Μια βραδιά γεμάτη βραβεία για την Generation Y στα IAB MIXX Awards 2017
Τρία (3) ακόμα βραβεία ήρθαν να προστεθούν στο ήδη πλούσιο παλμαρέ της Generation Y – International e-Business Experts μέσα από τη συμμετοχή της στα διεθνούς κύρους IAB MiXX Awards 2017, που διοργανώθηκαν για τρίτη χρονιά με στόχο την ανάδειξη των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα,
όπως και των πιο αποτελεσματικών πρακτικών που ενέπνευσαν το ηλεκτρονικό επιχειρείν μέσα από την προβολή νέων ιδεών και μελλοντικών τάσεων.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της λαμπερής βραδιάς, τη Δευτέρα 26/06 στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος, η Generation Y κατάφερε να αποσπάσει βραβείο στην κατηγορία Brand Awareness & Positioning για την 9μηνη digital καμπάνια «8 λόγοι για να επιλέξεις Glinavos», που σχεδίασε και υλοποίησε για το brand «Κτήμα Γκλίναβος». Το συγκεκριμένο βραβείο, αποτελεί μία ακόμα σημαντική προσθήκη στο ήδη πολυβραβευμενο project.
Η βραδιά συνεχίστηκε με το βραβείο Experimental & Innovative Campaign, για το Tree of Beauty, ένα καινοτόμο Interactive microsite που καλούσε το κοινό να πάρει μέρος, σε μια ψηφιακή δενδροφύτευση.
Ακόμη ένα βραβείο που επιβεβαιώνει την τεχνογνωσία, την custom προσέγγιση και την επιτυχημένη πορεία της Generation Y δεν άργησε να έρθει και ήταν αυτό στην κατηγορία Social για την καμπάνια προώθησης του brand L’ Erbolario μέσω της διαχείρισης όλων των digital assets του brand και με key channel το facebook.
Από την Generation Υ το «παρών» στην τελετή έδωσαν η Νανά Ιωακειμίδου – Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας, ο Τάσος Αυγεραντώνης - Head of Digital Marketing, Branding Department και ο Φραγκίσκος Καβρουδάκης - Digital Marketing Director, Branding Department.
Ήταν μεγάλη μας χαρά που στην πρώτη συμμετοχή μας στα IAB MiXX Awards 2017 βραβευτήκαμε σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες conceptual digital marketing. Ακόμα μια απόδειξη πως το branding department μας είναι εξίσου δημιουργικό και εμπορικά αποδοτικό για τους συνεργάτες μας.
Συνεργασία Bluestream Solutions και Seven Cells για υπηρεσίες GDPR
Στρατηγική αποκλειστική συνεργασία για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σχετικά με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσαν οι εταιρείες Bluestream Solutions και η Seven Cells.
Η Bluestream Solutions είναι μία από τις πλέον καταξιωμένες εταιρίες υπηρεσιών Πληροφορικής με πάνω από 150 συμβόλαια συντήρησης υλικού-λογισμικού και αυστηρό SLA ως 6 ώρες για την αποκατάσταση προβλημάτων,
ενώ η Seven Cells συγκαταλέγεται στις πλέον έμπειρες και αποτελεσματικές εταιρίες συμβουλευτικών υπηρεσιών ΙΤ (ΙΤ Strategy, IT Procurement, ISO 20000, ISO 27001, PCI DSS, GDPR) και υπηρεσιών IT Security, έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία έργα σε Ελλάδα, Κύπρο και Μέση Ανατολή.
Επιμένοντας στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών τoυς και ακολουθώντας το πλάνο για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων GPDR που ξεκινάει από το Data Identification, το DPIA, την δημιουργία GDPR Management System και φτάνει ως το Audit ολοκληρωμένων συστημάτων, οι δύο εταιρίες συνεργάστηκαν επιτυχώς στη σύσταση μιας ομάδας από IT consultants, Legalconsultants, IT SecurityEngineers και IT SystemEngineers,
ώστε να καλύψουν πλήρως ολόκληρο το εύρος του GDPR, σε ηλεκτρονικό και φυσικό επίπεδο. Επιπρόσθετα, προχώρησαν στην παροχή υπηρεσιών External DPO και GDPR Training, ώστε να προετοιμάσουν κατάλληλα τις εταιρίες και το προσωπικό τους σ’ ό,τι αφορά στην αποτελεσματική συμμόρφωσή τους ως προς το GDPR.
