Πολλά λέγονται και ακόμα περισσότερα αναμένουμε από αυτό, αλλά συνηθίζουμε να φανταζόμαστε πως «κάποια στιγμή, στο απώτερο μέλλον» θα γίνει πραγματικότητα – για την ώρα όλα είναι σχέδια και όνειρα…
Η ετήσια Έκθεση Ετοιμότητας για το 5G (5G Readiness Survey 2017) της Ericsson αποδεικνύει με στοιχεία και αριθμούς –που συγκεντρώθηκαν από τους παρόχους και, γενικότερα, τα εμπλεκόμενα μέρη σ’ αυτή την τεχνολογική επανάσταση εν τη γενέσει) πως το μέλλον είναι πολύ πιο κοντά απ’ ό,τι πιστεύουμε!
Η Έκθεση αναφέρει πως όλο και περισσότεροι πάροχοι πραγματοποιούν δοκιμές και προετοιμασίες – συγκεκριμένα, το 78% των ερωτηθέντων, με το 28% εξ αυτών να δηλώνουν έτοιμοι για ανάπτυξη δικτύων (πιλοτική, προφανώς, καθώς δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί πλήρως τα standards αυτής της τεχνολογίας…) ακόμα και μέσα στον επόμενο χρόνο.
Η ετοιμότητα συνοδεύεται (επίσης, προφανώς) από ανάλογες επιχειρηματικές κινήσεις στρατηγικού χαρακτήρα,
που επεκτείνονται πέραν της προσφοράς υπηρεσιών προς τους απλούς καταναλωτές (B2C)με στόχο την αξιοποίηση των πολλών δυνατοτήτων του 5G στον χώρο των επιχειρήσεων και της βιομηχανίας, όπου οι ανάγκες δείχνουν να είναι μεγαλύτερες,επομένως και τα κέρδη περισσότερα…
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της Έκθεσης, από πλευράς Ericsson, ο υπεύθυνος Εμπορικής Εκμετάλλευσης του 5G, Τόμας Νόρεν, υπενθύμισε ότι «στην περσινή αντίστοιχη έρευνα, το 90% των ερωτηθέντων όρισε τους καταναλωτές ως κύριο στόχο του επιχειρηματικού σχεδιασμού τους για το 5G.
Φέτος, έχουμε μοιρασιά σε τρία ίσα μερίδια: ευκαιρίες υπάρχουν πλέον –εκτός από τους απλούς καταναλωτές- και στις επιχειρήσεις και στους εξειδικευμένους βιομηχανικούς χρήστες».
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι πάροχοι θεωρούν ότι το μερίδιο των καταναλωτών δεν μπορεί να αυξηθεί περισσότερο, για την ώρα…
Οι τρεις τομείς της βιομηχανίας που θεωρούν ότι έχουν τις μεγαλύτερες προοπτικές είναι τα media και η ψυχαγωγία, με την αυτοκινητοβιομηχανία και τις δημόσιες μεταφορές να ακολουθούν, όμως αρκετοί από τους ερωτηθέντες «ψήφισαν» υγεία, ενέργεια και ΔΕΚΟ, ως χώρους με καλές προοπτικές…
Στην πλειοψηφία τους, επίσης, θεωρούν ότι σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του 5Gθα παίξει το ΙοΤ, με τις συνέργειες που αναπόφευκτα θα δημιουργηθούν εκεί…
Σ’ ό,τι αφορά στο εμπορικό σκέλος, οι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι οι πρόσθετες χρηματοροές θα προέλθουν κυρίως από την αύξηση των μεριδίων τους στην αγορά,
τη μετάβαση των συνδρομητών του 4G στο 5G, τις υψηλότερες τιμές των νέων υπηρεσιών που θα κάνουν την εμφάνισή τους κι από την επέκταση σε νέους επιχειρηματικούς και βιομηχανικούς χώρους.
Τέλος, για να μη μείνετε με την απορία, ποιοι είναι αυτοί που ρωτήθηκαν, για να βγουν τα αποτελέσματα της 5G Readiness Survey 2017 της Ericsson, σας λέμε ότι πρόκειται για 50 ανώτατα στελέχη (σε διοικητικά και τεχνικά πόστα) από 37 παρόχους σ’ όλο τον κόσμο, οι οποίοι έχουν ανακοινώσει δημόσια την εμπλοκή τους στο 5G.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μόλις πριν από τρεις μήνες, στη διάρκεια του Ιουλίου.
Μετά το λανσάρισμα της omnichannel λύσης για φυσικά καταστήματα, το e-satisfaction.com συνεχίζει να παρέχει νέα εργαλεία συλλογής και αξιοποίησης feedback από καταναλωτές.
Με τη προσθήκη του Viber ως μέσο επικοινωνίας με τους καταναλωτές το e-satisfaction.com γίνεται ακόμα πιο realtime και κάνει τη διαδικασία συλλογής feedback ακόμα πιο φιλική στο καταναλωτή που μόλις ολοκλήρωσε την αγορά του σε ένα φυσικό κατάστημα και συνδυάζοντας το με τα Humanized Marketing Automations, οδηγεί σε αύξηση του θετικού word of mouth κάθε φυσικού καταστήματος.
Η iSquare ανακοινώνει ότι ξεκινά αυτή την Παρασκευή η διάθεση της νέας γενιά iPhone 8 και τα νέα Apple Watch Series 3 από το επίσημο δίκτυο μεταπωλητών της
Η iSquare, o επίσημος διανομέας των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι τα νέα iPhone 8 και iPhone 8 Plus καθώς και η ολοκαίνουρια σειρά Apple Watch Series 3 θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα του επίσημου δικτύου μεταπωλητών της αυτή την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου.
