Tech & Business

6 στους 10 Έλληνες δεν γνωρίζει τι είναι το GDPR σύμφωνα με την Pollfish

6 στους 10 Έλληνες δεν γνωρίζει τι είναι το GDPR σύμφωνα με την Pollfish

Στοιχεία έρευνας της Pollfish που θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο IMC18

Μια αποκλειστική έρευνα έρχεται να διαφωτίσει τη σχέση σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή και ψηφιακής διαφήμισης στο IMC18, την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου.

Με ακτινοβολία διεθνούς φήμης – και ελληνικές ρίζες - η πλατφόρμα ερευνών Pollfish και ο συνιδρυτής της Ζήσης Μπέλλας θα αποκρυπτογραφήσει τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα πάντα γύρω από την ψηφιακή επικοινωνία και διαφήμιση.

Η έρευνα που έγινε αποκλειστικά για το IMC18, αναμένεται να αναδείξει την τάση για καυτά θέματα της αγοράς όπως το ad-blocking, την άποψη των Ελλήνων για τη ψηφιακή διαφήμιση, τον επιθυμητό τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου και τη στάση τους απέναντι στη συλλογή δεδομένων.

Για την πλήρη agenda, τα special events του #IMC18 που διεξάγεται την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου, και για να κλείσετε θέση σας στο μέλλον, επισκεφθείτε το www.imc18.gr.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search