Tech & Business

eTURN: Ένα νέο e-Transformation Consulting firm στην ελληνική αγορά

H ETURN είναι η νέα εταιρεία του Δημήτρη Θεοφάνους, ενός από τους πιο έμπειρους επαγγελματίες στο χώρο του eBusiness και του eCommerce τα τελευταία 15 χρόνια.

Η eTURN είναι μια εταιρεία συμβούλων e-Transformation που εξυπηρετεί οργανισμούς που ανήκουν στον Ιδιωτικό, Δημόσιο και Κοινωνικό επιχειρηματικό τομέα, σε διάφορους κλάδους (Retail, Fashion, Online Pharmacies, Energy, Services) προσφέροντας συμβουλευτικές υπηρεσίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Ψηφιακών Λειτουργιών & Στρατηγικής και Ψηφιακού Μετασχηματισμού.

Ο Δημήτρης Θεοφάνους, Managing Partner της eTURN, αναφέρει:
"Η στροφή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τις πρόσφατες εξελίξεις της πανδημίας, επιτάχυναν τις αποφάσεις της συντριπτικής πλειονότητας των επιχειρήσεων να αναπτύξουν τα e-κανάλια τους, είτε αφορά πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών είτε την επικοινωνία αυτών. Κατευθύνουμε τους πελάτες μας βάση των αναγκών τους αλλά και το υπάρχον ψηφιακό τους επίπεδο υπηρετώντας στρατηγικά 5 λέξεις: Sell, Serve, Speak, Save & Sizzle!"

eturn final logo horizontal

O Δημήτρης Θεοφάνους είναι απόφοιτος του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος International MBA, Major in Marketing & Strategy από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ως υπότροφος του Ιδρύματος «Αλέξανδρος Ωνάσης». Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος εταιρειών, όπως οι Pizza Hut και KFC Ελλάδος, όμιλος Quest, ricardo.gr, brandsGalaxy.gr και airtickets.gr, ενώ υπήρξε Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Greek eCommerce Association- GRECA) την περίοδο 2015-2016, όντας παράλληλα υπεύθυνος για τις ευρωπαϊκές σχέσεις του Συνδέσμου και την εξωστρέφειά του.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα:  Gerd AltmannPixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Δωρεά εξοπλισμού Πληροφορικής από τον Όμιλο Quest στον ΕΟΔΥ και στο Υπουργείο Παιδείας

O Όμιλος Quest, έχοντας ενεργή παρουσία και συμβολή επί 40 περίπου χρόνια στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας, ανακοινώνει τη Δωρεά σύγχρονου εξοπλισμού πληροφορικής συνολικής αξίας €500.000 στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και στο Υπουργείο Υγείας. Παράλληλα με την δωρεά, στα σχολεία παρέχεται εκπαίδευση και υποστήριξη για την εφαρμογή ενός πρωτοποριακού προγράμματος διδασκαλίας με το σύστημα και τα εργαλεία της Apple.    

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος διαθέτει  1.000 iPad 4G στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για άμεση αξιοποίηση από δημοτικά σχολεία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και για την πλήρη αξιοποίηση των συσκευών αργότερα για την εισαγωγή του εκπαιδευτικού προγράμματος ψηφιακής διδασκαλίας μέσω των iPad. Με τη δωρεά του αυτή παρέχεται η δυνατότητα ολοκληρωμένης διδασκαλίας και δημιουργικής εμπειρίας μάθησης σε 1.000 μαθητές μέσα από τα πρωτοπόρα και καινοτόμα εργαλεία της Apple, ειδικά σχεδιασμένα για την εκπαίδευση. Ο Όμιλος αναλαμβάνει, επίσης, την ευθύνη αποστολής των iPad στους Διευθυντές των εκπαιδευτικών δομών που θα υποδείξει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και την εκπαίδευση και υποστήριξη στο εκπαιδευτικό προσωπικό που θα κληθεί να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία.  