Το iPhone 8 και iPhone 8 Plus αποτελούν τη νέα γενιά iPhone. Ο ασυναγώνιστος σχεδιασμός τους περιλαμβάνει και στις δύο πλευρές της συσκευής το πιο ανθεκτικό γυαλί που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε smartphone και ένα ασύλληπτα ισχυρό αλουμίνιο.
Τα νέα iPhone είναι ανθεκτικά σε νερό και σκόνη και υποστηρίζουν ασύρματη φόρτιση. Η οθόνη τους είναι Retina HD 4,7 ιντσών και 5,5 ιντσών αντίστοιχα με τεχνολογία TrueTone.
Διαθέτουν κάμερες 12MP με νέο αισθητήρα, προηγμένο επεξεργαστή σήματος εικόνας, διπλή κάμερα 12MP στο iPhone 8 Plus με βελτιωμένη λειτουργία Portrait Mode και νέα λειτουργία Portrait Lighting.
Την τεχνολογική τους υπεροχή συμπληρώνει ο νέος επεξεργαστής A11 Bionic, που αποτελεί τον πιο ισχυρό και έξυπνο επεξεργαστή που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε smartphone.
Υποστηρίζουν εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας σε παιχνίδια και εφαρμογές. Με το iPhone 8 και το iPhone 8 Plus,η ευφυΐα αποκτά στυλ.
Επιπρόσθετα, το νέο Apple Watch Series 3 είναι η νέα γενιά του πιο δημοφιλούς smartwatch στον κόσμο.
Διαθέτει ισχυρό διπύρηνο επεξεργαστή που έχει 70% βελτιωμένη απόδοση, GPS και βαρομετρικό υψομετρητή, καθώς και επανασχεδιαμένη εφαρμογή «Καρδιακών παλμών», ενώ επιτρέπει στο χρήστη να έχει τις λίστες με τα αγαπημένα του τραγούδια απευθείας στον καρπό του.
Σε συνδυασμό με τις μοναδικές δυνατότητες που του παρέχει το νέο λειτουργικό σύστημα watch OS 4,το Apple Watch Series 3είναι ο τέλειος «σύντροφος» ενός υγιεινού τρόπου ζωής.
Tα νέα iPhone 8, iPhone 8 Plus και Apple Watch Series 3 θα είναι διαθέσιμα από αυτή την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου μέσα από το επίσημο δίκτυο μεταπωλητών Apple της iSquare στην Ελλάδα:
iStorm, Κωτσόβολος, MediaMarkt, Πλαίσιο, Public, You.gr, Document, iSystem (Δείτε το πλήρες δίκτυο συνεργαζόμενων καταστημάτων στο www.isquare.gr/shops).
Μπορείτε να κατεβάστε φωτογραφίες των νέων προϊόντων από το παρακάτω link: http://www.isquare.gr/sites/downloads/new_appleproducts.zip
Oι Ευρωπαίοι απολαμβάνουν τα οφέλη των νέων κανόνων
Το πρώτο καλοκαίρι χωρίς τέλη περιαγωγής δείχνει ότι οι Ευρωπαίοι έμαθαν πλέον τους νέους κανόνες κι αλλάζουν τις συνήθειές τους, όταν ταξιδεύουν σε άλλη χώρα-μέλος της ΕΕ
Σύμφωνα με την έρευνα του Έκτακτου Ευρωβαρόμετρου που δημοσιεύθηκε στις 26 Σεπτεμβρίουστις Βρυξέλλες, η μεγάλη πλειονότητα των Ευρωπαίων χαίρονται που αξιοποιούν τα οφέλη της περιαγωγής, χωρίς επιπλέον χρέωση.
Χάρη στους νέους κανόνες της ΕΕ που ισχύουν από τις 15 Ιουνίου 2017, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν το κινητό τους όταν ταξιδεύουν σε άλλες χώρες της ΕΕ με τον ίδιο τρόπο όπως και στη χώρα τους, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση.
Από την έρευνα προκύπτει ότι το 71 % των Ευρωπαίων γνωρίζουν πλέον ότι καταργήθηκαν τα τέλη περιαγωγής και το 72 % πιστεύουν ότι οι ίδιοι ή κάποιος γνωστός τους θα επωφεληθούν από την εξέλιξη αυτή.
Η γνώση των νέων κανόνων ανέρχεται στο 86 % μεταξύ εκείνων που έχουν ήδη ταξιδέψει από τις 15 Ιουνίου και μετά.
Ο Andrus Ansip, αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-αρμόδιος για την ψηφιακή ενιαία αγορά, δήλωσε σχετικά:
«Βλέπουμε ότι οι χρήστες επιθυμούν να χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους όταν ταξιδεύουν εντός της ΕΕ όπως και στη χώρα τους, χωρίς τον φόβο αστρονομικών λογαριασμών και οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας επενδύουν σε δίκτυα για να ανταποκριθούν στην αύξηση της ζήτησης.
Οι νέοι κανόνες της ΕΕ για τις τηλεπικοινωνίες, που αναμένεται να εγκριθούν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο Υπουργών το συντομότερο δυνατό,θα ενθαρρύνουν τις επενδύσεις αυτές»
Η Mariya Gabriel, επίτροπος -αρμόδια για την ψηφιακή οικονομία και κοινωνία, δήλωσε από την πλευρά της ότι «Τα μέτρα αυτά δείχνουν πως η ΕΕ βελτιώνει στην πράξη τη ζωή των Ευρωπαίων πολιτών.
