Tech & Business

Και φέτος στο Get Hired Live η Netmechanics

Το project του Get Hired Live που διοργανώνεται από τη Bizrupt σε συνεργασία με την 100mentors και την υποστήριξη του Prince’s Trust International είναι ξανά εδώ, για να δώσει την ευκαιρία στους νέους από 18-35 ετών να έρθουν σε επαφή με τοπικές & παγκόσμιες επιχειρήσεις.

Η Netmechanics, έρχεται και φέτος να συμβάλλει σ’ αυτό το εγχείρημα και να υποστηρίξει τις φιλοδοξίες και τους στόχους των νέων που είναι στη διαδικασία ανεύρεσης εργασίας.


Η Netmechanics με εξειδίκευση στο Digital Transformation επιχειρήσεων, το eCommerce με σχεδίαση και κατασκευή eShop (NM STORE eCommerce platform), στο Digital Performance Marketing στην ανάπτυξη enterprise εργαλείων και λογισμικού, στα Car Rental Systems (NM CAR Rental – Booking platform) και στη σχεδίαση και κατασκευή Website (NM CORPORATE Website), δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψεις την digital αγορά και να μας συστηθείς από κοντά!

Οι πόρτες του Get Hired Live ανοίγουν στις 25-26 Φεβρουαρίου και μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή, εντελώς δωρεάν. Το πιο σημαντικό απ’ όλα; Δεν θα χρειαστείς βιογραφικό! Τα βήματα είναι απλά, δηλώνοντας συμμετοχή απαντάς σε μερικές ερωτήσεις και είσαι έτοιμος/η για το Live Event!

Εκεί, θα σε περιμένουν οι εκπρόσωποι της Ομάδας μας κ.κ. Γιώργος Μαραβέλιας, CTO της εταιρείας, ο Ηλίας Σεφέρογλου, Head of Commercial Operations & Digital Marketing και η κα Αργυρώ Καλλιτσουνάκη, HR Manager της Netmechanics.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέες ενισχύσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό 100.000 ελληνικών ΜμΕ

Με τεχνολογίες και υπηρεσίες που προωθούν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την ψηφιακή διαφήμιση, την τηλεργασία, την επιχειρηματική αναλυτική, την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, την τεχνητή νοημοσύνη, το ΙοΤ, την κυβερνοασφάλεια, το υπολογιστικό νέφος κ.ά αναμένεται να εμπλουτιστούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας, στο πλαίσιο της δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων».

Το έργο, ύψους 465 εκατ ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης, έχει ως στόχο να καλυφθεί το τεχνολογικό χάσμα το οποίο χωρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές, γι αυτό και θα περιλαμβάνει ένα ευρύ πεδίο ενεργειών ενώ αναμένεται να συμπληρωθεί με φοροκίνητρα και δανειοδοτήσεις.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται να στηριχθούν έως και το 2025 περί τις 100.000 ΜμΕ με κουπόνια ψηφιοποίησης, η αξία των οποίων θα φτάσει τα 180 εκατ. ευρώ και επιπλέον 1.000 ΜμΕ με το σύστημα κουπονιών κατά τη μετάβασή τους αποκλειστικά στο υπολογιστικό νέφος (100 εκατ.).

Παράλληλα προβλέπεται η δημιουργία 4 εμβληματικών βιομηχανικών πλατφορμών δεδομένων και του κόμβου Gaia X για τις ΜμΕ, καθώς και η αναβάθμιση 500.000 ταμειακών μηχανών με λύσεις που βασίζονται στον υπολογιστή και την αντικατάσταση 100.000 παλαιών συστημάτων POS (165 εκατ. ευρώ).

H επιχορήγηση των επιχειρήσεων θα γίνεται με τη μορφή κουπονιού το οποίο θα μπορεί να εξαργυρώνεται σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών (Digital Marketplace) όπου θα υπάρχουν διαθέσιμες υπηρεσίες και προϊόντα για να τις προμηθευτούν οι ΜΜΕ.

Δικαιούχοι της δράσης θα είναι όλες οι ΜΜΕ στην Ελλάδα, με στόχο να διασφαλιστεί ότι τουλάχιστον το 30% αυτών θα πωλούν ηλεκτρονικά και το 40% αυτών θα πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές.

