Tech & Business

BLACK BOX Audio Video Show με τα νέα επιτεύγματα στον ήχο και την εικόνα

Το BLACK BOX Audio Video Show, είναι μια πρωτοπόρα έκθεση για όλα τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα στον ήχο και στην εικόνα και θα λάβει χώρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο ξενοδοχείο InterContinental, στις 21 και 22 Μαρτίου 2020.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο του BLACK BOX Audio Video Show οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να επισκεφθούν αίθουσες από 24 έως 135 τετραγωνικά μέτρα για να ακούσουν, να δουν και να γνωρίσουν σημαντικές Hi-End εταιρείες ήχου, Hi Fi ηχοσυστήματα, Τηλεοράσεις 8Κ, βιντεοπροβολείς τελευταίας τεχνολογίας, ακουστικά, βινύλια και gadgets με πολλές παράλληλες δράσεις, happenings και μουσικά δρώμενα.

Το brand name "ΒLACK BOX"περιγράφει έναν χώρο έντασης, πρωτοπορίας και συγκινήσεων και μέσω του BLACK BOX Audio Video Show υπόσχεται μια πρωτόγνωρη εμπειρία, καθώς ο ήχος κατακλύζει το κοινό και οι εικόνες το μαγνητίζουν. Η καινοτόμα αυτή έκθεση καλεί τους εκθέτες και τους επισκέπτες να δημιουργήσουν από κοινού μια pop-up wonderland ήχου και εικόνας.

Αναγνωρίζοντας τις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς στο χώρο της τεχνολογίας το BLACK BOX Audio Video Show, ανοίγει τις πόρτες του στις 21 και 22 Μαρτίου στο InterContinental και φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως μια διοργάνωση θεσμός, συστήνοντας εκ νέου τα συστήματα ήχου και εικόνας υψηλών επιδόσεων σε ένα ευρύτερο κοινό.

Υπάρχει γενική είσοδος 5 ευρώ και για τις δύο ημέρες τις διοργάνωσης, εκ των οποίων το 1 ευρώ θα παραχωρηθεί για τις ανάγκες του Χαμόγελου του Παιδιού.

Περισσότερα, στο www.blackboxshow.com

Στην εικόνα, αριστερά ο κ. Ιωάννης Μήτσος, Διευθυντής Πωλήσεων και δεξιά ο κ. Θεόδωρος Μπαφαλούκας, CEO της Black Box, κατά την επίσημη παρουσίαση της διοργάνωσης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Black Box.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Τα βραβεία του προγράμματος "emphasis" από την Cardlink και το Κέντρο ACEin

Tην Τετάρτη 22 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, ο τελικός του προγράμματος Ανοιχτής Καινοτομίας “emphasis”, μία πρωτοβουλία της Cardlink, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στόχος  του προγράμματος είναι να αναδείξει νέες επιχειρηματικές ιδέες, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν σε πραγματικό περιβάλλον.

Για έναν ολόκληρο χρόνο κοινή ομάδα στελεχών της Cardlink και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών εργάστηκε συστηματικά για τις ανάγκες του διαγωνισμού ο οποίος συγκέντρωσε συνολικά τριάντα δύο υποψηφιότητες. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να υποβάλλουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις σε μία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες Business Analytics, Customer Experience, Payments/Added Value Services και Retail Modernization, για τον κλάδο του Retail.

Από αυτές, ξεχώρισαν και έφτασαν στον τελικό οι πέντε καλύτερες ιδέες, από alert για το λεωφορείο, σε  virtual retail stores, σε βιτρίνες που παρακολουθούν το βλέμμα του πελάτη, σε e-shops μικρών επιχειρήσεων και σε cloud pos λύση.

