Tech & Business

Από το omni-channel και την εμπειρία πελάτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Από το omni-channel και την εμπειρία πελάτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Δύο νέα εκπαιδευτικά προγράμματα σε θέματα αιχμής από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Πόσο πραγματικά καινούργιο και διαφορετικό είναι το θέμα της διαχείρισης της εμπειρίας πελάτη; Πώς οργανώνω το μίγμα καναλιών, φυσικών, ψηφιακών και υβριδικών; Πώς σχεδιάζω και βελτιστοποιώ την εμπειρία πελάτη μέσα από τα διάφορα σημεία επαφής; Πόσο buzzword είναι ο όρος Digital transformation; Ποιες προκλήσεις θέτει για την επιχείρησή μου; Είναι περισσότερο θέμα ΙΤ, Μάρκετινγκ, Στρατηγικής ή HR; Πώς δρομολογείται ένα project ψηφιακού μετασχηματισμού;

Όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα, είναι τα βασικά ερωτήματα στα οποία φιλοδοξούν να δώσουν απαντήσεις δύο νέα εκπαιδευτικά προγράμματα για στελέχη του Κέντρου Δια βίου μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τα οποία εστιάζουν στο Πολυ-καναλικό Μάρκετινγκ & Εμπειρία Πελάτη και τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό Αγορών & Επιχειρήσεων.

Το πρώτο πρόγραμμα είναι μια σε βάθος πρακτική εκπαίδευση 36 ωρών σε ένα θέμα που αποτελεί προτεραιότητα των marketing, customer service, channels, sales, retail αλλά και operations και HR managers. Η θεματολογία του ξεκινά από τις επιλογές των στόχων και τα KPIs της εμπειρίας του πελάτη, προχωρά στις μεθοδολογίες χαρτογράφησης (Customer Journey), στα θέματα ολοκληρωμένης διαχείρισης πολλαπλών καναλιών και ολοκληρώνεται με τις προϋποθέσεις επιτυχούς υλοποίησης: τις ανάγκες των ενοποιημένων συστημάτων συλλογής, ανάλυσης και αξιοποίησης δεδομένων και τη διαμόρφωση μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας.

Το δεύτερο είναι ένα πρόγραμμα εντατικής εκπαίδευσης (crash course) διάρκειας 15 ωρών και απευθύνεται στα στελέχη που εμπλέκονται σε τέτοια project.

Στοχεύει στην κατανόηση της έκτασης ενός ψηφιακού μετασχηματισμού, των επιμέρους διαστάσεών του, των απαιτούμενων πόρων και των βημάτων υλοποίησης και εστιάζεται στις πέντε βασικές προκλήσεις του μετασχηματισμού: τη στρατηγική αναθεώρησης του επιχειρηματικού μοντέλου και την καινοτομία, την απαιτούμενη πελατοκεντρικότητα, τα πολλαπλά και νέα κανάλια επαφής με τον πελάτη, τη λήψη αποφάσεων βασισμένη σε δεδομένα (data-driven decision making) και την ενδο-εταιρική διαχείριση της αλλαγής (change management).

Εισηγητές στο πρόγραμμα είναι τόσο καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όσο και επαγγελματίες της ελληνικής αγοράς και η εκπαίδευση στηρίζεται συστηματικά σε workshops, case studies, εφαρμογές και παραδείγματα από την ελληνική και τη διεθνή αγορά. Οι εκπαιδευόμενοι λαμβάνουν πιστοποιητικό από το Κέντρο δια βίου μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός υπεύθυνος των προγραμμάτων είναι ο Σέργιος Δημητριάδης, αναπλ. καθηγητής του ΟΠΑ.

Και τα δύο προγράμματα ξεκινούν τον ερχόμενο Οκτώβριο, αλλά η υποβολή αιτήσεων έχει αρχίσει και οι θέσεις πληρούνται με σειρά προτεραιότητας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκπαιδεύσεις αυτές μπορούν να προσφερθούν και ενδο-εταιρικά, προσαρμοσμένες στις εκπαιδευτικές ανάγκες της επιχείρησης.

Περισσότερες πληροφορίες στους συνδέσμους https://www.digima.gr/customer-experience/ και https://www.digima.gr/digital-transformation/

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search