Όσον αφορά στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, προβλέπονται χρηματοδοτήσεις:

  • για την προμήθεια και λειτουργία εξοπλισμού ηλεκτρονικών πληρωμών (π.χ τερματικά, κινητές συσκευές) που προσφέρουν άμεση διαλειτουργικότητα με παρόχους ηλεκτρονικών πληρωμών και τις φορολογικές αρχές
  • για την εκτέλεση των συναλλαγών η προμήθεια και λειτουργία υπηρεσιών ψηφιακών πληρωμών που διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο KYC/KYB.
  • για το eInvoicing η προμήθεια και λειτουργία ψηφιακών υπηρεσιών κατάλληλων για όλο το φάσμα της τιμολόγησης αγαθών και υπηρεσιών.
  • για τα eShops η προμήθεια και λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων για ΜΜΕ, κατάλληλων για εμπορία αγαθών και υπηρεσιών
  • για την κατάρτιση, η παροχή εστιασμένων ηλεκτρονικών μαθημάτων κατάρτισης για ΜΜΕ σχετικά με την αποτελεσματική και ασφαλή χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

 

Δείτε περισσότερα στο insider.gr

 

Εικόνα: John Schnobrich, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ορόσημο το 2021 για τη Softweb: Αύξηση τζίρου, θέσεων εργασίας και 2 νέα προϊόντα

Η Softweb διανύοντας ακόμη μια χρονιά επιτυχίας και ανάπτυξης, είναι έτοιμη για το 2022. Παρά το ιδιαίτερα δυσχερές οικονομικό και υγειονομικό περιβάλλον στο οποίο κλήθηκε να λειτουργήσει το 2021, με σταθερά βήματα εφάρμοσε στο ακέραιο το επενδυτικό της πλάνο και διεκδίκησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Mε βάση τα δεδομένα του προηγούμενου έτους, επιβεβαιώνεται πλήρως η αρχική εκτίμηση της Διοίκησης ότι το 2021 θα αποτελέσει ορόσημο στην επιχειρηματική διαδρομή της εταιρείας.


Προτεραιότητα για το 2021 ήταν η εφαρμογή του επενδυτικού πλάνου σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής δομής, με το αποτέλεσμα να είναι η αύξηση κατά 54% των θέσεων εργασίας και η ενδυνάμωση του στελεχιακού της δυναμικού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ειδικά όσον αφορά στην Αθήνα, η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της και ισχυροποιεί περαιτέρω την θέση της στην ελληνική αγορά ως κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης επιχειρηματικού λογισμικού νέων τεχνολογιών (Web & Mobile).

Το 2021 επετεύχθη αξιοσημείωτη ποσοτική & ποιοτική διεύρυνση της πελατειακής βάσης, τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό. Παράλληλα, αποτέλεσε και έτος νέων προϊόντων, γεγονός που τοποθετεί τη Softweb ανάμεσα στους ηγέτες παρόχους επιχειρηματικών λύσεων σε επίπεδο νέων τεχνολογιών, κάτι το οποίο αντανακλάται στην υιοθέτηση των λύσεων της από μία σειρά απαιτητικών πελατών όπως: COCA-COLA HBC CYPRUS, UNIVERSITY COLLEGE LONDON, ΒΙΑΝ Α.Ε., ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε., ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (ΑΑΔΕ), ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε.Β.Ε., Σ.Β.Ε. - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ κ.ά.

Ο κ. Χαράλαμπος Δημητρακόπουλος, CEO της Softweb δήλωσε σχετικά: "Το 2021 αποτέλεσε έτος ορόσημο για την εταιρεία μας. Καταφέραμε να πετύχουμε στο ακέραιο και σε κάποια επίπεδα ξεπεράσαμε τους στόχους που είχαμε θέσει. Νιώθουμε ότι θωρακίζουμε απόλυτα το momentum που έχει η Softweb να εδραιωθεί στην συνείδηση του Έλληνα επιχειρηματία ως στρατηγικός συνεργάτης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας του. Η αύξηση του τζίρου μας κατά 31% και κυρίως η αύξηση των θέσεων εργασίας κατά 54% εξυπηρετούν το στόχο να παράγουμε προϊόντα τα οποία θα εξασφαλίσουν την ψηφιοποίηση των απαραίτητων ροών εργασιών των επιχειρήσεων, με σκοπό την ελαχιστοποίηση των λαθών, τη μείωση στους χρόνους και στα κόστη διαχείρισης, την αύξηση στο μέγιστο της πιστότητάς των πελατών και την ενίσχυση των πωλήσεών.”