Παράλληλα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, ο Όμιλος προχωρά στη δωρεά εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας - 120 φορητούς και σταθερούς υπολογιστές και 15 πολυμηχανήματα – στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), διευκολύνοντας την άμεση παρακολούθηση των εξελίξεων στη μάχη κατά του Covid-19, καθώς επίσης τη μελέτη των δεδομένων και τον συντονισμό των υπηρεσιών δημόσιας υγείας σε όλη την Ελλάδα.

Όσον αφορά ανάγκες σε ιατρικό υλικό, έχουν προσφερθεί δύο (2) συσκευές υψηλής ροής οξυγόνου (αναπνευστήρες) και σχετικά αναλώσιμα στη Β’ Πνευμονολογική Κλινική του ΠΓΝ Αττικόν.

Οι δωρεές του Ομίλου Quest,  πραγματοποιούνται με τη συμβολή των θυγατρικών εταιρειών iSquare, Info Quest Technologies, Uni Systems, ACS, Cardlink και Quest Energy και την ισχυρή πεποίθηση της Διοίκησης και των εργαζομένων του ότι η κρίση θα ξεπεραστεί σύντομα και η επόμενη ημέρα θα βρει όλους τους Έλληνες πιο δυνατούς και έτοιμους για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουμε.

Σημειώσεις:

  1. Στο αναφερόμενο ύψος Δωρεάς δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
  2. Για πληρέστερη ενημέρωση σχετικά με το πρόγραμμα «Καινοτομία στην Εκπαίδευση» της iSquare και τη χρήση των iPad στην εκπαίδευση διατίθεται συνημμένα συμπληρωματικό υλικό.
  3. [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Δωρεάν Virtual Sessions από τη SAS για την επιχειρηματική κοινότητα

H SAS, η κορυφαία εταιρεία των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης, διοργανώνει ένα ειδικό κύκλο δωρεάν Virtual Sessions με τίτλο “The Analytics Response” όπου θα συζητηθεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω του COVID-19 και ο τρόπος με τον οποίο αντέδρασαν και χειρίστηκαν το ζήτημα μεγάλες επιχειρήσεις, σε Ελλάδα και Κύπρο.

Το πρώτο live webinar με θέμα Managing the Crisis, Planning the Future θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 08 Μαΐου, 12:00 με 13:00 και σε αυτό εκλεκτά Στελέχη των δυο αγορών, αλλά και Έλληνες business Leaders του εξωτερικού, θα τοποθετηθούν πάνω στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις από την πανδημία, καθώς και την προσέγγισή τους για τον σχεδιασμό της επόμενης μέρας. Επίσης, θα αναλυθεί ο ρόλος και η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης και των Analytics, καθώς και το πως οι διάφοροι κλάδοι της αγοράς μπορούν να προετοιμαστούν και να σχεδιάσουν καλύτερα την «επόμενη μέρα» με τη βοήθειά τους.

Συντονιστής του webinar θα είναι ο δημοσιογράφος Αθανάσιος Έλλις, Διευθυντής της Αγγλόφωνης έκδοσης της Καθημερινής, ο οποίο θα υποδεχτεί ιδιαίτερα ενδιαφέροντες προσκεκλημένους από κορυφαίες εταιρείες όπως οι Ανδρέας Αθανασσόπουλος, Chief Customer Officer και CEO Financial Services, DixonsCarphone UK, Aθηνά Κανιούρα, Chief Analytics Officer & Global Head of Applied Intelligence Accenture, Σολωμόν Μπεράχας, CEO και Managing Director, Τειρεσίας, Κάτια Σταθάκη, Director Business, Vodafone Greece, Γιώργος Τζιωρτζής, CIO, Τραπέζα Κυπρου, Γιάννης Παπατσίρος, Sales Lead, SAS Greece, Cyprus, Bulgaria.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο webinar οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πατήσουν εδώ. Οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους, οι οποίες θα απαντηθούν στη διάρκεια του webinar.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σε λειτουργία η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών στο gov.gr

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοίνωσε πως η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών είναι διαθέσιμη, μέσω του gov.gr, σε όλους τους πολίτες που θέλουν να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Πρόκειται για πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που υλοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση του υφυπουργού Γρηγόρη Ζαριφόπουλου και συγκεντρώνει σε μία διαδικτυακή πλατφόρμα στη διεύθυνση nationaldigitalacademy.gov.gr δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό, ελεύθερα διαθέσιμο στους πολίτες. Στην πρώτη της έκδοση η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών διαθέτει πάνω από 150 μαθήματα βασικού και προχωρημένου επιπέδου, που αντιστοιχούν σε πάνω από 1.500 ώρες εκπαίδευσης.