Μετά από  συνδυασμένη ψηφοφορία της επιτροπής και του κοινού που παρευρέθηκε στην εκδήλωση, το πρώτο βραβείο κέρδισε το Vitrina Box, μια online πλατφόρμα εικονικής περιήγησης επιχειρήσεων, το δεύτερο η ομάδα Enneas με πλατφόρμα δημιουργίας chatbot ως εναλλακτικό κανάλι πωλήσεων για οποιαδήποτε επιχείρηση και το τρίτο το Πάμε Στάση, μια alert εφαρμογή για να μην χάνει κανείς το λεωφορείο του σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Cardlink.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ΑCS για 3η χρονιά ανάμεσα στους "True Leaders" της Ελληνικής Οικονομίας

Τη διάκριση «True Leaders» της Ελληνικής Οικονομίας έλαβε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η ACS από την ICAP Group, σε τελετή βράβευσης που διοργανώθηκε στο Divani Caravel Hotel υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ). Ειδικότερα, μέσα από ένα σύνολο 31.000 επιχειρήσεων που εξετάστηκαν για το 2018 από όλους τους κλάδους της οικονομίας, η ACS βραβεύθηκε ανάμεσα στις εταιρείες που ανταποκρίνονται σε μετρήσιμα κριτήρια σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματά τους (κερδοφορία, αύξηση προσωπικού, κύκλο εργασιών, υψηλή πιστοληπτική ικανότητα).

Σημειώνεται ότι βασικοί παράγοντες του συνεχόμενου ρυθμού ανάπτυξης της ACS, που ανέρχεται σε περίπου 9% ετησίως, αποτελούν οι σταθερές επενδύσεις σε καινοτόμα συστήματα, πρωτοποριακές λύσεις και ανθρώπινο δυναμικό για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελάτων της, καθώς και οι σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό, το κόστος των οποίων θα ξεπεράσει τα  40.000.000€ την επόμενη τριετία.

Η εταιρεία αποτελεί την πλέον οικονομικά υγιή επιχείρηση στο χώρο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και απλού ταχυδρομείου, λόγω μηδενικού δανεισμού και σταθερά αυξανόμενης κερδοφορίας, γεγονότα που την καθιστούν ως την πιο αξιόπιστη επιλογή για τις ταχυδρομικές ανάγκες των πελατών της και παράλληλα της επιτρέπουν να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον, με βάση τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, που αποτελούν κύριο πυλώνα της στρατηγικής της εταιρείας.


Στη φωτογραφία, o κος Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS, παραλαμβάνει το βραβείο «True Leader 2018» από τον Υπουργό Οικονομικών, κο Χρήστο Σταϊκούρα.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ACS.

Δείτε ακόμα: Απόστολος Γεωργαντζής: Το e-commerce μοχλός ανάπτυξης από το 2013 για τις ταχυμεταφορές

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
SAS: Η Τεχνητή Νοημοσύνη συνδυαστικά με το IoT μεγιστοποιεί την παραγωγικότητα

Πρόσφατη έρευνα που απευθύνθηκε σε στελέχη κορυφαίων επιχειρήσεων αποκαλύπτει ότι ο σημαντικότερος παράγοντας για τη δημιουργία αξίας από IoT πρωτοβουλίες σε μία επιχείρηση είναι η εκτεταμένη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Το 90% των ερωτηθέντων στην έρευνα, που χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό την τεχνητή νοημοσύνη στις IoT λειτουργίες του, ανέφερε ότι η χρήση αυτή ξεπέρασε τις προσδοκίες.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το IoT σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη, εμφανίζονται να είναι πιο ανταγωνιστικές από επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αποκλειστικά το IoT, με διψήφιο περιθώριο σε διάφορους επιχειρηματικούς δείκτες, όπως η παραγωγικότητα των εργαζομένων, η καινοτομία και το λειτουργικό κόστος.

