Tech & Business

Η ευρωπαϊκή αγορά είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη για τα smartphones

Την καλύτερη επίδοση όσον αφορά τις πωλήσεις smartphones, σε παγκόσμιο επίπεδο, εμφάνισε η ευρωπαϊκή αγορά το 3ο τρίμηνο του 2019. Οι πωλήσεις “έξυπνων” κινητών στην περιοχή της Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 8% το εξεταζόμενο διάστημα, ρυθμός ανάπτυξης που ήταν ο ταχύτερος παγκοσμίως.

Σύμφωνα με την Canalys, η ευρωπαϊκή αγορά smartphones διευρύνθηκε το 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, με ρυθμό που υπερέβη τον αντίστοιχο της περιοχής της Ασίας-Ειρηνικού, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Μάλιστα, το 3ο τρίμηνο του 2019 ήταν για την ευρωπαϊκή αγορά των smartphones το τρίτο τρίμηνο στην ιστορία της με την καλύτερη επίδοση, παγκοσμίως.

Την πρώτη θέση της ευρωπαϊκής αγοράς smartphones κατέκτησε η Samsung με πωλήσεις 18,7 εκατ. συσκευών το 3ο τρίμηνο, που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 26% σε ετήσια βάση. Το μερίδιο της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά διαμορφώθηκε σε 35,7%, από 30,4% έναν χρόνο νωρίτερα.

Η Huawei βρέθηκε στη δεύτερη θέση της ευρωπαϊκής κατάταξης, με την κινεζική εταιρεία να δίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα στην αγορά της Ευρώπης, εν μέσω της έντασης σε επίπεδο εμπορικών συναλλαγών με τις ΗΠΑ. Η Huawei διατήρησε τη δεύτερη θέση με πωλήσεις 11,6 εκατ. συσκευών, επίδοση που κινείται στα ίδια με τα περσινά επίπεδα. Το μερίδιο της κινεζικής εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, το 3ο τρίμηνο του 2019, κινήθηκε στο 22,2%, έναντι 23,9% έναν χρόνο νωρίτερα. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αυτό το Σάββατο τα εγκαίνια της iNTERLiNKED Expo 2019 στο Ζάππειο Μέγαρο

Ανοίγει τις πύλες της αυτό το Σάββατο, 30 Νοεμβρίου, και θα υποδέχεται επισκέπτες μέχρι και τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, η iNTERLiNKED Expo Southeastern Europe 2019, η έκθεση για τις ψηφιακές τεχνολογίες εικόνας και ήχου και αυτοματισμούς κτιριακών εγκαταστάσεων.

Η μοναδική έκθεση του χώρου, στην Ελλάδα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης αφορά σε σύγχρονες Τεχνολογίες σε όλους τους τομείς μιας μοντέρνας, "έξυπνης" και ολοκληρωμένης εγκατάστασης, που περιλαμβάνει ήχο, φως, εικόνα, αυτοματισμούς ελέγχου & ψηφιακή σηματοδότηση, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση, τη διασυνδεσιμότητα την ευχρηστία και τη λειτουργικότητα όλων των επιμέρους πεδίων: από ένα σύστημα, έως ένα τεχνολογικό οικοσύστημα.

Οι επισκέπτες της iNTERLiNKED Expo, θα βρουν τις κατάλληλες λύσεις για την επιχείρησή τους, όσον αφορά στις "έξυπνες" κτιριακές εγκαταστάσεις, την ασφάλεια, τους αυτοματισμούς, τον ήχο και την εικόνα, την ψηφιακή σήμανση  και τον φωτισμό.

Η είσοδος στην iNTERLiNKED Expo είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι η ηλεκτρονική εγγραφή στη σχετική φόρμα επισκεπτών στο επίσημο web site της έκθεσης.

Παράλληλα με την έκθεση, θα πραγματοποιηθεί, επίσης, διήμερο συνέδριο, με παρουσιάσεις και σεμινάρια, στο οποίο θα συμμετάσχουν Έλληνες και ξένοι ομιλητές, παρουσιάζοντας όλες τις τελευταίες τεχνολογικές και προϊοντικές εξελίξεις, σε όλους τους βασικούς εκθεσιακούς τομείς. Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν.