Τα μαθήματα απευθύνονται τόσο σε αυτούς που χρειάζονται βασικές ψηφιακές δεξιότητες στην καθημερινότητά τους όσο και σε αυτούς που θέλουν να εμπλουτίσουν περαιτέρω τις γνώσεις τους στις νέες τεχνολογίες. Ο κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει το μάθημα που ταιριάζει στα ενδιαφέροντά του και στο επίπεδο γνώσης του, να το παρακολουθήσει και να το ολοκληρώσει όποτε ο ίδιος επιθυμεί.

Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο προσφέρεται δωρεάν από οργανισμούς με αναγνωρισμένο ακαδημαϊκό και εκπαιδευτικό κύρος: ελληνικά ακαδημαϊκά ιδρύματα, γνωστές διεθνείς εταιρείες, τραπεζικά ιδρύματα, τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και οργανισμοί ψηφιακής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο επιλέχθηκε από ομάδα εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με Έλληνες ακαδημαϊκούς και ειδικούς στην ψηφιακή εκπαίδευση. Αξιοποιήθηκε ελληνική και διεθνής εμπειρία ώστε τα κριτήρια επιλογής να διασφαλίσουν: α) την ποιότητα στο περιεχόμενο και στην δομή της εκπαιδευτικής πλατφόρμας και β) την απλότητα στη χρήση.

Η πλατφόρμα είναι δυναμική. Δηλαδή, τόσο οι θεματικές ενότητες όσο και τα μαθήματα, θα συνεχίσουν να εμπλουτίζονται, καλύπτοντας μεγαλύτερο εύρος εκπαιδευτικών αναγκών. Στο άμεσο μέλλον, η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών θα προσφέρει αυτοδιαγνωστικά εργαλεία για να μπορεί ο πολίτης να αξιολογήσει το επίπεδο των ψηφιακών του δεξιοτήτων. Ανάλογα με τα αποτελέσματα αυτών των εργαλείων αλλά και τους προσωπικούς στόχους του κάθε πολίτη, η πλατφόρμα θα προτείνει εξατομικευμένα «εκπαιδευτικά μονοπάτια», με συνδυασμούς μαθημάτων από τους διάφορους παρόχους.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Ελλάδα βγήκε από τη λίστα των χωρών που χρησιμοποιούν πειρατικό λογισμικό στο Δημόσιο

Μια εκκρεμότητα ετών λύθηκε για την Ελλάδα με τη διαγραφή της από τη «Λίστα Παρακολούθησης 301» που τηρούν οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και περιλαμβάνει τις χώρες οι οποίες χρησιμοποιούν πειρατικό λογισμικό στο Δημόσιο. Στην έκθεση που δημοσίευσε την Τετάρτη ο Εκπρόσωπος Εμπορίου των ΗΠΑ (United States Trade Representative), «η Ελλάδα έχει σημειώσει πρόοδο στην αντιμετώπιση των θεμάτων προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας» και ως εκ τούτου διαγράφηκε από τη λίστα. Να σημειωθεί ότι η χώρα μας συμπεριλαμβανόταν στη λίστα εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια.

