Tech & Business

Αυξάνεται το έλλειμμα δεξιοτήτων στο εργατικό δυναμικό

Έρευνα της ADECCO καταγράφει σημαντική αναντιστοιχία με τις ανάγκες των επιχειρήσεων


Το έχουμε πει, το έχουμε γράψει και το έχουμε διατυπώσει σε όλους τους τόνους, πως οι δεξιότητες του εργατικού δυναμικού στην Ελλάδα απέχουν σε μεγάλο βαθμό από τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων, καθώς η χώρα μας συνεχίζει να υστερεί «παραδοσιακά» σ’ ό,τι σχετίζεται με το (αναγκαίο, πλέον, λόγω των συνεχών ανατροπών που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις, αλλά και των ραγδαίων εξελίξεων στις εργασιακές προδιαγραφές) μοντέλο της δια βίου μάθησης.

Τη γενικότερη εντύπωση της υστέρησης ενισχύουν πια και τα αποτελέσματα ερευνών – συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα του δεύτερου μέρους της έρευνας «Η απασχολησιμότητα στην Ελλάδα-2017» που παρουσίασε η Adecco Ελλάδας, μέλους του Ομίλου Adecco, παγκόσμιου ηγέτη στην παροχή λύσεων Ανθρωπίνου Δυναμικού.

Σ’ αυτά, αποτυπώνεται η γνώμη των εργοδοτών για την αγορά εργασίας,με κύριο ερώτημα αν οι σημερινοί υποψήφιοι και οι εργαζόμενοι διαθέτουν τις δεξιότητες και τα χαρακτηριστικά που αναζητούν οι εταιρείες τους.

Παράλληλα, σκιαγραφείται η εικόνα που έχουν οι εργοδότες για το πόσο «ελκυστική» στους υποψηφίους είναι η εταιρεία τους, ενώ διατυπώνονται και προτάσεις για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των δεξιοτήτων που διαθέτουν οι υποψήφιοι και εκείνων που έχουν ανάγκη οι εταιρείες.

Σημαντικά τα προβλήματα

Από την έρευνα προκύπτει ότι οι εργοδότες θεωρούν πως οι δεξιότητες και οι ικανότητες του υφιστάμενου προσωπικού στην εταιρεία τους δεν ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

Το 44% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι οι εργαζόμενοί τους ανταποκρίνονται επαρκώς στις ανάγκες της εταιρείας, όταν το αντίστοιχο ποσοστό για το 2016 ήταν 64%, ενώ ποσοστό 52% απάντησαν ότι οι εργαζόμενοι ανταποκρίνονται μόνο εν μέρει στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων, ποσοστό που παρουσιάζει αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό του 2016, που ήταν 34%.

Άρα, έχει μειωθεί ο αριθμός των εργοδοτών που θεωρούν ότι το υφιστάμενο προσωπικό τους πληροί τις ανάγκες της θέσης του και της εταιρείας, όπως αυτές διαμορφώνονται στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.

Αξίζει,μάλιστα, να σημειωθεί ότι η αναντιστοιχία δεξιοτήτων που αναγνωρίζουν οι εργοδότες στην εν λόγω έρευνα, δεν αποτυπώνεται στην άποψη των υποψηφίων και των εργαζομένων που καταγράφηκε από την αντίστοιχη έρευνα, που είχε πραγματοποιηθεί νωρίτερα φέτος και είχε παρουσιαστεί τον Ιούλιο του 2017 (δείτε τη σχετική έρευνα εδώ) καταγράφοντας τη γνώμη του κοινού σχετικά με τις δεξιότητές του.

Αξιολογώντας τα δικά τους προσόντα, η συντριπτική πλειοψηφία εργαζομένων και υποψηφίων θεωρεί ότι διαθέτει σε πολύ ή αρκετά ικανοποιητικό βαθμό το σύνολο των ικανοτήτων και δεξιοτήτων που χρειάζονται σήμερα οι επιχειρήσεις…

Υπαρκτή η αναντιστοιχία

Ταυτόχρονα, αυξητική τάση παρουσιάζει το ποσοστό των εργοδοτών που θεωρούν ότι υπάρχει αναντιστοιχία ανάμεσα στις δεξιότητες που αναπτύσσει το σύστημα εκπαίδευσης και σε αυτές που ζητούν οι εταιρείες από τον σύγχρονο υποψήφιο.

Σύμφωνοι με την παραπάνω άποψη δηλώνουν οι συμμετέχοντες σε ποσοστό 80%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό για το 2016 ήταν 75%. Αντίθετοι με την παραπάνω άποψη είναι το 20%.