Οι επιχειρήσεις αναμένουν να αυξήσουν τα έσοδα τους με το AIoT

Η μελέτη, η οποία διεξήχθη από τις SAS, Deloitte και Intel, με την τεχνογνωσία της IDC, ρώτησε 450 επικεφαλής επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο σχετικά με τη χρήση τεχνολογιών IoT και ΑΙ. Μεταξύ άλλων, προέκυψαν τα παρακάτω βασικά ευρήματα:

  • Το 79% των υψηλόβαθμων στελεχών συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων για IoT projects και το 92% αυτών των στελεχών αναφέρει ότι η αξία του AIoT υπερβαίνει τις προσδοκίες τους.
  • Το 68% των εταιρειών βασίζεται σε ΙοΤ δεδομένα για την ενημέρωση των καθημερινών επιχειρησιακών αποφάσεων μέσω υπολογιστικών φύλλων και άλλων τεχνολογιών που δεν αφορούν το AI. Μόνο το 12% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το ΙοΤ για να ενημερώνει τις αποφάσεις σχεδιασμού, ενώ το ποσοστό των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν στοιχεία AI για τον καθημερινό σχεδιασμό ανέρχεται σε 31%.
  • Το 34% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι με τη χρήση του AIoT πρωταρχικός σκοπός είναι η αύξηση των εσόδων. Ακολουθεί η βελτίωση της καινοτομίας (17,5%), η προσφορά νέων ψηφιακών υπηρεσιών στους πελάτες (14,3%) και η μείωση του λειτουργικού κόστους (11,1%).
  • Εταιρείες που έχουν αναπτύξει δυνατότητες AIoT, παρουσιάζουν καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά κρίσιμους οργανωτικούς στόχους, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας επιτάχυνσης των εργασιών, της εισαγωγής νέων ψηφιακών υπηρεσιών, της βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων και της μείωσης του κόστους. Για παράδειγμα, εταιρείες που χρησιμοποιούν δεδομένα IoT χωρίς τεχνητή νοημοσύνη σημείωσαν αύξηση της ταχύτητας των λειτουργιών τους κατά 32%, ενώ εταιρείες που χρησιμοποιούν και τεχνητή νοημοσύνη, παρατήρησαν αύξηση που έφτασε το 53%.
  • Κορυφαίες θέσεις στη λίστα των τεχνικών ανάλυσης που χρησιμοποιήθηκαν για IoT projects κατέλαβαν το business intelligence (33%), η παρακολούθηση και η ορατότητα σε πραγματικό σχεδόν χρόνο (31%) και η παρακολούθηση υπό συνθήκες (condition-based) (30%).

 

Οι δυνατότητες του AIoT διαδραματίζουν μεγαλύτερο ρόλο από τον αναμενόμενο σε ταχείς διαδικασίες προγραμματισμού

Οι εταιρείες που βασίζονται σε δεδομένα IoT για την ενημέρωση της καθημερινής διαδικασίας λήψης αποφάσεων, χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα κατά συντριπτική πλειοψηφία για επιχειρησιακές αποφάσεις (68%) αξιοποιώντας υπολογιστικά φύλλα και άλλες τεχνολογίες που δεν αφορούν την τεχνητή νοημοσύνη.

Αυτό το σημαντικό άλμα δείχνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη ανοίγει τον δρόμο για πιο εξελιγμένες και γρήγορες αποφάσεις που επηρεάζουν σημαντικά τα αποτελέσματα. Διευρύνει την εστίαση από επιχειρησιακά προβλήματα όπως «είναι ο εξοπλισμός λειτουργικός ή όχι;» σε αποφάσεις που αφορούν την προσφορά και τη ζήτηση, την ποιότητα των προϊόντων, τη λιανική πώληση ή την εξάπλωση ασθενειών σε μια μονάδα υγειονομικής περίθαλψης.

Μπορείτε να κατεβάστε ολόκληρο το report της SAS από εδώ: AIoT- How IoT Leaders Are Breaking Away.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SAS.

Εικόνα: Alex Knight, Pexels

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

JobDay 45+ ετών στις 21 Ιανουαρίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το Skywalker.gr, στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», διοργανώνει το #JobDay 45+ ετών, μια δράση με σκοπό την υποστήριξη και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας ατόμων ηλικίας 45 ετών και άνω.

