Tech & Business

Athens Digital Lab: ένα πρωτοποριακό εγχείρημα για την Αθήνα

Aλλάζει την Αθήνα και υποστηρίζει τη νεανική επιχειρηματικότητα

 

Στο πλαίσιο τηςυλοποίησης της ψηφιακής στρατηγικής του δήμου Αθηναίων και με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το Athens Partner ship με τη συνεργασία της COSMOTE,της Νokia και του ΙΣΝ, δημιουργούν το Athens Digita lLab για τον δήμο Αθηναίων.

To πρότυπο εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης προηγμένων λύσεων smartcity, υποστηρίζει καινοτόμες λύσεις που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και επισκεπτώντης Αθήνας.

Το Athens Digital Lab αναζητά ψηφιακές ιδέες που αλλάζουν την πόλη και καλεί άτομα, ομάδες και νεοφυείς επιχειρήσεις που αγαπούν την τεχνολογία και την καινοτομία να καταθέσουν τις προτάσεις τους,

που απαντούν σε πραγματικές ανάγκες της πρωτεύουσας και θα εξελιχθούν σε προηγμένες λύσεις Internet of Things (IoT - Διαδίκτυο των Πραγμάτων) για έξυπνες πόλεις.

Οι θεματικές γύρω από τις οποίες θα πρέπει να κινούνται οι προτάσεις είναι:

Καθαριότητα, Στάθμευση, Διαχείριση Πρασίνου, Διαχείριση Δημόσιου Χώρου, Διαχείριση Στόλου Οχημάτων, Ανοικτή Θεματική Ενότητα.

Θα επιλεγούν πέντε ομάδες, που θα έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν για διάστημα έξι μηνών σε ένανειδικά διαμορφωμένο, σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο χώρο, τον οποίο θα παρέχει ο δήμος Αθηναίων, έχοντας στη διάθεσή τους όλα τα απαιτούμενα τεχνικο-οικονομικά μέσα για την υλοποίηση της πρότασής τους.

Επιπλέον, θα έχουν:

• τεχνική υποστήριξη και καθοδήγηση από στελέχη του δήμου Αθηναίων, της COSMOTE και της Νokia

• πρόσβαση στην εξειδικευμένη ΙοΤ πλατφόρμα της Νokia, IMPACT, που προσφέρει ένα ασφαλές περιβάλλον βασισμένο σε πρότυπα για την υλοποίηση νέων υπηρεσιών IoT

• προηγμένες υποδομές δικτύου από την COSMOTE.

{youtube}LnLzonOa_Bo{/youtube}

Κατά την υλοποίηση, οι ομάδες θα μπορούν να πραγματοποιήσουν δοκιμές πεδίου, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα αντίστοιχα δεδομένα του δήμου Αθηναίων για την ωρίμανση των λύσεων.

Οι λύσεις που θα αναπτυχθούν, θα μπορούν: να τεθούν σε εφαρμογή στον δήμο Αθηναίων για δύο χρόνια και, παράλληλα,με την υποστήριξη της COSMOTE και της Νokia, να αποκτήσουν πρόσβαση σε κανάλια πωλήσεωνστην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν στις 17 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν τηνΚυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017.Υποβάλλονται αποκλειστικά στο www.athensdigitallab.gr.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, δήλωσε σχετικά: «Με το AthensDigitalLab, η Αθήνα αποκτά το δικό της εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης προηγμένων λύσεωνSmartCity και η ψηφιακή στρατηγική του δήμου Αθηναίων εισέρχεται σε φάση υλοποίησης.

Θέτουμε τις προτεραιότητες για τις προκλήσεις της πόλης και στοχεύουμε σε τεχνολογικές λύσεις που θα αναβαθμίσουν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, την καθημερινότητα των πολιτών της Αθήνας.

Δίνουμε την ευκαιρία σε ικανούς νέους - μηχανικούς, ερευνητές και επιχειρηματίες, να γίνουν μέρος της εξέλιξης αυτής.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για τη συνεχή στήριξη και εμπιστοσύνη που μας παρέχει, καθώς βεβαίως την COSMOTE, την Νokia και το AthensPartnership που έμπρακτα υποστηρίζουν το παρόν και το μέλλον της Αθήνας».