Το σκεπτικό του Εκπροσώπου Εμπορίου, όπως δημοσιεύεται στην έκθεση, είναι ότι η Ελλάδα έχει σημειώσει πρόοδο στην αντιμετώπιση της ευρείας χρήσης μη αδειοδοτημένου λογισμικού στο Δημόσιο ενώ έχει εισαγάγει νομοθεσία για την επιβολή προστίμου σε όσους διαθέτουν πλαστά προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας. «Η ευρεία χρήση μη αδειοδοτημένου λογισμικού στο ελληνικό Δημόσιο απασχολούσε εδώ και χρόνια τους κατόχους των δικαιωμάτων. Τον Δεκέμβριο του 2019, η Ελλάδα έλαβε σαφή μέτρα για να αντιμετωπίσει το ζήτημα αυτό, διαθέτοντας πάνω από 39 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά αδειών λογισμικού», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην έκθεση, κάνοντας μνεία στη διαδικασία προκήρυξης ανοιχτού διαγωνισμού για 110.000 άδειες λογισμικού για το ελληνικό Δημόσιο, μέσω εταιρικής σύμβασης (Enterprise Agreement). Η υλοποίηση του διαγωνισμού είναι προϊόν συνεργασίας των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Ο συντονισμός για τη διαγραφή της χώρας από τη «Λίστα Παρακολούθησης 301» έγινε από το Υπουργείο Εξωτερικών. Καταπολεμάται έτσι μια χρόνια παθογένεια, η οποία αποτελούσε εμπόδιο στην προσέλκυση επενδύσεων στον τομέα των εταιριών λογισμικού. Ταυτόχρονα, αυξάνεται σημαντικά η αξιοπιστία των πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου, καθώς σταματά η εγκατάσταση και χρήση πειρατικού λογισμικού, πρακτική που ενέχει σοβαρούς κινδύνους.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα: Hugo Petitjean, Pixabay

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ασφάλεια στο Viber: Το μήνυμα αυτό θα... αυτοκαταστραφεί

Η Rakuten Viber, μία από τις κορυφαίες εφαρμογές στον κόσμο για δωρεάν και εύκολη επικοινωνία, ανακοινώνει ότι σύντομα θα φέρει σε όλες τις συνομιλίες τη λειτουργία «αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων». Μέχρι πρόσφατα η λειτουργία ήταν διαθέσιμη μόνο στις μυστικές συνομιλίες, αλλά σύντομα κάθε χρήστης θα μπορεί να βάζει χρονοδιακόπτη αυτοκαταστροφής, που θα ξεκινά αυτόματα μόλις ο παραλήπτης δει το μήνυμα (κείμενο, φωτογραφία, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο τύπο αρχείου).

Ο χρονοδιακόπτης μπορεί να κρατά για μερικά δευτερόλεπτα, λεπτά, ώρες ή ακόμη και μέρες. Τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα σε κάθε συνομιλία 1-προς-1 θα ισχυροποιήσουν ακόμη περισσότερο τη θέση του Viber ως της πιο ασφαλούς εφαρμογής μηνυμάτων στον κόσμο.

Για να δημιουργήσει ένα αυτοκαταστρεφόμενο μήνυμα ένας χρήστης, θα πρέπει:

  • Να πατήσει στο εικονίδιο του χρονοδιακόπτη στο κάτω μέρος της συνομιλίας και να επιλέξει την περίοδο μέχρι να εξαφανιστεί το μήνυμα.
  • Να γράψει και να στείλει το μήνυμα στον παραλήπτη.

 [youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=oJ39KOjie-E"]

Το Viber έχει αποδείξει τη δέσμευσή του στην ιδιωτικότητα με την ιστορία του. Υπήρξε πρωτοπόρος εφαρμογή στον κόσμο των messaging apps, φέρνοντας την επιλογή «διαγραφή μηνύματος» σε όλες τις συνομιλίες από το 2015, την κρυπτογράφηση end-to-end το 2016 και τις κρυφές και μυστικές συνομιλίες το 2017. Ως συνέχεια όλων των παραπάνω, ανακοινώνει τώρα τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα στις κανονικές συνομιλίες.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σοβαρά προβλήματα ασφαλείας προσπαθεί να αντιμετωπίσει το Zoom

Η Zoom Video Communications προσέλαβε τον Άλεξ Στάμος, πρώην επικεφαλή ασφαλείας του Facebook, ως σύμβουλο για ζητήματα ασφαλείας και ιδιωτικότητας γύρω από την ταχέως ανερχόμενη εφαρμογή βιντεοδιασκέψεών της, καθώς αυξάνονται οι αντιδράσεις και οι επικρίσεις σε βάρος της εταιρείας.