Επίσης, στο πλαίσιο της iNTERLiNKED Expo 2019 θα υπάρχουν και παράλληλα demos 2 φορές την ημέρα στον εξωτερικό χώρο του Ζαππείου, με συστήματα προς ακρόαση.

Δείτε περισσότερα στο www.interlinkedexpo.com

 

iNTERLiNKED Expo 2019

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.Χρόνος διεξαγωγής: 30 Νοεμβρίου, 1 & 2 Δεκεμβρίου 2019, 11:00-20:00.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ανοδικά τα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου για τον Όμιλο Quest

Ο Όμιλος Quest ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου του 2019, μέσα στο οποίο πέτυχε τα εξείς:

  • Διψήφια ανάπτυξη στις Πωλήσεις (+16%) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
  • Διψήφια αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας EBITDA (+30%), των προ φόρων κερδών ΕΒΤ (+30%) και των κερδών ανά μετοχή (+40%), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
  • Βελτίωση των περιθωρίων EBITDA σε > 9% και ΕΒΤ σε > 5,5%.
  • Την υλοποίηση νέων επενδύσεων, με σημαντικότερη εξ’ αυτών την εξαγορά ενός εν λειτουργία φωτοβολταϊκού πάρκου 12ΜW, τον Ιούλιο του 2019.

Τα βασικότερα Ενοποιημένα Οικονομικά Μεγέθη παρουσιάζονται ακολούθως:

quest

Δεν περιλαμβάνονται τα "Λοιπά κέρδη / (ζημίες)" της κατάστασης αποτελεσμάτων περιόδου, που σχετίζονται με την επενδυτική δραστηριότητα.

 

Η καθαρή δανειακή θέση (δάνεια και υποχρεώσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης μείον ταμειακά διαθέσιμα) του Ομίλου διαμορφώθηκε  σε €13,96  εκατ.,  έναντι -€25,7 εκατ.(net cash) στις 31/12/2018.  Η μεταβολή, οφείλεται κυρίως σε αυξημένες ανάγκες σε κεφάλαιο κίνησης και στις επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Οι επενδύσεις του Ομίλου στο εννεάμηνο 2019 αυξήθηκαν κατά σχεδόν €26 εκατ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ποσό το οποίο  κατά περίπου 90% αφορά αναπτυξιακή επένδυση για την εξαγορά Φ/Β πάρκων, συνολικής ισχύος 12,4 MW.  

Σημειώνεται ότι η επίδραση του ΔΠΧΑ 16 (μισθώσεις) από την πρώτη εφαρμογή του στο εννεάμηνο του 2019 ήταν θετική για το EBITDA κατά περίπου €3,2 εκατ. ενώ η αντίστοιχη επίδραση στο EBT ήταν ελαφρώς αρνητική κατά €0,2 εκατ.

 

Πορεία  Εννεαμήνου 2019 & Προοπτικές για το 2019 ανά δραστηριότητα

Αναλυτικότερα, σχετικά με την πορεία του εννεαμήνου και τις προοπτικές για το υπόλοιπο διάστημα του 2019, αναφέρονται τα ακόλουθα ανά δραστηριότητα:

  • Προϊόντα Πληροφορικής (εταιρείες: Info Quest Technologies, iSquare, Quest on Line (you.gr), iStorm)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα κέρδη προ φόρων εμφανίζονται ιδιαίτερα αυξημένα καθώς επηρεάστηκαν θετικά κατά €1,4 εκατ., λόγω αντιστροφής παλαιότερων αρνητικών έκτακτων προβλέψεων που είχαν γίνει στο εξάμηνο 2018, για αναδρομική καταβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.

- Για το σύνολο του έτους εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί η διψήφια αύξηση σε πωλήσεις και τα υψηλότερα κέρδη προ φόρων, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

 

  • Υπηρεσίες Πληροφορικής (όμιλος Unisystems)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 επετεύχθη διψήφια αύξηση στις πωλήσεις (+30,6%) και πολύ υψηλότερη αύξηση (x3,6) στην προ φόρων κερδοφορία. Η αύξηση των εσόδων προέρχεται τόσο από το εξωτερικό, όσο και από την εγχώρια αγορά, η οποία εμφανίζει έντονα σημάδια ανάκαμψης. Η σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας οφείλεται στην ολοκλήρωση δύο μεγάλων ζημιογόνων έργων με αποτέλεσμα η εταιρεία να επανέλθει στα συνήθη επίπεδα ποσοστού κερδοφορίας.