Η προϊοντική φαρέτρα της Softweb ενισχύθηκε με δύο νέες λύσεις αλλά και με την επέκταση μίας ήδη υπάρχουσας . Πιο συγκεκριμένα, το εξελιγμένο και αισθητά ανανεωμένο “Softweb Mobile Business Suite”, συνεχίζει την πορεία του, με αντίστοιχα αυξητικό ρυθμό. Αποτελεί το ιδανικό εργαλείο για κάθε εταιρεία που θέλει να επενδύσει στη νέα ψηφιακή εποχή και έχει στόχο να εξατομικεύσει και να επιταχύνει τη διαδικασία πώλησης και επικοινωνίας με τον πελάτη μειώνοντας δραστικά τα κόστη διαχείρισης. Έχουν προστεθεί επιπλέον λειτουργικότητες που ενισχύουν ακόμα περισσότερο το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

Αξιοσημείωτο προνόμιο αποτελεί το ότι πλέον δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να διαχειρίζεται τα δεδομένα και από web browser, καθώς υπάρχει επεκτασιμότητα της λύσης με το web version.

Ένα από τα νέα προϊόντα της εταιρείας είναι το “Request For Approval”, γνωστό και ως RFA. Το RFA είναι μια web & mobile εφαρμογή η οποία στοχεύει στην οργάνωση κάθε είδους αιτημάτων στελεχών ή συνεργατών μιας επιχείρισης με δυνατότητα απομακρυσμένης έγκρισης χωρίς γεωγραφικό ή τεχνικό περιορισμό.

Στη γκάμα προϊόντων της Softweb έχει ενταχθεί και το “Audits”. Πρόκειται για mobile λύση με στόχο τον άμεσο έλεγχο διαφόρων διαδικασιών με εύκολη και γρήγορη διεκπεραίωση παντός τύπου επιθεωρήσεων από κινητές συσκευές.

 

Στη φωτογραφία, ο κ. Χαράλαμπος Δημητρακόπουλος, CEO της Softweb.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τέσσερα χρυσά βραβεία για τη Linakis.digital στα e-volution Awards 2022

Τη Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum InterContinental Athens, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των e-volution Awards 2022, που διοργάνωσε για 11η χρονιά η BOUSSIAS.

Στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν 51 καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελλάδα, με πρόεδρο τον καθηγητή Γεώργιο Δουκίδη. Στην εκδήλωση έλαβαν μέρος συνολικά 500 εξέχοντα στελέχη της αγοράς και τιμήθηκαν τα κορυφαία e-Shops, e-Businesses και e-Commerce Agencies της χρονιάς.

Η Linakis.digital έλαβε συνολικά 6 βραβεία:

GOLD – στην κατηγορία User Interface για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης.

GOLD – στην κατηγορία Information Architecture για τη συμβολή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Attica Group.  

GOLD – στην κατηγορία Redesign – Relaunch (Website | e-shop | app) για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης.

GOLD – στην κατηγορία Digital Transformation για τη συμβολή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Attica Group.  

BRONZE – στην κατηγορία Best in Banking & Insurance για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης.

BRONZE – στην κατηγορία Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης.

 

Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Attica Group, η Linakis.digital δημιούργησε μια συνεκτική οπτική ταυτότητα για τις Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways, και βελτιστοποίησε την εμπειρία του χρήστη με ένα σύστημα κρατήσεων που προσφέρει ευκολία στη χρήση και προηγμένες δυνατότητες. Η Attica Group είδε ως αποτέλεσμα αυξημένες πωλήσεις και πιο αποτελεσματική διαχείριση με έναν booking wizard υψηλής απόδοσης, καθώς και κορυφαία κατάταξη από τις μηχανές αναζήτησης.

Για την αναβάθμιση του ψηφιακού οικοσυστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης η Linakis.digital δημιούργησε μια νέα ψηφιακή ταυτότητα με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Το νέο οικοσύστημα αντιπροσωπεύει πλήρως το όραμα της Ευρωπαϊκής Πίστης για μια κοινωνία που προσανατολίζεται στο μέλλον, προστατεύοντας τα σημαντικά αγαθά -εισόδημα, οικογένεια, περιουσία, ποιότητα ζωής- και εξελίσσεται με ασφάλεια. Το νέο portal προσφέρει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία, και την ασφαλιστική γνώση που χρειάζονται ενώ ενισχύει τη σχέση της ασφαλιστικής εταιρίας με τους συνεργάτες της.

