Tech & Business

Η ACS ήταν χορηγός στην "Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα"

Το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019, οι 700 περίπου εθελοντές του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», με την υποστήριξη της ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες και με την αρωγή της Ελληνικής Αστυνομίας και της Τροχαίας, έστειλαν και φέτος ένα ηχηρό μήνυμα: Αλκοόλ & οδήγηση δεν πάνε μαζί!

Χιλιάδες οδηγοί σε όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ κατά τη διάρκεια της «13ης Ευρωπαϊκής Νύχτας χωρίς Ατυχήματα», η οποία διενεργήθηκε ταυτόχρονα με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, σε 34 πόλεις της Ελλάδας με τη συμμετοχή 40 χώρων διασκέδασης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας, περίπου 2.500 νέοι φόρεσαν το αναγνωριστικό βραχιολάκι, αποδεχόμενοι την πρόσκληση να γίνουν οι ήρωες της βραδιάς (οι «Οδηγοί της Παρέας») και να μην καταναλώσουν καθόλου αλκοόλ. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς πραγματοποιήθηκαν 1.776 αλκοτέστ σε άνδρες και γυναίκες, στην πλειοψηφία τους μεταξύ 20 - 45 ετών. Το 83% των «Οδηγών της Παρέας» βρέθηκαν κάτω από το νόμιμο όριο που ορίζει ο Κ.Ο.Κ. και επιβραβεύτηκαν με αναμνηστικά δώρα. Αντίθετα, 1 στους 6 οδηγούς, εκ των οποίων 75% άντρες και 25% γυναίκες μεταξύ 30 - 48ετών, δεν κράτησε την υπόσχεσή του, ένα ανησυχητικό γεγονός, καθώς την περσινή χρονιά η αντίστοιχη αναλογία ήταν 1 στους 8 οδηγούς. Οι εθελοντές του Ινστιτούτου προέτρεπαν τους οδηγούς που είχαν καταναλώσει αλκοόλ να μην οδηγήσουν οι ίδιοι και να επιστρέψουν σπίτι τους με άλλα μέσα, για την προσωπική τους ασφάλεια, αλλά και την ασφάλεια των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου.

Η δράση διοργανώθηκε με τη συμβολή της ACS για 3η συνεχόμενη χρονιά, έτσι ώστε οι αποστολές με τα απαραίτητα υλικά για την επιτυχή διοργάνωση της «13ης Ευρωπαϊκής Νύχτας χωρίς Ατυχήματα» να φτάσουν με ασφάλεια και στην ώρα τους στις 34 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Είναι αξιοθαύμαστο ότι κάθε χρόνο η δράση συσπειρώνει εκατοντάδες πολίτες, εθελοντές, φορείς, οργανισμούς, ιδιωτικές επιχειρήσεις, σε ένα διαρκώς αυξανόμενο αριθμό πόλεων και χώρων νυχτερινής διασκέδασης, για έναν κοινό σκοπό: την ασφάλεια για όλους στους δρόμους της Ελλάδας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

SAS ModelOps: Ξεκλειδώστε την ανεκμετάλλευτη δυναμική των analytics

Σύμφωνα με το International Data Corporation (IDC), μόλις το 35% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί πλήρως ανεπτυγμένα μοντέλα analytics, πράγμα που οδηγεί σε σπατάλη χρημάτων και ενεργειών.* Με δαπάνες σε analytics που αγγίζουν περίπου τα 189,1 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2019, η ανάπτυξη μοντέλων analytics και η δημιουργία αξίας από τα δεδομένα έχει γίνει πιο επιτακτική από ποτέ. Η SAS, ο ηγέτης στον χώρο των analytics, βοηθάει τις επιχειρήσεις να ολοκληρώσουν το τελευταίο βήμα των analytics και να πετύχουν τους στόχους τους μέσω νέων υπηρεσιών και εκπαίδευσης. 

Για να επιτύχει αυτό τον σκοπό, η εταιρεία διαθέτει πλέον το SAS ModelOps, ένα νέο πακέτο που συνδυάζει το λογισμικό SAS Model Manager με συμβουλευτικές υπηρεσίες, κάνοντας πιο αποδοτική τη διοίκηση, την ανάπτυξη, την παρακολούθηση, την επανεκπαίδευση και τη διαχείριση τόσο των μοντέλων της SAS, όσο και των open source μοντέλων analytics, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα εξατομικευμένων υπηρεσιών συμβουλευτικής. Επιπλέον, η SAS παρουσιάζει και μια νέα αυτόνομη υπηρεσία, το ModelOps Health Check Assessment, που έχει σαν στόχο να βοηθήσει τις εταιρείες να κατανοήσουν καλύτερα πως μπορούν βελτιώσουν την ανάπτυξη. 

