Tech & Business

H Πέγκυ Αντωνάκου ανέλαβε επικεφαλής τής Google στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Από τη Google ανακοινώθηκε πως η Πέγκυ Αντωνάκου αναλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση της εταιρείας για την περιοχή τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με έδρα την Αθήνα, επισημοποιώντας ένα γεγονός που περιμέναμε να ανακοινωθεί εδώ και λίγο καιρό. 

Έχοντας πολυετή εμπειρία στους κλάδους της Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Τεχνολογίας και του Μάρκετινγκ, η κα Αντωνάκου διετέλεσε CEO της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας από το 2012 έως τον Σεπτέμβριο του 2019, ενώ προηγουμένως είχε αναλάβει ρόλους ευθύνης στην Ελλάδα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Πειραιά, ενώ κατέχει MBA από το Πανεπιστήμιο του Michigan.

"Η ανάθεση του ρόλου της επικεφαλής της Google αποτελεί τιμή και προνόμιο για εμένα. Είναι μια εταιρεία που καινοτομεί, βελτιώνοντας καθημερινά τις ζωές και το μέλλον δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη. Η δύναμη της τεχνολογίας να αλλάζει τον κόσμο αποτελεί για μένα μεγάλη έμπνευση και κινητήριο δύναμη. Σήμερα νιώθω ιδιαίτερη χαρά γιατί μαζί με μια δυνατή ομάδα μπορώ να συνεισφέρω προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, νιώθω ιδιαιτέρως χαρούμενη και αισιόδοξη διότι αναβαθμίζεται η Ελλάδα ως στρατηγικός κόμβος της ευρύτερης περιοχής", δήλωσε η ίδια.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Google.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν αναβάθμιση στα Windows 10 για λίγο ακόμα!

Το ότι η υποστήριξη των Windows 7 από τη Microsoft σταματά στις 14 Ιανουαρίου, μάλλον το γνωρίζετε! Αυτό που πιθανώς δε γνωρίζετε, είναι πως περίπου 1 στους 4 υπολογιστές σε ολόκληρο τον κόσμο τρέχει ακόμη το δημοφιλές λειτουργικό, αφού τον περασμένο Δεκέμβρη, το ποσοστό του ήταν 26,6% σύμφωνα με τη Netmarketshare.

Πρακτικά, το τέλος της υποστήριξης σημαίνει ότι δε θα υπάρχουν ενημερώσεις ασφαλείας και οι υπολογιστές θα είναι ευάλωτοι σε κάθε είδους κακόβουλο λογισμικό και κυβερνοεπιθέσεις. Οι επιλογές που έχουν οι κάτοχοι υπολογιστών με Windows 7, είναι, είτε να αγοράσουν τα Windows 10, είτε να αγοράσουν… νέο υπολογιστή με Windows 10, όπως προτρέπει η Microsoft, προτάσσοντας σαν επιχείρημα ότι για τους παλαιότερους υπολογιστές δε θα υπάρχει σωστή υποστήριξη σε drivers, άρα θα έχουν προβλήματα στη λειτουργία τους.

Πιθανώς, όμως, υπάρχει και τρίτη επιλογή, αυτή της δωρεάν αναβάθμισης από τα Windows 7, με τη χρήση του Media Creation tool. Όπως αναφέρει άρθρο του mspoweruser.com, κάποιος χρήστης που δηλώνει υπάλληλος της Microsoft, αναφέρει σε δημοσίευσή του στο Reddit, πως επειδή η εταιρεία θέλει οι χρήστες να έχουν Windows 10 για λόγους ασφαλείας, έστω και εάν δεν πληρώσουν για αυτά, έχει αφήσει ανοιχτή τη διαδικασία αναβάθμισης μέσω του Media Creation Tool, από το 2016, όταν και είχε καλέσει τους χρήστες για περιορισμένο διάστημα να αναβαθμίσουν δωρεάν.

