H ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, μαζί με επιχειρήσεις που ηγούνται της προσπάθειας για επιστροφή στο δρόμο της ανάπτυξης προετοιμάζοντας την επόμενη ημέρα στη χώρα, τιμήθηκε στην Τελετή Απονομής των βραβείων «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας», που διοργάνωσε για τέταρτη χρονιά η Direction Business Network.
Στην Τελετή Βράβευσης, που έλαβε χώρο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία περίπου 600 υψηλόβαθμων στελεχών, επιβραβεύθηκαν επιχειρήσεις που πρωταγωνιστούν στο πεδίο της πραγματικής οικονομίας, κατορθώνοντας συνεχώς να αναπτύσσονται και να ξεπερνούν τις προκλήσεις του δύσκολου γενικού περιβάλλοντος.
Τα βραβεία που απονεμήθηκαν βασίζονται στα επίσημα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών, όπως αποτυπώνονται στους ισολογισμούς που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Βusiness Reports.
Τη βραδιά άνοιξε ο εκδότης - διευθυντής της Direction Business Network, Ευάγγελος Παπαλιός, ο οποίος τόνισε πως «όσοι βραβεύονται εκπροσωπούν τη νησίδα της ανάπτυξης και της αισιοδοξίας, πάνω στην οποία θα πρέπει να στηριχθεί η ανάκαμψη της χώρας».
Αναλυτικότερα, η ACS τιμήθηκε στον τομέα «Οι Πρωταγωνιστές των Κλάδων», καθώς αποτελεί την κορυφαία επιχείρηση του κλάδου «Υπηρεσίες Ταχυμεταφοράς», με βάση τον κύκλο εργασιών, τα κέρδη προ φόρων και τα ταμειακά της διαθέσιμα.
Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACS κ. Κώστας Μενεγάκης, που παρέλαβε το βραβείο: «Η βράβευση και η αναγνώριση της ACS, ανάμεσα στις δυναμικότερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της χώρας, τιμά ιδιαίτερα την εταιρεία και αναδεικνύει για άλλη μια φορά την ηγετική της θέση στην αγορά, βάσει και αντικειμενικών οικονομικών δεικτών και κριτηρίων.
Δεν είναι τυχαίο ότι η ACS αποτελεί την πλέον οικονομικά υγιή και τεχνολογικά εξελιγμένη επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και απλού ταχυδρομείου, λόγω της σταθερά αυξανόμενης κερδοφορίας, των επενδύσεων και του μηδενικού δανεισμού, γεγονός που την καθιστά ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για τις ταχυδρομικές ανάγκες των συνεργατών της, καθώς και για την έγκαιρη και ασφαλή απόδοση των αντικαταβολών τους.»
Η πολυετής συνεργασία της ΕΛΕΔ με τη γνωστή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ συνεχίζεται, πραγματοποιεί “απόβαση” στη Μεγάλη Βρετανία και η νέα international ιστοσελίδα είναι γεγονός.
Η μελέτη, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της νέας ιστοσελίδας, http://www.mykrikri.co.uk/, πραγματοποιήθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου με σκοπό το κοινό της Μεγάλης Βρετανίας να γνωρίσει το στραγγιστό και αγαπημένο γιαούρτι 0% και 10%.
Η νέα ιστοσελίδα έχει Responsive Design και προσφέρει στο χρήστη, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί (smartphone, tablet κ.α.), άνετη και γρήγορη περιήγηση στα προϊόντα και στις συμβουλές για μία ισορροπημένη διατροφή.
Το “My Authentic Greek Yogurt” θα αγαπηθεί από τους Βρετανούς και αυτό γιατί συνδυάζει ισορροπημένα την τέλεια γεύση με τα πιο αγνά υλικά και με 100% ελληνικό γάλα ημέρας.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Ελλάδας αποτελεί μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης για τη χώρα. To ThinkDigital Group (TDG) έχοντας ενεργό ρόλο στον ψηφιακό εκδημοκρατισμό της χώρας από το 2006 συνδράμει προς αυτή την κατεύθυνση σε συνεργασία με την πρωτοβουλία “Repositioning Greece” του Ecali Club.
Tο Digital Transformation event θα είναι το πρώτο σε μία σειρά από αντίστοιχες ετήσιες συναντήσεις κορυφαίων προσωπικοτήτων του χώρου. Πρόκειται για τους ανθρώπους που διαμορφώνουν με την δραστηριότητά τους, τους στόχους και τον σχεδιασμό του ψηφιακού μετασχηματισμού με σκοπό το ευρύτερο όφελος της κοινωνίας μας.
Εξέχων καλεσμένος στην εναρκτήρια εκδήλωση θα είναι ο Nicholas Negroponte, ένας από τους πρώτους «ψηφιακούς προφήτες» της εποχής μας, ιδρυτής του MIT Media Lab και του φιλανθρωπικού οργανισμού One Laptop per Child, καθώς και συγγραφέας του εμβληματικού και προφητικού βιβλίου “Being Digital” (1995).
Το Repositioning Greece: Digital Transformation business gala θα λάβει χώρα την Πέμπτη 28 Ιουνίου στο Ecali Club. Την εκδήλωση θα προλογίσει ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του TDG.