Η αδυναμία πολλών επιχειρήσεων να χρησιμοποιούν αποδοτικά τα analytics είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των κλάδων” δήλωσε ο Dan Vesset, Group Vice President of Analytics and Information Management της IDC. “Πολλές εταιρείες υιοθετούν πράγματι μία data-driven κουλτούρα, αλλά εν τέλει δυσκολεύονται να εφαρμόσουν τις αλλαγές που υποδεικνύουν τα δεδομένα. Ο στόχος είναι η δημιουργία πραγματικής αξίας από τις επενδύσεις στα analytics, αλλά πολλές εταιρείες δεν τον επιτυγχάνουν ποτέ ή δυσκολεύονται ιδιαίτερα με το τελευταίο βήμα της διαδικασίας, δηλαδή την εφαρμογή και λειτουργία των analytics.

Ο Jim Goodnight, CEO της SAS, δήλωσε: “Αυτό συμβαίνει γιατί οι αποφάσεις είναι αυτές που διοικούν μια εταιρεία, και όχι τα δεδομένα, παρόλο που γνωρίζουμε καλά ότι οι αποφάσεις που βασίζονται στα analytics είναι πολύ καλύτερες. Τα μοντέλα analytics μπορούν να εντοπίσουν απάτες πιστωτικών καρτών, να διαχειριστούν το τραπεζικό ρίσκο, να βελτιώσουν την ακρίβεια του μάρκετινγκ και πολλά άλλα. Η SAS γνωρίζει πως να συνεργάζεται με εταιρείες για αυτό το τελευταίο βήμα και να κάνει τα analytics, την τεχνητή νοημοσύνη και τις επενδύσεις στα δεδομένα να αποδίδουν.”

Ολοκληρώνοντας το τελευταίο βήμα με την SAS

Όσο οι επιχειρήσεις επιταχύνουν την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης και του machine learning, τα analytical μοντέλα πολλαπλασιάζονται ραγδαία. Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη τέτοιων μοντέλων χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο για την επίλυση προβλημάτων στις επιχειρήσεις, αλλά η εφαρμογή και η διοίκηση παραμένουν ακόμη το τελευταίο εμπόδιο. Η SAS βοηθάει τις επιχειρήσεις σε όλο τον κύκλο ζωής των analytics, από την ανάπτυξη αυτοματοποιημένων μοντέλων τα οποία όχι μόνο λειτουργούν με διαφάνεια, αλλά είναι και εξατομικευμένα, μέχρι την επεξήγηση της λειτουργίας του μοντέλου σε απλή γλώσσα και την ανάπτυξη εξειδικευμένων μοντέλων.

Με τη βοήθεια του μοντέλου της SAS, η Νορβηγική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Telenor αξιοποίησε την τεράστια βάση δεδομένων που διέθετε και δημιούργησε μία εξατομικευμένη εμπειρία για τους πελάτες της, χρησιμοποιώντας 10-20 μοντέλα πρόβλεψης που υπολόγιζαν την πιθανότητα οι πελάτες να αγοράσουν σχετικές προσφορές. Με στοιχεία από αυτή την ανάλυση οι δυο εταιρείες ανέπτυξαν και εγκατέστησαν το Automated Sales Tips (AST), ένα εργαλείο που αναλύει δεδομένα και εμφανίζει σε μισό δευτερόλεπτο τις καλύτερες προσφορές για τον κάθε πελάτη, βάσει του σκορ από τα μοντέλα πρόβλεψης.

Το SAS Model Manager είναι η λύση που χειρίζεται και ελέγχει τα μοντέλα αυτά, παρέχοντας έναν αποτελεσματικό τρόπο παρακολούθησης της ποιότητας των μοντέλων με το πέρασμα του χρόνου. Σε άλλο παράδειγμα, η SAS βοήθησε το τμήμα μάρκετινγκ της Γερμανικής Commerzbank, να εφαρμόσει data-driven μοντέλα που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη. Πλέον, τα analytics μπορούν να ενσωματωθούν σε όλες τις πελατο-κεντρικές αποφάσεις, σε κάθε σημείο εξυπηρέτησης της Commerzbank προς τους πελάτες της, σε πραγματικό χρόνο και σε μεγάλη κλίμακα.