Όπως αναφέρει το Reuters, μεταξύ άλλων η Google απαγόρευσε τη χρήση της desktop έκδοσης του Zoom στα εταιρικά laptop. Επίσης, στελέχη στο Berkeley High School στην Καλιφόρνια είπαν πως ανέστειλαν τη χρήση της εφαρμογής μετά την είσοδο ενός «γυμνού ενήλικα που χρησιμοποιούσε ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς» σε μια τηλεδιάσκεψη η οποία ήταν «κλειδωμένη» με κωδικό, σύμφωνα με επιστολή προς γονείς, όπως σημειώνει το Reuters.

Η Ταϊβάν και η Γερμανία έχουν ήδη θέσει περιορισμούς στη χρήση του Zoom, ενώ η SpaceX του Έλον Μασκ έχει απαγορεύσει τη χρήση της εφαρμογής για λόγους ασφαλείας. Η εταιρεία είναι επίσης αντιμέτωπη ήδη με μία αγωγή.

Τα μέτρα καραντίνας και κοινωνικής απόστασης έχουν αυξήσει τη χρήση του Zoom, ακόμα και εν μέσω αύξησης των προβληματισμών σχετικά με την έλλειψη end-to-end κρυπτογράφησης, τη δρομολόγηση του traffic μέσω Κίνας και το «zoombombing», δηλαδή τις «εισβολές» απρόσκλητων χρηστών σε βιντεοδιασκέψεις.

Δείτε περισσότερα στο Naftemporiki.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν πρόσβαση στο Microsoft Office για απομακρυσμένη εργασία

Εξαιτίας της αναγκαστικής εφαρμογής των πρωτοκόλλων ασφαλείας της δημόσιας υγείας και της εξαποστάσεως εργασίας και εκπαίδευσης για μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, η πρόσβαση στη σουίτα εφαρμογών γραφείου του Microsoft Office σε πολλούς είναι αδύνατη, αφού δεν έχουν πρόσβαση στους υπολογιστές τους και αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να συνεχίσουν τις εργασίες τους απρόσκοπτα.

Υπάρχουν, βέβαια, διαθέσιμες αρκετές εναλλακτικές δωρεάν λύσεις του MS Office, είτε web-based, είτε σουίτες που μπορούν να εγκατασταθούν σε υπολογιστές, όπως το OpenOffice. Όμως, κακά τα ψέματα, συχνά δεν υπάρχει ικανή συμβατότητα αρχείων μεταξύ MS Office και διάφορων εναλλακτικών λύσεων, ενώ και το διαφορετικό περιβάλλον χρήσης αποδεικνύεται ανασταλτικός παράγοντας.

Όμως, όσοι έχουν ένα Microsoft account, έχουν και δωρεάν πρόσβαση στη web-based μορφή τού MS Office και όλες τις δημοφιλείς εφαρμογές του. Πιο συγκεκριμένα είναι διαθέσιμες οι εφαρμογές: Word, Excel, Forms, PowerPoint, Sway, Outlook email/επαφές/ημερολόγιο, OneNote, OneDrive, Skype και Planner.

Πως θα αποκτήσετε πρόσβαση

1. Πηγαίνετε στο office.com

2. Εγγραφείτε ή κάντε log-in εάν έχετε ήδη λογαριασμό στη Microsoft.