- Για το υπόλοιπο του 2019 αναμένεται να συνέχιστεί η καλή πορεία του εννεαμήνου, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο κερδών πρό φόρων.

 

  • Ταχυδρομικές Υπηρεσίες (εταιρεία: ACS Courier)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 σημειώθηκε ήπια αύξηση στις πωλήσεις (+6,8%), ενώ η προ φόρων κερδοφορία κινήθηκε διψήφια θετικά (+22,1%), λόγω βελτίωσης της παραγωγικότητας και συγκράτησης του κόστους.

- Στο σύνολο του έτους εκτιμάται ότι θα υπάρξει αντίστοιχη ανάπτυξη των πωλήσεων καθώς και αύξηση των κερδών πρό φόρων με ηπιότερο ρυθμό.

 

  • Ηλεκτρονικές Συναλλαγές (εταιρεία: Cardlink)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων (-20,5%) και της προ φόρων κερδοφορίας (-36%). Οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το εννεάμηνο υποχώρησαν επηρεαζόμενες από εκπτώσεις τζίρου κατά €4,5 εκατ., (στο 2018 οι εκπτώσεις τζίρου πραγματοποιήθηκαν στο Q4) τον περιορισμό των πωλήσεων εξοπλισμού και την ωρίμανση της αγοράς, με σταθεροποίηση της βάσης των ενεργών POS της εταιρείας. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας μειώθηκαν κατά €2,5 εκατ.(όσο περίπου και στο 6Μ 2019), επηρεαζόμενα κυρίως από αυξημένα λειτουργικά έξοδα (opex) για την ανάπτυξη νέων προιόντων και αυξημένα έξοδα συντήρησης των στόλου των POS.

- Στο σύνολο του έτους εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα σταθεροποιηθούν στα επίπεδα του 2018 και η προ φόρων κέρδοφορία θα διαμορφωθεί σε 15% επί των πωλήσεων.

 

  • Παραγωγή Ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (όμιλος Quest Energy)

- Κατά το εννεάμηνο του 2019 επετεύχθηκε τριπλασιασμός των πωλήσεων και υπερδιπλασιασμός της προ φόρων κερδοφορίας του κλάδου (x2,3) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Οι λόγοι είναι:

    - η απόκτηση νέων φωτοβολταϊκών πάρκων 7,5ΜW στο τέλος του 2018 και αρχές του 2019.

    - η νέα εξαγορά Φ/Β σταθμού ισχύος 11,9 MW στο Γ’ τρίμηνο (Ιούλιος 2019), η οποία αύξησε τη συνολική εγκατεστημένη βάση σε 25ΜW. H επένδυση για την εξαγορά αυτή ανήλθε σε €24,6 εκατ. (€3,3 εκατ. Ίδια κεφάλαια και €21,3 εκατ. καθαρός δανεισμός). 

- Στο σύνολο του 2019 εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν σημαντικά τόσο τα έσοδα όσο και τα κέρδη του κλάδου, δεδομένων των νέων επενδύσεων.

  • Μητρική Εταιρεία Quest Συμμετοχών

- Τα έσοδα της μητρικής Εταιρείας κατά το εννεάμηνο 2019 ανήλθαν σε €6,5 εκατ. σε σχέση με €4,3 εκατ. την αντίστοιχη περισυνή περίοδο. Τα προ φόρων αποτελέσματα (ΕΒΤ) ανήλθαν σε €5,3 εκατ. έναντι €3,2 εκατ. Τα έσοδα της Μητρικής κατά το εννεάμηνο του 2019 περιλαμβάνουν μερίσματα ύψους €5,5 εκατ. έναντι €3,4 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

 

Ο Όμιλος Quest εξακολουθεί να υλοποιεί τα επιχειρηματικά του σχέδια προσβλέποντας μακροπρόθεσμα στην αύξηση των εσόδων, της κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών, στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται και σε περιοχές με προοπτικές ανάπτυξης, καθώς και στη σταδιακή από-επένδυση από δραστηριότητες χαμηλής οικονομικής απόδοσης.

