Με τη Χρυσή Χορηγία της ATCOM, το CX Summit 2021: From Customer Xperience to Company Xcellence, το κορυφαίο ετήσιο συνέδριο αφιερωμένο στο Customer Experience, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021.
Στην agenda του συνεδρίου, την οποία συνιστούσαν διεθνώς καταξιωμένοι ειδήμονες του CX, συμμετείχε η CX Director της ATCOM Αλίσια Κωνσταντούρου, με τοποθέτηση που είχε ως θέμα το B2B Customer Experience και τίτλο “B2B CX: Tales from the crypt & the narrative of success”.
Στην ομιλία της, η κυρία Κωνσταντούρου αναφέρθηκε στην εγγενή διαφοροποίηση που διέπει τις ανάγκες των B2B πελατών έναντι των B2C και υπογράμμισε τη σημασία της ένταξης του Customer Empathy στον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Customer Experience.
Αναλύοντας τη δυναμική φύση της αγοραστικής συμπεριφοράς σε επίπεδο B2B και την ιδιαίτερη πολυπλοκότητα που διακρίνει το B2B Customer Journey, ανέδειξε ως κρίσιμους παράγοντες για την αποτελεσματική διαχείριση αυτής, μεταξύ άλλων, την ενσωμάτωση μεθοδολογιών Customer Research και Experience Mapping, με στόχο τη δημιουργία metrics απόδοσης σε κάθε στάδιο του αγοραστικού ταξιδιού.
Επιπρόσθετα, παρουσίασε κάποιες από τις τρέχουσες προκλήσεις στο B2B CX και επεσήμανε πρακτικές και στρατηγικές λύσεις που συντελούν καθοριστικά στη δημιουργία αξίας για τον πελάτη.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]