H UPCOM, η καινοτόμα και σύγχρονη εταιρεία πληροφορικής ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με την εταιρεία COUCHBASE Inc. με στόχο την προώθηση και την υποστήριξη στην Ελλάδα και Κύπρο της μη σχεσιακής βάσης δεδομένων (NoSQL) που η COUCHBASE έχει αναπτύξει.
Η COUCHBASE αποτελεί μία από τις δυναμικότερες εταιρείες στον τομέα των μη σχεσιακών βάσεων δεδομένων με εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο. Με έδρα την Καλιφόρνια, έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις για την καινοτόμα τεχνολογία της.
Στο πελατολόγιο της COUCHBASE περιλαμβάνονται ενδεικτικά εταιρείες όπως BP, CENTRICA, PG&E, PROXIMUS, ORANGE, PVH, TOMMY HILFIGER, TESCO, EBAY, LINKEDIN, CARREFOUR και REVOLUT καλύπτοντας κλάδους εφαρμογής όπως τηλεπικοινωνίες, ΜΜΕ, υγεία, χρηματοπιστωτικό, τουρισμό, λιανική, «έξυπνων ενεργειακών δικτύων», κλπ
Όπως δήλωσε ο CEO της UPCOM κ. Κ. Φλωκος, «Η απόφαση της COUCHBASE να επιλέξει σαν συνεργάτη UPCOM για την Ελληνική και Κυπριακή αγορά καθώς και να εμπιστευτεί τις υπηρεσίες μας, μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση και ταυτόχρονα επιβεβαιώνει την δυναμική της UPCOM και την ποιότητα των υπηρεσιών μας».
Από την πλευρά του ο κ. Xavier Chabannes, Alliance & ISV Director Southern Europe της COUCHBASE, δήλωσε, «Βλέπουμε σημαντική ζήτηση σε όλο τον κόσμο για τη βάση δεδομένων μας NoSQL αυτή τη στιγμή και είμαι ευτυχής που συνεργάζομαι με την Upcom για την υποστήριξη της ελληνικής και της κυπριακής αγοράς. Οι μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής πώλησης, χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, τηλεπικοινωνιών και μέσων χρησιμοποιούν τη NoSQL της Couchbase και προσβλέπω στη χρήση της και εδώ στη περιοχή».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, γιόρτασε για 4η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Με κεντρικό μήνυμα: “Be our superhero”, το Papaki θέλησε να φέρει και πάλι τους ανθρώπους του κοντά: να τους υπενθυμίσει ότι τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης είναι πραγματικά οι superheroes της εταιρίας και να τους πει ένα μεγάλο ευχαριστώ για την απαιτητική δουλειά τους.
Φέτος οι συνθήκες ήταν λίγο διαφορετικές εξαιτίας της εξ αποστάσεως εργασίας. Η εταιρία όμως βρήκε δημιουργικούς τρόπους για να επιβραβεύσει και να διασκεδάσει τους εργαζομένους της που έχουν αναδείξει το Κέντρο Υποστήριξης πελατών του Papaki ως ένα από τα πιο οργανωμένα και αποτελεσματικά του κλάδου.
Έτσι λοιπόν διοργανώθηκαν διάφορες δράσεις από μακριά και όλη η ομάδα γιόρτασε από το σπίτι! To Papaki τονίζοντας για άλλη μια φορά πόσο σημαντική είναι η καλή ψυχολογία και η ευεξία, ειδικά στο μοντέλο της τηλεργασίας, προσέφερε σε όλη την ομάδα ένα εξαιρετικό webinar με θέμα "Ψυχική Υγεία και Διατροφή" από το HR PSYCHOLOGY TODAY.
Άλλες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα 5-10 Οκτωβρίου:
- Η εταιρεία έστειλε στα σπίτια όλων των superheroes της εξυπηρέτησης πελατών κούπες-έκπληξη και χαλαρωτικές μάσκες λεβάντας.