3. Όταν συνδεθείτε θα δείτε τις διαθέσιμες εφαρμογές και όποια επιλέξετε θα ανοίξει σε μία νέα καρτέλα στο browser σας.

weboffice

 

Οι δωρεάν web apps του MS Office, αν και προσφέρουν μεγάλη λειτουργικότητα, δεν περιλαμβάνουν το 100% των χαρακτηριστικών τού Office 365 ή των desktop εκδόσεών του. Επίσης, πρέπει να είστε online για να τις χρησιμοποιήσετε. Προσφέρουν όμως και σημαντικά πλεονεκτήματα, αφού τα έγγραφα αποθηκεύονται στο OneDrive σας και μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτά από οπουδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, ενώ μπορείτε να τα μοιραστείτε με συνεργάτες και συναδέλφους εύκολα και γρήγορα.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"] 

Στα περίπτερα το περιοδικό Yellow Box για audio/video και μουσική

Οι λάτρεις των νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων στο χώρο του ήχου, της εικόνας, των επιλογών διασκέδασης στο σπίτι, της κριτικής δίσκων βινυλίου και CDs, καθώς και της κριτικής βιβλίων, θα έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται πλέον μέσα από τις σελίδες του Yellow Box Magazine.

Ειδικότερα, το πρώτο τεύχος του νέου Yellow Box Magazine βρίσκεται στα περίπτερα από τις 27 Μαρτίου με πλούσια θεματολογία που μεταξύ άλλων εστιάζει σε παρουσιάσεις νέων προϊόντων ήχου (ηχεία, ενισχυτές, streamer, ενισχυτές ακουστικών, ακουστικά, πικάπ, παρουσιάσεις και κριτική δίσκων μουσικής) και εικόνας (τηλεοράσεις, βιντεοπροβολείς, mobilenews).

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο πρώτο τεύχος του YELLOW BOX υπάρχει η «παρθενική» παρουσίαση του Avant garde Uno Fino, ενός ηχείου με προσωπικότητα, της ιδιαίτερα όμορφης και τεχνολογικά εξελιγμένης τηλεόρασης της B&O Beovision Harmony με πάνελ από την LG, οι «θηριώδεις» ενισχυτές της LAMM, το USB DAC της CayinIdac-6MK2, το Kii Audio Three, ένα ηχείο που κυκλοφορεί στη αγορά «κάθε 10 χρόνια», μια πρόταση Έλληνα κατασκευαστή LAB12 με εξαγωγικό προφίλ, ένα ρεπορτάζ αγοράς για συσκευές Streaming και πολλά ακόμα θέματα. Επίσης, στο περιοδικό φιλοξενείται ένα εκτενές άρθρο με τις διαθέσιμες επιλογές streaming στην Ελλάδα καθώς και για πρώτη φορά, κριτική βιβλίων με αναλυτική παρουσίαση του τίτλου “H Τζούλιετ γυμνή” του Νικ Χόρνμπυ.

Το περιοδικό κυκλοφορεί κάθε δυο μήνες πανελλαδικά στα περίπτερα όλης της χώρας, ευελπιστώντας να γίνει η νέα, αγαπημένη συνήθεια όσων ασχολούνται με τον ήχο, την εικόνα και γενικά την τεχνολογία γύρω από αυτά. Το κόστος του είναι €6,00.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Yellow Box Magazine αποτελεί έμπνευση των διοργανωτών του Black Box Audio Video Show, μιας πρωτοπόρας έκθεσης που θα διοργανωθεί το πρώτο 15νθήμερο του Οκτωβρίου και απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να γνωρίσουν σημαντικές Hi-End εταιρείες ήχου, HiFi ηχοσυστήματα, Τηλεοράσεις 8Κ, βιντεοπροβολείς τελευταίας τεχνολογίας, ακουστικά, βινύλια και gadgets.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πώς να γίνεις πιο παραγωγικός δουλεύοντας από το σπίτι

Η κρίση των ημερών και λόγω του κορωνοϊου άλλαξε τις εργασιακές συνήθειες σε πολλά επαγγέλματα, μεταφέροντας τον εργασιακό μας χώρο στο σπίτι. Για πολλούς ίσως φαίνεται ιδανικό να δουλεύουν με τις πυτζάμες από τον καναπέ, αλλά αυτό κρύβει πολλές παγίδες. Βασικό πρόβλημα που έχει παρατηρηθεί, είναι η μειωμένη παραγωγικότητα, καθώς είναι πολύ ευκολότερο να αποσπαστεί η προσοχή, όταν βρισκόμστε στον προσωπικό μας χώρο.

