H Linakis.digital και η Synerise πραγματοποιούν την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021 στις 11:00 π.μ. live webinar με θέμα: AI-powered Customer Relationship Management in the Post-pandemic Era.
Στόχος του webinar είναι η ενίσχυση της δυνατότητας των ελληνικών επιχειρήσεων να ανταποκριθούν στις εξελίξεις που έφερε η πανδημία και να προσαρμοστούν έγκαιρα στα νέα δεδομένα κάνοντας χρήση της πιο σύγχρονης τεχνολογίας. Στο webinar θα συζητηθεί η ισχυροποίηση των συστημάτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με τη χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (AI). Το πάνελ των ομιλητών αποτελείται από ειδήμονες του τεχνολογικού χώρου με ειδικούς προσκεκλημένους από τη Microsoft και την ΙΚΕΑ.
Oι ομιλητές θα απαντήσουν σε ερωτήσεις όπως:
- Ποιες είναι οι προκλήσεις αλλά και οι ευκαιρίες που δημιούργησε η πανδημία για τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων;
- Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες;
- Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και μηχανικής μάθησης (Machine Learning) στις δραστηριότητές τους;
Στο τελευταίο μέρος του webinar οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις στους ομιλητές. To webinar θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα και η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Στο πάνελ των ομιλητών στο Expert Webinar συμμετέχουν:
- Άντα Γιαννεσκή, Communications Director, IKEA σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία.
- Δρ. Βικτώρια Κιμωνίδου, Enterprise Co-sell Director, One Commercial Partner, Microsoft
- Βασίλης Λινάκης, CEO,digital
- Janusz Naklicki, Chief Strategy Officer, Synerise
- Αργυρώ Κοτσίκου - Business Analytics & Strategy Senior Consultant, digital
- Γιάννης Κωστούλας - Head of Business Analytics Team, digital
Μπορείτε να δηλώσετε τώρα συμμετοχή μέσω της σελίδας Expert webinar - AI-powered Customer Relationship Management in the Post-pandemic Era | Synerise.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]