Ο Βασίλης Λινάκης, CEO της Linakis.digital, ευχαρίστησε τη BOUSSIAS και τα διακεκριμένα μέλη της κριτικής επιτροπής για τα πολύ σημαντικά βραβεία. Ευχαρίστησε ακόμα την Attica Group και την Ευρωπαϊκή Πίστη για την εμπιστοσύνη και τη δημιουργική συνεργασία που οδήγησε  στη δημιουργία πρωτοποριακών ψηφιακών έργων που κερδίζουν διακρίσεις.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέος πρόεδρος της Sitecore για την περιοχή ΕΜΕΑ ο Jose Valles

Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, ανακοίνωσε τον διορισμό του Jose Valles ως Προέδρου της εταιρείας για τις περιοχές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA).

Ο Valles εντάσσεται στο δυναμικό στη Sitecore σε μία χρονιά όπου η εταιρεία έχει ανακοινώσει επενδυτικό πλάνο ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων με σκοπό την ενίσχυση της ανάπτυξής της και τέσσερις εξαγορές, των Four51Boxever, Moosend, και Reflektion, πυροδοτώντας έτσι ανάπτυξη-ρεκόρ για την εταιρεία.

Ο Valles θα είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση της συνολικής στρατηγικής πωλήσεων και ανάπτυξης για την περιοχή EMEA για τη Sitecore. Νωρίτερα φέτος, η εταιρία ανακοίνωσε την ενδυνάμωση της παρουσίας της σε ορισμένες βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Ελλάδας – περιοχές που θα υπάγονται στην αρμοδιότητα του Valles.

«Η παρουσία της Sitecore στην περιοχή EMEA επεκτείνεται με γοργούς ρυθμούς και χρειαζόμαστε ισχυρή ηγεσία για να καθοδηγήσουμε την αναπτυσσόμενη ομάδα,» δήλωσε ο Monte Wilson, Chief Revenue Officer της εταιρείας. «Ο Valles έχει πάθος και βαθιά γνώση της περιοχής και είμαστε πολύ χαρούμενοι που προστίθεται στην ομάδα μας.»

Ο Jose Valles μετακινείται στη Sitecore από τη SAP, στην οποία είχε αναλάβει πολλούς ρόλους στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων CX και Cloud ERP για την περιοχή EMEA South. Στο παρελθόν κατείχε διοικητικές θέσεις σε εταιρίες τηλεπικοινωνιών όπως η du, η STC και η Telefonica, ξεκινώντας και εξελίσσοντας νέες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

«Η Sitecore μου κίνησε το ενδιαφέρον, καθώς βρίσκεται σε μια πολύ συναρπαστική τροχιά ανάπτυξης. Πρόκειται για μία ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία, που πρωτοστατεί με νέες καινοτομίες και καινούργια προϊόντα και λύσεις στον χώρο της ψηφιακής εμπειρίας για πελάτες στην περιοχή EMEA, καθώς και σε όλο τον κόσμο,» δήλωσε ο Valles. «Η Sitecore κατέχει μια εξαιρετική θέση στην περιοχή EMEA και μια ασυναγώνιστη ομάδα και όπως είναι φυσικό είμαι ενθουσιασμένος που γίνομαι μέρος της

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη Sitecore εδώ Sitecore.com.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Generation Y και η Global Sustain σε στρατηγική συνεργασία

Η στρατηγική συνεργασία ανάμεσα στην Generation Y και στην Global Sustain, με στόχο την ανάδειξη της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού και της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων, βρέθηκε στο επίκεντρο της εκδήλωσης με θέμα: «Digitalising Sustainability» που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου.

Η Generation Y και η Global Sustain, θέλοντας να προωθήσουν το διπλό μήνυμα ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απαραίτητος, όσο και ότι ο μετασχηματισμός σε επίπεδο βιώσιμης ανάπτυξης προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία.

Οι δύο εταιρείες σκοπεύουν να ενισχύσουν σημαντικά τις υπηρεσίες μελών του δικτύου εταιρειών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών της Global Sustain, ειδικά με την ενσωμάτωση κριτηρίων ESG (E-Environment, S-Social, G-Governance), στοχεύοντας στη βελτίωση των επιδόσεών τους όσον αφορά στη βιωσιμότητα.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο κ. Σωτήρης Συρμακέζης, Digital Transformation Advisor, αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, τονίζοντας ότι εταιρείες οι οποίες δεν θα προχωρήσουν σε ψηφιακό μετασχηματισμό, ουσιαστικά θα μείνουν εκτός αγοράς.