Εξελίσσοντας τις επιχειρήσεις με το ModelOps

Σύμφωνα με την McKinsey, η συνολική ετήσια αξία που δημιουργείται από τα analytics και την τεχνητή νοημοσύνη είναι μεταξύ 9,5 και 15,4 τρισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, χωρίς τη δυνατότητα αξιοποίησης των μοντέλων analytics, μεγάλο μέρος αυτής της αξίας χάνεται. Το ModelOps έρχεται να καλύψει το σημείο όπου τα μοντέλα analytics υπεισέρχονται στην παραγωγή και ακολουθούν σταθερό ρυθμό ενημερώσεων και ανάπτυξης, με τα μοντέλα να διοικούνται, παρακολουθούνται και επαναπροσαρμόζονται όπως απαιτείται και συμβάλλει σημαντικά στην κατανόηση της αξίας των analytics.

Το πακέτο έρχεται να εξυπηρετήσει την ανάγκη για λογισμικό διαχείρισης μοντέλων που συνδυάζει συμβουλευτικές υπηρεσίες, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν στις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην σωστή εφαρμογή, χρήση και υιοθέτηση του SAS Model Manager, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να χρησιμοποιούν τα analytics με ολοκληρωμένο και συνεχή τρόπο, επιτρέποντάς τους επίσης να παρακολουθούν την επίδοση όλων των κορυφαίων μοντέλων, με σκοπό να διασφαλίσουν τη σχετικότητα όσο τα δεδομένα και οι συνθήκες της αγοράς αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.  

Τέλος, η SAS χρησιμοποιεί το νέο ModelOps Health Check Assessment, εργαλείο το οποίο βοηθά τις εταιρείες να αξιολογούν την ετοιμότητά τους και να αναπτύσσουν και να διαχειρίζονται  αντίστοιχα μοντέλα analytics. Η αξιολόγηση περιλαμβάνει και συμβουλές βελτίωσης της επιχείρησης για καλύτερη λήψη αποφάσεων.    

Για να μάθετε περισσότερα για το πως η SAS μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να διαπρέψουν στα analytics, επισκεφτείτε το sas.com/discover.

* IDC’s Advanced and Predictive Analytics survey and interviews, n = 400, 2017 – 2019.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

 

Διάκριση της ΕΛΕΔ στα Mobile Excellence Awards 2019

Η ΕΛΕΔ απέσπασε ένα SILVER βραβείο στα πλαίσια των Mobile Excellence Awards 2019, στην κατηγορία Health/Fitness/Nutrition για το Cardiolytics App.

Το Cardiolytics Project, το οποίο αποτελείται από τρία επιμέρους Apps, τα MyCardiolytics, CardiolyticsMD και CardiolyticsPRO, είναι το πρώτο και μοναδικό app παγκοσμίως, το οποίο δίνει την δυνατότητα στον επιστήμονα υγείας (γιατρό - φυσικοθεραπευτή) και τον προπονητή, να έρχονται σε άμεση επαφή με τον αθλούμενο - ασθενή από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, να επιλέγουν τις κατάλληλες ασκήσεις για εκείνον και να ελέγχουν σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση της υγείας του, την πρόοδο και τα αποτελέσματα.

Τα MyCardiolytics, CardiolyticsMD και CardiolyticsPRO apps έχουν φιλικό UI, αμεσότητα στην μεταφορά δεδομένων και περιέχουν χρήσιμα και κρίσιμα στατιστικά στοιχεία. Είναι διαθέσιμα στο App Store για συσκευές Apple και σύντομα στο Play Store για συσκευές Android.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Accenture: Επιχειρήσεις που υιοθετούν τεχνολογικές καινοτομίες διπλασιάζουν τα έσοδά τους

Μια νέα σημαντική επιστημονική έρευνα για τα μελλοντικά συστήματα (Future Systems) από την Accenture ρίχνει άπλετο φως στον τεράστιο αντίκτυπο που έχουν οι επενδύσεις και η υιοθέτηση της τεχνολογίας στις οικονομικές επιδόσεις μιας επιχείρησης και πρωτίστως στη νοοτροπία και τη συμπεριφορά που υιοθετούν εταιρείες με ηγετική θέση στην αγορά.

Η νέα έρευνα, με τίτλο: “Full Value. Full Stop. How to scale innovation and achieve full value with Future Systems”, παρουσιάζει σημαντικά ευρήματα για τον τρόπο διάχυσης της καινοτομίας σε μεγάλη κλίμακα και την πλήρη αξιοποίηση των τεχνολογικών επενδύσεων, βασιζόμενη στην αρχική μελέτη Future Systems της Accenture που πραγματοποιήθηκε πέρυσι και στηρίζεται σε ένα δείγμα άνω των 8.300 οργανισμών σε 20 κλάδους και 20 χώρες. Έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις εταιρείες να κατανοήσουν και να μειώσουν το χάσμα επίτευξης καινοτομίας (innovation achievement gap), το οποίο ορίζεται ως η διαφορά μεταξύ της δυνητικής και της επιτευχθείσας αξίας, προερχόμενη από τεχνολογικές επενδύσεις.