Βέβαια, είναι και μια ευκαιρία για να δοκιμάσουμε τις δεξιότητές μας σε μια μορφή εργασίας που σύμφωνα με ειδικούς θα τη βλέπουμε συχνότερα στο μέλλον. Ας δούμε, λοιπόν, μερικά tips για καλύτερη απόδοση το διάστημα αυτό.

Διάλεξε συγκεκριμένο χώρο εργασίας μέσα στο σπίτι

Όσο ιδανική και αν ακούγεται η ιδέα του να εργάζεσαι από τον καναπέ και το κρεβάτι, σύντομα θα καταλάβεις ότι οι επιπτώσεις στην υγεία σου δεν είναι τόσο καλές. Η λάθος στάση σώματος μπορεί να προκαλέσει χρόνια προβλήματα. Επίλεξε λοιπόν έναν συγκεκριμένο χώρο, ένα "working spot", ώστε ψυχολογικά αλλά και σωματικά να μπαίνεις στο mood εργασίας όταν βρίσκεσαι εκεί. Ιδανικά, αν υπάρχει ξεχωριστό δωμάτιο, θα σε βοηθήσει σε περίπτωση τηλεφωνημάτων και τηλεδιασκέψεων χωρίς ενοχλήσεις από εξωτερικούς παράγοντες (γυναίκα, κλείσε τη σκούπα να πάρω τηλέφωνο!).

Ακολούθησε πρωινό πρόγραμμα

Βάλε μια συγκεκριμένη ρουτίνα στο πρόγραμμά σου και ξέχνα τα 5 λεπτά παραπάνω ύπνο. Η καλύτερη συμβουλή, είναι να μη μείνεις καν με τις πυτζάμες, αλλά να φορέσεις τα ρούχα σου όπως θα έκανες κάθε άλλη μέρα που πήγαινες στο γραφείο. Αυτό βοηθάει υποσυνείδητα τον οργανισμό και σε κάνει πιο παραγωγικό. Ο καφές, φυσικά, είναι βασικό εργαλείο σε αυτό το πρόγραμμα.

Μην το παρακάνεις και θέσε ωράρια

Δουλεύοντας από το σπίτι, κυρίως οι ελεύθεροι επαγγελματίες, συχνά πέφτουμε στην παγίδα του να αφιερώνουμε πολύ χρόνο στη δουλειά με αποτέλεσμα οι περισσότερες από αυτές τις ώρες να είναι μη παραγωγικές. Οργάνωσε τον χρόνο σου και επίλεξε συγκεκριμένες ώρες εργασίας. Αν μπορείς ακόμη καλύτερα μοίρασε αυτές τις ώρες μέσα στην ημέρα, ώστε να αποφεύγεις συνεχόμενα να είσαι μπροστά από μια οθόνη.

Κράτα επαφές με την υπόλοιπη ομάδα

Σε ομαδικά projects καλό είναι να υπάρχει συνεχής επικοινωνία που θα σου γλιτώσει χάσιμο χρόνου σε περίπτωση ασυνεννοησίας. Υπάρχουν αρκετές εφαρμογές όπου μπορείς να είσαι σε online επικοινωνία με την ομάδα για ανταλλαγή απόψεων και καλύτερα αποτελέσματα.

Κλείνοντας, για όσους η εργασία τους δε γίνεται από το σπίτι, είναι μια καλή περίοδος αξιολόγησης αλλά και προετοιμασίας για όταν ξεπεραστεί όλο αυτό. Οργανωθείτε, θέστε νέους στόχους και διορθώστε τυχόν παλιά λάθη για να είστε έτοιμοι. Φτιάξτε την στρατηγική marketing της επιχείρησης σας ώστε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Ο χρόνος είναι αρκετός, επομένως δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

Πηγή: gmedia

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search