Telecoms

Συνομιλία Video  στη "ελαφρότερη" εφαρμογή του Messenger Lite

Video chatting στο Messenger Lite

Το Facebook παρουσίασε την δυνατότητα συνομιλίας μέσω βίντεο στο Messenger Lite, μιας «ελαφρότερη» έκδοση του Messenger για Android, που προσφέροντας τις βασικές λειτουργίες της εφαρμογής, και προορίζεται για άτομα με παλαιότερες συσκευές Android ή βραδύτερες συνδέσεις στο Διαδίκτυο.

Οι συνομιλίες μέσω βίντεο αποτελούν ουσιαστικό μέρος της καθημερινής επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων. Η συνομιλία με πρόσωπο με πρόσωπο είναι ιδανική για εκείνες τις στιγμές που θέλετε να δείτε και να ακούσετε τις φωνές των ανθρώπων που σας ενδιαφέρουν περισσότερο - είτε όταν έχετε μερικές καλές ειδήσεις για να μοιραστείτε, είτε αυθόρμητα θέλετε για να καλύψουν την ημέρα.
Οι συνομιλίες μέσω βίντεο είναι εξαιρετικά δημοφιλείς για άτομα που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Core Messenger. Το 2017, υπήρχαν 17 δισεκατομμύρια βίντεο συνομιλίες στο Messenger, δύο φορές περισσότερες συνομιλίες βίντεο σε σύγκριση με το 2016.

Τώρα οι χρήστες που χρησιμοποιούν το Messenger Lite μπορούν να έχουν τις ίδιες πλούσιες και εκφραστικές συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο, όπως ακριβώς ,έχουν οι χρήστες που χρησιμοποιούν την κανονική εφαρμογή Messenger.

{youtube}v=y1F6y32e8Qk{/youtube}

Το Messenger Lite προσφέρει βασικές δυνατότητες ανταλλαγής μηνυμάτων όπως την αποστολή κειμένου, φωτογραφιών, συνδέσεων και ηχητικών κλήσεων με χρήστες Messenger Lite ή Messenger.

H έκδοσηMessenger Lite είναι κάτω από 10MB, καθιστώντας το γρήγορο για εγκατάσταση και γρήγορη εκκίνηση.

Η λειτουργία του εξαιρετικά απλή: για να ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε την τελευταία έκδοση του Messenger Lite. Ανοίξτε μια υπάρχουσα συνομιλία ή βρείτε το άτομο με το οποίο θέλετε να συνομιλήσετε στη λίστα επαφών σας, στη συνέχεια αγγίξτε το εικονίδιο βίντεο στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης.

Μπορείτε επίσης να αναβαθμίσετε μια κλήση ήχου σε μια συνομιλία μέσω βίντεο ενώ βρίσκεστε ακόμα στην κλήση αγγίζοντας το εικονίδιο βίντεο στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης.

Πηγή: newsroom.fb.com/news

Ευρωπαϊκό καμπανάκι για την ουδετερότητα στο Διαδίκτυο

Η γαλλική Ρυθμιστική Αρχή καταγγέλλει χειραγώγηση των χρηστών από παρόχους και κατασκευαστές

Οι εξελίξεις στο θέμα της ουδετερότητας (Net Neutrality, o αγγλικός/διεθνής όρος) στο χώρο του Διαδικτύου που άνοιξε στις αρχές του έτους το FCC, δηλ. η πανίσχυρη αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών, επαληθεύουν -όπως όλα δείχνουν- τα κακά σενάρια και τους χειρότερους φόβους εκείνων που φωνάζουν πως όλα θα αλλάξουν πλέον για τους χρήστες, προς το χειρότερο, φυσικά…

Η δυνατότητα την οποία δίνουν οι νέοι (αμερικανικοί μεν, αλλά στο Internet-ως γνωστόν- δεν υπάρχουν σύνορα…) κανονισμοί για διαβάθμιση με βάση οικονομικά και όχι μόνο κριτήρια του κοινού και αναγκαίου πλέον στην καθημερινότητά μας αγαθού, που είναι η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, θα επιτρέψει -όπως καταγγέλλουν οι αντίπαλοι της απορρύθμισης- στους παρόχους «σχεδόν να καθορίζουν εκείνοι τι θα δει ο χρήστης, διασφαλίζοντας προφανώς πως δεν πρόκειται να δει ό,τι δεν είναι προς το δικό τους οικονομικό ή πολιτικό συμφέρον…»

Κι ενώ στις ΗΠΑ οργανώσεις καταναλωτών, ΜΚΟ, μαχητικές ομάδες χρηστών, αλλά και ολόκληρες Πολιτείες οι οποίες αντιλαμβάνονται τη ζημιά που προκαλείται (22 ως τώρα κι ο αριθμός ανεβαίνει) έχουν ήδη ξεκινήσει σκληρό νομικό αγώνα για την ανατροπή της σχετικής απόφασης που προώθησε ο διορισμένος από τον πρόεδρο Τραμπ διευθυντής του FCC, Αγίτ Πάι, τα «απόνερα» ήδη πέρασαν τον Ατλαντικό και «κτύπησαν την πόρτα» της Ευρώπης!