Με δεδομένη την ανάγκη της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας για επιπλέον αρωγή στην προσπάθειά της να ενταχθεί ή να επανενταχθεί επαγγελματικά, υλοποιούμε για τρίτη φορά στην Αθήνα και για πρώτη στη Θεσσαλονίκη το JobDay 45+ ετών.

Είναι η πρώτη φορά που θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα στις δύο πόλεις, δίνοντας τη δυνατότητα στο ενδιαφερόμενο κοινό να διεκδικήσει μια θέση εργασίας. Η δράση της Αθήνας θα λάβει χώρα στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων, ενώ αυτή της Θεσσαλονίκης στο Μέγαρο Μουσικής. Η ημέρα διεξαγωγής είναι η 21η Ιανουαρίου και οι ώρες και για τις δύο πόλεις είναι 10:00-18:00.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Μέσω του #JobDay 45+ ετών, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, επιδιώκουμε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά ανθρώπους με δυνάμεις, εμπειρία, δυνατότητες και ενέργεια που επλήγησαν από την παρατεταμένη κρίση στην προοπτική να ανατάξουν τη ζωή τους.

Οι υποψήφιοι-επισκέπτες του #JobDay 45+ ετών θα έχουν τη δυνατότητα:

  • Να συναντήσουν εκπροσώπους εταιριών και να περάσουν από συνέντευξη εργασίας.
  • Να μιλήσουν προσωπικά με εξειδικευμένο μέντορα για το LinkedIn προφίλ τους και σε πραγματικό χρόνο να επιφέρουν τις βέλτιστες αλλαγές σε αυτό.
  • Να έρθουν σε επαφή με coaches, οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να βελτιωθούν, να αναπτυχθούν, να μάθουν πώς να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να διαχειρίζονται προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις.
  • Να συζητήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους για εργασιακά ζητήματα.
  • Να βγάλουν επαγγελματική φωτογραφία, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους (μόνο στη Θεσσαλονίκη).
  • Να παρακολουθήσουν εποικοδομητικά workshops (μόνο στη Θεσσαλονίκη).

 

Όσοι επιθυμούν να επισκεφθούν το #JobDay 45+ ετών μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobdays2020/jobday45-2020 και να ανεβάσουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην αντίστοιχη φόρμα.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο www.skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του skywalker.gr.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Accenture Interactive: Οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναθεωρήσουν τις βασικές αρχές τους

Σε συνέχεια ισχυρής ανάπτυξης και κερδοφορίας, οι επιχειρήσεις αισθάνονται σταδιακά την ανάγκη για βαθιά ενδοσκόπηση. Τη νέα αυτή δεκαετία, οι οργανισμοί οφείλουν να κοιτάξουν στο εσωτερικό τους, επανεξετάζοντας συνολικά το σκοπό και τη θέση τους στον κόσμο, σύμφωνα με την 13η έκδοση των Fjord Trends 2020, που αναδεικνύουν το μέλλον του επιχειρείν, της τεχνολογίας και του design.

Το 2019 αποτέλεσε μια χρονιά ακτιβισμού για την κλιματική κρίση, υπευθυνότητας για τις Big Tech, ανάπτυξης του λεγόμενου gig economy και δέσμευσης 181 κορυφαίων διευθυντικών στελεχών για τον επαναπροσδιορισμό του επιχειρηματικού σκοπού. Η αλλαγή κουλτούρας, επιταχυνόμενη από τη διαρκή υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών, έχει αγγίξει τις διοικήσεις των εταιρειών (C-suite), αναγκάζοντας τους ηγέτες τους να επανεξετάσουν τις ίδιες τις αρχές στις οποίες στηρίζονται οι οργανισμοί τους. Η μελέτη επισημαίνει ότι η οικονομία και η πολιτική, ο καπιταλισμός και οι πόροι, η τεχνολογία και η κοινωνία έχουν από καιρό συνδεθεί, αλλά μόλις τώρα οι συνέπειες της σύνδεσής τους εμφανίζονται δυναμικά στη δημόσια συνείδηση.