Εάν έχετε έναν από τους 400 περίπου εκατομμύρια υπολογιστές που τρέχουν ακόμα Windows 7, μπορείτε να δοκιμάσετε το Media Creation tool για να αναβαθμίσετε σε Windows 10 δωρεάν, όσο ακόμα δίνει η MS αυτή τη δυνατότητα. Λάβετε υπόψη πως δεν υποστηρίζεται καθαρή εγκατάσταση, αλλά αναβάθμιση σε υπάρχουσα και φυσικά, κάντε ένα φρέσκο backup των δεδομένων σας για να είστε εξασφαλισμένοι.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Digital Transformation in Greece 2019: Πόσο έχουν προχωρήσει οι ελληνικές επιχειρήσεις;

Οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις πλέον αναγνωρίζουν την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού. Αυτό δεν συνεπάγεται αυτόματα πως γνωρίζουν και ποια είναι τα απαραίτητα βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Η έρευνα που δημοσιεύεται στο εκτενές report που δημιούργησε το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital (τμήμα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας) για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές της επιχειρηματικής πραγματικότητας.

Στο report με τίτλο Digital Transformation in Greece 2019 (διαθέσιμο στην αγγλική γλώσσα) αναλύονται εκτενώς οι διαστάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, ενώ σκιαγραφείται και η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Επίσης, παρουσιάζονται παραδείγματα καλών πρακτικών, από τον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο (Alpha Bank, L’Oreal). Στην έρευνα συμμετείχαν έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων που κατανοούν την ανάγκη και τις προκλήσεις του μετασχηματισμού.

Όπως σημειώνει και ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, στη δήλωσή του, η τεχνολογία παίζει μεγάλο ρόλο: «Θέλουμε να οικοδομήσουμε την οικονομία πάνω στην καινοτομία. Η ανάπτυξη του οικοσυστήματος startup ήταν ένα από τα μεγαλύτερα success stories των τελευταίων 10 ετών. Πιστεύουμε ότι είναι ανάγκη να αλλάξει το οικονομικό μείγμα της χώρας, να γίνει πιο εξωστρεφής, να προσελκύσει foreign direct investments (FDI) και να εξάγει περισσότερα προϊόντα. Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι ο κατλύτης σε αυτό το εγχείρημα. Αυτό το report παίζει σημαντικό ρόλο στο να βοηθήσει εμάς και όλη την τεχνολογική κοινότητα της Ελλάδας να επιτύχουμε αυτόν τον σκοπό.»

Μερικά από τα σημαντικότερα σημεία του report:

  • Η πλειονότητα των στελεχών επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα του Found.ation (90% το 2019, αυξημένο σε σχέση με το 82% του 2018) δήλωσαν πως η εταιρεία τους τρέχει κάποιο project ψηφιακού μετασχηματισμού. Σύμφωνα με τους ίδιους, κατά μέσο όρο αυτά τα projects τρέχουν τα τελευταία 5 χρόνια.
  • Αυξημένο εμφανίζεται και το ποσοστό των εταιρειών που εστιάζουν στην ψηφιακή καινοτομία (54% το 2019, 49% το 2018). Ωστόσο, στην ερώτηση για το ποιο τμήμα είναι υπεύθυνο για τα projects ψηφιακού μετασχηματισμού, οι απαντήσεις είναι αρκετά μοιρασμένες: 36,5% διαθέτουν κάποιο τμήμα με τις λέξεις “Digital” ή “Innovation” στον τίτλο του, ενώ 30,8% δηλώνουν ότι τον ρόλο αυτό διαθέτει ο CEO, η ανώτερη διοίκηση ή κάποιο τμήμα σχετικό με το business development. Ένα 21% φαίνεται πως αναθέτει αυτό το έργο στα τμήματα IT/Operations.
  • Το 2018, η «αντίσταση στην αλλαγή» εμφανιζόταν ως το νούμερο ένα εμπόδιο στον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας εταιρείας. Το 2019, η «ανάγκη για νέες δεξιότητες» καταλαμβάνει την πρώτη θέση, αποδεικνύοντας πως όλοι πλέον αναγνωρίζουν τη σημασία της επανεκπαίδευσης του προσωπικού. Το ίδιο αποδεικνύεται και από το υψηλό ποσοστό όσων απάντησαν πως η εταιρεία τους παρέχει κάποιου είδους εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή ευκαιρίες προσωπικής ανάπτυξης (70,59%).