- Δηλώσεις συμμετοχής έως τις 19 Νοεμβρίου 2017

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το AthensDigitalLab και τους όρους συμμετοχής, θα βρείτε στο www.athensdigitallab.gr

 

 

Η ATC συμμετέχει στο eHealth Forum 2017

Η Athens Technology Center (ATC) συμμετέχει στο e Health Forum 2017, ένα διεθνές event αφιερωμένο στην προαγωγή της ψηφιακής υγείας, και θα παρουσιάσει τις τελευταίες εξελίξεις στα ερευνητικά έργα m-Resist, City4Age, BD2Decide κα ιEVOTION, που χρηματοδοτεί η ΕΕ με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ευρύτερου χώρου της υγείας.

H ATC, ιδρυτικό μέλος του Big Data Value Association (BDVA) και πιστή στην αξία της εστιασμένης έρευνας, συμμετέχει ενεργά στα έργα αυτάμέσω του εξειδικευμένου Innovation Lab της, προσφέροντας την εκτενή της εμπειρία σε τεχνολογίες ανάπτυξης εφαρμογών κινητών συσκευών, και λύσεις διαχείρισης μεγάλου όγκου και IoT δεδομένων.

Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στις 19-24 Οκτωβρίου 2017 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Σε επίπεδο υλοποίησης, ο κοινός τόπος των 4 έργων είναι η διαμόρφωση πλατφορμών ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων διαφορετικού χαρακτήρα (big data analysis & vizualization).Το m-Resist εστιάζει στις ανάγκες των ασθενών με σχιζοφρένεια ανθεκτικών στη θεραπεία, και μελετά νέα θεραπευτικά πρωτόκολλα και μεθόδους διαχείρισης της πάθησης που βασίζονται στη χρήση mobile τεχνολογιών.

Αντίστοιχα το City4Age ερευνά την αποτελεσματική αξιοποίηση “’εξυπνων” και IoT τεχνολογιών με στόχο την εξασφάλιση υγειούς κι ανεξάρτητης διαβίωσης σε μεγαλύτερης ηλικίας άτομα.

Το BD2 Decide επικεντρώνεται στη διαμόρφωση νέων μοντέλων πρόγνωσης για την κατάλληλη θεραπευτική αγωγή περιστατικών καρκίνου του κεφαλιού και του λαιμού.

Το EVOTION αποσκοπεί στην υποστήριξη λήψης αποφάσεων και διαμόρφωσης ολιστικών πολιτικών δημόσιας υγείας σε ό,τι αφορά ανθρώπους με προβλήματα ακοής.

Cross-border e-commerce: Tips and tools for a successful export activity

Μια ομιλία της Generation Y που έκλεψε τις εντυπώσεις στο Σεμινάριο Εξαγωγών της Manager’s Office

Απόλυτα επιτυχημένη και με αξιοσημείωτο επιχειρηματικό ενδιαφέρον κρίθηκε η παρουσία της Generation Y – International e-Business Experts στο σεμινάριο που οργάνωσε η Manager’s Office με θέμα τις Εξαγωγές και πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου.

H Generation Y - International eBusiness Experts, στο πλαίσιο του σεμιναρίου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εκπροσώπους του επιχειρηματικού κύκλου των Νοτίων Προαστείων και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με τον εξαγωγικό τομέα.

Το δυναμικό παρόν της ομάδας της Generation Y στο Σεμινάριο συμπλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο η ομιλία της Chief Commercial Officer της εταιρίας,

Νανάς Ιωακειμίδου που παρουσίασε όλα τα απαραίτητα βήματα και μεθόδους ανάπτυξης της εξαγωγικής δραστηριότητας μιας επιχείρησης μέσω του ψηφιακού καναλιού με στόχο

την αύξηση των international sales και τη δημιουργία ισχυρού διεθνούς πελατολογίου, τόσο σε B2C όσο και σε B2B επίπεδο.

Η ομιλία της με τίτλο "Cross-border e-commerce: Tips and tools for a successful export activity", απέσπασε το ενδιαφέρον του κοινού.

Η κυρία Ιωακειμίδου, με μεγάλη χαρά συνομίλησε και απάντησε στην πληθώρα ερωτήσεων τόσο κατά τη διάρκεια, όσο και μετά το τέλος της παρουσίασής της.