Η απάντηση της Google σχετικά με το πρόστιμο που της επιβλήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Kent Walker
Σε μία ανάρτηση στο blog.google ο αντιπρόεδρος Kent Walker της Google άσκησε κριτική στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να της επιβληθεί πρόστιμο 2,4 δισεκατομμυρίων ευρω.
Όπως ανέφερε , οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν online, θέλουν να βρίσκουν τα προϊόντα που αναζητούν γρήγορα και εύκολα. Και οι διαφημιστές θέλουν να προωθήσουν τα ίδια προϊόντα. Αυτός είναι ο λόγος συνέχισε για τον οποίο η Google εμφανίζει διαφημίσεις για αγορές, συνδέοντας τους χρήστες μας με χιλιάδες διαφημιζόμενους, μεγάλους και μικρούς, με τρόπους που είναι χρήσιμοι και για τους δύο.
Ανέφερε ότι η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις online αγορές υποτιμά την αξία αυτών των γρήγορων και εύκολων συνδέσεων. Ενώ κάποιες ιστοσελίδες συγκρίσεων αγορών θέλουν η Google να τους δίνει το πρωτεύοντα ρόλο, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι χρήστες συνήθως προτιμούν συνδέσμους που τους μεταφέρουν απευθείας στα προϊόντα που θέλουν, και όχι σε ιστότοπους όπου πρέπει να επαναλάβουν τις αναζητήσεις τους.
Υπερασπιζόμενος τη θέση της Google θεωρεί ότι τα σημερινά αποτελέσματα αγορών είναι χρήσιμα και αποτελούν μια πολύ βελτιωμένη έκδοση των διαφημίσεων μόνο για κείμενο που παρουσιάστηκε προ δεκαετίας. Η εμφάνιση διαφημίσεων που περιλαμβάνουν εικόνες, αξιολογήσεις και τιμές ωφελεί, τους διαφημιστές και κυρίως τους χρήστες .
Και είναι εμφανή μόνο όταν τα σχόλιά είναι σχετικά. Χιλιάδες ευρωπαίοι έμποροι χρησιμοποιούν αυτές τις διαφημίσεις για να ανταγωνίζονται με μεγαλύτερες εταιρείες όπως το Amazon και το eBay.
Αναφερόμενος στη θέση της Επιτροπής περί αναποτελεσματικότητας κάποιων ιστότοπων σύγκρισης σε σχέση με κάποιους άλλους , πιστεύει ότι πρέπει να εξεταστούν και πόσοι άλλοι ιστότοποι έχουν αναπτυχθεί σε αυτήν την περίοδο - συμπεριλαμβανομένων πλατφορμών όπως το Amazon και το eBay.
Με τα εργαλεία σύγκρισης της η Amazon, π.χ όπως με τα σχόλιά της, φέρνει κοντά τα εκατομμύρια των λιανοπωλητών με τους καταναλωτές και προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων από αθλητικά παπούτσια μέχρι τα είδη παντοπωλείου, έχει γίνει ένας φοβερός ανταγωνιστής και η πρώτη επιλογή για αναζήτηση προϊόντων.
Και καθώς το Amazon έχει κυριαρχήσει, είναι φυσικό ότι ορισμένες υπηρεσίες σύγκρισης έχουν αποδειχθεί λιγότερο δημοφιλείς από άλλες. Συνέχισε λέγοντας ότι ανταγωνίζεται με την Amazon και άλλους ιστότοπους για αναζητήσεις που σχετίζονται με τις αγορές, προβάλλοντας όλο και πιο χρήσιμες πληροφορίες για το προϊόν.
Τελειώνοντας ανέφερε ότι η χρήση της Google για αναζήτηση προϊόντων, έχει κίνητρο την αποτελεσματική ικανότητα έρευνας κάτι το οποίο δεν έχει χαριστεί αλλά είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς. Eπεσήμανε την διαφωνία της Google στα συμπεράσματα που ανακοινώθηκαν και θα εξετάσει λεπτομερώς την απόφαση της Επιτροπής καθώς και θα προσφύγει στα αρμόδια όργανα της.
Πηγή: blog.google
Σύσταση Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών από το υπ. Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης
Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης ολοκλήρωσε, όπως ενημέρωσε με σχετικό Δελτίο Τύπου (16 Ιουνίου, 2017), τη σύσταση του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών της Ελλάδας, στο οποίο αποτυπώνεται γεωγραφικά (σύστημα GeographicInformation System - GIS) το σύνολο των εγκαταστημένων τηλεπικοινωνιακών δικτυακών υποδομών της χώρας.
