Πλούτος γνώσεων, εφαρμόσιμες πρακτικές και αποτελεσματική δικτύωση τα κύρια χαρακτηριστικά του
Περισσότεροι από 180 επαγγελματίες από τον χώρο του φαρμάκου -ιδιοκτήτες φαρμακείων, φαρμακοποιοί, ανώτερα στελέχη ηλεκτρονικών φαρμακείων και ελληνικών / πολυεθνικών brands- παρακολούθησαν το μοναδικό συνέδριο για Online Pharmacy στην Ευρώπη, με διοργανωτή το eSkills Center της Convert Group, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιουνίου και 1η Ιουλίου 2018, στο Αμφιθέατρο της OTE Academy.
Το 3ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο για τον κλάδο του Ηλεκτρονικού Φαρμακείου είχε ως θέμα "Η Επόμενη Μέρα του Online Φαρμακείου: Στρατηγική, Κερδοφορία, Εξωστρέφεια, Βέλτιστες Πρακτικές" και στόχο τη δημιουργία ενός action plan που θα επιτρέπει στα online φαρμακεία να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά και πρακτικά τις προκλήσεις, αλλά κυρίως να αξιοποιήσουν τις αξιόλογες επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούνται.
Δεκαεννιά εισηγητές από την Ελλάδα και την Ευρώπη μοιράστηκαν με το κοινό την πλούσια εγχώρια και διεθνή επαγγελματική γνώση τους, ανάμεσά τους ο Κωνσταντίνος Πρίμπας, φαρμακοποιός, ιδρυτής & CEO του Aponeo.de (που περιέγραψε πώς κατάφερε να κατακτήσει την γερμανική αγορά, φέρνοντας το ηλεκτρονικό φαρμακείο του στα κορυφαία της Γερμανίας και ανάμεσα στα καλύτερα της Ευρώπης), ο Ivan Imhoff, CRO Expert & Founder της Optimization Academy (που έδωσε μία νέα διάσταση στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να προσεγγίζουμε το Conversion Rate Optimization στο eShop του ηλεκτρονικού φαρμακείου), και ο Ανδρέας Αποστολίδης, Senior Manager & Vendor Success της Amazon (ο οποίος ανέλυσε τη στρατηγική που πρέπει να εφαρμόζει ο φαρμακοποιός για να πουλά καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής κι άλλα προϊόντα στο marketplace της Amazon).
Τέλος, φαρμακοποιοί από τα μεγαλύτερα online φαρμακεία στην Ελλάδα κατέθεσαν τις εμπειρίες τους αναφορικά με τη στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθούν εντός και εκτός συνόρων.
Το Εκπαιδευτικό Συνέδριο για το Online Φαρμακείο πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα του ΠΣΒΑΚ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων) και του GR.EC.A (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου).
Χορηγός ήταν η εταιρεία Logika και υποστηρικτές οι εταιρείες ACS, Courier Center, DHL, Mageguide, Netsteps, Netstudio, Skroutz και Speedex.