- Όλα τα μέλη της υπολοιπης εταιρείας ζωγράφισαν και έστειλαν ευχές οι οποίες συγκεντρώθηκαν σε μια ευχαριστήρια κάρτα για όσους “γιόρταζαν”.
- Διοργανώθηκε online τουρνουά παιχνιδιών όπου όλα τα μέλη της εταιρείας έπαιξαν σε ζευγάρια μέχρι που αναδείχθηκε ένας νικητής.
- “Γνωριζόμαστε από κάπου;” - Φτιάχτηκε ένα κουίζ με fun facts εργαζομένων όπου συμμετείχε όλη η εταιρεία.
- Έγινε ψηφοφορία και όλοι ψήφισαν και ανέδειξαν τον αγαπημένο τους superhero από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
- Οι νικητές από όλες τις παραπάνω δράσεις έλαβαν δωροεπιταγές.
- Όλη η εταιρία κλήθηκε σε online συνάντηση όπου χειροκροτήθηκε η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.
Η Στέλλα Πάνου, Head of Sales, ηγήθηκε της ομάδας διοργάνωσης των δράσεων και σχολιάζει: "Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί μία ιδανική ευκαιρία να τονώσουμε το ηθικό των εργαζομένων και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πρώτη γραμμή της εταιρείας που εργάζεται αδιάκοπα για την εξυπηρέτηση όλων των φίλων του Papaki. Ειδικά φέτος που εργαζόμαστε όλοι από το σπίτι διοργανώσαμε δράσεις που υπενθύμισαν στην ομάδα πόσο δυνατή είναι και πόσο κοντά πραγματικά είμαστε. Δίνουμε επίσης κι ένα μήνυμα στους πελάτες μας αλλά και σε άλλες ελληνικές εταιρείες ότι η εξυπηρέτηση μπορεί και λειτουργεί άψογα ακόμη και από το σπίτι!”.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας διεθνής θεσμός, που λαμβάνει χώρα σε περισσότερες από 60 χώρες και έχει ως στόχο την ανάδειξη του ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών. Οι δράσεις που αναπτύσσονται αυτήν την εβδομάδα υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και σκοπεύουν στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, στην πρώτη γραμμή.
Για να μάθετε περισσότερα επισκεφτείτε την ιστοσελίδα papaki.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το πρόγραμμα υποτροφιών για εκμάθηση κώδικα “Mind the <code>” της Uni Systems και των εταιρειών του Ομίλου Quest, καθώς και ο πελατοκεντρικός Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Info Quest Technologies βραβεύτηκαν στα φετινά Business IT Excellence Awards, τα οποία θεσμοθετήθηκαν από το περιοδικό netweek της Boussias Communications με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η υλοποίηση του προγράμματος εκμάθησης κώδικα “Mind the <code>” βραβεύτηκε με Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Κοινωνική Προσφορά / ΕΚΕ» για τα πολλαπλά οφέλη στους εκπαιδευόμενους και εν γένει στην Ελληνική αγορά Πληροφορικής.
Το πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό, δίνοντάς τους κατόπιν τη δυνατότητα να ενταχθούν στις εταιρείες του Ομίλου Quest, με κύριο οργανισμό αξιοποίησης των νέων προγραμματιστών τη Uni Systems, την εταιρεία του Ομίλου που υλοποιεί μεγάλης εμβέλειας έργα ψηφιακού μετασχηματισμού στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.
Οι νέες ψηφιακές λειτουργίες της Info Quest Technologies, που έχουν σημαντικά λειτουργικά οφέλη για τους πελάτες της, βραβεύτηκαν με Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Σύνδεση Επιχειρηματικής & ICT Στρατηγικής».
Η Info Quest Technologies τα τελευταία χρόνια υλοποιεί ένα εκτενές πλάνο Ψηφιακού Μετασχηματισμού με βασικούς άξονες τον μετασχηματισμό διαδικασιών και λειτουργιών και των σημείων διεπαφής με τους πελάτες της.
Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις του Ομίλου Quest αντικατοπτρίζουν τη μεταφορά τεχνογνωσίας και αξίας στην Ελληνική αγορά και αποτυπώνουν το όραμα του Ομίλου Quest για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, το οποίο συνοψίζεται στο τρίπτυχο «Τεχνολογία, Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα» και υπηρετείται με συνέπεια επί 40 χρόνια.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Google ανακοίνωσε ότι, στο πλαίσιο των προσπαθειών της και της δέσμευσής της για στήριξη της οικονομικής ανάκαμψης στην Ελλάδα, επιστρατεύει για τη χώρα κονδύλια συνολικού ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων μέσω του Google.org, του φιλανθρωπικού βραχίονα της Google.
Η χρηματοδότηση προορίζεται για δράσεις που αφορούν στην αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων σε ευάλωτες ομάδες.
Αντιμετώπιση της πανδημίας
Οι τοπικοί οργανισμοί γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν με τον καλύτερο τρόπο μέσα στις κοινότητές τους, θέματα όπως η εξασφάλιση τροφίμων, η φροντίδα για τις ευάλωτες ομάδες των αστέγων, η στήριξη σε θύματα ενδοοικογενειακής βίας ή η ενίσχυση της πρόσβασης σε δομές ψυχικής υγείας. Με τα διαθέσιμα κονδύλια του, το Google.org χρηματοδότησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, όπως ο Δεσμός και το Μπορούμε, προκειμένου να συνεργαστούν με κοινωφελείς οργανισμούς στην Ελλάδα και να εξασφαλίσουν πρόσβαση στη σίτιση στις πιο ευάλωτες ομάδες.
Στήριξη στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Μέσω ενός πακέτου χρηματοδότησης, από το Google.org προς το παγκόσμιο δίκτυο Youth Business International, το Action Finance Initiative θα στηρίξει κατά τη δύσκολη αυτή περίοδο, μη επαρκώς εξυπηρετούμενους ιδιοκτήτες πολύ μικρού, μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων.
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Καθώς οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και τα σχολεία ανταποκρίνονται στη μαζική μετάβαση προς την ηλεκτρονική εκπαίδευση παγκοσμίως, το Google.org ίδρυσε το Distance Learning Fund για να στηρίξει οργανισμούς που βοηθούν εκπαιδευτικούς και γονείς να αποκτήσουν πρόσβαση σε πόρους που απαιτούνται για την παροχή εκπαίδευσης σε παιδιά, ιδίως εκείνων που προέρχονται από ευπαθείς κοινότητες. Τα Παιδικά Χωριά SOS και το Δίκτυο «Μέλισσα» έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους με τον Εκπαιδευτικό Επιταχυντή INCO, ένα πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από το Google.org με στόχο να βοηθήσει τα παιδιά να παρακολουθούν χωρίς εμπόδια τη σχολική διδασκαλία.
Ψηφιακές Δεξιότητες
Η μακρόχρονη εμπειρία μας στην παροχή εκπαίδευσης σε ψηφιακές δεξιότητες μας δίδαξε ότι εκείνοι/ες που κινδυνεύουν περισσότερο να μείνουν πίσω είναι όσοι δεν έχουν τον χρόνο, την ευκαιρία και τα μέσα προκειμένου να επωφεληθούν από τα διαθέσιμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Με σκοπό να υποστηρίξει την ψηφιακή επάρκεια και να ενισχύσει τις ευάλωτες γυναίκες στην Ελλάδα, το Google.org θα χρηματοδοτήσει τοπικούς, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, για να τις βοηθήσουν να αποκτήσουν το Google IT Support Professional Certificate (Επαγγελματικό Πιστοποιητικό Υποστήριξης IT της Google). Εκτιμούμε ότι με τον τρόπο αυτόν, περίπου 1000 γυναίκες θα εξασφαλίσουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και στους σχετικούς πόρους.