Η έρευνα Future Systems είναι η μεγαλύτερη ερευνητική προσπάθεια της Accenture στον τομέα της πληροφορικής και αναφέρεται σε ώριμες αλλά και αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το blockchain και η επαυξημένη πραγματικότητα. Στο πλαίσιο αυτής, οι εταιρείες έχουν βαθμολογηθεί σε τρεις σημαντικές διαστάσεις: την υιοθέτηση της τεχνολογίας, το βάθος της υιοθέτησης και την ετοιμότητά τους σε επίπεδο οργάνωσης και κουλτούρας. Βαθμολογώντας καθέναν από αυτούς τους βασικούς παράγοντες, η μελέτη καθόρισε ποιες εταιρείες ήταν «Ηγέτες» και ποιες «Ουραγοί».

Παρακολουθώντας τους δείκτες επιδόσεων μεταξύ 2015 και 2023 (βάσει προβλέψεων), η μελέτη εντοπίζει τη σχέση μεταξύ της υιοθέτησης της τεχνολογίας και της επιτευχθείσας αξίας, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι οι «Ηγέτες» αυξάνουν τα έσοδά τους με ρυθμό υπερδιπλάσιο από αυτόν των «Ουραγών». Επιπλέον, μόνο το 2018, οι «Ουραγοί» απώλεσαν 15% σε επίπεδο εσόδων, ενώ μπορεί να χάσουν ακόμα και 46% σε επίπεδο κερδών μέχρι το 2023, αν δεν αλλάξουν την τεχνολογική προσέγγιση της επιχείρησής τους.

"Οι διοικήσεις (C-Suite) επενδύουν εντυπωσιακά ποσά στις νέες τεχνολογίες, αλλά οι επιχειρήσεις τους δεν καρπώνονται τα οφέλη της καινοτομίας ως αποτέλεσμα αυτών των επενδύσεων", δήλωσε ο Bhaskar Ghosh, επικεφαλής της Accenture Technology Services. "Στη σύγχρονη μετα-ψηφιακή εποχή, η οποία στηρίζεται στα δεδομένα (data-driven), οι οργανισμοί οφείλουν να έχουν μια προσεκτικά συγκροτημένη στρατηγική για την υιοθέτηση της τεχνολογίας και ένα σαφές όραμα όσον αφορά τα μελλοντικά συστήματά τους. Η πιο πρόσφατη έρευνά μας αποκαλύπτει ότι οι κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως επενδύουν σε ολιστικά, προσαρμόσιμα και ανθρωποκεντρικά συστήματα για να μεγιστοποιήσουν την καινοτομία, τις επιχειρηματικές επιδόσεις και την αξία".

Συγκεκριμένα, οι «Ηγέτες» πιστεύουν ότι οι άνθρωποι και οι μηχανές αλληλοσυμπληρώνονται και αλληλοενδυναμώνονται, ενώ παράλληλά οι εταιρείες και τα οικοσυστήματά τους μπορούν να σχηματίσουν αμοιβαία επωφελείς συμμαχίες. Είναι ένας λόγος για τον οποίο υποκινούνται στο να οικοδομήσουν μελλοντικά συστήματα που είναι ολιστικά και χωρίς περιορισμούς, προσαρμόσιμα και ανθρωποκεντρικά, τα οποία η μελέτη ορίζει ως εξής:

  • Ολιστικά - Χωρίς περιορισμούς (boundaryless): Τα ολιστικά συστήματα αξιοποιούν και κινούνται πέρα από τα θολά όρια -ανάμεσα στον εξοπλισμό/συστήματα πληροφορικής, τις εταιρείες και ανάμεσα σε ανθρώπους και μηχανές- δημιουργώντας νέους χώρους όπου ευδοκιμούν οι ιδέες και η συνεργασία.
  • Προσαρμόσιμα: Τα προσαρμόσιμα συστήματα μαθαίνουν, βελτιώνονται και προσαρμόζονται από μόνα τους, εξαλείφοντας τις τριβές που εμποδίζουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ενισχύοντας έτσι τους ανθρώπους να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις, εκθετικά ταχύτερα.
  • Ανθρωποκεντρικά: Τα ανθρωποκεντρικά συστήματα μιλούν, ακούν, βλέπουν και καταλαβαίνουν όπως και εμείς, φέρνοντας απλότητα σε κάθε αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής και δημιουργώντας το πλεονέκτημα του αύριο.