Ο κ. Μιχάλης Σπανός, Διευθύνων Σύμβουλος της Global Sustain, τόνισε: «Μέσα από αυτή τη συμμαχία σκοπεύουμε να προσφέρουμε μια αναβαθμισμένη σειρά υπηρεσιών και προϊόντων στα μέλη μας, με άξονα αφενός τα κριτήρια και δεδομένα ESG αφετέρου δε την ψηφιακή τους ενσωμάτωση, διαχείριση και επικοινωνία. Στόχος μας είναι να απευθυνθούμε σε ένα ευρύτερο μέρος της αγοράς, ειδικά αυτό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων οι οποίες αναμένεται να επηρεαστούν σημαντικά τόσο από τις εξελίξεις σε ρυθμιστικό επίπεδο, αλλά και λόγω των βέλτιστων πλέον πρακτικών της αγοράς και των τάσεων που διαμορφώνονται».

Ο κ. Αναστάσιος Σπανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Generation Y, επισήμανε πως «Η Generation Y ως στρατηγικός εταίρος της Global Sustain αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στη διαμόρφωση μιας νέας εμπειρίας των μελών του δικτύου με σκοπό τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού και κοινωνικού οικοσυστήματος όπου οι συνέργειες, η δικτύωση, η ενημέρωση και η γνώση θα αποτελούν βασικούς άξονες. Η επιχειρηματική μας αυτή κίνηση αποδεικνύει έμπρακτα πως η βιώσιμη ανάπτυξη μπορεί να επιτευχθεί μέσω ωφέλιμων συνεργασιών, οι οποίες μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Project Agora στηρίζει το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα για δεύτερη χρονιά

Το Project Agora, με αφορμή την επικείμενη εορταστική περίοδο, αξιοποιεί και φέτος τη δύναμη του δικτύου του και των online media για να υποστηρίξει το Ελληνικό Τμήμα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα.

Το Project Agora διαθέτει pro bono την τεχνολογία, τους ανθρώπους και μέρος του inventory που διαχειρίζεται, προκειμένου να ενισχύσει τις σταθερές μηνιαίες δωρεές προς τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα.

Εκμεταλλευόμενο τις δυνατότητες των innovative ad-experiences που προσφέρει, όπως τα Social Cards, το Magic Story και η Taboola, το Project Agora βοηθά στη διάδοση της καμπάνιας «Γίνε Υποστηρικτής Πρώτης Γραμμής» ενισχύοντας το message impact, reach και engagement της ενέργειας.

Η ανταπόκριση των συνεργατών του Project Agora ήταν από την πρώτη στιγμή εντυπωσιακή.

Από 17/12 και για ένα μήνα οι σχετικές διαφημίσεις εμφανίζονται στο περιβάλλον των μεγαλύτερων publishers και health retailers και οδηγούν τους επισκέπτες στη σελίδα δωρεάς.

Στην ενέργεια συμμετέχει και η Taboola, αποκλειστικός συνεργάτης του Project Agora, διαθέτοντας pro bono μέρος του inventory της.

Για τη δωρεά του, το κοινό μπορεί να επισκέπτεται το msf.gr/stathera-projectagora καθώς και να κοινοποιεί τη δράση για να αυξήσει ακόμα περισσότερο την προβολή της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα εύσημα στην Plushost από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κ. Πιερρακάκη

Λίγες ημέρες μετά την πολλαπλή βράβευση της εταιρείας στα e-volution awards και τη δημοσίευση της Πανελλαδικής Έρευνας για το Λιανεμπόριο, μια τιμητική επίσκεψη έγινε στους χώρους της Plushost από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη.

Ο υπουργός βρισκόταν σε προγραμματισμένο ταξίδι για επαφές με την τοπική ηγεσία του πλέον ψηφιακού δήμου της χώρας, τα Τρίκαλα, και καθώς ενημερώθηκε για τις πρωτοβουλίες και την πορεία της εταιρείας, έσπευσε να την επισκεφθεί, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα το αμέριστο ενδιαφέρον της πολιτικής ηγεσίας για τον αποκεντρωμένο χαρακτήρα της ψηφιακής μετάβασης.

