Η Google φοβάται ότι θα μείνει πίσω και πιστεύει ότι η λύση είναι να βάλει την τεχνητή νοημοσύνη σε όλα, ανεξάρτητα από το αν οι χρήστες το θέλουν ή το χρειάζονται.
Αυτό υποστηρίζει σε μία ανάρτησή του στο LinkedIn ο Scott Jenson, ένας πρώην υπάλληλος της Google για περισσότερα από 15 χρόνια, ο οποίος άφησε τον ρόλο του ως ανώτερος σχεδιαστής UX τον περασμένο μήνα.
Η Google χάνει γρήγορα την εμπιστοσύνη των χρηστών, των διαφημιζόμενων, των εταιρειών και των δημιουργών περιεχομένου, εξαιτίας της αδιάκοπης ώθησης της τεχνητής νοημοσύνης – παρόλο που αyτή σαφώς δεν είναι ακόμη αποτελεσματική.
Αν και πρέπει πάντα να είμαστε δύσπιστοι σχετικά με τα σχόλια από πρώην υπαλλήλους, πολλά άτομα που εγκατέλειψαν την Google πρόσφατα, είχαν μια παρόμοια ιστορία να πουν: Η Google έχει χάσει τον δρόμο της και κυνηγά το κέρδος σε βάρος του προϊόντος (της Αναζήτησης).
Ο Jenson πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει αξία, αλλά δεν πρέπει να έχει την απόλυτη προτεραιότητα, όπως φαίνεται πως της δίνουν στην Google.
Το σχόλιό του στο LinkedIn:
"Τα «Έργα AI» στα οποία εργαζόμουν είχαν ελάχιστα κίνητρα και οδηγήθηκαν από αυτόν τον ανόητο πανικό, ότι αφού είχε AI θα ήταν υπέροχο. Αυτή η κοντόφθαλμη τακτική ΔΕΝ είναι κάτι που καθοδηγείται από την ανάγκη των χρηστών. Είναι ένας απόλυτος, αδικαιολόγητος πανικός.
Το όραμα είναι ότι θα υπάρχει ένας βοηθός τύπου Tony Stark στο τηλέφωνό σας που θα σας δέσει στο οικοσύστημά του τόσο δυνατά, που δεν θα φύγετε ποτέ. Ο φόβος είναι ότι δεν έχουν την πολυτέλεια να αφήσουν κάποιον άλλο να φτάσει εκεί πρώτα."
Ο Jenson συνέκρινε την κατάσταση με τον πανικό της Google στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την άνοδο του Facebook, ο οποίος την οδήγησε στην κυκλοφορία του Google Plus το 2011, με... τα γνωστά αποτελέσματα: "Αυτό ακριβώς συνέβη πριν από 13 χρόνια με το Google+ (ήμουν εκεί σε εκείνο το φιάσκο). Αυτή ήταν μια παρόμοια υστερική αντίδραση, με αφορμή το Facebook."
Πηγή: searchengineland