Instagram, ακολουθούν Youtube και Facebook
Την πρώτη θέση φέτος, σε επίπεδο κίνησης data, στην Ελλάδα κατέλαβε για πρώτη φορά το Instagram. Το τελευταίο 20ήμερο, το Instagram «απορρόφησε» το 22% της συνολικής κίνησης data, με το Youtube με 21% και το Facebook με 17% να έπονται.
Πτώση σημειώθηκε στο webbrowsing, που από 21% πέρυσι, φέτος έφτασε στο 5%.
Αντίθετα, εντυπωσιακή αύξηση, που ξεπέρασε το 400%, σημείωσε φέτος και η κίνηση dataroaming, μέσω του δικτύου της COSMOTE, γεγονός που αποδίδεται στη διάθεση αυτών των υπηρεσιών χωρίς επιπλέον χρέωση στις χώρες εντός του Ενιαίου Οικονομικού Χώρου της Ε.Ε.
Βάσει των στοιχείων της εταιρίας –που έχει συνεργασία για LTE roaming με περισσότερα από 130 δίκτυα, παγκοσμίως- για την περίοδο 25/7-15/8, οι περισσότεροι ξένοι επισκέπτες προέρχονται από την Ιταλία, την Γερμανία, την Αγγλία και την Γαλλία.
Τα δίκτυα της COSMOTE έχουν την μεγαλύτερη πληθυσμιακή κάλυψη στη χώρα, με το 4G δίκτυο να καλύπτει το 97% του πληθυσμού και το 4G+, για ταχύτητες ως 500 Mbps, το 86%.
Το Παγκόσμιο Φόρουμ Διαδικτύου για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας πραγματοποιήθηκε την 1η Αυγούστου 2017 στο Σαν Φρανσίσκο, όπου συναντήθηκαν εκπρόσωποι της βιομηχανίας τεχνολογίας,
της Αμερικανικής κυβέρνησης και των μη κυβερνητικών οργανώσεων για να μοιραστούν πληροφορίες και βέλτιστες πρακτικές σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της απειλής του online τρομοκρατικού περιεχομένου.
Το Παγκόσμιο Φόρουμ Διαδικτύου για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας δημιουργήθηκε τον περασμένο μήνα από το Facebook, τη Microsoft, το Twitter και το YouTube,
και επισημοποιεί και διαρθρώνει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες συνεργάζονται για να περιορίσουν την εξάπλωση της τρομοκρατίας και του βίαιου εξτρεμισμού στις φιλοξενούμενες υπηρεσίες.
Βασιζόμενη στις εργασίες που άρχισαν στο πλαίσιο του Φόρουμ Διαδικτύου της ΕΕ, το GIFCT ενθαρρύνει τη συνεργασία με τις υπόλοιπες εταιρείες τεχνολογίας, τις ομάδες της κοινωνίας των πολιτών, τους ακαδημαϊκούς και τις κυβερνήσεις.
Εκτός από τις ιδρυτικές εταιρείες του GIFCT, περισσότερες από είκοσι άλλες εταιρείες τεχνολογίας και ΜΚΟ συμμετείχαν στη συνεδρίαση.
Στο φόρουμ συμμετείχαν επίσης ο Υπουργός Εσωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου κ. Rt Hon Amber Rudd ο Αμερικανός Υφυπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Elaine Duke - καθώς και εκπρόσωποι από την Αυστραλία, τον Καναδά, την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα Ηνωμένα Έθνη - για να συζητήσουν τους τομείς αμοιβαίας συνεργασίας.
Κατά τη συνάντηση, επισημοποιήθηκαν οι στόχοι για συνεργασία και προσδιορίστηκαν, παράλληλα με τις μικρότερες εταιρείες, οι συγκεκριμένοι τομείς υποστήριξης που απαιτούνται στο πλαίσιο του βασικού σχεδίου εργασίας του GIFCT.