Για τον περιορισμό αυτής της αναντιστοιχίας συστήνεται η ενίσχυση της πρακτικής άσκησης/ μαθητείας στις επιχειρήσεις (ποσοστό 68%), ενώ ακολουθεί ως πρόταση η περαιτέρω εξοικείωση των σπουδαστών/ φοιτητών μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος με πρακτικές αντίστοιχες εκείνων του επιχειρηματικού κόσμου, όπως ενδεικτικά οι παρουσιάσεις, η ομιλία σε κοινό, οι ομαδικές εργασίες κτλ (ποσοστό 57%).

Τέλος, προτείνεται η ενδυνάμωση της συνεργασίας των φορέων εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας (ποσοστό 50%).

Με στόχο να γεφυρώσουν το κενό δεξιοτήτων που διαπιστώνεται, οι εταιρείες δηλώνουν ότι σχεδιάζουν για το προσωπικό εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες λειτουργίας τους ή παρέχουν στους εργαζομένους τους τη δυνατότητα συμμετοχής σε προγράμματα ενίσχυσης της γνώσης και αύξησης της απόδοσης.

Όσον αφορά στις ευκαιρίες εκπαίδευσης, ποσοστό 88% των εργοδοτών δήλωσαν πως προσφέρονται από την εταιρεία τους.

Ποσοστό 82% απάντησε ότι υλοποιούνται εκπαιδευτικά σεμινάρια, από τις ίδιες τις εταιρείες ή από εξωτερικούς συνεργάτες, ενώ άλλες μορφές εκπαίδευσης και ανάπτυξης που αναφέρονται είναι η δυνατότητα παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων (onlinecourses) (56%), καθώς και η συμμετοχή σε ημερίδες/ συνέδρια (55%).

Τι κάνει ελκυστική μια εταιρία

Η έρευνα εξέτασε, επίσης, τον βαθμό κατά τον οποίο οι συμμετέχοντες στη διαδικασία επιλογής προσωπικού αξιολογούν ως «ελκυστικές» τις εταιρείες τους, με φανερή την απόκλιση απόψεων μεταξύ ανώτερων και μεσαίων στελεχών στο θέμα αυτό.

Χαρακτηριστικά όπως η «παροχή εκπαίδευσης», η «τήρηση ωραρίου», η «δίκαιη αμοιβή» και η «αποτελεσματική οργάνωση» είναι τα σημεία στα οποία εμφανίζεται μεγαλύτερη απόκλιση μεταξύ ανώτερων και μεσαίων στελεχών.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι θεωρούν ελκυστική την εταιρεία τους σε ποσοστό 61%, εν μέρει ελκυστική σε ποσοστό 2% και μη ελκυστική σε ποσοστό 37%.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι μη ελκυστική θεωρούν την εταιρεία τους κυρίως τα νεότερης ηλικίας άτομα.

Τα χαρακτηριστικά που συγκεντρώνουν τα μεγαλύτερα ποσοστά αναφορικά με την ικανότητά τους να δημιουργήσουν ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον είναι η «ηθική και δίκαιη συμπεριφορά προς τους εργαζομένους και τους συνεργάτες», η «καλή φήμη», η «ικανή διοίκηση», το «ήρεμο και ευχάριστο κλίμα εργασίας», η «τήρηση του ωραρίου εργασίας» και οι «παρεχόμενες δυνατότητες εκπαίδευσης».

Σχετική κινητικότητα στην αγορά εργασίας

Επιπλέον, είναι ενδιαφέρον και αισιόδοξο ως μήνυμα το γεγονός ότι η έρευνα καταγράφει σχετική κινητικότητα στην αγορά, δεδομένου ότι οι μισές εταιρείες από αυτές που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν πως ενδιαφέρονται να στελεχώσουν κάποιο τμήμα τους.

Όσα εμφανίζονται να έχουν ανάγκη επιπλέον ενδυνάμωσης από στελέχη είναι κυρίως τμήματα Πωλήσεων, Marketing και Παραγωγής.

Εντούτοις, αναφέρονται δυσκολίες κατά την προσπάθεια στελέχωσης θέσεων καθώς, όπως δήλωσαν οι συμμετέχοντες – εργοδότες, διαπιστώθηκε έλλειμμα δεξιοτήτων στους υποψήφιους που ανταποκρίθηκαν, σε σχέση με τις ικανότητες και τις δεξιότητες που απαιτούσε η θέση.