Η εκδήλωση γίνεται με την υποστήριξη του ThinkDigital Group.
18 χρόνια εμπειρίας, 24 εξαγωγικής δραστηριότητας, 7 γραφεία σ’ όλον τον κόσμο!
We do speak…global e-Bizz!
Με το βραβείο Εξωστρέφειας τιμήθηκε η Generation Y International e-Business Experts στα e-BIZZ AWARDS 2018, που απονεμήθηκαν στο πλαίσιο του 7ου e-Business and Social Media World Conference, την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 στο Wydham Grand Athens!
Κατά τη διάρκεια της μεγάλης γιορτής του ψηφιακού επιχειρείν και της digital επικοινωνίας, η Generation Y διακρίθηκε για ακόμα μία φορά για τις υψηλές της επιδόσεις, αυτή τη φορά στον τομέα της εξαγωγικής δραστηριότητας και της διεθνούς ανάπτυξης.
Με δυναμική παρουσία σε 24 χώρες διεθνώς και αξιοποιώντας τη 18ετή εμπειρία και την ηγετική της θέση στον χώρο του eBusiness και Digital Transformation στην ελληνική και διεθνή αγορά, η Generation Y συνεχίζει σταθερά να ενισχύει τον εξαγωγικό της προσανατολισμό.
H επιτυχημένη υλοποίηση σημαντικών διεθνών projects την έχουν εφοδιάσει με το απαραίτητο multicultural mindset, για να μπορεί να εντοπίζει, να καταγράφει και να αναλύει τη διαφορετική παλέτα αναγκών της κάθε αγοράς, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και λύσεις .
Η εταιρεία, ήδη από το 2004, με την πρώτη εξαγωγή της στη Μεγάλη Βρετανία, συνεχίζει να παρουσιάζει μερικά πραγματικά απαιτητικά και την ίδια στιγμή απόλυτα επιτυχημένα case studies παγκοσμίως, αποδεικνύοντας την αναπτυξιακή δυναμική του ελληνικού κλάδου παροχής υπηρεσιών e-business.
Αναφερόμενη στη σημαντική αυτή διάκριση της Generation Y, στα e-BIZZ AWARDS 2018, η Εμπορική Διευθύντρια της Generation Y, κ. Νανά Ιωακειμίδου, εξέφρασε τη μεγάλη της ικανοποίηση, τονίζοντας: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η εντεινόμενη εξωστρέφειά μας και η επαγγελματική προσέγγιση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών κάθε νέας αγοράς στην οποία επεκτεινόμαστε, έχει αποφέρει ‘’καρπούς’’.
Θεωρώ πως η σημαντική αυτή βράβευση είναι το ιδανικό επισφράγισμα της αποτελεσματικής μας εξαγωγικής δραστηριότητας και ότι θα αποτελέσει ακόμα ένα εφαλτήριο για να συνεχίσουμε να καινοτομούμε, να εξάγουμε τεχνογνωσία και να προβάλλουμε εκτός συνόρων τον εγχώριο κλάδο υπηρεσιών ηλεκτρονικού επιχειρείν».
Το 7ο Συνέδριο e-Business & Social Media World (www.e-businessworld.gr), πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Στη νέα, ώριμη εποχή των Social Media και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, τα πάντα είναι θέμα επίδοσης - it's all about performance. Αυτό ήταν το κεντρικό συμπέρασμα του Συνεδρίου, οι εργασίες του οποίου, μέσα από δύο ξεχωριστές Ολομέλειες, εμβάθυναν σε ζητήματα που απασχολούν τις επιμέρους αγορές.
Social Media World
Το συνέδριο άνοιξε η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Σόνια Χαϊμαντά, για να δώσει τον λόγο στον διευθύνοντα σύμβουλο της Smart Press, Κώστα Νόστη που στην ομιλία του περιέγραψε εύστοχα το πέρασμα από την ερασιτεχνική αρένα των social media προ δεκαετίας, στο σημερινό επαγγελματικό και άκρως μετρήσιμο σε επιδόσεις, γήπεδο της αγοράς του digital.
Στη συνέχεια, ο γενικός διευθυντής του IAB Hellas, Νεόφυτος Οικονόμου, σημείωσε τη σημασία των μετρήσεων και του κοινού νομίσματος στην αγορά του digital, ενώ ο Σέργιος Δημητριάδης, αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος marketing και Επικοινωνίας του ΟΠΑ, συμπύκνωσε στην ομιλία του όλη τη διαδρομή και τη δυναμική των social media, από τη γέννησή τους έως τη σημερινή τους επαγγελματική και ώριμη φάση.
H 1η ενότητα με τίτλο «Performance Marketing: Ads and metrics!», εστίασε ιδιαίτερα στο σύνθετο και δυναμικό πεδίο των μετρήσεων στο digital με τον Σπύρο Ζαβιτσάνο, διευθύνοντα σύμβουλο της The Nielsen Company Greece να παρουσιάζει τις πιο hot τάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τον Τάσο Παγκάκη, co-founder της Borrow my Brain να συνδέει αριστοτεχνικά στην εισήγησή του ανθρώπους, μετρήσεις και brands και τον Παναγιώτη Καζάνη, managing director & desing Thinker της BaaS να μεταγγίζει συνοπτικά την εμπειρία του στο θέμα των μετρήσεων και της μεγιστοποίησης του αντίκτυπου των brands.
Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν, διευθύνων σύμβουλος της Greek Internet Marketing έδωσε με εύληπτο τρόπο τα 10 tips για το Search Engine Marketing και ο Κώστας Καναβίδης, information security consultant της Devoq Technology ανέλυσε τους τρόπους προστασίας των δεδομένων στην εποχή του GDPR.
Τις νέες τάσεις στο digital marketing στην εποχή των social media ανέλυσε στη συνέχεια ο Μιχάλης Σαραντινός, managing director της Steficon, ανατρέποντας δεδομένα και παγιωμένες αντιλήψεις των περασμένων ετών, μιλώντας στο πλαίσιο της 2ης ενότητας με τίτλο «Let's talk about tools & metrics».
Τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο mobile commerce εξέθεσε στο κοινό στη συνέχεια ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, εμπορικός διευθυντής της Yuboto, δίνοντας αμέσως μετά τον λόγο στις Βανέσα Παρασκευοπούλου, digital marketing manager της Wind και Λουκία Μπάμπαλη, e-commerce manager της Wind, που μαζί με τηn Κατερίνα Χαχολάκη, senior account executive της Reprise, περιέγραψαν το λανσάρισμα της καμπάνιας της Wind Vision και τους τρόπους που αναζητήθηκε η βελτιστοποίηση των πρακτικών marketing.
Ο Ηλίας Τσαλδάρης, data analyst / SEM - SEO consultant της Innovation Group αναφέρθηκε στο monitoring SEM και SMM και ο Θοδωρής Μουλός, group SEO της GrowthRocks, παρουσίασε τη θέση του για ποιους λόγους η ανάπτυξη δεν είναι μια δύσκολη υπόθεση.
Στην τρίτη ενότητα του Συνεδρίου με τίτλο «It's all about people», αναλύθηκε αφενός η σχέση των χρηστών με τα social media, αφετέρου ο ρόλος των προσώπων στo digital marketing.
Aνοίγοντας την ενότητα, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, ανέφερε ότι μεγάλος αριθμός χρηστών έχει σχέση σχεδόν εθισμού με το κινητό και τα social media, «με αποτέλεσμα ακόμα και σε κοινωνικές ή επαγγελματικές περιστάσεις να παρατηρείται το γνωστό φαινόμενο να υπάρχουν σκυμμένα κεφάλια πάνω από συσκευές για να ελέγχουν είτε τις ενημερώσεις, είτε να ποστάρουν».
Για τη δυναμική γενιά Ζ, που διαδέχτηκε ηλικιακά τους Millenials, μίλησε ο Άρης Παρασκευόπουλος, Διευθυντής Κινητής Τηλεφωνίας Ελλάδας και Κύπρου της Samsung Electronics.
Όπως τόνισε, «η εξοικείωση με το Internet αρχίζει από την ηλικία των 8 ετών πλέον, ενώ ήδη στα 11 έτη τους τα παιδιά αποκτούν λογαριασμούς στα social media.
Συντριπτική δε είναι η χρήση του YouTube σε αυτές τις ηλικίες (91%)». Ο ρόλος αναγνωρίσιμων προσώπων και δημοφιλών λογαριασμών στο digital marketing ήταν το θέμα του στρογγυλού τραπεζιού που ακολούθησε, στο οποίο συμμετείχαν ο Σάββας Πούμπουρας, παραγωγός και παρουσιαστής, η Έφη Ανέστη, Δημοσιογράφος, Head of beauty content 24Media και ιδρύτρια του beautydiaries.gr και η Σουζάνα Κεγγίτση, Beauty Editor, Beauty Blogger και Beauty TV columnist.
e-Business World
Αντίστοιχα, την Ολομέλεια με κεντρική θεματολογία τον κλάδο του e-Business, άνοιξε ο αντιπρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Ανδρέας Καραντώνης, για να δώσει τον λόγο στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Δημήτρη Αυλωνίτη, ο οποίος ανέλυσε ενδελεχώς το υφιστάμενο τοπίο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, κάνοντας παράλληλα λόγο για συνέργειες στον κλάδο κι ανοίγοντας δρόμο για σύμπλευση μεταξύ υπουργείου και φορέων.
Κατόπιν, ο Γενικός Διευθυντής του GR.EC.A., Στέλιος Πετρίδης, αναφέρθηκε στις δράσεις του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.
Κατά την έναρξη της 1ης ενότητας με τίτλο: «Payments, Logistics, Cross Border & GDPR: Friends or Foe?», η Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator στο ELTRUN και μέλος Δ.Σ. του GR.EC.A., παρουσίασε μια σειρά σημαντικών στοιχείων για το χώρο του eCommerce που προέκυψαν από σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε, με την αρωγή του επικεφαλής του ELTRUN, καθηγητή Γιώργου Δουκίδη.
