Tech & Business

Σοβαρά προβλήματα ασφαλείας προσπαθεί να αντιμετωπίσει το Zoom

Η Zoom Video Communications προσέλαβε τον Άλεξ Στάμος, πρώην επικεφαλή ασφαλείας του Facebook, ως σύμβουλο για ζητήματα ασφαλείας και ιδιωτικότητας γύρω από την ταχέως ανερχόμενη εφαρμογή βιντεοδιασκέψεών της, καθώς αυξάνονται οι αντιδράσεις και οι επικρίσεις σε βάρος της εταιρείας.

Όπως αναφέρει το Reuters, μεταξύ άλλων η Google απαγόρευσε τη χρήση της desktop έκδοσης του Zoom στα εταιρικά laptop. Επίσης, στελέχη στο Berkeley High School στην Καλιφόρνια είπαν πως ανέστειλαν τη χρήση της εφαρμογής μετά την είσοδο ενός «γυμνού ενήλικα που χρησιμοποιούσε ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς» σε μια τηλεδιάσκεψη η οποία ήταν «κλειδωμένη» με κωδικό, σύμφωνα με επιστολή προς γονείς, όπως σημειώνει το Reuters.

Η Ταϊβάν και η Γερμανία έχουν ήδη θέσει περιορισμούς στη χρήση του Zoom, ενώ η SpaceX του Έλον Μασκ έχει απαγορεύσει τη χρήση της εφαρμογής για λόγους ασφαλείας. Η εταιρεία είναι επίσης αντιμέτωπη ήδη με μία αγωγή.

Τα μέτρα καραντίνας και κοινωνικής απόστασης έχουν αυξήσει τη χρήση του Zoom, ακόμα και εν μέσω αύξησης των προβληματισμών σχετικά με την έλλειψη end-to-end κρυπτογράφησης, τη δρομολόγηση του traffic μέσω Κίνας και το «zoombombing», δηλαδή τις «εισβολές» απρόσκλητων χρηστών σε βιντεοδιασκέψεις.

Δείτε περισσότερα στο Naftemporiki.gr

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν πρόσβαση στο Microsoft Office για απομακρυσμένη εργασία

Εξαιτίας της αναγκαστικής εφαρμογής των πρωτοκόλλων ασφαλείας της δημόσιας υγείας και της εξαποστάσεως εργασίας και εκπαίδευσης για μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, η πρόσβαση στη σουίτα εφαρμογών γραφείου του Microsoft Office σε πολλούς είναι αδύνατη, αφού δεν έχουν πρόσβαση στους υπολογιστές τους και αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να συνεχίσουν τις εργασίες τους απρόσκοπτα.

Υπάρχουν, βέβαια, διαθέσιμες αρκετές εναλλακτικές δωρεάν λύσεις του MS Office, είτε web-based, είτε σουίτες που μπορούν να εγκατασταθούν σε υπολογιστές, όπως το OpenOffice. Όμως, κακά τα ψέματα, συχνά δεν υπάρχει ικανή συμβατότητα αρχείων μεταξύ MS Office και διάφορων εναλλακτικών λύσεων, ενώ και το διαφορετικό περιβάλλον χρήσης αποδεικνύεται ανασταλτικός παράγοντας.

Όμως, όσοι έχουν ένα Microsoft account, έχουν και δωρεάν πρόσβαση στη web-based μορφή τού MS Office και όλες τις δημοφιλείς εφαρμογές του. Πιο συγκεκριμένα είναι διαθέσιμες οι εφαρμογές: Word, Excel, Forms, PowerPoint, Sway, Outlook email/επαφές/ημερολόγιο, OneNote, OneDrive, Skype και Planner.

Πως θα αποκτήσετε πρόσβαση

1. Πηγαίνετε στο office.com

2. Εγγραφείτε ή κάντε log-in εάν έχετε ήδη λογαριασμό στη Microsoft.