 

Eνίσχυση της ελληνογαλλικής συνεργασίας στην Οικονομία

Με διευρυμένες δράσεις και νέους άξονες προτεραιότητας ανανεώθηκε στις 12 Οκτωβρίου η συνεργασία του gi-Cluster, του πρώτου ελληνικού Gold-labeled Cluster Ψυχαγωγικών και Δημιουργικών Τεχνολογιών & Εφαρμογών,

και του γαλλικού CapDigital, του μεγαλύτερου και σημαντικότερου cluster ψηφιακού περιεχομένου και υπηρεσιών στην Ευρώπη.

Η τελετή της υπογραφής πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, στο πλαίσιο της εκδήλωσης BpifranceInnoGénération 3, μεταξύ του Δρ. Νίκου Βογιατζή, Διευθυντή Ανάπτυξης & Λειτουργιών του Corallia και Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του gi-Cluster, και του PatrickCocquet, CEO του CapDigital.

Η νέα διμερής συνεργασία ανάμεσα στους δύο οργανισμούς επικυρώνει τη χάραξη νέων στρατηγικών στόχων για την περίοδο 2017 – 2020 στο πλαίσιο της ήδη επιτυχημένης συνεργασίας τους που ξεκίνησε το 2015.

Ο απολογισμός δύο ετών στενής συνεργασίας και ανταλλαγής καλών πρακτικών κατέδειξε τη σημασία των ευρωπαϊκών και διεθνών συνεργιών σε επίπεδο meta-cluster με στόχο τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας, σε συμφωνία με την ευρωπαϊκή στρατηγική της «έξυπνης εξειδίκευσης».

Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπρόσωποι των δύο οργανισμών συμφώνησαν ότι το πλάνο της στρατηγικής συνεργασίας των δύο οργανισμών κατά την περίοδο 2017-2020 θα εστιάσει στην:

- ενδυνάμωση των υπαρχόντων και τη σύναψη νέων διμερών σχέσεων μεταξύ επιχειρηματικών μελών, μέσα από την παροχή υπηρεσιών επιχειρηματικής στήριξης (studyvisits, matchmakingmissions, tradefairs, investmentroadshows, κλπ.),

και κυρίως στην υποστήριξη των ελληνικών εταιρειών που επιθυμούν και διαθέτουν προοπτικές να διεισδύσουν στην αγορά της Γαλλίας και αντίστροφα.


- ανάληψη κοινής αναπτυξιακής πρωτοβουλίας εξωστρέφειας, αύξησης εξαγωγών, διεθνοποίησης και στόχευσης ξένων, ανταγωνιστικών αγορών,

- σχεδίαση κοινής στρατηγικής για εκπαιδευτικά προγράμματα διά βίου μάθησης σε θέματα όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η ανοιχτή καινοτομία, με από κοινού υποβολή προτάσεων υλοποίησης πρωτοβουλιών χάραξης πολιτικής προς χρηματοδότηση από την ΕΕ.

Ο Δρ. Βογιατζής ανέφερε,σχετικά με την υπογραφή της νέας συμφωνίας:

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η συνεργασία μας με το παγκοσμίου εμβέλειας cluster Cap Digital συνεχίζεται και μάλιστα ενισχύεται με καινοτόμες ιδέες και πρωτοβουλίες που πρωταρχικό σκοπό έχουν να ωθήσουν τις επιμέρους εθνικές οικονομίες, αλλά και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία ακόμα ψηλότερα.

Ήδη, αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών και προχωράμε με γνώμονα τη στήριξη των ελληνικών καινοτόμων ΜμΕ».

Από την πλευρά του, οPatrick Cocquet υποογράμμισε ότι: «Μια συνεργασία χτίζεται σε βάθος χρόνου, επειδή βασίζεται στην εμπιστοσύνη και την ποιότητα της επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων.

Η συνεργασία μεταξύ CapDigital και gi-Cluster έχει βασιστεί σε αυτή την αρχή και σήμερα βρισκόμαστε στο σημείο όπου γνωριζόμαστε σε βάθος και μπορούμε να βελτιωνόμαστε, να δημιουργούμε και να ανταποκρινόμαστε πιο αποτελεσματικά σε κάθε πτυχή της συνεργασίας μας.