Η αποστολή του φόρουμ είναι να εμποδίσει ουσιαστικά την ικανότητα των τρομοκρατών να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για την προώθηση των αιτιών τους, σεβόμενοι ταυτόχρονα τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Αυτή η προσπάθεια περιλαμβάνει την αντιμετώπιση της προώθησης της τρομοκρατίας, της διάδοσης της προπαγάνδας και την εκμετάλλευση πραγματικών γεγονότων μέσω διαδικτυακών πλατφορμών.
Για να επιτευχθεί αυτό, οι εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους γύρω από τρεις στρατηγικές:
• Απασχόληση και αξιοποίηση τεχνολογίας
• Ανταλλαγή γνώσεων, πληροφοριών και βέλτιστων πρακτικών, και
• Διεξαγωγή και χρηματοδότηση έρευνας
Στους επόμενους μήνες, οι εμπλεκόμενοι επιδιώκουν επίσης να επιτύχουν τα εξής:
• Διασφάλιση της συμμετοχής πέντε επιπλέον εταιρειών της βιομηχανίας. Δύο από τα οποίες έχουν ήδη ενταχθεί: Snap Inc. και Justpaste.it
• Προσέλκυση 50 εταιρειών για να μοιραστούν τις βέλτιστες πρακτικές για τον τρόπο καταπολέμησης της τρομοκρατίας μέσω του προγράμματος Tech against terrorism σε συνεργασία με την ICT4Peace και την Εκτελεστική Διεύθυνση Εκστρατείας του ΟΗΕ για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας
• Διεξαγωγή τεσσάρων εργαστηρίων ανταλλαγής γνώσεων - ξεκινώντας από το Σαν Φρανσίσκο, με σχέδια για περαιτέρω συναντήσεις αργότερα σε άλλες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο
Οι εταιρείες πιστεύουν ότι η καλύτερη προσέγγιση για την αντιμετώπιση τρομοκρατίας είναι η συνεργασία μεταξύ τους και με εξωτερικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνίας των πολιτών και των κυβερνήσεων.
Πηγή: blog.twitter.com
Την Πέμπτη 27 Ιουλίου, κάνει τα εγκαίνια του στο Golden Hall το πρώτο Authorized Mi Store στην Ελλάδα και ένα από τα πρώτα καταστήματα Mi Official Reseller της Xiaomi σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Το κατάστημα θα λειτουργήσει πιλοτικά τον Αύγουστο, με στόχο να είναι σε πλήρη ετοιμότητα το Φθινόπωρο, που θα γίνει και το επίσημο opening.
To Mi Store θα λειτουργεί τόσο ως κατάστημα λιανικής, όσο και ως εκθεσιακός χώρος για προϊόντα Xiaomi, τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς πώληση το άμεσο προσεχές διάστημα
έτσι εκτός από Smartphones, ακουστικά, θήκες, fitness trackers & ζυγαριές, Bluetooth ηχεία, Power Banks & Rooters, που ο πελάτης θα μπορεί να αγοράσει, θα γνωρίσει και πολλά έξυπνα, εντυπωσιακά προϊόντα XIaomi, όπως τηλεοράσεις, πατίνια, ποδήλατα και drones, αλλά και φίλτρα νερού, ατμομάγειρες ρυζιού και Air Purifiers.
Το κατάστημα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής της Info Quest Technologies για δυναμική ανάπτυξη στον τομέα του Mobility / Internet of Things.
Αποτελεί συνέχεια της επένδυσή της Info Quest Technologies στη συνεργασία με τη Xiaomi και θα αποτελέσει την απαρχή ενός νέου δυναμικού και επιτυχημένου καναλιού λιανικής πώλησης για τον Όμιλο Quest.
