Tech & Business

5 SEO αποκαλύψεις από τα Docs της Google που διέρρευσαν

5 SEO αποκαλύψεις από τα Docs της Google που διέρρευσαν

Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τη διαρροή των Google Docs που περιγράφουν το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος της μηχανής αναζήτησης, κάποια πράγματα ίσως να είναι πιο ξεκάθαρα.

Μια διαρροή 2.500 εσωτερικών εγγράφων, τα οποία η Google έχει επιβεβαιώσει ότι είναι αληθινά, ρίχνει λίγο φως στη λειτουργία της μηχανής αναζήτησής της—η οποία ήταν από καιρό ένα μυστήριο για τους experts και τις επιχειρήσεις όσον αφορά στο search engine optimization —όπως ποια δεδομένα συλλέγει η Google, πώς βασίζεται στα links και πώς αντιμετωπίζει τα μικρότερα websites.

"Το SEO ήταν πάντα ένα μαύρο κουτί", δήλωσε ο Travis Tallent, αντιπρόεδρος SEO στην Brainlabs. "Πάντα ήταν πειραματικό και σε μεγάλο βαθμό καθοδηγούνταν από δοκιμές. Αυτή η τεκμηρίωση είναι κάτι που περιμέναμε εδώ και πολύ καιρό".

Στις 13 Μαρτίου, τα έγγραφα που διέρρευσαν εμφανίστηκαν στο Github, προκαλώντας ενθουσιασμό στους SEO experts, όπως στον Rand Fishkin, συνιδρυτή της SparkToro, και Michael King, CEO της iPullRank.

Ορισμένες λεπτομέρειες στα έγγραφα θέτουν αμφιβολίες για την ακρίβεια των δημόσιων δηλώσεων της Google. Αλλά "το να ακούς τις δημόσιες δηλώσεις της Google σχετικά με το πώς λειτουργούν τα συστήματά της είναι ανόητο", είπε ο Fishkin στο ADWEEK.

"Θα προσέχουμε να μην κάνουμε ανακριβείς υποθέσεις σχετικά με την Αναζήτηση με βάση πληροφορίες εκτός πλαισίου, παρωχημένες ή ελλιπείς πληροφορίες", δήλωσε στο ADWEEK εκπρόσωπος της Google. "Έχουμε μοιραστεί εκτενείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της αναζήτησης και τους τύπους παραγόντων που σταθμίζουν τα συστήματά μας, ενώ παράλληλα εργαζόμαστε για την προστασία της ακεραιότητας των αποτελεσμάτων μας από παραποίηση”.

Ο Google Chrome και ο ρόλος του στο search

Παρόλο που οι εκπρόσωποι της Google έχουν υποστηρίξει ότι τα δεδομένα του Chrome δεν χρησιμοποιούνται σε αλγόριθμους κατάταξης σελίδων, οι αναφορές στο Chrome εμφανίζονται σε ενότητες που περιγράφουν λεπτομερώς πώς εμφανίζονται τα website links στην αναζήτηση. Τα έγγραφα αποκαλύπτουν επίσης μια ενότητα που ονομάζεται “Chrome in Total”.

Σύμφωνα με τον Fishkin, σελίδες όπως το “Pricing” είναι από τις σελίδες με τις περισσότερες επισκέψεις του SparkToro. Η Google εμφανίζει αυτό το link αναλύοντας δισεκατομμύρια ροές κλικ χρηστών του Chrome.

«Η δική μου εικόνα είναι ότι η Google πιθανότατα χρησιμοποιεί τον αριθμό των κλικ σε σελίδες στους χρήστες του Chrome και τον χρησιμοποιεί για να προσδιορίσει τις πιο δημοφιλείς ή σημαντικές διευθύνσεις URL σε έναν ιστότοπο, οι οποίες θα πάρουν μέρος στον υπολογισμό των σελίδων που θα συμπεριληφθούν στα sitelinks», ανέφερε ο Fishkin στο blog του.

Δείτε περισσότερα στο grow-digital.gr

Εικόνα: Merakist, Unsplash

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search