Η γαλλική (αντίστοιχη του FCC) Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών Arcep κάλεσε τους υπόλοιπους Ευρωπαίους ρυθμιστές να αναλάβουν από κοινού δράση προκειμένου να υποχρεώσουν τους κατασκευαστές smartphone, tablets και smart speakers να αλλάξουν πολιτική, ώστε να μην περιορίζουν την ελευθερία πρόσβασης των χρηστών.

Ο Γάλλος ρυθμιστής κατέκρινε πρόσφατα τα μέτρα που έλαβαν (γιατί, ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται, που λέει κι εκείνη η παλιά, σοφή ρήση…) τόσο οι κατασκευαστές τέτοιων συσκευών, όσο και οι δημιουργοί λειτουργικών συστημάτων «προκειμένου να κατευθύνουν τους χρήστες σε εγκεκριμένο από εκείνους περιεχόμενο, εις βάρος άλλων προμηθευτών».

Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί περί ουδετερότητας στο Διαδίκτυο απαγορεύουν τέτοιες διακρίσεις στους παρόχους, όμως δεν υπάρχει ανάλογη πρόβλεψη για κατασκευαστές και δημιουργούς λογισμικού.

Η Ρυθμιστική Αρχή θεωρεί, λοιπόν, ότι -με δεδομένο πως η περισσότερη χρήση γίνεται μέσω smartphone- αυτοί οι δυο παράγοντες έχουν βαλθεί να περιορίσουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες του χρήστη/καταναλωτή, επικαλούμενοι λόγους εργονομίας, ασφαλείας ή καινοτομικής προσέγγισης – μερικοί, μάλιστα, περιορίζουν την πρόσβαση στο Internet, επομένως και την ανάπτυξή του.

Και τι ακριβώς κάνουν; Η Arcep παραθέτει συγκεκριμένα παραδείγματα, όπως η υποχρεωτική εγκατάσταση ορισμένων εφαρμογών σε κινητά (που οι χρήστες δεν μπορούν να σβήσουν), η «συνεργασία» κάποιων smart speakers μονάχα με «φίλιες» υπηρεσίες και οι (αρκετοί) περιορισμοί που έχουν πλέον επιβληθεί «άνωθεν» στη λειτουργικότητα των appstores.
Αν και θεωρεί πως η λήψη μέτρων κατά των παραβατών θα έχει αποτέλεσμα μονάχα αν γίνει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο (και όντως, η BEREC -η ευρωπαϊκή Ρυθμιστική Αρχή- ήδη ασχολείται με το θέμα αυτό, με το πόρισμα των ερευνών της να αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες)η γαλλική Ρυθμιστική Αρχήκάνει μερικές προτάσεις, ώστε να λυθούν κάποια ζητήματα.

Ξεκινάει, πάντως, «πατώντας» στη λογική του “data-driven regulation”, δηλαδή στη συγκέντρωση -σε πρώτη φάση- περισσότερων πληροφοριώναπό τους κατασκευαστές, τους δημιουργούς λειτουργικών συστημάτων και τους τελικούς χρήστες.

Για τα appstores, η σύστασή της είναι η προσθήκη εργαλείων σύγκρισης σε συνδυασμό με διαφανή κριτήρια κατάταξης, ώστε οι χρήστες να έχουν μεγαλύτερα περιθώρια επιλογής, ενώ για τις ίδιες τις συσκευές, η Arcep ζητάει να επιτρέπεται η διαγραφή προεγκατεστημένων εφαρμογών γρήγορα και απλά, παράλληλα με την παροχή πρόσβασης σε εφαρμογές τρίτων και την εύκολη εγκατάστασή τους στη συσκευή.

Ο Ρυθμιστής αναγνωρίζει μεν την ευκολία που προσφέρει η προεγκατεστημένη εφαρμογή, όμως, δεν παραβλέπει τη σκοπιμότητα εκ μέρους των κατασκευαστών και των δημιουργών λειτουργικών «να απαγορεύσουν ουσιαστικά τη διανομή περιεχομένου από τυχόν ανταγωνιστές τους, εις βάρος των καταναλωτών»

…Καλά ξεμπερδέματα!

 

Την εποχή του ΙοΤ στην Ελλάδα προετοιμάζει η InfoQuest Technologies

Συνάντηση με κορυφαία στελέχη της εταιρίας κατά την παρουσίαση των νέων Xiaomi MiMIX2

Η αφορμή ήταν εκεί και δεδομένη - τα δυο ολοκαίνουργα Mi ΜΙΧ2 και MiMIX2 Special Edition της Xiaomi,που παρουσιάστηκαν επισήμως, πριν από λίγες ημέρες, και στην ελληνική αγορά.

