Tech & Business

Το Papaki γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Το Papaki γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Το Papaki, μέλος του ευρωπαϊκού ηγετικού ομίλου της team.blue και κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα, συμμετείχε για 6η συνεχόμενη χρονιά την Εθνική Εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών με δραστηριότητες, εκπλήξεις, δώρα και προσφορές.

Η γιορτή αυτή, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), είναι ένας θεσμός που έχει καθιερωθεί, αλλά και μια ευκαιρία για την ανάδειξη της αξίας του ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών για την επιτυχία των επιχειρήσεων.

Το φετινό μήνυμα είναι “Μαζί, πιο δυνατοί” και το Papaki δεν θα μπορούσε παρά να οργανώσει δραστηριότητες για να ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την ομάδα της εξυπηρέτησης, που καθημερινά δίνει τον καλύτερό της εαυτό παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Έτσι, όλη η εβδομάδα κύλισε ευχάριστα και τόνωσε την ομάδα με παιχνίδια, quiz, σεμινάρια, εκπλήξεις, ενδιαφέρουσες συζητήσεις και πολλά χαμόγελα.

Φυσικά, στο επίκεντρο αυτής της εβδομάδας ήταν και οι πελάτες, που εμπιστεύονται το Papaki όλα αυτά τα χρόνια, και είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μοναδικές προσφορές σε domain, web hosting, αλλά και το κορυφαίο marketing εργαλείο, την Pixida.

“Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί πλέον θεσμό για την εταιρεία μας. Κάθε χρόνο συμμετέχουμε ενεργά με δράσεις για την ομάδα μας αλλά και για τους πελάτες μας. Είναι μια γιορτή και μια ευκαιρία να πούμε “ευχαριστώ” στους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, καθημερινά. Είναι, επίσης, μια εβδομάδα που το ηθικό και η ψυχολογία της ομάδας ανεβαίνει, καθώς η προβολή του ρόλου και της συμβολής του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, εκτός και εντός εταιρείας, βοηθάει σε αυτό.
Φυσικά, χαρούμενοι εργαζόμενοι σημαίνει χαρούμενοι πελάτες, και για εμάς αυτό είναι ένα βασικό ζητούμενο δεδομένου ότι μια από τις αξίες μας είναι το “
Customer First”! Ευχαριστούμε το ΕΙΕΠ για την αφορμή που μας δίνει να έρθουμε ακόμα πιο κοντά με τους ανθρώπους μας. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε το παρόν σε τέτοιες δράσεις, δείχνοντας στην πράξη πόσο πολύτιμη θεωρούμε την καλή εξυπηρέτηση πελατών στην επιτυχία μιας εταιρείας.” δήλωσε η Νικολέτα Γωνιανάκη, Head of Customer Experience
.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search