Αυτή η επιτυχία έχει βασιστεί στη συνεργατικότητα και την αμοιβαία εμπιστοσύνη.»

Μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά έξι επιχειρηματικές αποστολές του gi-Cluster σε στοχευμένες εκδηλώσεις στη Γαλλία,που είχαν ως αποτέλεσμα πλήθος ευκαιριών διακρατικής συνεργασίας για τις γαλλικές και ελληνικές εταιρείες καινοτομίας και υψηλής τεχνολογίας,

ενώ παράλληλα υπήρξαν πολυάριθμες επιμέρους συνεργασίες μεταξύ των δύο οργανισμών,όσον αφορά στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πρωτοβουλιών χάραξης πολιτικής σ’ αυτόν τον τομέα.

 

ATCOM & UXLAB χορηγοί του INNOVATION Design Summit ‘17

H ATCOM και το UXlab, το Business Unit της ATCOM που εξειδικεύεται αποκλειστικά σε θέματα usability και user experience, χορηγούν το συνέδριο Innovation Design Summit ‘17.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η επικεφαλής του UXlab Κατερίνα Καραγιάννη θα αναφερθεί στην ομιλία της "From Design Thinking to Design Doing" σε έννοιες όπως η σχέση μεταξύ UX και Design Thinking, Εxperience Design, Innovation, αλλά και σε νέες πρακτικές που σχετίζονται με το στάδιο του empathy καθώς και την ιδιαίτερη σημασία του Contextual Inquiry.

Κα. Καραγιάννη

Η κα. Καραγιάννη θα παραθέσει συγκεκριμένα case studies της ελληνικής αγοράς και θα υπογραμμίσει τις πρακτικές που τείνουν να είναι οι πλέον αποτελεσματικές.

Το συνέδριο Innovation Design Summit ‘17, είναι το 1ο ελληνικό συνέδριο, το οποίο εστιάζει αποκλειστικά στο Design Thinking και στις διαδικασίες, εργαλεία, μεθοδολογίες και action items που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην στρατηγική κάθε επιχείρησης.

Η ΕΛΕΔ στηρίζει για 8η συνεχή χρονιά το Greece Race for the Cure!

Την Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017 με αφετηρία το Ζάππειο, πραγματοποιήθηκε το 9ο Greece Race for the Cure ®,

αγώνας δρόμου 5km και συμβολικός περίπατος 2 km ενάντια στον καρκίνο του μαστού που διοργανώνει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», με τη συμμετοχή περισσότερων από 35.500 ατόμων.

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου για 8η συνεχή χρονιά, στήριξε το Greece Race For the Cure ® ως Χορηγός Ιστοσελίδας.

Το Greece Race For the Cure ® αποτελεί πλέον έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες με στόχο την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού στην Ευρώπη,

ενώ είναι το μεγαλύτερο αθλητικό event με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 121.000 συμμετοχές σε όλη την ιστορία της διοργάνωσης.

Στη Uni Systems 4 συμβάσεις της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Υποστήριξης για το Άσυλο»

Η Uni Systems ανέλαβε και υλοποιεί την τρέχουσα περίοδο τέσσερις (4) συμβάσεις-πλαίσιο για τον Οργανισμό «Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Υποστήριξης για το Άσυλο»

(European Asylum Support Office – EASO) που αφορούν στην «Παροχή Υπηρεσιών Ανάπτυξης, Υλοποίησης, Συντήρησης, Λειτουργίας Συστημάτων Λογισμικού και Συμβουλευτικών Υπηρεσιών (DIMOACS)».

Η EASO είναι ο Οργανισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) που έχει καθοριστικό ρόλο στην ουσιαστική εφαρμογή του κοινού ευρωπαϊκού συστήματος ασύλου (ΚΕΣΑ).

Στόχος του Οργανισμού είναι να ενισχύσει την πρακτική συνεργασία για θέματα παροχής ασύλου και να συνδράμει τα κράτη μέλη σε ό,τι αφορά θέματα διαδικασιών ασύλου σε επίπεδο Ε.Ε., τα οποία βρίσκονται στην κορυφή της ευρωπαϊκής ατζέντας δεδομένης της μεταναστευτικής κρίσης.