Η πορεία του εννεαμήνου επιβεβαιώνει προηγούμενη εκτίμηση της Διοίκησης, ότι ο Όμιλος Quest στο σύνολό του κατά το 2019 θα παρουσιάσει ανάπτυξη των βασικών οικονομικών του μεγεθών.

Τo άρθρο περιλαμβάνει πληρoφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης αποχωρεί από την Yuboto

Με ένα απροσδόκητο για την αγορά αλλά καθ’ όλα βελούδινο διαζύγιο, ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης αποχωρεί στις 30 Νοεμβρίου από την Yuboto, κλείνοντας ακριβώς 7 χρόνια επιτυχούς συνεργασίας ως Εμπορικός Διευθυντής.

Κατά το διάστημα της συνεργασίας αυτής, ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης ασχολήθηκε με την ανάπτυξη της εταιρείας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό, τόσο σε ότι αφορά στην προώθηση των υπηρεσιών της και στην δημιουργία υψηλών πελατοκεντρικών και ανθρωποκεντρικών υποδομών εξυπηρέτησης, όσο και στην ανάπτυξη του κύρους και της φήμης του brand.

Andreas

Αξίζει να σημειωθεί πως τα τελευταία 4 χρόνια η Yuboto έχει αναπτύξει τις υπηρεσίες της σε διεθνές επίπεδο, ενώ έχει αποσπάσει περισσότερα από 10 Παγκόσμια Βραβεία Καινοτομίας, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελάτη και Customer Experience.

Τόσο ο ίδιος, όσο και η Διοίκηση της Yuboto, αποφάσισαν την λήξη της συνεργασίας τους, δηλώνοντας πως η συνεργασία αυτή ήταν μία υπέροχη και εποικοδομητική 7ετή διαδρομή, που πρόσφερε και στις δύο πλευρές εξαιρετικά σημαντικά αποτελέσματα.

Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης από το 2016 εκπροσωπεί την Yuboto στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Το στέλεχος που θα τον αντικαταστήσει έως την λήξη της θητείας της εταιρείας τον Ιούνιο 2020, αναμένεται να ανακοινωθεί.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Yuboto.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Απειλούμενο από την τεχνολογία νοιώθει το 57% των ελλήνων εργαζομένων

Φόβους ότι η τεχνολογία μπορεί να απειλήσει την εργασία τους, εκφράζει ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων, το οποίο, μάλιστα, βρίσκεται πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Ειδικότερα, σχεδόν έξι στους δέκα Έλληνες (57%) αναμένουν ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και η Ρομποτική, θα επηρεάσουν τις θέσεις εργασίας, όταν ο αντίστοιχος παγκόσμιος μέσος όρος κινείται στο 50%.

Την πιο έντονη ανησυχία για την επίδραση, που θα έχουν οι τεχνολογικές αλλαγές στις θέσεις εργασίας, εκφράζουν οι πολίτες της Βραζιλίας, με το 65% να θεωρεί βέβαιο ότι η τεχνολογία θα επηρεάσει άμεσα την εργασία του. Στην ίδια λίστα ακολουθεί η Κένυα (62%), η Νιγηρία (62%) και οι Φιλιππίνες (60%), ενώ η Ελλάδα έπεται, έχοντας το πέμπτο υψηλότερο ποσοστό παγκοσμίως ανάμεσα σε 197 χώρες. Οι αντιλήψεις για τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στις θέσεις εργασίας τους, οδηγούν το 65% των πολιτών, παγκοσμίως, να καταβάλει σημαντική προσπάθεια, ώστε να αναβαθμίσει το επίπεδο των δεξιοτήτων του.