Η Πέγκυ Αντωνάκου, Γενική Διευθύντρια Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, δήλωσε: "Πριν από μερικούς μήνες ανακοινώσαμε το Grow Greece with Google, μια πρωτοβουλία μας για την επιτάχυνση της οικονομικής ανάκαμψης μέσω της τεχνολογίας. Έκτοτε συνεργαζόμαστε σταθερά με τους εταίρους μας έχοντας στηρίξει χιλιάδες επιχειρήσεις και άτομα που αναζητούν εργασία, προσφέροντάς τους δωρεάν εκπαίδευση και εργαλεία που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησης ή της καριέρας τους. Επιπλέον της προσπάθειας αυτής, σήμερα ανακοινώνουμε με μεγάλη χαρά ότι, μέσω του Google.org, δεσμεύουμε πρόσθετα κονδύλια 1 εκατομμυρίου δολαρίων για τη χρηματοδότηση τοπικών ΜΚΟ, προκειμένου να στηρίξουμε τις προσπάθειές τους για την ενίσχυση όσων έχουν ανάγκη. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε τη συνεργασία με τοπικούς εταίρους και οργανισμούς για να μεγιστοποιήσουμε το θετικό αντίκτυπο του κοινού μας έργου”.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Western Union και το Western Union Foundation, ανακοίνωσαν στις 12 Σεπτεμβρίου 2020 τη δέσμευσή τους να ενισχύσουν τις άμεσες και μακροπρόθεσμες ανάγκες ανάκαμψης των προσφύγων συμπεριλαμβανομένων και των προσφύγων που ζούσαν στον καταυλισμό της Μόρια στη Λέσβο, διαθέτοντας συνολικά 250.000 δολάρια ΗΠΑ.
Ο Hikmet Ersek, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Western Union, δήλωσε ότι "η Western Union και το Western Union Foundation υποστηρίζουν ανελλιπώς τους μετανάστες, τους πρόσφυγες και τους βίαια εκτοπισμένους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι καρδιές μας βρίσκονται με τους ανθρώπους στη Μόρια".
Στη Μόρια είχαν βρει προσωρινή στέγη μετανάστες, πρόσφυγες και αιτούντες άσυλο από περισσότερες από 70 διαφορετικές χώρες, μεταξύ των οποίων ηλικιωμένοι, έγκυες γυναίκες, παιδιά και άτομα με αναπηρία.
Το Western Union Foundation διαθέτει 100 χιλιάδες δολάρια για να στηρίξει τη Διεθνή Επιτροπή Διάσωσης (IRC) στις προσπάθειές που καταβάλει για την άμεση ανακούφιση των προσφύγων στη Μόρια. Το ποσό θα διατεθεί στην παροχή ασφαλών καταλυμάτων, σε ψυχική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη και διανομή πρώτων αναγκών, με έμφαση στην πρόληψη μετάδοσης του COVID-19.
Επιπλέον, 150.000 δολάρια θα διατεθούν για να καλύψουν τις μακροπρόθεσμες ανάγκες των προσφύγων στην Ελλάδα αλλά και στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ www.e-paylink.com/westernunion-moria-support
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Athens Technology Center (ATC) επιβεβαιώνει εκ νέου την ηγετικό της ρόλο σε ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογικών εργαλείων για την αγορά των media, κερδίζοντας διαγωνισμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας που θα συμβάλει στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στην Ευρώπη.
Αναλυτικότερα, σε συνέχεια πρόσκλησης υποβολής προσφορών που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η ATC αποτελεί έναν από τους αναδόχους του Ευρωπαϊκού Παρατηρηρίου Ψηφιακού Μέσων, κατορθώνοντας να αναδείξει την πλατφόρμα Truly Media ως το κύριο εργαλείο που θα αξιοποιούν οι εμπλεκόμενοι φορείς για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.