Οι μεγαλύτερες αποκλίσεις εντοπίζονται στην «ανάληψη πρωτοβουλιών», στην «ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων» και την «ευελιξία/ προσαρμοστικότητα» των υποψηφίων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εργοδότες ανέδειξαν ως τις σημαντικότερες δεξιότητες για την κάλυψη των κενών θέσεων εντός των εταιρειών τους, το «εργασιακό ήθος» (ποσοστό 84%), την «ικανότητα εργασίας σε ομάδα» (ποσοστό 65%) και την «ευελιξία/ προσαρμοστικότητα» (ποσοστό 56%), με τις «τεχνικές και πρακτικές γνώσεις για τη συγκεκριμένη εργασία» να έπονται στη σχετική λίστα (ποσοστό 42%).

Ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Adecco Ελλάδας, δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα:

«Το 2ο μέρος της έρευνας για την “Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα” που πραγματοποίησε για τρίτη κατά σειρά χρονιά η Adecco Ελλάδας παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Το έλλειμμα δεξιοτήτων που εντοπίζουν τα στελέχη αναφορικά με τους υποψηφίους αναδεικνύει την ύπαρξη ενός κενού, του οποίου η γεφύρωση είναι πολύ σημαντική προκειμένου να καλυφθούν οι ανοιχτές θέσεις εργασίας που εξακολουθούν να υπάρχουν παρά τα υψηλά ποσοστά ανεργίας.

Η δυνατότητα πρακτικής άσκησης και εκπαίδευσης εντός των επιχειρήσεων, αλλά και η καλλιέργεια δεξιοτήτων, που θεωρούνται καίριες στους οργανισμούς, είναι το κλειδί.

Είναι αισιόδοξο το γεγονός ότι έχουν γίνει αρκετά βήματα από την πλευρά του επιχειρηματικού κόσμου τουλάχιστον προς αυτή την κατεύθυνση τα τελευταία χρόνια, ωστόσο το χάσμα παραμένει και με την καταγραφή του στοχεύουμε στο να ενισχύσουμε περαιτέρω τη συζήτηση για την ανεύρεση λύσεων».

Το τεχνικό σκέλος της έρευνας
Η έρευνα «Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα | 2017 – Αποτύπωση της γνώμης των εταιρειών» αποτελεί το 2ο μέρος της έρευνας σε συνέχεια του 1ου που παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2017, καταγράφοντας τη γνώμη του κοινού.

Η Adecco διερευνά, για τρίτη συνεχή χρονιά, το συγκεκριμένο πεδίο συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αποτύπωση των τάσεων της ελληνικής αγοράς εργασίας στο θέμα των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας.

Η μεθοδολογία, βάσει της οποία πραγματοποιήθηκε η έρευνα, είναι η CAWI (Computer Aided Web Interviewing), ενώ το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 113 άτομα – στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που συμμετέχουν ενεργά στην επιλογή προσωπικού.

Η έρευνα διενεργήθηκε από την εταιρεία ερευνών LMG σε συνεργασία με την H+KStrategies, για λογαριασμό της Adecco και στόχο έχει να καταγράψει τη γνώμη των εργοδοτών στην Ελλάδα αναφορικά με τον βαθμό στον οποίο οι σημερινοί υποψήφιοι και εργαζόμενοι διαθέτουν το σύνολο των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων που αναζητούν οι εταιρείες.

 

Agency της χρονιάς η Sleed στα Ε-volution Awards 2018

Η Sleed αναδείχθηκε agency της χρονιάς στα E-volution Awards 2018, έναν θεσμό που βραβεύει τις εταιρείες που διακρίνονται για τις δραστηριότητές τους στον χώρο του eBusiness.
Ο τίτλος agency της χρονιάς, απονέμεται στο agency που καταφέρνει να αποσπάσει τα περισσότερα βραβεία και η Sleed βραβεύθηκε 16 φορές για τις επιδόσεις των project που διαχειρίζεται για λογαριασμό πελατών της, όσο και για project και καινοτομίες που αναπτύσσει η ίδια.

 

Σάρωσε τα E-volution Awards 2018 η Generation Y.

Ούτε έναν, ούτε δύο, αλλά… οκτώ ακόμη λόγους απέκτησε η ομάδα της Generation Y για να είναι περήφανη, η οποία έφυγε με οκτώ συνολικά βραβεία στη βαλίτσα της από τα φετινά Evolution Awards στην απολαυστική τελετή απονομής των e-Volution Awards 2018, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, επιβραβεύοντας για μία ακόμη χρονιά τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Η παρουσία της Generation Y ήταν και φέτος πληθωρική, καθώς βραβεύτηκε με 8 βραβεία, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μία φορά ότι αντεπεξέρχεται σε όλες τις προκλήσεις που προσφέρει το ευρύ φάσμα των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχει, καθώς και ότι τελικά η επιτυχία είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη, όταν προέρχεται από τη σκληρή δουλειά και την επαγγελματική προσέγγιση των αναγκών των πελατών της.