"Οι διαμαρτυρίες για την πορεία του καπιταλισμού της ατέρμονης ανάπτυξης, η οποία καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από το κέρδος, μεταφέρονται πλέον από τους δρόμους στις αίθουσες συνεδριάσεων των επιχειρήσεων. Το γεγονός αυτό δημιουργεί επιτακτική ανάγκη εξεύρεσης νέων τρόπων μέτρησης της ανάπτυξης", δήλωσε ο Mark Curtis, συνιδρυτής και chief client officer της Fjord. "Αυτές οι νέες αξίες μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τη σημασία των επιχειρήσεων στη νέα δεκαετία. Ένα πράγμα είναι σαφές: νικητές θα είναι οι επιχειρήσεις εκείνες με βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα και μακροπρόθεσμη οπτική, τόσο όσον αφορά τον εαυτό τους όσο και τον αντίκτυπό τους στον κόσμο".

Ο Brian Whipple, Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture Interactive, πρόσθεσε: "Αρχίζουμε να βλέπουμε τους πελάτες μας να προσανατολίζονται προς ένα μετασχηματισμό με σκοπό. Η δεκαετία που πλέον διανύουμε θα χαρακτηριστεί από την αναθεώρηση των βασικών θεμελίων και αρχών, παρέχοντας την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να μετασχηματίσουν αυτό που προσφέρουν σε κάτι πιο συναρπαστικό, ουσιαστικό και προσανατολισμένο προς το μέλλον. Η μετατόπιση της φιλοσοφίας από το «εγώ» στο «εμείς» θα οδηγήσει στη μετατόπιση του design από το χρήστη στη ζωή (life-centered approach).

Τα Fjord Trends 2020 εξετάζουν επτά αναδυόμενες τάσεις, οι οποίες αναμένεται να διαμορφώσουν το επιχειρείν και παρέχουν πρακτικές συμβουλές για το πώς οι οργανισμοί μπορούν να αγκαλιάσουν τη νέα εποχή.

  • «Τα πολλά πρόσωπα της ανάπτυξης» (Many Faces of Growth): Ο καπιταλισμός αντιμετωπίζει μια κρίση «μέσης ηλικίας». Η επιτυχία δεν εξισώνεται πλέον μόνο με την ανάπτυξη και οι οργανισμοί πρέπει να αρχίσουν να επαναξιολογούν τον εταιρικό σκοπό τους και να ευθυγραμμίσουν εκ νέου τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν το ρόλο τους στον κόσμο.
  • «Το χρήμα αλλάζει» (Money Changers): Το πώς αντιλαμβανόμαστε τα χρήματα και πληρώνουμε για τα αγαθά μεταβάλλεται ταχύτατα. Αυτές οι τεκτονικές μετατοπίσεις δημιουργούν πολλές ευκαιρίες για μια σειρά νέων προϊόντων και παικτών.
  • «Barcodes… με πόδια» (Walking Barcodes): Τα φυσικά μας σώματα γίνονται τόσο ανιχνεύσιμα όσο και οι ψηφιακοί εαυτοί μας. Όταν πρόκειται για την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου και σώματος, ποια είναι άραγε η κόκκινη γραμμή (trade-off) μεταξύ της ιδιωτικής ζωής και της ευκολίας;
  • «Ρευστοί Άνθρωποι» (Liquid people): Οι συνήθειες κατανάλωσης αλλάζουν καθώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και ορίζουν την ταυτότητά τους με ολοένα και πιο ρευστούς τρόπους. Υπάρχει σημαντική ευκαιρία στην παροχή νέων εμπειριών κατανάλωσης.
  • «Σχεδιάζοντας τη νοημοσύνη» (Designing Intelligence): Η ανθρώπινη εμπειρία γίνεται ολοένα και πιο πολύπλοκη. Το επόμενο βήμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη είναι να προχωρήσουμε πέρα ​​από την αυτοματοποίηση στο σχεδιασμό συστημάτων που συνδυάζουν ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη και ενισχύουν την αλληλεπίδρασή τους.
  • «Ψηφιακά Δίδυμα» (Digital Doubles): Καλωσορίστε το ψηφιακό σας δίδυμο που εργάζεται για σας και ξέρει τι θέλετε. Τα ψηφιακά δίδυμα εξελίσσονται πέρα ​​από τη βιομηχανία και στην καθημερινότητά μας.
  • «Σχεδίαση με επίκεντρο τη ζωή» (Life-centered Design): Η εστίαση της επιθυμίας, της βιωσιμότητας και της σκοπιμότητας μετακινείται από το "εγώ" στο "εμείς". Μπορεί το design να επεκταθεί πέρα ​​από το δικό του οικοσύστημα, μετακινούμενο από μια προσέγγιση με επίκεντρο το χρήστη σε μια προσέγγιση με επίκεντρο τη ζωή;