Η ‘περιαγωγή σαν στο σπίτι σας' (με χρέωση εσωτερικού) αποφέρει καρπούς: οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι, η κατανάλωση έχει αυξηθεί και η ζήτηση για κινητές υπηρεσίες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών εντός ΕΕ είναι πολύ υψηλή, εξέλιξη που ωφελεί τόσο τους καταναλωτές, όσο και τις εταιρείες».
Οι ταξιδιώτες αλλάζουν συνήθειες
Η έρευνα του Έκτακτου Ευρωβαρομέτρου με αντικείμενο την περιαγωγή πραγματοποιήθηκε στα τέλη Αυγούστου, μετά την κύρια περίοδο διακοπών.
Τα αποτελέσματά της δείχνουν ότι από το πρώτο κιόλας καλοκαίρι χωρίς επιπλέον χρεώσεις περιαγωγής-για όσους ταξιδεύουν εντός της ΕΕ – οι χρήστες άρχισαν να αλλάζουν συνήθειες, όσον αφορά στη χρήση των κινητών τους, στο εξωτερικό. Έτσι:
• το ποσοστό εκείνων που χρησιμοποίησαν κινητά δεδομένα με περιαγωγή τόσο συχνά όσο και στη χώρα τους διπλασιάστηκε μεταξύ εκείνων που ταξίδεψαν από τις 15 Ιουνίου και μετά (φτάνοντας στο 31%) σε σύγκριση με εκείνους που είχαν ταξιδέψει τους προηγούμενους μήνες (15%)
• το ποσοστό των ταξιδιωτών που δεν χρησιμοποιούσε ποτέ κινητά δεδομένα στο εξωτερικό μειώθηκε στο μισό μετά τις 15 Ιουνίου (21%) σε σύγκριση με τους μήνες που προηγήθηκαν της ημερομηνίας αυτής (42%).
• Σε γενικές γραμμές, ο αυτό-περιορισμός της χρήσης κινητών τηλεφώνων στο εξωτερικό μειώνεται, καθώς λιγότεροι ταξιδιώτες απενεργοποιούν το τηλέφωνό τους όταν ταξιδεύουν σε άλλη χώρα-μέλος της ΕΕ από τις 15 Ιουνίου και μετά.
• Ωστόσο, το 60% των ταξιδιωτών συνέχισαν να περιορίζουν τη χρήση κινητού, όταν ταξίδευαν σε άλλη χώρα της ΕΕ και μετά τις 15 Ιουνίου, σε σύγκριση με τη χρήση που έκαναν στη χώρα τους.
Ο αντίκτυπος από την κατάργηση των τελών περιαγωγής στη χρήση του κινητού κατά τη διάρκεια των ταξιδιών στο εξωτερικό επιβεβαιώνεται κι από τη σύγκριση με έρευνα του με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου του 2014, η οποία είχε δείξει ότι η χρήση ήταν ακόμα πιο περιορισμένη σε σχέση με τους μήνες που προηγήθηκαν της 15ης Ιουνίου 2017.
Οι πάροχοι βλέπουν αύξηση περιαγωγής δεδομένων και κλήσεων
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ήδη διαπιστώνουν σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών στα δίκτυά τους.
Πολλές ανέφεραν σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας δεδομένων από τους ταξιδιώτες, η οποία πολλαπλασιάστηκε (από 3 ως 6 φορές, ενίοτε περισσότερο) αυτό το καλοκαίρι σε σύγκριση με το περσινό.
Αν και μέρος της αύξησης αυτής οφείλεται γενικά στην αύξηση της κατανάλωσης δεδομένων, χρόνο με το χρόνο στις εγχώριες αγορές, σημαντικό ποσοστό της μπορεί να αποδοθεί στους νέους κανόνες για την κατάργηση των τελών περιαγωγής.
Η αύξηση των κλήσεων με περιαγωγή, αν και λιγότερο έντονη, είναι επίσης σημαντική.
Λόγω αυτής της εξέλιξης, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ανακοίνωσαν σημαντικές επενδύσεις στα δίκτυά τους σε τουριστικές περιοχές προκειμένου να αξιοποιήσουν την ευκαιρία που παρουσιάζει η αυξημένη ζήτηση από ταξιδιώτες.
Η Επιτροπή συνεχίζει να παρακολουθεί την εφαρμογή
Μετά το πρώτο καλοκαίρι χωρίς επιπλέον χρεώσεις περιαγωγής, είναι σαφές ότι, σε γενικές γραμμές, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας συμμορφώνονται με τους νέους κανόνες.
Η Επιτροπή, σε στενή συνεργασία με τις εθνικές ρυθμιστικές αρχές, οι οποίες είναι άμεσα αρμόδιες για τη διασφάλιση της εφαρμογής, ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις εξελίξεις στις αγορές κινητής τηλεφωνίας των κρατών - μελών,
για να εξασφαλίσει ότι οι εταιρίες συνεχίζουν να συμμορφώνονται με τους νέους κανόνες κι ότι οι καταναλωτές αποκομίζουν τα οφέλη της κατάργησης των τελών περιαγωγής.