Για τον εκσυγχρονισμό των logistics, τα υψηλά μεταφορικά κόστη που κάνουν σχεδόν αδύνατο το cross border και συνολικότερα για τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αναφέρθηκε στην ομιλία του ο Αλέξανδρος Αλεξίου, Αντιπρόεδρος Οικονομικών της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, ενώ για την έννοια και τη χρησιμότητα του Logistics Outsourcing, τοποθετήθηκε ο Γιάννης Κουρνιώτης, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της ΤΗΛΕΡΗΣΠΟΝΣ.
Εκπροσωπώντας μια από τις πλέον καινοτόμες επιχειρήσεις στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών στη χώρα μας, η Έλια Χάραρη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της ACS, παρουσίασε τη νέα mobile εφαρμογή της εταιρείας «Τ-APP», ενώ ο Δημήτρης Ράντος, InDirect Sales Manager της Viva Wallet, παρουσίασε τα trends στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών.
Ο Γιώργος Φραγκάκης, Chief Operations - Revenue Officer της BestPrice.gr μίλησε για τη εξέλιξη του «ηλεκτρονικού καταναλωτή» και τους τρόπους με τους οποίους αναζητά την καλύτερη τιμή στο e-commerce, ενώ κλείνοντας την 1η ενότητα του συνεδρίου, η Μίνα Ζούλοβιτς, Digital Transformation & Privacy Law Expert και Partner Lawyer στην Zoulovits - Kontogeorgou Law, αναφέρθηκε στην ευκαιρία που προκύπτει για τα e-shops από την εφαρμογή του GDPR, προκειμένου να συστηθούν εκ νέου στους καταναλωτές, μέσω νέας πελατοκεντρικής προσέγγισης.
Στη 2η θεματική ενότητα με τίτλο: «How to Grow your e-Business!», εξίσου έμπειροι εισηγητές από τον τομέα του eCommerce, αναφέρθηκαν στις μεθόδους ανάπτυξης των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Συγκεκριμένα, ο Φώτης Αντωνόπουλος, eCommerce & CRM Director της Tsakiris Mallas, εμβάθυνε στην αξία της εξαγωγής συμπερασμάτων από τα Google Analytics, ενώ η Νανά Ιωακειμίδου, εμπορική διευθύντρια της Generation Y - International eBusiness Experts, χαρτογράφησε τα στάδια ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, από το «μηδέν», μέχρι την πλήρη «άνθηση» και κερδοφορία.
Ο επικεφαλής της KoolMetrix, Νίκος Κωστρόγλου ανέλυσε τα πάντα γύρω από το retargeting και η Σοφία Αναδιώτου, eBusiness Consultant & Business Development Manager της Convert Group, παρουσίασε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον case study για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας καλλυντικών «Sephora».
Ένα εξίσου ενδιαφέρον case study για την αύξηση πωλήσεων μέσω email marketing, παρουσίασε η Christiana Fass Giannakoudakis, Head of eCommerce του Dr. Pharmacy, ενώ στο κλείσιμο της 2ης ενότητας, η Γεωργία Καλύβα, Development Department Manager της Candi παρουσίασε μια ενδιαφέρουσα eCommerce λύση, αυτήν του Azure Active Directory B2C της Microsoft.
Την 3η ενότητα με τίτλο: «Engagement: Gaining your Customer’s Loyalty!», άνοιξε ο διευθύνων σύμβουλος της QIVOS, Βαγγέλης Καραλής, μιλώντας για τους τρόπους ανεύρεσης των καλύτερων πελατών της e-Επιχείρησης, ενώ η Ευαγγελία Μενδρινού από την Oriflame, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της εταιρείας που εκπροσωπεί, ανέδειξε το πως η προηγμένη ηλεκτρονική υποστήριξη λειτουργεί αποτελεσματικά στην ανάπτυξη της επιχείρησης.
Ο Σάββας Ζορτίκης, συνιδρυτής και επικεφαλής της Viral Loops ανέλυσε το πως οι loyal πελατες βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων μέσω viral marketing, ενώ για στον τρόπο αξιολόγησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων μέσω του GR.EC.A. Trustmark, παρουσίασε ο Στέλιος Πετρίδης, Γενικός Διευθυντής του GR.EC.A.
Κοινή ενότητα – Case Studies
Οι εργασίες του συνεδρίου συνέκλιναν σε μια κοινή, καταληκτική ενότητα, όπου παρουσιάστηκαν παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών, τόσο της χρήσης ψηφιακών εργαλείων για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και αντιστρόφως, e-shops με την αποδοτικότερη παρουσία στα Social -και όχι μόνο- κανάλια.
Συγκεκριμένα, ο Φίλιππος Μελισσουργός, Ecommerce Manager και η Ρενάτα Φωτεινού, Marketplace Manager των Public, παρουσίασαν την υλοποίηση του πρώτου ελληνικού marketplace, ο Κωνσταντίνος Τσίπρας, e-Business manager και η Μαρία Λειβαδίτη, e-Business Specialist της Γρηγόρης Μικρογεύματα, αναφέρθηκαν στην ως τώρα «ψηφιακή πορεία» της εταιρείας, ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer της Cosmos Sport κατέδειξε το χτίσιμο της Omnichannel εμπειρίας με επίκεντρο το content, ενώ η Ζήνα Μαυροειδή, Managing Director του e-Fresh.gr μίλησε για τον τρόπο προσαρμογής των logistics στο online grocery.