Το μητρώο βασίζεται σε ολοκληρωμένη και συνεχώς εξελισσόμενη διαδικτυακή, διαδραστική εφαρμογή (ηλεκτρονικό κόμβο) καταγραφής, πληροφόρησης και σχεδιασμού, μέσα από την οποία οι χρήστες (δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις, πολίτες) θα έχουν διαβαθμισμένη πρόσβαση σ’ ένα σύνολο ψηφιακών υπηρεσιών, σχετικών με τη γεωγραφική αποτύπωση των τηλεπικοινωνιακών δικτυακών υποδομών της χώρας.
Προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τα εγκαταστημένα δίκτυα, στόχος του έργου είναι να συμβάλει καθοριστικά στη βέλτιστη αξιοποίηση των ιδιωτικών επενδύσεων στον τομέα (οικονομίες κλίμακας) και, κατ’ επέκταση, στη μείωση του κόστους ανάπτυξης νέων δικτύων.
Παράλληλα, θα διευκολύνει την αποτελεσματική παρέμβαση του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, όπου κρίνεται σκόπιμο, μέσα από κατάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις-μεταρρυθμίσεις.
Χρησιμοποιώντας το νέο εργαλείο (που ανέπτυξε η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων), οι υπηρεσίες του υπουργείου ήδη επεξεργάζονται και αναλύουν τις διαθέσιμες πληροφορίες, εξάγουν στατιστικά αποτελέσματα και χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία αξιοποιούνται για τη διαμόρφωση και υλοποίηση της πολιτικής στον τομέα της ευρυζωνικότητας, όπως αυτή περιγράφεται στο Εθνικό Σχέδιο Ευρυζωνικής Πρόσβασης Επόμενης Γενιάς (NGA Plan 2014-2020).
Η πρώτη εφαρμογή του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών θα αφορά στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), που -μέσω του ηλεκτρονικού κόμβου- αποκτούν πλέον πρόσβαση στις οδεύσεις και τις εγκαταστάσεις των τηλεπικοινωνιακών δικτύων όλων των εταιρειών-παρόχων σε κάθε Δήμο (επί του γεωγραφικού χάρτη, με τεχνολογίες GIS).
Με βάση τα στοιχεία αυτά, οι ΟΤΑ θα προβαίνουν στον υπολογισμό των τελών χρήσης δικαιωμάτων διέλευσης για όλα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα.
Σε επόμενη φάση, το Ψηφιακό Μητρώο Υποδομών θα επεκταθεί με την αποτύπωση και άλλων δικτύων υποδομών, όπως είναι τα δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, φυσικού αερίου κ.λπ.
Επιπλέον, θα αποτελέσει τη βάση ενός Πληροφοριακού Συστήματος, μέσω του οποίου θα υλοποιείται η υποβολή αιτήσεων έγκρισης/χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης σ’ όλη τη χώρα (onestopshop), στο πλαίσιο υλοποίησης των μέτρων μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, σύμφωνα με τον ν. 4463/2017.
Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης ολοκλήρωσε, όπως ενημέρωσε με σχετικό Δελτίο Τύπου (16 Ιουνίου, 2017), τη σύσταση του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών της Ελλάδας, στο οποίο αποτυπώνεται γεωγραφικά (σύστημα GeographicInformation System - GIS) το σύνολο των εγκαταστημένων τηλεπικοινωνιακών δικτυακών υποδομών της χώρας.
Το μητρώο βασίζεται σε ολοκληρωμένη και συνεχώς εξελισσόμενη διαδικτυακή, διαδραστική εφαρμογή (ηλεκτρονικό κόμβο) καταγραφής, πληροφόρησης και σχεδιασμού, μέσα από την οποία οι χρήστες (δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις, πολίτες) θα έχουν διαβαθμισμένη πρόσβαση σ’ ένα σύνολο ψηφιακών υπηρεσιών, σχετικών με τη γεωγραφική αποτύπωση των τηλεπικοινωνιακών δικτυακών υποδομών της χώρας.
Προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για τα εγκαταστημένα δίκτυα, στόχος του έργου είναι να συμβάλει καθοριστικά στη βέλτιστη αξιοποίηση των ιδιωτικών επενδύσεων στον τομέα (οικονομίες κλίμακας) και, κατ’ επέκταση, στη μείωση του κόστους ανάπτυξης νέων δικτύων.
