Αποδεικνύοντας για ακόμα μια χρονιά ότι ο συνδυασμός επιτυχίας, δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας, είναι μια εξίσωση για δυνατούς λύτες, η DigitalWise απέσπασε 7 βραβεία στα IAB Mixx Awards 2022.
Στην τελετή απονομής, η ομάδα της DW είχε 7 λόγους να γιορτάσει στη μεγάλη γιορτή της ψηφιακής επικοινωνίας, αποσπώντας 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες Social για τα Mikel και Search για το Doukas School, αλλά και Bronze βραβείο στην κατηγορία Direct Response & Lead Generation για τις Superpanes.
Ταυτόχρονα, διπλά κερδισμένη ήταν στην κατηγορία Digital Reputation Management, με ένα Silver βραβείο για την Pierre Fabre και την καμπάνια της Aderma με τη Βάσω Λασκαράκη και ένα Bronze για την καμπάνια “Vuse Goes @ Tomorrowland” της BAT.
Τέλος, ακόμα δύο βραβεία - ένα Silver και ένα Bronze – απέσπασε στην κατηγορία Cross-Media Integration για το Cyclo και τα So Easy, αντίστοιχα.
Η DigitalWise συνεχίζει να ξεχωρίζει, θέτοντας ολοένα και υψηλότερους στόχους, με ολοκληρωμένες στρατηγικές επικοινωνίας και διαφήμισης που βασίζονται σε πρωτότυπες ιδέες, γνώσεις, εμπειρία αλλά και αποτελεσματικότητα.