3. Όταν συνδεθείτε θα δείτε τις διαθέσιμες εφαρμογές και όποια επιλέξετε θα ανοίξει σε μία νέα καρτέλα στο browser σας.

weboffice

 

Οι δωρεάν web apps του MS Office, αν και προσφέρουν μεγάλη λειτουργικότητα, δεν περιλαμβάνουν το 100% των χαρακτηριστικών τού Office 365 ή των desktop εκδόσεών του. Επίσης, πρέπει να είστε online για να τις χρησιμοποιήσετε. Προσφέρουν όμως και σημαντικά πλεονεκτήματα, αφού τα έγγραφα αποθηκεύονται στο OneDrive σας και μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτά από οπουδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, ενώ μπορείτε να τα μοιραστείτε με συνεργάτες και συναδέλφους εύκολα και γρήγορα.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"] 

Στα περίπτερα το περιοδικό Yellow Box για audio/video και μουσική

Οι λάτρεις των νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων στο χώρο του ήχου, της εικόνας, των επιλογών διασκέδασης στο σπίτι, της κριτικής δίσκων βινυλίου και CDs, καθώς και της κριτικής βιβλίων, θα έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται πλέον μέσα από τις σελίδες του Yellow Box Magazine.

Ειδικότερα, το πρώτο τεύχος του νέου Yellow Box Magazine βρίσκεται στα περίπτερα από τις 27 Μαρτίου με πλούσια θεματολογία που μεταξύ άλλων εστιάζει σε παρουσιάσεις νέων προϊόντων ήχου (ηχεία, ενισχυτές, streamer, ενισχυτές ακουστικών, ακουστικά, πικάπ, παρουσιάσεις και κριτική δίσκων μουσικής) και εικόνας (τηλεοράσεις, βιντεοπροβολείς, mobilenews).

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο πρώτο τεύχος του YELLOW BOX υπάρχει η «παρθενική» παρουσίαση του Avant garde Uno Fino, ενός ηχείου με προσωπικότητα, της ιδιαίτερα όμορφης και τεχνολογικά εξελιγμένης τηλεόρασης της B&O Beovision Harmony με πάνελ από την LG, οι «θηριώδεις» ενισχυτές της LAMM, το USB DAC της CayinIdac-6MK2, το Kii Audio Three, ένα ηχείο που κυκλοφορεί στη αγορά «κάθε 10 χρόνια», μια πρόταση Έλληνα κατασκευαστή LAB12 με εξαγωγικό προφίλ, ένα ρεπορτάζ αγοράς για συσκευές Streaming και πολλά ακόμα θέματα. Επίσης, στο περιοδικό φιλοξενείται ένα εκτενές άρθρο με τις διαθέσιμες επιλογές streaming στην Ελλάδα καθώς και για πρώτη φορά, κριτική βιβλίων με αναλυτική παρουσίαση του τίτλου “H Τζούλιετ γυμνή” του Νικ Χόρνμπυ.

Το περιοδικό κυκλοφορεί κάθε δυο μήνες πανελλαδικά στα περίπτερα όλης της χώρας, ευελπιστώντας να γίνει η νέα, αγαπημένη συνήθεια όσων ασχολούνται με τον ήχο, την εικόνα και γενικά την τεχνολογία γύρω από αυτά. Το κόστος του είναι €6,00.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Yellow Box Magazine αποτελεί έμπνευση των διοργανωτών του Black Box Audio Video Show, μιας πρωτοπόρας έκθεσης που θα διοργανωθεί το πρώτο 15νθήμερο του Οκτωβρίου και απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να γνωρίσουν σημαντικές Hi-End εταιρείες ήχου, HiFi ηχοσυστήματα, Τηλεοράσεις 8Κ, βιντεοπροβολείς τελευταίας τεχνολογίας, ακουστικά, βινύλια και gadgets.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πώς να γίνεις πιο παραγωγικός δουλεύοντας από το σπίτι

Η κρίση των ημερών και λόγω του κορωνοϊου άλλαξε τις εργασιακές συνήθειες σε πολλά επαγγέλματα, μεταφέροντας τον εργασιακό μας χώρο στο σπίτι. Για πολλούς ίσως φαίνεται ιδανικό να δουλεύουν με τις πυτζάμες από τον καναπέ, αλλά αυτό κρύβει πολλές παγίδες. Βασικό πρόβλημα που έχει παρατηρηθεί, είναι η μειωμένη παραγωγικότητα, καθώς είναι πολύ ευκολότερο να αποσπαστεί η προσοχή, όταν βρισκόμστε στον προσωπικό μας χώρο.

Βέβαια, είναι και μια ευκαιρία για να δοκιμάσουμε τις δεξιότητές μας σε μια μορφή εργασίας που σύμφωνα με ειδικούς θα τη βλέπουμε συχνότερα στο μέλλον. Ας δούμε, λοιπόν, μερικά tips για καλύτερη απόδοση το διάστημα αυτό.