Συγκεκριμένα, τα βραβεία αφορούν τις εξής κατηγορίες:

1. GOLD βραβείο στην κατηγορία Operations & Back Office για την Β2Β πλατφόρμα της Allumil SA

2. GOLD βραβείο στην κατηγορια Best in Pharmacy, Health & Beauty για το Pharmacy295.gr

3. Βραβείο στην κατηγορία Consulting, Education & Legal Services για τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της Generation Y - International e-Business Experts

4. Βραβείο στην κατηγορία E-Commerce Platforms για την καινοτόμο πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, τη Generation Next eCommerce Platform

5. Βραβείο στην κατηγορία Digital Transformation για το online fashion web store της ACCESS FASHION

6. Βραβείο στην κατηγορία Best in B2B για την online B2B πλατφόρμα της Allumil SA

7. Βραβείο στην κατηγορία Operations & Back Office για το Pharmacy295.gr

8. Βραβειο στην κατηγορία Προσωποποιημένες Υπηρεσίες για το Loyalty System του Pharmacy295.gr

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης υπήρχε περίσσευμα ενθουσιασμού ενώ η Generation Y έκλεψε τις εντυπώσεις με την πολυάριθμη ομάδα που την εκπροσωπούσε στον χώρο και η οποία μετέδιδε ασταμάτητα την θετική ενέργειά της σε ένα γιορτινό κλίμα.

Ο θεσμός διοργανώθηκε για έβδομη συνεχή χρονιά από την εταιρεία Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

 

HackInnow 2017:  10 νέες καινοτόμες ιδέες για τον κλάδο της Ασφάλισης

Δεύτερος δημιουργικός μαραθώνιος καινοτομίας από την Groupama Ασφαλιστική και το Corallia

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά το HackInnow, ο δημιουργικός μαραθώνιος καινοτομίας στον τομέα της Ιδιωτικής Ασφάλισης που διοργάνωσαν από κοινού η Groupama Ασφαλιστική και το Corallia του ΕΚ Αθηνά, στις 1 και 2 Δεκεμβρίου, στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδας.

Δέκα ομάδες, των 2-5 ατόμων, εστίασαν για δυο ημέρες τις προσπάθειές τους σε μία από τις τέσσερις θεματικές προκλήσεις του διαγωνισμού:

State-of-the-art technologies, SocialCRM, DigitalClient και EmergingRisks.

Όλες οι ομάδες έλαβαν καθοδήγηση από καταρτισμένους μέντορες-στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή,

η οποία αποτελούταν από τους Χρήστο Κάτσιο CEO Groupama Ασφαλιστική, Βασίλη Αντωνιάδη Managing Director Boston Consulting Group,Γιώργο Τζήρο, Οικονομολόγο, American College of  Greece, Αλέξανδρο Κωστόπουλο CEO Reportbrain, και Γιωργή Κριτσοτάκι Senior ManagerAccenture.

Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των προτάσεων ήταν η καινοτομία τους, η δυνατότητα εμπορικής αξιοποίησης, ο βαθμός ωριμότητας και τέλος, η αρτιότητα και η συμπληρωματικότητα των μελών της ομάδας.

Οι ομάδες που κατάφεραν να ξεχωρίσουν και κατέκτησαν τα βραβεία του HackInnow2017 ήταν:

• η ομάδα Chainproof.ai, με συντονιστή τον Αλέξη Πολύζο, που κατέκτησε το πρώτο βραβείο των €3.000, παρουσιάζοντας μια πλατφόρμα με τη χρήση blockchain για την ασφάλιση ψηφιακών έργων τέχνης

• η ομάδα eHOSP, με συντονιστή τον Αλέξη Καραδήμο, που έλαβε το δεύτερο βραβείο των €2.000 και μία συμμετοχή σε ένα τεχνολογικό eventστην Ευρώπη, παρουσιάζοντας μια «έξυπνη» κάρτα υγείας με τη χρήση blockchain

• η ομάδα FDI, με συντονιστή τον Θόδωρο Καπέλιο, που έλαβε το τρίτο βραβείο των €1.000, παρουσιάζοντας μια κινητή εφαρμογή για την προστασία των πελατών από καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων.