"Για να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των τεχνολογικών επενδύσεών τους, οι κορυφαίοι οργανισμοί βελτιώνουν το «τεχνολογικό πηλίκο», οδηγούμενοι πέρα ​​από τη δημιουργία μεμονωμένων δομών αριστείας, στην εφαρμογή μιας στρατηγικής για την επίτευξη μετασχηματισμού σε ολόκληρη την επιχείρηση", πρόσθεσε ο Ghosh.

Η έρευνα Future Systems διαπίστωσε επίσης ότι οι «Ηγέτες» έχουν διαφορετική κουλτούρα και προσέγγιση στην υιοθέτηση των τεχνολογιών σε ολόκληρη την επιχείρηση και στον οργανωτικό μετασχηματισμό - συχνά σε έντονη αντίθεση με τους «Ουραγούς». Συγκεκριμένα, οι «Ηγέτες»:

  • Υιοθετούν γρήγορα, ευέλικτες τεχνολογίες: Οι «Ηγέτες» υιοθετούν ισχυρές τεχνολογίες όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη σε ​​ποσοστό 98% σε σύγκριση με μόλις 42% των «Ουραγών». Οι «Ηγέτες» χρησιμοποιούν επίσης λύσεις όπως το DevSecOps, τα microservices και τα containers σε ποσοστό 97% σε σχέση με μόλις 30% των «Ουραγών».
  • Αγκαλιάζουν το υπολογιστικό νέφος: Οι «Ηγέτες» βρίσκονται πολύ μπροστά όσον αφορά την υιοθέτηση τεχνολογιών cloud ως τρόπο αποτελεσματικής μόχλευσης άλλων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης και των analytics. Ένα συντριπτικό ποσοστό 95% των «Ηγετών» θεωρεί το υπολογιστικό νέφος ως καταλύτη στην καινοτομία, σε σύγκριση με μόλις 30% των «Ουραγών».
  • Αντιμετωπίζουν τα δεδομένα ως εταιρικό κεφάλαιο: Ποσοστό 90% των «Ηγετών» λαμβάνει μέτρα για να εξασφαλίσει την ποιότητα των δεδομένων αντί να βασίζεται σε δεδομένα που είναι δυνητικά μη επαληθευμένα ή μεροληπτικά (biased). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το 94% των «Ηγετών» πιστεύουν ότι τα δεδομένα τους είναι αρκετά αξιόπιστα ώστε να οδηγήσουν την αλλαγή των επιχειρήσεών τους, σε σύγκριση με μόλις 64% των «Ουραγών».
  • Διαχειρίζονται τις τεχνολογικές επενδύσεις σε όλος το εύρος της επιχείρησης: Οι «Ηγέτες» επιτυγχάνουν καλύτερη επιχειρηματική ευθυγράμμιση μέσω της αποτελεσματικής άρσης των φραγμών μεταξύ του ΙΤ και των λοιπών τμημάτων.
  • Αναβαθμίζουν το ταλέντο τους: Οι «Ηγέτες» χρησιμοποιούν βιωματική μάθηση σε τριπλάσιο βαθμό σε σχέση με τους «Ουραγούς»: 73% έναντι 24%. Το AI και οι προηγμένες αναλύσεις σε περιοχές όπως η εξατομικευμένη μάθηση, η πρόβλεψη των αναγκών σε δεξιότητες των εργαζομένων και οι απαιτήσεις ικανοτήτων των εργαζομένων που αντιστοιχούν σε εκπαιδευτικές ενότητες χρησιμοποιούνται από το 87% των «Ηγετών», αλλά μόνο από το 35% των «Ουραγών».

Διαβάστε αναλυτικά τη μελέτη "Full Value. Full Stop" στη διεύθυνση https://www.accenture.com/gr-en/insights/future-systems/future-ready-enterprise-systems ή ακολουθήστε τη συζήτηση στο Twitter με hashtag #IntoTheNew.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Accenture.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ACS στη λίστα "Most Admired Companies in Greece" του περιοδικού Fortune

Ξεχωρίζοντας για την καινοτομία, την εξωστρέφεια και την εταιρική τους υπευθυνότητα, οι εταιρείες του Ομίλου Quest, ACS και iSquare διακρίθηκαν ανάμεσα στις 20 πιο αξιοθαύμαστες ελληνικές εταιρείες της λίστας “ Most Admired Companies in Greece του περιοδικού Fortune, η οποία περιλαμβάνει τις εταιρείες με την καλύτερη εταιρική φήμη στην Ελλάδα.