Για περισσότερες πληροφορίες…
Η περιαγωγή σε απευθείας σύνδεση (Roaming on line)
Όταν πρωτοπαρουσιάσαμε το Android One στην Ινδία, το 2014, ο στόχος ήταν να μπορέσει να στείλει online ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους, παρέχοντάς στους νέους χρήστες υψηλής ποιότητας προσιτά κινητά τηλέφωνα.
Από τότε, η ευρύτερη κοινότητα εκτίμησε αυτό που αντιπροσωπεύει το Android One απέναντι στα άλλα κινητά: μια απλή εμπειρία λογισμικού που είναι φρέσκια και πρωτοπόρα, με συνεχείς βελτιώσεις στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, στην ευχρηστία και, φυσικά, στην ασφάλεια.
Καθώς οι κατασκευαστές τηλεφώνων συνεχίζουν να καινοτομούν, προσφέροντας συσκευές υψηλής ποιότητας σε ικανοποιητικές τιμές, η διατήρηση αυτής της φρεσκάδας, του καινοτομικού χαρακτήρα και της ασφάλειας αποκτούν ιδιαίτερη σημασία όσον αφορά στην εμπειρία του χρήστη.
Συνεχίζοντας τη προσήλωση της στο Android One, η Google συνεργάζεται πλέον με περισσότερους κατασκευαστές για την κατασκευή κινητών τηλεφώνων που όλα προσφέρουν αυτή την εμπειρία λογισμικού,σχεδιασμένου από την Google.
Τον περασμένο χρόνο, η Google διεύρυνε το πρόγραμμα με νέους συνεργάτες, διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές και επίπεδα τιμών.
Για παράδειγμα, στην Ιαπωνία, οι συσκευές Android One συγκαταλέγονται στα δημοφιλέστερα τηλέφωνα που πωλούνται στα καταστήματα Y! Mobile της Softbank. Η General Mobile, πάλι,υποστηρίζει μια πλήρη σειρά συσκευών Android One στην Τουρκία και πρόσφατα πρόσθεσε και τέταρτο μέλος, το GM 6.
Η Xiaomi, επίσης, μόλις κυκλοφόρησε το Mi A1. Αυτό το τηλέφωνο είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα του τι αντιπροσωπεύει σήμερα το AndroidOne: τη συνεργασία μεταξύ της Google και των εταίρων της για την προσφορά μιας εμπειρίας λογισμικού που σχεδιάστηκε από την Google.
Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να φωτογραφίσουν με εκπληκτική λεπτομέρεια χάρη στη διπλή κάμερα τουXiaomi με οπτικό ζουμ 2X. Στη συνέχεια, μπορούν να αποθηκεύσουν απεριόριστο αριθμό φωτογραφιών σε υψηλή ποιότητα στο GooglePhotos.
Το Mi A1 είναι ήδη διαθέσιμο σε δεκάδες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, της Ινδονησίας, της Ρωσίας, του Βιετνάμ και της Ταϊβάν.
Όλα τα τηλέφωνα AndroidOne υποστηρίζονται από μια εμπειρία λογισμικού που έχει σχεδιαστεί από την Google και τα πλεονεκτήματα της είναι:
• Απλή: Όλα τα τηλέφωνα AndroidOne«τρέχουν» λειτουργικό που προσφέρει την εμπειρία Android, καθαρό σχεδιασμό κι ένα μικρό, προσεκτικά επιλεγμένο σύνολο προεγκατεστημένων εφαρμογών.
• Εξυπνη: Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας από την Google είναι ενσωματωμένη στην τηλεφωνική συσκευή Android One κι επάνω της βασίζεται αυτή η ξεχωριστή εμπειρία.
Για παράδειγμα, όλες οι συσκευές θα βελτιστοποιηθούν ώστε να δεχθούν τον ψηφιακό βοηθό Google, προσφέροντας εξατομικευμένη εμπειρία. Η GooglePhotos θα είναι επίσης η προεπιλεγμένη συλλογή για τις συσκευές με Android Oneώστε να βοηθήσει τους χρήστες να αποφύγουν τα προβλήματα αποθήκευσης, παρέχοντας τους δωρεάν απεριόριστη δυνατότητα αποθήκευση φωτογραφιών και βίντεο υψηλής ποιότητας.
• Ασφαλής: Χάρη στηνπολυεπίπεδη ασφάλεια που διαθέτουν και τις τακτικές ενημερώσεις, τα τηλέφωνα AndroidOne διατηρούνται πάντα ασφαλή. Ιδιαίτερα χρήσιμη προσθήκη, το GooglePlayProtect, η ενσωματωμένη προστασία έναντι κακόβουλου λογισμικού που διατηρεί τα τηλέφωνα «καθαρά», γρήγορα και με υψηλή απόδοση.
• Ενημερωμένη : Οι συσκευές λαμβάνουν εγκαίρως αναβαθμίσεις στο πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα Android, ώστε οι χρήστες να έχουν άμεση πρόσβαση στις τελευταίες καινοτομίες κάθε νέας πλατφόρμας που «κατεβαίνει» στη συσκευή τους.
Οι χρήστες του νέου Mi A1 θα λάβουν αναβάθμιση στο Android One πριν από το τέλος του έτους και το επόμενο έτος θα είναι από τους πρώτους που θα μπορέσουν να αναβαθμίσουν τις συσκευές τους σεAndroid P.
Τα κινητά τηλέφωνα Android One είναι συσκευές που υποστηρίζονται από την Google και προσφέρουν στους χρήστες τους μια απλή, φρέσκια και ασφαλή εμπειρία. Στόχος της Google είναι να φτάσουν περισσότερες συσκευές Android One σε περισσότερους καταναλωτές σ’ όλο τον κόσμο.