Στο πλαίσιο αυτό, η ATC έχει αναλάβει να εμπλουτίσει περαιτέρω τις ήδη πλούσιες λειτουργικότητες της πλατφόρμας, ενσωματώνοντας (ενδεικτικά) εργαλεία για τον εντοπισμό των deep fakes και αυξάνοντας το πλήθος των κοινωνικών δικτύων (social media) στα οποία μπορούν οι ενδιαφερόμενοι fact checkers και δημοσιογράφοι να αναζητούν και να εντοπίζουν «επισφαλές» περιεχόμενο.
Το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Ψηφιακών Μέσων έχει ήδη ξεκινήσει τις δραστηριότητές του, φιλοδοξώντας να σταθεί ως ένας ανεξάρτητος κόμβος συνεργασίας που, μεταξύ άλλων, θα προαγάγει την ανάπτυξη μιας αγοράς υπηρεσιών ελέγχου γεγονότων στην ΕΕ και θα υποστηρίξει τις δημόσιες αρχές που είναι αρμόδιες για την παρακολούθηση των ψηφιακών μέσων και τη χάραξη νέων πολιτικών.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο Όμιλος Quest ανακοίνωσε τα οικονοιμικά του αποτελέσματα για το το πρώτο εξάμηνο του 2020. Σύμφωνα με αυτά, ο Όμιλος:
- Παρουσίασε αύξηση σε πωλήσεις κατά 18%, σε λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) κατά 6%, σε προ φόρων κέρδη ΕΒΤ κατά 3% και σε καθαρά μετά φόρων κέρδη ΕΑΤ κατά 9%.
- Διατήρησε την καλή χρηματοοικονομική του κατάσταση.
- Συνέχισε την υλοποίηση των σχεδιασμένων αναπτυξιακών του επενδύσεων.
Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα & Μεγέθη παρουσιάζονται ακολούθως:
* Δεν περιλαμβάνονται τα "Λοιπά κέρδη / (ζημίες)" της κατάστασης αποτελεσμάτων περιόδου, που σχετίζονται με την επενδυτική δραστηριότητα.
Τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα (ταμειακά διαθέσιμα μείον δάνεια) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε €18,4 εκ., έναντι €24,7 εκ. στις 31/12/2019. Οι επενδύσεις του Ομίλου στο Α΄ εξάμηνο 2020 ανήλθαν σε €6,8 εκ. αυξημένες κατά €4,2 εκ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, η πλειονότητα των οποίων αφορά στην ανάπτυξη των υποδομών του κλάδου ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Αποτελέσματα ανά δραστηριότητα
- Προϊόντα Πληροφορικής (εταιρείες: Info Quest Technologies, iSquare, Quest on Line, iStorm).
Κατά το Α’ εξάμηνο του 2020 σημειώθηκε διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+22%), ενώ αυξήθηκε και η προ φόρων κερδοφορία κατά 16% σε σχέση με το 2019. Η περυσινή αντίστοιχη περίοδος είχε επηρεαστεί θετικά κατά́ €1,4 εκ., λόγω αντιστροφής παλαιότερων έκτακτων προβλέψεων. Αφαιρουμένης της εν λόγω έκτακτης θετικής επίδρασης στα περυσινά αποτελέσματα, η φετινή κερδοφορία ΕΒΤ της δραστηριότητας έχει υπερδιπλασιαστεί.
- Υπηρεσίες Πληροφορικής (όμιλος Uni Systems).
Κατά το Α’ εξάμηνο του 2020 σημειώθηκε διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+15%), αλλά και σημαντική βελτίωση στην προ φόρων κερδοφορία (+27%), η οποία οφείλεται στη βελτίωση των χρηματοοικονομικών εξόδων και αποσβέσεων αλλά και στην αποδοτικότερη λειτουργία της εταιρείας.
- Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (ACS - Courier).
Στο Α’ εξάμηνο του 2020 υπήρξε βελτίωση στις πωλήσεις (+11%), η οποία όμως συνοδεύτηκε από μείωση της προ φόρων κερδοφορίας (-6%). Η εν λόγω μείωση οφείλεται σε έκτακτες δαπάνες (άνω του €1 εκατ.) για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία Covid-19 κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου.
- Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (Cardlink).
Κατά το Α΄ εξάμηνο του 2020 σημειώθηκε μείωση στις πωλήσεις (-1%) και στην προ φόρων κερδοφορία (-58%), που οφείλεται τόσο στην επίδραση του lockdown, όσο και στην ανανέωση της συμφωνίας με τις τράπεζες, η οποία προβλέπει εκπτώσεις τζίρου για τα έτη 2018 – 2020, καθώς και μειωμένες τιμές στη νέα 5ετή διάρκειά της (2020 – 2024).
- Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (όμιλος Quest Energy).
Κατά το Α΄ εξάμηνο του 2020 διπλασιάστηκαν τα μεγέθη της εταιρείας σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, μετά την εξαγορά φωτοβολταϊκών πάρκων συνολικής ισχύος 13,5MW στη διάρκεια του 2019 και τις αρχές του 2020. Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς ανέρχεται σήμερα σε 26,2 ΜW.
- Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών
Τα έσοδα της μητρικής Εταιρείας κατά το Α’ εξάμηνο 2020 ανήλθαν σε €7,1 εκ. σε σχέση με €6,1 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε €6,4 εκ. έναντι €5,4 εκ. και τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε €6,3 εκ. έναντι €5,4 εκ. στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2019. Τα έσοδα της Μητρικής κατά το Α’ εξάμηνο του 2020 περιλαμβάνουν μερίσματα ύψους €6,3 εκ. έναντι €5,5 εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Tο άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το ISO είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο κορυφαίων τυποποιητών στον κόσμο και τα ISO 9001:2015 και ISO 27001:2013 πιστοποιούν το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για την παροχή τεχνικών συμβουλών για θέματα μάρκετινγκ, σχεδιασμού στρατηγικής και οργάνωσης, διαφημιστικές καμπάνιες μέσω διαδικτύου, διαδικτυακές πλατφόρμες και υπηρεσίες σχεδιασμού ιστοσελίδων.
Ως πιστοποιημένη εταιρεία ISO, η Koolmetrix θα ακολουθήσει όλες τις οδηγίες και τις προδιαγραφές που ορίζονται από τις προαναφερθείσες πιστοποιήσεις και θα εμπλέξει εσωτερικές διαδικασίες με υψηλή ποιότητα και συνέπεια.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Νέα καθήκοντα αναλαμβάνει ο Γιάννης Παπατσίρος στη SAS Ελλάδας, ο οποίος από τα μέσα Αυγούστου κατέχει την θέση του Regional Lead για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία. Η αλλαγή του ρόλου για τον κ. Παπατσίρο έρχεται μετά την αποχώρηση του Regional Sales Director για Ελλάδα και Ανατολική Ευρώπη Νίκου Πέππα, έπειτα από μια ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία 14 ετών. Μέσα από τη νέα του θέση, ο κ. Παπατσίρος θα ηγείται της αναφερόμενης περιφέρειας, θέτοντας ως κορυφαίους στόχους αφενός την αποτύπωση στη συνείδηση της αγοράς ότι η SAS αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο Analytics Partner σε κάθε επιχειρησιακή πρόκληση στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού των εταιρειών και αφετέρου την ενίσχυση της δυναμικής του γραφείου ώστε να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή δραστηριοποίησής του.