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το report (μόνο στα αγγλικά), κατεβάζοντάς το από τη διεύθυνση http://thefoundation.gr/digital_transformation_report/

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Found.ation.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ο Ιάσων Καταρόπουλος, νέος Chief Commercial Officer της ATCOM

Τη θέση του Chief Commercial Officer της ATCOM ανέλαβε ο Ιάσων Καταρόπουλος. Σε συνέχεια της πρότερης 15ετούς συνεργασίας του με την εταιρεία, ο κύριος Καταρόπουλος επιστρέφει με νέα καθήκοντα, τα οποία, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, περιλαμβάνουν την επίβλεψη του βασικού πελατολογίου της εταιρείας, την εμπορική ανάπτυξη των προϊόντων και υπηρεσιών της και την πελατοκεντρική ευθυγράμμισή τους με τις παραγωγικές διαδικασίες της εταιρείας.

Ο κ. Καταρόπουλος εντάσσεται ξανά στο δυναμικό της ATCOM έχοντας σημειώσει κοινή πορεία με την εταιρεία από το 2003 έως και το 2018, διάστημα κατά το οποίο ανέλαβε επιτυχώς διαφορετικούς επιτελικούς ρόλους, ενώ από το 2015 είχε διατελέσει επικεφαλής των Consulting Services της ATCOM. Το 2018, ανέλαβε Digital Director της αλυσίδας Γρηγόρης, υπεύθυνος για το digital transformation της εταιρείας.

Ο κ. Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM, δήλωσε σχετικά: “Είναι μεγάλη μας χαρά να καλωσορίσουμε στην ATCOM ξανά τον Ιάσονα, έναν άνθρωπο που έχει προσφέρει πολλά στην εταιρεία μέσα στα 15 χρόνια κοινής μας πορείας. Είμαστε σίγουροι ότι η συνέχιση αυτής της συνεργασίας, με τον Ιάσονα στην εμπορική διεύθυνση, θα θέσει το roadmap της ATCOM σε ένα ακόμη πιο στιβαρό στρατηγικό πλαίσιο και θα δώσει περαιτέρω ώθηση στην αναπτυξιακή μας δυναμική”.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATCOM.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
Όμιλος Quest και "Το Χαμόγελο του Παιδιού": Δύο Μαραθώνιοι για καλό σκοπό

Επιβραβεύοντας ηθικά το αθλητικό πνεύμα, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι διοικήσεις των εταιρειών του Ομίλου Quest, συνέδεσαν τη συμμετοχή των εργαζομένων που έλαβαν μέρος στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, με προσφορά στον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Με στόχο τη μεγιστοποίηση του οφέλους και τη συνεισφορά στο μεγάλης εμβέλειας έργο του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», επελέγη φέτος η υποστήριξη του 24ωρου Fund Raising Μαραθώνιου Gaming 2019, που υλοποιεί  για 7η συνεχόμενη χρονιά o Οργανισμός στις 14-15 Δεκεμβρίου με τη συμμετοχή γνωστών YouTubers, stand up κωμικών και της μεγάλης κοινότητας των gamers, ως Platinum Χορηγός.

Συμπληρώνοντας τη δράση, το www.you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου, θα συμβάλλει στην προώθηση του Μαραθωνίου μέσω των κοινωνικών του δικτύων και θα παρακινήσει  τους πελάτες του να βοηθήσουν  και αυτοί στην προσπάθεια με τη δική τους συνεισφορά. Έτσι οι δύο Μαραθώνιοι ενώνουν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό.

Πιστοί στο «ευ αγωνίζεσθαι», φέτος στην ομάδα δρομέων του Ομίλου Quest  συμμετείχαν 62 δρομείς από τις εταιρείες Info Quest Technologies, Uni Systems, iSquare, ACS και Cardlink, που  αγωνίσθηκαν στη Μαραθώνια Διαδρομή και στους αγώνες δρόμου των 5 και 10 χιλιομέτρων.