Παράλληλες δράσεις - Awards
Παράλληλα, μια σειρά θεματικών workshops που παρουσιάστηκαν από εξειδικευμένους εισηγητές και επαγγελματίες του χώρου, κάλυψαν εξειδικευμένες πτυχές του Digital Marketing και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες, ενώ όπως κάθε χρόνο, έτσι και στη φετινή διοργάνωση, απονεμήθηκαν τα e-Bizz & Social Media Awards, που έχουν στόχο την ανάδειξη κι επιβράβευση πρωτοπόρων εταιρειών, υπηρεσιών, προϊόντων και προσόπων σε αυτές τις αγορές, που διακρίθηκαν τη χρονιά που πέρασε.
Στο Συνέδριο e-Business & Social Media World, συμμετείχαν και φέτος στελέχη από τις αγορές: Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Διαφήμισης, Marketing, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, PR & Επικοινωνίας, Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, ICT κ.α.
Το Συνέδριο έθεσαν υπό την αιγίδα τους οι GR.EC.A., IAB Helas, ΕΝΕΔ, Ελληνική Εταιρείας Logistics και HePIS.
Πλούσιο φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο μπορείτε να βρείτε εδώ.
Οι παρουσιάσεις των εισηγητών είναι διαθέσιμες στο www.ebusinessworld.gr, ενώ τα βίντεο από τις ομιλίες των εισηγητών, θα είναι σύντομα διαθέσιμα στο κανάλι του InfoCom Conferences, στο You Tube.
Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας τις πιο σημαντικές στιγμές του συνεδρίου όπως εσείς τις ζήσατε, μπείτε στο www.bit.ly/ebsmw18
Η νέα έκδοση του online shop του https://www.gogreek.gr/ με απόλυτα responsive design ήρθε να επισφραγίσει την επι σειρά ετών συνεργασία της εταιρίας Evzon με την Generation Y – International eBusiness Experts στην υλοποίηση ενός concept που προβάλλει την προώθηση παραδοσιακών προϊόντων και την δημιουργική ανάδειξη της ελληνικότητας τους.
Το GoGreek:
- Δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων από το 2014
- Βρίσκεται ήδη σε καταστήματα, εστιατόρια και ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Πήλιο και άλλες περιοχές)
- Διανέμεται σε περισσότερα από 150 σημεία πώλησης
- Έχει εξαπλωθεί στην ελληνική αγορά και σε χώρες του εξωτερικού (Αμερική, Ασία κ.α.)
- Λανσάρει μινιατούρες ούζου, ελαιολάδου, ελιές και διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα
- Κατέχει δεκάδες διακρίσεις σε εγχώριες και διεθνείς βραβεύσεις
To ηλεκτρονικό κατάστημα δομήθηκε με γνώμονα τις αρχές του Business Thinking και της εξυπηρέτησης των εμπορικών αναγκών του πελάτη και υιοθετήθηκαν μια πληθώρα καινοτόμων σχεδιαστικών στοιχείων και εμπορικών εργαλείων. Το www.gogreek.gr στήθηκε πάνω στην βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου της εταιρείας, Generation NEXT.
Την ίδια στιγμή, η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων του responsive design συντέλεσε στη δημιουργία μίας μοναδικής mobile first εμπειρίας χρήσης.
Μέσω της ανανεωμένης responsive σχεδίασής του το GoGreek επιτυγχάνει:
- Αύξηση επισκεψιμότητας απρόσκοπτα από συσκευές διαφόρων διαστάσεων
- Αύξηση product awareness
- Αύξηση χρόνου παραμονής στο ηλεκτρονικό κατάστημα
- Αύξηση μέσου όρου καλαθιού
Το 7ο Συνέδριο e-Business & Social Media World (www.e-businessworld.gr) θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 με γενικό τίτλο «It’s all about performance!».
Φέτος, μέσα από δύο ξεχωριστές Ολομέλειες, οι εργασίες των συνεδρίων θα εμβαθύνουν σε ζητήματα που απασχολούν τις επιμέρους αγορές, ενώ θα συγκλίνουν σε μια κοινή, καταληκτική ενότητα, προκειμένου να παρουσιαστούν παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών τόσο της χρήσης ψηφιακών εργαλείων για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και αντιστρόφως, e-shops με την αποδοτικότερη παρουσία στα Social -και όχι μόνο- κανάλια.
e-Business World
Μπορεί η ανάπτυξη του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην χώρα μας, να είναι συνεχής τα τελευταία χρόνια, ωστόσο το ποσοστό των online πωλήσεων, απέχει ακόμα παρασάγγας από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Γνωστά «εμπόδια» που λειτουργούν ως τροχοπέδη για την περαιτέρω ανάπτυξη μιας αγοράς που -κατά τα λοιπά- φαίνεται να έχει λαμπρές προοπτικές, όπως ο εκσυγχρονισμός των logistics και τα υψηλά μεταφορικά κόστη που κάνουν σχεδόν αδύνατο το cross border, εξακολουθούν τα υφίστανται.