Παράλληλα, θα διευκολύνει την αποτελεσματική παρέμβαση του Υπουργείου ΨΗΠΤΕ, όπου κρίνεται σκόπιμο, μέσα από κατάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις-μεταρρυθμίσεις.
Χρησιμοποιώντας το νέο εργαλείο (που ανέπτυξε η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων), οι υπηρεσίες του υπουργείου ήδη επεξεργάζονται και αναλύουν τις διαθέσιμες πληροφορίες, εξάγουν στατιστικά αποτελέσματα και χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία αξιοποιούνται για τη διαμόρφωση και υλοποίηση της πολιτικής στον τομέα της ευρυζωνικότητας, όπως αυτή περιγράφεται στο Εθνικό Σχέδιο Ευρυζωνικής Πρόσβασης Επόμενης Γενιάς (NGA Plan 2014-2020).
Η πρώτη εφαρμογή του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών θα αφορά στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), που -μέσω του ηλεκτρονικού κόμβου- αποκτούν πλέον πρόσβαση στις οδεύσεις και τις εγκαταστάσεις των τηλεπικοινωνιακών δικτύων όλων των εταιρειών-παρόχων σε κάθε Δήμο (επί του γεωγραφικού χάρτη, με τεχνολογίες GIS).
Με βάση τα στοιχεία αυτά, οι ΟΤΑ θα προβαίνουν στον υπολογισμό των τελών χρήσης δικαιωμάτων διέλευσης για όλα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα.
Σε επόμενη φάση, το Ψηφιακό Μητρώο Υποδομών θα επεκταθεί με την αποτύπωση και άλλων δικτύων υποδομών, όπως είναι τα δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, φυσικού αερίου κ.λπ.
Επιπλέον, θα αποτελέσει τη βάση ενός Πληροφοριακού Συστήματος, μέσω του οποίου θα υλοποιείται η υποβολή αιτήσεων έγκρισης/χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης σ’ όλη τη χώρα (onestopshop), στο πλαίσιο υλοποίησης των μέτρων μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, σύμφωνα με τον ν. 4463/2017.
Πηγή: Υπουργείο ψηφιακής πολιτικής τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης
FOSSCOMM 2017 στις 4-5 Νοεμβρίου 2017 στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Στις 4-5 Νοεμβρίου 2017 στις εγκαταστάσεις του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου θα διοργανωθεί η FOSSCOMM 2017, το μεγαλύτερο ετήσιο συνέδριο ανοιχτού λογισμικού και τεχνολογιών στη Ελλάδα.
H Fosscomm οργανώνεται από τις Ελληνικές κοινότητες του Ελεύθερου και Ανοιχτού Λογισμικού σε διαφορετική πόλη κάθε χρόνο, και συμμετέχουν σε αυτή κοινότητες, προγραμματιστές και εταιρείες που ασχολούνται με τις Ανοιχτές Τεχνολογίες.
Στη Fosscomm συμμετέχουν κάθε χρόνο περισσότεροι από 500 σύνεδροι. Μέχρι τώρα έχουν διοργανωθεί συνολικά 9 συνέδρια Fosscomm ξεκινώντας από το 2008 σε Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Σέρρες, Αθήνα, Λαμία, Αθήνα, και Πειραιά αντίστοιχα.
Οι προετοιμασίες για την FOSSCOMM 2017 έχουν ήδη ξεκινήσει. Όλοι στην ομάδα του FOSSCOMM 2017 σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο εργάζονται πυρετωδώς για την πραγματοποίηση του συνεδρίου στις 4 και 5 Νοεμβρίου στο χώρο του Πανεπιστημίου.
Δείτε την ιστοσελίδα της Fosscomm 2017
Ακολουθήστε την FOSSCOMM 2017 στο facebook,
Καταχωρίστε Προτάσεις στο Fosscomm 2017 ή/και στο email επικοινωνίας
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στον Ψηφιακό Πολιτισμό από το Πανεπιστήμιο Πειραιά
Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης με αντικείμενο τον Ψηφιακό Πολιτισμό δημιούργησε το Πανεπιστήμιο Πειραιά, με προοπτική να λειτουργήσει από το επερχόμενο σχολικό έτος.
Στόχος της κατεύθυνσης «Ψηφιακός Πολιτισμός» είναι η εκπαίδευση και κατάρτιση επιστημόνων για την ανάδειξη, προστασία, προβολή και διαχείριση του πολιτιστικού αποθέματος, με τη συμβολή προηγμένων τεχνολογιών Πληροφορικής, με δεδομένο ότι η χώρα μας διαθέτει πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα σε μια ήπειρο (Ευρώπη) που αποτελεί και η ίδια πολιτιστική υπερδύναμη.