Εκτός από τη συμμετοχή στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, στους εργαζόμενους του Ομίλου Quest προσφέρονται και επιπλέον δυνατότητες άθλησης, ανοίγοντας τον δρόμο για έναν περισσότερο υγιεινό τρόπο ζωής.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

ACS και ΠΥΡΝΑ: Δωρεάν αποστολή παιδικών ειδών πρώτης ανάγκης σε Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων

Στηρίζοντας τις πρωτοβουλίες δημιουργικής απασχόλησης και εκπαίδευσης, ως βασικό παράγοντα της ομαλής ένταξης των μικρών προσφύγων στην ελληνική κοινωνία, η ACS παρέχει τη δωρεάν μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στα επτά νηπιαγωγεία που έχει μέχρι σήμερα διαμορφώσει και εξοπλίσει σε Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων η μη κερδοσκοπική πολιτιστική εταιρεία ΠΥΡΝΑ, καθώς και σε όσα πρόκειται να εξοπλίσει μέσα στο 2020.

Συγκεκριμένα η ACS ανέλαβε τις ετήσιες αποστολές που αφορούν τον εξοπλισμό των νηπιαγωγείων με είδη γραφικής ύλης, βιβλία, είδη χειροτεχνίας και παιχνίδια για τα παιδιά, καθώς και αποστολές ανθρωπιστικής βοήθειας σε γονείς (κυρίως ρούχα και βρεφικά είδη). Τα είδη αναλαμβάνει να συγκεντρώσει και να συσκευάσει η ΠΥΡΝΑ σε κιβώτια, ενώ η ACS αναλαμβάνει την ασφαλή και έγκαιρη μεταφορά τους στα Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων στην ηπειρωτική Ελλάδα (περισσότερες πληροφορίες για τη δράση στήριξης των νηπιαγωγείων εδώ: www.pyrna.gr/koinofeleis-draseis.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η ΑCS παράλληλα στηρίζει από το 2013 το βραβευμένο πρόγραμμα παιδικής φιλαναγνωσίας ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ, το οποίο δημιούργησε και λειτουργεί η ΠΥΡΝΑ. Χάρη σε αυτή τη συνεργασία, 180 μικρές κινητές και δανειστικές βιβλιοθήκες με 4.700 βιβλία, ταξιδεύουν όλο το χρόνο σε περίπου 1.000 σχολικές τάξεις δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων ανά την Ελλάδα, δίνοντας την ευκαιρία σε σχεδόν 25.000 παιδιά να έρθουν σε επαφή με εξαιρετικά βιβλία. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ εδώ: www.pyrna.gr/vivlia-se-rodes

Tο άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ευρωπαϊκή αγορά είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη για τα smartphones

Την καλύτερη επίδοση όσον αφορά τις πωλήσεις smartphones, σε παγκόσμιο επίπεδο, εμφάνισε η ευρωπαϊκή αγορά το 3ο τρίμηνο του 2019. Οι πωλήσεις “έξυπνων” κινητών στην περιοχή της Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 8% το εξεταζόμενο διάστημα, ρυθμός ανάπτυξης που ήταν ο ταχύτερος παγκοσμίως.

Σύμφωνα με την Canalys, η ευρωπαϊκή αγορά smartphones διευρύνθηκε το 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, με ρυθμό που υπερέβη τον αντίστοιχο της περιοχής της Ασίας-Ειρηνικού, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Μάλιστα, το 3ο τρίμηνο του 2019 ήταν για την ευρωπαϊκή αγορά των smartphones το τρίτο τρίμηνο στην ιστορία της με την καλύτερη επίδοση, παγκοσμίως.

Την πρώτη θέση της ευρωπαϊκής αγοράς smartphones κατέκτησε η Samsung με πωλήσεις 18,7 εκατ. συσκευών το 3ο τρίμηνο, που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 26% σε ετήσια βάση. Το μερίδιο της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά διαμορφώθηκε σε 35,7%, από 30,4% έναν χρόνο νωρίτερα.