Διάλεξε συγκεκριμένο χώρο εργασίας μέσα στο σπίτι

Όσο ιδανική και αν ακούγεται η ιδέα του να εργάζεσαι από τον καναπέ και το κρεβάτι, σύντομα θα καταλάβεις ότι οι επιπτώσεις στην υγεία σου δεν είναι τόσο καλές. Η λάθος στάση σώματος μπορεί να προκαλέσει χρόνια προβλήματα. Επίλεξε λοιπόν έναν συγκεκριμένο χώρο, ένα "working spot", ώστε ψυχολογικά αλλά και σωματικά να μπαίνεις στο mood εργασίας όταν βρίσκεσαι εκεί. Ιδανικά, αν υπάρχει ξεχωριστό δωμάτιο, θα σε βοηθήσει σε περίπτωση τηλεφωνημάτων και τηλεδιασκέψεων χωρίς ενοχλήσεις από εξωτερικούς παράγοντες (γυναίκα, κλείσε τη σκούπα να πάρω τηλέφωνο!).

Ακολούθησε πρωινό πρόγραμμα

Βάλε μια συγκεκριμένη ρουτίνα στο πρόγραμμά σου και ξέχνα τα 5 λεπτά παραπάνω ύπνο. Η καλύτερη συμβουλή, είναι να μη μείνεις καν με τις πυτζάμες, αλλά να φορέσεις τα ρούχα σου όπως θα έκανες κάθε άλλη μέρα που πήγαινες στο γραφείο. Αυτό βοηθάει υποσυνείδητα τον οργανισμό και σε κάνει πιο παραγωγικό. Ο καφές, φυσικά, είναι βασικό εργαλείο σε αυτό το πρόγραμμα.

Μην το παρακάνεις και θέσε ωράρια

Δουλεύοντας από το σπίτι, κυρίως οι ελεύθεροι επαγγελματίες, συχνά πέφτουμε στην παγίδα του να αφιερώνουμε πολύ χρόνο στη δουλειά με αποτέλεσμα οι περισσότερες από αυτές τις ώρες να είναι μη παραγωγικές. Οργάνωσε τον χρόνο σου και επίλεξε συγκεκριμένες ώρες εργασίας. Αν μπορείς ακόμη καλύτερα μοίρασε αυτές τις ώρες μέσα στην ημέρα, ώστε να αποφεύγεις συνεχόμενα να είσαι μπροστά από μια οθόνη.

Κράτα επαφές με την υπόλοιπη ομάδα

Σε ομαδικά projects καλό είναι να υπάρχει συνεχής επικοινωνία που θα σου γλιτώσει χάσιμο χρόνου σε περίπτωση ασυνεννοησίας. Υπάρχουν αρκετές εφαρμογές όπου μπορείς να είσαι σε online επικοινωνία με την ομάδα για ανταλλαγή απόψεων και καλύτερα αποτελέσματα.

Κλείνοντας, για όσους η εργασία τους δε γίνεται από το σπίτι, είναι μια καλή περίοδος αξιολόγησης αλλά και προετοιμασίας για όταν ξεπεραστεί όλο αυτό. Οργανωθείτε, θέστε νέους στόχους και διορθώστε τυχόν παλιά λάθη για να είστε έτοιμοι. Φτιάξτε την στρατηγική marketing της επιχείρησης σας ώστε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Ο χρόνος είναι αρκετός, επομένως δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

Πηγή: gmedia

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

EY: 8 βήματα για "πρόληψη" του κορωνοϊού στις επιχειρήσεις

Σημαντικές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συνέπειες σε ανθρώπινο δυναμικό, διεθνές εμπόριο, εφοδιαστική αλυσίδα και χρηματαγορές θα είναι ο αντίκτυπος της πανδημίας σύμφωνα με έκθεση της ΕΥ που προβλέπει ότι 79% των επιχειρήσεων δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένες για διαχείριση κρίσεων.

Με τη ραγδαία γεωγραφική εξάπλωση του νέου κορωνοϊού (COVID-19) να επηρεάζει καθημερινά οικονομίες και κοινωνίες σε όλο τον κόσμο, μόνο εάν τα Διοικητικά Συμβούλια συνειδητοποιήσουν έγκαιρα τη ρευστότητα της κατάστασης και δράσουν προληπτικά, θα μπορέσουν να θωρακίσουν τις επιχειρήσεις τους έναντι των οποιωνδήποτε συνεπειών.