Οι πενταετούς διάρκειας συμβάσεις-πλαίσιο συνολικής αξίας 12εκ. ευρώ περιλαμβάνουν τα LOT1, «Ορισμός Λογισμικού και Σχεδιασμός Ανάπτυξης», LOT3, «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Λογισμικού» και LOT4, «Ορισμός Υπηρεσιών και Ανάπτυξη Λογισμικού», στα οποία η Uni Systems διατηρεί την πρώτη θέση στη σειρά επιλογής.

Περιλαμβάνει επίσης και το LOT2, «Συντήρηση και Λειτουργία Λογισμικού», στο οποίο η Uni Systems κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη σειρά επιλογής.

Η υλοποίηση πραγματοποιείται στην έδρα της EASO στη Μάλτα καθώς και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες συμπεριλαμβανομένου του Βελγίου, της Ιταλίας και της Ελλάδας όπου η EASO έχει δραστηριότητα.

«Καθώς η Ευρώπη προσπαθεί να αντιμετωπίσει τη προσφυγική κρίση εντός των συνόρων της, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Υποστήριξης για το Άσυλο αποτελεί την αιχμή του δόρατος των προσπαθειών της Ε.Ε. για ένα ολοκληρωμένο, ευρωπαϊκό σύστημα ασύλου», δήλωσε ο κ. Γιάννης Λουμάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Uni Systems.

«Ο χρόνος αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση και η EASO θα πρέπει σε σύντομο χρονικό διάστημα να αναπτύξουν επαρκώς τόσο τα συστήματα πληροφορικής τους όσο και τα διαθέσιμα μέσα προκειμένου να καταφέρουν να αντιμετωπίσουν το ευαίσθητο ανθρωπιστικό ζήτημα που έχει προκύψει.

Γνωρίζουμε πολύ καλά την ευθύνη και τη σημασία που θα πρέπει να αποδοθεί στα έργα που αναλαμβάνουμε και είμαστε αποφασισμένοι να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά στις ανάγκες της EASO με στόχο το επιθυμητό επιχειρησιακό αποτέλεσμα.»

 

 

 

 

Εντυπωσιακή… in fashion παρουσία της Generation Y στο 2ο Digital Fashion Forum

Απόλυτα επιτυχημένη κρίθηκε η παρουσία της GY – International e-Business Experts στο 2ο Digital Fashion Forum 2017 που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017 στο Maroussi Plaza και αποτέλεσε μια γιορτή για την αγορά της μόδας.

H Generation Y - International eBusiness Experts, στo πλαίσιo του φόρουμ είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με ανθρώπους από όλο το φάσμα του e-business του fashion industry.

Το δυναμικό παρόν της ομάδας της Generation Y’s στο Digital Fashion Forum 2017 συμπλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο η ομιλία της Εμπορικής Διευθύντριας της εταιρείας, Νανάς Ιωακειμίδου με τίτλο «Access Fashion – The Case Study»,

στην οποία ανέλυσε τους τρόπους με τους οποίους ένα επιτυχημένο digital transformation μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, βασισμένη στο πετυχημένο παράδειγμα της Access Fashion.

Η ομιλία απέσπασε το ενδιαφέρον του κοινού, συγκεντρώνοντας θετικά σχόλια, ενώ αποτέλεσε και σημείο αναφοράς για αρκετούς από τους υπόλοιπους ομιλητές.

Η Νανά Ιωακειμίδου απάντησε στις ερωτήσεις του κοινού δίνοντας τροφή για μια εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων και ανάπτυξη θεμάτων που αφορούν στα διάφορα πεδία δράσης του fashion industry και στο μέλλον του στα ψηφιακά μέσα.

 

Google – σημαντική αλλαγή στις ψηφιακές συνδρομές

Η δημοσιογραφία παρέχει απανταχού της Γης έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση (τουλάχιστον αυτός είναι θεσμικά ο ρόλος της), διαμορφώνοντας την εικόνα που έχουμε για σημαντικά θέματα και ωθώντας μας να μάθουμε περισσότερα, αναζητώντας την αλήθεια.

Στην εποχή μας, το μέσο πρόσβασης στην ενημέρωση (όπως και σε τόσα άλλα…) είναι όλο και περισσότερο το Διαδίκτυο. Από εκεί ξεκινάμε και –για να είμαστε ακριβέστεροι ως προς τη βασική πηγή- το πρώτο που ψάχνουμε, όταν θέλουμε να ενημερωθούμε για κάτι, είναι το Google.