Mi Store web page: www.mistore-greece.gr
Mi Store Facebook: @mistoregreece
Την Τεχνογνωσία της ΙΒΜ αξιοποιεί η Τράπεζα Κύπρου για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της
Την ΙΒΜ επέλεξε ως στρατηγικό εταίρο η Τράπεζα Κύπρου, το μεγαλύτερο συγκρότημα παροχής τραπεζικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στην Κύπρο, για την υλοποίηση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της στο πλαίσιο ευρύτατου προγράμματος εκσυγχρονισμού, με στόχο το μετασχηματισμό του επιχειρηματικού της μοντέλου, τη βελτίωση την ανταγωνιστικότητάς της και την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της.
Η επιτάχυνση της υλοποίησης του πολυετούς προγράμματος Ψηφιακού Μετασχηματισμού της τράπεζας, με στρατηγικό εταίρο την IBM, αποσκοπεί στη δημιουργία μιας περισσότερο σύγχρονης και αποτελεσματικής πλατφόρμας Πληροφορικής με εξορθολογισμένες διαδικασίες και κύριο στόχοτην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη.
Το πρόγραμμα αναδιοργάνωσης θα επεκταθεί σε όλο το φάσμα των διαδικασιών της Τράπεζας Κύπρου, προκειμένου μέσω της ψηφιοποίηση και αυτοματοποίησής τους να επιτευχθεί σημαντική βελτίωση στις λειτουργικές αποδόσεις και οι συναλλαγές ρουτίνας να κατευθυνθούν πλέον στα ψηφιακά κανάλια.
Επιπλέον, η Τράπεζα θα ενισχυθεί από τις δεξιότητες του τομέα IBM iX για να λανσάρει μεγάλης κλίμακας επανασχεδιασμό των ψηφιακών της καναλιών, με αρχική εστίαση στο Mobile Banking, εμπλουτίζοντας τις τεχνολογικές δεξιότητες του οργανισμού ώστε να υποστηριχθεί ο εκσυγχρονισμός του δικτύου καταστημάτων και η δημιουργία προσωποποιημένης εμπειρίας για τους πελάτες, σε κάθε επίπεδο συναλλαγής, με ενιαία μορφή για όλα τα κανάλια επαφής.
Επιπλέον, η Τράπεζα θα βελτιστοποιήσει την υφιστάμενη υποδομή της από πλευράς Πληροφορικής, ενισχύοντας την τυποποίηση και αυτοματοποίηση με εξορθολογισμό των εσωτερικών της συστημάτων και των διαδικασιών διαχείρισής τους εισάγοντας, παράλληλα, δυνατότητες ανάλυσης και αξιοποίησης μεγάλου όγκου δεδομένων (big data).
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Κύπρου, JohnHourican, τόνισε σχετικά μ’ αυτή τη συνεργασία ότι «η υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων και ο εκσυγχρονισμός του περιβάλλοντος Πληροφορικής είναι για εμάς απαραίτητη προϋπόθεση.
Είμαστε ενθουσιασμένοι με το πρόγραμμα αυτό και προσβλέπουμε στη συνεργασία μας με την IBM, που σκοπό έχει την ουσιαστική διαμόρφωση του υπό εξέλιξη μετασχηματισμού μας».
Από τη δική του πλευρά,ο Γενικός Διευθυντής Τραπεζικών & Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών της IBM, Likhit Wagle, τόνισε ότι «με τη βοήθεια της IBM, η Τράπεζα Κύπρου θα αξιοποιήσει ψηφιακή καινοτομία αιχμής, με στόχο να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και την ευελιξία σε όλο το φάσμα του οργανισμού, ώστε να παρέχει ανώτερης ποιότητας εμπειρίες στους πελάτες της».
Στο πλαίσιο του προγράμματος Ψηφιακού Μετασχηματισμού, η ΙΒΜ και η Τράπεζα Κύπρου θα δημιουργήσουν από κοινού Μονάδα Ανάπτυξης Ψηφιακών Εφαρμογών (DigitalFactory), που θα λειτουργεί ως κάθετος και ευέλικτος μηχανισμός παραγωγής, φιλοξενώντας αναδυόμενες τεχνολογικές δεξιότητες και αξιοποιώντας εργαλεία και μεθοδολογίες Dev Ops.