 

Τα Fjord Trends 2020 βασίζονται στη συλλογική σκέψη 1.200+ σχεδιαστών και προγραμματιστών της Fjord σε 33 studios σε όλο τον κόσμο. Η ετήσια μελέτη είναι απόρροια πληθοπορισμού (crowdsourcing) και βασίζεται σε άμεση παρατήρηση, έρευνα με βάση δεδομένα και έργα σε πελάτες.

Για να διαβάσετε την αναφορά, επισκεφτείτε: accenture.com/Fjordtrends2020 ή trends.fjordnet.com και συζητήστε στο Twitter με hashtag #FjordTrends.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Accenture.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

H Πέγκυ Αντωνάκου ανέλαβε επικεφαλής τής Google στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Από τη Google ανακοινώθηκε πως η Πέγκυ Αντωνάκου αναλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση της εταιρείας για την περιοχή τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με έδρα την Αθήνα, επισημοποιώντας ένα γεγονός που περιμέναμε να ανακοινωθεί εδώ και λίγο καιρό. 

Έχοντας πολυετή εμπειρία στους κλάδους της Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Τεχνολογίας και του Μάρκετινγκ, η κα Αντωνάκου διετέλεσε CEO της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας από το 2012 έως τον Σεπτέμβριο του 2019, ενώ προηγουμένως είχε αναλάβει ρόλους ευθύνης στην Ελλάδα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Πειραιά, ενώ κατέχει MBA από το Πανεπιστήμιο του Michigan.

"Η ανάθεση του ρόλου της επικεφαλής της Google αποτελεί τιμή και προνόμιο για εμένα. Είναι μια εταιρεία που καινοτομεί, βελτιώνοντας καθημερινά τις ζωές και το μέλλον δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη. Η δύναμη της τεχνολογίας να αλλάζει τον κόσμο αποτελεί για μένα μεγάλη έμπνευση και κινητήριο δύναμη. Σήμερα νιώθω ιδιαίτερη χαρά γιατί μαζί με μια δυνατή ομάδα μπορώ να συνεισφέρω προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, νιώθω ιδιαιτέρως χαρούμενη και αισιόδοξη διότι αναβαθμίζεται η Ελλάδα ως στρατηγικός κόμβος της ευρύτερης περιοχής", δήλωσε η ίδια.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Google.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν αναβάθμιση στα Windows 10 για λίγο ακόμα!

Το ότι η υποστήριξη των Windows 7 από τη Microsoft σταματά στις 14 Ιανουαρίου, μάλλον το γνωρίζετε! Αυτό που πιθανώς δε γνωρίζετε, είναι πως περίπου 1 στους 4 υπολογιστές σε ολόκληρο τον κόσμο τρέχει ακόμη το δημοφιλές λειτουργικό, αφού τον περασμένο Δεκέμβρη, το ποσοστό του ήταν 26,6% σύμφωνα με τη Netmarketshare.