Όπως προκύπτει, άλλωστε, από τον σχεδιασμό και την κατάρτιση του Αναπτυξιακού Προγραμματισμού σε εθνικό &ευρωπαϊκό επίπεδο, η αναπτυξιακή στρατηγική περιλαμβάνει τη σύγκλιση Ψηφιακών Τεχνολογιών και Πολιτισμού, δημιουργώντας παρεμβάσεις που στοχεύουν στην ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς,
στη στήριξη της δημιουργικής βιομηχανίας και του σύγχρονου πολιτισμού, στην ενίσχυση της «εμπειρίας του χρήστη» μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας αλλά και την προώθηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στα πεδία του Πολιτισμού και του Τουρισμού.
Η κατεύθυνση του ΠΜΣ «Ψηφιακός Πολιτισμός» εφοδιάζει τους φοιτητές με τις κατάλληλες γνώσεις επί των τελευταίων τάσεων που επικρατούν παγκοσμίως στο αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο του «Ψηφιακού Πολιτισμού», το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μοντέλα 3D γραφικών, μικτή πραγματικότητα, κινητές τεχνολογίες διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επεξεργασία σημάτων και πολυμέσων με τελικό σκοπό τη βέλτιστη ψηφιακή διαχείριση, καταγραφή και επιμέλεια της πολιτισμικής κληρονομιάς αλλά και των πτυχών του σύγχρονου πολιτισμού.
Στο Π.Μ.Σ. (M.Sc.) γίνονται δεκτοί, έπειτα από επιλογή, πτυχιούχοι Τμημάτων Πληροφορικής, Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών, Πολυτεχνείων ή Πολυτεχνικών Σχολών, Θετικών Επιστημών Πανεπιστημίων, Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., Μηχανικών Τ.Ε., Σχολών Θετικών ή Τεχνολογικών Επιστημών, Τμημάτων Ψηφιακών Μέσων, Επικοινωνίας & Πολιτισμικής Διαχείρισης ή/
και άλλων συναφών με την κατεύθυνση ειδικοτήτων, καθώς και πτυχιούχοι Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων ή Πολυτεχνικών Σχολών και ΤΕΙ ή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. της ημεδαπής, αλλά και ομοταγών Ιδρυμάτων ΑΕΙ της αλλοδαπής.
Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων λήγει τη Δευτέρα, 24 Ιουλίου και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τη δομή των μαθημάτων στo link:
Ο κόσμος μέσα απο τα μάτια το VR
Η εικονική πραγματικότητα βοηθά τους δημιουργούς να φέρουν το κοινό τους σε νέους, καταπληκτικούς και ακόμη και αδύνατους για επίσκεψη χώρους. Ως θεατές, θα βλέπετε μια εντελώς νέα γωνία σε εκπομπές, σπορ και συναυλίες που σας ενδιαφέρουν.
Μπορείτε να περπατήσετε στον Πύργο του Άιφελ, να βουτήξετε στο βυθό του Μεγάλου κοραλλιογενούς υφάλου ή να πάρετε μια νέα προοπτική συναντώντας ανθρώπους πρόσωπο με πρόσωπο με τρόπο που δεν είναι εφικτός με μια επίπεδη θέα του κόσμου.
{youtube}rttK4mK_kuc{/youtube}
Γνωρίζουμε ότι τα βίντεο εικονικής πραγματικότητας μπορούν να είναι πραγματικά πιστά, γι 'αυτό βλέπουμε τις επενδύσεις στην υποστήριξη μορφών 360 και VR να αυξάνονται για περισσότερα από δύο χρόνια. Και σήμερα, το βίντεο εικονικής πραγματικότητας είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να ζήσετε ¨εικονικά.¨
Ωστόσο, υπάρχει η ανάγκη από δημιουργούς και θεατές να ανεβάσουν και να δουν ακόμα πιο συναρπαστικά βίντεο στο YouTube. Έτσι, αναπτύσσεται με την ομάδα του Daydream της Google σε μια ολοκαίνουργια μορφή βίντεο, που ονομάζεται VR180, που θα κάνει ακόμα πιο εύκολο τη δημιουργία περιεχομένου VR.