Την παραπάνω εικόνα περιγράφει νέα μελέτη της Boston Consulting Group (BCG). Η μελέτη εξέτασε 366.000 άτομα σε 197 χώρες, προκειμένου να αξιολογήσει την επίδραση της τεχνολογίας και της παγκοσμιοποίησης στις θέσεις εργασίας. Επίσης, η μελέτη διερευνά το κατά πόσο οι ίδιοι οι πολίτες είναι έτοιμοι να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους ή ακόμη και πρόθυμοι να αναζητήσουν μια τελείως διαφορετική δουλειά. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Η αξιοποίηση των δεδομένων επιδρά θετικά στα οικονομικά μεγέθη των επιχειρήσεων

Βελτιωμένα οικονομικά μεγέθη πετυχαίνουν οι επιχειρήσεις, οι οποίες τηρούν κάποια επίσημη διαδικασία για την αξιοποίηση των δεδομένων. Για παράδειγμα, οι εταιρείες, που έχουν αναπτύξει μια στρατηγική για την αξιοποίηση των δεδομένων, έχουν τριπλάσια πιθανότητα να δουν τις επενδύσεις τους να αποδίδουν (ROI) (24%) από τις υπόλοιπες (7%). Οι ίδιες οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως, δείχνουν να έχουν αντιληφθεί τη σημασία των δεδομένων και της αξιοποίησης τους.

Σήμερα, οι εταιρείες που δεν τηρούν κάποια επίσημη διαδικασία για την αξιοποίηση των δεδομένων, αποτελούν μειοψηφία. To 72% των 3.500 επιχειρήσεων, που συμμετείχαν στην έρευνα “Digital Trust Insights” της PwC, αναφέρει ότι η εταιρεία τους διαθέτει ήδη την αντίστοιχη διαδικασία. Μεταξύ των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα και διαθέτουν επίσημη διαδικασία για την απόδοση αξίας στα δεδομένα τους, το 37% εμπλέκει σε σταθερή βάση την ομάδα προστασίας δεδομένων. Ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις διαχείρισης δεδομένων, τους καθιστά πρωτοστάτες της εμπιστοσύνης για τα δεδομένα.

Ένα κοινό στοιχείο μεταξύ των πρωτοπόρων (data trust pacesetters) που εμπιστεύονται τα δεδομένα, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η ικανότητα τους να αξιολογούν και να αξιοποιούν τα δεδομένα, με στόχο τη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων. Ανάμεσα σε αυτούς, με ποσοστό 61% βρίσκονται εκείνοι που έχουν αναπτύξει στρατηγική για την αξιοποίηση των δεδομένων, με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία των επιχειρήσεων, σε σύγκριση με μόλις το 46% του συνόλου των εταιρειών. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Μεγάλος διαγωνισμός ACS για τις πληρωμές με κάρτα Visa

Στο πλαίσιο της επέκτασης της υπηρεσίας ACS Card on delivery, για πληρωμές με τραπεζικές κάρτες και στο χώρο του παραλήπτη, η ACS διοργανώνει μεγάλο διαγωνισμό για όλες τις πληρωμές αποστολών και αντικαταβολών που γίνονται από τους πελάτες της με κάρτα Visa.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες της ACS θα πρέπει να κρατήσουν το απόκοµµα πληρωμής μέσω Visa, είτε η πληρωμή έγινε σε οποιοδήποτε κατάστημα ACS είτε στο χώρο τους, και να μπουν από 1/11 έως 15/12 στο Facebook Messenger της Visa (https://m.me/VisaGreece), για να διεκδικήσουν ένα από τα µοναδικά δώρα τεχνολογίας (Samsung Smart TV, Apple MacBook Pro Touch, GoPro Camera, Apple Smartwatch).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό διαφημιστικό video και στο τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών ACS 210-8190000.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=yP3fhNBBFbU"]

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Προχωρά το "Ultra Fast Broadband" μέσω σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα

Εντός του 2020 αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής των νέων υποδομών οπτικών ινών, που θα εξασφαλίσουν γρήγορη πρόσβαση στο Διαδίκτυο για μεγάλο αριθμό νοικοκυριών και εταιρειών στην Ελλάδα. Ήδη, ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή δέκα επιχειρήσεων, η διαδικασία του “ανταγωνιστικού διαλόγου” για το έργο Ultra Fast Broadband (UFBB).