Πρακτικά, το τέλος της υποστήριξης σημαίνει ότι δε θα υπάρχουν ενημερώσεις ασφαλείας και οι υπολογιστές θα είναι ευάλωτοι σε κάθε είδους κακόβουλο λογισμικό και κυβερνοεπιθέσεις. Οι επιλογές που έχουν οι κάτοχοι υπολογιστών με Windows 7, είναι, είτε να αγοράσουν τα Windows 10, είτε να αγοράσουν… νέο υπολογιστή με Windows 10, όπως προτρέπει η Microsoft, προτάσσοντας σαν επιχείρημα ότι για τους παλαιότερους υπολογιστές δε θα υπάρχει σωστή υποστήριξη σε drivers, άρα θα έχουν προβλήματα στη λειτουργία τους.

Πιθανώς, όμως, υπάρχει και τρίτη επιλογή, αυτή της δωρεάν αναβάθμισης από τα Windows 7, με τη χρήση του Media Creation tool. Όπως αναφέρει άρθρο του mspoweruser.com, κάποιος χρήστης που δηλώνει υπάλληλος της Microsoft, αναφέρει σε δημοσίευσή του στο Reddit, πως επειδή η εταιρεία θέλει οι χρήστες να έχουν Windows 10 για λόγους ασφαλείας, έστω και εάν δεν πληρώσουν για αυτά, έχει αφήσει ανοιχτή τη διαδικασία αναβάθμισης μέσω του Media Creation Tool, από το 2016, όταν και είχε καλέσει τους χρήστες για περιορισμένο διάστημα να αναβαθμίσουν δωρεάν.

Εάν έχετε έναν από τους 400 περίπου εκατομμύρια υπολογιστές που τρέχουν ακόμα Windows 7, μπορείτε να δοκιμάσετε το Media Creation tool για να αναβαθμίσετε σε Windows 10 δωρεάν, όσο ακόμα δίνει η MS αυτή τη δυνατότητα. Λάβετε υπόψη πως δεν υποστηρίζεται καθαρή εγκατάσταση, αλλά αναβάθμιση σε υπάρχουσα και φυσικά, κάντε ένα φρέσκο backup των δεδομένων σας για να είστε εξασφαλισμένοι.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Digital Transformation in Greece 2019: Πόσο έχουν προχωρήσει οι ελληνικές επιχειρήσεις;

Οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις πλέον αναγνωρίζουν την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού. Αυτό δεν συνεπάγεται αυτόματα πως γνωρίζουν και ποια είναι τα απαραίτητα βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Η έρευνα που δημοσιεύεται στο εκτενές report που δημιούργησε το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital (τμήμα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας) για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές της επιχειρηματικής πραγματικότητας.

Στο report με τίτλο Digital Transformation in Greece 2019 (διαθέσιμο στην αγγλική γλώσσα) αναλύονται εκτενώς οι διαστάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, ενώ σκιαγραφείται και η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Επίσης, παρουσιάζονται παραδείγματα καλών πρακτικών, από τον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο (Alpha Bank, L’Oreal). Στην έρευνα συμμετείχαν έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων που κατανοούν την ανάγκη και τις προκλήσεις του μετασχηματισμού.

Όπως σημειώνει και ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, στη δήλωσή του, η τεχνολογία παίζει μεγάλο ρόλο: «Θέλουμε να οικοδομήσουμε την οικονομία πάνω στην καινοτομία. Η ανάπτυξη του οικοσυστήματος startup ήταν ένα από τα μεγαλύτερα success stories των τελευταίων 10 ετών. Πιστεύουμε ότι είναι ανάγκη να αλλάξει το οικονομικό μείγμα της χώρας, να γίνει πιο εξωστρεφής, να προσελκύσει foreign direct investments (FDI) και να εξάγει περισσότερα προϊόντα. Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι ο κατλύτης σε αυτό το εγχείρημα. Αυτό το report παίζει σημαντικό ρόλο στο να βοηθήσει εμάς και όλη την τεχνολογική κοινότητα της Ελλάδας να επιτύχουμε αυτόν τον σκοπό.»