Του Jamie Rosenberg ,Vice President, Business & Operations, Android & Google Play
Πηγή: blog.google
Με μία ανάρτηση στο blog της Google ο Αντιπρόεδρος της, υπεύθυνος για το Hardware Rick Osterloh, ανακοίνωσε τη συνεργασία του αμερικανικού κολοσσού με την HTC.
Rick Osterloh
Ειδικότερα στην ανάρτηση του δήλωσε:«Περίπου ενάμιση χρόνο πριν, μπήκα στην Google για να συνεχίσω τη δουλειά των ονείρων μου για να δημιουργήσω τα συναρπαστικά προϊόντα hardware, με την καινοτομία και εφευρετικότητα της Google ενσωματωμένες στον πυρήνα τους.
Ως πρώτο βήμα, επικεντρωθήκαμε σε διάφορες προσπάθειες στοχεύοντας στις ανάγκες του καταναλωτή και δημιουργήσαμε,ένα ξεχωριστό τμήμα hardware μέσα στην εταιρεία.
Στόχος της ομάδας μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα με την εμπειρία της Google σε υλικό, λογισμικό και υπηρεσίες, σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Το περασμένο φθινόπωρο παρουσιάσαμε την πρώτη μας οικογένεια προϊόντων Made by Google, συμπεριλαμβανομένων των smartphone Pixel, Google Home, Google Wifi, Daydream View και Chromecast Ultra και ετοιμάζομαστε να παρουσιάσουμε τη δεύτερη γενιά προϊόντων μας στις 4 Οκτωβρίου.
Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη παρουσίαση αυτών των προϊόντων εντος του 2017, αλλά μας δίνει ακόμα περισσότερη δύναμη και έμπνευση, αυτά που θα παρουσιαστούν κατά τα επόμενα πέντε, δέκα, ακόμα και είκοσι χρόνια.
Η δημιουργία όμορφων προϊόντων που οι άνθρωποι θα βασίζονται σε αυτά κάθε μέρα, είναι μια ευκαιρία, και επενδύουμε σε αυτή μακροπρόθεσμα.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπογράψαμε συμφωνία με την HTC, ηγέτη στον τομέα των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, που θα τροφοδοτήσει με ακόμα περισσότερο καινοτομία τα προϊόντα μας τα επόμενα χρόνια.
Με αυτή τη συμφωνία, μια ομάδα ταλέντων της HTC θα συμμετάσχει στην Google ως μέρος της ομάδας ανάπτυξης hardware.
Αυτοί οι μελλοντικοί συνάδελφοι της Google είναι εκπληκτικοί άνθρωποι που έχουμε ήδη συνεργαστεί στενά στη γραμμή smartphone Pixel και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τι μπορούμε να κάνουμε μαζί ως μία ομάδα.
Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης μια μη αποκλειστική άδεια για εκμετάλλευση πνευματικής ιδιοκτησίας της HTC.
Από πολλές απόψεις, η συμφωνία αυτή αποτελεί απόδειξη της δεκαετίας μακράς ιστορίας της ομαδικής εργασίας μεταξύ της HTC και της Google.
Μαζί, έχουμε πετύχει αρκετές επιτυχίες στο mobile, όπως κινητά τηλέφωνα, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου Android smartphone, του HTC Dream, γνωστού και ως T-Mobile G1, καθώς και το Nexus One το 2010, το tablet Nexus 9 το 2014 και το πρώτο smartphone Pixel μόλις πέρυσι.
Κλείνοντας την ανάρτηση ανέφερε: Ειμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες για την ανάπτυξη του τομέα hardware.
Έχουμε επικεντρωθεί στην οικοδόμηση των βασικών δυνατοτήτων μας, ενώ παράλληλα δημιουργούμε ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων που προσφέρει στους ανθρώπους μια μοναδική αλλά ευχάριστη εμπειρία που κατέστη δυνατή μόνο με τη συγκέντρωση των καλύτερων λογισμικών της Google - όπως του Google Assistant - με έξυπνα σχεδιασμένο υλικό.
Η HTC αποτελεί μακροπρόθεσμο συνεργάτη και δημιούργησε μερικές από τις πιο όμορφες συσκευές high-end στην αγορά. Αναμένουμε να καλωσορίσουμε τα μέλη της ομάδας HTC για να συμμετάσχουν σε αυτό το ταξίδι.
Πηγή: blog.google
Οι Millennials παρακολουθούν περισσότερες προγραμματισμένες εκπομπές
παρά ¨ζωντανό πρόγραμμα¨
Οι Millennials περνούν το 55% του χρόνου που βλέπουν τηλεόραση παρακολουθώντας εκπομπές αφού έχουν ήδη μεταδοθεί ζωντανά, σύμφωνα με μελέτη της ιστοσελίδας Consumer Technology Association.
Οι τηλεθεατές μεταξύ 18 και 34 ετών ξοδεύουν το 45% του χρόνου τους βλέποντας ζωντανή τηλεόραση, έναντι 66% των ατόμων ηλικίας άνω των 35 ετών.
Το ηλικιακό αυτό group ξοδεύει το 35% του χρόνου του βλέποντας streaming TV όπως Netflix ή video on demand από συνδρομητική τηλεόραση, ενώ ένα άλλο 20% βλέπει μαγνητοσκοπημένες εκπομπές σε ψηφιακό βίντεο.