Τα βίντεο VR180 εστιάζουν σε αυτά που είναι μπροστά σας, έχουν υψηλή ανάλυση και φαίνονται εξαιρετικά στην επιφάνεια εργασίας και στο κινητό. Μεταβαίνουν απρόσκοπτα σε μια εμπειρία VR όταν βλέπουν με Cardboard, Daydream και PSVR, που σας επιτρέπουν να βλέπετε τις εικόνες στερεοσκοπικά σε 3-D, όπου τα κοντινά πράγματα φαίνονται κοντά και τα πράγματα φαίνονται πολύ μακριά.
Το VR180 υποστηρίζει επίσης τα βίντεο livestreaming , ώστε οι δημιουργοί και οι οπαδοί να μπορούν να συναντιούνται σε πραγματικό χρόνο.
Οι δημιουργοί , θα μπορούν να ρυθμίζουν και να προβάλλουν τα βίντεό τους όπως θα έκαναν κανονικά με οποιαδήποτε άλλη φωτογραφική μηχανή. Και, σύντομα, θα μπορούν να επεξεργαστούν χρησιμοποιώντας γνωστά εργαλεία όπως το Adobe Premiere Pro. Από vlogs, μαθήματα μακιγιάζ σε μουσικά βίντεο - τα βίντεό σας θα δουλεύουν τέλεια σε VR.
Αλλά η υποστήριξη του format είναι μόνο η αρχή. Είναι σημαντικό και η δημιουργία καμερών που να μπορούν να υποστηρίζουν την εικονικη πραγματικότητα . Η ομάδα Daydream συνεργάζεται με διάφορους κατασκευαστές για να κατασκευάσει κάμερες που να υποστηρίζουν το VR180.
Αυτές οι κάμερες δεν είναι μόνο καλές για τους δημιουργούς που θέλουν να κάνουν εύκολα το περιεχόμενο VR, αλλά και για όποιους θέλουν να κινηματογραφήσουν πραγματικά ¨ζωντανές¨ στιγμές της ζωής τους. Θα είναι τόσο εύκολο στη χρήση όσο και οι κάμερες point-and-shoot, για περίπου την ίδια τιμή.
Τα βίντεο και livestreaming θα είναι εύκολο να μεταφορτωθούν στο YouTube. Οι μεγάλοι κατασκευαστές YI, Lenovo και LG ετοιμάζουν τα προϊόντα του να βρεθούν στα ράφια αυτό το χειμώνα. Για άλλους κατασκευαστές, υπάρχει ένα πρόγραμμα πιστοποίησης VR180 και ο Z CAM θα είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές.
H Google δίνει την δυνατότητα να μάθετε περισσότερα και εγγραφείτε για ενημερώσεις στη διεύθυνση vr.google.com/vr180. Επίσης επιλέξιμοι δημιουργοί μπορούν να δανειστούν κάμερας δυνατότητα VR180 από έναν από τους χώρους μας YouTube σε όλο τον κόσμο.
Το VR180 θα ξεκλειδώσει ευκαιρίες για όποιον θέλει να κάνει εύκολα τις μνήμες VR. Μόλις αρχίζει να είναι κατανοητό την τι είναι δυνατό και ανυπομονούμε να δούμε τα νέα VR video!
Πηγή: blog.google
25 ομάδες εντάσσονται στο πρόγραμμα InventICT και συνεχίζουν
Από το σύνολο των 64 προτάσεων που είχαν κατατεθεί στη θερμοκοιτίδα INVENT, 25 νέα επιχειρηματικά σχήματα προκρίθηκαν για να προχωρήσουν στον επόμενο γύρο επώασης.
Η αξιολόγησή από το επιστημονικό συμβούλιο της θερμοκοιτίδας διεξήχθη το τριήμερο 22-25 Μαΐου 2017 με τη συμβολή και του διεθνούς οργανισμού SO Kwadraat και όλες οι ομάδες κλήθηκαν να παρουσιάσουν το επιχειρηματικό τους σχέδιο στα αγγλικά.
Οι 25 που εντάσσονται πλέον στη θερμοκοιτίδα αποτελούνται από νέους επιστήμονες υψηλού εκπαιδευτικού επιπέδου -κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων - με την πλειονότητά τους να προέρχεται από τις σχολές του ΕΜΠ και τις συνεργαζόμενες σχολές του προγράμματος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Πολυτεχνείο Θράκης)
ενώ τα επιχειρηματικά σχήματα που παρουσιάστηκανδίνουν καινοτόμες λύσεις σε τομείς όπως το περιβάλλον, η υγεία, ο αθλητισμός, το gaming, τα τρόφιμα, ο τουρισμός, η ναυτιλία και το εμπόριο.
