Tech & Business

Φανατικοί θεατές eSports οι Έλληνες teenagers

Φανατικοί θεατές eSports οι Έλληνες teenagers

Το επιβεβαιώνει η νέα έκδοση της ετήσιας έρευνας της PayPal και της Super Dataγια τα ηλεκτρονικά αθλήματα


Μια από τις πιο προσοδοφόρες τεχνολογικές αγορές στην Ευρώπη και τον κόσμο, είναι αυτή των ηλεκτρονικών αθλημάτων (eSports) που, μάλιστα, έχει πολύ περισσότερες προεκτάσεις, καθώς (σε αντιστοιχία και με όσα συμβαίνουν στο χώρο της αυτοκίνησης), όσα δοκιμάζονται στους αγώνες βρίσκουν σταδιακά το δρόμο προς την καθημερινότητά μας.

Όπου υπάρχει χρήμα, όμως, υπάρχει και ανάγκη διαχείρισής του. Η γνωστή και μη εξαιρεταία PayPal, λοιπόν, έχει κάθε λόγο να πραγματοποιεί κάθε χρόνο έρευνες, για την αγορά αυτή, ώστε να γνωρίζει τι γίνεται σ’ αυτό το «οικοσύστημα» πελατών της.

Και βέβαια, έχει κάθε λόγο να χαίρεται, καθώς η πιο πρόσφατη έρευνα -την οποία πραγματοποίησε με τη συνδρομή της Super Data- έδειξε πως τα έσοδα στην ευρωπαϊκή αγορά των eSports θα αγγίξουν φέτος τα 325 εκατομμύρια δολάρια.

Η ρωσική αγορά των eSports είναι η πιο κερδοφόρα

Η Ρωσία είναι πρώτη σε κερδοφορία, σύμφωνα με την έρευνα, με έσοδα της τάξης των 38 εκατομ. δολαρίων το 2017, ενώ τα συνολικά κέρδη από τα ηλεκτρονικά αθλήματα την ίδια χρονιά στην Ευρώπη άγγιξαν τα 253 εκατομ. δολάρια.

Η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση από το τέλος, ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες, με έσοδα 850.000 δολαρίων, πάνω μόνο από την Ουγγαρία (570.000 δολάρια).

Όμως, οι ειδικοί προβλέπουν ότι η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς στη χώρα μας θα φτάσει το 17-18% φέτος, ξεπερνώντας τις περσινές εκτιμήσεις.

Βρίσκεται μεν σαφώς κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 29%, αλλά ήδη πιο ψηλά από την Ιταλία (15%) και την Ιρλανδία (5%), ενώ παρουσιάζει αντίστοιχο ρυθμό με τη Δανία (18%) και τη Γαλλία (19%).

Τα συνολικά έσοδα από τα ηλεκτρονικά αθλήματα στην Ευρώπη το 2018 εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 325 εκατομ. δολάρια. Υπάρχουν περίπου 27 εκατομ. άνθρωποι που ασχολούνται ενεργά με τα eSports, εκ των οποίων οι 437.000 είναι Έλληνες.

Οι αναλυτές προβλέπουν σταθερή ανοδική τάση και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση – το αντίστοιχο κοινό εκτιμάται ότι θα ανέβει κατά 17% ως το τέλος του 2019 (σε σύγκριση με το 2017).

1 στους 5 Έλληνες θεατές ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι έφηβος

Καθώς τα eSports με τις συναφείς δραστηριότητες είναι ευρέως συνυφασμένα με τους νεαρότερους σε ηλικία ανθρώπους, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το 71% του ελληνικού κοινού των ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι ηλικίας 13 - 34 ετών.

Ενώ η μεγαλύτερη ηλικιακή κατηγορία είναι εκείνη των 25-34 ετών (28%), η ομάδα των εφήβων ηλικίας 13-17 ετών αντιστοιχείστο 19%, καταδεικνύοντας πόσο δημοφιλή είναι τα eSports στους teenagers αλλά και στην απόλυτα εξοικειωμένη με την τεχνολογία GenerationZ, η οποία διαμορφώνει άλλωστε τις τάσεις της βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών.

Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη, το οποίο η χώρα μας μοιράζεται με τη Γαλλία, τη Βουλγαρία(19%), ελάχιστα πάνω από τη Νορβηγία (18%). Εκτός «γηραιάς ηπείρου», την πρώτη θέση κατέχουν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με 24%.

Οι Έλληνες παίκτες άνω των 45 ετών σημειώνουν πολύ χαμηλά ποσοστά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Αυξάνει το γυναικείο κοινό στην Ελλάδα

Τα eSports και το gaming θεωρούνται γενικά «ανδρική υπόθεση» αλλά, όσο μεγαλώνει η αγορά, τόσο περισσότερο επηρεάζει και την ισότητα των δυο φύλων.

Το 2017, η πλέον «γυναικοκρατούμενη» αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων ήταν η σουηδική, με ποσοστό 25% των γυναικών να ασχολούνται με τα eSports, ενώ ακολουθούν η Πολωνία (24%) και η Γαλλία (23%).

Στην Ελλάδα, το 19% του κοινού απαρτίζεται από γυναίκες (15% το 2016), ενώ ο συνολικός μέσος όρος στην Ευρώπη πέρυσι ήταν μόλις 18%. Οι μεγαλύτερες διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα σημειώθηκαν στην Βουλγαρία, την Ισπανία και την Ιταλία, όπου μόλις το 11-13% του αντίστοιχου κοινού ήταν γυναικείο.

Η κοινότητα των ηλεκτρονικών αθλημάτων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα διαθέτει ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, με ποσοστό 14%.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, για λογαριασμό της PayPal, ο Managing Director στη Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη, Ματ Κομορόφσκι, τόνισε πως «η συγκεκριμένη αγορά διευρύνεται με σταθερό ρυθμό, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να κατανοούν τι σημαίνουν εν τέλει τα ηλεκτρονικά αθλήματα και παρακολουθούν πλέον τακτικά αγώνες eSport».

Εξέφρασε τη βεβαιότητα πως «η τοπική αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων θα έχει σταθερή άνοδο και υπογράμμισε πως « ΗPayPal χαίρεται να συνδράμει τους online gamers στην αναζήτηση των πιο καινούργιων skins ή άλλων ειδών, παρέχοντας την ασφαλέστερη πλατφόρμα πληρωμών, η οποία επιτρέπει στους χρήστες γρήγορες και εύκολες πληρωμές σε πάνω από 200 χώρες ανά τον κόσμο».

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search