Η Huawei βρέθηκε στη δεύτερη θέση της ευρωπαϊκής κατάταξης, με την κινεζική εταιρεία να δίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα στην αγορά της Ευρώπης, εν μέσω της έντασης σε επίπεδο εμπορικών συναλλαγών με τις ΗΠΑ. Η Huawei διατήρησε τη δεύτερη θέση με πωλήσεις 11,6 εκατ. συσκευών, επίδοση που κινείται στα ίδια με τα περσινά επίπεδα. Το μερίδιο της κινεζικής εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, το 3ο τρίμηνο του 2019, κινήθηκε στο 22,2%, έναντι 23,9% έναν χρόνο νωρίτερα. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αυτό το Σάββατο τα εγκαίνια της iNTERLiNKED Expo 2019 στο Ζάππειο Μέγαρο

Ανοίγει τις πύλες της αυτό το Σάββατο, 30 Νοεμβρίου, και θα υποδέχεται επισκέπτες μέχρι και τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, η iNTERLiNKED Expo Southeastern Europe 2019, η έκθεση για τις ψηφιακές τεχνολογίες εικόνας και ήχου και αυτοματισμούς κτιριακών εγκαταστάσεων.

Η μοναδική έκθεση του χώρου, στην Ελλάδα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης αφορά σε σύγχρονες Τεχνολογίες σε όλους τους τομείς μιας μοντέρνας, "έξυπνης" και ολοκληρωμένης εγκατάστασης, που περιλαμβάνει ήχο, φως, εικόνα, αυτοματισμούς ελέγχου & ψηφιακή σηματοδότηση, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση, τη διασυνδεσιμότητα την ευχρηστία και τη λειτουργικότητα όλων των επιμέρους πεδίων: από ένα σύστημα, έως ένα τεχνολογικό οικοσύστημα.

Οι επισκέπτες της iNTERLiNKED Expo, θα βρουν τις κατάλληλες λύσεις για την επιχείρησή τους, όσον αφορά στις "έξυπνες" κτιριακές εγκαταστάσεις, την ασφάλεια, τους αυτοματισμούς, τον ήχο και την εικόνα, την ψηφιακή σήμανση  και τον φωτισμό.

Η είσοδος στην iNTERLiNKED Expo είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο επίσημο web site της έκθεσης.

Παράλληλα με την έκθεση, θα πραγματοποιηθεί, επίσης, διήμερο συνέδριο, με παρουσιάσεις και σεμινάρια, στο οποίο θα συμμετάσχουν Έλληνες και ξένοι ομιλητές, παρουσιάζοντας όλες τις τελευταίες τεχνολογικές και προϊοντικές εξελίξεις, σε όλους τους βασικούς εκθεσιακούς τομείς. Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν.

Επίσης, στο πλαίσιο της iNTERLiNKED Expo 2019 θα υπάρχουν και παράλληλα demos 2 φορές την ημέρα στον εξωτερικό χώρο του Ζαππείου, με συστήματα προς ακρόαση.

Δείτε περισσότερα στο www.interlinkedexpo.com

 

iNTERLiNKED Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.Χρόνος διεξαγωγής: 30 Νοεμβρίου, 1 & 2 Δεκεμβρίου 2019, 11:00-20:00.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ανοδικά τα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου για τον Όμιλο Quest

Ο Όμιλος Quest ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου του 2019, μέσα στο οποίο πέτυχε τα εξείς:

  • Διψήφια ανάπτυξη στις Πωλήσεις (+16%) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
  • Διψήφια αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας EBITDA (+30%), των προ φόρων κερδών ΕΒΤ (+30%) και των κερδών ανά μετοχή (+40%), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
  • Βελτίωση των περιθωρίων EBITDA σε > 9% και ΕΒΤ σε > 5,5%.
  • Την υλοποίηση νέων επενδύσεων, με σημαντικότερη εξ’ αυτών την εξαγορά ενός εν λειτουργία φωτοβολταϊκού πάρκου 12ΜW, τον Ιούλιο του 2019.

Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Μεγέθη παρουσιάζονται ακολούθως:

quest

Δεν περιλαμβάνονται τα "Λοιπά κέρδη / (ζημίες)" της κατάστασης αποτελεσμάτων περιόδου, που σχετίζονται με την επενδυτική δραστηριότητα.

 

Η καθαρή δανειακή θέση (δάνεια και υποχρεώσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης μείον ταμειακά διαθέσιμα) του Ομίλου διαμορφώθηκε  σε €13,96  εκατ.,  έναντι -€25,7 εκατ.(net cash) στις 31/12/2018.  Η μεταβολή, οφείλεται κυρίως σε αυξημένες ανάγκες σε κεφάλαιο κίνησης και στις επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Οι επενδύσεις του Ομίλου στο εννεάμηνο 2019 αυξήθηκαν κατά σχεδόν €26 εκατ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ποσό το οποίο  κατά περίπου 90% αφορά αναπτυξιακή επένδυση για την εξαγορά Φ/Β πάρκων, συνολικής ισχύος 12,4 MW.  