Όμως, τα εκθέματα στη σχετική επίδειξη εκ μέρους της InfoQuest Technologies (IQT),που αντιπροσωπεύει την κινεζική εταιρίαστην Ελλάδα και την Κύπρο, ήταν πολύ περισσότερα (με την παρουσία πολλών σημαντικών συνιστωσών του ευρύτερου οικοσυστήματός της) και η συζήτηση με τα παρόντα στελέχη της εταιρίας -μοιραία- ξέφυγε και επεκτάθηκε…

Θες επειδή μιλάμε για έναν όμιλο που έχει ήδη 37 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά (ξεκίνησε το σωτήριον έτος 1981) και δεν έπαψε ποτέ να επαναπροσδιορίζει τη θέση του, θες γιατί συνεχίζει να επεκτείνεται κατά πλάτος (με παρουσία σε 10 χώρες) και κατά βάθος (από eCommerce και mobility έως διανομή και υπηρεσίες), θες γιατί οι ίδιοι οι Κινέζοι -μιας και αυτοί ήταν η «αφορμή» της εκδήλωσης- ακολουθούν μια «ολιστική» πολιτική ως προς την γκάμα των προϊόντων τους, που δείχνει να στρέφεταιπερισσότερο προς το ΙοΤ και το smarthome, αντί να περιορίζεται σε έναν-δυο «εύκολους» τομείς (πχ. mobility και gadgets), οι κουβέντες ήταν πολλές και ενδιαφέρουσες – μια πιανόμασταν από εδώ, μια πηγαίναμε από εκεί…

Συνέντευξη δεν θα το έλεγες, καθώς οι συνομιλητές δεν ήταν ένας, αλλά πολλοί– περισσότερο σαν συζήτηση επί παντός του (τεχνολογικού και όχι μόνο) επιστητού, έφερνε…

Βεβαίως, ξεκινήσαμε από την «πρεμιέρα» των δυο συσκευών -αμφότερες από το «επάνω ράφι», αλλά με φουλ ανταγωνιστικές για την κατηγορία τιμές, στα 549 € για την «απλή» έκδοση και 699 € για τη Special Edition- με εντυπωσιακή οθόνη Full Screen Display, ιδιαίτερα εργονομικό σχέδιο του Philippe Starck σε κεραμικό και αλουμίνιο, κι ό,τι μπορεί να επιθυμήσει κανείς, από πλευράς επιδόσεων η πρώτη (Snapdragon 835, 6 GBRAM, χωρητικότητα 64 GBλειτουργικό MIUI 9, βασισμένο στο AndroidNougat 7.1.1,κλπ), ενώ η πλήρως κεραμική σε λευκή απόχρωση Special Edition διαθέτει ακόμα μεγαλύτερη μνήμη (8 GB) και αποθηκευτικό χώρο (128 GB).

Για να πάμε αμέσως μετά στους στόχους για τους επόμενους μήνες οι οποίοι περιλαμβάνουν την αποφασιστικότητα της IQT να εδραιωθεί στην τρίτη θέση -από πλευράς μεριδίου- στην ελληνική αγορά κινητών, αλλά και να ενισχύσει την παρουσία της με το σύνολο του οικοσυστήματος και διεύρυνση τόσο της γκάμας, όσο και της παρουσίας της Xiaomi, που γενικώς «γκαζώνει» σε παγκόσμιο επίπεδο: 20 εκατ. πωλήσεις κινητών στο τρίτο τρίμηνο του ’17 (στην Ελλάδα, ξεπέρασαν τις 25.000 τεμάχια, μόνο τον Γενάρη!), είναι μια ιδιαίτερα σεβαστή επίδοση, όταν έχεις απέναντί σου τα γνωστά και αρκετά παλαιότερα σε ηλικία «θηρία»…

Το πρώτο demo κατάστημα του φιλόδοξου brand σε ευρωπαϊκό έδαφος, που βρίσκεται στο «δικό μας» Golden Hall της Αθήνας, έχει ήδη δεχτεί περισσότερους από 40.000 επισκέπτες στους λίγους μήνες λειτουργίας του, πείθοντας τους Κινέζους, η γκάμα του περιλαμβάνει περισσότερα από 100 προϊόντακαι στόχος είναι να εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο, «ώστε να κάνει την καθημερινότητά μας περισσότερο διασκεδαστική, εύκολη, ποιοτική και έξυπνη».

Σήμερα, το MiStore (που κινείται στη λογική των αντίστοιχων καταστημάτων υψηλής τεχνολογίας της Apple) διαθέτει -εκτός από τις πλήρεις σειρές smartphone και αξεσουάρ, που έτσι κι αλλιώς πωλούνται μέσω συνεργατών σε περίπου 1000 σημεία, σ΄ όλη τη χώρα- πλήθος άλλα προϊόντα: από ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και πατίνια, ζυγαριές και ρολόγια, activity trackers και action cameras έως πλήρη εξοπλισμό για smarthome, προηγμένα router, ατμομάγειρες ρυζιού, αφυγραντήρες και σκούπες-ρομπότ!