Ένας στους τέσσερις τηλεθεατές των Η.Π.Α. ενημερώνονται για το νέο πρόγραμμα μέσω προτάσεων από την πλατφόρμα που είναι συνδρομητές, αλλά οι Millennials είναι πιο δεκτικοί να δοκιμάσουν αυτό το περιεχόμενο, με το 79% να δηλώνει ότι έχει παρακολουθήσει τις εκπομπές που τους προτείνονται.
Η τάση για παρακολούθηση τηλεοπτικών εκπομπών την ώρα που επιθυμούμε εμείς με μετατόπιση χρόνου τηλεθέασης και παράλειψη των τηλεοπτικών διαφημίσεων είναι σταθερή από την εποχή εμφάνισης του βίντεο, μιας σχεδόν απαρχαιωμένης συσκευής που έχει αντικατασταθεί από προγραμματισμό στη ψηφιακή τηλεόραση.
Οι millennials αγκαλιάζουν σαφώς αυτό το περιεχόμενο που μετατοπίζεται στο χρόνο - πιθανόν για την ευκολία και τη σχετική έλλειψη διαφημίσεων - με αυτούς που προτιμούν το ζωντανό πρόγραμμα να αποτελούν μειοψηφία.
Για να προσελκύσουν αυτά τα ακροατήρια, οι επιχειρήσεις media έχουν δώσει έμφαση στον προγραμματισμό ζωντανών εκπομπών όπως αθλητικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις βραβείων και διαγωνισμών που ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των χρηστών μέσω μιας δεύτερης οθόνης.
Οι Millennials δεν είναι η μόνη δημογραφική ομάδα που παρακολουθεί λιγότερη τηλεόραση και προτιμούν εναλλακτικές ψυχαγωγικές προτάσεις , όπως τα βιντεοπαιχνίδια στα κινητά τους και τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων που επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τους φίλους τους.
Η τάση αυτή περιλαμβάνει και άλλες δημογραφικές ομάδες. Το μερίδιο των καταναλωτών όλων των ηλικιών που παρακολουθούν ζωντανή τηλεόραση τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα έχει συρρικνωθεί στο 80% φέτος από 92% το 2014, σύμφωνα με τη μελέτη CTA.
Η παραδοσιακή τηλεθέαση στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 έως 24 ετών μειώθηκε σχεδόν 12 ώρες την εβδομάδα ή περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά την ημέρα , συγκρίνοντας το 1ο τρίμηνο του 2011 με το 1ο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τη Nielsen.
Η εβδομαδιαία προβολή ζωντανής τηλεόρασης ανήλθε κατά μέσο όρο σε 13 ώρες και 2 λεπτά την εβδομάδα το α 'τρίμηνο του 2017, ενώ η παρακολούθηση τηλεόρασης με χρονική μετατόπιση ήταν κατά μέσο όρο 1 ώρα και 29 λεπτά την εβδομάδα, σύμφωνα με το ιστότοπο Μarketing charts.
Παρά τη αύξηση στο τηλεοπτικό περιεχόμενο που παρακολουθείται μέσω streaming , οι marketers που προσπαθούν να προσεγγίσουν ένα ευρύ φάσμα ηλικιακών ομάδων, θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να παρακολουθούν ζωντανή τηλεόραση, και θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την προσέλκυση αυτού του κοινού μέσω δημιουργικών μεθόδων προσαρμοσμένων ειδικά σε αυτή τη δημογραφική ομάδα.
Πηγή: Μobile marketer
Ενώ η έκθεση IFA στο Βερολίνο είναι σε εξέλιξη, όλα τα προϊόντα τα όποια προκάλεσαν θετικά σχόλια, έχουν ήδη παρουσιαστεί πριν από μέρες.
Καθώς το μεγαλύτερο tradeshow τεχνολογίας της Ευρώπης ολοκληρώνεται, μπορούμε να κάνουμε ανατρέξουμε στα σημαντικότερα highlight της έκθεσης.
Παρόλο που MWC στη Βαρκελώνη είναι η πρώτη παγκοσμίως εμπορική έκθεση στο mobile, η IFA έχει μια ευρύτερη εστίαση που περιλαμβάνει εκτός του mobile οικιακές συσκευές και άλλα σίγουρα μη ¨ σέξι¨ προϊόντα.
Παρά ταύτα, οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων δεν μπορούν να αντισταθούν στην γοητεία της IFA, για έναν απλό λόγο: η γερμανική έκθεση σηματοδοτεί την αρχή της κρίσιμα εμπορικής περιόδου των διακοπών, του πιο ανταγωνιστικού μέρους στο καλεντάρι της βιομηχανίας
LG V30: Το αστέρι της έκθεσης
Φέτος, η LG εκμεταλλεύτηκε την απουσία της Samsung από την IFA για να παρουσιάσει το νέο V30.
Το LG V30 ήταν το αστέρι της έκθεσης , για πάρα πολλούς σωστούς λόγους. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που έχουμε να δει να αποτελεί αντικείμενου θαυμασμού ένα smartphone της LG, από τους καταναλωτές, τους ειδικούς της βιομηχανίας και τους δημοσιογράφους.
Το LG V30 είναι ένα από τα καλύτερα smartphones της φετινής σεζόν και μπορεί να απειλήσει και το Samsung Note 8.
Μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες, η LG δεν έπρεπε να χάσει την ευκαιρία . Το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό , αν εξαιρέσει κανείς το βαρετό σχεδιασμό.