Πρόσφατη έρευνα της ΕΥ κατέδειξε ότι σχεδόν τέσσερα στα πέντε ανώτατα στελέχη (79%) θεωρούσαν ότι οι επιχειρήσεις τους δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένες για να αντιμετωπίσουν μία απρόβλεπτη και ξαφνική κρίση. 

Ποιοι τομείς πλήττονται άμεσα από τον κορωνοϊό

Η προστασία της υγείας των εργαζομένων, ιδιαίτερα όσων έρχονται σε απευθείας επαφή με το κοινό, αποτελεί, χωρίς αμφιβολία, τη μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις. Επίσης, η προσαρμογή στα νέα δεδομένα θα επηρεάσει δραστικά και τις καταναλωτικές συμπεριφορές, ιδιαίτερα ως προς τα κανάλια των αγορών. Οι καθυστερήσεις και διασπάσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, οι περιορισμένες παραγωγικές δυνατότητες και η κατακόρυφη πτώση της ζήτησης σε συγκεκριμένους κλάδους, σε συνδυασμό με τις καθυστερημένες πληρωμές και τα στενά περιθώρια κέρδους, δημιουργούν σημαντικές κεφαλαιακές απαιτήσεις και ζητήματα ρευστότητας.

Οι περιπτώσεις μη συμμόρφωσης προς συμβατικές υποχρεώσεις πιθανότατα θα αυξηθούν κατακόρυφα σε όλο το μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας ενώ οι αποφάσεις που λαμβάνονται με ευθύνη της Πολιτείας για την προστασία των πολιτών και του εθνικού συμφέροντος (περιορισμοί μετακινήσεων, κλείσιμο συνόρων, διακοπή λειτουργίας εμπορικών επιχειρήσεων) θα είναι κρίσιμες για την πορεία της οικονομίας στους επόμενους μήνες, γενικότερα, και τις επιχειρήσεις ειδικότερα. Την ίδια ώρα οι αναταραχές στις χρηματαγορές θα έχουν άμεσες επιπτώσεις τόσο στις συναλλαγές, όσο και στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων. 

Που πρέπει να εστιάσουν οι επιχειρήσεις

Για όλους τους οργανισμούς, η οικοδόμηση της ανθεκτικότητάς τους στις εξωτερικές πιέσεις που ασκεί η εξάπλωση του κορωνοϊού, θα πρέπει να κινηθεί γύρω από οκτώ βασικούς άξονες, που ως στόχο έχουν την εξασφάλιση της συνέχειας των δραστηριοτήτων και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης:

1. Η θέσπιση κεντρικής ομάδας διαχείρισης κρίσεων που θα λαμβάνει γρήγορες αποφάσεις και θα τις υλοποιεί άμεσα

2. Η διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας του ανθρώπινου δυναμικού μέσω εταιρικών και ατομικών δράσεων, όπως η τηλεργασία

3. Η τακτική αναθεώρηση των σχεδίων έκτακτης ανάγκης και η επιβεβαίωση του βαθμού επιχειρησιακής ετοιμότητας και συνέχισης δραστηριοτήτων (business continuity) κατά μήκος του οργανισμού

4. Η εγκαθίδρυση μηχανισμού συλλογής έγκυρης και έγκαιρης πληροφόρησης και η ενημέρωση όλων των τμημάτων της επιχείρησης

5. Η εξασφάλιση δυνατότητας άμεσης και δομημένης ανταπόκρισης σε έκτακτα γεγονότα 

6. Ο εντοπισμός και η αξιολόγηση του βαθμού έκθεσης της επιχείρησης σε δυνητικές απειλές που σχετίζονται με τρίτα μέρη και η αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων

7. H αξιολόγηση των συστημάτων κυβερνοασφάλειας και η διασφάλιση τoυ μέγιστου βαθμού θωράκισης έναντι των κυβερνοεπιθέσεων, με έμφαση στους μηχανισμούς προστασίας δεδομένων, καθώς η αυξημένη εξάρτηση στις ψηφιακές τεχνολογίες και την τηλεργασία λόγω των συνθηκών, αποτελεί πεδίο δυνητικών απειλών