Έτσι, οι αποφάσεις που λαμβάνονται στο Mountain View, σχετικά με τη στάση και τις επιλογές της εταιρίας σε ζητήματα αλλαγών πολιτικής, επηρεάζουν ουσιαστικά το σύνολο των χρηστών της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στον κόσμο – και μιλάμε, βεβαίως, για δισεκατομμύρια άτομα!

Η πιο πρόσφατη απόφαση αφορά σε αλλαγές στο Google News και την ως τώρα κρατούσα πολιτική του First Click Free, βάσει της οποίας οι πρώτες αναζητήσεις των χρηστών, ακόμα και σε αποδέκτες που χρεώνουν το περιεχόμενό τους, ήταν δωρεάν.

Αυτό, πλέον, αλλάζει και να τι λέει η σχετική ανακοίνωση εκ μέρους της Google:

Το κοινό έρχεται στη Google αναζητώντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και η αποστολή μας είναι να τους βοηθήσουμε να το βρουν.

Ωστόσο, κάποιες φορές αυτό το περιεχόμενο είναι προσβάσιμο μόνο με συνδρομή.

Παρότι έρευνες έχουν δείξει ότι το κοινό έχει εξοικειωθεί με την ιδέα να πληρώνει για τις ειδήσεις, η κάποιες φορές περίπλοκη διαδικασία να εγγραφούν ως συνδρομητές μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά.

Κι αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο ούτε για τους χρήστες ούτε για τους εκδότες, που αντιμετωπίζουν τις συνδρομές ως μία σημαντικά αυξανόμενη πηγή εσόδων.

Για να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα, η Google έχει ενημερώσει τους εκδότες για το πώς θα υποστηρίζει πλέον το συνδρομητικό περιεχόμενο που παράγουν, με επίκεντρο τα παρακάτω:

• Αρχικά, το First Click Free θα αντικατασταθεί από την υπηρεσία Flexible Sampling.Οι εκδότες είναι σε θέση να καθορίσουν οι ίδιοι ποιό επίπεδο ελεύθερης δειγματοληψίας λειτουργεί καλύτερα για τον καθένα.

Έτσι, από αυτή την εβδομάδα, καταργείται η πολιτική του First Click Free, η οποία απαιτούσε από τους εκδότες να παρέχουν τουλάχιστον τρία ελεύθερα άρθρα την ημέρα, μέσω της Αναζήτησης Google και των Ειδήσεων Google, πριν ζητηθεί από τους χρήστες να γίνουν συνδρομητές.

• Μακροπρόθεσμα, η Google δημιουργεί μία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τους εκδότες να προσεγγίσουν νέα κοινά, να κερδίσουν συνδρομές και να αυξήσουν τα κέρδη τους.

• Επιπλέον, η Google εργάζεται για την απλοποίηση της διαδικασίας αγοράς ώστε να είναι πιο εύκολο στους χρήστες της να απολαύσουν την πλήρη αξία των συνδρομών τους, σ’ όλες τις πλατφόρμες της Google.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την επίσημη ανακοίνωση της Google εδώ.

Ενημέρωση των ηλεκτρονικών νόμων περί απορρήτου

Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στην αμερικανική αγορά ICT (αν και δεν αφορά μόνο σ’ αυτή, καθώς οι μεγάλες αμερικανικές εταιρίες του κλάδου έχουν παγκόσμια δραστηριότητα, άρα οι όποιες επιπτώσεις επεκτείνονται κι έξω από τα σύνορα των ΗΠΑ) είναι οι σχέσεις τους με την κυβέρνηση της Ουάσιγκτον και τις κρατικές υπηρεσίες,

όσον αφορά στην παροχή δεδομένων και στοιχείων για τους χρήστες του διαδικτύου – δηλ. τους πελάτες των εταιριών και πολίτες της χώρας, συμπεριλαμβανομένων συχνά και ξένων υπηκόων.