Στην προκήρυξη συμμετοχής στον “ανταγωνιστικό διάλογο” της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εκδήλωσαν ενδιαφέρον δέκα εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας. Ο “ανταγωνιστικός διάλογος” προβλέπεται ως διαγωνιστική διαδικασία από τη νομοθεσία κατ’ επιταγή Οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εφαρμόζεται κατά κανόνα σε πολύπλοκα έργα υποδομής, όπως είναι το UFBB.

Στο πλαίσιο του ανταγωνιστικού διαλόγου, η Αναθέτουσα Αρχή διεξάγει διάλογο με τους ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς, προκειμένου να βρεθούν οι βέλτιστες λύσεις για την υλοποίηση του εκάστοτε έργου.

Το κομβικό έργο κατασκευής και λειτουργίας δικτύου οπτικών ινών, το οποίο θα υλοποιηθεί μέσω σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), αποτελεί το μεγαλύτερο έργο ΣΔΙΤ σήμερα στην Ελλάδα και είναι ένα από τα μεγαλύτερα του είδους του στην Ευρώπη. Έχει προϋπολογισμό €700 εκατ., με τα €300 εκατ. να προέρχονται από δημόσια χρηματοδότηση. Το UFBB αφορά 2,4 εκατ. πολίτες και επιχειρήσεις, δημιουργεί περισσότερες από 810.000 συνδέσεις ταχύτητας τουλάχιστον 100 Μbps και περιλαμβάνεται στον σχεδιασμό της Ευρωπαϊκή Επιτροπής για τη δημιουργία της “Κοινωνίας του Gigabit”.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: PawinG, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ACS ήταν χορηγός στην "Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα"

Το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019, οι 700 περίπου εθελοντές του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», με την υποστήριξη της ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες και με την αρωγή της Ελληνικής Αστυνομίας και της Τροχαίας, έστειλαν και φέτος ένα ηχηρό μήνυμα: Αλκοόλ & οδήγηση δεν πάνε μαζί!

Χιλιάδες οδηγοί σε όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ κατά τη διάρκεια της «13ης Ευρωπαϊκής Νύχτας χωρίς Ατυχήματα», η οποία διενεργήθηκε ταυτόχρονα με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, σε 34 πόλεις της Ελλάδας με τη συμμετοχή 40 χώρων διασκέδασης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας, περίπου 2.500 νέοι φόρεσαν το αναγνωριστικό βραχιολάκι, αποδεχόμενοι την πρόσκληση να γίνουν οι ήρωες της βραδιάς (οι «Οδηγοί της Παρέας») και να μην καταναλώσουν καθόλου αλκοόλ. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς πραγματοποιήθηκαν 1.776 αλκοτέστ σε άνδρες και γυναίκες, στην πλειοψηφία τους μεταξύ 20 - 45 ετών. Το 83% των «Οδηγών της Παρέας» βρέθηκαν κάτω από το νόμιμο όριο που ορίζει ο Κ.Ο.Κ. και επιβραβεύτηκαν με αναμνηστικά δώρα. Αντίθετα, 1 στους 6 οδηγούς, εκ των οποίων 75% άντρες και 25% γυναίκες μεταξύ 30 - 48ετών, δεν κράτησε την υπόσχεσή του, ένα ανησυχητικό γεγονός, καθώς την περσινή χρονιά η αντίστοιχη αναλογία ήταν 1 στους 8 οδηγούς. Οι εθελοντές του Ινστιτούτου προέτρεπαν τους οδηγούς που είχαν καταναλώσει αλκοόλ να μην οδηγήσουν οι ίδιοι και να επιστρέψουν σπίτι τους με άλλα μέσα, για την προσωπική τους ασφάλεια, αλλά και την ασφάλεια των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου.

Η δράση διοργανώθηκε με τη συμβολή της ACS για 3η συνεχόμενη χρονιά, έτσι ώστε οι αποστολές με τα απαραίτητα υλικά για την επιτυχή διοργάνωση της «13ης Ευρωπαϊκής Νύχτας χωρίς Ατυχήματα» να φτάσουν με ασφάλεια και στην ώρα τους στις 34 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Είναι αξιοθαύμαστο ότι κάθε χρόνο η δράση συσπειρώνει εκατοντάδες πολίτες, εθελοντές, φορείς, οργανισμούς, ιδιωτικές επιχειρήσεις, σε ένα διαρκώς αυξανόμενο αριθμό πόλεων και χώρων νυχτερινής διασκέδασης, για έναν κοινό σκοπό: την ασφάλεια για όλους στους δρόμους της Ελλάδας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