8. Η συστηματική και διαφανής επικοινωνία με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και όσους εξαρτώνται ή επηρεάζονται άμεσα από την επιχείρηση

Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την RDC Informatics

Για την κάλυψη των εκτάκτων αναγκών που προέκυψαν από την απαγόρευση λειτουργίας των φυσικών χώρων των εκπαιδευτικών οργανισμών της χώρας, δημιουργήθηκε το My.DigitalDSchool, μια ευέλικτη και προσιτή λύση που μπορεί να συμβάλλει στην ομαλοποίηση λειτουργίας των εκπαιδευτικών οργανισμών μέσα από την αξιοποίηση τεχνολογιών σύγχρονης τηλεκπαίδευσης (e-learning).

Οι προσωποποιημένες δυνατότητες & λειτουργίες της πλατφόρμας My.DigitalSchool είναι απεριόριστες τόσο για τους μαθητές όσο και τους καθηγητές αλλά και κάθε έναν εμπλεκόμενο, ώστε να συνεχιστεί χωρίς προβλήματα η ομαλή λειτουργία κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού με ζωντανά μαθήματα εξ αποστάσεως.

Η λύση My.DigitalSchool σχεδιάστηκε και προσφέρεται από την εταιρεία RDC Informatics και βασίζεται στην πολυβραβευμένη πλατφόρμα e-learning MELO - Digital Learning Ecosystem πάνω στην οποία έχουν βασιστεί εκατοντάδες επιτυχημένα e-learning projects.

Η RDC Informatics αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων & οργανισμών.

Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.rdc.gr.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ψηφιακή διακυβέρνηση ανάχωμα στη διασπορά του κορωνοϊού στη χώρα

Περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των συναλλαγών των Ελλήνων πολιτών με το Δημόσιο ενεργοποιεί η κυβέρνηση. Στόχος είναι, μέσω της απομακρυσμένης εξυπηρέτησης του κοινού, να περιοριστούν οι τρόποι διασποράς του ιού στη χώρα.

Στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, με γνώμονα την προστασία πολιτών και εργαζομένων στις δημόσιες υπηρεσίες, από σήμερα (Δευτέρα 16.03.2020) αλλάζει ο τρόπος επικοινωνίας και συναλλαγής με ΔΟΥ, ΚΕΠ, ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και Τελωνεία

Σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), κ. Γιώργου Πιτσιλή, η προσέλευση του κοινού περιορίζεται στο απολύτως απαραίτητο. Οι συναλλασσόμενοι θα διατυπώνουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικά ή μέσω email. Στη δεύτερη περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο συναλλασσόμενος να αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (email και τηλέφωνο). Ο ειδικός κατάλογος ηλεκτρονικών διευθύνσεων και τηλεφώνων εξυπηρέτησης του κοινού, κατά την περίοδο των εκτάκτων μέτρων λόγω κορωνοϊού, έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ.

Περαιτέρω, όλα τα έγγραφα, που ζητούν οι ενδιαφερόμενοι, θα τους αποστέλλονται μέσω email και θα πρέπει να έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου υπαλλήλου.

Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτό ο ενδιαφερόμενος να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να επισκεφθεί την υπηρεσία, αυτό θα γίνεται μόνο μέσω ραντεβού. Το δε αίτημα για ραντεβού διατυπώνεται μέσω email ή τηλεφώνου. 

Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί, κατά την είσοδο των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες, θα υπάρχει υπάλληλος που θα υποδέχεται τους συναλλασσόμενους, θα ελέγχει αν όντως έχουν κλείσει ραντεβού, και θα τους κατευθύνει σχετικά, ώστε να είναι ελεγχόμενη η αναμονή και η είσοδός τους. Σε αυτήν την κατεύθυνση, πραγματοποιούνται οι αναγκαίες προσαρμογές των χώρων για την υποδοχή, αναμονή και εξυπηρέτηση των πολιτών.

Στο μεταξύ, σε συνέχεια της λήψης κατεπειγόντων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών υλοποιούν έκτακτα μέτρα σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ. Συγκεκριμένα, από σήμερα Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2020 και μέχρι νεωτέρας, τα ΚΕΠ θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με ωράριο 7.30 πμ έως 15.00 μμ.

Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού, ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αναβολή της διεξαγωγής του πρώτου Black Box Audio Video Show

Με γνώμονα τις τρέχουσες εξελίξεις και θέτοντας ως προτεραιότητα την υγεία  των συνεργατών, των υπαλλήλων αλλά και των επισκεπτών του Black Box Audio Video Show 2020, η έκθεση αναβάλλεται προσωρινά και η διεξαγωγή της μεταφέρεται το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου 2020.

Ειδικότερα, στο γενικότερο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τη νόσο COVID-19 και λόγω των αυξανόμενων κρουσμάτων στην Ελλάδα, οι διοργανωτές της έκθεσης αποφάσισαν να μεταθέσουν τη διεξαγωγή του Black Box Audio Video Show σε νέα ημερομηνία, που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκθέτες που ήδη έχουν κλείσει τη συμμετοχή τους στο Black Box Audio Video Show 2020, που θα πραγματοποιηθεί στο InterContinental, διατηρούν τις τιμές και τα προνόμια που έχουν συμφωνηθεί, ενώ η διοργάνωση προβλέπεται να είναι μεγαλύτερη και ακόμα πιο εντυπωσιακή από το αναμενόμενο.

Στην έκθεση θα φιλοξενηθούν μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του ήχου και της εικόνας προσφέροντας τη δυνατότητα στο κοινό και στους εκθέτες να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις της διεθνούς αγοράς στο χώρο της τεχνολογίας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Analytics και Τεχνητή Νοημοσύνη πιο επίκαιρα από ποτέ για τις επιχειρήσεις

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε για ακόμη μια φορά το SAS Analytics Roadshow 2020 με θέμα "For the Winners: Turning Data to Decisions", που έλαβε χώρα στις 25 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο Hilton.

Η εκδήλωση-θεσμός που διοργανώνει κάθε χρόνο η SAS και που αποτελεί το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό συνέδριο για το Analytics και την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ελλάδα, είχε φέτος στο επίκεντρο το ζήτημα της μετατροπής των Δεδομένων σε Αποφάσεις με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, καθώς το Enterprise Decisioning, δηλαδή η δυνατότητα λήψης αποφάσεων εύκολα και γρήγορα σε όλο το εύρος μιας επιχείρησης μέσα από τα Analytics αποτελεί πλέον την ουσία για κάθε επιχείρηση που θέλει να επιτύχει τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Οι συμμετέχοντες στο SAS Analytics Roadshow είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να ενισχύσουν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία σε όλες τις λειτουργίες της επιχείρησής τους, καθώς επίσης και να διατηρήσουν τον έλεγχο των δεδομένων μέσα από την αποτελεσματική τους αξιοποίηση και την εφαρμογή τους στις στρατηγικές αυτές που εν τέλει θα τους οδηγήσουν στην επιτυχία.

Για ακόμη μια χρονιά στην εκδήλωση προσκλήθηκαν κορυφαίοι ομιλητές από την παγκόσμια και ελληνική αγορά, όπως οι Roberto Verganti, Professor of Leadership and Innovation στο Stockholm School of Economics και στο School of Management of Politecnico di Milano, ο Sascha Schubert, Principal Data & Analytics Advisor της SAS Global Technology Practice, Mark Wolff, Chief Health and Life Science Analytics Strategist της SAS Global IoT Division, Radosław Grabiec, Customer Intelligence Practice Lead for Middle East & Eastern Europe της SAS, Steve Perkens, Head of Customer Intelligence της SAS Western Europe & UK, Ezgi Sahin, Energy Demand Manager της Enerjisa, Tomasz Mokwinski, Retail Sales Support Bureau της PKN ORLEN και πολλοί ακόμη.

Το εξαιρετικό line-up ομιλητών τοποθετήθηκε σε μια σειρά σημαντικών ζητημάτων σχετικά με τα analytics και την Τεχνητή Νοημοσύνη, όπως τη χρήση τους στη λήψη αποφάσεων των επιχειρήσεων, αλλά και για το πως μπορεί να μεταμορφωθεί ο κλάδος της υγείας στην εποχή του AI. Επίσης, παρουσιάστηκαν case studies και βέλτιστες πρακτικές από την Barclays Bank, Enerjisa και PKN Orlen κα. που έδωσαν στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να δουν στην πράξη πως μπορούν να εφαρμοστούν τα analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στις λειτουργίες των επιχειρήσεών τους, ενώ έγινε και μια σύντομη ανασκόπηση για την αγορά της Ελλάδας αναφορικά με έργα που η SAS και η Analytical View υλοποίησε και αναλύθηκαν τα trends και οι προοπτικές για το τρέχον έτος.