Οι εταιρίες θέλουν, όπως είναι φυσικό, να ικανοποιήσουν-κατά πρώτο και κύριο λόγο- τους πελάτες τους έτσι, σπανίως υποκύπτουν στα σχετικά αιτήματα «άνωθεν» και κάποιες δεν διστάζουν ακόμα και να καταφύγουν στα δικαστήρια,

υπερασπιζόμενες το δικαίωμά τους να τιμούν με τη συμπεριφορά τους την εμπιστοσύνη που τους δείχνουν οι καταναλωτές ότι «δεν θα βγάλουν τα δεδομένα τους στη φόρα» (θυμηθείτε την κόντρα, πριν από μερικά χρόνια, μεταξύ FBI και Apple σχετικά με τα δεδομένα του «κλειδωμένου» iPhone ενός ύποπτου για τρομοκρατία…)

Όμως, το καζάνι βράζει και οι πιέσεις εκατέρωθεν είναι μεγάλες – πότε κερδίζει η μια πλευρά και πότε η άλλη, σ’ αυτή την τεχνολογική (και πολιτική βεβαίως, καθώς, συχνά τα αιτήματα προέρχονται από ξένες κυβερνήσεις, μέσω Ουάσιγκτον) διελκυστίνδα, που ποτέ δεν έχει καθαρό νικητή.

Έτσι, αποκτά ιδιαίτερη σημασία και δεν πρόκειται για απλή τυπικότητα η παρουσίαση από τα μεγάλα ονόματα του χώρου της (συνήθως πολυσέλιδης) Έκθεσης Διαφάνειας (TransparencyReport) του καθενός.

Πριν από λίγες ημέρες, στις 28 Σεπτεμβρίου, δόθηκε στη δημοσιότητα αυτή της Google. Να, λοιπόν, τι λέει το συνοδευτικό σχόλιο του Richard Salgado, αρμόδιου διευθυντή της εταιρίας σε θέματα επιβολής του νόμου και ασφάλειας πληροφοριών (Director, Law Enforcement & Information Security)

Σήμερα, δώσαμε στη δημοσιότητα την πιο πρόσφατη έκδοση της Έκθεσης Διαφάνειας σχετικά με τα κυβερνητικά αιτήματα για παροχή δεδομένων που αφορούν σε χρήστες του διαδικτύου.

Τα κυβερνητικά αιτήματα αφορούν σε δεδομένα χρηστών που έχουν σχέση τόσο με ποινικές υποθέσεις, όσο και με θέματα εθνικής ασφάλειας, κατά το αμερικανικό δίκαιο.

Η Google υπεραμύνθηκε του δικαιώματος δημοσίευσης αυτών των πληροφοριών τόσο ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων όσο και ενώπιον του Κογκρέσου, πιστεύοντας ότι η διαφάνεια αυτής της μορφής μπορεί να συμβάλει στον ευρύτερο διάλογο σχετικά με τη φύση και το πεδίο εφαρμογής των νόμων και προγραμμάτων κρατικού ελέγχου.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017, λάβαμε 48.941 αιτήματα παροχής στοιχείων από κυβερνήσεις ανά τον κόσμο, που αφορούσαν σε 83.345 λογαριασμούς.

Στην Έκθεση υπάρχουν όλα αυτά τα στοιχεία, αναλυτικά. Επίσης, η Google δημοσιεύει και τα ενημερωμένα στοιχεία για τον αριθμό των λογαριασμών που αφορούνσε αιτήματα, στο πλαίσιο του FISA (Foreign Intelligence Surveillance Act), για άνοιγμα του περιεχομένου τους σε προηγούμενες περιόδους.

Ενώ ο συνολικός αριθμός των αιτημάτων της FISA αναφέρθηκε με ακρίβεια, υποεκτιμήθηκαν ακούσια τα στοιχεία χρηστών / λογαριασμών για ορισμένες περιόδους και υπερεκτιμήθηκαν εκείνα για το δεύτερο εξάμηνο του 2010. Στην πρόσφατη Έκθεση δίνονται πλέον τα σωστά στοιχεία.

Ενημέρωση των ηλεκτρονικών νόμων περί απορρήτου

Η πρόσφατη έκδοσητης Έκθεσης Διαφάνειας της Google συμπίπτει χρονικά με την έναρξηστο Κογκρέσο μιας σημαντικής συζήτησης σχετικά με τη φύση και τους σκοπούς των βασικών διατάξεων της FISA.