Οι άνθρωποι της IQTμας τόνισαν ότι θέλουν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους Έλληνες καταναλωτές, που θα ξεκινάει από τη γνωριμία με τα νέα «καλούδια» και την εκπαίδευση του κοινού, θα περνάει στην πώληση και θα καταλήγει στις υπηρεσίες μετά από αυτήν, ώστε το Internet of Thingsνα γίνει «απλό, κατανοητό, καθημερινό και κυρίως προσιτό σε όλους». Θετικά ακούγονται όλα αυτά – ίδωμεν!

 

Νέα πολιτική ανάπτυξης του Snapchat με στόχευση στη περιφέρεια

Διπλασιάζοντας τα έσοδα του από χώρες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών το προηγούμενο τρίμηνο, το Snapchat φάνηκε να αποτελεί την έκπληξη στα social media.

Ήταν έκπληξη, ακόμα και για τον CEO του, Evan Spiegel ο οποίος θεωρούσε ότι το target group ήταν οι έφηβοι στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Spiegel παραδέχτηκε ότι είχε επικεντρώσει πραγματικά τις προσπάθειές του σε αγορές όπου κυριαρχούν τα high end κινητά και ευρυζωνικά δίκτυα υψηλών ταχυτήτων".

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα σε λιγότερο τεχνολογικά ανεπτυγμένες περιοχές να κυριαρχήσουν εφαρμογές όπως το Instagram Stories και το WhatsApp Status, σε βάρος του Snapchat. Στο τέταρτο τρίμηνο του 2016, οι συνολικοί χρήστες του Snapchat εκτός ΗΠΑ ήταν στο ανησυχητικά χαμηλό αριθμό επίπεδα των 39 εκατομμύριων.

H νέα εμπορική στόχευση του Snapchat, ήταν στους χρήστες Android και στους χρήστες στο υπόλοιπο κόσμο. Αυτή η διαπίστωση ήταν καθοριστικής σημασίας για τη εμπορική ¨επανεμφάνιση¨ του Snapchat.

Σήμερα, η Snap Inc. κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στην απήχηση, σημειώνοντας αύξηση από 2,9% σε 5%, και φτάνοντας στους 187 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες. Τα έσοδα υπερέβησαν τις προσδοκίες και και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της τιμής της μετοχής κατά 21 τοις εκατό.

Αναλύοντας τα δεδομένα σε βάθος έγινε ξεκάθαρο από πού προήλθε η δυναμική του Snapchat. Και η απάντηση είναι: Ο αναπτυσσόμενος κόσμος.

Η περιοχή αυτή πρόσθετε 3 εκατομμύρια χρήστες ημερησίως για να φτάσει τα 47 εκατομμύρια χρήστες, ακριβώς, όπως και οι αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανάπτυξη σε αριθμό νέων χρηστών από την εποχή του πρώτου τριμήνου του 2016.

Η Μέση Ανατολή ήταν κορυφαία περιοχή σε συνεισφορά στα έσοδα της Snap Inc αυτό το τρίμηνο και ο λόγος ήταν ότι η Snapchat πήρε σοβαρά υπόψη τη ανάγκη βελτίωσης της απόδοσης της εφαρμογής στη πλατφόρμα Android.

Παρόλο που το Snapchat λειτουργούσε και σε περιβάλλον Android, η Snap Inc είχε δώσει προτεραιότητα στην συμβατότητα με περιβάλλον iOS.

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία ξεκίνησε συνεργασίες με εταιρίες τηλεπικοινωνιών σε δώδεκα αγορές για να μειώσει το κόστος χρήσης δεδομένων της .

"Αυτό είναι σημαντικό επειδή το Snapchat μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικό να χρησιμοποιώντας το με την χρήση ασύρματης μετάδοσης δεδομένων παρά στο σπίτι με Wi-Fi", δήλωσε ο Spiegel. Τεχνικές βελτιώσεις έκαναν επίσης πιο εύκολη τη ροή βίντεο και τις διαφημίσεις.

Όλη αυτή η επιπλέον χρήση στον αναπτυσσόμενο απέφερε σημαντική αύξηση των εσόδων. Το μέσο έσοδο ανά χρήστη στον αναπτυσσόμενο κόσμο σχεδόν διπλασιάστηκε, από $ 0,30 σε $ 0,56, με τα συνολικά έσοδα από την περιοχή να διπλασιάζονται σε τριμηνιαία βάση από 13 εκατομμύρια δολάρια σε 26 εκατομμύρια δολάρια σημειώνοντας αύξηση των εσόδων κατά 333%.

Ο περιφερειακός διευθυντής Imran Khan εξήγησε ότι η βελτίωση της διαφημιστικής καμπάνιας των επέτρεψαν επίσης να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα από τις διεθνείς αγορές.