Όλα τα μέλη των νικητριών ομάδων έλαβαν δωρεάν ασφαλιστικά προϊόντα πρωτοβάθμιας υγείας Santé από την Groupama Ασφαλιστική καθώς και ατομική συμμετοχή παρακολούθησης τουDigital Marketing & Social Media Diploma, στο ACG.

Παράλληλα, η Groupama Ασφαλιστική θα διερευνήσει τις πιθανότητες συνεργασίας με όλες τις ομάδες που έλαβαν μέρος στο HackInnow 2017.

To HackΙnnow 2017 χαιρέτησαν ο Γεν. Διευθυντής του Corallia, καθ. Βασίλειος Μακιός, ο Πρέσβης της Γαλλίας στην Ελλάδα, Christophe Chantepy, ο CEO της Groupama Ασφαλιστικής, Χρήστος Κάτσιος, και o COO της Intale, Νίκος Κομνηνός, με μία οραματική ομιλία για την αξιοποίηση των ευκαιριών που μας παρέχονται στη σύγχρονη εποχή.

Ο Χρήστος Κάτσιος δήλωσε σχετικά μετά τη λήξη του διαγωνισμού:«Για εμάς τους ανθρώπους της Groupama Ασφαλιστικής αποτελεί μεγάλη χαρά και ταυτόχρονα ιδιαίτερη τιμή το γεγονός ότι για άλλη μια χρονιά διοργανώσαμε ένα διαγωνισμό Ανοικτής Καινοτομίας σε συνεργασία με το Corallia.

Τέτοιες ενέργειες όχι μόνο συνδράμουν στην παραγωγή καινοτόμων ιδεών από νέους ανθρώπους, αλλά και εκπέμπουν αισιοδοξία για το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου, όσον αφορά στην ορθή χρήση των νέων τεχνολογιών, προς όφελος πάντα των ασφαλισμένων.

Παραμένουμε, άλλωστε, πιστοί στη διαχρονική μας δέσμευση να απλοποιούμε τις διαδικασίες ασφάλισης μέσω της παραγωγής καινοτόμων προϊόντων και εφαρμογών, ενσωματώνοντας αποτελεσματικά τα πλεονεκτήματα των νέων τεχνολογιών».

Από την πλευρά του, ο καθηγητής Μακιός εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του που και η δεύτερη διοργάνωση του HackInnow στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, με την ανάπτυξη 10 καινοτόμων ιδεών οι οποίες μπορούν να ανατρέψουν τον κλάδο της Ασφάλισης, προσθέτοντας:

«Ευελπιστούμε το HackInnow να συνεχίζει να αποτελεί την πρωτοπόρα διοργάνωση καινοτομίας στον τομέα της Ασφάλισης. Το Corallia, θα συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα και συστηματικά τους νέους της χώρας, μέσα από δράσεις που προάγουν τις επιστήμες, την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα».

H Wind ολοκλήρωσε έργο EU GDPR με τεχνολογίες Oracle

Η Wind Ελλάς, σε συνεργασία με την Oracle, ολοκλήρωσε επιτυχώς έργο στρατηγικής σημασίας σχετικά με το νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR) της ΕΕ.

Το έργο περιελάμβανε, στην πρώτη του φάση, υλοποίηση τεχνολογίας κρυπτογράφησης της Oracle Database στα πιο κρίσιμης σημασίας ΙΤ συστήματα της Wind, σύμφωνα
με το Αρθρο 32 του νέου κανονισμού,

και στη συνέχεια υλοποίηση τεχνολογίας Oracle Cloud Access Security Broker Service (CASB) για την παρακολούθηση κινδύνου και τη διακυβέρνηση κρίσιμης σημασίας SaaS εφαρμογών, καθώς και την ανακάλυψη Shadow IT εφαρμογών.

Το έργο αυτό είναι μέρος της συνολικής υπάρχουσας στρατηγικής της WIND για τη συμμόρφωσή της με το πλαίσιο GDPR της ΕΕ και πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του τμήματος Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της Oracle.

Ο Δημοσθένης Νικολόπουλος, IT Operations & Program Office Director της Wind Ελλάς σχολίασε σχετικά:

«Η Wind επέλεξε τις λύσεις Oracle CASB Service και Oracle Advanced Security για την ελαχιστοποίηση της έκθεσης σε κίνδυνο και τη διασφάλιση του ελέγχου.