Παράλληλα, η ραγδαία εξάπλωση της χρήσης των smartphones και των tablets, οι ευκαιρίες για πωλήσεις που προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και οι πάμπολες επιλογές που παρέχονται από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα φαίνεται να δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την υιοθέτηση τόσο του mobility, όσο και ενός digital τρόπου αγορών.
Ωστόσο, ο μέσος Έλληνας καταναλωτής, συνεχίζει να προτιμά παραδοσιακές μεθόδους πληρωμών, κυρίως λόγω θεμάτων ασφάλειας και διαφύλαξης προσωπικών δεδομένων.
Μέσα σε όλα, η εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR), έρχεται να προσθέσει ακόμα έναν «πονοκέφαλο» στο e-Επιχειρηματία. Όλα τα παραπάνω δημιουργούν το τοπίο του ηλεκτρονικού επιχειρείν στη χώρα μας και αρκετά ερωτήματα που ζητούν πιεστικά λύσεις, για τις οποίες θα μιλήσουν οι experts της αγοράς στο φετινό συνέδριο.
Social Media World
Οι ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης αναφορικά με την online παρουσία της, έχουν ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων από τα συνεργαζόμενα με αυτές διαφημιστικά agencies κι εν γένει των υπεύθυνων για την online παρουσία τους.
Τα metrics αποτελούν τον πλέον καταλυτικό παράγοντα, έχοντας μετατρέψει το «ό,τι πληρώνεις, παίρνεις» σε «ό,τι αποδόσεις, παίρνεις».
Νέα εργαλεία έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ υφιστάμενα κανάλια διευρύνουν το portfolio των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, δίνοντας σε κάθε marketer επιπλέον επιλογές. Ιδιαίτερα σημαίνοντα ρόλο διαδραματίζουν στις μέρες μας και οι influencers, καθώς ολοένα και περισσότερα brands επιθυμούν να αναδειχθούν μέσω προσωπικοτήτων με ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.
Στόχος όλων των παραπάνω, δεν είναι άλλος από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας των brands και της εδραίωσή τους στην «ψηφιακή» συνείδηση των καταναλωτών, με απώτερο σκοπό την αύξηση του engagement, του loyalty και, ασφαλώς, το conversion σε πωλήσεις.
Τα συνέδρια e-Business World και Social Media World, έχουν καθιερωθεί ως το ετήσιο ραντεβού των στελεχών των εν λόγω κλάδων, όσο και των εταιρειών που χρησιμοποιούν τις εξειδικευμένες υπηρεσίες και τα σύγχρονα εργαλεία του Ψηφιακού Marketing για την ανάπτυξη, προώθηση και εξέλιξη του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Τέλος, κατά την διάρκεια του 7ου e-Business & Social Media World θα πραγματοποιηθεί μια σειρά θεματικών workshops που καλύπτουν εξειδικευμένα πτυχές του Digital Marketing και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες.
Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες και για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου στο www.ebusinessworld.gr
Με νικήτρια την οινολόγο Ευαγγελία Σωτηροπούλου και το επιχειρηματικό πλάνο της "Oinosporos’’ ολοκληρώθηκε στις 12 Ιουνίου ο 4ος κύκλος του εκπαιδευτικού προγράμματος «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη» από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών και το Κέντρο Καινοτομίας & Έρευνας του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας.
Το πρόγραμμα -στο οποίο συμμετέχουν υποψήφιοι επιχειρηματίες, αλλά και ήδη ενεργοί, οι οποίοι μέσω της τεχνογνωσίας που λαμβάνουν θέλουν να δώσουν νέα ώθηση στην επιχείρησή τους- ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2017 και τα μαθήματα ολοκληρώθηκαν τον Φεβρουάριο 2018.
Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες είχαν τρεις μήνες στη διάθεσή τους για να ετοιμάσουν το επιχειρηματικό πλάνο τους και να το υποβάλουν στην επιτροπή ειδικών προς αξιολόγηση. Σε αναγνώριση της προσπάθειας όλων, η καλύτερη πρόταση τιμήθηκε με χρηματικό βραβείο 3.000 € που, μάλιστα, φέτος προσέφερε ο ιδρυτής της εταιρίας Stickito, Γ. Ζερβός, περσινός νικητής του Προγράμματος.