Για παράδειγμα, στη Μέση Ανατολή, αποφασίσαμε στρατηγικά να στηριχθούμε αποκλειστικά στις δυνάμεις μας για εκμεταλευση των διαφημίσεων και από όλες τις περιφέρειες αυτή η περιοχή ήταν η κορυφαία συντελεστής μας στη συνολική αύξηση των εσόδων το 4ο τρίμηνο.

Αυτό που θέλουμε είναι η βελτιώση και ανάπτυξη του Snapchat παγκοσμίως. Παρόλο που η κινητήριος δύναμη του Snapchat είναι η Βόρεια Αμερική η παγκόσμια παρουσια της δεν την αφήνει αδιάφορη.

Πηγή:Τechcrunch

Widget από το Telegram για διάδραση μεταξύ επιχειρήσεων και χρηστών

Η εταιρεία που διαχειρίζεται την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram στο πλαίσιο ανάπτυξης της, πέρα από αρχικές προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αναπτύσσει επίσης τη δική της πλατφόρμα για υπηρεσίες blockchain.

Στο πλαίσιο αυτής της κατεύθυνσης, έκανε ένα αξιοσημείωτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, προσαρμόζοντας στη εφαρμογή της, ένα χρήσιμο login widget.

To νέο αυτό εργαλείο θα επιτρέπει σε διαδικτυακές επιχειρήσεις, να συνδέονται με τους χρήστες του Telegram απευθείας με τον ιστότοπό τους χρησιμοποιώντας bots.

Το Telegram έδωσε μεγάλη έμφαση στα bots και η αντιστοίχιση τους με ένα web plugin, δημιουργεί ένα σύστημα το οποίο θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στείλουν υπενθυμίσεις, επιβεβαιώσεις πωλήσεων, ενημερώσεις και περισσότερες πληροφορίες κατευθείαν στους πελάτες μέσω chat.

Το Telegram σχεδιάζει να εισάγει την δημιουργία συστήματος πληρωμών, όταν αυτό το widget καταστεί λειτουργικό, επιτρέποντας στους χρήστες να πληρώνουν online χρησιμοποιώντας το Telegram.

Υποστηρίζει την πληρωμή μέσω bot chats, αλλά θα αναβαθμιστεί περαιτέρω όταν λειτουργήσει σαν ηλεκτρονικό πορτοφόλι.

Το Telegram ήταν πρωτοπόρο σε μια σειρά από χαρακτηριστικά, αλλά στη πορεία έμεινε πίσω στο ανταγωνισμό.

Το Facebook εφάρμοσε πέρυσι ένα plug-in που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συνδέονται με τους χρήστες μέσω του Messenger, ενώ αναπτύσσει επίσης εφαρμογές με επίκεντρο τις επιχειρήσεις, οι οποίες θα επιτρέπουν σε αυτές να εκμεταλλευτούν το 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες.

Ενώ η κοινότητα των χρηστών του Telegram του αυξάνεται - και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ της κοινότητας κρυπτογράφησης - το Telegram έχοντας 200 εκατομμύρια χρήστες υπολείπετε σε σχέση με το Facebook. Αλλά έχει δυναμική, και αυτή η νέα προσθήκη μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των χρηστών.

Όπως ανακοίνωσε το TechCrunch τον περασμένο μήνα, το σχέδιο επενδύσεων του Telegram περιλαμβάνει τη δημιουργία υπηρεσίας αποθήκευσης αρχείων, διακομιστή ασφαλούς περιήγησης στο Web όπως η TOR, πλατφόρμα για φιλοξενία αποκεντρωμένων εφαρμογών όπως και υπηρεσία πληρωμών peer to peer.

Τα μεγάλα σχέδια πάντως μπήκαν στο περιθώριο μετά την απόφαση της Apple να αποβάλει το Telegram για 24 ώρες μετά την παραβίαση των κανόνων περιεχομένου της Apple. H απόφαση αυτή αφορούσε τη βασική εφαρμογή συνομιλίας και τις νέες εφαρμογές «Telegram X».

Το blog της Apple 9toMac ανέφερε αργότερα ότι η απομάκρυνση οφείλεται στην παιδική πορνογραφία που μοιράστηκαν χρήστες του Telegram.

Πηγή:Τechcrunch.com

Οι συνήθειες των Αμερικανών στο mobile e-commerce το 2017

Το 2017 η καταναλωτική έρευνα των Αμερικανών επικεντρώθηκε σε ποσοστό 88% στο διαδίκτυο πριν επισκεφτούν το φυσικό κατάστημα, ενώ κατά την εορταστική περίοδο είδε το 72% να ψωνίζει στο Amazon και το 60% στο φυσικό κατάστημα.

Σύμφωνα με έρευνες από το eCommerce Foundation, το 2017 είδε περίπου το 75% των χρηστών του διαδικτύου να χρησιμοποιούν κάθε συσκευή για την αγορά προϊόντων μέσω διαδικτύου.