Τον υπουργό συνόδευσαν ο Δήμαρχος Τρικκαίων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, ο υφυπουργός Αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, κ. Γεωργαντάς, ο υφυπουργός Αρμόδιος για τις Τηλεπικοινωνίες, κ. Λιβάνιος και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου, κ. Χριστόπουλος.

Στην προσφώνησή του ο κ. Παπαστέργιου τόνισε τις επιτυχίες της εταιρείας σε πανελλαδικό επίπεδο επιβεβαιώνοντας τον υψηλό ψηφιακό χαρακτήρα της πόλης. Ο CEO και ιδρυτής της Plushost κ. Θανάσης Καμέας, ενημέρωσε τον Υπουργό κ. Πιερρακάκη αναφορικά με τη δραστηριότητα της εταιρείας και τις τάσεις της αγοράς του e-commerce, παρουσιάζοντάς του συνοπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας που δημοσιεύθηκε πρόσφατα σε συνεργασία με την FocusBari, δηλώνοντας μάλιστα, με περηφάνεια, ότι «η πιο πολυβραβευμένη εταιρεία στο χώρο του hard core e-commerce δεν θα μπορούσε να βρίσκεται παρά στην πόλη με τις πιο προηγμένες εφαρμογές και καινοτομίες σε θέματα Τεχνολογίας».

Στην εικόνα, από αριστερά: O CEO της Plushost, Θ. Καμέας, ο δήμαρχος Τρικκαίων και Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δ. Παπαστεργίου και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κ. Πιερρακάκης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

To Papaki ανάμεσα στα Superbrands 2021-2022

Το Papaki, ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα, είναι μία από τις 254 εταιρικές επωνυμίες που έλαβαν τον τίτλο Superbrands Greece 2021-2022, και βρέθηκε ανάμεσα στα 7 Superbrands που ξεχώρισαν στην κατηγορία “Ψηφιακές υπηρεσίες”.

Τα Superbrands είναι ένας διεθνής οργανισμός που ιδρύθηκε στην Αγγλία το 1995, και σήμερα εκπροσωπείται σε 90 χώρες ανά τον κόσμο. Έχει αναγνωρίσει περισσότερες από 22.000 εταιρείες ως ηγέτιδες στον τομέα τους, ενώ στην Ελλάδα έχει καθιερωθεί από το 2005 και φέτος πραγματοποιήθηκε για έβδομη φορά.

Για να είναι κάποια εταιρική επωνυμία υποψήφια στα Superbrands το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να έχει ένα δυνατό προφίλ και εταιρική φήμη και να εκφράζει αξιοπιστία προς τους καταναλωτές. Δε χρειάζεται να υποβάλλει η ίδια υποψηφιότητα. Η κριτική επιτροπή εμπειρογνωμόνων είναι αρμόδια για τον κατάλογο των συμμετεχόντων και μαζί με το κοινό αναδεικνύουν τους νικητές.

Τα Superbrands Greece 2021-22

Φέτος από έναν αρχικό κατάλογο 1.500 εταιρικών επωνυμιών, αναδείχθηκαν 254 ως κορυφαίες στην Ελλάδα και αναγνωρίστηκαν με τον τίτλο του Superbrand Greece 2021-22. Μεταξύ τους και το Papaki που συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τα 7 Superbrands 2021-2022 στις «Ψηφιακές Υπηρεσίες».

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από μία επιτροπή δεκατριών μελών και από το καταναλωτικό κοινό, σε Έρευνα Κοινής Γνώμης που διεξήχθη από την εταιρεία Marc. Η τελετή απονομής των Superbrands 2021-22 πραγματοποιήθηκε την 1η  Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.

Για το Papaki το μεγαλύτερο βραβείο είναι η εμπιστοσύνη και η αγάπη του κόσμου. Χιλιάδες άνθρωποι πραγματοποιούν το ψηφιακό τους ταξίδι καθημερινά μαζί με το Papaki και αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να κάνει την ομάδα χαρούμενη και να της δώσει ώθηση στο να προσπαθεί κάθε μέρα να γίνεται καλύτερη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Papaki: Τηλεργασία και Εξυπηρέτηση Πελατών

Η τηλεργασία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και ολοένα περισσότερες εταιρείες υιοθετούν το μέτρο αυτό, καθώς διαπιστώνουν πως η δουλειά συνεχίζει να κυλάει με φυσιολογικούς ρυθμούς και τείνει να είναι και αποδοτικότερη.