Σημειώνεται ότι η επίδραση του ΔΠΧΑ 16 (μισθώσεις) από την πρώτη εφαρμογή του στο εννεάμηνο του 2019 ήταν θετική για το EBITDA κατά περίπου €3,2 εκατ. ενώ η αντίστοιχη επίδραση στο EBT ήταν ελαφρώς αρνητική κατά €0,2 εκατ.

 

Πορεία  Εννεαμήνου 2019 & Προοπτικές για το 2019 ανά δραστηριότητα

Αναλυτικότερα, σχετικά με την πορεία του εννεαμήνου και τις προοπτικές για το υπόλοιπο διάστημα του 2019, αναφέρονται τα ακόλουθα ανά δραστηριότητα:

  • Προϊόντα Πληροφορικής (εταιρείες: Info Quest Technologies, iSquare, Quest on Line (you.gr), iStorm)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα κέρδη προ φόρων εμφανίζονται ιδιαίτερα αυξημένα καθώς επηρεάστηκαν θετικά κατά €1,4 εκατ., λόγω αντιστροφής παλαιότερων αρνητικών έκτακτων προβλέψεων που είχαν γίνει στο εξάμηνο 2018, για αναδρομική καταβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.

- Για το σύνολο του έτους εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί η διψήφια αύξηση σε πωλήσεις και τα υψηλότερα κέρδη προ φόρων, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

 

  • Υπηρεσίες Πληροφορικής (όμιλος Unisystems)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 επετεύχθη διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+30,6%) και πολύ υψηλότερη αύξηση (x3,6) στην προ φόρων κερδοφορία. Η αύξηση των εσόδων προέρχεται τόσο από το εξωτερικό, όσο και από την εγχώρια αγορά, η οποία εμφανίζει έντονα σημάδια ανάκαμψης. Η σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας οφείλεται στην ολοκλήρωση δύο μεγάλων ζημιογόνων έργων με αποτέλεσμα η εταιρεία να επανέλθει στα συνήθη επίπεδα ποσοστού κερδοφορίας.

- Για το υπόλοιπο του 2019 αναμένεται να συνέχιστεί η καλή πορεία του εννεαμήνου, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο κερδών πρό φόρων.

 

  • Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (εταιρεία: ACS Courier)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 σημειώθηκε ήπια αύξηση στις πωλήσεις (+6,8%), ενώ η προ φόρων κερδοφορία κινήθηκε διψήφια θετικά (+22,1%), λόγω βελτίωσης της παραγωγικότητας και συγκράτησης του κόστους.

- Στο σύνολο του έτους εκτιμάται ότι θα υπάρξει αντίστοιχη ανάπτυξη των πωλήσεων καθώς και αύξηση των κερδών πρό φόρων με ηπιότερο ρυθμό.

 

  • Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (εταιρεία: Cardlink)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων (-20,5%) και της προ φόρων κερδοφορίας (-36%). Οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το εννεάμηνο υποχώρησαν επηρεαζόμενες από εκπτώσεις τζίρου κατά €4,5 εκατ., (στο 2018 οι εκπτώσεις τζίρου πραγματοποιήθηκαν στο Q4) τον περιορισμό των πωλήσεων εξοπλισμού και την ωρίμανση της αγοράς, με σταθεροποίηση της βάσης των ενεργών POS της εταιρείας. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας μειώθηκαν κατά €2,5 εκατ.(όσο περίπου και στο 6Μ 2019), επηρεαζόμενα κυρίως από αυξημένα λειτουργικά έξοδα (opex) για την ανάπτυξη νέων προιόντων και αυξημένα έξοδα συντήρησης των στόλου των POS.

- Στο σύνολο του έτους εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα σταθεροποιηθούν στα επίπεδα του 2018 και η προ φόρων κέρδοφορία θα διαμορφωθεί σε 15% επί των πωλήσεων.