Αυτό δεν θα παίξει σημαντικό ρόλο στους καταναλωτές καθώς υπάρχουν χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικό : μια όμορφη οθόνη OLED, ομαλή σχεδίαση, τα τελειότερα hardware συστατικά , μια εξαιρετική διπλή κάμερα, αντοχή στο νερό και στα πεσίματα και πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά όπως Voice Unlock και Cine Video.
Το LG V30 είναι ένα πλήρες κινητό, με ελάχιστα μειονεκτήματα και για αυτό παίρνει το βραβείο Best of IFA 2017.
Αδημονούμε να το κρατήσουμε στο χέρι μας!
Πηγή: Αndroid authority
Τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εφαρμογή για κινητές συσκευές έχουν πιο ικανοποιημένους πελάτες
Τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εφαρμογή για κινητές συσκευές αποκτούν υψηλότερη βαθμολογία στην ικανοποίηση πελατών από τους πελάτες τους, καθιστώντας την τεχνολογία smartphone βασικό μέρος της παροχής καλών υπηρεσιών, σύμφωνα με μελέτη του ερευνητή της αγοράς J.D. Power.
Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας για κινητές συσκευές κάνει τους επισκέπτες να είναι πιο πρόθυμοι να μοιραστούν τις θετικές εμπειρίες τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Το ποσοστό των online κρατήσεων σε κινητές συσκευές αυξήθηκε φέτος στο 25% από 14% το 2014, σύμφωνα με την έρευνα. Τα άτομα που πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών είναι πιο πιθανό να είναι ταξιδιώτες επαγγελματίες ή νεότεροι καταναλωτές.
Μεταξύ των επισκεπτών που έχουν την εφαρμογή του ξενοδοχείου στην κινητή συσκευή τους, το 38% δεν το χρησιμοποιούν ποτέ κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.
Μόνο το 4% των check-in και το 1% των checkout πραγματοποιούνται μέσω εφαρμογών για κινητά, αλλά όταν χρησιμοποιούνται, συνδέονται με υψηλότερη ικανοποίηση επισκεπτών.
Οι επισκέπτες που κάνουν λήψη και χρήση της εφαρμογής για κινητές συσκευές του ξενοδοχείου είναι πιο ικανοποιημένοι και έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο εμπορικό σήμα.
Ενώ μόνο το 19% όλων των επισκεπτών έχουν κατεβάσει μια εφαρμογή στο ξενοδοχείο, το 70% έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες ανταμοιβής, προέκυψε από την έρευνα.
Το μήνυμα από την έρευνα ικανοποίησης πελατών της J.D. Power για τα ξενοδοχεία είναι ότι πρέπει να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κατεβάζουν και να χρησιμοποιούν τις δικές τους επώνυμες εφαρμογές για κινητές συσκευές για τις κρατήσεις τους όσο το δυνατόν περισσότερο.
Όταν οι επισκέπτες κάνουν κράτηση μέσω ενός ανεξάρτητου ιστότοπου ταξιδιών ή μιας εφαρμογής όπως η Expedia ή το Travelocity αντί απευθείας απο το ξενοδοχείο, είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα και να είναι λιγότερο ικανοποιημένοι με την παραμονή τους, αναφέρει η έρευνα.
Οι επισκέπτες που περιγράφουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης είναι γενικά πιο ικανοποιημένοι με το ξενοδοχείο τους, αλλά το 86% των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα είναι πιθανό να διαμαρτυρηθούν στα κοινωνικά δίκτυα τους.
Μία δυσκολία να κάνουμε τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές των ξενοδοχείων είναι η μη χρήση της εφαρμογής για όσους δεν ταξιδεύουν σε μηνιαία ή εβδομαδιαία βάση. Αν μια εφαρμογή δεν χρειάζεται συχνά, ορισμένοι καταναλωτές ίσως να μην αισθάνονται την ανάγκη να την κατεβάσουν.
Τα ευρήματα του J.D. Power επιβεβαιώνουν ότι το κινητό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό κανάλι για προγράμματα αφοσίωσης σε ξενοδοχεία.
Τρία από τα τέσσερα μέλη των προγραμμάτων ξενοδοχειακών ανταμοιβών είναι πιθανό να κάνουν κράτηση απευθείας με ένα ξενοδοχείο ή σε έναν ιστότοπο , σε σύγκριση με μόνο το 47% αυτών που δεν είναι μέλη - και η ικανοποίησή τους είναι γενικά υψηλότερη.
Μια βασική πρόκληση είναι να πεισθούν χιλιάδες χρήστες κινητών συσκευών που έχουν γενικά λιγότερη εμπειρία με τα προγράμματα ανταμοιβών πελατών από ό, τι οι ηλικιωμένοι καταναλωτές για να εγγραφούν.
Περίπου το 86% των χρηστών κάτω από την ηλικία των 20 δεν συμμετέχουν σε κανένα πρόγραμμα ανταμοιβών για ξενοδοχεία, σύμφωνα με έρευνα της Software Advice, μια οργάνωση που αξιολογεί τα συστήματα διαχείρισης ξενοδοχείων.
Η έκθεση ανέφερε επίσης ότι η κοινή αντίληψη ότι οι χρήστες κάτω από την ηλικία των 20 που ταξιδεύουν είναι λιγότερο πιστοί σε μάρκες δεν είναι απολύτως αληθές. Είναι γενικά πιο απαιτητικοί, παρόμοιοι με τους Gen Xers και τους baby boomers, λόγω της εύκολης προσβασιμότητας των online ταξιδιωτικών πληροφοριών και της γρήγορης σύγκρισης κόστους.