Μερικά από τα σημαντικότερα σημεία του report:

  • Η πλειονότητα των στελεχών επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα του Found.ation (90% το 2019, αυξημένο σε σχέση με το 82% του 2018) δήλωσαν πως η εταιρεία τους τρέχει κάποιο project ψηφιακού μετασχηματισμού. Σύμφωνα με τους ίδιους, κατά μέσο όρο αυτά τα projects τρέχουν τα τελευταία 5 χρόνια.
  • Αυξημένο εμφανίζεται και το ποσοστό των εταιρειών που εστιάζουν στην ψηφιακή καινοτομία (54% το 2019, 49% το 2018). Ωστόσο, στην ερώτηση για το ποιο τμήμα είναι υπεύθυνο για τα projects ψηφιακού μετασχηματισμού, οι απαντήσεις είναι αρκετά μοιρασμένες: 36,5% διαθέτουν κάποιο τμήμα με τις λέξεις “Digital” ή “Innovation” στον τίτλο του, ενώ 30,8% δηλώνουν ότι τον ρόλο αυτό διαθέτει ο CEO, η ανώτερη διοίκηση ή κάποιο τμήμα σχετικό με το business development. Ένα 21% φαίνεται πως αναθέτει αυτό το έργο στα τμήματα IT/Operations.
  • Το 2018, η «αντίσταση στην αλλαγή» εμφανιζόταν ως το νούμερο ένα εμπόδιο στον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας εταιρείας. Το 2019, η «ανάγκη για νέες δεξιότητες» καταλαμβάνει την πρώτη θέση, αποδεικνύοντας πως όλοι πλέον αναγνωρίζουν τη σημασία της επανεκπαίδευσης του προσωπικού. Το ίδιο αποδεικνύεται και από το υψηλό ποσοστό όσων απάντησαν πως η εταιρεία τους παρέχει κάποιου είδους εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή ευκαιρίες προσωπικής ανάπτυξης (70,59%).

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το report (μόνο στα αγγλικά), κατεβάζοντάς το από τη διεύθυνση http://thefoundation.gr/digital_transformation_report/

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Found.ation.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ο Ιάσων Καταρόπουλος, νέος Chief Commercial Officer της ATCOM

Τη θέση του Chief Commercial Officer της ATCOM ανέλαβε ο Ιάσων Καταρόπουλος. Σε συνέχεια της πρότερης 15ετούς συνεργασίας του με την εταιρεία, ο κύριος Καταρόπουλος επιστρέφει με νέα καθήκοντα, τα οποία, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, περιλαμβάνουν την επίβλεψη του βασικού πελατολογίου της εταιρείας, την εμπορική ανάπτυξη των προϊόντων και υπηρεσιών της και την πελατοκεντρική ευθυγράμμισή τους με τις παραγωγικές διαδικασίες της εταιρείας.

Ο κ. Καταρόπουλος εντάσσεται ξανά στο δυναμικό της ATCOM έχοντας σημειώσει κοινή πορεία με την εταιρεία από το 2003 έως και το 2018, διάστημα κατά το οποίο ανέλαβε επιτυχώς διαφορετικούς επιτελικούς ρόλους, ενώ από το 2015 είχε διατελέσει επικεφαλής των Consulting Services της ATCOM. Το 2018, ανέλαβε Digital Director της αλυσίδας Γρηγόρης, υπεύθυνος για το digital transformation της εταιρείας.

Ο κ. Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της ATCOM, δήλωσε σχετικά: “Είναι μεγάλη μας χαρά να καλωσορίσουμε στην ATCOM ξανά τον Ιάσονα, έναν άνθρωπο που έχει προσφέρει πολλά στην εταιρεία μέσα στα 15 χρόνια κοινής μας πορείας. Είμαστε σίγουροι ότι η συνέχιση αυτής της συνεργασίας, με τον Ιάσονα στην εμπορική διεύθυνση, θα θέσει το roadmap της ATCOM σε ένα ακόμη πιο στιβαρό στρατηγικό πλαίσιο και θα δώσει περαιτέρω ώθηση στην αναπτυξιακή μας δυναμική”.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATCOM.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search