Παρόλα αυτά, οι καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν για on-line αγορές, συσκευές όπως επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές, χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές όταν γνωρίζουν τι θέλουν ακριβώς αποφεύγοντας να τις χρησιμοποιούν για περιήγηση.

Το 76% των καταναλωτών χρησιμοποιούν τα smartphones, επειδή εξοικονομούν έτσι χρόνο παρόλο που το 67% βρίσκει τις αγορές μέσω κινητών συσκευών πιο δύσκολες λόγω των περιορισμών που έχει το mobile shopping. 

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι ηλεκτρονικοί καταναλωτές βρίσκουν τη διαδικασία του check out το πιο απογοητευτικό μέρος του online shopping αναγκαζόμενοι να συμπληρώνουν επανειλημμένα τις ίδιες πληροφορίες, με το 74% των καταναλωτών να προτιμούν τις καλύτερες λειτουργίες «easy checkout». Επίσης, οι απρόβλεπτες χρεώσεις αποστολής είναι μια από τις αιτίες που οι on line καταναλωτές εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους.

Επιπλέον, οι αμερικανοί καταναλωτές πιστεύουν ότι οι ξένες ιστοσελίδες είναι λιγότερο κατάλληλες σε σύγκριση με τις εγχώριες ιστοσελίδες, γεγονός που επιβραδύνει το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πηγή:mobilemarketingmagazine

Αύξηση 150% στην κίνηση data τα Χριστούγεννα για την COSMOTE

Στα 1,9 petabytes, η συνολική κίνηση δεδομένων από 23/12 έως 1/1-280% αύξηση στην κίνηση dataroaming

Η συνεχιζόμενη εξοικείωση των καταναλωτών – χρηστών με τη διακίνηση δεδομένων (είτε τα έχουν παράγει οι ίδιοι, όπως πχ. φωτογραφίες και βίντεο, είτε τα βρίσκουν «έτοιμα», όπως πχ. μουσικές και τραγούδια), αλλά και η απελευθέρωση από το πρόσθετο κόστος του roaming, έχουν «εκτοξεύσει» τον όγκο τους που βρίσκει ως πρόσφορο όχημα την κινητή τηλεφωνία.

Αυτό επιβεβαιώνεται, άλλωστε, κι από το νέο ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων που κατέγραψε φέτος τις γιορτές το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE.

Με την ανταλλαγή των εορταστικών μηνυμάτων, videos και instastories, η συνολική κίνηση mobiledata το διάστημα μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς (το δεκαήμερο 23/12-1/1) έφτασε τα 1,9 petabytes, σημειώνοντας αύξηση κατά 75%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ειδικά μέσω δικτύου 4G, 4G+, η κίνηση δεδομένων υπερδιπλασιάστηκε (+150%), φθάνοντας τα 1,1 petabytes.

Πρωταθλητές στην αύξηση της κίνησης data, οι ορεινές περιοχές, αλλά και το Άγιο Όρος (!) Οι ορεινοί προορισμοί όπως το Πήλιο, τα Ιωάννινα, η Καλαμπάκα, η Νάουσα και το Νευροκόπι Δράμας, μεταξύ άλλων, κατέγραψαν υπερδιπλάσια κίνηση σε mobiledata, μέσω του δικτύου της COSMOTE.

Η μεγαλύτερη αύξηση φέτος στην κίνηση δεδομένων μέσω των δικτύων 4G και 4G+ καταγράφηκε στο Άγιο Όρος, την Φωκίδα (Δελφοί &Δωρίδα), την Φθιώτιδα (Στυλίδα & Αμφίκλεια / Ελάτεια), την Ολυμπία, την Δυτική Μάνη και τις Σέρρες. Στις παραπάνω περιοχές, η κίνηση υπερ-πενταπλασιάστηκε…

Και τα νησιά, όμως, δεν πήγαν πίσω, αφού σημειώθηκε φέτος τις γιορτές μεγάλη αύξηση στην κίνηση δεδομένων - ειδικότερα σε Ρόδο, Κω, Ύδρα, Σαντορίνη, Κύθνο, Σέριφο, Σίκινο, Νίσυρο, Αστυπάλαια, Χάλκη και Άγιο Ευστράτιο, η κίνηση υπερδιπλασιάστηκε.

280% αύξηση στην κίνηση dataroaming

Εντυπωσιακή αύξηση, της τάξης του 280%, σημείωσε και η κίνηση dataroaming μέσω του δικτύου της COSMOTE, γεγονός που αποδίδεται στη διάθεση των υπηρεσιών roaming χωρίς επιπλέον χρέωση στις χώρες εντός του Ενιαίου Οικονομικού Χώρου της Ε.Ε.