Ο Γιάννης Παπατσίρος εντάχθηκε στο δυναμικό της SAS Ελλάδας πριν από έξι χρόνια και γρήγορα ανελίχθηκε σε διάφορες θέσεις και βαθμίδες μέσα στην εταιρεία. Η οξυδέρκεια, το πάθος και οι εξιδεικευμένες γνώσεις που διαθέτει, σε συνδυασμό με την επιτυχημένη πορεία που έχει διαγράψει στην εταιρεία μέχρι σήμερα, ήταν οι καταλυτικοί παράγοντες που τον οδήγησαν στη θέση του Regional Lead. Ο κ. Παπατσίρος αναλαμβάνει την ευθύνη της περιφέρειας σε μία από τις πιο απαιτητικές περιόδους των τελευταίων ετών, λόγω των συνεπειών του ιού Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία, που έχει επιφέρει πρόσθετες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις, τόσο όσον αφορά στη λειτουργία τους, όσο και στις προσπάθειές τους για αποτελεσματική και απρόσκοπτη ψηφιακή μετάβαση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του γενικότερου ανασχεδιασμού της επενδυτικής και αναπτυξιακής στρατηγικής, η SAS προχώρησε στην αναδιάρθρωση της περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κάτω από την οποία υπάγονται οι Ελλάδα, Κύπρος, Τουρκία, Αζερμπαϊτζάν, Βουλγαρία και Ρουμανία όσο και οι χώρες της Αδριατικής, ορίζοντας τον Tayfun Topkoc ως Managing Director of SAS South Eastern Europe.
Ο Γιάννης Παπατσίρος δήλωσε σχετικά: «Με τιμά ιδιαίτερα η εμπιστοσύνη που δείχνει η SAS Ελλάδας, Kύπρου και Βουλγαρίας στο πρόσωπό μου και είμαι πολύ χαρούμενος για την ανάληψη των νέων καθηκόντων μου. Η επιτυχημένη λειτουργία και η διευρυμένη ανάπτυξη της SAS στις συγκεκριμένες αγορές είναι στις άμεσες και κύριες προτεραιότητές μου. Έχοντας βαθιά γνώση της εταιρείας και των υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει, σε συνδυασμό με τον επαγγελματισμό και τη μεγάλη εμπειρία των στελεχών της είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να συνεχίσουμε με υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα τις προσπάθειες για περαιτέρω ισχυροποίηση της εταιρείας στην εν λόγω περιφέρεια.»
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στον απόηχο της συμφωνίας με την CVC Capital, η Skroutz προχώρησε σε ένα μπαράζ προσλήψεων το τελευταίο διάστημα, αυξάνοντας το δυναμικό της κατά σχεδόν 50% μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η πανδημία του κορωνοϊού.
Την είδηση την μετέφερε ο ένας εκ των τριών συνιδρυτών και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Χατζηγεωργίου, μέσα από τον λογαριασμό του στο LinkedΙn. Στη δημοσίευσή του αναφέρει: "138 άτομα έχει μπει στην ομάδα του Skroutz από τις αρχές του 2020. Φαίνεται ότι οι απομακρυσμένες συνεντεύξεις είναι πιο εύκολες, η απομακρυσμένη ένταξη στην εταιρεία λιγότερο”.
Παράλληλα, δήλωσε ιδιαίτερα περήφανος για όλους τους "Skroutzers” που κατάφεραν να αντέξουν τον αυξημένο όγκο του ηλεκτρονικού εμπορίου και την ίδια στιγμή να πάρουν συνεντεύξεις από εκατοντάδες άτομα, να προσλάβουν και να εντάξουν επιτυχώς τον καθένα απ’ αυτούς.
Όπως μεταδίδει το Capital.gr, πηγές της εταιρείας επιβεβαίωσαν πως έγιναν περίπου 140 προσλήψεις το τελευταίο διάστημα, με αποτέλεσμα το προσωπικό της Skroutz να ανέρχεται στα περίπου 440 άτομα, από 300 που ήταν στις αρχές του 2020.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, προσλήψεις έγιναν για όλα τα τμήματα (Engineering, Design, Content, Commercial, Product και Operations). Ένα σημαντικό κομμάτι των νέων εργαζομένων προορίζεται για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, που εξυπηρετούν τους χρήστες του "έξυπνου καλαθιού”, καθώς και της υπηρεσίας delivery Skroutz Food.
Δείτε περισσότερα στο capital.gr.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77