Αυτό μας επέτρεψε να προηγηθούμε τυχόν απειλών, ενισχύοντας τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του περιβάλλοντος cloud αναφορικά και με τον EU GDPR, με την ελάχιστη δυνατή επίδραση στην απόδοση των IT συστημάτων μας».

«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για τη συνεργασία μας με τη Wind πάνω σε ένα τόσο στρατηγικής σημασίας έργο σχετικά με τον GDPR της ΕΕ στην Ελλάδα.

Η Oracle αναγνωρίζει τη σημαντικότητα του κανονισμού EU GDPR και παρέχει τεχνολογίες που αφορούν στην ασφάλεια της βάσης δεδομένων, στη διαχείριση ταυτότητας, SIEM και τις επόμενης γενιάς υπηρεσίες Cloud Security, ώστε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να συμμορφωθούν με το νέο κανονισμό»,

πρόσθεσε ο Κωνσταντίνος Θώμος, Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογίας της Oracle Ελλάς.

Η ATCOM βασικός reseller των υπηρεσιών της ΑΚΑΜΑΙ στην Ελλάδα

 

Διεύρυνση πελατολογίου και νέοι συνεργάτες στο AKAMAIBusinessUnit της ATCOM

Τη διεύρυνση του πελατολογίου του AKAMAI Business Unit της και την ενίσχυσή του με νέα στελέχη ανακοίνωσε η ATCOM.

Το εξειδικευμένο Business Unit, σε συνεργασία με την ΑΚΑΜΑΙ, συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ασφαλείας, webperformance και διανομής διαδικτυακού περιεχομένου στην ελληνική αγορά.

Σε λιγότερο από έναν χρόνο λειτουργίας, το Business Unit της ATCOM έχει ακολουθήσει μια συνεχή ανοδική πορεία και ενισχύεται σημαντικά με νέα στελέχη, υπό τη διεύθυνση του Αντώνη Μαυρομιχάλη, ο οποίος κατέχει περισσότερα από 17 χρόνια πολύτιμης εμπειρίας στις υπηρεσίες ασφαλείας, contentdelivery και webperformance της AKAMAI.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το πελατολόγιο του AKAMAI BU περιλαμβάνει κορυφαίες εταιρείες και οργανισμούς από διαφορετικούς κλάδους όπως, ενδεικτικά, ο τραπεζικός - χρηματοοικονομικός, οι τηλεπικοινωνίες, το λιανεμπόριο και τα Μέσα Ενημέρωσης ενώ υποστηρίζει τα περισσότερα hightraffic και e-commercewebsites της χώρας, προσφέροντας την πλήρη γκάμα παρεχόμενων υπηρεσιών

Συνέντευξη του Αναστάσιου Σπανίδη για το digital transformation στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

Μια συνέντευξη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό που αποτελεί πραγματικό εργαλείο για τις ελληνικές επιχειρήσεις, έδωσε ο Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Generation Y, Αναστάσιος Σπανίδης μιλώντας στην κάμερα του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης.

Σε μια εποχή που ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν το δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού και να επεκτείνουν τις εμπορικές τους δραστηριότητες σε Ελλάδα και εξωτερικό αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία που αυτός προσφέρει, ο Αναστάσιος Σπανίδης με περισσότερα από 17 χρόνια εξιδείκευσης στον χώρο του digital transformation και με πολυετή εμπειρία στο επιχειρείν δίνει τις δικές του απαντήσεις.

Όπως εξηγεί στη συνέντευξή του ο Αναστάσιος Σπανίδης οι ελληνικές εταιρείες πρέπει να αποδεχθούν τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής και ταυτόχρονα να βάλουν ένα φρένο στο «brain drain» προσφέροντας το κατάλληλο εργασιακό περιβάλλον για Έλληνες που έχουν αποκτήσει τη διεθνή εμπειρία και θέλουν να την αξιοποιήσουν και να την αναπτύξουν επιστρέφοντας πίσω στη χώρα τους.

Μιλώντας για την δυναμική δραστηριοποίηση της Generation Y στον συγκεκριμένο χώρο, τα τελευταία 17 χρόνια, και έχοντας να επιδείξει ένα διευρυμένο πελατολόγιο εγχώριο και διεθνούς κύρους, ο Αναστάσιος Σπανίδης υποστήριξε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί πλέον προϋπόθεση επιτυχίας και εξωστρέφειας για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις.