Οι roamers παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, με τους ξένους επισκέπτες στη χώρα μας που χρησιμοποίησαν το δίκτυο COSMOTE να φτάνουν τους 150.000 την περίοδο των Χριστουγέννων. Η ελληνική εταιρία έχει συνεργασία για LTE roaming με περισσότερα από 130 δίκτυα, παγκοσμίως.

Όσον αφορά στα κοινωνικά δίκτυα, την πρώτη θέση στην προτίμηση των Ελλήνων χρηστών σε επίπεδο κίνησης data, εξακολουθεί να καταλαμβάνει το Instagram, πουτο τελευταίο δεκαήμερο του 2017 «απορρόφησε» το 22% της συνολικής κίνησης data. Ακολουθούν το YouTube και το Facebook με ποσοστά 20% και 19%, αντίστοιχα.

Υπενθυμίζεται ότι τα δίκτυα της COSMOTE έχουν τη μεγαλύτερη πληθυσμιακή κάλυψη στη χώρα, με το 4G δίκτυο να καλύπτει το 97% και το 4G+, για ταχύτητες ως 500 Mbps, το 90% του πληθυσμού της χώρας.

 

Έσο έτοιμος για το 5G….Το γοργόν και χάριν έχει!

Πολλά λέγονται και ακόμα περισσότερα αναμένουμε από αυτό, αλλά συνηθίζουμε να φανταζόμαστε πως «κάποια στιγμή, στο απώτερο μέλλον» θα γίνει πραγματικότητα – για την ώρα όλα είναι σχέδια και όνειρα…

Η ετήσια Έκθεση Ετοιμότητας για το 5G (5G Readiness Survey 2017) της Ericsson αποδεικνύει με στοιχεία και αριθμούς –που συγκεντρώθηκαν από τους παρόχους και, γενικότερα, τα εμπλεκόμενα μέρη σ’ αυτή την τεχνολογική επανάσταση εν τη γενέσει) πως το μέλλον είναι πολύ πιο κοντά απ’ ό,τι πιστεύουμε!

Η Έκθεση αναφέρει πως όλο και περισσότεροι πάροχοι πραγματοποιούν δοκιμές και προετοιμασίες – συγκεκριμένα, το 78% των ερωτηθέντων, με το 28% εξ αυτών να δηλώνουν έτοιμοι για ανάπτυξη δικτύων (πιλοτική, προφανώς, καθώς δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί πλήρως τα standards αυτής της τεχνολογίας…) ακόμα και μέσα στον επόμενο χρόνο.

Η ετοιμότητα συνοδεύεται (επίσης, προφανώς) από ανάλογες επιχειρηματικές κινήσεις στρατηγικού χαρακτήρα,

που επεκτείνονται πέραν της προσφοράς υπηρεσιών προς τους απλούς καταναλωτές (B2C)με στόχο την αξιοποίηση των πολλών δυνατοτήτων του 5G στον χώρο των επιχειρήσεων και της βιομηχανίας, όπου οι ανάγκες δείχνουν να είναι μεγαλύτερες,επομένως και τα κέρδη περισσότερα…

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της Έκθεσης, από πλευράς Ericsson, ο υπεύθυνος Εμπορικής Εκμετάλλευσης του 5G, Τόμας Νόρεν, υπενθύμισε ότι «στην περσινή αντίστοιχη έρευνα, το 90% των ερωτηθέντων όρισε τους καταναλωτές ως κύριο στόχο του επιχειρηματικού σχεδιασμού τους για το 5G.

Φέτος, έχουμε μοιρασιά σε τρία ίσα μερίδια: ευκαιρίες υπάρχουν πλέον –εκτός από τους απλούς καταναλωτές- και στις επιχειρήσεις και στους εξειδικευμένους βιομηχανικούς χρήστες».

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι πάροχοι θεωρούν ότι το μερίδιο των καταναλωτών δεν μπορεί να αυξηθεί περισσότερο, για την ώρα…

Οι τρεις τομείς της βιομηχανίας που θεωρούν ότι έχουν τις μεγαλύτερες προοπτικές είναι τα media και η ψυχαγωγία, με την αυτοκινητοβιομηχανία και τις δημόσιες μεταφορές να ακολουθούν, όμως αρκετοί από τους ερωτηθέντες «ψήφισαν» υγεία, ενέργεια και ΔΕΚΟ, ως χώρους με καλές προοπτικές…

Στην πλειοψηφία τους, επίσης, θεωρούν ότι σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του 5Gθα παίξει το ΙοΤ, με τις συνέργειες που αναπόφευκτα θα δημιουργηθούν εκεί…

Σ’ ό,τι αφορά στο εμπορικό σκέλος, οι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι οι πρόσθετες χρηματοροές θα προέλθουν κυρίως από την αύξηση των μεριδίων τους στην αγορά,

τη μετάβαση των συνδρομητών του 4G στο 5G, τις υψηλότερες τιμές των νέων υπηρεσιών που θα κάνουν την εμφάνισή τους κι από την επέκταση σε νέους επιχειρηματικούς και βιομηχανικούς χώρους.