Στην Ελλάδα, πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις λόγω της πανδημίας του COVID-19, ωστόσο, κάποιες - λίγες- εταιρείες το εφάρμοζαν εδώ και χρόνια. Μια από αυτές, είναι και το Papaki, κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα, που πρόσφερε την προοπτική εργασίας από το σπίτι σε όλους τους υπαλλήλους του από το 2016. 

Πώς είναι όμως η καθημερινότητα ενός ανθρώπου που εργάζεται εξ αποστάσεως και ποια είναι τα συναισθήματά του; Το Papaki και οι άνθρωποί του που εργάζονται στο νευραλγικής σημασίας Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, έχουν μερικές πολύ καλές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα.

Καθημερινότητα και σύγχρονα εργαλεία

Ανεξαρτήτως θέσης, ένας εργαζόμενος στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Papaki χρησιμοποιεί πολλά online εργαλεία για να μπορέσει να οργανώσει τη δουλειά του και να ανταποκριθεί στα αιτήματα των πελατών. Στην περίπτωση του Papaki, κάποια από τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής.

Για οργάνωση και καθημερινά tasks, τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται συνήθως είναι το Google Drive που επιτρέπει διαμοιρασμό και επεξεργασία αρχείων σε cloud, οι browsers Mozilla και Chrome, το 1password για αποθήκευση κωδικών σε ένα σημείο με ασφάλεια, καθώς και το Jira που βοηθάει στη διατμηματική οργάνωση projects.

Για τη διαχείριση αιτημάτων χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο το Deskpro που αποτελεί σύστημα καταγραφής αιτημάτων πελατών, παρέχοντας και δυνατότητα live chat. Για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση χρησιμοποιούνται συσκευές Cisco ή  το πρόγραμμα linphone που αποτελεί ένα εικονικό τηλέφωνο. Επίσης, στο Confluence καταγράφονται διαδικασίες ώστε να μπορεί να ανατρέξει ο agent όταν προκύψει κάποιο ζήτημα.  

Για ενδοεταιρική επικοινωνία χρησιμοποιούνται συνήθως Slack για μηνύματα ή γρήγορες κλήσεις, Google Meet και Zoom για συναντήσεις μεγάλης διάρκειας (με κάμερα ή χωρίς). 

Κάθε νέος εργαζόμενος στο Τμήμα, ακολουθεί εκπαίδευση για να μπορέσει να εξοικειωθεί με όλα αυτά τα εργαλεία. Ακόμα και η εκπαίδευση, πραγματοποιείται τις περισσότερες φορές απομακρυσμένα. 

Τα συναισθήματα και τα πλεονεκτήματα των remote workers

Ίσως ήδη όλα αυτά να ακούγονται περίπλοκα, όμως απ’ ότι φαίνεται στην πράξη, δεν είναι. Αντίθετα, αυτή η καθημερινότητα φαίνεται ότι είναι ευχάριστη για τους εργαζόμενους ενώ η καθαυτή επιλογή της remote εργασίας αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για υποψήφιους εργαζόμενους.

Είναι γεγονός ότι η τηλεργασία δίνει την ελευθερία της τοποθεσίας, αρκεί να έχει κανείς ένα laptop και σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο. Τα φυσικά γραφεία του εργοδότη λίγη σημασία έχουν, καθώς δεν υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί. Το Papaki έχει γραφεία στο Ηράκλειο Κρήτης, αλλά πολλοί εργαζόμενοί του ζουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Ο Κοσμάς Γουριώτης, Customer Experience Assistant, δουλεύει για το Papaki από τα Φάρσαλα εδώ και μερικούς μήνες και αναφέρει χαρακτηριστικά "Το Papaki είναι η πρώτη εμπειρία remote εργασίας που βιώνω. Η αλήθεια είναι πως όταν έκανα την αίτηση δεν είχα προσέξει πως αφορούσε remote εργασία και όταν το έμαθα ήθελα ακόμη περισσότερο τη θέση".