SAS ModelOps: Ξεκλειδώστε την ανεκμετάλλευτη δυναμική των analytics

Σύμφωνα με το International Data Corporation (IDC), μόλις το 35% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί πλήρως ανεπτυγμένα μοντέλα analytics, πράγμα που οδηγεί σε σπατάλη χρημάτων και ενεργειών.* Με δαπάνες σε analytics που αγγίζουν περίπου τα 189,1 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2019, η ανάπτυξη μοντέλων analytics και η δημιουργία αξίας από τα δεδομένα έχει γίνει πιο επιτακτική από ποτέ. Η SAS, ο ηγέτης στον χώρο των analytics, βοηθάει τις επιχειρήσεις να ολοκληρώσουν το τελευταίο βήμα των analytics και να πετύχουν τους στόχους τους μέσω νέων υπηρεσιών και εκπαίδευσης. 

Για να επιτύχει αυτό τον σκοπό, η εταιρεία διαθέτει πλέον το SAS ModelOps, ένα νέο πακέτο που συνδυάζει το λογισμικό SAS Model Manager με συμβουλευτικές υπηρεσίες, κάνοντας πιο αποδοτική τη διοίκηση, την ανάπτυξη, την παρακολούθηση, την επανεκπαίδευση και τη διαχείριση τόσο των μοντέλων της SAS, όσο και των open source μοντέλων analytics, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα εξατομικευμένων υπηρεσιών συμβουλευτικής. Επιπλέον, η SAS παρουσιάζει και μια νέα αυτόνομη υπηρεσία, το ModelOps Health Check Assessment, που έχει σαν στόχο να βοηθήσει τις εταιρείες να κατανοήσουν καλύτερα πως μπορούν βελτιώσουν την ανάπτυξη. 

Η αδυναμία πολλών επιχειρήσεων να χρησιμοποιούν αποδοτικά τα analytics είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των κλάδων” δήλωσε ο Dan Vesset, Group Vice President of Analytics and Information Management της IDC. “Πολλές εταιρείες υιοθετούν πράγματι μία data-driven κουλτούρα, αλλά εν τέλει δυσκολεύονται να εφαρμόσουν τις αλλαγές που υποδεικνύουν τα δεδομένα. Ο στόχος είναι η δημιουργία πραγματικής αξίας από τις επενδύσεις στα analytics, αλλά πολλές εταιρείες δεν τον επιτυγχάνουν ποτέ ή δυσκολεύονται ιδιαίτερα με το τελευταίο βήμα της διαδικασίας, δηλαδή την εφαρμογή και λειτουργία των analytics.

Ο Jim Goodnight, CEO της SAS, δήλωσε: “Αυτό συμβαίνει γιατί οι αποφάσεις είναι αυτές που διοικούν μια εταιρεία, και όχι τα δεδομένα, παρόλο που γνωρίζουμε καλά ότι οι αποφάσεις που βασίζονται στα analytics είναι πολύ καλύτερες. Τα μοντέλα analytics μπορούν να εντοπίσουν απάτες πιστωτικών καρτών, να διαχειριστούν το τραπεζικό ρίσκο, να βελτιώσουν την ακρίβεια του μάρκετινγκ και πολλά άλλα. Η SAS γνωρίζει πως να συνεργάζεται με εταιρείες για αυτό το τελευταίο βήμα και να κάνει τα analytics, την τεχνητή νοημοσύνη και τις επενδύσεις στα δεδομένα να αποδίδουν.”

Ολοκληρώνοντας το τελευταίο βήμα με την SAS

Όσο οι επιχειρήσεις επιταχύνουν την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης και του machine learning, τα analytical μοντέλα πολλαπλασιάζονται ραγδαία. Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη τέτοιων μοντέλων χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο για την επίλυση προβλημάτων στις επιχειρήσεις, αλλά η εφαρμογή και η διοίκηση παραμένουν ακόμη το τελευταίο εμπόδιο. Η SAS βοηθάει τις επιχειρήσεις σε όλο τον κύκλο ζωής των analytics, από την ανάπτυξη αυτοματοποιημένων μοντέλων τα οποία όχι μόνο λειτουργούν με διαφάνεια, αλλά είναι και εξατομικευμένα, μέχρι την επεξήγηση της λειτουργίας του μοντέλου σε απλή γλώσσα και την ανάπτυξη εξειδικευμένων μοντέλων.