 

  • Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (όμιλος Quest Energy)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 επετεύχθηκε τριπλασιασμός των πωλήσεων και υπερδιπλασιασμός της προ φόρων κερδοφορίας του κλάδου (x2,3) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Οι λόγοι είναι:

    - η απόκτηση νέων φωτοβολταϊκών πάρκων 7,5ΜW στο τέλος του 2018 και αρχές του 2019.

    - η νέα εξαγορά Φ/Β σταθμού ισχύος 11,9 MW στο Γ’ τρίμηνο (Ιούλιος 2019), η οποία αύξησε τη συνολική εγκατεστημένη βάση σε 25ΜW. H επένδυση για την εξαγορά αυτή ανήλθε σε €24,6 εκατ. (€3,3 εκατ. Ίδια κεφάλαια και €21,3 εκατ. καθαρός δανεισμός). 

- Στο σύνολο του 2019 εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν σημαντικά τόσο τα έσοδα όσο και τα κέρδη του κλάδου, δεδομένων των νέων επενδύσεων.

  • Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών

- Τα έσοδα της μητρικής Εταιρείας κατά το εννεάμηνο 2019 ανήλθαν σε €6,5 εκατ. σε σχέση με €4,3 εκατ. την αντίστοιχη περισυνή περίοδο. Τα προ φόρων αποτελέσματα (ΕΒΤ) ανήλθαν σε €5,3 εκατ. έναντι €3,2 εκατ. Τα έσοδα της Μητρικής κατά το εννεάμηνο του 2019 περιλαμβάνουν μερίσματα ύψους €5,5 εκατ. έναντι €3,4 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

 

Ο Όμιλος Quest εξακολουθεί να υλοποιεί τα επιχειρηματικά του σχέδια προσβλέποντας μακροπρόθεσμα στην αύξηση των εσόδων, της κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών, στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται και σε περιοχές με προοπτικές ανάπτυξης, καθώς και στη σταδιακή από-επένδυση από δραστηριότητες χαμηλής οικονομικής απόδοσης.

Η πορεία του εννεαμήνου επιβεβαιώνει προηγούμενη εκτίμηση της Διοίκησης, ότι ο Όμιλος Quest στο σύνολό του κατά το 2019 θα παρουσιάσει ανάπτυξη των βασικών οικονομικών του μεγεθών.

Τo άρθρο περιλαμβάνει πληρoφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης αποχωρεί από την Yuboto

Με ένα απροσδόκητο για την αγορά αλλά καθ’ όλα βελούδινο διαζύγιο, ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης αποχωρεί στις 30 Νοεμβρίου από την Yuboto, κλείνοντας ακριβώς 7 χρόνια επιτυχούς συνεργασίας ως Εμπορικός Διευθυντής.

Κατά το διάστημα της συνεργασίας αυτής, ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης ασχολήθηκε με την ανάπτυξη της εταιρείας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό, τόσο σε ότι αφορά στην προώθηση των υπηρεσιών της και στην δημιουργία υψηλών πελατοκεντρικών και ανθρωποκεντρικών υποδομών εξυπηρέτησης, όσο και στην ανάπτυξη του κύρους και της φήμης του brand.

Andreas

Αξίζει να σημειωθεί πως τα τελευταία 4 χρόνια η Yuboto έχει αναπτύξει τις υπηρεσίες της σε διεθνές επίπεδο, ενώ έχει αποσπάσει περισσότερα από 10 Παγκόσμια Βραβεία Καινοτομίας, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελάτη και Customer Experience.

Τόσο ο ίδιος, όσο και η Διοίκηση της Yuboto, αποφάσισαν την λήξη της συνεργασίας τους, δηλώνοντας πως η συνεργασία αυτή ήταν μία υπέροχη και εποικοδομητική 7ετή διαδρομή, που πρόσφερε και στις δύο πλευρές εξαιρετικά σημαντικά αποτελέσματα.

Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης από το 2016 εκπροσωπεί την Yuboto στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Το στέλεχος που θα τον αντικαταστήσει έως την λήξη της θητείας της εταιρείας τον Ιούνιο 2020, αναμένεται να ανακοινωθεί.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Yuboto.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search