Πολλά είναι τα οφέλη που προσφέρει η τηλεργασία με κυριότερα την άνεση χώρου, την ευελιξία του ωραρίου και ασφαλώς την εξοικονόμηση χρόνου από τις μετακινήσεις, κάτι το οποίο έχει θετικό αντίκτυπο τόσο σε οικονομικό όσο και σε περιβαλλοντικό επίπεδο. Ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, Customer Experience Manager, αναφέρει μεταξύ άλλων: “Σαν άνθρωπος που μεγάλωσε και δούλεψε στην Αθήνα, αρχικά γλιτώνω τις 2-3 ώρες στο δρόμο που ξόδευα. Ο χρόνος αυτός δεν μπορεί να πληρωθεί ή να αντικατασταθεί σε χρήματα. Έχω δουλέψει 6ωρο στην Αθήνα και έκανα 9 ώρες σύνολο. Τώρα είναι 8 ακριβώς και είμαστε όλοι κερδισμένοι. Προσωπικά είμαι fan του remote. Δουλεύω από τον προσωπικό μου χώρο, χωρίς να σκέφτομαι τι πρέπει να φορέσω, με τον καφέ μου, το γάτο, το σκυλί μου για τη ψυχοθεραπεία. Γλιτώνω την κίνηση, το κρύο του χειμώνα, την υπερβολική ζέστη του καλοκαιριού. Οικονομικά κάνω αποταμίευση σε βενζίνη. Τρώω στο σαλόνι μου. Η λίστα μπορεί να είναι τεράστια.”

Αλλά και για όσους αγαπούν τα ταξίδια και τις αλλαγές παραστάσεων, το remote working αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή. “Έχω εργαστεί από παραλία, από καφετέρια στη Μύκονο, από διακοπές καλοκαιρινές, από σκάφος κοντά στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά - ενώ έχω ανοίξει τον υπολογιστή ακόμα και στο Queen of Tarts στην Ιρλανδία” αναφέρει η Ιωάννα Κοντάκη, Senior Account Management Associate που εργάζεται στο Papaki από το 2017.

Μύθοι και αλήθειες

Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την τηλεργασία, όπως για παράδειγμα, ότι οι εργαζόμενοι διαρκώς «χαζεύουν» ή κάνουν άλλες δουλειές μέσα στο σπίτι. Ο Βαγγέλης Κοκκινάκης, Customer Experience Associate του Papaki, σχολιάζει σχετικά: “Προσωπικά θεωρώ ότι αυτό δεν ισχύει σε κανέναν βαθμό. Πρώτον δεν έχεις αντιπερισπασμούς ούτε κάποιο άγχος να αργήσεις στην δουλειά σου οπότε προσαρμόζεις το πρόγραμμα σου. Δεύτερον είσαι πιο αφοσιωμένος στην εργασία σου και είναι στο χέρι του κάθε υπαλλήλου να είναι παραγωγικός είτε αφορά remote εργασία είτε φυσική παρουσία και να εξελιχθεί στον χώρο του.” Στην πραγματικότητα, πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι οι εργαζόμενοι εξ αποστάσεως  μπορούν να είναι πιο παραγωγικοί, να έχουν λιγότερο άγχος και να ωφελούν περισσότερο την εκάστοτε επιχείρηση. (Μελέτες Joint Research Centre της Ε.Ε., 2020)

H έλλειψη διαπροσωπικών σχέσεων και επικοινωνίας, είναι μία από τις βασικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι εργάζονται με τηλεργασία. Δεν είναι λίγοι οι εργαζόμενοι που αναζητούν την face to face επαφή για να «αποφορτιστούν» σε έναν βαθμό από την πίεση και κούραση της δουλειάς, ανταλλάσσοντας λίγες κουβέντες. Ειδικότερα νέοι εργαζόμενοι οι οποίοι δεν έχουν προλάβει να ζήσουν την εμπειρία του γραφείου, καθώς εργάζονταν εξ αρχής αποκλειστικά με τηλεργασία. Ωστόσο, συγκρίνοντας τα πλεονεκτήματα της δουλειάς στο γραφείο με την τηλεργασία, η τελευταία φαίνεται να υπερτερεί, σύμφωνα με τους εργαζομένους Εξυπηρέτησης Πελατών του Papaki. 

Η τηλεργασία επιτρέπει την ποιοτική εργασία από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη. Επιτρέπει σε εργαζόμενες μητέρες να περνούν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά τους στο σπίτι. Εξοικονομούν έως και 3 ώρες καθημερινά από τις μετακινήσεις και γενικότερα εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο από την ζωή. “Το μεγαλύτερο δώρο που έχουμε είναι ο χρόνος μας σε αυτή τη ζωή και αυτός δεν μπορεί να μας ξεπληρωθεί, να προστεθεί ούτε να γυρίσει πίσω. Οπότε προσωπικά οι 1-3 ώρες που γλιτώνουμε καθημερινά από τη ζωή μας είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα”, τονίζει ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, Customer Experience Manager.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search