Επίσης, θα δημιουργήσουν κοινό μηχανισμό ενίσχυσης των Δεξιοτήτων για Καινοτομία (Joint Innovation Capability) αφιερωμένο στην καινοτομία, τον οραματισμό, τη σύλληψη και ανάπτυξη πρωτοτύπων,ο οποίος θα τροφοδοτεί αδιάκοπα το Πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Τράπεζας, με νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες.
Είναι φανερό πλέον ότι η τεχνολογία έχει κατακλύσει την καθημερινότητά μας από τον πιο σημαντικό και πολύπλοκο τομέα έως το πιο ασήμαντο και απλό πράγμα.
Η έξαρση των τεχνολογικών συσκευών που επιτρέπουν στον καθένα μας εύκολα και γρήγορα να χειρίζεται όλα τα προσωπικά του ζητήματα με το πάτημα ενός κουμπιού, έχει αλλάξει για τα καλά τον τρόπο ζωής μας.
Ταχύτητα, εξυπηρέτηση και άπειρες δυνατότητες προσφέρονται στο διαδίκτυο αυτήν τη στιγμή: τραπεζικές συναλλαγές, εμπορικές αγορές, επικοινωνία, αναζήτηση πληροφοριών, ψυχαγωγία, προγραμματισμός υποχρεώσεων, είναι όλα στο χέρι μας με τη χρήση του κινητού, του tablet, του υπολογιστή και κάθε άλλης αντίστοιχης συσκευής.
Στο κλίμα αυτό, λοιπόν, έχει προσαρμοστεί αναπόφευκτα και η αγορά, τα καταστήματα, οι επιχειρήσεις, ακόμα και οι υπηρεσίες.
Το κοινό έχει αποκτήσει εμπειρία και άνεση στη χρήση των διαδικτυακών λειτουργιών και σπάνιες είναι οι φορές που θα προβεί σε κάποια ενέργεια πριν ρίξει έστω και μια γρήγορη ματιά σε μια πρόχειρη έρευνα στο διαδίκτυο.
Κατά συνέπεια, μια που οι φυσικές επισκέψεις στις επιχειρήσεις διαρκώς μειώνονται ενώ οι ιντερνετικές επαφές αυξάνονται δραματικά, η απόκτηση μιας ιστοσελίδας είναι το σημαντικότερο ίσως εργαλείο μιας επιχείρησης.
Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας για την προβολή, τη διαφήμιση, αλλά και τη συναλλαγή με τους υποψήφιους πελάτες είναι πλέον αναγκαία.
Αν και υπάρχει δυνατότητα να κατασκευάσει ο καθένας τη δική του ιστοσελίδα μόνος του, σίγουρα δεν είναι το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που θα λάβει από έναν επαγγελματία και οπωσδήποτε οι τεχνικές γνώσεις και οι ειδικές λεπτομέρειες – tips που μπορεί να δώσει ένας ειδικός εκτοξεύουν στα ύψη τις δυνατότητες του website και εξασφαλίζει την ποιότητα και ασφάλεια των υπηρεσιών που προσφέρετε διαδικτυακά.
Δεν είναι τυχαίο που πολλές επιχειρήσεις, ανάλογα με το αντικείμενο της δραστηριότητας, επιλέγουν να καταργήσουν εντελώς τη διατήρηση φυσικού καταστήματος ή γραφείου και ασκούν τη δραστηριότητά τους μόνο μέσω Internet, δημιουργώντας τα γνωστά λίγο πολύ σε όλους «e-shops».
Με τον τρόπο αυτό, περιορίζουν στο ελάχιστο τα λειτουργικά έξοδα διατήρησης ενός καταστήματος ή γραφείου, ίσως ακόμα και το κόστος απασχόλησης υπαλληλικού προσωπικού, ενώ γίνεται πιο ευέλικτο το ωράριο και οι συνθήκες λειτουργίας του καταστήματος.