Η εν λόγω λίστα-θεσμός για το ελληνικό επιχειρείν καταρτίζεται για πέμπτη χρονιά και, στην πρώτη φάση της διαδικασίας ανάδειξης, επιλέχτηκαν εταιρείες με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των €50 εκ. Περισσότερα από 1.700 στελέχη της αγοράς από 319 εταιρείες επέλεξαν τις καλύτερες από αυτές με βάση 9 κριτήρια: Καινοτομία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Αξιοποίηση Πόρων και Εταιρικών Παγίων, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, Οικονομική Επίδοση, Μακροπρόθεσμη Επενδυτική Αξία, Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών και Εξωστρέφεια/ Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα. Στη συνέχεια, το 20% των “top scorers” εταιρειών μαζί με το 50% των πρώτων ανά κλάδο της προηγούμενης λίστας τέθηκαν εκ νέου σε επιλογή από τα στελέχη, έτσι ώστε να διαμορφωθεί η τελική λίστα.

Η ACS λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.000 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

 

Στη φωτογραφία, από αριστερά προς δεξιά απεικονίζονται οι κ. Αντώνης Βάλλας, Εμπορικός Διευθυντής ACS, κα Έλια Χάραρη, Marketing Manager ACS, κ. Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής ACS, κ. Απόστολος Γεωργαντζής, Διευθύνων Σύμβουλος Quest Συμμετοχών & ACS, κα Έφη Κοντούλη, Marketing Manager iSquare, κ. Κωστής Σταυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος iSquare.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

Δείτε ακόμα: Απόστολος Γεωργαντζής: Το e-commerce μοχλός ανάπτυξης από το 2013 για τις ταχυμεταφορές.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Ο Όμιλος Quest συμμετέχει στις "Ημέρες Καριέρας"

Ο Όμιλος Quest συμμετέχει στις Ημέρες Καριέρας, τη μεγαλύτερη συνάντηση νέων, εργαζομένων και στελεχών με επιχειρήσεις και εκπαιδευτικούς φορείς που πραγματοποιείται  για 15η χρονιά από το kariera.gr, στις 12 και 13 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Στελέχη από τα Τμήματα HR όλων των εταιρειών του Ομίλου, θα βρίσκονται στο stand 114- Δ7, αλλά και σε όλους τους χώρους της Έκθεσης, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για τον Όμιλο, τις δραστηριότητές του, τις ανοικτές θέσεις εργασίας, καθώς και ευρύτερα για τις γνώσεις, τις δεξιότητες, αλλά και τις αξίες που αναζητά ένας μεγάλος Οργανισμός που αναπτύσσεται συνεχώς στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε τομείς αιχμής, από τους νέους συνεργάτες / εργαζόμενους του.

Ο Όμιλος Quest με περισσότερα από 38 χρόνια παρουσίας στην αγορά, έχει αναγνωρίσει το ανθρώπινο δυναμικό ως θεμελιώδη παράγοντα στη δημιουργία αξίας, στην εξέλιξη και την επιτυχία του. Η ανάπτυξη και η εκπαίδευση των εργαζομένων, η προσέλκυση και διατήρηση ικανών στελεχών, η εξασφάλιση ίσων ευκαιριών, καθώς και ο απόλυτος σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα, είναι αναπόσπαστα στοιχεία στη στρατηγική και την κουλτούρα του.

Ο Όμιλος, με περισσότερα από 1.750 άτομα προσωπικό σήμερα και δραστηριότητες στον τομέα της Πληροφορικής στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Διάθεση Προϊόντων και Υπηρεσιών σε χονδρική και λιανική, Ολοκληρωμένες Λύσεις ), του ηλεκτρονικού εμπορίου, των ταχυμεταφορών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, των ηλεκτρονικών συναλλαγών και της παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, δημιουργεί κάθε χρόνο σημαντικό αριθμό νέων θέσεων εργασίας, δίνοντας ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους να εργασθούν, συμβάλλοντας στον περιορισμό της διαρροής πνευματικού κεφαλαίου, στη μείωση της ανεργίας και στη διάδοση τεχνογνωσίας στην εγχώρια αγορά. Αξίζει να σημειωθεί, ότι πολλά από τα στελέχη της ελληνικής αγοράς πληροφορικής, έχουν υπάρξει εργαζόμενοι των εταιρειών του Ομίλου Quest, ακολουθώντας στη συνέχεια μία εξελικτική πορεία στην αγορά.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Πληρωμή εισιτηρίου με αναγνώριση προσώπου στο μετρό τής Κίνας

Η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου χρησιμοποιείται σε όλη την Κίνα σε πολλές διαφορετικές εφαρμογές. Από τον εντοπισμό εγκληματιών, μέχρι τη μέτρηση της προσοχής των μαθητών στις σχολικές αίθουσες. Τώρα, έκανε ντεμπούτο στο μετρό, σε ένα σύστημα που επιτρέπει στους επιβάτες να χρησιμοποιούν το πρόσωπό τους ως… εισιτήριο.

