Με ένα έργο αξιώσεων και υψηλών τεχνικών προδιαγραφών επισφραγίστηκε η συνέχιση της συνεργασίας μεταξύ της Generation Y και τις κορυφαίας μεταφορικής εταιρίας στον τομέα της διακίνησης γενικού φορτίου και ανταλλακτικών πλοίων.
H Grandair LTD Cargo Services:
• Διαθέτει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας
• Λειτουργεί γραφεία σε κομβικά σημεία σε όλο τον κόσμο
• Συνεργάζεται με περισσότερες από 2.000 διεθνείς εταιρίες
• Καλύπτει περισσότερες από 95 χώρες με πάνω από 380 λιμάνια και αεροδρόμια
• Παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευμάτων και εκτελωνισμού παγκοσμίως
Για τη διαχείριση του διεθνούς πελατολογίου και των εμπορευμάτων της, η εταιρία εμπιστέφθηκε τη Generation Y, η οποία βάση των αναγκών και των στόχων του πελάτη αποφάσισε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του απαιτητικού έργου της σύνδεσης του διαχειριστικού συστήματος καταγραφής φορτίων με το σύστημα εκτελωνισμού και αποθήκης.
Συγκεκριμένα, βασικός στόχος ήταν η δημιουργία ενός κοινού interface μεταξύ των δύο συστημάτων που στηρίχθηκε σε μια απολύτως custom εκτέλεση με σαφή UI σχεδίαση.
Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία συστήματος πολλαπλών ρόλων χρηστών (agents, διαχειριστές, εκτελωνιστές) με δυνατότητα διαφορετικών επιπέδων διαχείρισης και ένα πλήθος φίλτρων, λειτουργικοτήτων και εφαρμογών που επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση της πληροφορίας και των παρραγελιών.
Μέσω του νέου, ενιαίου διαχειριστικού συστήματος, η Grandair LTD απολαμβάνει:
• Απλοποίηση διαχείρισης των καρτελών του πελατολογίου
• Καθετοποίηση των διαδικασιών καταγραφής νέων αποστολών
• Ταχύτερη εξυπηρέτηση και επικοινωνία των συμμετεχόντων
• Εκμηδένιση του χρόνου εργασιών
• Διευκόλυνση ολοκλήρωσης διαδικασιών σε όλα τα γραφεία σε κάθε χώρα παρουσίας της εταιρίας
• Μείωση λειτουργικών εξόδων