Μάλιστα, πολύ συχνά στις περιπτώσεις αυτές, οι παρεχόμενες υπηρεσίες από το e-shop περιλαμβάνουν και υπηρεσίες αποστολής του προϊόντος στον τόπο επιλογής του πελάτη, σε συνεργασία με εταιρίες άμεσης αποστολής (courier) για μεγαλύτερη ευκολία.
Σε κάθε περίπτωση, η τεχνολογία προοδεύει, ο κόσμος της τεχνολογίας εδραιώνεται και κάθε επαγγελματίας που επιθυμεί να συμβαδίζει με τη εποχή του θα ήταν καλό να προσχωρήσει στο επόμενο βήμα της κατασκευής ιστοσελίδας ή ίδρυσης ενός e-shop.
Πηγή: qualityweb
Η Generation Y – International e-Business Experts με μεγάλη χαρά ανακοινώνει τη συνεργασία της με ένα από τα ιστορικότερα πανεπιστήμια της Αλβανίας, το Catholic University “Our Lady of Good Counsel”.
Με ηγετική θέση στο χώρο του digital business στην ελληνική και διεθνή αγορά, η Generation Y αναλαμβάνει τη συνολική digital marketing στρατηγική του Πανεπιστήμιου, το οποίο αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους και εγκυρότερους εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην γειτονική χώρα.
Στόχος του έργου είναι η υλοποίηση μια σειράς marketing ενεργειών που θα συμβάλλουν στην ανάδειξη του brand και των ανταγωνιστικών του πλεονεκτημάτων, καθιστώντας το Πανεπιστήμιο ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των Αλβανών σπουδαστών.
Στο ευρύτερο πλαίσιο αυτής της εξάμηνης marketing στρατηγικής που θα σχεδιάσει και θα υλοποιήσει πλήρως το τμήμα Branding Marketing της Generation Y, θα αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια και εργαλεία με σκοπό την ισχυροποίηση της ταυτότητας του Πανεπιστημίου.
Κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube, Instagram) καθώς και παραγωγή βίντεο με συγκεκριμένο storytelling, αλλά και άλλα activations είναι μερικοί από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής που θα εφαρμοστεί από την Generation Y – International e-Business Experts.
Στόχος της συνεργασίας του ZKM University με τη Generation Y είναι να αποτελέσει εφαλτήριο για την επιτυχημένη πορεία του εκπαιδευτικού οργανισμού σε επίπεδο brand awareness and lead generation.
Η Info Quest Technologies, εταιρεία του Ομίλου Quest, ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την Veeam, για τη διάθεση των πρωτοποριακών προϊόντων Backup και Recovery της εταιρείας στην Ελληνική αγορά, συνεχίζοντας να επενδύει στρατηγικά στην παροχή προηγμένων λύσεων και υπηρεσιών.
Από την ίδρυσή της το 2006, η Ελβετική veeamVeeam, με έμφαση στην ανάπτυξη και την καινοτομία, κατέχει δεσπόζουσα θέση στον τομέα του Backup και Recovery. Μέσα σε πολύ σύντομο διάστημα, έχει ξεπεράσει τους 242.000 πελάτες σε όλον τον κόσμο και κατατάσσεται στους Leaders στο Magic Quadrant της Gartner για Data Center Backup και Recovery Software.
Αναγνωρίζοντας τις νέες παγκόσμιες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και την ανάγκη λειτουργίας 24x7x365, η Veeam άλλαξε τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας ένα σύνολο προηγμένων λύσεων που αναφέρει ως «Availability for the Always-On Enterprise™» οι οποίες βοηθούν τις επιχειρήσεις να εξασφαλίσουν τη συνεχή διαθεσιμότητα των συστημάτων και πόρων τους, με εξαιρετικά γρήγορη επαναλειτουργία, σε μόλις 15 λεπτά, χωρίς απώλεια δεδομένων, με πλήρη διαφάνεια και έλεγχο.