Το άρθρο 702 του νόμου περί τροποποιήσεων του FISA του 2008 λήγει στα τέλη του 2017.

Αυτό είναι το άρθρο που εξουσιοδοτεί την κυβέρνηση των ΗΠΑ να εξαναγκάζει παρόχους υπηρεσιών, όπως η Google, να αποκαλύπτουν δεδομένα χρηστών (συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου των επικοινωνιών τους) που είναι ξένοι υπήκοοι, με στόχο τη συγκέντρωση πληροφοριακών στοιχείων (ΣΣ. εννοεί σε επίπεδο αντικατασκοπείας ή έστω αντιτρομοκρατίας).

Νωρίτερα φέτος, εκφράσαμετην υποστήριξή μας σε συγκεκριμένες αλλαγές στο άρθρο 702 και εξακολουθούμε να πιστεύουμεπως το Κογκρέσο μπορεί να εγκρίνει αυτές τις μεταβολές κατά τρόπο που θα ενισχύει την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών του διαδικτύου, προστατεύοντας παράλληλα και την εθνική ασφάλεια.

Ανεξάρτητοι φορείς έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το άρθρο 702 είναι πολύτιμο και αποτελεσματικό για την προστασία της εθνικής ασφάλειας και την παροχή χρήσιμων πληροφοριακών στοιχείων.

Αυτές οι εκτιμήσεις, ωστόσο, δεν αποκλείουν αλλαγές που βελτιώνουν την προστασία της ιδιωτικής ζωής Αμερικανών και μη πολιτών, χωρίς να διαταράσσουν τους βασικούς σκοπούς του άρθρου 702.

Οι νόμοι που επιτρέπουν την πρόσβαση των κυβερνήσεων σε δεδομένα χρειάζονται ριζική επικαιροποίηση, υπό το πρίσμα της τεράστιας πλέον διάδοσης της τεχνολογίας, των πραγματικών απειλών για την ασφάλεια των χρηστών και των προσδοκιών των τελευταίων όσον αφορά στην προστασία της ιδιωτικότητας των επικοινωνιών τους.

Ο γενικός σύμβουλος της Google, Kent Walker, ζήτησε σε ομιλία του, νωρίτερα φέτος, την εφαρμογή νέου πλαισίου σχετικά με τα διεθνή αιτήματα παροχής δεδομένων.

Είναι απαραίτητες πλέον οι επικαιροποιήσεις του νόμου για την προστασία της ιδιωτικότητας στις επικοινωνίες με στόχο τη δημιουργία ενός νομικού πλαισίου που θα καλύπτει τόσο τις ανάγκες επιβολής του νόμου, όσο και τις απειλές κατά της ελευθερίας των πολιτών.

Η πρόσφατη εισαγωγή του Νόμου περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στις Διεθνείς Επικοινωνίες (International Communications Privacy Act - ICPA) στη Γερουσία και τη Βουλή των Αντιπροσώπων αποτελεί σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση – στηρίζουμε ένθερμα τους εισηγητές στα δυο Σώματα (ΣΣ. Αναφέρονται τα ονόματά τους).

Η ECPA πρέπει,επίσης, να επικαιροποιηθεί ώστε οι χώρες που σέβονται τις αρχές της ιδιωτικότητας, των ορθών διαδικασιών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων να έχουν το δικαίωμα απευθείας υποβολής τέτοιων αιτημάτων στους παρόχους των ΗΠΑ.

Η διευκόλυνση των χωρών αυτώννα αποκτούν ηλεκτρονικά αποδεικτικά στοιχεία απευθείας από τους παρόχους, θα εξαλείψει τα κίνητρα για μονομερή διεκδίκηση βάσει νομοθεσίας ξένων χωρών, για προτάσεις εντοπισμού δεδομένων, για επιθετικές κινήσεις εκ μέρους κυβερνητικών υπηρεσιών, αλλά και για επικίνδυνες ερευνητικές τεχνικές εκ μέρους τους.

Τα μέτρα αυτά, τελικά, πλήττουν την ιδιωτική ζωή, τις ορθές διαδικασίες και τοεπίπεδο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Στη Google, προσβλέπουμε στη συνέχιση του εποικοδομητικού διαλόγου γι’ αυτά τα θέματα.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search