Οι νέοι επιχειρηματίες και οι ιδέες που παρουσιάστηκαν ενώπιον κοινού και επιτροπής, ήταν:
Αθηνά Μαλαπάνη: Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής
Δημήτρης Μηλιώτης: AquaWeather (Πρωτότυπο φωτιστικό ενυδρείου)
Κωνσταντίνα Σοφικίτη: Eco-College."Το Σχολείο του Μέλλοντος (To 1ο Πράσινο Σχολείο στην Ελλάδα)
Βίκυ Περπερίδου & Παναγιώτης Μαστρογιάννης: Get Noticed - Never Settle (1ο Employer Branding agency στην Ελλάδα)
Σωτηροπούλου Ευαγγελία: Oinosporos (οικολογικά καλλυντικά από το κουκούτσι των σταφυλιών)
Νικόλαος Πουλίδης: Λογισμικό για ισορροπίες NASH
Γεωργία Ρουμελιώτη & Λουκάς Τσαπρούνης: Lessugar Ζάχαρη & Στέβια (Γλυκαντικό καινοτομικής σύνθεσης με συνδυασμό απλής κρυσταλλικής ζάχαρης και στέβιας)
Κυριάκος Τσοντσίδης: experiencescanner (1η μηχανή metasearch στα xperience tours)
Γιάννης & Ελένη Αναστασοπούλου: Προώθηση ελαιολάδου Π.Ο.Π. Καλαμάτα με Ισχυρισμό Υγείας
Ευθύμιος Βιογατζής: Pharmabeat (Ηλεκτρονική Πλατφόρμα στο χώρο του φαρμάκου).
Η τετραμελής επιτροπή που αξιολόγησε και βαθμολόγησε τις επιχειρηματικές ιδέες με κριτήρια την καινοτομικότητα και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάθε μιας, την ποιότητα της ομάδας, τη γνώση της αγοράς-στόχου, την πληρότητα/σαφήνεια του επιχειρηματικού σχεδίου αλλά και εκείνη της παρουσίασης, απαρτίστηκε από τους Παναγιώτη Αλεξάκη, Καθηγητή Οικονομικής των Επιχειρήσεων & Αγορών ΕΚΠΑ (πρόεδρο), Σπύρο Αρσένη PhD, Συντονιστή προγράμματος NBG Business Seeds, Εθνική Τράπεζα, Λίτσα Παναγιωτοπούλου, Γενική Γραμματέα, Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, και Νίκο Παρασκευόπουλο, CFO & Αντιπρόεδρο ΔΣ Vodafone Ελλάδας.
«Η "Επιχειρηματικότητα στην Πράξη" είναι ένα εκπαιδευτικό όχημα που οδηγεί νέους και δημιουργικούς ανθρώπους με επιχειρηματικές ιδέες στην αφετηρία της υλοποίησης.
Η διαδρομή είναι γνωστή, δημιουργική και καταλήγει στην επιτυχία», τόνισε χαρακτηριστικά ο επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος, καθηγητής Χρηματοοικονομικής, Νικόλαος Μυλωνάς.
Από την πλευρά των υποστηρικτών του προγράμματος, ο Οικονομικός Διευθυντής & Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Νίκος Παρασκευόπουλος, δήλωσε ότι «στη Vodafone εστιάζουμε στην καλλιέργεια των κατάλληλων δεξιοτήτων και στη στήριξη της επιχειρηματικότητας των νέων…
Στην προσπάθεια αυτή η σύνδεση του πανεπιστημίου με την επιχειρηματική κοινότητα και την οικονομία αποτελεί ένα από τα πιο βασικά βήματα».
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα του ΕΚΠΑ λειτουργεί υπό την αιγίδα της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, με την ευγενική υποστήριξη του ΕλληνοΑμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και την υποστήριξη των εταιριών VODAFONE, Pfizer ΕΛΛΑΣ Α.Ε., Όμιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια και Ευρωπαϊκή Πίστη.
Η Oracle Financial Services Analytical Applications (OFSAA) και η PwC, μέλος επιπέδου Platinum και Cloud Elite του Oracle PartnerNetwork (OPN), ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους σε διεθνές επίπεδο για την προσφορά στις ασφαλιστικές εταιρείες ξεκάθαρης οπτικής αναφορικά με τρέχοντα και επερχόμενα ζητήματα συμμόρφωσης με το νέο πρότυπο IFRS 17 του Οργανισμού Διεθνών Λογιστικών Προτύπων (ΟΔΛΠ), στα οποία καλούνται να ανταποκριθούν μέχρι το 2021, καθώς και με το πρότυπο περί συμβάσεων μεγάλης διάρκειας (Long Duration Contract Standard) κατά GAAP, το οποίο εκκρεμεί.
Από κοινού, η Oracle και η PwC διευκολύνουν το μετασχηματισμό των χρηματοοικονομικών διαδικασιών και της διαχείρισης κινδύνου καθώς και την υιοθέτηση του IFRS 17 από τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Η Oracle παρέχει την πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων που θα επιτρέψει την υλοποίηση διαδικασιών μετασχηματισμού των χρηματοοικονομικών και εφαρμογών ανάλυσης για το πρότυπο IFRS 17 με προδιαμορφωμένες λειτουργίες για επιχειρησιακούς κανόνες, αποτιμήσεις, υπολογισμούς περιθωρίων υπηρεσιών σύμβασης και κοινοποιήσεις στοιχείων.
Η πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων και τα σχετιζόμενα με αυτήν εργαλεία εξασφαλίζουν προδιαμορφωμένες δυνατότητες ενοποίησης με τις διαδικασίες λογιστικής παρακολούθησης και κλεισίματος οικονομικών περιόδων, διευκολύνουν την ενοποίηση με αναλογιστικά συστήματα και δημιουργούν ενοποιημένα, ελέγξιμα αποτελέσματα για τις ανάγκες εσωτερικών και εξωτερικών αναφορών, με δυνατότητα ελέγχου-επαλήθευσης και διαχρονικής καταγραφής.
