Το ανανεωμένο website της Cardlink αντικατοπτρίζει πλήρως την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και παρουσιάζει πολύ παραστατικά όλες τις σύγχρονες λύσεις για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Ο επισκέπτης ενημερώνεται εύκολα για το πώς η κάθε υπηρεσία τον βοηθά να αναπτύξει την επιχείρησή του, να ζητήσει πληροφορίες ή να εγγραφεί σε αυτήν.
Η νέα διαδικτυακή εικόνα αποτυπώνει την εταιρική ταυτότητα της Cardlink και βασίζεται σε τρεις σημαντικούς πυλώνες: την αρχιτεκτονική της πληροφορίας, το σχεδιασμό με βάση την εμπειρία του χρήστη και την mobile first προσέγγιση. Ο σχεδιασμός και η τεχνική υλοποίηση ακολουθεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ανάπτυξης ιστοσελίδων, ενώ παράλληλα τηρούνται τα απαιτούμενα πρωτόκολλα για ασφαλή πλοήγηση του χρήστη σε όλους τους browsers και συσκευές.
Χαρακτηριστικά στοιχεία του website είναι η ασύγχρονη φόρτωση- lazy loading- των στοιχείων κάθε σελίδας, αλλά και η συγκεντρωτική απεικόνιση του περιεχομένου που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη και διευκολύνουν την περιήγησή του.
Το νέο cardlink.gr:
- Συστήνει στις επιχειρήσεις την επιβλητική γκάμα των Android POS δίνοντας τη δυνατότητα online αγοράς,
- Προτείνει λύσεις για online πωλήσεις ακόμα και αν κάποιος δεν έχει e-shop,
- Παρουσιάζει εφαρμογές reporting και data analytics με δυνατότητα δωρεάν online εγγραφής.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]