Τέλος, για να μη μείνετε με την απορία, ποιοι είναι αυτοί που ρωτήθηκαν, για να βγουν τα αποτελέσματα της 5G Readiness Survey 2017 της Ericsson, σας λέμε ότι πρόκειται για 50 ανώτατα στελέχη (σε διοικητικά και τεχνικά πόστα) από 37 παρόχους σ’ όλο τον κόσμο, οι οποίοι έχουν ανακοινώσει δημόσια την εμπλοκή τους στο 5G.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μόλις πριν από τρεις μήνες, στη διάρκεια του Ιουλίου.

Το e-satisfaction.com συνδυάζει Viber & SMS στη λύση για φυσικά καταστήματα

Μετά το λανσάρισμα της omnichannel λύσης για φυσικά καταστήματα, το e-satisfaction.com συνεχίζει να παρέχει νέα εργαλεία συλλογής και αξιοποίησης feedback από καταναλωτές.

Με τη προσθήκη του Viber ως μέσο επικοινωνίας με τους καταναλωτές το e-satisfaction.com γίνεται ακόμα πιο realtime και κάνει τη διαδικασία συλλογής feedback ακόμα πιο φιλική στο καταναλωτή που μόλις ολοκλήρωσε την αγορά του σε ένα φυσικό κατάστημα και συνδυάζοντας το με τα Humanized Marketing Automations, οδηγεί σε αύξηση του θετικού word of mouth κάθε φυσικού καταστήματος.

Ξεκινά αυτή την Παρασκευή η διάθεση της νέας γενιά iPhone 8

Η iSquare ανακοινώνει ότι ξεκινά αυτή την Παρασκευή η διάθεση της νέας γενιά iPhone 8 και τα νέα Apple Watch Series 3 από το επίσημο δίκτυο μεταπωλητών της

Η iSquare, o επίσημος διανομέας των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι τα νέα iPhone 8 και iPhone 8 Plus καθώς και η ολοκαίνουρια σειρά Apple Watch Series 3 θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα του επίσημου δικτύου μεταπωλητών της αυτή την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου.

Το iPhone 8 και iPhone 8 Plus αποτελούν τη νέα γενιά iPhone. Ο ασυναγώνιστος σχεδιασμός τους περιλαμβάνει και στις δύο πλευρές της συσκευής το πιο ανθεκτικό γυαλί που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε smartphone και ένα ασύλληπτα ισχυρό αλουμίνιο.

Τα νέα iPhone είναι ανθεκτικά σε νερό και σκόνη και υποστηρίζουν ασύρματη φόρτιση. Η οθόνη τους είναι Retina HD 4,7 ιντσών και 5,5 ιντσών αντίστοιχα με τεχνολογία TrueTone.

Διαθέτουν κάμερες 12MP με νέο αισθητήρα, προηγμένο επεξεργαστή σήματος εικόνας, διπλή κάμερα 12MP στο iPhone 8 Plus με βελτιωμένη λειτουργία Portrait Mode και νέα λειτουργία Portrait Lighting.

Την τεχνολογική τους υπεροχή συμπληρώνει ο νέος επεξεργαστής A11 Bionic, που αποτελεί τον πιο ισχυρό και έξυπνο επεξεργαστή που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε smartphone.

Υποστηρίζουν εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας σε παιχνίδια και εφαρμογές. Με το iPhone 8 και το iPhone 8 Plus,η ευφυΐα αποκτά στυλ.

Επιπρόσθετα, το νέο Apple Watch Series 3 είναι η νέα γενιά του πιο δημοφιλούς smartwatch στον κόσμο.

Διαθέτει ισχυρό διπύρηνο επεξεργαστή που έχει 70% βελτιωμένη απόδοση, GPS και βαρομετρικό υψομετρητή, καθώς και επανασχεδιαμένη εφαρμογή «Καρδιακών παλμών», ενώ επιτρέπει στο χρήστη να έχει τις λίστες με τα αγαπημένα του τραγούδια απευθείας στον καρπό του.

Σε συνδυασμό με τις μοναδικές δυνατότητες που του παρέχει το νέο λειτουργικό σύστημα watch OS 4,το Apple Watch Series 3είναι ο τέλειος «σύντροφος» ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Tα νέα iPhone 8, iPhone 8 Plus και Apple Watch Series 3 θα είναι διαθέσιμα από αυτή την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου μέσα από το επίσημο δίκτυο μεταπωλητών Apple της iSquare στην Ελλάδα:

iStorm, Κωτσόβολος, MediaMarkt, Πλαίσιο, Public, You.gr, Document, iSystem (Δείτε το πλήρες δίκτυο συνεργαζόμενων καταστημάτων στο www.isquare.gr/shops).

Μπορείτε να κατεβάστε φωτογραφίες των νέων προϊόντων από το παρακάτω link: http://www.isquare.gr/sites/downloads/new_appleproducts.zip

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search