Στην επόμενη φάση του προγράμματος, οι ομάδες που προκρίθηκαν θα λάβουν υποστηρικτικές υπηρεσίες εξατομικευμένης συμβουλευτικής, μεθοδολογία που έχει αναπτύξει το ΕΜΠ σε συνεργασία με τον οργανισμό SO Kwadraat, με τη συμβολή των ID-GC και του διεθνούς δικτύου συνεργατών τους.
Συνεργαζόμενοι μέντορες και coaches από τον ακαδημαϊκό και επιχειρηματικό χώρο θα καθοδηγήσουν πλέον τους νέους επιχειρηματίες μέσω πρακτικών εργαλείων και παραδειγμάτων, με στόχο την αξιολόγηση και επανεκτίμηση των επιχειρηματικών τους σχεδίων και την από κοινού εξέλιξη της επιχειρηματικής τους ιδέας και της υλοποίησής της.
Το Invent ICT είναι ένα εγχείρημα κοινής συνεργασίας της θερμοκοιτίδας ΕΠΙ.νοώ του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών &Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και των IndustryDisruptors - GameChangers (ID-GC), με τη στήριξη της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ).
Το πρόγραμμα υποστηρίζει την ανάπτυξη νέων και βιώσιμων επιχειρήσεων,με στόχο να συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και την ανάσχεση του braindrain, που επηρεάζει αρνητικά τις προοπτικές οικονομικής ανάκαμψης στη χώρα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Invent ΙCT, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο Invent ICT και την αντίστοιχη σελίδα στο Facebook Invent4ICT
Ψηφιακό Συμβούλιο «κορυφής» απέκτησε ο δήμος Αθηναίων
Η Αθήνα απέκτησε Ψηφιακό Συμβούλιο, ένα συμβουλευτικό όργανο βασισμένο στις αντίστοιχες διεθνείς καλές πρακτικές, το οποίο θα ενισχύει και θα παρέχει στην πόλη την αναγκαία εμπειρία σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας.
Το Συμβούλιο συνεδρίασε ήδηγια πρώτη φορά υπό τον Γιώργο Καμίνη, στο Δημαρχείο της Αθήνας, με τη συμμετοχή εννέα Διευθ. Συμβούλων (CEO) των μεγαλύτερων εταιριών Πληροφορικής &Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα και τον κόσμο, καθώς και διακεκριμένων επιστημόνων από τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα της πόλης.
«Το Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας θα λειτουργεί συμβουλευτικά προς τον δήμαρχο, με σκοπό να προσφέρει τεχνογνωσία και καλές πρακτικές» υπογράμμισε ο δήμαρχος Αθηναίων, ευχαριστώντας τους συμμετέχοντες για τη δέσμευσή τους να συμβάλουν στην ανάπτυξη της ψηφιακής δυναμικής της Αθήνας.
«Είναι τιμή και συνάμα μεγάλη ευθύνη, όταν τόσο μεγάλες εταιρίες συνεισφέρουν στην προσπάθεια του Δήμου Αθηναίων να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει στον πολίτη»
δήλωσε ο κ. Καμίνης, ο οποίος περιγράφοντας τους στόχους στους οποίους συμφώνησαν τα μέλη του Ψηφιακού Συμβουλίου, επεσήμανε πως «Αποστολή του είναι τα μέλη του να βοηθήσουν την πόλη με τεχνογνωσία και καλές πρακτικές, έτσι ώστε όλοι μαζί να συμβάλουμε στη διάχυση της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε γειτονιά αλλά και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην Αθήνα.
Μια ανταγωνιστική έξυπνη πόλη εξασφαλίζει καλύτερη ποιότητα ζωής για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, ταχύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, αποτελεσματικότερη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και βεβαίως διαφάνεια στον τρόπο λήψης των αποφάσεων».
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής του δήμου Αθηναίων, ο δήμαρχος Αθηναίων προχώρησε τον περασμένο Απρίλιο στη θεσμοθέτηση ChiefDigitalOfficer για την Αθήνα,τοποθετώντας στη θέση αυτή τον Κωνσταντίνο Χαμπίδη.