Η Veeam Availability Suite μέσω του Veeam Backup & Replication προσφέρει virtualization, storage και cloud services ενισχύοντας κάθε σύγχρονο data center, ώστε η επιχείρηση να εξοικονομήσει χρόνο, να περιορίσει το όποιο ρίσκο και να μειώσει δραματικά τα κόστη.
Όπως δήλωσε η Vered Liberman, Regional Sales Manager της Veeam «Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία που ανακοινώνουμε με την Info Quest Technologies, μία από τις κορυφαίες εταιρείες διάθεσης προϊόντων στην Ελλάδα. Είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα κατακτήσουμε νέους στόχους για το 2017, αξιοποιώντας την πείρα και γνώση της εταιρείας στην Ελληνική αγορά».
Όπως ανέφερε ο Αντώνης Σταματόπουλος, Commercial Director της Info Quest Technologies «Η Veeam ταιριάζει απόλυτα στο Value Added Solutions portfolio της εταιρείας μας, παρέχοντας εξαιρετικές λύσεις στην αγορά του Backup, κατάλληλες για τις ανάγκες των μικρών-μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων.
Η εξειδικευμένη ομάδα υπηρεσιών της Info Quest Technologies είναι σε θέση να σχεδιάσει λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των τελικών χρηστών, παρέχοντας παράλληλα επιχειρηματικό πλεονέκτημα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον»
Οι λύσεις Veeam είναι άμεσα διαθέσιμες από την Info Quest Technologies και το δίκτυο των μεταπωλητών της.
Σχετικά με την Info Quest Technologies
H Info Quest Technologies (www.infoquest.gr), μέλος του Ομίλου Quest, είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών Πληροφορικής στην Ελλάδα, με περισσότερα από 35 χρόνια παρουσίας στην αγορά.
Συνεργάζεται με κορυφαίους διεθνείς κατασκευαστές πληροφορικής και επικοινωνιών, ενώ διαθέτει, επίσης, και μία ευρεία γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στον τομέα του Cloud & του e-commerce, παρέχοντας μία ευρεία γκάμα λύσεων & υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας, καθώς και στον τομέα του Mobility, διαθέτοντας καινοτόμα προϊόντα στην αγορά.
Οι κύριοι κλάδοι της βιομηχανίας θα πρέπει να βελτιώσουν το επίπεδο ασφαλείας τους καθώς οιΤΠΕ και η λειτουργική τεχνολογία των επιχειρήσεων συγκλίνουν
Tαχεία εξέλιξη των απειλών και αυξανόμενη τάξη μεγέθους των επιθέσεων αποκαλύπτει η έκθεση του 1ου εξαμήνου της Cisco για το 2017, με θέμα την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο (MidyearCybersecurityReport, MCR), ενώ παράλληλα προβλέπει περισσότερες δυνητικές επιθέσεις «destructionofservice» (DeOS).
Οι επιθέσεις αυτές θα μπορούσαν να εξαλείψουν τα εφεδρικά αντίγραφα και τα δίκτυα ασφαλείας των επιχειρήσεων, τα οποία είναι απαραίτητα για την επαναφορά των συστημάτων και δεδομένων έπειτα από μια επίθεση.
Επίσης, καθώς αναπτύσσεταιτο Internet of Things, οι κύριοι κλάδοι της βιομηχανίας μεταφέρουν όλο και περισσότερες επιχειρησιακές λειτουργίες στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο χώρος ο οποίος είναι ευάλωτοςσε επιθέσεις, καθώς και η δυνητική κλίμακα αλλά και οι επιπτώσεις των απειλών αυτών.
Πρόσφατες επιθέσεις όπως οι Wannacry και Nyetya αποδεικνύουν την ταχεία διάδοση και τις εκτεταμένες επιπτώσεις επιθέσεων οι οποίες μοιάζουν με παραδοσιακό κακόβουλο λογισμικό που ζητά λύτρα (ransomware), αλλά είναι πολύ πιο καταστροφικές.