Τέλος, η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση πάνελ, με τίτλο «The Butterfly Effect in Decisioning: Bring order out of Chaos», το οποίο επικεντρώθηκε στο γεγονός ότι πλέον, σε μια εποχή «φορτωμένη» με δεδομένα και πληροφορίες, disruptive τεχνολογίες, social media κ.α. η διαδικασία λήψης αποφάσεων έχει γίνει πιο περίπλοκη από ποτέ. Κορυφαία στελέχη από τις Accenture, Deloitte, Μυτιληναίος και ΑΒ Βασιλόπουλος τοποθετήθηκαν πάνω σε αυτές ακριβώς τις προκλήσεις του real time decision making και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζονται οι επιχειρήσεις τους από αυτό και παρουσίασαν μέσα από την εμπειρία τους και απτά παραδείγματα, τρόπους με τους οποίους μπορούν να ξεπεράσουν τα εμπόδια που προκύπτουν για τις λειτουργίες τους με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και της αυτοματοποίησης.

Στο πλαίσιο του Analytics Roadshow 2020, την προηγούμενη του συνεδρίου διοργανώθηκε το Executive Connect, ένα exclusive δείπνο, όπου οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να κάνουν υψηλού βαθμού networking, να ενημερωθούν όσο περισσότερο γίνεται για τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις στο χώρο των Analytics και της Τεχνητής Νοημοσύνης, να κατανοήσουν ακόμα καλύτερα τον παλμό του επιχειρηματικού κόσμου και να βρούν απαντήσεις για τις σύγχρονες business προκλήσεις.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Επιβράβευση των εταιρειών του Ομίλου Quest για δράσεις αρωγής πυροπαθών

Με αργυρό βραβείο στα βραβεία Responsible Business Awards τιμήθηκε ο Όμιλος Quest για τις δράσεις αρωγής προς τους πυροπαθείς της Ανατολικής Αττικής που υλοποίησαν οι εταιρείες του Ομίλου, Info Quest Technologies, Uni Systems, iSquare, ACS και Cardlink.

Ευαισθητοποιημένοι από το μέγεθος της καταστροφής και με πνεύμα αλληλεγγύης, οι διοικήσεις και οι εργαζόμενοι των εταιρειών του Ομίλου Quest κινητοποιήθηκαν άμεσα και συμπαραστάθηκαν έμπρακτα στους πυρόπληκτους της Ανατολικής Αττικής υλοποιώντας ένα εύρος δράσεων υποστήριξης. Από τις πρώτες δύσκολες ώρες οι εταιρείες προέβησαν στην άμεση παροχή  φαρμακευτικών ειδών πρώτης ανάγκης, σύμφωνα με τα αιτήματα των τοπικών αρχών και φορέων, ενώ ομάδες εργαζομένων συμμετείχαν εθελοντικά σε δράσεις υποστήριξης.  

Ιδιαίτερα αξίζει να αναφερθεί η συμβολή της ACS που για άλλη μια φορά ενεργοποίησε όλο το δίκτυό της, αποτελώντας τον πιο άμεσο δίαυλο για τη μεταφορά της βοήθειας όλων των Ελλήνων από κάθε σημείο της χώρας στους έχοντες ανάγκη. Περισσότεροι από 33 τόνοι τρόφιμα, φάρμακα, παιδικά είδη  και λοιπά αγαθά, συγκεντρώθηκαν στα κατά τόπους υποκαταστήματα της εταιρείας και οργανώθηκε η άμεση και ασφαλής μεταφορά τους στους πάσχοντες.  Τέλος, στο πλαίσιο της δράσης οι εταιρείες του Ομίλου, παρείχαν χρηματική υποστήριξη σε οικογένειες της περιοχής με μεγάλη ανάγκη.

Η τιμητική διάκριση αντανακλά το πνεύμα προσφοράς και αλληλεγγύης που συμμερίστηκαν όλοι στον Όμιλο Quest και το όραμα για έναν καλύτερο κόσμο με βάση τις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του Ομίλου Quest.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search