Οι πωλήσεις υπηρεσιών ταξιδιών για κινητές συσκευές στις Η.Π.Α. θα αυξηθούν κατά περίπου 17% φέτος από το 2016 σε περίπου 76 δισεκατομμύρια δολάρια, που αποτελούν το 40% όλων των πωλήσεων ταξιδιών από ψηφιακών κανάλια, σύμφωνα με μελέτη του eMarketer που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο.
Πηγή: mobile marketer
AR-VR σε smartphones
Η εταιρεία λογισμικού στο χώρο του Virtual Reality (VR) 8i κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες μια εφαρμογή για κινητά με την ονομασία Holo, η οποία επιτρέπει στους χρήστες smartphone να προσθέτουν ολογράμματα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) σε βιντεοσκοπήσεις, σύμφωνα με δημοσίευση στο blog της εταιρείας.
Ανακοινώθηκε,επίσης, συνεργασία με τη Sony Pictures για την προσθήκη ολογραμμάτων Spider-Man στην εφαρμογή αυτή, πριν από την πρεμιέρα του "Spider-Man: Homecoming".
Η εταιρεία έχει,επίσης, συνεργαστεί με την υπηρεσία videostreaming Go80 της Verizon, το περιοδικό Cosmopolitan και την εταιρεία ανάπτυξης ολογραμμάτων media RYOT θυγατρική της AOL για τη δημιουργία ολογραμμάτων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται η ηθοποιός DebbyRyan, ένα μίμος που «εζήλωσε τη δόξα του Ντόναλντ Τραμπ, ο αστέρας των πολεμικών τεχνών Anderson Silva, ο κωμικός Flula Borg, και μια πραγματική τίγρης που ονομάζεται Lola.
Ο Steve Raymond, Διευθύνων Σύμβουλος της 8i, δήλωσε ότι εκατοντάδες ολογράμματα θα είναι διαθέσιμα στο πλαίσιο αυτής της εφαρμογής.
Κάθε ολόγραμμα δημιουργείται στο στούντιο της εταιρείας στο Λος Άντζελες και όλο το περιεχόμενο διατίθεται δωρεάν για όλα τα κινητά με λειτουργικό iOS και Android.
Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) εξελίσσεται και πέραν των εφαρμογών παιχνιδιών, όπως τα Pokémon Go, καθώς εταιρείες -κολοσσοί όπως το Facebook και η Apple αγκαλιάζουν αυτή τη τεχνολογία.
Και οι δύο εταιρείες έχουν ανακοινώσει εργαλεία που θα επιτρέψουν στους προγραμματιστές να προσθέσουν εφέ AR στις εφαρμογές τους. Όπως ανέφερε ο SteveRaymond, η εταιρεία πρόκειται να υποστηρίξει την πλατφόρμα ανάπτυξης ARKit της Apple στην έκδοση iOS του Holo το συντομότερο δυνατόν.
Οι δυνατότητες μάρκετινγκ για ολογράμματα αναμένεται να πολλαπλασιαστούν, καθώς ήδη χρησιμοποιούνται σε καμπάνιες για κινητά οι οποίες περιλαμβάνουν στις διαφημίσεις προϊόντων χαρακτήρες από την τηλεόραση και την ταινία.
Υπάρχει σημαντική εξέλιξη στη χρήση των ενσωματωμένων στα smartphone φωτογραφικών μηχανών από μονάχα για ψυχαγωγικούς λόγουςστη δημιουργία προστιθέμενης αξίας τόσο στη ζωή των καταναλωτών, όσο και στην ανάπτυξη νέων στρατηγικών μάρκετινγκ.
Από τη ραγδαία ανάπτυξη των παιχνιδιών που περιλαμβάνουν διαμερισμό της εικόνας,όπως συνέβη με το Pokémon Go που έγινε viral το περασμένο καλοκαίρι, όλο και περισσότεροι χρηστές δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για την εμπλοκή τους με τον πραγματικό κόσμο μέσω μιας κινητής συσκευής.
Η Ikea, η σουηδική αλυσίδα επίπλων με 393 καταστήματα παγκοσμίως, αξιοποιεί αυτή την τεχνολογία αναπτύσσοντας μια εφαρμογή μέσω της νέας ARKit της Apple για να ενημερώσει τους χρήστες των smart phone σχετικά με το πώς θα φαίνονται τα προϊόντα αυτά στα σπίτια τους, πριν κάνουν μια αγορά.
Το επόμενο λογικό βήμα θα ήταν να μετατρέψουμε αυτές τις εικόνες σε ολογραφικά αντικείμενα που παρέχουν προβολή 3D
Εν τω μεταξύ, η Sony Pictures χρησιμοποιεί περισσότερη τεχνολογία AR ταινίας στη προώθηση της ταινίας Spider-Man. Εκτός από το γεγονός ότι έχει χρησιμοποεί ένα ολόγραμμα του ήρωα του κόμικς, το στούντιο προωθεί που μέσω διαδραστικηςών ψηφιακών διαφημιστικών πινακίδων στην Times Square της Νέας Υόρκης.
Η καμπάνια τους για κινητά AR διαθέτει το παιχνίδι "Spider-ManScramble" το οποίο επιτρέπει στους θεατές να ελέγχουν μια εικονική έκδοση του υπερ-ήρωα που εμφανίζεται στις υπαίθριες διαφημίσεις χρησιμοποιώντας τα smartphone τους.
Πηγή : mobile marketer.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Telecoms
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77