Δείτε την συνέντευξη στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και ακούστε όλα όσα υποστήριξε ο CEO της Generation Y εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=V9CyL5Ek_j0

Νέο πανευρωπαϊκό δίκτυο οπτικών ινών για την OTEGLOBE

Σε επανασχεδιασμό και αναβάθμιση του ευρωπαϊκού της δικτύου κορμού προχώρησε η OTEGLOBE, θυγατρική του Ομίλου ΟΤΕ, με την προσθήκη χιλιάδων χιλιομέτρων οπτικής ίνας στην Ευρώπη.

Το νέο δίκτυο διέρχεται από 15 χώρες καλύπτοντας τα μεγαλύτερα κέντρα διασύνδεσης, όπως Λονδίνο, Φρανκφούρτη, Παρίσι, Μιλάνο, Μασσαλία κλπ, καθώς επίσης και χώρες της Βαλκανικής.

Το νέο δίκτυο της OTEGLOBE περιλαμβάνει πλέον 16.000 χλμ ιδιόκτητης οπτικής ίνας εκτός Ελλάδας και αποτελείται από 4+ εναλλακτικές γεωγραφικές οδεύσεις, παρέχοντας πληθώρα επιλογών διασύνδεσης στην ευρύτερη περιοχή για τα δίκτυα νέας γενιάς.

Ως σήμερα η εταιρεία λειτουργούσε δύο πλήρως προστατευμένα, χερσαία δίκτυα οπτικών ινών, το Trans balkan Network και το Greek Western European Network, τα οποία εκτείνονταν από την Ελλάδα προς τη Δυτική Ευρώπη, μέσω Βαλκανίων και Ιταλίας, αντίστοιχα.

Όμως, με στόχο να παρέχει στους διεθνείς και εγχώριους πελάτες της αναβαθμισμένες υπηρεσίες αλλά και να αντεπεξέλθει στις ιδιαίτερα αυξημένες ευρυζωνικές ανάγκες της περιοχής, η OTEGLOBEεπανασχεδίασε και μετέτρεψε το δίκτυο κορμού της σε ενοποιημένο δίκτυο οπτικών ινών πολλαπλών διαδρομών (mesharchitecture) που συνδέει τη Νοτιοανατολική με τη Δυτική Ευρώπη.

Το ευρωπαϊκό δίκτυο της OTEGLOBEσε συνδυασμό με το νέο διηπειρωτικό υποθαλάσσιο καλώδιο Asia-Africa-Europe-1 (AAE-1) μήκους 25.000χμ στο οποίο η OTEGLOBE είναι ιδρυτικό μέλος, παρέχει στην αγορά μία νέα, εναλλακτική διαδρομή για τη διασύνδεση της Ευρώπης με την Ασία μέσω Ελλάδας,

ενώ βάζει τη χώρα μας και την OTE  GLOBE στο χάρτη ως τον νέο αξιόπιστο τηλεπικοινωνιακό κόμβο της Μεσογείου. Η κίνηση από την Ασία μεταφέρεται μέσω του AAE-1 στον καλωδιακό σταθμό της OTE GLOBE στα Χανιά και στη συνέχεια δρομολογείται μέσω του πλήρως προστατευμένου χερσαίου δικτύου της OTEGLOBE στην Ευρώπη.

«Ο επανασχεδιασμός του ευρωπαϊκού δικτύου κορμού της OTEGLOBE κινείται στο πλαίσιο μίας στρατηγικής που την τελευταία δεκαετία μας έχει καθιερώσει ως έναν από τους πλέον αξιόπιστους παρόχους διεθνών τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη» σχολίασε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Ντίνος Ανδρέου.

Διεθνής διάκριση στα Global Carrier Awards 2017

Αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής ήταν και η μεγάλη διάκριση στα Διεθνή Βραβεία Τηλεπικοινωνιών “GlobalCarrierAwards 2017”, όπου η OTEGLOBE απέσπασε το βραβείο “Best European Project” για τον επανασχεδιασμότου Ευρωπαϊκού Δικτύου Κορμού της.

Η τελετή απονομής των “GlobalCarrierAwards 2017” πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Λονδίνο, παρουσία υψηλόβαθμων στελεχών του κλάδου διεθνών τηλεπικοινωνιών.

Τα “GlobalCarrierAwards” θεωρούνται ο πλέον αναγνωρισμένος ετήσιος θεσμός στην αγορά των Διεθνών Τηλεπικοινωνιών, που διοργανώνεται επί σειρά ετών από τον διεθνούς κύρους αγγλικό εκδοτικό οργανισμό “CapacityMedia” http://www.capacitymedia.com/ Με περισσότερες από 225 υποψηφιότητες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών απ’ όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων γνωστοί τηλεπικοινωνιακοί κολοσσοί, διεκδίκησαν και φέτος μία διάκριση σε έξι θεματικές κατηγορίες,

που περιλάμβαναν, μεταξύ άλλων, βραβείο για την «Καλύτερη εταιρεία Διεθνών Τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως», «Καλύτερη εταιρεία ανά ήπειρο» κλπ.