Με τη βοήθεια του μοντέλου της SAS, η Νορβηγική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Telenor αξιοποίησε την τεράστια βάση δεδομένων που διέθετε και δημιούργησε μία εξατομικευμένη εμπειρία για τους πελάτες της, χρησιμοποιώντας 10-20 μοντέλα πρόβλεψης που υπολόγιζαν την πιθανότητα οι πελάτες να αγοράσουν σχετικές προσφορές. Με στοιχεία από αυτή την ανάλυση οι δυο εταιρείες ανέπτυξαν και εγκατέστησαν το Automated Sales Tips (AST), ένα εργαλείο που αναλύει δεδομένα και εμφανίζει σε μισό δευτερόλεπτο τις καλύτερες προσφορές για τον κάθε πελάτη, βάσει του σκορ από τα μοντέλα πρόβλεψης.

Το SAS Model Manager είναι η λύση που χειρίζεται και ελέγχει τα μοντέλα αυτά, παρέχοντας έναν αποτελεσματικό τρόπο παρακολούθησης της ποιότητας των μοντέλων με το πέρασμα του χρόνου. Σε άλλο παράδειγμα, η SAS βοήθησε το τμήμα μάρκετινγκ της Γερμανικής Commerzbank, να εφαρμόσει data-driven μοντέλα που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη. Πλέον, τα analytics μπορούν να ενσωματωθούν σε όλες τις πελατο-κεντρικές αποφάσεις, σε κάθε σημείο εξυπηρέτησης της Commerzbank προς τους πελάτες της, σε πραγματικό χρόνο και σε μεγάλη κλίμακα.

Εξελίσσοντας τις επιχειρήσεις με το ModelOps

Σύμφωνα με την McKinsey, η συνολική ετήσια αξία που δημιουργείται από τα analytics και την τεχνητή νοημοσύνη είναι μεταξύ 9,5 και 15,4 τρισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, χωρίς τη δυνατότητα αξιοποίησης των μοντέλων analytics, μεγάλο μέρος αυτής της αξίας χάνεται. Το ModelOps έρχεται να καλύψει το σημείο όπου τα μοντέλα analytics υπεισέρχονται στην παραγωγή και ακολουθούν σταθερό ρυθμό ενημερώσεων και ανάπτυξης, με τα μοντέλα να διοικούνται, παρακολουθούνται και επαναπροσαρμόζονται όπως απαιτείται και συμβάλλει σημαντικά στην κατανόηση της αξίας των analytics.

Το πακέτο έρχεται να εξυπηρετήσει την ανάγκη για λογισμικό διαχείρισης μοντέλων που συνδυάζει συμβουλευτικές υπηρεσίες, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν στις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην σωστή εφαρμογή, χρήση και υιοθέτηση του SAS Model Manager, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να χρησιμοποιούν τα analytics με ολοκληρωμένο και συνεχή τρόπο, επιτρέποντάς τους επίσης να παρακολουθούν την επίδοση όλων των κορυφαίων μοντέλων, με σκοπό να διασφαλίσουν τη σχετικότητα όσο τα δεδομένα και οι συνθήκες της αγοράς αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.  

Τέλος, η SAS χρησιμοποιεί το νέο ModelOps Health Check Assessment, εργαλείο το οποίο βοηθά τις εταιρείες να αξιολογούν την ετοιμότητά τους και να αναπτύσσουν και να διαχειρίζονται  αντίστοιχα μοντέλα analytics. Η αξιολόγηση περιλαμβάνει και συμβουλές βελτίωσης της επιχείρησης για καλύτερη λήψη αποφάσεων.    

Για να μάθετε περισσότερα για το πως η SAS μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να διαπρέψουν στα analytics, επισκεφτείτε το sas.com/discover.

* IDC’s Advanced and Predictive Analytics survey and interviews, n = 400, 2017 – 2019.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search