Η PwC λειτουργεί ως στρατηγικός σύμβουλος της Oracle παρέχοντας εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες υλοποίησης και εργαλεία επιτάχυνσης (accelerator).
Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα επωφεληθούν από τη βελτιωμένη λήψη αποφάσεων, την εκσυγχρονισμένη αναλογιστική ανάλυση, καθώς και από τις πιο έγκαιρες, αξιοποιήσιμες αναφορές σχετικά με τις ανάγκες συμμόρφωσης.
Ο Sonny Singh, Senior Vice President και General Manager του Financial Services Global Business Unit της Oracle, δήλωσε: «Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να ανταποκριθούν σε μια μεγάλη γκάμα απαιτήσεων σχετικά με τους κανονισμούς και τη συμμόρφωση, συμπεριλαμβανομένων των νέων χρηματοοικονομικών προτύπων όπως το IFRS 17.
Για να το πετύχουν αυτό, χρειάζονται μια ολοκληρωμένη τεχνολογική λύση που θα τους επιτρέψει να συμμορφωθούν κατάλληλα με αυτές τις ολοένα πιο σύνθετες απαιτήσεις και να μειώσουν τις δυσμενείς επιπτώσεις στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.
Η βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης κινδύνων και συμμόρφωσης της Oracle, ειδικά σχεδιασμένη για οργανισμούς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, συνδυάζεται με την εξειδίκευση της PwC στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και παρέχει στις ασφαλιστικές εταιρείες τις αναγκαίες δυνατότητες για να ανταποκριθούν σε αυτές τις αυστηρές απαιτήσεις».
Ο Alex Bertolotti, κύριος εταίρος της PwC και αρμόδιος για τα θέματα του IFRS 17, δήλωσε: «Η PwC αποτελεί κορυφαίο σύμβουλο στον κλάδο των ασφαλιστικών εταιρειών με ουσιαστικό ρόλο στο μετασχηματισμό και εκσυγχρονισμό των δραστηριοτήτων τους, ταυτόχρονα με τη συμμόρφωσή τους βάσει των απαιτήσεων του νέου προτύπου IFRS 17.
H ηγετική τεχνολογική θέση της Oracle, στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε συνδυασμό με την ισχυρή εμπειρία της PwC στην αγορά, επιτρέπει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και λύσεων λογισμικού για τον κλάδο των ασφαλιστικών εταιρειών, και την αξιοποίηση της μεγάλης εξειδίκευσής μας στον κλάδο, ώστε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά τους πελάτες μας στην προσπάθεια ανταπόκρισής τους σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές προκλήσεις».
Το έργο αφορά στη δημιουργία πλατφόρμας φιλοξενίας και διαχείρισης του ψηφιακού αρχείου του ΙΕπ
Η Athens Technology Center (ATC) πρόσφατα ολοκλήρωσε τη δημιουργία συστήματος διαχείρισης ψηφιακού αρχείου για λογαριασμό του Ινστιντούτου Επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα, με όχημα την πλατφόρμα infoasset, που αποτελεί την ολοκληρωμένη πρόταση της ATC για διαχείριση πολυμεσικού περιεχομένου και content marketing, το Ινστιντούτο απολαμβάνει πλέον την αποτελεσματική κατηγοριοποίηση, αρχειοθέτηση και διαχείριση ενός τεράστιου πλούτου περιοδικών, εκδόσεων, καταχωρίσεων, ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σποτ, από τη δεκαετία του 1940 έως σήμερα.
Πυρήνα του έργου αποτέλεσαν οι λειτουργικότητες αποθήκευσης, ταξινόμησης, αναζήτησης και διαχείρισης της πλατφόρμας infoassset της ATC.
Μέσω αυτών, οι χρήστες του συστήματος μπορούν να πλοηγούνται στο σύνολο του αρχείου, μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον λειτουργίας (UI), συνδυάζοντας ποικιλία κριτηρίων αναζήτησης, όπως, τον τίτλο και τους συντελεστές μιας διαφημιστικής καμπάνιας ή μιας έκδοσης, τη χρονολογία δημιουργίας συγκεκριμένου υλικού, τον τύπο του αρχείου, keywords , τη χρήση λογικών τελεστών κλπ.
Επίσης, στα πλαίσια του έργου, η ATC διαμόρφωσε ειδικό μηχανισμό «μαζικής εισαγωγής» (import) αρχείων εικόνας, ήχου και video, συμπεριλαμβανομένων των μεταδεδομένων τους.
Τελικός στόχος αυτής της πρωτοβουλίας του ΙΕπ είναι να αποκτήσουν σταδιακά πρόσβαση στο αρχείο φορείς και πρόσωπα της διαφήμισης.
Μέχρι στιγμής το αρχειοθετημένο περιεχόμενο αγγίζει τον αριθμό των 12.000 εγγραφών. Υπολογίζεται ότι το φθινόπωρο του 2018 ένα μεγάλο μέρος του αρχείου θα είναι έτοιμο, ώστε να διευκολύνεται η αναζήτηση του ζητούμενου περιεχομένου.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77