Τα παραπάνω περιστατικά αποτελούν μια πρώτη γεύση αυτού που η Cisco αποκαλεί «destruction of service», τα οποία ενδέχεται να έχουν πολύ πιο βλαβερές συνέπειες, καθώς δεν επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επαναφέρουν τα συστήματά τους σε ομαλή λειτουργία.
Το Internet of Things εξακολουθεί να προσφέρει νέες ευκαιρίες στους εγκληματίες του κυβερνοχώρου, καθώς τα αδύνατα του σημεία, είναι πλέον εύκολο κάποιος να τα εκμεταλλευτεί, επιτρέποντας την υλοποίηση αυτών των κακόβουλων «εκστρατειών» με διαρκώς αυξανόμενες επιπτώσεις.
Όπως δείχνουν πρόσφατες δραστηριότητες Botnet στο ΙοΤ, φαίνεται ότι κάποιοι επιτιθέμενοι ίσως προετοιμάζουν ήδη το έδαφος για μια διαδικτυακή απειλή μεγάλου εύρους και σοβαρότατων επιπτώσεων, η οποία θα μπορούσε να προκαλέσει αναταραχές σε ολόκληρο το διαδίκτυο.
Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας των πρακτικών ασφαλείας εν όψει αυτών των επιθέσεων είναι ζωτικής σημασίας. Η Cisco παρακολουθεί την εξέλιξη του «χρόνου εντοπισμού» (timetodetection, TTD), του χρονικού διαστήματος μεταξύ μιας παραβίασης και της ανίχνευσης της απειλής.
Ο μείωση του χρόνου εντοπισμού είναι κρίσιμη για τον περιορισμό του χώρου δράσης των επιτιθέμενων και την ελαχιστοποίηση της όποιας ζημιάς από τις εισβολές.
Aπό τον Νοέμβριο του 2015, η Cisco έχει μειώσει τον μέσο απαιτούμενο χρόνο εντοπισμού από 39 ώρες σε περίπου 3,5 ώρες, την περίοδο Νοεμβρίου 2016 – Μαΐου 2017. Ο αριθμός αυτός βασίζεται σε στοιχεία προαιρετικής συμμετοχής σε τηλεμετρία, τα οποία συλλέγονται από προϊόντα ασφαλείας της Cisco εγκατεστημένα διεθνώς.
Οι συμβουλές της Cisco προς τους οργανισμούς
Για την καταπολέμηση των – όλο και πιο εκλεπτυσμένων – επιθέσεων που παρατηρούνται στις μέρες μας, οι οργανισμοί πρέπει να λαμβάνουν εγκαίρωςμέτρα προστασίας. Το τμήμα ασφαλείας της Cisco συμβουλεύει:
• Διατηρείτε την υποδομή και τις εφαρμογές σας ενημερωμένες, ώστε οι επιτιθέμενοι να μην μπορούν να εκμεταλλευτούν γνωστές αδυναμίες
• Καταπολεμήστε την πολυπλοκότητα μέσω ολοκληρωμένης άμυνας. Περιορίστε τις αυτόνομες, απομονωμένες επενδύσεις.
• Εξασφαλίστε από νωρίς τη συμμετοχή των ανωτέρων στελεχών, ώστε να κατανοήσουν πλήρως τους κινδύνους, τις ανταμοιβές και τους περιορισμούς του προϋπολογισμού.
• Καθορίστε σαφή στοιχεία μετρήσεων. Χρησιμοποιήστε τα για την επικύρωση και βελτίωση των πρακτικών ασφαλείας.
• Εξετάστε τις επιλογές ως προς την εκπαίδευση ασφαλείας του προσωπικού: εκπαίδευση βάσει ρόλων ή ίδια εκπαίδευση για όλους.
• Εξισορρόπηση της άμυνας με ενεργή απόκριση. Μην ορίζετε ελέγχους ή διαδικασίες ασφαλείας που σε λίγο καιρό θα ξεχάσετε.
Περισσότερα graphicsεδώ… /www.cisco.com
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77