Ρεπορτάζ τής South China Morning Post αναφέρει ότι στο μετρό τής πόλης της Σεντσέν χρησιμοποιείται τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να επιτρέπει σε όσους είναι άνω των 60 ετών να μπορούν να κάνουν δωρεάν διαδρομές. Αρκετές ακόμη πόλεις στην Κίνα, μεταξύ των οποίων και η Σαγκάη, πειραματίζονται αυτήν την περίοδο με το ίδιο σύστημα.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται σε 18 σταθμούς τής Σεντσέν, με 28 αυτόματες πύλες και 60 μηχανές εισιτηρίων. Αναπτύχθηκε από τον κινέζικο όμιλο Tencent και η εταιρεία τού μετρό σχεδιάζει να επεκτείνει το δωρεάν εισιτήριο μέσω αναγνώρισης προσώπου, συμπεριλαμβάνοντας τους βετεράνους του στρατού.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, πάνω από 500 επιβάτες πληρώνουν ναύλους σαρώνοντας τα πρόσωπά τους κάθε μέρα στην πόλη Τζινάν. Η πληρωμή για αγαθά και υπηρεσίες με σάρωση προσώπου δεν είναι νέο φαινόμενο στην Κίνα.

Παρά το γεγονός ότι η μαζική επιτήρηση είναι θέμα που ανησυχεί την παγκόσμια κοινότητα, οι Κινέζοι αποδέχονται την αναγνώριση προσώπου ως τρόπο πληρωμής. Μάλιστα, σε έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2018, το 85% των καταναλωτών ήταν σύμφωνο με την πληρωμή μέσω κάποιας βιομετρικής μεθόδου, όπως η σάρωση των δακτυλικών αποτυπωμάτων και του προσώπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Info Quest και Uni Systems μαζί με τις εθνικές ομάδες Πληροφορικής Νέων και Cyber Security

Οι εταιρείες του Ομίλου Quest, Info Quest Technologies και Uni Systems, για άλλη μια χρονιά στήριξαν την Εθνική Ομάδας Πληροφορικής Νέων στη συμμετοχή της στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Πληροφορικής Νέων στο Μάριμπορ και την Ελληνική αποστολή στο European Cyber Security Challenge 2019 στο Βουκουρέστι.

H διασύνδεση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών με την εκπαίδευση και τους νέους, αποτελεί διαχρονική, στρατηγική προτεραιότητα των εταιρειών του Ομίλου Quest, οι οποίες υλοποιούν συστηματικά δράσεις με στόχο την παρότρυνση των νεών παιδιών να αναπτύξουν γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες, τη βελτίωση των μεθόδων διδασκαλίας, την υγιή άμιλλα και την αριστεία. Μεταξύ των δράσεων αυτών συγκαταλέγονται η συστηματική υποστήριξη των Εθνικών μας ομάδων, τα προγράμματα «Καινοτομία στην Εκπαίδευση», «iPad 1 for 1», «Συναρμολογώντας τον Υπολογιστή Quest» και άλλα.

H Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Πληροφορικής Νέων, τηρώντας τις προδιαγραφές της Διεθνούς Ολυμπιάδας Πληροφορικής, είναι μια πρόσφατη πρωτοβουλία για την ανάπτυξη της Πληροφορικής στα μέλη των χωρών του Συμβουλίου της Ευρώπης και η συμμετοχή σε αυτή διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής (ΕΠΥ). Αντίστοιχα, η διοργάνωση European Cyber Security Challenge γίνεται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την ασφάλεια δικτύων και πληροφοριών ENISA (European Union Agency for Network and Information Security) και η συμμετοχή σε αυτή συντονίζεται από το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
SAS: Aύξηση κατά 105% στα έσοδα από την τεχνητή νοημοσύνη

Μέσα στο 2018 η αγορά τεχνητής νοημοσύνης (AI) παγκοσμίως παρουσίασε σταθερή ανάπτυξη. Σύμφωνα με την έκθεση της IDC, "Worldwide Artificial Intelligence Software Platforms Market Shares, 2018: Steady Growth — Moving Toward Production", η SAS σημείωσε ανάπτυξη 104,6%, ρυθμό τέσσερις φορές ταχύτερο από την συνολική αγορά. Η SAS κατέλαβε τη δεύτερη θέση συνολικά για το έτος στην κατηγορία των πλατφορμών λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης.