Στο Ψηφιακό Συμβούλιο της Αθήνας συμμετέχουν: η Πέγκυ Αντωνάκου,Διευθ. Σύμβουλος της Microsoft, ο Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος της Accenture, o Σπύρος Πουλίδας Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος της IBM, o Αθαν. Έξαρχος Πρόεδρος &Διευθ. Σύμβουλος της Nokia,
ο Αντώνης Μονοκρούσος Πρόεδρος &Διευθ. Σύμβουλος της Oracle, o Ανδρέας Ξηρόκωστας Πρόεδρος &Διευθ. Σύμβουλος της SAP Ελλάδος, ο Μιχάλης Τσαμάζ Πρόεδρος &Διευθ. Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, ο Χάρης Μπρουμίδης Πρόεδρος &Διευθ. Σύμβουλος της Vodafone και ο Νάσος Ζαρκαλής Πρόεδρος &Διευθ. Σύμβουλος της WIND.
Συμμετέχουν,επίσης,εκ μέρους της Ακαδημαϊκής Κοινότητας οι καθηγητές Διομήδης Σπινέλλης από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γιάννης Ιωαννίδης από το Εθνικό &Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών καιΓιάννης Καλογήρου και Νεκτάριος Κοζύρης από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης έχει δεσμευτεί να επιταχύνει την ψηφιακή ανάπτυξη και να αξιοποιήσει την τεχνολογία προκειμένου να αντιμετωπίσει τις μεγαλύτερες προκλήσεις της πόλης και ήδη από το 2014 λειτουργεί το Innovathens, ο κόμβος στήριξης Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης.
Η Αθήνα έχει εξασφαλίσει την υποστήριξη παγκόσμιων ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και η BloombergAssociates, ενώ έχει επιλεγείστο Δίκτυο των «100 ResilientCities», μια πρωτοβουλία που στηρίζει το RockefellerFoundation.
Μέσω του Ψηφιακού Συμβουλίου, η Αθήνα δεσμεύεται ουσιαστικά -σε συνεργασία με κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και βασικούς εταίρους- να αναπτύξουν στρατηγικές για τη βελτίωση της ζωής των Αθηναίων, βασισμένες στην τεχνολογία.
Ο συντονισμός για τη συγκρότηση του Ψηφιακού Συμβουλίου έγινε από το AthensPartnership.
Πηγή: Δήμος Αθηναίων
Συγκρότηση σε σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΠΕ
Στις 20 Ιουνίου 2017, ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες συγκρότησης σε σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΠΕ, που προέκυψε από τις εκλογές της Γενικής Συνέλευσης της 15ης Ιουνίου 2017.
Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:
Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου
Τάσος Τζήκας, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΕ
Α΄ Εκτελεστική Αντιπρόεδρος
Γιώτα Παπαρίδου, AGILTECH ΑΕ
Β΄ Αντιπρόεδρος
Αντώνης Τσιμπούκης, CISCO SYSTEMS ΑΕ
Γενική Γραμματέας
Ειρήνη Νικολαΐδη, ΟΤΕ ΑΕ
Ειδικός Γραμματέας
Σπύρος Πουλίδας, IBM ΕΛΛΑΣ ΑΕ
Ταμίας
Αντώνης Τζωρτζακάκης, WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ
Μέλος ΔΣ
Βασίλης Ορφανός, CORESEC AE
Μέλος ΔΣ
Κωνσταντίνος Τζοάννης, TCS TOOLBOX CONSULTING SERVICES IKE
Μέλος ΔΣ
Στυλιανός Χριστάκος, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΙΣ ΜΕΠΕ.
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΠΕ, κύριος Τάσος Τζήκας, ο οποίος εκλέγεται για τέταρτη συνεχή θητεία, σημείωσε: “Είναι μεγάλη τιμή, για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο και έμενα προσωπικά, η εμπιστοσύνη που μας δείχνει ο κλάδος και τα μέλη μας, για μία ακόμη φορά. Το όραμα μας, να γίνουν οι ψηφιακές τεχνολογίες βασική συνιστώσα ανάπτυξης για την οικονομία τα επόμενα χρόνια, για να ξεπεράσουμε την κρίση και να δημιουργήσουμε μία νέα στρατηγική βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών είναι η μόνιμη πυξίδα που κατευθύνει το στρατηγικό σχεδιασμό του ΣΕΠΕ και τις καθημερινές παρεμβάσεις μας. Η Ελλάδα την επόμενη πενταετία θα πρέπει να καταξιωθεί στο διεθνή οικονομικό χάρτη ως μια χώρα που παράγει τεχνολογία. Διαθέτουμε και τις επιχειρήσεις και το ανθρώπινο δυναμικό για να το πετύχουμε”.
Πηγή: ΣΕΠΕ
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77