Η κριτική επιτροπή των Βραβείων απαρτίζεται από ομάδα εκπροσώπων διακεκριμένων εταιρειών, συμβούλων επιχειρήσεων, ακαδημαϊκών, ηγετικών στελεχών της αγοράς διεθνών τηλεπικοινωνιών και, επίσης, έγκριτους δημοσιογράφους διεθνών εκδοτικών οργανισμών.

Σημαντική αναγνώριση για την OfficeLine στο InfocomWorld 2017

Βραβεύτηκε γιατη δυναμική δραστηριοποίησή της στον τομέα τουDigitalTransformation

Το βραβείο Digital Transformation απονεμήθηκε στην OfficeLine, στο πλαίσιο του 19ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών Info-ComWorld 2017, αναγνωρίζοντας τον ηγετικό της ρόλο στην ελληνική αγορά και την υπεραξία που έχει προσδώσει στους πελάτες της στον τομέα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού.

Στο συνέδριο που διεξήχθη την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου με θέμα: «Fiber to the people: TheGigabit Era!», συμμετείχαν ηγετικά στελέχη της επιχειρηματικής κοινότητας και του ICT κλάδου, επισφραγίζοντας την ιδιαίτερη σημασία της συγκεκριμένης διάκρισης.

Το βραβείο παρέλαβε εκ μέρους της εταιρείας ο Διευθύνων Σύμβουλος, Παναγιώτης Κουρής, ο οποίος σχολίασε σχετικά: «Η διάκριση αυτή έρχεται για ακόμα μία φορά να υπογραμμίσει την ικανότητά μας στην υλοποίηση υπηρεσιών τελευταίας τεχνολογίας που προάγουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.

Κος Παναγιώτης Κουρής

Πρόκειται για μία ακόμα τιμητική αναγνώριση που αποδεικνύει το επίπεδο της εξειδίκευσής μας στην αξιοποίηση κι ενσωμάτωση ενδεδειγμένων ψηφιακών λύσεων κι εφαρμογών που μπορούν να συμβάλλουν καταλυτικά στην αύξηση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων».

Η παρουσία της Office Line στο συνέδριο, συνδυάστηκε και από την επιτυχημένη διεξαγωγή workshop, όπου παρουσιάστηκαν πρακτικές λύσεις και απαντήθηκαν ερωτήματα τεχνικής φύσεως γύρω από τον επικείμενο κανονισμό GDPR και την εφαρμογή του στη χώρα μας.

Τέλος, το δυναμικό παρών της OfficeLine πλαισιώθηκε και με την αυτοτελή παρουσία της με περίπτερο, όπου παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό το ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών της εταιρείας, που απευθύνεται σε οποιαδήποτε επιχείρηση επιθυμεί να ενσωματώσει προηγμένες cloud τεχνολογίες.

Σκοπός των Info-Com Awards είναι να αναδεικνύουν τις πρωτοπόρες εταιρείες, υπηρεσίες, προϊόντα και πρόσωπα της αγοράς, επιβραβεύοντας τις προσπάθειες και τα αποτελέσματα όλων εκείνων που με την δημιουργικότητα και το πάθος τους έχουν συμβάλλει στη ανάπτυξη της αγοράς και την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Το Info-Com World διοργανώνεται από τη Smart Press και αποτελεί τη σημαντικότερη διοργάνωση στην Ν.Α. Ευρώπη, αναφορικά με τις αγορές Τηλεπικοινωνιών, Πληροφορικής και Μedia.

Το e-satisfaction.com υποστηρικτής του 1ου Business Development Academy

Το e-satisfaction.com υποστηρίζει το 1o Bussiness Development Academy by CollegeLink.gr, ένα 2ήμερο σεμινάριο πουδιοργανώνετε στις 24 & 25Νοεμβρίου,

όπου κορυφαίοι επαγγελματίες του κλάδου των πωλήσεων και του Business Development θα μοιραστούν εμπειρίες, συμβουλές αλλά και μικρά μυστικά επιτυχίας,

δίνοντας στους συμμετέχοντες τα πρώτα εφόδια που χρειάζονται για να ξεκινήσουν μια επιτυχημένη καριέρα στις πωλήσεις και στο business development.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search