Για να συνεχίσει να ενθαρρύνει την καινοτομία και την πρόοδο σε μια αναπτυσσόμενη αγορά, η SAS ξεκίνησε νωρίτερα στο έτος ένα πρόγραμμα επένδυσης 1 δισ. Δολαρίων στην τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο θα ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Η μεγάλη αυτή επένδυση επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς τομείς:

  • Την καινοτομία στην έρευνα και την ανάπτυξη (R&D), ώστε να συνεχιστεί η επιτυχία των προσπαθειών της SAS στον κλάδο
  • Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών για την καλύτερη κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης
  • Υπηρεσίες εμπειρογνωμόνων για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης για πελάτες σε έργα τεχνητής νοημοσύνης

Αφιερώνοντας το 26% των συνολικών εσόδων της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, η SAS επανεπενδύει περισσότερο από το διπλάσιο του μέσου όρου που επενδύουν άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.

«Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του λογισμικού της SAS εδώ και χρόνια,» δήλωσε ο Jim Goodnight, Διευθύνων Σύμβουλος της SAS. «Σήμερα συνεχίζουμε να κοιτάζουμε πέρα από τον «θόρυβο» που έχει δημιουργηθεί στην αγορά και επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στο να κάνουμε την τεχνητή νοημοσύνη πραγματικότητα για τους πελάτες μας, βασιζόμενοι στα ισχυρά μας θεμέλια στα advanced analytics. Από τo machine learning, το deep learning, το computer vision και την επεξεργασία της φυσικής γλώσσας έως την πρόβλεψη και τη βελτιστοποίηση, η SAS βοηθά τους πελάτες σε πολλές βιομηχανίες να επωφελούνται από την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και την πληροφόρηση που δημιουργούν.»

Μερικοί από τους πελάτες της SAS που ήδη αξιοποιούν τεχνητή νοημοσύνη, είναι οι Lockheed Martin, Royal Bank of Scotland και Honda και μια από τις τεχνολογίες κλειδιά για αυτό το σκοπό είναι η SAS Viya, μια διαφανής και ερμηνεύσιμη τεχνολογία, που βοηθά τους χρήστες σε όλα τα επίπεδα δεξιοτήτων να αυτοματοποιούν πολύπλοκες εργασίες για την κατασκευή αναλυτικών μοντέλων παγκόσμιας κλάσης.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η SAS παρέχει τεχνητή νοημοσύνη, ενθαρρύνοντας τους οργανισμούς να παίρνουν πιο έξυπνες και αυτοματοποιημένες επιχειρηματικές αποφάσεις εδώ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Η ATCOM Χρυσός Χορηγός στο 5ο ShipIT Conference

Το εξειδικευμένο Akamai Business Unit της ATCOM και μοναδικός NetAlliance Partner στην Ελλάδα θα είναι Χρυσός Χορηγός στο 5ο ShipIT Conference που θα πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου 2019.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο Richard Meeus, Head of Security Strategy της Akamai, θα είναι εισηγητής με θέμα “Securing Industry 4.0 in Shipping”. Στην ομιλία του, ο κ. Meeus θα αναφερθεί στην ανάγκη προάσπισης της ψηφιακής ασφάλειας χωρίς να παρεμποδίζονται οι λειτουργικές δυνατότητες και η απόδοση των επιχειρήσεων ναυτιλίας, αναλύοντας σχετικούς τρόπους απρόσκοπτης ενσωμάτωσης εφαρμογών IoT, application access και endpoint security.   

Το Akamai Business Unit της ATCOM, υπό τη διεύθυνση του Αντώνη Μαυρομιχάλη με πολυετή εμπειρία στις υπηρεσίες Akamai, είναι ο μοναδικός Akamai Reseller Partner στην Ελλάδα. Βραβευμένο ως “Partner of the Year” της Akamai για το έτος 2018 και με πλούσιο πελατολόγιο που περιλαμβάνει κορυφαίες εταιρείες και οργανισμούς από πληθώρα επιχειρηματικών κλάδων, το BU προσφέρει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών security, content delivery και web performance της Akamai.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATCOM.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search